Even een vraag.
Zelf kom ik onregelmatig (meestal rond bonus xp events) even terug en betaal een korte sub om alles te kunnen gebruiken wat ik ooit ingame heb gekocht of unlocked.
Dan maak ik een nieuwe char aan en kijk hoever ik kom tijdens het bonus event. Mooi vond ik altijd dat je om de paar levels naar de fleet kon jumpen en daar dan upgrade items (mods, barrels etc) voor in je armor en wapen kon kopen, waarmee je dan weer easy door kon levelen.
De vraag: Ik lees en hoor op youtube/reddit dan armor niet meer te modden is. Klopt dit? Ben je nu afhankelijk van gear drops en quest rewards?
Dat zou pijnlijk zijn. Kies eigenlijk altijd een (soms beetje mixen van verschillende sets) armor en wapen uit collectie en die vulde ik dan met de upgrade items van de fleet.
Hoop dat iemand die nog leest, want zie dat er al een tijdje niets meer is gepost
edit, antwoord zelf maar getest:
Heb bijgetekend en zelf gaan testen hoe het zit met upgraden gear. Tot level 70 is er niets veranderd gelukkig. Je kan collectie armor en wapens zelf upgraden om de paar levels. Misschien dat waar er over werd geklaagd heeft alleen betrekking op kleding en wapens 75+.
Nog een plezierige bijkomstigheid. Tot 7.0 zat je vast aan je advanced class keuze, wel mocht je spec wisselen binnen de advanced class. Maar met invoering van de extra combat style bij 7.0 is dat nu te omzeilen als je sub hebt in ieder geval. Mijn main bountyhunter heeft als extra combat style de andere optie gekozen binnen de advanced class van de bounty hunter. Dus kan nu ook merc spelen. Had Powertech als optie 1 en nu Mercenary als combat style optie 2.
[Voor 30% gewijzigd door fitznl op 25-02-2022 15:55. Reden: update]