Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
Goede middag!
Ik zat er over te denken om ook maar weer eens te beginnen. Heb na de beta een half jaartje gespeeld maar door omstandigheden ben ik toen vrij snel afgehaakt.
Nu las ik dat de Empire side van tweakers nog wel goed actief is, dus ik ga denk ik een Imperial Agent aanmaken en daarmee een nieuw begin maken. Maar hoe zit het met de Republic side, zijn daar nog wat mensen aanwezig? Of loggen mensen heen en weer en is het eigenlijk 1 guild met 2 voorkanten zeg maar

(edit: had hier eerst staan 1 guild met 2 gezichten, maar das niet helemaal de juiste benaming voor wat ik bedoel :) vandaar even een edit )

[ Voor 15% gewijzigd door Mr.Zebra op 10-02-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Zit zelf niet in de GoT guild, maar zit wel in een republic guild met ook een Empire guild as dochter-guild zeg maar. (Zitten 90% dezelfde mensen in)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:32
Kan iemand me vertellen of deze game het nog 'waard' is om te spelen?
Hoe is de PVP/Crafting? Features.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:20
Tsjah, PVP weet ik niet zo goed, maar is nog wel goed te doen volgens mij. Ik vind het zelf leuk om te doen als low-level, maar op level 55 beginnen teveel mensen te zeiken dat je het niet goed doet etc. Craften vind ik zelf te 'makkelijk', maar ik maak dan ook niet de duurste barrels/mods/etc. PvE vind ik zelf wel tof, maar is momenteel beperkt tot 16sm ops pug groepen voor mij, omdat ik geen ts3 kan gebruiken in de woonkamer :P. Al met al vind ik het de ~12 euro voor 2 maanden meer dan waard :).

edit: als fijne toevoeging vind ik zelf de achievements en de nieuwe flashpoint voor level 10-54.

[ Voor 9% gewijzigd door mat.hi.as op 18-02-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Zijn het achievements á la FFXIV waar ze er gewoon voor de 'leuk' zijn, of zoals GW2 dat je er nog wat aan hebt?
Ben momenteel maar aan het patchen, 12 euro voor 2 maanden is niks idd
Wat is trouwens het echte verschil tussen Free / Subscriber

[ Voor 14% gewijzigd door Valandin op 18-02-2014 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Mooi overzichtje hier:
http://www.swtor.com/free/features

Achievements zijn puur voor jezelf / show-off :)

Ik heb zelf veel plezier in het PvE én PvP gedeelte - vind het Galatic Star Fighter echt heel tof.
Maar elke class story is de moeite waard, alleen dat al is de moeite waard om gewoon eens te proberen.

Er is nu praktisch elke maand wel een in-game event, soms 2x per maand. (Meeste zijn terugkerende events trouwens)

Crafting: ligt eraan of je insteek geld verdienen is of vooral nut ervan wilt hebben tijdens levelen - het kan trouwens allebei hoor. Maar Bioware wil eigenlijk dat iedereen alts maakt zodat je zelf een breed scala aan crafting skills hebt.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Ah, er is dus wel een limit aan crafting skills. Dat vind ik altijd zo jammer.
Vond ik in FFXIV zo fijn dat ik elke class kon maxen op een char.
Ik denk dat ik het wel een tijdje aankijk en het ga spelen voor de story.
Misschien is de pvp ook wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Mocht je nog geen keuze hebben gemaakt welke class story je wilt spelen, hier een paar (vrij blijvende) tips/suggesties:

Persoonlijke favoriet: Imperial Agent. (Zowel als Darkside als Lightside of zelfs Neutral erg tof; vol met intriges.)
Meer in de stijl van Kotor 1 en 2 is de Jedi knight.
Als je meer van de (droge) humor bent is de smuggler story line een goede optie - veel oneliners e.d.

Maar goed, in principe zijn alle 8 de verhaallijnen goed, al zijn een aantal wat nog net wat beter (persoonlijk).

• mat.hi.as
Maar je kan dus wel alle craftdingen hebben, via alts. Het probleem is wel dat je iedere keer moet reloggen naar alle chars, en je niet veel companions hebt (tenzij je de class missies ook goed volgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:09
Zo, even dit thread bumpen! Misschien komt er dan weer wat leven in de brouwerij!

Ben een aantal maanden geleden begonnen, tijdje gestopt en sinds een aantal weken weer aan het levellen. Heb inmiddels een 30 Sage op Tomb of Fredon Nadd.

Ik vroeg me af of iemand wellicht weet van goedkopere 2-maanden Game Cards voor SWTOR? Misschien een andere weg via Amazon of Ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
EdwardK123 schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:02:
Zo, even dit thread bumpen! Misschien komt er dan weer wat leven in de brouwerij!

Ben een aantal maanden geleden begonnen, tijdje gestopt en sinds een aantal weken weer aan het levellen. Heb inmiddels een 30 Sage op Tomb of Fredon Nadd.

Ik vroeg me af of iemand wellicht weet van goedkopere 2-maanden Game Cards voor SWTOR? Misschien een andere weg via Amazon of Ebay?
Ik heb hem 2.5 maand geleden bij kinguin gekocht. Goedkoopste + instant delivery. Nu lijkt het erop alsof ze niet op voorraad zijn, maar daar is het wel het goedkoopst. Anders bij alle andere gamecard shops, waar ook topics van zijn hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud

Knud

Sandvich

Vorige keer bij keymbo gekocht, maar is nu ook out-of-stock.
Zie dat mmoga ze heeft, maar zijn vrij prijzig op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 09:58
Ik heb er eens eentje goedkoop bij G2A.com gehaald, maar ondertussen zijn ze ook daar weer in prijs gestegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potverdorie, zie net dat ik de double XP weekend heb gemist. Zijn er nog mensen die op Red Eclipse spelen? Ben net weer begonnen met een Jedi Guardian (22)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 09:58
Een nieuwe kans, want dit weekend is het weer double-xp.
Mijn subscription eindigt binnen een dag of 10, en ik ga niet renewen. Na 2,5 jaar heb ik het wel gehad, tijd voor andere dingen. Op PVP vlak is de roadmap heeel mager, en die nieuwe hutball map is echt slecht. Als dat een indicatie is voor wat we mogen verwachten, hoeft het voor mij niet meer.

Weet er iemand wat er met je credits gebeurt als je "preferred" wordt? Er is een cap, maar ben je ook effectief al de credits erboven kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Wilibrord schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:18:
Weet er iemand wat er met je credits gebeurt als je "preferred" wordt? Er is een cap, maar ben je ook effectief al de credits erboven kwijt?
Die worden "bevroren". Kwijt ben je ze niet, maar je kan er ook niet aan.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren met veel pijn en moeite (downtime swtor.com) swtor na meer dan een jaar weer eens opnieuw geinstalleerd....ben preferred player zag ik, en heb aardig wat cartel coins opgespaard. Ik ben van plan een nieuw character aan te maken, hoe kan ik die coins het beste besteden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:12
Na een pauze van een half jaar (daarvoor sinds de launch gespeeld) ben ik toch weer begonnen. Ik moet wel zeggen dat je eigenlijk wel in een guild moet zitten. Zonder dat vind ik de lol er gauw af (als je één of meerdere lvl 55 toons hebt). Nieuwe FP's en dailies maken het spel toch wel weer vermakelijk na een pauze. Ook de events kunnen leuk zijn.

Het allerleukste vind ik toch wel de inmiddels bijna oneindige opties om je look te customizen via de cartelmarket (en ook via GTN gewoon met credits te koop). Zoveel armor sets met heel veel dye opties en dan ook nog emotes erbij. 8) Ik blijf voorlopig wel weer even spelen. Eerst ergens een goedkope sub manier vinden. Voordeligste tot nu toe is rond de 20-22 voor 60 dagen wat ik kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Coins bewaar ik om armor collections te unlocken (als je één set koopt, kan je die unlocken voor al je toons). En natuurlijk om de rocketboost voordelig te unlocken. Verder ben ik er nogal zuinig mee om te bewaren voor als er echt iets speciaals langs komt, zoals die nieuwe companion Treek.

De downtime was gewoon de update naar 2.7.1. Niks speciaals verder. Dinsdag is altijd patch day (niet iedere dinsdag natuurlijk).

[ Voor 18% gewijzigd door KarlMarX op 30-04-2014 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik wilde gaan spelen maar er is nog steeds geen mac-client... En om nou dual-boot windows er op te zetten voor 1 spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KarlMarX schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:54:
Coins bewaar ik om armor collections te unlocken (als je één set koopt, kan je die unlocken voor al je toons). En natuurlijk om de rocketboost voordelig te unlocken. Verder ben ik er nogal zuinig mee om te bewaren voor als er echt iets speciaals langs komt, zoals die nieuwe companion Treek.

De downtime was gewoon de update naar 2.7.1. Niks speciaals verder. Dinsdag is altijd patch day (niet iedere dinsdag natuurlijk).
Thanks for the info.....goed om te weten dat de dinsdag patch day is, was dat helemaal vergeten,,,,,
Ik zie ook dat ik nog heel wat rassen moet unlocken voor character creation....keuze nu is wel heel beperkt....

Hoeveel coins kost die nieuwe companion Treek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Treek kost volgens mij 1400 cc. Maar je kan het ook op GTN voor credits kopen.

Ik kan via via (familie in the UK) een paar game time kaarten voor 60 dagen kopen voor slechts 20 euro per stuk (normale prijs 26,99). Iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

is er een actieve tweakers guild aan beide kanten die ik kan joinen?
Jedi = Mari'huana bounty hunter Dark'neith
graag een invite als het kan :)

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Freakiebeakie schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:32:
is er een actieve tweakers guild aan beide kanten die ik kan joinen?
Jedi = Mari'huana bounty hunter Dark'neith
graag een invite als het kan :)
Op Red Eclipse zit een Tweakers guild. Empire of Tweakers. Ik weet niet of de Republic guild nog actief is.

[ Voor 6% gewijzigd door SandsOfArrakis op 24-05-2014 10:30 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Housing ziet er goed uit moet ik zeggen!
http://www.twitch.tv/swtor/b/546326764
Nog een maand voor het live gaat. :D

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
deze game blijft me verbazen en was qua questing en lore zo sterk, toch weet het mij na 3 keer opnieuw erin te duiken niet vast te houden... misschien ook wel omdat mijn vrienden allemaal gestopt zijn en ik voor de rest geen guild heb of dergelijke. tijd gebrek speelt ook zeker mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Zantiath schreef op zondag 13 juli 2014 @ 10:57:
deze game blijft me verbazen en was qua questing en lore zo sterk, toch weet het mij na 3 keer opnieuw erin te duiken niet vast te houden... misschien ook wel omdat mijn vrienden allemaal gestopt zijn en ik voor de rest geen guild heb of dergelijke. tijd gebrek speelt ook zeker mee.
Bij mij is het ongeveer hetzelfde. Ik kom juist terug van een paar maanden niet gespeeld te hebben.
Het ontbreekt mij dikwijls de motivatie om te blijven spelen. Hopelijk is de grote update die ze voor eind dit jaar geplant hebben iets goed. (Met veel nieuwe stories om te spelen!)

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnightX schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:29:
Housing ziet er goed uit moet ik zeggen!
http://www.twitch.tv/swtor/b/546326764
Nog een maand voor het live gaat. :D
Het ziet er wel vrij gelimiteerd uit om eerlijk te zijn, iedereen heeft vrijwel het zelfde layout housing alleen de plaatsing van items is zelf te kiezen in een voorbestemd kader.

Ik had liever gezien dat je daad werkelijk zelf kon kiezen waar je jou gebouw neerzette in elke map waar dan ook. Ookal betekend dit dat alleen jij jou housing kan zien en kan betreden, daar heb ik vrede mee en technich gezien volgens mij goed mogelijk. Ik zou hem op hoth zetten ergens in de middle of nowhere als een secret hide-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Deze avond een nieuwe stream voor degene die geinteresseerd zijn.
http://www.twitch.tv/swtor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Na wat maanden oefenen is het dan toch gelukt :D

YouTube: Sith Sorcerer vs Bonethrasher (Karagga's Palace boss)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Poor Bonethrasher, you keep tasering his ass! >:)
Mooi gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Galactic Strongholds is nu live for subscribers!
De patch notes van vandaag:

Game Update 2.9: Galactic Strongholds Early Access
Highlights
Galactic Strongholds Early Access! Subscribers can now purchase a Galactic Stronghold on Nar Shaddaa, Tatooine, Dromund Kaas, and Coruscant by visiting the Stronghold Directory on the Fleet or on the Stronghold’s planet.
Guild Flagships now available! Guilds can now purchase a Flagship and use it to compete with other guilds and conquer the galaxy! Visit the Flagship Directory on the Fleet for more information.
Battle for control with Conquest! Conquest events are now available in the Mission Log! Each week a new Conquest event will become active with new objectives. Complete your personal point target to earn special rewards – or if you’re in a guild with a Flagship, invade a planet and compete with other guilds for planetary domination. Special perks are available to those who conquer a planet by placing at the top of the Guild Leaderboard at the end of the event.
New Flashpoint: Depths of Manaan! Continue the Forged Alliances storyline with a new Level 55 Tactical Flashpoint set on the water-covered planet of Manaan.
Galactic Strongholds
Galactic Strongholds on Nar Shaddaa, Tatooine, Dromund Kaas and Coruscant are now available to Subscribers.
Strongholds can be purchased by going to the Stronghold Directory on either Fleet or on the respective Stronghold planet.
An introductory Mission that grants a set of starter Decorations is offered by the Stronghold Commissioner, who can be found on either Fleet or on either Capital planet.
Mounts, pets, and companions can be placed as decorations in your Stronghold.
Guildmasters can purchase a Guild Headquarters at any Stronghold Directory. This purchase requires a Guild Bank with enough credits.
Decoration items can now be donated to your guild through the Guild Bank interface (this will consume the decoration unlock). Decorations that cannot be physically donated may be purchased for your guild through the decoration collection window (you will not lose the decoration).
Guildmasters can now purchase a Guild Flagship by visiting the Flagship Directory on the Fleet.
Flagship room expansions can be unlocked with a combination of credits and Framework items:
Frameworks come in three varieties: Engineering, Command, and Logistical.
They can be obtained either by crafting and exchanging Dark Projects at the Flagship Commissioner, by earning the guild reward in a Conquest Event, or by defeating enemy Sith and Jedi Commanders on planets across the galaxy.
Conquest events are now accessible in the Mission Log!
You can view the current Conquest event in the Conquest tab of the Mission Log.
Each week a new event will appear with a new set of objectives and contested planets. You can participate and earn rewards even if you aren’t in a guild.
If you are in a guild with a Flagship, your Guildmaster can choose to invade one of the contested planets and compete on the guild leaderboard! The top guild on each leaderboard will take control of the planet at the end of the event. Guild members who meet their point contribution target and place on the leaderboard will earn special guild-exclusive rewards. You will control the planet until your guild conquers another, or until another guild conquers it when it next becomes contested.
Conquering planets will earn your guild special privileges. Your guild will be advertised in a banner on the planet, your guild members will be displayed as ‘Conquerors’, your Flagship Orbital Support will have its effect doubled, and you will have access to special equipment, including the Commander Walker mount!
New Schematics are available on all Crew Skill trainers, under the “Strongholds & Conquests” category.
Industrial Prefabs can be crafted by Armormechs, Armstechs, and Cybertechs.
Synthetic Prefabs can be crafted by Artificers, Biochems, Synthweavers.
Universal Prefabs and their material components can be crafted by any crafting profession.
Prefabs are divided into three tiers: MK-1, MK-2, and MK-3. These schematics may be trained at skill levels 150, 300, and 450 respectively.
War Supplies are a new type of crafted item used to earn points in Conquest events. They may be exchanged for special decorations, Conquest equipment, and Flagship items. Each type of War Supplies may be crafted by the professions that specialize in the associated materials. All crafting professions may train the Invasion Force and Dark Project schematics.
Prefabs may be exchanged at the Fabricator Droids in the Strongholds & Crew Skills quadrant of either Fleet for a wide variety of Decorations.
Decorations now drop from every Flashpoint and Operation.
Many Flashpoint and Operation Achievements now provide special Trophy Decorations that can be placed on the walls of your Stronghold. You can view them in the Achievement Reward Window. These Decorations will be automatically unlocked when the Achievement is earned. You can also right-click the item icon to unlock it once the Achievement is earned.
Decorations may be purchased for Warzone Commendations and Fleet Commendations at the Starfighter & PvP Decorations Vendor on either Fleet.
Jawa scrap materials can now be obtained by earning Conquest rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Kom credits tekort om alle strongholds volledig te unlocken ^^

• KnightX
Ashrah schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:46:
Kom credits tekort om alle strongholds volledig te unlocken ^^
I know the feeling lol.
Om nog maar te zwijgen over de decorations.

• KnightX
Er is een nieuwe teaser gepost voor de grote expansion die eind dit jaar komt (3.0).
Met meer info tegen het eind van deze maand. :)

http://www.swtor.com/info...p=sor_bwa-mkt-t-us-hp-154

[ Voor 6% gewijzigd door KnightX op 18-09-2014 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 13:51
Net begonnen met swtor "om het eens te proberen". Maar ik steek er weer veel te veel tijd in! :) Die verhalen ook altijd... Ik heb eigenlijk nog niet uitgezocht wat allemaal mogelijk is (nog nooit morpg's gespeeld) en volg gewoon wat het verhaal. Komt daar ooit een einde aan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Helaas wel ;(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Oef :P ;)
Het is allemaal wat overweldigend . De helft van wat mogelijk is heb ik nog niet bekeken. Maar het heeft me toch een beetje een kotor gevoel dus dat zit wel goed. Ook heb ik zomaar een server aangeklikt, geen idee waar ik op zit eigenlijk :D Zijn er hier guilds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Er zijn, of waren wel Tweaker guilds. Geen idee of het nog leeft.

Qua verhaal zit ToR wel goed, voor mij was dat ook wel erg leuk. Helaas hebben ze daar niet heel veel meer mee kunnen doen, maar het is zeker de moeite waard om te spelen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• KnightX
D-Three schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:10:
Oef :P ;)
Het is allemaal wat overweldigend . De helft van wat mogelijk is heb ik nog niet bekeken. Maar het heeft me toch een beetje een kotor gevoel dus dat zit wel goed. Ook heb ik zomaar een server aangeklikt, geen idee waar ik op zit eigenlijk :D Zijn er hier guilds?
De Tweakers guild zit op The Red Eclipse server, en die zijn inderdaad nog altijd actief. (Empire of Tweakers - dus Empire side. Alhoewel ze mischien ook een Republic chapter hebben)
Je ziet ze regelmatig in the Planetary Conquests lijsten.

En no worries, iedere class heeft zijn eigen Class story, dus het verhaal blijft nog een hele tijd fun.
Daarboven op komen er ook nog eens regelmatig algemene verhalen bij, zoals de 3.0 expansion later dit jaar. :D

[ Voor 5% gewijzigd door KnightX op 20-09-2014 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Bioware heeft vandaag nieuwe info gepost over de komende expansion, Shadow of Revan.
http://www.swtor.com/info/news/press-release/20141006
http://www.swtor.com/shadow-of-revan

10.06.2014
THE SAGA CONTINUES IN Star Wars: THE OLD REPUBLIC WITH SHADOW OF REVAN, AN ALL-NEW DIGITAL EXPANSION

Revan Returns in a New Story-Driven Expansion with Five New Levels of Adventure - Launching December 9

Pre-Order by November 2 to Secure Early Access and Exclusive Grand Statue of Revan*

AUSTIN, Texas – October 6, 2014 – Prepare to face Revan, one of the galaxy’s most revered characters, in the latest story-driven adventure from Star Wars™: The Old Republic™. BioWare™, a division of Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA), and LucasArts have announced a brand-new digital expansion, Shadow of Revan, coming December 9, 2014. Shadow of Revan offers five new levels of story-driven missions, an increased level cap of 60, new worlds to explore, high-level multiplayer Flashpoints and Operations to join with friends in dynamic challenges and much more. Plus, for a limited-time, all Subscribers who pre-order receive a Class Experience Boost, offering players 12x experience gain through Level 55 with the opportunity to immerse themselves exclusively in exciting class story missions, but only through December 1, 2014.

In Shadow of Revan, a long-hidden sect of extremists has emerged from the ongoing war between the Sith Empire and the Galactic Republic. This group is led by Revan, the former hero of the Jedi Civil War. These fanatical “Revanites” are gathering an army with an apocalyptic plan that will leave the Republic and the Empire in ashes. Players will prepare to face Revan and adventure alongside a host of intriguing characters, including Theron Shan, Lana Beniko, and Jakarro the Wookiee.

Beginning today, players can pre-order Shadow of Revan for $19.99 online at http://www.swtor.com/buy.

Players who pre-order by November 2, 2014 will receive:

One week of Early Access to Shadow of Revan starting December 2
Exclusive Grand Statue of Revan to display in Player Strongholds
The Digital expansion: Rise of the Hutt Cartel (subscribers automatically receive Rise of the Hutt Cartel)
Players who pre-order by December 1, 2014 will receive:

Exclusive Grand Statue of Revan to display in Player Strongholds
The Digital Expansion Rise of the Hutt Cartel (subscribers automatically receive Rise of the Hutt Cartel)
Subscribers who pre-order the digital expansion will receive a Class Experience Boost as a bonus with the following details:

Players are offered 12x experience gain while playing exclusively through class story missions up to Level 55
The boost is effective immediately and expires on December 1, 2014
Star Wars: The Old Republic is a free-to-play, award-winning MMO set thousands of years before the classic Star Wars™ movies. Players team up with friends online to fight in heroic battles between the Republic and Empire, explore a galaxy of vibrant planets and experience intense Star Wars combat. Now players can experience the complete storylines of the eight iconic Star Wars classes all the way to Level 60 without having to pay a monthly fee. The free-to-play option complements the existing subscription offering, providing greater flexibility in how to experience Star Wars: The Old Republic.

[ Voor 5% gewijzigd door KnightX op 06-10-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Maar ik ben Revan?!? :P
Maar je kan dit dus niet spelen zonder de uitbreiding te kopen?

Btw, ik heb jouw referral link gebruikt, denk ik ;)

[ Voor 74% gewijzigd door D-Three op 08-10-2014 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
D-Three schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:32:
Maar ik ben Revan?!? :P
Maar je kan dit dus niet spelen zonder de uitbreiding te kopen?

Btw, ik heb jouw referral link gebruikt, denk ik ;)
Thanks! :D
En bedoel je de nieuwe content? Of wat al in-game is?
Je kan alles gratis spelen behalve SectionX en de expansion content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Heb vanaf launch een tijdje gespeeld tot het ging vervelen na een maandje of 2.
Maar het begint nu toch weer wat te lonken..

Aan de andere kant zijn er zoveel leuke spellen op het moment dat je gewoon tijd tekort komt om alles te kunnen doen :)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
_Peter2_ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:31:
Heb vanaf launch een tijdje gespeeld tot het ging vervelen na een maandje of 2.
Maar het begint nu toch weer wat te lonken..

Aan de andere kant zijn er zoveel leuke spellen op het moment dat je gewoon tijd tekort komt om alles te kunnen doen :)
So many games, so little time... ik ken dat gevoel. (En zeker als het dan ook nog eens MMOs zijn die zowieso al veel tijd innemen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ja, de expansion bedoel ik dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 07:10
Ik heb hetzelfde, ook na een maandje of 2 gestopt na de release. Nu wil ik weer graag verder spelen ook omdat de expansion eraan zit te komen. Ik heb aardig wat classes rond de level 30 maar ben benieuwd welke de moeite waard is. Ik had in pvp veel fun met mijn imperial agent (operative) omdat die een dikke dps burst had in de vorm van backstabs etc. Is dit nog zo of kan ik beter een ranged class nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Heb het weer geïnstalleerd (en refer a friend van KnightX gebruikt ;p)

Om er weer in te komen een nieuw char aangemaakt. Sith ljkt me eens leuk om te spelen.

Kan nu alleen nog op beginplaneten spelen omdat ik nog niet de volledige download binnen heb.

[ Voor 23% gewijzigd door _Peter2_ op 09-10-2014 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
gebruikerfz1 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 16:56:
Ik heb hetzelfde, ook na een maandje of 2 gestopt na de release. Nu wil ik weer graag verder spelen ook omdat de expansion eraan zit te komen. Ik heb aardig wat classes rond de level 30 maar ben benieuwd welke de moeite waard is. Ik had in pvp veel fun met mijn imperial agent (operative) omdat die een dikke dps burst had in de vorm van backstabs etc. Is dit nog zo of kan ik beter een ranged class nemen?
Ik geloof dat de stabby Operatives zwaar generfed zijn. Je ziet ze nog maar zeldzaam in PvP tegenwoordig (then again, ik PvP niet zoveel meer).
De classes zijn redelijk balanced op't moment denk ik. Niet dat het veel uitmaakt aangezien het hele skills systeem vernieuwt wordt.

http://www.swtor.com/info/news/blog/20141006

Sorcs/Sages en Mercs/Commandos gaan een skill kunnen kiezen om sommige van hun skills die normaal een cast time hebben nu mobiel te kunnen gebruiken.
Ongetwijfeld zal er wel een of andere class OP zijn na die update, dat is altijd zo op MMO's. Alleen moeilijk te zeggen de welke. :P
_Peter2_ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 18:48:
Heb het weer geïnstalleerd (en refer a friend van KnightX gebruikt ;p)

Om er weer in te komen een nieuw char aangemaakt. Sith ljkt me eens leuk om te spelen.

Kan nu alleen nog op beginplaneten spelen omdat ik nog niet de volledige download binnen heb.
Cool! ^^
De Sith classes zijn zeker en vast fun. Ga je voor Warrior of Inquisitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
KnightX schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:45:Cool! ^^
De Sith classes zijn zeker en vast fun. Ga je voor Warrior of Inquisitor?
Inquisitor.
Dan de healing tak daarvan. Healing maakt een class om solo te spelen wat gemakkelijker in mijn ogen.

De inquisitor is intussen level 8. Voelt best wel leuk om mee te spelen.

Voordeel van Sith t.o.v. Jedi is dat je niet altijd zo'n heilige hoeft te zijn })

[ Voor 20% gewijzigd door _Peter2_ op 14-10-2014 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
_Peter2_ schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:19:
[...]

Inquisitor.
Dan de healing tak daarvan. Healing maakt een class om solo te spelen wat gemakkelijker in mijn ogen.

Voordeel van Sith t.o.v. Jedi is dat je niet altijd zo'n heilige hoeft te zijn })
Inderdaad, en Inquisitor heeft veel fijne Darkside conversation choices. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ze is intussen level 12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Cool! Je kan nu alles lekker zappen. >:)

[ Voor 14% gewijzigd door KnightX op 16-10-2014 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59
_Peter2_ schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:19:
[...]

Inquisitor.

Makkelijker solo'en met een healing class??? Ik had juist het tegenovergestelde verwacht. Waarom vind je dat een healing Sorc makkelijker solo speelt?

Ik ben ook net begonnen, Jedi Sentinal (idd nogal een heilig boontje) en nu een Sith Sorc gemaakt >:) (lightning spec) net level 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Aeon schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:53:
[...]

Makkelijker solo'en met een healing class??? Ik had juist het tegenovergestelde verwacht. Waarom vind je dat een healing Sorc makkelijker solo speelt?

Ik ben ook net begonnen, Jedi Sentinal (idd nogal een heilig boontje) en nu een Sith Sorc gemaakt >:) (lightning spec) net level 13.
Makkelijker op zich wel, maar ook veel trager aangezien je companions lang niet zo snel killen als jijzelf. Om maar te zwijgen over het feit dat een inq pas op tatooine een alternatief krijgt voor Khem Val.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik had als Smuggler al vrij snel mijn droid (die uit je schip) mee als healing companion. Die kreeg je als Smuggler vrij laat. Dat ging zo mooi. Goeie tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Nephalem schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:56:
[...]

Makkelijker op zich wel, maar ook veel trager aangezien je companions lang niet zo snel killen als jijzelf. Om maar te zwijgen over het feit dat een inq pas op tatooine een alternatief krijgt voor Khem Val.
Dat hangt heel sterk van je Legacy af. (Hoeveel bonus Presence je krijgt van je andere characters)
Tot level 30 of zo doen mijn companions veel meer damage dan ik (2-4x zoveel op de echt lage levels lol). :P

[ Voor 5% gewijzigd door KnightX op 16-10-2014 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Idee voor healing class is meer survivability. Je killed langzamer, maar als je jezelf en je companion in leven kunt houden kun je solo veel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Mijn vriendin en ik hadden indertijd aan de duistere kant alle verhaallijnen afgewerkt. De ene geeft je de mogelijkheid gelijk een eind level karakter te kopen, wow. Dan vind ik deze optie toch leuker. Powerlevelen door alleen de verhaalquesten te hoeven doen. Heerlijk. Kunnen we mooi de republic kant ook eens afmaken.

Vooral als je met iemand samen speelt vlieg je er door heen.

We hebben elk mooi een 60 dagen speeltijd toegevoegd. Tot 1 december kijken hoever we komen met de chars. En dan WoD eens bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:10

MrDustv

All day, Every day!

Ik ben deze week weer even begonnen met SWTOR heb niet gespeeld sinds launch en toen ben ik op mijn sith assassin tot lvl 43 gekomen. Nu heb ik besloten om opnieuw te beginnen en weer een assassin aan te maken, nu is mijn vraag. Zijn deze nu een beetje viable in PVE of net als voorheen kan je met een assassin beter alleen op pvp focussen?

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
MrDustv schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:31:
Ik ben deze week weer even begonnen met SWTOR heb niet gespeeld sinds launch en toen ben ik op mijn sith assassin tot lvl 43 gekomen. Nu heb ik besloten om opnieuw te beginnen en weer een assassin aan te maken, nu is mijn vraag. Zijn deze nu een beetje viable in PVE of net als voorheen kan je met een assassin beter alleen op pvp focussen?
De tankspec is voor PvE prima, de dps specs zijn doorgaans wat onhandiger in end game PvE.
Niet per definitie onbruikbaar maar een marauder is bv een melee dps die wat lekkerder speelt, dat vind ik persoonlijk tenminste.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Misschien heb ik mazzel ;) Speelt er nog iemand op red eclipse republic die een eind karakter heeft en mij misschien wil helpen. Ik zit met mijn trooper class story vast in The Battle of Corellia, laatste map gedeelte. Kom maar niet voorbij een stelletje vervelende robots. Mijn vriendin had even wat minder tijd om te spelen, dus lig te ver voor. Helaas heeft vragen op de vloot niet 1 reactie opgeleverd en ook op Corellia zelf niet. Maar daar waren maar 25 spelers.

Moet voor de quest een alpha en beta substation destroyen, maar heb zelfs problemen om de niet elite robots neer te leggen. Ze blijven zichzelf maar healen. Ben level 49, maar mijn gear heeft betere momenten meegemaakt ;)

Speel op het moment met een 2 tal chars. Biggunfitz en devolka.

[ Voor 4% gewijzigd door fitznl op 23-10-2014 20:47 . Reden: toevoegen met welke chars ik online ben ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
fitznl schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:46:
Misschien heb ik mazzel ;) Speelt er nog iemand op red eclipse republic die een eind karakter heeft en mij misschien wil helpen. Ik zit met mijn trooper class story vast in The Battle of Corellia, laatste map gedeelte. Kom maar niet voorbij een stelletje vervelende robots. Mijn vriendin had even wat minder tijd om te spelen, dus lig te ver voor. Helaas heeft vragen op de vloot niet 1 reactie opgeleverd en ook op Corellia zelf niet. Maar daar waren maar 25 spelers.

Moet voor de quest een alpha en beta substation destroyen, maar heb zelfs problemen om de niet elite robots neer te leggen. Ze blijven zichzelf maar healen. Ben level 49, maar mijn gear heeft betere momenten meegemaakt ;)

Speel op het moment met een 2 tal chars. Biggunfitz en devolka.
Ben jij een commando of vanguard? Als je een commando bent zou ik zeggen CC één van die droids terwijl je de andere killed.
Ik denk dat je gear mogelijk ook out-dated is. Affhankelijk van hoe close je bent bij 50 is het mischien interessant even een flashpoint te doen en dan de Makeb vendor op de fleet eens te bezoeken om lvl 50 purple mods te kopen voor je gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Nephalem schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:32:
[...]

De tankspec is voor PvE prima, de dps specs zijn doorgaans wat onhandiger in end game PvE.
Niet per definitie onbruikbaar maar een marauder is bv een melee dps die wat lekkerder speelt, dat vind ik persoonlijk tenminste.
Shadow en Assassin DPS zijn inderdaad ook goed te doen in PvE. Je zal alleen gewoon moeten worden om je Force Speed regelmatig te gebruiken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Ik heb dit spel al weken niet gespeeld. Subscription is ook afgelopen. Ben opnieuw begonnen met een female inquisitor en nu sorcerer level 14 ofzoiets. Mijn oude Sorcerer is toch zijn naam en skill points kwijt ;). Ik vermaak me nog steeds uitermate. Nadeel is alleen dat ik al niemand meer kan vinden voor de Flashpoints (Black Talon als starter). Maar man wat blijft dit leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Zijn hier nog mensen die op The Progenitor spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Dubrillion schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:54:
Ik heb dit spel al weken niet gespeeld. Subscription is ook afgelopen. Ben opnieuw begonnen met een female inquisitor en nu sorcerer level 14 ofzoiets. Mijn oude Sorcerer is toch zijn naam en skill points kwijt ;). Ik vermaak me nog steeds uitermate. Nadeel is alleen dat ik al niemand meer kan vinden voor de Flashpoints (Black Talon als starter). Maar man wat blijft dit leuk :D
Momenteel hebben veel spelers een xp buff van 1200% op class quests dus die skippen de heroics en flashpoints doorgaans. Normaal is een party vinden hiervoor makkelijker. Enige dat je kunt proberen zonder veel tijd kwijt te zijn is queuen in de group finder (een van de knoppen rond je minimap) . Dan krijg je vanzelf een pop-up als zich 4 man aanmelden voor dezelfde fp.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
D-Three schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:45:
Is dat de EU RP-server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
D-Three schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:45:
Ja, ik speel daar heel actief op langs republic zijde. Ik zit in een actieve end-game PvE guild, maar we doen ook veel andere sociale zaken en er wordt ook officieus veel in team ge'PvP'ed. Wij zijn wel geen RP guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Inderdaad de RP server maar ik doe ook niet aan RP. Per ongeluk die geselecteerd, ik had het te laat door. :)

Welke guild? Ik heb een Jedi Guardian level 36 en ben lid van de de guild Jensaarai. Onlangs heb ik ook nog een Bounty Hunter aangemaakt maar daarmee heb ik nog maar net de beginplaneet verlaten.

Ik ben aan het twijfelen om een subscription te nemen, de 12x XP klinkt wel aanlokkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
D-Three schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:16:
Inderdaad de RP server maar ik doe ook niet aan RP. Per ongeluk die geselecteerd, ik had het te laat door. :)

Welke guild? Ik heb een Jedi Guardian level 36 en ben lid van de de guild Jensaarai. Onlangs heb ik ook nog een Bounty Hunter aangemaakt maar daarmee heb ik nog maar net de beginplaneet verlaten.

Ik ben aan het twijfelen om een subscription te nemen, de 12x XP klinkt wel aanlokkelijk :)
Is heerlijk. Die 12x xp voor alleen de class story. Je raakt alleen nogal snel achterop met je gear. Als je alleen de class story missies doet (en je hebt uiteraard de sub EN pre order voor de expansion) ben je level 50 voor je het door hebt. Denk wel aan de "deadline" van 1 december. Dan stopt de pret. Zoals ook eerder door mij geschreven. Mijn vriendin en ik hebben een 60 dagen kaart gekoppeld aan de account en de pre order gedaan. En maar kijken hoeveel chars we door de class story kunnen loodsen.

Dit is de manier om eindelijk eens de verhaallijnen af te ronden van classes die je nog niet hebt gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

fitznl schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:51:
[...]

Is heerlijk. Die 12x xp voor alleen de class story. Je raakt alleen nogal snel achterop met je gear. Als je alleen de class story missies doet (en je hebt uiteraard de sub EN pre order voor de expansion) ben je level 50 voor je het door hebt. Denk wel aan de "deadline" van 1 december. Dan stopt de pret. Zoals ook eerder door mij geschreven. Mijn vriendin en ik hebben een 60 dagen kaart gekoppeld aan de account en de pre order gedaan. En maar kijken hoeveel chars we door de class story kunnen loodsen.

Dit is de manier om eindelijk eens de verhaallijnen af te ronden van classes die je nog niet hebt gedaan :)
Ik heb gelukkig een lvl 43 met cybertech. kan zelf mods etc maken dus mijn gear zal niet zo snel achter raken

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
D-Three schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:16:

http://www.the12parsecs.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Ik heb de expansion ge-preordered en heb de xp bonus. Ik ben nog wel behoorlijk noob en verzuip wel een beetje in alle details die bij een MMOG als deze horen. Normaal gesproken level je rustig aan en krijg je steeds meer informatie. Maar met die 12x XP boost gaat het wel snel. Ik kan nauwelijks mijn nieuwe skills bijhouden.

Ik heb op mijn "main" Treasure hunting en Splicing. (vooral Splicing voor easy-money) Ik ga denk ik Artifice erbij nemen om wat gear te kunnen maken.

Mijn alt, is een Sith. Kan een Sith speler items sturen naar een Jedi? (m.a.w. heeft het zin om een andere skill te kiezen op mijn Sith char)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Aeon schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:55:
Ik heb de expansion ge-preordered en heb de xp bonus. Ik ben nog wel behoorlijk noob en verzuip wel een beetje in alle details die bij een MMOG als deze horen. Normaal gesproken level je rustig aan en krijg je steeds meer informatie. Maar met die 12x XP boost gaat het wel snel. Ik kan nauwelijks mijn nieuwe skills bijhouden.

Ik heb op mijn "main" Treasure hunting en Splicing. (vooral Splicing voor easy-money) Ik ga denk ik Artifice erbij nemen om wat gear te kunnen maken.

Mijn alt, is een Sith. Kan een Sith speler items sturen naar een Jedi? (m.a.w. heeft het zin om een andere skill te kiezen op mijn Sith char)
Je kan items mailen naar alle andere characters in jouw Legacy (dus ook naar degene bij de Republic).
Zie ook dat je een character hebt met Archaeology als je inderdaad voor Slicing, Artifice en Treasure hunting gaat.

En inderdaad, die 12x XP maakt de learning curve wel een beetje hoger voor een echte nieuwe speler. :P

[ Voor 5% gewijzigd door KnightX op 03-11-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
Wat kan ik op ze tijd nog genieten van deze game. Heb weer een 60dagen kaart toegevoegd. Nog geen pre-order, dus geen 12xp boost. Maar dat maakt het ook wel wat spannender spelen ;). Ben normaal erg van de Republic kant. Ben nu overnieuw begonnen met een Sith Inq en de Sorcerer Madness kant ingeslagen. Man wat speelt dat leuk. Luister jij niet naar mij !!! ZAP Lightning :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Dubrillion schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:10:
Wat kan ik op ze tijd nog genieten van deze game. Heb weer een 60dagen kaart toegevoegd. Nog geen pre-order, dus geen 12xp boost. Maar dat maakt het ook wel wat spannender spelen ;). Ben normaal erg van de Republic kant. Ben nu overnieuw begonnen met een Sith Inq en de Sorcerer Madness kant ingeslagen. Man wat speelt dat leuk. Luister jij niet naar mij !!! ZAP Lightning :D
Helemaal eens! (over die Sith inq) Ik heb een Jedi sentinel, en dat is mijn "main" maar ik vind eigenlijk mijn Sith Sorc (lightning spec) eigenlijk veel leuker om te spelen. (Niet alleen qua speelstijl, maar ook de attitude van Sith)

Ik heb dus wel de XP boost en ga iig mijn sentinel en sorc levelen naar 55. Hopelijk heb ik voor 1 dec tijd om nog 1 of 2 chars te levelen. (dat wordt opschieten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Nu online
Madness is gewoon een erg leuke kant. Je doet best wat DoT. Aangezien je enemies toch steeds sterker worden. Ook tijdens Bosses is het erg handig. Je doet wat DoT en in de tussentijd heal je even snel je compagnion. Al vind ik het bloedirritant dat je Khem niet ''kan verstaan''. Dat was juist zo leuk aan Bioware spellen. Dat je de gesprekken van je compagnions mee kan luisteren. Khem is wel handig, omdat ie een soort Tank is en dus aandacht van mij afhoudt. Komen er betere/handigere compagnions voor de Inquisitor en waar/hoe? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Dubrillion schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:51:
Madness is gewoon een erg leuke kant. Je doet best wat DoT. Aangezien je enemies toch steeds sterker worden. Ook tijdens Bosses is het erg handig. Je doet wat DoT en in de tussentijd heal je even snel je compagnion. Al vind ik het bloedirritant dat je Khem niet ''kan verstaan''. Dat was juist zo leuk aan Bioware spellen. Dat je de gesprekken van je compagnions mee kan luisteren. Khem is wel handig, omdat ie een soort Tank is en dus aandacht van mij afhoudt. Komen er betere/handigere compagnions voor de Inquisitor en waar/hoe? :$
Elke class krijgt een Healer/ranged dps/Tank/meledps companion. Zelf speel ik Assassin lvl 43 atm en speel het liefst met een healr bij mijn zijde, maar ieder zijn eigen voorkeur. Ook op mijn bounty hunter lvl 22 speel ik met een healer maar dat is meer omdat mako awsome is en ik nog geen andere companion heb :P extra companions krijg je als je de main storyline vordert. Je eerst volgende krijg je op tatoine (healer)

[ Voor 5% gewijzigd door MrDustv op 04-11-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
MrDustv schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:53:
[...]

Elke class krijgt een Healer/ranged dps/Tank/meledps companion. Zelf speel ik Assassin lvl 43 atm en speel het liefst met een healr bij mijn zijde, maar ieder zijn eigen voorkeur. Ook op mijn bounty hunter lvl 22 speel ik met een healer maar dat is meer omdat mako awsome is en ik nog geen andere companion heb :P extra companions krijg je als je de main storyline vordert. Je eerst volgende krijg je op tatoine (healer)
Op tatooine krijgt de inq Andronikos, een ranged dps. Healer komt pas op hoth. Andronikos vind ik een fijne comp met mn assassin tank, met andere builds of een sorcerer krijgt Khem de voorkeur.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Nephalem schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:18:
[...]

Op tatooine krijgt de inq Andronikos, een ranged dps. Healer komt pas op hoth. Andronikos vind ik een fijne comp met mn assassin tank, met andere builds of een sorcerer krijgt Khem de voorkeur.
ow ja is ook zo :P heb mijn inq niet meer gespeeld in het afgelopen jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Toch de imperial kant even laten zitten om verder te gaan met mijn oude chars (vond de story line van de trooper wel gaaf en ben daar nu mee verder aan het gaan). Char is een commando,

Ben nu bezig op Nar Shadda. Ik doe in elk geval de class quests en pak in de gebieden een paar quests mee en level zo door.

Qua rewards pak ik zo vaak mogelijk de commendations zodat ik level appropriate gear kan kopen op een bepaald moment (of mods / barrels etc). Mods en Armor kan ik tot een bepaald level nog maken, maar veel hoger dan level 25 gear geloof ik niet.
Commando heeft nu Biochem als crafting skill. (met Diplomacy en Bioanalysis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Twee weken geleden de expansion gekocht en een 60 dagen kaart. Mijn guardian zat toen reeds ergens halverwege of eind lvl 30 en nu sinds twee dagen op lvl 55. Het is inderdaad waar dat je moet opletten met die gear, op één planeet had ik het echt lastig :) Gelukkig speel ik dps samen met doc (healer) dus zo kom ik meestal wel een eind :P Tijd om dit char nu eens te gearen, HK-51 te zoeken, achievments te behalen, datacrons te zoeken, ...

Maar voor ik daar aan begin, zou ik nog wat gebruik willen maken van de 12x XP. Wat raden jullie aan? Ik was reeds gestart met een bounty hunter tot aan level 10 en dat leek me tot nu toe wel leuk. Maar ik wil het niet te ingewikkeld, een guardian vind ik eenvoudig te gearen.

Voor zover ik heb begrepen zijn de class stories allemaal verschillend? Maar ik vermoed dat alle classes van een bepaalde factie (imp/rep) wel grotendeels dezelfde volgorde van planeten volgen? Vandaar dat ik wel eens een imp wil proberen. Anderzijds hou ik wel van de huidge guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Volgorde van planeten is per "side" hetzelfde alleen de character storylines zijn erg verschillend.. Je zou een Marauder kunnen nemen aan de imp side (Sentinel maar dan Sith), Zelfde als de Guardian maar toch anders ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Wat vind je dan voor bijv. een bounty hunter ingewikkeld qua gearen dan? Je focust toch op grofweg dezelfde stats maar dan met aim ipv strength als main stat.
Wat verhaal betreft vind ik de agent en warrior de leukste verhaallijnen aan imp kant.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Heerlijk die bonus xp. We liggen voor op schema :) Alleen nog verhaallijn jedi knight afronden en alles aan republic kant is op 55. Ik 3 chars en vriendin de 4e.. Wie het nog niet gedaan heeft, kan echt aanraden om de jedi knight verhaallijn te doen. De klas vond ik niet echt tof spelen, saai. Maar de verhaallijn maakte alles goed.

Dan hebben we nog mooi tijd om de karakters aan de empire kant af te ronden. Daar waren we indertijd gestopt na afronden verhaallijn op level 50. Wederom ik 3 en zij 1. Dus allemaal maar naar makeb gaan en op naar 55.

Dat moet te doen zijn in de resterende 20 dagen. We tellen 1 december voor de zekerheid maar niet meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv

MrDustv

All day, Every day!

Gister voor het eerst even een warzone gedaan met mijn mercenari lvl 28. Man wat doet een merc DMG! Mijn assassin burst makkelijker mensen neer maar als je een merc vrij laat casten dan doet hij veel meer schade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
MrDustv schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:32:
Gister voor het eerst even een warzone gedaan met mijn mercenari lvl 28. Man wat doet een merc DMG! Mijn assassin burst makkelijker mensen neer maar als je een merc vrij laat casten dan doet hij veel meer schade
Daarom laat ook niemand een turret spec ongestoord zijn gang gaan 😜

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 11:50
Afgelopen weekend een inv gekregen voor closed PTS. Is toch wel gaaf. Alle classes ff uitproberen.

• fitznl
verkerk20 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:46:
Afgelopen weekend een inv gekregen voor closed PTS. Is toch wel gaaf. Alle classes ff uitproberen.
We verwachten uiteraard wel een 500 woorden verslag (per class) ;)

• _Peter2_
Nar Shaddaa afgerond op mijn Commando, ben nu geland op Tattooine en heb daar net de eerste missie geaccepteerd.

De commando is intussen level 29.

Ik gebruik vooral "Grav Round" tot ik 5 stacks heb van charged barrel om vervolgens een high impact bolt te gebruiken. Begin bij een sterkere tegenstander vaak eerst met een sticky greneade.

Ik concentreer me nog steeds op de class missions en pak wat (non heroic) missions op die in hetzelfde gebied zijn voor wat extra rewards en exp.

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 11:50
Kan al wel vertellen( heeft op reddit gestaan) dat je geen reusable stims/medpacs/adrenals hebt voor biochem.
De story van SoR heb ik nog niet gespeeld. Dit ben ik ook nog niet van plan.
Heb ook nog geen ops gedaan. Meeste spelers zijn USA dus als ik online ben zijn er meestal 5 mensen op de fleet.
Ook HMFP heb ik nog niet gedaan.(misschien dit weekend)

Gear tokens die je krijgt met S&V, TFB, DP en DF zijn nog in te wisselen in 3.0 dit was met columi, rakata gear enz niet mogelijk in 2.0

Gear voor de Smuggler en counsular vind ik persoonlijk minder mooi(lees lelijk).

Heb helaas nog geen PVP kunnen spelen.

En ik lees net wat over een secret boss.

• Aeon
Ik heb inmiddels mijn Sentinal op 29 (bijna 30) en m'n Sith Sorc op 32. Gear begint nu toch wel een groter probleem te worden. Ik heb bijna 1 level sidequests gedaan met m'n sorc (lightning spec) omdat ik de classquests niet meer redde. (zonder hulp tenminste)

Ik zit te denken om Syntweaving en/of Artifice op te pakken. Maar ik vraag me af of dat wel slim is (ivm het verlopen van de XP boost op 1 dec)

• _Peter2_
Aeon schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:01:
Ik heb inmiddels mijn Sentinal op 29 (bijna 30) en m'n Sith Sorc op 32. Gear begint nu toch wel een groter probleem te worden. Ik heb bijna 1 level sidequests gedaan met m'n sorc (lightning spec) omdat ik de classquests niet meer redde. (zonder hulp tenminste)

Ik zit te denken om Syntweaving en/of Artifice op te pakken. Maar ik vraag me af of dat wel slim is (ivm het verlopen van de XP boost op 1 dec)
Probeer wat commendations te scoren en daarmee gear of mods te kopen.

• Aeon
_Peter2_ schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:19:
[...]

Probeer wat commendations te scoren en daarmee gear of mods te kopen.
Mijn probleem is voornamelijk dat Khem (mijn tank) steeds te snel doodgaat. Ik zal eens kijken of ik zijn gear wat kan upgraden met commendations. thx.

• Nephalem
Aeon schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:31:
[...]

Mijn probleem is voornamelijk dat Khem (mijn tank) steeds te snel doodgaat. Ik zal eens kijken of ik zijn gear wat kan upgraden met commendations. thx.
Inderdaad wat hierboven gezegd is: paar uur opofferen om met al je characters wat laag level heroics te doen voor comms en die dan gebruiken om jouw gear en die van je companion te verbeteren.

Als je wil investeren in een profession zal cybertech het meest helpen aangezien armorings het duurst zijn om met comms of op de GTN te kopen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Nephalem schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:34:
[...]

Inderdaad wat hierboven gezegd is: paar uur opofferen om met al je characters wat laag level heroics te doen voor comms en die dan gebruiken om jouw gear en die van je companion te verbeteren.

Als je wil investeren in een profession zal cybertech het meest helpen aangezien armorings het duurst zijn om met comms of op de GTN te kopen.
Wacht even, kun je items met comms kopen op een alt en die naar een main sturen?
Goed om te weten, ik dacht dat die gekochte items meteen bound waren on het character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
_Peter2_ schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:04:
[...]

Wacht even, kun je items met comms kopen op een alt en die naar een main sturen?
Goed om te weten, ik dacht dat die gekochte items meteen bound waren on het character.
Zijn ze ook, echter je kan "legacy" gear gebruiken, stop daar het item in en dan kan je het naar elke character binnen je legacy sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
verkerk20 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:00:
Heb ook nog geen ops gedaan. Meeste spelers zijn USA dus als ik online ben zijn er meestal 5 mensen op de fleet.
Ook HMFP heb ik nog niet gedaan.(misschien dit weekend)
Dan speel je wss op een US server?
Pagina: 1 ... 81 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.