1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Die vervelende kastelen ook!RocketKoen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:15:
Mijn wookie heeft zoiets als die laatste...
die wil je niet in je hebben hoor... langs de lengte van die oversided dildo zitten 3x3 plasma-arcs (zoals in een castle-prod)
(sorry, inkoppertje)
https://niels.nu
ik druk subscribe .. dan agree. login op paypal en dan zegt paypal dit. "U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist."Tyoi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:17:
Ik heb net gewoon een 'verlenging' gedaan met paypal, geen probleem en geen CC gekoppeld.
dus ik weet niet wat jij doet .. maar dat is zoiezo geen nederlandse paypal die jji gebruikt volgens mij
Waarschijnlijk heeft hij een positief saldo op zn paypal. Of een verified account.playlogic schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:22:
[...]
ik druk subscribe .. dan agree. login op paypal en dan zegt paypal dit. "U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist."
dus ik weet niet wat jij doet .. maar dat is zoiezo geen nederlandse paypal die jji gebruikt volgens mij
[ Voor 3% gewijzigd door Tyoi op 21-12-2011 15:25 ]
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Same here. Anders werkt het bij veel sites niet idd.Tyoi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:25:
Kheb een verified account (wel gewoon nederlands).
[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 21-12-2011 15:35 ]
Tyoi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:25:
Kheb een verified account (wel gewoon nederlands).
Heb maar een game card gekocht... kreeg die paypal ellende ook niet voorelkaarHydra schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:35:
[...]
Same here. Anders werkt het bij veel sites niet idd.
We will be right back with Manny_Moare !
zo kan ik tegen die tijd bepalen of ik besluit door te gaan te ja* of te nee.
*Zoals het nu lijkt een dikke JA speelt lekker weg en ik laat me gewoon lekker leiden door de verhaallijn
Ik vind de class questen en het questen in het algemeen heel goed uitgewerkt en wordt niet snel saai. Natuurlijk zijn de quests wel gewoon praktisch hetzelfde als bij elke andere mmo alleen het jasje wat ze eromheen hebben gegooid bevalt me goed. Heerlijk om te kunnen kiezen tussen de Dark en Light side (iedereen dood maken natuurlijk
Maar... Deze game brengt ook best wel wat frustraties naar boven. Het zit vol met bugs! Als het kleine bugs waren, zoals de bug waar het geluid heel even wegvalt als ik op een mount zit, is het niet zo erg. Alleen deze bugs maken het wel vervelend om te spelen. Bijvoorbeeld: Bij quests waar ik X aantal van Y moet vinden door Z te killen. Daar moet ik er bijv. 4 van hebben. Dus ik loot er 4, blijft die questtracker op 3/4 hangen. Dus nu moet ik nog 100 (overdreven) van die mobs killen voordat ik eindelijk die quest complete heb. En geloof mij dit is al heel vaak bij mij voorgekomen! Erg frustrerend!
Nog een vervelende bug (envooral bij de marauder vervelend). In combat heb ik vaak dat als ik een skill activeer (of door een keybinding of door te clicken) dat de animatie wel activeert maar gewoon 0 damage doet en ik hem eigenlijk gewoon weer kan doen. En nee het was geen parry of dodge. Gewoon een skill die 30 sec cooldown heeft en gewoon niks doet! Dat maakt het erg lastig om mijn rage te managen waardoor ik soms met of te veel rage of te weinig rage zit voor andere skills. Want ik denk dan namelijk dan ik skill "X" al gebruikt heb om daarna skill "Y" te gebruiken om er dus achter te komen dat skill "X"dus helemaal niks gedaan heeft en ik alles dus nog een keer kan doen.. De frustratie wordt nog erger tijdens PvP waar alles om timing draait!
Deze bugs vind ik dus echt niet kunnen voor een game die zo draait om combat. Als ze dat al niet goed kunnen doen vind ik het heel jammer. Heb jaren WoW gespeeld (nu al een jaar niet meer ofzo) Maar daar heb ik dat nooit gehad dat ik door de combat gefrustreerd raakte. Terwijl ik daar een ping van 150 +/- had en hier een ping van 50.
Ik weet dat de game pas net uit is en ik ga het nog wel doorspelen. Ik vind de game echt leuk maar hoop echt dat ze die dingen snel fixen.
Geef het even tijd en ze lossen het wel op.
Ik gok dat het een skill is met een casting/channel time. En omdat jij rond je tegenstander aan het springen bent (gezien je wow termen) interupt je je casting dus elke keer.DareFace schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:36:
Nog een vervelende bug (envooral bij de marauder vervelend). In combat heb ik vaak dat als ik een skill activeer (of door een keybinding of door te clicken) dat de animatie wel activeert maar gewoon 0 damage doet en ik hem eigenlijk gewoon weer kan doen. En nee het was geen parry of dodge. Gewoon een skill die 30 sec cooldown heeft en gewoon niks doet! Dat maakt het erg lastig om mijn rage te managen waardoor ik soms met of te veel rage of te weinig rage zit voor andere skills. Want ik denk dan namelijk dan ik skill "X" al gebruikt heb om daarna skill "Y" te gebruiken om er dus achter te komen dat skill "X"dus helemaal niks gedaan heeft en ik alles dus nog een keer kan doen.. De frustratie wordt nog erger tijdens PvP waar alles om timing draait!
Weet wel dat het goed komt alleen het had niet eens zo moeten zijn.Thasquealer schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:40:
@Dareface, het spel is net uit. Dan kom je wat sneller bugjes tegen. Zelf ben ik nog niks tegengekomen maar dat zal vast wel gebeuren.
Geef het even tijd en ze lossen het wel op.
Nope, heb het nu alleen over instant spells.RocketKoen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:53:
[...]
Ik gok dat het een skill is met een casting/channel time. En omdat jij rond je tegenstander aan het springen bent (gezien je wow termen) interupt je je casting dus elke keer.
Tja, bugs zitten er nu eenmaal altijd in, en een hoop kom je pas achter als de servers opeens wel vol belast zijn en mensen echt gaan spelen.DareFace schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:10:
Weet wel dat het goed komt alleen het had niet eens zo moeten zijn.
Enige verschillen, dit is bioware, en het is gewoon WoW met voice acting en extra's en een ander universum =p Dus tenzij het universum je niet aanspreekt kan je dit als wow fan (ik ook) niet kut vinden... Verhaal en lore en graphics zijn alleen veel beter hier... (GRAPHICS kan je alleen op "echt ' high zetten door de ini file aan te passen) imoThysiej schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:05:
Eens kijken of dat met SWTOR langer duurt dan met andere mmo's. Het zou eens tijd worden dat er een goed alternatief is voor WoW. Je ziet toch wel veel gebeuren dat er bij een nieuwe mmo heel veel mensen overstappen om vervolgens na een paar maanden weer terug te komen...
Is geen bug. Het is als Sith Warrior de bedoeling dat je abilities activeert nadat je vorige ability+animation klaar is i.p.v. op je cooldowns te spelen. Time je verkeerd dan cancel je je queue.DareFace schreef op woensdag 21 december 2011 @ 16:36:
Deze bugs vind ik dus echt niet kunnen voor een game die zo draait om combat. Als ze dat al niet goed kunnen doen vind ik het heel jammer. Heb jaren WoW gespeeld (nu al een jaar niet meer ofzo) Maar daar heb ik dat nooit gehad dat ik door de combat gefrustreerd raakte. Terwijl ik daar een ping van 150 +/- had en hier een ping van 50.
Die 30 seconden cooldown ability die jij bedoelt is Ravage. Als die zijn eerste flip doet en stilstaat doet ie nog een stuk van de ability en pas daarna gaat de meeste damage eraf.
Dat is nou ook precies het punt waarom de Sith Warrior forums zo vol met whines staan. Mensen denken dat ze een melee class uit WoW aan het spelen zijn en dat is niet zo. Sith Warrior is gewoon een class die je moet leren spelen.
Ik vind het heerlijk, je speelt door naar je character te kijken hoe die vecht, niet door aan je quickslotbar gekluisterd te zijn.
Gevalletje l2p dus...
Bol.com duurt weer te lang en dat uitzoeken en die klantenservice...
Als je een C.E. code over hebt dan krijg je over een paar dagen (hopelijk) weer 1 terug.
DM en zo. *kruist vingers*
En stond er bij mensen die heel vroeg gepreorderd hebben ook in de mails dat er 2 zendingen zouden komen? Bevestigingmail e.d..
Volgens mij heb ik besteld toen dat niet meer zo was, maar ik heb er nog wel 1 gekregen.
[ Voor 29% gewijzigd door The Chosen One op 21-12-2011 18:00 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
dat had je eergister moeten vragen..... toen stuurde ik er nog 2 terug ...1 naar bol en 1 naar BS.The Chosen One schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:57:
Zijn er nog mensen die een C.E. over hebben en deze durven uit te wisselen?
Bol.com duurt weer te lang en dat uitzoeken en die klantenservice...
Als je een C.E. code over hebt dan krijg je over een paar dagen (hopelijk) weer 1 terug.
DM en zo. *kruist vingers*
En stond er bij mensen die heel vroeg gepreorderd hebben ook in de mails dat er 2 zendingen zouden komen? Bevestigingmail e.d..
Volgens mij heb ik besteld toen dat niet meer zo was, maar ik heb er nog wel 1 gekregen.
en het zijn idd 2 zendingen.
1tje de pre order kit en de rest de CE doos
http://tinyurl.com/5sdar8p
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Sorry maar als ik Ravage indruk en hij doet die animatie maar geen damage en hij gaat ook niet in cooldown is het toch wel een bug. Daar doel ik op en dat is niet de enigste skill waarbij het gebeurd. Ik weet onderhand wel redelijk hoe de class in elkaar zit.Kaap schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:43:
[...]
Is geen bug. Het is als Sith Warrior de bedoeling dat je abilities activeert nadat je vorige ability+animation klaar is i.p.v. op je cooldowns te spelen. Time je verkeerd dan cancel je je queue.
Die 30 seconden cooldown ability die jij bedoelt is Ravage. Als die zijn eerste flip doet en stilstaat doet ie nog een stuk van de ability en pas daarna gaat de meeste damage eraf.
Dat is nou ook precies het punt waarom de Sith Warrior forums zo vol met whines staan. Mensen denken dat ze een melee class uit WoW aan het spelen zijn en dat is niet zo. Sith Warrior is gewoon een class die je moet leren spelen.
Ik vind het heerlijk, je speelt door naar je character te kijken hoe die vecht, niet door aan je quickslotbar gekluisterd te zijn.
Gevalletje l2p dus...
Dus geen gevalletje l2p
Verwijderd
Daarnaast swtor maar ge-herinstalled door blijvende problemen met de launcer.
Werkt nu redelijk, weer een boel leuke bugs ontdekt, vaak word er op de map niet aangegeven waar de quest gever staat desondanks de tracker aanstaat, of je krijgt bonus quests die je pas ziet op je map nadat je uit het gebouw komt en dan ziet dat je weer terug moet om 100x te killen.
Heb net een nieuwe gtx560ti met laaste drivers, maar enorme glitch issues, meestal kijk ik naar de achtergrond van een level en dan zie ik geen objecten meer, onwijs lastig levelen want je weet niet of je in een horde mobs rent of niet.
Verder weet ik niet of het een feature is maar na het spelen van een potje pvp kom ik vaak op de imperial fleet uit terwijl ik toch echt op een andere wereld was voordat ik aan de pvp match mee deed.
Bug reporten ben ik ook zat, je krijgt alleen maar aut generated berichtjes terug.
Maargoed zoals de alwetende hier al zullen roepen, het spel is nieuw en dit moet je verwachten.
Net als ik een nieuwe magnatron koop, die het niet altijd doet... onee dat is appels ennem peren

ah, dat stond eerst in de topic warning..Roshnak schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:40:
Ik heb SWTOR ook gehaald en ben nu wel benieuwd waar de meeste Tweakers op spelen.
The Red Eclipe (pve) en Scepter of Ragnos (pvp)
maar de meesten zitten op de pve server. die zit ook altijd vol
Had ik niet gezien, dan zal ik eens proberen om op The Red Eclipse te komenRocketKoen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:41:
[...]
ah, dat stond eerst in de topic warning..
Ook game crashes om het uur, vreemd genoeg had ik daar tijdens de closed beta geen last van.
(heb nog nooit langer als 20 minuten gewacht ookal stond her 40 minutes of iets in die trand Luka sena)
[ Voor 21% gewijzigd door sjepper op 21-12-2011 18:52 ]
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Nu ik m'n Sniper aan het levellen ben, merk ik hoe weinig sfeer en diepte er in de graphics zit zonder die schaduwen. Direct weer aangezet en ik zit veel meer in het spel en dialoog. Alles ziet er een stuk realistischer/sterker uit met shadows op hoog. En ik weet niet of het komt omdat ik net Cata 11.12 drivers heb geïnstalleerd of dat de patch van vandaag performance heeft verhoogd, maar deze instelling zorgt niet meer voor héle grote fps drops.
Ik zit nu tussen de 40-60 fps en dat vind ik voor een level ervaring dikke prima. Misschien als ik wat meer ga PvP'en dan doe ik ze omlaag omdat je dan toch nergens erg in hebt en liever snel wilt manouvreren.
Hardware: E8400 (@3,6 Ghz), 4GB ram, HD 6870 1gb
PS. Owh en ben ik de enige die na het kopen van z'n eerste speeder dacht 'oh, is dit nou waar ik 48k aan creds voor heb gespaard?!'

[ Voor 12% gewijzigd door Blaim op 21-12-2011 18:56 ]
hier staan er 2 in originsjepper schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:52:
Vind het echt gigantisch knap ik bestelde het spel de 14e op origin. (early acces gespeeld)Nu zegt mijn origin nog steeds niet uigebracht..... maar speel ik om origin heen ..... maf gebeuren dat origin
(heb nog nooit langer als 20 minuten gewacht ookal stond her 40 minutes of iets in die trand Luka sena)
1 niet uitgebracht en 1 playable
moet je de planeten na lvl 25 eens doen zonder speederBlaim schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:54:
PS. Owh en ben ik de enige die na het kopen van z'n eerste speeder dacht 'oh, is dit nou waar ik 48k aan creds voor heb gespaard?!'Ik vond het behoorlijk underwhelming toen ik er voor het eerst in reed.
[ Voor 27% gewijzigd door RocketKoen op 21-12-2011 18:57 ]
Ragnos zit ook altijd vol hoor =p (zit daar op)RocketKoen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:41:
[...]
ah, dat stond eerst in de topic warning..
weet iemand waar ik hem kan vinden?
Ik zit op dezelfde specs en ik zal zo meteen even kijken waar ik op uitkom qua fps op alles hoog. Zal deze post edittenBlaim schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:54:
Ik zit nu tussen de 40-60 fps en dat vind ik voor een level ervaring dikke prima. Misschien als ik wat meer ga PvP'en dan doe ik ze omlaag omdat je dan toch nergens erg in hebt en liever snel wilt manouvreren.
Ik zit rond de 50-60 fps. Speelt prima imho
[ Voor 4% gewijzigd door Tha_T op 21-12-2011 20:32 ]
Kan ook melden dat op AMD phennom II 940 @ 3.6 ghz + 4 gb + 5870 alles vol draait zonder frame drops.
[ Voor 49% gewijzigd door sjepper op 21-12-2011 19:40 ]
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
Verwijderd
Waar ik me nu toch wel aan begin te ergeren is de framerate. Mijn inmiddles bejaarde bakje kan het spel nog maar net trekken. Buiten gaat het goed maar binnen wordt het opeens een diashow.
Jeetje mina ik, 35 jaar oud en opgegroeid met Episode IV t/m VI, mag in de wereld van Star Wars spelen. Wat wil ik nog meer voor mijn komende kerstvakantie van 1,5 week???????????
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Verwijderd
Ik heb van Republic of Tweakers guildchat begrepen dat Empire of Tweakers groter isRoshnak schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:14:
Zo ik ben nu 3 maand lang member... nu in de Queue voor The Red Eclipse, welke factie spelen de meeste tweakers op die server?
Empire! Ben nu level 11Roshnak schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:14:
Zo ik ben nu 3 maand lang member... nu in de Queue voor The Red Eclipse, welke factie spelen de meeste tweakers op die server?
Edit: en we staan weer in de queue, begin er al aan te wennen!
[ Voor 10% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 21-12-2011 20:49 ]
Ben het alleen zat dat mijn arsenal spec mercenary constant healer moet spelen in flashpoints omdat die gewoon zowat onmogelijk te vinden zijn soms.
Volgende toon wordt een Corruption Sorcerer
[ Voor 23% gewijzigd door Nephalem op 21-12-2011 21:08 ]
ehrm... zeker nog niet naar dromund kaas geweest?
http://tinyurl.com/5sdar8p
Zo word het nog echt genoemd door de spelers ook. Ik noem het dan ook vaak Cheese City.
Verwijderd
Gisteren zelfs op 800x600, alles op low of uit, bomen en gras op 0 en zelfs toen crashte mijn client toen ik inlogde op mijn Jedi.
Vandaag de hele middag rondgerend op Taris en de 4 mans heroic gedaan. Tipje, doe hem niet met een 17 trooper als tank als je zelf 23 Jedi bent met punten in healing. Die trooper kon niet goed agro houden en daardoor ging ik 2 keer dood. Maar daarna grepen de 2 andere Jedi's in of zo want het ging ineens een stuk beter. Kan ook zijn omdat in het begin van die "phase" de groepen het grootst zijn.
Ik vind Sage wel leuk, beetje healen, force armor op iedereen, force stun de sterkste vijand. Ik moet die force lift weer op mijn balkje zetten dan kan ik daar ook mee spelen als ik even geen heal hoef te gooien. En als niemand veel schade neemt dan doe ik telekinetic throw en ik smijt rotsen en troep uit de grond. Ik heb ook punten daarin gestopt dus heel vaak gooi ik nu 2 rotsen per keer.
Wat mij wel opviel is dat er geen tier 5 of 6 (weet niet meer zeker welke) mods zijn, behalve diegene die je in moddable armor vind. Ik heb cybertech op mijn Smuggler maar die recepten kon ik niet vinden en ook niet bij de vendors. Nou ja, mijn jedi zit toch al aan de tier 9 mods en heeft nu 4 moddable stukken maar tier 9 is ook moeilijk te vinden. Waarschijnlijk op Nar Shadda maar ik wil eerst de laatste 3 heroics op Taris doen voor ik daar heen ga dus heb ik maar 7 of 8 in mijn armor gestopt. Maar ik wilde de level 15 mods maken voor mijn Smuggler en dat gaat dus niet zonder recept, heb wel de armoring maar niet de mods

Ik kan hem eindelijk gebruiken
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Hier snap ik dan niks van, ik heb exact hetzelfde systeem maar dan een GTX 560ti en ik heb echt overal dramatische FPS, Taris nu ongeveer rond de 20-30, net in PvP dropte hij naar ~8fps. Verschillende soorten settings geprobeerd, verse windows installatie, drivers up to date. Schiet mij maar lek. Binnen en op rustige plekken natuurlijk prima, maar op de Imperial Fleet rondlopen is gewoon nooit boven de 20fps.Blaim schreef op woensdag 21 december 2011 @ 18:54:
Specs:

Can I Run It zegt van niet (alleen weet ik dat dit niet altijd klopt)

Alvast bedankt voor advies/hulp!
Verwijderd
Ik heb dezelfde cpu en toen ik er 4 GB in liet zetten kwamen we erachter dat mijn moederbord maar 2 GB ondersteund. Ik heb wel een GTX 460 er in laten zaten een tijdje terug. Can I run it klaagde ook over mijn CPU maar ik vind het toch goed te doen, draai wel lage settings op 1280x1024 of zo. Ik zit er wel aan te denken om een nieuw moederbord voor die extra RAM er in te laten zetten en dan gelijk een snellere CPU, ik durf niet hogere settings te doen vanwege dat RAM limiet, mijn harde schijf maakt soms wel overuren.Stantana schreef op donderdag 22 december 2011 @ 00:29:
Wil de game graag gaan spelen alleen ben ik bang dat mijn laptop toch niet goed genoeg is kan iemand mij advies geven?
Specs:
[afbeelding]
Can I Run It zegt van niet (alleen weet ik dat dit niet altijd klopt)
[afbeelding]
Alvast bedankt voor advies/hulp!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 00:36 . Reden: 4mb er in laten zetten? ]
WIe zet er dan ook 4mb bij 2gb ramVerwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 00:35:
[...]
Ik heb dezelfde cpu en toen ik er 4mb in liet zetten kwamen we erachter dat mijn moederbord maar 2 GB ondersteund. Ik heb wel een GTX 460 er in laten zaten een tijdje terug. Can I run it klaagde ook over mijn CPU maar ik vind het toch goed te doen, draai wel lage settings op 1280x1024 of zo. Ik zit er wel aan te denken om een nieuw moederbord voor die extra RAM er in te laten zetten en dan gelijk een snellere CPU, ik durf niet hogere settings te doen vanwege dat RAM limiet, mijn harde schijf maakt soms wel overuren.

o en er staat ook een tweaker op foto
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Ja die heb ik ook, ATI 6850 hier. Zit een beetje een patroon inScorchor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 01:01:
ik heb dit dus de hele tijd op tatooine, nerges anders, heb de laatste drivers en een gloednieuwe asus ati radeon hd6800 met de nieuwe drivers iemand meer die er last van heeft?
[afbeelding]
Ik heb nog een andere bug gevonden: Mijn light side score is 4933.000324234239882534934954. Natuurlijk geeft dat problemen omdat dit massief getal niet in het daarvoor bedoelde boxje past
heb ik ook. en niet alleen op tat.Scorchor schreef op donderdag 22 december 2011 @ 01:01:
ik heb dit dus de hele tijd op tatooine, nerges anders, heb de laatste drivers en een gloednieuwe asus ati radeon hd6800 met de nieuwe drivers iemand meer die er last van heeft?
[afbeelding]
Ik speel nu op een:
Core2duo 6600 @ 2,40 Ghz
2 GB geheugen
Nvidia 8800 GTX
Op rustige plaatsen is het prima te doen maar in steden en PVP is hij veel te traag.
Wat is wijsheid? Is er een goedkope manier (lees een paar 100 euro) om de performance aanzienlijk te verbeteren of beter even doorsparen voor een nieuw systeem?
Ik ook... die fluo groene "flikker" had ik ook al in beta. Ook hier een Radeon, een 6870.RocketKoen schreef op donderdag 22 december 2011 @ 07:41:[...]
heb ik ook. en niet alleen op tat.
Je videokaart zou het prima aan moeten kunnen.Into2 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 07:51:
Hier ook een vraag mbt de systeemeisen.
Ik speel nu op een:
Core2duo 6600 @ 2,40 Ghz
2 GB geheugen
Nvidia 8800 GTX
Op rustige plaatsen is het prima te doen maar in steden en PVP is hij veel te traag.
Wat is wijsheid? Is er een goedkope manier (lees een paar 100 euro) om de performance aanzienlijk te verbeteren of beter even doorsparen voor een nieuw systeem?
Je RAM is aan de krappe kant
Je processor is hopeloos outdated.
Ik zou dus een nieuwe mamaplank, processor en >4GB RAM nemen.
zie laatste bestbuy guide voor een goede combo.
edit: ik moet wel zeggen dat de client blijkbaar nog geen fatsoenlijke multi-tread support heeft. maar voor elke andere game is 2 cores tegenwoordig te weinig.
[ Voor 10% gewijzigd door RocketKoen op 22-12-2011 08:17 ]
Into2 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 07:51:
Hier ook een vraag mbt de systeemeisen.
Ik speel nu op een:
Core2duo 6600 @ 2,40 Ghz
2 GB geheugen
Nvidia 8800 GTX
Hopeloos zou ik het niet noemen, maar +4GB RAM is geen overbodige luxe. Eventueel een nieuwe videokaart kan ook wonderen doen. Daarbij hoef je niet bang te zijn dat je de videokaart niet meer kunt gebruiken na een update, gezien je die in een nieuwe configuratie er gewoon weer bij kunt prikken. Een andere mogelijkheid, een die ik binnenkort ga doen, is deze configuratie:Je videokaart zou het prima aan moeten kunnen.
Je RAM is aan de krappe kant
Je processor is hopeloos outdated.
Ik zou dus een nieuwe mamaplank, processor en >4GB RAM nemen.
zie laatste bestbuy guide voor een goede combo.
edit: ik moet wel zeggen dat de client blijkbaar nog geen fatsoenlijke multi-tread support heeft. maar voor elke andere game is 2 cores tegenwoordig te weinig.
Moederbord: Asrock A75 Extreme6 (FM1 socket)
Processor: AMD A8-3870K Black Edition (Quadcore) (of een model lager als deze niet snel beschikbaar komt)
Geheugen: Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C (8GB)
Videokaart: Radeon HD6550D (zit op de processor gebakken)
Dit alles voor nog ongeveer 256 euro!!!
[ Voor 14% gewijzigd door Who Am I? op 22-12-2011 10:15 ]
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Sinds gisteren op de Kaas planeet beland, ga daar vanavond wat verder rondstruinen, dual-wield Lightsaber is trouwens erg vet, haha.
Verwijderd
13:00 onze tijd meen ikThomasSchrader schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:17:
De servers die down zijn is dat tot een bepaalde tijd?
Verwijderd
Heb vrij vaak het idee dat b.v. mijn compannion veel meer damage doet dan ik.
Inmiddels level 28 en laatste stuk van Tatooine aan het doen. Al wel heel even gekeken op Alderaan maar mensen raadde me pas aan om op level 30 daar terug te komen.
Volgens mij is de sith warrior gewoon weak, mijn marauder voelt ook weak vergeleken met mijn bhVerwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:19:
Nog andere mensen die een Sith Juggernaut spelen die de class op zich wat zwak vinden ?
Inmiddels level 28 en laatste stuk van Tatooine aan het doen. Al wel heel even gekeken op Alderaan maar mensen raadde me pas aan om op level 30 daar terug te komen.
Digitale pc-download Origin PC Download
Tijdelijk uitverkocht
Nieuwe voorraad binnenkort verwacht
Tja weet niet wat er aan de hand is, maar mijn bol.com CE heeft ondertussen ook al een week vertragingshoombak schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:23:
Wat is dit nou weer dan, ik wil het spel kopen via Origin:
[...]
Tot nu toe geen problemen met mijn Marauder maar ook now low lvl.. Hoe waren de ervaringen tijdens de end-game bij de beta?Xenophoben schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:20:
[...]
Volgens mij is de sith warrior gewoon weak, mijn marauder voelt ook weak vergeleken met mijn bh
Hij is dan ook tijdelijk uitverkochtshoombak schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:23:
[...]
Ik heb hem via Ebay, ik heb (nietsvermoedend) de Digital Deluxe Edition (+Pre-order code waar je nu niks meer aan hebtshoombak schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:23:
[...]
Dat is gewoon andersom, BH is gewoon OP, Bounty hunter is net een one man army waarbij je met alle andere classes toch veel meer moet opletten wat je doet.Xenophoben schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:20:
[...]
Volgens mij is de sith warrior gewoon weak, mijn marauder voelt ook weak vergeleken met mijn bh
Verwijderd
Had dat al van meerdere mensen gehoord. (Dat BH redelijk OP is momenteel)Ashrah schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:28:
[...]
Dat is gewoon andersom, BH is gewoon OP, Bounty hunter is net een one man army waarbij je met alle andere classes toch veel meer moet opletten wat je doet.
Weet voor me zelf in ieder geval wel dat ik voorlopig nog op me Jugg blijf. Sowieso geen zin om opnieuw de eerste 28 levels te moeten doen.
En het verhaal van de Jugg is erg leuk gedaan.
Nu alleen nog even wat meer levels pakken zo dat ik wat beter uit de voeten kan
Volgens mij heeft het niets met merk te maken want ik heb het ook op mijn Nvidia. Met name bij die eerste hub na de spaceport.Wilibrord schreef op donderdag 22 december 2011 @ 08:15:
[...]
Ik ook... die fluo groene "flikker" had ik ook al in beta. Ook hier een Radeon, een 6870.
Opzicht is dit ook best logisch. De juggernaut blijft toch een tank klasse die vooral veel damage kan hebben en het niet direct van dmg dealen moet hebbe.Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:19:
Nog andere mensen die een Sith Juggernaut spelen die de class op zich wat zwak vinden ?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ervaring is veel gezegd. Ik heb vooral de indruk dat er nog niet veel volk is op de server. Ben maar een paar Republic tegen gekomen en dat kwam toen ik echt voor hun town aan het wachten was. Anders kom je ze amper tegen (level 32 speaking).defiler1974 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:34:
iemand al ervaring met world-pvp. Wordt er veel geganked, of kan dit juist niet?
Hopelijk op hoger level meer!
World PvP ben ik nog niet echt tegengekomen. Een aantal keer een Jedi gezien, maar die lui willen volgens mij ook niet zo snel een battle aangaan. Toch moet ik zeggen dat er sinds gister ( de launchday ) er gelukkig wel meer republic guys rondlopen.
Ik kreeg net een mail van Bol.com dat ze de CEs volgende week pas weer verwachten. Wel stom aangezien op de site nu staat 2-4 werkdagen... we zullen het zien... waarschijnlijk dus niet meer spelen de komende dagen...Shorkan schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:25:
[...]
Tja weet niet wat er aan de hand is, maar mijn bol.com CE heeft ondertussen ook al een week vertraging
Lekker.. tegen mij zeiden ze gister aan de telefoon dat volgens hun gegevens mijn CE de 20e is verstuurd.. naja maar hopen dat ie vandaag bij de post zit dan.Yerap schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:51:
[...]
Ik kreeg net een mail van Bol.com dat ze de CEs volgende week pas weer verwachten. Wel stom aangezien op de site nu staat 2-4 werkdagen... we zullen het zien... waarschijnlijk dus niet meer spelen de komende dagen...
Hebben ze nu weer CEs op de site staan?
nieuwe tab openen is te moeilijk?Shorkan schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:52:
[...]Hebben ze nu weer CEs op de site staan?
Gister op Tatooine voor het eerst. Was lekker mobs aan het afslachten en werd ineens aangevallen. Had hem nog bijna neer gehaald ook. Terwijl ik op de grond lig te wachten om m'n medical probe zie ik hem nog een shuttle roepen en weg was diedefiler1974 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 09:34:
iemand al ervaring met world-pvp. Wordt er veel geganked, of kan dit juist niet?

Vervolgens een beetje de smaak te pakken voor pvp, dus naar de andere kant van Tatooine gegaan om zelf wat te ganken. Aardig gelukt al zeg ik zelf. Heb 1 iemand die rustig niets vermoedend aan het questen was bruut afgeslacht. Hij probeerde nog met een force cloack weg te rennen, maar ondanks dat ik hem niet meer zag rende mijn companion er vrolijk achteraan
Al met al ben ik helemaal tevreden met mijn assassin in pvp!
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
SWTOR.com is currently unavailable while we perform scheduled maintenance. Please check back again soon!
We do what we must because we can.
Ik snap niet helemaal waarom de website elke keer offline wordt gehaald als de game-servers maintenance hebben. Ze zouden ze toch niet op dezelfde servers hebben draaien?jeroenm17 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:16:
Gisteren gehaald vandaag geinstalleerd wil ik een account aan maken is de website down...
SWTOR.com is currently unavailable while we perform scheduled maintenance. Please check back again soon!
Waarschijnlijk om een gigantische stormloop op de forums te voorkomen.Metalkai schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:17:
[...]
Ik snap niet helemaal waarom de website elke keer offline wordt gehaald als de game-servers maintenance hebben. Ze zouden ze toch niet op dezelfde servers hebben draaien?
"zomg! maintenance during the day?! US/EU BIAS! And they're 2min late, fail game, if it's not up right now I will cancel sub! And I bet there'll be queues again! Fk bioware, they went down the drain after mass effect, dragon age 2 sux, another game company destroyed by EA. Yes ban me, I dare you, I am paying customer and I have rights! I'll sue you faster than you can spell Przewalskipaardje!"
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.