http://tinyurl.com/5sdar8p
Op deze manier krijg je niet alle nieuwe mensen op je huidige server (als ze vol zitten) en heb je meteen weer lucht als je de pop-cap omhoog zet zonder dat deze meteen met nieuwe mensen wordt gevuld.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Dat denk ik ook. Het overgrote deel van de mensen komt nu pas de servers op, dus het zou stom zijn om nu alles al open te gooien. Ik verwacht zelfs dat ze misschien wachten tot na de kerstdagen voordat ze echt alles open gooien.Sneezzer schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:25:
Ik denk dat ze vanavond (gezien het tijdsverschil) pas de pop-cap opschroeven NA dat er weer een bulk mensen op nieuwe servers hebben ingelogd.
Op deze manier krijg je niet alle nieuwe mensen op je huidige server (als ze vol zitten) en heb je meteen weer lucht als je de pop-cap omhoog zet zonder dat deze meteen met nieuwe mensen wordt gevuld.
Anoniem: 326489
Anoniem: 356975
Hopelijk als ik vanmiddag thuis kom is alles netjes geregeld
Met een queue van gem. 1 uur rond 20.30 uur vind ik het toch mooi en hij zit vol.
Vanmorgen blijkbaar ook maar vind ik beetje logisch op launch dag.
Daarbij blijkt dat Hidden Beks op #5 staat van de most wanted van EU PvE servers (www.torstatus.net) ..
Het blijft vreemd dat zo'n keten de game niet op tijd(?) ontvangt! Gelukkig leren we van deze dingen en ik weet in ieder geval wel dat ik bij een volgende nieuwe release niet bij Dixons pre-order!q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:40:
Zucht.... Dixons heeft de levertijd aangepast van 2 dagen naar "onbekende levertijd". Ik vrees dat ik begin volgend jaar pas kan spelen als ik op hun moet wachten
De server load/verdeling is een superbelangrijk onderdeel van de launch van een hedendaagse MMO. Zeker als deze een hoge verwachting en startende playerbase zal hebben.
Het is nu even (paar dagen max) zuur voor degene die op een full server 'moet' spelen maar ik denk dat ze dit heel goed aanpakken.
Early acces alle server tot 30% capaciteit => elke nieuwe dag wat extra servers erbij totdat de queues naargenoeg weg zijn => Release alle servers naar 70% capaciteit => elke X uur capaciteit met X% verhogen => 3-7 dagen later alle initiele servers op ~100% => nieuwe servers bijplaatsen waar nodig.
Voor de tweakers die vandaag niet de game geleverd krijgen bij http://cdkeysdiscount.com...ars-the-old-republic.htmlis ie te koop voor 41,-
[ Voor 73% gewijzigd door NLRay op 20-12-2011 13:01 ]
En dan zit je op werkStifl0r schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:57:
hmm wachtrij is weer weg geloof ik? op The Red Eclipse dan.

Bekent gevoel ... kan ook niet wachten om vanavond te beginnen !DerwinAero schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:59:
[...]
En dan zit je op werkik kan weer eens niet wachten tot vanmiddag.
Nog 4 uurtjes
Erm.. leg eens uit..Stifl0r schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:03:
Ik heb toch maar even een logmein accountje aangemaakt, om mezelf maar even in de rij te gooien voor ik thuis ben.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nu weet ik niet zeker of het spel wel goed opstart dan, maar dat zie ik vanavond dan wel
Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Te vroeg in de rij staan en je wordt er weer uitgeknikkerd voor je thuis bent.
ik weet niet maar dat was al 2 dagen geleden bekend.,q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:40:
Zucht.... Dixons heeft de levertijd aangepast van 2 dagen naar "onbekende levertijd". Ik vrees dat ik begin volgend jaar pas kan spelen als ik op hun moet wachten
Anoniem: 330860
Leuke is dat je echt effectief armor / wapens vindt naar gelang je class. In vergelijking met wow was dit early game echt frustrerend...
PSN: Lavidz
Ik zou hem gewoon online bij de mediamarkt bestellen. Heb ik gisteren ook gedaan toen ik hoorde dat mijn bestelling bij een andere winkel was vertraagd. Kreeg vanmorgen een mailtje van mediamarkt dat hij is verzonden.q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:40:
Kan ook gewoon bijvoorbeeld de A-key blokkeren. Je character blijft constant rondjes draaien en je afk-status word elke keer gereset.Lavidz schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:16:
Ik gebruik een auto clicker op je "recouperate" skill in je persoonlijk instance zoals je hangar. Als Anti-afk methode
Anoniem: 359024
Momenteel een lvl 21 sawbones en vermaak mij goed! Lekker veel variatie tijdens het lvlen. Dan weer een quest, dan pvp, space dailies en ga zo maar door
niet voor 115 euro bij mediamarkt.BartKers schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:17:
[...]
Ik zou hem gewoon online bij de mediamarkt bestellen. Heb ik gisteren ook gedaan toen ik hoorde dat mijn bestelling bij een andere winkel was vertraagd. Kreeg vanmorgen een mailtje van mediamarkt dat hij is verzonden.
Gister ook aangeschaft! Was het eigenlijk al van plan maar toch definitief omgeluld door een vriend van me. Dat "Ik speel nooit meer een MMO" was dus van korte duur
Klein vraagje trouwens; kan ik ergens de mouse-sensitivity instellen? Kon het zo snel niet vinden in de preferences.
[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 20-12-2011 13:23 ]
https://niels.nu
Ha die Hydra.Hydra schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:22:
* Hydra meldt zich!
Gister ook aangeschaft! Was het eigenlijk al van plan maar toch definitief omgeluld door een vriend van me. Dat "Ik speel nooit meer een MMO" was dus van korte duurVanochtend dus ff gecheckt, en hoppa, een 20 minuten queue op de server waar die vriend op speelt dus maar op een light server gerolled. Heel kort gespeeld (nog geen 10 minuten) maar ik vond het leuk! Kan niet wachten tot ik naar huis kan
ook van Rift toch?
Ja. En UO, en DAoC, en EvE, en WoW...
[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 20-12-2011 13:24 ]
hydra ... de SP/disc priestHydra schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:24:
[...]
Ja. En UO, en DAoC, en EvE, en WoW...Rift een tijdje gespeeld, daarna nog een tijdje weer Eve gedaan tot ik er weer achter kwam waarom ik het een kutspel vond
Wanneer heb je het precies over? Want sinds TBC was achtereenvolgens een Mage en een Druid m'n 'main' in WoW. Maargoed, laten we het niet te veel hebben over "The MMO that shall not be named"
The MMO that now has serieus competitionHydra schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:26:
[...]
Wanneer heb je het precies over? Want sinds TBC was achtereenvolgens een Mage en een Druid m'n 'main' in WoW. Maargoed, laten we het niet te veel hebben over "The MMO that shall not be named"
Hydra van Hydramist ( 1 van swerelds beste Priests op WoW
anyway SWTOR !
volgens mij hebben ze dat gefixed.Metalkai schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:18:
[...]
Kan ook gewoon bijvoorbeeld de A-key blokkeren. Je character blijft constant rondjes draaien en je afk-status word elke keer gereset.
Dat moet dan vanochtend gebeurt zijn, want gisteravond rond 23:00 werkte het nog.Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:27:
[...]
volgens mij hebben ze dat gefixed.
Hoedanook ga ik gewoon zo'n auto-it scriptje gebruiken denk ik voor een bepaalde skill.
Edit: Een guildie van mij deed het met de pijltjes toetsen, maar werd ook uitgelogd. Kan wel zijn dat het bij ons een disconnect was.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 20-12-2011 13:37 ]
Dat kan wel zo zijn, maar ik F5 niet constant op de Dixons site, het is wel zo klantvriendelijk als ze zelf een mailtje sturen met dat de levertijd mogelijk wat later is. Dan kan ik er wel mee leven. Nu moest ik er zelf achter komen door de site te bezoeken.Ienni1983 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:15:
[...]
ik weet niet maar dat was al 2 dagen geleden bekend.,
In mijn mail de code gekregen.
Ik heb die code paar dage geleden ingegeven en dan kreeg ik de melding dat
*digital deluxe edition in orde was
* color crystal
* preorder early acces
Ik kon toen ook gamen, maar ik kreeg nadien een mail om mijn code in te geven om mijn game te registreren.
Ik heb maar een code gekregen en als ik die wil ingeven krijg ik de melding, code has already been used.
Dus ik heb een early acces die werkt (ik zal vanavond zien of ik nog erop kan)
Maar in mijn control panel staat er dat ik geen game en geen subscription heb?
Zucht, begin van miserie? iemand die mij kan helpen of ook dit probleem heeft?
Ik heb ondertussen wel al een lvl 12 bounty hunter. Zou toch belachelijk zijn als mijn game acces nu weg is, ook al heb ik de early acces door mijn preorder
Als je de stappen goed had gelezen ( is niet demigrerend bedoeld ) moest je eerst je game code ingeven en dan pas je early access. Als je het vice versa hebt gedaan ontstaat er idd een bug. Dus asap je code / bestelbonnummer mailen naar customer supportsilverfox83 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:33:
Preorder besteld via origin.
In mijn mail de code gekregen.
Ik heb die code paar dage geleden ingegeven en dan kreeg ik de melding dat
*digital deluxe edition in orde was
* color crystal
* preorder early acces
Ik kon toen ook gamen, maar ik kreeg nadien een mail om mijn code in te geven om mijn game te registreren.
Ik heb maar een code gekregen en als ik die wil ingeven krijg ik de melding, code has already been used.
Dus ik heb een early acces die werkt (ik zal vanavond zien of ik nog erop kan)
Maar in mijn control panel staat er dat ik geen game en geen subscription heb?
Zucht, begin van miserie? iemand die mij kan helpen of ook dit probleem heeft?
Ik heb ondertussen wel al een lvl 12 bounty hunter. Zou toch belachelijk zijn als mijn game acces nu weg is, ook al heb ik de early acces door mijn preorder
2) Cliquez sur "Enregistrer votre pré-commande" (vous devrez vous identifier ou créer un compte STAR WARS™: The Old Republic™ le cas échéant)
3) Saisissez et confirmez votre code de pré-commande (le code à 20 chiffres ci-dessus).
4) Terminez l'enregistrement.
5) Vous recevrez ultérieurement un e-mail avec votre date d'accès en avant-première au jeu.
Sorry voor het frans, maar die dat stop platform plaatst altijd alles in het frans
Dit zijn de stappen die ik heb doorlopen.
Misschien nog even in je mail kijken of je al een andere code hebt gehad ?
Dan als de vliegende bliksem contact opnemen met de customer supportsilverfox83 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:39:
Ik heb slechts 1 code gekregen
Van Origin dan welsamvdheijden schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:40:
[...]
Dan als de vliegende bliksem contact opnemen met de customer support
Heb vorige week zelf contact opgenomen met NL support van Origin (door mijn eigen schuld SWTOR gekoppeld aan een nieuw Origin account), ook al konden ze me niet helpen deze koppeling te verplaatsen naar andere account, waren ze wel snel en vriendelijk.
[ Voor 36% gewijzigd door DarthNeo op 20-12-2011 13:42 ]
7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE
Jij hebt een youtubefilmpje op 320 bekeken?Skybullet schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:50:
ziet er grafisch echt dramatisch uit. Speel sinds 3 weken voor het eerst een rpg ( skyrim ) en dat bevalt me wel goed, dus dacht zal eens naar deze release kijken. Maar het eerste filmpje dat ik kijk zegt al weer genoeg. Heb niet deze computer om daarna een spel met graphics van 10 jaar terug te spelen

Ik weet niet waar je dan naar kijkt, maar ik heb zelf beide games en SWTOR is echt niet minder mooi dan Skyrim hoor (mijn meningSkybullet schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:50:
ziet er grafisch echt dramatisch uit. Speel sinds 3 weken voor het eerst een rpg ( skyrim ) en dat bevalt me wel goed, dus dacht zal eens naar deze release kijken. Maar het eerste filmpje dat ik kijk zegt al weer genoeg. Heb niet deze computer om daarna een spel met graphics van 10 jaar terug te spelen
Daarbij denk ik niet dat je van 1 filmpje uit moet gaan, maar dat is mijn persoonlijke mening, dit is ook geheel afhankelijk van de gebruiker zijn instellingen.
Zal niet zeggen dat SWTOR de beste graphics heeft van alle games momenteel, maar bij een MMO gaat het om veel meer dan dat.
Als je het zelf zou proberen dan pas kun je er een echt goed oordeel over geven.
Grafisch ziet het er juist geweldig uit! Sowieso is het een mmo, geen single player offline game als Skyrim.Skybullet schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:50:
Een mmo moet door zowat elke pc ook te gebruiken zijn.
Op max instellingen ziet SWTOR er echt wel goed uit!
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik vind het grafisch erg goed passend, het is zo'n beetje de grafisch beste mmo die ik heb gespeeld. Ze zijn juist voor een niet-realistische vormgeving gegaan, wat er erg goed bij past.Skybullet schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:50:
Ik vind het grafisch ook niet sterk. Het is niet slecht maar voelt voor mij vooral leeg en zonder detail maar het functioneert prima. Ik moet zeggen dat ik de stijl van WoW iets meer kan waarderen, daar liep ik soms door bossen en dacht ik echt "wauw wat een sfeer" en dat mis ik hier wel.
[ Voor 51% gewijzigd door MrVegeta op 20-12-2011 14:00 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je kan ook even je UI resetten met CTRL+U .. is sneller denk ik.MrVegeta schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:59:
Hm ik was beetje bugged, kon geen party chat lezen denk even snel client afsluiten en opnieuw opstarten. Queue, 70 mensen maar. Maar toch...
Ik vind het grafisch ook niet sterk. Het is niet slecht maar voelt voor mij vooral leeg en zonder detail maar het functioneert prima. Ik moet zeggen dat ik de stijl van WoW iets meer kan waarderen, daar liep ik soms door bossen en dacht ik echt "wauw wat een sfeer" en dat mis ik hier wel.
Toen ik m'n eerste taxi nam in Nar Shaddaa wou ik wel even screenshotten ja!Alcmaria schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:00:
Moet eerlijk bekennen dat ik al een paar keer van het uitzicht heb genoten.. van die enorme steden met verkeer overal, wolkenkrabbers hele gave setting. of door de ruit van een spacestation kijken en een planeet zien met allemaal lichtjes erop van steden.. Ik vind de sfeer en graphics perfect passend.
@Kirotji Helaas hebben we het spel niet binnen gekregen, we weten ook niet wanneer het wel binnen komt. Wat wil je dat we doen?
Dec 20, 9:18 AM via CoTweet
Wat denk je zelf.....
navragen wanneer je hem binnen krijgt?
geinponem van dynabyte
Vind het nogal onderbouwd... not?Skybullet schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:50:
Waar speel je op? AA is er nog niet eens in aangezet etc. etc.

Lees anders eens een stukje van tom's hardwar door, staat ook wat leuks in qua graphics
http://www.tomshardware.c...ng-tests-review,3087.html
[ Voor 44% gewijzigd door Zephyer op 20-12-2011 14:20 . Reden: Typo's ]
Baal ik ook wel van, bij WoW was dat overigens in het begin ook zo, later is dat aangepast zodat als je bijvoorbeeld binnen 5 minuten weer inlogde de queue weer kon skippen, hoop dat ze dat hier ook toepassing (wel handig mocht de game een keer crashen o.i.d.).MrVegeta schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:59:
Hm ik was beetje bugged, kon geen party chat lezen denk even snel client afsluiten en opnieuw opstarten. Queue, 70 mensen maar. Maar toch...
Helpt daar niet tegenAlcmaria schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:00:
[...]
Je kan ook even je UI resetten met CTRL+U .. is sneller denk ik.
Ook heb ik een vraag, je companions kunnen skills leren als ik me niet vergis,
Ik heb nu drie proffs gekozen, maar "leer" ik die dan zelf, of gaan die automatisch naar mijn companion ?
Dit begrijp ik nog niet helemaal.
Anoniem: 253021
Je kunt in totaal maximaal er 3 kiezen en je kunt ze door je companions laten uitvoeren (sommige kun je ook zelf doen bijvoorbeeld bij het scavengen shift+rechts klik te doen ipv te rechtsklikken). Ze zijn bij allemaal het zelfde level.KunDun schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:07:
Wilde eigenlijk niet meer spelen, maar kan het toch niet laten
Ook heb ik een vraag, je companions kunnen skills leren als ik me niet vergis,
Ik heb nu drie proffs gekozen, maar "leer" ik die dan zelf, of gaan die automatisch naar mijn companion ?
Dit begrijp ik nog niet helemaal.
Anoniem: 277102
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 277102 op 20-12-2011 14:45 ]
hoe kan die bij origin nou uitverkocht zijn.Anoniem: 277102 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:44:
Waarom is het spel over uitverkocht! zelfs via het veelste dure Origin
volgens mij klopt dat niet
Patchen: 10 minuten
Queue: 15 minuten
Maar nu ben ik er eindelijk klaar voor. Zie jullie ingame
veel plezierdarkliquid schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:47:
Spel installeren vanaf DVD: 45 minuten.
Als ik op www.swtor.com kijk en dan op buy druk, zijn de exemplaren in ieder geval niet via Origin te bestellen.Ienni1983 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:45:
[...]
hoe kan die bij origin nou uitverkocht zijn.
Helaas is het zoIenni1983 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:45:
[...]

Digitale pc-download
Tijdelijk uitverkocht
Nieuwe voorraad binnenkort verwacht
klopt wel.Ienni1983 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:45:
[...]
Ze hebben al in juli gezegd dat de oplage beperkt zal zijn @ launch.
Dit om te voorkomen dat er vandaag ineens 1miljoen mensen meer in willen loggen dan gisteren.
De pre-orders waren wel onbeperkt (via origin tenminste), maar die werden ook via EA verspreid.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Volgende week heb ik waarschijnlijk geen interesse meer om het aan te schaffen.. en er zullen er vast meer mensen zijn die er zo over denken.
Dat is waar ik aan dacht.
Maar inderdaad om de servers niet overbelast te krijgen klinkt ook logisch.
Dit dus.
De (stresstest) Beta was door 2,5 miljoen mensen gespeeld. Sommige gaan hem op basis daarvan niet kopen, maar ook veel mensen willen de beta niet doen.FunkyTrip schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:58:
Volgens mij is het al op WoW na alweer een tijdje geleden dat ik topics van een MMORPG zo snel zie lopen als SWTOR. Zou SWTOR de miljoen spelers passeren? Een grens die al heel lang niet meer gehaald wordt door Westerse MMORPGs?
Dus ik denk om en nabij dat de 2 miljoen wel gehaald wordt.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Die miljoen gaan ze zeker weten overheen als dat al niet zo is. Wat me wel interessant lijkt is een vergelijking met de release van WoW. Niet heel erg vergelijkbaar aangezien het MMO principe nog niet zo bekend was als nu, maar wel leuk om naast elkaar te leggen!ReCreator schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:01:
[...]
De (stresstest) Beta was door 2,5 miljoen mensen gespeeld. Sommige gaan hem op basis daarvan niet kopen, maar ook veel mensen willen de beta niet doen.
Dus ik denk om en nabij dat de 2 miljoen wel gehaald wordt.
Sony A77II +A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sigma 18-35mm f1.8 ART, Tamron SP 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Ik heb gisteren de standard edition via (het in eerdere delen genoemde) g2play.net gekocht voor 10 euro minder dan Origin, en kreeg vannacht (toen ik lag te slapen) een ZIP bestandje met een JPEG met de code toegestuurd. Meteen een accountje aangemaakt, daar de code op geregistreerd en werkte perfect!Anoniem: 277102 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:49:
[...]
Helaas is het zo, ik dacht zal het eens proberen maar nee
![]()
Digitale pc-download
Tijdelijk uitverkocht
...nou ja... zit nu al de hele dag te downloaden (en installeren)
Maar volgens mij is ie bijna klaar (mag ook wel na 15 gigabyte). Dan nog uitzoeken hoe dramatisch de queues op dit moment zijn.
WAR heb ik ook gespeeld, en de verwachtingen waren hoog, het spel was gewoon niet af! Endgame was ver te zoeken, PvP was niet lekker, dat heeft ze genekt uiteindelijk.Thyzzz schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:07:
Ja. Ik meen dat Warhammer ook enorm goed liep in het begin (was ook echt een toffe game), maar na twee maanden waren alle servers alweer uitgestorven. Ik denk dat dit bij SWTOR minder hard zal lopen, aangezien het verhaal in deze game veel interessanter is. Je kan dit ook gewoon als RPG spelen zoals KotOR vroeger (of Mass Effect nu).
Age of Conan had ook geen endgame... AION had veel potentie, was een gaaf spel, maar het levellen schoot niet op en er was teveel grinden. Dit is nu gefixt, maar gewoon te laat. Gemiste kans, was een mooi spel.
RIFT is een prima MMO
Bij ToR is alles beter geregeld lijkt het, en de Lore spreekt ook veel meer mensen aan.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Tja, het is wel EN Bioware EN Starwars natuurlijk. En zelf vind ik het hele "in space" gebeuren ook wel een verademing t.o.v. de standaard fantasy werelden. Maar ik hoop niet dat het zo casual / mainstream als WoW wordt.FunkyTrip schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:58:
Volgens mij is het al op WoW na alweer een tijdje geleden dat ik topics van een MMORPG zo snel zie lopen als SWTOR. Zou SWTOR de miljoen spelers passeren? Een grens die al heel lang niet meer gehaald wordt door Westerse MMORPGs?
daar istie nog gewoon te koop
Hey, ik zat precies in t zelfde bootje als jij. Ondertussen 7 jaar lang eve gespeeld. Na aoc, (een maand gespeeld) WAR (2 maanden gespeeld) werd ik echt MMO moe. Niks gaat zo diep als eve online, maar dat ben ik echt zat.. sw:ToR een optie misschien? Of is het teveel een wow clone? Ik heb nl wel weer behoefte om een "goede" mmorpg te spelen. met massive pvp. (heb me eerlijk nog niet erg ingelezen in sw:tor, graphics maakt me niet uit, als de gameplay en community maar dik in orde is).ReCreator schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:10:
[...]
WAR heb ik ook gespeeld, en de verwachtingen waren hoog, het spel was gewoon niet af! Endgame was ver te zoeken, PvP was niet lekker, dat heeft ze genekt uiteindelijk.
Age of Conan had ook geen endgame... AION had veel potentie, was een gaaf spel, maar het levellen schoot niet op en er was teveel grinden. Dit is nu gefixt, maar gewoon te laat. Gemiste kans, was een mooi spel.
RIFT is een prima MMO
Bij ToR is alles beter geregeld lijkt het, en de Lore spreekt ook veel meer mensen aan.
traktor scratch!
Pfft, en ik zit "lekker" op mijn werk
FUMES et CARNES
Ik zit ook al de hele dag te kijken of m'n rustige servertje vanavond als ik thuis kom uit z'n voegen barstIusedto schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:16:
Bah, mijn low pop servertje staat de gehele dag nu al op very heavy
Pfft, en ik zit "lekker" op mijn werk
Ook een carriertje verloren met een foute jump netals ondergetekende?Hydra schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:21:
Ik heb het op Eve voormekaar gekregen een schip van 1 miljard op te blazen in de eerste misse die ik ermee vloog. Nog nooit zo snel een spel geuninstalled. Ik had de neiging zelfs 'em nog harder te uninstallen. Fysiek. Met een magneet. En een hamer. En vuur.
Jij vond het destijds misschien niet grappig, maar hoe je het hier omschrijft moet ik wel om lachen!Hydra schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:21:
Ik heb het op Eve voormekaar gekregen een schip van 1 miljard op te blazen in de eerste misse die ik ermee vloog. Nog nooit zo snel een spel geuninstalled. Ik had de neiging zelfs 'em nog harder te uninstallen. Fysiek. Met een magneet. En een hamer. En vuur.
Ik heb ook een tijdje EvE gespeeld, maar verloor steeds na een aantal weken interesse. Mijn regel qua schepen was altijd: geen schip vliegen dat je niet kan vervangenShezzie schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:22:
[...]
Ook een carriertje verloren met een foute jump netals ondergetekende?
of dat je niet kan verzekeren na kopenAlex Picard schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:29:
[...]
Ik heb ook een tijdje EvE gespeeld, maar verloor steeds na een aantal weken interesse. Mijn regel qua schepen was altijd: geen schip vliegen dat je niet kan vervangen.
Maar.. welke server?darkliquid schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:47:
Spel installeren vanaf DVD: 45 minuten.
Moeten ze nieuwe keys stampen..Anoniem: 277102 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:49:
[...]
Helaas is het zo, ik dacht zal het eens proberen maar nee
![]()
Digitale pc-download
Tijdelijk uitverkocht

Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.