Acties:
  • 0 Henk 'm!

• encryped
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:56
Brutal1ty schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:44:
[...]

Er zijn zat low-pop servers... Alleen iedereen, ook alle mensen post-launch proberen op heavy tot full servers te komen -_-',,,, voor hen En ons niet handig...
Ook heb je guilds die vooraf in servers worden ingedeeld toevallig is mijn guild (The brotherhood of Light) ook op The Red Eclipse ingedeeld (ben al wat tweakers tegengekomen). Natuurlijk ga je dan niet de keuze maken om op een andere server te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 07:42
Daar heb je een punt ;)

Weet iemand hoe het zit met het gerucht dat servers niet op volle capaciteit draaien vooopig? Doel hiervan zou zijn dat spelers en guilds zich gelijkmatiger zouden verdelen, en zodra de meeste servers very heavy of full zijn gaat de capaciteit omhoog enig idee?

En als iemand weet of bioware al gereageerd heeft op het feit dat hun HeroEngine maar 1 core gebruikt: let me know... Het kill m'n performance nogal =/ En velen met mij...

Spel is voor de rest trouwens echt top, op de standaard launch-mmo bugs etc na. Voice acting ftw =D

Ps: typefouten enz: telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:27
Beetje jammer dat ie eerst met 3.5MB per sec ging downloaden en nu maar 1MB/sec.. beetje jammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Nou lekker kut, gebruik m'n Travel skill en hoppa crash 2 desktop... nummer #663 in de queue, verwacht niet dat ik binnen een uur kan spelen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379851

Waar is hij digitaal te kopen? Aangezien hij bij Origins uitverkocht is en het toch begint te kriebelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-06 13:15
Gelukkig heb ik niet zo veel last van crash bugs zeg. In 4 dagen tijd 1 keer eruit gegooid, maar gelukkig wel naar het character select scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 17:58
Anoniem: 379851 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:19:
Waar is hij digitaal te kopen? Aangezien hij bij Origins uitverkocht is en het toch begint te kriebelen!
dlcompare.com

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Jochem Boom schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:20:
Gelukkig heb ik niet zo veel last van crash bugs zeg. In 4 dagen tijd 1 keer eruit gegooid, maar gelukkig wel naar het character select scherm.
hier nog helemaal niet enkel afk gedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:27
Anoniem: 379851 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:19:
Ik heb um net gekocht bij g2play.net .. Koop ik vaker dingen. Had binnen 2 min mijn key binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Niet online
Black Eagle schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:18:
Nou lekker kut, gebruik m'n Travel skill en hoppa crash 2 desktop... nummer #663 in de queue, verwacht niet dat ik binnen een uur kan spelen... :(
Naja net binnen een uur, zie nu het scherm verspringen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-02 18:11

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Net bij de BrtSmt geweest... en ben nu aan het installen...duurt al 2.5 uur!!! en zo traagjes is mijn pctje nou ook weer niet..

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277102

Same here, 6 uur begonnen met installeren.. nog bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Anoniem: 277102 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:26:
Same here, 6 uur begonnen met installeren.. nog bezig..
en dan straks de Q nog... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-06 19:02
1150 mensen in de que.
het is echt niet te doen als je maar een paar uurtjes hebt om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:15
Q van 20 minuten, yeah right :O Log eens ff allemaal uit ja, ik wil speule! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:10
samvdheijden schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:48:
Q van 20 minuten, yeah right :O Log eens ff allemaal uit ja, ik wil speule! :X
20 minuten? Dat is echt een queue van niets :p, bijna 2 uur op mijn server, lol. Verder vermaak ik me dusver iig nog prima, vind de balmorra quests persoonlijk alleen wat minder interessant, hoop hier snel weg te kunnen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 21:18:
[...]

20 minuten? Dat is echt een queue van niets :p, bijna 2 uur op mijn server, lol. Verder vermaak ik me dusver iig nog prima, vind de balmorra quests persoonlijk alleen wat minder interessant, hoop hier snel weg te kunnen :p.
Ik vond daar alleen de eerste paar quests weinig aan, na de eerste questhub vond ik het echter een stuk interessanter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426307

Brutal1ty schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:15:
Daar heb je een punt ;)

Weet iemand hoe het zit met het gerucht dat servers niet op volle capaciteit draaien vooopig? Doel hiervan zou zijn dat spelers en guilds zich gelijkmatiger zouden verdelen, en zodra de meeste servers very heavy of full zijn gaat de capaciteit omhoog enig idee?

En als iemand weet of bioware al gereageerd heeft op het feit dat hun HeroEngine maar 1 core gebruikt: let me know... Het kill m'n performance nogal =/ En velen met mij...

Spel is voor de rest trouwens echt top, op de standaard launch-mmo bugs etc na. Voice acting ftw =D

Ps: typefouten enz: telefoon
Nu je het zegt, ik heb 2 processen swtor.exe *32 eentje draait op thread 5 (wtf?) en gebruikt 3.9GB ram en eentje draait op thread 7 en gebruikt 19mb ram....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 426307 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 21:32:
[...]

Nu je het zegt, ik heb 2 processen swtor.exe *32 eentje draait op thread 5 (wtf?) en gebruikt 3.9GB ram en eentje draait op thread 7 en gebruikt 19mb ram....
3.9GB?! Volgens mij loopt iets niet helemaal goed bij jou. Het spel heeft bij mij nog nooit boven de 1.2GB in gebruik gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-03 12:43
Ik heb een sith inquisitor level 10 (Janno) op The Red Eclipse in de guild Empire of Tweakers, maar aangezien ik onregelmatig kan spelen de komende tijd speel ik nu af en toe op een andere server. Ik kan geen half uur van te voren inloggen (als ik niet speel moet er gewerkt worden op de machine (8> ) en als ik tijd heb om te spelen wil ik ook spelen, niet wachten :P. Als het wat rustiger wordt ga ik zeker weer in EoT spelen, maar helaas nu even niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

ik zweer het je..... dit is het eerst spel dat er langer over doet om te installeren dan windows..
al bezig van af 17.50......denk je slim te zijn (lui) door ff naar de Brt-Smt te rijden.. hoef je niet te downloaden...
dikke avond verpester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:15
Sow, in die tijd had ik hem gedownload én geïnstalleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

samvdheijden schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 21:56:
Sow, in die tijd had ik hem gedownload én geïnstalleerd!
Ik ben maar de mmorpg die niet bij naam genoemd zal worden gaan spelen :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426307

Metalkai schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 21:45:
[...]

3.9GB?! Volgens mij loopt iets niet helemaal goed bij jou. Het spel heeft bij mij nog nooit boven de 1.2GB in gebruik gehad.
Ik heb de windows pagefile afstaan, blijkbaar gebruikt swtor die nogal. Meteen als ik het opstart zit het rond de 1.8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

KLAAARRRRR!!!!!!!!!!!!!!! van 17.50 tot 22.50 over een install....nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-06 01:47
Ik zit op 6,52 GB van de 8 GB gebruikt ^^ Hier ook pagefiles uit staan.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-06 18:25
Ik heb er gewoon voor gekozen om op een andere server te gaan spelen. Heb het spel vandaag binnen gekregen, en ik wou eingelijk tussen de rest van de tweakers gaan zitten op een soort van NL server, maar ik heb echter geen zin in queues... Dat verpest zo de speelervaring naar mijn idee! Zit nu op een RP-PVE server genaamd Shaltin Tunnels. Mocht het later wat rustiger worden dan kom ik als nog jullie kant op misschien en start ik daar gewoon een andere char op!

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

TRE is zeker geen Nederlandse server. Hte meeste anderstalig gebabbel wat ik in general chat voorbij zie komen is Spaans, maar die worden vaak meteen verzocht om Engels te praten in dat kanaal en hun eigen taal te bewaren voor een apart kanaal of guildchat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 07:42
Sceptor of Ragnos server heeft áárdig wat NL'ers aan de empire kant en een standaard 30 minuten queue lijkt het ;p Gezellig druk. Meer empire dan republic spelers (duhh), maar het lijkt énigsinds mee te vallen de verdeling. Het is niet zoals op sommige wow pvp servers 10:1.

Heerlijke game, nu ik m'n processor van 2600 naar 3600mhz heb ge OC'd loopt ie ook nog een stuk beter :+ Ookal gebruikt hij nogsteeds maar 1 thread (en dus 1 processor bij mij).

Heerlijke game! Paar maandjes verder zal het echt op en top zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-06 13:46
ik zit er aan te denken om deze game eens op te pakken. ik heb al jaren een knipperlicht relatie met wow (rond expansions en grote patches speel ik weer een paar maanden). En ik ben wel weer eens toe aan wat nieuws.

Ik zie echter dat al veel mensen lvl30 oid zijn. Is de game zo makkelijk of hoe zit dat? En hoe zit het met end game content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
Meeste mensen die level 30 zijn hebben early access gekregen.

End game is wel wat getest op de beta begreep ik, al moet ik zeggen dat sommige zaken extreem spartaans aanvoelen (healen iig), vandaag een worldboss met een raid neergelegd maar de raidframes zijn echt 3x niets (het voelt zelfs nog slechter aan dat wow vanilla healing in MC), gelukkig zijn dergelijk bazen tank & spank maar ik zie niet veel in end-game pve zonder sterk verbeterde raidframe en click casting.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lvl 30 heeft mij ongeveer 2 dagen (48 uur) speeltijd gekost.
en dan heb ik nog een stel dialogen geskipped en wist ik al precies wat ik moest doen, omdat ik het in de beta al een keer had gedaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
level 21 1 dag 17 uur en 31 minuten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:18
Mijn GM is level 44 maar die heeft al EA sinds 1ste dag. Ik ben net 23 sinds vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

Zo me eigen eindelijk van Taris af gekregen (memory bug)
dekn geef het nog een poging nu er geen que is.

Iemand suggesties hoe nu tot 35 te levelen zonder terug te gaan naar Taris?

ben nu 33 en Quesh is level 36 - 37

EDIT*
Wat ze zeiden over de laatste 15 levels klopt denk ik wel.
Tegen level 32/33 aan komen de bugs je om je oren vliegen.

u bent gewaarschuwd.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 251710 op 21-12-2011 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 13-06 09:58

Alcmaria

Syntax Error in 10

chieldtm schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:51:
KLAAARRRRR!!!!!!!!!!!!!!! van 17.50 tot 22.50 over een install....nice
zou ik toch nog eens naar je config kijken, op mijn laptop binnen anderhalf uur gedownload en geinstalleerd.. dus er gaat iets niet goed bij je ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20111221-4c5ca.png
Anoniem: 251710 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 02:24:
Zo me eigen eindelijk van Taris af gekregen (memory bug)
dekn geef het nog een poging nu er geen que is.

Iemand suggesties hoe nu tot 35 te levelen zonder terug te gaan naar Taris?

ben nu 33 en Quesh is level 36 - 37

EDIT*
Wat ze zeiden over de laatste 15 levels klopt denk ik wel.
Tegen level 32/33 aan komen de bugs je om je oren vliegen.

u bent gewaarschuwd.
In de thanksgiving beta was dit wel waar. Nu ben ik zelf nog geen bugs tegen gekomen (lvl 35 nu).
Maar als je niet meer terug naar Taris durft.
Spacebattles
Warzones
Flashpoints.

[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 21-12-2011 07:42 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Goed ik lees het al, ik ga mijn CE code lekker bewaren en een char rollen als ze serverside en clientside de boel wat beter op orde hebben. Zowiezo bezig om flink wat Steam holiday achievements te scoren, dus dat houd me voorlopig wel even zoet ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06 12:24
encryped schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:13:
[...]

Ook heb je guilds die vooraf in servers worden ingedeeld toevallig is mijn guild (The brotherhood of Light) ook op The Red Eclipse ingedeeld (ben al wat tweakers tegengekomen). Natuurlijk ga je dan niet de keuze maken om op een andere server te spelen
Hey daar zit ik ook bij :o <--Zzirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Zelf level 33 nu, was de 1e 2 dagen van EA ziek en kon bijna niet spelen jammergenoeg, ben behalve de bugs die ik tijdens de beta al gereport had (en die gewoon niet gefixed zijn) nog geen nieuwe tegengekomen gelukkig, wel een aantal dingen die fout getuned zijn, level 30 elite die me two shot b.v. (7k vs 13k HP)

Overall bevalt het me prima tot nog toe.
Namu schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:56:
[...]

Mijn schip is te groot om te docken en verzekeren :(

[edit]Dat, en ik heb die account al 6 maanden uit staan en m'n schipje zit ver in nu enemy territory... :'(
Prutser ..... en niet waar je scheepje is gewoon veilig in low sec.

btw welke server zit je?
Erikie schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:00:
Maar het lijkt er dus op dat er veel eve spelers sw spelen.. Ik ben benieuwd wat hun reacties zijn!
Mensen uit alle MMO's spelen ben al mensen tegengekomen die ik ken uit Lotro, Aoc, WoW, Eve en EQ :p
MrVegeta schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:17:
Lame, zit ik in een flashpoint, ga dood en crash. Queue van 600 :/
Uhm das raar hoort geen queu te krijgen als je crasht en binnen 2/3 minuten weer terug inlogt.

[ Voor 62% gewijzigd door Ashrah op 21-12-2011 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-06 15:40
Ding! Level 11! Ik vermaakt me erg goed! Geen queue gehad want ik speel op een Light Server *O*
maniak schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:18:
Beetje jammer dat ie eerst met 3.5MB per sec ging downloaden en nu maar 1MB/sec.. beetje jammer ;)
11.4 MB/sec hier maandagavond.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-05 19:31
Gisteren ook maar aan TOR gewaagd. Had de beta even gespeeld maar dat trok me totaal niet... toch overstag gegaan en gisteren een digitale versie gekocht bij cdkeydiscount ofzo. 41 euro en binnen 10 min key binnen.
Omdat ik de beta nog op m'n HD had staan was ik vrij snel klaar met installeren en ben in 2 uurtjes spelen op lvl 6 uit gekomen met m'n imperial agent :) Leuke storyline tot nu toe en ze speelt heerlijk weg. Nu nog beslissen of ik voor Sniper of Operative ga...
Iemand die me kan helpen kiezen? :)

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Potame schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:15:
Gisteren ook maar aan TOR gewaagd. Had de beta even gespeeld maar dat trok me totaal niet... toch overstag gegaan en gisteren een digitale versie gekocht bij cdkeydiscount ofzo. 41 euro en binnen 10 min key binnen.
Omdat ik de beta nog op m'n HD had staan was ik vrij snel klaar met installeren en ben in 2 uurtjes spelen op lvl 6 uit gekomen met m'n imperial agent :) Leuke storyline tot nu toe en ze speelt heerlijk weg. Nu nog beslissen of ik voor Sniper of Operative ga...
Iemand die me kan helpen kiezen? :)
Hoe wil je spelen? :)

Zelf ben ik voor sniper gegaan, omdat deze in onze vaste groep het beste uit kwam als ranged DPS :)
Erg leuke class om te spelen, niet altijd even gemakkelijk om afstand te krijgen, maar ik kom er nog aardig doorheen. In PvP is het leuk om ergens van bovenaf te snipen ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Topicstarter
iemand Mandalorian Raiders flashpoint al eens gedaan? Is een stap omhoog vanuit instances als Athriss.

Die 2e boss (2 jedi en 2 ranged) was voor ons best lastig met deze groep:

Guardian Tank 25
Scoundrel Healer 29
Commando DPS 22
Shadow DPS 25

Alles wat ik hier van terug kan vinden doen mensen het ook met een groep van lvl 30's. Ik denk dat we gewoon te weinig dps of healing hadden. Na een paar wipes en verschillende strategieën moest jammergenoeg onze healer er van door want ik had hem graag nog afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Dus, wil ik hem net kopen op Origin, is de digital download tijdelijk uitverkocht? Das lekker ruk :)

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-06 15:40
zoude ze hem niet meer verkopen bij origin om meer que's te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:19:
iemand Mandalorian Raiders flashpoint al eens gedaan? Is een stap omhoog vanuit instances als Athriss.

Guardian Tank 25
Scoundrel Healer 29
Commando DPS 22
Shadow DPS 25

Alles wat ik hier van terug kan vinden doen mensen het ook met een groep van lvl 30's. Ik denk dat we gewoon te weinig dps of healing hadden. Na een paar wipes en verschillende strategieën moest jammergenoeg onze healer er van door want ik had hem graag nog afgemaakt.
Wij waren met een 29 tank, 27 healer en 21 & 24 dps. Eerste keer een wipe omdat een van de dpsers disconnecte. 2e keer waren ze neer. Eerst die Jedi met de blauwe sabers afmaken, want die springt van persoon naar persoon. Verder gewoon van te voren afspreken op welke volgorde je ze daarna gaat afmaken. Ik had als tank wel zo een beetje al mn cooldowns moeten gebruiken, maar dat mag ook wel bij een boss :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

Xenophoben schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:33:
zoude ze hem niet meer verkopen bij origin om meer que's te voorkomen?
Daar los je de que's toch niet mee op? Plus mensen die het willen gaan spelen zoude zo kunnen afhaken, dus het lijkt me niet echt een goede zet.

Baal er nu wel goed van dat ik hem niet meteen hebt gekocht...

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:04

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Gisteren level 13 aangetikt en voor het eerst de Esseles gedaan. Een hele leuke ervaring. Als dit de eerste instance ervaring is van nieuwe spelers hebben ze dat leuk gedaan! Epic verhaal, die death cruiser voor het raam :Y

Ben nu een female gunslinger en die heeft zulke snarky comments de hele tijd. Echt balen als ik de conversatie roll verlies van die saaie Jedi :N

Valt me ook op dat de beste gear eigenlijk player made is. Even de AH afgestruind voor blauwe wapens op mijn level en dat is allemaal playermade en <1000 credits, dus prima te doen. Mijn oude char (was scoundrel, maar speel toch liever ranged) had echter op level 10 een supercoole Blade-achtige zonnebril van de AH. Die kan ik helaas nergens meer vinden. Volgens mij zijn helm-pieces relatief zeldzaam op lagere leves. Sowieso is er op de hele AH geen headgear te vinden onder of tot mijn level op mijn server.

Alhoewel...AH...volgens mij heet het hier ITM of TM.

[ Voor 3% gewijzigd door FunkyTrip op 21-12-2011 09:37 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-05 19:31
ReCreator schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:17:
[...]

Hoe wil je spelen? :)

Zelf ben ik voor sniper gegaan, omdat deze in onze vaste groep het beste uit kwam als ranged DPS :)
Erg leuke class om te spelen, niet altijd even gemakkelijk om afstand te krijgen, maar ik kom er nog aardig doorheen. In PvP is het leuk om ergens van bovenaf te snipen ;)
Ik ben in WoW altijd een shadowpriest geweest, met een healing offspec. Dus dat trekt mij altijd wel. Echter is 't zo dat je dan 95% van de tijd gedwongen wordt om te healen :( Ben dus ook geneigd om voor sniper te gaan, in de hoop dat je je spec in de toekomst toch nog kunt wijzigen naar Operative... keuzes :(

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:04

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Seth_Chaos schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:52:
[...]

Wat een onzin het heet niet voor niets NEED. Als iemand een item nodig heeft voor zijn companion mag deze dat gewoon aangeven. Dat hoort bij het spel. Ik wordt juist misselijk van mensen die hun eigen regeltjes verzinnen binnen de regels van het spel.
Dit heeft op de forums ook al tot veel discussie geleid. Ben ook op benieuwd wat de nieuwe standaard qua ethiek wordt. Mensen zijn gewend voor 1 character te zorgen, maar je companion is een significant onderdeel van je single player ervaring. De mijne tankt als een beest en schiet monsters bijna net zo snel neer als ik. Misschien dat over een paar weken/maanden het gewoon normaal wordt om te needen voor je companion. Ik heb er voorlopig nog geen oordeel over en vraag of ik mag needen als het een upgrade is voor companion.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Chester schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:35:
[...]

Wij waren met een 29 tank, 27 healer en 21 & 24 dps. Eerste keer een wipe omdat een van de dpsers disconnecte. 2e keer waren ze neer. Eerst die Jedi met de blauwe sabers afmaken, want die springt van persoon naar persoon. Verder gewoon van te voren afspreken op welke volgorde je ze daarna gaat afmaken. Ik had als tank wel zo een beetje al mn cooldowns moeten gebruiken, maar dat mag ook wel bij een boss :p
Vreemd. Als wij de sentinel (was voor ons de marauder) neer hakten, dan gingen de andere 3 in een enrage. Onze tank/healer kon dat niet handelen. Dus wij wilden ze sowieso alle 4 tegelijk neerhakken. Maar onze healer zat ook al vrij snel zonder regen/energy. Misschien dat die paar levels op de tank dan meer verschil maken dan op de dps.

Onze tactiek was om de guardian de 2 ranged te laten aggroen en vervolgens de 2 melee meenemen naar de trap om die daar alvast neer te dpsen tot 10%, zodat je geen last hebt van de special attacks van de 2 ranged als je in melee range staat. Maar na 2 van de 4 waren we die paar keer al onze trooper kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-06 13:01
Thormodo schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:07:
Need is nog altijd geweest "I need it for myself and my main spec". Niet ik heb het nodig voor mijn (toekomstige) offspec of mijn pet.
En dan ben je inderdaad behoorlijk asiociaal als je gaan needen op basis van je companions. Dan kan je op een gegeven moment wel alles gaan needen als je een volle set companions hebt.
Zo had ik pas een jedi knight in Esseles die need rollde op een assault cannon "voor de mods". Was dat het de laatste boss was en dat het dus geen zin meer had om te leaven.. :|

Gisteren even 'opnieuw' begonnen, als in tweede consular gestart. :P Die is inmiddels bijna level 12 en heeft Esseles al gehealed. Nu net begonnen op Coruscant, vanavond verder levellen. En dan rond level 20-25 maar eens kijken of ik m'n sage of shadow eerst verder level. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 15:42

Namu

Silver Wings Of Morning

Ashrah schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:51:
Zelf level 33 nu, was de 1e 2 dagen van EA ziek en kon bijna niet spelen jammergenoeg, ben behalve de bugs die ik tijdens de beta al gereport had (en die gewoon niet gefixed zijn) nog geen nieuwe tegengekomen gelukkig, wel een aantal dingen die fout getuned zijn, level 30 elite die me two shot b.v. (7k vs 13k HP)

Overall bevalt het me prima tot nog toe.

[...]

Prutser ..... en niet waar je scheepje is gewoon veilig in low sec.

btw welke server zit je?
Oh ja :x Dat is waar.

En ik zit op Basilisk Droid, Empire als Namu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Laatst online: 10-05 10:00
Anoniem: 82860 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:19:

Guardian Tank 25
Scoundrel Healer 29
Commando DPS 22
Shadow DPS 25

Gisteren ook gedaan:
lvl 21 sorc (healer)
lvl 23 Jugg (tank)
lvl 23 PT (tank, ikzelf)
lvl 25 Mara (dps)

We bleven whipen na 2 bosses (dps gaat flink omhoog).

Na de jugg geswitched te hebben voor een lvl 23 BH healer ging het in 1x goed.
Kwamen wel meteen een bug tegen, we konden de lootbox niet openen (misschien doordat we een char hadden gewisseld?

De volgorde van de kills:
-JK
-JC
-Troep >:)
-Smugg

Laatste baas was weer makkelijker.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ah jullie gebruikten 2 healers? En jij als tank continu de JK taunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Exitium schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:42:
[...]

Zo had ik pas een jedi knight in Esseles die need rollde op een assault cannon "voor de mods". Was dat het de laatste boss was en dat het dus geen zin meer had om te leaven.. :|

Gisteren even 'opnieuw' begonnen, als in tweede consular gestart. :P Die is inmiddels bijna level 12 en heeft Esseles al gehealed. Nu net begonnen op Coruscant, vanavond verder levellen. En dan rond level 20-25 maar eens kijken of ik m'n sage of shadow eerst verder level. :P
Wij hebben binnen de guild de regel mbt drops:
-Eerste keus voor de class van je main char.
-Tweede is voor de spec (bijv. tank voor de mods als het oranje is)
-Derde keus voor je companions.

Trouwens, draai ook een aantal x het eerste flashpoint als je flink OP bet, dan kun je oranje gear farmen voor je companions en deze met mods (guild crafter?) bij houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sneezzer schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:00:
[...]
Trouwens, draai ook een aantal x het eerste flashpoint als je flink OP bet, dan kun je oranje gear farmen voor je companions en deze met mods (guild crafter?) bij houden.
Heb je voor blauwe mods niet net zoveel mats nodig als een blauw armour items dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Anoniem: 82860 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:56:
Ah jullie gebruikten 2 healers? En jij als tank continu de JK taunten?
Ja, 2 healers.

Nee, ik taunte de JK enkel als hij een healer sloeg, de mara had mijn guard op zich en kon daardoor wel wat hebben.
Hij springt ook weer weg voordat een target neer gaat.

Mijn opener was assault from above, daarna ben ik bij de Smugg en Troep gaan staan, hierdoor kon ik agro houden met AoE attacks. We stonden met zijn allen "op" elkaar waardoor de Mara permanent de JK kon dps-en zonder te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Sneezzer schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:03:
[...]

Ja, 2 healers.

Nee, ik taunte de JK enkel als hij een healer sloeg, de mara had mijn guard op zich en kon daardoor wel wat hebben.
Hij springt ook weer weg voordat een target neer gaat.

Mijn opener was assault from above, daarna ben ik bij de Smugg en Troep gaan staan, hierdoor kon ik agro houden met AoE attacks. We stonden met zijn allen "op" elkaar waardoor de Mara permanent de JK kon dps-en zonder te rennen.
Wij hebben deze gedaan met een lvl 28, 25, 25, 22... na de eerste whipe merkte we dat de overgebleven steeds sterker werden met als laatste een flink lompe AoE damage. Toen hebben we de laatste 2 maar gewoon tegelijk omgelegd... dat is het makkelijkste :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Laatst online: 30-06-2023
En na alle capaciteitsverhogingen heb ik nu al een queue van >15 minuten op the Red Eclipse...
Volgens mij houden ze m artificeel op full...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 15:42

Namu

Silver Wings Of Morning

Merroc schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:13:
En na alle capaciteitsverhogingen heb ik nu al een queue van >15 minuten op the Red Eclipse...
Volgens mij houden ze m artificeel op full...
of... Er zitten gewoon veel mensen op die server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ReCreator schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:09:
[...]

Wij hebben deze gedaan met een lvl 28, 25, 25, 22... na de eerste whipe merkte we dat de overgebleven steeds sterker werden met als laatste een flink lompe AoE damage. Toen hebben we de laatste 2 maar gewoon tegelijk omgelegd... dat is het makkelijkste :)
Wel met een melee tank ook? Ik vraag me af of je namelijk niet in het voordeel bent met een ranged tank in dit gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=60893

Ze houden de cap inderdaad lager, maar onder andere Red Eclipse begint toch echt het maximale te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:52
Ugh, ik zit mn hoofd te breken over welke advanced class ik nou ga van de bounty hunter.
Powertech lijkt me ideaal voor PvE, maar mercenary weer voor PvP.

Heeft iemand argumenten die me misschien kunnen helpen?
Ik neem eigenlijk aan dat Powertech de burst mist die in pvp nodig is.

Overigens, wat is dit vet zeg. Kan nie wachten tot vanavond!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:41:
[...]

Vreemd. Als wij de sentinel (was voor ons de marauder) neer hakten, dan gingen de andere 3 in een enrage. Onze tank/healer kon dat niet handelen. Dus wij wilden ze sowieso alle 4 tegelijk neerhakken. Maar onze healer zat ook al vrij snel zonder regen/energy. Misschien dat die paar levels op de tank dan meer verschil maken dan op de dps.

Onze tactiek was om de guardian de 2 ranged te laten aggroen en vervolgens de 2 melee meenemen naar de trap om die daar alvast neer te dpsen tot 10%, zodat je geen last hebt van de special attacks van de 2 ranged als je in melee range staat. Maar na 2 van de 4 waren we die paar keer al onze trooper kwijt.
Ja, die enrages zijn idd klote. Gelukkig kan ik aardig wat klappen opvangen als Juggernaut. Moest alleen wel goed opletten, want Juggernauts hebben geen geweldige AOE skills, dus moest ik veel tabben om de rest veilig te houden. En natuurlijk een Guard op de healer =)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Laatst online: 30-06-2023
Metalkai schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:16:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=60893

Ze houden de cap inderdaad lager, maar onder andere Red Eclipse begint toch echt het maximale te bereiken.
Mja, het zal wel door de vakantie (of het vrijvragen van iedereen) komen dat het om 10u 's ochtends al raak is op een woensdag :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Ik merkte dat het vanochtend merkbaar rustiger was op de weg, dus denk dat iedereen vrij heeft voor swotr ;)

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s

Heli0s

Wat ik zo lees op internet, denk ik dat ze idd de verkoop stop hebben gezet om de que's wat te verminderen. Dus maar even kijken waneer ik hem kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 14:22

Snappie88

Mr. Hollywood

Gisteravond een Republic Smuggler aangemaakt op Basilisk Droid en deze tot level 6 gekregen. Nu maar eens goed bedenken of ik puur DPS (Gunslinger) of DPS/Healing (Scoundrell) wil gaan. Persoonlijk neig ik naar Gunslinger, maar ben bang dat ik dan moeite ga krijgen met het vinden van groepen.

Dat vanuit cover schieten is trouwens wel even wennen, ben benieuwd of deze class mij kan bekoren.

Zit overigens in een guild met een clubje (Zweedse en Nederlandse) vrienden (leren kennen in WoW), ik ben de enige Smuggler en er is één Trooper :') Rest allemaal Jedi...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik heb al lekker kunnen spelen met mijn Imperial Agent Sniper, die level 40 heeft bereikt :D

Een paar punten die opvallen:
Sniper kan in hele korte tijd een grote hoeveelheid damage doen, maar dat werkt ook redelijk averechts, aangezien je ook heel snel neergaat zonder tank.

Series of Shots lijkt heel zwak, maar schiet op het eind 2-3 kogels achter elkaar af, dus in totaal 5-6 schoten. Standaard doet dit 1800 damage, maar als alle kogels critten, doe je 3500 crit damage!

Coversysteem is nog wel wat bugged, ik sta soms ik cover en dan worden mijn cast abilities allemaal interrupt, zonder reden. En soms kan ik helemaal niet in cover gaan. Oplossing hiervoor is snel untargeten, stapje verzetten en dan op F rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ai.... van de dev-tracker.
(ik zit op Frostclaw)

General Discussion -> Warning on high population servers
As many of you know, we're experiencing high load and corresponding queues on some servers.This is to be expected during launch, as a high number of people want to play the game, and for long stretches at a time.

We're monitoring all of our servers around the clock, and we're raising server population caps where required. However, to ensure our long-term goals of server stability and healthy populations, we do not want to raise population caps too rapidly.We want incoming players to populate lower population servers. At the same time, higher population servers will not be 'locked' because we want to allow people to join a server to play with their friends if they wish to.

With this in mind, we wanted to notify everyone of some consistently high population servers. These servers are closing in on their absolute population cap (the maximum amount of players who can be on the server at any given time) and will likely have a queue to enter even at off-peak play times.

We strongly advise you to not create new characters on these servers, unless you are prepared to queue to play.

EU-based servers

Bloodworthy – EU English - PvP
Frostclaw – EU English - PvE
Legions of Lettow – EU English - PvP
The Red Eclipse – EU English - PvE
Tomb of Freedom Nadd – EU English - PvP

[ Voor 3% gewijzigd door Sneezzer op 21-12-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het raar trouwens dat er maar drie NA servers vol zijn, terwijl er negen EU servers vol zijn.
Ik denk dat Bioware zich echt verkeken heeft op het aantal mensen in de EU die zijn gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzzz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-11-2021
Ik zit ook op Frostclaw en het is inderdaad belachelijk druk af en toe. Wel goed dat ze dus zo'n waarschuwing afgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
Thasquealer schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:18:
Ugh, ik zit mn hoofd te breken over welke advanced class ik nou ga van de bounty hunter.
Powertech lijkt me ideaal voor PvE, maar mercenary weer voor PvP.

Heeft iemand argumenten die me misschien kunnen helpen?
Ik neem eigenlijk aan dat Powertech de burst mist die in pvp nodig is.

Overigens, wat is dit vet zeg. Kan nie wachten tot vanavond!
Ik speel een Trooper Vanguard (de mirror van de Powertech) (op het moment level 23) en daarmee doe ik goede zaken in PvP (stuk of 10 games, altijd in de top 3). Je moet ook onthouden dat de Powertech niet alleen kan tanken, maar ook genoeg dps skills heeft. (Hij heeft trees voor beide.)

Ja, je je zult met een tank specced Powertech minder schade doen dan een dps spec Mercenary (of dps Powertech), maar het is zeker voldoende. Verder zul je met een Powertech de gevechten ook langer overleven. Hoewel je met de Powertech wel vooral veel melee DPS abilities hebt.

Eén van de beste dingen is de guard ability. Die kan je op één persoon plaatsen, waardoor 50% van de schade die hij krijgt naar jou wordt overgebracht. Waardoor je dus echt een bijvoorbeeld een healer kunt beschermen. (En hij jou vervolgens weer kunt healen.)

In PvP zijn er verschillende soorten medals die je kunt krijgen, deze geven je weer valor (je PvP rank) en "commendations" om PvP gear etc. mee te kopen. Die krijg je van o.a. schade doen en kill (assists). Maar ook van guarden. En omdat je genoeg schade doet en en je medals krijgt van guarden zit ik dus vaak in de top qua medals.

De Powertech is dus een semi ranged (veel van je abilities hebben een korte range) tank of dps.
En de Mercenary is een ranged dps of healer.
Het is maar net wat je wilt. Voor effectiviteit in PvP hoef je het in ieder geval niet te laten.

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 21-12-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-06 20:39

Hierkomik

Zo dan...

Ik had 2 dagen terug ook Mandolorian Raiders FP gedaan, die boss met die 4 partymembers was idd pittig. Ik ben een BH dps/healer en nadat we een dps waren kwijtgeraakt heb ik half meegeholpen met healen. Duurde even, maar wel mooi neer.

Gisteren een Imperial Agent aangemaakt. In eerste instantie wilde ik dat een alt maken, maar ik zit nu op lvl 11 en het kan me totaal niet bekoren. Het cover-systeem vind ik vreselijk werken. Misschien dat ik er nog een healer van maak, maar voorlopig zal ze alleen voor professions gebruikt worden. Dus even snel naar lvl 15/16 en spaceship met 2e companion zodat je 2 erop uit kunt sturen in missions, en dan weer terug naar BH (en dan zal de Sith Inquisitor wel mijn alt gaan worden).

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356975

Ik ben gisteren, al na 10 minuten wachten in een que en het wachten zat te zijn, ook maar begonnen op een server met light population. Sluis shipyards ofzo uit mijn hoofd.
Nu een sith sorc, level 11 daar.

Scheelt dat ik nog geen hoge level chars had op de andere servers. Maar toch blijft het jammer om weer overnieuw te moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2022

Hican

hican.net

Ik heb The Old Republic de laatste tijd niet echt meer gevolgd, omdat ik veel te druk ben geweest met BF3 en MW3, maar wil het nu toch weer oppakken / gaan proberen. Wat is een lekkere class om veel te solo'en?

In WoW heb ik zo'n beetje iedere class wel tot 85 gespeeld en vond het teamen / PvEen erg leuk, maar merkte toch dat ik ook veel solo speelde, omdat ik pas laat in de avond kan. Dus in deze MMO ben ik op zoek naar een goeie solo class. Wie heeft tips? De Sith Inquisitor leek me wel wat.

Hican.net | IT Blog about all that is interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:52
Thormodo schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:42:
[...]

Ik speel een Trooper Vanguard (de mirror van de Powertech) (op het moment level 23) en daarmee doe ik goede zaken in PvP (stuk of 10 games, altijd in de top 3). Je moet ook onthouden dat de Powertech niet alleen kan tanken, maar ook genoeg dps skills heeft. (Hij heeft trees voor beide.)

Ja, je je zult met tank spec Powertech minder schade doen dan een dps spec Mercenary (of dps Powertech), maar het is zeker voldoende. Verder zul je met een Powertech de gevechten ook langer overleven. Hoewel je met de Powertech wel vooral veel melee DPS abilities hebt.

En één van de beste dingen is de guard ability. Die kan je op één persoon plaatsen, waardoor 50% van de schade die hij krijgt naar jou wordt overgebracht. Waardoor je dus echt een bijvoorbeeld een healer kunt beschermen.

In PvP zijn er verschillende soorten medals die je kunt krijgen, deze geven je weer valor (je PvP rank) en "commendations" om PvP gear etc. mee te kopen. Die krijg je van o.a. schade doen en kill (assists). Maar ook van guarden. En omdat je genoeg schade doet en en je medals krijgt van guarden zit ik dus vaak in de top qua medals.
Thx voor de info!
Ik denk dat ik gewoon de knoop ff moet doorhakken en gewoon PT gaan.
De rest komt later wel, maar het is goed om te weten dat je ook met guarde valor/commendations krijgt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Thormodo schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:42:
[...]

Ja, je je zult met een tank specced Powertech minder schade doen dan een dps spec Mercenary (of dps Powertech), maar het is zeker voldoende. Verder zul je met een Powertech de gevechten ook langer overleven. Hoewel je met de Powertech wel vooral veel melee DPS abilities hebt.
Houd er wel rekening mee dat dit verschil steeds groter wordt naarmate je een hoger level wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Hican schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:45:
Ik heb The Old Republic de laatste tijd niet echt meer gevolgd, omdat ik veel te druk ben geweest met BF3 en MW3, maar wil het nu toch weer oppakken / gaan proberen. Wat is een lekkere class om veel te solo'en?

In WoW heb ik zo'n beetje iedere class wel tot 85 gespeeld en vond het teamen / PvEen erg leuk, maar merkte toch dat ik ook veel solo speelde, omdat ik pas laat in de avond kan. Dus in deze MMO ben ik op zoek naar een goeie solo class. Wie heeft tips? De Sith Inquisitor leek me wel wat.
Ze krijgen allemaal een companion die je aanvuld, dus je kunt voor elke gaan als je solo wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Sneezzer schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:51:
[...]

Houd er wel rekening mee dat dit verschil steeds groter wordt naarmate je een hoger level wordt.
Iedereen wordt in PvP opgeschaald naar level 50 ;). En er zaten bij de potjes dat ik speelde genoeg hogere levels tussen.
In PvE zal het verschil in DPS steeds groter worden ja, maar dat kun je weer enigszins compenseren door je companion keuze. Overigens heb je als tank, maar weinig abilities die puur zijn bedoeld om threat te genereren. Je moet het vooral hebben van je 50% extra threat van je "stance". Dus bijvoorbeeld stockstrike zal gewoon veel schade moeten blijven doen, anders kun je niet meer tanken.

[ Voor 36% gewijzigd door Thormodo op 21-12-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thormodo schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:55:
[...]

Iedereen wordt in PvP opgeschaald naar level 50 ;). En er zaten bij de potjes dat ik speelde genoeg hogere levels tussen.
Alleen qua stats.
een lvl 50 heeft een hoop skills, cooldowns en talents die een lvl 10+ bolster niet heeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:43
RocketKoen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:57:
[...]

Alleen qua stats.
een lvl 50 heeft een hoop skills, cooldowns en talents die een lvl 10+ bolster niet heeft.
Dat niet, maar je bent niet bij voorbaat kansloos, en nutteloos. Gewoon bij je groepje blijven, en je bent altijd van waarde. Dat Bolster systeem is wel goed zo, Warhammer had dat ook tot op zekere hoogte, en warhammer was kwa pvp toch wel een van de betere games die ik gespeeld heb. (op Ultima Online na dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
RocketKoen schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:57:
[...]

Alleen qua stats.
No shit, je moet een level 10 ook niet vergelijken met een level 50. Ik als level 20 Vanguard doe het echter prima tussen de level ~35 lui (ook bijvoorbeeld DPS Commando's) was mijn conclusie.
Nog zo'n Captain Obvious. Het ging er om of een Vanguard effectief is in PvP, wat dus in mijn ervaring gewoon het geval is. (En dan gaat het niet alleen maar om schade doen.)

[ Voor 33% gewijzigd door Thormodo op 21-12-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Thormodo schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:55:
[...]

Correct, maar toch niet....

Je gear gaat verder uiteen lopen waardoor de verschillen ook anders gaan liggen.

Voorbeeld (met voorbeeld cijfers die niet op waarheid rusten!):
Jugg lvl 20 chest 30 strength, 20 endurance (dps specced)
Jugg lvl 20 chest 20 strength, 30 endurance (tank specced)

Jugg lvl 50 chest 70 strength, 28 endurance (dps specced)
Jugg lvl 50 chest 28 strength, 70 endurance (tank specced)

Hier zie je dat de stats op je gear erg gaan veranderen en dus meer invloed krijgen.
De buff naar lvl 50 geld alleen voor je base-stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-06 00:45
Ik heb hem sinds zaterdag en ben de Bao-Dur server gejoined met een Sith Warrior, echter denk ik er over om een Jedi te maken op de Red Eclipse server, ik zal eens even zien hoe en wat allemaal :)

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorrie schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:01:
Ik heb hem sinds zaterdag en ben de Bao-Dur server gejoined met een Sith Warrior, echter denk ik er over om een Jedi te maken op de Red Eclipse server, ik zal eens even zien hoe en wat allemaal :)
Tenzij je graag elke avond eerst 2 uur in de rij staat, zou ik dat niet doen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-03 14:28
Jorrie schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:01:
Speel zelf niet op die server, maar als ik alle berichten lees op de verschillende fora, dan zou ik niet starten op Red Eclipse, tenzij je geen problemen hebt met een queue ;)

Server staat ook aangemeld al bijna volledige capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Hmm, daar zit wat in inderdaad, op de Bao-Dur server had ik gisteren een wachtrij van 15 minuten, dat viel reuze mee dus. Dan ga ik later nog wel eens kijken wanneer de drukte op de RE server wat afgenomen is, dat zal toch wel gebeuren na de eerste maand.

Wat is trouwens die 48-hour grace period precies? Want er zat een maand gratis bij het spel, maar om die te gebruiken moet je eerst een subscription hebben?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorrie schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:08:
Hmm, daar zit wat in inderdaad, op de Bao-Dur server had ik gisteren een wachtrij van 15 minuten, dat viel reuze mee dus. Dan ga ik later nog wel eens kijken wanneer de drukte op de RE server wat afgenomen is, dat zal toch wel gebeuren na de eerste maand.

Wat is trouwens die 48-hour grace period precies? Want er zat een maand gratis bij het spel, maar om die te gebruiken moet je eerst een subscription hebben?
Je moet inderdaad een betalingsmethode hebben ingevoerd voordat de inbegrepen dagen ingaan.
Als je dit met je bankrekening/creditcard doet, kan je het daarna weer cancellen, zodat er geen geld van je rekening afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-03 14:28
Jorrie schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:08:

Om te voorkomen dat mensen wel hun game als pre-order hadden besteld, alleen hun copy of code voor het vervolg na de EA nog niet hadden ontvangen, hebben ze 2 dagen grace period toegevoegd.

Deze 2 dagen kunnen deze mensen wel doorspelen, zonder het risico te lopen dat ze bijvoorbeeld 2 dagen niet kunnen spelen omdat ze hun code nog niet binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Bedankt voor het antwoord heren, ik zal eens op zoek gaan naar een goedkoop 60 dagen kaartje, op internet is genoeg te vinden gelukkig.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277102

Beste,

Ik ben nu een sith warrior level 8 jaja! maar wanneer mag ik mijn companion verwachten?
Ik zie al een aantal mensen ermee lopen maar op internet is er vrij weinig te vinden wanneer je hem krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorkan
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-12-2016
Anoniem: 277102 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:36:
Beste,

Ik ben nu een sith warrior level 8 jaja! maar wanneer mag ik mijn companion verwachten?
Ik zie al een aantal mensen ermee lopen maar op internet is er vrij weinig te vinden wanneer je hem krijgt.
Tijdens je laatste quest op de eerste planeet. Eind lvl 9 begin lvl 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 277102 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:36:
Beste,

Ongeveer rond lvl 9 a 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Vandaag maar even op een station langs de vrijeplatenwinkel ^_^
Tot zo ver zie ik behoorlijk goede reacties over het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
Ik heb mijn eerste companion op level 8 gekregen, dat zegt natuurlijk niks maar wel ongeveer een indicatie.

spoiler: Na deze quest:
Volgens mij krijg je je eerste Companion na de quest dat je shards moet zoeken.

Niet echt een spoiler, maar dat maakt niet uit.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
-- edit -- had een DM moeten zijn :p

[ Voor 90% gewijzigd door Ashrah op 21-12-2011 11:40 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.