Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah bijna dus ! dank je. Ik moet zeggen dat ik het niet echt een in volgorde heb gedaan omdat er een lvl 22 aanbod me te helpen met de heroic quests.

Mijn eerste impressie van de game is erg goed, en ik al uitkijk naar vanavond. Ik vind de UI alleen iets te futuristisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:47:
Ah bijna dus ! dank je. Ik moet zeggen dat ik het niet echt een in volgorde heb gedaan omdat er een lvl 22 aanbod me te helpen met de heroic quests.

Mijn eerste impressie van de game is erg goed, en ik al uitkijk naar vanavond. Ik vind de UI alleen iets te futuristisch.
Je kan het beste niet geholpen worden worden door veel hogere level characters omdat je dan zelf veel minder xp krijgt.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Thormodo schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:55:
[...]...Overigens heb je als tank, maar weinig abilities die puur zijn bedoeld om threat te genereren. Je moet het vooral hebben van je 50% extra threat van je "stance". Dus bijvoorbeeld stockstrike zal gewoon veel schade moeten blijven doen, anders kun je niet meer tanken.
Mwah, als Powertech tank heb ik behalve me stance ook nog een dart (ben naam van de skill vergeten) die thread trekt, kan je elke 20sec (?) casten en zo hou je altijd de aandracht van de mob(s).

[ Voor 17% gewijzigd door Tyoi op 21-12-2011 11:59 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Thormodo schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:59:
[...]

No shit, je moet een level 10 ook niet vergelijken met een level 50. Ik als level 20 Vanguard doe het echter prima tussen de level ~35 lui (ook bijvoorbeeld DPS Commando's) was mijn conclusie.

[...]

Nog zo'n Captain Obvious. Het ging er om of een Vanguard effectief is in PvP, wat dus in mijn ervaring gewoon het geval is. (En dan gaat het niet alleen maar om schade doen.)
Hé gezellige Henkie, ik probeer alleen juiste info te verschaffen.
Zoals jij het doet voorkomen lijkt het alsof je volledig gelijkwaardig bent in pvp met de buff naar 50.

Doen alsof mensen open deuren intrappen is een beetje flauw, geef dan zelf meteen correcte volledige info. |:(

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alien B.O.B. schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:53:
[...]
Je kan het beste niet geholpen worden worden door veel hogere level karakter omdat je dan zelf veel minder xp krijgt.
Dat klopt maar ik heb het puur over de Heroic quests. Ik heb expres een lage populatie server gekozen en ik had hierdoor niet heel veel keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tyoi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:53:
[...]

Mwah, als Powertech tank heb ik behalve me stance ook nog een dart (ben naam van de skill vergeten) die thread trekt, kan je elke 20sec (?) casten en zo hou je altijd de aandracht van de mob(s).
Je krijgt ook nog een AoE variant van die spell.
Dus je hebt zoiso al 12s taunt agro (met een cd van 30s geloof ik).
Voor de rest hoef je om agro te houden, maar de helft van de damage te doen van een DPS. Je hebt namelijk je 150% stance, en veel DPS classes hebben stances of skills die hun treath generation juist verlagen.

Ik heb nog nooit een tank gezien die moeite had met agro houden. Op een paar bosses na die zich gewoon niet laten tanken (ook als de tank als enige op die boss ging, terwijl de DPS met adds bezig is ging de boss op de DPS en healer af).
Wat ik wel heb gemerkt is dat er tanks zijn die in slechte of DPS gear rondlopen... en die dan op de healer gaan schelden als ze telkens dood gaan...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben eigenlijk nog geen tank tegengekomen die agro kan houden (niet van mij in ieder geval). Ik ben een Sniper, en zelfs als ik lange pauzes tussen aanvallen houd, krijg ik nog steeds agro. Heb volgens mij ook nog geen threat-reduction ability, dus veel kan ik er niet aan doen. Tenzij ik gewoon ergens in een hoekje ga zitten en mijn 1-skill ga spammen, maar dat schiet natuurlijk ook niet erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfox83
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2023
Ik speel momenteel een mercenary, dps specced. Ik vraag mij wel af hoe viable die class zal zijn in dungeons. Of ik niet gepushed ga worden om te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de personen kunnen doen als ze de volgende melding krijgen tijdens het inloggen? (no active subscription), terwijl je 30 dagen zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Into2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-01-2021
RocketKoen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:02:
[...]

Tenzij je graag elke avond eerst 2 uur in de rij staat, zou ik dat niet doen.
liever de eerste week af en toe een queue en dan de rest van je ervaring een volle leuke server met tweakers dan deze week geen queue's en een half lege server met russen ;-)

zoals eerder aangegeven door iedereen.. de queue's willen niet zeggen dat de server vol zit, het is een manier om de aanwas van mensen te verdelen over de servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, tanken. Ik heb van mijn jedi consular een shadow gemaakt dus ik dacht om eens even tanken te proberen in Esseles. Nou, dat kon ik mooi vergeten, ik heb voornamelijk achter de jedi sentinels aangerend :P

Ik weet het, ik weet het. Je hebt geen tank nodig op Esseles (alhoewel een healer wel helpt voor de lolnukers). Maar toch, hoe moet ik strak in andere flashpoints dat gaan bijhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:23:
Weet iemand wat de personen kunnen doen als ze de volgende melding krijgen tijdens het inloggen? (no active subscription), terwijl je 30 dagen zou krijgen.
Je moet eerst een betaalmethode invoeren voordat je die 30 dagen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Tyoi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:53:
[...]

Taunts zijn wat anders dan abilities die puur bedoeld zijn om threat te verhogen (en vaak dus ook minder schade doen). En die zitten er (volgens mij) niet in.
Sneezzer schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:58:
[...]

Hé gezellige Henkie, ik probeer alleen juiste info te verschaffen.
Zoals jij het doet voorkomen lijkt het alsof je volledig gelijkwaardig bent in pvp met de buff naar 50.

Doen alsof mensen open deuren intrappen is een beetje flauw, geef dan zelf meteen correcte volledige info. |:(
Ik had het over de effectiviteit van de Vanguard in PvP. Dat jij het vervolgens nodig vind om wijsneuzerig elk detail van mijn verhaal na te gaan en inderdaad "open deuren in te trappen"...
Natuurlijk heb je mindere gear en minder abilities. Anders is de lol van (PvP) gear verzamelen er ook snel vanaf.
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:24:
Ach ja, tanken. Ik heb van mijn jedi consular een shadow gemaakt dus ik dacht om eens even tanken te proberen in Esseles. Nou, dat kon ik mooi vergeten, ik heb voornamelijk achter de jedi sentinels aangerend :P

Ik weet het, ik weet het. Je hebt geen tank nodig op Esseles (alhoewel een healer wel helpt voor de lolnukers). Maar toch, hoe moet ik strak in andere flashpoints dat gaan bijhouden?
Je krijgt op level 14 je tanking stance en guard ability :).

[ Voor 27% gewijzigd door Thormodo op 21-12-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Normale mobs in groepjes van 4/5/6/etc zijn nu zo makkelijk als Lightning Sorcerer.
Chain Lightning -> Force Storm (stuns en procced instant Chain Lightning) -> Chain Lightning -> Loot :P.
Ben op het moment level 39 en oranje groepjes (level 41/42) kan ik makkelijk aan.
Is er iemand hier die Madness als spec heeft om te levelen? Deze wil ik binnenkort ook een keer proberen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Erg vermakelijk spel. De gesproken dialoog is goed. Alleen heb ik moeite met mijn class, hij is leuk om te spelen. Maar ik heb het gevoel dat iedereen Sith Inq. speelt. Ben nu level 10, maar ik twijfel nog of ik niet een andere class moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Jerry! Vanavond flashpoint doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:24:
[...]

Je moet eerst een betaalmethode invoeren voordat je die 30 dagen krijgt.
Moet je dan daadwerkelijk een maand kopen, of kan je gewoon een betaalmethode invoeren en vervolgens weer cancelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
maniak schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:27:
Erg vermakelijk spel. De gesproken dialoog is goed. Alleen heb ik moeite met mijn class, hij is leuk om te spelen. Maar ik heb het gevoel dat iedereen Sith Inq. speelt. Ben nu level 10, maar ik twijfel nog of ik niet een andere class moet beginnen.
Sith Inquisitor is inderdaad wel veel gespeeld bij ons in de guild is zo'n 12 van de 30 SI maar goed ze hebben gelukkig 3 specs en ik ben de enige SI:A tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Laatst online: 01-09 11:04
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:24:

Tijdens Esseless heb je ook nog geen Tank-skills. Die krijg je pas op level 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:30:
[...]

Moet je dan daadwerkelijk een maand kopen, of kan je gewoon een betaalmethode invoeren en vervolgens weer cancelen?
Is zover ik weet onzin, ik had pre-order in december. Heb er nu staan dat ik nog 28-29 dagen kan spelen vanaf 20-12-2011 en heb niks betaald of ingevoerd behalve me retailcode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Rtzrs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:31:
[...]

Is zover ik weet onzin, ik had pre-order in december. Heb er nu staan dat ik nog 28-29 dagen kan spelen vanaf 20-12-2011 en heb niks betaald of ingevoerd behalve me retailcode!
Misschien omdat je 48 uurs gebeuren nog niet om is?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rtzrs schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:31:
[...]

Ik kan ook gewoon spelen(pre-order), maar mijn broertje had gister een key gekocht en krijgt de 'no subscription' error. Je kon gister op de SWTOR forum je email posten (als je het probleem had), maar ik kan niet posten op het forum... lol, geen rechten of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42
Jorrie schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:33:
[...]

Misschien omdat je 48 uurs gebeuren nog niet om is?
Dat denk ik dus ook.
Die grace-period ofz.
Duurt tot morgen en daarna moet je echt een betalingsmethode hebben ingevoerd.
Kijk maar bij je account op swtor.com
alle vinkjes moeten aanstaan (behalve security key die is optioneel) om te spelen
na de EGA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:30:
[...]

Je kan het gewoon invoeren en daarna cancelen zonder problemen. Als je geen timecard gebruikt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser387 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:31:
[...]

Tijdens Esseless heb je ook nog geen Tank-skills. Die krijg je pas op level 14.
Maar is het dan wel te doen om die stuiterballen sentinels bij te houden? Echt, ze springen er op af en voordat ik er bij ben is het een half uur later ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Waarom is de securitykeyapp alleen voor f*cking iphone als android een grotere marktaandeel heeft?!

http://www.swtor.com/info/security-key

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:40:
[...]

Maar is het dan wel te doen om die stuiterballen sentinels bij te houden? Echt, ze springen er op af en voordat ik er bij ben is het een half uur later ofzo.
Ook omdat nog geen enkele tank zijn 'tankskills' heeft, ben je eigenlijk met 3 DPS en 1 healer (of zelfs met 4 DPS). Ik vind het zelf veel makkelijker met een healer erbij.

Tanken wordt pas serieus bij de volgende instance vanaf level 15-16 (Hammer Station)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tyoi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:41:
Waarom is de securitykeyapp alleen voor f*cking iphone als android een grotere marktaandeel heeft?!

http://www.swtor.com/info/security-key
Die voor Android en Blackberry is nog in de maak. Geen idee waarom het zo lang moet duren, lijkt me dat tijd zat hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
prutser387 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:43:
[...]

Ook omdat nog geen enkele tank zijn 'tankskills' heeft, ben je eigenlijk met 3 DPS en 1 healer (of zelfs met 4 DPS). Ik vind het zelf veel makkelijker met een healer erbij.

Tanken wordt pas serieus bij de volgende instance vanaf level 15-16 (Hammer Station)
Vanaf level 16 worden de Inquisitor/Consular pas tanks eerder heb je gewoon de skills niet. Als Marauders/Sentinels gaan jumpen moet je meteen met "Force Speed" (force speed/sprint ?? ) erachteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalkai schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:14:
Ik ben eigenlijk nog geen tank tegengekomen die agro kan houden (niet van mij in ieder geval). Ik ben een Sniper, en zelfs als ik lange pauzes tussen aanvallen houd, krijg ik nog steeds agro. Heb volgens mij ook nog geen threat-reduction ability, dus veel kan ik er niet aan doen. Tenzij ik gewoon ergens in een hoekje ga zitten en mijn 1-skill ga spammen, maar dat schiet natuurlijk ook niet erg op.
op welk level is dat?
Want de enige manier waarop ik agro krijg in een H4 of flashpoint, is als ik iets anders aanval dan de tank.
En dat is op mn gunslinger.
Wel al lvl 35.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:45:
[...]

op welk level is dat?
Want de enige manier waarop ik agro krijg in een H4 of flashpoint, is als ik iets anders aanval dan de tank.
En dat is op mn gunslinger.
Wel al lvl 35.
Dit is op level 28. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik gewoon slechte spelers tegenkom, of gewoon mensen die het nog niet helemaal snappen (begrijpelijk, het is nog steeds een nieuw spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 11-09 18:39
Metalkai schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:47:
[...]

Dit is op level 28. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik gewoon slechte spelers tegenkom, of gewoon mensen die het nog niet helemaal snappen (begrijpelijk, het is nog steeds een nieuw spel).
Als je een goeie tank heb, en zo nu en dan countermeasures popt, komt er helemaal niets op je af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalkai schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:47:
[...]

Dan moet je echt absurd slechte tanks hebben. Die vergeten hun tanking stance aan te zetten ofzo.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzzz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-11-2021
maniak schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:27:
Daar zit ik op dit moment ook een beetje mee. Zeker Sorcerer zie ik veel voorbij komen. Maar inmiddels ben ik eindelijk level 20 dus ik vind het zonde om nu overnieuw te beginnen. Dus dan maar hopen dat EA binnenkort met een dual-spec systeem komt en ik gewoon een healing offspec kan nemen. Dan kom je toch wel aan genoeg groepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Is er iets bekend betreffende wanneer SWTOR weer beschikbaar is? Ik heb het nog niet gekocht en volgens mij is het niet mogelijk om het momenteel überhaupt te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Err... kan toch via origin?

Nvm, ik zie inderdaad dat de knoppen het niet meer doen...

[ Voor 55% gewijzigd door Tyoi op 21-12-2011 12:57 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Origin was volgens mij uitverkocht :+

Je moet even kijken op eBay, daar heb ik een digital deluxe editie gekocht voor €40,-!

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arnlith schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:49:
[...]

Als je een goeie tank heb, en zo nu en dan countermeasures popt, komt er helemaal niets op je af.
Countermeasures heb ik dus niet nog, dat krijg ik pas op level 30.
Moet denk toch maar wat vaker met guildleden gaan spelen, kan ik de threat-levels beter vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Metalkai schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:14:
Tank moet af en toe natuurlijk zijn taunt doen én als jij de grootste agro-whore bent guard op jou doen zodat je 50% reductie in threat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 16:16
Wegens de onbekende leveringstijd bij Dixons heb ik de game net maar bij de Free Record Shop gehaald. Kan ik nu iedergeval alvast spelen. Omdat ik de game niet meer kan cancelen heb ik binnenkort dus 2x SWTOR. Hopelijk valt de game makkelijk te verkopen.

Welke server zitten de meeste Tweakers?

[ Voor 7% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 21-12-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:09:
Wegens de onbekende leveringstijd bij Dixons heb ik de game net maar bij de Free Record Shop gehaald. Kan ik nu iedergeval alvast spelen. Omdat ik de game niet meer kan cancelen heb ik binnenkort dus 2x SWTOR. Hopelijk valt de game makkelijk te verkopen.

Welke server zitten de meeste Tweakers?
The Red Eclipse. Maar ik zou nog eens goed nadenken of je daar wel wilt spelen. Want er zijn momenteel queues van meer dan een uur. En er is bekend gemaakt dat dit voorlopig nog zo wel zal blijven (al dan niet in mindere mate), aangezien de cap van die server bijna is bereikt.
Er zijn nog een paar servers waar Tweakers zitten, maar die stonden in de topicwarning van het vorige topic (misschien iets voor de startpost) en die is nu weg.

[ Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 21-12-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Thormodo schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:26:
[...]

Ik had het over de effectiviteit van de Vanguard in PvP. Dat jij het vervolgens nodig vind om wijsneuzerig elk detail van mijn verhaal na te gaan en inderdaad "open deuren in te trappen"...
Natuurlijk heb je mindere gear en minder abilities. Anders is de lol van (PvP) gear verzamelen er ook snel vanaf.
Jeetje, te weinig slaap gehad?

Misschien kun je ook even naar jezelf kijken hoe je mensen noemt ipv. meteen als captian obious of wijsneus te bestempelen als iets je niet zint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:50
Red Eclipse plaats 1083 in queu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stifl0r
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-03-2024
Nu al???!!?!?!
Dat word dalijk maar op tijd weer alvast inloggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-09 09:23

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:23:
Je zult een game-time code of auto incasso moet instellen op je account

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Sneezzer schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:14:
[...]

Jeetje, te weinig slaap gehad?

Misschien kun je ook even naar jezelf kijken hoe je mensen noemt ipv. meteen als captain obvious of wijsneus te bestempelen als iets je niet zint.
Elke keer als ik een lang verhaal post om iemand te helpen, komt er weer iemand aan die een (minuscuul) detail heeft ontdekt wat niet 100% klopt/volledig is. Zo ook in dit geval leken mij die details redelijk evident (zeker voor de persoon aan wie het gericht was).
Op die manier is de lol er voor mij redelijk snel vanaf ja.
Maar goed hier verschillen we duidelijk van mening in >,<.

[ Voor 28% gewijzigd door Thormodo op 21-12-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
In dat geval begrijp ik niet waarom je de moeite neemt om mensen die het duidelijker proberen te maken (zoals je zelf ook poogt te doen) gaat kleineren...

Laat maar, zo vervuild dit topic alleen nog maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
Enige voordeel van de late levering van mijn CE bij Mycom is dat ik me de komende dagen als mijn preorder toegang verlopen is niet hoef te ergeren aan de lange queues :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow Red eclipse que van 1000 is ineens 7 ..?
Hebben ze de server weer omhoog gegooid in capiciteit?
Volgens SR loopt The Red Eclpise wel tegen zijn grens aan.

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=60893

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:30:
Wow Red eclipse que van 1000 is ineens 7 ..?
Hebben ze de server weer omhoog gegooid in capiciteit?
Volgens SR loopt The Red Eclpise wel tegen zijn grens aan.

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=60893
Schiet inderdaad op nu 136

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Voor mensen die zo lang in een queue zitten weten wel verrekte weinig mensen hoe je queue spelt :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Que?

:+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Valt me trouwens tegen dat t.net amper bericht over swtor....
Zo een kleine release is het nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
Sneezzer schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:35:
Valt me trouwens tegen dat t.net amper bericht over swtor....
Zo een kleine release is het nu ook weer niet.
valt mij ook op, ben ook erg benieuwd naar verkoop nummers hoop dat dat snel bekend wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik heb bewust voor een server gekozen met een lagere populatie.. tot op heden nog geen queues gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LijkjeNL schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:36:
[...]

valt mij ook op, ben ook erg benieuwd naar verkoop nummers hoop dat dat snel bekend wordt
ik las vanochtend ergens 1,5miljoen. kan zo snel alleen niet meer vinden waar.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Dan heb je wel als nadeel denk ik dat je straks in een behoorlijk lege server terechtkomt, hopelijk valt dat mee uiteindelijk.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Eclipse server que (sorry spellings politie) beweegt niet ... ik sta al 10 minuten op 26. ..

edit 25

Edit, ik zit erin

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 16:16
Red Eclipse gaat het denk ik niet worden, geen zin om elke keer uren in de wachtrij te moeten staan.

Iemand nog andere aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
maniak schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:36:
Ik heb bewust voor een server gekozen met een lagere populatie.. tot op heden nog geen queues gezien :)
Same here. En als het echt te leeg is, migrate ik gewoon. Was toch voorlopig niet van plan veel vriendjes te gaan maken, sociaal doen is wat lastig met een klein kind naast je dat om de 3 uur honger heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft SW:TOR een hoge instapdrempel in verhouding tot bv. WoW?

Het spel ziet er heel leuk uit, maar het lijkt mij niet een standaard "zwaarden, magie & draken" MMO-RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Bah. Ik probeer de game te starten via Remote desktop (net voordat ik van werk naar huis vertrek) maar alleen de launcher doet het. Na drukken op 'Play' crasht swtor.exe.

Het is trouwens lightsaber, force en hutts. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Tyoi op 21-12-2011 13:49 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:46:

Het spel ziet er heel leuk uit, maar het lijkt mij niet een standaard "zwaarden, magie & draken" MMO-RPG.
Valt wel mee, het wordt ook wel WoW in space of WoW 2.0 genoemd.
Ik heb WoW nooit gespeeld, maar het speelt gewoon als een mmorpg maar dan met zijn eigen unieke features en aardigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt aan de class die je neemt. De Agent/Smuggler lijkt een hogere drempel te hebben dan andere classes. Jedi Knight en Sith Warrior voelen redelijk standaard aan, vooral in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je wow hebt gespeeld moet dit ook te begrijpen zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guiding
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 23:14
Tyoi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:48:
Bah. Ik probeer de game te starten via Remote desktop (net voordat ik van werk naar huis vertrek) maar alleen de launcher doet het. Na drukken op 'Play' crasht swtor.exe.

Als je het over Microsoft Remote Desktop hebt, die ondersteund geen 3d-applicaties (iig geen games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Hmmm... is er een alternatief? (logmein?)

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Tyoi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:48:

Tyoi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:53:
3D-acceleratie werkt niet in RDP, je kan wel Logmein of VNC gebruiken die gebruiken de lokale videodrivers van het "bron station"

[ Voor 14% gewijzigd door Ashrah op 21-12-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Het is iets 'anders' dan WoW, maar IMHO is het verschil tussen Rift en WoW vergelijkbaar. Hoe je zaken target en de skills die je gebruikt e.d. is vrijwel hetzelfde.
Zwaarden; check. Magie; check. Draken; check (in ieder geval beesten die er op lijken).

Hey, daarnaast, WoW heeft ook sinds TBC spaceships dus zo anders is het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Tyoi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:53:
logmein werkte geloof ik wel maar is zwaarder, dus je zit dan alsnog naar een slideshow te kijken.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Nou ja, gaat toch alleen maar om de queue starten. Ik heb het nu net geinstalleerd, swtor.exe bljift nu wel actief maar ik krijg alleen maar zwart scherm :|

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om te horen dat het niet een hele hoge instapdrempel heeft! Ik denk dat ik het na de kerst even ga ophalen. Eerst even inlezen om te kijken wat voor een class ik zou willen kiezen.

Bedankt voor de snelle antwoorden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:09:
Goed om te horen dat het niet een hele hoge instapdrempel heeft! Ik denk dat ik het na de kerst even ga ophalen. Eerst even inlezen om te kijken wat voor een class ik zou willen kiezen.

Bedankt voor de snelle antwoorden. :)
Vrij laag zelfs volgens mij. Zat gisteren in een FP met iemand die nog nooit een MMO gespeeld had en die kon vrij aardig meekomen met alles, had niet echt problemen. (op het feit na dat ik haar even uit moest leggen dat ze haar saberstaff moest equippen in plaats van haar vibroblade :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Er wordt naar mijn idee best veel uitgelegd. Zo krijg je regelmatig Tips te zien, zoals Movement in het begin. Als je een beest moet aanvallen krijg je een tip over Aanvallen. Ga je dood, dan krijg je een tip over wat je dan moet doen, enz.

Ik vind dat er bijvoorbeeld veel meer wordt uitgelegd dan in de begindagen van WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Exitium schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:11:
[...]

Vrij laag zelfs volgens mij. Zat gisteren in een FP met iemand die nog nooit een MMO gespeeld had en die kon vrij aardig meekomen met alles, had niet echt problemen. (op het feit na dat ik haar even uit moest leggen dat ze haar saberstaff moest equippen in plaats van haar vibroblade :+)
Vibroblade? Zeker een licht erotische RP server? :9

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Tyoi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:08:
Nou ja, gaat toch alleen maar om de queue starten. Ik heb het nu net geinstalleerd, swtor.exe bljift nu wel actief maar ik krijg alleen maar zwart scherm :|
Maakt niet uit als je eenmaal bent ingelogd kom je automatisch in de queu van de server waar je de meesste characters op hebt aangemaakt. Dat zwarte scherm is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

Heel apart, ik kwam net in The red eclipse zonder queue :/!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Snappie88 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:13:
[...]

Vibroblade? Zeker een licht erotische RP server? :9
Lolbroek. :P Dingen bestaan echt hoor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Nou, na bijna 5 uur van installatie-ellende en het op de kop tikken van een game card (verplicht 96dagen spelen >:) ben ik er klaar voor!! nou ja, bijna... nog een beetje werken en wachten tot dochterlief op bed ligt en dan....swoesjjj :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
chieldtm schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:42:
Nou, na bijna 5 uur van installatie-ellende en het op de kop tikken van een game card (verplicht 96dagen spelen >:) ben ik er klaar voor!! nou ja, bijna... nog een beetje werken en wachten tot dochterlief op bed ligt en dan....swoesjjj :9 :9
TIP: Ga vast in de que staan zodra je de kans hebt ;)

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vond de installatie van cd ook erg langzaam gaan. Had dat maar opgegeven en gedownload. Download + Installatie ging sneller dan van cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Who Am I? schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:44:
Of rol gewoon op een light server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Who Am I? schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:44:
[...]

Ik pak een light-pve server.. ik ga niet wachten op queu,qeue,que (of hoe je dat ook noemt, solly spel politie >:) )PVP hoop ik in de niet al te verre toekomst met mijn broertje te doen. Pak dan wel een andere server
Hydra schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:47:
[...]

Of rol gewoon op een light server :)
JUIST!!!! ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Manny_Moare op 21-12-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
chieldtm schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:47:
Ik pak een light-pve server.. ik ga niet wachten op queu,qeue,que (of hoe je dat ook noemt, solly spel politie >:) )
LOL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

chieldtm schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:47:
[...]queu,qeue,que (of hoe je dat ook noemt, solly spel politie >:)[...]
Lol, 'Queue' :X

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
gewoon de Q

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Queue van Nightmare Lands stond om 13:00 op 766. Ik moet helaas zo weg, maar gewoon effe snel macro gemaakt en mijn char in een cantina geplaatst. Ga echt niet om een uur of 6 nog eens anderhalf uur in de queue zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik geloof die queuenummers niet meer. Gisteren al een paar keer gehad dat ik opeens van een hoog getal naar onder de 50 ging.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chester schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:00:
Ik geloof die queuenummers niet meer. Gisteren al een paar keer gehad dat ik opeens van een hoog getal naar onder de 50 ging.
Dat gebeurd als ze de server cap verhogen. Het is nu al een paar keer gebeurd, en volgens mij net weer.
De meeste servers staan nu niet meer op Full, maar op Heavy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Laatst online: 13:52
Ik denk dat ze de Q kunstmatig hooghouden voor spreiding van mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Eens kijken of dat met SWTOR langer duurt dan met andere mmo's. Het zou eens tijd worden dat er een goed alternatief is voor WoW. Je ziet toch wel veel gebeuren dat er bij een nieuwe mmo heel veel mensen overstappen om vervolgens na een paar maanden weer terug te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Het enigste waar ik bang voor ben is dat lvl 50 te laag is. Ik zit nu op 26 en ik kan niet zeggen dat ik echt heb door gelvld. (wel EGS)

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tyoi schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:07:
Het enigste waar ik bang voor ben is dat lvl 50 te laag is. Ik zit nu op 26 en ik kan niet zeggen dat ik echt heb door gelvld. (wel EGS)
Ik denk dat dat wel meevalt. Alles wijst erop dat levellen veel langzamer wordt na 35. Level zegt sowieso niet zo heel veel. Kijk maar naar WoW, 85 levels maar je bent er toch nog zo doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
ik heb een bankrekening aan mijn paypal gekoppeld maar kan dan nog steeds niet subsriben? wat is dit voor bs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:34
Xenophoben schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:05:
Ik denk dat ze de Q kunstmatig hooghouden voor spreiding van mensen
Dat lijkt me wel, zou een beetje lullig zijn dat je tijdens de EA tot level xx gespeeld hebt en nu ineens niet meer bij je characters kunt omdat de servers altijd vol zitten. Dit zal met name zijn om de nieuwe spelers van de 'volle' servers af te schrikken.

Ikzelf zit op Sith'ari (ofzoiets). Die was net nieuw op het moment dat mijn EA begon. Gisteren had ik voor het eerst een queue daarop. Maar dat was maar 20 minuutjes en tijdens het eten :) Vanavond kijk ik wel weer verder.

Tot nu toe heb ik een Sith assassin, een Commando en een Jedi Guardian aangemaakt. Guardian bevalt me nog het best. Wat op zich vreemd is, meestal heb ik niks met 'warrior' klasses en meer met caster/ranged...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
playlogic schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:10:
ik heb een bankrekening aan mijn paypal gekoppeld maar kan dan nog steeds niet subsriben? wat is dit voor bs
Paypal schijnt alleen te werken als er een creditcard aan gekoppeld is. Beetje onzin aangezien je dan net zo goed direct je creditcard kan gebruiken, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

RocketKoen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:16:
[...]

die wil je liever niet in je lichaamsholtes hebben :P
Dat ligt eraan, bij een Schredder Prototype Vibroblade heb ik mijn bedenkingen, maar als m'n vriendin voor kerst een Deft Champion's Vibroblade vraagt kan dat wel geregeld worden })

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snappie88 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:12:
[...]

Dat ligt eraan, bij een Schredder Prototype Vibroblade heb ik mijn bedenkingen, maar als m'n vriendin voor kerst een Deft Champion's Vibroblade vraagt kan dat wel geregeld worden })
Mijn wookie heeft zoiets als die laatste...
die wil je niet in je hebben hoor... langs de lengte van die oversided dildo zitten 3x3 plasma-arcs (zoals in een cattle-prod)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
Metalkai schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:11:
[...]

Paypal schijnt alleen te werken als er een creditcard aan gekoppeld is. Beetje onzin aangezien je dan net zo goed direct je creditcard kan gebruiken, maar ja.
grote onzin idd
Pagina: 1 ... 5 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.