Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 20:24
Aaah nice,
vanavond eens met mijn Jedi gaan kijken of ik ook mee kan doen.

Ik begrijp dat daar betere drops voor mij kunen vallen.
Misschien dat ik dan ook wat sterker wordt.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:42
Clavat schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:50:
Aaah nice,
vanavond eens met mijn Jedi gaan kijken of ik ook mee kan doen.

Ik begrijp dat daar betere drops voor mij kunen vallen.
Misschien dat ik dan ook wat sterker wordt.
Er zijn geen directe drops in de warzones. Wat je wel krijgt zijn tokens. Deze kun je vervolgens inwisselen voor gear. Op de lagere levels zit er nog weinig verschil tussen PvE en PvP gear.

Wel zijn de level ranges zeer beperkt waarvoor gear beschikbaar is, namelijk level 20 en level 40. Hierdoor is voor PvE purposes het level 20 PvP gear bijv op level 30 ~ 39 vrijwel niets meer waard.

Vanaf cap komt ook expertise om de hoek, dit is een PvP-only stat*, waardoor PvP gear eigenlijk vrij waardeloos wordt in PvE.

@mat.hi.as: zo, gefixed :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Bedoel je die kwartel coins?
Waar je dan leuke gadgets mee kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:29
Het zijn Cartel Coins, geen kwarteleieren ofzo :P Maar dat zijn niet de bedoelde tokens, die heten namelijk Warzone Commediations. Bij de PvP area op je fleet kun je die inwisselen voor de gear of andere dingen. Je hebt ook nog Ranked Warzone Commediations, die je kan gebruiken vanaf level 50 (en Valor 40) voor de beste PvP-gear.
psychodude schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:53:
[...]

Vanaf cap komt ook expertise om de hoek, dit is een PvP-only spec stat, waardoor PvP gear eigenlijk vrij waardeloos wordt in PvE.
Fixed that for you :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:07
Overigens krijg je een gratis setje pvp gear op lvl 50 (de recruit gear) en alle pre-50 "pvp" gear heeft geen expertise, dus geen enkele reden om die speciaal voor pvp te kopen.

Wel handig dat je wz comms kan gebruiken om gear te kopen natuurlijk, anders blijf je ze voor valor rank 40 toch maar opdoen aan die stims.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Oke duidelijk.

Gister eens 1 potje in de Warzone gedaan.
Maar helaas wat een team.

maar ik merkte wel dat je ind het beste vanaf leven 40 mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Het leukst is het op level 49.
Zelf ben ook maar weer eens begonnen met deze game, wel al de tijd subscriber geweest.
Ben begonnen met een jedi shadow maar dat alleen levelen is toch wel saai dus doe veel pvp en flashpoints, maar als er iemand is die samen wil levelen ? Ben nu lvl 33 maar heb ook nog een lvl 20 Guardian

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Ik wil wel mee levelen ben zelf level 22 jedi sentinel.
Tot nu toe verveelt het me niet.

Alleen sommige side qeusts die denk ik waarom,
Maar toch doe ik ze allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Clavat schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:43:
Oke duidelijk.

Gister eens 1 potje in de Warzone gedaan.
Maar helaas wat een team.

maar ik merkte wel dat je ind het beste vanaf leven 40 mee kan doen.
Ja, het zit soms zwaar tegen wat je in de pools tegenkomt. Zelf vind ik dan ook de matches met guild mates het prettigste spelen, heb je iig ten minste 3 mensen waar je op aan kunt als je als full premade joined.

Er zijn gewoonweg erg veel spelers welk blind voor kills gaan, objectives links laten liggen en daardoor vele match losses veroorzaken; of waardoor sommige wins ook wel weer erg makkelijk zijn.

Jammer dat er geen echt goed matchmaking systeem is (met x-server warzones om het spelersaantal te vergroten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
psychodude schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:57:
[...]

Ja, het zit soms zwaar tegen wat je in de pools tegenkomt. Zelf vind ik dan ook de matches met guild mates het prettigste spelen, heb je iig ten minste 3 mensen waar je op aan kunt als je als full premade joined.

Er zijn gewoonweg erg veel spelers welk blind voor kills gaan, objectives links laten liggen en daardoor vele match losses veroorzaken; of waardoor sommige wins ook wel weer erg makkelijk zijn.

Jammer dat er geen echt goed matchmaking systeem is (met x-server warzones om het spelersaantal te vergroten).
Of dat ze beetje levels bij levels gooien.
Dat je tenminste een beetje kans maakt.

Ook merkte ik was tegen een Sith bezig in de Warzone.
Maar hij vocht niet rende alleen maar rondjes om je heen en springen.
Wat daar het nut van was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Clavat schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:01:
[...]

Of dat ze beetje levels bij levels gooien.
Dat je tenminste een beetje kans maakt.

Ook merkte ik was tegen een Sith bezig in de Warzone.
Maar hij vocht niet rende alleen maar rondjes om je heen en springen.
Wat daar het nut van was?
Als hij helemaal geen hits maakte, geen idee :p. Anders, wrs proberen te breken van line of sight (afh van locatie), ground area attacks zinloos maken, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:23
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:48:
Het leukst is het op level 49.
Zelf ben ook maar weer eens begonnen met deze game, wel al de tijd subscriber geweest.
Ben begonnen met een jedi shadow maar dat alleen levelen is toch wel saai dus doe veel pvp en flashpoints, maar als er iemand is die samen wil levelen ? Ben nu lvl 33 maar heb ook nog een lvl 20 Guardian
jaa heerlijk full augmented gear met lvl 49 mods/armoring/enhancements erin, hahaha geweldig

Tevens is PVP op level 10 ook heel leuk, uitkijkende hoe veel meer dps je als je medespelers hebt

[ Voor 8% gewijzigd door Rhip op 08-01-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
verkerk20 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:11:
[...]

jaa heerlijk full augmented gear met lvl 49 mods/armoring/enhancements erin, hahaha geweldig

Tevens is PVP op level 10 ook heel leuk, uitkijkende hoe veel meer dps je als je medespelers hebt
Rond de level 15 is beter, is ongeveer het level waarop je full crafted epic kan hebben. Upscaled knalt dat lekker weg. Rond de 300k total damage in bijv hutball of voidstar is dan ook niet ongekend 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
psychodude schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:32:
[...]

Rond de level 15 is beter, is ongeveer het level waarop je full crafted epic kan hebben. Upscaled knalt dat lekker weg. Rond de 300k total damage in bijv hutball of voidstar is dan ook niet ongekend 8)7.
Het mooiste vind ik dan nog wel het feit dat een lvl 49 niet eens de helft van mijn dps haalde en voordat de warzone begon wel zat te huilen dat er een level 10 in ZIJN warzone was :) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
verkerk20 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:20:
[...]

Het mooiste vind ik dan nog wel het feit dat een lvl 49 niet eens de helft van mijn dps haalde en voordat de warzone begon wel zat te huilen dat er een level 10 in ZIJN warzone was :) haha
En achteraf niets zeggen zeker?
Maar waar haal je die gear dan vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
Clavat schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:25:
[...]

En achteraf niets zeggen zeker?
Maar waar haal je die gear dan vanaf?
De gear kun je craften met Artifice en Cybertech. De augments met synthweaving. Ook kun je ze van de GTN afkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Dan zal ik wel de verkeerde skills gekozen hebben.

Want ik heb Archaeology -> Artifice
en Diplomacy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
ja een beetje, met archaeology en artifice kun je het beste treasure hunting nemen. Diplomacy is voor biochem/Bioanalysis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
verkerk20 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:33:
ja een beetje, met archaeology en artifice kun je het beste treasure hunting nemen. Diplomacy is voor biochem/Bioanalysis
Dat heb ik dus zo gedaan ... online vind je genoeg plaatjes die je helpen bepalen welke skills nuttig zijn voor je klasse en welke skills bij elkaar horen.

Leuke aan de nieuwe update is wel dat als je meer karakters hebt dan je abonnement toelaat je die alsnog allemaal kan blijven spelen.
(Was iets dat ik me afvroeg als mijn subscription zou stoppen - wat gebeurt er dan met de karakters > 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Zo, gisteren level 50 gedinged met mijn Jedi Sentinel. Ik moet wel zeggen dat het als terugkerende speler vreemd is om als level 50 gewoon in je mailbox een hoop stuff te krijgen waar ik vorig jaar nog hard voor moest werken als verse level 50. Nu is het gewoon: hier een setje Tionese gear dan kun je hardmodes gaan doen en hier een setje PvP gear.

Op zich wel leuk natuurlijk en je kan natuurlijk vlotter aansluiten met de high end level content. Ik zit wel nog maar half weg in het verhaal op Corellia en met mijn Tionese gear rush ik nu wel door de laatste content heen: niks uitdaging meer.

Ah ja, niet boeiend natuurlijk. Nu de nieuwe content van Section X doen die ik nog nooit gezien heb en dan maar daily HM's runnen en zien of ik snel met het raiding schedule van mijn guild kan aansluiten.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het voor de lol ook maar weer eens opgepakt, waar ik in den beginne 4 lvl 50's had (beide jedi's, de BH en smuggler).

Nu al die characters verwijderd :) gewoon omdat het kon, en van scratch af aan weer mijn dingetje doen.

Nu spelend met de Sith Inq. speelt wel grappig, maar als "tank spec" ben je nog steeds wel verdomde squishy! ach ze is ook pas lvl 24...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
chime schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:18:
[...]
Leuke aan de nieuwe update is wel dat als je meer karakters hebt dan je abonnement toelaat je die alsnog allemaal kan blijven spelen.
(Was iets dat ik me afvroeg als mijn subscription zou stoppen - wat gebeurt er dan met de karakters > 2)
De nieuwe update is gericht op spelers met bijv 16 characters na server merges. Als je naar F2P switched kun je volgens mij nog steeds enkel maar 6 characters toegankelijk houden (preferred status).
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:27:
Nu spelend met de Sith Inq. speelt wel grappig, maar als "tank spec" ben je nog steeds wel verdomde squishy! ach ze is ook pas lvl 24...
En dat zal die tank ook altijd blijven, het is een tank spec welk draait op een grote HP pool, ipv zozeer defensive stats. Blijft dan ook altijd wel een beetje het squishy karakter houden.

Daarnaast ongeacht wat voor een soort tank je bent, is solo play een beetje een zwakte bod. Als je het vergelijkt met DPS characters kunnen zijn veel halen uit heavy hits tijdens stuns of ranged. Een tank heeft dat niet, waardoor fights langer duren, en relatief toch vaak moeizamer verlopen zonder healer zoals je die wel in FPs en Ops hebt.

Je bent vaak flink overgelaten aan je companion tijdens het levelen :p.
DarthDavy schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:39:
Zo, gisteren level 50 gedinged met mijn Jedi Sentinel. Ik moet wel zeggen dat het als terugkerende speler vreemd is om als level 50 gewoon in je mailbox een hoop stuff te krijgen waar ik vorig jaar nog hard voor moest werken als verse level 50. Nu is het gewoon: hier een setje Tionese gear dan kun je hardmodes gaan doen en hier een setje PvP gear.
Ik denk dat ze er uiteindelijk maar voor gekozen hebben om nieuwe 50's makkelijker aansluiting te laten geven. Je begon toch eigenlijk wel steeds vaker te zien dat guilds mensen in 50 FP's begonnen te kicken omdat ze greens of blues aanhadden. Door iedereen Tionese te geven is dat probleem verholpen.

Vergeet daarnaast niet dat Tionese ook erg verouderd is, en er voldoende na komt:
Tionese --> Columi --> Rakata --> Campaign/Black Hole --> Dread Guard

Waarmee er voor endgame dus nog voldoende over blijft om gear voor te verkrijgen.

[ Voor 69% gewijzigd door psychodude op 09-01-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik zit er dan ook sterk aan te denken om met mijn 3e char (3e char die naar 50 gaat, de rest is voor de crew skills), die sith inquisitor (en dat niet de sorc, maar die andere :P) is, tussen tank en dps te switchen. Met Cartel Coins kan je je skill points resetten (350 CC ofzo, maar om het te doen is het graties, voor betalende mensen). Dan kan ik wel FP's en Heroics tanken, en als dps levellen. Met Khem als comp heb je natuurlijk al een tank, en de eerste healer die je krijgt als inquisitor, duurt veel te lang. Tanken lijkt me ook wel weer een nieuwe uitdaging, na al een dps en healert op level 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theboogieman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-07 09:55
Ik heb perongeluk tijdens een gevecht de assault icon weggesleept uit de iconbar en kan die nergens meer vinden.

Ik kan nu dus niet meer aanvallen :(

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Thanks..

Live young, die hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Die moet gewoon bij al je aanvallen staan, onder P. Kijk alle tabbladen even goed door, anders weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theboogieman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-07 09:55
Dank je wel! Dat is de oplossing...

Live young, die hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
mat.hi.as schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:23:
Ik zit er dan ook sterk aan te denken om met mijn 3e char (3e char die naar 50 gaat, de rest is voor de crew skills), die sith inquisitor (en dat niet de sorc, maar die andere :P) is, tussen tank en dps te switchen. Met Cartel Coins kan je je skill points resetten (350 CC ofzo, maar om het te doen is het graties, voor betalende mensen). Dan kan ik wel FP's en Heroics tanken, en als dps levellen. Met Khem als comp heb je natuurlijk al een tank, en de eerste healer die je krijgt als inquisitor, duurt veel te lang. Tanken lijkt me ook wel weer een nieuwe uitdaging, na al een dps en healert op level 50.
Als je zelf tank gaat kan je totdat je je healer companion krijgt beter Andronikus gebruiken was mijn ervaring, hij doet veel meer damage dan Khem en als je zelf tanked is een tank companion niet echt nodig..

In field respecs vind ik wel erg handig, nu nog een manier om specs te "saven"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik heb nu 2V-R8 (of zoiets) een beetje gegeared, zodat hij mij kan healen, en dat gaat perfect! Ik had sowieso al cybertech op 400, dus een paar schematics gekocht voor sensor/motor units, de benodigdheden gekocht op GTN, en de volgende dag kon hij prima healen. Ook alle elite fights, die best wel lastig waren als sorcerer met Khem, kwamen we prima door. DPS zal best wel aan de lage kant zijn (die robot kan niet eens een wapen dragen :+), maar een beetje GTN in de gaten houden voor mezelf en die robot, en alles komt goed.

Het is heeeerlijk om niet in de que hoeven te staan bij de groupfinder. Als DPS was het verschrikkelijk lang wachten, als healer was het goed te doen, en nu heb ik geen wachttijden :). Ook in warzones is het makkelijk medailles halen als tank (binnen 2 seconden 10k defense without dying, omdat er iemand met guard werd neergenuked door een groep tegenstanders. Ik was zelf ook dood, maar toch weer 3 medailles in no-time). Door die twee dingen (instant que, WZ zijn ook leuk) en dat het levellen ook goed te doen is, ben ik maar gewoon tank gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
mat.hi.as schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:47:
Ik heb nu 2V-R8 (of zoiets) een beetje gegeared, zodat hij mij kan healen, en dat gaat perfect! Ik had sowieso al cybertech op 400, dus een paar schematics gekocht voor sensor/motor units, de benodigdheden gekocht op GTN, en de volgende dag kon hij prima healen. Ook alle elite fights, die best wel lastig waren als sorcerer met Khem, kwamen we prima door. DPS zal best wel aan de lage kant zijn (die robot kan niet eens een wapen dragen :+), maar een beetje GTN in de gaten houden voor mezelf en die robot, en alles komt goed.

Het is heeeerlijk om niet in de que hoeven te staan bij de groupfinder. Als DPS was het verschrikkelijk lang wachten, als healer was het goed te doen, en nu heb ik geen wachttijden :). Ook in warzones is het makkelijk medailles halen als tank (binnen 2 seconden 10k defense without dying, omdat er iemand met guard werd neergenuked door een groep tegenstanders. Ik was zelf ook dood, maar toch weer 3 medailles in no-time). Door die twee dingen (instant que, WZ zijn ook leuk) en dat het levellen ook goed te doen is, ben ik maar gewoon tank gebleven.
Ik neem aan dat je het nu over de assasin hebt? tevens kun je je Taunt ook gebruiken hierdoor krijg je ook defense medals, zo kun je heel makkelijk zonder gaurd dus in dps spec 3/4 medals krijgen voor alleen al defense medals.
Tevens krijg je bij de sage/shadow(republic) je healer op Nar Shadaa. Bij imperial zou dit niet anders moeten zijn.
en voor maar 200k kun je overal respeccen via legacy unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
Ashrah schreef op maandag 14 januari 2013 @ 08:28:
[...]

Als je zelf tank gaat kan je totdat je je healer companion krijgt beter Andronikus gebruiken was mijn ervaring, hij doet veel meer damage dan Khem en als je zelf tanked is een tank companion niet echt nodig..

In field respecs vind ik wel erg handig, nu nog een manier om specs te "saven"
Die manier op specs te "saven" zal niet komen vanwege de field respec. Dat denk ik tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
verkerk20 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:49:
[...]

Ik neem aan dat je het nu over de assasin hebt? tevens kun je je Taunt ook gebruiken hierdoor krijg je ook defense medals, zo kun je heel makkelijk zonder gaurd dus in dps spec 3/4 medals krijgen voor alleen al defense medals.
Tevens krijg je bij de sage/shadow(republic) je healer op Nar Shadaa. Bij imperial zou dit niet anders moeten zijn.
en voor maar 200k kun je overal respeccen via legacy unlocken.
Ik heb het inderdaad over mn assassin.

Die field respec heb ik al (wat moet je anders kopen met Cartel Coins). DIe taunt gebruiken ik ook al tijdens WZ, het werkt alleen minder snel dan zo'n guard, en daarom zijn de medailles (zeker de 10k defense) wat lastiger te halen. DPS is wel een stuk beter in WZ heb ik gemerkt, maar ik heb geen zin om iedere keer alles over te gooien, omdat alle skills weer op een ander plekje staan en dergelijke.

Ik ben nu op Nar Shadaa, maar daar krijg ik nog geen companion. De healer companion komt pas op Hoth, dus dat duurt nog wel even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Assassin is inderdaad Hoth voor de Healing Companion, Republic krijgt deze 10 levels (+/-) eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
mat.hi.as schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:47:
[...]

Ik heb het inderdaad over mn assassin.

Die field respec heb ik al (wat moet je anders kopen met Cartel Coins). DIe taunt gebruiken ik ook al tijdens WZ, het werkt alleen minder snel dan zo'n guard, en daarom zijn de medailles (zeker de 10k defense) wat lastiger te halen. DPS is wel een stuk beter in WZ heb ik gemerkt, maar ik heb geen zin om iedere keer alles over te gooien, omdat alle skills weer op een ander plekje staan en dergelijke.

Ik ben nu op Nar Shadaa, maar daar krijg ik nog geen companion. De healer companion komt pas op Hoth, dus dat duurt nog wel even...
Dat is dan wel een beetje zuur als je hem pas op hoth krijgt, maarja niks aan te doen. Het scheelt dat je het meest toch kan skippen:P.

Wat je verder met CC kan kopen zijn Rocket boots, Schip unlock, Legacy wide cargo bay unlock. Dit alles heeft mij heel erg geholpen en als je alles met credits zou moeten kopen... pfff, heb daar flink wat miljoenen mee bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
De rocket boots zijn bijna instant buy als je subscriber bent. Helaas loopt mijn abbo af over 2 dagen. Door tentamens en bacheloronderzoek ben ik nog niet zeker of ik hem weer ga verlengen, het kost zoveel tijd :P. Ik kan natuurlijk als F2P nog wel die assassin naar 50 brengen, maar ik wil meer Flashpoints dan 3 per week doen :P. Ik weet niet hoe duur ze zijn op GTN, anders worden dat misschien ook wel Cartel Coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
mat.hi.as schreef op maandag 14 januari 2013 @ 15:02:
De rocket boots zijn bijna instant buy als je subscriber bent. Helaas loopt mijn abbo af over 2 dagen. Door tentamens en bacheloronderzoek ben ik nog niet zeker of ik hem weer ga verlengen, het kost zoveel tijd :P. Ik kan natuurlijk als F2P nog wel die assassin naar 50 brengen, maar ik wil meer Flashpoints dan 3 per week doen :P. Ik weet niet hoe duur ze zijn op GTN, anders worden dat misschien ook wel Cartel Coins.
Wisselend per server, maar vergeet ook niet je epic gear unlock erbij de kopen op de GTN voor je de switch maakt, en andere dingen welk je kwijt raakt richting preferred player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
En wil je nadat je je "schooldingen" hebt gedaan weer subscriben? dan maakt het niet zo heel veel uit die paar flashpoint en de artifact gear. een nadeel wel is dat je je toolbars opnieuw mag indelen als je weer subscriber word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Die schooldingen duren helaas de rest van het collegejaar. Ik ben eigenlijk zeker wel van plan om daarna te subscriben, waarschijnlijk kan ik halverwege toch me gewoon niet inhouden, en 's avonds even spelen. Ik heb al eerder een break van een paar maanden gehad, maar het begon gewoon weer te kriebelen.Hier zijn de gamecards ook niet zo duur, 20 euro voor 2 maanden is goed te overzien. Het gaat me ook meer om het halen van alle vakken/onderzoek.

Het indelen van de action bars is niet zo'n probleem. Ik weet waar alles nu staat, en dan is het weer éénmalig alles verschuiven. Vervelender is dat er dus weer extra kosten aanzitten om als F2P te spelen. Die artefact authorization is ook gewoon nodig als level 50... Ook minstens 4 quickbars als healer,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn Shadow tank is inmiddels level 26, zit nu op een drukke pop server. Erg leuk, eerste char was nog van de early access dus tijdens mijn stop nooit echt iets met die legacy gedaan.

Nu ik het hebt toch erg handig, direct alle unlocks voor legacy 2 gehaald. Maakt f2p een heel klein beetje beter, subcriben gebeurt nog wel zodra ik een creditcard hebt.

Ik speel met meer plezier op mijn shadow dan op mijn 50 assasin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
(subscribtion kan je ook bij webwinkels kopen met iDeal, creditcard is niet nodig, heb m zelf ook niet:P).

Vind je dan de assassin niet leuk spelen, of verkies je het levellen boven de endgame? Ik heb ook al een sorcerer naar 50 gebracht. Daarmee een zooi flashpoints gedaan, ook een enkele operation. Die is uiteindelijk een combinatie van Columi/Rakata en BH zooi geworden. Nog wel augmented (maar alleen de blauwe, niet de paarse), maar thats it. Sinds ik aan mijn merc healer ben begonnen, is die dps alleen nog maar gebruikt om te craften. Die sorcerer had synthweaving, dus ik kon lekker MK-6 kitjes maken, en een paar augments. De laatste tijd speelde ik vooral endgame met die merc. Soms ook spacemissions, vind het wel leuk :). Maar nu heb ik wéér een nieuwe char, die assassin tank dus, en ik merk dat ik het leuker vind om daarop te spelen, dan op mijn main merc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Waar krijgen jullie mk-6 components van btw? ik RE alle level 50+ loot maar laaste week gewoon geen een van die dingen erbij .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Ik krijg bijna van alle dingen die ik RE mk-6 componenten van (dingen van synth 400)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Ashrah schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:36:
Waar krijgen jullie mk-6 components van btw? ik RE alle level 50+ loot maar laaste week gewoon geen een van die dingen erbij .....
Je krijgt ze niet van loot, maar van zelf gemaakte items. Dus eerst craften, dan re'en, en je krijgt je MK-6 components.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Meh de Augments die ik zelf maak RE'en werkt ook niet ... toch maar weer terug naar equipment dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Ashrah schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:02:
Meh de Augments die ik zelf maak RE'en werkt ook niet ... toch maar weer terug naar equipment dan
Aangezien jij Augments maakt, kan jij geen Augment Kits maken, dus helpt het RE'en van jouw stuf niet om die augment kit components te krijgen.

Als ik het goed voor heb worden de augment kits gemaakt door een synthweaver en armormech. Als deze hun 400 crafted spul RE'en, dan krijgen zij die augment kit components.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
DarthDavy schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:55:
[...]

Aangezien jij Augments maakt, kan jij geen Augment Kits maken, dus helpt het RE'en van jouw stuf niet om die augment kit components te krijgen.

Als ik het goed voor heb worden de augment kits gemaakt door een synthweaver en armormech. Als deze hun 400 crafted spul RE'en, dan krijgen zij die augment kit components.
Yep, de kits komen uit crafted gear. Niet uit dropped gear, augments, etc. Ik weet niet zeker of ze wel of niet uit token gear komen, nooit echt op gelet, maar denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
DarthDavy schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:55:
[...]

Synthweaving kan ook Augments maken, Might/Defense/Willpower/Alacrity zijn Synthweaving en ook de Kits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ashrah schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:57:
[...]

Synthweaving kan ook Augments maken, Might/Defense/Willpower/Alacrity zijn Synthweaving en ook de Kits.
QFT. Synthweaving op mn eerste main, daarop kan je dus ook gear maken, die RE'en voor mk-6 components, en vervolgens ook de kitjes maken, alsmede de genoemde augments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Ashrah schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:57:
[...]

En waar haal je die vandaan, want ik heb een synthweaver op 400, maar die kan geen enkele Augment maken.

Zijn dat schematics die ik van slicers te pakken moet krijgen (op het GTN)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
DarthDavy schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:23:
[...]

En waar haal je die vandaan, want ik heb een synthweaver op 400, maar die kan geen enkele Augment maken.

Zijn dat schematics die ik van slicers te pakken moet krijgen (op het GTN)?
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
GTN of Slicing inderdaad, of als je op Red Eclipse zit me even whisperen heb de meeste wel dubbel denk ik, dump de schematics altijd in de guildbank maar kan ze ook aan jou geven.

[ Voor 4% gewijzigd door Ashrah op 16-01-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Ik zat op The Red Eclipse. Ik ben nu gererolled naar The Progenitor. Het augments verhaal dateert van nadat ik gestopt ben.

Ik zoek regelmatig naar augment schematics op GTN, maar zie ze amper voorbij komen op The Progenitor. Ik ben nu al een tijdje level 50 op The Progenitor en hoewel ik nog een boel te doen heb, wordt het toch tijd om een altje te rollen. Ik zal die slicing geven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Kon je ze niet gewoon kopen bij de synthweaving trainer? Je moet dan nog wel van de groene, naar de blauwe, naar de paarse RE'en, maar dan ben je niet afhankelijk van anderen.

Het is trouwens niet echt winstgevend. Augmentor (ik weet de precieze naam niet, maar dit zoeken in GTN geeft enkel de items die je nodig hebt) is best duur, en aangezien niemand nieuwe augments koopt (je kan ze immers uit je oude gear halen, en in nieuwe stoppen), is het aanbod groter dan de vraag. Op Red Eclipse gaan de augmentor voor 10k/stuk, en de augments voor 50k weer verkocht. Aangezien je 4 augmentors nodig hebt, + de kosten van de andere kosten, - de fee van de GTN = verlies, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
Neural augmentors zul je bedoelen. OP ToFN gaan ze voor iets meer dan 10k. waar de augments zelf 55k of soms zelf 60/65k zijn.
Zelf heb ik geen synthweaving, maar verschillende guildies kunnen wel augments craften dus voor ong 40k heb ik een augment:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Neural Augmentors gaan voor 10k geloof ik op Red Eclipse,

Augmentation Slot Component MK-6 (green item) gaan voor ongeveer 40k per 10 stuks.

De Augment Kit MK-6 gaat voor tussen de 35k en 40k.

Advanced Augments 22 gaan voor rond de 55k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
Hoe zijn de stabilizers trouwens op andere servers? OP Tomb of freedom Nadd zijn ze naar 100k gezakt sinds de laatste patch, en ze zakken nu nog steeds in prijs. Sommige mensen kopen ze op voor 90k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Twee dagen geleden waren ze op de Red Eclipse nog 190k op GTN, ~170k via trade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ mathias, heb geen Nederlandse bank rekening woon in China. Dus ik ben afhankelijk van of gamecards die niet lokaal te krijgen zijn of een CC :P

Ik speel mijn shadow in tank spec voor pve, vind ik leuker/makkelijker dan healen.
Mijn 50 assassin zal stof gaan happen, vind de animaties + schip + community niet leuk genoeg.

Stel ik wil later een merch dps aanmaken voor pvp kan ik dan credits op een of andere manier overmaken van mijn shadow? Ik will natuurlijk direct van alle legacy unlocks genieten op een nieuwe char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Je kunt gewoon mailen naar je imperial chars en andersom ook

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 05:25:
@ mathias, heb geen Nederlandse bank rekening woon in China. Dus ik ben afhankelijk van of gamecards die niet lokaal te krijgen zijn of een CC :P
Ik kan me vaag iets herinneren dat iemand dat probleem had in dit topic, zal jij wel geweest zijn dan :P.

Je kunt inderdaad alles mailen naar jezelf. Ook Legacy gear en die construction sets, als je die toevallig nog hebt. Is toch altijd wel lekker als je een goede offhand/armorpiece hebt rond level 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ja klopt dat ben ik :P

Maar kan ik gewoon cross faction credits sturen? cool wist ik niet. Dan ga ik flink legacy en credits grinden op mijn Shadow om later mijn BH te kunnen sponsoren :D.

Ik zit eraan te denken om dan met de tijd ook XP boosts aan te schaffen om het leveling process zo kort mogelijk te maken voor de BH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Maak hem dan nu alvast, doe de eerste 4/5levels, en log uit in een Cantina. Of krijg je ook geen rested XP als preferred player? In ieder geval, dan gaat de xp ook harder. Ook als je de bijbehorende character perks koopt voor credits..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 08:55:
Hehe ja klopt dat ben ik :P

Maar kan ik gewoon cross faction credits sturen? cool wist ik niet. Dan ga ik flink legacy en credits grinden op mijn Shadow om later mijn BH te kunnen sponsoren :D.

Ik zit eraan te denken om dan met de tijd ook XP boosts aan te schaffen om het leveling process zo kort mogelijk te maken voor de BH.
Als je levelt door de storyline te volgen, dan zijn experience boosts enzo niet echt nodig.

Als je aan je 2e character bij dezelfde factie begint, kan ik me wel voorstellen dat je geen zin meer hebt in al die sidequests.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet eerst weer subscriben voor rested! goeie tip zal zodra ik weer subscribed ben een char aanmaken en laat hem zoveel mogelijk in rested state levelen + alle legacy boosts.

Die xp boost klinkt wel interessant want als ik met de tijd al twee 50 toons hebt, ik niet perse weer het hele verhaal door will maar gewoon voor nog een level 50 char wil gaan. Hopelijk komen ze ook nog met iets van herloom gear + recruit a friend, dan word het helemaal makkelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 02:13:
Moet eerst weer subscriben voor rested! goeie tip zal zodra ik weer subscribed ben een char aanmaken en laat hem zoveel mogelijk in rested state levelen + alle legacy boosts.

Die xp boost klinkt wel interessant want als ik met de tijd al twee 50 toons hebt, ik niet perse weer het hele verhaal door will maar gewoon voor nog een level 50 char wil gaan. Hopelijk komen ze ook nog met iets van herloom gear + recruit a friend, dan word het helemaal makkelijk :+
Dat denk ik niet, zal ook wel een beetje raar zijn nu ze legacy xp boost hebben. en dan ook nog eens heirloom gear erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 19:51
bestaat empire of tweakers nog als guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Toen ik twee weken geleden nog speelde: ja. Er waren ook geen tekenen dat het ophield, dus ik ga ervan uit dat daar niks in is veranderd. (Server = The Red Eclipse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
mat.hi.as schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:20:
Toen ik twee weken geleden nog speelde: ja. Er waren ook geen tekenen dat het ophield, dus ik ga ervan uit dat daar niks in is veranderd. (Server = The Red Eclipse)
Zijn er nog steeds, kom er zo nu en dan nog steeds members van tegen op de fleet namelijk :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
mat.hi.as schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:20:
waar is hun website dan gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Daar verbaasde ik me ook al over. Ik zou het niet weten, misschien is het naar een andere website verplaatst, maar ik zou niet weten waar. Je kan anders ook op TS iemand vragen wat er aan de hand is.

Laat maar, ik heb ff gegoogled, op gotswtor.eu zitten ze nu, einde probleem :P. Duidelijk is dat er geen enkele reden om aan te nemen dat de guild dood is, waar ik zelf ook niet aan had getwijfeld.

[ Voor 17% gewijzigd door mat.hi.as op 30-01-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Admiral_R2D2 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:06:
bestaat empire of tweakers nog als guild?
Ja www.gotswtor.eu

let op, nieuw domein, .eu !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vandaag even terug gekomen.. maar als ik zie dat ik als ex subscriber gewoon minder xp krijg dan voor de F2P gebeuren dan hoeft het niet meer. Na wat zitten bekijken op nieuwe en oude chars qua levelling speed, red ik het gewoon niet per planeet om het level van de volgende te halen. Iets wat hiervoor erg makkelijk te doen was.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Is dat echt zo? Ik had hetzelfde begrepen, maar toen ik het een keer in /main zei, werd het ontkracht. Het enige was dat je geen rested exp krijgt, maar verder evenveel als betalende spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
raar, wat ik hoor van veel betalende spelers die echt veel spelen (dus meer de hardcore raid crowd) dat de niet betalende spelers gewoon minder xp krijgen. Ik ga het vanavond met mn zus bekijken (die betaald nog wel) zelfde quests doen, en dan xp vergelijken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Je krijgt evenveel xp hoor. Je krijgt als F2P gewoon geen rested xp.

Anderzijds hebben betalende spelers ook nog meer mogelijkheden om hun xp te boosten: zij door de legacy of door xp boost items te kopen (in de cartel market).

De perceptie kan dus inderdaad zijn dat een betalende speler meer xp krijgt dan een F2P player, maar als je naar de basis kijkt, krijgt iedereen evenveel xp. Betalende spelers krijgen nu eenmaal voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ga het vanavond testen, vond het al zo raar :P ben wel nieuwsgierig hoe het spel is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
DarthDavy schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:43:
Je krijgt evenveel xp hoor. Je krijgt als F2P gewoon geen rested xp.
Nope, F2P en preferred krijgen 75% experience. Zie ook de charts: http://www.swtor.com/free/features

Hoeweel daar geen exacte cijfers worden benoemd, geeft het wel duidelijk aan 'Takes longer to gain experience points (XP)'.

Daarboven op komt het ontbreken van de rested XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
[laat maar]

[ Voor 89% gewijzigd door Admiral_R2D2 op 31-01-2013 21:07 . Reden: achterhaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gechecked, en inderdaad, Psychodude heeft compleet gelijk. 75% xp >_> erg lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
lanerios schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:13:
Gechecked, en inderdaad, Psychodude heeft compleet gelijk. 75% xp >_> erg lame
Je kunt dat best goed maken, gewoon zien dat je zo nu en dan de daily flashpoint mission voor jouw level op de fleet op pikt en dan via de groupfinder even een FP doen.
Wat ik ook tegenwoordig veel zie gebeuren is dat de spelers groepen vormen voor de lowbie world bosses te doen - waar er nu ook dailies voor zijn op de fleets. (of weeklies, kan op het moment niet checken)
Je kan ook de +25% xp boosters kopen via de GTN, aangezien alle spullen van de Cartel Coins market in game verkocht kunnen worden. (denk dat ze best meevallen kwa prijs, maar ik heb er zelf nog nooit eentje gekocht)

[ Voor 15% gewijzigd door KnightX op 05-02-2013 14:31 ]

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Hallo medegamers,

Zijn er meer mensen die last hebben van micro stutter in het spel? Ik heb vanalles geprobeerd, google, 5 verschillende drivers, diverse videokaart instellingen maar ik blijf last hebben van die microstutters.
Mijn systeem is gewoonweg goed, haal knappe scores met Heaven dx11 (2430) en 3dmark en ik speel BF3, FC3 zonder enige moeite met 60fps (ik speel altijd met
vsync AAN, dit omdat ik 60fps zat vindt en ik zie vsync als een beveiliging zodat de kaart op een normale
temp blijft) speel ik spellen met vsync uit, dan krijg ik 9 van de 10 keer enorme screentearing, wel hoge fps maar et loopt gewoon niet.

2600k I7 3,4ghz@3,8ghz
nvidia gtx 680 (310.90)
16gb corsair 1600mhz
crucial m4 ssd (waar ook de spellen op staan)
RealPower M620 Coolermaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Ja, de laatste week heb ik er ook last van, en heb al meerdere guildies horen klagen over hetzelfde...
En dat zelfs op minder evidente uren als half 1 's nachts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Hmm nee nog niet gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

ik ben vorige week ook begonnen met dit spel en ik vindt het een erg leuk spel. Nu heb ik een vraag waar ik geen antwoord op kon vinden. Ik ben nu een f2p speler. Zijn er nog bepaalde voordelen als ik bij de bart smit voor 15 euro het spel koop? En kan ik dat dan koppelen aan mijn huidige account?

En is de empire guild nog op zoek naar nieuwe leden en zou ik daarvoor in aanmerking kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:34:
Hoi allemaal,

ik ben vorige week ook begonnen met dit spel en ik vindt het een erg leuk spel. Nu heb ik een vraag waar ik geen antwoord op kon vinden. Ik ben nu een f2p speler. Zijn er nog bepaalde voordelen als ik bij de bart smit voor 15 euro het spel koop? En kan ik dat dan koppelen aan mijn huidige account?

En is de empire guild nog op zoek naar nieuwe leden en zou ik daarvoor in aanmerking kunnen komen?
Je krijgt één maand gratis subscription, daarnaast geldt het als payment om preferred status te krijgen. En ja, je kunt het koppelen aan je huidige account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Laatst online: 13:03
Volgens mij krijg je ook enkele goodies als je het spel koopt.

Color Orb that will allow you to be able to change the color of you weapon

[ Voor 38% gewijzigd door FitzChevalric. op 09-02-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Was die color crystal niet enkel bij pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Overigens is de collectors edition 15 Euro bij Origin, heb je op level 15 meteen een speeder

http://store.origin.com/s..._NL/html/pbPage.SWTOR_NL/

[ Voor 26% gewijzigd door NotoriousBAS op 11-02-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Update 1.7 is nu live btw!

http://www.swtor.com/info/news/blog/20130212 (Youtube versie, de officiele site's video haperde voor mij zowel op het werk als thuis YouTube: Star Wars: The Old Republic - Insider Episode 4)

http://www.swtor.com/info/news/blog/20130211

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doe je als je bored ben? Altje levelen? en tusen door Toth en Zorn op Story mode met z'n 3en doen?

Was lache

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8KoaADOLUZM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
Nette UI, die ga ik vanavond eens grotendeels kopieren voor mijn sorc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shebang
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14
Ik ben sinds kort begonnen met SWTOR, en ik moet zeggen dat ik me prima vermaak. Doordat ik net ben begonnen ben ik ook nieuw in dit topic waardoor ik niet helemaal op de hoogte ben welke guilds waar actief zijn, welke zijn opgeheven etc.. Wel heb ik gevonden dat er een tweakers guild bestaat op "The Red Eclipse" (http://www.gotswtor.eu/). Is deze guild ook actief op "Tomb of Freedon Nadd", of is daar wellicht een andere T.net guild actief die een nieuw lid op wil nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thallion
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-07 10:46
Empire/Republic of Tweakers is enkel op the Red Eclipse actief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shebang
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14
Helder. Ik ben pas lvl 18 op Tomb of Freedon Nadd, dus ik maak wel een nieuw karakter aan op the Red Eclipse. Is er een minimum lvl voor toelating in de Guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gevecht ziet er wel grappig uit. (die 3 man bedoel ik dan).

Zit te denken om te beginnen weer met SWTOR om te focussen op Operations. Is dat te doen zonder er geld in te steken? Of ben je dan gewoon compleet nutteloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:30

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Zonder geld kun je niet eens operations spelen. Je moet óf subscriber worden, óf elke week een operation pass kopen om überhaupt mee te kunnen doen. Daarnaast kun je als free to play niet de beste equipment gebruiken (als ik het me goed herinner...), dus dan kun je alleen de makkelijkste operations doen, tenzij je daar ook weer passes voor koopt of zoiets.

[ Voor 7% gewijzigd door Walance op 07-03-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shebang schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:20:
Helder. Ik ben pas lvl 18 op Tomb of Freedon Nadd, dus ik maak wel een nieuw karakter aan op the Red Eclipse. Is er een minimum lvl voor toelating in de Guild?
Nee die is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:56:
Gevecht ziet er wel grappig uit. (die 3 man bedoel ik dan).

Zit te denken om te beginnen weer met SWTOR om te focussen op Operations. Is dat te doen zonder er geld in te steken? Of ben je dan gewoon compleet nutteloos?
Zonder geld kan je geen artificat gear equippen dus heeft het weinig nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wel jammer dat er dus totaal geen service is voor de oude spelers. Pay or gtfo is het helaas geworden op max level..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Als je enkel Ops wilt doen, kan je wel éénmalig de artifact unlock kopen, en daarna die Ops passes. Komt dan een stuk goedkoper uit dan een subscription op maandelijkse basis. Maar betalen zal je toch moeten doen indien je Ops wilt doen.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
lanerios schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 19:41:
Wel jammer dat er dus totaal geen service is voor de oude spelers. Pay or gtfo is het helaas geworden op max level..
Het is inderdaad belachelijk dat ze geld durven te vragen voor een eerste levensbehoefte als een MMO. En dan die prijs: 13 Euro per maand! Schandalig! Als jij de pek regelt, haal ik de veren :)
Pagina: 1 ... 77 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.