Verwijderd

Mijn Sith Sorcerer is gisteravond level 44 geworden en hikt nu tegen de 45 aan.
Na een tweetal flashpoints gedaan te hebben had ik als doel gezet om de class missions op Belsavis te voltooien. Had niet verwacht dat Belsavis zo groot was! Enfin, alles geskipt en enkel de class missions gedaan.
Ben wel van plan om Voss helemaal te doen; Belsavis doe ik wel met een nieuw character :D

Ik vind het jammer dat ik net geen kans maak op die Cartel Coins voor RotHC. Op 8-8-2013 aangeschaft :(

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Vind het jammer dat ik een stomme titel krijg inplaats van cartel points

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik zit er eigenlijk niet echt mee, het is gewoon een refund aan mensen die RotHC kochten vlak voordat bekend werd voordat deze gratis aan subs gegeven gaat worden.
Een geval zoals Slaaizeur is dan inderdaad nogal zuur omdat jij nog niet echt hebt kunnen profiteren van de epxansion maar de meeste mensen hebben gewoon al ruimschoots met die content kunnen spelen dus die hebben gewoon gekregen waar ze voor betaald hebben.
Verder normale gang van zaken bij veel mmo's dat content met vertraging ook aan abonnees en later aan gratis spelers beschikbaar wordt gesteld.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
FunkyTrip schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:55:
Ben afgelopen week ook weer begonnen. Was ooit zelfs founder :D
Maar heb het indertijd maar 1 of 2 maandjes gespeeld. Wel raar dat ik nu geld moet betalen om mijn founder titel te kunnen dragen 8)7

Of uberhaupt dat er nog zoveel restricties zitten aan 'preferred status'. Ik heb verdorie 60 euro gedokt om dat spel te kopen :(

Level 6 bounty hunter nu op Progenitus server. Daar heb ik bij de andere kant ook nog een lvl 28 smuggler, maar ik begin liever weer opnieuw.
Als je guild zoekt: http://www.the12parsecs.com/

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Kan je ook lvl'n door enkel te pvp'n?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij worden Warzones beschikbaar gemaakt vanaf level 10. Tot die tijd zul je missions moeten doen.

Zelf probeer ik zoveel mogelijk te levelen via Flashpoints. Tot de Colicoid Wargame en The Red Reaper kon je eenvoudig een grote hoeveelheid XP verzamelen.

http://www.swtor.com/info/news/news-article/20130912-0
Beginning September 12, 2013 through October 20, 2013, you can get your own JA-3 Subversive Battle Droid Mini-Pet and a JA-3 Subversive Speeder as you embark on or continue your epic Star Wars™ adventure! Here’s what you need to do by October 20, 2013 to receive your rewards:

New Players: Create an account and play free now!
Previous Subscribers: Reactivate your subscription and also receive 500 Bonus Cartel Coins just for reactivating.
Current Players: Remain or become an active Subscriber.
Hoera! Cadeautjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Zo, ik ben level 50! :) Nu op zoek naar datacrons en betere gear! Dropte net in een flaspoint echt een fijne relic ( 57 endurance, 41 power) en implant die me o.a. 102 aim geeft.

Wat is nu het verschil tussen operations en flash points? En wat is er voor een verse level 50 nog meer nieuw te doen? Zoveel te ontdekken nog... :)

Edit: oh en wat zijn hard mode flash points?

[ Voor 6% gewijzigd door FreqAmsterdam op 13-09-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:07
mathiasv91 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:44:
Kan je ook lvl'n door enkel te pvp'n?
Ja hoor.. gaat perfect. Nu je ook je warzone commendations kan omruilen voor planet commendations, kan je zelfs je gear perfect mee laten levellen, zonder ooit de fleet te verlaten. 'k Heb zelf 2 alts die momenteel op lvl 43 en 38 zitten, enkel en alleen door pvp en een paar class quests. (warzones kan je zoals Slaaizeur al zei, pas vanaf lvl 10)

Flashpoints en operations zijn min of meer hetzelfde. Flashpoints zijn echter voor groepen van 4 personen, en operations voor 8 of 16 personen.
Normal (Story) mode - Hard mode - Nightmare mode geeft een moeilijkheidsgraad weer. Je kan een flashpoint spelen op de level waarvoor hij initieel gemaak is = story mode. Da's normaal < lvl 50.
Dan heb je ook een hard mode versie, waarbij de flashpoint geschaald is naar lvl 50. De vijanden zijn moeilijker, en de loot is ook aangepast.
Nightmare mode is nog een stapje lastiger. (lvl 55) Al weet ik niet juist hoe dat in mekaar zit sinds die expansie, want ik speel enkel nog pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:49:
Zo, ik ben level 50! :) Nu op zoek naar datacrons en betere gear! Dropte net in een flaspoint echt een fijne relic ( 57 endurance, 41 power) en implant die me o.a. 102 aim geeft.

Wat is nu het verschil tussen operations en flash points? En wat is er voor een verse level 50 nog meer nieuw te doen? Zoveel te ontdekken nog... :)

Edit: oh en wat zijn hard mode flash points?
Operations zijn ongeveer hetzelfde als flashpoints, maar dan wat groter en bedoeld voor groepen van 8 of 16 spelers. In mijn ogen het leukste onderdeel van het spel.
Op lvl 50 begint het gearen. Daily quests doen op Belsavis, Ilum, Black Hole en Section X (als die tenminste nog beschikbaar is voor lvl 50). Voor die quests krijg je commendations die je dan weer kunt omruilen voor gear. Daarnaast in de supplies sectie van de fleet bij de terminal de daily en weekly quests oppikken voor flashpoints en operations. Story mode flashpoints doe je nu eigenlijk niet meer, alleen nog de HM fp's doen. de gear requirement voor HM fp's en SM operations is ongeveer gelijk dus die kun je beiden doen. Zodra je een beetje te sterk voor deze content begint te worden kun je je gaan wagen aan de HM of NiM operations.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nephalem schreef op woensdag 11 september 2013 @ 21:50:de meeste mensen hebben gewoon al ruimschoots met die content kunnen spelen dus die hebben gewoon gekregen waar ze voor betaald hebben.
Helemaal als je de expansion had gepre-ordered: dan heb je nl. maar de helft betaald, een dag of wat eerder toegang gehad, en nog wat bonus items gehad.

Zit er zelf ook niet mee. Losse games die je in december 2012 voor zestig euro had gekocht liggen nu ook voor een tientje (of twee) in de grabbelbak of de Steam sale. Vind 't zelfs fijn dat nu iedereen naar Makeb kan, gaat een hoop schelen in de populatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ook weer aan 't spelen, deze keer als republic op Red Eclipse. Iemand suggesties voor een social guild? Het is wat stil in je eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ik ben vrijdag begonnen met SWTOR. Zit Empire op Red Eclipse als sith assasin ben reeds level 14. Wel wat rant hoor, heb een i7 die draait op 3.5 GHZ 2x Nvidia 660GTX OC 20 GB Ram en SWTOR is geinstalleerd op mijn SSD. Wanneer ik alles op het hoogste zet, draait het spel wel vlot, maar mis ik veel textures en ledematen van mensen, soms geometry waardoor ik door de map val echt dafuq?? Na een ticket krijg ik antwoord 'We are aware that people with high end pc's are experiencing trouble playing the game on high settings. We advise to lower your settings." Dus m.a.w. gelieve ons spel in low quality te spelen omdat wij failen in support? Wel leuk spel voor de rest Warzone's zijn zalig nog mensen die graag mij ingame willen adden?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

mathiasv91 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:49:
Ik ben vrijdag begonnen met SWTOR. Zit Empire op Red Eclipse als sith assasin ben reeds level 14. Wel wat rant hoor, heb een i7 die draait op 3.5 GHZ 2x Nvidia 660GTX OC 20 GB Ram en SWTOR is geinstalleerd op mijn SSD. Wanneer ik alles op het hoogste zet, draait het spel wel vlot, maar mis ik veel textures en ledematen van mensen, soms geometry waardoor ik door de map val echt dafuq?? Na een ticket krijg ik antwoord 'We are aware that people with high end pc's are experiencing trouble playing the game on high settings. We advise to lower your settings." Dus m.a.w. gelieve ons spel in low quality te spelen omdat wij failen in support? Wel leuk spel voor de rest Warzone's zijn zalig nog mensen die graag mij ingame willen adden?
ik heb op de hoogste settings nergens problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Streepje schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:20:
[...]

ik heb op de hoogste settings nergens problemen mee
Guess you're lucky.

Killboard--Eve-Board

• Wilibrord
Om dit topic nog eens wat in beweging te krijgen: is er nog iemand die uitkijkt naar de release van 2.4 volgende week?
Eindelijk van al die pug-noobs verlost, met de komst van de 4x4 arena's. Tegenwoordig is het echt huilen met de pet op. Ondertussen al enkele weken pvp weapons aan het verzamelen :-)

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Wilibrord schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:31:
Om dit topic nog eens wat in beweging te krijgen: is er nog iemand die uitkijkt naar de release van 2.4 volgende week?
Eindelijk van al die pug-noobs verlost, met de komst van de 4x4 arena's. Tegenwoordig is het echt huilen met de pet op. Ondertussen al enkele weken pvp weapons aan het verzamelen :-)
ik kijk er zeer hard naar uit ben net begonnen terug met SWTOR (heb het van release ong een maandje gespeeld) ben nu level 20 Sith Assasins op Red Eclips. Heb ok WoW die mount om top 3 te eindigen in arena, hoop hier hetzelfde niveau te kunnen halen.

Killboard--Eve-Board

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 13:47
Ik PvP zo af en toe, dus de arena's is niet iets waar ik naar uitkijk.

Nu ben ik niet bekend met de term pug-noobs, maar waarom zou je daar nu van verlost zijn?

• Wilibrord
PVP warzones zijn matches 8 vs 8. Ik speel meestal samen met 2 of 3 anderen (in theorie kan je maar maximum met 4 mensen in groep een wz joinen = "premade"), waardoor de helft van het team dus spelers zijn waar we niet mee voicechatten, en die we meestal ook niet kennen. (het principe van een pug, of Pickup Group)
Meestal blijken deze spelers nauwelijks een idee te hebben wat de bedoeling is (objectives) in een warzone, en ze lijken er steevast op te kicken zoveel mogelijk damage of kills te doen, zonder er om te geven of het team wint of verliest.
Vanaf 2.4 worden arena's 4 tegen 4, en dus zijn we van die "balast" af. Dat klinkt misschien elitair, maar in lvl 55 pvp zou je toch al moeten weten wat de objectives van elke map zijn. Als we pre-55 pvp spelen heb ik daar geen probleem mee. Iedereen moet ergens beginnen...

Verwijderd

Leuk voor jullie PVP'ers dat er content komt :)
Zelf heb ik nog nooit een stap gezet in een Warzone; en dat gaat nu ook niet veranderen :D

• Dreadramon
Ah, in dat geval snap ik je punt Wilibrord. Ik pvp alleen, dus 3 of 7 willekeurige anderen maakt niet zoveel verschil. Ik speel republic dus de illusie dat we kans maken om te winnen heb ik ook zelden. Die enkele keer dat het gebeurt is dan ook een leuke verrassing.

Op zich zijn warzones wel leuk, maar er zit 0,0 lijn in. Het is vooral rennen naar het objective, daar hopen dat jouw kan meer kills maakt de ander en dan in hun respawn tijd het objective capturen/bomb planten/etc.

• Wilibrord
Bwoa, er komt toch een hoop tactiek bij kijken. Het leukste zijn de warzones waar de tegenstander veel sterker is, en je toch weet te winnen. En dat "overkomt" ons toch regelmatig.
Samenstelling van je team, vertragen, rooten, stunnen, welke objective op welk moment aanvallen of net niet, welke tegenstander focussen, het controleren van het centrum bij hutball en bijvoorbeeld wachten met scoren tot je team het centrum herovert, dat soort dingen... toch allemaal wat complexer dan enkel wat "rennen naar het objective". ;)

• Dreadramon
Eens, er zou meer taktiek bij moeten komen kijken. Wat ik beschrijf zijn mijn ervaringen in de praktijk...

Nu is het natuurlijk lastig om 8 willekeurige spelers gestroomlijnd te krijgen.

• TimS81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Lastig is het ja, maar in de meeste gevallen gaat het de tegenstander niet anders. Als jou team dan communiceert, of een paar ervaren spelers heeft die weten wat ze in hun rol kunnen/moeten doen, kan dat al het verschil maken. Heb een aantal Huttball matches gehad waarbij het team dusdanig goed samenspeelde (en de tegenstander dusdanig zwak/ongeorganiseerd was) dat het beter liep dan in menig pre-made/ranked van m'n guild.

Verwijderd

Toen ik vorig jaar in september via PayPal mijn subscription wou verlengen kreeg kreeg ik steeds deze melding:

An error has occurred while trying to process your request. Please, try again later.

Daarna heb ik niet meer naar dit spel omgekeken tot vandaag dus, toen ik weer eens speeltijd wou kopen, bleek dat ze bij EA nog steeds niet dit probleem hebben opgelost. Blijkbaar willen ze mijn geld niet? Of weet iemand hier een oplossing voor zonder dat ik speciaal voor dit spel een creditcard moet nemen?

Alvast bedankt voor de moeite.

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

je kunt het eens via IDeal proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:57
Bundin schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:18:
Ook weer aan 't spelen, deze keer als republic op Red Eclipse. Iemand suggesties voor een social guild? Het is wat stil in je eentje.
Er is een Tweakers guild op de Red Eclipse. We zijn voor Rep en Empire spelers. Google maar naar gotswtor en dan kom je van zelf onze website tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Zijn er ook Transfer mogelijkheden naar andere servers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Zantiath schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:49:
Zijn er ook Transfer mogelijkheden naar andere servers??
http://lmgtfy.com/?q=SWTOR+server+transfer

Tweede link in het lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Wow.... dan moet ik €17,- aan cartel coins gaan kopen... dank u vriendelijk in dat geval. The Red Eclipse kan best zonder mij hoor ik net... wat een boeven praktijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Hoe niet te patchen: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=684298
This is probably the most spectacular epic fail on Bioware's part yet. It appears that they somehow accidentally released a premature, corrupt version of 2.4 onto the live servers that will interfere with tomorrow's scheduled patch. Bioware's solution: don't launch the game.

WARNING: Downloading this corrupted patch and logging into the game means you will have to redownload the entire game (10+ gigabytes of data) tomorrow. DO NOT RUN THE LAUNCHER until the servers go offline.
Ik vraag me toch af hoe de procedures daar zijn om iets op een live server te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Na 2 avondjes arena's moet ik zeggen dat we alle plezier terug hebben gevonden. De frustratie van de extra "pug-ballast" is helemaal weg, en we kunnen ons nu echt bezighouden met de tactics.
Matchmaking lijkt redelijk te werken, zodat zowat elke match wel een uitdaging is. Alleen jammer dat operative/scoundrel healers zo belachelijk hard overpowered zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke server speel jij Wilibord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
The Red Eclipse. Mijn main is een sorc heal, "Sh'abby".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel daar ook , genaamd Aitin . :D Arena's zijn wel goed ja. Onze healer zit al op 2.2k rating. :p en de rest van het team rond 1.8k maar ik veel lager jammergenoeg omdat ik voordien al ranked had gespeeld en daardoor rond rank 900 zat. :(

Wel raar dat ik je nog niet tegengekomen ben in de group ranked aangezien wij elke avond qeuen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Mja, ik begin meestal maar rond 23u ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:21

The Chosen One

Zie signature!

FF paar GB downloaden. :D

Die digital expansion download je automatisch als je die al gekocht hebt of moet je dat nog apart doen?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 19:14:
Toen ik vorig jaar in september via PayPal mijn subscription wou verlengen kreeg kreeg ik steeds deze melding:

An error has occurred while trying to process your request. Please, try again later.

Daarna heb ik niet meer naar dit spel omgekeken tot vandaag dus, toen ik weer eens speeltijd wou kopen, bleek dat ze bij EA nog steeds niet dit probleem hebben opgelost. Blijkbaar willen ze mijn geld niet? Of weet iemand hier een oplossing voor zonder dat ik speciaal voor dit spel een creditcard moet nemen?

Alvast bedankt voor de moeite.
Ik heb hetzelfde probleem, ze accepteren geen gegevens meer, Direct Debit werkt niet, PayPal werkt niet en iDEAL heeft het voor mij nooit gedaan - voor subs dan - de enige optie is om ze te bellen.
Of om GT cards te kopen. Ik ben ze al tegengekomen voor €18 voor 60 dagen, een stuk goedkoper dan een sub.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Heb laatst ook 2 maanden sub genomen, €15,- op G2A, via de site van SWTOR betaal je €27!
Zelfs de "best deal" van 6 maanden voor €66 weegt niet op tegen €45 van losse cards.
Voor WoW zoek ik ook altijd naar goedkope game time cards maar zo'n groot verschil heb ik nog nooit gezien.

[ Voor 17% gewijzigd door Moonborne op 18-10-2013 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Er doen zich op dit moment wel heel veel bugs voor, beetje vervelend... Zo kan mijn tank al een week niet meer chatten en kan ik op mijn healer niet meer wisselen tussen de verschillende chat tabs.

Ik heb een ticket aangemaakt hiervoor, die werd gesloten zonder dat het is opgelost. Beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Ja, net na een patch is het altijd weer bang afwachten wat ze deze keer weer om zeep geholpen hebben. Beetje jammer. Maar echte show-stoppers heb ik gelukkig nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:22
Pff het is echt precies wow in een andere setting.

Ff twee dagen gespeeld en de starwars setting is leuk maar de game is vrijwel als WoW.
Leuk tijdverdrijf maar niks spectaculairs.
Ik kan niet vinden hoe ik ff een maandje kan subben en zonder sub is het sowieso niet veel aan.

Is er een manier om dat alsnog voor elkaar te krijgen?

(Lynxios @ republic & Samourai @ empire; uiteraard beide op red eclipse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-09 11:53

odan

The dark side is within all!

Lynx schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:13:
Pff het is echt precies wow in een andere setting.

Ff twee dagen gespeeld en de starwars setting is leuk maar de game is vrijwel als WoW.
Leuk tijdverdrijf maar niks spectaculairs.
Ik kan niet vinden hoe ik ff een maandje kan subben en zonder sub is het sowieso niet veel aan.

Is er een manier om dat alsnog voor elkaar te krijgen?

(Lynxios @ republic & Samourai & empire; uiteraard beide op red eclipse)
https://account.swtor.com/user/subscription

of online kijken of je nog een time card kan vinden. zijn er volgens mij nog aardig wat in omloop.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
27e voor 2 maanden.

Niet ff snel 1 maand voor de helft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-09 11:53

odan

The dark side is within all!

neem je gewoon een subscription en die cancel je meteen.....

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
edit: Laat maar, zie het al op de gotswtor site :)

Ik ga mijn sith assassin wel lvlen.
Die deelt tenslotte ook haar naam met mijn tauren druid in WoW.

[ Voor 77% gewijzigd door Lynx op 22-10-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Toch jammer dat jullie allen op een andere server spelen. Het lukt mij maar niet om degelijke spelers te vinden op The Progenitor die ook regelmatig 's avonds tussen 19.00 en 23.00 online zijn. Daarnaast is er een chronisch gebrek aan Tanks. Zodoende heb ik zelf maar een Sith Warrior gemaakt, maar ik merk toch dat ik liever Bounty Hunter healer speel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
(Ranked) PVP lijkt uitgestorven op The Red Eclipse, dus heb ik gisteren mijn main naar "Tomb of Freedon Nadd" getransfered. Ook meteen een nieuw char gestart daar. Samen met 2 anderen toch maar eens kijken of pvp daar wat voorstelt.
Het wordt een beetje alles of niks. Als dit ook niks wordt, zullen mijn 2 vrienden afhaken, en dan valt het nog te bekijken wat ik daarna ga doen. 'k Heb de indruk dat het stilaan aan het doodbloeden is..
Is er iemand die veel op Tomb speelt, en dan vooral warzones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

In de topic post zie ik dat je kunt betalen met iDeal maar die betalingsoptie is nergens te vinden op de site van SWTOR. Is dat niet meer mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

heb gister nog een subsciption gedaan via ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Streepje schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:20:
heb gister nog een subsciption gedaan via ideaal
Hmm da's raar want toen ik via de site en My Account een subscription plan adde kon ik alleen kiezen uit Credit Card, Paypal of Direct Debit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Trin1ty schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 06:27:
[...]

Hmm da's raar want toen ik via de site en My Account een subscription plan adde kon ik alleen kiezen uit Credit Card, Paypal of Direct Debit :?
heb net even gekeken en de ideal optie is inderdaad verdwenen :/ het gekke is dat ik vrijdag ochtend nog mijn subscribtion verlengt heb via ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandmannetje
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 12:56
Als je subscriber bent voor 1 November krijg je early access toegang van het gratis expansion pack Conflict Rising waar je eigen fighter krijgt en kunt dogfighten tegen andere spelers ;)

[ Voor 5% gewijzigd door brandmannetje op 28-10-2013 15:32 . Reden: Verkeerde naam van de expansion pack ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Hey Willibrord,

Zit je nog steeds op Tomb server ? Ik ben recent, lees 2 weken terug, weer begonnen, en wil wel pvp doen.

Main is eigenlijk mijn lvl 41 trooper, maar op het moment level ik mijn Sage.

Char name is ActualFantasy of Ashen-Shugara of Arch-Indara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:46
Oeh die nieuwe expansion ziet er wel heel leuk uit.
Denk dat ik het maar weer eens ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:46
brandmannetje schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:41:
Als je subscriber bent voor 1 November krijg je early access toegang van het gratis expansion pack Conflict Rising waar je eigen fighter krijgt en kunt dogfighten tegen andere spelers ;)
Uhm actief zijn voor November 2, 2013 at 6:59AM GMT. Wat jij opgaf was bedoeld voor November 1, 2013 at 11:59PM PDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandmannetje
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 12:56
Ryatzu schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:16:
[...]

Uhm actief zijn voor November 2, 2013 at 6:59AM GMT. Wat jij opgaf was bedoeld voor November 1, 2013 at 11:59PM PDT.
Ah dan heb je dus nog een dag extra erbij om sub te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
ActualFantasy schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:00:
Hey Willibrord, Zit je nog steeds op Tomb server ?
Ja hoor.. nieuwe operative is lvl 20 ondertussen (St'abby) en met m'n sorc speel ik ook nog af en toe (Sh'abby).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand eigenlijk hoe ik die robot van de quest taking on taborro versla? Dat rotding schiet mijn tank telkens in 1 seconde dood met z'n laser en hij is imum voor mijn onderbrekings skills. :( Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan die lazer vrij makkelijk ontwijken toch?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

Voor de mensen die het nog spelen of weer denken om het te gaan spelen: vanaf vanavond 19u tot en met maandag ochtend 07u is het dubbel XP weekend. (extra lang ivm thanksgiving)
http://www.swtor.com/2xp?intcmp=sor_bwa-mkt-t-us-hp-098

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 15:16
Het was wel een productief dubbel XP weekend voor mij, van level 41 -> 55 in 5 dagen met m'n Sorcerer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik van 0 naar 41 op mijn agent, erg gaaf verhaal is dat.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Ja, heb van meerdere spelers gehoord dat de agent story de beste is. Zit ondertussen ook op 37 met m'n agent, maar da's hoofdzakelijk door pvp...

Sinds gisteren ook begonnen met de space pvp. Op zich is het wel leuk dat je plots iets compleet anders kan gaan doen. Momenteel lijkt iedereen nog aan het uitvissen hoe alles werkt van van echt teamwerk komt er nog niet veel in huis. Wel jammer dat ze zo hard de focus leggen op betalen. Om ship naar fleet points om te zetten heb je Cartel Coins nodig, een aantal schepen kan je enkel met CartelCoins kopen, ...
Al bij al een leuke afwisseling, maar ik vrees dat het een maand of 2 na de launch helemaal leeg zal lopen. Het feit dat de pvp'ers nu over 2 verschillende queues zullen gespreid worden gaat het spel ook niet echt helpen vrees ik.

Verwijderd

Wilibrord schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:40:
Ja, heb van meerdere spelers gehoord dat de agent story de beste is. Zit ondertussen ook op 37 met m'n agent, maar da's hoofdzakelijk door pvp...

Sinds gisteren ook begonnen met de space pvp. Op zich is het wel leuk dat je plots iets compleet anders kan gaan doen. Momenteel lijkt iedereen nog aan het uitvissen hoe alles werkt van van echt teamwerk komt er nog niet veel in huis. Wel jammer dat ze zo hard de focus leggen op betalen. Om ship naar fleet points om te zetten heb je Cartel Coins nodig, een aantal schepen kan je enkel met CartelCoins kopen, ...
Al bij al een leuke afwisseling, maar ik vrees dat het een maand of 2 na de launch helemaal leeg zal lopen. Het feit dat de pvp'ers nu over 2 verschillende queues zullen gespreid worden gaat het spel ook niet echt helpen vrees ik.
Vindt space combat vermakelijk. Irriteer me alleen aan gunships. Het is niet dat ze overpowered zijn of zo (ze zijn goed te killen) maar het maakt de space combat saai. Ze zijn geen onderdeel van het gevecht.. ze hangen daar maar en railshot.

Snap niet waarom ze een sniper type in zoiets als dit implementeren. Gaat space combat niet om dogfights en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:17:
[...]

Vindt space combat vermakelijk. Irriteer me alleen aan gunships. Het is niet dat ze overpowered zijn of zo (ze zijn goed te killen) maar het maakt de space combat saai. Ze zijn geen onderdeel van het gevecht.. ze hangen daar maar en railshot.

Snap niet waarom ze een sniper type in zoiets als dit implementeren. Gaat space combat niet om dogfights en dergelijke?
Als jij gunships saai vindt, speel er dan niet mee :P
Ik vind ze wel leuk, al neig ik tegenwoordig meer naar men unlockte scout (S13 Sting), want inderdaad, daar krijg je meer het dogfight gevoel bij :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlaSfem0n schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:14:
[...]

Als jij gunships saai vindt, speel er dan niet mee :P
Ik vind ze wel leuk, al neig ik tegenwoordig meer naar men unlockte scout (S13 Sting), want inderdaad, daar krijg je meer het dogfight gevoel bij :)
Ik speel er ook niet mee. Maar ze verpesten (vaak) de leuke gevechten die je met anderen hebt. Vlieg je 2 minuten achter iemand aan, en er zit weer iemand anders achter jou aan etc.. etc.. hoop geschiet. Wordt je vanuit het niets weer met zo'n instant kill ding geraakt door iemand die niet eens in de buurt is of deelneemt aan het gevecht.

Zoals ik zei 'Gunships zijn niet overpowered', ze maken alleen (naar mijn mening) de matches een stuk minder leuk waardoor ik merk dat ik eigenlijk nog zelden die space combat matches opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quintox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 16:36
Zijn er op Tomd of Freedon nadd nog leuke guilds die members zoeken? Ik ben lange tijd gestopt met SWTOR nadat er helemaal niks te doen was op end-game vanilla ( nightmare operations toen ter tijd allemaal gecleared binnen enkele weken ). Ben weer eens begonnen, weer een subscription betaald en zoek eigenlijk wel een leuke guild voor mijn lvl50 sentinel en lvl11 commando ( ben momenteel de commando aan het levellen ).

Mocht je een plekje hebben dan hoor ik dat graag :) Wil graag weer beetje actiever worden nu het spel toch een stuk beter is geworden.

Steam profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:03:
[...]

Ik speel er ook niet mee. Maar ze verpesten (vaak) de leuke gevechten die je met anderen hebt. Vlieg je 2 minuten achter iemand aan, en er zit weer iemand anders achter jou aan etc.. etc.. hoop geschiet. Wordt je vanuit het niets weer met zo'n instant kill ding geraakt door iemand die niet eens in de buurt is of deelneemt aan het gevecht.

Zoals ik zei 'Gunships zijn niet overpowered', ze maken alleen (naar mijn mening) de matches een stuk minder leuk waardoor ik merk dat ik eigenlijk nog zelden die space combat matches opstart.
Met een gunship ben je een vogel voor de kat als ze je kunne flanken en close combat aangaan. Ik zal met men gunship meer defenden, kan je je wat verdoken opstellen. Als het ietswat snuggere tegenstanders zijn, targetten ze mij (of een gunship) direct als eerste. Soms kan ik zelfs nog niet ergens in de buurt komen of ik heb er 3 in men nek :p
quintox schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:27:
Zijn er op Tomd of Freedon nadd nog leuke guilds die members zoeken? Ik ben lange tijd gestopt met SWTOR nadat er helemaal niks te doen was op end-game vanilla ( nightmare operations toen ter tijd allemaal gecleared binnen enkele weken ). Ben weer eens begonnen, weer een subscription betaald en zoek eigenlijk wel een leuke guild voor mijn lvl50 sentinel en lvl11 commando ( ben momenteel de commando aan het levellen ).

Mocht je een plekje hebben dan hoor ik dat graag :) Wil graag weer beetje actiever worden nu het spel toch een stuk beter is geworden.
Zitten daar wel nu met PIMP, veel nl'ers en vlamingen, maar het is de goede zijde (zijnde SITH) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quintox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 16:36
BlaSfem0n schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:27:
[...]
Zitten daar wel nu met PIMP, veel nl'ers en vlamingen, maar het is de goede zijde (zijnde SITH) >:)
Ah, Empire ;) Nee na 9 jaar Horde op WoW was ik wel weer toe aan iets nieuws. Dat en omdat iedereen bij launch een Empire character maakte en de republic spelers over het algemeen volwassener en beter waren.

De massa speelde immers empire ;) Ik ben ooit begonnen aan een Agent maar na het clearen van Vanilla end-game ging mijn guild ( en de server ) zo snel dood dat ik er nooit meer aan toe ben gekomen. Zo'n snelle leegstroom van een game heb ik nog nooit gezien ;)

Steam profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickNL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02 13:35
Hallo allemaal,

Heb dit spel, als Star Wars fan en gamer, jarenlang gevolgd, met smart op gewacht en bij launch gelijk gekocht. Toen ik 2 of 3 maanden na launch op het hoogste level zat met mijn chars ben ik gestopt omdat er niks meer te doen was en de servers allemaal leeg waren. Geen hond meer die het speelde.

Hoe is dit nu? Is het de moeite waard om het weer op te pakken? Is het weer druk, is het nog leuk nadat je maximaal geleveld bent? Hoe zit het met free to play? Is het mogelijk in de top mee te doen zonder te betalen voor gear of weapons en dat soort dingen?

Zitten er nog steeds zoveel nederlanders op Red Eclipse?

Ik denk dat he het verstandigst is om helemaal opnieuw te bgeinnen om alles weer onder de knie te krijgen, er schijnt zoveel verandert te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Bij G2Arena is de 60-day time code nu slechts €9,90.

Als je de Game Code in je winkelmandje ligt, staat er nog €13,90. Maar zodra je met PayPal betaalt, en in het betalingscherm komt, staat er - €4,00 discount waardoor het totaalbedrag uitkomt op €9,90. Niet gek voor de mensen die graag Subscriber willen zijn, maar er niet zoveel geld voor over hebben ;). Ik heb het zowel als gast geprobeerd (je hoeft dan echt alleen PayPal adres in te voeren) als geregistreerde gebruiker (registreren bestaat uit email adres + wachtwoord kiezen en klaar).

Ik weet niet of het een fout/aanbieding/tijdelijk iets is, maar hier is de link: https://www.g2a.com/star-wars-the-old-republic-prepaid.html

Dacht even delen voor de mensen die het nog spelen ;). Ik ben sinds vandaag weer begonnen, maar liep toch tegen wat beperkingen aan waardoor ik ben gaan zoeken naar een cheap 60-day card.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Streepje schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 07:13:
[...]

heb net even gekeken en de ideal optie is inderdaad verdwenen :/ het gekke is dat ik vrijdag ochtend nog mijn subscribtion verlengt heb via ideal
Misschien bij de recurring subscription, maar hij staat bij de single payment (60 dagen) er gewoon nog bij hoor! iDeal is ook niet echt geschikt voor de recurring subscription, het is puur gemaakt voor single payments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 23:08

Knud

Sandvich

@ RickNL

Ik speel het na 2 jaar nog steeds. Moet wel zeggen dat dit mijn eerste MMO is, maar bevalt erg goed.
Ben nu vooral bezig om alle verhaal lijnen te spelen.

Er is intussen genoeg end-content: 7 raids, hele hoop flashpoints, pvp, maar ook space pvp (Galactic star fighter). Tevens zijn er ook aantal daily area's bijgekomen en voor 1 moet/kun je paar planeten afgaan om daarvoor ook de weekly te doen.

Meer info hier:
http://www.swtor.com/info/eldergame
http://www.reddit.com/r/swtor/wiki/major_changes
http://www.reddit.com/r/swtor/wiki/class_changes
http://www.reddit.com/r/swtor/wiki/returning_player

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Royeboi schreef op zondag 22 december 2013 @ 01:26:Bij G2Arena is de 60-day time code nu slechts €9,90.
Hey, bedankt.
Net mijn subscription gecancelled en een code besteld. Was in minder dan 5 minuutjes geregeld.
9,90€, da's minder voor 2 maanden dan ik normaal voor 1 maand betaalde... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05-2024
Hallo allemaal,

Na 2jaar deze mmo ook eens een kans gegeven en ik moet zeggen dat het echt wel fijn speelt :-)
Vreemd dat het als star wars fan zolang geduurd heeft...

Maar goed, wat ik me afvroeg. Is er nog een actieve tweakers guild ? (Of andere)
Vnl. voor wat pve want pvp is minder mijn ding.
In galactic starfighter ben ik eerder kannonenvoer :-P

Edit: zit als sith op red eclipse :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Cruz3r op 31-12-2013 13:09 ]

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Cruz3r schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:26:
Hallo allemaal,

Na 2jaar deze mmo ook eens een kans gegeven en ik moet zeggen dat het echt wel fijn speelt :-)
Vreemd dat het als star wars fan zolang geduurd heeft...

Maar goed, wat ik me afvroeg. Is er nog een actieve tweakers guild ? (Of andere)
Vnl. voor wat pve want pvp is minder mijn ding.
In galactic starfighter ben ik eerder kannonenvoer :-P

Edit: zit als sith op red eclipse :-)
Ik denk dat Empire of Tweakers daar zit, ik weet wel niet of ze nog active zijn (denk het wel).
En het is inderdaad best een goed spel. :)

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 15:16
KnightX schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:20:
[...]

Ik denk dat Empire of Tweakers daar zit, ik weet wel niet of ze nog active zijn (denk het wel).
En het is inderdaad best een goed spel. :)
De Empire of Tweakers is inderdaad nog steeds behoorlijk actief, zie ook http://www.gotswtor.eu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt SWTOR nog wat liefde?

Ik ben pas weer begonnen en met chars onder het stof vandaan getrokken. Toch wel weer geinig SWTOR om het op een casual basis te spelen.

Ben nu erg content met mijn Merch Healer, wel wat overheating issues desnieter min is mijn healing done +50k een stuk hoger dan mijn gemiddelde dps done in WZ`s.

Space PVP is ook wel geinig, werkt best goed!
Ik denk dat ik even door de zure appel heen bijt en hoop met de aankomende starwars films weer een groeiende communitie terug ga zien.

Er zit toch wel een goeie development in het spel, elke 3 maanden dat ik terug keer is er weer een hoop veranderd. Vind het ook fijn dat ik kan subben/unsubben waneer ik wil, natuurlijk moet je wel de nodige unlocks hebben om unsubbed het spel een beetje leuk te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Ik ben ook eens weer aan het spelen en vanaf 0 begonnen. Heb het nooit super actief gespeeld maar ik kan me wel herinneren dat je als je crafte 5 dingen per crew member in een wachtrij kon zetten. Kan dat als betalende speler nog steeds? Of is het nu echt 1 craft per crew member? Kan dit eigenlijk nergens goed vinden.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

William/Ax3 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:48:
Ik ben ook eens weer aan het spelen en vanaf 0 begonnen. Heb het nooit super actief gespeeld maar ik kan me wel herinneren dat je als je crafte 5 dingen per crew member in een wachtrij kon zetten. Kan dat als betalende speler nog steeds? Of is het nu echt 1 craft per crew member? Kan dit eigenlijk nergens goed vinden.
Met een sub is er niets veranderd. Max 5 crewmembers kunnen missions doen vanaf level 45-50 (weet niet meer zeker) en deze kunnen nog altijd 5 crafts of 1 gatheringmission per keer doen. Zonder sub weet ik niet wat de beperkingen zijn. Ondertussen kan je wel al 8 crewmembers in totaal hebben (de 5 class crewmembers, de ship robot, HK51 en de Ewok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 06:08:

Ben nu erg content met mijn Merch Healer, wel wat overheating issues desnieter min is mijn healing done +50k een stuk hoger dan mijn gemiddelde dps done in WZ`s.
Gewoon een beetje alacrity pakken voor snellere energy regen. :)
BlaSfem0n schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:05:
[...]

Met een sub is er niets veranderd. Max 5 crewmembers kunnen missions doen vanaf level 45-50 (weet niet meer zeker) en deze kunnen nog altijd 5 crafts of 1 gatheringmission per keer doen. Zonder sub weet ik niet wat de beperkingen zijn. Ondertussen kan je wel al 8 crewmembers in totaal hebben (de 5 class crewmembers, de ship robot, HK51 en de Ewok)
Zonder sub is het max 3 crewmembers die missions kunnen doen, en je kan maar één ding tegelijk craften (i.p.v. er 5 up te queuen).

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Bij merc healer is het bijzonder belangrijk om tussen je heals je main attack te gebruiken om te healen, vooral omdat het ook je charges opbouwt. En je wil elke keer zo snel mogelijk naar 30 om die supercharge te gebruiken.
In warzones is het merc<sorc<operative wat betreft healing. Dus wen er aan dat je niet die hoge cijfers zult halen als de andere healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

KnightX schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 07:41:
[...]
Zonder sub is het max 3 crewmembers die missions kunnen doen, en je kan maar één ding tegelijk craften (i.p.v. er 5 up te queuen).
Bedankt voor de info!

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Na al die tijd hebben we Oricon ontdekt. Met z'n 3'en een hele avond republics jagen. Leukste locatie is de entry van die Operation. Al die kerels die naar de ingang lopen van de med center worden genadeloos afgemaakt. Na een keer of 2-3 worden ze modeloos en komt de hele Ops uit de instance om te helpen. Wij 3 in min-maxed Obroan tegen 16 PVE-geared... lachen! Maken we nog eerst de helft af alvorens zij ons eronder krijgen. Respawn en meteen weer erin vliegen.
Voor alle duidelijkheid, we spelen op een PVP server. En dan nog word je voor vanalles en nog wat uitgemaakt.
Bleek dat de Reps het base camp aan het belegeren waren... snel er naartoe en orde op zaken gesteld. Dan naar hun kamp en een kwartiertje hetzelfde gedaan. Zelfs een achterpoortje gevonden, stonden we midden in hun kamp... man, zelden zoveel plezier gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Wilibrord schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:32:
Na al die tijd hebben we Oricon ontdekt. Met z'n 3'en een hele avond republics jagen. Leukste locatie is de entry van die Operation. Al die kerels die naar de ingang lopen van de med center worden genadeloos afgemaakt. Na een keer of 2-3 worden ze modeloos en komt de hele Ops uit de instance om te helpen. Wij 3 in min-maxed Obroan tegen 16 PVE-geared... lachen! Maken we nog eerst de helft af alvorens zij ons eronder krijgen. Respawn en meteen weer erin vliegen.
Voor alle duidelijkheid, we spelen op een PVP server. En dan nog word je voor vanalles en nog wat uitgemaakt.
Bleek dat de Reps het base camp aan het belegeren waren... snel er naartoe en orde op zaken gesteld. Dan naar hun kamp en een kwartiertje hetzelfde gedaan. Zelfs een achterpoortje gevonden, stonden we midden in hun kamp... man, zelden zoveel plezier gehad.
Dat klinkt inderdaad bijzonder vermakelijk! Leuk om te horen dat er nog steeds mensen zijn die plezier beleven aan dit spel.

Ik denk dat ik mijn characters ook weer eens ga afstoffen, hoewel er niet zo veel boeiends te doen meer is. Ik heb zowel mijn healer als tank volledig gegeared (ultimate).

Wat ik nog steeds zo jammer vind, is dat de variatie aan gear uitermate beperkt is. Iedere build heeft bepaalde ultimate gear, er zijn geen losse items die gezamenlijk een betere build vormen. Iedereen loopt in hetzelfde pakkie. :X

Beetje jammer dat. Nu maar een beetje PvP'en enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Hoe bedoel je juist? Cosmetisch "hetzelfde pakkie", of qua stats?
Cosmetisch zijn er juist een hele hoop mogelijkheden, tot sorcs/sages die eruitzien als een bountyhunter in heavy armor. Gooi er nog eens de dye's over en je hebt een weelde aan variaties.
Ook qua stats kan je naar hartelust min-maxen. Niemand verplicht je toch om puur 1 kit te volgen. Je kan toch perfect een hybrid maken door mods, enhancements en augments te wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Wilibrord schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:45:
Hoe bedoel je juist? Cosmetisch "hetzelfde pakkie", of qua stats?
Cosmetisch zijn er juist een hele hoop mogelijkheden, tot sorcs/sages die eruitzien als een bountyhunter in heavy armor. Gooi er nog eens de dye's over en je hebt een weelde aan variaties.
Ook qua stats kan je naar hartelust min-maxen. Niemand verplicht je toch om puur 1 kit te volgen. Je kan toch perfect een hybrid maken door mods, enhancements en augments te wisselen?
Maar uiteindelijk is er maar één optie echt de beste. Ik heb het over stats overigens. Je kunt wel varieren in mods etc. maar uiteindelijk profiteert een healer het beste van bepaalde stats, een tank van bepaalde stats etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04:36
Ik heb twee dagen geleden weer een sub van 2 maanden gekocht voor 11 euro, omdat ik deze week vrij ben. Erg leuk. Mn mercenary healer van 50 naar 55 gebracht, en gelijk een nieuwe HM FP (Athiss) gedaan. Dat was best lastig om te healen, maar ik had ook nog geen enkele gear-upgrade van level 55 (full 146), geen stimupgrade ( nog steeds Rakta reusable Reflex nogwat, ondertussen wel de nieuwe gemaakt :D) en zelfs niet de upgrades voor de heals gehaald bij de trainer. Gelukkig wel gehaald, maar toch twee keer gewiped op de laatste boss, door mij. Agh, ondertussen drie upgrades gehaald, eentje van basic commedations en twee van de Orican questline. Jammer dat de gear bonus er niet meer op zit! Ik vond het wel relaxt, die extra cooldown op rapid en emergency scan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
FreqAmsterdam schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:50:
[...]

Maar uiteindelijk is er maar één optie echt de beste. Ik heb het over stats overigens. Je kunt wel varieren in mods etc. maar uiteindelijk profiteert een healer het beste van bepaalde stats, een tank van bepaalde stats etc.
EUhm... het is een RPG. Wat wil je? Dat je als healer beter wordt als je je strength stat boost? Dat is in geen enkele RPG zo... Zo ook nogal idioot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreqAmsterdam schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:50:
[...]

Binnen tanks, healers en dps zitten ook verschillende classes en die verschillende classes hebben dan weer andere richtingen, de een zal beter zijn dan de ander maar op causal raiding/pvp zal het niet verschrikkelijk veel uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
DarthDavy schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:26:
[...]

EUhm... het is een RPG. Wat wil je? Dat je als healer beter wordt als je je strength stat boost? Dat is in geen enkele RPG zo... Zo ook nogal idioot zijn.
Neen. Je begrijpt mijn punt niet. Wat ik bedoel is dat je weinig opties hebt v.w.b. gear. Je hebt een bepaalde set (ultimate) en dat is het beste dat je kunt krijgen. Je kunt niet zelf met ''random' items een betere/gelijkwaardige build maken.

In WoW heb je set equipment, maar is er bijvoorbeeld ook een hele hoop equipment beschikbaar die niet behoort tot een set, waarmee je een eigen build kunt maken.

Kom op zeg, natuurlijk bedoel ik niet dat STR een healer zou moeten boosten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Je wil dat iedereen bij toeval gear kan krijgen waarvoor een raid team weken heeft moeten "zwoegen"?
Leuk voor de casual speler, maar dan denk ik dat er een hoop "meer hardcore" spelers snel zullen afhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
FreqAmsterdam schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:07:
[...]

In WoW heb je set equipment, maar is er bijvoorbeeld ook een hele hoop equipment beschikbaar die niet behoort tot een set, waarmee je een eigen build kunt maken.
Bij SWTOR heb je dat ook. Je hebt de set items van drops van end game ops bosses, maar je kan ook ongeveer evenwaardige gear kopen met commendations die je in tal van activiteiten ingame kan vergaren.

Daarnaast kan de meeste gear ook gecraft worden.

Trouwens, als je wil gaan min-maxen zal je zelf je eigen build moeten maken. Je kan uiteraard cookie-cutter gaan, maar dat kan je in WoW ook.

Er zijn tal van vraagstukken voor iedere class, iedere spec en iedere build. Het enigste dat vaststaat is dat je de armorings van de set items wilt (omdat deze set bonuses geven, al dan niet relevant, want kan je ze ook nog skippen). Voor de mods en enhancements ben je vrij om te kiezen. Hoeveel accuracy wil je? Hoeveel crit wil je? Hoeveel power wil je? Hoeveel surge wil je? Hoeveel alacrity wil je? ... Moet ik nog doorgaan?

SWTOR het verwijt geven dat het qua qear niet moduleerbaar is, is echt een blammage die het spel niet verdient. Zeker niet tov WoW die zeker minder opties biedt qua gear dan SWTOR. Met de adaptive armor pieces ben je zelfs heel vrij in de look van je karakter, maar ook met de mods die je erin stopt ben je redelijk vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Wilibrord schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:23:
Je wil dat iedereen bij toeval gear kan krijgen waarvoor een raid team weken heeft moeten "zwoegen"?
Leuk voor de casual speler, maar dan denk ik dat er een hoop "meer hardcore" spelers snel zullen afhaken.
Ik zei niets over de moeilijkheid van het verkrijgen van gear. Uiteraard ben ik het met je eens dat je moet 'zwoegen' voor goede gear.

Edit:
Maar ik moet misschien respecteren dat het geen lootgame is, zoals diablo.

[ Voor 8% gewijzigd door FreqAmsterdam op 03-02-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
FreqAmsterdam schreef op maandag 03 februari 2014 @ 17:03:
[...]

Ik zei niets over de moeilijkheid van het verkrijgen van gear. Uiteraard ben ik het met je eens dat je moet 'zwoegen' voor goede gear.

Edit:
Maar ik moet misschien respecteren dat het geen lootgame is, zoals diablo.
Ik denk dat je hier een hele goede opmerking maakt. Loot in games zoals SWTOR (en de meeste andere MMORPG's tegenwoordig) is een middel, geen doel meer van de game.

Voor spellen zoals Diablo is loot inderdaad het doel van het spel. En dat is prima en dat werkt fijn. Het behalen van loot in Diablo is heel belangrijk. Vandaar dat ook het concept van de Auction House in dat spel zo gefaald heeft en nu ook zal worden weggehaald. Voor een MMORPG ligt dat anders.

Tien jaar geleden waren MMORPG's ook zo. Loot is het doel, maar dat stond de samenwerking tussen spelers voor een Massive Multiplayer spel in de weg. De termen 'loot whores' en dergelijke werden toen geboren en kwamen de sfeer binnen het spel niet ten goede. MMORPG's hebben zich moeten herbronnen om loot te integreren in hun spel als een middel om het spel te spelen, niet meer tot het doel van het spel.

Het verschil is zeker subtiel, maar is duidelijk aanwezig. Auction houses werken bvb wel heel goed voor klassieke MMORPG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
En ik die dacht dat het doel van een game "plezier hebben" was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilibrord schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:41:
En ik die dacht dat het doel van een game "plezier hebben" was...
Nee.. het is all about l00t en het verhogen van je e-peen :P. Plezier hebben is maar een bijproduct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Ben zelf ook weer begonnen als 'preferred' player, misschien dat ik weer ga subben in de toekomst. Die hele gear discussie gaat sowieso aan mij voorbij. Ik heb überhaupt het talent/de vaardigheden niet dat die paar extra procent damage of reduction iets uitmaakt in mijn scores (en ik vraag me serieus af of dat niet hetzelfde is voor 90% van het publiek). :P Dus ik kies gewoon moddable gear die ik er leuk uit vind zien, knal daar de mods in (bij lange na niet BIS) die ik heb verzameld/gekocht en spelen maar. HM FPs en SM OPS gaan prima zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
NLxAROSA schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:50:
Ben zelf ook weer begonnen als 'preferred' player, misschien dat ik weer ga subben in de toekomst. Die hele gear discussie gaat sowieso aan mij voorbij. Ik heb überhaupt het talent/de vaardigheden niet dat die paar extra procent damage of reduction iets uitmaakt in mijn scores (en ik vraag me serieus af of dat niet hetzelfde is voor 90% van het publiek). :P Dus ik kies gewoon moddable gear die ik er leuk uit vind zien, knal daar de mods in (bij lange na niet BIS) die ik heb verzameld/gekocht en spelen maar. HM FPs en SM OPS gaan prima zo. :)
Dat kan al vrij snel veel oplopen. Ik heb bijv. een bounty hunter healer die ontzettend gebaat is bij critical hits (CH), als ik niet voldoende CH's maak dan gaat m'n party dood. Zodoende probeer ik zoveel mogelijk mijn CH kans te boosten. Daarnaast uiteraard power en aim.

En het is natuurlijk leuk om je healing output steeds iets om hoog zien te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Er is natuurlijk verschil tussen niet min/maxen of compleet mismatchen. :+ Ik hou me over het algemeen wel aan de algemene regels voor een build, of dicht daarbij in de buurt. Ik speel alleen FPs op Hard Mode, dus zolang mijn damage output daar goed genoeg is, vind ik 't prima.
Pagina: 1 ... 80 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.