Ik heb het over PTS server niet over normale server he;)
En PTS server is idd in de US. Maar de meeste mensen die uitgenodigd zijn zijn US spelers
Ik heb het over PTS server niet over normale server he;)
Gear van de planetary comm traders is BoE, dus die kunnen gewoon op de postAshrah schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:56:
[...]
Zijn ze ook, echter je kan "legacy" gear gebruiken, stop daar het item in en dan kan je het naar elke character binnen je legacy sturen.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
dat ligt eraan. heb je een subscription? dan koop je wat je leuk lijkt. heb je geen subscription dan koop je dingen die handig zijn om te unlocken._Peter2_ schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:57:
Wat kun je het beste kopen voor Cartel Coins? (Heb tot nu toe een inventory upgrade voor mijn account gekocht).
Ik heb rocket boots gekocht. Dat was wel een aardige. Ik heb ook een paar unlocks gekocht (crewskil) naar ik ben nu subscriber, dus daar heb ik niet zoveel aan.odan schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:51:
[...]
dat ligt eraan. heb je een subscription? dan koop je wat je leuk lijkt. heb je geen subscription dan koop je dingen die handig zijn om te unlocken.
Ja, dat is een legacy unlock. Volgens mij zat het in een mobility pack oid. Met die boots kan je overal (dus ook waar je je speeder niet kan gebruiken) een seconde of 10 sneller bewegen (soort sprint dus eigenlijk) Niet onmisbaar, maar soms wel handig als je een eind moet lopen. (cooldown is iets van 2 mins ofzo)_Peter2_ schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:31:
Waar vind je de rocket boots? Is dat een Legacy unlock?
De boost duurt ook nog maar 2 weken (toch?)bitshady schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:42:
Na een lange swtor break (wow had toch altijd voorang, maar ben nu na 10 jaar eindelijk wel eens klaar met elfjes en dwergen) wil ik toch weer eens de draad op pakken. Ik herinner me dat ik de Jedia Shadow een leuke class vond, tot dat ik in een run terecht kwam en de ranged classes alles voor mijn neus weg knalden. Heeft Shadow/Assassin nu een andere gap closer dan de sprint? (shadowstep anyone...?
) Zo nee, dan ben ik bang dat ik me weer ga dood ergeren aan achter de feiten aan lopen.
Ik heb al even een Knight Sentinel gespeeld en dat bevalt me ook wel, die heeft iig de jump als gap closer, maar dan weer geen stealth.
Misschien toch maar weer eens een Sage proberen, lekker ranged en leuke effects.
Nu ben ik nooit verder gekomen dan een level 24, is het dan verstandig om die level boost te pakken, of kan ik beter rustig aan doen en alles ontdekken?
Met een DPS stealth class moet je zien dat je altijd op kop loopt (maar wel wachten op de tank om te aggroen eh, anders heb je unhappy teammatenbitshady schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:42:
Na een lange swtor break (wow had toch altijd voorang, maar ben nu na 10 jaar eindelijk wel eens klaar met elfjes en dwergen) wil ik toch weer eens de draad op pakken. Ik herinner me dat ik de Jedia Shadow een leuke class vond, tot dat ik in een run terecht kwam en de ranged classes alles voor mijn neus weg knalden. Heeft Shadow/Assassin nu een andere gap closer dan de sprint? (shadowstep anyone...?
) Zo nee, dan ben ik bang dat ik me weer ga dood ergeren aan achter de feiten aan lopen.
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
[ Voor 41% gewijzigd door bitpixl op 18-11-2014 12:30 ]
Ik ken het gevoel. Heb een sith assassin en een mercenary, vind merc heerlijk spelen en de story vind ik ook geweldig... Maar uiteraard roept de force mij ook elke keer weer terug naar mijn assassinbitshady schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:25:
Bedankt voor de antwoordenDe keuze zal gaan tussen een Sage en een Commando en ik ga lekker zonder boost levelen. Ik heb geen haast en wil iig 1x in een normaal tempo van de game en het levelen genieten. Uiteindelijk prefereer ik toch een ranged class boven melee, wat pve betreft.
Volgens mij is qua storyline de Trooper wel beter toch? Maar ja...the force... the force...
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
Mijn merc is mijn main character in't algemeen en aan de Empire kant. Mijn Shadow is mijn main Rep.MrDustv schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:32:
[...]
Ik ken het gevoel. Heb een sith assassin en een mercenary, vind merc heerlijk spelen en de story vind ik ook geweldig... Maar uiteraard roept de force mij ook elke keer weer terug naar mijn assassin
Vind het idee van stealth geweldig en de storyline ook best leuk, maar als ik dan merk hoe snel ik alles met mijn merc neer maai en hoeveel moeite ik heb met mijn assassin dan krabbel ik toch vrij snel terug naar mijn merc! Dat mijn merc 1 planeet voor blijft lopen op mijn assassin werkt ook niet echt meemoet ik elke keer door gebieden die ik de dag ervoor ook al heb gedaan
begint het snel te vervelen
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Ehm trooper of inquisitor? Trooper is toch niet met lighning?bitshady schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:53:
Kleine update, gisteravond Trooper gespeeld, maar het geeft me toch minder voldoening vergeleken met de Sage. Wat ik wel tof vind met de Trooper is dat je zo'n beetje alles voor credits kan doen /evil. Jammer dat ik de lightning minder vind als het gooien van debri
Trooper heeft ook lightning. Waar Bountyhunter Flamethrower heeft heeft trooper Lightning shock!!?? weet niet of het zo heet_Peter2_ schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:06:
[...]
Ehm trooper of inquisitor? Trooper is toch niet met lighning?
Jij speeld een evil Trooper en ik een meestal good bounty hunterbitshady schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:53:
Kleine update, gisteravond Trooper gespeeld, maar het geeft me toch minder voldoening vergeleken met de Sage. Wat ik wel tof vind met de Trooper is dat je zo'n beetje alles voor credits kan doen /evil. Jammer dat ik de lightning minder vind als het gooien van debri
[ Voor 58% gewijzigd door MrDustv op 20-11-2014 13:47 ]
Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"
[ Voor 10% gewijzigd door bitpixl op 20-11-2014 17:04 ]
computer voor alle werkzaamheden
Daar speel ik ook met een jedi guardian, smuggler gunslinger en een bounty hunter. De bounty hunter zit nog maar op level 15 ofzo maar ik vind het ook wel een leuke class om te spelen.Edwin van Cleef schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:04:
commendations spaar ik altijd door flashpoints te spelen iedere dag.
Ik ben een freeplayer en ik denk dat ik maandag even die uitbreiding ga kopen omdat ik toch wel veel speelplezier aan de game beleef.
voor heel veel dingen heb ik gear waar ik mods op kan kopen en op dit moment moet ik voor een volledige upgrade 88 commendations hebben om alles van nieuwe mods te voorzien.
Ik speel op de Rp server proginator als sith marrauder lvl 39 en als sith sorcerer lvl 26.
moet zeggen dat beide mij erg bevallen.
Probeer dan met een andere class samen te gaan. Je moet nog steeds 2x zoveel quests doen dan alleen, maar er zit dan variatie in en het gaat sneller.Aeon schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:32:
Ik heb gisteren geprobeerd om met een andere sith sorc de class quests te doen, maar dat werkte niet echt. (We moesten elke instance twee keer doen, 1 keer voor hem, daarna 1 keer voor mij)
Dat is best een aardig idee. Zeker als het op dezelfde planeet is kan dat een stuk sneller zijn. (volgens mij loopt dat per class redelijk gelijk toch?) Ik zal het vanavond eens in General chat roepen (LF1M Class quests)verkerk20 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:50:
[...]
Probeer dan met een andere class samen te gaan. Je moet nog steeds 2x zoveel quests doen dan alleen, maar er zit dan variatie in en het gaat sneller.
Class questen horen makkelijk solo te doen zijn dus ik snapniet echt waarom je die samen wil doen... Annyway als je dat leuk lijkt moet je het doenAeon schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:16:
[...]
Dat is best een aardig idee. Zeker als het op dezelfde planeet is kan dat een stuk sneller zijn. (volgens mij loopt dat per class redelijk gelijk toch?) Ik zal het vanavond eens in General chat roepen (LF1M Class quests)
Als je met de XP boost alleen de class quests doet, ga je vrij snel achter lopen qua gear. Vandaar dat het soms weleens lastig is. Ik moet zeggen dat ik daar met mijn Sith Sorc minder last van heb dan mijn Sentinal (hoewel Watchman spec hier wat beter lijkt te werken dan Combat)MrDustv schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:06:
[...]
Class questen horen makkelijk solo te doen zijn dus ik snapniet echt waarom je die samen wil doen... Annyway als je dat leuk lijkt moet je het doen
Ik heb Shadow niet gepreorderd dus was 12x even vergetenAeon schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:35:
[...]
Als je met de XP boost alleen de class quests doet, ga je vrij snel achter lopen qua gear. Vandaar dat het soms weleens lastig is. Ik moet zeggen dat ik daar met mijn Sith Sorc minder last van heb dan mijn Sentinal (hoewel Watchman spec hier wat beter lijkt te werken dan Combat)
Het lukt wel hoor, net als lvl44 een lvl44 elite moeten uitschakelen. Goed op interupts letten, defensive cooldowns, stims erbij. Goed, soms moet ik het 2 of 3 keer proberen.
computer voor alle werkzaamheden
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Welkom terug!temp00 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 01:45:
Hallo, ik heb dit spel vanaf launch iets van 1-2maanden casual gespeeld en zit er aan te denken om m'n lvl18 Scoundrel weer eens op te pakken. Wat is een beetje goede site qua class informatie? Ik las dat Noxxic, net als met WoW, niet zo heel best is. Ik had wel deze site gevonden: http://dulfy.net/2014/01/...coundrel-dps-class-guide/ maar heb geen idee of die informatie een beetje klopt. Iemand enig idee?
Jammer van die overhaul, begon juist een beetje te wennen aan mijn buildKnightX schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:26:
[...]
Welkom terug!![]()
Dulfy.net is de beste, en post constant nieuwe guides. Zodra er een event in-game is heeft Dulfy er al diezelfde dag een guide voor.
De bestaande builds vallen wel weg, aangezien het hele class system een overhaul krijgt volgende week wanneer de expansion uitkomt.
Yep, maar hou wel in gedachten dat er spoilers zullen zijn als je daar aan begint voor dat je de Class quests afgewerkt heb.Aeon schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:20:
Boehoe!!! Geen 12x XP meer.Eindstand is een Sith Sorc op lvl50, en een Sentinal op lvl40. Gezien de tijd die ik kon spelen, ben ik niet ontevreden. Maar ik had het ook sneller kunnen doen door met z'n 2en class quests te doen.
Ik begreep dat de quests uit de Rise of the Hutt expansion veel XP opleveren. (speelbaar vanaf lvl47) Klopt dat?
Ik denk dat je die build wel gaat kunnen namaken met het nieuwe Disciplines, het zal alleen even zoeken worden._Peter2_ schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:43:
[...]
Jammer van die overhaul, begon juist een beetje te wennen aan mijn build
Helaas nog geen level 40 aangetikt voor de bonus exp voor class quests wegviel, maar ik merk dat het verhaal wel leuk blijft. (Ik had sneller kunnen levelen als ik me puur concentreerde op de class quests, nu pakte ik vaak een aantal planet styr quests mee waardoor ik meer tijd kwijt was per planeet, maar het voelde wel ok om het verhaal van de planeet ook mee te spelen).
Geen probleem dan! Dat zou gemakkelijk na te maken moeten zijn. Same deal met mijn Merc (Arsenal)._Peter2_ schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:54:
Nee, eigenlijk een cookie cutter Gunnery build op mijn commando
[ Voor 24% gewijzigd door KnightX op 02-12-2014 11:05 ]
Ik denk dat ze na al die jaren door hebben dat veel spelers langer zouden blijven spelen als ze zich konden focusen op enkel de class stories, zonder de planetary missions iedere keer opnieuw te moeten doen voor XP. Dus het zou mij niet verbazen mochten ze zo'n systeem implementeren.D-Three schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:27:
Ik heb gehoord dat de xp boost in een andere vorm terug komt. Je zou een boost krijgen per char of zoiets. Dus 2 chars is 2x boost, enz. Geen idee of dit klopt. Maar het lijkt me geen slecht idee, zo laat je nieuwkomers met een 1ste char normaal levellen. En wie de andere storylines wil verkennen, kan dan sneller uplevellen.
Ook nog wat belangrijke info van de officiële forums (van community manager Eric Musco's post):Raising the level cap from 55 to 60, Shadow of Revan's content is meant for high-level players – and pre-ordering it grants a 12-fold experience boost for class missions, which Maclean says will let you level up to 55 simply by playing through your character's storyline and ignoring the repetitive "MMO bits." The expansion is also just the start of a new push toward story-centric content, according to BioWare Austin General Manager Jeff Hickman.
"This is the first step on the next great story adventure for Star Wars: The Old Republic," Hickman says. "If you like what you see in Shadow of Revan, wait until you see what we have coming for you next year. Next year is our big year."
Hey folks,
I wanted to pass on some important information for you in preparation for Shadow of Revan. As many of you know, in SoR there is a Mission you receive which is a unique Classs mission, meaning there is one for each Class. What I wanted to let you know is that in order to go on this Mission, you must have completed Act 3 on that character. That unique Mission is a continuation from Act 3, so you must have progressed your story to that point.
Note that this Class Mission is separate from the "critical path" of Shadow of Revan, so if you don't want to do this Class Mission, you can still progress through the expansion storyline. Although, it is of course highly recommended that you play through that Class Mission as well
TLDR - To play the new Class Mission in SoR, you must have cleared Act 3.
-eric
[ Voor 23% gewijzigd door KnightX op 02-12-2014 11:51 ]
Die heb je nodig om op Makeb te geraken en de level 50+ content te doen. Maar van zodra je 1 maand sub bent geweest heb je die gratis gekregen.D-Three schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:56:
Dus eerst best chapter 3 uit spelen voor te beginnen aan de SoR. Trouwens, de Huth Cartel expansion, is dat nog iets extra bovenop Makeb?
Oh thanks, wist ik nog geen eens. Gaan ze net zoals in WoW is gebeurd de talent trees simplificeren toevallig? Ik zit nu nog op free maar misschien binnenkort even gametime/subscription kopen. Is er in SWTOR ook een scroll of resurrection systeem oid waar anderen (of ik zelf) van kunnen profiteren?KnightX schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:26:
[...]
Welkom terug!![]()
Dulfy.net is de beste, en post constant nieuwe guides. Zodra er een event in-game is heeft Dulfy er al diezelfde dag een guide voor.
De bestaande builds vallen wel weg, aangezien het hele class system een overhaul krijgt volgende week wanneer de expansion uitkomt.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Yep, er is een referral systeem zoals the scroll of resurrection in WoW (zie signature) waarmee je anderen kan rekruteren of terugbrengen.temp00 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:41:
[...]
Oh thanks, wist ik nog geen eens. Gaan ze net zoals in WoW is gebeurd de talent trees simplificeren toevallig? Ik zit nu nog op free maar misschien binnenkort even gametime/subscription kopen. Is er in SWTOR ook een scroll of resurrection systeem oid waar anderen (of ik zelf) van kunnen profiteren?
[ Voor 5% gewijzigd door KnightX op 02-12-2014 15:55 ]
Np! En je kan die link al gerust gebruiken, als F2P account krijg je ook die unlocks (alleen niet de gratis 7 dagen subscription, dat is alleen voor terugkerende spelers - ik heb dat slecht verwoord in mijn signature).temp00 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:26:
Thanks nuttige info allemaal!Mocht ik binnenkort nog game time kopen dan zal ik zeker jouw referal link gebruiken. Dat nieuwe discipline systeem ziet er overigens veelbelovend uit tov de oude talent trees
[ Voor 3% gewijzigd door KnightX op 03-12-2014 03:51 ]
Nee.Ryatzu schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:25:
Als je nu nog de uitbreiding koopt. Heb je dan early acces rewards?
AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers
Geen idee hoe het zit met wow maar met swtor kan je in principe gratis spelen. Er zijn weliswaar enkele nadelen aan verbonden maar het is gemakkelijker om te proberen dusMrDustv schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:34:
Wat vervelend.... Wil heel graag SWTOR spelenmaar wil ook heel graag Wow Spelen.... Dilema
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 20:08 ]
Ik ben momenteel voor zowel WOW als SWTOR gesubbedD-Three schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:03:
[...]
Geen idee hoe het zit met wow maar met swtor kan je in principe gratis spelen. Er zijn weliswaar enkele nadelen aan verbonden maar het is gemakkelijker om te proberen dus
Too many games to play, too little time!MrDustv schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:55:
[...]
Ik ben momenteel voor zowel WOW als SWTOR gesubbeddat is mijn probleem juist xD heb maar 1 vrije avond door de week en in het weekend heb ik ook nog andere verantwoordingen
[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 07-12-2014 22:57 ]
ras maakt niks uit, enige ras specifieke is een social ability, maar die zijn alleen maar cosmetisch.temp00 schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:40:
Ok daar maar eens een kijkje nemen. Klopt 't trouwens dat species perks zijn removed? Want ik lees hier dat 't wat betreft combat niet uitmaakt welk species je kiest maar ik zou toch zweren dat bijv. cyborg bij launch een increased crit chance had oid.
Het is wel erg druk de laatste tijd. Veel lag daardoor. Zal vast met de expansion te maken hebben. Maar ik wil geen PVP of RP spelen, en ook niet op een Duitse of Franstalige server. Dus blijft er niet veel over.Juan1717 schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:05:
Red eclipse vind ik wel goed.
Ok goede zaak, kan ik tenminste spelen wat ik wilNephalem schreef op maandag 08 december 2014 @ 01:24:
[...]
ras maakt niks uit, enige ras specifieke is een social ability, maar die zijn alleen maar cosmetisch.
[ Voor 45% gewijzigd door D-Three op 08-12-2014 16:32 ]
Die Class specific missie van de Jedi Knight was een joke om eerlijk te zijn .... (zonder het verder te willen spoileren)D-Three schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:56:
Dus eerst best chapter 3 uit spelen voor te beginnen aan de SoR. Trouwens, de Huth Cartel expansion, is dat nog iets extra bovenop Makeb?
Heb ik uiteindelijk ook gedaan, maar dan nog doe het liever op de normale manier ^^D-Three schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:43:
Sommigen zijn er wel door geraakt door op één of andere manier een andere bug te misbruiken. Dus het is wel mogelijk.
Afgelopen zondag ongeveer de helft van mijn credits uitgegeven aan skillsjim[beam] schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 02:55:
De credits mag je voortaan houden. Vanaf morgen zijn alle skills gratis te verkrijgen bij je trainer. Het is me tot nu toe 2x gelukt om eindbaas te verslaan. Met de rug tegen de muur en ben blijven taunten en dpsen. Hoop dat ze de bug er wel uithalen morgen want moet er nog een paar keer heen met alts die geen taunt hebben.
Waarom een joke trouwens? Je kan spoiler tags gebruikenAshrah schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:33:
[...]
Die Class specific missie van de Jedi Knight was een joke om eerlijk te zijn .... (zonder het verder te willen spoileren)
Ja i know, maar had ik geen zin inD-Three schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:07:
Waarom een joke trouwens? Je kan spoiler tags gebruiken
In de opties zit een slider genaamd camera zoom max range of zoiets. Die dus helemaal open gooien
Als je hulp nodig hebt met een H4 mag je me wel een bericht ingame sturen, Dunross/Ashráh aand de Rep kant._Peter2_ schreef op woensdag 10 december 2014 @ 08:04:
Zal binnenkort eens kijken of ik een Heroic-4 quest kan doen (om in het groepsverband te komen, speel nu vooral solo).
[ Voor 9% gewijzigd door temp00 op 14-12-2014 21:51 ]
Ik weet niet wat je legacy naam is, maar de standaard The, slaat op The <naam> legacy . Als je je legacy naam weergeeft achter je characternaam, zie je die niet.temp00 schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:42:
Gisteren had ik wel even een baalmomentje, 100 jaar na zitten denken over een mooie legacy-naam. Veel dingen geprobeerd, uiteindelijk na heel lang denken met iets mooi's op de proppen gekomen....................niet dus.
Ik was zo geniaal om het woord The in m'n legacy-naam te gebruiken, maar in de aanduiding zit al The. Toen liep ik dus opeens rond met The The Legacy-naam. Afijn, ik ben er eigenlijk op tegen maar toen maar cartel coins gekocht om daar een legacy name change item van te kopen, wil ik 't item gebruiken, blijk ik 700+ uur te moeten wachten voordat ik 't kan gebruiken.
Heb maar een ticket aangemaakt. Hopelijk kunnen ze die cooldown verwijderen
Zoeken ze nog members? Zo ja, wie kan ik vragen? Ik heb twee random guilds geprobeerd, maar dat schiet niet echt op.MrDustv schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:56:
Tegenwoordig zit ik ook in de Tweakers guid
Ik moet zeggen het bevalt mij goed! Een sociale groep met active spelers!
Ondertussen lvl 34 op mijn merc en lvl 38 op mijn assassin. Zit nog steeds in twijvel welke ik nu wil maxen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq