• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
meh stomme zooi, heb ik mijn code reredeemd kan ik nog steeds niet inloggen. geeft nog steeds aan dat er geen active subscription is

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Joenino schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:58:
[...]

Wacht ff wat bedoel je kan ik niet meer spelen? Er zit toch zeker 30 dagen bij de game? Als ik bij subscription kijkt staat er bij mij dat ik nog 28 dagen kan spelen.... Zou wat zijn om mensen te verplichten om gelijk een gamekaart aan te moeten schaffen. Misschien vinden mensen het wel tegen vallen het spel en stoppen na een maand. Dan zouden ze dus verplicht zijn om gelijk 3 maanden er aan vast te zitten? Lijkt me toch dat ze dat niet kunnen maken.
Je moet een active subscription hebben om te spelen. M.a.w., nadat je je code ingevuld hebt ben je verplicht om of een time card te gebruiken, of je CC/PayPal gegevens in te vullen. Ook al heb je die 30 dagen, dit moet je doen, anders kun je dus niet meer spelen.

• Joenino
  • Laatst online: 28-10 15:31
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:59:
mja zitten jullie ook in de waiting room om je key in te geven?
Zit wel in de w8ingroom maar niet om me key in te geven. Ik wil wel eens weten of ik een extra gamecard nodig heb om mijn eerste 30 dagen te kunnen spelen.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-11 17:28

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Backspace-NL schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:00:
[...]

Je moet een active subscription hebben om te spelen. M.a.w., nadat je je code ingevuld hebt ben je verplicht om of een time card te gebruiken, of je CC/PayPal gegevens in te vullen. Ook al heb je die 30 dagen, dit moet je doen, anders kun je dus niet meer spelen.
Heel erg handig dat dat dan ook zo duidelijk gecommuniceerd is (not).

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
Misschien is het goed dat iedereen weer even de topic start doorneemt.
Nu worden 2 pagina's gevuld met nutteloze comments over de subs....

Raffuh en Davy hebben juist zo goed een TS gemaakt met veel info.

edit: Heb het maar even vet gedrukt anders verzuipt het weer meteen.
edit 2: Lol, zou zweren dat de info over het hebben van de verplichte betaalmogelijkheid, om te kunnen spelen, in de TS stond

[ Voor 35% gewijzigd door Sneezzer op 22-12-2011 14:09 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Joenino
Backspace-NL schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:00:
[...]

Dat is wel heel erg zielig van EA/bioware dan kan ik dus niet spelen vanaaf >< Of ik moet kijken of ik na me werk ff snel naar de winkel kan ><

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01:10
Joenino schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:02:
[...]

Dat is wel heel erg zielig van EA/bioware dan kan ik dus niet spelen vanaaf >< Of ik moet kijken of ik na me werk ff snel naar de winkel kan ><
Dit is altijd zo bij MMORPG's. Je kunt gewoon via internet een gamecard aanschaffen als het na je werk niet lukt. Bijvoorbeeld bij gamecard.nu.

[ Voor 15% gewijzigd door EnigmaNL op 22-12-2011 14:03 ]

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Kees schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:01:
[...]

Heel erg handig dat dat dan ook zo duidelijk gecommuniceerd is (not).
Idd. Nog erger, ik had dus mijn PayPal details achtergelaten, maar die zijn mysterieus verdwenen. Kan ook niks meer invullen nu, aangezien EN de SW:TOR site plat is, EN de EA checkout page gewoon dood is.
Joenino schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:02:
[...]

Zo vreemd is het anders niet hoor, dit gebeurd bij veel MMOs.

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Sneezzer schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:01:
Misschien is het goed dat iedereen weer even de topic start doorneemt.
Nu worden 2 pagina's gevuld met nutteloze comments over de subs....

Raffuh en Davy hebben juist zo goed een TS gemaakt met veel info.
Als iemand mij die info even in een DM gooit naar mij, dan zet ik het wel even in de topicwaarschuwing :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Joenino
Metalkai schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:02:
[...]

Zo vreemd is het anders niet hoor, dit gebeurd bij veel MMOs.
Bij de launch van WOW hoefde ik pas na een maand een gamekaart te halen ipv aan het begin.

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:54:
wat voor codes moet je nu bestellen? Ik ga die doosjes even uit de auto halen en accounts aanmaken.
Ik weet het niet zeker.. maar volgens mij zijn er half jaar subscriptions die je met je CC kan betalen. Waar je wel even voor op moet letten is dat je ook 5x de geheime vragen en antwoorden in moet vullen (die zullen ook nodig zijn omdat er van IPadres verwisseld gaat worden op de account aanmaak pc en de speel pc's)

Waar je ook op moet letten is dat als je met je cc registreerd je misschien bij een 2e of 3e account problemen kan krijgen omdat je cc al een keer eerder geregistreerd is (weet ik niet zeker maar zou zomaar kunnen)

Ook zal je je cc later weer moeten ontkoppelen anders blijven ze gratis spelen, ook leuk natuurlijk.

Een alternatief zou zijn om 5x6 gamescards van 60 dagen te kopen.. dan heb je geen last van evt. creditcard geneuzel.
Joenino schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:03:
[...]

Bij de launch van WOW hoefde ik pas na een maand een gamekaart te halen ipv aan het begin.
Ik zeg ook bij -veel- MMOs. Dus niet bij elke.

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-11 08:39
Ook net de code binnen gekregen via SMS :)

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
falconxp schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:05:
Ook net de code binnen gekregen via SMS :)
Nu nog wachten in een queue om hem in te voeren, website/servers hebben het te druk.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Thyzzz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:00:
Toch is het echt zo. Je gratis maand wordt pas geactiveerd als je een subscription plan opzet (kan je echter bijtijds weer annuleren waardoor je dus niks extra betaald) of een prepaidcode activeert.
Is bij de meeste MMO's overigens zo. Ze willen weten wie je bent, dit ivm met het kopen van credits enzo.

https://niels.nu

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-11 22:53
@SWTOR twittert net het volgende FYI:

The #SWTOR website login page is currently offline while we work to resolve key redemption and subscription issues.
Als iemand nog interesse heeft in een timecard en heeft geen zin om naar de winkel te gaan, deze webshop heeft ze nog op voorraad. Word binnen enkele minuten naar je email gestuurd. Heb mijne er zelf ook vandaan, werkt perfect.

• falconxp
OxTox schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:06:
[...]

Nu nog wachten in een queue om hem in te voeren, website/servers hebben het te druk.
Kan ik nog net even douchen. :+ IVM downtime SWTOR een uurtje gesport.

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Ohhhhh ik vind het eigenlijk zo niet cool om al die positieve reacties te lezen hier he!
Mede omdat ikzelf al meerdere malen zo teleurgesteld ben door het aanschaffen van (MMORPG) games wat uiteindelijk een teleurstelling werd! Kan wel weer een opsomming geven maar dat laat ik achterwege!

Ben zelf best een aardige SW fan en kotor heb ik destijds aardig lang gespeeld. Wow heb ik ook helemaal grijs gespeeld en jullie zeggen al meerdere malen dat die combo helemaal tot zijn recht komt in deze game!
Maar die twijfel he...zucht....Ben zo bang dat het over 2 maanden weer over is en dat de endgame flut is maar ik wil het bij deze game niet geloven! Het kan niet niet waar zijn dat de duurtste game (ontwikkeling) zo`n brakke endgame heeft. Zal ik het dan toch maar proberen? :$

Digitale aanschaf = Account maken, game downloaden (betalen via ideal), membership via ideal aflsuiten en gamen tot je erbij neervalt?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:56
Donnas-A schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:12:
Ohhhhh ik vind het eigenlijk zo niet cool om al die positieve reacties te lezen hier he!
Mede omdat ikzelf al meerdere malen zo teleurgesteld ben door het aanschaffen van (MMORPG) games wat uiteindelijk een teleurstelling werd! Kan wel weer een opsomming geven maar dat laat ik achterwege!

Ben zelf best een aardige SW fan en kotor heb ik destijds aardig lang gespeeld. Wow heb ik ook helemaal grijs gespeeld en jullie zeggen al meerdere malen dat die combo helemaal tot zijn recht komt in deze game!
Maar die twijfel he...zucht....Ben zo bang dat het over 2 maanden weer over is en dat de endgame flut is maar ik wil het bij deze game niet geloven! Het kan niet niet waar zijn dat de duurtste game (ontwikkeling) zo`n brakke endgame heeft. Zal ik het dan toch maar proberen? :$

Digitale aanschaf = Account maken, game downloaden (betalen via ideal), membership via ideal aflsuiten en gamen tot je erbij neervalt?
Ik zie het probleem niet.

Je kan het toch gewoon proberen en als het niet bevalt stop je ermee.

60 euro of zo max ben je kwijt, das 1 euro per dag na 2 maanden. Stop er wat uurtjes in, en bevalt het niet, dan stop je.

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Nee, eigenlijk meer:

Digitale aanschaf = wachten in een queue, account aanmaken, wachten in een queue, downloaden, wachten in een queue, membership afsluiten, wachten in een queue -> spelen. En dan elke keer als je wilt spelen: wachten in een queue.

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Ik snap ook die heisa niet omtrent het reeds ingeven van betalingmethode alvorens de gratis dagen te kunnen gebruiken... Ik weet 101 % zeker dat dit met bv. WoW ook zo was, enkel was er een trukje om een "leeg" CC in te geven (iets van xxxx-xxxx-xxxx-xxxx) en die dan te veranderen alvorens er iets afgeboekt werd.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

digitale aankoop op origin kan met iDeal geloof ik.
Membership/subscription niet.
Je kan wel op origin timecards kopen.

TheS4ndm4n#1919

• OxTox
Account heb ik al aangemaakt, en gisteren heb ik al heel de client kunnen downloaden en installeren moet nu alleen nog de key op m'n account zetten die ik vandaag aangeschaft heb.

Verwijderd

Ik zit nu in de waiting room. Iemand enig idee hoelang die is?

Verwijderd

TweakerMaert schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:03:
Waar je ook op moet letten is dat als je met je cc registreerd je misschien bij een 2e of 3e account problemen kan krijgen omdat je cc al een keer eerder geregistreerd is (weet ik niet zeker maar zou zomaar kunnen)
Ik ga er eerst eens eentje aanmelden en die morgen installeren bij mijn broer , eens zien of het allemaal werkt en dan doe ik de rest wel bij de familieleden thuis, heb ik ook geen gezeur met ip adres enzo.
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:16:
Ik zit nu in de waiting room. Iemand enig idee hoelang die is?
dat hoor ik ook graag, ben nu op het werk en heb zo een overleg :|

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 14:17 ]

Verwijderd

user login en code redemption down... http://twitter.com/swtor

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Naja, na een 3 kwartier eindelijk de code geredeemed (bizar: alsof ze niet kunnen bedenken dat als je een pre-order redeemed dat je dan mischien ook stiekum de game gekocht hebt, en dat je die ook wil redeemen..). En verveolgens een paar keer doorgeclicked en een subscription erbij genomen..

Naja, we zien wel, ik zit weer op mijn lvl 35 trooper commando te spelen :+

• z0rk0l
arg ben ik er doorheen de que wil ik een plan opzetten error on page

Verwijderd

Ik mag ook weer, ik heb nog 29 dagen te spelen... alleen ga ik eerst nu naar de winkel om een Game time code te halen... grr.

• MetalPool

MetalPool

Boe!

ActualFantasy schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:13:
[...]

Ik zie het probleem niet.

Je kan het toch gewoon proberen en als het niet bevalt stop je ermee.

60 euro of zo max ben je kwijt, das 1 euro per dag na 2 maanden. Stop er wat uurtjes in, en bevalt het niet, dan stop je.
Nou ja probleem....ok zo komt het misschien beetje over :) Maar na 5x totale teleurstelling kijk ik toch een beetje de kat uit de boom...en die 5 games heb ik misschien een week gespeeld en was er toen al klaar mee. Toch heb ik hier iets meer vertrouwen in en ik moet je gelijk geven die €60 euro haal je er denk ik met deze game wel uit. Ik ga vanavond denk ik de digitale versie aanschaffen en dan maar eens proberen :D

Verwijderd

Ik krijg na me code invullen: Message not found.....

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:21:
Ik lees net iets dat de site om codes te activeren down is...;)

• falconxp
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:21:
Zelfde melding

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023

Ben zelf nooit een Starwars fan geweest, vroeger was ik eigenlijk iets te jong voor de 1e films en het hele space gebeuren heeft me nooit echt kunnen boeien. Maar dit spel is gewoon erg goed. Als je een MMORPG leuk vind dan vind je dit spel leuk! als je daarbij ook nog een SW fan bent gaat het spel je zeker niet teleurstellen.

Ookal zou over 2 maanden 80% van de populatie stoppen, komt er geen endgamecontent meer bij en trekt Bioware er over 6 maanden de stekker eruit (Wat ik dus allemaal helemaal niet zie gebeuren maar ja doomscenario) dan nog is het nu gerechtvaardigd om 50 euro neer te leggen voor alleen al de leveling experience/content.

Grootste verschil voor mij is dat het me nu echt iets interesseert waarom ik kill x times y + pickup item z and destroy node while doing that. Omdat het op een goede manier verteld wordt en je erbij betrokken wordt, doordat je bijv. kan kiezen om de gevonden illigale medicijnen aan een vrouw te geven met een ziek kind of om diezelfde vrouw aan te geven bij de autoriteiten en hun de medicijnen te geven.

Verwijderd

Zucht :P

Beloofd veel goeds voor de servers denk ik :')

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 14:25 ]

• MetalPool

MetalPool

Boe!

TweakerMaert schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:22:
[...]

Ben zelf nooit een Starwars fan geweest, vroeger was ik eigenlijk iets te jong voor de 1e films en het hele space gebeuren heeft me nooit echt kunnen boeien. Maar dit spel is gewoon erg goed. Als je een MMORPG leuk vind dan vind je dit spel leuk! als je daarbij ook nog een SW fan bent gaat het spel je zeker niet teleurstellen.

Ookal zou over 2 maanden 80% van de populatie stoppen, komt er geen endgamecontent meer bij en trekt Bioware er over 6 maanden de stekker eruit (Wat ik dus allemaal helemaal niet zie gebeuren maar ja doomscenario) dan nog is het nu gerechtvaardigd om 50 euro neer te leggen voor alleen al de leveling experience/content.

Grootste verschil voor mij is dat het me nu echt iets interesseert waarom ik kill x times y + pickup item z and destroy node while doing that. Omdat het op een goede manier verteld wordt en je erbij betrokken wordt, doordat je bijv. kan kiezen om de gevonden illigale medicijnen aan een vrouw te geven met een ziek kind of om diezelfde vrouw aan te geven bij de autoriteiten en hun de medicijnen te geven.
Leuke reactie :)

In jou verhaal lees ik dus ook wel een punt wat mij trekt. De interactie met de wereld.
Vele mmo`s klik je als een malle door die questline heen omdat het je niet boeit en je hebt nooit het gevoel alsof je echt ergens in betrokken wordt. Nu het goed/kwaad ook echt effect heeft in de game zal dat een hele andere dimensie geven lijkt mij :D

Ik ga het maar proberen. Ik lees echt zooooooo veel positieve reacties dat ik als MMO Fan hier toch eigenlijk niet omheen kan!

Kees schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:18:
Naja, na een 3 kwartier eindelijk de code geredeemed (bizar: alsof ze niet kunnen bedenken dat als je een pre-order redeemed dat je dan mischien ook stiekum de game gekocht hebt, en dat je die ook wil redeemen..). En verveolgens een paar keer doorgeclicked en een subscription erbij genomen..

Naja, we zien wel, ik zit weer op mijn lvl 35 trooper commando te spelen :+
Daarvoor was die 2 dagen grace period...
Dat blijkbaar niet alleen Hollanders gierig zijn en hun code pas invoeren als ze niet meer kunnen spelen is jullie eigen schuld.
Donnas-A schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:26:
[...]

Leuke reactie :)

In jou verhaal lees ik dus ook wel een punt wat mij trekt. De interactie met de wereld.
Vele mmo`s klik je als een malle door die questline heen omdat het je niet boeit en je hebt nooit het gevoel alsof je echt ergens in betrokken wordt. Nu het goed/kwaad ook echt effect heeft in de game zal dat een hele andere dimensie geven lijkt mij :D

Ik ga het maar proberen. Ik lees echt zooooooo veel positieve reacties dat ik als MMO Fan hier toch eigenlijk niet omheen kan!
Wat vooral anders is, is dat je in andere MMO's gedwongen wordt om de held te zijn.
In TOR is de held uithangen een keuze. Je kan in veel missies ook de sadistische klootzaak uithangen, en nog steeds de reward en XP krijgen :P Of gewoon er bij zeggen dat je die droids niet hebt vernietigd omdat je de weeskindjes wilde helpen, maar dat het je alleen om het geld ging :P

[ Voor 43% gewijzigd door RocketKoen op 22-12-2011 14:29 ]

TheS4ndm4n#1919

• OxTox
Waarom hebben ze dan nog een wacht rij als je daarna moet inloggen wat nu down is? Herped?

• DerwinAero
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-06-2024
Ik snap ook niet waarom jullie zo lang wachten met redeemen, gewoon doen zodra je de code hebt, heb je ook geen last van kwijt geraakte code-papiertjes etc.

• OxTox
DerwinAero schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:30:
Ik snap ook niet waarom jullie zo lang wachten met redeemen, gewoon doen zodra je de code hebt, heb je ook geen last van kwijt geraakte code-papiertjes etc.
Mensen die pas het spel gekocht hebben inplaats van pre-order? Zodat ze wat meer informatie over de game hebben.

• DerwinAero
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-06-2024
OxTox schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:30:
[...]

Mensen die pas het spel gekocht hebben inplaats van pre-order? Zodat ze wat meer informatie over de game hebben.
Het spel is al 4/5 jaar in ontwikkeling en er word al meer dan 2 jaar content getoond. Ook zijn er genoeg beta weekenden geweest waar je zonder veel eisen in kon.

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Of lakse mensen zoals mij die hun code op het laatst pas invoeren.. Mij hoor je trouwens niet zeuren hoor.. Heb wel even geduld :+

Star Citizen

• OxTox
DerwinAero schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:32:
[...]

Het spel is al 4/5 jaar in ontwikkeling en er word al meer dan 2 jaar content getoond. Ook zijn er genoeg beta weekenden geweest waar je zonder veel eisen in kon.
En ieder persoon is anders, sommige kijken niet iederedag en hebben wel andere zorgen. Dus zoeken ze nu een spelletje voor kerst, of andere reden.

• Joenino
RocketKoen schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:26:
[...]

Daarvoor was die 2 dagen grace period...
Dat blijkbaar niet alleen Hollanders gierig zijn en hun code pas invoeren als ze niet meer kunnen spelen is jullie eigen schuld.
[...]
Ik had hem tijdens mijn early access dus al ingevuld ik wordt alleen nu verplicht om nog een subscription aan te gaan naast die van WoW (want niemand weet nog hoe endgame is hier) of een gamecard te halen voordat ik gebruik kan maken van mijn 30 dagen gratis access...

• z0rk0l
krijgen jullie ook als je er eindelijk in bent en je drukt op subscribe het volgende te zien?
The page you are trying to access is not available.
This is typically due to an incorrect URL or old content

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-11 14:24
z0rk0l schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:36:
krijgen jullie ook als je er eindelijk in bent en je drukt op subscribe het volgende te zien?
The page you are trying to access is not available.
This is typically due to an incorrect URL or old content
Patience my young padawan.

Dit had ik ook, maar uiteindelijk kom je er wel doorheen.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• z0rk0l
Who Am I? schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:36:
[...]

Patience my young padawan.

Dit had ik ook, maar uiteindelijk kom je er wel doorheen.
:) ok, mmm ik merk dat nu al wel een beetje verslaafd ben hoor :) wil me lvl 16 mara doorspelen :D

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:13
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:22:
Zucht :P

Beloofd veel goeds voor de servers denk ik :')
Servers zijn er voor zo ver ik weet nog nooit uitgeklapt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Joenino schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:35:
[...]

Ik had hem tijdens mijn early access dus al ingevuld ik wordt alleen nu verplicht om nog een subscription aan te gaan naast die van WoW (want niemand weet nog hoe endgame is hier) of een gamecard te halen voordat ik gebruik kan maken van mijn 30 dagen gratis access...
Ja, dat was ook al 10x verteld.

Maar de logica van veel mensen is:
Bioware zegt: je moet een subscription of gamecard om je 30 dagen te krijgen
Pietje uit mn klas zegt: Dat hoeft helemaal niet

Dus dan hoeft het niet.

TheS4ndm4n#1919

• Basekid
  • Laatst online: 04-11 09:27
Ik hoop dat mijn amazon.co.uk order snel in de brievenbus ligt :(

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 16:39
Bij mij staat ondertussen al dik 10 minuten een EA logo rond te draaien met de melding "Your order is being processed. Please don't click the back or refresh buttons."

Vraag me af of dat nog wel goed komt/gaat :/

• jeroenm17
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 12:58
wat nou als je je inschrijft vor maandelijkse betaling en direct weer uitschrijft of einde van de maand?

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-11 08:19
ik heb toch duidelijk gelezen dat je een subscription moest kiezen toen ik vandeweek mn code invoerde.
geld wordt trouwens pas na 30 dagen voor de eerste keer eraf gehaald dus je kan gewoon na 29 dagen je sub cancellen.

ik denk eerder dat er een hoop mensen 2 dagen gewacht hebben met het invullen van de code zodat ze 2 dagen extra gratis wilden spelen en nu miepen dat ze niet meer kunnen inloggen.
jeroenm17 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:41:
wat nou als je je inschrijft vor maandelijkse betaling en direct weer uitschrijft of einde van de maand?
Dat werkt gewoon. Je krijgt dan de gratis maand die bij het spel zat, maar na die maand zal je niet meer kunnen spelen totdat je weer betaald.

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-11 22:53
Toen ik maandag de game binnen kreeg heb ik hem meteen geregistreerd en bij mij staat nu You have 27 days left to play.

Heb verder nooit een subscription gekozen dus weet niet wat er anders is aan wat ik heb gedaan?
Scorchor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:42:
ik heb toch duidelijk gelezen dat je een subscription moest kiezen toen ik vandeweek mn code invoerde.
geld wordt trouwens pas na 30 dagen voor de eerste keer eraf gehaald dus je kan gewoon na 29 dagen je sub cancellen.

ik denk eerder dat er een hoop mensen 2 dagen gewacht hebben met het invullen van de code zodat ze 2 dagen extra gratis wilden spelen en nu miepen dat ze niet meer kunnen inloggen.
yup, hollanders :+
Ik had het ook gedaan als ik de CE niet had ;)
maar ik wilde mn speeder :P

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Weet iemand of het gaat draaien op een pc met een nvidia 9800GTX kaart, moet toch wel lukken?

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
Okee, om e.e.a. duidelijk te maken!

-Het is druk op de account server, heb geduld, spam het niet hier.
-Je moet een payment methode invoeren om je 30 te gebruiken, je kunt je cc weghalen voordat de 30 dagen om zijn, er wordt geen geld afgeschreven. Gebruik je een gamecard, dan gaat deze in na 30 dagen (je moet hem wel registreren, jou keuze om geen cc te gebruiken).

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-11 08:19
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:48:
Weet iemand of het gaat draaien op een pc met een nvidia 9800GTX kaart, moet toch wel lukken?
beta deed het goed bij mij, alleen ging de kaart wel flink blazen ,had alles open staan op 1920x1080

• Zephyer
  • Laatst online: 24-10 10:49
Een voordeel m.b.t. de problemen op de accounts.. no queue time :D

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Scorchor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:50:
[...]

beta deed het goed bij mij, alleen ging de kaart wel flink blazen ,had alles open staan op 1920x1080
Hoeft de kachel niet aan als hij zo gaat blazen :+

Nou, ik ga zo maar naar de winkel en koop een 6e game. Er was er nog eentje, hopelijk ligt die er nog. En anders even paar andere winkels langs, helaas is het wel druk overal door kerstboodschappende mensen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 14:53 ]

• OxTox
Zephyer schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:51:
Een voordeel m.b.t. de problemen op de accounts.. no queue time :D
Rude! M'n code invoer page is langzaaaaaam aan het laden.

• Zephyer
  • Laatst online: 24-10 10:49
OxTox schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:52:
[...]

Rude! M'n code invoer page is langzaaaaaam aan het laden.
Ik zit in m'n paypal schermpje... dus een troll die mezelf ook raakt :X O-)

MW | BF1 Stats

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:52:
[...]

Hoeft de kachel niet aan als hij zo gaat blazen :+

Nou, ik ga zo maar naar de winkel en koop een 6e game. Er was er nog eentje, hopelijk ligt die er nog. En anders even paar andere winkels langs, helaas is het wel druk overal door kerstboodschappende mensen.
elektrisch verwarmen is helaas een factor >10 duurder dan met gas ofzo :P

TheS4ndm4n#1919

RocketKoen schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:53:
[...]

elektrisch verwarmen is helaas een factor >10 duurder dan met gas ofzo :P
Krijgt echter wel meer dan alleen warmte voor terug!

Verwijderd

Net via gamecardwinkel.nl een time card gekocht voor 60 dagen. Krijg direct mail met de code, duurt wel even om je winkelwagentje te vullen (ongeveer 10 minuten) Maar je hoeft iig niet naar de winkel.

Verwijderd

Wachtrij bij de ALDI tijdens uitverkoop gaat nog sneller.

Me need too plaaay! 8)7

Verwijderd

Origin deed er bij mij zo'n 2 uur over om een game time card te leveren. Voor diegene die geïnteresseerd zijn.

Verwijderd

Heeft helemaal niets te maken met typisch Nederlanders. Mensen willen gewoon weten of dit wel de game is, en als iemand geen CC heeft dan is daar niets mis mee.

Gamecard direct in moeten voeren vind ik gewoon belachelijk...

Verwijderd

Ik wist niet eens dat ik een nieuwe code in moest voeren, ik check niet dagelijks mn mail. Anders had ik dit zeker eerder geregeld.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:02:
Heeft helemaal niets te maken met typisch Nederlanders. Mensen willen gewoon weten of dit wel de game is, en als iemand geen CC heeft dan is daar niets mis mee.

Gamecard direct in moeten voeren vind ik gewoon belachelijk...
Ben ik het wel mee eens. Heb er zelf geen last van aangezien ik toch van plan was een abbo te nemen, maar het gemis van ideal maakt het wel zuur als je geen cc hebt. Heb zelf ook een gamecard moeten aanschaffen, omdat het mijn cc niet wou aannemen. Meerdere mensen hebben hier last van als ik het forum mag geloven. Helaas kan je zonder subscription ook niet op het customer support forum posten, lekker handig :p .

Verwijderd

Ik kan nog steeds niet mijn spelcode invoeren (zeg maar stap 3 , de geheime vragen enzo heb ik al ingevuld).

Dat is jullie allemaal al wel gelukt???

Verwijderd

genaaid????

GVD heb ik laaste me dcode geredeemed en nu moet ik dat GVD weer doen maar is me code al gebruikt

op me account staat nu dat ik al een editie heb geredeemed maar ik kan niet verder in het 5 stappen plan dus ik kan geen payment method kiezen GVD GVD GVD...

kan nu al niet meer spelen sinds 1300 uur en begint nu toch wel vervelend te worden

Kan nu al vertellen Preorder NOOOIT shit by EA of Orgin

ik ga denk zo nog maar een x spel kopen want ik ga niet nog 2-5 dagen wachten tot die luie americanen eens bezig gaan een 9 dagen oude account bug op te lossen.

zijn er meer met dit probleem ????

Groetn Terror Henkie

• Jorrie
Tsk, een maat van me waar ik de code voor heb geregeld is er al door, maar ik nog niet. Dat is niet eerlijk! :+

Star Citizen

• z0rk0l
mmm hij geeft nu aan dat er een payment plan is, maar kan nog steeds niet inloggen, zal wel een nasleep zijn vanwege de drukte :)

Verwijderd

Zo werkt lekker zeg die EA site, kies ik 3 maanden na 3 errors zit ik volgens mij in iemand anders z'n account want op stap 2 zegt hij 1 maand subscription. Dus ik terug naar swtor.com en kom je weer in de waiting room.

• Jorrie
Haha, op het moment dat ik bezig was met mijn vorige post ben ik er door gekomen, ben nu klaar met dat gebeuren, kan ik straks mooi spelen :)

Star Citizen

• Japser
  • Laatst online: 30-10 15:25

Japser

Jeej!

Bij mij blijft ie hangen op Checkout ofzo, die pagina wordt maar niet geladen. Heb net een uur in de queu gestaan en nu dit....

• OxTox
Moet wachten, wil niet afbreken nu.

Afbeeldingslocatie: http://i.cubeupload.com/YOrsga.jpg

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Ik krijg het idee dat EA zich een beetje heeft verkeken op hoeveel mensen het spel willen spelen. Je krijgt zelfs een que voor de swtor.com website :O

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• Jorrie
Dat is niks nieuws voor EA, kijk maar eens hoe het gegaan is bij Battlefield 3, daar liep ie ook compleet vast.

Star Citizen

Jorrie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:15:
Dat is niks nieuws voor EA, kijk maar eens hoe het gegaan is bij Battlefield 3, daar liep ie ook compleet vast.
Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen
Ezel >> EA blijkbaar.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

De verkoop van het spel ligt zelfs stil (via Origin dan)? Dat doen ze niet zomaar net voor de kerst.

• Jorrie
Dat is al een paar dagen zo!

Star Citizen

Verwijderd

LMAO krijg ik nu net mail van orgin dat me preorder van 7 december is gecancelled ......

wtf is dat nu weer

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:13
Is er interesse in een Cademimu run aan de Republic kant op The Red Eclipse? Level ~30.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Voor diegene die al in EA hebbe gezeten en dergelijke, als je wat logisch had geredeneerd en het spel zelf al vanaf 15 dec. (of voor 20 dec) thuis had liggen --> you're a dumbass.
Iedereen en men moeder kon voorzien dat de accountpages gingen gebashed worden tussen 20 en 22 ste dec. Vandaag code redeemen levert niks op want die 2 dagen grace period gaan er toch vanaf nadat je code redeemed en cc/paypal opgeeft.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• z0rk0l
volgens mij zijn ze de [ayment server aan het rebooten, by subscription plan kom je terug op de main site nu

Verwijderd

Nou, ik probeer het vanavond nog wel een keer, ik kan nog steeds niet mijn gamecode invoeren.

Verwijderd

Bam hoppa! Code ingevoerd en het werkt!!! :D

Verwijderd

z0rk0l schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:21:
volgens mij zijn ze de [ayment server aan het rebooten, by subscription plan kom je terug op de main site nu
Volgens mij ook, ik kwam er nu in één keer doorheen.

• z0rk0l
meh ik krijg de subscription maar niet voor elkaar, ik zie wel dat mijn cc is geacepteerd maar er is nog geen subscription aanwezig :) Have fun!

• z0rk0l
hoeveel man heeft het nodig voor zo'n server om van over zijn nek te gaan? ben ik naar benieuwd

• Jorrie
Ligt eraan wat voor servercapaciteit ze hebben, EA kennende is het niet zo groot :+

Star Citizen

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Ben ik even blij dat ik gisteravond mijn payment plan heb ingevoerd :p

• Rewl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-04 15:18
mmmm had alles al gedaan .. mijn CE-code geredeemed en nog krijg ik dat mijn account geen subscription heeft ;(
a .. zitten nog een de pre-order periode en b. gisteren kon ik gewoon spelen c. heb mijn eerste 30 dagen al via CE redemption...
extra vrij genomen om te komen knallen !!
BAAAAAAAALLLLLLUHHHH!!!
Rewl schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:35:
mmmm had alles al gedaan .. mijn CE-code geredeemed en nog krijg ik dat mijn account geen subscription heeft ;(
a .. zitten nog een de pre-order periode en b. gisteren kon ik gewoon spelen c. heb mijn eerste 30 dagen al via CE redemption...
extra vrij genomen om te komen knallen !!
BAAAAAAAALLLLLLUHHHH!!!
je krijgt je 30 dagen pas als je een subscription hebt.
en hiervoor kon je spelen omdat je early acces had
Die is per vanochtend afgelopen.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 9 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.