• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-03 10:25
Qinshi schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:21:
[...]

Nice.
Is dit trouwens enkel voor subsribers? of ook voor de free players?
Een paar dagen geleden logde ik in met mijn character toen ik nog geen subscription had, en toen zag ik al het XP logo naast mijn XP bar. Dus ik neem aan dat het voor F2P spelers ook werkt :).

Guild Leader Bende van Ellende | NL Guild op Stormscale (Horde)

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-03 12:28
Ik vroeg me af of mensen dit spel nog spelen en wat jullie vinden van de endgame tot op heden?

Twitch.tv/coelijoeli

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-03 08:55
ik denk niet dat veel mensen dit spel nog spelen.
Je kan toch wel zeggen dat ook vele mensen dit spel spelen als de 'ultieme Singleplayer star wars game'. Al zeker niet als een mmorpg.
Er zijn amper vooral een paar hardcore raid guilds, maar daar geraakt je bijna niet binnen.
Maar 'casual' raiden bestaat niet echt in swtor.

• Random IT Man
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:34
CoeliJoeli schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:04:
Ik vroeg me af of mensen dit spel nog spelen en wat jullie vinden van de endgame tot op heden?
Er komt nog nieuwe content uit maar...tsja.

Sinds de laatste twee expansions is de focus volledig op Singleplayer waardoor er nauwelijks of alleen maar re-hashed group content uit kwam. Als je dan binnen 10 uurtjes door de SP content heen bent is er ook weinig reden om langer dan een maand rond te blijven hangen. Daarnaast was de SP content nou ook niet echt van een fantastisch niveau..

Alle servers staan eigenlijk al meer dan een jaar op 'Light' server load, zelfs op piekmomenten. Denkt dat zoiets al genoeg zegt. Al mijn online vrienden zijn ook al meer dan een jaar niet meer actief in SWTOR. MMO's zijn sowieso een beetje op de 'retour', behalve de games die van oudsher populair zijn en dus ook blijven. Ik denk dat je daar beter je fun kan zoeken. Denk aan WoW (als je een traditionele MMO wil) of Elder Scrolls Online (qua populariteit nu bijna op het niveau van WoW maar biedt veel non-MMO gameplay binnen een MMO space).

• CoeliJoeli
Random IT Man schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:04:
[...]

Er komt nog nieuwe content uit maar...tsja.

Sinds de laatste twee expansions is de focus volledig op Singleplayer waardoor er nauwelijks of alleen maar re-hashed group content uit kwam. Als je dan binnen 10 uurtjes door de SP content heen bent is er ook weinig reden om langer dan een maand rond te blijven hangen. Daarnaast was de SP content nou ook niet echt van een fantastisch niveau..

Alle servers staan eigenlijk al meer dan een jaar op 'Light' server load, zelfs op piekmomenten. Denkt dat zoiets al genoeg zegt. Al mijn online vrienden zijn ook al meer dan een jaar niet meer actief in SWTOR. MMO's zijn sowieso een beetje op de 'retour', behalve de games die van oudsher populair zijn en dus ook blijven. Ik denk dat je daar beter je fun kan zoeken. Denk aan WoW (als je een traditionele MMO wil) of Elder Scrolls Online (qua populariteit nu bijna op het niveau van WoW maar biedt veel non-MMO gameplay binnen een MMO space).
En raiden? Hoe is dat?
Ook al zijn wow en elder scrolls populairder, trekt swtor toch meer mijn aandacht.dit heeft te maken met de setting. Spreekt mij meer aan. Wie wil er niet als jedi of sith willen spelen haha

Twitch.tv/coelijoeli

CoeliJoeli schreef op zondag 30 april 2017 @ 13:25:
[...]

En raiden? Hoe is dat?
Ook al zijn wow en elder scrolls populairder, trekt swtor toch meer mijn aandacht.dit heeft te maken met de setting. Spreekt mij meer aan. Wie wil er niet als jedi of sith willen spelen haha
Ik. Smugglers zijn veel leuker ;)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CoeliJoeli
MrVegeta schreef op zondag 30 april 2017 @ 13:33:
[...]

Ik. Smugglers zijn veel leuker ;)
Ook prima haha, het is vooral de star was universum wat mij trekt :)

Twitch.tv/coelijoeli

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:30
Na pakweg anderhalf jaar nog eens geïnstalleerd. De vroegere guild is blijkbaar gigantisch gegroeid naar 500 leden. Alleen zag ik gisteren toevallig 1 persoon online, voor de rest redelijk dood...

Zelf loop ik er een beetje verloren eigenlijk. Ik zie wel enkele wijzigingen, je kan nu jouw alignment (light/dark) met één enkele klik wijzigen. Beetje jammer en geen idee waarom dit zelfs op het hoofdscherm staat (naast de minimap). Ook zijn mijn quickbars volledig door elkaar geschud dus die zou ik eigenlijk terug moeten ordenen.

En voor de rest loop ik er een beetje verloren eigenlijk. Als de storylines doorlopen zijn, kan je niet veel meer doen zonder guild. Geen idee of ik er nog mee verder doe... Ik ben eigenlijk ook vergeten hoe ik het moet spelen :P

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:40

The Chosen One

Zie signature!

Vraag over extreem oude info/website maar ik probeer het maar gewoon. Bezig met oude accounts te verbeteren/op te schonen.

Kwam deze sites vooor accounts tegen;

http://www.gotswtor.eu & http://gotswtor.nl/home

Wilde even controlleren of deze accounts/informatie nu helemaal weg waren. Zal wel maar ff checken.
Iemand die hier nog meer van weet of wie dat toen wel weettte? Stuur ze ff langs. :9

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Diigii
Sinds een week weer begonnen met Star Wars The Old Republic. Zit eigenlijk de laatste tijd te kijken naar veel MMO's, maar heb op dit moment dus veel zin in Star Wars. Wil proberen om ook end-game content te doen en om ook te gaan PvPen. Heb een guild gejoined die dat voornamelijk doet. Had "perongeluk" eerst een guild gejoined die blijkbaar ook RP deed, maar dat is toch niet iets voor mij. Beetje plezier in een game is leuk maar zie mijzelf nog niet echt serieus Roleplayen.

Ben gestart met een Sith Inquisitor omdat deze class er toch wel tof uit ziet (en vindt het ook lekker spelen). Ik probeer nu ook meer content zoals side quests te doen.

Voor de mensen die spelen of ook gaan spelen dan kan je nu 2 codes redeemen:

1. Tot 1 november kan je de Shadow of Revan en de Rise of the Hutt expansions gratis krijgen. Activeren van de code kan via http://www.swtor.com/redeem-code. De code hiervoor is: REVANSFATE
2. Vanwege de SWTOR Cantina event van 2018 kan je nog een flair naast je naam krijgen. Deze krijg je met de code: SWCANTINA2018
Ook de bovenstaande moet je via de URL http://www.swtor.com/redeem-code redeemen.
Plaatje van de flair (dit is niet mijn plaatje): https://i.redd.it/8dupppu04nr11.jpg (URL naar reddit: https://www.reddit.com/r/...tina_flair_swcantina2018/)

Zijn er nog meer mensen die actief SWTOR spelen?

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-03 11:51
Diigii schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:09:
Sinds een week weer begonnen met Star Wars The Old Republic. Zit eigenlijk de laatste tijd te kijken naar veel MMO's, maar heb op dit moment dus veel zin in Star Wars. Wil proberen om ook end-game content te doen en om ook te gaan PvPen. Heb een guild gejoined die dat voornamelijk doet. Had "perongeluk" eerst een guild gejoined die blijkbaar ook RP deed, maar dat is toch niet iets voor mij. Beetje plezier in een game is leuk maar zie mijzelf nog niet echt serieus Roleplayen.

Ben gestart met een Sith Inquisitor omdat deze class er toch wel tof uit ziet (en vindt het ook lekker spelen). Ik probeer nu ook meer content zoals side quests te doen.

Voor de mensen die spelen of ook gaan spelen dan kan je nu 2 codes redeemen:

1. Tot 1 november kan je de Shadow of Revan en de Rise of the Hutt expansions gratis krijgen. Activeren van de code kan via http://www.swtor.com/redeem-code. De code hiervoor is: REVANSFATE
2. Vanwege de SWTOR Cantina event van 2018 kan je nog een flair naast je naam krijgen. Deze krijg je met de code: SWCANTINA2018
Ook de bovenstaande moet je via de URL http://www.swtor.com/redeem-code redeemen.
Plaatje van de flair (dit is niet mijn plaatje): https://i.redd.it/8dupppu04nr11.jpg (URL naar reddit: https://www.reddit.com/r/...tina_flair_swcantina2018/)

Zijn er nog meer mensen die actief SWTOR spelen?
Ben sinds gisteren weer begonnen :) Wow ben ik klaar mee.....Ff14 en ESO vind ik de combat echt te sloom. Tera is wel een erg fijne game om te spelen maar SWTOR is qua setting toch iets meer mijn ding....had al een lvl 55 tank en een level 60 healer maar ben maar weer even opnieuw begonnen :)

Toch wel een erg vette MMO hoor. Is je guild nu nog een beetje active?
Ik wil anders ook wel joinen als dat mogelijk is.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Diigii
MetalPool schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:48:
[...]

Ben sinds gisteren weer begonnen :) Wow ben ik klaar mee.....Ff14 en ESO vind ik de combat echt te sloom. Tera is wel een erg fijne game om te spelen maar SWTOR is qua setting toch iets meer mijn ding....had al een lvl 55 tank en een level 60 healer maar ben maar weer even opnieuw begonnen :)

Toch wel een erg vette MMO hoor. Is je guild nu nog een beetje active?
Ik wil anders ook wel joinen als dat mogelijk is.
De laatste tijd ben ik iets meer naar de achtergrond gestapt. Ik ben namelijk zelf ook een tijd geleden begonnen met Final Fantasy XIV. FFXIV heb ik een hele tijd geleden gespeeld maar toen had ik ook het gevoel dat de combat niet erg goed was. Ik heb nu een andere class geprobeerd en op level 50 ben ik geswitched naar Red Mage en dit bevalt super goed. Je kan echt merken dat de nieuwere classes in FFXIV beter zijn. Red Mage is bijv. erg mobile en je kan veel makkelijker bewegen.

Heb dus helaas de guild al weer een tijdje niet meer gesproken.

Maar opnieuw beginnen is altijd wel leuk, meestal doe ik dat ook in SWTOR. Vaak omdat ik niet meer weet wat er precies in de story gebeurd :P

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:22
Ik ben deze week met SWTOR begonnen. Heb het ooit net na de launch gespeeld maar toen was mijn PC te slecht en ben ik al vrij snel gestopt. Wil nu vooral voor het verhaal de game een keer doorspelen, misschien wel met meerdere characters, maar ik begin met de commando, omdat ik deze altijd speelde in Starwars Galaxies. In mijn herinnering was SWTOR vroeger toch een stuk moeilijker. Nu steamroll ik door de eerste quests heen. Wordt het nog moeilijker of blijft dit zo. Helaas zie je dit bij veel MMO´s.

• CoeliJoeli
Ik ben dit spel aan een tijd aan het spelen en ik vermaak me zeer met dit spel.
Zijn er nog actieve spelers en/of actieve nederlandse clans?

Twitch.tv/coelijoeli

• Kneth87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-03 12:21
Ik ben er aan het denken om swtor nog even op te pikken tot wow classic uit komt.
Had bij de release de CE gekocht maar slechts enkele weken gespeeld.

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:21

Dhrax

Prog Lord

Nog actieve spelers hier ? Toch maar weer begonnen na jaren afwezigheid. WoW Classic was eventjes leuk maar neemt anno 2019 gewoon teveel tijd in beslag.

Kom overal genoeg spelers tegen dus er word echt nog wel volop gespeelt. Er zijn nog maar enkele servers dus veel spread is er (gelukkig) niet meer.

22-10 komt er weer een nieuwe expansion aan. Ben benieuwd :D

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:30
Toevallig heb ik het onlangs ook terug geïnstalleerd. :) Mijn oude guild lijkt helaas verdwenen ;w Af en toe speel ik maar, voorlopig heb ik er niet heel veel tijd voor. Misschien dat ik kortstondig wel sub wordt om nog alles te spelen wat ik nog niet heb gedaan.

[Voor 32% gewijzigd door D-Three op 14-10-2019 21:38]

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:40
Grappig, ook ik ben weer begonnen na een jaar of 4. (Na de uitbreiding van Reavan gestopt) eerst even free2play, maar toch weer subscribed, voornamelijk voor de expansions.

Ik moet zeggen dat het weer erg vermakelijk is! Er zijn veel verbeteringen doorgevoerd (voor een casual speler als ik) en vooral de verhalen zitten ijzersterk in elkaar. Volgende week komt er weer een expansion uit , dus ik heb voorlopig nog wel wat te doen.

Of er end-game nog iets te doen is kan ik nog niet beoordelen. Grafisch is het ook wel wat gedateerd , maar (voor mij) nog wel acceptabel.

• Maduth
  • Laatst online: 28-03 10:21

Maduth

Probeersel

Uit nieuwsgierigheid en de laatste film, heb ik deze game ook weer opgestart. Is er iemand nog actief hier en eventueel een tip voor server/guild? Moet eerst een hoop downloaden maar dan kan ik me vast een beetje inlezen :o

• CoeliJoeli
Darth Malgus is een server waar wel een NL spelers op te vinden zijn. Weet niet of er nog een actieve NL guild is

Twitch.tv/coelijoeli

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

CoeliJoeli schreef op maandag 6 januari 2020 @ 17:06:
Darth Malgus is een server waar wel een NL spelers op te vinden zijn. Weet niet of er nog een actieve NL guild is
Darth Malgus is sowieso de enige EU (ENG PVE) server op dit moment. Echte Dutch guilds zijn er niet voor zover ik heb gezien de afgelopen maanden.

• Venir
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-02 16:57
Ik ben ook (weer) begonnen tijdens de kerstvakantie. Ooit eens bij de launch kort een maand gespeeld, maar verder toen niet meer aangeraakt. Moet zeggen dat ik met erg veel plezier de story van de Jedi Sentinel heb doorgespeeld de afgelopen weken (incl. KOTFE en KOTET).

Mijn main heet Avianorak en ik ben nu vooral op zoek naar wat end game content (level 75), inderdaad ook geen Nederlandse guilds voorbij zien komen, wellicht dat hier mensen een actieve guild weten? Engelstalig uiteraard ook altijd goed!

This is the way....

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:32

TTLCrazy

Listen to Frankie

Destijds bij de launch gekocht en ben ook een Founder zag ik :) Toen dacht ik een maand of 6 gespeeld.

Nu ben ik maar een nieuw karakter begonnen want met mijn oude karakters zag ik door de bomen het bos niet meer. Langzamerhand komt alles weer terug en het blijft toch wel een goed spel, hoewel het tijdens levelen meer gericht is op single player dan mmo. Erg vind ik dat overigens niet. Binnen een week is mijn Sith assassin nu lvl 45 en het gaat echt heel snel. Ik ben nu eigenlijk alleen maar bezig met de verhaallijn want ik wil eigenlijk alle 8 verhaallijnen doorlopen. Deze zitten echt goed in elkaar.

Tot zover vermaak ik mij best in ieder geval.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied > Ajacied

• Maduth
  • Laatst online: 28-03 10:21

Maduth

Probeersel

Ik ben een beetje aan het uitproberen wat er allemaal is. Het viel mij op dat ik met een smuggler veel sneller level 6 was dan met een Shadow Jedi. Moet ik eerlijk toegeven dat ik de smuggler wel leuk vond, misschien dat ik daar rustig op verder ga.

• Venir
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-02 16:57
Ik level op dit moment ook een Smuggler (Sharpshooter Gunslinger). Hele toffe class en story!

Zit ook in een redelijk actieve en grote guild. Voeg me anders even toe of stuur me een berichtje in-game. Mijn character heet Odinaxx.

Mijn main (Concentration Jedi Sentinel) heb ik afgelopen weekend naar 75 gebracht en probeer ik nu naar de hoogste item rating te krijgen van 306. Main heet Avianorak.

Voornamelijk flashpoints op veteran en master mode aan het doen, nog geen PvP of Operations/Uprisings gedaan. Genoeg nog te ontdekken dus, maar ben benieuwd wat de ervaringen hier op het forum met die end game content zijn?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Diigii
Na een lang dilemma (en veel games te hebben af te hebben gelopen) met een aantal mensen begonnen met een fresh start in SWTOR. We zijn nu begonnen met een groep van tussen de 5-10 man op Darth Malgus (enige Engels sprekende EU server in SWTOR). Dus hier gaan we hopelijk de komende tijd mee beginnen.

We hebben besloten om als Republic te gaan. Ik ben zelf Jedi Sage, en tot nu toe hebben we een Jedi Guardian, Jedi Shadow, Jedi Sentinal en nog een paar andere moeten nog characters maken. Dus hopelijk ook een leuke groep om straks wat content mee te doen.

Voordeel om nu te beginnen is ook de double XP die je krijgt, maakt het allemaal wat makkelijker. Maar zelfs zonder was het voor mij ook prima, de story blijft toch wel 1 van de mooiere dingen in SWTOR.

Dit keer bij m'n eigen char naam gebleven, "Diigii" :P.

Ik verwacht niet dat veel mensen nog spelen, maar wie zin heeft, doe gerust mee ;). Qua streamen verwacht ik er ook niet veel van, dus nog even kijken of ik uberhaupt SWTOR zal gaan streamen (denk komende weken wel).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16:01
Vroeger wel iets gespeeld, ben erg benieuwd of het me nog steeds trekt.
Is het spel gratis? ik weet het allemaal niet meer haha

Wil het wel weer een poging wagen @Diigii

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Diigii
Kieft91 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:25:
Vroeger wel iets gespeeld, ben erg benieuwd of het me nog steeds trekt.
Is het spel gratis? ik weet het allemaal niet meer haha

Wil het wel weer een poging wagen @Diigii
Nice, leuk :D! Het spel is voor een heel groot gedeelte gratis. In ieder geval je main class story kan je helemaal spelen, dus je kan aardig wat doen voordat je uberhaupt een euro uitgeeft. Daarnaast kan je een sub nemen, kost 12,99 per maand. Met een sub unlock je gelijk alle beschikbare content die er is. Je hoeft geen aparte games of expansions te kopen. Lekker makkelijk op deze manier ;).

Verschillen met sub:

[Voor 7% gewijzigd door Diigii op 11-05-2020 12:48]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16:01
Helemaal goed, even opnieuw beginnen vanavond!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-03 16:26

KipCurreh

Nightcrawler

Plaats voor een nieuweling? Kan zijn dat ik het eens probeer als ik de tijd vind :)

Als jullie een guild en/of Discord hebben, hoor ik 't graag!

-edit-
Ik had blijkbaar nog een account staan van 2012 (!). Ga hier maar eens mee verder doen dan 8)

[Voor 59% gewijzigd door KipCurreh op 12-05-2020 09:32]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Nitro+ RX5700XT Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Leuk dat jullie ook weer zijn begonnen. Ik speel de game al vanaf 2012 met soms lange pauzes, maar als je eenmaal weer begint dan zit je er ook snel weer lekker in. Het verhaal met alle plot twists, verraad, affaires e.d. blijft toch echt meesterlijk en is beter dan menig AAA film :D

Het prettige is dat je met een aanschaf van minimaal 5 EUR toegang (F2P -> Preferred Status) hebt tot alle verhaal in de game (en dat zijn heel wat uurtjes). Als je een paar EUR per maand kunt missen voor een subscriptie, dan zou ik dat zeker doen, het speelt toch het lekkerst zonder restricties :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Diigii
KipCurreh schreef op maandag 11 mei 2020 @ 15:46:
Plaats voor een nieuweling? Kan zijn dat ik het eens probeer als ik de tijd vind :)

Als jullie een guild en/of Discord hebben, hoor ik 't graag!

-edit-
Ik had blijkbaar nog een account staan van 2012 (!). Ga hier maar eens mee verder doen dan 8)
Nice! Dat is een ander account waar je gisteren mee speelde?

Verder zitten de meesten om mijn eigen stream discord. Link: https://discord.gg/UuZvYN
Voor nu is het voornamelijk beetje chatten, omdat iedereen nu net begint ;). Maar we zijn zeker van plan om wat end-game content te gaan doen.

@Dhrax idd, je zit er snel weer in :D. De story blijft toch wel het ding dat mij elke keer weer terug haalt naar de game. En nu is het helemaal leuk om met wat meer mensen te doen. Misschien ook maar is een eigen guild maken, om te zien hoe dat allemaal werkt met de Guild Ship. Wel leuk om daar zelf is mee druk te zijn.

Speel je ook op Darth Malgus?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Diigii schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 10:05:
[...]

Yup, dat is voor zover ik kan zien de enige EU ENG server op dit moment.
Mooi om te zien dat veel spelers de weg naar SWTOR weer hebben gevonden, ik kom overal genoeg mensen tegen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03 10:37

Knud

Sandvich

Zelf speel ik ook zo nu en dan, puur voor het verhaal. En op een of andere manier vind ik het ontspannen/vermakelijk om op Coruscant rond te hangen.
Persoonlijk ben ik echter uitgekeken op de combat van SWTOR - te veel abilities (en dan gebruik ik echt niet alles (meer)) en voelt echt heel statisch (design keuze). Mocht er ooit een deel 2 oid komen met verbeterde/andere combat, dan zou ik daar heel blij van worden :)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

[...]

Verder zitten de meesten om mijn eigen stream discord. Link: https://discord.gg/UuZvYN
Voor nu is het voornamelijk beetje chatten, omdat iedereen nu net begint ;). Maar we zijn zeker van plan om wat end-game content te gaan doen.
Ik weet het niet echt.. Heb ooit eens die char gestart (maar dacht dat het toen al f2p was), dat is een lvl 10 Jedi Shadow..
Account created staat van 2012, maar die char zal toch van (veel?) later geweest zijn..

Denk wel dat ik die verder ga levelen, eens ik het allemaal weer een beetje begrijp 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• michaelhetlam
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-01-2021
Bij de release heb ik dit echt veel gespeeld. Begonnen met een Commando range dps, alleen maar stationairy knallen, zeker ook in PvP.

Maar daarna meer uitdaging gezocht in een Scoundrel stealth, dat was echt episch in PvP.

Leuk om te zien dat er weer mensen terug keren naar Swtor, wellicht ga ik hem dan ook weer installeren.

Ik favor Republic, dus ik sluit me later graag aan bij jullie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Diigii
michaelhetlam schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:37:
Bij de release heb ik dit echt veel gespeeld. Begonnen met een Commando range dps, alleen maar stationairy knallen, zeker ook in PvP.

Maar daarna meer uitdaging gezocht in een Scoundrel stealth, dat was echt episch in PvP.

Leuk om te zien dat er weer mensen terug keren naar Swtor, wellicht ga ik hem dan ook weer installeren.

Ik favor Republic, dus ik sluit me later graag aan bij jullie
Super leuk! Vet om te zien dat er meer mensen willen spelen. Je kan ook wat gratis spullen in-game krijgen met Star Wars. Deze kan je via http://www.swtor.com/redeem-code activeren. Het gaat om 4 codes voor o.a. wat pets en mounts:

SWCELEBRATION17
SWCANTINA17
NYCANTINA16
NYCANTINA19

Misschien hebben mensen nog wat meer codes, altijd mooi om deze te delen :D.

Met wat andere mensen aan het kijken naar de mogelijkheid voor het aanmaken van een guild. Nooit echt veel gedaan met guilds, maar zeer interessant om even te kijken welke mogelijkheden er zijn met guild ships enzo ;)

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-03 13:52
[...]

@Dhrax idd, je zit er snel weer in :D. De story blijft toch wel het ding dat mij elke keer weer terug haalt naar de game. En nu is het helemaal leuk om met wat meer mensen te doen. Misschien ook maar is een eigen guild maken, om te zien hoe dat allemaal werkt met de Guild Ship. Wel leuk om daar zelf is mee druk te zijn.

Zou graag de game weer willen oppakken en met jullie mee doen. Helaas werkt deze Discord link niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Diigii
LabsTipJr schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 23:32:
[...]

Zou graag de game weer willen oppakken en met jullie mee doen. Helaas werkt deze Discord link niet.
Ah, ik zie het, standaard zorgt Discord ervoor dat de link verloopt. Bij deze een andere link (die niet verloopt :P ): https://discord.gg/zXnVANs

Gisteren zelfs beetje in het Engels gestreamed, was eigenlijk ook best prettig. Voor SWTOR ga ik dat maar blijven doen om toch de community nog wat verder uit te breiden.

En man, wat is het toch weer lekker om de game te spelen. Ik heb de story gemist (en uberhaupt alle side quests).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:17
Ik zag gisteren toevallig dit topic tussen de actieve topics.
Toen het spel net uit kwam heb ik het een tijdje gespeeld. Toen het free to play werd denk ik weer een kort tijdje.
Nu heb ik het maar weer eens gedownload en geïnstalleerd. Ik heb een level 38 Jedi Sage en heb geen flauw idee hoe alles nog in elkaar steekt.
Ik heb daarom nu nog maar een nieuwe char aangemaakt.

Blijkbaar ben ik ook preferred, vermoedelijk omdat ik de collectors edition heb. Ik heb ook iets van 8000 cartel coins waar ik me nog mee mag vermaken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:08
Door de reacties in dit forum heb ik ook weer zin gekregen om het te spelen. Heb Ubuntu, maar dat zou met Wine gewoon moeten kunnen. Voorheen altijd het spel op windows gedraait.

Spel wordt nu geinstalleerd, kan niet wachten om vanavond weer een van m'n characters te spelen en wat missies te doen.

Heb door de authenticator ook nog zo'n 11000 cartel coins.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Diigii
Super, welkom @Kasparov en @Rhip. Krijg er ook steeds meer zin in, als ik zie hoeveel mensen starten :D.

En Kasparov, heel begrijpelijk. Eerlijk gezegd start ik ook altijd met een nieuwe character, omdat de story altijd zo vet is (en ik meestal vergeet hoever ik ook al weer was). Vandaar dat ik ook ben begonnen ben met een nieuwe (Jedi Sage ook :D ) character.

Jullie zitten ook allemaal op Darth Malgus? En weten jullie al wat jullie gaan spelen? Meeste mensen die zijn begonnen spelen op dit moment aan de Republic kant.

En lekker, al die cartel coins :D. Ik dacht dat ik er al veel had met iets van 5000 coins. Als ik jullie was zou ik gewoon elke dag die daily deal checken. Soms komen er wel leuke dingen voorbij.

Mocht iemand mij willen toevoegen, in-game name is: Diigii

Ben nu net op Tatooine en Alderaan geweest. Nostlagie raakte me wel even :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:08
@Diigii Heb net ff vlug gekeken en al m'n characters zitten ook op Darth Malgus.

Ik heb altijd op de republic gespeeld, wel e.e.a. gedaan op imperial side(maar nooit super actief). Dus ik ga sowieso verder als republic.

Ik ga een leuk weekend tegemoet, ik kan nu al niet wachten om te beginnen. Op de Mercenary na heb ik alle story's al een keer gedaan. De meeste characters van mij zijn nog level 70. Het is dus nog ff kijken waar ik vanavond in ga duiken, genoeg te doen haha.

Maar ik denk dat ik m'n main (Jedi Guardian Vigilance) ga levelen naar 75 en dan kijken of er (nieuwe) end-game content is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Hahaha ik ontdek echt een nieuwe game, aangezien ik ooit maar eens een char heb aangemaakt om te proberen en toen niet heb doorgezet.

Ik ben net op Taris aangekomen, en hoe vet loopt dit door na SW:KotOR.. Heb Bastila in zo'n holocron gezien en gesproken, en nu kan ik tussen de wreckage van de Endar Spire lopen..

Epische flashbacks _/-\o_

ik heet trouwens ook Kipcurreh ingame, dus voeg maar toe.. Lvl 27 Jedi Shadow momenteel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LabsTipJr
Leuk dat er weer mensen gaan spelen. Ik weet nog niet of ik op mijn Jedi Sage (lvl 56) verder ga of opnieuw begin omdat ik er weer helemaal in moet komen. Zie dat ik ook een token heb om meteen een level 70 character aan te maken, lijkt me ook niet handig.:)

Heb iig een sub genomen voor 60 dagen om zonder restricties te spelen :9

[Voor 12% gewijzigd door LabsTipJr op 15-05-2020 14:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Diigii
Rhip schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 14:13:
@Diigii Heb net ff vlug gekeken en al m'n characters zitten ook op Darth Malgus.

Ik heb altijd op de republic gespeeld, wel e.e.a. gedaan op imperial side(maar nooit super actief). Dus ik ga sowieso verder als republic.

Ik ga een leuk weekend tegemoet, ik kan nu al niet wachten om te beginnen. Op de Mercenary na heb ik alle story's al een keer gedaan. De meeste characters van mij zijn nog level 70. Het is dus nog ff kijken waar ik vanavond in ga duiken, genoeg te doen haha.

Maar ik denk dat ik m'n main (Jedi Guardian Vigilance) ga levelen naar 75 en dan kijken of er (nieuwe) end-game content is.
Oeh, klinkt goed! Jedi Guardian was bijna m'n keuze geweest. Heb ook meer Sage gekozen vanwege de classes die anderen hadden gekozen. We misten nog een healer, dus vandaar :P. De close combat van Jedi Guardian is toch wel super tof. Maar die procs op m'n Sage blijven ook leuk, voelt allemaal lekker vloeiend aan.

En haha @LabsTipJr, die tokemsn komen mij bekend voor :P. In WoW heb ik ze allemaal opgemaakt, maar in SWTOR heb ik nog geen enkele token aangeraakt. Komt omdat de story gewoon super vet is.

@KipCurreh de planeten blijven mooi :D. Dat is het toch wel, bijna elke planeet wat je bezoekt ken je wel omdat je er van hebt gehoord of hebt gezien in een Star Wars film of serie.

Ik ga vanavond ook weer verder. Eerst nog even wat Valorant en dan verder met SWTOR :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LabsTipJr
Diigii schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 14:58:
[...]

Oeh, klinkt goed! Jedi Guardian was bijna m'n keuze geweest. Heb ook meer Sage gekozen vanwege de classes die anderen hadden gekozen. We misten nog een healer, dus vandaar :P. De close combat van Jedi Guardian is toch wel super tof. Maar die procs op m'n Sage blijven ook leuk, voelt allemaal lekker vloeiend aan.

En haha @LabsTipJr, die tokemsn komen mij bekend voor :P. In WoW heb ik ze allemaal opgemaakt, maar in SWTOR heb ik nog geen enkele token aangeraakt. Komt omdat de story gewoon super vet is.

@KipCurreh de planeten blijven mooi :D. Dat is het toch wel, bijna elke planeet wat je bezoekt ken je wel omdat je er van hebt gehoord of hebt gezien in een Star Wars film of serie.

Ik ga vanavond ook weer verder. Eerst nog even wat Valorant en dan verder met SWTOR :D
Zeker! Ik ben een Scoundrel begonnen. Leuke story en kan eventueel ook healen indien nodig. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• michaelhetlam
LabsTipJr schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:18:
[...]

Zeker! Ik ben een Scoundrel begonnen. Leuke story en kan eventueel ook healen indien nodig. :)
Additional healing naast een dedicated healer in de party voor bijvoorbeeld een Flashpoint, is zonde van je point distributie en de beheersbaarheid van je skill rotatie. Tuurlijk is het handig om ergens ff een kolto bommetje te smijten, maar als je daar geen bonus op hebt, verlies je enkel aandacht van je echte taak.

Maar als je geen healer bent, en moet focussen op DPS (tank als smuggler is sowieso no go), dan is een gunslinger beter dan een scoundrel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LabsTipJr
michaelhetlam schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:53:
[...]

Additional healing naast een dedicated healer in de party voor bijvoorbeeld een Flashpoint, is zonde van je point distributie en de beheersbaarheid van je skill rotatie. Tuurlijk is het handig om ergens ff een kolto bommetje te smijten, maar als je daar geen bonus op hebt, verlies je enkel aandacht van je echte taak.

Maar als je geen healer bent, en moet focussen op DPS (tank als smuggler is sowieso no go), dan is een gunslinger beter dan een scoundrel
Bedankt voor de info. Ik bedoelde dat ik een dedicated healer kan worden indien nodig. Scoundrel leek me leuker dan Gunslinger. Verschilt het zo erg? Of is het een minimaal verschil in optimale dps?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kasparov
Heb jullie toegevoegd @Diigii en @KipCurreh, mijn accountname is ProdigyNL (of moet je een charactername hebben? Dan is het Kirames Kaj).

Het levelen gaat wel enorm snel naar mijn idee tot nu toe. Is dat versneld ten opzichte van toen het spel uit kwam?

Edit: klaar met de eerste planeet en ben level 18 of 19. Niet echt iets raars gedaan, gaat wel hard zo met levels.

[Voor 18% gewijzigd door Kasparov op 17-05-2020 21:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Diigii
Kasparov schreef op zondag 17 mei 2020 @ 16:44:
Heb jullie toegevoegd @Diigii en @KipCurreh, mijn accountname is ProdigyNL (of moet je een charactername hebben? Dan is het Kirames Kaj).

Het levelen gaat wel enorm snel naar mijn idee tot nu toe. Is dat versneld ten opzichte van toen het spel uit kwam?

Edit: klaar met de eerste planeet en ben level 18 of 19. Niet echt iets raars gedaan, gaat wel hard zo met levels.
Top! Ik zal je toevoegen zodra ik weer ga spelen! In-game name moet ik volgens mij hebben, zie wel of ik je kan toevoegen. Systeem werkt anders dan veel andere MMO's, waarbij je elkaar tegelijk moet toevoegen.

Op dit moment is er een 200% XP increase event t/m iets van 16 juni. Dus je krijgt nu extra veel XP. Dat is de reden dat je zo snel levelt ;).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kasparov
Gaat me eigenlijk wel wat snel. Ik ben nu level 37 na alleen Tython en Coruscant, 1 level lager dan m'n eerste char van vroeger. Ik heb even in m'n legacy gekeken, daar heeft dat alleen 7 planeten geduurd in plaats van 2 planeten.
Ben nu wel weer goed terug in het spel, kan ik straks ook met mijn andere char wat verder spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Kasparov schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 00:07:
Gaat me eigenlijk wel wat snel. Ik ben nu level 37 na alleen Tython en Coruscant, 1 level lager dan m'n eerste char van vroeger. Ik heb even in m'n legacy gekeken, daar heeft dat alleen 7 planeten geduurd in plaats van 2 planeten.
Ben nu wel weer goed terug in het spel, kan ik straks ook met mijn andere char wat verder spelen.
Vorig jaar had ik een met Sith Marauder de reguliere story uitgespeelt en toen tikte ik level 47 aan. Wel met een major xp boost aan grotendeels. In principe maakt het level naar mijn idee verder weinig meer uit. De main story is maar een fractie van wat de game te bieden heeft en met alle expansions ben je nog wel een paar weekjes zoet. Op mijn main was ik bij een van de eerste expansions al level 75. Alles scaled toch wel netjes mee, het heeft mij in ieder geval nooit gestoord.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Diigii
Inderdaad, de story is in SWTOR toch wel heel erg belangrijk. En zo denk ik er ook over, de positieve kant is dat je geen level drang hebt tijdens het questen. Je kan als je max. level bent gewoon rustig alle content doen.

Ik ben nu zelf achterin de level 50, heb wat professions gekozen op basis van de onderstaande chart:

Ben voor Synthweaving gegaan en heb daar Archeology en Underworld trading bij gekozen.

Tevens ook een guild gemaakt op Darth Malgus (Republic). Inmiddels al iets van 10 mensen in de guild. Erg zin om te exploren wat je allemaal kan doen. Ik zag dat een guild ship 8 miljoen kost, dus nog even sparen. Geef maar een shout als mensen graag willen joinen (of voeg me in-game toe met de naam Diigii).

Nog een random screenshot van een character (Jedi Sage): https://i.imgur.com/P45gRI5.jpg

[Voor 11% gewijzigd door Diigii op 24-05-2020 14:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kasparov
Lijkt me leuk om ook lid te worden. Met m'n oude en nieuwe char samen moet ik wel 1 miljoen kunnen bijdragen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• oviMivo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:30
Hoi mensen,

Sinds lange tijd ga ik weer eens een poging wagen met SWTOR , ooit, in een Galaxy long long ago (dec 2011) gestart maar niet echt heel veel mee gedaan. Destijds vond ik SW wel leuk, maar niet echt in verdiept.

Momenteel helemaal back info SW, en ook CloneWars seizoenen aan het kijken op Disney+.

Nu duurt het bij mij allemaal beetje erg lang tot het spel weer speelbaar is (download en updates oid) maargoed..

Wie weet komen er binnenkort nog wat vragen over hoe/wat ik kan doen haha.

Zag al dat er steeds meer mensen terugkeren, grappig hoe dat onafhankelijk van elkaar werkt

Groetjes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• michaelhetlam
Diigii schreef op zondag 24 mei 2020 @ 14:09:
Inderdaad, de story is in SWTOR toch wel heel erg belangrijk. En zo denk ik er ook over, de positieve kant is dat je geen level drang hebt tijdens het questen. Je kan als je max. level bent gewoon rustig alle content doen.

Ik ben nu zelf achterin de level 50, heb wat professions gekozen op basis van de onderstaande chart:

[Afbeelding]

Ben voor Synthweaving gegaan en heb daar Archeology en Underworld trading bij gekozen.

Tevens ook een guild gemaakt op Darth Malgus (Republic). Inmiddels al iets van 10 mensen in de guild. Erg zin om te exploren wat je allemaal kan doen. Ik zag dat een guild ship 8 miljoen kost, dus nog even sparen. Geef maar een shout als mensen graag willen joinen (of voeg me in-game toe met de naam Diigii).

Nog een random screenshot van een character (Jedi Sage): https://i.imgur.com/P45gRI5.jpg
Biochem en Cybertech zijn de enige nuttige profession skills. Je gear blijf je zo makkelijk up to date door gewoon je quests en story te doen. en de endgame gear voor PvE en PvP kun je kopen of looten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Diigii
oviMivo schreef op maandag 25 mei 2020 @ 00:47:
Hoi mensen,

Sinds lange tijd ga ik weer eens een poging wagen met SWTOR , ooit, in een Galaxy long long ago (dec 2011) gestart maar niet echt heel veel mee gedaan. Destijds vond ik SW wel leuk, maar niet echt in verdiept.

Momenteel helemaal back info SW, en ook CloneWars seizoenen aan het kijken op Disney+.

Nu duurt het bij mij allemaal beetje erg lang tot het spel weer speelbaar is (download en updates oid) maargoed..

Wie weet komen er binnenkort nog wat vragen over hoe/wat ik kan doen haha.

Zag al dat er steeds meer mensen terugkeren, grappig hoe dat onafhankelijk van elkaar werkt

Groetjes
Welkom, super nice dat je ook weer begint met spelen! En ik was juist nu ook van plan om Disney+ te nemen om de Mandalorian en Clone Wars te gaan kijken xD.

En inderdaad, grappig dat zoveel mensen zin hebben in de game :D. Echt goed SWTOR heb ik ook niet gedaan, daarom wil ik het nu een kans geven ;). En met meer mensen die spelen is de game ook erg aangenaam om te spelen.

@Kasparov Je bent zeker welkom in de guild. Ik ben weer van plan om vanavond SWTOR te gaan doen, mocht je online zijn, stuur dan maar een PM.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oviMivo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:30
Diigii schreef op maandag 25 mei 2020 @ 10:27:
[...]

Welkom, super nice dat je ook weer begint met spelen! En ik was juist nu ook van plan om Disney+ te nemen om de Mandalorian en Clone Wars te gaan kijken xD.

En inderdaad, grappig dat zoveel mensen zin hebben in de game :D. Echt goed SWTOR heb ik ook niet gedaan, daarom wil ik het nu een kans geven ;). En met meer mensen die spelen is de game ook erg aangenaam om te spelen.

@Kasparov Je bent zeker welkom in de guild. Ik ben weer van plan om vanavond SWTOR te gaan doen, mocht je online zijn, stuur dan maar een PM.
Mandalorian en CW zijn beide erg leuke series, die ook een ander zicht geven op alle gebeurtenissen.

Persoonlijk vond ik seizoen 1 van CW ff "lastig" door komen. Toch beetje wennen aan animatie style. Nu met seizoen 3 bezig en zit er lekker in haha.

Mandalorian heb ik destijds vanaf start gekeken, was echt elke keer uitkijken naar de volgende aflevering haha, al zijn ze wel erg kort en met vaak een cliffhanger aan elke aflevering. Mja nu kun je ze in 1x doorkijken natuurlijk.

Zag dat ik nog een account heb op SWTOR van lvl 21, kon daar gisteren nog niet mee starten (tijden download en instal) wel een nieuwe personage aanmaken, dat dus eerst maar ff gedaan om te kijken hoe alles ook alweer werkt haha

Acties:
  • +1Henk 'm!

• michaelhetlam
Oke, jullie hebben me overgehaald.

download is weer gestart en subscription activeer ik zodra ik up and running ben.

heb in het verleden alle rollen gespeeld en vind alles prima om te spelen.

Dus als we nog dedicated healer, tank of dps nodig hebben, laat maar weten voordat ik een character aanmaak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Diigii
michaelhetlam schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 08:35:
Oke, jullie hebben me overgehaald.

download is weer gestart en subscription activeer ik zodra ik up and running ben.

heb in het verleden alle rollen gespeeld en vind alles prima om te spelen.

Dus als we nog dedicated healer, tank of dps nodig hebben, laat maar weten voordat ik een character aanmaak.
Ik ben zelf Jedi Sage DPS (voor levelen), maar ik kan eventueel dus gaan healen als het allemaal zover is. De meeste mensen in de guild zijn druk bezig met de fresh start. Zodra er meerdere max. level zijn kunnen we gaan kijken naar mogelijkheden. Ik moet zelf ook nog even kijken of er een makkelijke manier is om te switch van DPS naar Healer, of dat er verwacht wordt dat je niet elke keer switched van spec.

Maar leuk, en welkom! :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Diigii schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:03:
[...]

Ik ben zelf Jedi Sage DPS (voor levelen), maar ik kan eventueel dus gaan healen als het allemaal zover is. De meeste mensen in de guild zijn druk bezig met de fresh start. Zodra er meerdere max. level zijn kunnen we gaan kijken naar mogelijkheden. Ik moet zelf ook nog even kijken of er een makkelijke manier is om te switch van DPS naar Healer, of dat er verwacht wordt dat je niet elke keer switched van spec.

Maar leuk, en welkom! :D
Je moet me vanavond ofzo maar es in de guild adden, ik kreeg je gisteren niet te pakken blijkbaar ;)

56 Jedi Shadow atm

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kasparov
Wel leuk om te zien dat zoveel mensen alleen door een post van Diigii (weer) beginnen met dit spel, waaronder ik dus ook.
Ik ben gisteren zijn guild gejoined. Ben nu een level 60 Jedi Sentinel na 4,5 planeet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Diigii
KipCurreh schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 11:17:
[...]

Je moet me vanavond ofzo maar es in de guild adden, ik kreeg je gisteren niet te pakken blijkbaar ;)

56 Jedi Shadow atm
Had nog wel gereageerd in Discord :P, dacht dat ik je char al in m'n vriendenlijst had, maar dat is waarschijnlijk een andere die je graag in de guild wil hebben?

Ik zal wat meer mensen rechten geven om anderen te inviten, ik moet @Kasparov nog even de member rank geven. Deze rank mag ook mensen uitnodigen in de guild ;).

Ik ben ondertussen level 60, gaat lekker zo. Ga ook proberen om alle expansions in volgorde te spelen. Genoeg te doen :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• michaelhetlam
oke, probleem. gisteren tijdens de download een char aangemaakt en beetje rond gehuppeld.

nu krijg ik bij het opstarten van de launcher de volgende error

This application has encountered an unspecified error. please try this patch again.

hele meuk uninstalled en opnieuw installer gerund, maar wederom dezelfde melding.

iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kasparov
Diigii schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 13:12:
[...]Ik zal wat meer mensen rechten geven om anderen te inviten, ik moet @Kasparov nog even de member rank geven. Deze rank mag ook mensen uitnodigen in de guild ;).
Oeh, promotie en zo snel ook al. Zou m'n baas ook wel weer eens mogen doen.
michaelhetlam schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 21:36:
oke, probleem. gisteren tijdens de download een char aangemaakt en beetje rond gehuppeld.

nu krijg ik bij het opstarten van de launcher de volgende error

This application has encountered an unspecified error. please try this patch again.

hele meuk uninstalled en opnieuw installer gerund, maar wederom dezelfde melding.

iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Kan je hier iets mee?
https://www.swtor.com/com...0175e281cc0c9907&t=941819
- Open-up 'Task Manager' and then find 'Processes'
- From there, just 'End Process' on anything that says 'BitRaider'

• michaelhetlam
Kan je hier iets mee?
https://www.swtor.com/com...0175e281cc0c9907&t=941819
- Open-up 'Task Manager' and then find 'Processes'
- From there, just 'End Process' on anything that says 'BitRaider'
thanks Kasper, dat werkt inderdaad. download staat nu weer aan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-01 08:19
Gister ook maar weer eens begonnen en besloten om een compleet nieuwe char te maken, en na 1 avondje al lvl 20 valt me niet tegen.
Ga iig ook het verhaal in volgorde door ben ooit eens in de 2de expansion gestopt dus is al weer even geleden.

Bedankt voor de guild inv gister Diigii 8)

• Diigii
Gixxer27 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:59:
Gister ook maar weer eens begonnen en besloten om een compleet nieuwe char te maken, en na 1 avondje al lvl 20 valt me niet tegen.
Ga iig ook het verhaal in volgorde door ben ooit eens in de 2de expansion gestopt dus is al weer even geleden.

Bedankt voor de guild inv gister Diigii 8)
Np ;), top dat je het leuk vindt. Het levelen met 200% xp is zeker aan de ene kant een genot. Ik ben nu ongeveer level 60 en heb de Class Story uitgespeeld. Begin nu zelf met de eerste expansion.
Heb verder eigenlijk geen tot weinig side quests gedaan.

Max. level worden met alleen de hoofdquests doen gaat makkelijk lukken :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-08-2022
(jarig!)
Begint hier toch ook weer te kriebelen, heb de game al jaren niet meer aangeraakt en zie dat ik door die security key inmiddels 15K cartel coins heb.
Al mijn characters staan nu ook op de Darth Malgus server zie ik, zal later eens kijken of ik wat berichtjes kan rondsturen. :)

Goed bezig @Diigii !

[Voor 4% gewijzigd door WickedWizard op 30-05-2020 12:49]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kasparov
Sinds vorig weekend (dacht ik) ben ik met m'n eerste character level 75. Ik zit nog ergens in act 1, maar ik probeer alle quests op de planeten waar ik kom te doen.
Ik probeer ik alle datacrons te bemachtigen, gisteren iets van anderhalf uur bezig geweest op Tatooine aangezien er daar een erg lastige te vinden is.
Hoe ver zijn jullie ondertussen?

• Diigii
Kasparov schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 09:09:
Sinds vorig weekend (dacht ik) ben ik met m'n eerste character level 75. Ik zit nog ergens in act 1, maar ik probeer alle quests op de planeten waar ik kom te doen.
Ik probeer ik alle datacrons te bemachtigen, gisteren iets van anderhalf uur bezig geweest op Tatooine aangezien er daar een erg lastige te vinden is.
Hoe ver zijn jullie ondertussen?
Deze week druk gehad met andere dingen, helaas niet veel kunnen spelen. Ben op dit moment weer verder. Class story is klaar, nu verder met de 1e DLC/expansion (hoe ze dat ook noemen). Volgens mij is dat Ilum oid.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Ergens deze week 75 geworden, waar je nog net getuige van was ;)
Ondertussen renown 8-9

Ik zit aan chapter 3 van de Consular Class story, net Belsavis afgewerkt. Ik doe meestal ook wel de andere normale quests op de planeten (geen heroics ofzo) als ik er dan toch ben.
Deze was ook meteen wel met afstand de minst aangename planeet. Is ingedeeld als een giant gevangenis, en je moet heel wat lopen en backtracken om de quests te doen.

Deze week ook wat literatuurstudie in hoe een Serenity Shadow te bouwen en te spelen. Dus nu staat men build vrij goed, en ben ik mijn rotations een beetje aan het leren. (met dank aan Vulk.com)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kasparov
Uit nieuwsgierigheid. Waarom geen heroics?
Deze zorgen regelmatig voor een leuke uitdaging (als je ze alleen doet), de rest is niet te moeilijk doordat je aan de bovenkant van de levelcap wordt gezet.

• Diigii
Heroics moet ik mij ook nog in verdiepen. Gisteren weer lekker verder gegaan met Ilum. Toch moet ik persoonlijk zeggen dat deze questen al gelijk beter zijn dan de Consular Story. Deze vond ik over het algemeen (met uitzondering van het begin) best tegenvallen. Uiteiindelijk maakt het mij toch niet uit, de main class story is toch relatief kort ;).

Verder weer erg veel plezier op Ilum, zin om gauw weer verder te gaan. De vibes van de areas en muziek vallen nooit tegen :P

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:16
Goedemiddag ,

Het topic viel me op dat er gepost werd :) Vond de game echt super vet toen hij uit kwam alleen al heel snel gestopt met spelen omdat er vrij weinig end-game content was. Ik wil de game eventueel weer proberen omdat het hele star wars thema me aanspreekt + MMO.

Nu heb ik direct bij de release die peperdure deluxe editon gekocht :+ , heeft dit nog voordelen t.o.v. de gratis variant nu ?

Zijn de servers ook een beetje druk of is het tegenwoordig totaal uitgestorven ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Traeces schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:25:

Nu heb ik direct bij de release die peperdure deluxe editon gekocht :+ , heeft dit nog voordelen t.o.v. de gratis variant nu ?
Je hebt wel een aantal extra items en toegang tot bepaalde vendors. Bijvoorbeeld een VIP-ring die toegang geeft tot de VIP lounge op de main fleets.
Zijn de servers ook een beetje druk of is het tegenwoordig totaal uitgestorven ?
Voor EU is er eigenlijk nog maar 1 server over waar iedereen op zit, Darth Malgus. Deze is per planeet wel weer onderverdeeld in instances, zodat het niet te druk word. De game is springlevend op dit moment.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Diigii
Inderdaad @Traeces , zoals @Dhrax zegt, gisteravond was ik ook nog even aan het spelen, maar ik heb het nog nooit zo druk gezien op de (Republic) Fleet in de afgelopen jaren. En datzelfde geldt voor de andere planeten. Er zijn altijd wel 100+ mensen op een planeet te vinden, heel erg bijzonder. Vroeger zag je dit zelfs nog niet, en de Fleet was meestal aardig leeg.

Maar goed, heb nog steeds veel plezier met SWTOR. Helaas heb ik het af en toe druk met veel andere dingen. Maar ik wil SWTOR wat meer prioriteit gaan geven de komende tijd :P

• Traeces
Dhrax schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 08:49:
[...]

Je hebt wel een aantal extra items en toegang tot bepaalde vendors. Bijvoorbeeld een VIP-ring die toegang geeft tot de VIP lounge op de main fleets.

[...]

Voor EU is er eigenlijk nog maar 1 server over waar iedereen op zit, Darth Malgus. Deze is per planeet wel weer onderverdeeld in instances, zodat het niet te druk word. De game is springlevend op dit moment.
Best karig dat je vrij weinig extra's krijg terwijl je toen wel de game heb gekocht maar het is niet anders :P
Diigii schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 09:57:
Inderdaad @Traeces , zoals @Dhrax zegt, gisteravond was ik ook nog even aan het spelen, maar ik heb het nog nooit zo druk gezien op de (Republic) Fleet in de afgelopen jaren. En datzelfde geldt voor de andere planeten. Er zijn altijd wel 100+ mensen op een planeet te vinden, heel erg bijzonder. Vroeger zag je dit zelfs nog niet, en de Fleet was meestal aardig leeg.

Maar goed, heb nog steeds veel plezier met SWTOR. Helaas heb ik het af en toe druk met veel andere dingen. Maar ik wil SWTOR wat meer prioriteit gaan geven de komende tijd :P
Top dan ga ik hem dit weekend ook weer eens uitproberen :) Zijn het nog de zelfde accounts als waar je in het begin mee inlogde ? Zijn ook alle classes etc het zelfde gebleven ?

Ga dit keer voor een nette jedi i.p.v. een sith >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Diigii
Traeces schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:11:
[...]

Best karig dat je vrij weinig extra's krijg terwijl je toen wel de game heb gekocht maar het is niet anders :P

[...]

Top dan ga ik hem dit weekend ook weer eens uitproberen :) Zijn het nog de zelfde accounts als waar je in het begin mee inlogde ? Zijn ook alle classes etc het zelfde gebleven ?

Ga dit keer voor een nette jedi i.p.v. een sith >:)
De class stories zijn nog steeds uniek aan de class. Een Consular is bijv. nog steeds een peace keeper in de galaxy :D. Verder zijn er wel heel veel veranderingen sinds toen. Je kiest bijv. gelijk een sub-class, vroeger was dit vanaf een bepaald level. Andere skill trees etc. Het is allemaal veel meer gepolished enzo.

Ook zijn er nieuwe races bij gekomen, dus nog meer keuze.

Op dit moment is er ook nog 200% xp increase, dus levelen gaat wel snel (dacht dat het over een week ong. is afgelopen).

Maar kortom; door de jaren heen veel nieuwe content, wijzigingen, etc etc. Ik ben ook nog aan het ontdekken wat er allemaal is ;). Je kan nog steeds inloggen met je huidige account. Waarschijnlijk staan al je characters op Darth Malgus.

Ik ben ook een Jedi Sage (maar wel klein beetje evil :9 ). Hebben nu een eigen guild (90% NL), maar kunnen nog genoeg mensen in. Hopelijk dat we nog harder kunnen groeien.

Mijn in-game name is: Diigii

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kasparov
Traeces schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:25:
Welkom terug in swtor.
Je hebt bij de deluxe edition een kastje met inlogcode gekregen, als je die toen gekoppeld hebt dan krijg je maandelijks gratis wat 'cartel coins' waarmee je unlocks kan doen waar je anders zelf geld in zou moeten steken.
Je hebt nu dus een paar jaar lang aan deze cartel coins wat wel lekker is.

Edit:
Met deze cartel coins kan je bijna alles unlocken wat bij een betaald membership hoort.
Het enige wat een probleem is, is dat je (dacht ik) max 300k gold kan hebben als niet subscriber.
Vanwege die reden (en nog een andere reden waar ik me in vergist had) heb ik zelf nu tijdelijk een subscription gedaan. Mocht dat in jouw geval financieel bijvoorbeeld niet lukken of je wilt gewoon eerst een tijdje kijken, dan kan je dus met die cartel coins al veel unlocken.

[Voor 29% gewijzigd door Kasparov op 17-06-2020 14:35]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lupine_Wonse
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-03 09:59
Kasparov schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:32:
[...]

Edit:
Met deze cartel coins kan je bijna alles unlocken wat bij een betaald membership hoort.
Het enige wat een probleem is, is dat je (dacht ik) max 300k gold kan hebben als niet subscriber.
Vanwege die reden (en nog een andere reden waar ik me in vergist had) heb ik zelf nu tijdelijk een subscription gedaan. Mocht dat in jouw geval financieel bijvoorbeeld niet lukken of je wilt gewoon eerst een tijdje kijken, dan kan je dus met die cartel coins al veel unlocken.
Dit is aangepast, het maximum is niet meer 300K, maar 1M, bovendien heb je je legacy storage, waar je meer dan 1M kun stallen, zonder dat het in zgn Escrows komt. Voor dingen te kopen van meer dan 1M, moet je subscribed zijn. Natuurlijk kun je gewoon credits verzamelen, en af en toe van de referral link gebruik maken ( je moet geloof ik 90 dagen niet subscribed zijn), dan ben je 7 dagen 'gesubsribed; en kun je dure dingen aanschaffen, unlocken met de credits.

• Traeces
Kasparov schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:32:
[...]

Welkom terug in swtor.
Je hebt bij de deluxe edition een kastje met inlogcode gekregen, als je die toen gekoppeld hebt dan krijg je maandelijks gratis wat 'cartel coins' waarmee je unlocks kan doen waar je anders zelf geld in zou moeten steken.
Je hebt nu dus een paar jaar lang aan deze cartel coins wat wel lekker is.

Edit:
Die authenticator heb ik nog liggen gelukkig :) Hoop alleen dat ik me e-mail die aan me originele account gekoppeld stond niet verwijderd heb. Dat was volgens mij een oude g-mail die ik nooit meer gebruikt :P

Hij staat wel in me origen account dus hoop dat hij gewoon is meegegaan naar me huidige e-mail :P

Gratis coins is altijd mooi :) !

Iedereen bedankt voor de uitleg zal dit weekend hem even downloaden en kijken of me account nog werkt :D

[Voor 4% gewijzigd door Traeces op 17-06-2020 15:01]

• Traeces
Krijg dus me account helaas niet meer werkend :( Me account is echt van de begin dagen van SWTOR.

Krijg gewoon de password reset op me oude e-mail maar zodra ik deze wil doorvoeren doet hij het helaas niet. Blijf maar Error occured krijgen. Maar een e-mail gestuurd naar de support van SWTOR gestuurd hopen dat ze mij verder kunnen helpen. Hoop wel dat me oude account nog werkt zou het wel leuk vinden om weer met me oude char te kunnen spelen.

[Voor 13% gewijzigd door Traeces op 17-06-2020 23:20]

• michaelhetlam
Traeces schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 23:13:
Krijg dus me account helaas niet meer werkend :( Me account is echt van de begin dagen van SWTOR.

Krijg gewoon de password reset op me oude e-mail maar zodra ik deze wil doorvoeren doet hij het helaas niet. Blijf maar Error occured krijgen. Maar een e-mail gestuurd naar de support van SWTOR gestuurd hopen dat ze mij verder kunnen helpen. Hoop wel dat me oude account nog werkt zou het wel leuk vinden om weer met me oude char te kunnen spelen.
ik heb dat probleem opgelost, door een vers account aan te maken en daarmee sub te nemen.

welkom terug!

• Traeces
michaelhetlam schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:23:
[...]

ik heb dat probleem opgelost, door een vers account aan te maken en daarmee sub te nemen.

welkom terug!
Dankje !

Ik wacht even de e-mail af van de support. Toch zonde als ik me extra's verlies van me collectors edition :)

• michaelhetlam
Traeces schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:01:
[...]

Dankje !

Ik wacht even de e-mail af van de support. Toch zonde als ik me extra's verlies van me collectors edition :)
Sorry, was even vergeten dat je die had. my bad. hopelijk komt support met een oplossing om je error te tackelen.

May the force be with you!

• Diigii
Traeces schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:01:
[...]

Dankje !

Dan zou ik ook even wachten inderdaad. Maar natuurlijk wel weer vervelend, want je wilt natuurlijk lekker even kunnen spelen ;).

Ben gisteravond ook weer verder gegaan met de story content van Ilum. Blijft leuk om te doen.

Alleen merk ik dat ik deze story missions nog niet kan doen. Ik zie wel een Flashpoint Veteran staan, maar die van Battle of Ilum (dacht dat hij zoiets heet) stond er niet in. Maar goed, solo lukt ook makkelijk met een droid. Maar soms toch wel leuk om met andere mensen de Flashpoint te doen ;).

• Traeces
Diigii schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:59:
[...]

Dan zou ik ook even wachten inderdaad. Maar natuurlijk wel weer vervelend, want je wilt natuurlijk lekker even kunnen spelen ;).

Ben gisteravond ook weer verder gegaan met de story content van Ilum. Blijft leuk om te doen.

Alleen merk ik dat ik deze story missions nog niet kan doen. Ik zie wel een Flashpoint Veteran staan, maar die van Battle of Ilum (dacht dat hij zoiets heet) stond er niet in. Maar goed, solo lukt ook makkelijk met een droid. Maar soms toch wel leuk om met andere mensen de Flashpoint te doen ;).
Ben benieuwd hoelang het gaat duren :) Weet ook echt niet meer of ik ergens mijn licentie code kan vinden. Volgens mij ligt die enorme collectors edition box nog bij me ouders :+ Heb z'n idee dat ze daar om gaan vragen.

Anders maak ik gewoon een nieuw account aan met een sub erop :)

Wat spelen jullie allemaal voor classes ?

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Traeces schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:42:
[...]

Ben benieuwd hoelang het gaat duren :) Weet ook echt niet meer of ik ergens mijn licentie code kan vinden. Volgens mij ligt die enorme collectors edition box nog bij me ouders :+ Heb z'n idee dat ze daar om gaan vragen.

You think? Het lijkt me sterk dat ze je gewoon op je woord gaan geloven zonder een code of ander bewijs dat je effectief dit bezit ;)

Jedi Shadow hier, best wel leuke class om te spelen. Momenteel Makeb aan het afronden (Rise of the Hutt Cartel) en dan gaan we over naar Shadows of Revan.

Momenteel al 2 stuks van men beoogde Death Knell set, maar ik laat hem er wel anders uitzien want visueel is het niet de meest appealing one 8)

• Traeces
KipCurreh schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:01:
[...]

You think? Het lijkt me sterk dat ze je gewoon op je woord gaan geloven zonder een code of ander bewijs dat je effectief dit bezit ;)

Jedi Shadow hier, best wel leuke class om te spelen. Momenteel Makeb aan het afronden (Rise of the Hutt Cartel) en dan gaan we over naar Shadows of Revan.

Momenteel al 2 stuks van men beoogde Death Knell set, maar ik laat hem er wel anders uitzien want visueel is het niet de meest appealing one 8)
Ga hem vanavond wel ff zoeken :) Heb ook de authenticator nog welke aan me account gekoppeld zat dus moet wel goed komen :)

Welke class lijkt met meeste op een Jedi / Sith zoals in de films ?

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Traeces schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 12:19:
[...]

Ga hem vanavond wel ff zoeken :) Heb ook de authenticator nog welke aan me account gekoppeld zat dus moet wel goed komen :)

hangt er een beetje vanaf welk type lightsaber je prefereert.

Een shadow/assassin kan bijv enkel bepaalde skills doen met een double-bladed lightsaber, dus ga je die vanzelfsprekend gaan gebruiken.

Zo heb je nog een single lightsaber, of kunnen enkele klassen 2 sabers dual-wielden.

Het meest gelijkaardige aan de films zullen de Jedi Knights zijn, die zijn iets meer gefocussed op directe combat. Hierin kan je Guardian (single saber, Tank/DPS) of Sentinel (Dual Wield, DPS) gaan.
https://swtor.fandom.com/wiki/Jedi_Knight_(playable_class)

De Jedi consular classes zijn Shadow (double-blade, group DPS) en Sage (single saber, healer).
https://swtor.fandom.com/wiki/Jedi_Consular_(playable_class)

[Voor 8% gewijzigd door KipCurreh op 18-06-2020 12:34]

• Joever
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-03 19:43
Ik heb dit spel gespeeld bij release en heb ondertussen ook al jaren niet meer gespeeld.
Het laatste wat toen content was, was
spoiler:
Valkorion en het familiedrama expansion waar je eigenlijk niet meer goed of slecht was maar een groep rebellen op een geïsoleerde wereld aanvoerde, zover ik mij nog kon herinneren.
Tevens waren de quest "gegeneraliseerd" tussen alle classes waardoor het niet meer zo innemend en uniek was. Ook kan ik mij nog herinneren dat gesprekken veelal via oude text gebaseerde gesprekken ging ipv volledig ingesproken dialogen.
Dit alles heeft mij doen stoppen.

Nu wil ik misschien weer eens een poging wagen en zodoende vraag ik mij af hoe het huidige content is. Is het uniek per class (waar vele zo van gecharmeerd waren) of is het meer hetzelfde voor alle classes?

Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/

• michaelhetlam
[...]

wil je de good jedi a la Obiwan of Qui'con spelen? kies dan een Jedi Guardian

wil je sith lord palpatine zijn en met bliksems schieten? kies dan een Sith Sorc

Of liever Darth maul met een doublebladed ligthsaber? Sith Assasin

Bobafett? Bounty Hunter Mercenary

Of uiteraard de iconische Han Solo met Chewie als companion? Smuggler

• michaelhetlam
Traeces schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:42:
[...]

PS: ik was ff offline, maar ik heb besloten om voor een Sage Telekinetics te gaan. dat is rauwe burst DPS

• Kasparov
Mijn huidige character is een Jedi Sentinel.
Heb van vroeger een Jedi Sage waar ik een eindje onderweg was met het verhaal. Aangezien ik compleet niet meer wist hoe het werkte wilde ik graag opnieuw beginnen om het spel weer langzaam te leren.
Dan de Sentinel omdat ik toch graag een Jedi wilde en dual wield altijd leuk is.

• Diigii
[...]

Ik ben op dit moment een Jedi Sage. Ben toch wel een hele fan van de lightsabers. In de meeste games speel ik ook caster, en Jedi Sage (met 1 single lightsaber) lijkt daar wel op. Ook is Jedi Knight super vet, dat was anders mijn 2e keuze geweest.

Jedi Knight is van dichtbij mensen killen met een lightsaber, dat is zoals KipCurreh ook aangaf meer zoals Anakin en Obi-wan waren :P. Jedi Sage hebben we nooit echt veel van gezien, maar deze class heeft meer force abilities.

Wat wel belangrijk is om te weten, een Jedi Knight is meer een protector. Dus technisch gezien meer iemand die het wel even zal oplossen met z'n lightsaber, terwijl een Jedi Sage meer een diplomaat is. Je wordt daarom ook naar verschillende planeten gestuurd om daar de boel op orde te zetten. Beide classes hebben meer dan genoeg combat ;).

• Traeces
Top iedereen bedankt voor de info , hopen dat ze snel reageren heb echt zin om te spelen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Traeces
Niet verwacht maar zonder problemen me account terug gekregen :D Er was een probleem met de authenticator welke niet meer goed synchroom liep. De support heeft deze gereset waardoor ik gewoon me pw kon veranderen en mobile authenticator kon koppelen :) Gelukkig dat zo is opgelost door de support want kon me gamekey echt nergens meer vinden. Ieder geval dikke + voor de support dat zo snel geregeld is !

Nu is de game aan het downloaden ben benieuwd ! Heb ook zon 9900 kartelpoints wat kan je hier precies mee ?

• michaelhetlam
Traeces schreef op maandag 22 juni 2020 @ 19:46:
Niet verwacht maar zonder problemen me account terug gekregen :D Er was een probleem met de authenticator welke niet meer goed synchroom liep. De support heeft deze gereset waardoor ik gewoon me pw kon veranderen en mobile authenticator kon koppelen :) Gelukkig dat zo is opgelost door de support want kon me gamekey echt nergens meer vinden. Ieder geval dikke + voor de support dat zo snel geregeld is !

Nu is de game aan het downloaden ben benieuwd ! Heb ook zon 9900 kartelpoints wat kan je hier precies mee ?
extras kopen wanneer je ingame bent. Dat loopt van unlocks voor al je chars op je account (ik heb bv de inventory expansion gekocht), cosmetische dingen bij character creation, speeders, armor, andere companion, pets en weet ik het allemaal. maar met 9900 coins kan je genoeg leuke en nuttige dingen kopen
Pagina: 1 ... 86 87 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee