Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
F2p zit er in maar het is niet echt lekker speelbaar. Het is te gehandicapped. Zelfde als b.v. star trek online. Ja het kan maar of je het leuk gaat vinden is een 2de.En als je er genoeg tijd in steekt ben je zo gehandicapped als hogere level dat je eigelijk wel moet gaan betalen.jmignolet schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:03:
[...]
Ik ga het f2p proberen, om dan nog achteraf te zien of ik betaald. Kan evengoed zijn dat ik afhaak na 1 week omdat het me niet meer boeit. Jammer genoeg gebeurt dit veel te snel de laatste tijden met de games die uitkomen..
[Voor 9% gewijzigd door Postius op 18-11-2015 13:25]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Wil je echt actief gaan spelen moet je toch betalen.
Al moet ik zeggen met aantal vaste extra's voor cartel coins is het al best te doen.
(Afhankelijk hoeveel je speelt en wat je precies wil doen

Ik ben verstopt zoek een ander :P
cool ! Dank je wel. Zal later wat foto's plaatsenGoron schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:39:
Kreeg een code voor een tauntaun mount en thermal retention suit bij Battlefront. Ik ga dit spel nooit spelen, dus hoop dat iemand er iets aan heeft.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ben volgens mij nog lang niet klaar, dus ik kan nog wel even vooruit

He who controls the Spice, controls the Universe.
De story duurt niet zolang (omdat er nog veel chapters moeten uitkomen) maar met het recruteren van allies ben je nog wel even bezig, ja.SandsOfArrakis schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:23:
Na een paar maandjes niet gespeeld te hebben, nu weer verder gegaan. Nieuwe uitbreiding aan het spelen en gisteren level 65 geworden met mijn Sorc. Vermaak me prima en de storyline vind ik echt Star Wars waardig. Stukken beter dan ROTHC.
Ben volgens mij nog lang niet klaar, dus ik kan nog wel even vooruit

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Moest toen mijn email valideren maar ja dat werkt natuurlijk voor geen meter.
Eerst geen email binnen toen zag ik via google omdat het aan mijn origin account is gekoppeld dat ik dat email adres moest aanpassen dus dat gedaan.
Nu werkt het nog steeds niet dus ik dacht laat ik dan ook maar mijn swtor aanpassen naar een gmail adres. Na veel schelden eindelijk gelukt (@gmail werkt niet) maar kan nog steeds niet mijn account valideren/verder spelen.
Begin echt zeer moe te worden want hoe fucking moeilijk kan het zijn om zoiets werkend te maken.
Bel via Skype naar hun customer support. Dan is het gratis, en dan krijgen zij dit wellicht opgelost.itsleon schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:37:
Sinds het weekend weer swtor gedownload en gespeeld tot lvl 21.
Moest toen mijn email valideren maar ja dat werkt natuurlijk voor geen meter.
Eerst geen email binnen toen zag ik via google omdat het aan mijn origin account is gekoppeld dat ik dat email adres moest aanpassen dus dat gedaan.
Nu werkt het nog steeds niet dus ik dacht laat ik dan ook maar mijn swtor aanpassen naar een gmail adres. Na veel schelden eindelijk gelukt (@gmail werkt niet) maar kan nog steeds niet mijn account valideren/verder spelen.
Begin echt zeer moe te worden want hoe fucking moeilijk kan het zijn om zoiets werkend te maken.

Het is na lang gekloot dan eindelijk gelukt...KnightX schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:28:
[...]
Bel via Skype naar hun customer support. Dan is het gratis, en dan krijgen zij dit wellicht opgelost.
Ah cool! Geen CS nodig dan!itsleon schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:19:
[...]
Het is na lang gekloot dan eindelijk gelukt...

Als het goed is zijn zowat alle quests nu aangepast dat je van 1-50 kan levelen door alleen maar de hoofdquest lines te doen. deze zijn in het paar gemarkeerd. Dat was toch de laatste keer toen ik speelde een dikke maand geleden.Dubrillion schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:03:
Loopt de 12xp story boost nog?

Enig nadeel is dat er toch veel minder groups gevormd worden.

Bedankt voor de info. Ik heb een vriend zover gekregen om het ook eens te proberen, maar ondertussen is mijn sub ook vervallen. Is de 12xp boost ook voor F2P?Grompie schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:54:
[...]
Als het goed is zijn zowat alle quests nu aangepast dat je van 1-50 kan levelen door alleen maar de hoofdquest lines te doen. deze zijn in het paar gemarkeerd. Dat was toch de laatste keer toen ik speelde een dikke maand geleden.
Want dan ga ik een keertje overnieuw beginnen en samen spelen

[Voor 6% gewijzigd door Dubrillion op 02-12-2015 13:07]
De standaard xp voor class missions en planetary arcs is voor iedereen vergroot, zodat je al de side quests niet meer moet doen. Dus ook voor F2P (alhoewel die nog steeds 20% minder xp verdienen dan subs).Dubrillion schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:06:
[...]
Bedankt voor de info. Ik heb een vriend zover gekregen om het ook eens te proberen, maar ondertussen is mijn sub ook vervallen. Is de 12xp boost ook voor F2P?
Want dan ga ik een keertje overnieuw beginnen en samen spelen
Er komt ook een nieuw double xp event in December, dus het is een goeie tijd om te spelen.

Van de officiele forums;
En de recap van de recente live stream;Hey folks,
There are quite a lot of things that will be going on in-game during the month of December. We wanted to share all of them with you so you know when to get in on the action.
Events
Dec 8 – Dec 15: Relics of the Gree
Dec 8 – Jan 5: Log in for 4th Anniversary Rewards!
Dec 15 – Dec 22: The Rakghoul Plague
Dec 15 – Jan 5: Life Day
Dec 18 – Jan 1: Double XP
Dec 22 – Dec 29: Bounty Contract Week
For Life Day this year we have made a few changes to the rewards. All previously available rewards, including some items previously only available on the Cartel Market, are available for purchase with Snow-Covered Parcels from the Master of Ceremonies on each Faction’s Fleet. Additionally, we have a few new Cartel Market items in honor of Life Day and one of them might be a tank that shoots snowballs, seriously.
Conquests
Dec 8: Relics of the Gree
Dec 15: Rakghoul Resurgence
Dec 22: Death Mark
Dec 29: The Balance of Power
That is everything coming to you in December. Don’t forget about all of the subscriber rewards you can become eligible for in January as well. Thanks everyone.
-eric
http://www.swtor.com/fall...p=sor_bwa-mkt-t-us-hp-221Hey folks,
Here is a wrap-up of the things we talked about on the Producer Letter Livestream…
Chapter 10 – Anarchy in Paradise will be launching on February 11th. Along with Chapter 10, will be Game Update 4.1 which will include Fighting for the Eternal Championship, Bowdaar as an unlockable Companion through Alliance, and updates to Crafting. We will have more details on those changes in January.
We have a whole host of new subscriber rewards for you as well:
Be a subscriber on January 11th and receive HK-55 as a playable Companion when 4.1 launches on 2/9.
Be a subscriber continuously from January 11th through the launch of Chapter 16, and receive an entire bonus Chapter where you will play as HK-55!
Be a subscriber on the 1st of each month, and receive 2 days of early access to any Chapter which launches that month. This includes Chapter 10 in February.
There will also be additional monthly subscriber rewards throughout Season 1, most of which will be themed around HK-55.
Throughout the month of December, we will have plenty of things going on as well. The Gree, Rakghoul, and Bounty Contract events will each run for a week. Log in any time from 12/8 to 1/5 to receive our 4th anniversary rewards, including an HK-51 Stronghold Decoration, more information later this week! We will also be running Life Day and Double XP, more info on those tomorrow.
We hope you enjoyed the stream and want to thank you all for tuning in. If you have any questions about the stream or anything else, throw them in this thread and I will work with Ben on getting them answered. Thanks!
-eric
[Voor 31% gewijzigd door KnightX op 03-12-2015 06:16]

Doet swtor iets speciaal tijdens de release van de nieuwe film?
Anoniem: 717650

Nu eerst maar de changes bekijken en besluiten wat ik ga spelen.
[Voor 30% gewijzigd door bitpixl op 22-12-2015 10:44]
Ik ben ook weer terug. Zijn er mensen die op The Red Eclpise spelen? Zou het tof vinden om met meer mensen te spelen!bitshady schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:44:
...that movie...and I'm back on swtor, dat hopelijk nog velen mogen volgen
Nu eerst maar de changes bekijken en besluiten wat ik ga spelen.
LG C1 '55
[Voor 15% gewijzigd door SenkZ op 23-12-2015 15:08]
https://www.origin.com/en...wnload/bundle/deluxe-pack
19,99€ voor 2 maanden sub time + 1050 CC. (Bovenop de coins die je krijgt voor die twee maanden sub)
En een exclusief pet.

Ja! Beste deal! Want het spel is eigenlijk niet leuk F2P, ik ben nu lvl 28 en kan een hoop paarse gear niet aan vanwege "character authorisation blabla" iets dat 1200 cartel coins kost. En nog een saber die de uitbreiding nodig heeft. Dan kan je beter voor 20€ 2 maanden subscriben, en als je het leuk vind alsnog met cartel coins de nodige upgrades kopen zodat het free to play ook leuk blijft.KnightX schreef op donderdag 24 december 2015 @ 04:40:
Op het moment loopt er een mooie sale voor game time;
19,99€ voor 2 maanden sub time + 1050 CC. (Bovenop de coins die je krijgt voor die twee maanden sub)
En een exclusief pet.
http://www.swtor.com/fallen-empire/rejoin/
Hiermee krijg je een gratis lvl60 karakter en een unlock van chapter 1. Dat laatste is wel enkel voor het nieuwe lvl60 char, niet voor de bestaande chars.
Even een vraag voor degenen die bezig zijn met Fallen Empire; spelen vroegere beslissingen van een char een rol in het verhaal? Zonder veel te spoileren

LG C1 '55
Mijn Sorc, Sage, Sentinel, Scoundrel en Commando zijn nu allemaal 65. De rest komt later wel

Levelen is nu wel heel erg snel geworden. Met mijn Scoundrel deed ik gisteren Black Hole weekly en ging van 62 naar 64. CZ weekly gedaan en hoppa 65. Terwijl ik met de meeste karakters Hutt Cartel nog niet eens afgesloten heb. Laat staan met Revan of Fallen Empire begonnen ben.
@BvanOsch
Ik zit al sinds launch op Red Eclipse. Mijn vrienden zaten daar ook, maar die zijn al tijden geleden gestopt. Ik was eigenlijk meer te vinden op de Empire kant, maar nu zit ik vrijwel uitsluitend op de Republic zijde.
Mocht je een karakter tegenkomen met Corrino als achternaam, dan ben ik dat

[Voor 6% gewijzigd door SandsOfArrakis op 27-12-2015 10:02]
He who controls the Spice, controls the Universe.
Echte invloed, nee, maar er kan wel afhankelijk welke class je speelt etc. extra dialoog en zo zijn.D-Three schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:10:
Even een vraag voor degenen die bezig zijn met Fallen Empire; spelen vroegere beslissingen van een char een rol in het verhaal? Zonder veel te spoileren
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Thanks. Maar aangemeld, ondanks dat ik niet meer speel. Mocht ik weer beginnen, kan het misschien toch wel nuttig zijn geweestD-Three schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:10:
Leuke link voor de mensen die ooit sub geweest zijn maar nu al een tijdje niet meer gespeeld hebben:
http://www.swtor.com/fallen-empire/rejoin/
Hiermee krijg je een gratis lvl60 karakter en een unlock van chapter 1. Dat laatste is wel enkel voor het nieuwe lvl60 char, niet voor de bestaande chars.

Ok, thanks. Ik heb nu zo'n 5 lvl 60 chars en ben nu met mijn 6de storyline bezig, namelijk trooper. Als het niet zoveel uitmaakt, zal ik maar met een imp en rep char verder doen danBlaSfem0n schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:41:
[...]
Echte invloed, nee, maar er kan wel afhankelijk welke class je speelt etc. extra dialoog en zo zijn.

Ik heb het intussen gespeeld, chapter 1 stelt niet zoveel voor en is direct voorbij. Dus zoveel heb je er niet aanmat.hi.as schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:46:
[...]
Thanks. Maar aangemeld, ondanks dat ik niet meer speel. Mocht ik weer beginnen, kan het misschien toch wel nuttig zijn geweest

De verhalen is pretty much waar het om draait bij SWTOR.D-Three schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:40:
[...]
Ok, thanks. Ik heb nu zo'n 5 lvl 60 chars en ben nu met mijn 6de storyline bezig, namelijk trooper. Als het niet zoveel uitmaakt, zal ik maar met een imp en rep char verder doen danIk heb geen zin om verschillende keren dezelfde storyline te spelen
[...]
Ik heb het intussen gespeeld, chapter 1 stelt niet zoveel voor en is direct voorbij. Dus zoveel heb je er niet aanMaar het smaakt wel naar meer, ik doe het altijd voor de verhalen

Dat is ook hetgene wat mij spelend houd.
bbblije schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:05:
[...]
Ja! Beste deal! Want het spel is eigenlijk niet leuk F2P, ik ben nu lvl 28 en kan een hoop paarse gear niet aan vanwege "character authorisation blabla" iets dat 1200 cartel coins kost. En nog een saber die de uitbreiding nodig heeft. Dan kan je beter voor 20€ 2 maanden subscriben, en als je het leuk vind alsnog met cartel coins de nodige upgrades kopen zodat het free to play ook leuk blijft.
Momenteel €23 nog steeds niet slecht... Heb hem ook aangeschaft ondertussen. Ben toch door het kijken van de star wars films in aanloop naar deel 7 weer enorm geinteresseerd geraakt in swtorKnightX schreef op donderdag 24 december 2015 @ 04:40:
Op het moment loopt er een mooie sale voor game time;
En een exclusief pet.

Nu onderweg naar de film en dan vanmiddag maar weer eens swtor aanslingeren en uitzoeken hoe alles ook alweer in elkaar steekt

[Voor 3% gewijzigd door Mauz1978 op 03-01-2016 14:45]
Something under the bed is drooling
Ja, er zijn veel terugkerende spelers nu met de film. Mischien een beetje zonde dat er geen reclame was voor het spel tijdens de vertoningen, maar ja, het lijkt ook te werken zonder trailers en zo.Mauz1978 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:45:
De film geeft een enorme boost aan deze game volgens mij haha. Ik ben ook gisteren weer begonnen (na de bioscoop) inclusief bovenstaande aanbieding. Blijft een heerlijk spel
. En het is ook nog eens best druk op red eclipse, zowel in de startzones als ergens anders. Heel fijn te weten dat het niet dood/ leeg is
.

Na een dik maandje gespeeld te hebben toch weer een maandelijkse abonnement gekocht. Ik ben echt geen die-hard MMO fan, maar als je van het Star Wars universum houdt, ben je écht uren bezig.

Ik ben denk ik de enigste die niet van de story lines houdt, na 10 NPCs is het toch wel redelijk repeat van het zelfde geneuzel, niet echt mijn ding.
Je stronghold pimpen is geinig maar in feite een statisch lege huls, je kan je team mates en vrienden meeting maar dat gebeurt zelden mits het een guild stronghold is (Javin-4 perfecte optie)
SWTOR is een goeie MMO voor de casuals zoals ik, pak het in het weekend op voor een paar uurtjes in de avond en dan heb ik weer mijn Star Wars portie gehad.
Ik moet zeggen sinds ik begonnen ben met me marauder ik weer zin in PVP gekregen hebt. 1vs1 is het een beest, mijn shadow/assas/ hunter/ sorc/ ennneehhh vergeten welke de 5e was zijn, tof maar de marauder beukt vijanden naar de grond in een paar klappen

[Voor 20% gewijzigd door Spunker op 08-01-2016 07:40]
Yes, ik speel ook op The Red Eclipse (Empire). IGN: AzrahoirBvanOsch schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:44:
[...]
Ik ben ook weer terug. Zijn er mensen die op The Red Eclpise spelen? Zou het tof vinden om met meer mensen te spelen!
Daar speel ik op dit moment het meeste op.
Anoniem: 386414
Alle oude ops zijn nu endgame content. Er zijn spijtig genoeg nog geen nieuwe. (Niet sinds SoR anyway)Anoniem: 386414 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:33:
Wil ook weer eventjes SWTOR spelen maar heeft de 'knights of the fallen empire' expansion leuke endgame content?

Hopelijk duurt het niet zolang voor ze een nieuwe maken. Op het moment is er enkel bevestigt dat een nieuwe WZ in de maak is.Anoniem: 386414 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:24:
Ah dat is wel jammer, dan wacht ik nog even totdat er weer iets is. Wil niet weer alle oude ops doorlopen, die heb ik nu wel weer gezien.
Volgens data-mined info gaat het een Yavin PvP map zijn.
Ja, de dataminers waren verkeerd.jim[beam] schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:16:
De pvp map komt op Odessen, niet Yavin.
Het klinkt wel goed met die random hills.

The Red EclipseD-Three schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 07:05:
Welke server?
Op dit moment zijn er 9 Chapters uitgekomen. Op 11 februari zal Chapter 10: Anarchy in Paradise uitkomen. In totaal zullen er 16 Chapters uitkomen. Er is aangegeven dat dit een maandelijkse release zal worden. Daarnaast zal er na Chapter 16 een Bonus Chapter komen. Hiervoor moet je dus wel eerst de 16 andere Chapters uitspelen. (Bron: http://www.swtor.com/fallen-empire/).Anoniem: 386414 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:42:
Ben een tijdje aan het zoeken op internet maar hoeveel chapters komen er in totaal uit? Misschien dat ik niet goed kan googlen maar kan er niks over vinden.
Guild Leader Bende van Ellende | NL Guild op Stormscale (Horde)

Chapter XI gaat blijkbaar The Eternal Championship introduceren, maar ja... dat is ook solo content, dus mischien jouw ding niet zo direct. Hopelijk komt er spoedig nieuws over nieuwe Ops en FPs.Diigii schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:36:
Persoonlijk vindt ik het niet interessant om maandelijks te subscriben. Ik ga wel weer spelen wanneer chapter 15/16 zijn gereleased. Ik heb voorheen best veel Star Wars gespeeld maar toen ik een maand geleden speelde was er naast het nieuwe verhaal weinig nieuws. Ik ga nog niet subben tenzij dat ze nieuwe "andere" content gaan toevoegen. Daarnaast ben ik nog druk met Blade & Soul en straks waarschijnlijk met Black Desert Online (release op 3 maart).
Er zitten een paar mooie QoL changes in de 4.1 patch ook. Vele items stacken nu tot 9999 i.p.v. crappy 99 items stacks xD.
Mijn cargo bays zijn zeer happy met die veranderingen!
Ben na 4 jaar weer de game a het spelen
Maar ik kan niet wennen aan de companions
Vond vroeger leuk om me ouwe spullen over te zetten en te bouwen
Nu wel het maakt niet meer uit wat je ze geeft het doet geen zak
Heb een beetje gevoel dat ze de game ziek hebben gemaakt
Hoe hebben anderen tweakers hun gevoelens er over
Zal ik door spelen en wen ik er aan of gooi ik allles in de prullenbak ??
Jij komt na 4 jaar terug dus wat solo content betreft kun je nog wel even vooruit. Verwacht echter geen end game dat mmo waardig is, de focus ligt nu veel meer op solo play.
In het begin heb ik grofweg anderhalf jaar fanatiek gespeeld. Één van de eerste op max level en daarna raids gedaan.
Het grote probleem waar ik tegenaan loop is dat het onmogelijk geworden is om überhaupt in te loggen...... Voor iedere inlog is een "security code" nodig die via de mail naar je toe komt. Deze mail is echter dusdanig traag dat de code verlopen is voordat ik hem binnen krijg (althans; ik verwacht dat dat het probleem is...... de codes die ik toegestuurd krijg duren erg lang en wanneer de code binnen is, werkt deze niet).
Het is me 1 keer gelukt een werkende code te krijgen zodat ik nu wel op de site op mijn account ingelogd ben. Alle codes sindsdien werken niet.
Dus ik dacht; ik plak gewoon een authenticator aan mijn account. Helaas; code nodig.
Laatste optie: De support desk!
Maar helaas; de enige serieuze optie is "in game" en daar kan ik niet komen.
Alternatief is naar de UK bellen tegen bergen geld per minuut waar je vervolgens een indiaan aan de lijn krijgt die onverstaanbaar is.
EMail contact is onmogelijk, chat contact is onmogelijk, support is dus, basically, onmogelijk.
Heeft iemand nog ideëen wat ik hier aan zou kunnen doen?
Ik heb alles geprobeerd; copy/paste, overtypen, niets werkt.D-Three schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 07:38:
Problemen met de security code heb ik nooit, de mail komt altijd snel genoeg binnen. Kopieer en plak je vanuit de mail? Misschien heb je een extra spatie meegekopieerd ofzo?
Ik ben er van overtuigd dat het voor hele legioenen goed werkt. Voor mij niet en ik heb geen enkele mogelijkheid gevonden om daar iets aan te doen.... Dat laatste is het werkelijke probleem, niet dat eerste (hoewel het gewoon heel slecht ingericht is als het voor mij niet werkt; ik geloof nooit dat ik de enige ben)
Dat de code niet juist is.... Niets waar je iets mee kunt.D-Three schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:05:
En wat krijg je precies van foutmelding?
Ja dat kan... Met een one-time password........D-Three schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:19:
Strange. Kan je je e-mail adres wijzigen? Misschien komen ze dan sneller binnen?
Daarnaast; dat is geen oplossing. Dat is EA steunen bij de crap die ze gemaakt hebben. Ik wil een oplossing waar ik niet voor door hoepeltjes hoef te springen.
Nog sterker..... Ik denk; de oplossing is een Authenticator..... Die vereist ook een OTP..... En net die ene OTP komt goed door!! Jippie!! Duurt wel, letterlijk, 15 minuten maar oke.
Ik dus een authenticator op m'n ipad gezet, geactiveerd op de website, krijg ik vervolgens het login scherm dus ik inloggen met authenticator code "This account does not have an authenticator attached" en het hele verhaal begint van voor af aan.....
Ik ga het opgeven. EA wil gewoon geen spelers blijkbaar. Geen wonder dat SWTOR zo weinig geld oplevert voor ze.
Overigens staat het EA forum helemaal vol met dit soort meldingen en overal is het antwoord "Dan moet je GMail gebruiken" en de enige manier om dat te doen is bellen. Als je je spelers op die manier door hoepeltjes laat springen dan mag je van mij ophoepelen (pun intended)
[Voor 50% gewijzigd door Croga op 19-03-2016 10:31]
Yup. En de beveiliging die hun grootste concurrent gebruikt zorgt er voor dat mensen kunnen inloggen.... zonder door een berg hoepels te hoeven springen.
Waar kan ik die vinden?EA chat werkt ook blijkbaar.
5 minuten naar een scherm zitten kijken met "Even geduld u wordt zo geholpen" zonder geholpen te worden....D-Three schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 13:17:
Eerste link op Google
https://help.ea.com/en/chat/initialize/
Nogmaals; geen wonder dat er zo weinig spelers over blijven in zo'n spel

Nog vreemder is dat jij elke keer die code nodig heb ?
Die code is alleen voor die ene pc of laptop daarna heb je die code niet meer nodig namelijk
Daarna heb je alleen de gebruiks naam en wachtwoord nodig
Wat je kan doen is een nieuw accound aan maken en dan inloggen zodat je pc word herkend
Dan je ouwe inlog en wachtwoord gebruiken
http://www.swtor.com/info/news/news-article/20160623-0
Ik heb er over nagedacht en kwam toen tot de conclusie dat ik niet weer 8 keer de game door ga.jim[beam] schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:48:
Doet iemand mee aan dark vs light event? Als je niet weet wat het is dan kan je hier wat meer informatie vinden over het evenement:
http://www.swtor.com/info/news/news-article/20160623-0
Je moet niet 8 keer door de game geloof ik. Enkel 8 level 50's hebben, waarvan eentje alle content heeft gedaan. Moet doenbaar zijn met de xp boosting outfits die je krijgt, en hoe snel de XP is in de game sinds 4.0.hjdv2 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:03:
[...]
Ik heb er over nagedacht en kwam toen tot de conclusie dat ik niet weer 8 keer de game door ga.
Al een tijdje ben ik een fervent GSF speler binnen SWTOR. Mijn main-character is RedFantom en ik ben lid van Thranta Squadron binnen de Imperial Faction op The Red Eclipse. De GSF Community krimpt echter, en dit willen we (het Thranta Squadron Management Team) graag een halt toe roepen. Daarom zijn we druk bezig met het organiseren van een speciaal event.
Tijdens dit event kun je als GSF Rookie deelnemen aan een groep met een echte GSF Veteran, die al je vragen kan beantwoorden. Meer informatie kun je vinden in de thread in de General Forums en de GSF Forums. Je kunt je inschrijven op www.showingrookiestheropes.tk. Al had je tot je dit las nog nooit van GSF gehoord, je bent welkom!
Vragen mag je me altijd stellen, en feedback krijg ik ook heel graag

De reden van een female is omdat ik de Togruta female er mooier uit vindt zien. Maar hou meestal niet zo van om als male een female te maken

[Voor 12% gewijzigd door Diigii op 11-07-2016 11:14]
Same here.Diigii schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:13:
Ik wil tijdens de Dark vs. Light event gaan beginnen (heb al een sub/character aangemaakt). Hiervoor was ik een Mirialan Sith Inquisitor. Dit beviel mij erg goed, maar heel erg veel end-game content heb ik niet gedaan. Ik was voornamelijk geïnteresseerd in de nieuwe expansion (Knights of the Fallen Empire). Ik wil waarschijnlijk nu de light-side gaan spelen, en de character die ik heb aangemaakt is een Togruta Jedi Consular (Female). Veel meer dan het aanmaken (en 20 standaard in-game mails openen) heb ik niet gedaan.
De reden van een female is omdat ik de Togruta female er mooier uit vindt zien. Maar hou meestal niet zo van om als male een female te maken.

Normaal gezien speel ik zowat 90% van de tijd male characters, maar mijn Togruta (en Twi'leks) zullen altijd female zijn omdat de males van die species er veel te goofy uit zien naar mijn smaak.

Ik ben na 1,5 jaar weer eens begonnen met het spelen van SWToR. Nu zie ik dat er in de game een aantal dingen zijn veranderd, behalve de high low res character textures

Ik heb niet het hele forum doorgezocht of dit al een keer besproken is. Mijn excuses als ik oude

edit:even wat verder gelezen, als ik het goed begrijp krijg je als sub een boost wanneer je de Fallen Empire expansion koopt? Als ik nu 1 maand gametime en Fallen Empire koop, krijg ik dan een boost?
[Voor 31% gewijzigd door temp00 op 22-10-2016 00:12]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, Omen X 27 @ 240HZ ♠ Bekijk mijn Overwatch film hier ♠
Ik ben totaal niet geinteresseerd in het MMO aspect.
Klopt mijn aanname dat ik met een eenmalige maand subscription a 15 euro ik toegang krijg, EN HOUD tot alle singleplayer content (met name die episodic singleplayer DLC).
Iemand ervaring met mapping naar en Xbox 360 controller?
Je zou het spel zelfs gratis kunnen spelen. Daarentegen loop je wel tegen beperkingen aan.eL_Jay schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:13:
Ik wil deze game als opvolger van KotOR spelen.
Ik ben totaal niet geinteresseerd in het MMO aspect.
Klopt mijn aanname dat ik met een eenmalige maand subscription a 15 euro ik toegang krijg, EN HOUD tot alle singleplayer content (met name die episodic singleplayer DLC).
Iemand ervaring met mapping naar en Xbox 360 controller?
Ik speel het liefst ook solo en toch zal je zien als je samen met een leuke club een grotere missie speelt het echt leuk is.
Het is echter niet zo (volgens mij) dat je toegang krijgt tot alle DLC met eenmalig 15euro
Controller raad ik overigens niet aan

Ik wil het in ieder geval proberen, anders ga ik deze game sowieso niet spelenDubrillion schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:01:
[...]
Je zou het spel zelfs gratis kunnen spelen. Daarentegen loop je wel tegen beperkingen aan.
Ik speel het liefst ook solo en toch zal je zien als je samen met een leuke club een grotere missie speelt het echt leuk is.
Het is echter niet zo (volgens mij) dat je toegang krijgt tot alle DLC met eenmalig 15euro
Controller raad ik overigens niet aan

De beperkingen (geen end-game gear, lagere cap's) van unsubscribed zijn voor mij niet zo'n probleem omdat ik wil single-en.
Kan alleen nergens goed vinden of je nu wel of geen toegang houdt tot alle content (Story-wise en dlc) met een eenmalige subscription. Het lijkt namelijk alsof preffered members wel gewoon toegang houden tot Knights of the Fallen Empire, Shadow of Revan en Hutt Cartel en je dus met 1 maand subscription wel oneindig alle unlockte content beschikbaar houdt. https://m.reddit.com/r/swtor/wiki/f2p maar zie liever een betrouwbaardere bron.
Edit:m.b.t. 360 controller
https://m.reddit.com/r/sw...ll_controller_use_in_tor/
[Voor 4% gewijzigd door eL_Jay op 31-10-2016 12:03]
Je hebt erg veel skills in swtor.eL_Jay schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:10:
[...]
Ik wil het in ieder geval proberen, anders ga ik deze game sowieso niet spelenKwam ergens wat tegen van iemand die er zelfs PVP mee doet dus dacht dat het voor de story playthrough wel goed zou komen.
De beperkingen (geen end-game gear, lagere cap's) van unsubscribed zijn voor mij niet zo'n probleem omdat ik wil single-en.
Kan alleen nergens goed vinden of je nu wel of geen toegang houdt tot alle content (Story-wise en dlc) met een eenmalige subscription. Het lijkt namelijk alsof preffered members wel gewoon toegang houden tot Knights of the Fallen Empire, Shadow of Revan en Hutt Cartel en je dus met 1 maand subscription wel oneindig alle unlockte content beschikbaar houdt. https://m.reddit.com/r/swtor/wiki/f2p maar zie liever een betrouwbaardere bron.
Speel zelf wow met steam controller.
Maar volgens mij kom je knoppen te kort voor swtor.
Anoniem: 294938
Zijn er nog Nederlandse Guilds actief waar ik eventueel bij kan aansluiten?
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Morgen (10 december) komt ArcheAge 3.0 uit en daar ga ik eerst mee beginnen. Bij de release van 3.0 wordt er een fresh server gemaakt waarop je kan beginnen (verplicht met een nieuw accountMetalPool schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:52:
Ik ben gisteren ook weer begonnen met SwTor. Ben wel even klaar weer met Wow dus dacht waarom niet. Heb begin launch gespeeld maar toen was de endgame wel erg summier. Speelt toch wel erg fijn moet ik zeggen! Alles wat je wil hebben in een MMORPG zit erin verwerkt en dan met een heerlijke saus Star Wars eroverheen. Grafisch niet echt spectaculair maar dat mag voor mij de pret echt niet drukken. Heb ook maar meteen 2 maanden subscription gedaan want met free to play ben je toch wel extreem beperkt naar mijn mening.

Als ik weer ga beginnen dan ga ik verder op mijn Sith Sorcerer aangezien dit tot nu toe mijn meest favoriete class is.

Ook heb ik nu mn tweede char, een Jedi Knight, en qua verhaal vind ik het een prachtig spel

1 nadeel: missies lijken op het eind best veel op elkaar wat best een dooddoener is. Het is bijna altijd 'praat met die knakker, ga naar plek B, vermoord een zooi lui en klik rechter muisknop op iets en kom terug'.
Ook qua loot die je vind is het een beetje saai. Enemies droppen nooit echt leuke loot. Gelukkig had ik als crewtraining Treasure Hunting en kreeg ik daarvan lockboxes met goede armor en wapens.
Maar als solo aspect met behoren tot class story line is het spel echt geweldig! Vooral als lore persoon is het heel mooi zonder dikke walls of text

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08
En op zo'n manier is deze mmorpg eigenlijk geen MMO.Fordox schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:19:
Ik ben ook begonnen met dit spel. Ik heb de storyline van de sith assassin net af en ik heb de deluxe versie gekocht op Originvoor 22 euro alle expensions, wat cartel coins en 2 maand sub.
Ook heb ik nu mn tweede char, een Jedi Knight, en qua verhaal vind ik het een prachtig spel
1 nadeel: missies lijken op het eind best veel op elkaar wat best een dooddoener is. Het is bijna altijd 'praat met die knakker, ga naar plek B, vermoord een zooi lui en klik rechter muisknop op iets en kom terug'.
Ook qua loot die je vind is het een beetje saai. Enemies droppen nooit echt leuke loot. Gelukkig had ik als crewtraining Treasure Hunting en kreeg ik daarvan lockboxes met goede armor en wapens.
Maar als solo aspect met behoren tot class story line is het spel echt geweldig! Vooral als lore persoon is het heel mooi zonder dikke walls of text
Maar eerder een zwakke single player RPG, waar je nog best voor moet betalen.
En ik heb recht van sprkeen ,want ik heb de founder titel (aka: gespeeld sinds release + spel betaald + sub betaald gedurende maanden).
Als je voor ieder 2 stappen een laadscherm krijgt, krijg je niet echt het gevoel van een MMO.
Dan spreek ik nog niet over alle reskins en de niet zo 'cool uitziende armor'.
Je had zelf geen f*cking hoodie in dit spel, toen het uitkwam. In een Star Wars spel, maar geen Jedi kleren aandoen.

Toch ben ik ook van plan om het eens terug te subben.
Maar de illusie dat dit een MMORPG is, is wel weg. Nu zal ik het spelen als een SP en eens niet de spatiebar rammen, om toch maar aan de endgame te komen.

Volgens mij ben je wel blij met de updates die er zijn geweest.
*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08
Welke server zit jeMetalPool schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:52:
Ik ben gisteren ook weer begonnen met SwTor. Ben wel even klaar weer met Wow dus dacht waarom niet. Heb begin launch gespeeld maar toen was de endgame wel erg summier. Speelt toch wel erg fijn moet ik zeggen! Alles wat je wil hebben in een MMORPG zit erin verwerkt en dan met een heerlijke saus Star Wars eroverheen. Grafisch niet echt spectaculair maar dat mag voor mij de pret echt niet drukken. Heb ook maar meteen 2 maanden subscription gedaan want met free to play ben je toch wel extreem beperkt naar mijn mening.

Ik zit in de guild Dutch republic (NL/BE) op Red Eclipse server.

250% Bonus XP Event:
- Story missions, PvP Warezones en Starfighter battles. Je krijgt dus 2,5x zoveel XP -- tot level 70!
- Als je een subscription neemt krijg je natuurlijk je complementary Cartel Coins, waar je natuurlijk ook nog XP boosts mee kan halen die je daarboven op nog meer XP geven.
250% Bonus Command XP Event:
- De 250% experience boost geld ook voor je Command Ranks. De Command Ranks beginnen wanneer je level 70 bent geworden. Bij het worden van level 70 kan je veel nieuw dingen doen. Daarnaast het sneller levelen van je Command Ranks krijg je ook nog is een Command Crate voor elke level up! Deze crate bevat erg goede gear (volgens de website heb je kans om de beste in-game gear te krijgen).
Natuurlijk is sinds kort de nieuwe expansion Knights of the Eternal Throne beschikbaar. Ik heb deze zelf een klein beetje gespeeld, maar ik wil nu een Jedi Consular (Sage) gaan levelen waar ik al mee ben begonnen. De reden hiervan is omdat dit in de nieuwe expansion toch iets beter ligt om iets goed te doen, dan dat je "evil" bent.
Zelf heb ik zo'n beetje al m'n geld uitgegeven aan één van de mooiste lightsabers in het spel, dus als ik hoog genoeg ben maar als Jedi een andere crystal gebruiker (standaard kleur is rood). Plaatje is van Google:
Naam van de lightsaber: Unstable Peacemaker’s Lightsaber
De dual-lightsaber versie is trouwens stukken goedkoper dan de one-handed lightsaber.
Link naar de officiële post op de website: http://www.swtor.com/info/news/news-article/20170207
[Voor 4% gewijzigd door Diigii op 09-02-2017 10:21]

Nice.[b][message=50181447,noline]
Link naar de officiële post op de website: http://www.swtor.com/info/news/news-article/20170207
Is dit trouwens enkel voor subsribers? of ook voor de free players?

Wel even op de galactic market gezocht naar een crossguard saber. 254.000.000 credits.... nog even sparen

Wel weer erg leuk om op te pakken, misschien toch maar eens afmaken en dan aan de laatste uitbreidingen beginnen. Ik was aan Makeb begonnen een tijd geleden, maar die vond ik niet zo boeiend
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.