• jeroenm17
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-08 22:43
ik snap niet waarom ze het nou niet s'nachts doen, als wij onze server updaten dat gebeurd dat s'nachts

• Andurin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 15:03
jeroenm17 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:22:
ik snap niet waarom ze het nou niet s'nachts doen, als wij onze server updaten dat gebeurd dat s'nachts
Dat doen ze ook wel 's nachts, voor Amerika :)

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gisteren bij het installeren stond er al een bericht ' Let op, morgen zijn de servers down, zorg dat je account op orde is ' Dus als het dan niet werkt is het deels je eigen schuld :)

Ik heb het spel gisteren gehaald en gespeelt met een maat, hij is een Jedi Counselar en ik een Jedi Knight, en we zijn eigenlijk beide laaiend enthousiast.

Op 1920x1200 met alles op max instellingen ziet het erg uitstekend uit ( zeker niet vergelijkbaar met die brakke filmpjes op youtube, ook al staat er HD ). Verhaal is cool, force is cool. Wat mij betreft is het wel een mooie 9.

Ben op dit moment lvl 8 en ben erg benieuwd wat mij nog te wachten staat!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:43
jeroenm17 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:22:
In de VS is het nu nacht. Vorige keer was het bij ons 's nachts. Ik denk dat ze dus afwisselen.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ze doen het 's nachts. Voor de US deze keer, vorige keer was het 's nachts voor de EU timezones. Global servers dus alles tegelijk voor het gemak.

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Plus dat mensen ove rhet algemeen snachts geen verzekering afsluiten, bankrekening openen of kantoorartikelen aanschaffen ..

Maar wel SW:TOR-en natuurlijk !

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Is dat je flexplek? Beetje klein bureau...

https://niels.nu

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Hydra schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:24:
[...]

Is dat je flexplek? Beetje klein bureau...
lol

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:29

ResuCigam

BOFH

Als ze wekelijks op een doordeweekse ochtend blijven patchen denk ik dat overlast voor de meesten van ons ook wel meevalt. Het is dat er een hoop mensen vrij zijn de komende weken maar de rest van het jaar merk je er weinig van.

We do what we must because we can.

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik voel een slowchat warning aankomen ;)

• Hydra
ResuCigam schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:24:
Als ze wekelijks op een doordeweekse ochtend blijven patchen denk ik dat overlast voor de meesten van ons ook wel meevalt. Het is dat er een hoop mensen vrij zijn de komende weken maar de rest van het jaar merk je er weinig van.
Ja, en werklozen hoeven we geen rekening mee te houden :)

Gister trouwens naar level 15 doorgelevelled op m'n Sith Sorc. Vermaak me nog steeds erg goed en ik moet zeggen dat het crafting verhaal een redelijke verademing is. Ik heb eigenlijk maar 1 minpuntje aan het verhaal, en dat is de hoeveelheid tijd die je kwijt bent aan overal naartoe rennen en de dialogen. Gelukkig heb ik nu die sprint ability en ik begrijp dat je op een gegeven moment mounts kunt kopen, maar er zijn gewoon veel quests die je een paar keer een pokkeeind heen en weer laten lopen.

Ik vind de dialogen in de verhaallijnen erg interessant, maar ze hadden voor simpele kill quests het wel iets minder mogen doen. Je bent soms langer aan 't lullen dan rebels aan 't zappen, en daar kom ik toch voor :P

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Ach ja, ik heb de subtitles aan, ik lees de tekst sneller dan dat ik het hoor dus kan vrij snel wegskippen mocht ik er genoeg van krijgen, geen probleem voor mij in ieder geval :)

Kan niet wachten om weer verder te gaan op Kaas planeet, en dan straks mijn eigen spaceship te bemachtigen :D

Star Citizen

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Beste Tweakers,

Ik zit te twijfelen of ik SWTOR zal spelen. Zelf heb ik teveel tijd in WoW gestopt en ik zoek gewoon een leuke MMORPG game die nog niet verkra**t is.

Om even wat vergelijkingen mijn favorieten classes in WoW zijn Elemental/Restoration Shaman, Shadow Priest en Protection Paladin. PVP is m'n cup of tea, hoe is dit in SWTOR?

Ik heb ook vernomen door het aantal mensen die nu proberen te spelen dat ze de verkoop stil gezet hebben? Origin copies uitverkocht?

Ik lees ook verhalen dat Sith Inquisitor te veel gespeeld wordt. Republic of Empire maakt me niet echt uit, overtuig me maar.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
OxTox schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:33:
Beste Tweakers,

Ik zit te twijfelen of ik SWTOR zal spelen. Zelf heb ik teveel tijd in WoW gestopt en ik zoek gewoon een leuke MMORPG game die nog niet verkra**t is.

Om even wat vergelijkingen mijn favorieten classes in WoW zijn Elemental/Restoration Shaman, Shadow Priest en Protection Paladin. PVP is m'n cup of tea, hoe is dit in SWTOR?

Ik heb ook vernomen door het aantal mensen die nu proberen te spelen dat ze de verkoop stil gezet hebben? Origin copies uitverkocht?

Ik lees ook verhalen dat Sith Inquisitor te veel gespeeld wordt. Republic of Empire maakt me niet echt uit, overtuig me maar.
Begin met het lezen van de start post zou ik zeggen :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• OxTox
Verderf schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:35:
[...]

Begin met het lezen van de start post zou ik zeggen :)
Ja, heb ik al goed zitten doorlezen maar ik moet het van iemand horen die ervaring met het spel heeft. :P

• Hydra
OxTox schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:36:
Ja, heb ik al goed zitten doorlezen maar ik moet het van iemand horen die ervaring met het spel heeft. :P
Of het jouw 'cup of tea' is kunnen wij niet bepalen natuurlijk :) Het is in veel gevallen erg WoW-like (of nouja, het gebruikt dezelfde 'formule' voor MMO's als WoW en z'n voorgangers) en als je dan ook Starwars leuk vindt dan zou ik het gewoon proberen.

Sith Inquisitor word inderdaad heel veel gespeeld, in ieder geval op mijn server. De Sorcerer advanced class lijkt ook wel veel op een Elemental Shaman qua talents (volgens mij heb ik mensen horen zeggen dat de heal-style ook veel lijkt op die van Restoration, maar dat heb ik nooit gespeeld).

Zelf vind ik het spel tot nu toe erg vermakelijk. Het lijkt in de basis best veel op WoW, maar de voice-overs en keuzes die je kan maken voegt toch echt verrassend veel toe.
Ook hebben de verschillende classes toch wel een aparte mechanic, sommige classes hebben dan ook een hogere learning curve dan andere.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Beste Tweakers,

Verhaal

, overtuig me maar.
Uhh als je door de naam SW:TOR, Bioware + LucasArts nog niet om bent, dan kan ik helemaal niets voor je betekenen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Guiding
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 23:14
Wat jij eigenlijk wilt Oxtox, is dat wij jou met argumenten overtuigen om SWOTR te gaan spelen.

Laten we dat eens omdraaien, overtuig jij ons dat jij het waard bent de SWOTR community te joinen :P

Zoals voorgesteld, lees iets beter dit topic door, er is een heel hoop info te vinden.

Er zijn warzones, waar je kunt pvp-en, aparte pvp gear. World PVP valt nog niet bijster veel over te vertellen aangezien de contested pvp zones bij SWOTR voor de lvl 25+. Aangezien de game nog vrij nieuw is, is niet iedereen al dat level heeft bereikt.

• Thyzzz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-11-2021
Inderdaad. Combineer Knights of the Old Republic met WoW en je hebt SW:TOR. Als je KotOR en WoW allebei vet vond: dan dit ook.

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

De verkoop van de digitale versie is op het moment stop gezet, maar bij bol.com hebben ze hem nog. Ik ga hem in de lunch halen bij de freerecordshop. Dus je zou even in een echte winkle moeten kijken.

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Is er al iets bekend over wanneer ze het probleem met het activeren van je account verholpen hebben? Dan weet ik wanneer ik de digital download via origin kan kopen...

• OxTox
Sneezzer schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:43:
[...]

Uhh als je door de naam SW:TOR, Bioware + LucasArts nog niet om bent, dan kan ik helemaal niets voor je betekenen.
Ja, Mass Effect 2 vind ik geweldig. Ik zie de speech opties wel terug in video's.
Heli0s schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:44:
[...]

De verkoop van de digitale versie is op het moment stop gezet, maar bij bol.com hebben ze hem nog. Ik ga hem in de lunch halen bij de freerecordshop. Dus je zou even in een echte winkle moeten kijken.
Als ik klaar ben met werken vandaag ga ik ff bij MyCom kijken, en anders ff de stad in bij Mediamarkt ofzo.

Smuggler lijkt me ook wel vet, Powertech tree of Trooper Commando.

• Jorrie
Er zijn meerdere (ook nog goedkopere!) manieren om aan de codes te komen..

Star Citizen

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

@Ox:

Elke keer dat je gaat spelen komt de befaamde Star Wars tune voorbij zetten. Na 22 levels krijg ik er nog steeds kippevel van :) Als je zoiets hebt van "Doe mij liever maar Jantje Smit" dan zou ik dit spel links laten liggen...

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Weet iemand of het mogelijk is als je de normale versie geactiveerd hebt je account om te zetten naar een CE? ik wacht namelijk nog steeds op mijn CE en zit er aan te denken om tijdelijk dan maar een normale te kopen en daarna de CE er overheen te activeren. Ik weet alleen niet of dat mogelijk is. Weet iemand hier dat?

• OxTox
Shezzie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:47:
@Ox:

Elke keer dat je gaat spelen komt de befaamde Star Wars tune voorbij zetten. Na 22 levels krijg ik er nog steeds kippevel van :) Als je zoiets hebt van "Doe mij liever maar Jantje Smit" dan zou ik dit spel links laten liggen...
Ik ben nooit echt een "hardcore" starwars fan geweest, maar toen ik 8-9 was deed ik altijd een Starwars racespel en kreeg ik nooit genoeg van een film, de naam weet ik niet meer maar ik weet dat er een klein menneke in zat die goed kon racen op een of ander zand land en dat er dat mannetje met die tong in zat.

Volgensmij The Phantom Menace.

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 17:46
even een vraagje. ik twijfel of ik deze ga halen.

Heb in het begin voor de grote update SWG gespeeld op eclipse, erg leuk, mooi en geweldig tot de combat update........

Is dit enisinds vergelijkbaar met uitgestrekte gebieden, verschillende planeten, sfeer, etc?

Als er een trial was geweest had ik het wel op die manier geprobeerd.

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
RocketKoen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:24:
[...]

Waarschijnlijk heeft hij een positief saldo op zn paypal. Of een verified account.
Heb een verified account maar krijg het ook niet voorelkaar. Mag geen uitgestelde betalingen doen.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• Heli0s

Heli0s

Jorrie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:46:
Er zijn meerdere (ook nog goedkopere!) manieren om aan de codes te komen..
Zou opzich leuk zijn als je dan ook vertelt welke dan :) Ik ben gister de hele avond opzoek geweest naar een digitale copie, maar kon niks vinden waar hij niet was uitverkocht.

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• Jorrie
Ik heb hem hier gekocht: http://www.ebay.nl/itm/26..._trksid=p3984.m1497.l2649

Ik kreeg de code binnen 10 minuten via een SMSje (zorg er dus voor dat er een correct mobiel nummer bij je gegevens staat!). En je hebt PayPal nodig maar dat lijkt me geen probleem voor de meesten :)

Star Citizen

• OxTox
Jorrie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:56:

Ik kreeg de code binnen 10 minuten via een SMSje (zorg er dus voor dat er een correct mobiel nummer bij je gegevens staat!). En je hebt PayPal nodig maar dat lijkt me geen probleem voor de meesten :)
Ziet er verleidelijk uit, is dit ook de Deluxe Version? Want dat staat op het plaatje.

• Jorrie
Jep, is ook de Deluxe Edition, had ik in eerste instantie niet in de gaten! Ik kreeg toen ook nog eens een Pre-Order code erbij, dus ik kon zelfs eerder spelen voor die prijs.

Star Citizen

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
OxTox schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:51:
[...]

Ik ben nooit echt een "hardcore" starwars fan geweest, maar toen ik 8-9 was deed ik altijd een Starwars racespel en kreeg ik nooit genoeg van een film, de naam weet ik niet meer maar ik weet dat er een klein menneke in zat die goed kon racen op een of ander zand land en dat er dat mannetje met die tong in zat.

Volgensmij The Phantom Menace.
Hehh ik ken dit =p Ik ben ook geen HC star wars fan, maar vroeger vond ik de films wel heel cool ;) Het toffe is dat het star wars gevoel hier een tikkeltje anders over komt als in de films... Volwassener zeg maar, geen idee hoe ik het moet uitleggen. Er zit veel humor en serieus goede dialoog in het spel. Aan de sith kant ook doe heerlijke wrede humor: hilarisch =p

Bij mij op de server worden inquisitor en bounty hunter veel gespeeld. Ik ben een level 25 sith assassin ;) ga ook aan de republic kant spelen alsnog straks =D

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Kom vrij veel Sith sorcererors en marauders tegen op mijn server.
Zie de laatste dagen ook vrij veel Imperial Agents. Heerlijke klasse om in je groep te hebben......vind ik :)

FUMES et CARNES

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-08 13:30
Ik kom op Dromund Kaas voornamelijk inquisitors tegen, en de occasional bountyhunter. Maar iedere keer als ik die bountyhunters bezig zie denk ik...F*ing vet! Kon mn sithje dit ook maar :D

Naja, eerst deze eens een stuk verder levelen dan 16, en dan eens aan een bountyhunter beginnen.

• Verderf
Die death from above skill van bounty hunters is echt een enorm vette skill :D
Mijn Bounty Hunter is inmiddels level 18 :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Thyzzz
Is 'death from above' dat je een stukje de lucht in vliegt? Die ziet er inderdaad zeer awesome uit. Door die skill krijg ik elke keer bijna zin om een bounty hunter te gaan spelen ipv sorcerer :P

Verwijderd

Jow,

Welke server zitten de meeste Tweakers?
Heb gister de key gekocht op g2play en wil vandaag na 1300 uur gaan starten.

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:57

Asphyxion

I am, therefor I think

Verderf schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:11:
Die death from above skill van bounty hunters is echt een enorm vette skill :D
Mijn Bounty Hunter is inmiddels level 18 :)
Yes! Je maait zo echt door alles heen en het ziet er ook vet uit.

Ik ben overgestapt van mijn assassin naar BH en het bevalt wel. Toch ga ik mijn assassin ook levellen. Mijn assassin speel ik geheel dark side en mijn BH speel ik geheel light. Leuk om te zien wat er bij dezelfde quests gebeurt wanneer je een andere keuze maakt.

• Jorrie
Tweakers heeft in ieder geval 2 guilds op The Red Eclipse.

Ik zit zelf op de Bao-Dur server, maar daar zijn volgens mij niet zoveel Tweakers.

Star Citizen

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 23:16
Hey,

ik ben ook op red eclipse begonnen aan de empire side. Hoe kan ik de tweakers guild joinen. De link naar de webside doet het niet.

Ik heb nu een karakter (physx) die BH powertech gespecced is (zijn al teveel mercenaries). Wil dps levelen en dan switchen naar tank spec.

Grt

• Shorkan
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-12-2016
Physx schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:14:
Hey,

ik ben ook op red eclipse begonnen aan de empire side. Hoe kan ik de tweakers guild joinen. De link naar de webside doet het niet.

Ik heb nu een karakter (physx) die BH powertech gespecced is (zijn al teveel mercenaries). Wil dps levelen en dan switchen naar tank spec.

Grt
http://gotswtor.enjin.com/

Of ingame Doler of Nine pmen.

• samvdheijden
Thyzzz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:12:
Is 'death from above' dat je een stukje de lucht in vliegt? Die ziet er inderdaad zeer awesome uit. Door die skill krijg ik elke keer bijna zin om een bounty hunter te gaan spelen ipv sorcerer :P
My thoughts exactly! Hmm, bij nader inzien... Ik ga vandaag toch maar eens een BH aanmaken 8)7

Hoe zijn de Q's op Red Eclipse nu? Nog zo erg als een paar dagen terug?

[ Voor 8% gewijzigd door samvdheijden op 22-12-2011 11:15 ]

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 23:16
Thanks, deze link doet het idd. Waar is vraag naar op dit moment in de guild? Tanks / healers / dps of specifieke classes?

• Shorkan
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-12-2016
Physx schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:16:
[...]

Thanks, deze link doet het idd. Waar is vraag naar op dit moment in de guild? Tanks / healers / dps of specifieke classes?
Volgens mij zijn er meer dan 80 members en er is van alles wel wat :-)

Heb tot nu toe wel weinig Imperial Agents gezien, maar goed ik zou zeggen pak de class en roll die je het beste liggen.

Verwijderd

Ben gister naar level 35 geleveld, eindelijk weer lekker kunnen questen.
En ook op Taris zelfs (na die irritante memory bug).

Nu begint mij langzaam op te vallen dat mijn companion (Mako) wel erg goed aan het healen is.
Zelfs tegen gold elites houd Mako mij full health.
Nu riep iemand in general dat ze nog dps en een healer zochten voor de quest Jedi enclave raid.
Nu zijn dat vrij pittige mobs voor een groep van 3 dus zochten we nog een healer.
Ik vertelde ze dat ik er van overtuigt was dat Mako dat kon healen.
De meeste spelers blijven een beetje sceptisch als je zegt laat mijn companion healen of tanken.

een beetje CC en een heal van mij zo nu en dan tussendoor hebben we de quest behoorlijk éénvoudig afgemaakt.
Mako stond het grootste gedeelte niet eens op Healing stand zag ik halverwege.

Eerder op de dag al Cademinu (ofzoiets) gedaan met mijn tank alt.
En ook dat ging soepeltjes..

De companions zijn top in SWTOR, en ook voor instances een prima aanvulling.
Nu is mijn Mako ook lekker gegeared, zit vol met van die Oranje gemodde gear :)
samvdheijden schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:15:
[...]

My thoughts exactly! Hmm, bij nader inzien... Ik ga vandaag toch maar eens een BH aanmaken 8)7

Hoe zijn de Q's op Red Eclipse nu? Nog zo erg als een paar dagen terug?
Het wordt beter, gister rond 5pm maar een 25 minuutjes.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 11:20 ]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
IA lijkt wel de minst gespeelde class tbh, zie ze ook maar weinig, hebben er wel 2 in de guild tegenover 10+ Inquisitors :p
Ashrah schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:20:
IA lijkt wel de minst gespeelde class tbh, zie ze ook maar weinig, hebben er wel 2 in de guild tegenover 10+ Inquisitors :p
Klopt. De meeste mensen ligt het Cover-systeem ze niet erg, en de Agent heeft natuurlijk ook niet echt een film-figuur waarmee het te vergelijken is. De andere classes hebben dat wel allemaal.

Verwijderd

Jorrie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:56:

Heb hem hier nu ook besteld, aangezien er nog was en de prijs zeer goed is, maar krijg ik nou een key opgestuurd in een smsje en ook het hoesje? Ik snap dat principe niet namelijk.

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

Jorrie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:13:
Tweakers heeft in ieder geval 2 guilds op The Red Eclipse.

Ik zit zelf op de Bao-Dur server, maar daar zijn volgens mij niet zoveel Tweakers.
Ik speel ook op Bao-Dur, Inquisitor Healer genaamd Hesseth :w

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:05
Overigens denk ik wel dat Death from Above nog wel serieus generfed wordt want je one-shot (Of in ieder geval bijna) alles. Cooldown op de skill mag dan weer wel wat lager, zou fijn zijn :)
Metalkai schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:24:
[...]

Klopt. De meeste mensen ligt het Cover-systeem ze niet erg, en de Agent heeft natuurlijk ook niet echt een film-figuur waarmee het te vergelijken is. De andere classes hebben dat wel allemaal.
BH heeft ook niet echt een filmkarakter imho. Han Solo misschien maar dan zit ik meer aan een Smuggler te denken

[ Voor 53% gewijzigd door Tha_T op 22-12-2011 11:32 ]

• Thyzzz
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:31:
[...]

Heb hem hier nu ook besteld, aangezien er nog was en de prijs zeer goed is, maar krijg ik nou een key opgestuurd in een smsje en ook het hoesje? Ik snap dat principe niet namelijk.
Volgens mij krijg je gewoon een code waarmee je hem kan activeren op Origin, het Steam-equivalent van EA. Hoesje kan je naar fluiten denk ik :P

Verwijderd

Thyzzz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:32:
[...]

Volgens mij krijg je gewoon een code waarmee je hem kan activeren op Origin, het Steam-equivalent van EA. Hoesje kan je naar fluiten denk ik :P
Ok, niet dat ik dat interressant vindt, maar wilde het gewoon even weten. Het gaat me erom dat ik snel kan spelen haha. Hoop dat deze duitser het snel opstuurt :)

• Jorrie
[...]

Je krijgt inderdaad een key opgestuurd via SMS, hoesje krijg je niet.

De key heb ik ingevoerd op de SWTOR site zelf, maar kan volgens mij ook op Origin (hij verscheen automatisch in Origin bij mij nadat ik het had ingevoerd op de site). De client heb ik ook gedownload via Origin.

Star Citizen

• Heli0s

Heli0s

[...]

Heb hem hier nu ook besteld, aangezien er nog was en de prijs zeer goed is.
Ik heb hem net ook besteld hier :+ . Hoop dat ik vanavond als ik thuis kom meteen aan de bak kan.

• Hydra
Tha_T schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:31:
BH heeft ook niet echt een filmkarakter imho. Han Solo misschien maar dan zit ik meer aan een Smuggler te denken
Boba Fett? :P

• Heli0s

Heli0s

Verwijderd

Wat nou als ik hem niet krijg op me mobiel. Ik heb wel +316 voor me nummer gezet. Klopt dat? of had ik dat niet moeten doen?

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Metalkai schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:24:
[...]

Het cover systeem is inderdaad iets waar je zeer aan moet wennen, vooral in PvP is het lastig. Ook omdat je bij een stun er al uit gaat.
Ik speel nu met veel plezier een IA Sniper, en ben nu lvl30... Er zijn nog niet echt hele krachtige (non-DPS) abilities, maar deze komen op een hoger level wel. Ik vind het echt een toffe class, met een goed verhaal!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:34
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:36:
Wat nou als ik hem niet krijg op me mobiel. Ik heb wel +316 voor me nummer gezet. Klopt dat? of had ik dat niet moeten doen?
Bedrijven die dit soort dingen dagelijks doen weten wel hoe ze nummers moeten gebruiken naar het buitenland, ik zou me er niet te veel zorgen over maken.

SWTOR is toch wel een erg leuk spel als je een SW fan bent en KOTOR hebt gespeeld, heb erg genoten van Taris!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Iusedto
  • Laatst online: 12-09 13:34
Shezzie schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:31:
[...]

Ik speel ook op Bao-Dur, Inquisitor Healer genaamd Hesseth :w
Ik en mijn collega zitten ook op Boa Dur :0
Toch al 4 GoT 'ers

FUMES et CARNES

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:05
Oh ja. Uiteraard :$

• Dakreal
Als iemand geen zin heeft in Queue's, ik probeer op the Shadow Runner (Republic side) ook wat vrienden te verzamelen!

Deze server heeft een normale populatie en pvp ruleset. geen wachtrij, en genoeg mensen dus!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Jorrie
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:36:
Ik heb mijn nummer gewoon op 06 laten beginnen maar hij werd verstuurd naar +31, moet wel goedkomen hoor. Mocht er iets misgaan kan je altijd nog een mailtje sturen met de vraag dat hij het misschien via mail kan doen. Hij heeft een 100% feedback score dus dat zit wel goed.

[ Voor 1% gewijzigd door Jorrie op 22-12-2011 11:42 . Reden: Even grammaticaal wat verbeterd ]

Star Citizen

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Iusedto schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:38:
Ik en mijn collega zitten ook op Boa Dur :0
Toch al 4 GoT 'ers
Ik heb er m'n Empire-altjes. :)

• Hydra
No shit sherlock, da's de 'pappa' van Boba :D

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 22-12-2011 11:40 ]

• Brutal1ty
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:12:
Jow,

Welke server zitten de meeste Tweakers?
Heb gister de key gekocht op g2play en wil vandaag na 1300 uur gaan starten.
Red Eclipse voor pve empire en republic (lange queue tijd vaak helaas op het moment)
Scepter of Ragnos voor pvp (meestal half uur queue of minder, zit ik op in de 100%
Nederlandse Singularity guild op empire side
=p)

[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 22-12-2011 11:43 ]

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik zat gisteren rond 10 uur in de Queue op The Red Eclipse van ongeveer 300 man. Toen werd ik eraf geknikkerd en was de queue weg. Denk dat ze de cap weer iets verhoogd hebben.

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het kopen van een gametimecard via origin? Ik heb een uurtje geleden een card gekocht maar helemaal niets gezien verder. Geen mail, niks noppes nada..

• Verderf
Tha_T schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:31:
Overigens denk ik wel dat Death from Above nog wel serieus generfed wordt want je one-shot (Of in ieder geval bijna) alles. Cooldown op de skill mag dan weer wel wat lager, zou fijn zijn :)

[...]

Valt best mee hoor, zo heel erg sterk is die skill niet :)

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
YES net voor de zekerheid even wat winkels afgelopen, kom ik in een intertoys gewoon een CE tegen :) Meteen meegenomen, nu nog ff bol.com mailen dat ze hun CE lekker bij zich mogen houden. Dus voor degene die nog wachten op de CE van bol.com kijk even rond misschien is er ergens nog wel een verdwaalde te vinden.

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:49:
Heeft iemand ervaring met het kopen van een gametimecard via origin? Ik heb een uurtje geleden een card gekocht maar helemaal niets gezien verder. Geen mail, niks noppes nada..
Ik heb een aantal dagen geleden een timecard daar gekocht en ik kreeg direct de code te zien op de bevestigingspagina, en 10 minuten later de mail met daarin ook de code.

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Ik ben ook begonnen op Red Eclipse, op releasedag wel een queue. Gisteren geen queue gezien. Wel op releasedag nogal moeten rijden voor gametimecard vast te krijgen. 2 winkels uitverkocht, maar wel steeds toch maar iets gekocht. Nu goed heb ik eindelijk nog eens wat nieuwe blu-ray films.

In ieder geval dijk van een spel, mijn female bounty hunter is nu level 16. Net een schip gestolen en begonnen aan mijn 3e planeet. Jammer genoeg nog geen flashpoint gedaan, en nu voel ik mij wat hoog in level om nog aan de eerste flashpoint te beginnen. Ook alleen nog maar op hutta de groep-quests gedaan met een toevallige voorbijganger. Voor de rest alles "forever alone" opgelost, maar dit stoort niet want de solo-gameplay is zeer sterk. En companions zijn geweldig.

I'll do what I can, but expect very little.

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:14

Japser

Jeej!

Iemand al een beetje lopen klooien met de configuratie van het spel?

Ik vond deze .ini file settings die het geheel wat mooier zouden moeten maken.

[Renderer]

Height = 1080
Width = 1920
WindowX = 0
WindowY = 0
DynamicLightsLimit = 2
MeshLODQuality = 1
TextureAnisotropy = 16
FarClipScale = 3.9371195
PlantDensity = 150
D3DFullScreen = true
NativeHeight = 1080
NativeWidth = 1920
doShadows = true
doBlobShadows = true
UseMinSpecShaders = false
EnableBloom = true
VerticalSyncState = true
FullScreen = true
TextureQuality = 0
AllowDepthOfField = true
GammaRamp = 1.037854
SpeedTreeDistanceScale = 1.25
AntiAliasingLevel = 2
Enableadvenvirolighting = true
DebugAdvEnviroLighting = true

[Game]

Ben benieuwd of dit het gewenste resultaat zou opleveren...

[ Voor 5% gewijzigd door Japser op 22-12-2011 11:59 ]

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ik heb m'n lvl 25 Jedi Shadow even laten staan en m'n Imperial Agent naar lvl 15 gebracht. Wat ik gek vind is dat de Jedi Shadow bij sommige gespreksopties een force optie krijgt (heet dan bijvoorbeeld Force Persuade) maar de Imperial Agent heeft geen echte eigen gespreksopties.

Ik denk dat uiteindelijk de Jedi/Sith classes veul meer gespeeld worden vanwege dit soort kleine dingen die de niet-Force classes moeten missen. Had BioWare niet simpelweg specifieke opties voor hun in kunnen bouwen? Bijv. een Smuggler die iemand onder schot houdt of een Imperial Agent die een foltertechniek toepast?

[ Voor 5% gewijzigd door Blaim op 22-12-2011 12:00 ]

Blaim schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:59:
Ik heb m'n lvl 25 Jedi Shadow even laten staan en m'n Imperial Agent naar lvl 15 gebracht. Wat ik gek vind is dat de Jedi Shadow bij sommige gespreksopties een force optie krijgt (heet dan bijvoorbeeld Force Persuade) maar de Imperial Agent heeft geen echte eigen gespreksopties.

Ik denk dat uiteindelijk de Jedi/Sith classes veul meer gespeeld worden vanwege dit soort kleine dingen die de niet-Force classes moeten missen. Had BioWare niet simpelweg specifieke opties voor hun in kunnen bouwen? Bijv. een Smuggler die iemand onder schot houdt of een Imperial Agent die een foltertechniek toepast?
Weet niet hoe het precies zit met andere classes, maar Agents krijgen vaak de optie om te flirten met NPCs waardoor ze je alsnog geven wat je wou hebben. Agents zijn dan ook gespecialiseerd in infiltratie, sluipmoorden en seductie.

Verwijderd

Ik ga een ontzettende digibeet vraag stellen.

Hier en daar heb ik gezien dat de client gebruiktm aakt van één core ipv van meerdere. Ik vraag mij af, is het aanpassen van de client om meerdere cores te gebruiken makkelijk (een paar settings veranderen) of moeilijk (client van de grond of opnieuw opbouwen), en zou het voor performance veel uitmaken?

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
Nou ik hoop dat Dynabyte en de moedermaatschappij van Dixons en Mycom meelezen, want ik ga hier even neerzetten wat een heel vreemd georganiseerd zooitje deze bedrijven zijn en er maar al te graag naar handelen.

De werkwijze van Dynabyte (Zelfde voor Mycom en Dixons):

Medewerker 1: ''Kom, The Old Republic komt uit, dan kunnen we wat traffic op onze website genereren.''

Medewerker 2: ''Ja maar iedereen bestelt toch bij Bol.com tegenwoordig?''

Medewerker 1: ''Die verkopen hem voor 149,99, als wij daar nou eens flink onder gaan zitten met onze prijs, dan komen we ook nog in de Pricewatch te staan als goedkoopste! Zelfs de banner bovenaan het SWTOR launch thread laat onze belachelijk goedkope prijs zien!''

Medewerker 2: ''Volgens mij verdienen we er dan niks aan per product? En krijgen wij überhaupt wel een levering Collectors Edition van de leverancier dan?''

Medewerker 1: ''Levering? Geen idee of we iets krijgen, maar we kunnen het gewoon op de webshop knallen, dan krijgen we lekker veel reserveringen binnen en dus traffic op onze website! We hoeven ze uiteindelijk toch niet echt te gaan leveren? We stunten gewoon wat met prijzen!''

Bovenstaande zal misschien niet bij iedereen goed vallen, maar ik heb een serieus gevoel dat deze organisatie op deze manier handelt. Men kijkt totaal niet wanneer de levering binnen komt, of deze überhaupt wel komt, maar knalt er gewoon lukraak producten voor een aanlokkelijk lage prijs op de webshop, in de hoop dat er veel klanten op af komen.

Bel je het filiaal, dan krijg je te horen: op de 15e is hij binnen, dus dan komt hij de 16e bij ons.

Bel je de klantenservice, krijg je weer een ander verhaal: Ik kan hier zien dat hij op de 19e binnenkomt, dan is hij de 20e in het filiaal.

Inmiddels is de Grace periode bijna afgelopen, en het gevoel blijft hangen dat Dynabyte gewoon helemaal niet gaat leveren. Via Twitter is men uitermate ''behulpzaam'', door niet op vragen in te gaan maar gewoon te melden: ''Je kunt de bestelling toch annuleren, wat kunnen wij verder nog doen dan?''

Ik hoop dat de logistieke afdeling flink op de schop gaat, want organisaties die op deze manier werken verdienen het echt niet om nog winst te kunnen maken. Helaas denk ik niet dat het Dynabyte ook maar iets interesseert van de annuleringen, ze hebben in ieder geval weer een aantal klanten in de vaak lege winkels, en webshop gehad.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Metalkai schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:03:
[...]

Weet niet hoe het precies zit met andere classes, maar Agents krijgen vaak de optie om te flirten met NPCs waardoor ze je alsnog geven wat je wou hebben. Agents zijn dan ook gespecialiseerd in infiltratie, sluipmoorden en seductie.
Smugglers ook inderdaad.
Ik heb op elke planeet een schatje :D

TheS4ndm4n#1919

• Koldur
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:05:

Hier en daar heb ik gezien dat de client gebruiktm aakt van één core ipv van meerdere. Ik vraag mij af, is het aanpassen van de client om meerdere cores te gebruiken makkelijk (een paar settings veranderen) of moeilijk (client van de grond of opnieuw opbouwen), en zou het voor performance veel uitmaken?
Bij mij gebruikt hij wel degelijk meerdere cores, welke Windows gebruik je? Ik W7 64b

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Hydra
Ik ben maandag bij een gameshop, de mediamarkt en de dynabyte binnengelopen. De Dynabyte had ik al gezien als 'goedkope keuze'. Maar toen ik ze wel bij de MM en die gameshop zag liggen en niet bij de Dynabyte heb ik m'n conclusie getrokken. Ik vond dat 9 euro goedkoper al een beetje "too good to be true" en dat ze gewoon niet in de winkel lagen zei me genoeg.

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:14
Royeboi schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:05:
Nou ik hoop dat Dynabyte en de moedermaatschappij van Dixons en Mycom meelezen, want ik ga hier even neerzetten wat een heel vreemd georganiseerd zooitje deze bedrijven zijn en er maar al te graag naar handelen.

Medewerker 1: ''Kom, The Old Republic komt uit, dan kunnen we wat traffic op onze website genereren.''

Medewerker 1: ''Die verkopen hem voor 149,99, als wij daar nou eens flink onder gaan zitten met onze prijs, dan komen we ook nog in de Pricewatch te staan als goedkoopste! Zelfs de banner bovenaan het SWTOR launch thread laat onze belachelijk goedkope prijs zien!''

Medewerker 2: ''Volgens mij verdienen we er dan niks aan per product? En krijgen wij überhaupt wel een levering Collectors Edition van de leverancier dan?''

Medewerker 1: ''Levering? Geen idee of we iets krijgen, maar we kunnen het gewoon op de webshop knallen, dan krijgen we lekker veel reserveringen binnen en dus traffic op onze website! We hoeven ze uiteindelijk toch niet echt te gaan leveren? We stunten gewoon wat met prijzen!''

Bovenstaande zal misschien niet bij iedereen goed vallen, maar ik heb een serieus gevoel dat deze organisatie op deze manier handelt. Men kijkt totaal niet wanneer de levering binnen komt, of deze überhaupt wel komt, maar knalt er gewoon lukraak producten voor een aanlokkelijk lage prijs op de webshop, in de hoop dat er veel klanten op af komen.

Bel je het filiaal, dan krijg je te horen: op de 15e is hij binnen, dus dan komt hij de 16e bij ons.

Bel je de klantenservice, krijg je weer een ander verhaal: Ik kan hier zien dat hij op de 19e binnenkomt, dan is hij de 20e in het filiaal.

Inmiddels is de Grace periode bijna afgelopen, en het gevoel blijft hangen dat Dynabyte gewoon helemaal niet gaat leveren. Via Twitter is men uitermate ''behulpzaam'', door niet op vragen in te gaan maar gewoon te melden: ''Je kunt de bestelling toch annuleren, wat kunnen wij verder nog doen dan?''

Ik hoop dat de logistieke afdeling flink op de schop gaat, want organisaties die op deze manier werken verdienen het echt niet om nog winst te kunnen maken. Helaas denk ik niet dat het Dynabyte ook maar iets interesseert van de annuleringen, ze hebben in ieder geval weer een aantal klanten in de vaak lege winkels, en webshop gehad.
Ik heb het zelf ook ervaren, rond 15 december mijn bestelling geplaatst omdat de levertijd 2 dagen was bij Dixons. Na 2 dagen werd de levertijd op de site aangepast naar "onbekende levertijd", hier moest ik zelf achter komen door de site te bezoeken. Contact zoeken met de Dixons gaat moeilijk, op mail antwoorden ze niet. En in de winkel krijg je alleen antwoord van personen die duidelijk slecht geinformeerd zijn.

Gisteren heb ik de knoop maar doorgehakt door de game bij de Free Record Shop te halen en geen aandacht meer te besteden aan Dixons. Ik zie wel of het spel ooit nog op de mat valt. Heb ze een paar mailtjes gestuurd dat ik de order wil cancelen maar ik denk niet dat ze hier gehoor aan gaan geven. En om nu te bellen naar een betaald nummer zodat hun kassa nog meer spekt, daar heb ik echt geen zin in.

Edit: Ik heb net mail gehad om de order te laten annuleren! Wat laat, maar beter laat dan nooit :)

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:50

Voor de zekerheid net maar de digitale deluxe versie besteld via ebay. Kan ik iedergeval spelen. ;)

De praktijken van bovennoemde (web)winkels is triest. Heb inderdaad ook via de helpdesk gehoord dat de CE maandag binnen kwam en verstuurd zou worden. Op mycom hun website staat nog steeds 2-4 dagen levertijd :(

Verwijderd

Ik ben maandag bij een gameshop, de mediamarkt en de dynabyte binnengelopen. De Dynabyte had ik al gezien als 'goedkope keuze'. Maar toen ik ze wel bij de MM en die gameshop zag liggen en niet bij de Dynabyte heb ik m'n conclusie getrokken. Ik vond dat 9 euro goedkoper al een beetje "too good to be true" en dat ze gewoon niet in de winkel lagen zei me genoeg.
Ik heb precies dezelfde ervaring met Dynabyte. Zojuist besloten om het toch maar via G2Play te kopen. Zal wel eventjes duren zo'n grote download, maar moet lukken. ;)

• Brutal1ty
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:05:

Ik ben 1 van de mensen die dit heeft getest en op de forums naar voren heeft gehaald...

Het schijnt lastig te zijn om een game engine die gemaakt is om maar 1 thread te gebruiken aan te passen voor multi core processoren... Wow heeft wel die optie toegevoegd en ookal is het dan niet optimaal, verhoogd het de performance wel degelijk... Bioware moet dit ook doen... Want het is oneerlijk en niet logisch dat een hoog gexlockte dual core betere frames haalt dan een (normaal veel betere) dure quad core...

Als je de game via taakbeheer op 1 core laat draaien verlies je zga geen frames, dit geeft aan dat de game iig geen gebruikt maakt van andere cores... Echter als je het spel installeerde op een single core word wel gezegd dat je te weinig cpu kracht hebt...

Slechte bug of shitty programmeer werk, en moet gefixt worden, want er zijn ook mensen met echte monster pc's waar het spel slecht op draait nu =/

Voor de rest is de game namelijk te goed om niet te spelen =D echt heerlijke mmo =D

Ps: telefoon, dus spelling fouten en slechte auto correct

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Yerap schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:49:
YES net voor de zekerheid even wat winkels afgelopen, kom ik in een intertoys gewoon een CE tegen :) Meteen meegenomen, nu nog ff bol.com mailen dat ze hun CE lekker bij zich mogen houden. Dus voor degene die nog wachten op de CE van bol.com kijk even rond misschien is er ergens nog wel een verdwaalde te vinden.
Heb er hier nog een staan van Amazon, is de doos nog niet uit geweest. :P

• Thyzzz
Brutal1ty schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:11:
[...]

Ik ben 1 van de mensen die dit heeft getest en op de forums naar voren heeft gehaald...

Het schijnt lastig te zijn om een game engine die gemaakt is om maar 1 thread te gebruiken aan te passen voor multi core processoren... Wow heeft wel die optie toegevoegd en ookal is het dan niet optimaal, verhoogd het de performance wel degelijk... Bioware moet dit ook doen... Want het is oneerlijk en niet logisch dat een hoog gexlockte dual core betere frames haalt dan een (normaal veel betere) dure quad core...

Als je de game via taakbeheer op 1 core laat draaien verlies je zga geen frames, dit geeft aan dat de game iig geen gebruikt maakt van andere cores... Echter als je het spel installeerde op een single core word wel gezegd dat je te weinig cpu kracht hebt...

Slechte bug of shitty programmeer werk, en moet gefixt worden, want er zijn ook mensen met echte monster pc's waar het spel slecht op draait nu =/

Voor de rest is de game namelijk te goed om niet te spelen =D echt heerlijke mmo =D

Ps: telefoon, dus spelling fouten en slechte auto correct
Hmm, dat is wel bijzonder inderdaad. Ik heb net een nieuwe XPS 17 met een i7 quad-core, maar hij zou bij mij dus maar gebruik maken van 1 core? Ik loop nu met alles op med/high op ongeveer 40 fps tijdens het questen. Met meerdere personen op het scherm wordt dit uiteraard iets minder, maar nog steeds goed speelbaar.

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:29

ResuCigam

BOFH

Thyzzz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:14:
[...]

Hmm, dat is wel bijzonder inderdaad. Ik heb net een nieuwe XPS 17 met een i7 quad-core, maar hij zou bij mij dus maar gebruik maken van 1 core? Ik loop nu met alles op med/high op ongeveer 40 fps tijdens het questen. Met meerdere personen op het scherm wordt dit uiteraard iets minder, maar nog steeds goed speelbaar.
Nee hoor, de game maakt gewoon gebruik van alle cores, ik heb geen idee waar dit vage verhaal hierboven over gaat.

We do what we must because we can.

• Dakreal

Kan je nu weer lekker slapen?

Anyways, annuleer je bestelling en haal hem in de winkel. Probleem opgelost.

• Thyzzz
ResuCigam schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:15:
[...]

Nee hoor, de game maakt gewoon gebruik van alle cores, ik heb geen idee waar dit vage verhaal hierboven over gaat.
Lijkt mij eerlijk gezegd ook stug. Met een enkele core behaal je toch neem ik aan geen 40 fps met het meeste op high en full hd resolutie.

• Koldur
ResuCigam schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:15:
[...]

Misschien iets te maken met het besturingssysteem en merk processor? Ik heb een Intel C2Q op W7 64bit en het werkt bij mij, wat hebben de anderen en wat zijn de ervaringen?

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

tot wanneer is die maintenance?

• samvdheijden
13.00 als het goed is.

• fellware
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-08 12:31

fellware

Everything can be archieved!

1 uur.

Nothing Is Everything

Verwijderd

theforce81 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:07:

Bij mij gebruikt hij wel degelijk meerdere cores, welke Windows gebruik je? Ik W7 64b
Ik constateer dit niet zelf maar lees het in dit topic, er schijnt ook een dik topic over te zijn op het SW:TOR forum. Ikzelf heb geen flauw idee hoeveel cores het spel gebruuikt op mijn PC.

Verwijderd

Moeten btw de server nu niet online komen?

12pm GMT, of ben ik in de war |:( ?

edit: natuurlijk GMT +1 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 12:19 ]

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:19:

alleen zijn wij gmt+1

• jrd
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06-2023

jrd

Zijn er hier mensen die Vanguard spelen? Ik heb gister m'n Trooper naar 10 gelvled maar ik zit nu enorm te twijfelen of ik Vanguard of Commando zou moeten gaan...

Uiteraard zal je het grootste deel van het spel toch een beetje aan het questen zijn. Dan is het fijn als je natuurlijk een beetje damage doet. Ik vraag me dus af of Vanguard hiertoe wel in staat is of dat Commando toch de betere optie wordt (moet eerlijk zeggen dat de cannon van Commando me ook wel erg aanspreekt haha).

Ik ben benieuwd naar wat de ervaringen hier is van Vanguards en of Commando's.

• samvdheijden
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 12:19:

Je bent in de war ;)

Hier is het 1 uur later dan GMT.
Pagina: 1 ... 7 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.