• Rewl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-04 15:18
Ashrah schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:35:
Ben ik even blij dat ik gisteravond mijn payment plan heb ingevoerd :p
ja idd .. maar mij lijkt dat dat niet verplicht is
als je je game code regged (mijn geval een CE versie) heb je toch ook al 30 dagen

en als ik alleen met pay cards wil werken ?

[ Voor 6% gewijzigd door Rewl op 22-12-2011 15:37 ]

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:10

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:05:
genaaid????

GVD heb ik laaste me dcode geredeemed en nu moet ik dat GVD weer doen maar is me code al gebruikt

op me account staat nu dat ik al een editie heb geredeemed maar ik kan niet verder in het 5 stappen plan dus ik kan geen payment method kiezen GVD GVD GVD...

kan nu al niet meer spelen sinds 1300 uur en begint nu toch wel vervelend te worden

Kan nu al vertellen Preorder NOOOIT shit by EA of Orgin

ik ga denk zo nog maar een x spel kopen want ik ga niet nog 2-5 dagen wachten tot die luie americanen eens bezig gaan een 9 dagen oude account bug op te lossen.

zijn er meer met dit probleem ????

Groetn Terror Henkie
Ik hou mijn hart vast. Heb gisteren ook mijn code geredeemed en in het launch scherm staat 'you do not have an active subscription'. Hopen maar dat ik direct payment kan aanpassen en niet mijn code nogmaals hoef in te vullen, want dat werkt natuurlijk niet meer...

Dit dus.

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

Your Order Is Being Processed
leuk dat t door op blijft hangen -_-

[ Voor 176% gewijzigd door WasMachinator op 22-12-2011 15:40 ]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Rewl schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:36:
[...]

ja idd .. maar mij lijkt dat dat niet verplicht is
als je je game code regged (mijn geval een CE versie) heb je toch ook al 30 dagen

en als ik alleen met pay cards wil werken ?
Je krijgt je 30 dagen plas nadat je een payment plan invoert, echter je subscription word pas na de 30 dagen die bij de game zat afgeschreven.

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Rude, crashed m'n enter code pagina, weer in queue, ben ik uit de queue wil ik op Account Management drukken zit ik weer in queue.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 00:20
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:05:
genaaid????

GVD heb ik laaste me dcode geredeemed en nu moet ik dat GVD weer doen maar is me code al gebruikt

op me account staat nu dat ik al een editie heb geredeemed maar ik kan niet verder in het 5 stappen plan dus ik kan geen payment method kiezen GVD GVD GVD...

kan nu al niet meer spelen sinds 1300 uur en begint nu toch wel vervelend te worden

Kan nu al vertellen Preorder NOOOIT shit by EA of Orgin

ik ga denk zo nog maar een x spel kopen want ik ga niet nog 2-5 dagen wachten tot die luie americanen eens bezig gaan een 9 dagen oude account bug op te lossen.

zijn er meer met dit probleem ????

Groetn Terror Henkie
Wat minder puberaal mag op zich wel :/

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Rewl
FunkyTrip schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:37:
[...]

Ik hou mijn hart vast. Heb gisteren ook mijn code geredeemed en in het launch scherm staat 'you do not have an active subscription'. Hopen maar dat ik direct payment kan aanpassen en niet mijn code nogmaals hoef in te vullen, want dat werkt natuurlijk niet meer...
is niet de eerste keer dat ze iets met die account servers hebben
mijn pre-order waren ze ook gewoom vergeten op te nemen ..
moest aardig wat mailen om dat ook weer recht gebreid te krijgen.

als het toch weer zo is dat ze met die account server lopen te klooien ....

Verwijderd

minder puberaal my ass ...

gvd vet geld betaald voor het spel en nu kan ik niet spelen door hun geklooi ...

en nu hebben ze de pre order hier gecancelled en moet ik spel opnieuw aankopen ..

achterlijk gedoe zeg
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:41:

gvd vet geld betaald voor het spel en nu kan ik niet spelen door hun geklooi ...

en nu hebben ze de pre order hier gecancelled en moet ik spel opnieuw aankopen ..

achterlijk gedoe zeg
doe eens rustig...
goede kans dat het aan jezelf ligt namelijk. maar met als dat gevloek worden wij niet veel wijzer over wat er aan de hand is.

TheS4ndm4n#1919

• Rewl
Huh henkie .. waar heb je hem gekocht ?

als je hem niet digitaal hebt gekocht kun je de code fotograferen en sturen naar support@swtor.com
vermeld dan ook

- Picture / Scan of the code. :
- Name and Location of store (URL if bought online). :
- Game edition ordered. :
- E-mail address you tried to register the code with. :

opzich wel te begrijpen dat je pist bent maar het lost zoals koenmans zegt niet je probleem op

[ Voor 13% gewijzigd door Rewl op 22-12-2011 15:45 ]

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-11 08:19

achterlijk gedoe zeg
en dus maak je speciaal hier een account aan om te gaan klagen?

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:10

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Het is trouwens wel een blunder van jewelste van EA. Doen ze het eerst netjes door langzaam de servers te unlocken voor all spelers, vergeten ze dat bijna de volledige playerbase vandaag een code moet invoeren omdat de grace period voorbij is :')

Tja, dat gaat mis 8)7

Dit dus.

• CrashandBurn76
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-10 13:50
Ook ik heb alles al geregistreerd. Pre-order code, Game-code, subscription, maar ook ik krijg de melding "there is currently no active subscription on this account". Ben benieuwd of ik er dan vandaag nog in ga komen of dat het te maken heeft met het feit dat ze geleidelijk aan mensen toelaten op de servers.

Al met al wordt ik er niet bepaald blij van. :(

• Rewl
ja omdat iedereen bang was dat ze die extra 2 dagen anders niet kregen ..
daaarom heb ik m juist al eerder geregged .. maar zit nu wel hier te "klagen" dat ik niet online kan

dat snap ik dan weer niet .

crash..

zoals jou naam al zegt ... de account server prolly overbelast

[ Voor 16% gewijzigd door Rewl op 22-12-2011 15:48 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-11 17:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
RocketKoen schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:26:
[...]

Daarvoor was die 2 dagen grace period...
Dat blijkbaar niet alleen Hollanders gierig zijn en hun code pas invoeren als ze niet meer kunnen spelen is jullie eigen schuld.
Hoezo heeft dat te maken met gierig zijn, dat snap ik even niet. Ik vind het gewoon bijzonder onlogisch dat, nadat ik het spel gekocht heb, ik de volgende stappen moet doen, zonder dat dat duidelijk gecomuniceert is:
a) pre-order code invoeren
b) dezelfde code weer invoeren, maar dan na 20-12
c) een subscription kopen (hoezo, ik heb toch al 30 dagen?)

Na die eerste keer de code invoeren had ik niet het idee dat ik die nog eens moest invoeren, en dat lijkt mij ook bijzonder onlogisch..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Topicstarter
Scorchor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:44:
[...]

en dus maak je speciaal hier een account aan om te gaan klagen?
Wel een supervette nickname. :')

• Rewl
Kees schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:48:
[...]

Hoezo heeft dat te maken met gierig zijn, dat snap ik even niet. Ik vind het gewoon bijzonder onlogisch dat, nadat ik het spel gekocht heb, ik de volgende stappen moet doen, zonder dat dat duidelijk gecomuniceert is:

Na die eerste keer de code invoeren had ik niet het idee dat ik die nog eens moest invoeren, en dat lijkt mij ook bijzonder onlogisch..
a correct
b NIET de pre-order code maar de game code
c die heb je niet als je de pre-order ingevoerd hebt

• Rewl
Kilo Utrecht Tango
Why do I need to sign up for a subscription?

You first 30 days of Game Time are included in the purchase of any edition of Star Wars: The Old Republic, but you must add a valid payment method to activate your account. This method of payment varies by country, but includes most major credit cards plus ELV and Paypal (in some territories). Please visit our Billing and Subscription FAQ for more details. You can also activate your account using a Pre-Paid Game Time Card, available at most major retailers.
moet dus wel nog subscription ARGHG #$@$

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-11 20:39

spartacusNLD

This is Sparta!!

komt iemand uberhaupt op de site van SWTOR? of in game??

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Naip
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-10 19:38
Op de site kom ik wel, alleen in game kan ik niet zeggen, zit op stage.

• Rewl
ik heb net forum gezien... en nu de link met alle punten waar je account aan moet voldoen
die tekst die ik in vorige post quote staat daar dus (HELEMAAL ONDERAAN) op ...

<<zucht>>

Verwijderd

1 gekocht via Orgin
2 stappen gevolgd voor early acces crap
3 laaste dagen stond er bij mij dat ik opnieuw moest redeemen
4 heb dus gemailed met orgin dat het niet klopte en ook met bioware
5hebben ze net mijn preorder gecancelled om het te fixen omdat het daar verkeerd was gegaan ..................................................................................................................................................................

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Volgens mij is het bij MMO's nooit anders geweest dan dat je eerst je betalingsmethode moet aangeven en een sub moet afsluiten voor je je gratis 30 dagen krijgt. Ik ben het wel met je eens dat ze die preorder code nu eigenlijk wel achterwege zouden moeten kunnen laten, ware het niet, dat je je preorder items dan niet zou krijgen.

• Rewl
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:55:
[...]

Volgens mij is het bij MMO's nooit anders geweest dan dat je eerst je betalingsmethode moet aangeven en een sub moet afsluiten voor je je gratis 30 dagen krijgt. Ik ben het wel met je eens dat ze die preorder code nu eigenlijk wel achterwege zouden moeten kunnen laten, ware het niet, dat je je preorder items dan niet zou krijgen.
bij wow niet .. battle chest codes geredeem en kon gewoon spelen.. tot die eerste 30 dagen op waren ..

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-11 20:39

spartacusNLD

This is Sparta!!

Naip schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:54:
Op de site kom ik wel, alleen in game kan ik niet zeggen, zit op stage.
is het normaal dat je eerst 30 min de waiting room zit?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Verderf
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:55:
[...]

Zoals al vaker gezegt is dit bij alle mmo's zo, dat was bij wow, Aion,FF online, WAR, Rift echt niet anders.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Ja, die 30 dagen geld pas als je een actieve subscription koopt. Ik ben ook op de 20e moeten rondrijden om een gamecard te pakken krijgen. Ik heb geen creditcard, en wil ook geen, dus rechtstreeks bij EA was geen optie. Online shops hadden nog geen cards in stock waarvan ze de code konden doormailen. En blijkbaar winkels in mijn buurt ook geen cards, buiten uiteindelijk de gamemania.
Ik heb ondertussen ook wel enkele online shops een gamecode besteld op de 20e, die gisteren/vandaag zijn aangekomen. Dus ik kom qua tijd wel weer eventjes toe.

I'll do what I can, but expect very little.

Verwijderd

Topicstarter
Rewl schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:56:
[...]

bij wow niet .. battle chest codes geredeem en kon gewoon spelen.. tot die eerste 30 dagen op waren ..
Vreemd, ik doelde namelijk juist op wow toen ik voor het eerst ging spelen.

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:50
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:57:
[...]

Vreemd, ik doelde namelijk juist op wow toen ik voor het eerst ging spelen.
Toen ik met wow begon, op de eerste dag, moest ik toch echt een game time code of CC invullen voordat ik kon spelen.

• Naip
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-10 19:38
spartacusNLD schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:56:
[...]

is het normaal dat je eerst 30 min de waiting room zit?
Had ik inderdaad ook last van, maar elke keer als ik nu weer de site open en wil inloggen, gaat dit meteen en hoef ik niet te wachten in die waiting room. Maarja iemand was zo snugger op zijn geheime vraag wachtwoord te vergeten dus is zijn account nu gelocked. 8)7

• alansalomon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:29
The SWTOR website login page is currently offline while we work to resolve key redemption and subscription issues. We're working to resolve this as quickly as possible and appreciate your patience.

Verwijderd

yep same here

eerst gtc toevoegen en dan kreeg je 30 dagen frre to play bij WoW

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Rewl schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:56:
Toen wow net uit was kon je alleen een acount aan maken als je een CC had, ookal had je een game-time card.

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-11 20:01
Toen wow net uit was kon je alleen een acount aan maken als je een CC had, ookal had je een game-time card.
Je kon destijds gewoon random wat invullen (16 tekens) omdat deze niet gevalideerd werd dus je had niet echt een cc nodig.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Rewl
hoe dan ook .. ik heb nog nooit een CC bij wow ingevoerd en toch 3 jaar gespeeld

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 20:24

Shezzie

Lekker hoor!

ActualFantasy schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:58:
[...]

Toen ik met wow begon, op de eerste dag, moest ik toch echt een game time code of CC invullen voordat ik kon spelen.
Inderdaad. WoW Vanilla was ook geen feest de eerste tijd, hebben ze genoeg problemen gehad met servers die plof deden, mega-lag en wat nog meer bij een launch hoort. Als je WoW NU (6 jaar ontwikkeling) vergelijkt met SWTOR nu dan is het wel een beetje appels met peren vergelijken. Je zet niet ff een serverpark neer voor 10 miljoen mensen als er 100.00 gaan spelen, desinvestering van jewelste natuurlijk.

• Rewl
Shezzie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:03:
[...]

Inderdaad. WoW Vanilla was ook geen feest de eerste tijd, hebben ze genoeg problemen gehad met servers die plof deden, mega-lag en wat nog meer bij een launch hoort. Als je WoW NU (6 jaar ontwikkeling) vergelijkt met SWTOR nu dan is het wel een beetje appels met peren vergelijken. Je zet niet ff een serverpark neer voor 10 miljoen mensen als er 100.00 gaan spelen, desinvestering van jewelste natuurlijk.
maar dat is wel vreemd dat ze een payplan verlangen als je al 150 pieterballen neerlegd hebt waar de eerste 30 dagen in zitten en die code (niet de pre-order) lijkt mij een voldoen payplan voor de komende 30 dagen moeten zijn maya

daarbij is die
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=68515

waar dat dus onderin staat van gisteren ... GISTEREN !!

daarvoor was het alleen maar :
Add between three and five security questions on your account
Redeem an official Game Product Registration Code
Sign up for a subscription or enter a Pre-Paid Game Time Code

en voor mij is or enter a Pre-Paid Game Time Code en official Game Product Registration Code (met 30 dagen)
toch echt het zelfde als ze verder nie meer vertellen

[ Voor 30% gewijzigd door Rewl op 22-12-2011 16:08 ]

• razzor
  • Laatst online: 08-09 12:54
Bah, ik blijf hangen nadat in my gamecode heb ingevoerd op https://swtor.checkout.ea...deemCode/showSkuSelection. Kan weer overnieuw beginnen :(

• alansalomon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:29
The SWTOR website login page is currently offline while we work to resolve key redemption and subscription issues. We're working to resolve this as quickly as possible and appreciate your patience.

Het heeft niet zo een zin denk ik om nu alles te regelen

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Man, ik had hem bijna, code ingevoerd, gevalideerd, en toen hing die :S

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• Rewl
en dan ben je der nog niet .. je moet ook Sign up for a subscription or enter a Pre-Paid Game Time Code
doen
The #SWTOR website login page is currently offline while we work to resolve key redemption and subscription issues.

[ Voor 38% gewijzigd door Rewl op 22-12-2011 16:11 ]

• razzor
  • Laatst online: 08-09 12:54
Vaag, nu ik er door ben krijg ik een foutmelding dat de code al in gebruik is. Ja logisch, ik heb deze al gebruikt voor de pre-order...

• Verderf
pre-order code is dan ook alleen voor de pre-order. Ik kreeg per mail van EA de code voor de digitale versie.

• Rewl
razzor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:14:
Vaag, nu ik er door ben krijg ik een foutmelding dat de code al in gebruik is. Ja logisch, ik heb deze al gebruikt voor de pre-order...
Redeem an official Game Product Registration Code (not a pre-order code; see below)
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=68515

[ Voor 15% gewijzigd door Rewl op 22-12-2011 16:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verderf schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:56:
[...]

Zoals al vaker gezegt is dit bij alle mmo's zo, dat was bij wow, Aion,FF online, WAR, Rift echt niet anders.
Lees eens voor je iets quote. Ik ben het met je eens hoor. :)
[...]

Bij stap 2 ga je de mist in.
de pre-order code is niet je retail code.

TheS4ndm4n#1919

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:43
Ik heb dus swtor ge pre-ordered en als ik mensen nu goed begrijp moet ik nu eerst een gamecard/subscription aangaan om de 30 dagen bij de game te kunnen gebruiken? dit vind ik redelijk krom.... zeker nu ik met kerst in geen winkel terecht kan uiteraard.

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:33

Poekie McPurrr

Mreoww~

jessy100 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:39:
.. zeker nu ik met kerst in geen winkel terecht kan uiteraard.
Hoezo dat? Hebben die pre-kerstdagen ofzo dat ze nu al dicht zijn?

Le Meow

jessy100 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:39:
Ik heb dus swtor ge pre-ordered en als ik mensen nu goed begrijp moet ik nu eerst een gamecard/subscription aangaan om de 30 dagen bij de game te kunnen gebruiken? dit vind ik redelijk krom.... zeker nu ik met kerst in geen winkel terecht kan uiteraard.
1) Kerst is over 3 dagen. Deze week maken winkels juist lange dagen zodat iedereen zn kerstinkopen kan doen
2) Online winkels
3) Creditcard/paypal

TheS4ndm4n#1919

• Rewl
@jessy100 heb je buiten de pre-order code niets anders gekregen ?

• jessy100

achterlijk gedoe zeg
laat dat GVD eens achterwegen. dit is geen FOK of ietsdergelijks. en jij bent echt de enige niet die een probleem heeft..

• jessy100
RocketKoen schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:41:
[...]

1) Kerst is over 3 dagen. Deze week maken winkels juist lange dagen zodat iedereen zn kerstinkopen kan doen
2) Online winkels
3) Creditcard/paypal
1) ik kan nu even niet naar de winkel. lig in de kreupels
2) nog niet gevonden waar swtor verkocht word
3) heb ik niet.

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:58

Thrilseeka

Woef Woef.

jessy100 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:43:
[...]

1) ik kan nu even niet naar de winkel. lig in de kreupels
2) nog niet gevonden waar swtor verkocht word
3) heb ik niet.
op randy run hadden ze nog een voorraad daar heb ik hem vandaag ook maar gekocht. hij was in de buurt overal uitverkocht. en nu kom ik niet eens de website op. :F probeer al vanaf 1 uur erop te komen.

There is no sadder sight than a young pessimist.

Verwijderd

Ook een optie is een debitcard aanschaffen. :)

http://www.mastercard-deb...oneybookers_Debitcard.php

Kan je opwaarderen met iDeal.

• jessy100
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:45:
Ook een optie is een debitcard aanschaffen. :)

http://www.mastercard-deb...oneybookers_Debitcard.php

Kan je opwaarderen met iDeal.
ik zal er ff naar kijken. bedankt.

*vind het nog steeds krom dat je de subscription direct moet halen op van de 30 dagen gebruik te kunnen maken, ik weet niet eens of ik SWTOR wel leuk genoeg vind om te blijven spelen en er is ook geen TRIAL te verkrijgen.

Verwijderd

Ik kan nog steeds me key niet invullen :S

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Kan het niet via ideal dan? Of heb je ook geen internetbankieren?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Kan snel die MOD break worden uitgevoerd, dit gaat echt nergens meer over....

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

hmm ik heb dus echt wel een subscription ingevuld maar kan er nu ook niet eens in :S

kom alleen de site ook niet eens op om het te "checken"

There is no art to find the minds construction in the face

• Rik_V
  • Laatst online: 13:59
jessy100 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:47:
[...]

*vind het nog steeds krom dat je de subscription direct moet halen op van de 30 dagen gebruik te kunnen maken,
Dit was toch al weken van te voren bekend?

• jessy100
Rik_V schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:55:
[...]

is het daarom minder krom?

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-10 22:01
Rik_V schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:55:
[...]

ja precies toch niet. Aangezien er stond dat je 30 dagen gametime had.
Ik heb mij ook zo laten vangen hoor.

• Rik_V
  • Laatst online: 13:59
Daar heb je gelijk in, Maar dit was bij WOW ook zo.
Toen kon je gewoon een creditcard nummer van internet rippen en daarmee activeren.
Moest je er wel voor zorgen dat je binnen 30 dagen wel op een geldige manier betaald.
Weet niet of dit nu ook kan.

Edit
dotslasher schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:55:
[...]

Nou ik wist het in iedergeval ruim van te voren. Weet niet precies hoe die informatie verspreid is.

[ Voor 29% gewijzigd door Rik_V op 22-12-2011 17:00 ]

• MetalPool

MetalPool

Boe!

dotslasher schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:55:
[...]

Oftewel je wordt gewoon genaaid waar je bij staat. Leuk die 30 dagen free spelen maar toch willen ze nog even 1 maand incasseren....slimme marketing hoor maar het is gewoon niet eerlijk door zoiets misleidend op de doos te plakken. Mensen gaan er gewoon vanuit Aanschaf game, gratis 30 maanden uitproberen en dan besluiten om de maandelijkse fee te betalen....nu kan je niet anders dan 1 maand betalen...

• sheshnir_
  • Laatst online: 10-04-2024
Verkoop via Origin LIJKT stil te liggen.

http://store.origin.com/s...L/buy/productID.231265400 voor deluxe
http://store.origin.com/s...L/buy/productID.231263100 voor standaard

Dit werkte voor mij.

• jessy100
Donnas-A schreef op donderdag 22 december 2011 @ 16:59:
[...]

Oftewel je wordt gewoon genaaid waar je bij staat. Leuk die 30 dagen free spelen maar toch willen ze nog even 1 maand incasseren....slimme marketing hoor maar het is gewoon niet eerlijk door zoiets misleidend op de doos te plakken. Mensen gaan er gewoon vanuit Aanschaf game, gratis 30 maanden uitproberen en dan besluiten om de maandelijkse fee te betalen....nu kan je niet anders dan 1 maand betalen...
Ja inderdaad en nou kunnen de meetste volwassenen die extra 2 maanden gametime nog we opbrengen. maar een kind dat SW:TOR voor kerst krijgt word dan flink teleurgesteld want de ouders de gingen er van uit dat er sws 30 dagen bijzaten.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
Sneezzer schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:48:
Okee, om e.e.a. duidelijk te maken!

-Het is druk op de account server, heb geduld, spam het niet hier.
-Je moet een payment methode invoeren om je 30 te gebruiken, je kunt je cc weghalen voordat de 30 dagen om zijn, er wordt geen geld afgeschreven. Gebruik je een gamecard, dan gaat deze in na 30 dagen (je moet hem wel registreren, jou keuze om geen cc te gebruiken).
Kunnen we het nu weer over het spel hebben ipv wel/niet registreren en betalen?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 08:55
Ik kom net thuis, en dacht ook dat ik 30 dagen gametime had, nu doet schijnbaar de hele EA site niets meer, dit hadden ze echt duidelijker moeten communiceren. 2 dagen geleden al me game code zonder problemen ingevoerd!

Naja jammer dan hopelijk werkt het wel de 2e kerstdag wanneer de vakantie echt begint! :)

Over het spel zelf:

Ik heb nu 2 dagen gespeeld en ben al level 25! Ik heb het gevoel dat het wel allemaal erg makkelijk is. Hopelijk wordt de end-game content wel iets moeilijker.

Inmiddels ben ik er achter dat je via slicing meer credits verdient dan je op kan maken.

Verwijderd

Ik wil het graag over het spel hebben, maar ik wil het nog liever spelen en dat kan niet ,want ik kan me code niet redeemen.

Verwijderd

hier klagen of swtor.com refreshen zal ook niet helpen gok ik.
Gewoon afwachten!

• Rewl
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:04:
hier klagen of swtor.com refreshen zal ook niet helpen gok ik.
Gewoon afwachten!
gedeeld leed is half zo erg

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
Rewl schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:07:
[...]

gedeeld leed is half zo erg
Nee, een forumtopic naar gort.... ;w

Ik kijk volgende week wel weer een keer.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Anyway over de game. Kan iemand mij vertellen vanaf welk level je je eerste instance in kan? :)

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 22:13
Donnas-A schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:08:
Anyway over de game. Kan iemand mij vertellen vanaf welk level je je eerste instance in kan? :)
Zodra je van de startplaneet af bent, ik zou je aanraden om eerst level 10 te worden zodat je nog een AC kan kiezen voordat je de eerste instance in gaat. Maar in principe kan het dus al vanaf level 8, 9. Gewoon wanneer je klaar bent met het begingebied. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• gr33n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
Donnas-A schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:08:
Instance is voor level 8+, meeste doen het rond 10 omdat je dan normaal gesproken bij de ruimte komt waar de instance zich bevindt.

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Kijk dat zijn berichten :) En zijn deze instances ook al best pittig? Of rag je er zo doorheen....ik hou echt van PVE en zeker om op low level al goed je skillz te leren....mis dat bij aardig wat MMO`s....fijn om te lezen dat SW tor daar aandacht aan heeft geschonken!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

zo als ik zie wat die game tijd kost he.

*wdf rent zometeen naar de intertoys toe*

ik zag er daar een paar staan 60 dagen voor 6,99. dan koop ik meteen 5 van die dingen :P

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 22:13
Donnas-A schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:11:
Kijk dat zijn berichten :) En zijn deze instances ook al best pittig? Of rag je er zo doorheen....ik hou echt van PVE en zeker om op low level al goed je skillz te leren....mis dat bij aardig wat MMO`s....fijn om te lezen dat SW tor daar aandacht aan heeft geschonken!
Je hebt nog maar vrij weinig skills, dus je kunt er in principe zo doorheen. Zeker als je met 4 man bent, want de eerste instance is een 2-man instance. Als je met z'n tweeën bent, is het echter wel handig om 1 healer te hebben. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Verwijderd

Thrilseeka schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:12:
ik zag er daar een paar staan 60 dagen voor 6,99. dan koop ik meteen 5 van die dingen :P
Ze kosten 26,99 euro per stuk, geen 6.99 euro. Althans niet bij de intertoys en bart smit waar ik alle kaartjes opgekocht heb. Ik denk dat de 2 van het prijskaartje mist.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 17:22 ]

Verwijderd

Zo, nog een vraagje. Ik heb nog wat pre order kits, kan ik die colour stone die daarin zit ook aan een account koppelen?

Moet ik dan bij het aanmaken van een account eerst die code invoeren en daarna de game code? Of kan ik gewoon een gamecode invoeren als die server eens meewerkt en later die pre paid code? De codes zijn geldig tot 31 december 2011.

Of is een colour stone niet zo duur? Ik betaal liever een paar euro dan een uur wachten om die code in te voeren zeg maar.

En kan je 2 games op 1 emailadres registreren? Vast wel toch?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 17:20 ]

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:14:
[...]

Ze kosten 26,99 euro per stuk, geen 6.99 euro. Althans niet bij de intertoys en bart smit waar ik alle kaartjes opgekocht heb. Ik denk dat de 2 van het prijskaartje mist.
ja dat snap ik maar er stond duidelijk 6,99 op de doosjes. :o

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 08:55
In welke plaats zit die Intertoys dan ga ik even winkelen? :D

On topic:

Wat is de beste healing class voor end-game content?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-11 17:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Bas1978 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:26:

On topic:

Wat is de beste healing class voor end-game content?
Dat lijkt mij bijzonder lastig te zeggen, want volgens mij zijn er nog weinig mensen die endgame content gedaan hebben.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Rewl
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:17:
Zo, nog een vraagje. Ik heb nog wat pre order kits, kan ik die colour stone die daarin zit ook aan een account koppelen?

Moet ik dan bij het aanmaken van een account eerst die code invoeren en daarna de game code? Of kan ik gewoon een gamecode invoeren als die server eens meewerkt en later die pre paid code? De codes zijn geldig tot 31 december 2011.

Of is een colour stone niet zo duur? Ik betaal liever een paar euro dan een uur wachten om die code in te voeren zeg maar.

En kan je 2 games op 1 emailadres registreren? Vast wel toch?
als ik op de forum kwam kon ik je een link sturen
maar het is maar 1 pre-order code per account mogelijk

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Bas1978 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:26:
ja jij bent grappig ben natuurlijk geen dief van mn eigen portomonee :P het is in ieder geval in het hoge noorden :P

Verwijderd

Thrilseeka schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:28:
[...]

ja jij bent grappig ben natuurlijk geen dief van mn eigen portomonee :P het is in ieder geval in het hoge noorden :P
in drachten en leeuwarden in iedergeval niet :P

Shit man, was net uit de wachtrij, vul ik de geheime vraag verkeerd in en kreeg ik een error en moet ik opnieuw wachten :X

Verwijderd

Rewl schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:27:
als ik op de forum kwam kon ik je een link sturen
maar het is maar 1 pre-order code per account mogelijk
Ja, 1 pre order per account, dat begrijp ik.

Wat moet ik als eerste doen? Eerst de pre order key of eerst de gamekey en dan die preorder eraan hangen later? Ik kan het natuurlijk zelf proberen, maar ik zit elke keer 30 minuten in de wacht..

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 17:59
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:31:
[...]

Ja, 1 pre order per account, dat begrijp ik.

Wat moet ik als eerste doen? Eerst de pre order key of eerst de gamekey en dan die preorder eraan hangen later? Ik kan het natuurlijk zelf proberen, maar ik zit elke keer 30 minuten in de wacht..
denk dat die preorder nu nog weinig zin heeft.

tenzij je wilt proberen voor die color stone

http://tinyurl.com/5sdar8p

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:29:
[...]

in drachten en leeuwarden in iedergeval niet :P

Shit man, was net uit de wachtrij, vul ik de geheime vraag verkeerd in en kreeg ik een error en moet ik opnieuw wachten :X
ik ging naar de link om me code in te voeren. word geredirect naar de login en BAM waiting room.

i browsed on the website of swtor once , but then i took an arrow to the knee

Verwijderd

Ienni1983 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:32:
tenzij je wilt proberen voor die color stone
Ja nou, ik zal al blij zijn als ik de gamecode kan invoeren, zit alweer 33 minuten te wachten... dan maar geen stone. Die kan ik vast later wel kopen en dan is hij toch niet zo heel duur?

Nouja, dat weet misschien nog niemand omdat er niemand in kan loggen...

• Ienni1983
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:33:
[...]

Ja nou, ik zal al blij zijn als ik de gamecode kan invoeren, zit alweer 33 minuten te wachten... dan maar geen stone. Die kan ik vast later wel kopen en dan is hij toch niet zo heel duur?

Nouja, dat weet misschien nog niemand omdat er niemand in kan loggen...
ehm ik zit gewoon ingame hoor :P

volgens mij was een upgrade iets van 6 euro ofzo

Verwijderd

Hm, even een update, wellicht. Ik heb zojuist een subscription plan op kunnen zetten, met de credit card. Kon ook direct inloggen, en er zijn blijkbaar meer mensen die dat inmiddels kunnen, want er is een queue. Mijn plekje op dit moment is 223 (<15min).

Met andere woorden, ik zou gewoon nog even geduld hebben, het lijkt er op dat de boel weer op gang gekomen is. Overigens heb ik niets bijzonders gedaan, enkel gewacht tot the "waiting room" mij doorverwees naar mijn account page.

• Inktvisje
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zo, na een uur in de wachtrij gestaan te hebben heb ik eindelijk mijn prepaidkaart verzilverd. Game on!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:36:
Hm, even een update, wellicht. Ik heb zojuist een subscription plan op kunnen zetten, met de credit card. Kon ook direct inloggen, en er zijn blijkbaar meer mensen die dat inmiddels kunnen, want er is een queue. Mijn plekje op dit moment is 223 (<15min)p
waar zie je op welke plek je in de waiting room zit?

• Ienni1983
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:37:
[...]

wat hij bedoelt is de queue ingame denk ik zo.

Verwijderd

Ienni1983 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:38:
Dus als ik straks wil spelen sta ik ook al in een que? 8)7 :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:37:
[...]

Ienni1983 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:38:
[...]

Inderdaad de queue ingame. Had ik er beter ook even bij kunnen zetten ter verduidelijking. |:(
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:39:
[...]

Dus als ik straks wil spelen sta ik ook al in een que? 8)7 :+
Dat ligt er aan op welke server je gaat spelen. Op dit moment zijn er slechts enkele servers met queue, waaronder "The Progenitor" en "Scepter of Ragnos".

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 17:42 ]

Verwijderd

Ik wil samen met mijn broers spelen. Als we er straks inzitten, moeten we dan allemaal kiezen voor de light (of dark) side of maakt dat niet uit als je er bijvoorbeeld samen op uit wilt trekken?

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:33

Poekie McPurrr

Mreoww~

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:42:
Ik wil samen met mijn broers spelen. Als we er straks inzitten, moeten we dan allemaal kiezen voor de light (of dark) side of maakt dat niet uit als je er bijvoorbeeld samen op uit wilt trekken?
Zelfde faction kiezen, Empire of Republic :)

Le Meow

• Ienni1983
light en dark zijn 2 verschillende regions laten we maar zo zeggen.

Pagina: 1 ... 10 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.