| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ga naar begin startpost
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
In de thanksgiving beta was dit wel waar. Nu ben ik zelf nog geen bugs tegen gekomen (lvl 35 nu).Anoniem: 251710 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 02:24:
Zo me eigen eindelijk van Taris af gekregen (memory bug)
dekn geef het nog een poging nu er geen que is.
Iemand suggesties hoe nu tot 35 te levelen zonder terug te gaan naar Taris?
ben nu 33 en Quesh is level 36 - 37
EDIT*
Wat ze zeiden over de laatste 15 levels klopt denk ik wel.
Tegen level 32/33 aan komen de bugs je om je oren vliegen.
u bent gewaarschuwd.
[Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 21-12-2011 07:42]
Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 48CX, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold4 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus
Ik heb een oudere generatie quadcore en bij mij worden alle cores gebruikt:Thyzzz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:14:
[...]
Hmm, dat is wel bijzonder inderdaad. Ik heb net een nieuwe XPS 17 met een i7 quad-core, maar hij zou bij mij dus maar gebruik maken van 1 core?
in aanvulling op hydra's reactie heb ik hier een voorbeeld van world of warcraft op mijn systeem. In WoW kun je in een configuratiebestand aangeven welke core of cores je wilt gebruiken (CVar_processAffinityMask). Ik heb als voorbeeld de mask op 4 gezet, wat betekend dat WoW alleen core 3 zal gebruiken. Dan krijg je dit effect:Brutal1ty schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:04:
[...]
Op bijna elk systeem is het zo... Of de game gebruikt maar 1 core, of de load is achterlijk laag. Zelfs met de meest monsterlijke pc is dat zo... Feit is iig dat de "HeroEngine" single-threaded is.
Mijn i5 @ 3600mhz, 4 gig geheugen en hd5870 verveelt zich ook tijdens deze game (behalve geheugen lijkt het) en de game loopt met 100fps, tot er spelers in beeld komen, dropt wrl tot onder de 20 fps zelfs met schaduwen uit. En aangezien er al meerdere topics, tot wel 80 pagina's lang aan dit probleem zijn gewijd, ligt het echt niet aan mij/ons =p
http://tinyurl.com/5sdar8p
[Voor 3% gewijzigd door Black Eagle op 23-12-2011 16:11]
Arnlith schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:22:
Die hoef je niet meer in te vullen, nu zijn het security codes, die je niet hoeft in te vullen als je geen authenticator hebt.
http://tinyurl.com/5sdar8p
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ik vergelijk hem direct met Tabula Rasa, qua mechanics, gameplay en graphics komt dat bizar dicht in de buurt, grote verschil is dat tabula al jaren geleden is uitgekomen en ik de graphics/animaties van SWTOR absoluut niet 'anno 2011' zou noemen.belfrink schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:01:
Lekkere zinvolle link ook, vol met minderjarige pubers die hun tijd het liefste steken in die uitgemolken CoD rommel
Constant vergelijkingen met WoW welke nergens op slaan, WoW was in de begin dagen ook een groot drama. Tuurlijk is WoW de standaard geworden in MMO land maar je moet geen appels met peren gaan vergelijken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 426307 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:53:
[...]
Oh jah, maar ik was toen ook nog een broekventje en er waren geen walkthroughs te vinden op het internet of youtube filmpjes die het helemaal uitlegde
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
ik heb een 6950, maar ik heb AA uitgezet omdat de FPS in warzones rampzalig was.dierkx36 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:11:
2 vragen :
Uno) zijn er hier toevallig die ook een ATI HD6950 2GB videokaart gebruiken en last hebben van veel blokvorming in het beeld
(Lees alsof anti-analysing niet aanstaat)
Weet iemand toevallig een oplossing hiervoor
('k gebruik de laatste ATI driver ,11.12 en heb al vanalles geprobeerd ,AA laten beheren door Catalyst ,verschillende settings ,AMD mode ,krijg het niet weg)
Duo) weet iemand of een Imperial Agent gebruik kan maken van een Electrostaff
En waar vind ik zo'n basic Elektrostaff ?,overal al gezocht ,bij verkopers ,intergalatic autions ... kan geen basic Elektrostaff vinden
[edit]
3o ) hoe unbind je een wapen
'k probeer via autions overtollige wapens te verkopen maar ze zijn gebonden aan m'n character
[Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 28-12-2011 14:16]
[Voor 44% gewijzigd door sjepper op 29-12-2011 14:01]
|5800X3D|32GB|RTX 3080|
[Voor 8% gewijzigd door sjepper op 30-12-2011 01:40]
|5800X3D|32GB|RTX 3080|
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
Ja bij het scoreboard zit een vakje "Requeue Warzone?".
[Voor 75% gewijzigd door Thormodo op 02-01-2012 17:47]
Dit pakje bedoel ik dusBlack Eagle schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:05:
[...]
Mako is top. Gister nieuw pakje voor d'r gevonden, moet alleen nog even social 2 worden. Is wel light armor, maar ziet er zeer schaars uit(slaven outfit op Nar Shaddaa).
[Voor 19% gewijzigd door Blaim op 10-01-2012 11:26]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Echt waar? Dan ga ik snel naar huis...
[Voor 41% gewijzigd door Fly-guy op 18-01-2012 14:35]
Cinerama schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:02:
Je snapt nu wel dat jij met je gedrag meer schade hebt aangericht aan RoT dan mrVegeta ooit had kunnen doen.
Je hebt vrij veel weeklies. Er zijn 2 pvp weeklies, namelijk 9 warzones winnen en 15 x op Ilum wat doen. Je hebt een Weeklie flashpoint ding waarmee je 3 (dacht ik) Flashpoints op Hard Mode moet verslaan en dan heb je nog 2 weeklie quests voor de Operations om te clearen. Een voor normal mode en één voor hard mode.Cinerama schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:02:
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het zit met de weeklies? Waar heb je die allemaal voor (PVP, Flashpoints?) en waar krijg je ze? De dailies weet ik in de Imperial Fleet wel te vinden.
[Voor 37% gewijzigd door MrVegeta op 18-01-2012 16:08]
volgens dit plaatje:[b][message=37561982,noline]
Wat ik erg raar vind is dat je met die columi tokens je head, chest, legs, boots en hands kan kopen terwijl deze ook in flashpoints droppen. Maar je belt en bracers kan je niet kopen van die columi terwijl die dus _niet_ in de flashpoints droppenTeh fuck?
[Voor 34% gewijzigd door Poekie McPurrr op 27-01-2012 17:40]
Le Meow
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Shuttle st20g5
[Voor 20% gewijzigd door Jerry op 03-02-2012 22:41]
Raar op mijn Articer ging ik van Tier 1 (Als blauw) naar Tier 2 (paars)Sneezzer schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:21:
[...]
Yups:
1x groen = 3x blauw = 9x paars = 27x paars+
Oftewel, heel veel soorten te krijgen uit een enkele groene.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Doe d'r mee wat je wiltlanerios schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:12:
[...]
Dat gaat zeker wel op. Op het moment dat een starter quest je het gevoel geeft dat je echt goed bezig bent, en iets bereikt. En end game content dat niet kan, dan is er iets niet goed. (buiten de nightmare raids om). Ja het kan zijn dat ik te kritisch ben, ben altijd server first raid leader geweest in andere MMO's (FFXI, WoW), ik wil pushen voor clears, en dat hoeft niet in SWTOR. Max 1 a 2 resets en alles is down.
En dat is wat ik echt mis in TOR, de push en drang om constant beter te worden, dat is gewoon niet nodig omdat je dat tijdens levellen totaal niet hoeft te doen.
En wat is het gevolg? Mensen raken op 50 compleet in de war omdat de content opeens een difficulty spike (voor hun) heeft.
Ik had liever een lineare moeilijkheidsgraad gezien, gewoon langzaamaan steeds meoilijker totdat je op 45-50 echt bezig bent op het niveau van de hardmode flashpoints.
[Voor 49% gewijzigd door Blaim op 10-04-2012 23:27]
Nintendo FC: SW-7206-7059-7605
Nintendo FC: SW-7206-7059-7605
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:33:
is er iemand die weet wat de patch notes van vandaag zijn?
Anoniem: 251710
Anoniem: 251710
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
[Voor 5% gewijzigd door KnightX op 20-04-2015 22:53]
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
[Voor 4% gewijzigd door Diigii op 09-02-2017 10:21]
Guild Leader Bende van Ellende | NL Guild op Stormscale (Horde)
Nice, leuk :D! Het spel is voor een heel groot gedeelte gratis. In ieder geval je main class story kan je helemaal spelen, dus je kan aardig wat doen voordat je uberhaupt een euro uitgeeft. Daarnaast kan je een sub nemen, kost 12,99 per maand. Met een sub unlock je gelijk alle beschikbare content die er is. Je hoeft geen aparte games of expansions te kopen. Lekker makkelijk op deze manierKieft91 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:25:
Vroeger wel iets gespeeld, ben erg benieuwd of het me nog steeds trekt.
Is het spel gratis? ik weet het allemaal niet meer haha
Wil het wel weer een poging wagen @Diigii
[Voor 7% gewijzigd door Diigii op 11-05-2020 12:48]
[Voor 11% gewijzigd door Diigii op 24-05-2020 14:44]
Ik ben enkele maanden begonnen en ben nu bijna aan het eind van de story met men Jedi Shadow, en ik moet zeggen dat ik van elke seconde genoten heb. Het is gewoon een KotoR 3 eigenlijk, en fantastische cinematics! Heb echt met momenten zitten gapen naar men schermKloever schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:06:
Middag. Gisteren het spel weer geïnstalleerd. Begon toch weer te kriebelen.
Het het spel vanaf het begin gespeeld, titel Founder zelfs gekregen. Tot lvl 50, toen de max, gekomen. Maar wegens lack of content en het uitblijven van mede spelers gestopt. Net even ingelogd in de hoop dat ik zo weer verder zou kunnen. Maar jeumig wat is er veel veranderd.
Is het waard om nu opnieuw te beginnen? Ik heb een lvl 50 Sith Sorcerer met wat (voor toen) end Game Gear en ook een x aantal titels. Is het het waard om de fijne kneepjes zo weer te leren of kan ik de purple Quest (ik las dat ergens) oppakken en verder gaan?
En is er een ergens een guild finder te vinden? Ik zit op de European server(even de naam kwijt) maar kan wel wat hulp zo nu en dan gebruiken. Zit er aan te denken om eerst een 3 maand sub te halen.
En, zijn er nog andere tips voor een oude terugkerende speler?
Alvast bedankt.
Gr. Paul
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Nitro+ RX5700XT Asus Prime X470 Pro
Zeker, deze game is 100% zeker de moeite waard. Als ik weer terug denk aan het spelen een tijd geleden, krijg ik van die goede kriebels. Zeker, de game is al weer wat ouder, combat is niet het allerbeste, maar dat maakt het verhaal zeker goed. Als je al iets geïnteresseerd bent in Star Wars, dan is deze game zeker de moeite waard. Top of mind heb ik mij super vermaakt met het verhaal van de Sith Sorcerer (meer de force user van de Sith). Het hele structuur van "master" en "apprentice" komt naar voren, en ik vind het oprecht super goed qua verhouding tussen master en apprentice.BenvandeKaart schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:29:
Is deze game nog de moeite waard? Heb nooit echt wat met Star Wars gehad maar na het zien van onderstaande trailer was ik wel benieuwd
YouTube: STAR WARS™: The Old Republic™ - 4K ULTRA HD - 'Deceived' Cinematic T...
Is het trouwens f2p en goed alleen te spelen? Of zijn er zoiets als Guilds?
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details