Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om met mijn Marauder die bijna full conqueror is te transfereren naar Tomb Of Freedon Nadd. Zijn er daar nederlandstalige guilds die ranked pvp spelen en ook premade's vormen op avonden wanneer er geen ranked is? :)

Note : Ik zoek enkel pvp namelijk, pve kan ik doen op TRE. :) Guild die pve en pvp ranked doen is ook goed. :)

Speelt de Ronde Tafel toevallig geen ranked of enkel casual pvp? :)

Ik heb ervaring in ranked en weet hoe het er aan toe gaat. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 16:04
Na maanden ,meer als een jaar eigenlijk :$ ,geen SWTOR gespeeld meer te ,word deze nu op dit moment weer geïnstalleerd :)

*Even kijken wel abbotje ik het best kan pakken :P *

Zijn the Hutt Cartel en de Game add-on pack het waard om te kopen :?
En welke server is het best voor PVE :?

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 20:56
Voor pve denk ik dat de Red Eclipse server de beste is. De add on is wel de moeite waard om aan te schaffen als je de laatste 2 ops en lvl 55 ook wilt. De nieuwe skills die je krijgt op lvl 51 zijn allemaal wel leuk overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:24:
Ik ben van plan om met mijn Marauder die bijna full conqueror is te transfereren naar Tomb Of Freedon Nadd. Zijn er daar nederlandstalige guilds die ranked pvp spelen en ook premade's vormen op avonden wanneer er geen ranked is? :)

Note : Ik zoek enkel pvp namelijk, pve kan ik doen op TRE. :) Guild die pve en pvp ranked doen is ook goed. :)

Speelt de Ronde Tafel toevallig geen ranked of enkel casual pvp? :)

Ik heb ervaring in ranked en weet hoe het er aan toe gaat. :)
DRT is op de moment meer een alt guild geworden. De mains zitten bij PIMP voor het raiden. Denk wel dat ze ook in PIMP rated WZ's doen, maar PIMP is wel een internationale guild (veel belgen en nl'ers, maar ook britten en italianen).

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Even een vraag :
Paar dagen geleden helemaal opnieuw begonnen op SWTOR ,met een nieuw character (op Red Eclips)

Nu heb ik als crafting Artiface gepakt (het maken van lightsaber hills en lightsaber kristallen)
Alleen om een 1 of andere manier kom ik kwa level niet verder als 60 :/
Dus kan eigenlijk totaal niks :X
Might Hill 2 ,Resolve Hill 2 en simpele kristallen maken...

Wat doe ik verkeerd |:(
Ben al bij een trainer langs geweest alleen daar kan ik niks leren omdat mijn niveau te laag is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:07
Bij elk item dat je kan craften staat een indicatie hoe "moeilijk" het is, en dus hoeveel "xp" je ervoor zal krijgen. Probeer altijd items te craften met een geel "bolletje". Als alles grijs is, zul je inderdaad niet meer stijgen. Kijk nog eens bij de trainer, en koop het schematic voor een item waarvoor je 50 of 60 artifice nodig hebt. Dat zal normaal geel of oranje zijn, en dat zal je wel laten stijgen in artifice.
Maakt niet uit of je dat item gaat gebruiken of niet. Gewoon craften en meteen terug reverse engineren. Op die manier kan je vrij efficiënt blijven stijgen. En artifice is één van de snelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Duidelijk ,thanks :D

[edit]
Fantistische tip _/-\o_ ,kan eindelijk verder craften :*)

Heb alleen een component nodig voor Might en Resolve hilts 4/5 die ik nergens kan vinden :/ ,word effe zoeken

[ Voor 82% gewijzigd door dierkx36 op 12-06-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Dan moet je even een kijkje nemen op volgende chart...
http://1.bp.blogspot.com/.../SWTOR+Crafting+Chart.png
Best stem je je gathering en mission skills af op artifice. Dus Archeology en Treasure Hunting zouden je alle materials moeten geven die je nodig hebt. Dan is het enkel nog een kwestie van je companions op missie te sturen en te wachten tot ze de materials binnenbrengen, en tijdens het levellen je gathering skill te gebruiken overal waar je zaken tegenkomt.
Oh, tenzij je het item echt gaat gebruiken, kan je beter de groene versies blijven craften en reverse engineren. Die zijn een stuk goedkoper te maken (minder en goedkopere materials). Blauwe en "roze" items kan je dan craften als je ze gaat gebruiken/verkopen.

[ Voor 30% gewijzigd door Wilibrord op 13-06-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik begrijp iets, als je een account wilt maken staat onder de registratie
By creating an EA/Origin account for use with Star Wars™: The Old Republic™...
Maar die heb ik dus al, maar toch lijkt het inloggen niet te werken. De vraag is dus, moet ik nu wel of niet dat registratie formulier invullen, of moet ik ergens anders met een Origin account inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
ronwiel schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:16:
Ik begrijp iets, als je een account wilt maken staat onder de registratie
[...]
Maar die heb ik dus al, maar toch lijkt het inloggen niet te werken. De vraag is dus, moet ik nu wel of niet dat registratie formulier invullen, of moet ik ergens anders met een Origin account inloggen?
Ik denk dat het volgende je probleem is:
http://www.swtor.com/info/news/news-article/20130402

Je moet dus inderdaad een Origin account hebben, maar vervolgens in de game client of op het forum je Display name gebruiken (forumnaam die je bij registratie gekozen hebt of nog moet kiezen als je die registratie nog niet ingevuld hebt), en daarbij dan je Origin account wachtwoord.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Allen,

Ik ben begonnen met dit spel toen ik erachter kwam dat het Free to Play is geworden. Ik heb voorheen veel WoW gespeeld, dus het speelt heel natuurlijk tot nu toe.
Ik zie alleen dat je best wat beperkingen krijgt als je FtP speelt. Wordt dit op langere termijn hinderlijk? als je max levelt bent ofzo. of is het mogelijk met een FtP account fatsoenlijk dit spel te spelen?

Ik ben ondertussen een lvl 8 jedi knight! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Ik kan niet in andermans portemonnee kijken maar ik vind het die paar euro per maand meer dan waard. Ik irriteer me dan ook snel aan de beperkingen die je krijgt bij F2P. Hier is een overzicht van wat het verschil is:

http://www.swtor.com/free/features

Ik zou iig voor preferred gaan ($ 5 euro eenmalig), alleen sprint op lvl 1 is me dat al waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt een beetje eraan hoe fanatiek je het speelt. Als je van plan bent om op top level full-time Operations (raids) en Flashpoints (instances) te gaan doen zal je moeten gaan subben. Anders kan je best af met de preferred status aangezien er geen content verder is gelocked. Wat ik dan zou doen is eenmalig iets van 10 euro aan Cartel Coins kopen en vervolgens de Artifact Authorization aan te schaffen. Zo kan je de beste gear dragen wanneer je eenmaal genoeg tokens hebt verzameld door bovenstaande Operations en Flashpoints te doen. Voor prefered spelers geldt daarnast ook dat je een maximaal aantal Flashpoints per week kan doen (iets van 3-5?) en je kunt geen Operations doen. Je kunt dit wel per keer weer unlocken met spul uit de Cartel Market. Laatste nadeel is dat je een maximum aan Credits hebt als preferred status.

Als subscriber heb je deze nadelen uiteraard niet en krijg je 500 Cartel Coins per maand.

Onafhankelijk of je subscriber bent of niet zal je uiteindelijk, als je het huidige top level wil bereiken van 55, de expansion pack Rise of the Hutt Cartel moeten aanschaffen. Als subscriber kost deze omgerekend 8 euro en als niet-subcriber 17-18 euro. Je kunt hierbij gebruik maken van de dollar/euro koers als voordeel.

Persoonlijk vindt ik het die 26 euro per twee maanden meer dan waard. De service is goed afgestemd op de Europese/Nederlandse markt met de mogelijkheid om te betalen met iDeal.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Hoe zit het trouwens met de speeders die je bij de Catel Market packs krijgt.
Zijn deze speeder pilot level gebonden :?
(Bedoel van pilot level 1 is 90% ,pilot level 2 is 100% etc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
dierkx36 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:56:
Hoe zit het trouwens met de speeders die je bij de Catel Market packs krijgt.
Zijn deze speeder pilot level gebonden :?
(Bedoel van pilot level 1 is 90% ,pilot level 2 is 100% etc etc)
Ja, alle speeders levellen met je speeder skill level mee.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik ben sinds 2 weken ook begonnen. Moet wat in de tssentijd dat ik moet wachten op BF4 ;)

Ik speel op The Red Eclipse en zoek nog een guild. Inmiddels lvl 27.
Naam: Helkusyen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Aangezien al mijn nog spelende vrienden erg enthousiast zijn over de nieuwe patch ga ik toch maar weer beginnen als subscriber :+
Net mijn account geactiveerd.

Ik ben benieuwd
Ga maar totaal overnieuw beginnen denk ik.
Heb nog wat chars van level 33 tot 37 ofzo, maar een frisse start lijkt me handiger.

Vanavond maak ik een tweede marauder, vrouw is weg dus ik heb lang de tijd :)

Nu nog deze werdag door komen 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig, ook ik ben aan het kijken naar SWTOR. Zal vanavond kijken wat een betere optie is die mijn behoefte vervult: subscriber of xp boosts met cartel points.

Zodra ik in de buurt kom van nieuwe content, zal ik de uitbreiding moeten aanschaffen. Dat is een ding dat zeker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Als je subt is de expansion 50% goedkoper.
Is dan 8 euro

Scheelt toch weer :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Iusedto schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:48:
Als je subt is de expansion 50% goedkoper.
Is dan 8 euro

Scheelt toch weer :)
Maar alleen subben om die expo te kopen is vrij zinloos want dan betaal je de andere 50% voor je sub.

Ben vorige week opnieuw gestart op Red Eclipse. Toch wel weer even anders om te spelen zonder de gebruikelijke legacy perks en crafting professions voor betere leveling gear (al zijn de nieuwe planetary comms wat dat aangaat wel een uitkomst).
Zat tot afgelopen lente op een NA server omdat dat destijds beter aansloot bij mijn werktijden, maar die vlieger gaat nu niet meer op en raiden om 3 uur 's nachts als je om 7 uur je nest uit moet valt toch tegen :)

Hoe zit het trouwens met die Tweaker guilds, leven die nog?
Of kan iemand anders nog een leuke clan aanraden voor ops en af en toe warzones?

[ Voor 17% gewijzigd door Nephalem op 09-08-2013 00:11 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook op Red Eclipse met een lvl29 Jedi Sentinel. Ben ook maar meteen gegaan voor de sub en expansion :).

Hoop vanavond nog wat Flashpoints te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Game speelt wel waanzinnig weg zeg
Heel veel verbeterd sinds de launch imo

Bizar veel content en de story lines blijven toppie

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, echt :)
Heb dit weekend niets anders gedaan dan SWTOR gespeeld. Ik begon als lvl29 Sentinel, en zit nu op lvl36.
Wellicht had het sneller gekund, maar heb dan ook erg veel tijd doorgebracht in die Flashpoints :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Same :)

Nieuwe inquisitor gemaakt (sorceror) om weer even het gevoel te krijgen.
Wat me wel opviel is hoe druk de start gebieden nog zijn, was aangename verassing.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Zo zonde dat dit niet was wat ik hoopte dat het was. ik vond het vanaf de launch tot aan endgame te GEK!! Hierna liep de fun snel af. was zo full PVP gear en er was niets meer te behalen. hierdoor zijn ook mijn directe vrienden gestopt.

stiekem toch wel leuk om te lezen dat mensen hier nog steeds enthousiast zijn. zonde dat het toch al damage done is. het grote publiek is al zijn interesse verloren... iets wat deze game nooit verdient heeft want ik vermaakte mij kapot.

misschien stiekem toch even intsalllen van de week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik ook heel enthousiast over ben zijn de Planetary Commendations. Deze hebben de tokens vervangen die per planeet uniek waren. Zo hoef je niet per sé 24 Alderaan tokens te verzamelen voor gear.
Zo om de paar levels kun je een item upgraden, zodat je niet undergeared raakt. Erg mooi systeem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Dat was mij nog niet opgevallen eerlijk gezegd :)

Heb wel even gekeken wat te doen met mijn cartel coins maar ik denk dat ik die nog maar even bewaar.
Die nieuwe companion lijkt me wel leuk maar 2100 coins per char is vrij duur en is meer voor een main char en die heb ik nog niet.
Zou de lichaamsbouw van mijn oude marauder wel willen wijzigen maar volgens mij kan dat niet ?

Denk dat ik van mijn coins die oranje gear per klasse ga kopen en extra inventory space is ook nooit weg :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toevallig deze week mijn subscription stopgezet omdat ik na al die tijd wel een beetje klaar was met die game. Ik had me zeer verheugd op die nieuwe czerka flashpoints maar moet eerlijk bekennen... ze vielen een beetje tegen (zelfs HM).

Ik zou nog steeds deze game iedereen aanraden want als je nog niet alles hebt gedaan is het echt een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
APPEARANCE DESIGNER KIOSK
Find new looks for your character with the new Appearance Designer Kiosk, which offers you more flexibility in customizing your character’s physical features, hairstyle, hair color, species, and other options within Character Creation.
Hmm, moet dus wel kunnen sinds een bepaalde patch.
Vanavond eens kijken hoe dat werkt.
Ik wil alleen de fysieke look van mijn marauder veranderen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Iemand die samen wil spelen Jedi/Sith?

Zit op tomb of freedon nadd. Zou het spel graag een 2de kans geven maar geraak maar niet gemotiveerd op m'n eentje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik zit zelf op Red Eclipse en volgens mij zitten daar de meeste Tweakers.
Ben dus wel alleen begonnen en dat gaat meer dan goed , vrij veel guilds die mensen zoeken ook maar ik kijk de kat nog even uit de boom.
Door mijn werk en gezin kan ik alleen casual spelen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:07
Boempatat schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:23:
Iemand die samen wil spelen Jedi/Sith?

Zit op tomb of freedon nadd. Zou het spel graag een 2de kans geven maar geraak maar niet gemotiveerd op m'n eentje...
Daar speel ik ook ;) Heb mn main op lvl 55, maar ik ga volgende week eens flink aan het lvlen met mn alts aangezien ik dan tijd heb.
Ik zit wel allemaal aan de republic zijde: een lvl 25, 50 en 8 alt om uit te kiezen. Lvlen zal ik wel alleen overdag doen, want 's avonds ben ik meestal aan het raiden. Laat maar weten :)

Daarnaast voor alle anderen hier, zorg dat je tijdens het lvlen in een guild zit met de 10% bonus experience en bonus reputation. Alle beetjes helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
10% extra XP ?
Hmm, dat wist ik niet

Geld dat bij elke gilde ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:07
Iusedto schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:07:
10% extra XP ?
Hmm, dat wist ik niet

Geld dat bij elke gilde ?
Nope niet bij elke guild. Je moet een bepaald aantal actieve accounts (subscribers denk ik ook) in de guild hebben voor die bonus die oploopt tot het maximum van 10%. Echt kleine guilds zullen het dus niet hebben, maar de meeste guilds zullen er wel aan voldoen.
Als je een guild gejoined hebt, zie je het percentage rechtsbovenin het guildwindow staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ah ok, bedankt
Vanavond dan maar eens op zoek naar een guild. 10% is toch 10% :)

FUMES et CARNES

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06:37
Iusedto schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:24:
Ah ok, bedankt
Vanavond dan maar eens op zoek naar een guild. 10% is toch 10% :)
Kan de tweakers guild aanraden. We hebben een Republic en een Empire kant. Zitten redelijk wat casuals in de guild en er worden van tijd tot tijd verschillende dingen georganiseerd 9naast de reguliere opsen). Dus spreek een tweaker ingame aan en dan komt alles wel goed (tip als je zoekt is tweakers voldoende om ze te vinden in de search).

• Iusedto
Ok, doe ik
kon helaas gisteren niet spelen, moest overwerken :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Hmm, bummer. Misschien had ik even vooraf in dit topic moeten kijken, ik heb nu namelijk een character op The Progenitor aangemaakt, i.p.v. op The Red Eclipse.

Nog andere mensen die spelen op The Progenitor? Ik heb een level 22 Bounty Hunter. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
FreqAmsterdam schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:51:
Hmm, bummer. Misschien had ik even vooraf in dit topic moeten kijken, ik heb nu namelijk een character op The Progenitor aangemaakt, i.p.v. op The Red Eclipse.

Nog andere mensen die spelen op The Progenitor? Ik heb een level 22 Bounty Hunter. :-)
Ik, maar wel langs Republic zijde. Vrij actief: zo'n 10 tot 15 uurtjes per week. Soms wat minder, maar dan probeer ik nog voldoende online te komen om mijn crafters aan de slag te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Heb nu op ToFN een NL/BE guild gevonden genaamd, Dutch Empire :)
Begin toch terug aardig op gang te komen, zit alleen met het dillema nu, GW2 vs. SWTOR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Hoe zit het eigenlijk met het voortbestaan van SWTOR? Ik heb nu dit topic een beetje doorgelezen, en zie her en der mensen dingen beweren als "de hoogtij dagen zijn voorbij" en "nu er steeds minder spelers zijn". Voordat ik al te veel energie in dit spel ga steken, wil ik natuurlijk wel weten of dat nog de moeite waard is.

Kan iemand hier een helder licht op schijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om je vraag goed te kunnen beantwoorden hebben we iets meer informatie nodig :)

Over end-game kan ik je niets vertellen; zo ver ben ik nog niet eerder gekomen.
Daarbij heb ik voor de gein een Sith Inquisitor aangemaakt om mee te healen, en ik ben ontzettend dol op het karakter. Dus die ga ik nog verder levelen.

Drukte op de stations en de planeten vind ik goed genoeg (Ik zit op Red Eclipse). De queue voor Flashpoints gaat over meerdere servers. Hoewel er minder servers zijn dan voorheen, heb ik wel het gevoel dat er genoeg mensen actief zijn om leuke dingen mee te doen.

Waarom speel ik SWTOR? Ik speel voornamelijk voor het verhaal en de Flashpoints. Oh Flashpoints wil ik zovaak mogelijk doen. Vandaar dat ik een healer gemaakt heb :D Queue als dps was voor het gevoel rond de 20 minuten.

Ik weet niet wat je bedoelt met "al te veel energie" en "nog de moeite waard". Met zo een instelling zou ik nooit een spel in willen stappen. Ik heb ook niet het idee dat SWTOR binnen een jaar stopt, want daarvoor lopen er teveel mensen rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Je laatste zin is eigenlijk waar ik op doelde. De ingame content ed. vind ik allemaal zeer vermakelijk, maar het zou bijzonder vervelend zijn dat SWTOR zou stoppen, terwijl ik net lekker in het spel zit.

Ik maak me dus nergens zorgen over, en ga gewoon lekker spelen. :)

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06:37
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:44:
Hoe zit het eigenlijk met het voortbestaan van SWTOR? Ik heb nu dit topic een beetje doorgelezen, en zie her en der mensen dingen beweren als "de hoogtij dagen zijn voorbij" en "nu er steeds minder spelers zijn". Voordat ik al te veel energie in dit spel ga steken, wil ik natuurlijk wel weten of dat nog de moeite waard is.

Momenteel is de player base stabiel. De servers die er zijn, zijn allemaal heavy op prime time. Spel is absoluut niet dood en heeft het tij een beetje doen keren. Sure er zijn nog dingen die beter kunnen, maar dat heeft elke MMO wel. Op max level is er redelijk wat content te doen, zoals: Operations (raids) in 3 verschillende moeilijkheids graden, dailies, events, pvp (in oktober gaan ze van start met 4vs4 arena's) en datacrons verzamelen voor de extra stats voor je char. Daarnaast is alts levelen in dit spel leuk om te doen aangezien ongeveer een vierde deel (grove schatting) bestaan uit class questen die uniek zijn en alleen maar op die class kan doen.

Hoop dat dit je vraag heeft beantwoord en veel speel plezier verder.

Verwijderd

Gisteren is mijn Sith Inquisitor 15 geworden en voordat ik op de 'logout' knop drukte zat ik op Balmorra.
Wat een plezier heb ik met dit karakter! Zij is soms echt lekker bijdehand. Dit geeft lekker RP-voer voor de Flashpoints :D
Ik moet toegeven dat ik tijdens Flashpoints zit te RP'en. Niet te serieus met 'OOC'-tags, maar steeds reacties geven op events :D. Soms doen de andere leden ook mee; dan kan mijn avond niet meer stuk :D

Ik wacht nog 1 level voordat ik met Flashpoints ga beginnen. Ik mis gewoon wat sterkere heals en ik wil nog graag 1 talent point plaatsen, zodat ik met zelfvertrouwen kan healen :D.

• DarthDavy
Dit kopt. Sinds het F2P is gegaan en de server merges zijn geweest naar de megaservers is het spel qua spelersbase vrij stabiel.

Er zijn twee groepen van spelers: de subscribers en de F2P-spelers. Door de groep van F2P-spelers zijn de startgebieden altijd vrij vol en er is altijd een steady flow van nieuwe spelers die het spel uitproberen en testen. De meeste van die groep haken na een tijdje wel weer af, maar er is een heel klein percentage dat doorgroeit en meestal dan ook subscriber wordt. De subscribers is een stabiele groep van spelers waarvan ik de indruk heb dat meeste er al sinds de launch zijn. Uiteraard zijn er altijd mensen die stoppen, maar die worden dan aangevuld door die kleine groep van F2P spelers die doorgroeien naar het subscriber model.

Door deze twee groepen van spelers is er een gelijkmatige verdeling van spelers over het ganse spel. De subscribers die voornamelijk op de fleet en in de endgame content (pve en pvp) rondhangen. En de F2P spelers (aangevuld met subscribers op altjes) die in de startgebieden en andere low level gebieden rondhangen.

Ook qua spelersaantal is het SWTOR al een aantal maanden heel stabiel. 's Avonds tijdens primetime staan de servers altijd met een heavy load. Ik zit bijvoorbeeld op de kleinste van de drie Engelse servers (The Progenitor), maar qua aantallen zijn er op de fleet bijna constant 2 instances van 250 man elk te vinden (dus, 500 man die in de fleet rondhangt). De startgebieden hangen ook altijd vold met 150 tot 250 man (soms ook meerder instances) met voornamelijk F2P-spelers. Tel daarbij alle andere mensen nog die op altjes in de andere gebieden zijn of in groep aan het PvP'en of PvE'en zijn dan kom je op een respectabel aantal (ik schat een 3000-tal) spelers die dagelijks in het spel terug te vinden zijn. Er zijn dus zeker geen desolate server toestanden meer in SWTOR.

Dit is de situatie die zich nu toch al zes maanden manifesteert zonder al teveel grote schommelingen. Dus ja, het spel is stabiel en qua spelersaantallen zeker gezond.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:22

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

FreqAmsterdam schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:44:

Druk genoeg op de servers hoor :) Ik zit op Red Eclipse met mijn karakters. Mijn Empire karakters in de Social Imperials guild, en mijn Republic karakters huizen in The Galactic Rebellion.

Twee relatief kleine guilds, maar je kan doen en laten wat je wil. En dat ligt mij als casual wel. Het is ook altijd lekker druk op de fleet en de planeten. Dus leeg en dood is het spel zeker niet :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Na nu een paar weken opnieuw begonnen te zijn in zowel SWTOR en WoW moet ik toch zeggen dat momenteel SWTOR de betere MMO is.
Servers zijn lekker druk, questen/levelen is zelfs leuk en de algehele polish van SWTOR is gewoon veel beter.
Ook voel ik me tijdens het spelen mij meer "verbonden" met mijn char in SWTOR dan in WOW

Jammer dat ze dit niveau niet hadden tijdens launch maar dat zijn oude koeien :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto, inderdaad!

Ik heb gisteren een 3-tal Freelancer's packs gekocht en daar zaten echt leuke items in! Wat ben ik blij met die 'adaptive armor' gear! Mijn Sith Inquisitor draagt nu een 'Potent Combatant' robe en lower robes. Ze lijkt nu echt een ambulance met dat zwart, wit, en knipperende rode lichtjes :D
Ow ja, heb ook maar meteen zo een zwart, gele swoop bike gekocht.

Het is zo leuk om iedereen in andere gear te zien rondlopen. Sommige zien er echt bad-ass uit, of je komt een tank tegen in een exotisch pakje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

welke faction speelt iedereen? zit er aan te denken om ook weer eens te gaan beginnen maar samen spelen is een stuk leuker

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik zelf speel hoofdzakelijk Empire op Red Eclipse ( heb 1 republic char) maar gevoelsmatig zijn volgens mij beide fracties goed vertegenwoordigd.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Wat ik wel bijzonder storend vind.. De laadtijden, echt voor elke scheet moet je lang wachten. Zelfs alt-tabben leidt tot een laadscherm. Beetje triest. Gelukkig is het voor de rest een top spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:39

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Het laadscherm bij alt-tabben kun je oplossen. Je moet het spel dan op "Windowed-Full" (oid) zetten, in plaats van "Full Screen". Alt-tabben werkt dan iets anders (het spel blijft altijd actief), maar hier heb ik zelf geen last van en dan heb ik in ieder geval dat laadscherm niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik speel vanaf een SSD dus laadtijden zijn max 1 seconde ofzo
De rest (instances, zones) etc is gewoon als elke andere MMO .

Newbie Sith inq is nu level 31 :)
Verhaallijn van de inqisitor vind ik elcht helemaal geweldig.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Is er een tweakers guild op deze game?? Zit er aan te denken om aan SWOTR opnieuw te beginnen na al de positieve verhalen hier. Lang terug de game laten vallen maar begin steeds meer te denken: onterecht!! Vlak na de launch was er weinig tot geen goede end-game content (die lang en herhaaldelijk bleef amuseren) en full epic-PVP gear had je zo waarna de fun er zeer snel af was.

Eventueel stop ik dan met GW2 aangezien ik de stijl en het verhaal vele malen beter vind van deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Iusedto schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:57:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :o Ik speel ook vanaf een SSD, maar 1 seconde haal ik echt niet. De meeste planeten hebben nog steeds enkele minuten nodig om te laden.
Zantiath schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:16:
Is er een tweakers guild op deze game?? Zit er aan te denken om aan SWOTR opnieuw te beginnen na al de positieve verhalen hier. Lang terug de game laten vallen maar begin steeds meer te denken: onterecht!! Vlak na de launch was er weinig tot geen goede end-game content (die lang en herhaaldelijk bleef amuseren) en full epic-PVP gear had je zo waarna de fun er zeer snel af was.

Eventueel stop ik dan met GW2 aangezien ik de stijl en het verhaal vele malen beter vind van deze game!
Als je even wat terug leest in dit topic, zie je dat je vraag al honderden malen beantwoord is...

[ Voor 50% gewijzigd door Walance op 27-08-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Walance schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:28:
Als je even wat terug leest in dit topic, zie je dat je vraag al honderden malen beantwoord is...
Mijn excuus is zeer groot! in de tijd die je genomen hebt om op mijn bericht te reageren had je het ook kunnen melden 8) maar ik scroll zo even terug! Thanks!

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Walance schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:28:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :o Ik speel ook vanaf een SSD, maar 1 seconde haal ik echt niet. De meeste planeten hebben nog steeds enkele minuten nodig om te laden.
Ik bedoelde de laadtijden bij het Alt tabben :)
Planeten duren inderdaad iets langer maar dat lijkt me vrij normaal in een MMO.

Gisteren aangekomen in Alderan en moet zeggen dat de game grafisch wel enorm vooruit gegaan is zeg.
Wat een mooie scenery

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Zantiath schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:33:
[...]

Mijn excuus is zeer groot! in de tijd die je genomen hebt om op mijn bericht te reageren had je het ook kunnen melden 8) maar ik scroll zo even terug! Thanks!

Cheers
Omdat ik niet meer uit mijn hoofd wist hoe die guild heet :P Empire of Tweakers, als ik het me goed herinner. Op Red Eclipse? Ik zit zelf niet in die guild.
Iusedto schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:50:
[...]
Ik bedoelde de laadtijden bij het Alt tabben :)
Planeten duren inderdaad iets langer maar dat lijkt me vrij normaal in een MMO.
Ah oke, ik dacht al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Als je hem windowed fullscreen speelt hem je geen laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Iusedto schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:57:
De rest (instances, zones) etc is gewoon als elke andere MMO .

Newbie Sith inq is nu level 31 :)
Verhaallijn van de inqisitor vind ik elcht helemaal geweldig.
Ik speel ook vanaf een SSD. Duurt nog steeds lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Dan heb ik geen idee :)
Ik speel hetzelf vanaf SSD en dat gaat uitstekend, wel in een nieuwe PC dus misschien scheelt dat ook.
Warzone Arenas
Queue up as either a 4 man ranked team or queue by yourself in our new ranked solo queue to get a chance to play one of our 3 new Warzone Arena maps. These small scale PvP maps are last team standing over the best of 3 Rounds
Klinkt goed :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Iusedto schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:31:
Dan heb ik geen idee :)
Ik speel hetzelf vanaf SSD en dat gaat uitstekend, wel in een nieuwe PC dus misschien scheelt dat ook.

[...]

Klinkt goed :)
Ok, misschien ben ik ook wel veeleisend, maar als je bijv. kijkt naar Diablo 3 dan gaat dat allemaal veel sneller. Natuurlijk, er moet natuurlijk ook wel een stuk meer geladen worden maar goed.

P.S. Ik heb ook een goede pc. Zoals ik al aangaf een ssd, maar ook een i7, ruim voldoende werkgeheugen en een prima gpu. Het is gewoon een feit dat SWTOR lange laadtijden kent, ongeacht hoe goed je pc is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:58:
[...]

Ok, misschien ben ik ook wel veeleisend, maar als je bijv. kijkt naar Diablo 3 dan gaat dat allemaal veel sneller. Natuurlijk, er moet natuurlijk ook wel een stuk meer geladen worden maar goed.

P.S. Ik heb ook een goede pc. Zoals ik al aangaf een ssd, maar ook een i7, ruim voldoende werkgeheugen en een prima gpu. Het is gewoon een feit dat SWTOR lange laadtijden kent, ongeacht hoe goed je pc is.
Stel jezelf de vraag, word je nu echt gelukkiger van 5 seconden minder laad tijd?? mooi om nog even een koffie of een biertje te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Nou ja, lange laadtijden vinden de meeste mensen toch wel heel irritant hoor. Swtor heeft gewoon heel lange laadtijden, zelfs voor een mmo. Als je kijkt naar andere MMO's, zoals Tera bijvoorbeeld, dan hebben die meestal veel minder laadtijd.

Ik kan er verder wel mee leven, maar het is soms toch wel heel irritant hoor. Als je bijvoorbeeld even snel naar planeet X moet om één questje af te ronden, dan ben je soms meer tijd kwijt aan het laden van die planeet, dan dat je er iets aan het doen bent. Of na een wipe tijdens een raid, dan wil je weer snel verder gaan, maar iedereen moet dan opnieuw laden, dus dan moet je daar weer allemaal op gaan zitten wachten. Nogmaals, het is niet het einde van de wereld, maar het is toch wel jammer, andere MMO's kunnen het ook, dus waarom swtor niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Walance schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:56:
Nou ja, lange laadtijden vinden de meeste mensen toch wel heel irritant hoor. Swtor heeft gewoon heel lange laadtijden, zelfs voor een mmo. Als je kijkt naar andere MMO's, zoals Tera bijvoorbeeld, dan hebben die meestal veel minder laadtijd.

Ik kan er verder wel mee leven, maar het is soms toch wel heel irritant hoor. Als je bijvoorbeeld even snel naar planeet X moet om één questje af te ronden, dan ben je soms meer tijd kwijt aan het laden van die planeet, dan dat je er iets aan het doen bent. Of na een wipe tijdens een raid, dan wil je weer snel verder gaan, maar iedereen moet dan opnieuw laden, dus dan moet je daar weer allemaal op gaan zitten wachten. Nogmaals, het is niet het einde van de wereld, maar het is toch wel jammer, andere MMO's kunnen het ook, dus waarom swtor niet?
Eens, eens!

Gisteren btw de client in zijn totaal gedownload inclusief de eerste uitbreiding. Vanavond maar weer eens opstarten voor het eerst en helemaal opnieuw beginnen.

Zit te denken aan een Bounty Hunter healer. Heeft iemand nog goede builds hiervoor? op max lvl en welke stats te stacken?

HOOK ME UP please!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Sorry, nooit BH healer gespeeld
Zie ze ook niet zoveel eerlijk gezegd.

Kijk anders even op het officiele forum, staat meestal wel iets.

Is dit iets ?
http://www.noxxic.com/swt...ry/bodyguard/talent-build

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Wat is een vaker gespeelde healer class in dat geval? Of wat heb je wel vaak als healer class voorbij zien komen?

Zal wel een bepaalde rede hebben gok ik dan zo :)

Thanks voor de link iig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik zie het meeste inquisitors en imp. agents healen.
Heb werkelijk geen idee wie of wat "beter" is daarin , ben nl.zelf net weer begonnen na een lange break en er is enorm veel veranderd vind ik.
Je moet zelf maar even zoeken denk ik :)

Mij lijkt een operative healer leuker maar dat is persoonlijk

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, healen in SWTOR is zo leuk!

Gisteravond een uurtje tijd genomen om een Flashpoint te doen voordat ik naar bed ging. Helaas kreeg ik steeds Mandalorian Raiders met een level 23 tank. Als level 29 hoop je op Cademimu. Ach, het gaf mij wel de tijd om role play te doen in 'dode' momenten.

• Nephalem
Zantiath schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:45:
Wat is een vaker gespeelde healer class in dat geval? Of wat heb je wel vaak als healer class voorbij zien komen?

Zal wel een bepaalde rede hebben gok ik dan zo :)

Thanks voor de link iig!!
Heb een operative en een sage healer. Vind persoonlijk Sage/Sorc beetje de 'easy mode' healer. Makkelijke mechanics/procs en energy management is erg vergevend (al heeft geen enkele healer class echt veel problemen met resource op peil houden normaal).
Operative is wat actiever en mobieler, bevalt mij persoonlijk beter.
Maar het is grotendeels kwestie van smaak, elke healer AC staat prima zijn mannetje (of vrouwtje).

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• FreqAmsterdam
Ik heb een bounty hunter healer, althans dat is het plan. Ik ben pas level 27. Op dit moment lukt het me nog niet echt om de health van m'n teamleden voldoende op peil te houden.
Zantiath schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:28:
[...]

Stel jezelf de vraag, word je nu echt gelukkiger van 5 seconden minder laad tijd?? mooi om nog even een koffie of een biertje te pakken ;)
Het is een beetje het nadeel van het instancen/sharden van hele werelden.
Het laden van de wereld zelf (van je HDD of SSD) gaat net als in bijna elke game met een grote wereld, dynamisch.
Als je in SWTOR van de ene naar de andere wereld gaat, ga je naar een andere fysieke server. Je character moet naar die server worden over gezet en ingeladen. En dat is waar je op wacht tijdens je loadscreen. En daarom haalt een SSD niet veel uit.

TheS4ndm4n#1919

• Zantiath
RocketKoen schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:42:
[...]

Het is een beetje het nadeel van het instancen/sharden van hele werelden.
Het laden van de wereld zelf (van je HDD of SSD) gaat net als in bijna elke game met een grote wereld, dynamisch.
Als je in SWTOR van de ene naar de andere wereld gaat, ga je naar een andere fysieke server. Je character moet naar die server worden over gezet en ingeladen. En dat is waar je op wacht tijdens je loadscreen. En daarom haalt een SSD niet veel uit.
ahhh duidelijk, logisch ook!

• Zantiath
Gisteren mijn eerste paar uurtjes SWTOR er weer opzitten.

Het blijft een leuke game, iig om te lvlen! Dit was het bij de launch ook al, alleen was de end-game zeker niet sterk... de rede waarom ik gestopt was uiteindelijk. Ben benieuwd hoe dit nu gaat zijn!!

Zeker opnieuw Siked & heb mijn oude SWTOR maat ook weer zover weten te krijgen om te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ja de game is gewoon ontzetttend verbeterd c.q. leuker geworden.
Speel met erg veel plezier en met behoorlijke regelmaat.
Voor iemand met mijn enorme korte "attention span" is dat al een hele prestatie.

Zelf mijn 2014 Magic the Gathering aankoop wacht nog op speeltijd :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond weer, heb er zin in!
Doordat ik lvl30 ben en ik toch niet zo'n zin had in Tatooine, ben ik snel door de class-quests gerend.
Nu zit ik dan op Alderaan. Ook te hoog level, maar de omgeving en verhaal spreken mij meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

tatooine is echt een saaie planeet 1x gedaan en daarna geskipt via pvp :P

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Ik vond Tatooine wel vermakelijk hoor. De afstanden zijn alleen behoorlijk groot. Zojuist aangekomen op Aldaraan. Toffe planeet.

Ik ben inmiddels level 31, mijn BH healer begint eindelijk uit de verf te komen! :)

[ Voor 12% gewijzigd door FreqAmsterdam op 01-09-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Eindelijk Taris klaar.
Wel goede quests daar maar de lay out van de wereld is een ramp imo, teveel reizen en teveel mobs.

Sorcerer level 37 geworden.

Vond het erg druk op de server dit weekend, was goed om te zien.
Besloten om SWTOR te blijven spelen, WoW stopgezet en FFXIV ook van de schijf verwijderd.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
FreqAmsterdam schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:16:
Ik vond Tatooine wel vermakelijk hoor. De afstanden zijn alleen behoorlijk groot. Zojuist aangekomen op Aldaraan. Toffe planeet.

Ik ben inmiddels level 31, mijn BH healer begint eindelijk uit de verf te komen! :)
Precies ook mijn idee!! lijkt me echt een toffe healer class, zit nu op LVL 14 na 2 dagen spelen. man man man wat komen veel gebieden vertrouwd over :) Heel leuk om weer te spelen.

Zelf zit ik nu op een PVP server, las dat veel tweakers op Red Eclipse spelen echter is dat PVE... twijfel nog even want ik speel alle MMO's al PVE en had bewust toen der tijd gekozen om een PVP server te gaan bewandelen.

Waar kan ik de naam van mijn huidige server vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Iusedto schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:21:
Eindelijk Taris klaar.
Wel goede quests daar maar de lay out van de wereld is een ramp imo, teveel reizen en teveel mobs.

Sorcerer level 37 geworden.

Vond het erg druk op de server dit weekend, was goed om te zien.
Besloten om SWTOR te blijven spelen, WoW stopgezet en FFXIV ook van de schijf verwijderd.
Het viel mij ook al op... ik was sceptisch toen ik hier over las op het forum ook omdat ik een paar maanden terug al eens had ingelogd en toen was er dus werkelijk waar helemaal niemand. Nu waren er gewoon net zoveel mensen als tijdens de release bij mij in de server. Elk gebied had tussen de 150 a 200 man rond lopen. Te gek dat deze game terug begint te komen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu halverwege Hoth en precies op het punt waar ik met mijn Agent ook vast zat:
Als healer is het questen echt een taak. Ik houd Kem Val hoog qua gear door steeds zijn gear te kiezen als quest reward. Toch moet ik hem én mijzelf steviger healen dan mensen in The Foundry!
Goed, ik heb het idee dat ik gewoon 3 levels boven de npc's moet zijn om een beetje plezier te hebben in het questen.

Gisteravond nog even level 38 geworden. Eens kijken wat we deze week kunnen doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
lvl 38 al ?
Je gaat lekker :)

Als sorceror gaat het questen goed alhoewel het wel wat moeilijker wordt.
Khem gaat toch regelmatig( bij elites) neer maar ik doe genoeg DPS om dat te overleven.
De story lijn is echt briljant imo, bizarre twists.

Helaas deze week niet al teveel tijd om te spelen.
Werk gaat voor :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Als healer zou je geen enkel probleem mogen ervaren met de (class) quests. Met een tank companion, zou je nauwelijks zelf aangevallen mogen worden, en in healing spec heb je geen enkel probleem om een tank companion in leven te houden. Het enige "lastige" is dat gevechten soms wat lang duren, omdat een tank nu eenmaal niet zoveel damage doet als een dps companion. Als je echt full healing spec bent en het healen goed onder de knie hebt, kan je ook met een dps companion uit de voeten. Maakt het ook wat spannender ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Zo level 35 bounty hunter healer. Ik begin eindelijk door te krijgen hoe dat healen werkt! :)

Nog wel een aantal vragen:
- Hoe werken die color crystals? Hoe gaan de stats omhoog, en waar koop ik ze?
- Is er een soort 'world' market? Waar iedereen spullen kan kopen/verkopen? Ik heb nu Biochem en wil m'n gecrafte items verkopen.
- Ik heb bioanalyses bijna op 400, kan hij daarna nog omhoog?
- Heeft het zin om guild repair funds te geven (wat doet het)?
- Hoe geef ik quests aan iemand als hij in mijn groep zit?
- Wat is de exacte invloed van aim op healen/damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha! Geweldig! Nog een healer :D
Kunnen daar niet genoeg van hebben dunkt mij!

-Er is een Galactic Trade Network op de Imperial/Republic Fleet. GTN werkt als een soort van Auction House.
-Bij de crafting vendors zie ik in ieder geval een 'skill' om hoger dan 400 te levelen. Kost iets van 100k.
-Missions kun je delen door op de "share" knop te drukken bij de betreffende mission. Ik weet dat het in ieder geval voor de daily missions werkt!

Update voor de woensdag :D

Het valt mij nu pas op hoeveel XP je kunt verdienen met dailies!
Zou mij niets verbazen als je al 50% van een level kunt halen wanneer je je Flashpoint en Space dailies hebt gedaan.

Ondertussen aangekomen op Belsavis.
Zat tijdens het doen van missions te denken aan de Force Witches op Dathomir en de tomb van Exar Kun op Yavin IV. Lijkt me gaaf als ze die bij een volgende uitbreiding zouden toevoegen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2013 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
- Color crystals werken net als armor pieces, mods en enhancements. Je kan ze in oranje of paarse gear steken om zo het item sterker te maken. Echter, crystals kan je enkel in je main hand en off hand steken. De kleur heeft dan invloed op de kleur van je lightsaber of de kleur van de "ammo" die uit je vuurwapen komt. Er zijn crystals in alle kleuren en met verschillende stats, ze zijn te koop bij verschillende vendors of de GTN, of de cartel market.
- Alle craft skills gingen initieel tot 400. Sinds de expansion kun je ook tot 450. Die "upgrade" van 400 naar 401, moet je inderdaad kopen bij de skill trainers, maar ik dacht niet dat het zo duur was.
- Guild repair funds zijn een soort van donatie aan je guild. Bij het raiden kunnen de repair kosten hoog oplopen als de groep verschillende keren na mekaar wiped. Als er dan mensen zijn die die kosten niet meer kunnen betalen, kunnen ze de guild repair funds aanspreken. Ik zie geen reden om daar een donatie aan te doen tenzij je zelf heel actief bent in een guild.
- Voor een bountyhunter is aim je primaire stat. Die heeft dus invloed op al je skills, inclusief heal en damage. Bij gear keuze moet aim altijd je eerste prioriteit hebben. Wil je nog meer healen, kijk dan naar gear die "power" heeft, want dat zal ook je healen verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Wilibrord schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:42:
- Voor een bountyhunter is aim je primaire stat. Die heeft dus invloed op al je skills, inclusief heal en damage. Bij gear keuze moet aim altijd je eerste prioriteit hebben. Wil je nog meer healen, kijk dan naar gear die "power" heeft, want dat zal ook je healen verbeteren.
Hier was ik nog niet van op de hoogte!

THANKS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:01:
- Wat is de exacte invloed van aim op healen/damage?
Misschien heb je hier wat aan:

http://noxxicgaming.tumbl...stat-power-damage-healing

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Ha, toevallig zie ik dit topic net in de side tracker voorbij komen.

Ben zelf Jedi guardian, en gaat erg lekker nu. level 37, class quest in de verkeerde volgorde gedaan waardoor ik nu pas op Alderaan zit.

Ik heb trouwens in de GTN big bucks verdiend. Met mn maandelijkse cartel coins een dye pack gekocht en verkocht voor 400,000 credits, teminste kan ik daar weer een tijd mee vooruit.

ik merk wel dat ik alle skills wel vaak gebruikt en heb nu mn interface ook aangepast daarop. Hoe doen jullie dit? enorm veel balkjes overal of gewoon clean en alleen je belangrijkste powers bij de hand?

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 balken, waarbij ik de bovenste balk kan wisselen tussen healing of dps knoppen.
Op de onderste balk heb ik 'tools' staan die voor beide situaties handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik heb ook twee balken en links naast die twee heb een viertal knoppen extra voor loop en/of snelheid boosts.
Daarnaast heb ik aan de rechterzijkant nog een extra balk voor fleetpass, teleport , buffs, ress etc etc

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Dank. Naar zo iets was ik op zoek.

• Zantiath
FreqAmsterdam schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:07:
[...]

Dank. Naar zo iets was ik op zoek.
same! thanks!

Verwijderd

Vanaf morgen wordt de uitbreiding "Rise of the Hutt Cartel" gratis voor subscribers.
Voor de mensen die de uitbreiding eerder hebben gekocht en actief subscriber zijn, wordt er een nieuwe titel toegekend: "The Risen".

Mocht je de uitbreiding tussen 11 augustus en 12 september 2013 hebben gekocht, krijg je 1050 Cartel Coins, als bedankje.

http://www.swtor.com/info/news/news-article/20130910

• Zantiath
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:34:
Vanaf morgen wordt de uitbreiding "Rise of the Hutt Cartel" gratis voor subscribers.
Voor de mensen die de uitbreiding eerder hebben gekocht en actief subscriber zijn, wordt er een nieuwe titel toegekend: "The Risen".

Mocht je de uitbreiding tussen 11 augustus en 12 september 2013 hebben gekocht, krijg je 1050 Cartel Coins, als bedankje.

http://www.swtor.com/info/news/news-article/20130910
Dat worden Cartel punten voor me!!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 13:47
Ik ben er weer aan begonnen en heb me na een aantal dagen een subscription cadeau gedaan, want ik vermaak me er prima mee. Bioware heeft zich goed herpakt en er een meer dan vermakelijk spel van gemaakt.

• Zantiath
Dreadramon schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:53:
Ik ben er weer aan begonnen en heb me na een aantal dagen een subscription cadeau gedaan, want ik vermaak me er prima mee. Bioware heeft zich goed herpakt en er een meer dan vermakelijk spel van gemaakt.
100% mee eens!! het zou leuk zijn als het echt een opmars opnieuw kan maken. het begin van de groei zit er al in. jammer van de engine keuze, heb al vanuit meerdere hoeken te horen gekregen dat dit de toekomst + heel veel nieuwe content lastig/lastiger maakt. een vorm zoals die er nu is bij GW2 met om de 2 weken nieuwe content zal er nooit komen iig

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ben afgelopen week ook weer begonnen. Was ooit zelfs founder :D
Maar heb het indertijd maar 1 of 2 maandjes gespeeld. Wel raar dat ik nu geld moet betalen om mijn founder titel te kunnen dragen 8)7

Of uberhaupt dat er nog zoveel restricties zitten aan 'preferred status'. Ik heb verdorie 60 euro gedokt om dat spel te kopen :(

Level 6 bounty hunter nu op Progenitus server. Daar heb ik bij de andere kant ook nog een lvl 28 smuggler, maar ik begin liever weer opnieuw.

Dit dus.

Pagina: 1 ... 79 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.