• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Aeon schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:43:
[...]

Zoeken ze nog members? Zo ja, wie kan ik vragen? Ik heb twee random guilds geprobeerd, maar dat schiet niet echt op.
Als je ingame bent even /Who Empire of tweakers of bij republic /who republic of tweakers
Dan krijg je een lijst met alle online spelers. die even vragen welke officer online is en je zit er in

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:30
Ik speel ook op The Red Eclipse. Kan ik ook Empire of Tweakers joinen? Zo ja, hoe? :D

Ik ben behoorlijk nieuw in het spel. Ik ben een 34 Jedi Guardian.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Diigii schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 19:25:
Ik speel ook op The Red Eclipse. Kan ik ook Empire of Tweakers joinen? Zo ja, hoe? :D

Ik ben behoorlijk nieuw in het spel. Ik ben een 34 Jedi Guardian.
Als Jedi Guardian kun je Empire of Tweakers niet joinen, Emperie of Tweakers zit aan de Sith kant.
Aan de republic is er meen ik Republic of Tweakers.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik zou republic of tweakers ook wel graag willen joinen maar volgens mij is die guild niet zo actief meer. Klopt dat?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
_Peter2_ schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 21:13:
[...]

Als Jedi Guardian kun je Empire of Tweakers niet joinen, Emperie of Tweakers zit aan de Sith kant.
Aan de republic is er meen ik Republic of Tweakers.
Dan moet ik inderdaad Republic of Tweakers joinen. Ik weet niet hoe actief ze precies zijn? Als iemand dat missschien zou kunnen zeggen :D. Ik zal in iedergeval in-game af en toe zoeken op Republic of Tweakers

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Misschien doe ik iets fout maar ik heb regelmatig gezocht maar vind nooit wat :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
temp00 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 10:38:
Misschien doe ik iets fout maar ik heb regelmatig gezocht maar vind nooit wat :P
Oh dan zal het wel rustig zijn in de guild. Als iemand nog een active guild weet, laat het me weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:49
Ik zit in tweakers en die is gewoon nog steeds goed aktief. We opsen regelmatig en op het moment zijn er zelfs mensen aan het spelen. Hou er wel rekening mee dat er feestdagen geweest zijn dus ja de afgelopen dagen is het erg rustig. Anders kunnen jullie kijken op onze website http://www.gotswtor.eu/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wat doe ik dan fout? :P Want als ik /who republic of tweakers doe gebeuren er één van de twee dingen bij mij: 1>ik krijg een hele lijst met namen. Vervolgens doe ik right click>whisper op één van de namen met een whisper erbij "Player not found".
2>het tweede wat er gebeurt is dat ik juist helemaal geen lijst krijg ("Showing 0 result").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:49
AAAh kijk Republic, dat kan heel erg kloppen daar zitten nog amper mensen. We konden op een gegeven moment niet meer opsen aan de rep kant, dus zijn we verhuisd naar de empire kant (dus de empire guild) en is de rep kant alleen nog maar om altjes te stallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik ben me nog een beetje aan het oriënteren welke class ik wil spelen en heb nu lvl10 Jedi Consular, lvl12 Commando Gunnery en een lvl18 Scoundrel Scrapper.
Nu moet ik met de Jedi weer kiezen. Ik wil voornamelijk ranged spelen (zo min mogelijk melee). 't liefst met een beetje flashy (magic achtige) spells. Als ik in combat proficiencies kijk dan moet ik volgens mij richting Sage-Telekinetics of Sage-Balance. Klopt dit? Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
temp00 schreef op zondag 28 december 2014 @ 20:00:
Ik ben me nog een beetje aan het oriënteren welke class ik wil spelen en heb nu lvl10 Jedi Consular, lvl12 Commando Gunnery en een lvl18 Scoundrel Scrapper.
Nu moet ik met de Jedi weer kiezen. Ik wil voornamelijk ranged spelen (zo min mogelijk melee). 't liefst met een beetje flashy (magic achtige) spells. Als ik in combat proficiencies kijk dan moet ik volgens mij richting Sage-Telekinetics of Sage-Balance. Klopt dit? Wat raden jullie aan?
Jedi Sage is inderdaad een ranged caster. De twee DPS specs van Sage verschillen in 'burst' en damage over time playstyles. De andere advanced class die Jedi Consular biedt is Jedi Shadow, dat is een melee DPS/Tank met een tweezijdige lightsaber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Thanks voor de info. In wow vond ik mage altijd leuker dan lock dus dan ga ik voor de burst sage :P. Is dat telekinetics of balance?

[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 28-12-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
temp00 schreef op zondag 28 december 2014 @ 20:23:
Thanks voor de info. In wow vond ik mage altijd leuker dan lock dus dan ga ik voor de burst sage :P. Is dat telekinetics of balance?
Telekenetics is de burst spec (casted damage) en Balance is de DoT spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ok gaan we voor Telekinetics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
jlena schreef op zondag 28 december 2014 @ 00:36:
AAAh kijk Republic, dat kan heel erg kloppen daar zitten nog amper mensen. We konden op een gegeven moment niet meer opsen aan de rep kant, dus zijn we verhuisd naar de empire kant (dus de empire guild) en is de rep kant alleen nog maar om altjes te stallen.
Empire 4ever! 8)
De meeste spelers zijn altijd al Empire geweest (toch op de servers waar ik op gespeeld heb), dat is ook iets wat je regelmatig tijdens het PvPen ziet. Empire vs Empire matches zijn redelijk common, terwijl Republic vs Republic amper voor komt. (Zelf nog nooit meegemaakt, maar ik speel ook niet heel veel Republic).

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren ben ik EoT gejoined met mijn assassin (Xi'nedra). Ben nog steeds een beetje zoekende welke class ik nu echt leuk vind. Mijn commando aan Republic kant is wel leuk (en level 40+), maar in een actief guild met Tweakers spelen trekt mij toch meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zo gister op m'n Jedi Sage m'n master gered van een curse en eindelijk m'n mount én m'n ship gekregen. Moet zeggen dat het rechtvaardige gebeuren van Trooper/Commando en Jedi me erg aanspreekt. Dat spirituele bij een Jedi vind ik dan weer wat minder en wat dat betreft vind ik de rechtlijnigheid en gear van een Trooper/Commando veel gaver, echter de spells van een Sage vind ik weer beter dan van een Trooper/Commando. Keuzes, keuzes, keuzes :)

Gister ook The Esseles flashpoint gedaan via de group finder. Ik bleek als DPS Sage gequeued te staan als healer en daar werd ik op een gegeven moment ook op gewezen omdat er niet werd gehealed :P. Uiteraard ff sorry gezegd en aangegeven dat ik net terug ben en heeel lang niet heb gespeeld. Gelukkig rage'de niemand en heb ik de group uiteindelijk gehealed met de healing spells die ik als Sage tot m'n beschikking heb. Ben wel gewend te healen maar 't ging toch nog beter dan ik verwachtte en uiteindelijk hebben we op die manier de dungeon ook afgemaakt. Al met al mooi avondje SWTOR.

edit:
Krijgt Sage Of Commando nog een gap closer / blink oid als dps op latere levels?

[ Voor 5% gewijzigd door temp00 op 04-01-2015 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 13:47
Dat spirituele is in chapter 2 wel een stuk minder! Mijn sage bevalt mij ook uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
temp00 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:22:
*knip*

edit:
Krijgt Sage Of Commando nog een gap closer / blink oid als dps op latere levels?
De Commando weet ik zo uit mijn hoofd niet, maar de Sage heeft/krijgt Force Speed, verder niet.
Is opzich genoeg als je hem op het juiste moment en manier gebruikt, alleen had ik als Shadow tank liever iets gehad wat meer lijkt op die gapcloser van de Jedi Knight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Is dat die jump die je bedoelt? Van de week zag ik een jedi in een flashpoint zo'n jump doen, zag er erg gaaf uit. Wel jammer dat Sage geen blink oid krijgt maar op torhead zie ik dat Force Speed een lekkere lage cooldown heeft dus dat is dan weer mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 11:12
De trooper krijgt hold the line waar je wat sneller mee kan lopen. Dacht dat je bij vanguard nog wat meer er uit kon halen bij de disciplines. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Toch maar aan het denken om terug te komen. Heb nog een CE account.

Maar welk karakter spelen..

Level 19 Sith Warrior (Juggernaut)
Level 14 Trooper (Commando)
Level 18 Bounty Hunter (Mercenary)
Level 31 Smuggler (Scoundrel)
Level 25 Imperial Agent (Sniper)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Ze zouden zo een 12x XP story lijn weer moeten doen.
Heb die vorige keer helaas gemist.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
Ze hebben gezegd dat 12x XP slechts eenmalig is maar dat er wel over 3x XP als legacy perk wordt nagedacht. Op zich ook niet slecht dacht ik zo. Vooral op een planeet als Makeb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

lanerios schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:03:
Toch maar aan het denken om terug te komen. Heb nog een CE account.

Maar welk karakter spelen..

Level 19 Sith Warrior (Juggernaut)
Level 14 Trooper (Commando)
Level 18 Bounty Hunter (Mercenary)
Level 31 Smuggler (Scoundrel)
Level 25 Imperial Agent (Sniper)
Vond zelf de imperial agent story line het tofste. Maar Bounty Hunter speelt ook lekker weg.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:51
Wat is er met Makeb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, level 10 Assassin gemaakt. Ging wel lekker door.

Wat ik wel jammer vind is dat er niet echt een duidelijke guide is voor bepaalde classes qua rotation etc. Ik zit nu op mijn Sniper gewoon rond te zoeken naar wat handig is, en ga dus om de andere mob dood (Tatooine).

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
lanerios schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:40:
Zo, level 10 Assassin gemaakt. Ging wel lekker door.

Wat ik wel jammer vind is dat er niet echt een duidelijke guide is voor bepaalde classes qua rotation etc. Ik zit nu op mijn Sniper gewoon rond te zoeken naar wat handig is, en ga dus om de andere mob dood (Tatooine).
Is dit wat voor je: http://dulfy.net/category/swtor/3-0-class-guides/3-0-sniper/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Helaas zitten daar een zooi skills tussen die je op dat level nog niet hebt :( Zat ik al naar te kijken. Ik ga vanavond weer wat rondklooien denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Aan de ene kant zou ik best wel weer eens willen spelen. Maar aan de andere kant.. de laatste keer dat ik de UI voor mn neus kreeg was het vol gespammed met free to play - buy here bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 11:50
jim[beam] schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:57:
De trooper krijgt hold the line waar je wat sneller mee kan lopen. Dacht dat je bij vanguard nog wat meer er uit kon halen bij de disciplines. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Een vanguard met Hold the line waar je alle hold the line utilities hebt gekozen gaat belachelijk snel. Je bent immune voor Movement impairment effects. En je sneldheid is ook insane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
Een beetje te groot en het verhaal op repside is mwah. Maar goed dat is maar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
D-Raven schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:01:
Aan de ene kant zou ik best wel weer eens willen spelen. Maar aan de andere kant.. de laatste keer dat ik de UI voor mn neus kreeg was het vol gespammed met free to play - buy here bullshit.
Welke free to play - buy bull shit?

Ik zie zover ik weet enkel 1 button voor de Cartel market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, en die is goed te negeren. Ben er zelf als subscriber weer (19 euro voor 60 dagen ftw), maar er zit genoeg in het spel om voorlopig weer te spelen merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisterne nog een vraag gesteld in guildchat, maar meteen erna ging de deurbel en stonden mijn schoonouders op de stoep, heb het antwoord dus niet meer gekregen :)

Met mijn Assassin ben ik nu klaar met de class quests op Balmorra ook de main story quests heb ik gedaan (t/m de secties waar je met je class quests komt).

Is het beter om nu (op level 21+ een beetje) door te gaan naar Nar Shaddaa of om eerst nog de extra missions te doen op Balmorra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, afgelopen weekend nieuw karakter gestart. Mirialan Jedi Knight (Guardian), bevalt zeer goed! Nu op Coruscant bezig. En heb het volgende gekocht met Cartel coins:

4x6% xp boost met class quests
4x6% xp boost met exploration

Zit te kijken wat er nog naast te kopen. Zit al op 15, dus de speeder piloting is nutteloos :p Iemand tips? Ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:07
Rocket boost FTW!

offtopic:
En nu ga ik weer leren, dus geen verdere motivatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zie ik het goed dat als je alle 2 de improvements hebt, dat de cooldown er niet meer is? Of lees ik dat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
lanerios schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:57:
Zie ik het goed dat als je alle 2 de improvements hebt, dat de cooldown er niet meer is? Of lees ik dat verkeerd.
Ik ben aan het leren, dus ik ga (en kan) geen SWTOR openen. Maar ik heb hem helemaal geupgrade, en volgens mij een cooldown van ~30 seconde, en 12 seconde boost. Het is iig niet unlimited, of gelijk weer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
_Peter2_ schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:10:
Gisterne nog een vraag gesteld in guildchat, maar meteen erna ging de deurbel en stonden mijn schoonouders op de stoep, heb het antwoord dus niet meer gekregen :)

Met mijn Assassin ben ik nu klaar met de class quests op Balmorra ook de main story quests heb ik gedaan (t/m de secties waar je met je class quests komt).

Is het beter om nu (op level 21+ een beetje) door te gaan naar Nar Shaddaa of om eerst nog de extra missions te doen op Balmorra?
Je krijgt meer xp als een beetje onderleveled bent. Maar dat betekent ook dat je wat harder moet vechten om mobs / elites neer te krijgen. Zolang je quest geel of oranje is zit je goed zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik weet het niet hoor die rotatie van een Commando Gunnery op lvl 21 :/ Ik merk erg vaak op boss fights en op trash dat ik zonder energy cells zit (ondanks het gebruik van Recharge Cells). Waarschijnlijk doordat ik te weinig hammer shot in m'n rotatie gooi? Want ik zag toevallig dat m'n energy regen non-linear is, dus hoe minder energy, hoe trager de regen.
Wat ik nu doe op een boss: precast Plasma Grenade, Sticky Grenade, Full Auto, Grav Round en met genoeg stacks High Impact Bolt eruit gooien. Verder Explosive Round wanneer ik moet bewegen maar vaak heb ik daar maar weinig energy voor. Blijft dit zo op high level? Ik heb trouwens ook een Charged Bolts ability maar gezien m'n andere abilities zie ik geen enkele reden om die te gebruiken, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
het is de plasma grenade denk ik. Kost ongelooflijk veel ammo. Ik gebruik die alleen icm Reserve Energy Cell en ook alleen als er 3 of 4 mobs stacked zijn. Ik weet niet of je die al hebt op lvl 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dan houden we die voorlopig ff uit de rotatie :) Ik denk het niet wat betreft die reserve cell op 21. Ik heb wel Recharge Cells die kan ik in combat gebruiken (50 energy over 3 seconden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signex
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-06-2021

Signex

Crazy of the North

Iusedto schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:49:
Ze zouden zo een 12x XP story lijn weer moeten doen.
Heb die vorige keer helaas gemist.
Idd, ik had er die tijd geen geld voor, anders had ik die expansion gepre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
Onze video voor de Bulo HM kill. Is inmiddels alweer 2 weken oud maar leek me toch de moeite waard om te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gaaf om te zien hoe die end game content eruit ziet. Gebruiken jullie nou ook Team Speak oid bij dit soort raids?
Die persoon die in het begin links bovenin op ranged staat, is dat een scoundrel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
De persoon die links bovenin staat is een gunslinger. De scoundrel is de healer en dat ben ik! :) We gebruiken idd voice comms. Het kan ook niet anders want er moet veel gecoordineerd worden in endgame en vooral met de huidige hard mode content.

Dank je wel voor het kijken van de video! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Leuk filmpje
Ben zelf maandag weer begonnen met SWTOR. Erg lang geleden dat ik gespeeld heb (ben officieel een "founder") en allemaal erg verwarrend :)
Denk meer dan 1 jaar niet gespeeld dus er is wel erg veel veranderd

Nu bezig mijn Vanguard aan het levelen (lvl37) en daarna verder met mijn Jugger denk ik

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

jim[beam] schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:43:
De persoon die links bovenin staat is een gunslinger. De scoundrel is de healer en dat ben ik! :)
Ah ok, ziet er beide vet uit! :)

edit:
Van de week een nieuwe companion erbij gekregen op m'n trooper: Elara Dorne (healer). Ben een beetje aan testen en ik moet zeggen dat 't met haar erbij ook wel lekker leveled met die heals die je van haar krijgt.

[ Voor 31% gewijzigd door temp00 op 29-01-2015 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
temp00 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:27:
[...]

Ah ok, ziet er beide vet uit! :)

edit:
Van de week een nieuwe companion erbij gekregen op m'n trooper: Elara Dorne (healer). Ben een beetje aan testen en ik moet zeggen dat 't met haar erbij ook wel lekker leveled met die heals die je van haar krijgt.
Levelen met een healer companion is het gemakkelijkste, of met een dps of tank comp als je zelf een healer bent. Een DPS met een dps of tank comp is meer challenging. :P

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Thanks voor de tip dan ga ik met haar verder levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Voor de liefhebber : het is dit weekend double XP weekend
Begint vanavond al dacht ik maar weet even geen tijd

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
Meestal begint dat rond een uur of 7 of 8. Ik ga m'n nieuwe guardian levelen dit weekend. Wat gaan jullie levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Vanguard en Juggernaut. Nu lvl 38 en wil zo ver mogelijk komen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Iusedto op 13-02-2015 14:08 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
heb toch wel gauw 20 levels en ben nu lvl 39 in 1 weekend. Dat double xp mogen ze vaker doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
jim[beam] schreef op maandag 16 februari 2015 @ 23:40:
heb toch wel gauw 20 levels en ben nu lvl 39 in 1 weekend. Dat double xp mogen ze vaker doen :D
Dat komt wel regelmatig terug. De volgende zal waarschijnlijk in Juli of Augustus zijn (als er niet nog eentje tussen is ^^).
Elk jaar zijn er wel een paar DXP Weekends. :)

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Op welke server zijn de meeste Tweakers actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
ronwiel schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:35:
Op welke server zijn de meeste Tweakers actief?
Op The Red Eclipse.
By the way, er is juist een nieuwe promotie:

http://www.swtor.com/choose-your-path

As part of the Choose Your Path promotion, we’re giving away an exclusive set of four Advanced Black-Purple Color Crystals to thank all of our Subscribers on March 31, 2015!

Be a Subscriber as of March 29, 2015* and give your Lightsaber blades and blaster bolts a new dark purple color along with a +41 boost!

• Advanced Black-Purple Striated Eviscerating Crystal (+41 Critical)
• Advanced Black-Purple Striated Indestructible Crystal (+41 Endurance)
• Advanced Black-Purple Striated War Hero's Crystal (+41 Expertise)
• Advanced Black-Purple Striated Hawkeye Crystal (+41 Power)

* ACCOUNT MUST BE IN AN ACTIVE SUBSCRIPTION STATUS ON MARCH 29, 2015 AT 11:59PM PDT / MARCH 30, 2015 AT 6:59AM GMT. ITEMS DELIVERED VIA IN-GAME MAIL ON OR AROUND MARCH 31, 2015.
ARE YOU A FORMER SUBSCRIBER?
There’s never been a better time to come back and play!

Don’t miss these special offers through March 29th:

Get 7 Days of Subscriber Access for free!
Save 40% on the new Story Pack, including the Shadow of Revan and Rise of the Hutt Cartel expansions, 60 Days of Game Time and 2400 Cartel Coins!

Find out more: www.swtor.com/choose-your-path/rejoin.
NEVER BEEN A SUBSCRIBER?
Unlock the full potential of your Star Wars™ adventure as a Subscriber!

Save 40% on the new Story Pack, including the Shadow of Revan expansion, 60 Days of Game Time and 2400 Cartel Coins! (Offer ends March 29)
Plus get monthly Cartel Coin Grants to spend in the in-game Cartel Market.

Find out more: www.swtor.com/choose-your-path/upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Zijn de expansions van Revan en Rise of the Hutt cartel interessant voor non subscription players?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
ronwiel schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:45:
Zijn de expansions van Revan en Rise of the Hutt cartel interessant voor non subscription players?
Yep, aangezien je anders het verhaal maar tot 50 kunt volgen in plaats van tot 60. Ook als je end-game content will doen zijn ze interessant (alhoewel je dan best wel de artifact authorization unlock hebt, anders kan je niks doen met epic gear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Laatst online: 19-09 10:08
Hmm ik twijfel wel om dit hele pakketje te kopen :P, spel beviel me wel (korte tijd dat ik heb gespeeld) maar ik speel ook veel LoL laatste tijd en heb het ook echt druk met school.
Ik ga het vandaag weer installeren en langzaam weer spelen, als het me bevalt ga ik ervoor en anders niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Jorca op 04-03-2015 11:14 ]

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Hoe zit het met abilities? Can ik deze onbeperkt toevoegen of zit hier een max. aan? Kon het in de Swtor handleiding niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 23:14

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

toch maar weer gaan spelen, account geupgrade naar revan met de huidige actie :)
Wel lekker op nieuw begonnen als powertech

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Als je upgrade met die aanbieding van game time met twee expansion packs, wordt dan je account na verkooptips omgezet in een maandelijks abo? Dat maakte ik namelijk uit de mail op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
ronwiel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 07:53:
Als je upgrade met die aanbieding van game time met twee expansion packs, wordt dan je account na verkooptips omgezet in een maandelijks abo? Dat maakte ik namelijk uit de mail op
Ik denk het wel. Je kan dit altijd nakijken op de site (onder account en edit subscription), en onmiddelijk cancellen als je geen subscription wil na die 60 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Vreemd onder subscription staat:
You have 53 days of subscription play time remaining.

Your account will move to Free-to-Play status if you cancel your subscription and your paid game time runs out.
Maar nergens een knop om te cancellen.

EDIT:
Maar wat blijkt, er is een sneaky linkje dat niet zomaar te vinden is: https://account.swtor.com/user/subscription/cancel.

EDIT 2:
Ik moet beter lezen. In het aanbiedings pack zit een 60-days game time 'kaart' en die is Non-Recurring'. Vandaar.

[ Voor 34% gewijzigd door Ronwiel op 26-03-2015 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
ronwiel schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:21:
Vreemd onder subscription staat:

[...]

Maar nergens een knop om te cancellen.

EDIT:
Maar wat blijkt, er is een sneaky linkje dat niet zomaar te vinden is: https://account.swtor.com/user/subscription/cancel.

EDIT 2:
Ik moet beter lezen. In het aanbiedings pack zit een 60-days game time 'kaart' en die is Non-Recurring'. Vandaar.
Ah cool. Ik had de expansion al pre-ordered toen die origineel uitkwam. Dus ik had geen idee hoe het zat met deze promo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Btw: double xp weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ben sinds een paar dagen ook weer begonnen na de release te hebben meegemaakt. Bevalt mij vrij goed weer moet ik zeggen. Ben nu Operative op The Red Eclipse.

Is er iemand die in een leuke guild zit? En iemand die mij een referral kan PMen?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Laatst online: 17-09 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Forn schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 17:00:
En iemand die mij een referral kan PMen?
Ik heb je een PM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
Double XP week van 16 april tot de 22ste van april. Verder ook costume designer en nieuwe planeet ziost op de 28ste bij de release van 3.2. Komen leuke dingen aan voor SWTOR :)

Nu hopen op de nieuwe ops op de planeet Ziost. Er zijn geruchten maar niemand die nog echt concreet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
jim[beam] schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:08:
Double XP week van 16 april tot de 22ste van april. Verder ook costume designer en nieuwe planeet ziost op de 28ste bij de release van 3.2. Komen leuke dingen aan voor SWTOR :)

Nu hopen op de nieuwe ops op de planeet Ziost. Er zijn geruchten maar niemand die nog echt concreet is.
Ik zie uit naar het Outfitter systeem. Doet mij denken aan de goeie oude City of Heroes dagen met al mijn costume slots.
Ik ben ook curieus of de nieuwe storylines op Ziost meer class specific content gaan hebben zoals SoR, of dit pas iets gaat zijn voor de volgende expansion. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Er is een nieuwe teaser gepost op de officiele site: http://www.swtor.com/fallen-empire?sf37722058=1

Afbeeldingslocatie: http://cdn-www.swtor.com/sites/all/files/en/fallenempire/fallenempire.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door KnightX op 20-04-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
Ziet er prachtig uit hoor!

12x XP komt op 4 mei tijdens "May the 4th be with you" en het blijft er ook voor een hele lange tijd. Kan ik eindelijk m'n sage levelen ;)

Iemand nog wat leuks geleveled tijdens de Double Xp week? Ik heb m'n guardian / marauder naar 60 geleveled. M'n sage naar 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
jim[beam] schreef op woensdag 22 april 2015 @ 00:34:
Ziet er prachtig uit hoor!

12x XP komt op 4 mei tijdens "May the 4th be with you" en het blijft er ook voor een hele lange tijd. Kan ik eindelijk m'n sage levelen ;)

Iemand nog wat leuks geleveled tijdens de Double Xp week? Ik heb m'n guardian / marauder naar 60 geleveled. M'n sage naar 21.
De 4de Mei is zowieso een goeie dag om op te loggen. Iedereen die op die dag inlogged krijgt een droid pet. En waarschijnlijk zal er ook wel een of andere CM exclusive zijn, of een titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Hmm, voor 12x XP ga ik zeker even subscription nemen.
Zit hier nl al een tijdje op te wachten

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
12x xp? Dan ga ik wel een sub nemen inderdaad, alleen voor hoe lang is de vraag. ben tot de 16e op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
wat ze zeiden op de Cantina Tour in Anaheim is dat het er voor indefinite. Dus net zo lang tot ze stop zeggen. Lekker vaag maar ga toch echt al m'n toons naar 60 levelen terwijl het active is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
jim[beam] schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:53:
wat ze zeiden op de Cantina Tour in Anaheim is dat het er voor indefinite. Dus net zo lang tot ze stop zeggen. Lekker vaag maar ga toch echt al m'n toons naar 60 levelen terwijl het active is.
Op de officiele forums word gespeculeerd dat het op zijn minst voor de hele zomer gaat zijn aangezien er nog altijd geen duratie is aangekondigt.
Nu maar wachten op het nieuws eh. Ik neem aan dat de devs wel snel iets zullen posten op de site, of dat er emails komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Denk dat ik dan mijn juggernaut ga lvlen. :) Maar eerst mijn Merc maar even max lvl gaan maken! nu lvl 49 en bijna de main storyline klaar :)

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:06
ik ga toch ook maar weer eens proberen. deze keer als een healer. iemand nog een leuke social/casual pve guild die het ook leuk vinden zo nu en dan te pvpen?(of is er een tweakers guild)?

een sith inquisitor in red eclips server is een feit:P

[ Voor 13% gewijzigd door loki504 op 25-04-2015 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Morgen komt de nieuwe patch er aan. :D http://www.swtor.com/gameupdates/rise-of-the-emperor
En er is meer nieuws gepost over the 12x Class xp ook: http://www.swtor.com/may-...p=sor_bwa-mkt-t-us-hp-183
Act now, the Epic Story XP Boost ends this Fall
De speculaties op de forums waren juist. Het blijft idd de hele zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Is die 12x Class XP genoeg om met alleen je class missies te levellen tot 50/55/60? Misschien vroeg klaar deze zomer met onderzoek, dan is het wel leuk om iets te doen te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 06:26
Toch ook serieus aan het twijfelen om deze nog eens van onder het stof te halen. Is de tweakers guild nog actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
mat.hi.as schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:08:
Is die 12x Class XP genoeg om met alleen je class missies te levellen tot 50/55/60? Misschien vroeg klaar deze zomer met onderzoek, dan is het wel leuk om iets te doen te hebben :)
Vorige keer was het genoeg om te levelen to 55 toen dit de cap was, dus dat is al zeker. :)
Ik neem aan dat het nu wel tot 60 zal leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Ik heb dit spel met de release gespeeld, en ben het nu weer aan het downloaden. Welke server is druk/aan te raden? Ik heb nog een Character op Tomb of Freedon Nadd geloof ik.

Hoe zit het met de balance, light vs dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Cogency schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:52:
Ik heb dit spel met de release gespeeld, en ben het nu weer aan het downloaden. Welke server is druk/aan te raden? Ik heb nog een Character op Tomb of Freedon Nadd geloof ik.

Hoe zit het met de balance, light vs dark?
The Red Eclipse is goed druk het meeste van de tijd. En bedoel je Empire en Republic met light vs dark?
Ik geloof dat er nog altijd meer Imps zijn. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Ok thanks. Op het moment ben ik nog aan het worstelen met de installer die niks doet als ik hem start.. Hij lijkt iets te extracten en poof weg.

edit: blijkbaar was Fraps de boosdoener. Het programma start niet als fraps aanstaat. 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Cogency op 27-04-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Red Eclipse is inderdaad nog steeds lekker druk. Als je een sub neemt zijn er genoeg guilds om uit te kiezen trouwens :)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ik wil graag de tweakers joinen, kan helaas nooit iemand online vinden aan de republic zijde :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

De tweakers guild is ook grotendeels empire :S
Dat is uitenraard ook de betere kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Dubbel gepost :(

[ Voor 84% gewijzigd door MrDustv op 04-05-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
MrDustv schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:33:
De tweakers guild is ook grotendeels empire :S
Dat is uitenraard ook de betere kant
Het zijn alleen wel double-posters :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Uiteraard :+

Meh, ben niet zo van NL only guilds. Ga lekker guildless rondhangen en over een tijdje wel wat operation guilds bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

_Peter2_ schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:07:
[...]

Het zijn alleen wel double-posters :+
Dont know how that happend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
MrDustv schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:02:
[...]

Dont know how that happend :(
[Jedi mind conrol trick]It didn't happen, MrDustv did not double post[/Jedi mind control trick]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 11:05
Is de 12x XP al geactiveerd? Ik heb nog wat alt's die ik naar lvl60 wil levellen. Dat ging erg snel vorige keer! (met de 12x XP bonus die je bij Shadow of Revan kreeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou..vandaag het laatste stukje van Ziost die open gaat. Ook meteen het einde van de Ziost story arc + een nieuwe daily area en Operation boss. Misschien krijgen we dan ook meteen een aankondiging voor de nieuwe expansion/Fallen Empire?

En 12x XP zou nu aan moeten staan (voor subscribers) aangezien deze op 4 mei geactiveerd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:00
Tot wanneer is die 12x XP bonus? Weet ik of ik nog ergens de tijd kan vinden om weer beginnen te spelen om er van te genieten :)
Pagina: 1 ... 83 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.