DarthDavy schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:12:
Om SWTOR even een hart onder de riem te steken.
Ik ben (tijdelijk) gestopt met SWTOR en voor Guild Wars 2 uitkomt, ben ik even terug naar WoW gegaan.
...Verhaal...
Besluit: ik snap dus niet hoe mensen vanuit SWTOR terug naar WoW gaan. Voor mij persoonlijk is SWTOR gewoon de betere game. Als je SWTOR beu bent, omdat je het MMORPG genre beu bent, dan zal imo WoW dat niet oplossen (of iedere andere MMORPG in dat geval, zelfs GW2 niet volgens mij).
Lol, je doet het zelf ook (voor nu).
Ik heb nooit WoW gespeeld maar ben via: WaR, Aion, Rift in SWTOR terecht gekomen.
Helaas heb ik nooit meer de uitdaging in pvp gevonden als in WaR. Het sterke zij tegen ons (en vice versa) gevoel dat ik in WaR had, had ik gehoopt ook te vinden in SWTOR (story line geeft je wel het gevoel maar niet de interactie met/tegen de andere spelers aan de empire/republic zijde), terwijl SWTOR toch een erg duidelijke scheiding tussen beide zijden heeft. Ook Ilum bracht hier geen verandering in.
In Rift heb ik het geprobeerd op een pvp server, maar dat verzande al snel in ganken, zelfde gold (wat mij betreft voor Aion), nu heb ik inderdaad mijn zinnen gezet op GW2.
Ik blijf SWTOR wel in de gaten houden aangezien ik het als "coop" game erg gaaf vind in de instances en raids (nu ze minder buggen), hopelijk worden/zijn de raids onderhand iets minder een gear check maar meer een skill check geworden.
Al met al blijft het inderdaad op het moment de fijnste MMO sinds WaR voor mij.
Edit:
nog even wat slechte punten per game (mijn eigen mening uiteraard):
-WaR: buggy, laggy, slechte support van EA.
-Rift: stabiel, mooi maar oersaai op end-game.
-Aion: vliegen klinkt goed, maar spel kon me niet boeien.
-SWTOR: te vroeg uitgegeven, gevoel dat ik het heb "uitgespeeld"
[
Voor 8% gewijzigd door
Sneezzer op 09-08-2012 14:59
]