"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
blij om nog eens een deftige tank te spelen. iemand die daar een guild heeft?
ook nog eens ingelogd op mijn 50 vanguard (van bij de launch), maar geraakte er geen wijs meer uit
PSN - ps4 : sir_kowlier
gisteren al mijn eerste lullo tegengekomen in een FP. een marauder die op alle items neede (en ze ook nog eens won). we hebben die gekicht nadat ie 3 tank items en 1 sorcerer robe (allemaal boss of blue drops) onnodige neede.
Oooooeeeh daar heb ik z'n pl*uris hekel aan.kowlier schreef op woensdag 03 april 2013 @ 08:39:
indien ze nog een tank nodig hebben, mag je me gerust es inviten
gisteren al mijn eerste lullo tegengekomen in een FP. een marauder die op alle items neede (en ze ook nog eens won). we hebben die gekicht nadat ie 3 tank items en 1 sorcerer robe (allemaal boss of blue drops) onnodige neede.
Kom je een super mooie en goede robe tegen... neem een soldier hem als ''Need''

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Zul je helaas nog wel meer tegen komen. Dat soort spelers zijn er helaas maar al te veel. Is ook de reden waarom ik persoonlijk juist altijd voorstander ben van cross-server instancing voor zaken als FP's, gezien de server-only barrière dat soort gedrag toch niet tegen gaat.kowlier schreef op woensdag 03 april 2013 @ 08:39:
indien ze nog een tank nodig hebben, mag je me gerust es inviten
Daarnaast qua guild zit ik zelf als jugg tank in Helix. Voornamelijk wat betreft tanks hebben we momenteel exact voldoende, 2 dedicated tanks. Wat het voor endgame raiding, drukke agenda's, etc. soms nog wel eens krap maakt. En gezien structurele afwezigheid van één van de twee tanks op bepaalde dagen raiden geheel onmogelijk maakt. We kijken dan ook nog een beetje uit naar een andere tank in soortgelijke positie.
Ik weet dus niet wat het exact is wat je zoekt, maar indien regelmatig raiden i.t.t. iedere single raid night tot de wensen behoort, zou je eens kunnen spreken met één van de officers (Zolex, Alinah, shotzs of Dañeel) of ff kijken op de guild site.
maar ik mis het tanken wel een beetje, het is al geleden van de launchmaand van swtor dat ik nog een mmo met tankclass heb gespeeld
ben atm nog maar lvl 20 en wissel pvp met quests/fp's af. het lvlen gaat wel snel, wat aan een kant ook jammer is, aangezien je al op het max lvl van een planeet zit als je er net aankomt bij wijze van spreken.
ik had dit probleem ook met de launch, waar ik van de laatste 4 planeten niet eens de helft vd quest kon doen omdat er toch niets meer aan te verdienen viel
edit : vallen jug tanks mee? ik had een vanguard tank, en die vond ik fantastisch, aangezien je niet beperkt was tot melee range. nu heb ik net gemerkt dat taunt op de jug bvb enkel in melee range werkt (of toch een zeer kleine range) wat wel vervelend is

[ Voor 17% gewijzigd door kowlier op 03-04-2013 10:50 ]
In dat geval zou je er goed tussen kunnen passenkowlier schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:49:
iedere raid meedoen zie ik niet zitten, ik ben niet meer het soort gamer van vroeger
maar ik mis het tanken wel een beetje, het is al geleden van de launchmaand van swtor dat ik nog een mmo met tankclass heb gespeeld
De single target taunt heeft een goede range, het is met name de area taunt welk vrij beperkt is. Juggs zijn dan ook crappy voor wat betreft area threat. Maar in endgame raiding heb je dat in boss fights eigenlijk niet nodig, en werkt een jugg prima. Vergelijkbaar met een warrior tank in WoW bijv. En gezien je toch direct naar je target kunt jumpen, met vrij snelle CD, speelt evt range eigenlijk geen rol.[b][message=40035240,noline]edit : vallen jug tanks mee? ik had een vanguard tank, en die vond ik fantastisch, aangezien je niet beperkt was tot melee range. nu heb ik net gemerkt dat taunt op de jug bvb enkel in melee range werkt (of toch een zeer kleine range) wat wel vervelend is
en idd, ben ook al een jaartje ouder, maar gamen zelf afleveren zit er niet in
spijtig dat mijn standaardguild niet meer bestaat in SWTOR. speel al 7 jaar met die mensen, maar de laatste tijd zijn er te weinig goede mmo's om ons lang te binden
mss eens contact opnemen met je guild dan.
edit: mss niet onbelangerijk, maar is dat red eclipse als server?
[ Voor 7% gewijzigd door kowlier op 03-04-2013 11:38 ]
Yeh, we spelen op Red Eclipse. edit: als je één van de officers spreekt zeg maar dat Fornix je Helix adviseerde. Over het algemeen nemen lower levels niet snel contact op, en tweakers.net kennen de meeste niet goedkowlier schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:35:
AOE taunt was bij vanguard ook al problematisch, dus ik ken de noodkreten op vent al bij grote groepen
en idd, ben ook al een jaartje ouder, maar gamen zelf afleveren zit er niet in
spijtig dat mijn standaardguild niet meer bestaat in SWTOR. speel al 7 jaar met die mensen, maar de laatste tijd zijn er te weinig goede mmo's om ons lang te binden
mss eens contact opnemen met je guild dan.
edit: mss niet onbelangerijk, maar is dat red eclipse als server?
Daarnaast wat betreft AoE taunt is het een beetje Guardian/Juggernaut <<<<< Vanguard/Powertech < Shadow/Assassin
Feitelijk kun je met een jugg eigenlijk gewoon geen area threat management doen. De cooldown op area taunt is te hoog, en de zeer beperkte area skills welk we hebben zetten geen zoden aan de dijk als je DPS hebt welk AoE nuked.
Vanguards hebben het daarbij nog vrij redelijk
Als het goed is wordt het in 2.0 een klein beetje beter, maar zal waarschijnlijk nog steeds niet geweldig worden
[ Voor 5% gewijzigd door psychodude op 03-04-2013 11:50 ]
denk dat ik enkel de raid met the eternal one een paar keer helemaal gedaan had.
bij karraga's misten we deftige dps (die stealth jedi's waren imo niet zo goed).
pvp'en jullie ook? daar genoot ik nog het meest van, hutball op mijn vanguard, full tank spec en gaan met die bal
PvP hebben we geen echt team voor, probleem is met name gebrek aan interesse van mede-guildies. Er zijn er wel ekelen die zo nu en dan PvP'en. Maar persoonlijk hoop ik nog steeds op enkele nieuwe leden welk op termijn ook ranked mee zouden willen gaan spelenkowlier schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:51:
idd gemerkt toen ik nog karraga's palace deed dat die 2 mercenary bosses tegelijk tanken niet altijd doenbaar was als vanguard. en ik had al een hekel aan die raid![]()
denk dat ik enkel de raid met the eternal one een paar keer helemaal gedaan had.
bij karraga's misten we deftige dps (die stealth jedi's waren imo niet zo goed).
pvp'en jullie ook? daar genoot ik nog het meest van, hutball op mijn vanguard, full tank spec en gaan met die bal
wordt er eigenlijk nog gepvp'd op ilum? ik herinner mij enkel de immense lag bij zelfs kleine gevechten en uiteindelijk de saaie daily's / monthly's die puur pve waren.
Ilum heeft tegenwoordig (sinds één patch eerder) periodieke events waarin PvP betrokken is, er is geen continue world PvP.kowlier schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:00:
ik zie dat wel zitten
wordt er eigenlijk nog gepvp'd op ilum? ik herinner mij enkel de immense lag bij zelfs kleine gevechten en uiteindelijk de saaie daily's / monthly's die puur pve waren.
Qua lag e.d. zijn er daarin zeker verbeteringen gemaakt. Maar large scale PvP als in bijv. WAR, GW2, DAoC, etc. is het niet. Meer een beetje FFA gank squad style PvP
Valt volgens mij niet te rijmen.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
gisteren ook eens een bounty hunter gestart, en mercenary gekozen. maar ik lees zoveel negatieve dingen over BH in 2.0 dat ik al meteen gedemotiveerd was
edit : hmm, het lvlen wat onderschat blijkbaar. gisteren maar 1lvl half gestegen in 3 uur
was van plan balmorra wat te skippen, maar dat is blijkbaar goed mislukt. 2 flashpoints gedaan, wat pvp, dan terug al die quests op balmorra, zo blijf je wel bezig.
[ Voor 32% gewijzigd door kowlier op 05-04-2013 08:18 ]
Verwijderd
GratsVerwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:21:
Gister met de guild eindelijk NM EC gehaald. We wilde dit nog behalen voordat de XP uitkwam en dit is gelukt
Wij zitten momenteel nog stuck op Kephess, maandag zal onze laatste kans voor de expansion worden. Welke tactics gebruiken jullie voor hem?
8 of 16-man?Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:21:
Gister met de guild eindelijk NM EC gehaald. We wilde dit nog behalen voordat de XP uitkwam en dit is gelukt
Bij ons is 16-man NiM EC de huidige progress raid (8-man al lang geleden gecleared en wordt nog gedaan als we geen 16 mensen bij mekaar krijgen), maar ik vrees dat we deze niet meer zullen clearen voor 2.0. Zondag is namelijk onze laatste raiddag voor de expansion.
http://www.trippintheforce.com/guides/loot-list-operations/kowlier schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:06:
wat dropt er dan in NiM EC? toch geen rakata hoop ik
Dread guard gear. Is ook enigste ops waar je de belt en bracers kan halen.
god wat haatte ik die drop downs op laatste boss. altijd wel iemand die een trapje miste
Verwijderd
16 man. Vaak hebben we ook nie genoeg man omdat we nogal casual zijn (we doen misschien 3 dagen in de week 1.5 uur een op dus niet echt hardcore). Maar ja, dit is in ieder geval gecleared kunnen we dat ook weer wegstrepen.DarthDavy schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:45:
[...]
8 of 16-man?
Bij ons is 16-man NiM EC de huidige progress raid (8-man al lang geleden gecleared en wordt nog gedaan als we geen 16 mensen bij mekaar krijgen), maar ik vrees dat we deze niet meer zullen clearen voor 2.0. Zondag is namelijk onze laatste raiddag voor de expansion.
begin sith juggernaut wel ferm te apprecieren. damage is niet mis, en tankyness is meer dan in orde.
wel wat problemen gehad met hk-47 in de foundry gisteren. toch wel een moeilijkere boss dan republic side (ofwel ligt dat aan mij).
In SM hangt natuurlijk veel af van de samenstelling, level en gear van je groep. En de intelligentie van je medespelers
[ Voor 11% gewijzigd door Wilibrord op 08-04-2013 09:54 ]
de dps zouden toch meer dan capabel moeten zijn om een silver mob aan te kunnen

Ik ben niet helemaal zeker, maar stopt HK niet met damagen als die adds tevoorschijn komen? De tank zou dan meteen de aggro van die adds naar zich moeten halen. Dat maakt het voor de healer een stuk makkelijker.

nu heb er niets van gezegd ofzo, het zijn pugs, if it gets the job done it's okay by me.
waar kan je btw free tionese kopen? ik heb de merchants gechecked maar die vragen nog altijd tokens
Hoe dat zit na de expansion weet ik niet. Mogelijk weten we daarover morgen meer, want morgen start de early access op de expansion. Benieuwd hoe ze dat gaan klaarspelen.
gisteren zalig potje pvp gehad. die map met die 3 kanonnen waar je er 2 moet hebben om ander te beschadigen.
ik als jugger samen met een sorc healer en marauder dps op middelste point. continu dat point verdedigt, 14 medals op het einde
ik heb biochem als crafting, net als bij de launch maar zelfs toen kon je daar niet zoveel aan verdienen. enkel de high lvl medkits en stims kon je verkopen maar amper winst op maken.
atm ben ik al blij met de questrewards kwa credits, anders zou ik niets overhouden na 2 skills te kopen

Op lvl 50 dailies en weeklies. Met crafting valt er ook wel geld te verdienen, maar ik vind dailies en weeklies runnen gewoon gezelliger (ik doe ze in groep met de guild).kowlier schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:12:
wat doe je eigenlijk om geld te verdienen?
veel lag door de nieuwe update gisteren. companion verdween helft vd tijd
Verwijderd
Maar ja.. vermaak me toch, guild gaat binnenkort beginnen aan scum & villary
Eenmaal level 50 zal ik wel beslissen of ik eerst nog gewoon los expansion koop voor het verhaal want dit is echt wel een topper in deze mmo. De leveling experience is echt wel veel beter dan de meeste andere.
Zijn er echter redenen om subscription te nemen als ik voorlopig enkel wil levelen en af en toe een warzone of flashpoint wil doen.
- De level ervaring kan niet volledig op Makeb van level 50 tot level 55. Er zijn gewoon te weinig story quests. Ik vermoed zelfs dat je het met xp boosts en vol rested xp niet haalt. Je bent dus verplicht van xp ergens anders te halen, bij wijze van spreken grinden als de goeie ouwe tijd in aziatische mmorpg's.
- Je persoonlijke story quest gaat niet verder: de story line op Makeb is die voor de planeet zelf en dus voor iedereen gelijk. Er zijn geen story quests voor je klasse, dewelke er wel zijn voor alle andere planeten.
- Er zijn geen nieuwe conversaties opgenomen voor je companions. Tijdens het levellen van 1 tot 50 geven je companions commentaar op je acties en maken ze een wezenlijk deel uit van het verhaal dat je doorloopt. Op Makeb is dat niet meer het geval. Ik ben een female Jedi Knight getrouwd met Doc (healing companion) en hij is mijn vaste companion om story quests mee te doen, maar hij is zo stil als een sfinx in de uitbreiding. Je kan nu ook relaties aangaan met NPC's van hetzelfde geslacht, dus ik flirt met iedere rok die ik tegenkom op Makeb, maar Doc geeft daar geen enkel commentaar op. Ik verlies er zelfs meestal geen affection mee. Vreemd voor een MMORPG die je zo'n verhaal gedreven ervaring geeft.
Ben nu level 53, bijna level 54 en het valt allemaal een beetje tegen. Ik hoop dat er op level 55 wat te doen valt, maar ik vrees er eigenlijk wel wat voor. Er is eigenlijk maar één op meer (scum and villainy), terwijl vorige week toch nog altijd Asation HM deden in combinatie met EC NiM.
Voor een expansion verwacht ik toch meer.
Nee. Wat ik wel zou doen is een x aantal unlocks uit de Cartel Market kopen: extra action bars, de mogelijkheid om artifact gear te mogen dragen enzoverder. Ik geloof dat je dat er zelfs zo'n newcomers pack bestaat die je al die unlocks geeft en waar alles inzit wat je nodig hebt.Grompie schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:12:
Zijn er echter redenen om subscription te nemen als ik voorlopig enkel wil levelen en af en toe een warzone of flashpoint wil doen.
Verwijderd
Had het dus hetzelfde, had vooral weer companions conversations verwacht. Kaliyo heeft 1x gezegd dat ik een eikel was omdat ik lightside ging maar daar hield het wel mee op. Had eigenlijk same sex relations met companions verwacht, met die quest lui is het niet echt interessant imoDarthDavy schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:13:
Ik vind het ook maar een mager beestje. De expansion kostte maar 8 euro, maar toch. Er zijn toch verschillende zaken waar ik me aan stoor:
- De level ervaring kan niet volledig op Makeb van level 50 tot level 55. Er zijn gewoon te weinig story quests. Ik vermoed zelfs dat je het met xp boosts en vol rested xp niet haalt. Je bent dus verplicht van xp ergens anders te halen, bij wijze van spreken grinden als de goeie ouwe tijd in aziatische mmorpg's.
- Je persoonlijke story quest gaat niet verder: de story line op Makeb is die voor de planeet zelf en dus voor iedereen gelijk. Er zijn geen story quests voor je klasse, dewelke er wel zijn voor alle andere planeten.
- Er zijn geen nieuwe conversaties opgenomen voor je companions. Tijdens het levellen van 1 tot 50 geven je companions commentaar op je acties en maken ze een wezenlijk deel uit van het verhaal dat je doorloopt. Op Makeb is dat niet meer het geval. Ik ben een female Jedi Knight getrouwd met Doc (healing companion) en hij is mijn vaste companion om story quests mee te doen, maar hij is zo stil als een sfinx in de uitbreiding. Je kan nu ook relaties aangaan met NPC's van hetzelfde geslacht, dus ik flirt met iedere rok die ik tegenkom op Makeb, maar Doc geeft daar geen enkel commentaar op. Ik verlies er zelfs meestal geen affection mee. Vreemd voor een MMORPG die je zo'n verhaal gedreven ervaring geeft.
Ben nu level 53, bijna level 54 en het valt allemaal een beetje tegen. Ik hoop dat er op level 55 wat te doen valt, maar ik vrees er eigenlijk wel wat voor. Er is eigenlijk maar één op meer (scum and villainy), terwijl vorige week toch nog altijd Asation HM deden in combinatie met EC NiM.
Voor een expansion verwacht ik toch meer.
De nieuwe FP zijn gewoon de oude alleen is her HM aan toegevoegd (zoals athiss). 1 nieuwe operation scum en villens ding lijkt me wel leuk, maar daar houd het wel mee op. Ik zou dit ook eerder gezegd niet een expansion noemen, eerder een betaalde content patch

aan andere kant toch blij dat ik niet kon spelen, aangezien ik dan geen last had van rollback
Met exp boosts en zonder rested is 50-55 haalbaar, mits je de bonus quests doet en daadwerkelijk mobs killed i.p.v. zoals velen proberen de meeste packs te skippen.DarthDavy schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:13:
Indien je geen exp boosts gebruikt, bonus quests niet verricht en packs skipped behaal je 52 of tik je net 53 aan.
Daarin is het dus een beetje aan de speler hoe deze de 55 haalt. Rushen? Of objectives afronden en niet skippen. Indien het eerste, kun je het overigens perfect aanvullen middels dailies, PvP, etc.
Dit is echter iets welk al sinds de aankondiging bekend was. Overigens ben ik daar geen tegenstander van. De persoonlijke storyline is leuk, maar die tijd en energie van development kan beter gestoken worden in ontwikkeling van een betere overall storyline. De meeste van de andere storylines zullen veel spelers tenslotte toch nooit gaan zien, gezien niet iedereen 8 characters doorloopt.DarthDavy schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:13:
Tsja, BioWare mag ze companions noemen, maar ze blijven even onhandig als petsDarthDavy schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:13:
- Er zijn geen nieuwe conversaties opgenomen voor je companions. Tijdens het levellen van 1 tot 50 geven je companions commentaar op je acties en maken ze een wezenlijk deel uit van het verhaal dat je doorloopt. Op Makeb is dat niet meer het geval. Ik ben een female Jedi Knight getrouwd met Doc (healing companion) en hij is mijn vaste companion om story quests mee te doen, maar hij is zo stil als een sfinx in de uitbreiding. Je kan nu ook relaties aangaan met NPC's van hetzelfde geslacht, dus ik flirt met iedere rok die ik tegenkom op Makeb, maar Doc geeft daar geen enkel commentaar op. Ik verlies er zelfs meestal geen affection mee. Vreemd voor een MMORPG die je zo'n verhaal gedreven ervaring geeft..
Vergeet niet dat TFB HM een rework heeft gekregen naar lvl 55, waardoor TFB HM samen met S&V HM de huidige progression raids blijven. Waarbij binnenkort (wrs. 1 of 2 patches van nu) TFB NiM gereleased zal worden.DarthDavy schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:13:
Ik ben persoonlijk wel tevreden met wat de expansion te bieden heeft. Met name enkele quality of life adjustments welk gedaan zijn zullen het spel veel goed doen naar mijn mening, en tezamen met mijn guild kijken we er erg naar uit om wederom lekker aan de slag te kunnen in TFB HM en ons te kunnen gaan storten op S&V HM.
Ik ben met veel niet akkoord wat je gezegd hebt, maar het is een eindeloze discussie om daarop in te gaan.psychodude schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:57:
[...]
Ik ben persoonlijk wel tevreden met wat de expansion te bieden heeft. Met name enkele quality of life adjustments welk gedaan zijn zullen het spel veel goed doen naar mijn mening, en tezamen met mijn guild kijken we er erg naar uit om wederom lekker aan de slag te kunnen in TFB HM en ons te kunnen gaan storten op S&V HM.
Je sluit wel af met iets waar ik wel mee akkoord ga en daarom quote ik dit en onderschrijf ik dit. Met onze guild kijken wij ook uit naar TFB NiM dan wel en S&V HM. Morgenavond gaan we al met onze reeds lvl 55 (waaronder ik) al eens S&V SM gaan verkennen.
Verwijderd
Eerlijk gezegd vind ik dat terecht, maar ik zeg nooit nee tegen een operative/scoundrel dps.
Verwijderd
Als je met de guild net een nieuwe OP wilt tackelen en je hebt NET genoeg gear ervoor is het beter om een operative the laten healen en een andere dps class laat dpsen om net dat laatste beetje dps eruit te gooien om de boss neer te halen.DarthDavy schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:25:
Ze zijn viable, maar ze worden out dpsed door de 'echte' dps klasses zoals Marauder/Sentinel en Sniper/Gunslinger.
Eerlijk gezegd vind ik dat terecht, maar ik zeg nooit nee tegen een operative/scoundrel dps.
@kowlier
Pvp is een ander verhaal daar zijn ze wel 'ok' omdat ze ook kunnen stunnen maar in pve heeft dat weinig nut. En in pvp zijn operatives echt de healer kings, dus dps als operative is een beetje een waste (in premades moet ik (ik doe alleen premades) altijd healen). Qua stealth dps in pvp is een assasin superieur in praktisch alles (maul heeft geen CD, backstab wel bijvoorbeeld). Maar.. will niet teveel klagen
Verwijderd
Probeer is geen gear te equippen alleen wapend en items met lege shells. Moet je is zien hoe erg je pvp stats omhoog schietenkowlier schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:20:
mja, ik wacht op de bolster aanpassingen om een deftig oordeel over pvp te kunnen vellen. mijn full ( wel, full, ben pas lvl 45..) immortal jug voelt even squishy als de gemiddelde sorc atm
De damage en heals in pvp zijn echt helemaal van de pot gerukt. Ik zie in random wz regelmatig healers de kaap van 1M heals overschrijden. En zoals blikan al zei, de dps is zo hoog dat tenzij je een zeer goed oplettende healer hebt (en dan nog), iedereen in luttele seconden tegen de vlakte ligt.
Verwijderd
NET genoeg gear? De S&V SM en Asation SM zijn poepie droopie simpel en geven Arkanian Gear dewelke waarmee je de HM's in kan. Wij farmen nu de story modes om vanaf volgende week terug de HM's en NiM's in te duiken.Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:48:
[...]
Als je met de guild net een nieuwe OP wilt tackelen en je hebt NET genoeg gear ervoor is het beter om een operative the laten healen en een andere dps class laat dpsen om net dat laatste beetje dps eruit te gooien om de boss neer te halen.
nu wou ik beginnen met enhancements te kopen van die makeb seller, maar kan blijkbaar niet omdat ik geen lvl 50 ben... nu moest ik mijn comms gewoon uitgeven omdat ik niet anders kan...
Ik had uit voorzorg, na de verhalen te horen dat je moeilijk lvl 55 geraakt op Makeb alleen, eerst de volledige Black Hole en daarna de Section X (+ de HK51 quests grotendeels) gedaan, en daarna was ik al 52
Ben nu denk ik ongeveer in de helft van Makeb, maar moet nog maar 4 blokjes voor lvl 55 aan te tikken.
MAW, als je bonus + sidemissions doet kan je makkelijk van 50 tot 55 levelen op Makeb alleen.
Er zijn er bij ons in de guild die op een uur of 8 van 50 naar 55 zijn gegaan, misschien wel mits XP boosts.
[ Voor 9% gewijzigd door BlaSfem0n op 17-04-2013 09:27 ]
het is imo belachelijk om zo'n kleine cap om comm's te zetten. vroeger was er geen enkele cap

Maar vroeger waren er comms voor elke planeet apart. Nu heb je het voordeel dat je de comms kan bijhouden om ten allen tijde stukken te kopen die rond je eigen level zijn, vroeger had je nog hopen van die comms per planeet over waar je niets aan had omdat je er enkel lager level stukken mee kon kopen. De cap zouden ze wel op 100 of 200 mogen zetten inderdaad, nu dwingen ze je wel om ze zo snel mogelijk uit te geven. Je kan nog altijd wel can die materialboxes mee kopen desnoods, en de mats eruit doorverkopen op de GTM?kowlier schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:27:
de enige companion die ik gebruik is al gegeared via flashpoints en comms
het is imo belachelijk om zo'n kleine cap om comm's te zetten. vroeger was er geen enkele cap
Ik verwacht echter ook dat het (net als het orgineel toen der tijd) erg snel gaat vervelen want er is eigenlijk weer te weinig echte endgame content imo.
48 naar 49 gegaan, maar geen geluk met de drops. massa's cunning gear, en maar 1 str heavy armour piece en een offhand focus, dan nog dps...
de tanking gear mag eens beginnen droppen
Tsja, het is natuurlijk maar net wat je persoonlijk onder endgame content verstaat. Maar moet zeggen dat voor wat betreft:themac1983 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:24:
Moet zeggen dat ondanks dat het een kleine expansion is (en goedkoop) het mij wel weer heeft verleid tot een abbo en ik me prima vermaak met de guild.
Ik verwacht echter ook dat het (net als het orgineel toen der tijd) erg snel gaat vervelen want er is eigenlijk weer te weinig echte endgame content imo.
- Ops.
- Battlegrounds.
- Rep grinds.
- Achievement hunts.
Ik voorlopig tijd tekort heb
Ben je geen completionist en bevalt PvP je niet, dan zal het met ops mogelijk relatief snel voorbij kunnen zijn. Hoewel daarbij natuurlijk ook niet vergeten moet worden dat EC NiM vele guilds lang genoeg bezig gehouden heeft tot 2.0 release. En met zowel een TFB NiM als S&V NiM welk nog in petto ligt, dan zal dat ook voldoende bieden voor nog aardig wat maandjes.
Ben je ook geen raider? Dan tsja, kan ik mij idd goed voorstellen dat dailies en evt. space missions je niet lang zullen boeien nee
Maar om heel eerlijk te zijn, is dit in een andere MMO anders? Vroeger had je nog het community aspect welk mensen sterk tot een bepaalde game hield. Maar tegenwoordig is men bij lange na niet meer zo gebonden aan een guild of game community waardoor dat als evt. alternatieve bindende factor vrijwel weggevallen is.
Ik denk dat het community aspect zeker nog speelt en is zeker één van de sterkste troeven die een MMO kan hebben om mensen lang aan hun game te binden.psychodude schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:26:
[...]
Maar om heel eerlijk te zijn, is dit in een andere MMO anders? Vroeger had je nog het community aspect welk mensen sterk tot een bepaalde game hield. Maar tegenwoordig is men bij lange na niet meer zo gebonden aan een guild of game community waardoor dat als evt. alternatieve bindende factor vrijwel weggevallen is.
Het geldt op dit ogenblik zeker ook voor mijn in SWTOR. Ik heb eind vorig jaar opnieuw ingetekend om te spelen, omdat ik eens wou zien wat het F2P gaan van SWTOR heeft betekent voor het spel en omdat ik ook eens een karakter aan republic zijde wou doorlevellen (lees: verder dan lvl 20). Daarbij ben ik op een nieuwe server begonnen en heb ik daar ook een hele leuke guild gevonden. Omdat ik me goed thuisvoel in die guild, met hun endgame PvE content kan doen en er ook heel wat sociale activiteiten worden ondernomen speel ik SWTOR nog altijd. Zonder die guild was ik waarschijnlijk al ondertussen opnieuw gestopt.

tank gear trekt nog op niet veel, maar ik kan niet verbeteren met black hole. de stats zijn niet superduper en ik krijg blijkbaar enkel maar de dps versie gedropt
dees week eens de operations joinen.
Het is toch minder dan in de eerdere dagen van MMO's. Je hebt nog wat guild verwantschap, maar echt zoals vroeger is toch wel aardig kwijt. Overigens binnen guilds zie je vaak genoeg mensen komen en gaan. Als ik kijk naar de guild waar ik in zit dan zijn er zo'n 8 vast, en daarnaast hebben we over het afgelopen jaar ruwweg 30 andere namen zien komen en gaan.DarthDavy schreef op maandag 22 april 2013 @ 08:57:
[...]
Ik denk dat het community aspect zeker nog speelt en is zeker één van de sterkste troeven die een MMO kan hebben om mensen lang aan hun game te binden.
Het geldt op dit ogenblik zeker ook voor mijn in SWTOR. Ik heb eind vorig jaar opnieuw ingetekend om te spelen, omdat ik eens wou zien wat het F2P gaan van SWTOR heeft betekent voor het spel en omdat ik ook eens een karakter aan republic zijde wou doorlevellen (lees: verder dan lvl 20). Daarbij ben ik op een nieuwe server begonnen en heb ik daar ook een hele leuke guild gevonden. Omdat ik me goed thuisvoel in die guild, met hun endgame PvE content kan doen en er ook heel wat sociale activiteiten worden ondernomen speel ik SWTOR nog altijd. Zonder die guild was ik waarschijnlijk al ondertussen opnieuw gestopt.
Ook voor wat betreft de praatgrage community of bijv. de fleet is het toch minder gebruikelijk om maandenlang dezelfde namen voorbij te zien komen, maar komen er iedere maand weer een legio nieuwe namen voorbij. Deels uiteraard t.g.v. alts, maar ook grotendeels door het feit dat het tegenwoordig eigenlijk al lang niet meer zo vanzelfsprekend is dat je een enkele MMO speelt en deze voor jarenlang zult spelen.
Tsja, daar is storymode dan ook voor bedoeldBlaSfem0n schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:29:
Heb gisteren voor de eerste keer de nieuwe ops gedaan op storymode. 3 eerste bazen down, maar de turrets bij de derde bugde een beetje en instagibde ons (net tegen de enragetimer gezeten denk ik zo). De loot hebben we nog kunnen oppikken, maar de coms kregen we niet meer te pakken. Op zich geen echt moeilijke ops en best te doen met dreadguard gear.
Grappig, alsof de 1 door een zwarte bril kijkt en jij door een rose
All in all, het is een 10 euro expansion. Ik vind het die 10 euro waard. Ik had geen weken lvlen verwacht om weer maxed te zijn, had geen grote veranderingen in gameplay en story verwacht en geen grote aanpassingen in PVP en PVE endgame. En die zaken zijn er ook allemaal inderdaad niet inderdaad.
Nou kunnen we dat allemaal zonde vinden (vindt ik ook) maar voor die 10 euro heb ik gekregen wat ik ervan verwacht had. Nieuwe gear, 1 nieuwe planet en wat sidemissions en rep factions. tenminste weer wat om te doen, en aangezien ik al 6 maanden niet speelde is het ook leuk de guild weer te zien/horen
Laat ik nou net toevallig in een multigaming guild zittenpsychodude schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:26:
[...]
Maar ik ben inderdaad eigenlijk alleen een raider. PVP is niets voor mij (ben als healer prime target:P). Dailies vind ik 2-3 keer leuk en achievements kunnen me over het algemeen gestolen worden.
Daarom speel ik denk ik ook meerdere games\MMO's
[ Voor 42% gewijzigd door themac1983 op 23-04-2013 14:57 ]
Ik vind het wel een leuk spel, hoewel ik de demo van GW2 afgelopen weekend ook leuk vond.
Heeft iemand nog tips om de punten in te gooien in de 3 skill trees? En daarnaast hoe reset ik de punten die ik er al in heb zitten?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Geen ervaring met een Vanguard. Ik heb wel een Commando die is healer gespeccedHu9o schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:58:
Heb dit spel nu een paar avonden gespeeld. Ben nu level 13/14 Trooper (Vanguard).
Ik vind het wel een leuk spel, hoewel ik de demo van GW2 afgelopen weekend ook leuk vond.
Heeft iemand nog tips om de punten in te gooien in de 3 skill trees? En daarnaast hoe reset ik de punten die ik er al in heb zitten?
Skills kun je resetten op de Fleet. Bij de Skill Mentor, die zit vlakbij de class trainers.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ja gisteren ineens heel de ops leeggehaaldpsychodude schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:27:
[...]
Tsja, daar is storymode dan ook voor bedoeld. Overigens heb je nog een aantal leuke bosses te gaan naar mijn mening. BioWare heeft het leuk gevarieerd. Moet ook zeggen dat de beperkte trash packs in het begin een verademing zijn.

Serieus ik speel best wat TOR.BlaSfem0n schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:03:
[...]
Ja gisteren ineens heel de ops leeggehaald. Enkel wat problemen met de infiltration event, de groepjes wat omgegooid en toen ging hij zonder problemen. En bij de cartel bosses die laatste 2 minuten in enrage of zo zitten kiten
. Maar wel one-shot. Wel laat gaan slapen hierdoor, door TfB geraak je sneller door
(met wel minder loot). Moet wel zeggen dat ik wellicht de 'slechtst' gegearde dps mee was, maar meestal wel ruim vanboven stond op de MoX meter. Marauders OP?
Vaak met een character de story line. Heb nog geen enkele op level 50.
Verander vaak na een tijdje als ik even wat anders wil spelen.
Maar man oh man wat jij hier allemaal uitratelt
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
[ Voor 3% gewijzigd door Dubrillion op 24-04-2013 10:10 ]
Inderdaad Sentinel Watchman/Marauder Annihiliation DPS is momenteel de hoogste single target DPS in PvE OPS mogelijk.
Wij hebben gisteren voor de eerste keer S&V HM gedaan en de twee watchman sentinels stonden duidelijk bovenaan de dps meters.
Zal waarschijnlijk wel wat gebalanced worden, want we steken er te hoog bovenuit momenteel.
Hoofdreden is volgens mij omdat Merciless Slash (Sentinel)/Annihilate (Marauder) nu tot 4 keer kan stacken. Om de 5 seconden je hoogste DPS skill kunnen gebruiken is gewoon brutal. Tweede issue is dat de focus/rage generatie veel te hoog ligt voor Watchman/Annihiliation. Ik gebruik onze standaard attack (Strike) niet meer om focus te genereren. Met een goeie rotatie geraak je nooit zonder focus/rage.
Maar zal wel gebalanced worden. En ik zie de trollers al klagen op de officiële fora, maar persoonlijk - en ik speel ook een Sentinel - vind ik dat er wel wat balancing nodig is.
En Dubrillion, het gaat over de nieuwe operation 'Scum & Villains'. Het event is de 4de baas, en het cartel de 6de in die operation, met 7 in totaal. TfB is de 'vorige' operation, Terror from ?Below?. Die is nu aangepast voor level 55 poppetjes. Aangezien je niets tot 50 hebt gespeeld, zal je dus nog niet in een operation zijn geweest. Mox meter is een apart programmatje dat je met elkaar kan laten synchoniseren en die je combat log van SWTOR interpreteert. Zo kan je zien wie hoeveel damage/healing etc. doet.
Met mijn Sentinel met 100% rested en Major XP boost, ben ik 54 en is de storyline op tweederde denk ik.
Yup, die verdwijnen niet en zullen ook wel handig zijn voor bepaalde zaken te unlocken eens je F2P speelt.Vads schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:17:
Ik heb gisteravond mijn subscription stopgezet. Speel te weinig (eigenlijk al maanden niet) en betaal wel maandelijks. Ik begrijp nu dat ik Free-to-play mag spelen, op zich leuk voor mijn zoontje nog. Kan ik nog wat doen met die Cartel Coins en zo?
Verwijderd
Ik kreeg bericht van het team van SWTOR dat op het forum van SWTOR een post staat van Eric Musco. Deze legt in zijn post uit waarom update 2.1 geen content update wordt, en 2.2 wel. Ook legt hij uit dat de community niet weer 8 weken hoeft te wachten op 2.2.
De release dates zijn:
Update 2.1: 14 mei
Update 2.2: 11 juni (heavy duty content update)
http://www.swtor.com/comm...php?p=6259667#edit6259667
Thx!
Na WoW even te hebben geprobeerd met een trial (na 3 jaar te zijn gestopt) zag ik toch dat dit niet mijn ding was. Ik heb SW ook gespeeld, maar was gestopt nadat een guildie een enorme spoiler had geplaatst van de Sith en ik als lore nerd uit frustratie was gestopt.
Nu heb ik mij over mijn frustraties heengezet en wil weer leuk beginnen. Dus ik heb wat vragen over het opstarten.
- Op welke server zit de Tweaker guild? Meestal is dit een redelijk volwassen en gezellige guild, dus ik zou mij hier graag bij aansluiten.
- Welke Sith (ja Sith, na alle Darth Bane boeken wil ik niets anders spelen) is leuk als tank/healer? Ik wil namelijk in groepen wat kunnen betekenen ipv alleen damage te doen en inwisselbaar te zijn.
- Is die klasse dan ook makkelijk te levelen? Misschien dat ik het eerst niet snapte, maar de Sith die met een dual lightsaber rond liep sloeg nog geen deuk in een pakje boter leek het wel.
- Overige tips zijn ook welkom (profession, wel of niet bonus questen doen etc.)
Bedankt!
Nathan
- Sith Pureblood is een speelbaar ras, ik weet niet helemaal zeker of je daarmee ook alle Imperial classes kan spelen.
Sowieso, de Sith Warrior Juggernaut spec kan als tank spec (single lightsaber) en met de Sith Inquisitor kan je 2 kanten uit, Assasin kan tank spec (die heeft zo'n 2-side lightsaber) en de Socerer kan heal spec.
Die 3 (sub)classes kan je eenvoudig ook respeccen naar dps, dus je kan steeds meerdere kanten uit.
- Dankzij de companions is elke class/spec eenvoudig te levellen. Als healer neem je een dps of tank companion, en je geraakt vrij vlot aan max level.
Neem de topicstart al eens door, de meest basic info staat daar ook... (al is die wel een keertje aan vernieuwing toe)
[ Voor 3% gewijzigd door Wilibrord op 13-05-2013 13:55 ]
Tweakers zitten op Red Eclipe (Ik ook, maar huis in een andere guild). Republic of Tweakers / Empire of Tweakers heten de guilds op beide zijden.NathanJ schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:18:
Hey Tweakers,
Na WoW even te hebben geprobeerd met een trial (na 3 jaar te zijn gestopt) zag ik toch dat dit niet mijn ding was. Ik heb SW ook gespeeld, maar was gestopt nadat een guildie een enorme spoiler had geplaatst van de Sith en ik als lore nerd uit frustratie was gestopt.
Nu heb ik mij over mijn frustraties heengezet en wil weer leuk beginnen. Dus ik heb wat vragen over het opstarten.
- Op welke server zit de Tweaker guild? Meestal is dit een redelijk volwassen en gezellige guild, dus ik zou mij hier graag bij aansluiten.
- Welke Sith (ja Sith, na alle Darth Bane boeken wil ik niets anders spelen) is leuk als tank/healer? Ik wil namelijk in groepen wat kunnen betekenen ipv alleen damage te doen en inwisselbaar te zijn.
- Is die klasse dan ook makkelijk te levelen? Misschien dat ik het eerst niet snapte, maar de Sith die met een dual lightsaber rond liep sloeg nog geen deuk in een pakje boter leek het wel.
- Overige tips zijn ook welkom (profession, wel of niet bonus questen doen etc.)
Bedankt!
Nathan
Tank: Sith Warrior en die als Juggernaut specializeren.
Tank: Sith Inquisitor en die als Assasin specializeren.
Heaer: Sith Inquisitor en die als Sorcerer specializeren,
Elke class is prima te levelen met de juiste companion
He who controls the Spice, controls the Universe.
Something under the bed is drooling
De Tweaker guild is nog actief of Imp side, zie ze regelmatig langsrennen, ben zelf niet van de NL/BE guilds maar ieder zijn ding. In het kader van lmgtfy: ik denk hier: http://www.gotswtor.eu/ De kans dat ik hier iemand op zijn tenen ga staan voor lief nemend: Eufemistisch gezegd: designtechnisch niet helemaal mijn smaak.
En als je gefrustreerd raakt van spoilers: turn off /1 maar misschien is dit de beste tip die ik ooit van een guildie tank kreeg: L2thickskin
Zaterdagavond waren ze mij vergeten te inviten voor de ops waar ik voor thuis was gebleven, in plaats van er een drama-fest van te maken ben ik maar uitgelogd en wat filmpjes gaan kijken. Na een nachtje slapen was het al weer vergeten en heeft de RL ongevraagd zijn excuses nog aangeboden.
[ Voor 10% gewijzigd door NotoriousBAS op 14-05-2013 11:27 ]
Het lijkt wel een beetje heel erg veel op uitmelkerij.
Verwijderd
Na die patch had ik echt het gevoel van 'waarom subscriben als alles nog steeds CC gaat kosten'. Ik vond het echt een beetje vreemd, ik dacht altijd je betaald subscription om alles te kunnen doen maar nu moet je dus nog bovenop je subscription CC gaan betalen. Subscribers hadden gewoon moeten betalen met in game credits imo. Vind het ook raar dat je de cathar als subscriber moet aankopen... was het niet het geval dat elk ras speelbaar is als je subscribed? Mwah... het hele swtor forum staat vol met dit soort posts dus zal em niet verder uitbreiden.
Al met al... ik ben nu preferred status en ehb nog 4800 CC (die ik steeds gratis kreeg elke maand) dus kan voorlopig nog wel vooruit.
Heb nog niet gecheckt maar met die 500 die je per maand gratis krijgt kan je gezien de snelheid van nieuwe content toch alles gratis unlocken of heb ik het nu mis? Speel zelf nog maar enkele weken terug na een lange stop.
Elke twee maanden koop ik netjes een Sub van 60 dagen, omdat ik me er altijd gewoon nog steeds erg vermaak.
Dan koop ik van me Cartel points die ik krijg een XP boost (als dit niet handig is hoor ik het graag. Ik heb het idee dat je rond level 15 toch al een level of twee voorloopt). Ik had 660 Points.
Gisteren de Cathar gekocht en een nieuwe Consular begonnen. Ga dit keer voor de Sage en moet zeggen dat het nieuwe ras wel weer nieuwe motivatie geeft. Jammer dat je er zelf voor moet betalen met een sub, maarja....
Ik denk niet dat ze subscriptions af zullen schaffen. Het subscribers gehalte blijft namelijk hoog, met ruim een half miljoen. En de reden tot subscriben is vaak niets anders dan ongelimiteerd te kunnen raiden óf PvP. Voor vele spelers is het nagenoeg nooit beide.DarthDavy schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:41:
Is deze laatste patch niet gewoon een eerste stap in het afschaffen van het subscription model? Ik krijg toch het gevoel dat dit het idee is. Het zet inderdaad kwaad bloed bij subscribers, maar volgens is dit maar een eerste stap. Meer en meer op die cartel market tot op het punt dat subscriben irrelevant is geworden en de boel afschaffen. Waarschijnlijk brengt de CM meer op dan het subscription model.
Gooien ze subscription eruit, dan zullen dit weekly passes worden, maar snel beperkt tot één. Waardoor je met iets van 8 Eur per maand klaar bent, en voor BioWare dus minder inkomsten zullen zijn.
Bovendien blijven subscribers voor investeerders nochtans een relatief stabiele factor om op te varen binnen de MMO industrie. Zeker indien ze dat stabiel kunnen houden, dan hebben ze daar toch relatief vaste inkomsten mee te pakken. Qua microtransactions zijn veel investeerders nog niet dusdanig overtuigd van het effect.
Het is ook niet omdat het subscription model verdwijnt, dat de CM moet beperkt blijven tot weekly passes voor 1 karakter. Waarom geen weekly passes voor de ganse account? Waarom geen monthly passes op de CM? Items op de CM zijn geen statisch gegeven (integendeel).
Het is wel overduidelijk dat de CM de meeste aandacht geniet in TOR momenteel. Ik vraag me dus echt af hoeveel omzet die genereert. Gezien je ook ongeveer alles van de CM makkelijk op het GTN vindt zonder al te zotte prijzen betekent toch dat deze eerst aangekocht zijn door het uitgeven van CC bekostigt met harde dollars/euros.
Je hoort tegenwoordig ook enkel in de media succesverhalen over F2P modellen met betaalde microtransacties. Subscriptiemodellen zijn anno 2013 op voorhand gedoemd om te mislukken.
Het zal na verloop van tijd ook altijd moeilijker en moeilijker worden om de CM met het subscriptiemodel te verzoenen. Het Cathar debacle is daar een eerste voorbeeld van. Nee, het is wel duidelijk waar Bioware momenteel de toekomst in ziet voor zijn MMO en dat is de CM met betaalde content updates à la rise of the hutt cartel.
Dus ja, we zullen wel zien wat de toekomst brengt.
Maar de Cartel Market zal zeker weten veel vaker worden ingezet, veel dingen zullen in de loterij worden gestopt, dat levert ze goud op.
[ Voor 15% gewijzigd door NLxAROSA op 22-05-2013 19:34 ]
Verwijderd
Wat betreft de Cathar ben ik eens dat deze eigenlijk gratis had moeten zijn voor subscribers. Maar aan de andere kant geef ik ook nooit mijn Cartel Coins uit aan de Cartel Packs waardoor ik dus een lading met CC over had. Vandaar dat het mij niet echt heeft geraakt of geld heeft gekost. Daarnaast moet je het eigenlijk ook zien als een soort van 'Cosmetic' item, het heeft namelijk geen gameplay gevolgen. Maar toch..het is een beetje gierig dat de Cathar niet gratis aan de Subscribers werd gegeven.
Wat betreft de game zelf ben ik nog steeds behoorlijk tevreden. Qua gevoel heeft TOR iets wat ik niet echt bij andere MMO's kan terugvinden, moeilijk om dit uit te leggen. De Operations vind ik zelf namelijk heel wat beter dan de WoW raids, maar again, puur gevoel. Helaas heb ik dit wel een beetje op een backburner gezet door een RP guild te gaan co-leaden op de Progenitor (*wacht op gelach en 'nerd comments'*) maar ik heb nog genoeg alts om te levellen en content te doen.
Ook een beetje jammer dat die 'heavy duty content update' pas in augustus komt en dus niet 11 juni. Die twee Nightmare Mode Operations kunnen mij namelijk niet bekoren. Hopen dus dat de augustus update (nieuwe Flashpoints, daily area, graphical updates etc) meer content introduceerd waar ik echt warm van ga lopen.

Het is namelijk een erg leuk en vermakelijk spel wat ik graag speel en dus mag daar best wat geld in gestoken worden. CC koop ik zelf ook niet. Wel probeer ik de laatste tijd altijd een XP boost aan te hebben.
Deze kan ik dan vaak van me ''gratis'' CC kopen die ik krijg bij me Sub.
Ik ben overnieuw begonnen met een Sage en dan wel de Cathar. Het veranderd niks aan de gameplay, maar toch speelt het weer iets anders. Ben ook blij met de appearance changer. Vaak word ik na een tijdje het uiterlijk van me character zat. Heb ik nu dus ook bij mijn ondertussen lvl 18 Sage

Helaas kom ik nooit echt ver. Ik speel graag solo, maar vind de Heroics en Flashpoints wel altijd erg leuk.
Mits ik een leuk team heb. Ik heb een hekel aan mensen die door een H of FP rennen zonder maar iets te zeggen en alles Needen, ook al kunnen ze het niet gebruiken. Mijn hoogste Character is een lvl 38 Knight en heb ook elke class een alt

Persoonlijk vind ik Inquistor erg leuk. Lekker badass. Ook BH Mercenary vind ik gaaf, al ben ik wel zo gehecht aan Mako dat ik soms Light Side beslissingen neem
Verhalen van de Knight en Sage vind ik jammer genoeg niet echt bijzonder.
Ook hoop ik dat er door de tijd meer Rassen bij komen. Zou graag een jedi maken met het uiterlijk van Plo Koon
[ Voor 3% gewijzigd door Dubrillion op 05-06-2013 11:33 ]
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.