Thyzzz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:16:
[...]

Lijkt mij eerlijk gezegd ook stug. Met een enkele core behaal je toch neem ik aan geen 40 fps met het meeste op high en full hd resolutie.
Ben er toch redelijk zeker van dat het spel niet alleen de CPU gebruikt. De videokaart komt er natuurlijk ook nog bij kijken.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Dakreal schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:16:
[...]

Kan je nu weer lekker slapen?

Anyways, annuleer je bestelling en haal hem in de winkel. Probleem opgelost.
Ik slaap al nachten heel erg lekker, maar toch bedankt voor je zorgen.

Het probleem zit hem niet zozeer in mijn specifieke bestelling zoals ik al aangeef in mijn post, maar in het feit dat Dynabyte en zusterbedrijven deze manier van handelen al een tijd gebruiken, zie ook de ervaringen van andere Tweakers bij pre-orders van CE of gewone edities.

Het feit dat men er blijkbaar lak aan heeft wat de klant voor ervaringen heeft bij één van deze bedrijven en elke contactpersoon die je belt of benaderd, alleen het standaard antwoord kan lezen wat zelf op de webshop te vinden is (levertijd 2-4 dagen, nu weer opeens onbekend). Er is waarschijnlijk niemand die ook daadwerkelijk actie onderneemt binnen het bedrijf om eens uit te zoeken wat nu het probleem is, waardoor komt de vertraging, geeft de webshop foutieve informatie, een verkeerde inschatting qua leveringen etc?

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Weet iemand hoe het spel draait op een intel integrated graphics? (Core i3 processor) Ik speel normaal voornamelijk op de xbox en heb dus een mini-itx pc waar niet zomaar een goede videokaart in past, wel heb ik eventueel nog een 8400GS die erin kan. Ik hoef graphics niet zo hoog, maar wel een beetje resolutie (op een 2048x1152 scherm)

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:36:
Wat nou als ik hem niet krijg op me mobiel. Ik heb wel +316 voor me nummer gezet. Klopt dat? of had ik dat niet moeten doen?
Heb jij hem al gehad? Ik zit nog vol verwachting naar mijn telefoon te staren :+, anders moet ik zo toch echt naar winkle lopen.

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Jazzle schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:22:
Weet iemand hoe het spel draait op een intel integrated graphics? (Core i3 processor) Ik speel normaal voornamelijk op de xbox en heb dus een mini-itx pc waar niet zomaar een goede videokaart in past, wel heb ik eventueel nog een 8400GS die erin kan. Ik hoef graphics niet zo hoog, maar wel een beetje resolutie (op een 2048x1152 scherm)
Het is niet een erg 'licht' spel. Zeker op die resolutie twijfel ik of het gaat werken.

https://niels.nu

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Royeboi schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:21:
[...]

Ik slaap al nachten heel erg lekker, maar toch bedankt voor je zorgen.

Het probleem zit hem niet zozeer in mijn specifieke bestelling zoals ik al aangeef in mijn post, maar in het feit dat Dynabyte en zusterbedrijven deze manier van handelen al een tijd gebruiken, zie ook de ervaringen van andere Tweakers bij pre-orders van CE of gewone edities.

Het feit dat men er blijkbaar lak aan heeft wat de klant voor ervaringen heeft bij één van deze bedrijven en elke contactpersoon die je belt of benaderd, alleen het standaard antwoord kan lezen wat zelf op de webshop te vinden is (levertijd 2-4 dagen, nu weer opeens onbekend). Er is waarschijnlijk niemand die ook daadwerkelijk actie onderneemt binnen het bedrijf om eens uit te zoeken wat nu het probleem is, waardoor komt de vertraging, geeft de webshop foutieve informatie, een verkeerde inschatting qua leveringen etc?
Waarom zou je bestellen bij dergelijke winkels als je er zoveel last van hebt?
Je kunt natuurlijk blijven malen waarom ze het op die manier doen, je kunt ook gewoon verstandig zijn en je de ergenis besparen. Sommige bedrijven zuigen gewoon, en dat los je op door voor een ander bedrijf te kiezen :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Hydra schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:24:
[...]

Het is niet een erg 'licht' spel. Zeker op die resolutie twijfel ik of het gaat werken.
Het is inderdaad erg krap,
Processor:

AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better
Intel Core 2 Duo 2.0GHz or better
Operating System:
Windows XP or later
RAM:

Windows XP: 1.5GB RAM
Windows Vista and Windows 7: 2GB RAM
Note: PCs using a built-in graphical chipset are recommended to have 2GB of RAM.

Star Wars: The Old Republic requires a video card that has a minimum of 256MB of on-board RAM as well as support for Shader 3.0 or better. Examples include:

ATI X1800 or better
nVidia 7800 or better
Intel 4100 Integrated Graphics or better

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Hydra
Dakreal schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:25:
Ze waren significant goedkoper. We blijven Hollanders he :P
Je kunt natuurlijk blijven malen waarom ze het op die manier doen, je kunt ook gewoon verstandig zijn en je de ergenis besparen. Sommige bedrijven zuigen gewoon, en dat los je op door voor een ander bedrijf te kiezen :)
Ik preorder sowieso niet vaak meer. Heb ook met WoW expansions gemerkt dat het vaak handiger is om gewoon naar de MM ofzo te gaan, het is al te vaak misgegaan dat ik een expansion pas 2 dagen later kreeg en dus terug kon sturen.

Verwijderd

Lol, bel net EA.. Ik wil weten waar mijn gametimecard blijft waarvoor het geld al van mijn rekening is geschreven..

Krijg ik te horen dat er waarschijnlijk een steekproef op mijn bestelling wordt gedaan en dit maximaal 3 dagen kan duren... Het geld was al netjes binnen wist de medewerker me nog wel te vertellen...

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:53
Server is weer online ;) Hidden Beks in ieder geval :)

• Heli0s

Heli0s

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:28:
Lol, bel net EA.. Ik wil weten waar mijn gametimecard blijft waarvoor het geld al van mijn rekening is geschreven..

Krijg ik te horen dat er waarschijnlijk een steekproef op mijn bestelling wordt gedaan en dit maximaal 3 dagen kan duren... Het geld was al netjes binnen wist de medewerker me nog wel te vertellen...
pfff, das lekker genaaid. Vind ik wel een beetje erg raar. Wel je geld aan nemen, maar niet de service leveren die je verwacht...

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
De site ook inderdaad :)

Star Citizen

• Jazzle
  • Niet online
Dat wordt dus toch maar gewoon proberen dan, weet iemand of er een trial aan zit te komen? Ik kon hierover niks vinden maar misschien is het gebruikelijk om dat na een maand te doen o.i.d.? Dat ik het een leuk spel vind geloof ik wel (bioware + sw + kotor) maar zou toch handig zijn om te kunnen kijken hoe het draait.

Verwijderd

De ticket is gesloten met het volgende bericht:
Zoals je van ons gewend bent, doen wij ons uiterste best om je een ongeëvenaarde klantervaring en ongeëvenaarde games te bieden
Dit is inderdaad ongeëvenaard EA! :@

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Blaim schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:59:
Ik heb m'n lvl 25 Jedi Shadow even laten staan en m'n Imperial Agent naar lvl 15 gebracht. Wat ik gek vind is dat de Jedi Shadow bij sommige gespreksopties een force optie krijgt (heet dan bijvoorbeeld Force Persuade) maar de Imperial Agent heeft geen echte eigen gespreksopties.

Ik denk dat uiteindelijk de Jedi/Sith classes veul meer gespeeld worden vanwege dit soort kleine dingen die de niet-Force classes moeten missen. Had BioWare niet simpelweg specifieke opties voor hun in kunnen bouwen? Bijv. een Smuggler die iemand onder schot houdt of een Imperial Agent die een foltertechniek toepast?
Je kunt toch soms flirten?
Speel zelf een operative op dit moment.
Jazzle schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:31:
Dat wordt dus toch maar gewoon proberen dan, weet iemand of er een trial aan zit te komen? Ik kon hierover niks vinden maar misschien is het gebruikelijk om dat na een maand te doen o.i.d.? Dat ik het een leuk spel vind geloof ik wel (bioware + sw + kotor) maar zou toch handig zijn om te kunnen kijken hoe het draait.
Ik zou voorlopig nog geen trial verwachten. Ik denk niet dat MMOs vaak met trials beginnen vlak nadat het spel gelaunched is, kan toch zeker een paar maanden duren.

• fellware
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-08 12:31

fellware

Everything can be archieved!

Servers zijn btw al weer online!

Nothing Is Everything

• Royeboi
Dakreal schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:25:
[...]

Dit is voor mij de eerste ervaring met een reservering bij één van deze winkels, ook wel de laatste. Ik heb de normale editie al een maand geleden ergens anders gereserveerd, deze zal eerdaags wel verschijnen. De ervaringen van anderen las ik pas achteraf, spijtig genoeg ;-). En zoals Hydra zegt, ze zijn flink goedkoper geprijsd, en na contact met het filiaal die meldt dat het de 16 al bij hen binnenkomt, ga je er van uit dat dit dan zo is.

Verwijderd

Nou ik ga straks een Jedi Sentinel aanmaken. Word deze class al veel gespeeld of valt dat reuze mee vergeleken met sith inquisetor. The red eclipse spelen toch veel mensen als ik het zo lees.

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:38:
Nou ik ga straks een Jedi Sentinel aanmaken. Word deze class al veel gespeeld of valt dat reuze mee vergeleken met sith inquisetor. The red eclipse spelen toch veel mensen als ik het zo lees.
Je komt op alle servers wel veel mensen tegen, pre-made guilds zitten op red eclipse, vandaar dat het daar drukker is.
Je loopt wel risico met vaker een que.
Als je nog geen mensen kent daar, zou ik andere server aanraden.
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:38:
ongeveer 3/4 van de spelers heeft een zaklampje (in mijn clan dan).

Je merkt wel dat de balans op de hogere levels (hardcore gamers en vroege early acces) een stuk beter is.

TheS4ndm4n#1919

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Royeboi schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:36:
[...]

Dit is voor mij de eerste ervaring met een reservering bij één van deze winkels, ook wel de laatste. Ik heb de normale editie al een maand geleden ergens anders gereserveerd, deze zal eerdaags wel verschijnen. De ervaringen van anderen las ik pas achteraf, spijtig genoeg ;-). En zoals Hydra zegt, ze zijn flink goedkoper geprijsd, en na contact met het filiaal die meldt dat het de 16 al bij hen binnenkomt, ga je er van uit dat dit dan zo is.
Vroeger was het belangrijk om te pre-orderen. Tegenwoordig kun je beter pre-orderen bij een filiaal ipv een webshop. Het beste is eigenlijk om niet te pre-orderen. Zo zit je ook niet te wachten op je spul. Ik heb mijn game gewoon gisteren opgehaald bij de FRS(niets gepre-ordered). Lagen er nog 2, precies genoeg voor mij en een maat.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

bangkirai schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:40:
[...]

Je komt op alle servers wel veel mensen tegen, pre-made guilds zitten op red eclipse, vandaar dat het daar drukker is.
Je loopt wel risico met vaker een que.
Als je nog geen mensen kent daar, zou ik andere server aanraden.
Zoiets las ik ja met die que, miss toch maar andere server. even wachten op me game time key

• Royeboi
Dakreal schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:43:
[...]

Vroeger was het belangrijk om te pre-orderen. Tegenwoordig kun je beter pre-orderen bij een filiaal ipv een webshop. Het beste is eigenlijk om niet te pre-orderen. Zo zit je ook niet te wachten op je spul. Ik heb mijn game gewoon gisteren opgehaald bij de FRS(niets gepre-ordered). Lagen er nog 2, precies genoeg voor mij en een maat.
Misschien weet je het niet maar bij deze pre-order (Die ik overigens bij een andere webshop heb besteld) kon ik vorige maand al spelen in de Beta, en daarbij speel ik nu ook al een klein weekje. Pre-order heeft dus weldegelijk voordelen bij deze game.

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:34
Ik lees net dat je vanaf lvl 14 al pvp armor kan halen, en vanaf lvl 20 PvP wapens..

Waarom heeft niemand dat mij verteld, en WAAR ????

Ik zit met 500 van die mercenary commendations en 1000 warzone commendations en kan er alleen maar van die duffe loot bags mee kopen....

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:50
Heli0s schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:24:
[...]

Heb jij hem al gehad? Ik zit nog vol verwachting naar mijn telefoon te staren :+, anders moet ik zo toch echt naar winkle lopen.
Ik heb hem ook nog niet binnen.11:45 besteld.

• Heli0s

Heli0s

falconxp schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:48:
Ik heb hem ook nog niet binnen.11:45 besteld.
Pffff, ik zit in dubio, loop ik naar de winkel waar ze hem voor me klaar hebben gelegt, of wacht ik op het mailtje? Keuzes, keuzes :+

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ActualFantasy schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:47:
Ik lees net dat je vanaf lvl 14 al pvp armor kan halen, en vanaf lvl 20 PvP wapens..

Ik zit met 500 van die mercenary commendations en 1000 warzone commendations en kan er alleen maar van die duffe loot bags mee kopen....
Weet niet welke side je bent, maar als sith zit er op de fleet een heel gedeelte met PvP vendor's.
ActualFantasy schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:47:

pvp vendor.
Voor de republic staan ze op de fleet, tegen de ballustrade van de binnenste ring aan. Links en rechts van het bounty bord die je pvp missies geeft.

TheS4ndm4n#1919

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:31
U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist...
Heerlijk 2 opties hebben daar bij EA. CC en Paypal. Maar beiden hebben toch een CC nodig...

Heb geen zin om een timecard te halen want dan zit ik weer aan 60 dagen vast. Goed geregeld!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
Is er een mogelijkheid om de fps weer te geven ingame? Zonder een ander programma zoals 'fraps' te gebruiken.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• Guiding
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 23:14
Het is al veel vaker gezegd, maar op Paypal kun je al jaren met je paypal gekoppeld aan je bankrekening betalen. Geen credit-card nodig.
Who Am I? schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:51:
Is er een mogelijkheid om de fps weer te geven ingame? Zonder een ander programma zoals 'fraps' te gebruiken.
Ctrl+Shift+F

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Who Am I? schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:51:
Ctrl+shift+f indrukken. Of even in de general chat kijken, daar wordt het om de ~5min ook gevraagd :+.

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:34
RocketKoen schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:50:
[...]

pvp vendor.
Voor de republic staan ze op de fleet, tegen de ballustrade van de binnenste ring aan. Links en rechts van het bounty bord die je pvp missies geeft.
Is dat ook voor lagere levels dan ? Bij de trainers staat er namelijk ook en pvp vendor, maar die is alleen maar voor hogere levels...

• DerwinAero
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-06-2024
DareFace schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:50:
[...]

Heerlijk 2 opties hebben daar bij EA. CC en Paypal. Maar beiden hebben toch een CC nodig...

Heb geen zin om een timecard te halen want dan zit ik weer aan 60 dagen vast. Goed geregeld!
Je kan gewoon een bankrekening koppelen aan je paypal account. Ook is het mogelijk om geld over te maken naar je paypal rekening toe.

• DareFace
Guiding schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:51:
Het is al veel vaker gezegd, maar op Paypal kun je al jaren met je paypal gekoppeld aan je bankrekening betalen. Geen credit-card nodig.
Mijn bankrekening is al jaren gekoppeld aan mijn paypal. Dus snap dan echt niet wat er aan de hand is
ActualFantasy schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:53:
[...]

Is dat ook voor lagere levels dan ? Bij de trainers staat er namelijk ook en pvp vendor, maar die is alleen maar voor hogere levels...
Deze is alleen voor lagere levels.
Je kan er ook weer de centurion bags kopen enzo. Daar zitten dan weer commendations in die je nodig hebt om de epic pvp gear te kopen aan de overkant van de winkelstraat.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Ligt het aan mij of ligt de redeem code checkout bij SWOTR EA eruit ofzo? aardig haat dit. probeer nu al een half uur een code in te vullen.

• Jorrie
Er was vandaag ook maintenance, misschien loopt het daardoor nog niet helemaal soepel.

Star Citizen

• Thyzzz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-11-2021
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:58:
Ligt het aan mij of ligt de redeem code checkout bij SWOTR EA eruit ofzo? aardig haat dit. probeer nu al een half uur een code in te vullen.
Waarschijnlijk erg druk op de servers van de website nu.

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 23:30
DerwinAero schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:53:
[...]

Je kan gewoon een bankrekening koppelen aan je paypal account. Ook is het mogelijk om geld over te maken naar je paypal rekening toe.
Is het je gelukt met Paypal? Ik wou het ook zo doen, maar zodra ik Paypal als betalingsoptie selecteer krijg ik een error, pagina niet gevonden.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Thyzzz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:14:
[...]

Hmm, dat is wel bijzonder inderdaad. Ik heb net een nieuwe XPS 17 met een i7 quad-core, maar hij zou bij mij dus maar gebruik maken van 1 core? Ik loop nu met alles op med/high op ongeveer 40 fps tijdens het questen. Met meerdere personen op het scherm wordt dit uiteraard iets minder, maar nog steeds goed speelbaar.
Dat klopt ja. Zet je cpu affiniteit voor de main SWTOR. Exe maar eens op 1 core : en ga terug in game. Zga geen fps loss... De game gebruikt maar 1 core vooral, wat anderen ook zeggen: is een feit en door velen na mij al getest.

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 09:09
Thyzzz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:14:
[...]

Hmm, dat is wel bijzonder inderdaad. Ik heb net een nieuwe XPS 17 met een i7 quad-core, maar hij zou bij mij dus maar gebruik maken van 1 core?
Ik heb een oudere generatie quadcore en bij mij worden alle cores gebruikt:

Afbeeldingslocatie: http://members.quicknet.nl/opslagruimte/swtor/swtorpg.jpg
De load is vrij laag, maar dat komt door de budget videokaart die de bottleneck is in mijn systeem

• DerwinAero
wizkid_niels schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:00:
[...]

Is het je gelukt met Paypal? Ik wou het ook zo doen, maar zodra ik Paypal als betalingsoptie selecteer krijg ik een error, pagina niet gevonden.
Ik heb mn bankrekening al zo'n 4a5 jaar aan paypal verbonden, dus ik kan je er nu niet mee helpen :P

• Poekie McPurrr
  • Laatst online: 19:52

Poekie McPurrr

Mreoww~

Lekker, inloggen en geen wachtrij op Red :)

Le Meow

• Jorrie
Hebben jullie de code al via SMS ontvangen diegene die het via Ebay hebben gekocht?

Star Citizen

• Brutal1ty
kladblokje schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:01:
[...]

Ik heb een oudere generatie quadcore en bij mij worden alle cores gebruikt:

[afbeelding]
De load is vrij laag, maar dat komt door de budget videokaart die de bottleneck is in mijn systeem
Op bijna elk systeem is het zo... Of de game gebruikt maar 1 core, of de load is achterlijk laag. Zelfs met de meest monsterlijke pc is dat zo... Feit is iig dat de "HeroEngine" single-threaded is.

Mijn i5 @ 3600mhz, 4 gig geheugen en hd5870 verveelt zich ook tijdens deze game (behalve geheugen lijkt het) en de game loopt met 100fps, tot er spelers in beeld komen, dropt wrl tot onder de 20 fps zelfs met schaduwen uit. En aangezien er al meerdere topics, tot wel 80 pagina's lang aan dit probleem zijn gewijd, ligt het echt niet aan mij/ons =p

[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 22-12-2011 13:07 ]

• DareFace
DerwinAero schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:03:
[...]

Ik heb mn bankrekening al zo'n 4a5 jaar aan paypal verbonden, dus ik kan je er nu niet mee helpen :P
Ik dus ook maar toch vraagt ie om een CC bij mij.

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 23:30
DerwinAero schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:03:
[...]

Heb ik ook al een hele tijd :) De error krijg ik bij SWTOR, ik wordt niet eens doorverbonden naar PayPal :p

Hopen dat het zometeen lukt, anders maar een 60-day kaartje halen ;)

• Hydra
Brutal1ty schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:04:
Nee, heeft daar niks mee te maken. Op bijna elk systeem is het zo... Of de game gebruikt maar 1 core, of de load is achterlijk laag. Zelfs met de meest monsterlijke pc is dat zo...
Als de game 1 core zou gebruiken zou deze significant meer load moeten laten zien.

Daarnaast is het maar de vraag of het gebruiken van meerdere cores zin zou hebben. Vaak is de GPu toch de bottleneck. Helemaal in dit soort games waar de meeste 'beslissingen' server-side zijn. Je CPU hoeft niks te doen kwa physics of AI ofzo.

• Brutal1ty
Hydra schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:07:
[...]

Als de game 1 core zou gebruiken zou deze significant meer load moeten laten zien.

Daarnaast is het maar de vraag of het gebruiken van meerdere cores zin zou hebben. Vaak is de GPu toch de bottleneck. Helemaal in dit soort games waar de meeste 'beslissingen' server-side zijn. Je CPU hoeft niks te doen kwa physics of AI ofzo.
Een hd5870 de bottleneck? zelfs als alle grafische opties uitzetten geen effect heeft op fps? En sommige veel oudere systemen het beter loopt? En als je de game single core laat draaien ook even soepel loopt? Ik twijfel.. En er zijn zoveel mensen die hetzelfde hebben... Let wel dat wow, Skyrim, bf3 etc allemaal veel beter lopen en niet zulke achterlijke framedrops kennen als deze game =p

Ik ben echt verliefd op deze game, maar de performance klopt nog niks van =$

Ps: ik bedoel niet te zeggen dat dit de 'cause of all issues' is hoor =p Maar dat dit iig erg frappant is en dat ik hoop dat bioware er nog eens goed naar wol gaan kijken... Ik hou van pvp maar zelfs hutball is amper speelbaar nu =/ En zelfs mensen met monster pc's hebben dit probleem. M'n pa z'n dual core met minder sneller kaart draait de game even goed/slecht als ik.

Ps kunnen we alweer online? =$

[ Voor 18% gewijzigd door Brutal1ty op 22-12-2011 13:12 ]

• DerwinAero
wizkid_niels schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:06:
[...]

Heb ik ook al een hele tijd :) De error krijg ik bij SWTOR, ik wordt niet eens doorverbonden naar PayPal :p

Heb ik ook al gedaan, maar dat was gewoon omdat ik het doosje wilde :P

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

kan niet wachten om het spel te spelen.

Helaas duurt de redeem code een klein uurtje :( en nog steeds geen voortgang.

Verwijderd

Gametime card halen is ook niet echt effectief... Redemen lukt voor geen meter. Paypal kom ik ook niet in.

Verwijderd

wizkid_niels schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:06:
[...]

Dat dacht ik dus ook maar kan voorlopig nog steeds niet spelen. Net een EA medewerker duidelijk dat dit onacceptabel is maar die kunnen ook niets voor je doen. Verwijzen je naar SWTOR site om een ticket aan te maken... Dat maar gedaan.. Al met al verschrikkelijk slecht.

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 09:09
Brutal1ty schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:04:
[...]

Op bijna elk systeem is het zo... Of de game gebruikt maar 1 core, of de load is achterlijk laag. Zelfs met de meest monsterlijke pc is dat zo... Feit is iig dat de "HeroEngine" single-threaded is.

Mijn i5 @ 3600mhz, 4 gig geheugen en hd5870 verveelt zich ook tijdens deze game (behalve geheugen lijkt het) en de game loopt met 100fps, tot er spelers in beeld komen, dropt wrl tot onder de 20 fps zelfs met schaduwen uit. En aangezien er al meerdere topics, tot wel 80 pagina's lang aan dit probleem zijn gewijd, ligt het echt niet aan mij/ons =p
in aanvulling op hydra's reactie heb ik hier een voorbeeld van world of warcraft op mijn systeem. In WoW kun je in een configuratiebestand aangeven welke core of cores je wilt gebruiken (CVar_processAffinityMask). Ik heb als voorbeeld de mask op 4 gezet, wat betekend dat WoW alleen core 3 zal gebruiken. Dan krijg je dit effect:

Afbeeldingslocatie: http://members.quicknet.nl/opslagruimte/swtor/loadexk.jpg

en dat geeft dus een heel ander beeld dan swtor waar de load netjes verdeeld wordt.

• DareFace
You have 27 days of play time remaining
Kan me toch echt herinneren dat ik maar 2 dagen heb kunnen spelen dus waar die andere dag is gebleven :P. Heb paypal ook net even aan de lijn gehad en ze zeggen dat EA alleen maar directe betalingen accepteerd. Dus je moet geld op je paypal hebben en alleen een gekoppeld account aan je bankrekening gaat dus niet werken.
Geld overmaken naar paypal duurt een 1-2 dagen. Heb niet veel zin om een time-card te halen. Wat een puinhoop haha

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Jorrie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:56:
Ik heb hem hier gekocht: http://www.ebay.nl/itm/26..._trksid=p3984.m1497.l2649

Ik kreeg de code binnen 10 minuten via een SMSje (zorg er dus voor dat er een correct mobiel nummer bij je gegevens staat!). En je hebt PayPal nodig maar dat lijkt me geen probleem voor de meesten :)
Bij mij duurt het iniedergeval wat langer.
Jorrie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:04:
Hebben jullie de code al via SMS ontvangen diegene die het via Ebay hebben gekocht?
Nee, nog niet. Heb het om 11:30 allemaal geregeld.
DareFace schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:20:
[...]

Kan me toch echt herinneren dat ik maar 2 dagen heb kunnen spelen dus waar die andere dag is gebleven :P. Heb paypal ook net even aan de lijn gehad en ze zeggen dat EA alleen maar directe betalingen accepteerd. Dus je moet geld op je paypal hebben en alleen een gekoppeld account aan je bankrekening gaat dus niet werken.
Geld overmaken naar paypal duurt een 1-2 dagen. Heb niet veel zin om een time-card te halen. Wat een puinhoop haha
Volgens mij veranderd het getal zodra je minder dan een hele dag over hebt. Hij sprint bijvoorbeeld naar 27 dagen wanneer je nog 27dagen, 23uur en 59minuten over hebt.

• Heli0s

Heli0s

Jorrie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:04:
Nog niks binnen :S

• Jorrie
OxTox schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:22:
[...]

Bij mij duurt het iniedergeval wat langer.

[...]

Nee, nog niet. Heb het om 11:30 allemaal geregeld.
Hmm, apart.. Ik zou er maar even een berichtje heen sturen, althans.. dat zou ik doen, ben nogal ongeduldig van aard met dit soort dingen :+

Star Citizen

Verwijderd

Hrmzzz ik moet opnieuw een code invullen... duurt lang dit.
Hydra schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:07:
[...]

Het lijkt er op dat de game 1 core gebruikt als dat voldoende is.
Als die ene core de 100% load bereikt gaat hij multi-treaden.
Dat zou verklaren waarom iemand met een oude quadcore netjes alles over 4 cores heeft verdeeld, maar iemand met een i7 maar 1 core gebruikt.

Overigens lijkt de bottleneck vooral de HDD te zijn bij nieuwere systemen (meer dan de recommended specs).
een SSD schijnt een enorme prestatiewinst te geven omdat de vertraging vooral komt van het laden van textures en animaties van spelers en gebieden die je nieuw tegenkomt.

De CPU en GFX kaart zijn het tenminste niet. Quadcore belasting zag je net al. En de fan van mijn HD6950 blijft op zn laagste stand staan @ 40 graden. Terwijl hij na 5 minuten BF3 op de 65 graden zit (waarna de fan naar zn hoogste stand springt om het daar te houden)

TheS4ndm4n#1919

• Jorrie
Site wordt op het moment heel druk bezocht heb ik het idee, ik kom niet meer in de betalingsopties/code invoerscherm.

Star Citizen

• OxTox
Heb een mailbinnen van HISPACODES dat ik ook een prefix moet sturen voor m'n mobiele nummer, dat is toch +31? Is voor m'n mobiel.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Inderdaad +31 (0)6 123456789

• Heli0s

Heli0s

Ik heb net me code binne gekregen, had meteen al +31 er voor gezet. Stond wel voor de FreerecordShop toen ik hem binne kreeg :+

• Hydra
Die 0 gewoon weglaten. Veel mensen snappen dat niet.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 12:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Handig, het systeem is ineens vergeten dat ik een game aan mijn account gekoppeld heb (ze zien wel een pre-order, maar geen game om eoa bizarre reden). Dus kan ik niet spelen want 'geen active subscription' :/

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Brutal1ty
RocketKoen schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:26:
[...]

Het lijkt er op dat de game 1 core gebruikt als dat voldoende is.
Als die ene core de 100% load bereikt gaat hij multi-treaden.
Dat zou verklaren waarom iemand met een oude quadcore netjes alles over 4 cores heeft verdeeld, maar iemand met een i7 maar 1 core gebruikt.

Overigens lijkt de bottleneck vooral de HDD te zijn bij nieuwere systemen (meer dan de recommended specs).
een SSD schijnt een enorme prestatiewinst te geven omdat de vertraging vooral komt van het laden van textures en animaties van spelers en gebieden die je nieuw tegenkomt.

De CPU en GFX kaart zijn het tenminste niet. Quadcore belasting zag je net al. En de fan van mijn HD6950 blijft op zn laagste stand staan @ 40 graden. Terwijl hij na 5 minuten BF3 op de 65 graden zit (waarna de fan naar zn hoogste stand springt om het daar te houden)
Mijn hdd is zeker de bottleneck die zorgt voor stotteren als ik tijdens lopen moet laden enzo, maar dat is altijd maar heel kort. Waarom draait pvp enzo (hutball is maar hele kleine kamer) dan zo belabberd bij mij en iedereen? Grafische opties uit en resolutie laag maakt niks uit, alleen shadows gek genoeg... Dit geld voor boude en nieuwe systemen =/

• Jorrie
Maar je hebt wel een subscription of een game card ingevoerd? Want die is verplicht om te spelen.

Star Citizen

Verwijderd

Een kort vraagje van een leek:

Ik heb 5 x star wars old republic + pre order kit net gekocht in de speelgoedwinkel.
Nu wil ik voor alle 5 de games een gebruiker aanmaken en voor een jaar de abonnementskosten betalen.

Dit ga ik dan als kerstcadeautje weggeven (spel + jaar lidmaatschap).

Kan ik gewoon met mijn creditcard na het aanmaken van een account voor een jaar betalen? Zo niet, is het dan een idee om per persoon 4 van die 60 dagen prepaid kaarten te kopen in de speelgoedwinkel?

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:40:

Ik heb 5 x star wars old republic + pre order kit net gekocht in de speelgoedwinkel.
Nu wil ik voor alle 5 de games een gebruiker aanmaken en voor een jaar de abonnementskosten betalen.

Kan ik gewoon met mijn creditcard na het aanmaken van een account voor een jaar betalen? Zo niet, is het dan een idee om per persoon 4 van die 60 dagen prepaid kaarten te kopen in de speelgoedwinkel?
Aha, kerstman! Wil je mijn gegevens hebben >:)
Aardig cadeau!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:40:

jezus christus hoeveel kost dat?

Nog steeds mijn code nog niet registered:(

• Heli0s

Heli0s

Awaken1 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:44:
Nog steeds mijn code nog niet registered :(
Ik sta in een waiting room om me code in te kunnen voeren 8)7

Verwijderd

Ik mocht net mijn code invoeren maar toen knalde de ea site eruit omdat het te druk was, nu weer van voor af aan hehe

• Negative
  • Laatst online: 14-09 20:51
@SWTOR twitterde net een minuut geleden dit:

#SWTOR Some players may be currently experiencing issues when trying to redeem their game code on the swtor website. More info to follow.

Even geduld dus nog! Ben blij dat ik het maandag al had gedaan :D

• Thyzzz
Hahaha, er is nu zelfs een queue om in je accountinstellingen te komen. Geweldig :')
Due to high volumes of traffic, you are currently in a waiting queue.

This is not an error page and you do not need to refresh your browser, this page will refresh automatically and take you into the site when there is room available.

Thank you for your patience and enjoy your time playing
Star Wars™: The Old Republic™.

[ Voor 68% gewijzigd door Thyzzz op 22-12-2011 13:46 ]

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 14:14

Japser

Jeej!

Due to high volumes of traffic, you are currently in a waiting queue.

This is not an error page and you do not need to refresh your browser, this page will refresh automatically and take you into the site when there is room available.

Thank you for your patience and enjoy your time playing
Star Wars™: The Old Republic™.
Nog meer wachten! :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-09 12:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Jorrie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:40:
Maar je hebt wel een subscription of een game card ingevoerd? Want die is verplicht om te spelen.
Dat kan ik dus niet eens doen, want hij ziet niet dat ik die game heb, terwijl ik toch al een paar dagen speel 8)7

Ik moet zeggen dat ik het allemaal bijzonder vaag en vreemd vind gaan, waarom verloopt dit zo moeizaam.. komt nog bij dat hij roept 'key is al gebruikt', wat klopt, want ik heb het toch al lang geredeemed, en daar zat gewoon een maand speeltijd bij toch? :X

[ Voor 28% gewijzigd door Kees op 22-12-2011 13:50 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Ik weet niet precies wat het abonnement kost, meen 13 euro per maand? Ik had 200 euro per persoon op de planning. Denk 1000 euro totaal wat ik straks kwijt ben. Moest in de speelgoedwinkel 250 euro betalen.

Maar betaal het van mijn 13e maand, eet er geen boterham minder om en niet al mijn familieleden hebben het zo breed en zo kunnen ze lekker een jaar gamen.

Maar weet iemand of je voor een jaar vooruit kan betalen? Ik kan misschien beter een paar dagen wachten? Ga de games pas maandag weggeven namelijk. Het klinkt niet heel hoopvol hier :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 13:49 ]

• Thyzzz
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:49:
[...]

Maar betaal het van mijn 13e maand, eet er geen boterham minder om en niet al mijn familieleden hebben het zo breed en zo kunnen ze lekker een jaar gamen.
Wat een mooie kerstgedachte ;)

Verwijderd

Zeker dat, ik hoop dat ze wel een beetje computer hebben staan want het spel vraagt behoorlijk wat,

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:50
Heli0s schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:39:
Ik heb net me code binne gekregen, had meteen al +31 er voor gezet. Stond wel voor de FreerecordShop toen ik hem binne kreeg :+
Nog niet binnen. Wel een berichtje gestuurd met mijn +316xxx nummer voor de zekerheid

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:08

The Chosen One

Zie signature!

En kan niet meer spelen. :'(
En na een week tijd nog geen C.E. van bol.com of iets meer losgekregen dan "we kijken erna"/"spoed"...

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:50:
Zeker dat, ik hoop dat ze wel een beetje computer hebben staan want het spel vraagt behoorlijk wat,
Ze hebben betere gamepc's dan ik heb... allemaal de tweakers november 2011 game pc (mid range volgens mij), was ook een leuke order, de computerwinkel kwam ze persoonlijk afleveren. Maar die hebben ze allemaal zelf betaald (wel van een bijdrage van mijn oom, maar het was de eigen keuze van die broers van mij).

Ik heb nog een game pc van 2 jaar oud, maar hij trekt star craft 2 nog prima en verder speel ik toch wat oudere strategie games van bijv. paradox, ik denk dat ik hem zelf niet lekker kan spelen.

• Jorrie
Haha Tco, ook hier? :p

Anyway, ik ga nu even een code bestellen zodat ik vanavond nog even kan spelen, geen zin in gedonder.

Star Citizen

• Shorkan
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-12-2016
The Chosen One schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:52:
En kan niet meer spelen. :'(
En na een week tijd nog geen C.E. van bol.com of iets meer losgekregen dan "we kijken erna"/"spoed"...
Doler en ik hebben precies hetzelfde probleem...

Gister aan de telefoon beweerde ze dat ze het 20 december hebben verzonden, maar ja nu nog steeds niet binnen dus betwijfel het.

Verwijderd

wat voor codes moet je nu bestellen? Ik ga die doosjes even uit de auto halen en accounts aanmaken.

• Jorrie
Een 60 dagen code ga ik bestellen, anders kan ik de game niet meer spelen :+

Star Citizen

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:08

The Chosen One

Zie signature!

Shorkan schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:54:
[...]

Doler en ik hebben precies hetzelfde probleem...

Gister aan de telefoon beweerde ze dat ze het 20 december hebben verzonden, maar ja nu nog steeds niet binnen dus betwijfel het.
Ik heb alleen een preorder kit. Maar toen ik bestelde (staat ook niks van in mail) was dat er niet meer en stond er gewoon C.E. voor 22:30 bestellen volgende dag bla bla... En nu gaan ze kijken uitzoeken of zo.... vage gasten. 8)7

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Verwijderd

Jorrie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:54:
Waarom doe je het niet met creditcard? Dat kan toch ook?

Ik heb niet zoveel zin om weer naar de winkel te gaan, kreeg al bijna een bon voor foutparkeren vanochtend in die drukte

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:53:
[...]

Ze hebben betere gamepc's dan ik heb... allemaal de tweakers november 2011 game pc (mid range volgens mij), was ook een leuke order, de computerwinkel kwam ze persoonlijk afleveren. Maar die hebben ze allemaal zelf betaald (wel van een bijdrage van mijn oom, maar het was de eigen keuze van die broers van mij).

Ik heb nog een game pc van 2 jaar oud, maar hij trekt star craft 2 nog prima en verder speel ik toch wat oudere strategie games van bijv. paradox, ik denk dat ik hem zelf niet lekker kan spelen.
Ok dan is het top toch, zal anders wel zuur zijn als je alles hebt geinstalleerd etc. en je kan het spel niet normaal spelen hehe. Je gaat iig een hoop mensen blij maken want het is echt een top spel!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:55
Jorrie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:54:
Wacht ff wat bedoel je kan ik niet meer spelen? Er zit toch zeker 30 dagen bij de game? Als ik bij subscription kijkt staat er bij mij dat ik nog 28 dagen kan spelen.... Zou wat zijn om mensen te verplichten om gelijk een gamekaart aan te moeten schaffen. Misschien vinden mensen het wel tegen vallen het spel en stoppen na een maand. Dan zouden ze dus verplicht zijn om gelijk 3 maanden er aan vast te zitten? Lijkt me toch dat ze dat niet kunnen maken.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

• OxTox
Heb m'n code binnen.

Ik vindt het altijd wel "schattig" hoe zo'n buitenlander z'n engels is: "Hello code sent to +31*********** No forget rating to we in ebay"

:D

[ Voor 78% gewijzigd door OxTox op 22-12-2011 13:59 ]

• Jorrie
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:56:
[...]

Waarom doe je het niet met creditcard? Dat kan toch ook?

Ik heb niet zoveel zin om weer naar de winkel te gaan, kreeg al bijna een bon voor foutparkeren vanochtend in die drukte
Ik koop het via Ebay, 22 euro voor 60 dagen, niks geen winkel haha.

Star Citizen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:56:
Je gaat iig een hoop mensen blij maken want het is echt een top spel!
Ik ga het ook eens bekijken als ze het geinstalleerd hebben, ik ben ook groot star wars fan, maar heb door mijn kids bijna geen tijd om te gamen (en nog 180 games in mijn steam staan die ik niet gespeeld heb). Ik dacht: ik ben verstandig en koop hem niet zelf.

Wil straks ook al de uitbreiding van star craft 2 hebben, maar als ik het zo lees hier denk ik ook: misschien ga ik weer heel wat missen.

Verwijderd

mja zitten jullie ook in de waiting room om je key in te geven?

• Thyzzz
Joenino schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:58:
[...]

Wacht ff wat bedoel je kan ik niet meer spelen? Er zit toch zeker 30 dagen bij de game? Als ik bij subscription kijkt staat er bij mij dat ik nog 28 dagen kan spelen.... Zou wat zijn om mensen te verplichten om gelijk een gamekaart aan te moeten schaffen. Misschien vinden mensen het wel tegen vallen het spel en stoppen na een maand. Dan zouden ze dus verplicht zijn om gelijk 3 maanden er aan vast te zitten? Lijkt me toch dat ze dat niet kunnen maken.
Toch is het echt zo. Je gratis maand wordt pas geactiveerd als je een subscription plan opzet (kan je echter bijtijds weer annuleren waardoor je dus niks extra betaald) of een prepaidcode activeert.
Pagina: 1 ... 8 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.