chime schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:18:
[...]
Leuke aan de nieuwe update is wel dat als je meer karakters hebt dan je abonnement toelaat je die alsnog allemaal kan blijven spelen.
(Was iets dat ik me afvroeg als mijn subscription zou stoppen - wat gebeurt er dan met de karakters > 2)
De nieuwe update is gericht op spelers met bijv 16 characters na server merges. Als je naar F2P switched kun je volgens mij nog steeds enkel maar 6 characters toegankelijk houden (preferred status).
En dat zal die tank ook altijd blijven, het is een tank spec welk draait op een grote HP pool, ipv zozeer defensive stats. Blijft dan ook altijd wel een beetje het squishy karakter houden.
Daarnaast ongeacht wat voor een soort tank je bent, is solo play een beetje een zwakte bod. Als je het vergelijkt met DPS characters kunnen zijn veel halen uit heavy hits tijdens stuns of ranged. Een tank heeft dat niet, waardoor fights langer duren, en relatief toch vaak moeizamer verlopen zonder healer zoals je die wel in FPs en Ops hebt.
Je bent vaak flink overgelaten aan je companion tijdens het levelen

.
DarthDavy schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:39:
Zo, gisteren level 50 gedinged met mijn Jedi Sentinel. Ik moet wel zeggen dat het als terugkerende speler vreemd is om als level 50 gewoon in je mailbox een hoop stuff te krijgen waar ik vorig jaar nog hard voor moest werken als verse level 50. Nu is het gewoon: hier een setje Tionese gear dan kun je hardmodes gaan doen en hier een setje PvP gear.
Ik denk dat ze er uiteindelijk maar voor gekozen hebben om nieuwe 50's makkelijker aansluiting te laten geven. Je begon toch eigenlijk wel steeds vaker te zien dat guilds mensen in 50 FP's begonnen te kicken omdat ze greens of blues aanhadden. Door iedereen Tionese te geven is dat probleem verholpen.
Vergeet daarnaast niet dat Tionese ook erg verouderd is, en er voldoende na komt:
Tionese --> Columi --> Rakata --> Campaign/Black Hole --> Dread Guard
Waarmee er voor endgame dus nog voldoende over blijft om gear voor te verkrijgen.
[
Voor 69% gewijzigd door
psychodude op 09-01-2013 10:41
]