• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:42:
Ik wil samen met mijn broers spelen. Als we er straks inzitten, moeten we dan allemaal kiezen voor de light (of dark) side of maakt dat niet uit als je er bijvoorbeeld samen op uit wilt trekken?
Empire of Republic. Daarin kun je nog weer kiezen tussen dark en light tijdens het spelen van quests. Ga op een niet full server en je hebt geen last van que times.

Verwijderd

Doler schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:43:
Empire of Republic. Daarin kun je nog weer kiezen tussen dark en light tijdens het spelen van quests. Ga op een niet full server en je hebt geen last van que times.
Ik las net op een forum over een user die de verkeerde server nam en nu al 4 uur in de wachtrij staat...

Ik ga voor empire kiezen denk ik, nou, heb er alleen weinig hoop op dat ik vanavond iets kan... Moet 6 accounts aanmaken voor iedereen en er is nog niet eentje gelukt tot nu toe.

• Rewl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-04 15:18
hmm ik heb net mijn paypal account gekoppelt en ik kan nog niet inloggen .... :(
zit nu weer tegen die wachtrij van de site te kijken

Verwijderd

chips, ik heb net mijn code ingevoerd en sta nu weer in een wachtrij en de beveiliger wil het pand hier dichtdoen :X

zal je zien dat ik straks gedonder heb omdat ik moet afsluiten...

edit: volgens mij is het gelukt? Nouja, ik kom in iedergeval op een soort website uit, maar ik moet hier weg. Ik probeer het vanavond wel verder thuis.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 18:01 ]

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Kom er nu door maar krijg deze melding, ff gegoogled, vind een topic maar geen oplossing.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: http://i.cubeupload.com/PMiNbQ.jpg

Verwijderd

OxTox schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:10:
Kom er nu door maar krijg deze melding, ff gegoogled, vind een topic maar geen oplossing.

[afbeelding]
Heb je hem ingevuld met de streepjes ertussen? Ik doe altijd met streepjes als er 1 input veld is.

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-11 08:39
OxTox schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:10:

[afbeelding]
Krijg dezelfde melding. Hij herkent de code als een digitale deluxe en komt dan met deze vage melding

Verwijderd

Ik heb de hele middag gespeeld (ik vroeg me al af waarom het zo rustig was) en van mijn BH een Merc gemaakt. Blij dat ik ein-de-lijk van die startplaneet af kon en zsm een groep gezocht voor de eerste empire FP. Tot mijn grote vreugde is die net zo vet als de eerste republic FP. Ik kijk nu echt, meer dan ooit, reikhalzend uit naar welke FPs er nog meer gaan komen.

Ik deed het samen met nog twee TL-buisgebruikers, mijn companion strooide nog met wat helas rond en, op de laatste baas na, fietsten we er zo doorheen.

En ja, eindelijk in Kaas City aangekomen. En het spijt me wel, maar ik kan die naam niet serieus nemen XD

Verwijderd

Bij de launcher staat een bericht dat ze problemen hebben met de keys doordat er vandaag veel mensen zich aanmelden

• OxTox
Yep met streepjes. Ach dan maar ff wachten. Vanavond kan ik toch maar beter er vroeg in, morgen Rijexamen.
Donnas-A schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:11:
Kijk dat zijn berichten :) En zijn deze instances ook al best pittig? Of rag je er zo doorheen....ik hou echt van PVE en zeker om op low level al goed je skillz te leren....mis dat bij aardig wat MMO`s....fijn om te lezen dat SW tor daar aandacht aan heeft geschonken!
Nee helaas worden ze niet pittig. Je kan eigenlijk alles gewoon doorheen beuken zonder CC of andere dingen zolang je maar 4 spelers hebt, of 3 + goede companion. Valt me erg tegen eigenlijk.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

MrVegeta schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:22:
[...]

Nee helaas worden ze niet pittig. Je kan eigenlijk alles gewoon doorheen beuken zonder CC of andere dingen zolang je maar 4 spelers hebt, of 3 + goede companion. Valt me erg tegen eigenlijk.
vooral een goede speler die de companion bestuurt.
companions verneuken de boel altijd door bvb AoE te gebruiken vlak naast CC'd mobs.

TheS4ndm4n#1919

Ja maar ja, wat doet CC er nou aan toe? Ben nu in de level 30 en ben overal gewoon doorheen gewandeld, ook qua verhaal en keuzes stelt het weinig voor helaas.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Qua verhaal en keuzes stelt het weinig voor? =p Lijkt er op dat wij twee verschillende games spelen xD =p Enige mmo waar je uberhaupt zulke keuzes kan maken met voice acting etc die at launch al vrij ok werkt naar mijn mening.

Edit: of doel je op de flashpoints? Want in dat geval ben ik het met je eens =p Werken leuk, maar zijn nog niet echt bijzonder... Sommige keuzes maken je flashpoints wel anders echter. Was bij the black talon al =p

[ Voor 32% gewijzigd door Brutal1ty op 22-12-2011 18:31 ]

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:33

Poekie McPurrr

Mreoww~

Hoort het trouwens dat als je vecht je viewpoint ineens veranderd? Van target naar totaal andere richting bv :)

Le Meow

Verwijderd

Ook net nog de CE besteld, ik zat erg te twijfelen na de Beta maar het verhaal begint toch (zoals waarschijnlijk bij elke SW fan) te veel te kriebelen. Ik ben benieuwd!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 11:36

MetalPool

Boe!

Zo ik ben thuis....heb Origin gestart en hij zit in mijn winkelwagentje....nu een kwestie van doorgaan en dan heb ik het spel digitaal? En als ik dan online zo`n gamekaartje koop die ik dan per mail (code) binnenkrijg dan kan ik eigenlijk vanavond al spelen? Ik vraag het maar netjes voordat ik het vern**k en ik morgen alsnog naar een winkel moet om game/kaarten aan te schaffen...dit is namelijk de 1e x voor mij dat ik zoiets digitaal doe.

P.s. ik doe alles via ideal weet niet of dat wat uitmaakt omdat iedereen hier zo met CC bezig is?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:41
En ik ben ook de klos. Cdkey has allready been used, geen telefonisch support, nu maar wachtten op antwoord op mijn email. De vorige duurde 3 dagen dus de EA heeft weer lekker veel zin gehad. Wat een amateurs!

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Xhale schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:48:
En ik ben ook de klos. Cdkey has allready been used, geen telefonisch support, nu maar wachtten op antwoord op mijn email. De vorige duurde 3 dagen dus de EA heeft weer lekker veel zin gehad. Wat een amateurs!
niet toevallig je pre-order key ingevuld?

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Zo en toen was het tijd voor Queue

Ik que
Wij queuen
Wij hebben gequeue'd

Trekt nummer .... 240 bah

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 18:57 ]

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-10 19:22

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

offtopic:
We weten nu onderhand wel dat de queues kut zijn, kunnen we a.u.b. op houden om er steeds over te zeuren? Ik wil hier graag dingen over het spel lezen, niet steeds geklaag over de queues.

//Edit: en kom, nummer 240? Dat is niks, daar ben je in een kwartiertje of minder doorheen.
MrVegeta schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:22:
[...]
Ehm, speel je soms heroics/flashpoints van 10 levels onder jouw level ofzo? Als ik met een volle groep flashpoints doe die ook echt voor ons level bedoeld zijn, dan gaat het echt niet zo super makkelijk. Oke, het had misschien iets moeilijker gemogen, maar we moeten nog steeds goed opletten. Als we geen CC doen en zomaar alles aanvallen, dan krijgen we toch wel vaak dat we allemaal dood gaan.

Bij herorics is dat niet zo, maar die zijn denk ik ook niet bedoeld om super moeilijk te zijn. Hierbij kunnen we meestal best doorheen lopen zonder CC maar dan zijn ze soms ook lastig.

[ Voor 4% gewijzigd door Walance op 22-12-2011 19:03 ]

• jeroenm17
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 12:58
moet niet gekker worden via origin 60 dagen gekocht kwam er opeens een fout na het betalen, maar het geld is wel van mijn rekening af iemand nog meer hier last van?

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 17:59
"Ik wil hier graag dingen over het spel lezen, niet steeds geklaag over de queues."

ehm de queues zijn onderdeel van de game... it's true

http://tinyurl.com/5sdar8p

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ja dat heb ik ook een keer gehad via origin. Binnen een paar dagen krijg je alsnog je code. Maar met een telefoontje was het in 5 minuten geregeld.

Zonnepanelen

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-10 19:22

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ienni1983 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:03:
"Ik wil hier graag dingen over het spel lezen, niet steeds geklaag over de queues."

ehm de queues zijn onderdeel van de game... it's true
Serieus... wil je nu echt zo gaan beginnen...? Wat heeft het voor nut om steeds over de queue te zeuren, niemand wordt er beter van en het vervuilt dit topic alleen maar.

• jeroenm17
paar dagen? of kan je gewoon bellen en krijg je hem dan meteen op gestuurd?

• Ienni1983
Walance schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:05:
[...]

Serieus... wil je nu echt zo gaan beginnen...? Wat heeft het voor nut om steeds over de queue te zeuren, niemand wordt er beter van en het vervuilt dit topic alleen maar.
ragen erover ook niet.

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Walance schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:05:
[...]

Ik snap dat jij het niet leuk vind, maar ik vind het niet leuk dat ik in een que zit om op de site te komen, dan in een que om mijn code in te voeren, waar je vervolgens een error bij krijgt om weer in een que te komen om het opnieuw te proberen. En dan heb ik nog niet eens ingelocht om de game te gaan spelen...

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

• Ienni1983
Heli0s schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:07:
[...]

Ik snap dat jij het niet leuk vind, maar ik vind het niet leuk dat ik in een que zit om op de site te komen, dan in een que om mijn code in te voeren, waar je vervolgens een error bij krijgt om weer in een que te komen om het opnieuw te proberen. En dan heb ik nog niet eens ingelocht om de game te gaan spelen...
hoho wil je op je pc gaan gamen??? hop in de queue... er wonen meer mensen in jouw huishouden 8)7

• jeroenm17
even een update koop je gamecard niet bij origin.
alle gamecard worden gecontroleerd op fouten en worden dan pas na je toe gestuurd dan kan 72 uur duren.

dat kreeg ik te horen van de klantenservice.
nou lekker is dat dan, iemand nog een andere site waar je de gamecard wel direct krijgt?

• Brutal1ty
Queue tijden komt wel goed... Ben ik nou echt de enige die zich gewoon lekker bhad voorgenomen dat de launch (net als elke andere mmo) compleet kut zou zijn en dus eigenlijk aangenaam verrast is door deze nieuwkomer? Zouden meer mensen moeten doen...

elke mmo dev belooft dat hun mmo wel goed zal launches etc etc en het is altijd bs. Bioware is een goeie dev en alles zal op zn pootjes terecht komen, met tijd.

Ik ging er gewoon vanuit dat het spel potentie zou hebben, maar compleet kut zou zijn, incl queues, lag, kut fps, bugs, crashes etc. En dat valt, op de queues en soms fps drops na, redelijk mee ;)
jeroenm17 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:16:
even een update koop je gamecard niet bij origin.
alle gamecard worden gecontroleerd op fouten en worden dan pas na je toe gestuurd dan kan 72 uur duren.

dat kreeg ik te horen van de klantenservice.
nou lekker is dat dan, iemand nog een andere site waar je de gamecard wel direct krijgt?
Deze webshop stuurd de codes meteen per e-mail op.

• falconxp
Ienni1983 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:08:
[...]

hoho wil je op je pc gaan gamen??? hop in de queue... er wonen meer mensen in jouw huishouden 8)7
Helios kan zijn code niet registreren. Heb hetzelfde probleem. Na 7 dagen spelen met pre-order code nu deze ellende. Met game queue kan ik leven. Een paar uurtjes wachten en binnen. Bij registratie is het queue, inloggen, error, queue, inloggen, error etc............

[ Voor 29% gewijzigd door falconxp op 22-12-2011 19:28 ]

• TopgunFred
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-05-2023
Kan iemand mij eens een leuke server aanraden met aardig wat NL mensen ?
TopgunFred schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:27:
Kan iemand mij eens een leuke server aanraden met aardig wat NL mensen ?
the red eclipse (pve) of scepter of ragnos (pvp)
als je van lange queue's houdt tenminste

TheS4ndm4n#1919

Brutal1ty schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:29:
Qua verhaal en keuzes stelt het weinig voor? =p Lijkt er op dat wij twee verschillende games spelen xD =p Enige mmo waar je uberhaupt zulke keuzes kan maken met voice acting etc die at launch al vrij ok werkt naar mijn mening.

Edit: of doel je op de flashpoints? Want in dat geval ben ik het met je eens =p Werken leuk, maar zijn nog niet echt bijzonder... Sommige keuzes maken je flashpoints wel anders echter. Was bij the black talon al =p
We hebben smilies op het forum hé, maakt lezen wat makkelijker. Ja ik bedoel (natuurlijk) die in de flashpoints. De enige flashpoint waar je wat keuzes moet maken is Black Talon of Essesles, de rest is gewoon naar binnen rennen mobs killen, baasje killen klaar en dan kan je vaak ook nog een heleboel trash gewoon skippen. Er zit totaal geen uitdaging in maar ja die krijgen we dan op level 50 pas/wel. Al hoop dat ik de de level 30+ flashpoints wel wat moeilijker zijn maar daar wil ik eigenlijk gewoon een leuke groep voor hebben.
Walance schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:02:
[offtopic]
Ehm, speel je soms heroics/flashpoints van 10 levels onder jouw level ofzo? Als ik met een volle groep flashpoints doe die ook echt voor ons level bedoeld zijn, dan gaat het echt niet zo super makkelijk. Oke, het had misschien iets moeilijker gemogen, maar we moeten nog steeds goed opletten. Als we geen CC doen en zomaar alles aanvallen, dan krijgen we toch wel vaak dat we allemaal dood gaan.

Bij herorics is dat niet zo, maar die zijn denk ik ook niet bedoeld om super moeilijk te zijn. Hierbij kunnen we meestal best doorheen lopen zonder CC maar dan zijn ze soms ook lastig.
Nee over het algemeen speel ik ze op de level dat ze bedoeld zijn. Zolang je een beetje kan marken ren je er echt door heen. Ben tot nu toe één keer in alle flashpoints gewiped namelijk in Taval V omdat we allemaal 3 levels te laag waren en we geen CC gebruiken.

Tja.

Verwijderd

ik heb al een uur geen que's meer, ik kan nu alles snel registreren :D

Ik denk dat de problemen opgelost zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 19:45 ]

• Brutal1ty
MrVegeta schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:29:
[...]

We hebben smilies op het forum hé, maakt lezen wat makkelijker. Ja ik bedoel (natuurlijk) die in de flashpoints. De enige flashpoint waar je wat keuzes moet maken is Black Talon of Essesles, de rest is gewoon naar binnen rennen mobs killen, baasje killen klaar en dan kan je vaak ook nog een heleboel trash gewoon skippen. Er zit totaal geen uitdaging in maar ja die krijgen we dan op level 50 pas/wel. Al hoop dat ik de de level 30+ flashpoints wel wat moeilijker zijn maar daar wil ik eigenlijk gewoon een leuke groep voor hebben.

[...]

Nee over het algemeen speel ik ze op de level dat ze bedoeld zijn. Zolang je een beetje kan marken ren je er echt door heen. Ben tot nu toe één keer in alle flashpoints gewiped namelijk in Taval V omdat we allemaal 3 levels te laag waren en we geen CC gebruiken.

Tja.
Sorry man, op m'n telefoon ben ik niet gewend forum smileys te gebruiken

;)

• Ienni1983
falconxp schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:25:
[...]

Helios kan zijn code niet registreren. Heb hetzelfde probleem. Na 7 dagen spelen met pre-order code nu deze ellende. Met game queue kan ik leven. Een paar uurtjes wachten en binnen. Bij registratie is het queue, inloggen, error, queue, inloggen, error etc............
daarom heb ik hem dus op de 20e ingevoerd

Verwijderd

Brutal1ty schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:17:
Ik ging er gewoon vanuit dat het spel potentie zou hebben, maar compleet kut zou zijn, incl queues, lag, kut fps, bugs, crashes etc. En dat valt, op de queues en soms fps drops na, redelijk mee ;)
Ik heb toch wat andere verwachtingen als ik 50 euro voor een spel neertel en 13,50 per maand om online te spelen ;)

Ik ga het morgen spelen, wilde vanavond al, maar heb een zieke zoon nu thuis en die wil bij mij in bed slapen, dus dat wordt maar een boek lezen en niet gamen. Kan moeilijk de gamepc van de woonkamer in de slaapkamer zetten 8)

Verwijderd

En me key kan nog steeds niet redeemed worden.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:49:
[...]

Ik heb toch wat andere verwachtingen als ik 50 euro voor een spel neertel en 13,50 per maand om online te spelen ;)

Ik ga het morgen spelen, wilde vanavond al, maar heb een zieke zoon nu thuis en die wil bij mij in bed slapen, dus dat wordt maar een boek lezen en niet gamen. Kan moeilijk de gamepc van de woonkamer in de slaapkamer zetten 8)
Beterschap voor zoontje! :)

Le Meow

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Holy shit, net via origin gekocht, account aangemaakt op SWTOR site, code ingevuld etc.

Toen origin herstart, kwam ik met geen mogelijkheid meer in, wordt blijkbaar je Origin wachtwoord gereset als je een SWTOR account aanmaakt?

• Doler
shoombak schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:59:
Holy shit, net via origin gekocht, account aangemaakt op SWTOR site, code ingevuld etc.

Toen origin herstart, kwam ik met geen mogelijkheid meer in, wordt blijkbaar je Origin wachtwoord gereset als je een SWTOR account aanmaakt?
Worden aan elkaar gekoppeld, kan even duren?

• jeroenm17
Doler schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:01:
[...]

Worden aan elkaar gekoppeld, kan even duren?
dit heeft bij mij de hele dag geduurd, en koop je gamecard ook niet via origin.
ik kan gelukkig eindelijk spelen... :9

• Ienni1983
shoombak schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:59:

je kan ook gewoon swtor zonder origin opstarten

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Zo alle codes en weet ik veel wat geregeld....hij is nu de game eindelijk aan het downloaden :)
Ben benieuwd hoe lang het duurt....gelukkig morgen vrij dus al moet ik tot 2 uur w88 vannacht i dont care! Lightsabers liggen nu al genoeg stof te happen!

Verwijderd

Donnas-A schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:04:
Zo alle codes en weet ik veel wat geregeld....hij is nu de game eindelijk aan het downloaden :)
Ben benieuwd hoe lang het duurt....gelukkig morgen vrij dus al moet ik tot 2 uur w88 vannacht i dont care! Lightsabers liggen nu al genoeg stof te happen!
Wat had je voor problemen dan? :P

Ook de message not found?

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Nee ik kreeg die redeem code maar niet in mijn mailbox....dus ik heb gewoon EA hulpdesk gebeld en hoppa kreeg meteen netjes een mail met daarin die code....toen ff zo`n gamecard van 60 dagen gekocht (want die van 30 was uitverkocht) en toen kon ik het spel downloaden :) Wel vaag hoor dat dat via Origin moet allemaal maar goed hij loopt...

• jeroenm17
Donnas-A schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:07:
Nee ik kreeg die redeem code maar niet in mijn mailbox....dus ik heb gewoon EA hulpdesk gebeld en hoppa kreeg meteen netjes een mail met daarin die code....toen ff zo`n gamecard van 60 dagen gekocht (want die van 30 was uitverkocht) en toen kon ik het spel downloaden :) Wel vaag hoor dat dat via Origin moet allemaal maar goed hij loopt...
huh ik heb net ook gebeld, en mijn betaling was nog niet binnen.
daarom kan het tot 72 uur duren

welke realm spelen jullie?

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Mjah welke betaling was niet binnen? Heb je m gewoon in de Origin store gekocht?
En heb je via ideal betaald? Ik namelijk wel ;)

• jeroenm17
Donnas-A schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:10:
Mjah welke betaling was niet binnen? Heb je m gewoon in de Origin store gekocht?
En heb je via ideal betaald? Ik namelijk wel ;)
ja precies het zelfde geld is al wel direct van mijn rekening afgehaald, maar was bij hun nog niet binnen.

welke server spelen jullie? of waar spelen veel got members?

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Oh vaag!? Ik zit bij ING misschien dat jou bank er iets langer over doet dan?

En dat is wel een leuke vraag...misschien kunnen we een Got guild starten? :D

• jeroenm17
hihi zit ook bij ing moet ik wel weten welke server de meesten zitten ik kan nu eindelijk spelen.

• Doler
Donnas-A schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:12:
Oh vaag!? Ik zit bij ING misschien dat jou bank er iets langer over doet dan?

En dat is wel een leuke vraag...misschien kunnen we een Got guild starten? :D
Bestaat er al :) http://gotswtor.enjin.com/home (over 24h weer onze oude url terug: http://www.gotswtor.nl/)

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Awsome! Zo meteen ff een accountje aanmaken!

• jeroenm17
bahh server zit lekker vol...

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-11 21:28
Ik heb early acces gespeelt gekocht via origin.
Zegt nu gewoon geen active subscribtion en heb alleen men pre oder key.
DANKJE ORIGIN! kan nu dus helemaal niet meer spelen.............

Zover ik weet krijg je er automatich 30 dagen bij als je het koopt?

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Je krijgt inderdaad 30 dagen free...maar dan moet je wel eerst een membership aflsuiten d.m.v. cc of een gamecard ;)

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:36
Early acces = pre-order code.
Dus ja je moet nog wel effe het volledige spel kopen.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-11 20:33

The Chosen One

Zie signature!

Nadat je een subcription option hebt gekozen ja. Algemeen bekend.

Nog steeds geen C.E... als iemand nog een tip heeft waar ze met 24 uur verzenden of een C.E code wilt ruilen (andere krijg je dan later terug) DM me please.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:43
sjepper schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:26:

ja, maar dan moet je eerst met een prepaid card of andere betaal wijze gametime kopen en dan worden de 30 dagen erbij opgeteld.. ja i know.. krom

• Ienni1983
sjepper schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:26:

Alleen Early acces??

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

MMO-publishers gaan er onderhand gewoon vanuit dat men een creditcard heeft (mss doordat de grootste westerse doelgroep amerikaan is en die leven op cc ;))

Heb bij aanmaken account wel even een screenshot genomen van die 5 security vragen, zou niet de eerste keer zijn dat ik vergeet of het met een hoofdletter was of niet haha.

edit: toen ik FFxi speelde voor het eerst kon je kiezen.. of US account of JP account.. niks geen EU. Fake US adress invoeren.. volgens Square Enix woon ik nog steeds ergens in Washington (in een restaurant) en betaal ik via NL.. Wees blij dat dit spel worldwide release had haha

[ Voor 29% gewijzigd door Poekie McPurrr op 22-12-2011 20:35 ]

Le Meow

Verwijderd

Zucht, ze reageren op niemand met de message not found problemen. Volgens mij ben ik gewoon genaaid door ze.

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Iemand een idee of je 2 maanden speeltijd krijgt als je beide de standaard en CE key invult?
Sta op het punt de normale versie te kopen aangezien ik de CE niet meer voor nieuw jaar verwacht.

• Ienni1983
Poekie McPurrr schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:32:
MMO-publishers gaan er onderhand gewoon vanuit dat men een creditcard heeft (mss doordat de grootste westerse doelgroep amerikaan is en die leven op cc ;))

Heb bij aanmaken account wel even een screenshot genomen van die 5 security vragen, zou niet de eerste keer zijn dat ik vergeet of het met een hoofdletter was of niet haha.
de security answers zijn niet case sensitive

• Ienni1983
swipe schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:32:
Iemand een idee of je 2 maanden speeltijd krijgt als je beide de standaard en CE key invult?
Sta op het punt de normale versie te kopen aangezien ik de CE niet meer voor nieuw jaar verwacht.
je kan maar 1 key koppelen aan 1 ea account

• swipe
  • Niet online
Ienni1983 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:33:
[...]

je kan maar 1 key koppelen aan 1 ea account
Dus upgraden van een standaard versie naar CE versie gaat dus helemaal niet? Dat is heel erg jammer, bij vele andere mmo's is dit geen probleem.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ienni1983 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:33:
[...]

de security answers zijn niet case sensitive
Dat is dan weer een voordeel, heb de antwoorden wel anders gegeven als de vraag ;)

Le Meow

• Ienni1983
swipe schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:35:
[...]

Dus upgraden van een standaard versie naar CE versie gaat dus helemaal niet? Dat is heel erg jammer, bij vele andere mmo's is dit geen probleem.
Ik weet dit niet zeker om eerlijk te zijn.

Het kan wel mogelijk zijn maar ook weer niet.

• sjepper
Ik heb gewoon 55 euro betaald! dus als dat alleen voor early game acces is ben ik dik genaaid! gewoon via origin

Het is in ieder geval wel mogelijk om de normale editie te upgraden naar de Digital Deluxe edition.

• Ienni1983
sjepper schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:39:
Ik heb gewoon 55 euro betaald! dus als dat alleen voor early game acces is ben ik dik genaaid! gewoon via origin
nou misschien moet je even geduld hebben.....

Verwijderd

Altijd handig, vanavond gaat het niks worden, maar ik zal me er binnenkort ook bij aanmelden. Eerst een avond rust om dat spel te installeren.

verder heb ik mijn geheime vragen maar uitgeprint, ik snap nie waarom ik niet gewoon met een wachtwoord kan inloggen of bestaat dat wel? Ik wil eigenlijk af van die codes, onzin ook, wie wil nu mijn account hacken?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 20:43 ]

• falconxp
Ienni1983 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:44:
[...]

daarom heb ik hem dus op de 20e ingevoerd
Beetje lastig als je vandaag de key hebt gekregen ;)

Verwijderd

falconxp schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:44:
[...]

Beetje lastig als je vandaag de key hebt gekregen ;)
Dit.

Hoop dat ze het snel oplossen en dat ik me key gewoon kan redeemen.

• Ienni1983
tja ik had hem dus de 18e al :P

• Heli0s

Heli0s

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:32:
Zucht, ze reageren op niemand met de message not found problemen. Volgens mij ben ik gewoon genaaid door ze.
Ja echt ruk man, ik heb hem ook :(

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Verwijderd

Even over dat aanmeldformulier op de tweakers site (http://gotswtor.enjin.com/recruitment), dit kan ik zeker pas invullen als ik wat gespeeld heb? Ik weet namelijk nu nog niks van professions af.

En is teamspeak nodig? Ik heb geen microfoontje. Is dat iets om nog aan te schaffen? Ik speel nooit dit soort mmo's, het lijkt me wel nuttig.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-11 20:33

The Chosen One

Zie signature!

Gewoon aanmelden en vertellen over je MMO ervaring, gamestuff en wat je maar wilt, professions (als dat nu moet op de nieuwe site) gewoon wat je denkt. Dat zal je aanmelding niet beinvloeden, eerst of je actief bent en geen halve gaar bent.

En wat was de ouwe site nou met de oude topics? Even kijken of er nog wat gepost is me headset topic.
Stond in de guildmessage maar daar kan ik nou niet meer in. :P

[ Voor 43% gewijzigd door The Chosen One op 22-12-2011 20:52 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Doler
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:47:
Even over dat aanmeldformulier op de tweakers site (http://gotswtor.enjin.com/recruitment), dit kan ik zeker pas invullen als ik wat gespeeld heb? Ik weet namelijk nu nog niks van professions af.

En is teamspeak nodig? Ik heb geen microfoontje. Is dat iets om nog aan te schaffen? Ik speel nooit dit soort mmo's, het lijkt me wel nuttig.
Het is ontzettend handig om te hebben wanneer je in groepsverbanden aan het spelen bent :) maar we kunnen je daar rustig mee laten kennismaken. Kun je bijv. eerst alleen luisteren en later altijd nog een microfoon erbij aanschaffen om ook te kunnen praten.
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:47:

Het aanmeld formulier kun je later weer wijzigen (mag ik hopen). Het is niet nodig om een microfoon te hebben maar wel leuk en makkelijk :)

• Ienni1983
Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20111209-d88fa.png

voordat iemand er weer over begint

Verwijderd

Doler schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:51:
Kun je bijv. eerst alleen luisteren en later altijd nog een microfoon erbij aanschaffen om ook te kunnen praten.
Als ik samen game met mijn broer is het ook wel handig. Mijn neef loopt ook al een jaar te zeuren of ik niet dat tankspel met hem ga doen, world of tanks ofzo, daar heeft hij ook een eigen server en teamspeak.

Ik ga wel even rond kerst een koptelefoon halen met zo'n microfoontje, kan ik de eerste dagen even meeluisteren en daarna meepraten. Zal morgenmiddag als we op tijd bij mijn broer zijn even met hem de stad in om er 2 te zoeken.

Als ik dat rond heb meld ik mij aan, kan ik ook nog even nadenken of ik empire neem of niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 20:57 ]

Verwijderd

Ik snap het niet.

• Ienni1983
Ik kon rustig codes invoeren in EA totdat, ik een pijl in mijn knie kreeg?

• Doler
Iemand vroeg ook of je een standaard editie naar DE of CE editie op een later moment kon upgraden? Dat kan!
http://www.swtor.com/info/faq/game#q399959

• swipe
  • Niet online
Doler schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:09:
Iemand vroeg ook of je een standaard editie naar DE of CE editie op een later moment kon upgraden? Dat kan!
http://www.swtor.com/info/faq/game#q399959
Bedankt! had het nog niet terug kunnen vinden in de officiële FAQ, wel op 2 andere fora.

edit: Blijkbaar krijg je dan ook 2 keer de 30 dagen 'gratis' speeltijd.

[ Voor 9% gewijzigd door swipe op 22-12-2011 21:15 ]

Verwijderd

swipe schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:11:
[...]

Bedankt! had het nog niet terug kunnen vinden in de officiële FAQ, wel op 2 andere fora.

edit: Blijkbaar krijg je dan ook 2 keer de 30 dagen 'gratis' speeltijd.
wat heeft het voor voordelen om te upgraden? Het prijsverschil was meen ik 70 euro? Vind dat nogal fors.

• swipe
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:16:
[...]

wat heeft het voor voordelen om te upgraden? Het prijsverschil was meen ik 70 euro? Vind dat nogal fors.
Zoals ik in een eerdere post al vermeld heb, heb ik de CE versie al besteld. Alleen verwacht ik deze niet meer voor het einde van dit jaar. (Terwijl ik juist nu vakantie en tijd om te spelen heb).
Daarom de overweging om nu de standaard versie aan te schaffen, en op een later moment zodra de CE versie geleverd wordt die key te gebruiken.
Aangezien je van beide de standaard en CE versie de extra 30 dagen speeltijd krijgt, is het prijs verschil 'maar' +/- 30-32 euro (45 - 1 maand subs).

Als je doelt op de verschillen tussen de verschillende versies dan verwijs ik je door naar: http://buy.swtor.com/nl/

• sjepper
Dus mijn official key moet nog komen?

• Ienni1983
sjepper schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:21:
Dus mijn official key moet nog komen?
dat weet alleen jij en EA....

• OxTox
Fijn, kan m'n key nog steeds niet redeemen nog steeds de melding Message not Found, heel internet afgestruind op antwoord maar kan niks vinden. Kan geen forum threads maken om een of andere reden, waarschijnlijk omdat ik geen game van hun heb... En support heeft nog niet gereageerd wat wel logisch is.

Meerdere browsers geprobeerd, maar no way jõse.

Edit: Volgens een tweet is de forum in Read Only Mode.

[ Voor 7% gewijzigd door OxTox op 22-12-2011 21:37 ]

• sjepper
Nja ik heb alleen ene preoder key en ik heb gewoon via rabobank betaald.... en het is er al vanaf gehaalt vorige week!

Van de site

You registered your Pre-Order code on 12.14.2011 and now are registered for the following items:

Star Wars™: The Old Republic™ Digital Standard Edition Pre-Order
Early game access
Color Stone (Virtual Item)

[ Voor 50% gewijzigd door sjepper op 22-12-2011 21:34 ]

sjepper schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:33:
Nja ik heb alleen ene preoder key en ik heb gewoon via rabobank betaald.... en het is er al vanaf gehaalt vorige week!

Van de site

You registered your Pre-Order code on 12.14.2011 and now are registered for the following items:

Star Wars™: The Old Republic™ Digital Standard Edition Pre-Order
Early game access
Color Stone (Virtual Item)
Weet je zeker dat je retail-key niet bij je Origin ergens staat?

• Heli0s

Heli0s

F*ck it, ik heb hem nu bij origin zelf gekocht en nu werkt het wel. :/

• Ienni1983
Heli0s schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:40:
F*ck it, ik heb hem nu bij origin zelf gekocht en nu werkt het wel. :/
dus je hebt hem dubbel gekocht?

• DeepR
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Verhaal en voice acting is allemaal leuk en aardig maar ik ben vooral benieuwd naar de gameplay. Loopt dat minstens zo smooth als WoW? En is het een beetje uitdagend?

• sjepper
Nee als ik bij product info kijk heb ik alleen mijn pre oder key.....

vind het beter lopen als wow de gameplay.

[ Voor 25% gewijzigd door sjepper op 22-12-2011 21:44 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.