Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 11:50
D-Three schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:03:
[...]

Dan speel je wss op een US server?
Ik heb het over PTS server niet over normale server he;)
En PTS server is idd in de US. Maar de meeste mensen die uitgenodigd zijn zijn US spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Ashrah schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:56:
[...]

Zijn ze ook, echter je kan "legacy" gear gebruiken, stop daar het item in en dan kan je het naar elke character binnen je legacy sturen.
Gear van de planetary comm traders is BoE, dus die kunnen gewoon op de post :*)
Voor end game gear moet je idd legacy gear kopen, die krijg je het makkelijkst van vendors bij events zoals bounty week.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Wat kun je het beste kopen voor Cartel Coins? (Heb tot nu toe een inventory upgrade voor mijn account gekocht).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 11:22

odan

The dark side is within all!

_Peter2_ schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:57:
Wat kun je het beste kopen voor Cartel Coins? (Heb tot nu toe een inventory upgrade voor mijn account gekocht).
dat ligt eraan. heb je een subscription? dan koop je wat je leuk lijkt. heb je geen subscription dan koop je dingen die handig zijn om te unlocken.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59
odan schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:51:
[...]

dat ligt eraan. heb je een subscription? dan koop je wat je leuk lijkt. heb je geen subscription dan koop je dingen die handig zijn om te unlocken.
Ik heb rocket boots gekocht. Dat was wel een aardige. Ik heb ook een paar unlocks gekocht (crewskil) naar ik ben nu subscriber, dus daar heb ik niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Waar vind je de rocket boots? Is dat een Legacy unlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
_Peter2_ schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:31:
Waar vind je de rocket boots? Is dat een Legacy unlock?
Ja, dat is een legacy unlock. Volgens mij zat het in een mobility pack oid. Met die boots kan je overal (dus ook waar je je speeder niet kan gebruiken) een seconde of 10 sneller bewegen (soort sprint dus eigenlijk) Niet onmisbaar, maar soms wel handig als je een eind moet lopen. (cooldown is iets van 2 mins ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Na een lange swtor break (wow had toch altijd voorang, maar ben nu na 10 jaar eindelijk wel eens klaar met elfjes en dwergen ;)) wil ik toch weer eens de draad op pakken. Ik herinner me dat ik de Jedia Shadow een leuke class vond, tot dat ik in een run terecht kwam en de ranged classes alles voor mijn neus weg knalden. Heeft Shadow/Assassin nu een andere gap closer dan de sprint? (shadowstep anyone...? ;)) Zo nee, dan ben ik bang dat ik me weer ga dood ergeren aan achter de feiten aan lopen.

Ik heb al even een Knight Sentinel gespeeld en dat bevalt me ook wel, die heeft iig de jump als gap closer, maar dan weer geen stealth.
Misschien toch maar weer eens een Sage proberen, lekker ranged en leuke effects.

Nu ben ik nooit verder gekomen dan een level 24, is het dan verstandig om die level boost te pakken, of kan ik beter rustig aan doen en alles ontdekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
Voor zover ik weet heeft de Shadow nog steeds alleen maar Force Speed als echte gap closer (naast wat stuns). Dat zou in theorie genoeg moeten zijn, maar kan me voorstellen dat het erg frustrerend is als ranged alles eerder neerschiet. Misschien is Sage dan inderdaad een idee, ik heb nu een lvl 40 sage en opzich vermaak ik me daar wel mee kwa combat, al lijkt mij visueel een Sith Sorcerer (lightning spec) wel cooler :D Probleem is alleen dat ik daar een jaar niet meer mee heb gespeeld en echt niet meer zou weten hoe het verhaal in elkaar steekt :D

Enerzijds zou ik die boost pakken, anderzijds is het nu wel mijn ervaring dat je dan ook een set Adaptive armor voor jezelf en je companion nodig hebt met iets als Cybertech om het te vullen met armor en mods. je krijgt namelijk niet genoeg armor en wapens om je character volledig te kitten als je alleen maar story quests doet. Dus pick your poison, zowel voor de boost als het rustig ergens doorheen wandelen is iets te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
bitshady schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:42:
Na een lange swtor break (wow had toch altijd voorang, maar ben nu na 10 jaar eindelijk wel eens klaar met elfjes en dwergen ;)) wil ik toch weer eens de draad op pakken. Ik herinner me dat ik de Jedia Shadow een leuke class vond, tot dat ik in een run terecht kwam en de ranged classes alles voor mijn neus weg knalden. Heeft Shadow/Assassin nu een andere gap closer dan de sprint? (shadowstep anyone...? ;)) Zo nee, dan ben ik bang dat ik me weer ga dood ergeren aan achter de feiten aan lopen.

Ik heb al even een Knight Sentinel gespeeld en dat bevalt me ook wel, die heeft iig de jump als gap closer, maar dan weer geen stealth.
Misschien toch maar weer eens een Sage proberen, lekker ranged en leuke effects.

Nu ben ik nooit verder gekomen dan een level 24, is het dan verstandig om die level boost te pakken, of kan ik beter rustig aan doen en alles ontdekken?
De boost duurt ook nog maar 2 weken (toch?)

Mijn commando is intussen level 33 en heeft net al zijn armor (mods) geupdate nar level 33. Alleen nog een adjustable shield aanschaffen.

Is er ook een site die je char profiel weer kan geven (zoiets als de WoW armory)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
bitshady schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:42:
Met een DPS stealth class moet je zien dat je altijd op kop loopt (maar wel wachten op de tank om te aggroen eh, anders heb je unhappy teammaten :P ). Zeker niet bij de ranged DPSes en healer rond hangen en dan proberen de gap te closen eenmaal het vechten al begonnen is. Je hebt stealth voor een reden.

Dan eenmaal het vechten begint val je aan vanuit stealth, ofwel op het target van de tank (die gaat meestal toch voor golden of silver mobs) of een vijand die meer vanachter staat.

Soms eens strategisch je speed gebruiken om snel ergens te geraken en dat komt best goed hoor. Ik heb zelf ook een lvl 55 Shadow die in FPs goed wat mobs neer maait. 8)

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Bedankt voor de antwoorden :) De keuze zal gaan tussen een Sage en een Commando en ik ga lekker zonder boost levelen. Ik heb geen haast en wil iig 1x in een normaal tempo van de game en het levelen genieten. Uiteindelijk prefereer ik toch een ranged class boven melee, wat pve betreft.

Volgens mij is qua storyline de Trooper wel beter toch? Maar ja...the force... the force... ;)

[ Voor 41% gewijzigd door bitpixl op 18-11-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

bitshady schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:25:
Bedankt voor de antwoorden :) De keuze zal gaan tussen een Sage en een Commando en ik ga lekker zonder boost levelen. Ik heb geen haast en wil iig 1x in een normaal tempo van de game en het levelen genieten. Uiteindelijk prefereer ik toch een ranged class boven melee, wat pve betreft.

Volgens mij is qua storyline de Trooper wel beter toch? Maar ja...the force... the force... ;)
Ik ken het gevoel. Heb een sith assassin en een mercenary, vind merc heerlijk spelen en de story vind ik ook geweldig... Maar uiteraard roept de force mij ook elke keer weer terug naar mijn assassin :P

Vind het idee van stealth geweldig en de storyline ook best leuk, maar als ik dan merk hoe snel ik alles met mijn merc neer maai en hoeveel moeite ik heb met mijn assassin dan krabbel ik toch vrij snel terug naar mijn merc! Dat mijn merc 1 planeet voor blijft lopen op mijn assassin werkt ook niet echt mee :P moet ik elke keer door gebieden die ik de dag ervoor ook al heb gedaan :S begint het snel te vervelen

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
MrDustv schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:32:
[...]

Ik ken het gevoel. Heb een sith assassin en een mercenary, vind merc heerlijk spelen en de story vind ik ook geweldig... Maar uiteraard roept de force mij ook elke keer weer terug naar mijn assassin :P

Vind het idee van stealth geweldig en de storyline ook best leuk, maar als ik dan merk hoe snel ik alles met mijn merc neer maai en hoeveel moeite ik heb met mijn assassin dan krabbel ik toch vrij snel terug naar mijn merc! Dat mijn merc 1 planeet voor blijft lopen op mijn assassin werkt ook niet echt mee :P moet ik elke keer door gebieden die ik de dag ervoor ook al heb gedaan :S begint het snel te vervelen
Mijn merc is mijn main character in't algemeen en aan de Empire kant. Mijn Shadow is mijn main Rep.
Dus ik doe zo'n beetje hetzelfde. 8)
Het zullen ook die twee zijn die eerst door de expansion zullen gaan.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

• bitpixl
  • Niet online
Kleine update, gisteravond Trooper gespeeld, maar het geeft me toch minder voldoening vergeleken met de Sage. Wat ik wel tof vind met de Trooper is dat je zo'n beetje alles voor credits kan doen /evil. Jammer dat ik de lightning minder vind als het gooien van debri :P

• _Peter2_
bitshady schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:53:
Kleine update, gisteravond Trooper gespeeld, maar het geeft me toch minder voldoening vergeleken met de Sage. Wat ik wel tof vind met de Trooper is dat je zo'n beetje alles voor credits kan doen /evil. Jammer dat ik de lightning minder vind als het gooien van debri :P
Ehm trooper of inquisitor? Trooper is toch niet met lighning?

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

_Peter2_ schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:06:
[...]

Ehm trooper of inquisitor? Trooper is toch niet met lighning?
Trooper heeft ook lightning. Waar Bountyhunter Flamethrower heeft heeft trooper Lightning shock!!?? weet niet of het zo heet :P
bitshady schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:53:
Jij speeld een evil Trooper en ik een meestal good bounty hunter :P
tenminste ik heb besloten geen sellout te zijn en mijn orginele job te clearen, bij bounty hunter word je altijd meer geld geboden als je je target niet dood maakt maar ik laat mij niet omkopen! Daarnaast maak ik niet onnodig mensen dood, alleen als ik er voor betaald word. Als ik een evil keus moet maken om mijn werk te doen dan doe ik dat :) merk wel dat je zo de snelste social gain hebt met Mako :D

[ Voor 58% gewijzigd door MrDustv op 20-11-2014 13:47 ]

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• bitpixl
  • Niet online
Mijn post was niet helemaal duidelijk denk ik ;) Bij de Trooper mis ik de Force en bij een Sith Sorcerer vind ik de lightning minder als het gooien van debri, wat je met een Sage doet, anders had ik misschien nog een sorcerer gerolled. Ik bedoelde dus niet die "lightning" shot ability van de Trooper ;)

En ja ik speel dan wel republic, maar dan wel zo /evil mogelijk :)

[ Voor 10% gewijzigd door bitpixl op 20-11-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

commendations spaar ik altijd door flashpoints te spelen iedere dag.
Ik ben een freeplayer en ik denk dat ik maandag even die uitbreiding ga kopen omdat ik toch wel veel speelplezier aan de game beleef.
voor heel veel dingen heb ik gear waar ik mods op kan kopen en op dit moment moet ik voor een volledige upgrade 88 commendations hebben om alles van nieuwe mods te voorzien.
Ik speel op de Rp server proginator als sith marrauder lvl 39 en als sith sorcerer lvl 26.
moet zeggen dat beide mij erg bevallen.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Mijn commando is dit weekend level 36 geworden. Zit nu volgens mij op het eind van Hoofdstuk 1.

Ik speel met een Gunnery build op het moment, en die bevalt best.
Mijn companion is Dorne, toch wel handig om een healer bij je te hebben.

Qua rotation tegen sterkere tegenstanders is het vaak:
Sticky grenade, grav round to 5x Carged Barrel buff, daarna een High Impact bolt, waarne een full auto, herhaal grav round tot 5x Buff (of eerder full auto als deze een refresh heeft gekregen van Curtain of Fire).

Meeste mobs liggen dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Afgelopen weekend Sahdow tot 13 geleveld, Sage gespeeld tot 13 en was weer begonnen aan een Trooper.
Toen een discussie gehad met een maat van mij die de Imp agent als faoriete class heeft en eigenlijk toen maar een Bounty Hunter aangemaakt om ook maar aan de imp kant te spelen en eventueel nog wat samen te kunnen doen. Bounty Hunter had ik nog nooit aangemaakt en mijn eerste indruk is dat ik dit veel eerder had moeten doen. Het lijkt er zowaar op dat ik mijn class heb gevonden :) Iemand hier die ook op Red Eclipse speelt en plaats heeft voor 2 casual (newbies?). Zou graag gebruik maken van de max XP leveling bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 13:51
Edwin van Cleef schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:04:
commendations spaar ik altijd door flashpoints te spelen iedere dag.
Ik ben een freeplayer en ik denk dat ik maandag even die uitbreiding ga kopen omdat ik toch wel veel speelplezier aan de game beleef.
voor heel veel dingen heb ik gear waar ik mods op kan kopen en op dit moment moet ik voor een volledige upgrade 88 commendations hebben om alles van nieuwe mods te voorzien.
Ik speel op de Rp server proginator als sith marrauder lvl 39 en als sith sorcerer lvl 26.
moet zeggen dat beide mij erg bevallen.
Daar speel ik ook met een jedi guardian, smuggler gunslinger en een bounty hunter. De bounty hunter zit nog maar op level 15 ofzo maar ik vind het ook wel een leuke class om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Inmiddels is mijn Sentinel L38 en mijn Sith Sorc is 44. Ik levelde ze beiden (xp bonus) gelijk, maar ik ga het niet redden om ze beiden L55 te krijgen. Ik speel dus alleen nog door met mijn sorc, en mocht ik tijd over hebben ga ik verder met mijn Sentinel.

Ik vind beide classes erg leuk om te spelen, maar het "boyscout" gehalte van de Jedi knight begon me wat te irriteren. Maar ik ga hem zeker nog wel naar 55 levelen.

Wel ben ik af en toe gedwongen om er een level bij te grinden. Soms krijg ik de boss uit een class-quest niet down. (Met betere gear kom ik ook een heel eind, maar toch)

Ik heb gisteren geprobeerd om met een andere sith sorc de class quests te doen, maar dat werkte niet echt. (We moesten elke instance twee keer doen, 1 keer voor hem, daarna 1 keer voor mij) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
Aeon schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:32:

Ik heb gisteren geprobeerd om met een andere sith sorc de class quests te doen, maar dat werkte niet echt. (We moesten elke instance twee keer doen, 1 keer voor hem, daarna 1 keer voor mij) :(
Probeer dan met een andere class samen te gaan. Je moet nog steeds 2x zoveel quests doen dan alleen, maar er zit dan variatie in en het gaat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
verkerk20 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:50:
[...]

Probeer dan met een andere class samen te gaan. Je moet nog steeds 2x zoveel quests doen dan alleen, maar er zit dan variatie in en het gaat sneller.
Dat is best een aardig idee. Zeker als het op dezelfde planeet is kan dat een stuk sneller zijn. (volgens mij loopt dat per class redelijk gelijk toch?) Ik zal het vanavond eens in General chat roepen (LF1M Class quests)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Aeon schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:16:
[...]

Dat is best een aardig idee. Zeker als het op dezelfde planeet is kan dat een stuk sneller zijn. (volgens mij loopt dat per class redelijk gelijk toch?) Ik zal het vanavond eens in General chat roepen (LF1M Class quests)
Class questen horen makkelijk solo te doen zijn dus ik snapniet echt waarom je die samen wil doen... Annyway als je dat leuk lijkt moet je het doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
MrDustv schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:06:
[...]

Class questen horen makkelijk solo te doen zijn dus ik snapniet echt waarom je die samen wil doen... Annyway als je dat leuk lijkt moet je het doen :)
Als je met de XP boost alleen de class quests doet, ga je vrij snel achter lopen qua gear. Vandaar dat het soms weleens lastig is. Ik moet zeggen dat ik daar met mijn Sith Sorc minder last van heb dan mijn Sentinal (hoewel Watchman spec hier wat beter lijkt te werken dan Combat)

Het lukt wel hoor, net als lvl44 een lvl44 elite moeten uitschakelen. Goed op interupts letten, defensive cooldowns, stims erbij. Goed, soms moet ik het 2 of 3 keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Aeon schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:35:
[...]

Als je met de XP boost alleen de class quests doet, ga je vrij snel achter lopen qua gear. Vandaar dat het soms weleens lastig is. Ik moet zeggen dat ik daar met mijn Sith Sorc minder last van heb dan mijn Sentinal (hoewel Watchman spec hier wat beter lijkt te werken dan Combat)

Het lukt wel hoor, net als lvl44 een lvl44 elite moeten uitschakelen. Goed op interupts letten, defensive cooldowns, stims erbij. Goed, soms moet ik het 2 of 3 keer proberen.
Ik heb Shadow niet gepreorderd dus was 12x even vergeten :P Ben sinds een maandje pas weer begonnen en heb besloten gewoon te lvlen inplaats van met 12x xp. zijn genoeg leuke questlines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

levelen doe ik voornamelijk met flashpoints zo stap ik met een hoger level in mijn class quest en verloopt het wat soepeler.
Ik verdien met de flashpoints commendations die ik dan kan gebruiken voor mijn gears voor zowel mezelf als voor mijn companion.
sommige mensen vergeten dat ze ook gebruik moeten maken van de specialiteiten die een bepaalde class bezitten.
zo kan ik bijvoorbeeld als marrauder een droid stunnen om eerst anderen uit te schakelen en vervolgens me op de droid kan gaan richten.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hallo, ik heb dit spel vanaf launch iets van 1-2maanden casual gespeeld en zit er aan te denken om m'n lvl18 Scoundrel weer eens op te pakken. Wat is een beetje goede site qua class informatie? Ik las dat Noxxic, net als met WoW, niet zo heel best is. Ik had wel deze site gevonden: http://dulfy.net/2014/01/...coundrel-dps-class-guide/ maar heb geen idee of die informatie een beetje klopt. Iemand enig idee?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
temp00 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 01:45:
Hallo, ik heb dit spel vanaf launch iets van 1-2maanden casual gespeeld en zit er aan te denken om m'n lvl18 Scoundrel weer eens op te pakken. Wat is een beetje goede site qua class informatie? Ik las dat Noxxic, net als met WoW, niet zo heel best is. Ik had wel deze site gevonden: http://dulfy.net/2014/01/...coundrel-dps-class-guide/ maar heb geen idee of die informatie een beetje klopt. Iemand enig idee?
Welkom terug! :*)
Dulfy.net is de beste, en post constant nieuwe guides. Zodra er een event in-game is heeft Dulfy er al diezelfde dag een guide voor.
De bestaande builds vallen wel weg, aangezien het hele class system een overhaul krijgt volgende week wanneer de expansion uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
KnightX schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:26:
[...]

Dulfy.net is de beste, en post constant nieuwe guides. Zodra er een event in-game is heeft Dulfy er al diezelfde dag een guide voor.
De bestaande builds vallen wel weg, aangezien het hele class system een overhaul krijgt volgende week wanneer de expansion uitkomt.
Jammer van die overhaul, begon juist een beetje te wennen aan mijn build :)

Helaas nog geen level 40 aangetikt voor de bonus exp voor class quests wegviel, maar ik merk dat het verhaal wel leuk blijft. (Ik had sneller kunnen levelen als ik me puur concentreerde op de class quests, nu pakte ik vaak een aantal planet styr quests mee waardoor ik meer tijd kwijt was per planeet, maar het voelde wel ok om het verhaal van de planeet ook mee te spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Boehoe!!! Geen 12x XP meer. :( Eindstand is een Sith Sorc op lvl50, en een Sentinal op lvl40. Gezien de tijd die ik kon spelen, ben ik niet ontevreden. Maar ik had het ook sneller kunnen doen door met z'n 2en class quests te doen.

Ik begreep dat de quests uit de Rise of the Hutt expansion veel XP opleveren. (speelbaar vanaf lvl47) Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Aeon schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:20:
Boehoe!!! Geen 12x XP meer. :( Eindstand is een Sith Sorc op lvl50, en een Sentinal op lvl40. Gezien de tijd die ik kon spelen, ben ik niet ontevreden. Maar ik had het ook sneller kunnen doen door met z'n 2en class quests te doen.

Ik begreep dat de quests uit de Rise of the Hutt expansion veel XP opleveren. (speelbaar vanaf lvl47) Klopt dat?
Yep, maar hou wel in gedachten dat er spoilers zullen zijn als je daar aan begint voor dat je de Class quests afgewerkt heb.
De Makeb intro spreekt over de gebeurtenissen van wat er heeft plaats gevonden aan het einde van Chapter 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
_Peter2_ schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:43:
[...]

Jammer van die overhaul, begon juist een beetje te wennen aan mijn build :)

Helaas nog geen level 40 aangetikt voor de bonus exp voor class quests wegviel, maar ik merk dat het verhaal wel leuk blijft. (Ik had sneller kunnen levelen als ik me puur concentreerde op de class quests, nu pakte ik vaak een aantal planet styr quests mee waardoor ik meer tijd kwijt was per planeet, maar het voelde wel ok om het verhaal van de planeet ook mee te spelen).
Ik denk dat je die build wel gaat kunnen namaken met het nieuwe Disciplines, het zal alleen even zoeken worden. ;)
Tenzij je natuurlijk één van de hybrid builds speelt, die Bioware wil wegwerken via de overhaul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Nee, eigenlijk een cookie cutter Gunnery build op mijn commando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
_Peter2_ schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:54:
Nee, eigenlijk een cookie cutter Gunnery build op mijn commando
Geen probleem dan! Dat zou gemakkelijk na te maken moeten zijn. Same deal met mijn Merc (Arsenal).
Alhoewel de nieuwe skills wel voor wat variatie zullen zorgen. Zoals die discipline dat mercs/troopers al movent sommige abilities laat gebruiken die normaal een cast time hebben. 8)

[ Voor 24% gewijzigd door KnightX op 02-12-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Zo, net voor de shutdown nog mijn bounthy hunter op lvl 28 kunnen brengen :P De gunslinger is gisteren blijven steken op lvl 51.

Ik heb gehoord dat de xp boost in een andere vorm terug komt. Je zou een boost krijgen per char of zoiets. Dus 2 chars is 2x boost, enz. Geen idee of dit klopt. Maar het lijkt me geen slecht idee, zo laat je nieuwkomers met een 1ste char normaal levellen. En wie de andere storylines wil verkennen, kan dan sneller uplevellen.

Ik ben benieuwd naar de Revan storyline. Die zal ik eerst aan gaan met mijn guardian, die zit al op lvl 55. Al zal dat waarschijnlijk niet meer voor vandaag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
D-Three schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:27:

Ik heb gehoord dat de xp boost in een andere vorm terug komt. Je zou een boost krijgen per char of zoiets. Dus 2 chars is 2x boost, enz. Geen idee of dit klopt. Maar het lijkt me geen slecht idee, zo laat je nieuwkomers met een 1ste char normaal levellen. En wie de andere storylines wil verkennen, kan dan sneller uplevellen.
Ik denk dat ze na al die jaren door hebben dat veel spelers langer zouden blijven spelen als ze zich konden focusen op enkel de class stories, zonder de planetary missions iedere keer opnieuw te moeten doen voor XP. Dus het zou mij niet verbazen mochten ze zo'n systeem implementeren.

Zeker nu de focus voor volgend jaar terug richting story zou gaan. http://www.ign.com/articl...d-republics-new-expansion
Raising the level cap from 55 to 60, Shadow of Revan's content is meant for high-level players – and pre-ordering it grants a 12-fold experience boost for class missions, which Maclean says will let you level up to 55 simply by playing through your character's storyline and ignoring the repetitive "MMO bits." The expansion is also just the start of a new push toward story-centric content, according to BioWare Austin General Manager Jeff Hickman.

"This is the first step on the next great story adventure for Star Wars: The Old Republic," Hickman says. "If you like what you see in Shadow of Revan, wait until you see what we have coming for you next year. Next year is our big year."
Ook nog wat belangrijke info van de officiële forums (van community manager Eric Musco's post):
Hey folks,

I wanted to pass on some important information for you in preparation for Shadow of Revan. As many of you know, in SoR there is a Mission you receive which is a unique Classs mission, meaning there is one for each Class. What I wanted to let you know is that in order to go on this Mission, you must have completed Act 3 on that character. That unique Mission is a continuation from Act 3, so you must have progressed your story to that point.

Note that this Class Mission is separate from the "critical path" of Shadow of Revan, so if you don't want to do this Class Mission, you can still progress through the expansion storyline. Although, it is of course highly recommended that you play through that Class Mission as well

TLDR - To play the new Class Mission in SoR, you must have cleared Act 3.

-eric

[ Voor 23% gewijzigd door KnightX op 02-12-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Dus eerst best chapter 3 uit spelen voor te beginnen aan de SoR. Trouwens, de Huth Cartel expansion, is dat nog iets extra bovenop Makeb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
D-Three schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:56:
Dus eerst best chapter 3 uit spelen voor te beginnen aan de SoR. Trouwens, de Huth Cartel expansion, is dat nog iets extra bovenop Makeb?
Die heb je nodig om op Makeb te geraken en de level 50+ content te doen. Maar van zodra je 1 maand sub bent geweest heb je die gratis gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Die heb ik dan idd gekregen :P Maar zo speciaal vond ik die eigenlijk niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Aardig nut gehad van de boost afgelopen maand zelfs met weinig speeltijd. Sorcerer, sentinel en scoundrel naar 55 geleveld, bh is blijven steken op 16.
Maar deze week eerst maar eens lekker door de nieuwe expansion wandelen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
De level stof is neergedaald. Heb 60 dagen speeltijd gekocht en uiteraard de SoR. Begon met 3x een lvl 50 empire kant. Was indertijd maximale level en vond het wel even mooi. De bonus 12x xp heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat ik nu heb 8x lvl 55 (all main classes) om eindelijk eens alle verhaallijnen te kijken. Heerlijk. En als bonus nog 3 extra lvl 55 (beide lijnen van de trooper, bh en smuglel uiteindelijk). Nu tijd voor wat afkicken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

KnightX schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:26:
[...]

Oh thanks, wist ik nog geen eens. Gaan ze net zoals in WoW is gebeurd de talent trees simplificeren toevallig? Ik zit nu nog op free maar misschien binnenkort even gametime/subscription kopen. Is er in SWTOR ook een scroll of resurrection systeem oid waar anderen (of ik zelf) van kunnen profiteren?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
temp00 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:41:
[...]

Oh thanks, wist ik nog geen eens. Gaan ze net zoals in WoW is gebeurd de talent trees simplificeren toevallig? Ik zit nu nog op free maar misschien binnenkort even gametime/subscription kopen. Is er in SWTOR ook een scroll of resurrection systeem oid waar anderen (of ik zelf) van kunnen profiteren?
Yep, er is een referral systeem zoals the scroll of resurrection in WoW (zie signature) waarmee je anderen kan rekruteren of terugbrengen.
Je krijgt dan ook account-wide mounts en pets, en enkele account unlocks van de Cartel Market.
En het is inderdaad zowat zoals bij WoW, geen skill trees meer.

http://dulfy.net/2014/10/...roduction-to-disciplines/
http://dulfy.net/2014/10/...es-calculator-swtor_miner

Meer info over the recruit a friend program: http://www.swtor.com/info/friends

[ Voor 5% gewijzigd door KnightX op 02-12-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Thanks nuttige info allemaal! ;) Mocht ik binnenkort nog game time kopen dan zal ik zeker jouw referal link gebruiken. Dat nieuwe discipline systeem ziet er overigens veelbelovend uit tov de oude talent trees d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
temp00 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:26:
Thanks nuttige info allemaal! ;) Mocht ik binnenkort nog game time kopen dan zal ik zeker jouw referal link gebruiken. Dat nieuwe discipline systeem ziet er overigens veelbelovend uit tov de oude talent trees d:)b
Np! En je kan die link al gerust gebruiken, als F2P account krijg je ook die unlocks (alleen niet de gratis 7 dagen subscription, dat is alleen voor terugkerende spelers - ik heb dat slecht verwoord in mijn signature).
En de Disciplines lijken inderdaad best cool, ik heb daarstraks mijn Merc even ge-respecced onder het nieuwe systeem. :D

[ Voor 3% gewijzigd door KnightX op 03-12-2014 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Even snel een vraagje. Ik dacht toch echt dat er ook een nieuw ras toegevoegd zou worden? Of is dat voor later voor in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Is patch 3.0 nu al live (aangezien de early access voor SoR nu acitef is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ja, de 3.0 is live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:18
Als je nu nog de uitbreiding koopt. Heb je dan early acces rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Wat vervelend.... Wil heel graag SWTOR spelen :S maar wil ook heel graag Wow Spelen.... Dilema :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
MrDustv schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:34:
Wat vervelend.... Wil heel graag SWTOR spelen :S maar wil ook heel graag Wow Spelen.... Dilema :'(
Geen idee hoe het zit met wow maar met swtor kan je in principe gratis spelen. Er zijn weliswaar enkele nadelen aan verbonden maar het is gemakkelijker om te proberen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het beste één keer Cartel Coins kopen (kan al vanaf 5 euro geloof ik) waardoor je al heel wat dingen unlocked. Het is dan nog steeds behoorlijk behelpen maar in principe is de main storyline (alle solo-content) goed te doen. Alle group content..kan je doen (niet Operations) maar niet echt op een prettige manier.

Als je TOR op hetzelfde niveau wil spelen als WoW -moet- je subben.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

D-Three schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:03:
[...]

Geen idee hoe het zit met wow maar met swtor kan je in principe gratis spelen. Er zijn weliswaar enkele nadelen aan verbonden maar het is gemakkelijker om te proberen dus :)
Ik ben momenteel voor zowel WOW als SWTOR gesubbed :P dat is mijn probleem juist xD heb maar 1 vrije avond door de week en in het weekend heb ik ook nog andere verantwoordingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
MrDustv schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:55:
[...]

Ik ben momenteel voor zowel WOW als SWTOR gesubbed :P dat is mijn probleem juist xD heb maar 1 vrije avond door de week en in het weekend heb ik ook nog andere verantwoordingen
Too many games to play, too little time!
Ik ben momenteel bezig met SWTOR en DA:I, alhoewel de laatste even opzij ligt sinds de SoR expansion. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ik hoop ergens dit weekend tijd te hebben om weer verder te gaan :)

Even kijken hoe om te gaan met het nieuwe skill systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Kan iemand mij een leuke pve of pvp server aanraden (Republic) die een redelijk goede populatie heeft? (niet super druk, maar ook niet uitgestorven).

[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 07-12-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan1717
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-10-2022
Red eclipse vind ik wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ok daar maar eens een kijkje nemen :). Klopt 't trouwens dat species perks zijn removed? Want ik lees hier dat 't wat betreft combat niet uitmaakt welk species je kiest maar ik zou toch zweren dat bijv. cyborg bij launch een increased crit chance had oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
temp00 schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:40:
Ok daar maar eens een kijkje nemen :). Klopt 't trouwens dat species perks zijn removed? Want ik lees hier dat 't wat betreft combat niet uitmaakt welk species je kiest maar ik zou toch zweren dat bijv. cyborg bij launch een increased crit chance had oid.
ras maakt niks uit, enige ras specifieke is een social ability, maar die zijn alleen maar cosmetisch.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Het is wel erg druk de laatste tijd. Veel lag daardoor. Zal vast met de expansion te maken hebben. Maar ik wil geen PVP of RP spelen, en ook niet op een Duitse of Franstalige server. Dus blijft er niet veel over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nephalem schreef op maandag 08 december 2014 @ 01:24:
[...]

ras maakt niks uit, enige ras specifieke is een social ability, maar die zijn alleen maar cosmetisch.
Ok goede zaak, kan ik tenminste spelen wat ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ik zit per ongeluk ook op de RP server te spelen maar veel merk ik daar niet van :) Het is er wel gezellig :P

Net geprobeerd de final mission van de expansion te spelen. Kom ik dan bij de final boss (ik zal maar niet spoileren zeker? ;)) en blijkt die zowat overslaanbaar. Blijkt een bug te zetten en je moet blijkbaar af en toe eens proberen. Dus ik reset de boel maar ik maar terug van voor af aan beginnen waaronder het opnieuw doen van 6 dailies. Wat dus niet mogelijk is aangezien het dailies zijn 8)7 Mag ik nu wachten tot morgen :(

Zo zijn er nog wel wat bugs of eigenaardigheden. Ik gok dat die er morgen uitgehaald zullen worden. Er zijn blijkbaar ook veel chests die om de 5 minuten respawnen. Sommigen verdienen daar 1 miljoen per uur mee + nog allerlei goodies. Klinkt wel interessant voor de eersten die het systeem door hadden. Maar nu staan daar soms een heleboel spelers gewoon te wachten en dan moet je dus hopen dat je de eerste bent die klikt :P Zie ik niet zitten. Maar er zijn geruchten dat ze het gaan aanpassen. Lijkt me ook wel.

Ook de skills zijn verschrikkelijk duur geworden, ik heb daaraan al honderdduizenend credits aan uit gegeven. Alle credits op en ik heb nog steeds niet alle skills :( Naar het schijnt zal dat na de update morgen ook aangepast worden maar intussen ben ik toch lekker al die credits kwijt :/

[ Voor 45% gewijzigd door D-Three op 08-12-2014 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
D-Three schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:56:
Die Class specific missie van de Jedi Knight was een joke om eerlijk te zijn .... (zonder het verder te willen spoileren)

En dan het punt dat de laatste missie op Yavin gebugged is ....... beetje jammer, verder wel weer lol gehad in het levelen van mijn Sentinel en Juggernaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Sommigen zijn er wel door geraakt door op één of andere manier een andere bug te misbruiken. Dus het is wel mogelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan1717
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-10-2022
Na het resetten van de quest lukte het mij wel om de final quest te completen. Dan gebeurde de orbe face helemaal niet en op een gegeven moment bewoog de eindbaas helemaal niet meer.
Ik had ook de tip gekregen dat je je gewoon moet laten doodgaan en wachten tot je team (solo mode) dood is door de eindbaas voor je resurrect. Dan zou je gewoon verder kunnen vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
D-Three schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:43:
Sommigen zijn er wel door geraakt door op één of andere manier een andere bug te misbruiken. Dus het is wel mogelijk. :)
Heb ik uiteindelijk ook gedaan, maar dan nog doe het liever op de normale manier ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:29
De credits mag je voortaan houden. Vanaf morgen zijn alle skills gratis te verkrijgen bij je trainer. Het is me tot nu toe 2x gelukt om eindbaas te verslaan. Met de rug tegen de muur en ben blijven taunten en dpsen. Hoop dat ze de bug er wel uithalen morgen want moet er nog een paar keer heen met alts die geen taunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Companion met taunt gebruiken werkt ook. Als het goed is zou de bug vandaag opgelost moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
jim[beam] schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 02:55:
De credits mag je voortaan houden. Vanaf morgen zijn alle skills gratis te verkrijgen bij je trainer. Het is me tot nu toe 2x gelukt om eindbaas te verslaan. Met de rug tegen de muur en ben blijven taunten en dpsen. Hoop dat ze de bug er wel uithalen morgen want moet er nog een paar keer heen met alts die geen taunt hebben.
Afgelopen zondag ongeveer de helft van mijn credits uitgegeven aan skills :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
Ai, dat is best naar voor mensen die net alle nieuwe skills hebben gekocht :(
Ik werd er afgelopen zaterdag op geattendeerd door iemand online, dus ik heb nog even gewacht met nieuwe skills kopen :) nu zijn ze op mijn level nog niet zo heel prijzig, maar alle beetjes helpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
Ik had hetzelfde probleem. Net level 60, alle skills gekocht en nog geen half uur later zag ik op reddit dat skills gratis werden. Huppake 500k credits weggegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Nog net even misbruik gemaakt van de chests voor de shutdown. Waarschijnlijk zullen ze verdwijnen of zal de respawn time aangepast worden. 20k à 25k / 5min is toch wel veel, ik heb ongeveer 500k binnen gehaald in iets meer dan anderhalf uur. Het compenseert de uitgaven voor mijn skills een beetje. En ik heb er extra inventory slots mee gekocht.

Indien er geen kapers op de kust zijn, kan je veel meer binnen halen. In m'n guild zit er iemand die zich daar veel mee heeft bezig gehouden in plaats van de story te doen of te levellen. Die heeft vele miljoenen binnen gehaald om strongholds te kopen :D Maar daar moet je enkel maar dat doen en steeds de tijd in het oog houden. Ieder z'n meug, dat heb ik er persoonlijk niet voor over. ;)

En ik heb er ook wat gemengde gevoelens bij, het ontwricht de 'economie' ook wel iets, denk ik? Want naast de easy money, krijg je er ook nog veel goodies bij zoals schematics, armor, stims, ... Hij had ruim 1k healing stims :p Veel daarvan wordt dan op de GTN gegooid met als gevolg dat de vraagprijzen dalen. Krijg je lekker niks meer voor items die je dan verkrijgt via fp's en dergelijke.
Ashrah schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:33:
[...]

Die Class specific missie van de Jedi Knight was een joke om eerlijk te zijn .... (zonder het verder te willen spoileren)
Waarom een joke trouwens? Je kan spoiler tags gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
D-Three schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:07:
Waarom een joke trouwens? Je kan spoiler tags gebruiken ;)
Ja i know, maar had ik geen zin in :p, hieronder alsnog even gedaan.

Een joke als in het stelde niets voor, ja het is een oude bekende die je een paar opdrachten geeft, maar die missies zijn zo generiek dat iedere NPC ze wel had kunnen geven. Verhaal erbij was ook een beetje flauw

spoiler:
Je komt de force ghost van Jedi Master Orgus Din tegen, die je ervoor waarschuwt dat je door al het vechten nog wel zou kunnen vergeten waarom je het doet. Hierna krijg je 3 missies om de mensen van Rishii te helpen. Puin ruimen, Inenten etc. Heb je dit gedaan dan neemt hij afscheid van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Oh ja, die. Was ik al vergeten, leek inderdaad nergens op :P Ook doen ze naar mijn gevoel weinig met de alignment, ik speel nu een guardian dark IV ofzo. Maar ik heb niet het gevoel dat het veel uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
Hier is trouwens een video van onze eerste kill op Ravagers HM:

https://www.youtube.com/w...hhyKl0&feature=youtu.be&a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Hoe zoom je zo ver uit? Dat lukt me niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
D-Three schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:37:
Hoe zoom je zo ver uit? Dat lukt me niet :/
In de opties zit een slider genaamd camera zoom max range of zoiets. Die dus helemaal open gooien

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
Het is Preferences -> Controls -> Camera en daar zie je idd de slider staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren level 40 geworden op mijn gunnery commando. Toch wel fijn om curtain of fire weer terug te hebben :).

Merk dat je nu wel meer quests moet doen om je level te halen, maar daardoor krijg je ook meer van je story mee.

Zal binnenkort eens kijken of ik een Heroic-4 quest kan doen (om in het groepsverband te komen, speel nu vooral solo).

Wat mij verder nog opviel is dat Balmora een vervelende planeet is qua navigatie op je map omdat je een hoog en een laag deel heb waarvan de verbinding niet altijd duidelijk is.

Volgens mij zit ik qua story nu op het laataste stukje van Balmora.

spoiler:
Ik mag Vik uit de prison zien te krijgen in de factrory

Zijn er ook nog Tweakers die republic spelen op Red Eclipse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:51
Er is een guild alleen die is erg inactief omdat iedereen verhuisd is naar de imp kant. Aangezien we niet meer genoeg leden hadden aan de Rep kant om te opsen. De guild heet Republic of Tweakers en de imp variant heet Empire of Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 13:47
Ik speel republic op RE. Sinds een paar weken weer begonnen met spelen. Blijft toch wel een vermakelijk spel. Mis wel een beetje het groupen op lagere levels, heb het idee dat het merendeel 55+ is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
_Peter2_ schreef op woensdag 10 december 2014 @ 08:04:
Zal binnenkort eens kijken of ik een Heroic-4 quest kan doen (om in het groepsverband te komen, speel nu vooral solo).
Als je hulp nodig hebt met een H4 mag je me wel een bericht ingame sturen, Dunross/Ashráh aand de Rep kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Dank je voor het aanbod, als ik je online zie zal ik je een berichtje sturen als ik hulp nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Heb aan de pub kant pas een smuggler en knight geleveld. Nu toevallig even imp side met een Merc

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Inmiddels lvl52,5 met m'n Sith Sorc. Ik heb mijn sentinel nog maar even geparkeerd totdat ik tenminste 1 lvl55+ heb.

Qua patch weet ik niet zo goed wat ik ermee moet. Ik heb maar wat gedaan, qua spec en er is nog niet zoveel info te vinden online (qua guides oid)

Oh, ik speel ook op Red Eclipse. Guild-loos vooralsnog.

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:18
Momenteel bezig met installeren om maar weer eens terug ingame te komen en te kijken hoe het er voor staat. Imperial Red Eclipse Ryatzu :)

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Ik zit nog in een random guild :P zal vanavond wel even en invite vragen om in Empire of tweakers te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Lijkt erop dat dulfy.net down is. Vind het nu wel lastig om een advanced class te kiezen voor m'n Trooper. Ik zie dat ik Commando of Vanguard kan gaan en in die richtingen ook weer verschillende dps roles kan aannemen. Iemand die mij een leuke dps advanced class en discipline kan aanraden? Ik vind ranged het leukst en wil zo min mogelijk melee in m'n rotatie. Flashy spells (mag zelfs op magic lijken) spreken me het meest aan.

edit: volgens mij moet ik in in ieder geval voor commando gaan (?) want die heeft volgens de tooltips meer ranged spells dan vanguard.

Even een vraagje over rotatie; vroeger had je in WoW toegang tot vrijwel alle spells van een class. Als je bijvoorbeeld een spec had als fire mage (advanced class), kon je ook gewoon frost & arcane mage damage spells gebruiken en op je bar zetten, terwijl dit in principe zinloos was daar je over het algemeen als fire mage alleen fire spells wil gebruiken voor een optimale rotatie. Is dit met SWTOR ook?
Want ik heb nu een paar abilities waarvan ik mij afvraag of deze wel in mijn damage rotatie horen. Of is het zo dat elke ability die je leert in principe in je rotatie hoort? (afhankelijk van de situatie uiteraard).
Beetje lange vraag, ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb omschreven :)

[ Voor 9% gewijzigd door temp00 op 14-12-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
Mijn commando heeft welgeteld 1 (bruikbare) mêlee skill. Dus daarmee zit je wel veilig.

En je leert niet alle skills, maar wel meer dan je in je rotation moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ok commando it is.

Wat betreft die rotatie, is dat gewoon common sense en misschien de guides een beetje in de gaten houden? Of kan ik nog ergens uit afleiden wat wel en wat niet in mn rotatie hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
Omdat sinds vorige week het systeem enigszins is aangepast zijn niet alle guides meer actueel. Maar op het SWTOR forum zul je zeker wat kunnen vinden.

Overigens gaat het vrij natuurlijk, je krijgt naar gelang je levelt meer skills. Je merkt dat de een wat krachtiger is dan een ander, afhankelijk van de cooldowns gebruik je ze wel of niet. Over het algemeen kijk je naar hoeveel damage doet iets per force/focus/etc.

Ik moet zeggen er zijn niet heel veel overbodige skills, maar wel een AoE rotation en een single target rotation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Klopt, dulfy.net is ook nog niet updated voor alle classes. Inderdaad maar even de fora in de gaten houden en de thanks voor de tips wat betreft rotatie.

Gisteren had ik wel even een baalmomentje, 100 jaar na zitten denken over een mooie legacy-naam. Veel dingen geprobeerd, uiteindelijk na heel lang denken met iets mooi's op de proppen gekomen....................niet dus.
Ik was zo geniaal om het woord The in m'n legacy-naam te gebruiken, maar in de aanduiding zit al The. Toen liep ik dus opeens rond met The The Legacy-naam. Afijn, ik ben er eigenlijk op tegen maar toen maar cartel coins gekocht om daar een legacy name change item van te kopen, wil ik 't item gebruiken, blijk ik 700+ uur te moeten wachten voordat ik 't kan gebruiken.
Heb maar een ticket aangemaakt. Hopelijk kunnen ze die cooldown verwijderen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Nieuwe account aanmaken? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Tegenwoordig zit ik ook in de Tweakers guid :)
Ik moet zeggen het bevalt mij goed! Een sociale groep met active spelers!

Ondertussen lvl 34 op mijn merc en lvl 38 op mijn assassin. Zit nog steeds in twijvel welke ik nu wil maxen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
temp00 schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:42:
Gisteren had ik wel even een baalmomentje, 100 jaar na zitten denken over een mooie legacy-naam. Veel dingen geprobeerd, uiteindelijk na heel lang denken met iets mooi's op de proppen gekomen....................niet dus.
Ik was zo geniaal om het woord The in m'n legacy-naam te gebruiken, maar in de aanduiding zit al The. Toen liep ik dus opeens rond met The The Legacy-naam. Afijn, ik ben er eigenlijk op tegen maar toen maar cartel coins gekocht om daar een legacy name change item van te kopen, wil ik 't item gebruiken, blijk ik 700+ uur te moeten wachten voordat ik 't kan gebruiken.
Heb maar een ticket aangemaakt. Hopelijk kunnen ze die cooldown verwijderen |:(
Ik weet niet wat je legacy naam is, maar de standaard The, slaat op The <naam> legacy . Als je je legacy naam weergeeft achter je characternaam, zie je die niet.

• Aeon
MrDustv schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:56:
Tegenwoordig zit ik ook in de Tweakers guid :)
Ik moet zeggen het bevalt mij goed! Een sociale groep met active spelers!

Ondertussen lvl 34 op mijn merc en lvl 38 op mijn assassin. Zit nog steeds in twijvel welke ik nu wil maxen :P
Zoeken ze nog members? Zo ja, wie kan ik vragen? Ik heb twee random guilds geprobeerd, maar dat schiet niet echt op.
Pagina: 1 ... 82 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.