Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:09

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Damn, wat is die 'Forex' (trooper companion) toch een slijmbal 8)7

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326489

HEHE iemand al een status van Red eclipse server? Zijn er al queues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304560

Moeten ze nieuwe keys stampen.. :X
Zal wel te maken hebben met de mensen die keys kregen die al in gebruik waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerwinAero
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-06-2024
http://www.swtor.com/server-status

full

[ Voor 10% gewijzigd door DerwinAero op 20-12-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

i know maar kan op men werk niet op de swtor sites (blocked voor gaming) gelukkig werkt tweakers nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Red Eclipse staat op Full in die lijst, dus ik denk dat er wel queues zijn.
De server waar ik op zit (Frostclaw) is ongeveer net zo druk als Red Eclipse en had net een queue van 160 mensen, viel dus nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-05 22:06
Ik vind het spel er ook niet echt wow uitzien qua graphics, ze zijn wel ok. Het uitzicht in Coruscant met die taxis en hoge gebouwen lijken meer op een afgespeelde film, je hebt niet zo het open gevoel als in wow. ok ik zou eigenlijk dit spel nu moeten vergelijken met wow tijdens de launch maar kan er niet over meespreken want speel wow nog maar 2 jaar.
Ook vind ik dat er zoweinig gebeurt als je in een stad binnenloopt, ik bedoel, het valt me op dat de meeste karakters er gewoon neergezet zijn om gewoon plaats te vullen, ze doen niks, staan er maar. In wow is er altijd wel iets gaande, het hangt meer aaneen het dynamische. Misschien dat dit allemaal nog veranderd in de toekomst, ik zou eigenlijk wel eens een wowfilmpje willen zien tijdens hun launch. Maar dit was wat me opviel. Begrijp me niet verkeerd: ik speel het spel graag en het zuigt je mee in het verhaal, ik ga blijven mijn subscription betalen want ik vind het absoluut zijn geld waard. Ook de flashpoints zijn zeer leuk. Vind het spel zalig om samen te spelen. Maar ik heb niet het wow omg gevoel waar sommige zo over spreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:24:
Jij vond het destijds misschien niet grappig, maar hoe je het hier omschrijft moet ik wel om lachen! :) MMOs moeten m.i. ook niet zo punishing zijn. Merendeel van gamers vindt hardcore settings nu eenmaal niet je-van-het.
Je kunt in Eve gewoon teveel kwijtraken. En het is eigenlijk niet geschikt voor semi-soloplay.
Alex Picard schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:29:
Ik heb ook een tijdje EvE gespeeld, maar verloor steeds na een aantal weken interesse. Mijn regel qua schepen was altijd: geen schip vliegen dat je niet kan vervangen ;).
Tja, maar als je een schip van 1 miljard hebt kun je dat voor max 75 miljoen verzekeren. Dus je raakt altijd veel kwijt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eld0 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:51:
Ik vind het spel er ook niet echt wow uitzien qua graphics, ze zijn wel ok. Het uitzicht in Coruscant met die taxis en hoge gebouwen lijken meer op een afgespeelde film, je hebt niet zo het open gevoel als in wow. ok ik zou eigenlijk dit spel nu moeten vergelijken met wow tijdens de launch maar kan er niet over meespreken want speel wow nog maar 2 jaar.
Ook vind ik dat er zoweinig gebeurt als je in een stad binnenloopt, ik bedoel, het valt me op dat de meeste karakters er gewoon neergezet zijn om gewoon plaats te vullen, ze doen niks, staan er maar. In wow is er altijd wel iets gaande, het hangt meer aaneen het dynamische. Misschien dat dit allemaal nog veranderd in de toekomst, ik zou eigenlijk wel eens een wowfilmpje willen zien tijdens hun launch. Maar dit was wat me opviel. Begrijp me niet verkeerd: ik speel het spel graag en het zuigt je mee in het verhaal, ik ga blijven mijn subscription betalen want ik vind het absoluut zijn geld waard. Ook de flashpoints zijn zeer leuk. Vind het spel zalig om samen te spelen. Maar ik heb niet het wow omg gevoel waar sommige zo over spreken
Ben het er niet mee eens dat dit anders is in WoW.
In WoW heb je ook gewoon NPCs die ergens staan en gewoon niks doen, of een verkoper die constant hetzelfde rondje loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 17:58
Hydra schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:52:
[...]

Je kunt in Eve gewoon teveel kwijtraken. En het is eigenlijk niet geschikt voor semi-soloplay.

[...]

Tja, maar als je een schip van 1 miljard hebt kun je dat voor max 75 miljoen verzekeren. Dus je raakt altijd veel kwijt.
tja liever 25 miljoen verliezen dan de hele 1 miljard 8)7

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:21
Ienni1983 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:54:
[...]

Je doet 1000 - 75 = 925 miljoen verliezen :)

Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 11:05

Namu

Silver Wings Of Morning

[...]

Mijn schip is te groot om te docken en verzekeren :(

[edit]Dat, en ik heb die account al 6 maanden uit staan en m'n schipje zit ver in nu enemy territory... :'(

[ Voor 19% gewijzigd door Namu op 20-12-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
Metalkai schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:54:
[...]

Ben het er niet mee eens dat dit anders is in WoW.
In WoW heb je ook gewoon NPCs die ergens staan en gewoon niks doen, of een verkoper die constant hetzelfde rondje loopt.
ja je hebt er maar vind dat het daar minder opvalt als hier in swtor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whykillme
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 17:51
Dus... het is 4 uur. In america laten we zeggen gemiddeld 7 uur eerder. Oftewel 10 uur in de ochtend, en de meeste servers zitten al vol.. hoe gaat dat vanavond worden??? 3 uur wachttijd ofzo -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

1 miljard is 1000 miljoen knuppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 15:46

Erikie

www.erikie.nl

Maar het lijkt er dus op dat er veel eve spelers sw spelen.. Ik ben benieuwd wat hun reacties zijn!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
whykillme schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:00:
Dus... het is 4 uur. In america laten we zeggen gemiddeld 7 uur eerder. Oftewel 10 uur in de ochtend, en de meeste servers zitten al vol.. hoe gaat dat vanavond worden??? 3 uur wachttijd ofzo -.-
de amerikanen hebben hun eigen servers

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whykillme
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 17:51
RocketKoen schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:00:
[...]

ja, maar dat geeft al aan hoe vol dat is midden in werktijd, de europa server zitten ook al aardig vele op full, en het is pas 4 uur terwijl de meesten toch pas tegen 5/6 uur thuis zijn.. vanuit werk... en afgelopenw eekend stonde er al servers met 1u+ wachttijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie anders nog aardig wat servers op Light staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Metalkai schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:04:
Vanochtend dus ook op een light server gerolled. Ga niet 20 minuten of meer in de rij staan. Geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41

Rannasha

Does not compute.

Metalkai schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:04:
Dat zijn alle servers die er vandaag voor de launch bij zijn gekomen. Probleem is dat heel veel van de mensen die vandaag beginnen andere mensen kennen die in de early access zaten en daarom samen willen spelen op dezelfde server, waardoor er toch veel nieuwe mensen op de oude servers belanden.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342341

Er zijn genoeg servers die helemaal niet vol zijn.

Het is niet de fout van EA dat iedereen op 10/30 servers wil spelen.
Ik speel sinds vrijdag op starstorm one, en hier is nog nooit Q op geweest.

edit : En nu gaat deze natuurlijk Q hebben tegen dat ik thuiskom :s

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 342341 op 20-12-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 14:26
RocketKoen schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:00:
[...]

Niet perse, je kan/mag ook op andere continent spelen ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Ze hebben die beta testers wel hun best laten doen zeg..

Dit spel zit echt nog vol met bugs... ben al van alles tegen gekomen, launcer die gewoon niet opstart maar wel in de achter grond zelfs de repair tool werkt niet.

Na een pvp match door de grond vallen in de ruimte, vaak een roze waas, missende hologram cut scene`s, gear die aangegeven staat als bruikbaar niet ge-equipt kunnen worden doordat je ze niet kan gebruiken na aankoop. Enorme verschillen in FPS met name als je schaduw aan of uit zet.

Ik ben nu level 24 maar, na een crash na een pvp mach wilt de launcer niet eens meer opstarten.
Zucht.... Ik kijk het nog even aan. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjidory
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-04 01:10
Hydra schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:21:
Ik heb het op Eve voormekaar gekregen een schip van 1 miljard op te blazen in de eerste misse die ik ermee vloog. Nog nooit zo snel een spel geuninstalled. Ik had de neiging zelfs 'em nog harder te uninstallen. Fysiek. Met een magneet. En een hamer. En vuur.
Ach ja dit heb ik al twee keer gehad.

1 Keer met een Carrier had hem "letterlijk" 1 uur. Eerste jump naar een friendly pos eeeeen
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=8157957

Had toen ook ff 2 weken geen zin meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277102

Het is toch een feestje! een kennis/vriend belde dat hij zijn pre-order ging afhalen en dat ze nog een versie hadden liggen.. deze heb ik nu :D!..

Vanavond even proberen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55
Lame, zit ik in een flashpoint, ga dood en crash. Queue van 600 :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet wel zeggen ik vind die EVE verhalen toch echt wel grappig. Ik heb ooit eens 2 uur trial gedaan. Natuurlijk noob dat ik ben jump ik al complete verkeerd en vlam na 2 uur schipke kapot en daar stond ik dan. Was niet omnium verzekerd. Verder het spel nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Eld0 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:56:
[...]

ja je hebt er maar vind dat het daar minder opvalt als hier in swtor.
Komt omdat ze de schaal hier en daar veel te groot hebben gemaakt. Al die zalen en gangen hadden wat mij betreft hier en daar een stuk kleiner gekund zodat het gezellig druk wordt. Als er toch niet echt combat mogelijk is kunnen ze een markt of cantina best smoezelig klein en druk maken met veel NPCs die rondlopen. In zo'n geval is je fps of ping toch niet zo belangrijk.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Anoniem: 57942 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:08:
Ze hebben die beta testers wel hun best laten doen zeg..

Dit spel zit echt nog vol met bugs... ben al van alles tegen gekomen, launcer die gewoon niet opstart maar wel in de achter grond zelfs de repair tool werkt niet.

Na een pvp match door de grond vallen in de ruimte, vaak een roze waas, missende hologram cut scene`s, gear die aangegeven staat als bruikbaar niet ge-equipt kunnen worden doordat je ze niet kan gebruiken na aankoop. Enorme verschillen in FPS met name als je schaduw aan of uit zet.

Ik ben nu level 24 maar, na een crash na een pvp mach wilt de launcer niet eens meer opstarten.
Zucht.... Ik kijk het nog even aan. :F
Mja, lees dan eerst de patchnotes etc. door voordat je zulke (imho) onzin post.
Ik ben vanaf het eerste moment in de BETA aanwezig geweest en men heeft juist heel wat dingen aanpast/gefixxed.
En nee, ik voel me niet aangesproken door je mening :P

Ik moet wel zeggen dat ik 0,0 heb gekeken naar PvP dus daar kan ik niets over roepen btw.
Dat de launcher bugged is, heb ik voor het laatst (in grote getalen) mogen vernemen in de BETA fase en
op het moment dat mensen de BETA client/launcher moesten vervangen naar de 'launch ready' versie.

Had je verwacht dat alles bug free was? Moet je eens goed kijken naar andere games (Skyrim, FM, BF3 om wat voorbeelden te noemen) welke ook (nog altijd) moeten patchen om glitches en bugs eruit te halen...

Geen idee wat voor ervaringen je hebt met dit soort spellen, maar geeft het iig z'n 30 dagen ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
MrVegeta schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:17:
Volgens mij hebben ze je dan uit de party gekicked. Als je disconnect én in party zit kun je terug komen (tenminste dat gebeurde een guildy van mij gisteren 3x... en we hebben toch met het de FP afgemaakt)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Mja, bij dat soort disconnects mogen ze je idd wel even voorrang verlenen, iets wat met ' andere ' MMO's wel gebeurd..?
Nb. in de BETA was men ook de sjaak met dit soort disconnects...

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Sneezzer schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:21:
[...]

Volgens mij hebben ze je dan uit de party gekicked. Als je disconnect én in party zit kun je terug komen (tenminste dat gebeurde een guildy van mij gisteren 3x... en we hebben toch met het de FP afgemaakt)
Dan is dat wel _extreem_ snel gebeurd. Ik crashte gewoon naar desktop en meteen terug gekomen maar stond gewoon in de queue. Wellicht had je guildie geen queue?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
MrVegeta schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:27:
[...]

Dan is dat wel _extreem_ snel gebeurd. Ik crashte gewoon naar desktop en meteen terug gekomen maar stond gewoon in de queue. Wellicht had je guildie geen queue?
Er was zeker wel een queue (Frostclaw is behoorlijk druk namelijk en het was prime time)
Misschien geluk anders...

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Topicstarter
Zuur. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Sneezzer schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:29:
[...]

Er was zeker wel een queue (Frostclaw is behoorlijk druk namelijk en het was prime time)
Hm eerder op de dag zat ik ook in een groep, niet voor een flashpoint maar een heroic quest. Ik moest toen even reloggen omdat ik mijn party chat niet zag. Dus ik client afsluiten en weer booten kwam ik ook in een queue van 100. Toen ik er in kwam zat ik nog wel bij die guildie in de groep. Ach, beetje pech. Dan maar boodschappen doen en Dexter kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Sneezzer schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:29:
[...]

Ja een guildie kwam er na een crash ook meteen weer in. Ik crashte een keer in een instance, en mocht ook weer achteraan sluiten, terwijl ik meteen weer inlogde... zuur idd, maar op dit moment is het nog even niet anders...
Misschien kun je een guildie in /trade laten roepen dat je met Alt+F4 een speedboost krijgt op je speeder ;) Werkte vroeger in WoW nog wel en schoof je een paar plekjes op... (heel flauw I know)..

[ Voor 17% gewijzigd door ReCreator op 20-12-2011 16:36 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Haha, "how do I reset my talent tree?" "press alt + f4!" :p

Prrt, ben ik door de queue heen "your connection has been lost" kan ik weer overnieuw :/

[ Voor 43% gewijzigd door MrVegeta op 20-12-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-06 22:45
Weet iemand hoe de queue op The Red Eclipse is? Anders bel ik zo naar huis om even in te loggen voor ik naar huis ga. Uurtje tot 5 kwartier rijden als het erg druk is.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
ja lol, als je direct binnen bent word je ook gekickt na x aantal tijd hoor dus alleen inloggen is dan niet genoeg :)

btw je kan de status hier checken: http://www.swtor.com/server-status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:18
MrBlueEyes schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:44:
Weet iemand hoe de queue op The Red Eclipse is? Anders bel ik zo naar huis om even in te loggen voor ik naar huis ga. Uurtje tot 5 kwartier rijden als het erg druk is.
Ik zou maar bellen en als je thuis komt nog klein uurtje wachten voordat je door queue heen bent.
Wordt 't wel beetje zat zo langzamerhand. Verhoog caps en sluit servers voor nieuwe characters voorlopig. Is dat niet een optie waar nog niemand over nagedacht heeft? :F

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stifl0r
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-03-2024
Er staat nu 30 min en iets van 450 mensen in de rij?
Weet niet of 30 minuten ook daadwerkelijk 30 minuten is, maar dan heb je een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253021

Eld0 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:47:
ja lol, als je direct binnen bent word je ook gekickt na x aantal tijd hoor dus alleen inloggen is dan niet genoeg :)

Gewoon macro'tje maken die elke 20 sec ofzo spatie drukt en die togglebaar maken, kun je weer rustig eten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
Dennis van der Stelt schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:48:
[...]

Ik zou maar bellen en als je thuis komt nog klein uurtje wachten voordat je door queue heen bent.
Wordt 't wel beetje zat zo langzamerhand. Verhoog caps en sluit servers voor nieuwe characters voorlopig. Is dat niet een optie waar nog niemand over nagedacht heeft? :F
btw ze doen dit om iedereen bij elkaar te laten spelen, wie bij elkaar wilt spelen. Zodat wanneer ze de free character transfer toelaten iedereen tegelijkertijd samen naar andere server kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keitje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-03 21:39
Nou.... Sceptor of Ragnos is dus gewoon helemaal full.....
Dat wordt vnaaf niet spelen ben ik bang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 253021 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:50:
[...]

Gewoon macro'tje maken die elke 20 sec ofzo spatie drukt en die togglebaar maken, kun je weer rustig eten :P
Terwijl de rest van de mensen verbeten achter hun computer zitten in de queue en verveeld zijn. Nee, begin dan gewoon een half uur later met inloggen.

Ik heb overigens nog geen queue's gezien op 'Bao Dur' die ik dan ook speciaal gekozen heb omdat die "standard" was terwijl de rest full was

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

MrBlueEyes schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:44:
400 a 450 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
Bao-Dur staat nu op full dus is ook aanschuiven.

Ik zit ook op Scepter of Ragnos, maar geef niet op en zal spelen vanav :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Dennis van der Stelt schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:48:
[...]

Dat kan natuurlijk niet stel je wilt met je vrienden spelen die al eerder acces hadden. Wellicht zou de regel kunnen zijn dat ze alleen leden toelaten die al in een guild zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kees schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:52:
[...]

Terwijl de rest van de mensen verbeten achter hun computer zitten in de queue en verveeld zijn. Nee, begin dan gewoon een half uur later met inloggen.

Ik heb overigens nog geen queue's gezien op 'Bao Dur' die ik dan ook speciaal gekozen heb omdat die "standard" was terwijl de rest full was
Als ik eerst braaf een uurtje in de queue heb gezeten en daarna even 15-20 min wil eten heb ik geen zin om rond 7 uur weer een uurtje te wachten voor een uurtje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 253021 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:55:
[...]

Als ik eerst braaf een uurtje in de queue heb gezeten en daarna even 15-20 min wil eten heb ik geen zin om rond 7 uur weer een uurtje te wachten voor een uurtje spelen.
Ja, maar begin dan 15-20 minuten later met inloggen, kun je meteen spelen als je klaar bent met eten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

MrVegeta schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:55:
[...]

Dat kan natuurlijk niet stel je wilt met je vrienden spelen die al eerder acces hadden. Wellicht zou de regel kunnen zijn dat ze alleen leden toelaten die al in een guild zitten...
Om eerlijk te zijn dacht ik dat dit het idee was achter het feit dat je vooraf guilds kon registreren...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

Kees schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:56:
[...]

Ja, maar begin dan 15-20 minuten later met inloggen, kun je meteen spelen als je klaar bent met eten :P
Eerder wordt bedoeld denk ik?
Ja en nooit meer uitloggen de rest van de dag.
Het eerste wat ik doe is in de que gaan zitten, dan andere dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kees schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:56:
[...]

Gebruik het ook alleen als ik al een paar uurtjes daarvoor heb gespeeld (lees weekend), werkdagen wordt het toch niet eerder dan half 7-7 voordat ik de pc weer aandraai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Topicstarter
Op League of Lettow zijn queues tot 3 uur. Tomb of Freedon Nadd soms 4 uur. Dan ga je echt wel dingen verzinnen om de kunnen spelen wanneer het je uitkomt. Maar natuurlijk is het totaal niet bevorderlijk als iedereen dat gaat doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 20-12-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Eld0 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:47:

Oeh, mijn server is al van "light" naar "standard" gegaan. Ben benieuwd wat het is als ik thuiskom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Hydra schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:00:
[...]

1 miljard is 1000 miljoen knuppel.
simpele leesfout van mijn kant want ik dacht dus dat je 1/4e van je schip terug kreeg...

dus dacht ik uhhh zal wel typfoutje zijn 8)7

dus vandaar dacht ik 25 miljoen van 100 miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Laatst online: 01-06 14:04
Zit alweer een half uur te wachten om in te kunnen loggen. :N Ik hoop niet dat dat normaal wordt. Heb zelf geen MMORG ervaring, maar dit is niet grappig voor een duur en per maand betaalde game...

Ook vind ik het vervelend dat je in de server lijst niet kan zien, welk karakter je op welke server je hebt zitten. Zat net een half uur te wachten voor het verkeerde karakter. |:(

Verder vind ik het een geweldig spel tot nu toe! Wel jammer dat je opnieuw moest beginnen en niet verder kon spelen met je karakter uit de Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
KarlMarX schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:13:
Zit alweer een half uur te wachten om in te kunnen loggen. :N Ik hoop niet dat dat normaal wordt. Heb zelf geen MMORG ervaring, maar dit is niet grappig voor een duur en per maand betaalde game...

Ook vind ik het vervelend dat je in de server lijst niet kan zien, welk karakter je op welke server je hebt zitten. Zat net een half uur te wachten voor het verkeerde karakter. |:(

Verder vind ik het een geweldig spel tot nu toe! Wel jammer dat je opnieuw moest beginnen en niet verder kon spelen met je karakter uit de Beta.
net gewoon ingelogd en even naar de bank gegaan om geld te doneren voor SWToR :P

terug hop gameuhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
KarlMarX schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:13:

De queues worden vanzelf minder, kan nog wel 2 weken duren maar het kan alleen beter worden. Dat je inlogt op de verkeerde server.. tja :p ik denk dat je alleen jezelf daar de schuld van kan geven ;). Vind het zelf niet jammer dat we niet vanuit de beta door kunnen gaan anders was je nu level 40 en dan ben je de enige waardoor je heroic quests enzo niet kan doen, nee dat werkt niet.

Hm, net weer een connection error maar nu kon ik weer naar plek 1 in de queue, dus blijkbaar zolang je in een group zit kom je snel door de queue.

[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 20-12-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-06 21:54
Stond net als 570e in een queue... 40 minuten wachttijd....

Denk dat ik in totaal 2 minuten moest wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 27-03 12:20
Spijtig dat je nieuwe items in je inventory niet met equipped items kan vergelijken bij je companion zoals je dat voor je eigen character kan doen. Het blijft met je eigen character vergelijken ook al heb je de equipment panel van je companion open staan. Ik vind het hele equipment gedoe voor je companion er ook net iets over. Had beter zoals in diablo beperkt geweest tot enkele items. Nu moet ge echt veel verschillende gear sets verzamelen en zie ik in instances mensen needen op items voor hun companion die ze zelf niet eens kunnen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Laatst online: 05-10-2023
Moet zeggen de Queu gaat best snel, kwartier geleden zat ik op 550, kawrtier later op 315. dus de 45 min wat aangegeven is atm klopt wel.

Dan maar even van bleach genieten :d

[ Voor 12% gewijzigd door jnk1986 op 20-12-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-02 18:36

Shezzie

Lekker hoor!

In je settings kun je dat aanpassen. Ik zit nog op de zaak dus kan je ff niet precies zeggen waar, maar ergens vinkje zetten bij 'compare companion' oid en je vergelijkt met beiden ipv alleen jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Inrage schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:45:
Spijtig dat je nieuwe items in je inventory niet met equipped items kan vergelijken bij je companion zoals je dat voor je eigen character kan doen. Het blijft met je eigen character vergelijken ook al heb je de equipment panel van je companion open staan. Ik vind het hele equipment gedoe voor je companion er ook net iets over. Had beter zoals in diablo beperkt geweest tot enkele items. Nu moet ge echt veel verschillende gear sets verzamelen en zie ik in instances mensen needen op items voor hun companion die ze zelf niet eens kunnen gebruiken...
Dat laatste is echt lame ja, gewoon alles greeden. Mains gaat altijd voor alts/companion. Als iemand need op mijn item die hij niet kan gebruiken kick en ignore.

Je kan in prefs iets instellen dat je gear kan vergelijken voor je companion. Werkt niet heel lekker maar wel aardig. Je moet je companion bij je hebben en als je dan over een item hoovert zie je de verschillen tussen zijn gear en de gear die je wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
MrVegeta schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:48:
[...]

Dat laatste is echt lame ja, gewoon alles greeden. Mains gaat altijd voor alts/companion. Als iemand need op mijn item die hij niet kan gebruiken kick en ignore.

Je kan in prefs iets instellen dat je gear kan vergelijken voor je companion. Werkt niet heel lekker maar wel aardig. Je moet je companion bij je hebben en als je dan over een item hoovert zie je de verschillen tussen zijn gear en de gear die je wil kopen.
Wat een onzin het heet niet voor niets NEED. Als iemand een item nodig heeft voor zijn companion mag deze dat gewoon aangeven. Dat hoort bij het spel. Ik wordt juist misselijk van mensen die hun eigen regeltjes verzinnen binnen de regels van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Moet je vooral doen, binnen de kortste keren zal niemand met je groupen. Althans ik niet, gear voor je companion koop je maar met commendations of quest rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
MrVegeta schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:54:
Moet je vooral doen, binnen de kortste keren zal niemand met je groupen. Althans ik niet, gear voor je companion koop je maar met commendations of quest rewards.
met me commendations koop ik juist shizz voor mezelf.

die companion krijgt al mijnafgedankte troep :P

Over 9000 my ass :P

sommige dingen need ik en sommige greed / reverse engineer ik

wist niet eens dat je dat ook kon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ienni1983 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:02:
[...]

met me commendations koop ik juist shizz voor mezelf.

die companion krijgt al mijnafgedankte troep :P

Over 9000 my ass :P

sommige dingen need ik en sommige greed / reverse engineer ik

wist niet eens dat je dat ook kon doen
Ja je commendations kan je natuurlijk voor jezelf gebruiken maar daarvoor doe je toch Flashpoints en heroic quests? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-06 16:29
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:41:
Iemand al kunnen ontdekken wanneer je nu wel en wanneer je nu niet een flinke lading XP krijgt van de space missions dailies? De daily van die escort missie krijg ik nog iedere dag, maar ik krijg er nog maar 3k xp totaal voor of zo. De andere 2 dailies lijken nog wel 10k xp of zo op te leveren. Beetje zonde om die escort missie iedere dag te herhalen voor nop, voelt al snel als farmen dan.
Als je na het aannemen van de daily space missions in je log kijkt zul je zien dat de teksten grijs/groen/geel/rood et cetera zijn. Dit geeft dus het level aan (dus de exp) t.o.v. je eigen level. Of er ook een exact level bij staat weet ik zo niet (bij normale quests in ieder geval wel). Hetzelfde geldt voor als je op de space map kijkt. De rode missies zijn bijvoorbeeld moeilijker dan de grijze/groene en leveren dus meer experience op.
VeeGee schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:09:
Voor de mensen die hem bij MyCom hebben besteld (en bij Dixons/Dynabyte), ze krijgen vandaag geen SWTOR binnen! Ik heb net mijn order geannuleerd en besloten om hem maar ergens anders te halen, helaas wel voor een hoger bedrag dan de 40EUR van MyCom.
Mijn order bij CastleGames is vandaag gewoon verzonden (zelfde prijs als MyCom): http://www.castlegames.nl...tar-wars-the-old-republic. (Wel officieel een dag te laat, maar goed er is toch een grace periode van 2 dagen).
Edit: Ik zie nu pas dat ze vandaag de prijs hebben opgehoogd naar 45 euro -,-.
Edit2: En ze hebben de datum waarop ze beschikbaar zijn verandert naar 29-11...
Dus tjah, daar heb je dus ook niets meer aan...
Seth_Chaos schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:52:
[...]
Wat een onzin het heet niet voor niets NEED. Als iemand een item nodig heeft voor zijn companion mag deze dat gewoon aangeven. Dat hoort bij het spel. Ik wordt juist misselijk van mensen die hun eigen regeltjes verzinnen binnen de regels van het spel.
Need is nog altijd geweest "I need it for myself and my main spec". Niet ik heb het nodig voor mijn (toekomstige) offspec of mijn pet.
En dan ben je inderdaad behoorlijk asiociaal als je gaan needen op basis van je companions. Dan kan je op een gegeven moment wel alles gaan needen als je een volle set companions hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 20-12-2011 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221339

Seth_Chaos schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:52:
[...]

Het is inderdaad een "ongeschreven" regel dat als een karakter een item wilt hebben voor zijn mainspec, dat dat altijd voorgaat. Dus voor een companion pas needen als de rest vd groep dat item niet wil hebben voor zijn mainspec.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 221339 op 20-12-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Thormodo schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:07:
[...]

Als je na het aannemen van de daily space missions in je log kijkt zul je zien dat de teksten grijs/groen/geel/rood et cetera zijn. Dit geeft dus het level aan (dus de exp) t.o.v. je eigen level. Of er ook een exact level bij staat weet ik zo niet (bij normale quests in ieder geval wel). Hetzelfde geldt voor als je op de space map kijkt. De rode missies zijn bijvoorbeeld moeilijker dan de grijze/groene en leveren dus meer experience op.

[...]

Mijn order bij CastleGames is vandaag gewoon verzonden (zelfde prijs als MyCom: http://www.castlegames.nl...tar-wars-the-old-republic. (Wel officieel een dag te laat, maar goed er is toch een grace periode van 2 dagen)
jah dat is prettig maar voor de mensen die een CE editie besteld hadden is dat dus best zuur hea :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ienni1983 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:10:
[...]

jah dat is prettig maar voor de mensen die een CE editie besteld hadden is dat dus best zuur hea :P
Hij had het over "meer dan 40 euro" en zal het dus wel over de gewone editie hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Thormodo schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:12:
[...]

Hij had het over "meer dan 40 euro" en zal het dus wel over de gewone editie hebben :).
ja maar jij zei geen versie erbij dus kon ik niet weten over welke editie jij het had hea

ja nu jij het ge edit hebt wel :P

[ Voor 5% gewijzigd door Ienni1983 op 20-12-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ienni1983 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:13:
[...]

ja maar jij zei geen versie erbij dus kon ik niet weten over welke editie jij het had hea

ja nu jij het ge edit hebt wel :P
Ik link toch naar de normale of niet dan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Thormodo schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:14:
[...]

Ik link toch naar de normale of niet dan :P.
ja oke maar goed voor diegene die de CE editie besteld hebben is het best zuur dat ze niet eens een mailtje krijgen van helaas kunnen we hem niet op de 20e bemachtigen.

want ze hebben dat 2 dagen geleden gewijzigd op hun site dus mocht er wel een mailtje vanaf :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Laatst online: 04-06 12:14
Lekker als je geen creditkaart heb, en geen gamecard heb kan je dus niet spelen want je moet eerst een subscription activeren voordat je van je 30 dagen kan genieten. Hoezo koppelverkoop, slaat.echt nergens op.
ik heb al betaalt voor 30 dagen ik wil gewoon spelen.

Kan je die timecard ergens digitaal kopen? Ogin store kan ik ze igg niet vinden.

ah ze zijn op orgin te koop, maar het blijft raar, dat ik eerst meer geld moet uitgeven om van mijn reeds betaalde 30 dagen te kunnen genieten

[ Voor 17% gewijzigd door snakeye op 20-12-2011 18:22 ]

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Je zult maar in de queue gaan staan en nummer 1337 zijn! ;-)

Afbeeldingslocatie: http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/full/476879402.png?Expires=1324402373&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=vnf17lMKHXI9ktAKPuGkiODtSybu2excIRDsx2Rpkj7br6BqS9zowxn53MZdygSled2vRJ6yg4aXkS-JHidJ6~3ZKS-VqHdzKF3pk49BZ8BoGgSxWp2T0hOm8jLVUowF3o4pG8T7M60SaRJF~a8-E6cKWRIvVcUcjmCXqZ~hXdU_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
snakeye schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:16:
Lekker als je geen creditkaart heb, en geen gamecard heb kan je dus niet spelen want je moet eerst een subscription activeren voordat je van je 30 dagen kan genieten. Hoezo koppelverkoop, slaat.echt nergens op.
ik heb al betaalt voor 30 dagen ik wil gewoon spelen.

Kan je die timecard ergens digitaal kopen? Ogin store kan ik ze igg niet vinden.
anders maak je een mywirecard aan.

gratis en voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Dennis van der Stelt schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:16:
Je zult maar in de queue gaan staan en nummer 1337 zijn! ;-)

[afbeelding]
je zal maar anderhalf uur moeten wachten :P

fuck die queueplaats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Digital Download Edition op Origin tijdelijk niet beschikbaar argh...

Pas de 22e weer zeggen een aantal die contact gehad hebben met support..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
RDhits schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:20:
Digital Download Edition op Origin tijdelijk niet beschikbaar argh...

Pas de 22e weer zeggen een aantal die contact gehad hebben met support..
of gewoon een keystore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-06 11:34
Ehmm... Je hoeft helemaal GEEN subscription te hebben om te kunnen spelen hoor... Ik speel al en m'n pa ook, hele dag, geen subscription ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Brutal1ty schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:25:
Ehmm... Je hoeft helemaal GEEN subscription te hebben om te kunnen spelen hoor... Ik speel al en m'n pa ook, hele dag, geen subscription ;)
ja omdat je een 48 uur grace period hebt.

goed opgelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Ze moeten wel de spelers gaan verdelen en vooral: multicore support toevoegen... Leuk zo'n quad core als er maar 1 vote gebruikt word -_- Dit is de oorzaak van alle frame drops zeker op snelle machines... STEL je cpu affinity maar in op 1 core: zelfde performance als met 4... Al vijftig pagina's over dit probleem op de forums -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:43
BartKers schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:17:
[...]

Ik zou hem gewoon online bij de mediamarkt bestellen. Heb ik gisteren ook gedaan toen ik hoorde dat mijn bestelling bij een andere winkel was vertraagd. Kreeg vanmorgen een mailtje van mediamarkt dat hij is verzonden.
Probleem is dat ik mijn order niet zomaar kan cancelen, ik heb al betaald met iDeal. Ik krijg ook geen reactie op mijn mail om de order te cancelen. Ik heb ook geen zin om ze te bellen want daar moet je voor betalen, en ik kan me voorstellen dat je met hun slechte service ook nog eens een uur in de wachtrij moet wachten..

Dus als ik de game ergens anders zou kopen dan zit ik over een paar weken met een extra SWTOR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:28:
[...]

Probleem is dat ik mijn order niet zomaar kan cancelen, ik heb al betaald met iDeal. Ik krijg ook geen reactie op mijn mail om de order te cancelen. Ik heb ook geen zin om ze te bellen want daar moet je voor betalen, en ik kan me voorstellen dat je met hun slechte service ook nog eens een uur in de wachtrij moet wachten..

Dus als ik de game ergens anders zou kopen dan zit ik over een paar weken met een extra SWTOR :(
Ik heb ook zo'n knurft op twitter aangesproken die dat dus ff vertelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Ienni1983 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:27:
[...]

ja omdat je een 48 uur grace period hebt.

goed opgelet.
Awww sorry man, ik zei alleen maar wat ik heb meegemaakt tot nu toe =p Boeiend, wow ed hadden hetzelfde systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:28:
[...]

Ik heb een weekje geleden met EA nederland gebeld (020 80 83 219)
die hebben mijn order gecanceld en had binnen 24uur mijn geld weer op mijn rekening staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
..."You have been disconnected from the gameserver"...

Fijn, terug in de queue... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 21:15
In verschillende online keystores zijn timecards te koop. g2play.net bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:43
Yerap schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:30:
[...]

Ik heb een weekje geleden met EA nederland gebeld (020 80 83 219)
die hebben mijn order gecanceld en had binnen 24uur mijn geld weer op mijn rekening staan.
Dank voor je reactie, het gaat hier om een bestelling via Dixons dus EA kan mij hier niet bij helpen helaas. Maar ik denk dat ik morgen maar even langs de Dixons in de stad ga om het één en het ander helder te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
Ienni1983 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:17:
[...]

je zal maar anderhalf uur moeten wachten :P

fuck die queueplaats :P
Hoppa, inmiddels plaats 1105!!! Gaat vlot! Zo kan ik vanacht om een uur of 3 misschien wel spelen!
Hebben jullie ook het gevoel dat het steeds beter gaat met queues? #fail ;w :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
What the hell. Error code 2005. Kicked by a customer support action :/ . Wat is dit nu weer. Ik ben gewoon aan het questen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:27
Zo.. spel ook gekocht.. Hebben alle servers queues? Of hebben servers met een low population geen queues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Laatst online: 04-06 12:14
q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:33:
[...]

Dank voor je reactie, het gaat hier om een bestelling via Dixons dus EA kan mij hier niet bij helpen helaas. Maar ik denk dat ik morgen maar even langs de Dixons in de stad ga om het één en het ander helder te krijgen.
Ik had mijn editie bij Mycom besteld. Hetzelfde moederbedrijf als Dixons volgens mij. Ik ben van de week ook bij een dixons naar binnen gelopen en daar hadden ze ook niks liggen. Hiervan bleeft ook maar de levertijd onbekend. ik heb het idee dat ze helemaal niet kunnen leveren voor die prijs atm.
[/complot mode on]
Mischien alleen maar gedaan om bovenaan de pricewatch te staan?
[/complot mode off]

Ik heb hem bij de mycom geannuleerd en hem gisteren gewoon in de winkel gekocht waar hij al een paar dagen lag.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
maniak schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:38:
Zo.. spel ook gekocht.. Hebben alle servers queues? Of hebben servers met een low population geen queues?
Er zijn zat low-pop servers... Alleen iedereen, ook alle mensen post-launch proberen op heavy tot full servers te komen -_-',,,, voor hen En ons niet handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251802

Iemand anders het zelfde probleem: 'Niet kunnen posten op swtor forums?' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Ik wacht ook nog op mijn CE editie van bol.com, besteld op de 14de :). Nu komt die grace periode wel erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
is die sylas wilkes te soloen? ik faal hard hierzo
Pagina: 1 ... 3 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.