Acties:
  • +1Henk 'm!

• michaelhetlam
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-01-2021
Oke, jullie hebben me overgehaald.

download is weer gestart en subscription activeer ik zodra ik up and running ben.

heb in het verleden alle rollen gespeeld en vind alles prima om te spelen.

Dus als we nog dedicated healer, tank of dps nodig hebben, laat maar weten voordat ik een character aanmaak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-03 15:04
michaelhetlam schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 08:35:
Oke, jullie hebben me overgehaald.

download is weer gestart en subscription activeer ik zodra ik up and running ben.

heb in het verleden alle rollen gespeeld en vind alles prima om te spelen.

Dus als we nog dedicated healer, tank of dps nodig hebben, laat maar weten voordat ik een character aanmaak.
Ik ben zelf Jedi Sage DPS (voor levelen), maar ik kan eventueel dus gaan healen als het allemaal zover is. De meeste mensen in de guild zijn druk bezig met de fresh start. Zodra er meerdere max. level zijn kunnen we gaan kijken naar mogelijkheden. Ik moet zelf ook nog even kijken of er een makkelijke manier is om te switch van DPS naar Healer, of dat er verwacht wordt dat je niet elke keer switched van spec.

Maar leuk, en welkom! :D

Guild Leader Bende van Ellende | NL Guild op Stormscale (Horde)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-03 16:26

KipCurreh

Nightcrawler

Diigii schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:03:
[...]

Ik ben zelf Jedi Sage DPS (voor levelen), maar ik kan eventueel dus gaan healen als het allemaal zover is. De meeste mensen in de guild zijn druk bezig met de fresh start. Zodra er meerdere max. level zijn kunnen we gaan kijken naar mogelijkheden. Ik moet zelf ook nog even kijken of er een makkelijke manier is om te switch van DPS naar Healer, of dat er verwacht wordt dat je niet elke keer switched van spec.

Maar leuk, en welkom! :D
Je moet me vanavond ofzo maar es in de guild adden, ik kreeg je gisteren niet te pakken blijkbaar ;)

56 Jedi Shadow atm

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Nitro+ RX5700XT Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:33
Wel leuk om te zien dat zoveel mensen alleen door een post van Diigii (weer) beginnen met dit spel, waaronder ik dus ook.
Ik ben gisteren zijn guild gejoined. Ben nu een level 60 Jedi Sentinel na 4,5 planeet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Diigii
KipCurreh schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:17:
[...]

Je moet me vanavond ofzo maar es in de guild adden, ik kreeg je gisteren niet te pakken blijkbaar ;)

56 Jedi Shadow atm
Had nog wel gereageerd in Discord :P, dacht dat ik je char al in m'n vriendenlijst had, maar dat is waarschijnlijk een andere die je graag in de guild wil hebben?

Ik zal wat meer mensen rechten geven om anderen te inviten, ik moet @Kasparov nog even de member rank geven. Deze rank mag ook mensen uitnodigen in de guild ;).

Ik ben ondertussen level 60, gaat lekker zo. Ga ook proberen om alle expansions in volgorde te spelen. Genoeg te doen :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• michaelhetlam
oke, probleem. gisteren tijdens de download een char aangemaakt en beetje rond gehuppeld.

nu krijg ik bij het opstarten van de launcher de volgende error

This application has encountered an unspecified error. please try this patch again.

hele meuk uninstalled en opnieuw installer gerund, maar wederom dezelfde melding.

iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kasparov
Diigii schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 13:12:
[...]Ik zal wat meer mensen rechten geven om anderen te inviten, ik moet @Kasparov nog even de member rank geven. Deze rank mag ook mensen uitnodigen in de guild ;).
Oeh, promotie en zo snel ook al. Zou m'n baas ook wel weer eens mogen doen.
michaelhetlam schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 21:36:
oke, probleem. gisteren tijdens de download een char aangemaakt en beetje rond gehuppeld.

nu krijg ik bij het opstarten van de launcher de volgende error

This application has encountered an unspecified error. please try this patch again.

hele meuk uninstalled en opnieuw installer gerund, maar wederom dezelfde melding.

iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Kan je hier iets mee?
https://www.swtor.com/com...0175e281cc0c9907&t=941819
- Open-up 'Task Manager' and then find 'Processes'
- From there, just 'End Process' on anything that says 'BitRaider'

• michaelhetlam
Kan je hier iets mee?
https://www.swtor.com/com...0175e281cc0c9907&t=941819
- Open-up 'Task Manager' and then find 'Processes'
- From there, just 'End Process' on anything that says 'BitRaider'
thanks Kasper, dat werkt inderdaad. download staat nu weer aan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-01 08:19
Gister ook maar weer eens begonnen en besloten om een compleet nieuwe char te maken, en na 1 avondje al lvl 20 valt me niet tegen.
Ga iig ook het verhaal in volgorde door ben ooit eens in de 2de expansion gestopt dus is al weer even geleden.

Bedankt voor de guild inv gister Diigii 8)

• Diigii
Gixxer27 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:59:
Gister ook maar weer eens begonnen en besloten om een compleet nieuwe char te maken, en na 1 avondje al lvl 20 valt me niet tegen.
Ga iig ook het verhaal in volgorde door ben ooit eens in de 2de expansion gestopt dus is al weer even geleden.

Bedankt voor de guild inv gister Diigii 8)
Np ;), top dat je het leuk vindt. Het levelen met 200% xp is zeker aan de ene kant een genot. Ik ben nu ongeveer level 60 en heb de Class Story uitgespeeld. Begin nu zelf met de eerste expansion.
Heb verder eigenlijk geen tot weinig side quests gedaan.

Max. level worden met alleen de hoofdquests doen gaat makkelijk lukken :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-08-2022
Begint hier toch ook weer te kriebelen, heb de game al jaren niet meer aangeraakt en zie dat ik door die security key inmiddels 15K cartel coins heb.
Al mijn characters staan nu ook op de Darth Malgus server zie ik, zal later eens kijken of ik wat berichtjes kan rondsturen. :)

Goed bezig @Diigii !

[Voor 4% gewijzigd door WickedWizard op 30-05-2020 12:49]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kasparov
Sinds vorig weekend (dacht ik) ben ik met m'n eerste character level 75. Ik zit nog ergens in act 1, maar ik probeer alle quests op de planeten waar ik kom te doen.
Ik probeer ik alle datacrons te bemachtigen, gisteren iets van anderhalf uur bezig geweest op Tatooine aangezien er daar een erg lastige te vinden is.
Hoe ver zijn jullie ondertussen?

• Diigii
Kasparov schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 09:09:
Sinds vorig weekend (dacht ik) ben ik met m'n eerste character level 75. Ik zit nog ergens in act 1, maar ik probeer alle quests op de planeten waar ik kom te doen.
Ik probeer ik alle datacrons te bemachtigen, gisteren iets van anderhalf uur bezig geweest op Tatooine aangezien er daar een erg lastige te vinden is.
Hoe ver zijn jullie ondertussen?
Deze week druk gehad met andere dingen, helaas niet veel kunnen spelen. Ben op dit moment weer verder. Class story is klaar, nu verder met de 1e DLC/expansion (hoe ze dat ook noemen). Volgens mij is dat Ilum oid.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Ergens deze week 75 geworden, waar je nog net getuige van was ;)
Ondertussen renown 8-9

Ik zit aan chapter 3 van de Consular Class story, net Belsavis afgewerkt. Ik doe meestal ook wel de andere normale quests op de planeten (geen heroics ofzo) als ik er dan toch ben.
Deze was ook meteen wel met afstand de minst aangename planeet. Is ingedeeld als een giant gevangenis, en je moet heel wat lopen en backtracken om de quests te doen.

Deze week ook wat literatuurstudie in hoe een Serenity Shadow te bouwen en te spelen. Dus nu staat men build vrij goed, en ben ik mijn rotations een beetje aan het leren. (met dank aan Vulk.com)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kasparov
Uit nieuwsgierigheid. Waarom geen heroics?
Deze zorgen regelmatig voor een leuke uitdaging (als je ze alleen doet), de rest is niet te moeilijk doordat je aan de bovenkant van de levelcap wordt gezet.

• Diigii
Heroics moet ik mij ook nog in verdiepen. Gisteren weer lekker verder gegaan met Ilum. Toch moet ik persoonlijk zeggen dat deze questen al gelijk beter zijn dan de Consular Story. Deze vond ik over het algemeen (met uitzondering van het begin) best tegenvallen. Uiteiindelijk maakt het mij toch niet uit, de main class story is toch relatief kort ;).

Verder weer erg veel plezier op Ilum, zin om gauw weer verder te gaan. De vibes van de areas en muziek vallen nooit tegen :P

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:02
Goedemiddag ,

Het topic viel me op dat er gepost werd :) Vond de game echt super vet toen hij uit kwam alleen al heel snel gestopt met spelen omdat er vrij weinig end-game content was. Ik wil de game eventueel weer proberen omdat het hele star wars thema me aanspreekt + MMO.

Nu heb ik direct bij de release die peperdure deluxe editon gekocht :+ , heeft dit nog voordelen t.o.v. de gratis variant nu ?

Zijn de servers ook een beetje druk of is het tegenwoordig totaal uitgestorven ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:47

Dhrax

Prog Lord

Traeces schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:25:

Nu heb ik direct bij de release die peperdure deluxe editon gekocht :+ , heeft dit nog voordelen t.o.v. de gratis variant nu ?
Je hebt wel een aantal extra items en toegang tot bepaalde vendors. Bijvoorbeeld een VIP-ring die toegang geeft tot de VIP lounge op de main fleets.
Zijn de servers ook een beetje druk of is het tegenwoordig totaal uitgestorven ?
Voor EU is er eigenlijk nog maar 1 server over waar iedereen op zit, Darth Malgus. Deze is per planeet wel weer onderverdeeld in instances, zodat het niet te druk word. De game is springlevend op dit moment.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Diigii
Inderdaad @Traeces , zoals @Dhrax zegt, gisteravond was ik ook nog even aan het spelen, maar ik heb het nog nooit zo druk gezien op de (Republic) Fleet in de afgelopen jaren. En datzelfde geldt voor de andere planeten. Er zijn altijd wel 100+ mensen op een planeet te vinden, heel erg bijzonder. Vroeger zag je dit zelfs nog niet, en de Fleet was meestal aardig leeg.

Maar goed, heb nog steeds veel plezier met SWTOR. Helaas heb ik het af en toe druk met veel andere dingen. Maar ik wil SWTOR wat meer prioriteit gaan geven de komende tijd :P

• Traeces
Dhrax schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 08:49:
[...]

Je hebt wel een aantal extra items en toegang tot bepaalde vendors. Bijvoorbeeld een VIP-ring die toegang geeft tot de VIP lounge op de main fleets.

[...]

Voor EU is er eigenlijk nog maar 1 server over waar iedereen op zit, Darth Malgus. Deze is per planeet wel weer onderverdeeld in instances, zodat het niet te druk word. De game is springlevend op dit moment.
Best karig dat je vrij weinig extra's krijg terwijl je toen wel de game heb gekocht maar het is niet anders :P
Diigii schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:57:
Inderdaad @Traeces , zoals @Dhrax zegt, gisteravond was ik ook nog even aan het spelen, maar ik heb het nog nooit zo druk gezien op de (Republic) Fleet in de afgelopen jaren. En datzelfde geldt voor de andere planeten. Er zijn altijd wel 100+ mensen op een planeet te vinden, heel erg bijzonder. Vroeger zag je dit zelfs nog niet, en de Fleet was meestal aardig leeg.

Maar goed, heb nog steeds veel plezier met SWTOR. Helaas heb ik het af en toe druk met veel andere dingen. Maar ik wil SWTOR wat meer prioriteit gaan geven de komende tijd :P
Top dan ga ik hem dit weekend ook weer eens uitproberen :) Zijn het nog de zelfde accounts als waar je in het begin mee inlogde ? Zijn ook alle classes etc het zelfde gebleven ?

Ga dit keer voor een nette jedi i.p.v. een sith >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Diigii
Traeces schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:11:
[...]

Best karig dat je vrij weinig extra's krijg terwijl je toen wel de game heb gekocht maar het is niet anders :P

[...]

Top dan ga ik hem dit weekend ook weer eens uitproberen :) Zijn het nog de zelfde accounts als waar je in het begin mee inlogde ? Zijn ook alle classes etc het zelfde gebleven ?

Ga dit keer voor een nette jedi i.p.v. een sith >:)
De class stories zijn nog steeds uniek aan de class. Een Consular is bijv. nog steeds een peace keeper in de galaxy :D. Verder zijn er wel heel veel veranderingen sinds toen. Je kiest bijv. gelijk een sub-class, vroeger was dit vanaf een bepaald level. Andere skill trees etc. Het is allemaal veel meer gepolished enzo.

Ook zijn er nieuwe races bij gekomen, dus nog meer keuze.

Op dit moment is er ook nog 200% xp increase, dus levelen gaat wel snel (dacht dat het over een week ong. is afgelopen).

Maar kortom; door de jaren heen veel nieuwe content, wijzigingen, etc etc. Ik ben ook nog aan het ontdekken wat er allemaal is ;). Je kan nog steeds inloggen met je huidige account. Waarschijnlijk staan al je characters op Darth Malgus.

Ik ben ook een Jedi Sage (maar wel klein beetje evil :9 ). Hebben nu een eigen guild (90% NL), maar kunnen nog genoeg mensen in. Hopelijk dat we nog harder kunnen groeien.

Mijn in-game name is: Diigii

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kasparov
Traeces schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:25:
Welkom terug in swtor.
Je hebt bij de deluxe edition een kastje met inlogcode gekregen, als je die toen gekoppeld hebt dan krijg je maandelijks gratis wat 'cartel coins' waarmee je unlocks kan doen waar je anders zelf geld in zou moeten steken.
Je hebt nu dus een paar jaar lang aan deze cartel coins wat wel lekker is.

Edit:
Met deze cartel coins kan je bijna alles unlocken wat bij een betaald membership hoort.
Het enige wat een probleem is, is dat je (dacht ik) max 300k gold kan hebben als niet subscriber.
Vanwege die reden (en nog een andere reden waar ik me in vergist had) heb ik zelf nu tijdelijk een subscription gedaan. Mocht dat in jouw geval financieel bijvoorbeeld niet lukken of je wilt gewoon eerst een tijdje kijken, dan kan je dus met die cartel coins al veel unlocken.

[Voor 29% gewijzigd door Kasparov op 17-06-2020 14:35]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lupine_Wonse
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-03 09:59
Kasparov schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:32:
[...]

Edit:
Met deze cartel coins kan je bijna alles unlocken wat bij een betaald membership hoort.
Het enige wat een probleem is, is dat je (dacht ik) max 300k gold kan hebben als niet subscriber.
Vanwege die reden (en nog een andere reden waar ik me in vergist had) heb ik zelf nu tijdelijk een subscription gedaan. Mocht dat in jouw geval financieel bijvoorbeeld niet lukken of je wilt gewoon eerst een tijdje kijken, dan kan je dus met die cartel coins al veel unlocken.
Dit is aangepast, het maximum is niet meer 300K, maar 1M, bovendien heb je je legacy storage, waar je meer dan 1M kun stallen, zonder dat het in zgn Escrows komt. Voor dingen te kopen van meer dan 1M, moet je subscribed zijn. Natuurlijk kun je gewoon credits verzamelen, en af en toe van de referral link gebruik maken ( je moet geloof ik 90 dagen niet subscribed zijn), dan ben je 7 dagen 'gesubsribed; en kun je dure dingen aanschaffen, unlocken met de credits.

• Traeces
Kasparov schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:32:
[...]

Welkom terug in swtor.
Je hebt bij de deluxe edition een kastje met inlogcode gekregen, als je die toen gekoppeld hebt dan krijg je maandelijks gratis wat 'cartel coins' waarmee je unlocks kan doen waar je anders zelf geld in zou moeten steken.
Je hebt nu dus een paar jaar lang aan deze cartel coins wat wel lekker is.

Edit:
Die authenticator heb ik nog liggen gelukkig :) Hoop alleen dat ik me e-mail die aan me originele account gekoppeld stond niet verwijderd heb. Dat was volgens mij een oude g-mail die ik nooit meer gebruikt :P

Hij staat wel in me origen account dus hoop dat hij gewoon is meegegaan naar me huidige e-mail :P

Gratis coins is altijd mooi :) !

Iedereen bedankt voor de uitleg zal dit weekend hem even downloaden en kijken of me account nog werkt :D

[Voor 4% gewijzigd door Traeces op 17-06-2020 15:01]

• Traeces
Krijg dus me account helaas niet meer werkend :( Me account is echt van de begin dagen van SWTOR.

Krijg gewoon de password reset op me oude e-mail maar zodra ik deze wil doorvoeren doet hij het helaas niet. Blijf maar Error occured krijgen. Maar een e-mail gestuurd naar de support van SWTOR gestuurd hopen dat ze mij verder kunnen helpen. Hoop wel dat me oude account nog werkt zou het wel leuk vinden om weer met me oude char te kunnen spelen.

[Voor 13% gewijzigd door Traeces op 17-06-2020 23:20]

• michaelhetlam
Traeces schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 23:13:
Krijg dus me account helaas niet meer werkend :( Me account is echt van de begin dagen van SWTOR.

Krijg gewoon de password reset op me oude e-mail maar zodra ik deze wil doorvoeren doet hij het helaas niet. Blijf maar Error occured krijgen. Maar een e-mail gestuurd naar de support van SWTOR gestuurd hopen dat ze mij verder kunnen helpen. Hoop wel dat me oude account nog werkt zou het wel leuk vinden om weer met me oude char te kunnen spelen.
ik heb dat probleem opgelost, door een vers account aan te maken en daarmee sub te nemen.

welkom terug!

• Traeces
michaelhetlam schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:23:
[...]

ik heb dat probleem opgelost, door een vers account aan te maken en daarmee sub te nemen.

welkom terug!
Dankje !

Ik wacht even de e-mail af van de support. Toch zonde als ik me extra's verlies van me collectors edition :)

• michaelhetlam
Traeces schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:01:
[...]

Dankje !

Ik wacht even de e-mail af van de support. Toch zonde als ik me extra's verlies van me collectors edition :)
Sorry, was even vergeten dat je die had. my bad. hopelijk komt support met een oplossing om je error te tackelen.

May the force be with you!

• Diigii
Traeces schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:01:
[...]

Dankje !

Dan zou ik ook even wachten inderdaad. Maar natuurlijk wel weer vervelend, want je wilt natuurlijk lekker even kunnen spelen ;).

Ben gisteravond ook weer verder gegaan met de story content van Ilum. Blijft leuk om te doen.

Alleen merk ik dat ik deze story missions nog niet kan doen. Ik zie wel een Flashpoint Veteran staan, maar die van Battle of Ilum (dacht dat hij zoiets heet) stond er niet in. Maar goed, solo lukt ook makkelijk met een droid. Maar soms toch wel leuk om met andere mensen de Flashpoint te doen ;).

• Traeces
Diigii schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:59:
[...]

Dan zou ik ook even wachten inderdaad. Maar natuurlijk wel weer vervelend, want je wilt natuurlijk lekker even kunnen spelen ;).

Ben gisteravond ook weer verder gegaan met de story content van Ilum. Blijft leuk om te doen.

Alleen merk ik dat ik deze story missions nog niet kan doen. Ik zie wel een Flashpoint Veteran staan, maar die van Battle of Ilum (dacht dat hij zoiets heet) stond er niet in. Maar goed, solo lukt ook makkelijk met een droid. Maar soms toch wel leuk om met andere mensen de Flashpoint te doen ;).
Ben benieuwd hoelang het gaat duren :) Weet ook echt niet meer of ik ergens mijn licentie code kan vinden. Volgens mij ligt die enorme collectors edition box nog bij me ouders :+ Heb z'n idee dat ze daar om gaan vragen.

Anders maak ik gewoon een nieuw account aan met een sub erop :)

Wat spelen jullie allemaal voor classes ?

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Traeces schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:42:
[...]

Ben benieuwd hoelang het gaat duren :) Weet ook echt niet meer of ik ergens mijn licentie code kan vinden. Volgens mij ligt die enorme collectors edition box nog bij me ouders :+ Heb z'n idee dat ze daar om gaan vragen.

You think? Het lijkt me sterk dat ze je gewoon op je woord gaan geloven zonder een code of ander bewijs dat je effectief dit bezit ;)

Jedi Shadow hier, best wel leuke class om te spelen. Momenteel Makeb aan het afronden (Rise of the Hutt Cartel) en dan gaan we over naar Shadows of Revan.

Momenteel al 2 stuks van men beoogde Death Knell set, maar ik laat hem er wel anders uitzien want visueel is het niet de meest appealing one 8)

• Traeces
KipCurreh schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:01:
[...]

You think? Het lijkt me sterk dat ze je gewoon op je woord gaan geloven zonder een code of ander bewijs dat je effectief dit bezit ;)

Jedi Shadow hier, best wel leuke class om te spelen. Momenteel Makeb aan het afronden (Rise of the Hutt Cartel) en dan gaan we over naar Shadows of Revan.

Momenteel al 2 stuks van men beoogde Death Knell set, maar ik laat hem er wel anders uitzien want visueel is het niet de meest appealing one 8)
Ga hem vanavond wel ff zoeken :) Heb ook de authenticator nog welke aan me account gekoppeld zat dus moet wel goed komen :)

Welke class lijkt met meeste op een Jedi / Sith zoals in de films ?

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Traeces schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:19:
[...]

Ga hem vanavond wel ff zoeken :) Heb ook de authenticator nog welke aan me account gekoppeld zat dus moet wel goed komen :)

hangt er een beetje vanaf welk type lightsaber je prefereert.

Een shadow/assassin kan bijv enkel bepaalde skills doen met een double-bladed lightsaber, dus ga je die vanzelfsprekend gaan gebruiken.

Zo heb je nog een single lightsaber, of kunnen enkele klassen 2 sabers dual-wielden.

Het meest gelijkaardige aan de films zullen de Jedi Knights zijn, die zijn iets meer gefocussed op directe combat. Hierin kan je Guardian (single saber, Tank/DPS) of Sentinel (Dual Wield, DPS) gaan.
https://swtor.fandom.com/wiki/Jedi_Knight_(playable_class)

De Jedi consular classes zijn Shadow (double-blade, group DPS) en Sage (single saber, healer).
https://swtor.fandom.com/wiki/Jedi_Consular_(playable_class)

[Voor 8% gewijzigd door KipCurreh op 18-06-2020 12:34]

• Joever
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-03 19:43
Ik heb dit spel gespeeld bij release en heb ondertussen ook al jaren niet meer gespeeld.
Het laatste wat toen content was, was
spoiler:
Valkorion en het familiedrama expansion waar je eigenlijk niet meer goed of slecht was maar een groep rebellen op een geïsoleerde wereld aanvoerde, zover ik mij nog kon herinneren.
Tevens waren de quest "gegeneraliseerd" tussen alle classes waardoor het niet meer zo innemend en uniek was. Ook kan ik mij nog herinneren dat gesprekken veelal via oude text gebaseerde gesprekken ging ipv volledig ingesproken dialogen.
Dit alles heeft mij doen stoppen.

Nu wil ik misschien weer eens een poging wagen en zodoende vraag ik mij af hoe het huidige content is. Is het uniek per class (waar vele zo van gecharmeerd waren) of is het meer hetzelfde voor alle classes?

Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/

• michaelhetlam
[...]

wil je de good jedi a la Obiwan of Qui'con spelen? kies dan een Jedi Guardian

wil je sith lord palpatine zijn en met bliksems schieten? kies dan een Sith Sorc

Of liever Darth maul met een doublebladed ligthsaber? Sith Assasin

Bobafett? Bounty Hunter Mercenary

Of uiteraard de iconische Han Solo met Chewie als companion? Smuggler

• michaelhetlam
Traeces schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:42:
[...]

PS: ik was ff offline, maar ik heb besloten om voor een Sage Telekinetics te gaan. dat is rauwe burst DPS

• Kasparov
Mijn huidige character is een Jedi Sentinel.
Heb van vroeger een Jedi Sage waar ik een eindje onderweg was met het verhaal. Aangezien ik compleet niet meer wist hoe het werkte wilde ik graag opnieuw beginnen om het spel weer langzaam te leren.
Dan de Sentinel omdat ik toch graag een Jedi wilde en dual wield altijd leuk is.

• Diigii
[...]

Ik ben op dit moment een Jedi Sage. Ben toch wel een hele fan van de lightsabers. In de meeste games speel ik ook caster, en Jedi Sage (met 1 single lightsaber) lijkt daar wel op. Ook is Jedi Knight super vet, dat was anders mijn 2e keuze geweest.

Jedi Knight is van dichtbij mensen killen met een lightsaber, dat is zoals KipCurreh ook aangaf meer zoals Anakin en Obi-wan waren :P. Jedi Sage hebben we nooit echt veel van gezien, maar deze class heeft meer force abilities.

Wat wel belangrijk is om te weten, een Jedi Knight is meer een protector. Dus technisch gezien meer iemand die het wel even zal oplossen met z'n lightsaber, terwijl een Jedi Sage meer een diplomaat is. Je wordt daarom ook naar verschillende planeten gestuurd om daar de boel op orde te zetten. Beide classes hebben meer dan genoeg combat ;).

• Traeces
Top iedereen bedankt voor de info , hopen dat ze snel reageren heb echt zin om te spelen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Traeces
Niet verwacht maar zonder problemen me account terug gekregen :D Er was een probleem met de authenticator welke niet meer goed synchroom liep. De support heeft deze gereset waardoor ik gewoon me pw kon veranderen en mobile authenticator kon koppelen :) Gelukkig dat zo is opgelost door de support want kon me gamekey echt nergens meer vinden. Ieder geval dikke + voor de support dat zo snel geregeld is !

Nu is de game aan het downloaden ben benieuwd ! Heb ook zon 9900 kartelpoints wat kan je hier precies mee ?

• michaelhetlam
Traeces schreef op maandag 22 juni 2020 @ 19:46:
Niet verwacht maar zonder problemen me account terug gekregen :D Er was een probleem met de authenticator welke niet meer goed synchroom liep. De support heeft deze gereset waardoor ik gewoon me pw kon veranderen en mobile authenticator kon koppelen :) Gelukkig dat zo is opgelost door de support want kon me gamekey echt nergens meer vinden. Ieder geval dikke + voor de support dat zo snel geregeld is !

Nu is de game aan het downloaden ben benieuwd ! Heb ook zon 9900 kartelpoints wat kan je hier precies mee ?
extras kopen wanneer je ingame bent. Dat loopt van unlocks voor al je chars op je account (ik heb bv de inventory expansion gekocht), cosmetische dingen bij character creation, speeders, armor, andere companion, pets en weet ik het allemaal. maar met 9900 coins kan je genoeg leuke en nuttige dingen kopen

• michaelhetlam
vraagje aan de swtor spelers die het op een laptop spelen.

is een 15 inch genoeg of is 17 echt veel beter kwa resolutie en zichtbaarheid?

• Diigii
michaelhetlam schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:53:
vraagje aan de swtor spelers die het op een laptop spelen.

is een 15 inch genoeg of is 17 echt veel beter kwa resolutie en zichtbaarheid?
In het verleden heb ik het op een 15" in laptop gespeeld, en ik heb het zelfs op mijn huidige 15" Dell XPS laptop gespeeld. Ik moet zeggen dat ik het prima vond werken. Als de 15" laptop een prima scherm heeft en je kan SWTOR op 1080p spelen, dan lijkt mij dat prima. De extra paar inch voegt voor SWTOR niet heel erg veel toe. Of ik het nu op mijn 34" speel of de laptop, dan speel ik de game ook net zo graag op mijn laptop. De game is ook al een tijd uit, dus de grootte van schermen was vroeger al een stuk minder dan tegenwoordig.

Ik ben persoonlijk nooit echt een hele fan geweest van 17" laptops vanwege de grootte/zwaarte :P.

• Traeces
Bestaat er voor SWTOR een website zoals b.v. wowhead voor WoW ? Ik merk toch dat ik heel veel dingen niet weet etc met betrekking tot de game. Welke stats b.v. het beste zijn voor mijn class etc.

Daarbij heb ik nu met Kartelpoints een gear set gekocht die ik er vet vind uit zien ( z'n Jedi Knight pakje zoals in de films ). Werkt dit als een transmog zoals b.v. in WoW ? Want de stats zijn namelijk heel laag vergeleken met wat ik loot.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Traeces schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 10:28:
Bestaat er voor SWTOR een website zoals b.v. wowhead voor WoW ? Ik merk toch dat ik heel veel dingen niet weet etc met betrekking tot de game. Welke stats b.v. het beste zijn voor mijn class etc.

Daarbij heb ik nu met Kartelpoints een gear set gekocht die ik er vet vind uit zien ( z'n Jedi Knight pakje zoals in de films ). Werkt dit als een transmog zoals b.v. in WoW ? Want de stats zijn namelijk heel laag vergeleken met wat ik loot.
Ik haal (als noob) veel info uit guides op Vulkk.com en SWTorista.com, weet niet of dit is wat je bedoelt.

Je kan die set idd gebruiken als een transmog zoals in Diablo/Wow, het noemt in SWTOR "Outfit Designer"
In je character pane kan je dus je gewone gear zien en aanhouden, en dan ergens bovenaan zie je cijfertjes staan (1-2-etc).
Als je op de 1 klikt kom je in een nieuw panel terecht, waar je terug gear kunt naar toe slepen. Deze tellen dus enkel voor esthetics. Je kan hier dus je nieuw pakje in slepen, even bevestigen rechts onderaan (en enkele credits neertellen) en klaar

Zo heb je wel je stats van je huidige gear/set, maar ziet het er uit zoals je zelf wil.

Hopelijk heb ik 't beetje goed kunnen uitleggen, anders maar eens googlen op SW TOR Outfit Designer ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:17
Traeces schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 10:28:

Ik denk dat je zoiets zoekt?
https://swtor.jedipedia.net/en

Daar kan je alle namen quests items etc opzoeken.

Loki Gaming Mmo pvp channel

• Traeces
KipCurreh schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 10:34:
[...]

Ik haal (als noob) veel info uit guides op Vulkk.com en SWTorista.com, weet niet of dit is wat je bedoelt.

Je kan die set idd gebruiken als een transmog zoals in Diablo/Wow, het noemt in SWTOR "Outfit Designer"
In je character pane kan je dus je gewone gear zien en aanhouden, en dan ergens bovenaan zie je cijfertjes staan (1-2-etc).
Als je op de 1 klikt kom je in een nieuw panel terecht, waar je terug gear kunt naar toe slepen. Deze tellen dus enkel voor esthetics. Je kan hier dus je nieuw pakje in slepen, even bevestigen rechts onderaan (en enkele credits neertellen) en klaar

Zo heb je wel je stats van je huidige gear/set, maar ziet het er uit zoals je zelf wil.

Hopelijk heb ik 't beetje goed kunnen uitleggen, anders maar eens googlen op SW TOR Outfit Designer ;)
loki504 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 07:25:
[...]

Ik denk dat je zoiets zoekt?
https://swtor.jedipedia.net/en

Daar kan je alle namen quests items etc opzoeken.
Top zulke info zocht in inderdaad !

• Diigii
Laatste tijd wat minder tijd kunnen besteden aan Star Wars. Toch wel lastig om veel actieve mensen te krijgen. Helaas is New World (van Amazon) uitgesteld. Was eigenlijk niet van plan om redelijk veel tijd in een MMO te steken totdat New World uit komt. Maar helaas is de release nu pas spring 2021.

Toch maar weer besloten om veel tijd in een andere MMO te steken, en deze zal waarschijnlijk dus WoW gaan worden (met de nieuwe expansion die ook uitkomt enzo). Wat een rollercoaster met games bij mij :P, wat is het toch vervelend dat games zoveel worden uitgesteld

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:25
Door nu ook plaatsing op steam ook maar weer eens kijken.

Doe eigenlijk meestal pve en dan ook nog eens vooral solo voor het verhaal en beetje lezen wat er om mij heen gebeurd als ik eens in een station ben.

Na geruime tijd afwezigheid mocht ik gelukkig inloggen, al duurde het toesturen van de eenmalige code best lang, maar ja er stond ook 15 minuten voor.

Wil van level 1 beginnen, welke van de navolgende classes is het best te spelen, rekening houdende met het solo verhaallijn spelen en niet zozeer groepen. Ik vind in mmorpg healing leuk om te spelen, weet dat het daardoor dps wijs problemen kan opleveren:

1. Imperial agent - operative - medicine
2. bountyhunter - mercenary - bodyguard
3. smuggler - scoundrel - sawbones

Welke bevelen jullie aan. Heb jaren niet gespeeld en merk dat patch 6 stevige veranderingen met zich mee heeft gebracht, behoorlijk wat sites waar ik vroeger keek zijn bleven steken op 4.0 en soms 5.0.

Alvast bedankt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:57

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

fitznl schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:31:

Doe eigenlijk meestal pve en dan ook nog eens vooral solo voor het verhaal en beetje lezen wat er om mij heen gebeurd als ik eens in een station ben.

Na geruime tijd afwezigheid mocht ik gelukkig inloggen, al duurde het toesturen van de eenmalige code best lang, maar ja er stond ook 15 minuten voor.

Wil van level 1 beginnen, welke van de navolgende classes is het best te spelen, rekening houdende met het solo verhaallijn spelen en niet zozeer groepen. Ik vind in mmorpg healing leuk om te spelen, weet dat het daardoor dps wijs problemen kan opleveren:

Welke bevelen jullie aan. Heb jaren niet gespeeld en merk dat patch 6 stevige veranderingen met zich mee heeft gebracht, behoorlijk wat sites waar ik vroeger keek zijn bleven steken op 4.0 en soms 5.0.

Alvast bedankt.
Hmm. Net na bijna 2 jaar afwezigheid sinds zondag ook weer begonnen. Eerst mijn 3 level 70 Imperials naar 75 geleveled. (Sorcerer, Operative & Mercenary).

Mijn Operative is healing spec. Solo geen probleem als je de companion op DPS mode zet. Samen met je eigen DPS gaan tegenstanders snel genoeg neer. Dat geldt dan tevens ook voor de Sawbones. Dat is namelijk de tegenhanger van de Operative.

Mijn Mercenary is Innovative Ordnance spec. En sloopt spul lekker vlot. Mijn companion heb ik als healer ingesteld. En dat levert normaliter ook geen problemen op.

Zelf speel ik ook voornamelijk solo.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

fitznl schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:31:

Alvast bedankt.
Ik hoor voornamelijk dat Imperial Agent een van de beste story lines is van de hele game, dus ik zou die aanraden ;)

Nog steeds bezig aan de hele story op mijn Jedi Shadow (Serenity).. Nu ongeveer aan Chapter XIV van de KOTFE uitbreiding. Ik moet zeggen dat dit wel echt goed in elkaar zit; en de Intro cinematics was gewoonweg fantastisch _/-\o_

Men Death Knell set is compleet, momenteel aan 281-282 rating. Eerst maar even de volledige story uitspelen en dan pas echt gearen

• fitznl
Bedankt voor beide reacties. Op mijn log in screen waar de chars te wachten staan zie ik aan de zijkant 8/8 met plaatjes er naast, blijkbaar in een ver verleden de stories al afgerond :)

Voor het cowboy gevoel eerst maar weer begonnen met de merc bodyguard, beetje met 2 pistolen rondrennen.

Kijken waar het eindigt. Heb handvol chars in de 55/60 staan, dus bij vastlopen, kan ik altijd smokkelen en met hogere char verder gaan.

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-03 14:49
Middag. Gisteren het spel weer geïnstalleerd. Begon toch weer te kriebelen.

Het het spel vanaf het begin gespeeld, titel Founder zelfs gekregen. Tot lvl 50, toen de max, gekomen. Maar wegens lack of content en het uitblijven van mede spelers gestopt. Net even ingelogd in de hoop dat ik zo weer verder zou kunnen. Maar jeumig wat is er veel veranderd.

Is het waard om nu opnieuw te beginnen? Ik heb een lvl 50 Sith Sorcerer met wat (voor toen) end Game Gear en ook een x aantal titels. Is het het waard om de fijne kneepjes zo weer te leren of kan ik de purple Quest (ik las dat ergens) oppakken en verder gaan?

En is er een ergens een guild finder te vinden? Ik zit op de European server(even de naam kwijt) maar kan wel wat hulp zo nu en dan gebruiken. Zit er aan te denken om eerst een 3 maand sub te halen.

En, zijn er nog andere tips voor een oude terugkerende speler?

Alvast bedankt.

Gr. Paul

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Kloever schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:06:
Middag. Gisteren het spel weer geïnstalleerd. Begon toch weer te kriebelen.

Het het spel vanaf het begin gespeeld, titel Founder zelfs gekregen. Tot lvl 50, toen de max, gekomen. Maar wegens lack of content en het uitblijven van mede spelers gestopt. Net even ingelogd in de hoop dat ik zo weer verder zou kunnen. Maar jeumig wat is er veel veranderd.

Is het waard om nu opnieuw te beginnen? Ik heb een lvl 50 Sith Sorcerer met wat (voor toen) end Game Gear en ook een x aantal titels. Is het het waard om de fijne kneepjes zo weer te leren of kan ik de purple Quest (ik las dat ergens) oppakken en verder gaan?

En is er een ergens een guild finder te vinden? Ik zit op de European server(even de naam kwijt) maar kan wel wat hulp zo nu en dan gebruiken. Zit er aan te denken om eerst een 3 maand sub te halen.

En, zijn er nog andere tips voor een oude terugkerende speler?

Alvast bedankt.

Gr. Paul
Ik ben enkele maanden begonnen en ben nu bijna aan het eind van de story met men Jedi Shadow, en ik moet zeggen dat ik van elke seconde genoten heb. Het is gewoon een KotoR 3 eigenlijk, en fantastische cinematics! Heb echt met momenten zitten gapen naar men scherm _/-\o_

Voor de volgorde heb ik deze infograph gevolgd;

Ik veronderstel dat je Darth Malgus als server bedoelt? Als dat het geval is, ik zit in Rapid Serenity en deze guild is vrij actief en super hulpvaardig naar nieuwe of terugkerende spelers toe.
Rapid Fury is de Imp side guild hiervan

• Kloever
KipCurreh schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 18:41:
[...]

Ik ben enkele maanden begonnen en ben nu bijna aan het eind van de story met men Jedi Shadow, en ik moet zeggen dat ik van elke seconde genoten heb. Het is gewoon een KotoR 3 eigenlijk, en fantastische cinematics! Heb echt met momenten zitten gapen naar men scherm _/-\o_

Voor de volgorde heb ik deze infograph gevolgd;
[Afbeelding]

Ik veronderstel dat je Darth Malgus als server bedoelt? Als dat het geval is, ik zit in Rapid Serenity en deze guild is vrij actief en super hulpvaardig naar nieuwe of terugkerende spelers toe.
Rapid Fury is de Imp side guild hiervan
Klopt, Darth Malgus. Ik haal straks de Onslaught Deluxe van Origin. 30 euro, 60 dagen gametime en wat goodies.

Zal me eens verdiepen in de guild. Kan wel wat hulp gebruiken denk ik 😂

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

• fitznl
Vraagje. Ben weer gaan spelen via steam. De account link optie uitgevoerd. Heb via steam 30 dagen speeltijd gekocht. Werkte prima. Na afloop nieuwe 30 dagen gekocht. Helaas, daar ging het fout, account blijft op prefered staan.

Na wat overleg met steam, bleek dat op swtor de link tussen steam en swtor niet meer te werken.

Dus, korte weg, dan maar subscription kopen of swtor. Diverse web browers geprobeerd, na aanklikken sub optie eindigt het steeds met de tekst:

"SWTOR.com is temporarily unavailable as we are experiencing extremely high traffic. Please check back again soon, or visit our Twitter account for details!"

Enige tips hoe ik verder kom? Mail naar support blijft vermoedelijk door drukte stil.

• Funky22
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23-03 11:43

Funky22

Guild invite

Is dit nog iets om terug op te pikken, was indertijd een MT Tank in Empire of tweakers
Leuke tijd mee beleeft en goed NM progress ook.

https://discord.gg/x8uWt9

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

fitznl schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:36:
"SWTOR.com is temporarily unavailable as we are experiencing extremely high traffic. Please check back again soon, or visit our Twitter account for details!"
Dat is vermoedelijk een cache issue, dat probleem hebben ze al jaren volgens mij.
Pak voor de gein maar eens een andere browser en je zult zien dat de website prima werkt.
Funky22 schreef op maandag 7 september 2020 @ 14:48:
Is dit nog iets om terug op te pikken, was indertijd een MT Tank in Empire of tweakers
Leuke tijd mee beleeft en goed NM progress ook.
Speel zelf weinig meer, maar de game is very much alive ;)

[Voor 26% gewijzigd door Dhrax op 08-09-2020 10:45]

• fitznl
Heb een vraagje. Na een 4 tal chars van level 1 naar 75 te levelen, ook maar eens mijn oude chars afgestoft. Bleek dat mijn Powertech behoorlijk ver was gekomen in de chapters.

Maar, heb net de animatie gezien van mensen die tot stof vergaan op Ziost en toen was het afgelopen. Nog even wat napraten maar kreeg geen nieuwe quest meer. Tot op dit moment werd je netjes bij de hand genomen met wat verder te doen. Is Ziost nu afgelopen? Is de volgende stap Knights of the fallen empire opstarten? Zag in het schema staan dat je al je companions kwijt gaat raken, dus wil geen foutje maken :)

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-03 09:46
Iemand hier ook nog last met zijn One-Time Password die niet komt of met de of met zijn Security Key ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Linke-soep
  • Laatst online: 15-03 10:59
Ik heb hem net weer gedownload, ik heb mijn laatste character op 52 gekregen ten tijde van de Hutt Empire expansion. Ik vroeg me af of er nog een Empire of Tweakers bestond.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-03 00:02
Geen idee, ik denk het niet. Naar aanleiding van jouw post hebt ik het ook nog eens geïnstalleerd. Ik ben nu wat aan het rond dolen. Maar er is weinig te doen, ik ben nu lvl 60 en moet subscriben om verder te kunnen met het verhaal (Fallen Empire). Ik speelde het destijds vooral voor het verhaal al heb ik ook erg leuke herinneringen aan de clan waar ik bij zat.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Fallen Empire is een leuk verhaal, ik heb hem 4x gespeeld nu op verschillende characters met andere keuzes. leuk hoe daarmee kan kiezen wie je companions worden. Was voornamelijk om daarna de unlock te krijgen om companions van andere classes te krijgen, had stiekem gehoopt in de jaren dat ze wat aan de combat zouden doen, maar is nog steeds beetje de oldschool methode.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Linke-soep
Ik ben zelf opnieuw begonnen, dit maal met een smuggler. Heb me al weer een paar uur vermaakt. Ik zit zelf op Darth Malgus. @pronkje Ik heb geen problemen gehad met mijn security anders dat het een minuut of 2 3 duurt voordat je hem in de mail krijgt, daarom heb ik maar de authenticator gedownload.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pronkje
  • Laatst online: 26-03 09:46
Linke-soep schreef op zondag 2 mei 2021 @ 13:18:
Ik ben zelf opnieuw begonnen, dit maal met een smuggler. Heb me al weer een paar uur vermaakt. Ik zit zelf op Darth Malgus. @pronkje Ik heb geen problemen gehad met mijn security anders dat het een minuut of 2 3 duurt voordat je hem in de mail krijgt, daarom heb ik maar de authenticator gedownload.
ik heb ook de authenticator gedownload op mijn telefoon,maar dan staat er Ënter you serial number Maar dan moet ik naar de web-site van SWTOR maar als ik geen One time Password krijg kan ik er ook niet opkomen helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Linke-soep
@pronkje Dan blijft er maar een ding over, contact met support opnemen. Misschien dat er een mailadres niet klopt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Diigii
Nog een update voor de liefhebbers over waar de game naar toe gaat. Nieuwe expansion "Legacy of The Sith" is aangekondigd, komt later dit jaar. Ze gaan alle classes op de schop gooien, en het ziet er super interessant uit! Ze gaan class limitaties verwijderen, zoals de wapens die je als Jedi Sage of Trooper kan gebruiken. Maar ook de limitaties van abilities gaan ze veranderen. Je kan straks, als Jedi Sage, ook bijv. Lightning schieten, als je ervoor kiest om bijv. dark side choices te maken. Dit betekent eigenlijk dat je keuzes in de game ook gevolgen hebben voor je character! (zoals het wel een beetje is met de Star Wars lore). En dit geld voor alle classes.

Mochten mensen geïnteresseerd zijn in een video, bij deze:

YouTube: Legacy of The Sith Expansion Announcement Livestream (With SWTOR Tea...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kerisie
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 24-03 17:25
Ook hier iemand die het weer eens probeert; tijd om alle lvl55's (ja zo lang geleden ;)) weer eens wat te laten doen.

Bestaat de oude GoT guild nog steeds? Of zo nee is er een nieuwe? Denk dat ik wel wat hulp kan gebruiken om er weer in te komen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dementii
  • Laatst online: 18:15
Na heel lange tijd ook weer eens aan het kijken wat SW Tor mij aan speelplezier kan brengen. Ooit in het begin ben ik redelijk actief geweest. Nu opnieuw begonnen met een Sage.

Ik zit op Darth Malgus, zijn daar nog leuke guilds actief die social spelers accepteren?

• Diigii
Wel leuk dat de game weer wat hype om zich heen krijgt met de nieuwe trailers. Ik ben zelf nog steeds aan het wachten totdat de definitieve release datum bekend wordt gemaakt van de nieuwe expansion. Ik hoop echt dat het Holiday 2021 blijft, zodat ik einde dit jaar nog lekker wat kan spelen :)

Meer mensen die aan het wachten zijn op de nieuwste expansion, Legacy of the Sith?

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Diigii schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:11:
Meer mensen die aan het wachten zijn op de nieuwste expansion, Legacy of the Sith?
Zeker, ben heel benieuwd. Al deze wijzigingen trekken waarschijnlijk weer veel oude spelers terug en wat nieuwe aanwas.

Wil uiteindelijk toch al die class stories eens afronden :D

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 24-03 11:27
Is deze game nog de moeite waard? Heb nooit echt wat met Star Wars gehad maar na het zien van onderstaande trailer was ik wel benieuwd :D

YouTube: STAR WARS™: The Old Republic™ - 4K ULTRA HD - 'Deceived' Cinematic T...

Is het trouwens f2p en goed alleen te spelen? Of zijn er zoiets als Guilds?

[Voor 3% gewijzigd door BenvandeKaart op 09-11-2021 11:30]

• Diigii
BenvandeKaart schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:29:
Is deze game nog de moeite waard? Heb nooit echt wat met Star Wars gehad maar na het zien van onderstaande trailer was ik wel benieuwd :D

YouTube: STAR WARS™: The Old Republic™ - 4K ULTRA HD - 'Deceived' Cinematic T...

Is het trouwens f2p en goed alleen te spelen? Of zijn er zoiets als Guilds?
Zeker, deze game is 100% zeker de moeite waard. Als ik weer terug denk aan het spelen een tijd geleden, krijg ik van die goede kriebels. Zeker, de game is al weer wat ouder, combat is niet het allerbeste, maar dat maakt het verhaal zeker goed. Als je al iets geïnteresseerd bent in Star Wars, dan is deze game zeker de moeite waard. Top of mind heb ik mij super vermaakt met het verhaal van de Sith Sorcerer (meer de force user van de Sith). Het hele structuur van "master" en "apprentice" komt naar voren, en ik vind het oprecht super goed qua verhouding tussen master en apprentice.

Ook het feit dat de Sith wat ruwer zijn, is best leuk om te ervaren. Het stukje emotie met the Force maakt zo'n verhaallijn gewoon super.

Er zijn zeker guilds! Je kan met guilds van alles en nog wat doen:

- Samen Flashpoints en operations doen
- Socializing (private communication channel). Wordt veel gebruikt voor role-playing etc.
- PvP

en natuurlijk alle andere zaken wat je qua guilds ook in games zoals World of Warcraft kan doen.

Wat deze game nog meer heeft, is bijv. Guild Flagships. Dit is een soort van housing system voor je guild! Jouw guild kan dus beschikken over een enorme groot flagship die als thuisbasis dient voor je guild. Je kan als guild het interieur van aanpassen hoe je het wil hebben. Je kan als guildie objecten etc. doneren aan de guild. Je hebt ook zaken zoals guild perks etc. Best leuke systemen!

Een voorbeeld van een drukke guild op hun flagship:

• BenvandeKaart
Diigii schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:54:
[...]

Zeker, deze game is 100% zeker de moeite waard. Als ik weer terug denk aan het spelen een tijd geleden, krijg ik van die goede kriebels. Zeker, de game is al weer wat ouder, combat is niet het allerbeste, maar dat maakt het verhaal zeker goed. Als je al iets geïnteresseerd bent in Star Wars, dan is deze game zeker de moeite waard. Top of mind heb ik mij super vermaakt met het verhaal van de Sith Sorcerer (meer de force user van de Sith). Het hele structuur van "master" en "apprentice" komt naar voren, en ik vind het oprecht super goed qua verhouding tussen master en apprentice.

Ook het feit dat de Sith wat ruwer zijn, is best leuk om te ervaren. Het stukje emotie met the Force maakt zo'n verhaallijn gewoon super.

Er zijn zeker guilds! Je kan met guilds van alles en nog wat doen:

- Samen Flashpoints en operations doen
- Socializing (private communication channel). Wordt veel gebruikt voor role-playing etc.
- PvP

en natuurlijk alle andere zaken wat je qua guilds ook in games zoals World of Warcraft kan doen.

Wat deze game nog meer heeft, is bijv. Guild Flagships. Dit is een soort van housing system voor je guild! Jouw guild kan dus beschikken over een enorme groot flagship die als thuisbasis dient voor je guild. Je kan als guild het interieur van aanpassen hoe je het wil hebben. Je kan als guildie objecten etc. doneren aan de guild. Je hebt ook zaken zoals guild perks etc. Best leuke systemen!

Een voorbeeld van een drukke guild op hun flagship:

[Afbeelding]
Bedankt voor je enthousiaste reactie, hier heb ik wat aan!
Zal het vanavond eens downloaden en mezelf een beetje inlezen op de Wiki en website.

Hoe zit het met de uitbreidingen, die moet je los kopen of?

• Diigii
BenvandeKaart schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:02:
[...]

Bedankt voor je enthousiaste reactie, hier heb ik wat aan!
Zal het vanavond eens downloaden en mezelf een beetje inlezen op de Wiki en website.

Hoe zit het met de uitbreidingen, die moet je los kopen of?
Je kan meerdere dingen doen:

- Je kan de game gratis spelen, zonder subscription. Dan krijg je de basis game + de eerste twee expansions (Rise of the Hutt Cartel en Shadow of Revan)
- Je kan de Standard Edition kopen, deze kost €12,99, waarbij je zo'n beetje alle content mee kan doen (volgens mij alle content). Het voordeel is, je houdt dan ook alle expansions. Deze kan je dus spelen zonder een subscription te nemen. Je krijgt ook 1 maand gratis subscription.
- Je kan de Deluxe Edition kopen, deze kost €29,99,-. Hier krijg je toegang tot alles, je krijgt extra Cartel coins (in-game shop) en je krijgt 2 maanden subscription.

Koop opties: https://www.origin.com/nl...-republic/offer-selection.
Je kan de game ook spelen op Steam: https://store.steampowere...AR_WARS_The_Old_Republic/

Wat doe ik normaal gesproken? Ik koop gewoon een subscription, omdat daar alles in zit. Dan weet ik ook gewoon dat ik alles heb. En €12,99 is voor mij geen probleem omdat per maand te betalen (speel nu ook WoW). Het lijkt er zelfs op dat je op Steam alleen maar een sub kan nemen (of de game gratis spelen!). Je kan ook andere dingen kopen zie ik, maar dat lijken vooral in-game cosmetics te zijn.

• BenvandeKaart
Helder verhaal Thanks!
Zal eerst eens bekijken of het iets voor me is :)

Edit: Gisteren begonnen met een Sith Sorc, inmiddels lvl 6. vanavond heb ik iets meer tijd :)
Wat is de invloed van die evil points bij bepaalde keuzes die je maakt?

[Voor 154% gewijzigd door BenvandeKaart op 10-11-2021 08:34]

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

De meeste van jullie zullen het al gezien hebben maar de nieuwe expansion 'Legacy of the Sith' word released op 14-12-2021 :D

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-01 11:15
Ook maar weer eens begonnen met deze MMO.
en ik moet zeggen, krijg wel weer gelijk het sfeertje te pakken.
I'm hooked again.
dus laat de nieuwe expasion maar komen

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• Diigii
GrumpyGamerDad schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:53:
Ook maar weer eens begonnen met deze MMO.
en ik moet zeggen, krijg wel weer gelijk het sfeertje te pakken.
I'm hooked again.
dus laat de nieuwe expasion maar komen
Zeker, same hier! Kan niet wachten om weer te gaan spelen :D. En was best verbaast dat 14 december doorging, met alle delays van andere games. Lekker deze game spelen voor en tijdens de dagen :D

• Ronnie N
  • Laatst online: 21-03 21:03
Ik ben in oktober begonnen met het spelen van SW:TOR en heb nu spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan. Echt een geweldige game en een hele actieve community. De developers lijken ook nog actief te zijn met het ondersteunen van de game.

Dat gezegd hebbende, heb er nu bijna 90 uur inzitten, en heb het idee dat ik nog steeds niet veel begrijp van gear en builds voor raids etc.

• GrumpyGamerDad
Ik ben ooit begonnen met het spel te spelen toen het uitkwam.
ik heb het daarna met tussen poses weer opgepakt en weer links laten liggen, maar er is zoveel veranderd en daardoor snap ik af en toe ook niets meer van de gear en builds voor raids etc.
Wat ik wel weet is het zo dat je beter de gear kan equipen die je krijgt van de quest als dat je het gaat kopen op de Marketplace.

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Expansion uitgesteld tot 15-02-2022 :(

Toch wel opmerkelijk zo kort voor de initiële release.
Ronnie N schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:03:
Ik ben in oktober begonnen met het spelen van SW:TOR en heb nu spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan. Echt een geweldige game en een hele actieve community. De developers lijken ook nog actief te zijn met het ondersteunen van de game.

Dat gezegd hebbende, heb er nu bijna 90 uur inzitten, en heb het idee dat ik nog steeds niet veel begrijp van gear en builds voor raids etc.
Na 10 jaar is de game ook behoorlijk groot geworden met enorm veel content. Doe de dingen die je leuk vind om te doen en focus daar op.

Ik ben zelf nu voornamelijk solo de originele stories aan het doorspelen voor de 'Legendary player' titel. De originele class stories zijn verhaal technisch heel goed en er zijn weinig MMO's die hier bij in de buurt komen.

Je bent per class wel een goede 25-30 uur kwijt, dit maal 8 classes en dat is dan nog maar de originele content zonder de expansions.

De community is zeer divers en er is voor ieder wat wils. Blijf echter wel ver weg van Ranked PvP, dit is helaas de rotte appel in de game met zeer onvriendelijke spelers. Dit is een zielig kliekje wat al vele jaren speelt en eigenlijk geen buitenstaanders accepteert. Buiten dat is er eigenlijk weinig negatiefs te melden.

Veel plezier :)

[Voor 87% gewijzigd door Dhrax op 08-12-2021 00:07]

• Anoniem: 421923
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ronnie N schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:03:

ben benieuwd wat je vindt van de vervolgverhalen (eternal empire etc.).

Mooie cinematics maar niet iedereen vindt het overkoepelende verhaal even leuk. Mijns inziens meer geschreven voor force-users... I mean.... wat kan je als trooper of smuggler uitrichten realistisch gezien nou eigenlijk echt uitrichten tegen de grootste tegenstander?

• Diigii
Voor de mensen die het nog niet hadden gezien, de expansion is helaas uitgesteld. Ik zag dat Tweakers heir ook al iets over had gemeld. nieuws: Legacy of the Sith-uitbreiding van Star Wars: The Old Republic is uit...

Wel erg jammer, zo kort op de release. Maar even kijken of ik misschien toch de game ga spelen tijdens mijn vakantie :)

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:42
Is er momenteel een Player Referral program?

• Ronnie N
Dhrax schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:56:

[...]

Na 10 jaar is de game ook behoorlijk groot geworden met enorm veel content. Doe de dingen die je leuk vind om te doen en focus daar op.

Ik ben zelf nu voornamelijk solo de originele stories aan het doorspelen voor de 'Legendary player' titel. De originele class stories zijn verhaal technisch heel goed en er zijn weinig MMO's die hier bij in de buurt komen.

Je bent per class wel een goede 25-30 uur kwijt, dit maal 8 classes en dat is dan nog maar de originele content zonder de expansions.

Veel plezier :)
Ik ben ongeveer 100 uur bezig geweest met de class story van m'n eerste toon, een Jedi Consular. Veel sidequest gedaan en heb redelijk snel een guild gejoined en daarmee al wat World Bosses en Operations gedaan. (En ik weet niet of dit voor elke guild geld, maar diegene die ik nu ben gejoined is ontzettend behulpzaam en vriendelijk)

Die combinatie: een hele goede singleplayer ervaring maar ook een goede multiplayer ervaring vind ik geweldig. Het voelt echt als een goed geheel en niet losstaande onderdelen.
Anoniem: 421923 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:49:
[...]

ben benieuwd wat je vindt van de vervolgverhalen (eternal empire etc.).

Mooie cinematics maar niet iedereen vindt het overkoepelende verhaal even leuk. Mijns inziens meer geschreven voor force-users... I mean.... wat kan je als trooper of smuggler uitrichten realistisch gezien nou eigenlijk echt uitrichten tegen de grootste tegenstander?
Ben net begonnen met de uitbreidingen, Rise of the Hutt Cartel was meh, maar Shadow of Revan is redelijk goed begonnen.

Kijk nu vooral uit naar het maken van een nieuwe toon op de Empire side.

• GrumpyGamerDad
Ronnie N schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:43:
[...]

Ik ben ongeveer 100 uur bezig geweest met de class story van m'n eerste toon, een Jedi Consular. Veel sidequest gedaan en heb redelijk snel een guild gejoined en daarmee al wat World Bosses en Operations gedaan. (En ik weet niet of dit voor elke guild geld, maar diegene die ik nu ben gejoined is ontzettend behulpzaam en vriendelijk)

Die combinatie: een hele goede singleplayer ervaring maar ook een goede multiplayer ervaring vind ik geweldig. Het voelt echt als een goed geheel en niet losstaande onderdelen.

[...]

Ben net begonnen met de uitbreidingen, Rise of the Hutt Cartel was meh, maar Shadow of Revan is redelijk goed begonnen.

Kijk nu vooral uit naar het maken van een nieuwe toon op de Empire side.
Ik ben nog op zoek naar een leuke guild, mag ook een engelse guild zijn.
als ze geen problemen hebben met een casual player zoals ik.

• Ronnie N
GrumpyGamerDad schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:35:
[...]

Ik ben nog op zoek naar een leuke guild, mag ook een engelse guild zijn.
als ze geen problemen hebben met een casual player zoals ik.
Ik stuur je een DM!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Ronnie N schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:43:
heb redelijk snel een guild gejoined en daarmee al wat World Bosses en Operations gedaan. (En ik weet niet of dit voor elke guild geld, maar diegene die ik nu ben gejoined is ontzettend behulpzaam en vriendelijk)
De guild waar ik in zat (Feel my Force) was redelijk inactief en heb enkele weken geleden besloten deze te verlaten en sindsdien speel ik solo.

Welke guild zit je nu in?

• GrumpyGamerDad
Dhrax schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:51:
[...]

De guild waar ik in zat (Feel my Force) was redelijk inactief en heb enkele weken geleden besloten deze te verlaten en sindsdien speel ik solo.

Geen enkele.
ik was wel op zoek naar een leuke guild waar ik niet verplicht ben om op bepaalde dagen aanwezig te zijn om bijv Operations te doen.
Lekker casual is voor mij goed genoeg.

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

GrumpyGamerDad schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:55:
[...]

Geen enkele.
ik was wel op zoek naar een leuke guild waar ik niet verplicht ben om op bepaalde dagen aanwezig te zijn om bijv Operations te doen.
Lekker casual is voor mij goed genoeg.
Verkeerde quote denk ik, excuus ;)
Deze was voor @Ronnie N bedoeld

• GrumpyGamerDad
ik zag het, mijn fout.

• Ronnie N
Dhrax schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:51:
[...]

Ik zit nu in Jade. Er is zowel een Republic als Empire guild in game. We zijn redelijk actief, en als je vraagt zijn er altijd mensen die willen spelen.

Elke weekend vinden er Operations en andere group events plaats. Je bent tot niks verplicht en je kunt je gewoon inschrijven.

Er zijn door de weeks ook altijd wel dingen te doen, zo zijn er meerdere groepen die Master Flashpoints spelen etc.

• Kloever
Zit er toch sterk aan te denken om ook weer een sub te nemen. Ooit bij de launch begonnen, max level geworden en toen werd het saai. Na het uiteenvallen van de guild ben ik toen ook maar gestopt. In 2020 Onslaught gekocht met 60 dagen gametime maar door tijdgebrek niet verder gekomen dan level 63.

Zit er dus sterk aan te denken om nu de Sith tot lvl 75 te brengen en dan als de uitbreiding komt een Jedi Knight te maken.

Zijn er nog actieve guilds waar je makkelijk mee kan komen als casual? Ik las Jade Republic / Jade Dominion ergens geloof ik. Zit/zat nu in Diversity Fleet, maar die was zo groot dat het onoverzichtelijk werd.

• fitznl
Even een vraag.

Zelf kom ik onregelmatig (meestal rond bonus xp events) even terug en betaal een korte sub om alles te kunnen gebruiken wat ik ooit ingame heb gekocht of unlocked.

Dan maak ik een nieuwe char aan en kijk hoever ik kom tijdens het bonus event. Mooi vond ik altijd dat je om de paar levels naar de fleet kon jumpen en daar dan upgrade items (mods, barrels etc) voor in je armor en wapen kon kopen, waarmee je dan weer easy door kon levelen.

De vraag: Ik lees en hoor op youtube/reddit dan armor niet meer te modden is. Klopt dit? Ben je nu afhankelijk van gear drops en quest rewards?

Dat zou pijnlijk zijn. Kies eigenlijk altijd een (soms beetje mixen van verschillende sets) armor en wapen uit collectie en die vulde ik dan met de upgrade items van de fleet.

Hoop dat iemand die nog leest, want zie dat er al een tijdje niets meer is gepost :)

edit, antwoord zelf maar getest:
Heb bijgetekend en zelf gaan testen hoe het zit met upgraden gear. Tot level 70 is er niets veranderd gelukkig. Je kan collectie armor en wapens zelf upgraden om de paar levels. Misschien dat waar er over werd geklaagd heeft alleen betrekking op kleding en wapens 75+.

Nog een plezierige bijkomstigheid. Tot 7.0 zat je vast aan je advanced class keuze, wel mocht je spec wisselen binnen de advanced class. Maar met invoering van de extra combat style bij 7.0 is dat nu te omzeilen als je sub hebt in ieder geval. Mijn main bountyhunter heeft als extra combat style de andere optie gekozen binnen de advanced class van de bounty hunter. Dus kan nu ook merc spelen. Had Powertech als optie 1 en nu Mercenary als combat style optie 2.

[Voor 30% gewijzigd door fitznl op 25-02-2022 15:55. Reden: update]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ronnie N
Zo, tijdje geleden dat hier wat werd gepost.

Ik moet zeggen, dat de laatste update mij niet tegenvalt. Het gearen is wel echt een grind geworden, maar ergens is dat wel fijn. Dat je niet binnen no time weer op max gear zit.

Het is tevens fijn dat spelers de content kunnen doen die ze willen voor goede gear.

Totdat ze mods terugbrengen in 7.1, is het wel vrij moeilijk om je tetiary stats naar een degelijk niveau te krijgen, maar voor Veteran Mode Operations lijkt het nog niet zoveel uit te maken, hoewel ik alleen een paar makkelijke heb gespeeld tot nu toe.

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:18
Ik ben dit ook weer beginnen spelen via steam.
Momenteel nog free to play maar heb vroeger wel gesubbed.
Als ik het volhoudt sub ik misschien wel weer.

Mijn main is een Jedi knight Sentinel genaamd Laugo.
Alt is een Imperial Agent Sniper (waar ik de naam even van kwijt ben)

• Carthrax
  • Laatst online: 25-03 16:43
Op aandringen van mijn zoon deze weer eens gestart na lange tijd. In het verleden met de Tweakers nog aan het raiden en alles geweest dus even kijken of ik nog wist hoe alles in elkaar zat ;)

Mijn hoogste chars waren toen max level (level 50) maar ik zag al dat er zoveel gewijzigd was dat ik maar een nieuw character heb gestart. Dus een dual wielding Jedi Sentinel gestart en vermaak mij wel weer prima.
Deze heeft inmiddels level 50 gehaald dus nu even de "nieuwe" content in.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-03 12:02
@Ronnie N gewoon een beetje met augments spelen. Kom je vanzelf in de buurt van de tertiary stats die je nodig hebt. Duurde wel even voor ik accuracy op mn jugg op 2695 kreeg.

Augments zijn erg duur overigens. 60m op moment op Darth Malgus EU minimaal voor een accuracy augment.

Ik speel als Katabe op Darth Malgus overigens en zit bij Republic Courier Service.

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-03 09:49
Ik ben een paar dagen geleden weer begonnen met spelen. Zijn er nog meer spelers hier? Ik moet zeggen dat ik het een stuk leuker vind dan ik dacht.
Pagina: 1 ... 86 87 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee