Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
TimS81 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 14:06:
Je krijgt dan in je in-game mail box een berichtje met daarin een lockbox. Daaruit krijg je dan een speeder en een random cartel market item (meestal een dye, om je armor een andere kleur te geven).
Je kan ook een standbeeld krijgen voor je strongholds... maar je gaat waarschijnlijk enkele honderden characters mogen maken en deleten vooraleer je er eindelijk één krijgt. :/

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:13
Even een stomme vraag, maar ik vind een nieuwe speeder wel grappig. Hoe werkt dat met die codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
KnightX schreef op maandag 27 juli 2015 @ 07:40:
[...]

Je kan ook een standbeeld krijgen voor je strongholds... maar je gaat waarschijnlijk enkele honderden characters mogen maken en deleten vooraleer je er eindelijk één krijgt. :/
Ja, zoals ik al zeg zijn het meestal dye modules, maar dus niet altijd. Tot nu toe heb ik ook 2x een Carbonite Chamber (out of combat regen) en 3x een of andere power droid pet gekregen. Maar het meeste was toch een light gray and white dye module.

@Dubrillion: Gewoon op de geposte link klikken, de SWTOR pagina opent zich dan. Even inloggen en voila, je hebt de code op jouw account toegevoegd. De items komen dan naar ieder character per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:12
Ik ben er weer aan begonnen hoor!
Kon het niet weerstaan. Ik had de game in 2012 aangeschaft lol, en sinds 2013 niet meer gespeeld.
Speel momenteel op de The Red Eclipse als Jedi Sentinel, bevalt me top :-)
Moet er wel ff weer inkomen maar hij bevalt me prima ! Weer iets om mezelf mee te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ben nog steeds bezig met mijn assassin.
Intussen level 39 en bezig op Hoth. Met de 12x class mission experience doe ik vooral de class mission. Maar op Hoth pak ik ook de main planet story erbij om wat meer credits binnen te krijgen.

Als companion gebruik ik nog steeds Khem Val (ik ben DPS specced, dus een tank voor me zodat ik mijn saber in de rug van de tegenstabnders kan steken is wel handig).

Merk alleen dat Khem een beetje squishy begint te worden.

Wel fijn dat ik nu eindelijk 4 companions heb zodat ik er 3 op missies kan hebben en ook nog een bij me voor de quests.

Welke companion hebben de assassins hier gebruikt (en welke spec van assassin) om te levelen (class stories door spelen).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb gisteren eindelijk mijn sorc af kunnen maken. Ook DPS dus redelijk vergelijkbaar.
Ik heb Khem gebruikt. Daarna over gestapt naar Xalek. Beetje extra gear gegeven en daarmee kwam ik de main story door. Vanmiddag weer verder met me sniper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:36

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
_Peter2_ schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:10:
Welke companion hebben de assassins hier gebruikt (en welke spec van assassin) om te levelen (class stories door spelen).
Heb hem zelf als tank doorgespeeld, en daarbij iedere nieuwe companion tot Ashara gebruikt. Daarna, afhankelijk van hoe lastig het werd, gewisseld tussen Ashara en Talos. Maar dat was voor de 12x XP.

Ga binnenkort een nieuwe inquisitor levelen, maar heb nog niet echt besloten of het nu een sorc of assassin wordt. Waarschijnlijk het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb een subscription. Kan ik nu ook Revan spelen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Dubrillion schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:17:
Volgens mij moet je die uitbreiding nog wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjdv2
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-09 10:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:56
Dubrillion schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:17:
Nu nog niet maar normaal wel vanaf wanneer de nieuwe uitbreiding uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
D-Three schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:29:
[...]

Nu nog niet maar normaal wel vanaf wanneer de nieuwe uitbreiding uit is.
Yep, in oktober word SoR gratis voor subs (samen met de nieuwe xpac).
Tot dan kan je een paar characters naar 55 levelen. Of de uitbreiding kopen als je toch naar 60 wil voor oktober.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Bedankt voor de info. Ik heb door de 12xp boost me eerste character van boven de 50 :$
Ik speel altijd met characters tot een level of 30 en dan wil ik weer de andere story spelen.
Dus ik ga met mijn sorc voor het eerst de Hutt Cartel spelen. Ik ga ook wel verder met mijn sniper.
Ik vind de story wel gaaf.

Daar ben ik wel benieuwd naar: wat is voor iedereen de top 3 storylines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Ik heb hier ook een link !

http://www.swtor.com/user/ce/30ga5i

Als iemand hier gebruik van zou willen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:49
lindseysew schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:43:
Ik heb hier ook een link !

http://www.swtor.com/user/ce/30ga5i

Als iemand hier gebruik van zou willen maken :P
Gebruikt, bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Dubrillion schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:54:
Bedankt voor de info. Ik heb door de 12xp boost me eerste character van boven de 50 :$
Ik speel altijd met characters tot een level of 30 en dan wil ik weer de andere story spelen.
Dus ik ga met mijn sorc voor het eerst de Hutt Cartel spelen. Ik ga ook wel verder met mijn sniper.

Voor mij waarschijnlijk Agent, Warrior en Knight. Agent lijkt wel volgens de meeste polls de undefeated champion te zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ik vind Inquisitor story wel leuk (maar ja, is ook mijn 2e level 41 char pas :) ).

Groot nadeel van Inquisitor story is dat je pas laat extra companions krijgt.

Gisteren op de Assassin level 41 aangetikt. En klaar met Hoth. Merk wel dat het lastiger is om je tradeskills op niveau van je level te houden met de 12x class mission exp.

Ik denk dat ik voor de komende planeten dezelfde tactiek aan ga houden als voor Hoth: Class Mission + main planet story doorlopen en de overige side quests laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Dubrillion schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:54:

12x xp zag ik ook staan.
Is dat tijdelijk of permanent als subscriber ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Is tijdelijk. Waarschijnlijk tot de nieuwe uitbreiding komt. Dus ergens in de herfst. Heb is voor mensen met een sub ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Dubrillion schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:26:
Is tijdelijk. Waarschijnlijk tot de nieuwe uitbreiding komt. Dus ergens in de herfst. Heb is voor mensen met een sub ja
Maar de 1-50 story experience word ge-streamlined met de expansion. Dus de 12x xp zou niet te hard gemist mogen worden dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-09 08:56
Mijne is nu aan het downloaden. Straks maar eens kijken of het allemaal wat voor mij is :D Wel Star Wars en RPG fan :) Ben erg benieuwd. Net een nieuwe PC dus eerder kon ik het nooit uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden er met de nieuwe expansion ook nieuwe classes toegevoegd trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Niet dat ik weet?
Grecio schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:48:
Mijne is nu aan het downloaden. Straks maar eens kijken of het allemaal wat voor mij is :D Wel Star Wars en RPG fan :) Ben erg benieuwd. Net een nieuwe PC dus eerder kon ik het nooit uitproberen.
Zo'n hoge eisen heeft het niet hoor ;) Ik speelde het reeds met m'n vorige laptop. Al is het nu wel mooier op een hogere resolutie en met meer details :P

[ Voor 9% gewijzigd door D-Three op 31-07-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
D-Three schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:08:
Niet dat ik weet?

[...]

Zo'n hoge eisen heeft het niet hoor ;) Ik speelde het reeds met m'n vorige laptop. Al is het nu wel mooier op een hogere resolutie en met meer details :P
Haha ja weet ik. Mijn vorige PC was alleen nog net niet van hout. Zo oud wassie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:39
Ik draai(de) het op een MBP van 2010. Op Full-HD (extern scherm). Zoals algemeen bekend is, is de GPU van de MBP niet zo sterk, en toch kon die het aan, net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
Is het een beetje waard om te subben eigenlijk? Toch best wel prijzig als je een tijdje blijft spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Grecio schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:37:
Is het een beetje waard om te subben eigenlijk? Toch best wel prijzig als je een tijdje blijft spelen
Psst..voor aanmkane account....zie mijn referal link ;) (of die van anderen hier op het forum....maar ja. daar heb ik dan weer niet zoveel aan }) )

Zie http://www.swtor.com/info/friends voor meer informatie over "recruit a friend"

[ Voor 24% gewijzigd door _Peter2_ op 31-07-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
_Peter2_ schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:05:
[...]

Psst..voor aanmkane account....zie mijn referal link ;) (of die van anderen hier op het forum....maar ja. daar heb ik dan weer niet zoveel aan }) )

Zie http://www.swtor.com/info/friends voor meer informatie over "recruit a friend"
Oh ja sorry hier had ik me nog niet in verdiept. Had helaas al een account aangemaakt. :O

Edit: Ah, volgens mij heb ik nu je code "redeem"-t. En bedoelde je natuurlijk de referal link in je signature 8)7 haha. Anyways, kreeg deze code terug. Dat kan je dan weer rond delen oid?

http://www.swtor.com/user/ce/30pzyu

[ Voor 21% gewijzigd door Grecio op 31-07-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Dit weekend weer wat verder kunnen spelen op mijn Assassin. Intussen bezig in chapter 3 en op Voss aangekomen.
Level 46 is aangetikt en mijn eerste 2 crafting professions zitten op of boven de 400 (Cybertech en Scavenging).

Eens zien hoever ik nog kan komen deze week :) Wellicht eindelijk eens mijn eerste level 50+ char

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
Ik heb me maar gewoon gelijk subscribed :P Level 22 Sith Warrior op Red Eclipse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Oeps... FFXIV toch even laten liggen, en m'n account weer opgegraven! Heb nog een level 39 ergens, maar wil eigenlijk opnieuw beginnen. Welke server zitten de tweakers? :)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
De meesten hier spelen op The Red Eclipse, dacht ik. Maar anderen (waaronder mezelf) ook op The Progenitor. Zowel rep als imp side. Een paar weken geleden heb ik een Bounty Hunter aangemaakt en kort daarna een Sith Warrior. Die laatste is wel fun! :P Jammer dat het allemaal zo'n tijd op slorpt :P

[ Voor 50% gewijzigd door D-Three op 03-08-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Ik ben heel erg aan het switchen met characters niet normaal >.<
Speel momenteel Sith Maraudor maar krijg nu kriebels om een Inquisitor te maken omdat die electric spell zo gaaf is >.<...
Die vehicles vind ik echt super gaaf, ik heb zo'n mini schipje hahahaha of hoe je die ook noemt, zo'n mini hover kart autootje 8)7 :F
Moet een keer leren om bij één character te blijven anders wordt het nooit wat...

[ Voor 37% gewijzigd door lindseysew op 04-08-2015 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
lindseysew schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 08:15:
Speel momenteel Sith Maraudor maar krijg nu kriebels om een Inquisitor te maken omdat die electric spell zo gaaf is >.<...
Die vehicles vind ik echt super gaaf, ik heb zo'n mini schipje hahahaha of hoe je die ook noemt, zo'n mini hover kart autootje 8)7 :F
Moet een keer leren om bij één character te blijven anders wordt het nooit wat...
Ik heb EXACT hetzelfde. Ik speel voornamelijk Sniper, Knight, Bounty hunter, Consular.
Maar heb van andere ook nog characters. Wel de main story van Inquisitor uitgespeeld.
Maar op deze manier heb ik nog niet een hoop stories gespeeld als de 12xp is afgelopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
Dubrillion schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 08:50:
[...]

Ik heb EXACT hetzelfde. Ik speel voornamelijk Sniper, Knight, Bounty hunter, Consular.
Maar heb van andere ook nog characters. Wel de main story van Inquisitor uitgespeeld.
Maar op deze manier heb ik nog niet een hoop stories gespeeld als de 12xp is afgelopen |:(
Ik heb ook moeite met volhouden om 1 char af te maken. Zoveel opties. Zal nog wel even zoet zijn met dit spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
lindseysew schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 08:15:
Ik herken dit ook wel.

Ik probeer me nu te focussen op mijn Assassin, maar heb intussen ook al een Agent aangemaakt.

Mijn Assassin is intussen level 47, dus het focussen lukt wel (en het shceelt dat ik nu een diversiteit aan crewskills al beschikbaar heb, waardoor ik eenvoudig nieuwe char kan twinken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
_Peter2_ schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:32:
[...]

Ik herken dit ook wel.

Ik probeer me nu te focussen op mijn Assassin, maar heb intussen ook al een Agent aangemaakt.

Mijn Assassin is intussen level 47, dus het focussen lukt wel (en het shceelt dat ik nu een diversiteit aan crewskills al beschikbaar heb, waardoor ik eenvoudig nieuwe char kan twinken).
Ik denk toch dat ik ff één nieuwe character maak en daarbij laat :P
Zo wordt het niet wat met mij... :') vind het jammer! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Dit weekend bijna level 50 geworden op mijn Assassin.
Volgens mij ben ik op het laatste stukje van Chapter 3 aangekomen.
Nu nog wat extra spulletjes verzamelen voor mijn nieuwe compantion en ik kan de strijd aangaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
lindseysew schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:03:
[...]

Ik denk toch dat ik ff één nieuwe character maak en daarbij laat :P
Zo wordt het niet wat met mij... :') vind het jammer! :X
Altitis is inderdaad een serieuze conditie. Toen het spel nieuw was heeft het mij maanden gekost vooraleer ik mijn eerste level 50 had door dat ik maar characters bleef maken. :P

Wat in die tijd erg pijnlijk was voor mijn Legacy. Nu unlocked die feature op level 10, toen moest je eerst Chapter 1 uitspelen voor dat die unlockte. |:(
_Peter2_ schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:15:
Dit weekend bijna level 50 geworden op mijn Assassin.
Volgens mij ben ik op het laatste stukje van Chapter 3 aangekomen.
Nu nog wat extra spulletjes verzamelen voor mijn nieuwe compantion en ik kan de strijd aangaan.
Go Peter! Nog even doorzetten! :D

[ Voor 23% gewijzigd door KnightX op 11-08-2015 22:38 ]

• _Peter2_
En level 50 is daar :)

Heb op Corellia nog niets gedaan aan mijn class story maar wel al een stukje van de planet story.
Ik merk dat mijn Cybertech nu even stil staat omdat ik nog niet echt aan goede metals en compounds kan komen. (Cybertech staat op 410 meen ik, scavenging op 430). Maar vooral mijn underworld trading loopt nog achter. (ergens rond de 370).

• D-Three
Iedereen sub? Ik merk dat het craften veel gemakkelijk ging als sub :P Al had ik uiteindelijk enkel maar synthweaving en heb ik weinig gemaakt voor mezelf. Enkel maar "gelevelled om te levellen" :P En nu probeer ik dus Artifice als pref player maar dat gaat tergend traag omdat je een crew member maar 1 opdracht per keer kan geven.

Op The Progenitor zit ik met twee imperial chars nu bij een Nederlandstalige guild.

• KnightX
D-Three schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:41:
Iedereen sub? Ik merk dat het craften veel gemakkelijk ging als sub :P Al had ik uiteindelijk enkel maar synthweaving en heb ik weinig gemaakt voor mezelf. Enkel maar "gelevelled om te levellen" :P En nu probeer ik dus Artifice als pref player maar dat gaat tergend traag omdat je een crew member maar 1 opdracht per keer kan geven.

Op The Progenitor zit ik met twee imperial chars nu bij een Nederlandstalige guild.
Yep, ik ben sub. Ik heb ook een pref account, en toen ik die onlangs nog eens speelde ervaarde ik wat jij juist zei. Het gaat inderdaad moeizaam als je maar 1 item per keer kan queuen. Ik verspil meestal een paar minuten voor ik eraan denk het volgende aan het craften te zetten. :P

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:05
Heeft het nog zin om als veteran speler van het eerste uur weer onlind te gaan? Geweldige game totdat het f2p is geworden. Af en toe low lvl helpen maar voor de rest weinig fun door teveel beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Henkje.doc schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:51:
Heeft het nog zin om als veteran speler van het eerste uur weer onlind te gaan? Geweldige game totdat het f2p is geworden. Af en toe low lvl helpen maar voor de rest weinig fun door teveel beperkingen.
Op veel gebieden ben je beter af om SWTOR als een sub game te bekijken en de F2P te negeren. Het zal mischien niet zo erg zijn voor een echt nieuwe speler, maar als je de standaard van een sub te hebben gewoon bent... :/

De F2P heeft niks verandered voor degene die nog altijd met een subscription spelen. (Buiten meer volk te hebben voor de queues en zo natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
En weer een stapje verder gekomen.
Volgens mij ben ik nu zo ogeveer oop het laatste stukje van chapter 3 van de story line van mijn Assassin aangekomen.

De assasin zelf is nu level 52. Ik zie wel dat de level 50 armor mods die ik kan maken een stukje beter zijn dan de level 47 (of was het 49) die ik nu draag. Helaas nog niet voldoende grondstoffen om een volledig set te kunnen maken, maar met wat geduld komen die er ook wel.

(Of ik kan doorlevelen naar 53 en dan level 53 mods gewoon kopen op de fleet natuurlijk :D)

/edit:

En level 53 bereikt met het afronden van chapter 3. Op naar de expansion missions.

/edit:

Ik de fleet kreeg ik een missie voor Ilum, maar in mijn schip kon ik chapter 4 kiezen.
Uiteindelijk staat de mission voor Ilum nog open (kan ik niet afbreken), maar heb ervoor gekozen om chapter 4 te gaan doen.

Dit bleek een goede keuze te zijn, want intussen ben ik level 54 geworden. Wie weet haal ik eens max level in SWTOR, het moet niet gekker worden :p

[ Voor 31% gewijzigd door _Peter2_ op 18-08-2015 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
_Peter2_ schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:41:

Ik de fleet kreeg ik een missie voor Ilum, maar in mijn schip kon ik chapter 4 kiezen.
Uiteindelijk staat de mission voor Ilum nog open (kan ik niet afbreken), maar heb ervoor gekozen om chapter 4 te gaan doen.
Ilum is fun om een keer te doen zodat je de False Emperor storyline eens kan zien. Maar je kan daar altijd later voor terug komen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
De diverse storylines (en vooral ook per class) is wat in mijn ogen SWTOR onderscheidt van andere MMORPGs.

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
KnightX schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:45:
[...]

Ilum is fun om een keer te doen zodat je de False Emperor storyline eens kan zien. Maar je kan daar altijd later voor terug komen. :D
Met het oog op de komende expansion extra interessant inderdaad, aangezien er beeldmateriaal te zien was waarin een oude bekende uit de false emperor storyline opnieuw opduikt.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ja. Maar voor m'n derde char, heb ik Makeb en Illum gewoon overgeslagen. Been there, done that :P

Hoe zit het voor de nieuwe expansion? Wordt het terug zoiets à la Makeb, Illum en Revan? Dus 1 generieke storyline en niet per class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
D-Three schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:39:
Ja. Maar voor m'n derde char, heb ik Makeb en Illum gewoon overgeslagen. Been there, done that :P

Hoe zit het voor de nieuwe expansion? Wordt het terug zoiets à la Makeb, Illum en Revan? Dus 1 generieke storyline en niet per class?
Altijd zo geweest, alleen laten ze de class quest nu weg.

Dus ja, hooguit wat verschillen tussen empire en republic maar dat is het dan ook.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Altijd? Voor de uitbreidingen misschien wel maar de class stories zijn toch wel compleet verschillend. Dat is voor mij en vele anderen de reden om verschillende classes te spelen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door D-Three op 23-08-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
D-Three schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 15:33:
Altijd? Voor de uitbreidingen misschien wel maar de class stories zijn toch wel compleet verschillend. Dat is voor mij en vele anderen de reden om verschillende classes te spelen. :)
Bedoel dat de main quest op een planeet altijd generiek geweest is, maar in vanilla kwam daar idd nog een class story bij om nog een beetje variatie toe te voegen. Dat hebben ze daarna helaas definitief laten vallen, waarschijnlijk vanwege de relatief hoge kosten ervan.

Dus ja, fallen empire is wat dat betreft gewoon meer van hetzelfde.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
Nephalem schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 03:23:
[...]

Bedoel dat de main quest op een planeet altijd generiek geweest is, maar in vanilla kwam daar idd nog een class story bij om nog een beetje variatie toe te voegen. Dat hebben ze daarna helaas definitief laten vallen, waarschijnlijk vanwege de relatief hoge kosten ervan.

Dus ja, fallen empire is wat dat betreft gewoon meer van hetzelfde.
Je hebt gelijk in de zin dat er voor iedere planeet er een algemene quest-line is welke slechts op kleine punten afwijkt voor de verschillende klassen. Echter moet ik met D-Three meegaan want dat is niet de hoofdlijn van het verhaal, dat zijn toch echt de class quests. Later, wanneer we het over Makeb, Oricon, Rishi, Yavin en Ziost hebben, gaat dat over in een hoofdlijn die voor iedereen hetzelfde is. En dat is juist waar het hier om gaat. Ten slotte is de 12x XP die momenteel nog altijd te behalen is voor de class quests (de hoofdlijn van het verhaal) en niet voor de planetary quests (extra verhaaltjes die van planeet naar planeet min of meer los van elkaar staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
D-Three schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:39:

Yep, 1 storyline. Maar er gaan wel bepaalde aspecten van de Class Stories in terug komen hier en daar. In de vorm van bekende gezichten die je tegenkomt uit die stories. Een beetje zoals een Mass Effect 1 save importeren in ME2 en sommige NPCs terug zien voor kleine stukjes verhaal neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Mja, een beetje zoals de korte sidequest op Rishi dan. Wel begrijpelijk dat ze dat doen, het kost inderdaad verschrikkelijk veel tijd en dus geld. Toch is het één van de sterktes van de game. Maar als je je bedenkt dat niet iedereen alle classes speelt, is de ratio investering/opbrengst uiteraard veel lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Ik ben zaterdag toevallig begonnen met spelen. Ik was opzoek naar een nieuwe game om even zoet mee te zijn. Ik heb een Consular aangemaakt en zit momenteel op level 25. Alleen met mn domme hoofd niet op de server gelet. Ik zit heel gezellig tussen allemaal duitsers op de server.

Tot nu toe vermaak ik me erg goed.
Toen het spel uitkwam heb ik het heel even gespeeld maar mijn laptop toen der tijd kon het niet aan.
Vrijdagavond bedacht ik me ineens dat mijn hardware aanzienlijk verbeterd is. ik kon alleen mijn oude account niet terug krijgen. password reset lukte niet. er stond een character op van lvl 10 en niet heel boeiend. Dus maar een nieuw accountje gemaakt.

Iemand nog tips voor beginners ?

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
TimS81 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 17:14:
[...]

Je hebt gelijk in de zin dat er voor iedere planeet er een algemene quest-line is welke slechts op kleine punten afwijkt voor de verschillende klassen. Echter moet ik met D-Three meegaan want dat is niet de hoofdlijn van het verhaal, dat zijn toch echt de class quests. Later, wanneer we het over Makeb, Oricon, Rishi, Yavin en Ziost hebben, gaat dat over in een hoofdlijn die voor iedereen hetzelfde is. En dat is juist waar het hier om gaat. Ten slotte is de 12x XP die momenteel nog altijd te behalen is voor de class quests (de hoofdlijn van het verhaal) en niet voor de planetary quests (extra verhaaltjes die van planeet naar planeet min of meer los van elkaar staan).
Geldt de 12x exp nu wel of niet voor chapter 4 en (5?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Als ik de class missions heb gedaan.. Wat moet ik dan voor missies gaan doen? Dus zeg de Hutt Cartel enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Dubrillion schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:39:
Als ik de class missions heb gedaan.. Wat moet ik dan voor missies gaan doen? Dus zeg de Hutt Cartel enz
Als je alles op volgorde wil doen: Ilum-Makeb-Oricon (vooral daily hub maar zit beetje ops gerelateerde story in)- forging alliances (aantal story flashpoints)-rishi-yavin IV-Ziost.

[ Voor 3% gewijzigd door Nephalem op 25-08-2015 17:32 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
_Peter2_ schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:06:
[...]

Geldt de 12x exp nu wel of niet voor chapter 4 en (5?)?
Geldt, voor zover ik weet, tot aan (exclusief) Makeb, dus alleen maar t/m chapter 3. Na Ilum verdwijnt het, maar misschien kwam dat bij mij doordat ik al voorbij level 55 was tegen die tijd. Heb Makeb net als anderen gewoon overgeslagen. Was niets meer te halen nadat ik er al 4 Reps en 3 Imps doorheen had gespeeld, dan schiet het met Oricon en verder sneller op, plus dat je er betere gear bij krijgt (als sub kon ik ongeveer iedere 3 a 4 quests een compleet nieuwe set gear inzetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
TimS81 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:35:
[...]

Geldt, voor zover ik weet, tot aan (exclusief) Makeb, dus alleen maar t/m chapter 3. Na Ilum verdwijnt het, maar misschien kwam dat bij mij doordat ik al voorbij level 55 was tegen die tijd. Heb Makeb net als anderen gewoon overgeslagen. Was niets meer te halen nadat ik er al 4 Reps en 3 Imps doorheen had gespeeld, dan schiet het met Oricon en verder sneller op, plus dat je er betere gear bij krijgt (als sub kon ik ongeveer iedere 3 a 4 quests een compleet nieuwe set gear inzetten).
Deze story boost heb ik Makeb nog niet gedaan, maar de vorige keer dat dit event liep waren ook Ilum en makeb main quests geboost. Makkelijk zat te checken overigens, gewoon de quest oppikken en kijken of de xp reward extreem veel hoger is dan een heroic of daily quest.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben weer begonnen helaas mijn oude account die ik sinds de early release had kwijt ivm ik niet langer het email address hebt om mijn IP te verify.

De 12K boost heeft mijn binnen 15 uurtjes naar level 41 gebracht, in het begin wat tijd verspild aan zij missies omdat ik niet wist hoe de 12k werkte, het is soms lastig want mijn companions and mijzelf hebben niet altijd de juiste gear ivm de karige inkomsten via main missies only.

Zodra ik level 55 ben stop ik, ik heb begrepen met de nieuwe addon, je makeb gratis krijgt?
Als dat zo is bespaar ik wat geld op een addon. Het speelt nog steeds even goed weg als de release, meeste quests wist ik precies nog uit mijn hoofd te herinneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArchitectOfDoom
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 07:43:
Ben weer begonnen helaas mijn oude account die ik sinds de early release had kwijt ivm ik niet langer het email address hebt om mijn IP te verify.

De 12K boost heeft mijn binnen 15 uurtjes naar level 41 gebracht, in het begin wat tijd verspild aan zij missies omdat ik niet wist hoe de 12k werkte, het is soms lastig want mijn companions and mijzelf hebben niet altijd de juiste gear ivm de karige inkomsten via main missies only.

Zodra ik level 55 ben stop ik, ik heb begrepen met de nieuwe addon, je makeb gratis krijgt?
Als dat zo is bespaar ik wat geld op een addon. Het speelt nog steeds even goed weg als de release, meeste quests wist ik precies nog uit mijn hoofd te herinneren.
Het ligt eraan hoe snel je speelt. Zelf speel ik af en toe en ik kan in principe altijd wel een daily FP doen als healer. Dat zijn er 20. Als je dan ook nog Kuat meepakt, heb je 40. Daar kan je makkelijk een companion mee voorzien van gear. Als je dat naast het story levelen doet, ben je golden.

Omdat je sub bent, zul je ook wel de gratis gear van GSF hebben. Die pilotengear kan je gebruiken voor je companion; armor/mods erin, en gaan met de banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Mocht iemand nog een code hebben... Feel free to DM me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Knamix schreef op zondag 06 september 2015 @ 00:57:
Mocht iemand nog een code hebben... Feel free to DM me :D
http://www.swtor.com/r/w3tv7C zo'n code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Bedoelde een code voor de cantina pack, maar heb er al eentje :) Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Knamix schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:00:
[...]

Bedoelde een code voor de cantina pack, maar heb er al eentje :) Toch bedankt.
Owja.. nu weet ik het weer, heb er nog een erg coole mount aan overgehouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan iemand me hier wat meer insight geven :) Ik bemerk dat je niet op de officiele forums mag posten als je geen abo hebt (raar, maar waar)

Ik dacht dit weekend weer eens te gaan beginnen met SWTOR. Netjes gedownload en geinstalleerd, ik start op...... en schrik me dood.

Op mijn oude systeem helemaal geen problemen ondervonden pak en beet 2 jaar geleden. 60 FPS vrij constant (V-sync) en geen andere problemen maar nu niets dan problemen.

Ter referentie even mijn systeem overzicht:
I5 3570K, stock speed
1600 MHZ DDR-3 Memory
GTX780 / OC edition
G-Sync Monitor (Displayport)
OS op Samsung EVO SSD
Game op Samsung PRO SSD

Het is niet eens de framerate die vervelend is. Hoewel deze wel in een groot bereik te vinden is (30 - 100 FPS). De FPS cap van 110 lijkt opeens niet meer te behalen door het systeem. Maar wat ik heel storend vind is de manier waarop het spel aanvoelt. Ik merk veel schokkend beeld (stutter) en alles voelt lomp en langzaam aan.

Open je een venster - Stutter
Komt er een andere speler op het scherm - Stutter

Zie ik iets over het hoofd, is er wat veranderd in het afgelopen jaar ? Op internet zijn een aantal "oplossingen" te vinden van Core parking tot INI tweaks. Echter vind ik dit soort zaken altijd heel apart vooral omdat ik in geen enkele andere game ook maar iets van problemen ondervind.Daarnaast houd ik rekening met de CPU stress die de meeste MMO's opleveren maar ik heb zowel een goede processor maar tevens geen issues in andere MMO's.

Misschien is er hier iemand die er meer van weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik draai hetzelfde systeem, maar ik heb een 670 GTX. Dus een mindere videokaart.
Nul problemen. Nu let ik nooit op frames, maar nog nooit een stutter opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:34:
Misschien kan iemand me hier wat meer insight geven :) Ik bemerk dat je niet op de officiele forums mag posten als je geen abo hebt (raar, maar waar)

Ik dacht dit weekend weer eens te gaan beginnen met SWTOR. Netjes gedownload en geinstalleerd, ik start op...... en schrik me dood.

Op mijn oude systeem helemaal geen problemen ondervonden pak en beet 2 jaar geleden. 60 FPS vrij constant (V-sync) en geen andere problemen maar nu niets dan problemen.

I5 3570K, stock speed
1600 MHZ DDR-3 Memory
GTX780 / OC edition
OS op Samsung EVO SSD
Game op Samsung PRO SSD

Het is niet eens de framerate die vervelend is. Hoewel deze wel in een groot bereik te vinden is (30 - 100 FPS). De FPS cap van 110 lijkt opeens niet meer te behalen door het systeem. Maar wat ik heel storend vind is de manier waarop het spel aanvoelt. Ik merk veel schokkend beeld (stutter) en alles voelt lomp en langzaam aan.

Zie ik iets over het hoofd, is er wat veranderd in het afgelopen jaar ? Op internet zijn een aantal "oplossingen" te vinden van Core parking tot INI tweaks. Echter vind ik dit soort zaken altijd heel apart vooral omdat ik in geen enkele andere game ook maar iets van problemen ondervind.Daarnaast houd ik rekening met de CPU stress die de meeste MMO's opleveren maar ik heb zowel een goede processor maar tevens geen issues in andere MMO's.

SWTOR heeft gewoon een bagger engine (no offence)

Maar als je één keer een warzone ga doen dan kan je wel gaan janken.

Ik draai alles op hoog (shadows uit - Vsync uit) en krijg tijdens levelen ongeveer 120fps.
Wanneer ik naar de fleet ga drop ik naar 60 fps en als ik ga PVPen dan kan ik soms droppen naar 23 8)

Specs:

- i7 2700K
- 8GB ram (1333mhz)
- Sapphire HD7950 Flex OC boost
- 1TB Samsung spinpoint F3 (32MB cache en daar staat SWTOR op)

Heb trouwens geen stuttering o.i.d.

Wel had ik dit met mijn oude systeem (AMD phenom ll 1075t, HD 6950)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Een paar mooie updates op komst met de expansion later deze maand!

http://dulfy.net/2015/09/...pire-livestream-coverage/

Vooral het level scaling vind ik goed, dat was altijd een van de betere GW2 features ook IMO. :D
De combat companions gaan ook best cool zijn. (Iets wat ik altijd leuk vond op Neverwinter Online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
1.) geforceerde level scaling? hopelijk niet in dungeons.
2.) je kan level 60 chars aanmaken? PTR only?
3.) combat pets.. dus uit de store, dat is dan weer jammer :-(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Na een lange tijd toch maar toegegeven aan het gemis van SWTOR en terug van scratch begonnen met een Sith Assassin, vervolgens 17 uur in 1 weekend erop zitten en hij is mooi nu lvl 32. Damn was blijft deze game heerlijk. Al snap ik nog steeds niks van die huizen die je kan kopen en inrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:34:

I5 3570K, stock speed
1600 MHZ DDR-3 Memory
GTX780 / OC edition
OS op Samsung EVO SSD
Game op Samsung PRO SSD

Kort antwoord: Probeer het nu nog eens. Een week of twee geleden is er -eindelijk- een engine upgrade geweest die voor mij een behoorlijke performance boost gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
TylerMayhem schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:47:
Na een lange tijd toch maar toegegeven aan het gemis van SWTOR en terug van scratch begonnen met een Sith Assassin, vervolgens 17 uur in 1 weekend erop zitten en hij is mooi nu lvl 32. Damn was blijft deze game heerlijk. Al snap ik nog steeds niks van die huizen die je kan kopen en inrichten.
Mischien kan dit helpen! http://dulfy.net/2014/08/18/swtor-patch-2-9-coverage-guide/
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:14:
[...]

Kort antwoord: Probeer het nu nog eens. Een week of twee geleden is er -eindelijk- een engine upgrade geweest die voor mij een behoorlijke performance boost gaf.
En vandaag nog eentje geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Merci, is inderdaad een handige guide. Mijn dank is groot :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
TylerMayhem schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:04:
[...]

Merci, is inderdaad een handige guide. Mijn dank is groot :D.
Graag gedaan!
En Dulfy heeft altijd fantastische guides! (Meestal binnen de dag dat er een event is, en met iedere grote patch) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

KnightX schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:10:
[...]

Graag gedaan!
En Dulfy heeft altijd fantastische guides! (Meestal binnen de dag dat er een event is, en met iedere grote patch) :)
Good to know, meteen gebookmarkt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 19:34

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Ben weer aan spelen :) Toch maar eens bounty hunter door spelen

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 18-09 22:30
Vanavond als ik thuis ben maar is kijken naar de nieuwe expansion :D Kan niet wachten met spelen. Waarschijnlijk dat ik verder ga op mijn Sith Inquisitor. Ik ben wel meer een fan van de Jedi waarschijnlijk, maar kijkend naar het verhaal vond ik de Sith Inquisitor beter dan de Jedi Knight.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Is de expansion niet pas vanaf volgende week?

Twee maanden geleden een 60 days game card gekocht. Maar amper kunnen spelen eigenlijk... Ik had beter nog even gewacht :P Kan de expansion ook gekocht worden of enkel voor subs? SoR heb ik destijds een paar weken/maanden op voorhand gekocht met als beloning een weekje early access. Maar nu heb ik nog geen mogelijk tot aankoop gezien...

edit:
Niet te koop dus, enkel voor subs... Vandaar de episodes. Jammer maar begrijpelijk dat ze subs willen aantrekken. Echter zie ik een vaste subscription niet zitten, ik heb niet altijd tijd om te spelen :/

[ Voor 21% gewijzigd door D-Three op 20-10-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
D-Three schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:44:
Is de expansion niet pas vanaf volgende week?

Twee maanden geleden een 60 days game card gekocht. Maar amper kunnen spelen eigenlijk... Ik had beter nog even gewacht :P Kan de expansion ook gekocht worden of enkel voor subs? SoR heb ik destijds een paar weken/maanden op voorhand gekocht met als beloning een weekje early access. Maar nu heb ik nog geen mogelijk tot aankoop gezien...

edit:
Niet te koop dus, enkel voor subs... Vandaar de episodes. Jammer maar begrijpelijk dat ze subs willen aantrekken. Echter zie ik een vaste subscription niet zitten, ik heb niet altijd tijd om te spelen :/
Als het goed is hoef je maar eenmalig een maand te subben om de chapters tot dat moment te unlocken, dus fulltime subscriben hoeft dan niet. Je moet dan alleen kiezen tussen vaker betalen of langer wachten om de nieuwe content te spelen. Maar inderdaad, je bent uiteindelijk duurder uit dan bij eenmalige aankoop denk ik.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Nephalem schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:55:
[...]

Als het goed is hoef je maar eenmalig een maand te subben om de chapters tot dat moment te unlocken, dus fulltime subscriben hoeft dan niet. Je moet dan alleen kiezen tussen vaker betalen of langer wachten om de nieuwe content te spelen. Maar inderdaad, je bent uiteindelijk duurder uit dan bij eenmalige aankoop denk ik.
Klopt. Eenmaal subben unlocked alles wat op dat moment verkrijgbaar is, maar niet de future content.
Het maakt het wel gemakkelijker, weten dat je enkel moet subscriben om alles te kunnen accessen (geen fuss om op te zoeken welke expansions je allemaal moet kopen om up to date te zijn :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Vanmiddag chapter 9 van de nieuwe storyline afgerond. Wat een heerlijke expansion als je van het storytelling aspect van TOR houd. Alsof je een deels interactieve Star Wars film zit te kijken.
Ben weer net zo hooked als toen de game net live ging.
Maar als je een raid speler bent is het wel een erg magere boel. Niks nieuws en met de stat wijzigingen hoef je maar 1 set gear te verzamelen en al je dps chars kunnen ermee aan de slag.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis het avonturen aspect in deze MMO, ik vind het niet hebben van een vliegende mount en lekker rond te kunnen vliegen om de mappen te exploren een groot gemis, iets wat ik in WOW altijd deed, gewoon random rondvliegen, een beetje vissen op willekeurige plekken, beetje van de virtuele gebieden genieten.

SWTOR voelt zo enorm statisch en leeg aan, de levels zijn niet gemaakt om te exploreren maar puur voor de quests, PVP is onwijs saai, constant dezelfde saaie pvp velden, PVE trekt me niet meer tegenwoordig (geen enkele mmo) en de community is vrij saai ingame.

Ik heb het nu echt een flink aantal keer geprobeerd leuk te vinden maar zelfs het "starwars" sausje over deze MMO werkt niet echt voor me en ik was echt helemaal into SWTOR jaren voor de release elk nieuwetje gevolgd, uren lang gespendeerd op various podcast sites etc early access, special edition etc....

Echt zonde, maar ik vind SWTOR uber saai :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Zoals Nephalem al zegt is SWTOR veel meer een single player MMO gericht op questen met een end game dan een sociaal iets dat WoW vroeger was. Beide games vond ik erg leuk.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
MrVegeta schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:06:
Zoals Nephalem al zegt is SWTOR veel meer een single player MMO gericht op questen met een end game dan een sociaal iets dat WoW vroeger was. Beide games vond ik erg leuk.
Idd, deze week opnieuw begonnen met een story line die ik nog niet gezien heb en vermaak me nog steeds prima. Het speelt gewoon als een singelplayer RPG al moet je de andere spelers er bij weg denken. Ook het feit dat je de flashpoints als solo kan doen vind ik gewoon top. Wil je samen spelen met anderen ga je toch moeten levelen met vrienden of max level content doen.

Maar ik moet spunker wel gelijk geven dat de werelden niet echt aantrekkelijk zijn om te gaan verkennen. Het zijn allemaal heel erg sterk afgebakende gebieden die erg lineair aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Grompie schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:22:
[...]

Idd, deze week opnieuw begonnen met een story line die ik nog niet gezien heb en vermaak me nog steeds prima. Het speelt gewoon als een singelplayer RPG al moet je de andere spelers er bij weg denken. Ook het feit dat je de flashpoints als solo kan doen vind ik gewoon top. Wil je samen spelen met anderen ga je toch moeten levelen met vrienden of max level content doen.

Maar ik moet spunker wel gelijk geven dat de werelden niet echt aantrekkelijk zijn om te gaan verkennen. Het zijn allemaal heel erg sterk afgebakende gebieden die erg lineair aanvoelen.
Dat samen spelen met anderen valt nu wel best mee. Het level sync systeem helpt hier enorm bij. (Same deal as GW2 basically.) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Hahaha, er zit momenteel een glitch in het spel. Je kan als imp naar rep planeten gaan en omgkeerd. Net even met m'n Knight op Dromund Kaas, Imp Fleet en Korriban geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
D-Three schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:48:
Hahaha, er zit momenteel een glitch in het spel. Je kan als imp naar rep planeten gaan en omgkeerd. Net even met m'n Knight op Dromund Kaas, Imp Fleet en Korriban geweest :P
Leuk voor de screenshot verzameling 😊

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 16:21
Net mijn Battlefront pre-order gecancelled.. En ik was zo gehyped voor nog eens een SW spel te spelen.

SWTOR heb ik gekocht met de release maar nooit echt lang gespeeld.. Maar de drang om weer te spelen is groot. Het stoort me ook niet om per maand te betalen, maar is het nog de moeite na 3 jaar dat hij uitgekomen is? Nog veel volk online? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Servers zitten redelijk vol tijdens de avond en weekend uren
http://www.swtor.com/server-status

Of je het waard vind om er voor te betalen per maand is aan je zelf, ik vind het persoonlijk wel waard. Geen restricties e.d. En vind €12/maand voor een hobby best schappelijk. Maar goed, dat is persoonlijk,

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
jmignolet schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:40:
Net mijn Battlefront pre-order gecancelled.. En ik was zo gehyped voor nog eens een SW spel te spelen.

SWTOR heb ik gekocht met de release maar nooit echt lang gespeeld.. Maar de drang om weer te spelen is groot. Het stoort me ook niet om per maand te betalen, maar is het nog de moeite na 3 jaar dat hij uitgekomen is? Nog veel volk online? :)
Zeker de moeite maar om meteen een subscription te nemen zou ik toch even wachten. Het is namelijk free-2-play met natuurlijk de nodige restricties maar die houden je niet tegen om tot level 50 te gaan. Vind je het daarna nog leuk ga je gewoon subscription aan. Wel rekening houden dat de meeste dingen tijdens het levelen nogal erg solo gericht zijn. Speel dit dan ook af en toe als een solo bioware game. Maar de toestand van de game is erg goed en naar wat ik hoor is de nieuwe uitbreiding ook erg goed, al ben ik zover nog niet geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 18-09 22:30
De nieuwe uitbreiding is echt heel erg tof. Ik zou het zeker schatten op een 8/10 of 9/10. Helaas is er voor mij weinig te doen naast de story. End-game content is heel erg mager en daarom ben ik er nu ook al een beetje op uitgekeken. En ik vind het niet waard om hiervoor een subscription te blijven hebben voor een maandelijkse release van een nieuw hoofdstuk. Misschien voor de mensen die behoorlijk nieuw zijn is het leuk, want die moeten naast de story nog veel ontdekken. Maar voor spelers die al langer bekend zijn met SWTOR vindt ik het behoorlijk magertjes.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Bedankt voor jullie respons. Ik had in het begin betaald, maar uiteraard weet ik niet onmiddellijk wat de restricties zijn .. :P Zijn deze dan zo verhinderlijk of bederven het spelplezier ?

Heb je niet af en toe gedacht van : " damn, da's betalend " ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

jmignolet schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:47:
Bedankt voor jullie respons. Ik had in het begin betaald, maar uiteraard weet ik niet onmiddellijk wat de restricties zijn .. :P Zijn deze dan zo verhinderlijk of bederven het spelplezier ?

Heb je niet af en toe gedacht van : " damn, da's betalend " ?
Max aantal credits (rest komt apart op een rekening te staan zogezegd, maar is ontoegankelijk), slechts 2 chars per server, max 2/4 action bars, kan geen artifact gear dragen, slechts 2 crew skills, beperkte toegang tot flashpoints en warzones (3 per week dacht ik?) en geen toegang tot operations.

Het hangt er dan nog vanaf of je f2p of prefered bent, zodra je minstens 1 maand abbo hebt gekocht, of een aantal cartel coins, ben je prefered.

Eigenlijk is het systeem van SWTOR f2p één van de ergste waarvan ik afweet, tenzij je echt enkel de storylines wil spelen, dan is het minder een probleem.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
BlaSfem0n schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:01:
[...]

Max aantal credits (rest komt apart op een rekening te staan zogezegd, maar is ontoegankelijk), slechts 2 chars per server, max 2/4 action bars, kan geen artifact gear dragen, slechts 2 crew skills, beperkte toegang tot flashpoints en warzones (3 per week dacht ik?) en geen toegang tot operations.

Het hangt er dan nog vanaf of je f2p of prefered bent, zodra je minstens 1 maand abbo hebt gekocht, of een aantal cartel coins, ben je prefered.

Eigenlijk is het systeem van SWTOR f2p één van de ergste waarvan ik afweet, tenzij je echt enkel de storylines wil spelen, dan is het minder een probleem.
Ik ga het f2p proberen, om dan nog achteraf te zien of ik betaald. Kan evengoed zijn dat ik afhaak na 1 week omdat het me niet meer boeit. Jammer genoeg gebeurt dit veel te snel de laatste tijden met de games die uitkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
BlaSfem0n schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:01:
[...]

Als preferred player heeft hij toegang tot 6 characters in totaal. (F2P heeft er maar 2, over alle servers, niet per server) En 4 action bars (van de 6). (Als hij zijn originele account nog heeft zou hij preferred moeten zijn)

Hier is een overzicht van de verschillen tussen al de account types: https://www.reddit.com/r/swtor/wiki/f2p

Je kan dit ook op de officiele site terug vinden, maar spijtig genoeg is die momenteel down vanwege maintenance/patching. =/

En het spel heeft inderdaad nog een goeie bevolking van spelers. Het is geen enkel probleem om group content te doen, zowel PvP als PvE. Alhoewel ranked PvP mogelijk een ander verhaal is, en de PvP servers zijn ook niet zo goed van populatie volgens wat ik gehoort heb. (Geen probleem voor mij, aangezien ik op de PvE servers speel, waar het lekker druk is :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Wil ik eindelijk na lange tijd nog eens spelen, blijkt de server nu down te zijn :/

Hebben ze trouwens niet enkele servers samengevoegd zodat het weer wat meer bevolkt is?
Pagina: 1 ... 85 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.