Het ligt eraan hoe snel je speelt. Zelf speel ik af en toe en ik kan in principe altijd wel een daily FP doen als healer. Dat zijn er 20. Als je dan ook nog Kuat meepakt, heb je 40. Daar kan je makkelijk een companion mee voorzien van gear. Als je dat naast het story levelen doet, ben je golden.Spunker schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 07:43:
Ben weer begonnen helaas mijn oude account die ik sinds de early release had kwijt ivm ik niet langer het email address hebt om mijn IP te verify.
De 12K boost heeft mijn binnen 15 uurtjes naar level 41 gebracht, in het begin wat tijd verspild aan zij missies omdat ik niet wist hoe de 12k werkte, het is soms lastig want mijn companions and mijzelf hebben niet altijd de juiste gear ivm de karige inkomsten via main missies only.
Zodra ik level 55 ben stop ik, ik heb begrepen met de nieuwe addon, je makeb gratis krijgt?
Als dat zo is bespaar ik wat geld op een addon. Het speelt nog steeds even goed weg als de release, meeste quests wist ik precies nog uit mijn hoofd te herinneren.
Omdat je sub bent, zul je ook wel de gratis gear van GSF hebben. Die pilotengear kan je gebruiken voor je companion; armor/mods erin, en gaan met de banaan.