Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 11:05
Evil Cowman schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:04:
Tot wanneer is die 12x XP bonus? Weet ik of ik nog ergens de tijd kan vinden om weer beginnen te spelen om er van te genieten :)
Tot de herfst, dus je hebt nog even.

Ik had vanacht nog even gekeken (rond 0:30) maar toen zag ik nog geen 12x XP. Je krijgt er toch een ingame- mail van? (ja, ik ben subscriber)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeon schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:08:
[...]

Tot de herfst, dus je hebt nog even.

Ik had vanacht nog even gekeken (rond 0:30) maar toen zag ik nog geen 12x XP. Je krijgt er toch een ingame- mail van? (ja, ik ben subscriber)
Misschien even opnieuw inloggen en uitloggen. Daily reset is om 13:00 onze tijd, dan worden dat soort dingen vaak doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:30:
[...]

Misschien even opnieuw inloggen en uitloggen. Daily reset is om 13:00 onze tijd, dan worden dat soort dingen vaak doorgevoerd.
12x XP is nog niet live. Vanavond pas (ergens tussen 20:00 en 22:00)

Bron

*edit*

Hmm. Hier hebben ze het weer over 8AM PDT (dat zou 17:00 moeten zijn)

[ Voor 17% gewijzigd door Aeon op 04-05-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Aeon schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:17:
[...]

12x XP is nog niet live. Vanavond pas (ergens tussen 20:00 en 22:00)

Bron

*edit*

Hmm. Hier hebben ze het weer over 8AM PDT (dat zou 17:00 moeten zijn)
In game word gezegt dat het tegen 18:00 zou zijn voor ons.
En vandaag ook normaal een gratis droid pet voor de May the 4th be With You viering. 8)

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is dit bonus al live? Ik zie er niks van terug nog.

Edit

Ja dus

[ Voor 15% gewijzigd door Ronwiel op 05-05-2015 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Ik heb gisteren maar weer eens de download van SWOTR uitgevoerd. Al mijn oude Characters deleted en helemaal opnieuw begonnen op de Red Eclipse server aan de Empire kant.

Zal niet vaak online zijn, maar als ik online ben speel ik liever met NL mede tweakers samen.

in-game: Zantiath

Thanks voor de invite.

Ben nu een female human Bounty Hunter begonnen. Heeft iemand een link naar lvling guides & tips?

[ Voor 13% gewijzigd door Zantiath op 06-05-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 12:13
Ik ga denk ook weer een sub nemen. Toch maar eens lekker door de story missions heen rennen.
Is het noodzakelijk om andere missies te doen? Of is die 12x XP voldoende om de story missions te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Zantiath schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:51:
...

Ben nu een female human Bounty Hunter begonnen. Heeft iemand een link naar lvling guides & tips?
Als je subscriber bent, er is geen snellere manier om te levellen dan class quests doen.
Dubrillion schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:05:
Ik ga denk ook weer een sub nemen. Toch maar eens lekker door de story missions heen rennen.
Is het noodzakelijk om andere missies te doen? Of is die 12x XP voldoende om de story missions te spelen?
Op gegeven moment raakt je gear teveel achter op je level. (omdat je alleen met class-quests niet voldoende nieuwe gear krijgt) Daar had ik iig last van tijdens de vorige 12xp boost. Maar daar is de AH voor, of in het ergste geval wat side-quests doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Aeon schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:06:

Op gegeven moment raakt je gear teveel achter op je level. (omdat je alleen met class-quests niet voldoende nieuwe gear krijgt) Daar had ik iig last van tijdens de vorige 12xp boost. Maar daar is de AH voor, of in het ergste geval wat side-quests doen.
Dat zou nu beter moeten zijn. Ze hebben de commendation rewards voor Class quests sterk verhoogt voor het Epic Story Boost event. :)

http://www.swtor.com/blog/epic-story-xp-boost
All Class Missions now reward a lot more Basic Commendations than before, allowing you to stay geared as you level. Also, Modifications for your gear have had their Commendation costs reduced.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

[...]

Als je subscriber bent, er is geen snellere manier om te levellen dan class quests doen.

[...]

Je kan met de comms die je krijgt op bijna elk planeet een full set modds kopen voor zowel jezelf als een Companion.

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Zo dat speelt lekker weg zeg die 12x. Moet wel even wennen aan de nieuwe skill tree. Ben al even niet online geweest. Nu eerst sorcerer afmaken en dan de rest :D.

Imperial Agent is ook erg leuk. Iemand misschien tips voor de nieuwe skill trees?
Ik speel hoofdzakelijk PvE

[ Voor 26% gewijzigd door Dubrillion op 11-05-2015 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Dit weekend tock ook maar een sub genomen en die 12x XP speelt wel heel erg lekker weg ja.
Heb een Sith assissin gemaakt en volg alleen de story mission en doe (bijna) geen andere quests.
Heerlijk :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05-2024

Of, als je meerdere characters hebt, zelf craften. Zo heb ik voor mijn Marauder (nu level 23 ofzo) al alle "upgrades" tot level 56 klaar liggen dankzij synthweaving. Nadat ik mijn crew skills nieuw ingedeeld had moest ik sowieso synthweaving opnieuw trainen, dus daar dan maar meteen die items mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Is dat niet heel erg tijdrovend? Zeker omdat je per class weer een andere tradeskil nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
Aeon schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:35:
Is dat niet heel erg tijdrovend? Zeker omdat je per class weer een andere tradeskil nodig hebt?
Het wordt natuurlijk een stuk eenvoudiger wanneer je veel characters hebt. Voor mij zijn dat er 18. 8)

Daarmee heb ik uiteraard genoeg van de nodige kristallen en andere crafting items die nodig zijn om armor te maken. Heb je maar 1 character, dan wordt het een ander verhaal en zul je altijd van het GTN afhankelijk zijn, het zij voor je armor/wapen upgrades, het zij voor de ontbrekende items om iets te craften.

Toen ik, zoals in mijn voorbeeld, voor mijn Marauder vie Synthweaving heb zitten craften kon ik telkens van ieder item op dat level 1 exemplaar maken, en daarnaast nog zo'n 15 stuks overschot zodat ik op het volgende level zat en weer nieuwe schematics kon kopen. Dit is uiteraard iets dat je doet wanneer je ofwel niet aan het spelen bent (aan het eind van een speelsessie je companions allemaal laten craften zodat ze bij de volgende keer inloggen weer klaar zijn), ofwel een langere tijd geen companions of een specifieke companion gebruikt.

Is het je 1e character, dan zou ik aanraden om in ieder geval slicing te nemen, aangezien dat gratis credits oplevert voor lockboxes die je overal vindt. Dat kun je dan weer op het GTN uitgeven om je nieuwe spullen te kopen. :)

Ohja, en Synthweaving voorziet alle force users van armor (dus jedi kinght, consular, sith warrior en inquisitor), terwijl armormech de overige classes voorziet. Je zult dus met 1 character op deze crew skill 4 verschillende klassen kunnen voorzien met armor, mocht je toch meerdere characters hebben/nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Waarschijnlijk komt eind deze maand de Yavin IV Stronghold en het Togruta ras in game. :D

http://dulfy.net/2015/06/...onghold-livestream-notes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
KnightX schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 05:56:
Waarschijnlijk komt eind deze maand de Yavin IV Stronghold en het Togruta ras in game. :D

http://dulfy.net/2015/06/...onghold-livestream-notes/
Gaaf een nieuw ras. Toch is dat altijd een motivatie om opnieuw te beginnen.
Ook weer niet zo top, want ik heb nog geen één character helemaal ''uitgespeeld'' >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:30
Als de nieuwe race er is ga ik waarschijnlijk ook beginnen. Als ik het goed heb is de 12x xp bonus nog tot de herfst? Het zou fijn zijn om een nieuwe char aan te maken en nog hiervan te kunnen profiteren. Afwachten dus :D

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Diigii schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:32:
Als de nieuwe race er is ga ik waarschijnlijk ook beginnen. Als ik het goed heb is de 12x xp bonus nog tot de herfst? Het zou fijn zijn om een nieuwe char aan te maken en nog hiervan te kunnen profiteren. Afwachten dus :D
Yep, de 12x class xp boost blijft nog tot in de herfst. Leuk dat ze het nieuwe ras toch nog tijdens die periode gaan invoeren. :D
Ik heb alle geluk nog free slots over. Waarschijnlijk een female togruta assassin maken wanneer het zo ver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Blijkbaar gaat maandag een mooie dag worden voor de SWTOR fans. 8)
Van de EA website:
Star Wars™: The Old Republic™ – The largest story-driven expansion to date, Knights of the Fallen Empire, marks a renewed focus on cinematic storytelling in Star Wars: The Old Republic. The expansion will deliver on the hallmarks of what makes a great BioWare™ game: new worlds to explore, new companions to recruit, and a dynamic story that players will be able to shape based on the choices they make.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Zodra de nieuwe race is gereleased ga ik waarschijnlijk weer verder. We kunnen nu nog mooi profiteren van de 12x xp. Het nieuwe huis wat je kan kopen ziet er ook heel erg vet uit, we zullen afwachten :D

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:02
KnightX schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 18:52:
Blijkbaar gaat maandag een mooie dag worden voor de SWTOR fans. 8)
Van de EA website:

[...]
Klinkt wel leuk. Release waarschijnlijk einde van het jaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
D-Three schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:14:
[...]

Klinkt wel leuk. Release waarschijnlijk einde van het jaar dan?
27 Oktober blijkt. Er is al nieuws gelekt voor de grote aankondiging lol. 8)
En nu is de eind datum van de 12x class story XP ook bekent. 19 Oktober.

http://dulfy.net/2015/06/...leaked-expansion-details/

[ Voor 9% gewijzigd door KnightX op 14-06-2015 05:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amazeballs. =P

Trouwens, na de EA press conference kwamen ook enkele devs nog even aan het woord bij de IGN livestream. Het verhaal is dat zowel de Republic als Empire weg zijn en dat je karakter jarenlang in een carbonite blok heeft gezeten. Waarschijnlijk is dat de opmaat naar een 1 faction systeem. Ze gaan ook de bestaande story aanpakken om in lijn te zijn met de nieuwe story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:58:
[video]

Amazeballs. =P

Trouwens, na de EA press conference kwamen ook enkele devs nog even aan het woord bij de IGN livestream. Het verhaal is dat zowel de Republic als Empire weg zijn en dat je karakter jarenlang in een carbonite blok heeft gezeten. Waarschijnlijk is dat de opmaat naar een 1 faction systeem. Ze gaan ook de bestaande story aanpakken om in lijn te zijn met de nieuwe story.
Ik probeer daar nog wat informatie over op te zoeken, maar kan nog niet echt wat vinden. Over dat 1 faction systeem. Ik heb een level 55 Sith Sorcerer maar ik ga waarschijnlijk binnenkort een Jedi levelen. Persoonlijk vindt ik dat SWTOR nog het beste verhaal heeft dan elke MMO ook. De voice acting en het vechten tegen de Republic/Empire is gewoon vet. Kan niet wachten totdat de expansion komt.

Ik lees dat de release voor de "Togruta" species en de nieuwe stronghold is op 21 juli. (http://dulfy.net/2015/06/...onghold-livestream-notes/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diigii schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:17:
[...]

Ik probeer daar nog wat informatie over op te zoeken, maar kan nog niet echt wat vinden. Over dat 1 faction systeem. Ik heb een level 55 Sith Sorcerer maar ik ga waarschijnlijk binnenkort een Jedi levelen. Persoonlijk vindt ik dat SWTOR nog het beste verhaal heeft dan elke MMO ook. De voice acting en het vechten tegen de Republic/Empire is gewoon vet. Kan niet wachten totdat de expansion komt.

Ik lees dat de release voor de "Togruta" species en de nieuwe stronghold is op 21 juli. (http://dulfy.net/2015/06/...onghold-livestream-notes/)
Van het 1 faction systeem staat ook nergens. Het is een 'rumor'. Maar dat de devs tijdens de IGN EA Press Conference After Show aangaven dat de Republic en Empire weg zijn...het klinkt als een soort van weg naar een 1 factie systeem. Zou ik ook wel prefereren eerlijk gezegd. Dat je dan voor PvP nog steeds 2 facties blijft houden vind ik dan ook weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Zal mij benieuwen hoe dat gaat werken. Is dat iets van dat je gezamenlijk gaat vechten tegen de nieuwe factie? Nog best raar om te zien dan, dat de Republic en Empire weg zijn. We zullen zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diigii schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:54:
Zal mij benieuwen hoe dat gaat werken. Is dat iets van dat je gezamenlijk gaat vechten tegen de nieuwe factie? Nog best raar om te zien dan, dat de Republic en Empire weg zijn. We zullen zien :D
Mwah, ze proberen het idee al wat langer te pushen. Bijvoorbeeld de Yavin 4 Storyline en Daily area, daarnaast was eigenlijk heel de Shadow of Revan (SoR Storyline één push om meer samen te werken). Dus ik heb het idee dat ze al wat langer bezig waren met Knights of the Fallen Empire en besloten om met SoR alvast de toon te zetten van: Wen alvast maar aan het samenwerken van de Republic en Empire.

Heel erg gek is het trouwens ook niet. De Empire in het tijdperk is nauwelijks te vergelijken met de Empire in de films aangezien de Emperor geen macht heeft over de Empire in het KOTOR tijdperk. Het zijn dus eigenlijk niet meer dan een verzameling Sith die de boel runnen. En zelfs Sith kunnen wel eens de noodzaak van samenwerken inzien.

Maarja, allemaal nog geruchten van het 1 factie systeem totdat het officieel 'confirmed' is, maar alle tekenen wijzen er wel op.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
1 factie is natuurlijk ook een stuk goedkoper voor het ontwikkelen van nieuwe content.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Knowuse schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:59:
1 factie is natuurlijk ook een stuk goedkoper voor het ontwikkelen van nieuwe content.
Het voordeel is wel dat ze gemakkelijk meer keuzes in de storyline kunnen verwerken.

En je gaat blijkbaar je companions meer kunnen kiezen als het op recruteren aankomt, no more "Je bent een Bounty Hunter, dus je companions zijn automatisch Mako, Galt, Torian, Blizz en Skadge." bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, jammer is het 1 factie systeem alweer ontkracht door de devs. Ah well, maar ik kijk er nog steeds naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Toevallig ook iets nieuws over class stories?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Ik denk dat gedetailleerde informatie later komt. De release is ook pas in oktober dus er is nog genoeg tijd voor updates. Ik weet niet of er in Patch 3.3 nieuwe class stories komen, maar tot nu toe lijkt het daar nog niet op ;)

Of bedoel je niet met betrekking tot de informatie wat is laten zien op E3?

[ Voor 14% gewijzigd door Diigii op 18-06-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Maakt mij niet zoveel uit. Ik hebt ToR vanaf beta best veel gespeeld. Leuke game, vooral de class stories vond ik leuk. Maar daar deden ze niet zoveel meer mee.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
MrVegeta schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:00:
Toevallig ook iets nieuws over class stories?
De beste reactie daarop tot nu toe is waarschijnlijk dit (originele post van de lead writer):

Hey folks!

Seeing all of the discussion around our Knights of the Fallen Empire announcement has been awesome! It means a lot to the writing team to see how much y’all care about the details of the story and characters of SWTOR, and all of the insightful questions and debates that flow from that. I’m here to hopefully shed a bit of light on a few of the most common questions I’ve seen.

Up front, I think the best answer I can give to any story question is that it’s always best to wait and see how the story itself will answer it. I personally just hate giving out spoilers, so I won’t be doing that here. I promise, the main storyline of KOTFE is all about the things y’all have been asking, and October is going to be here very soon. In the meantime, though, let’s see if we can’t at least clarify a couple of things now:

The Outlander: your character’s past will be a key part of their identity as the Outlander moving forward. The choices you’ve made, romances you’ve pursued, your class, etc are all a part of who your character is, and those decisions will be honored in KOTFE; often in unexpected ways. How that works for characters who are created at level 60 is something we’ll dive into in the future, but we will not be setting a “canon” version of any class or world storyline. Your choices matter – that’s at the heart of our storytelling philosophy at BioWare.

Companions: there’s a ton of stuff going on with companions in this release, and we’re not ready to dive into most of it just yet. What I can say is that past companions will return in the story, sometimes as very critical parts of the overall story shared by all Outlanders. Which classes can recruit which characters, who can be romanced, who can you kill and who might betray you? You’ll have to play and see Finally, I’ve seen a lot of people referencing the KOTFE page’s character list as a list of companions – not everyone on that list will become a companion, and not every companion in the story is included in that list.
Valkorion: who is this guy? What happened to that other Emperor? Aren’t they both actually Jadus, who’s secretly Kephess, who’s actually a mutated clone of Kai Zykken created by Fez Burba for the Star Cabal’s secret war against the Shroud? OK, so I actually haven’t seen that theory, but IT’S ALL TRUE TELL EVERYONE BEFORE IT’S TOO LA----

[Charles had to take a few days off to relax, but he’ll be back in time to answer more questions at our Community Cantina event at San Diego Comic Con next month! - Musco]

Het lijkt er zo'n beetje op dat onze originele class stories dienst gaan doen als heel uitgebreide "origin stories".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Maar Mako dan.... Die is awsome

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
KnightX schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:43:
[...]

De beste reactie daarop tot nu toe is waarschijnlijk dit (originele post van de lead writer):

Hey folks!

Seeing all of the discussion around our Knights of the Fallen Empire announcement has been awesome! It means a lot to the writing team to see how much y’all care about the details of the story and characters of SWTOR, and all of the insightful questions and debates that flow from that. I’m here to hopefully shed a bit of light on a few of the most common questions I’ve seen...
Erg vet allemaal :D Kan niet wachten tot de release! Ik weet nu niet hoe ze dat gaan doen met level 60. Kan je een boost kopen om level 60 te worden? Want ik begrijp dat mensen (zoals ik) het niet leuk vinden dat mensen ineens 60 worden. Aan de éne kant wel natuurlijk, want ik wil graag dat andere mensen ook plezier hebben in de nieuwe content. Maar zoals velen heb je dan behoorlijk wat uur in SWTOR zitten, en iemand die zin heeft kan zomaar op 60 beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Diigii schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:11:
[...]

Erg vet allemaal :D Kan niet wachten tot de release! Ik weet nu niet hoe ze dat gaan doen met level 60. Kan je een boost kopen om level 60 te worden? Want ik begrijp dat mensen (zoals ik) het niet leuk vinden dat mensen ineens 60 worden. Aan de éne kant wel natuurlijk, want ik wil graag dat andere mensen ook plezier hebben in de nieuwe content. Maar zoals velen heb je dan behoorlijk wat uur in SWTOR zitten, en iemand die zin heeft kan zomaar op 60 beginnen :P
Mee eens! ik vind mijn eigen backstory belangrijk en vind character boost niet iets waar ik naar uit kijk. Ik hoop niet dat het een must gaat zijn voor een Character want dan denk ik dat ik geen nieuwe meer aan ga maken. heb nu 2 op lvl 60 zitten en 3 tussen de 40-50 in. zou ik die dan ook niet meer zelf kunnen lvlen denk je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
MrDustv schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:27:
[...]

Mee eens! ik vind mijn eigen backstory belangrijk en vind character boost niet iets waar ik naar uit kijk. Ik hoop niet dat het een must gaat zijn voor een Character want dan denk ik dat ik geen nieuwe meer aan ga maken. heb nu 2 op lvl 60 zitten en 3 tussen de 40-50 in. zou ik die dan ook niet meer zelf kunnen lvlen denk je ?
Wat ik nu op de website lees is: The expansion will also raise the player level cap to 65, and includes a Level 60 character so players can immediately jump into the new story-driven content. Bron: http://www.swtor.com/info/news/press-release/20150615

Het lijkt er op dat je dus eenmalig een level 60 character krijgt wanneer je gesubscribed bent. Dus dit lijkt mij wel een goede zet.

Ik was namelijk 2 weken geleden begonnen met Final Fantasy XIV - A Realm Reborn, maar daar maakt het hun geen reet uit of je nieuw bent of niet. De nieuwe expansion komt volgende week (early access morgen), maar ik ben nog onder de level 20. Je hebt geen boosts, geen mogelijkheid om al op level 50 te beginnen. Je moet in Final Fantasy de hele class questline uitspelen voordat je kan beginnen aan de expansion. Heel vaag allemaal. Aan de ene kant snap ik het wel, want ze willen dat je de hele questline hebt uitgespeeld. Maar ik vind dat als je nieuwe spelers wil recruiten naar de game, dan moet je wel een mogelijkheid hebben om sneller te kunnen levelen, of misschien eenmalig een max. level te krijgen om in de nieuwe content te duiken. Waarom zou iemand de hele dag willen grinden en quests doen terwijl de game eigenlijk niet veel nieuwe content heeft vergeleken met andere MMO's? SWTOR heeft naar mijn mening nog steeds de beste story met voice acting etc. En de combat in FF is ook nog niet speciaal.

Maar goed, waarschijnlijk dat ik toch lekker opnieuw ga beginnen als Jedi Knight :). En tegen de tijd dat ik hier 60 mee ben is patch 3.3 er wel zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Diigii schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:36:
[...]

Wat ik nu op de website lees is: The expansion will also raise the player level cap to 65, and includes a Level 60 character so players can immediately jump into the new story-driven content. Bron: http://www.swtor.com/info/news/press-release/20150615

Het lijkt er op dat je dus eenmalig een level 60 character krijgt wanneer je gesubscribed bent. Dus dit lijkt mij wel een goede zet.

Ik was namelijk 2 weken geleden begonnen met Final Fantasy XIV - A Realm Reborn, maar daar maakt het hun geen reet uit of je nieuw bent of niet. De nieuwe expansion komt volgende week (early access morgen), maar ik ben nog onder de level 20. Je hebt geen boosts, geen mogelijkheid om al op level 50 te beginnen. Je moet in Final Fantasy de hele class questline uitspelen voordat je kan beginnen aan de expansion. Heel vaag allemaal. Aan de ene kant snap ik het wel, want ze willen dat je de hele questline hebt uitgespeeld. Maar ik vind dat als je nieuwe spelers wil recruiten naar de game, dan moet je wel een mogelijkheid hebben om sneller te kunnen levelen, of misschien eenmalig een max. level te krijgen om in de nieuwe content te duiken. Waarom zou iemand de hele dag willen grinden en quests doen terwijl de game eigenlijk niet veel nieuwe content heeft vergeleken met andere MMO's? SWTOR heeft naar mijn mening nog steeds de beste story met voice acting etc. En de combat in FF is ook nog niet speciaal.

Maar goed, waarschijnlijk dat ik toch lekker opnieuw ga beginnen als Jedi Knight :). En tegen de tijd dat ik hier 60 mee ben is patch 3.3 er wel zo'n beetje.
Je kan kiezen voor die (eenmalige) level 60 boost, maar het is optioneel. De oude content word naar het schijnt getweaked om gemakkelijker speelbaar te zijn (dus waarschijnlijk iets soortgelijks als de 12x class xp, maar dan permanent) maar je kan nog altijd een level 1 character starten en erdoor spelen. :D

Ik geloof wel dat de optie er inderdaad gaat zijn om die boost te kopen à la WoW (thank you Blizzard =/).
Maar ja, het maakt toch niet veel meer uit tegenwoordig, iedereen heeft al volledige uitgebouwde Legacies. De enige die ik dit zie kopen zijn pure raiders and PvPers die geen interesse hebben in de storylines.

[ Voor 7% gewijzigd door KnightX op 18-06-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Ja, precies. We zullen zien wat de uiteindelijke werking zal zijn. Ik denk dat al heel veel mensen blij zijn met de nieuwe story die vanaf level 60 beschikbaar is. Vooral gevolgen die gebaseerd zijn op gemaakte keuzes lijkt me vet. Ik denk dat ik me ook een keer ga focussen op zowel PvE als PvP. Eigenlijk nooit veel PvP gespeeld. En het behalen van mooie gear natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:00:
Maakt mij niet zoveel uit. Ik hebt ToR vanaf beta best veel gespeeld. Leuke game, vooral de class stories vond ik leuk. Maar daar deden ze niet zoveel meer mee.
8 nieuwe Class Stories confirmed in de nieuwe expansion. Dit is ook de focus van KotFE. Klopt dat ze daar niet veel meer mee hebben gedaan na de launch content maar deze expansion moet je (ook al gaat het 4.0 qua versienummer krijgen) meer zien als de 'Realm Reborn' van SWTOR. Je merkt gewoon aan alles dat het ontwikkelbudget eventjes met een factor 2 of 3 omhoog is gegaan puur omdat Disney een berg met geld aan EA heeft gegeven.

Als we het toch over Disney en SWTOR hebben, daar hebben de devs nu eindelijk iets over gezegd tijdens de IGN E3 Aftershow aangezien veel mensen dachten dat Disney SWTOR als oud vuil behandelde: Er is een goede samenwerking en Disney vind het SWTOR universum cool en bij de nieuw films passen qua stijl, dus er is een kans dat eventueel in de toekomst het universum van Legacy naar Canon omgezet gaan worden. Het feit dat de nieuwe villain van Episode VII enorm op Revan lijkt gestijld te zijn zegt natuurlijk ook al genoeg. =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:14:
[...]
Het feit dat de nieuwe villain van Episode VII enorm op Revan lijkt gestijld te zijn zegt natuurlijk ook al genoeg. =P
Ik ging er altijd gewoon vanuit dat J.J. Abrams een grote Kotor/Swtor fan is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnightX schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:42:
[...]

Ik ging er altijd gewoon vanuit dat J.J. Abrams een grote Kotor/Swtor fan is. 8)
Ik denk dat J.J in zijn algemeenheid een Bioware fan is. Zijn Star Trek films lijken wel één grote ode aan Mass Effect met die bizarre typerende lens flare. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Zaterdag weer begonnen met mijn Jedi Guardian (Viligance). Wat is de story toch ook vermakelijk. Ben nu level 47. Heb daarna maar is wat gear gekocht voor mijn companions. Meestal gebruik ik Doc, aangezien het healen toch heel erg fijn is, en ik solo genoeg damage doe.

Daarnaast heb ik nog 5 van die Deep Core Explorer Packs gehaald. Kreeg een HY-G9 Vanity Chamber en een mooie mount: Twilight Vrake. Deze ga ik waarschijnlijk verkopen. Hij verkoopt namelijk voor 1.5-2.5M op mijn server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Laatst online: 04-08 21:57
Ik ben van het weekend ook weer eens gestart en gelijk hooked ;-).

Heb eigenlijk alleen in het begin gespeeld en toen gestopt door de vele bugs en het ontbreken van genoeg endgame content en later heb ik nog eens gespeeld en puur van lvl 50 naar 55 gespeeld.

Afgelopen weekend gestart met een nieuwe char en inmiddels een lvl 44 Inquisitor Assassin.

Moet zeggen dat het me toch gelijk weer heel erg boeit, story mode is gewoon geweldig en het is wel te merken dat er veel verbeteringen zijn toegevoegd. Ben benieuwd hoe het straks op max lvl uitziet. Wel heb ik ervoor gekozen om maar gelijk een sub te nemen van 60 dagen omdat ik de F2P restricties niet echt heel geweldig vond (was overigens preferred).

Mochten er nog mensen ook geïnteresseerd zijn om het ook weer te proberen (of deze 7 dagen nog niet gebruikt hebben) en 7 dagen gratis subscription willen, dan kan dit via mijn persoonlijke link http://www.swtor.com/r/njjyDw. Ook nieuwe spelers kunnen het gebruiken maar maak dan wel eerst een F2P account aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
DarthNeo schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:39:
Ik ben van het weekend ook weer eens gestart en gelijk hooked ;-).

Heb eigenlijk alleen in het begin gespeeld en toen gestopt door de vele bugs en het ontbreken van genoeg endgame content en later heb ik nog eens gespeeld en puur van lvl 50 naar 55 gespeeld.

Afgelopen weekend gestart met een nieuwe char en inmiddels een lvl 44 Inquisitor Assassin.

Moet zeggen dat het me toch gelijk weer heel erg boeit, story mode is gewoon geweldig en het is wel te merken dat er veel verbeteringen zijn toegevoegd. Ben benieuwd hoe het straks op max lvl uitziet. Wel heb ik ervoor gekozen om maar gelijk een sub te nemen van 60 dagen omdat ik de F2P restricties niet echt heel geweldig vond (was overigens preferred).

Mochten er nog mensen ook geïnteresseerd zijn om het ook weer te proberen en 7 dagen gratis subscription willen, dan kan dit via mijn persoonlijke link http://www.swtor.com/r/njjyDw. Ook nieuwe spelers kunnen het gebruiken maar maak dan wel eerst een F2P account aan.
Ah vet! Ja de story vindt ik persoonlijk ook heel erg vet. Hiervoor had ik een Sith Sorceror, en de story daarvan is ook heel erg tof. Hopelijk trekt de nieuwe expansion en story telling nog meer mensen. Zou namelijk heel erg mooi zijn als het nog drukker wordt. Het is al behoorlijk druk op de Republic en Empire fleet op mijn server. Maar hoe meer hoe beter natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Diigii schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:17:
[...]

Ah vet! Ja de story vindt ik persoonlijk ook heel erg vet. Hiervoor had ik een Sith Sorceror, en de story daarvan is ook heel erg tof. Hopelijk trekt de nieuwe expansion en story telling nog meer mensen. Zou namelijk heel erg mooi zijn als het nog drukker wordt. Het is al behoorlijk druk op de Republic en Empire fleet op mijn server. Maar hoe meer hoe beter natuurlijk :D
Het lijkt te werken. Veel terugkerende spelers op de official forums zo te zien, en ook op general chat in game. De belofte van een vernieuwde focus op story telling spreekt heel veel spelers aan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
KnightX schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:38:
[...]

Het lijkt te werken. Veel terugkerende spelers op de official forums zo te zien, en ook op general chat in game. De belofte van een vernieuwde focus op story telling spreekt heel veel spelers aan. :D
Altijd goed om te horen :). Hopelijk nieuwe content in Juli en dan later in oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:45:
[...]

Ik denk dat J.J in zijn algemeenheid een Bioware fan is. Zijn Star Trek films lijken wel één grote ode aan Mass Effect met die bizarre typerende lens flare. ;)
Haha, yep.
En nogmaals bewijs dat hij waarschijnlijk een fan is: http://massivelyop.com/20...s-on-the-legacy-of-kotor/

Hij heeft blijkbaar hun expansion goed gekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Is er aan de Rep side nog een leuke (high end) guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Gisteren het spel ook weer eens geinstalleerd na al die jaren. Ipv verder te gaan met mijn lvl41 Sith Assassin wil ik nu een republic beginnen. Welke server kan ik het beste nemen om zo ook bij een leuke NL guild te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Laatst online: 04-08 21:57
Gisteren nog even gespeeld en lvl 54 en een beetje aangetikt (lekker questen op Makeb ;-)). Assassin story quest afgemaakt en nu nog even de vraag of ik de Revan expansion nu eerst aanschaf en door lvl naar 60 of eerst wat andere chars lvl naar 55.

Wachten tot Oktober is nogal lang en het is nou ook weer niet also € 17,- een grote uitgave is om te wachten tot dan en dan als subscriber gratis te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
maniak schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:30:
Gisteren het spel ook weer eens geinstalleerd na al die jaren. Ipv verder te gaan met mijn lvl41 Sith Assassin wil ik nu een republic beginnen. Welke server kan ik het beste nemen om zo ook bij een leuke NL guild te komen?
The Red Eclipse is waarschijnlijk je beste kans. Het is zowat de meest bevolkte EU server, en er zijn zeker NL guilds, alhoewel de meeste Imperial zijn. The Dutch Sith, Empire of Tweakers en ook Helden op Klompen zijn allemaal Empire, alhoewel ik niet 100% zeker ben van die laatste.

Er is normaal gezien ook een "Republic of Tweakers", maar ik dacht dat die redelijk inactief waren gegaan.
Ik speel zelf nu ook niet zoveel Republic, dus waarschijnlijk heb ik een paar guilds langs die kant gemist. Je beste kans is om eens rond te horen op de Fleet en Coruscant general chats tijdens de piek uren. :)

Edit: Even Helden op Klompen opgezocht, en ze zijn most definitely ook Empire. Juist een Youtube video gevonden van een van hun raids, en ik zien dat hij een Merc speelt: YouTube: SWTOR Helden op Klompen "Bulo" The Ravagers

[ Voor 13% gewijzigd door KnightX op 23-06-2015 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Dan toch maar weer een empire char aanmaken.. lolz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Ik zit ook op The Red Eclipse als zowel Republic als Empire. Op het moment bent ik actief op mijn Republic char. Gisteren ben ik hiermee 50 geworden. Ik heb nu een guild gejoined die heel erg actief zijn is. Zowel Social als met Raids.

Zowel Empire als Republic zijn erg actief op deze server. Vooral op de fleets zie je veel mensen lopen. Veel actieve guilds, en dit zal met de komst van de nieuwe update/expansion alleen maar meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ook ikzelf ben pas weer begonnen nadat ik gestopt was 3 maandjes ongeveer na de launch. Ook ik speel op de Red Eclipse Empire kant en die server is inderdaad lekker druk.

Ben met een nieuwe char begonnen aangezien er zoveel was verandert. Die 12x boost is echt geweldig en geniet van het verhaal van de Imperial Agent en zal waarschijnlijk ook de andere classes hierna levelen.

Vermaak mij prima, nu helemaal nu ik weet hoe ik mezelf kan gearen met mods. Spel is goed verbetert sinds toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 09:16
Het kriebelt weer na die aankondiging vanaf E3.. heb het eerste jaar gespeeld, rest vd expansions gemist.
Ik zit er stevig aan te denken om een PC-tje te bouwen speciaal voor SWTOR en weer te beginnen vanaf 0.
Heb namelijk een half doorgefikte PC staan die niet stabiel meer te krijgen is (klap op mobo/memory/cpu gehad vanaf PSU) dus wil een nieuw bakje bouwen.
SSD is essentieel voor snel laden vd maps uiteraard.. memory minimaal 4GB.. maar wat voor videokaart is nu leuk ? Ga echt de hoofdprijs niet betalen, iemand input voor een leuke setup puur voor SWTOR ?
Trekt een beetje laptop SWTOR ook nog eeen beetje of.. ?

Nu een paar vraagjes.. sinds ik geen credit kaart meer heb em je niet via ideal kan betalen, wat zijn de opties ?
Ik neem aan dat gamecards het beste voor me zijn ? Ding ik dan ook mee naar die komende kadootjes en die 12x XP ?

[ Voor 4% gewijzigd door PepieNL op 23-06-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
PepieNL schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:25:
Het kriebelt weer na die aankondiging vanaf E3.. heb het eerste jaar gespeeld, rest vd expansions gemist.
Ik zit er stevig aan te denken om een PC-tje te bouwen speciaal voor SWTOR en weer te beginnen vanaf 0.
Heb namelijk een half doorgefikte PC staan die niet stabiel meer te krijgen is (klap op mobo/memory/cpu gehad vanaf PSU) dus wil een nieuw bakje bouwen.
SSD is essentieel voor snel laden vd maps uiteraard.. memory minimaal 4GB.. maar wat voor videokaart is nu leuk ? Ga echt de hoofdprijs niet betalen, iemand input voor een leuke setup puur voor SWTOR ?
Trekt een beetje laptop SWTOR ook nog eeen beetje of.. ?

Nu een paar vraagjes.. sinds ik geen credit kaart meer heb em je niet via ideal kan betalen, wat zijn de opties ?
Ik neem aan dat gamecards het beste voor me zijn ? Ding ik dan ook mee naar die komende kadootjes en die 12x XP ?
Je kan ook betalen met PayPal wat ik heb gedaan.

Kwa videokaart durf ik geen advies te geven. Ikzelf speel het met een 760 van NVIDIA met 45+ FPS op maximaal, de shadows staan op 2048 dacht ik (max is tot de 4k).

Heb ook een Intel i5 overclocked van 3.8 naar 4.3 en verder 16GB geheugen en SWTOR staat ook op een SSD want de laadtijden zijn nog steeds erg lang, ook op een SSD. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
ja die laadtijden staan me nog wel bij ja.. Je geeft me een goeie richting. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik ben ook sinds de 12XP boost weer flink gaan spelen.
Ben bijna met elke Character al overnieuw begonnen. De story missions zijn vaak gewoon erg leuk. De ene story is wat pakkender dan de andere. Maar allemaal hebben ze wel wat.

Ik speel vooral Inquisitor en Imperial Agent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
Dubrillion schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:38:
Ik ben ook sinds de 12XP boost weer flink gaan spelen.
Ben bijna met elke Character al overnieuw begonnen. De story missions zijn vaak gewoon erg leuk. De ene story is wat pakkender dan de andere. Maar allemaal hebben ze wel wat.

Ik speel vooral Inquisitor en Imperial Agent
Ik hoorde vroeger al dat de Imperial Agent een van de betere verhalen had en nu ik aan het spelen bent ben ik het daar ook wel mee eens. Net 1e chapter afgerond en een aantal keuzes die ik heb gemaakt en kon maken waren behoorlijk verschillend.

Volgens mij kan de Imperial Agent zo verschillend zijn dat een 2e char met andere keuzes ook een ander verhaallijn brengt op het eind.

Ik denk dat ik ook de andere classes ga levelen. SWTOR is wel heerlijk ontspannen om s'avonds na werk/sporten lekker de verhalen te doen en de combat is leuk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
De client is nu aan het updaten maar Bitdefender vindt een virus in de nieuwe bestanden. Wie heeft dit ook?

Virus melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
maniak schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:21:
De client is nu aan het updaten maar Bitdefender vindt een virus in de nieuwe bestanden. Wie heeft dit ook?

[afbeelding]
Not nooit voorgehad. Als je de client van de officiele site hebt gedownload dan denk ik dat dit gewoon een "false positive" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
KnightX schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 19:47:
[...]

Not nooit voorgehad. Als je de client van de officiele site hebt gedownload dan denk ik dat dit gewoon een "false positive" is.
Blijkbaar.. want half uur later kwam 3.2.2 en daar had ik geen problemen mee.

Mijn char zit nu op Red Eclipse.. iemand een naam van een grote social guild die ik kan joinen? Ben imperial (lvl41)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
De Rakghouls zijn terug. Een mooie kans om een paar epic bound-to-Legacy relics te scoren voor low-mid level characters. (Zonder die pesky alignment restrictions dat al die blauwe hebben)

Voor meer info over de missions, rewards en achievements kan altijd dulfy.net checken.

http://dulfy.net/2014/01/...l-resurgence-event-guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Heren als je een pre paid card toevoegd aan je account voor zeg maar 2 maanden... sta je dan ook te boek als 'subscriber' en ding je dus mee voor al dat leuks de komende maanden ?
Daarnaast, gezien ik mn account wachtwoord en securitykey niet meer heb (en het dus vrijwel onmogelijk is om in je account te komen als je beiden niet hebt..) begin ik opnieuw en heb ik geen expansions op dat account staan. Tot hoe ver kan ik gaan dan ? Ik neem aan dat je die Hutt Cartel expansion wel moet aanschaffen ?
De expansion die ergens in oktober komt is gratis toch ?

[ Voor 8% gewijzigd door PepieNL op 01-07-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
PepieNL schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:52:
Heren als je een pre paid card toevoegd aan je account voor zeg maar 2 maanden... sta je dan ook te boek als 'subscriber' en ding je dus mee voor al dat leuks de komende maanden ?
Daarnaast, gezien ik mn account wachtwoord en securitykey niet meer heb (en het dus vrijwel onmogelijk is om in je account te komen als je beiden niet hebt..) begin ik opnieuw en heb ik geen expansions op dat account staan. Tot hoe ver kan ik gaan dan ? Ik neem aan dat je die Hutt Cartel expansion wel moet aanschaffen ?
De expansion die ergens in oktober komt is gratis toch ?
Game time cards tellen ook gewoon als subscription, dus ja, je komt in aanmerking voor die goodies zoals de bonus companion.

Ik denk dat je telefonisch je account nog zou kunnen redden, als je de security questions nog kent. Wel, de antwoorden daarop. ;)

Als subscriber krijg je de Hutt Cartel expansion gratis, dus je kan tot 55. De expansion die in oktober komt is gratis voor subs, en de huidige expansion (Shadow of Revan - level 55-60) word op dat moment ook gratis. Momenteel kost die zo'n 17€ geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Hmmkay, duidelijk! Bedankt!
Mja ik zou natuurlijk ook even kunnen bellen naar engeland.. wie weet wat ze kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
PepieNL schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:19:
Hmmkay, duidelijk! Bedankt!
Mja ik zou natuurlijk ook even kunnen bellen naar engeland.. wie weet wat ze kunnen doen.
Gewoon support mailen, die vragen meestal naar je paspoort als id verificatie en je kunt weer aan de gang. Of je moet natuurlijk totale onzin hebben ingevuld voor je account.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Mailen? Vond alleen maar internationale telefoon nummers.
Maar het is geregeld, heb mn account weer terug! Dit weekend start ik met mn vanguard, zin an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik speel het ook nog met veel plezier. Zeker met de 12xp boost van nu. Dan kan je lekker story missions spelen. Ben met bijna elke character overnieuw begonnen en zitten bijna allemaal rond de 30 a 35 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
PepieNL schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:10:
Maar het is geregeld, heb mn account weer terug! Dit weekend start ik met mn vanguard, zin an!
Cool! Ik ben blij dat het in orde gekomen is! :D
Dubrillion schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:38:
Ik speel het ook nog met veel plezier. Zeker met de 12xp boost van nu. Dan kan je lekker story missions spelen. Ben met bijna elke character overnieuw begonnen en zitten bijna allemaal rond de 30 a 35 nu.
Yep, ik ben ook een paar nieuwe characters gestart van classes die ik al had, gewoon om de story nog eens te zien. Op het moment hoofdzakelijk een Sentinel, Scoundrel en een Sniper. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Na het zien van de E3 trailer ook maar weer eens ingelogd, Ziost gedaan voor het eerst maar dat is nogal een open einde. Weet iemand of er nog een content update gaat komen die deze story arc afrondt voordat FE uitkomt? Lijkt me niet maar lijkt me nog lomper dat men de SoR story arc half af laat liggen...

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Nephalem schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 00:33:
Na het zien van de E3 trailer ook maar weer eens ingelogd, Ziost gedaan voor het eerst maar dat is nogal een open einde. Weet iemand of er nog een content update gaat komen die deze story arc afrondt voordat FE uitkomt? Lijkt me niet maar lijkt me nog lomper dat men de SoR story arc half af laat liggen...
Op het moment wordt er gedacht dat ze die story arc gaan afronden in de eerste paar chapters van Fallen Empire.
Maar ja... zonder enig officieel woord is dat alleen maar speculatie. Het zou mooi zijn mochten ze bij het volgende Cantina event (11 July) een paar dingen verduidelijken. Er staat een story panel en zo geplant, dus er zullen wel een paar goeie nieuwe reveals bij zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
KnightX schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 00:41:
[...]

Op het moment wordt er gedacht dat ze die story arc gaan afronden in de eerste paar chapters van Fallen Empire.
Maar ja... zonder enig officieel woord is dat alleen maar speculatie. Het zou mooi zijn mochten ze bij het volgende Cantina event (11 July) een paar dingen verduidelijken. Er staat een story panel en zo geplant, dus er zullen wel een paar goeie nieuwe reveals bij zijn. :)
Bedankt, toch maar eens volgen dan, hopelijk wat meer details over 4.0

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Nephalem schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 01:09:
[...]

Bedankt, toch maar eens volgen dan, hopelijk wat meer details over 4.0
Nog niks over de story op het moment, maar ze hebben al wel een nieuwe blog gepost over de veranderingen die er komen rondom flashpoints en operations.

http://www.swtor.com/blog...flashpoints-fallen-empire

Zaterdag na de SDCC zullen we hopelijk nog wat meer info krijgen rond de story content. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
Daarnaast voor diegenen die in de buurt zijn en kans hebben langs te gaan: Ze zullen ook tijdens de Gamescom een cantina event houden in Keulen. Zie deze blog post.

Ben erg benieuwd wat eruit gaat komen maar wat ik tot nu toe heb gehoord klinkt eigenlijk wel goed. Heb in ieder geval alvast mijn subscription verlengd zodat ik wat van de rewards mee kan pikken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Blijkbaar komt een oude bekende terug.
https://twitter.com/iamwillgriggs/status/619971117487251456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Cool! Nog iemand die zijn eigen empire wilde bouwen 😄

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Ze hebben op het Cantina events codes gepost die geshared kunnen worden met anderen voor in-game goodies. Iedere code is door 5 personen bruikbaar.

http://www.swtor.com/user/ce/lbg2m

Denk eraan om de code die je krijgt na het te gebruiken ook te delen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
Dank voor het delen!

Mocht die van jou opgaan, dan de link die ik heb gekregen: http://www.swtor.com/user/ce/dksro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:27
Hier nog een nieuwe link:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Nog eentje erbij.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 10:08

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
En nog een:

Members only:

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Ik heb er 1 gebruikt van _Peter2_. Nu heb ik zelf ook een link gekregen om te sharen :)

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er een gebruikt van maniak.

En hier nog een:
Members only: title

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:17

The Chosen One

Zie signature!

^

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Patch 3.3 was voor een korte tijd uitgesteld. Gelukkig niet heel erg lang, want de servers zijn nu niet meer beschikbaar vanwege de update naar 3.3.

Ik heb begrepen dat het dus wel bevestigd is dat de nieuwe race beschikbaar is in Patch 3.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 11:12
Is inderdaad de Togruta species die nu verkrijgbaar zijn in de Cartel Market voor 600 Cartel Coins:

Togruta are now available in the Appearance Designer and the Cartel Market for 600 Cartel Coins. The Togruta species automatically hides any equipment in a characters head slot.

The Yavin IV Galactic Stronghold is now available on Yavin IV and at the Stronghold Directory located on either Fleet. There is a limit of four active Strongholds, so players with all available Strongholds will need to deactivate one prior to decorating Yavin IV.

The Galactic Diversity Bundle has been updated to include the Togruta Species unlock.

Vind alle patchnotes http://dulfy.net/2015/07/...e-update-3-3-patch-notes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Gaan de servers rond 5uur weer de lucht in? Dan schaf ik het nieuwe ras aan,. Vind het altijd een leuke motivatie om opnieuw te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Ik kijk zojuist op hun Twitter en dit is wat ik lees:

Gepost 11 minuten geleden:

All #SWTOR servers are now available! Thank you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Ik denk dat ik vanavond ook weer even ga spelen. weet alleen nog steeds niet welke class ik nu wil :P
Ik heb een max lvl BH maar de force blijft mij ook trekken.

Sith assassin spreekt mij ook heel erg aan maar die zijn nooit heel erg goed geweest voor zover ik mij kan herinneren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
MrDustv schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 17:08:
Ik denk dat ik vanavond ook weer even ga spelen. weet alleen nog steeds niet welke class ik nu wil :P
Ik heb een max lvl BH maar de force blijft mij ook trekken.

Sith assassin spreekt mij ook heel erg aan maar die zijn nooit heel erg goed geweest voor zover ik mij kan herinneren :S
Mooie timing. Het Togruta ras is juist live gegaan. 8)
En de Yavin IV Stronghold is ook in game nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:28
Voor diegen die ook nog een event code willen:"
http://www.swtor.com/user/ce/7sv4c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xondox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-08-2024
http://www.swtor.com/user/ce/1grto

event code te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIO3Y
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 19:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:52
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:16:
Ik heb er een gebruikt van maniak.

En hier nog een:
heb hem gebruikt. maar de vraag is wat kan ik er mee? ga vandaag weer beginnen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
Je krijgt dan in je in-game mail box een berichtje met daarin een lockbox. Daaruit krijg je dan een speeder en een random cartel market item (meestal een dye, om je armor een andere kleur te geven).
Pagina: 1 ... 84 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.