Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Ryatzu schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 08:22:
[...]

Geen boeiende endgame? Ik snap echt niet waar mensen het over hebben, er zijn genoeg flashpoints, hard modes, opses etc. Genoeg daily's. En ja er zijn zelfs achievements mensen genaamd codex! Pvp, space ship etc.

Genoeg te doen, en als je echt niets te doen heb dan begin je toch een nieuwe class?
Idd, is genoeg te doen maar ik vermoed dat de "hardcore" mmo speler dit net te snel gaat uitgespeelt hebben. Maar ja die jongens zitten eigenlijk ook in wow al maanden met hun vingers te draaien.

Codexes heb ik geprobeert maar er zitten heel erg veel bugs in of onmogelijk te halen. Dus een beetje moeilijk om te doen zeker als je na uren zitten zoeken naar die ene codex entry ergens op een forum moet lezen dat hij niet te halen is dmv bug. Zou daarom de codexes niet aanmoedigen om die te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 14:09
Grompie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:03:
[...]

Idd, is genoeg te doen maar ik vermoed dat de "hardcore" mmo speler dit net te snel gaat uitgespeelt hebben. Maar ja die jongens zitten eigenlijk ook in wow al maanden met hun vingers te draaien.

Codexes heb ik geprobeert maar er zitten heel erg veel bugs in of onmogelijk te halen. Dus een beetje moeilijk om te doen zeker als je na uren zitten zoeken naar die ene codex entry ergens op een forum moet lezen dat hij niet te halen is dmv bug. Zou daarom de codexes niet aanmoedigen om die te halen.
Ja helaas is dit met elke mmo wel zo. Dan kan je beter een shooter gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 12:03

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Nou, een teleurstelling... Na het bericht dat je tot level 15 het gratis kon proberen ben ik dinsdag begonnen met downloaden. Gisteren eindelijk klaar en vandaag wilde ik het wel eens proberen. Helaas. Nadat ik op 'Play' druk ben ik na een paar seconden weer terug in de desktop. Geen foutmelding, niets in de log te vinden, nada.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drobanir schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:13:
Nou, een teleurstelling... Na het bericht dat je tot level 15 het gratis kon proberen ben ik dinsdag begonnen met downloaden. Gisteren eindelijk klaar en vandaag wilde ik het wel eens proberen. Helaas. Nadat ik op 'Play' druk ben ik na een paar seconden weer terug in de desktop. Geen foutmelding, niets in de log te vinden, nada.
drivers updaten (video, directx, java), in compatability mode draaien, computer rebooten, op de site van swtor hulp vragen van bioware.

Meteen opgeven en klagen is wel heel makkelijk

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Zoals ik al aangaf had ik de zondag gereserveerd voor SWTOR. Dat ik hier pas om 4 uur mijn teleurstelling uit geeft aan dat ik meer gedaan heb dan 1x starten en opgeven. Compatability mode had ik nog niet geprobeerd, dus dat geef ik nog even een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Run .exe als administrator al gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drobanir schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:24:
Zoals ik al aangaf had ik de zondag gereserveerd voor SWTOR. Dat ik hier pas om 4 uur mijn teleurstelling uit geeft aan dat ik meer gedaan heb dan 1x starten en opgeven. Compatability mode had ik nog niet geprobeerd, dus dat geef ik nog even een kans.
Misschien een heel vreemde oplossing maar hij werkte wel voor mij want ik had hetzelfde probleem. Installeer quicktime. Ik heb geen verklaring hiervoor maar had het toen ook op SWTOR forum gelezen dat dit naast mij ook veel anderen had geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:24:
[...]

Misschien een heel vreemde oplossing maar hij werkte wel voor mij want ik had hetzelfde probleem. Installeer quicktime. Ik heb geen verklaring hiervoor maar had het toen ook op SWTOR forum gelezen dat dit naast mij ook veel anderen had geholpen.
Goede kans dat het splash-screen dat je krijgt bij de launch dat nodig heeft. Bioware waarschuwt zelf ook dat je een up2date java runtime moet hebben. Misschien dat quicktime die mee installeert.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:08
Hebben meer mensen hier problemen met het downloaden van TOR.
Ik download maximaal met 450 kb/s, terwijl ik makkelijk de 4 - 5 mb/s moet halen.

Met andere MMO's heb ik geen problemen maar, SWTOR krijgt het voorelkaar om sinds het begin van dit jaar gewoon niet lekker te downloaden. Het spel is ook maar 20 gb, dus ik kan er een week voor uitstrekken wil ik dit spel weer eens kunnen spelen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:32
SacreBleu schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:22:
Hebben meer mensen hier problemen met het downloaden van TOR.
Ik download maximaal met 450 kb/s, terwijl ik makkelijk de 4 - 5 mb/s moet halen.

Met andere MMO's heb ik geen problemen maar, SWTOR krijgt het voorelkaar om sinds het begin van dit jaar gewoon niet lekker te downloaden. Het spel is ook maar 20 gb, dus ik kan er een week voor uitstrekken wil ik dit spel weer eens kunnen spelen.
Gekend probleem. Zo heel nu en dan schiet het omhoog maar vaak kun je met 300 kb/s in je handen klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Java is up-to-date. Van QuickTime maak ik inderdaad niet gebruik, met CCCP speelt alles prima af, ook mov-files. Tegen beter weten in toch maar QT geïnstalleerd en ook als admin gedraaid, maar het gaat even op zwart na op 'Play' gedrukt te hebben, maar dan zit ik weer in de desktop. Zou het feit dat ik een Amd Bulldozer heb er iets mee te maken kunnen hebben, dat was in eerdere spellen ook al een probleem (Dead Island, Mass Effect 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drobanir schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:09:
Java is up-to-date. Van QuickTime maak ik inderdaad niet gebruik, met CCCP speelt alles prima af, ook mov-files. Tegen beter weten in toch maar QT geïnstalleerd en ook als admin gedraaid, maar het gaat even op zwart na op 'Play' gedrukt te hebben, maar dan zit ik weer in de desktop. Zou het feit dat ik een Amd Bulldozer heb er iets mee te maken kunnen hebben, dat was in eerdere spellen ook al een probleem (Dead Island, Mass Effect 2).
Mijn 1e gedachte was dat je PC niet aan de min. specs voldoet. Maar die uit je signature voldoet daar wel aan.
Dat is alleen blijkbaar niet de PC die je nu gebruikt. dus wat zijn je volledige specs? zeker als andere nieuwe games ook niet draaien.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Mijn signature had ik al een jaar of 2 niet meer bijgewerkt, dus die heb ik maar even van een update voorzien.

De AMD FX processors (Bulldozer) geven problemen met bepaalde games (ME 1 en ME 2) waarbij de graphics op sommige levels stuk zijn. Dat is ook van BioWare, dus ik dacht dat het wellicht verband hield. Ik ga waarschijnlijk over een tijdje Windows herinstalleren ivm. met een geplande aanschaf van een grotere ssd, wellicht dat dat nog wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Drobanir schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:09:
Heb je geprobeerd de client te fixen via de launcher, of te redownloaden? Soms is gewoon één van de main game files corrupted geraakt in de download en kicked hij je daarom direct terug naar de desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ja ik heb de 'Repair Installation' geprobeerd, ik zal het nog eens doen. Opnieuw downloaden... 20GB... nee dat nog niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:59
Volgens SWTOR.com duurt het activeren van een subscription via paypal een uur.Maar ik wacht nu al ruim twee en een half uur (na dat ik tot nu toe met gamecards speelde). Ook geen email of iets ontvangen. Na anderhalf uur opnieuw subscription via paypal aangevraagd en nu na een uur nog steeds noppes. En ik heb en een cc aan paypal gekoppeld en een bankrekening en heb dat account al 10 jaar ofzo.

Heeft iemand anders hier ervaring met Paypal en hoe lang dat kan duren?

Ik vind overigens het aantal uren downtime door maintenance onacceptabel worden. Ik speel voornamelijk overdag (ben als zzp'er flexibel). En de helft van de week liggen de servers er tussen 0900 en 1300 uit. Al verschillende keren hier contact over opgenomen, maar ze geven geen krimp. Waarom doen ze het onderhoud voor Europa niet los van de VS en dan van 0400 tot 0800 of zo? Dat lijkt mij echt de meest rustige tijd.

[ Voor 30% gewijzigd door KarlMarX op 21-07-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
KarlMarX schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:42:
Volgens SWTOR.com duurt het activeren van een subscription via paypal een uur.Maar ik wacht nu al ruim twee en een half uur (na dat ik tot nu toe met gamecards speelde). Ook geen email of iets ontvangen. Na anderhalf uur opnieuw subscription via paypal aangevraagd en nu na een uur nog steeds noppes. En ik heb en een cc aan paypal gekoppeld en een bankrekening en heb dat account al 10 jaar ofzo.

Heeft iemand anders hier ervaring met Paypal en hoe lang dat kan duren?

Ik vind overigens het aantal uren downtime door maintenance onacceptabel worden. Ik speel voornamelijk overdag (ben als zzp'er flexibel). En de helft van de week liggen de servers er tussen 0900 en 1300 uit. Al verschillende keren hier contact over opgenomen, maar ze geven geen krimp. Waarom doen ze het onderhoud voor Europa niet los van de VS en dan van 0400 tot 0800 of zo? Dat lijkt mij echt de meest rustige tijd.
Wat toevallig! Ik kom hier net om over precies hetzelfde te klagen. Ik heb exact hetzelfde probleem.
Gisteren contact opgenomen met SWTOR support, na 10 minuten werd ik doorverbonden naar iemand die mij verder kon helpen. Heeft mijn account geactiveerd voor 24 uur en daarna aan de telefoon het hele subplan doorlopen. Volgens de site was ik nu dan eindelijk gesubscribed voor SWTOR. Nu kom ik net van m'n werk en m'n sub is niet meer actief.

Ik kan/mag niet posten op het forum, en via mail krijg ik iedere keer een standaard riedeltje terug dat ik maar moet bellen. Amahoela, eerst een week wachten voordat het spel is gedownload met hun onder-de-maat CDN. En daarna elke dag minstens 20 minuten aan de lijn hangen om mijn account weer te activeren. Voor mij is SWTOR voorlopig voorbij. Dan maar wachten totdat ze iDeal hebben of dat de problemen met PayPal zijn verholpen.

Met EVE, Guild Wars 2 beta en WoW nog nooit problemen gehad om te downloaden ofwel via PayPal een abonnement op te zetten. Met SWTOR heb ik niets anders dan alleen maar problemen gehad. Characters die ineens weg waren (wel weer hersteld), een bug waarbij mijn character dood ging als een compagnion dat ook deed. (Heb ik hier ook in het verleden gepost). Slechte CDN waardoor het een eeuwigheid duurt voordat je daadwerkelijk kan spelen. En een onder de maat subscriptiemodel met weinig betaalmogelijkheden waardoor ik niet eens kan spelen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SacreBleu schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:18:
[...]
Dan maar wachten totdat ze iDeal hebben of dat de problemen met PayPal zijn verholpen.
Dit hebben ze al lang. Zie: http://store.origin.com/s...sPage/productID.242638300

Kan je gewoon met iDeal betalen. Code toevoegen aan je account en het is meteen geregeld.

Vroeger (paar maanden geleden) ging dit wel stroef en kon het nog wel een aantal uur duren, tegenwoordig komen de codes direct binnen via de mail. Wanneer de code wordt toegevoegd ben je meteen weer subscribed.
KarlMarX schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:42:
Ik kan me nogal wat weekjes bij WoW herinneren waar er ook behoorlijk vaak aan de servers werd gesleuteld. Dit soort dingen gebeuren gewoon nu eenmaal.

Vergeet niet dat Bioware al behoorlijk de verloren tijd in het verleden heeft gecompenseerd richting haar long-time subscribers door 30 dagen gratis weg te geven toen de ranked warzones werden uitgesteld.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Wel een beetje duur. Er zijn in dit topics sites genoemd voor minder, die ook direct leveren:
http://gamecard.nu/produc...y_pre-paid_game_card.html

Dit is de goedkoopste die ik gevonden heb, moet je wel een paar dagen geduld hebben:
http://www.amazon.de/Star...TF8&qid=1342885772&sr=8-2
Slechts 22,50 voor 60 dagen, zonder verzendkosten.

Overigens wil ik maar 30 dagen i.v.m. vakantie. Wordt betaling met CC wel direct verwerkt?

De problemen met de maintenance zijn juist van ruim daarna. 1x 30 dagen geven is niet een vrijbrief voor ongelimiteerde downtime daarna. Bovendien is downtime nog één ding, maar de tijdstippen zijn het grootste probleem. Ze houden alleen rekening met de VS. In Europa zijn we iedere keer de l*l.

Edit: Nu is nog steeds de paypal betaling niet verwerkt. Paypal doet het dus blijkbaar echt niet. Beetje jammer dat ze niet gewoon een melding geven, maar doen alsof je succesvol betaald en verlengd hebt.

[ Voor 42% gewijzigd door KarlMarX op 21-07-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
KarlMarX schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:27:
Wel een beetje duur. Er zijn in dit topics sites genoemd voor minder, die ook direct leveren:
http://gamecard.nu/produc...y_pre-paid_game_card.html

Dit is de goedkoopste die ik gevonden heb, moet je wel een paar dagen geduld hebben:
http://www.amazon.de/Star...TF8&qid=1342885772&sr=8-2
Slechts 22,50 voor 60 dagen, zonder verzendkosten.

Overigens wil ik maar 30 dagen i.v.m. vakantie. Wordt betaling met CC wel direct verwerkt?

De problemen met de maintenance zijn juist van ruim daarna. 1x 30 dagen geven is niet een vrijbrief voor ongelimiteerde downtime daarna. Bovendien is downtime nog één ding, maar de tijdstippen zijn het grootste probleem. Ze houden alleen rekening met de VS. In Europa zijn we iedere keer de l*l.

Edit: Nu is nog steeds de paypal betaling niet verwerkt. Paypal doet het dus blijkbaar echt niet. Beetje jammer dat ze niet gewoon een melding geven, maar doen alsof je succesvol betaald en verlengd hebt.
Precies, dat probleem heb ik. Het probleem is dat ik vaak wissel van stemming dus meestal maar één maand
speel en het daarna even laat liggen. Dus ik zie het niet zitten om iedere keer een GTC van zestig dagen te halen.
Want die paar euro die ik dan meer betaal voor de tweede maand gebruik ik toch niet dus dan is 13,99 goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
SacreBleu schreef op zondag 22 juli 2012 @ 00:19:
[...]

Precies, dat probleem heb ik. Het probleem is dat ik vaak wissel van stemming dus meestal maar één maand
speel en het daarna even laat liggen. Dus ik zie het niet zitten om iedere keer een GTC van zestig dagen te halen.
Want die paar euro die ik dan meer betaal voor de tweede maand gebruik ik toch niet dus dan is 13,99 goedkoper.
Vind het persoonlijk jammer dat de GTC altijd zo beperkt zijn wat betreft opties, vind de cards vaak wel gemakkelijk namelijk maar het blijft maar bij 60 dagen. 15 - 30 - 60 - 90 - 180 varianten zou een fraaie optie zijn als je het mij vraagt. De kortere leuk om iemand cadeau te doen of om weer eens kort het spel te bezichtigen, en de langere als alternatief tegen bijv CC payment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Zou ook handig zijn als je de gametime kon pauzeren, dus niet perse in één keer 60 dagen achtereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:11
Dat zou een prima plan zijn, zeker met vakanties en dergelijke. Dan wel minstens 2 weken, anders wordt het een te grote rompslomp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het met je eens dat publishers zo ongeloofelijk klantonvriendelijk bezig zijn voor de EU markt wat betreft subscription-based MMO's. Er zijn een aantal MMO's die ik wel zou willen spelen maar waarvoor weer een gare creditcard nodig is. Gelukkig zien steeds meer publishers dat dit niet meer kan en begint iDeal en Paypal steeds meer ingeburgerd te raken.

Dat van die dagen pauzeren zou wel fantastisch zijn natuurlijk maar dit gaat nooit ingevoerd worden. De publishers zijn dan natuurlijk dief van hun eigen geld. ;) Ze leven juist op het feit dat niet iedereen elke dag kan spelen. Zo kunnen ze het aantal servers terugbrengen (minder kosten) terwijl de inkomsten binnen blijven komen.

Ik kan mij wel herinneren dat in Azië er wel een dergelijk model bestaat, vooral bij WoW en Aion. Dit in verband met de wetgeving aldaar. Maar of je dat nu daadwerkelijk wilt...volgens mij ben je dan juist weer duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik vind timecards toch al onzin. Het is compleet gestoord dat je er

a.) meer voor betaald ("blablabla bestel online blablabla" Niet iedereen gaat dat doen)
b.) Alleen 60 dagen (Tera en Rift hebben wel 30 dagen cards)
c.) Compleet omslachtig is.

En als je dan ook nog van die rot maintenance tijden hebt, snap ik inderdaad dat je ze op pauze wil kunnen zetten.
Ik kan me nogal wat weekjes bij WoW herinneren waar er ook behoorlijk vaak aan de servers werd gesleuteld. Dit soort dingen gebeuren gewoon nu eenmaal.
Dit is geen WoW. Bioware moet van die problemen leren en dat voorkomen, niet hetzelfde doen. Trouwens heb ik in de afgelopen jaren in WoW geen enkele "tot 11" maint gehad die de hele tijd duurde. Meestal tot een uurtje of 8 á 9

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 11:12:
Ben het met je eens dat publishers zo ongeloofelijk klantonvriendelijk bezig zijn voor de EU markt wat betreft subscription-based MMO's. Er zijn een aantal MMO's die ik wel zou willen spelen maar waarvoor weer een gare creditcard nodig is. Gelukkig zien steeds meer publishers dat dit niet meer kan en begint iDeal en Paypal steeds meer ingeburgerd te raken.

Dat van die dagen pauzeren zou wel fantastisch zijn natuurlijk maar dit gaat nooit ingevoerd worden. De publishers zijn dan natuurlijk dief van hun eigen geld. ;) Ze leven juist op het feit dat niet iedereen elke dag kan spelen. Zo kunnen ze het aantal servers terugbrengen (minder kosten) terwijl de inkomsten binnen blijven komen.

Ik kan mij wel herinneren dat in Azië er wel een dergelijk model bestaat, vooral bij WoW en Aion. Dit in verband met de wetgeving aldaar. Maar of je dat nu daadwerkelijk wilt...volgens mij ben je dan juist weer duurder uit.
De EU markt is nu eenmaal erg divers.
Ik zit nu bijvoorbeeld nu in de UK. Ik kan hier met mn PINpas alleen bij geldautomaten terecht. Bij alle winkels enz kun je betalen met creditcard of cash.
Iedereen heeft hier dus gewoon een creditcard, net als dat iedere Nederlander boven de 13 zn eigen pinpas heeft.
Uitgevers zijn alleen vaak te lui om uit te zoeken welke betaalmethode in elk land gangbaar is. En blijkbaar durven ze niet bij elkaar af te kijken. Bij blizzard, steam en Origin kun je namelijk met ideal betalen. Maar bij Swtor dus niet (maar via origin weer wel).

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
Er wordt momenteel gewerkt aan een europese "Ideal". genaamd mybank. Hun zijn eigenlijk een soort van directe tussen provider, vergelijkbaar met bijv. Paypal, het enigste verschil is dat ze betalen rechtstreeks mogelijk maken via jouw eigen bank (en je dus je random reader of iets dergelijks kunt gebruiken).

Ik geloof dat ze momenteel al een pilot aan het draaien zijn.

Zodra deze pilot doorlopen is is het een kwestie van implementeren voor webshops. Webshops e.d. hoeven dan alleen nog maar mybank te ondersteunen en dan kunnen alle niet creditcard houders in europa bij hun betalen.

Ik ben heel blij met dit initiatief want ikzelf vind paypal een onbetrouwbare idiote organisatie. Als bedrijf zijnde snap ik best dat mensen dit gewoon niet willen ondersteunen. Ze hanteren hoge transactiekosten + percentage over eindbedrag, daarnaast een gigantisch lomp backend systeem om je administratie me samen te laten werken (geen goede export voor boekhoudprogramma's e.d.).

Ik kan goed begrijpen dat uitgevers ook niet zitten te wachten om per land verschillende payment providers werkend te maken. Dit neemt behoorlijk wat kosten mee, dan nemen ze de enkeling die stug volhoudt wel voor granted.

ot:
Is er al iets bekend over 1.4? Ik heb het idee dat de komende update alleen een beetje story toevoeging (HK-51) wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Schnoop schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:06:
Er wordt momenteel gewerkt aan een europese "Ideal". genaamd mybank. Hun zijn eigenlijk een soort van directe tussen provider, vergelijkbaar met bijv. Paypal, het enigste verschil is dat ze betalen rechtstreeks mogelijk maken via jouw eigen bank (en je dus je random reader of iets dergelijks kunt gebruiken).

Ik geloof dat ze momenteel al een pilot aan het draaien zijn.

Zodra deze pilot doorlopen is is het een kwestie van implementeren voor webshops. Webshops e.d. hoeven dan alleen nog maar mybank te ondersteunen en dan kunnen alle niet creditcard houders in europa bij hun betalen.

Ik ben heel blij met dit initiatief want ikzelf vind paypal een onbetrouwbare idiote organisatie. Als bedrijf zijnde snap ik best dat mensen dit gewoon niet willen ondersteunen. Ze hanteren hoge transactiekosten + percentage over eindbedrag, daarnaast een gigantisch lomp backend systeem om je administratie me samen te laten werken (geen goede export voor boekhoudprogramma's e.d.).

Ik kan goed begrijpen dat uitgevers ook niet zitten te wachten om per land verschillende payment providers werkend te maken. Dit neemt behoorlijk wat kosten mee, dan nemen ze de enkeling die stug volhoudt wel voor granted.

ot:
Is er al iets bekend over 1.4? Ik heb het idee dat de komende update alleen een beetje story toevoeging (HK-51) wordt.
En dat gaat dus weer niet gebruikt worden door 80% van de bedrijven. Zie Ideal. Ik speel zelf WoW, SWTOR, en GW2. En raar genoeg is SWTOR de enige zonder Ideal, zelfde met WAR, LOTR e.d.

Ik snap ook niet dat ze er van uit gaan dat dit wel gaat werken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
lanerios schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:28:
[...]

En dat gaat dus weer niet gebruikt worden door 80% van de bedrijven. Zie Ideal. Ik speel zelf WoW, SWTOR, en GW2. En raar genoeg is SWTOR de enige zonder Ideal, zelfde met WAR, LOTR e.d.

Ik snap ook niet dat ze er van uit gaan dat dit wel gaat werken.
Ideal is voor Nederland. Deze oplossing is voor heel Europa. Ze vangen dus veel meer klanten in een keer, ik verwacht dat om deze reden het dus wel gebruikt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Schnoop schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 15:05:
[...]

Ideal is voor Nederland. Deze oplossing is voor heel Europa. Ze vangen dus veel meer klanten in een keer, ik verwacht dat om deze reden het dus wel gebruikt gaat worden.
Zal waarschijnlijk echter wel nog enige jaren overheen gaan. De acceptatiegraad voor nieuwe betalingsmethoden is vaak laag.
Schnoop schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:06:
ot:
Dusver nog weinig in het bijzonder bekend. Denk dat we waarschijnlijk ook wel een denova NM zullen zien en daarnaast een nieuwe raid in aantocht zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Eeeeeen f2p :w :').

(en nog slecht(voorlopig) uitgewerkt ook)

[ Voor 59% gewijzigd door Tripp op 01-08-2012 04:15 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had te hoge verwachtingen op social/ lore/ playability gebied van dit spel. Ik denk dat f2p goed zal zijn voor de gene die het spel willen proberen.

Ik ga voor panda`s. Hoewel ik niets met elfjes en toveren hebt, blijft dit spel toch weer steeds aantrekken :X
Kriebel kriebel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:35
Ik ben bang dat ze wat te laat zijn met de overgang naar f2p. Ik kan geen releasedate voor de f2p versie vinden ("coming this fall") maar met guild wars 2 (einde van deze maand) en mists of pandaria (eind september, pre-mop event+patch paar weken eerder) zo dichtbij lijkt het me moeilijk voor ze om mmo spelers (terug) te laten komen.

Een lijst met beperkingen vind je op http://www.swtor.com/free/features

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kladblokje schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 08:43:
Ik ben bang dat ze wat te laat zijn met de overgang naar f2p. Ik kan geen releasedate voor de f2p versie vinden ("coming this fall") maar met guild wars 2 (einde van deze maand) en mists of pandaria (eind september, pre-mop event+patch paar weken eerder) zo dichtbij lijkt het me moeilijk voor ze om mmo spelers (terug) te laten komen.

Een lijst met beperkingen vind je op http://www.swtor.com/free/features
Juist niet.
F2p zorgt meestal voor een hoop nieuwe spelers. Maar omdat ze niks geinvesteerd hebben zijn dit meestal geen loyale spelers.
Als je dit dus 2 weken voor pandaworld uitbrengt, dan stapt iedereen na 2 weken over en komen ze nooit meer terug.
Als je f2p gaat 2 maanden na panda, dan heeft bijna iedereen alle nieuwe panda content alweer gehad en zijn ze op zoek naar een nieuw spel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
Nadeel is dat er altijd wel een nieuw spel aan zit te komen..

Ik hoop van harte dat SWTOR nog een tijd blijft bestaan, zou het graag nog weer eens een maandje spelen aan het eind van het jaar mét een nieuwe klasse om de story nog eens te doen. Hopelijk hebben ze tegen die tijd ook end-game PVP (*als zijnde niet spvp maar echte zone pvp met objectives) al denk ik dat GW2 die honger wel kan stillen voor mij ;-).

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneezzer schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:28:
Nadeel is dat er altijd wel een nieuw spel aan zit te komen..

Ik hoop van harte dat SWTOR nog een tijd blijft bestaan, zou het graag nog weer eens een maandje spelen aan het eind van het jaar mét een nieuwe klasse om de story nog eens te doen. Hopelijk hebben ze tegen die tijd ook end-game PVP (*als zijnde niet spvp maar echte zone pvp met objectives) al denk ik dat GW2 die honger wel kan stillen voor mij ;-).
Ik denk dat end game pvp voorlopig de ranked warzones zijn.
Het open massive-pvp hebben ze er uit gehaald omdat er op vrijwel alle servers veel meer empire is dan republic.
Ik ken ook geen games met locked-factions waarin dit soort dingen wel werkt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Pff, kwamen ze 2 weken geleden met die free trial tot lvl 15 (waarna ik hem kocht) gaan ze nu F2P..

Launch dat dan in 1 keer, maar nee nog even 2 weekjes wachten om de eerste stroming free trial members de volle prijs te laten betalen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Sak3d schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:23:
Pff, kwamen ze 2 weken geleden met die free trial tot lvl 15 (waarna ik hem kocht) gaan ze nu F2P..

Launch dat dan in 1 keer, maar nee nog even 2 weekjes wachten om de eerste stroming free trial members de volle prijs te laten betalen :r
F2P wordt het pas in november hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:36
Sneezzer schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:12:
F2P wordt het pas in november hoor.
Yep, maar in Augustus zou de prijs van de game zelf al omlaag gaan. Ik denk echter dat er weinig mensen de volle mep hebben betaald aangezien de game al voor €22,50 te krijgen is, dat scheelt niet zoveel met €14,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:36
"So that's why they called him Han(d) Solo..."

Hehehe ;-)

Maar ik heb gister wat uurtjes besteed aan het spelen van SW:TOR als Human Smuggler, ben nu level 8 en moet 'boom juice' of iets dergelijks op de kop tikken dmv. het vinden van een excentrieke wetenschapper die aan het vissen is ergens midden in een warzone... Het is zowaar best aardig, de hoeveelheid gesproken conversaties helpt echt enorm om in het spel te blijven. Ik heb echter niet altijd het gevoel dat ik in een SW game rondloop, de intro film was geweldig om dat gevoel te krijgen, maar tot op heden maar incidenteel echt iets SW tegen gekomen zoals de incidentele iconische alien, de essentiële protocol droid, en natuurlijk de blasters (die je op een gegeven moment gewoon gaat aanzien voor laser pistool). De movement vind ik erg clunky werken, helemaal samen met de combat. Ik kom teveel kamers tegen die gewoon teveel op elkaar lijken en ik een stevige dosis dejavu krijg "I've been here before!"...

Ik ga zeker nog even tot level 15 spelen, en zal dat ook nog eens proberen met een jedi en eventueel een darkside character. En dan wellicht veder als het F2P is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
kan niet wachten tot het f2p wordt, kan ik weer verder met m'n jedi die nu level 38 is. Vond het spel niet meer waard om nog te betalen voor dat eeuwig durende levelen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

DrFlash schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:04:
kan niet wachten tot het f2p wordt, kan ik weer verder met m'n jedi die nu level 38 is. Vond het spel niet meer waard om nog te betalen voor dat eeuwig durende levelen.
eeuwig durende levelen??? ik heb alle drie mijn lvl 50 chars binnen 7 ingame speeldagen op lvl 50 gehad en mij laatste sith juggernauth had ik zelf binnen 5 dagen op lvl 50 en heb ik alle story afgeluistered (de planet quests heb ik wel geskipped)

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Timecards lijken (tijdelijk?) in de aanbieding bij meerdere shops:
http://www.budgetgaming.n...-day+online+code)_PC.html

Voor ongeveer 6 eur per maand, zeer zeker niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

IlIlIlIlIl schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:20:
[...]

eeuwig durende levelen??? ik heb alle drie mijn lvl 50 chars binnen 7 ingame speeldagen op lvl 50 gehad en mij laatste sith juggernauth had ik zelf binnen 5 dagen op lvl 50 en heb ik alle story afgeluistered (de planet quests heb ik wel geskipped)
Inderdaad, als je al vindt dat in SWTOR het levelen lang duurt, kan je beter geen enkele MMO meer aanraken, want het gaat echt zeer snel... Er zijn vroeger wel MMO's geweest waar je voor 1 level meerdere weken tot maanden moest grinden, en als je dan waagde ergens dood te gaan, kon je opnieuw beginnen omdat bijna alle experience op dat level werd afgenomen 8)7

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
IlIlIlIlIl schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:20:
[...]

Als je helemaal geen planet quests doe, dan level je toch niet snel genoeg en worden de class quests wel erg lastig volgens mij. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

KarlMarX schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:11:
[...]

Als je helemaal geen planet quests doe, dan level je toch niet snel genoeg en worden de class quests wel erg lastig volgens mij. :?
Zie nu dat ik het er een beetje krom had neergezet :p
Ik bedoelde dat ik me story line niet ge-spacebar heb maar de planet quest allemaal door heen geskipped ben door op de spatie te rammen

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Ahh, dat is logisch ja. Planet missies gaan wel vervelen met mijn 8ste karakter. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Als het F2P wordt wil ik dit ook weleens gaan proberen zolang ze maar niet zo'n gaar 'F2P-"Legendary" account systeem hebben als bij DC-Universe Online met irritante restricties als 'Max 2000 credits', 2 AH sloten, 16? inventory slots. Het mooie is dat je 'eigen credits' in 'escrow' komen te staan en dat je echt geld moet uitgeven om dit los te krijgen... Bij mij staat er nu 175k in escrow en dan moet ik 18 euro uitgeven voor 1 maand spelen om zo bij de rest van het geld te komen omdat je alleen met een Legendary account alle DLC en opties standaard vrijschakeld.

Star Wars heeft toch wel een speciaal plekje, ik heb het nog helemaal niet gespeeld maar de reviews die ik las (en niet geschreven waren door fanboys) waren nogal kritisch en het viel nogal tegen wel heb ik 'vroeger' Star Wars Galaxies gespeeld (SOE versie) en vanwege tijdgebrek gestopt en kwam na de beruchte patch weer binnen... en was daar dus ook weer klaar mee.

Als iemand me uit de droom kan helpen dat het net zoiets was als Star Wars Galaxies (release versie niet dat verziekte stuk software wat daarna kwam).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:36

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ben sinds paar dagen begonnen met deze game in de aanloop naar het Free2Play gedoe. Moet zeggen dat ik, als ex wow speler, behoorlijk onder de indruk ben van de grootte van alles. Maar na verloop van tijd zal dit wel minder worden denk ik. Toch zijn er veel dingen die indruk maken, zeker op een star wars fan.

Ik zie alleen steeds overal mensen op speeders... en vroeg mij af of kopen nu de enige mogelijkheid is? En minimaal zijn deze dingen 8k?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
master_viper schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:05:
Ben sinds paar dagen begonnen met deze game in de aanloop naar het Free2Play gedoe. Moet zeggen dat ik, als ex wow speler, behoorlijk onder de indruk ben van de grootte van alles. Maar na verloop van tijd zal dit wel minder worden denk ik. Toch zijn er veel dingen die indruk maken, zeker op een star wars fan.

Ik zie alleen steeds overal mensen op speeders... en vroeg mij af of kopen nu de enige mogelijkheid is? En minimaal zijn deze dingen 8k?
Op je 1e character kun je vanaf lvl 25 op een speeder. Je moet (net als in wow) de speeder kopen en de skill leren. Speeders zijn ook op andere manieren aan te komen (pvp vendor, quest reward, CE item), maar de skill moet je altijd leren.

Als het niet je 1e character is, heb je een legacy. Door je legacy kun je de speeder skill 10 levels eerder leren. Kost wel een berg credits.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Om SWTOR even een hart onder de riem te steken.

Ik ben (tijdelijk) gestopt met SWTOR en voor Guild Wars 2 uitkomt, ben ik even terug naar WoW gegaan. Mijn vrouw speelt nog altijd WoW en die heeft mij een Scroll of Resurrection gegeven waardoor ik opnieuw een week kan spelen. Ik had eerst op haar account de beta van Mists of Pandaria gespeeld met een pandarian monk. Nieuwe startgebied gezien en gespeeld tot je faction keuze en je terug in het oude post-cataclysm vanilla wow zit. Dan terug op mijn eigen account. Ik heb nooit Cataclysm gespeeld, dus dit was voor mij de eerste keer dat ik lvl 80-85 doe. Ik level op mijn eentje en doe instances samen met mijn vrouw en haar guildies. Heel klassiek en heel leuk allemaal.

Maar dan nu terug naar SWTOR. Als ik de game-ervaring van WoW nu tegenover SWTOR zet, moet ik SWTOR de bovenhand geven.

Het levellen in SWTOR is leuker dan in WoW door de meer filmische ervaring van gesproken dialogen en cut-scènes. Ik probeer het verhaal in WoW Cataclysm te volgen en het zit heel goed in mekaar en is heel leuk om te volgen, alleen is dat vele lezen niet leuk. WoW heeft ook heel veel fijne quests, maar heel veel kom je in een quest hub toe en mag je eerst 4 à 5 fetch/kill quests doen voor je een interessante quest mag aanvangen. In SWTOR zijn die fetch/kill quests optioneel, omdat ze in het gebied aan een main quest (die meestal leuker is dan een fetch/kill quest) worden gehangen.

Het craften in WoW is nog altijd dezelfde saaie grind als in 2004. Het crew skill systeem van SWTOR is veel leuker en hoewel lange tijd nutteloos op max level, nu toch al een stuk beter met patch 1.3. SWTOR kan zijn crafting nog veel verbeteren. WoW zou dit ook kunnen doen, maar hebben ze nog nooit gedaan. Komt het er dan wel nog van?

De instances in Cataclysm zijn leuk, maar dat zijn die van SWTOR ook. Ik vind persoonlijk ook een setup van 4 personen beter dan een setup van 5. Minder downtime omdat er iemand moet plassen. En ook hier vind ik de filmische ervaring van de SWTOR flashpoints leuker dan die van Cataclysm.

WoW heeft meer content dan SWTOR - wat normaal is voor een 8 jaar oude game tov een 1 jaar oude game - maar hoeveel van die content wordt nog effectief gespeeld. Uiteindelijk ligt het zwaartepunt toch op de Cataclysm endgame. SWTOR heeft wel dringend nieuwe endgame nodig.

Zowel WoW als SWTOR vind ik hele sfeervolle en mooie games (voor MMORPG's). Zeker voor WoW is dat een prestatie gezien zijn gezegende leeftijd. Maar ik vind beide games gewoon mooi en vooral heel sfeervol.

Besluit: ik snap dus niet hoe mensen vanuit SWTOR terug naar WoW gaan. Voor mij persoonlijk is SWTOR gewoon de betere game. Als je SWTOR beu bent, omdat je het MMORPG genre beu bent, dan zal imo WoW dat niet oplossen (of iedere andere MMORPG in dat geval, zelfs GW2 niet volgens mij).

Disclaimer: dit is mijn persoonlijk mening en het staat iedereen uiteraard vrij om hier mee akkoord te gaan of niet.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-09 06:39
Besluit: ik snap dus niet hoe mensen vanuit SWTOR terug naar WoW gaan. Voor mij persoonlijk is SWTOR gewoon de betere game.
Iedereen die ik heb zien teruggaan vond de content beperkt en vooral de achterhaalde/inflexibele UI (gedeeltelijk aangepakt) en het gebrek aan addons voor het omzeilen van beperkingen (nog steeds niet opgelost).
Eigenlijk alleen het levellen is leuker maar in de kern heb je nog genoeg "kill X" in swtor.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
DarthDavy schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:12:
Om SWTOR even een hart onder de riem te steken.

Ik ben (tijdelijk) gestopt met SWTOR en voor Guild Wars 2 uitkomt, ben ik even terug naar WoW gegaan.

...Verhaal...

Besluit: ik snap dus niet hoe mensen vanuit SWTOR terug naar WoW gaan. Voor mij persoonlijk is SWTOR gewoon de betere game. Als je SWTOR beu bent, omdat je het MMORPG genre beu bent, dan zal imo WoW dat niet oplossen (of iedere andere MMORPG in dat geval, zelfs GW2 niet volgens mij).
Lol, je doet het zelf ook (voor nu).
Ik heb nooit WoW gespeeld maar ben via: WaR, Aion, Rift in SWTOR terecht gekomen.
Helaas heb ik nooit meer de uitdaging in pvp gevonden als in WaR. Het sterke zij tegen ons (en vice versa) gevoel dat ik in WaR had, had ik gehoopt ook te vinden in SWTOR (story line geeft je wel het gevoel maar niet de interactie met/tegen de andere spelers aan de empire/republic zijde), terwijl SWTOR toch een erg duidelijke scheiding tussen beide zijden heeft. Ook Ilum bracht hier geen verandering in.

In Rift heb ik het geprobeerd op een pvp server, maar dat verzande al snel in ganken, zelfde gold (wat mij betreft voor Aion), nu heb ik inderdaad mijn zinnen gezet op GW2.

Ik blijf SWTOR wel in de gaten houden aangezien ik het als "coop" game erg gaaf vind in de instances en raids (nu ze minder buggen), hopelijk worden/zijn de raids onderhand iets minder een gear check maar meer een skill check geworden.

Al met al blijft het inderdaad op het moment de fijnste MMO sinds WaR voor mij.

Edit:
nog even wat slechte punten per game (mijn eigen mening uiteraard):
-WaR: buggy, laggy, slechte support van EA.
-Rift: stabiel, mooi maar oersaai op end-game.
-Aion: vliegen klinkt goed, maar spel kon me niet boeien.
-SWTOR: te vroeg uitgegeven, gevoel dat ik het heb "uitgespeeld"

[ Voor 8% gewijzigd door Sneezzer op 09-08-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Sneezzer schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:50:
[...]

Lol, je doet het zelf ook (voor nu).
Hehe, inderdaad, maar het is maar bezigheidstherapie tot 25 augustus. WoW speel ik nu met die scroll of resurrection en die zal zondag afgelopen zijn. Ik heb geen plannen om te resubben in WoW (tot grote spijt van mijn vrouw). En dat is nou toch net de doelstelling van die scroll of resurrection.

Ik denk dat ik zelfs nog een beetje SWTOR ga spelen tot 25 augustus, want mijn sub loopt nog altijd.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Ik heb zelf geen MMO ervaring, maar ben pas begonnen met SWTOR, omdat ik gewoon een groot SW fan ben en de teasers mij aanspraken en ik ook KOTOR een geweldige game vond. Eigenlijk is het ook een soort KOTOR, maar dan online met mulitplayer en sociale aspecten. De End game valt mij ook tegen. Loop met lvl 50 een beetje rond op de fleet te wachten in ene queuefinder wat meestal erg lang duurt. Liever ga ik dan weer verder levelen met één van mijn andere acht karakters. Ik heb ze inmiddels allemaal geprobeerd en ze zijn allemaal leuk en ook de verhalen hebben allemaal veel aandacht.

Een game zonder gesproken dialogen zou ik niet meer trekken, dan is het net of ik 20 jaar terug in de tijd ga naar Larry Suite 2 of zo. Ik had even STonline geprobeerd, maar die saaie lappen tekst trok ik dus niet.

Al met al bevalt SWTOR wel, speel het nu al sinds de launch, maar maak me wel zorgen over de ontwikkelingen en de vele maintenances.

Verwijderd

Moet toegeven ben nu gestopt met deze game. Heb er veel plezier aan beleeft maar ik vindt het nu gewoon een beetje saai geworden. Heb nu 4 lvl 50 alts waarvan ik er met 1 operations doe. Heb geen zin meer om nog meer alts te maken. Hoewel de verhalen wel leuk zijn vindt ik ze niet zo goed als de meeste mensen beweren (ik lees dat sommige mensen deze game om verhaal spelen... zo goed vind ik die verhalen niet, ze zijn leuk maar het is geen wereldwonder :P)

Reden dat ik ook ben gestopt is ook omdat mijn vrienden simpelweg al eerder gestopt zijn. De merge is NET iets te laat gekomen helaas. Wat mij betreft heeft SWTOR zijn verwachtingen waar gemaakt maar ben er nu klaar mee :P. Wacht nu op GW2.

Verwijderd

DarthDavy schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:12:

Disclaimer: dit is mijn persoonlijk mening en het staat iedereen uiteraard vrij om hier mee akkoord te gaan of niet.
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat ik een aantal keer weer ben gaan WoWen;
Elke keer verwacht je dat nostalgische gevoel van vanilla/TBC terug te krijgen en keer op keer blijft dit uit :)

Heb ook een tijdje SWTOR gespeeld, maar door mijn gebrek aan affiniteit met Star Wars ben ik hiermee gestopt.
Sinds deze week met EVE bezig wat me tot nu toe zeer goed bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:53:
[...]

Waarschijnlijk om dezelfde reden dat ik een aantal keer weer ben gaan WoWen;
Elke keer verwacht je dat nostalgische gevoel van vanilla/TBC terug te krijgen en keer op keer blijft dit uit :)

Heb ook een tijdje SWTOR gespeeld, maar door mijn gebrek aan affiniteit met Star Wars ben ik hiermee gestopt.
Sinds deze week met EVE bezig wat me tot nu toe zeer goed bevalt!
Tsja, dat nostalgie gevoel is niet iets wat veel MMO's voor elkaar krijgen. Dusver hebben slechts twee MMO's dat bij mij weten te doen:

- Ragnarok Online
- World of Warcraft

En waarom? Tsja, als je het mij vraagt is het met name sfeer welk ervoor makend of brekend is. En dat ontbreekt een beetje in SWTOR, welk jammer is.

Je moet een MMO world binnen stappen en het moet direct op alle fronten aangrijpen:

- Visueel : Het moet uniek zijn, iets herkenbaars, maar toch vertrouwd. RO en WoW hadden dit. TOR heeft dit ook wel naar mijn mening.

- Gameplay : Het moet direct lekker weg spelen, vloeiend zijn, geen awkward moments van out of phase combat, bizar ogende animations waarbij je jezelf afvraagt of de devs ooit wel eens iemand hebben zien lopen, etc. Dit zit bij TOR ook wel goed.

- Audio : Sounds FX en BGM moet lekker aanwezig zijn, pakkend zijn en binnen het geheel goed aansluiten. RO had hele typerende BGM's per map, zeer herkenbaar en voor spelers welk het gespeeld hebben zijn de desert deuntjes van Morroc, de aziatische deuntjes van Payon en het vrolijke van Prontera nog altijd goed te herkennen. WoW had dit ook perfect gedaan, nog altijd als je de BGM hoort roept het vele goede herinneringen op.

En TOR... faalt op dit laatste... Het heeft een reeks uitstekende tracks meegeleverd gekregen, maar ze doen er niets mee. Daardoor voelt het spel al snel levenloos en dood aan.

Qua sfeer en het creëren van een gevoel van nostalgie hoeven ze naar mijn idee dan ook maar een paar hele kleine aanpassingen te doen, of ze komen al een heel eind.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Inmiddels is de game te krijgen voor een tientje, voor de geïnteresseerde (laatbloeiers!):

pricewatch: Star Wars: The Old Republic, PC

Ik zelf twijfel weer om toch maar de draad op te pakken en verder te gaan met mijn Sith (Inquisitor if I'm correct). Vooral het verhaal en de dialogen trokken me erg aan. Ik wacht eigenlijk tot de 60-day time cards wat goedkoper worden, maar de laagste prijs waarvoor ik ze nu zie is 19,99 (MMOGA.de op Ebay). Misschien dat ik er nu alsnog één aanschaf, om weer even te kijken hoe het is. Ik heb alleen de eerste anderhalve maand gespeeld, dus er zal (hopelijk) wel het één en ander aangepast danwel verbeterd zijn. Guild Wars 2 is ook leuk, maar ik ben wel iemand die voor het verhaal speelt en daarin op kan gaan; wat dat betreft zijn de gesproken dialogen van TOR natuurlijk veel leuker.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Royeboi schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 02:10:
Inmiddels is de game te krijgen voor een tientje, voor de geïnteresseerde (laatbloeiers!):

pricewatch: Star Wars: The Old Republic, PC

Ik zelf twijfel weer om toch maar de draad op te pakken en verder te gaan met mijn Sith (Inquisitor if I'm correct). Vooral het verhaal en de dialogen trokken me erg aan. Ik wacht eigenlijk tot de 60-day time cards wat goedkoper worden, maar de laagste prijs waarvoor ik ze nu zie is 19,99 (MMOGA.de op Ebay). Misschien dat ik er nu alsnog één aanschaf, om weer even te kijken hoe het is. Ik heb alleen de eerste anderhalve maand gespeeld, dus er zal (hopelijk) wel het één en ander aangepast danwel verbeterd zijn. Guild Wars 2 is ook leuk, maar ik ben wel iemand die voor het verhaal speelt en daarin op kan gaan; wat dat betreft zijn de gesproken dialogen van TOR natuurlijk veel leuker.
Ik dacht dat GW2 ook voiceover had? In ieder geval denk ik niet dat 1.4 patch nog lang op zich laat wachten, dus dan kan je zelfs verder op nieuwe planeet en levelen tot 55!

• mat.hi.as
Ik heb twee weken geleden een gamecard gekocht bij 12game voor 15 euro, inclusief verzenden. Hij is daar nu alleen tijdelijk niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
BlaSfem0n schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 08:00:
[...]

Ik dacht dat GW2 ook voiceover had? In ieder geval denk ik niet dat 1.4 patch nog lang op zich laat wachten, dus dan kan je zelfs verder op nieuwe planeet en levelen tot 55!
Dat klopt ook wel, alleen word ik om één of andere reden toch minder in het verhaal gezogen. Misschien komt het door mijn hogere kennisniveau van Star Wars in het algemeen; een leek zal er misschien heel anders tegenop kijken. Als fan en boekenlezer van onder andere The Old Republic era herken je natuurlijk de meeste characters wel en is misschien daarom de game voor mij leuker om te spelen. GW2 heeft ook wel dialoog; maar ik vind deze persoonlijk wat minder sterk.
mat.hi.as schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:32:
Ik heb twee weken geleden een gamecard gekocht bij 12game voor 15 euro, inclusief verzenden. Hij is daar nu alleen tijdelijk niet op voorraad.
Kijk, het kan dus nog goedkoper. Balen dat ze er niet meer zijn. Ik heb in ieder geval voor 19,99 eentje binnengehaald bij MMOGA.de, ontving de code binnen 10 minuten. Zat met mijn lvl 25 Jedi Consular op Hydian Way, maar ga nu verder met mijn lvl 10 Sith Warrior op server Rogue Moon. Eens kijken of ik de draad kan oppakken. Vooralsnog ben ik de enige op Korriban (start lokatie). Beetje een eenzame MMO op dit moment dus :).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Beetje een eenzame MMO op dit moment dus :).
Dan zit je op een abandoned server waarschijnlijk, transfereer zo snel mogelijk je karakters om er terug een Mmo van te maken...

[ Voor 6% gewijzigd door Nerve op 03-09-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nerve schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:11:
[...]

Dan zit je op een abandoned server waarschijnlijk, transfereer zo snel mogelijk je karakters om er terug een Mmo van te maken...
Gaat binnenkort zelfs automatisch als het goed is. dan gaan de oude lege server dicht.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashandBurn76
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:38
Ik zit met het volgende probleem; ik heb een lvl 42 trooper commando.

Tijdens een van mijn class-quests "Operation Talon" loop ik tegen een bug aan waar ik niet uit kom. Tijdens het laatste gedeelte van de missie "locate the heads of state", krijg ik de melding "not eligible for this conversation", waardoor ik de missie niet kan afronden. Ik heb al van alles geprobeerd, de missie te resetten, abandonen en opnieuw spelen, diverse companions, verschillende in mission opties, maar niets schijnt te werken.
Ook google levert niet veel nieuws op los van het feit dat meerdere mensen er last van schijnen te hebben.

Heeft een van jullie misschien hier in het verleden last van gehad en een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:13
Van het weekend lvl 50 aangetikt.Mocht wel eens tijd worden. Uiteindelijk maar iets van 5 dagen en nog wat uur via /played, maar wel vanaf december bezig geweest.
Vooral de elite gevechten vallen soms erg tegen en maken de game er niet altijd even leuk op.

De verhuizing naar red eclipse en hulp van mijn zwager hebben wel tot lvl 50 geholpen in ieder geval.
CrashandBurn76 schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:00:
Ik zit met het volgende probleem; ik heb een lvl 42 trooper commando.

Tijdens een van mijn class-quests "Operation Talon" loop ik tegen een bug aan waar ik niet uit kom. Tijdens het laatste gedeelte van de missie "locate the heads of state", krijg ik de melding "not eligible for this conversation", waardoor ik de missie niet kan afronden. Ik heb al van alles geprobeerd, de missie te resetten, abandonen en opnieuw spelen, diverse companions, verschillende in mission opties, maar niets schijnt te werken.
Ook google levert niet veel nieuws op los van het feit dat meerdere mensen er last van schijnen te hebben.

Heeft een van jullie misschien hier in het verleden last van gehad en een oplossing voor?
Blijkbaar meer mensen die hier last van hebben:

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=117904

Staat tevens een paar algemene work arounds op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Henkje.doc schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:28:
Van het weekend lvl 50 aangetikt.Mocht wel eens tijd worden. Uiteindelijk maar iets van 5 dagen en nog wat uur via /played, maar wel vanaf december bezig geweest.
Vooral de elite gevechten vallen soms erg tegen en maken de game er niet altijd even leuk op.
Elite gevechten op mijn sorc (dps) met tank companion waren inderdaad best lastig, maar nu ik een merc healer met tank companion heb, zijn alle elites een eitje. Het wordt sowieso een stuk makkelijk met een healer (zelf, of als companion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashandBurn76
Henkje.doc schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:28:

De verhuizing naar red eclipse en hulp van mijn zwager hebben wel tot lvl 50 geholpen in ieder geval.
[...]

Blijkbaar meer mensen die hier last van hebben:

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=117904

Staat tevens een paar algemene work arounds op.
Bedankt voor het meedenken, maar al die algemene work arounds werken dus niet. :(
Nu maar afwachten tot ze een hotfix uitbrengen en in de tussentijd mijn Jedi Sage verder lvl'en.

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09 16:54

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Je kunt gewoon een support ticket aanmaken, dan kan een GM misschien de quest voor je afronden, zodat je weer verder kan.

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:40
De laatste patch zou ondertussen al die problemen moeten opgelost hebben.

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 15:30
Ik heb SWTOR echt leuk willen vinden. Star Wars heeft altijd een speciaal plekje gehad, maar ik vond de game na een maand of 2 spelen echt niks meer aan. Ik heb eerlijk gezegd niet eens een character gecapped. De quests waren in aanvang stukken leuker dan in WoW, maar na 25 levels had ik het echt wel gezien. Ik was 3 classes tegelijk aan het levelen en vond het super dat ze allen een aparte verhaallijn hadden. Zo kan je, dacht ik, niet snel verveeld raken met starter area quests. Echter, de praktijk leerde dat de story in de wuest wel iets anders waren, maar dat je inhoudelijk nog steeds hetzelfde in dezelfde areas aan het doen was.
Misschien zat ik ook wel op de verkeerde servers, maar er was geen hond te bekennen die ook maar iets groupwise wilden doen. Ik had meer het gevoel dat ik een solo game aan het spelen was dan een mmo. En ik ben in Januari met die game begonnen, dus aan weinig spelers kon het toen nog niet liggen.
Ik was wel erg ondr de indruk van de game. Ik had erger verwacht, maar dat goeie gevoel was snel weg.
Jammer, ik had deze game echt heel graag beter gevonden dan WoW, maar dat is niet gelukt......

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Poops_McGhee schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:08:
Jammer, ik had deze game echt heel graag beter gevonden dan WoW, maar dat is niet gelukt......
Heb ik net hetzelfde verhaal. Ook meerdere characters (niet tegelijk) geleveld en vond story telling fantastisch maar na 1 character kon ik het ook niet opbrengen om er meerdere te levelen. En endgame sprak mij niet echt gaan. Er zaten wel leuke dingen in maar een echt gevoel van daarom speel ik nu deze game en niet een andere had ik niet. Vooral de een hele hoop bugs maakten de game ook nog een stuk minder aangenaam. Had het geluk op een erg drukke server te spelen vanaf start maar zelfs dan nog vond ik het niet echt aantrekkelijk.

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
Het probleem met SWTOR is dat het TE lineair is. Veel gebieden zijn niet meer dan lange gangen waar de enige weg rechtdoor is. Daarbij mist SWTOR ook enige vorm van sandbox content terwijl het SW universum er juist voor leent. Professies zijn voorspelbaar en dull.

De grootste fout die ze hebben kunnen maken is een statische verhaallijn met voices. Spelers grinden nou eenmaal snel door content heen. Ze hadden moeten weten dat ze nooit zo snel nieuwe content kunnen introduceren om verveelde spelers te entertainen.

In mijn ogen is de enige weg, om oudere zeer grote MMO's (zoals WoW) te "verslaan": dynamic content. Minecraft is een goed voorbeeld waarbij de makers alleen nieuwe "elementen" introduceren en de wereld deze dynamisch integreren in de speelwereld wat tot compleet nieuwe ervaringen kan leiden!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Als fan van de Bioware RPGs en van Star Wars heb ik mij toch wel een goed aantal maanden weten te amuseren met ToR.
T'ja... het spel zijn grootste sterke is tegelijk ook zijn zwakte, het voice acting maakt het aanmaken van nieuwe content waarschijnlijk trager en meer lineair... ik speel het nog steeds nu en dan, maar niet zoveel meer.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

• CrashandBurn76
Wilibrord schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:33:
De laatste patch zou ondertussen al die problemen moeten opgelost hebben.
De patch heeft het probleem idd opgelost en ik kan nu weer lekker verder met het lvl-en van mijn Trooper Commando. Charge!!!! :P

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 15:30
KnightX schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:50:
Als fan van de Bioware RPGs en van Star Wars heb ik mij toch wel een goed aantal maanden weten te amuseren met ToR.
T'ja... het spel zijn grootste sterke is tegelijk ook zijn zwakte, het voice acting maakt het aanmaken van nieuwe content waarschijnlijk trager en meer lineair... ik speel het nog steeds nu en dan, maar niet zoveel meer.
Ik vind trouwens ook, als klassieke SW fan, dat het raakvlak met het SW universum wel flinter dun in deze game is. Je werkt voor een zoveelste nietszeggende Darth Whothefuckareyou die er helemaal niet evil uitziet.

Met het lineaire had ik niet eens zo'n probleem. Als de storylne heel goed is en je pakt, dan ren ik graag alle quests in een level area af en doe ze allemaal. Maarja, je kwam al snel in een repeterend geheel terecht. Een aantal quests waren story related en de rest was neergezet om exp te grinden dmv koeriersquests en kill X amount from Y mobs. Dat noem ik de fillerquests, want je moet toch een x aantal exp weten te scoren om te levelen. Het aantal fillers werd al snel groter en groter en mijn motivatie om ze te doen minder en minder. De wil om te zien wat het volgende level aan mogelijkheden gaf was niet groter dan de frustratie van repeterende fillerquests. WoW quests gaan ook vervelen, uiteraard, maar toch wist ik er daar 10 naar de 85 te levelen met quests en instances. Het merendeel is met questen geleveled, want dat brengt ook geld in het laatje.
Punt dat ik niet verder kwam dan 25 met een paar chars in SWTOR zegt mij genoeg. Ikhad 3 maanden playtime gekocht, maar de laatste maand sowieso betaald en geen minuut gespeeld. Ik vind het echt zonde.

Ook als de game straks f2p wordt ga ik er denk ik niet mee verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:04

Audione0

Strijdt der titanen

Valt het mij alleen op, of is het spelen als jedi knight veel interessanter?
Ik weet niet of dit een stukje "placebo effect" is ( of hoe je het mag noemen) Maar nu ik met een paar verschillende caracters gespeeld heb, heb ik het idee dat het acteerwerk en het verhaal veel boeiender is nu ik met een Jedi knight speel.

Net of ze voor het Jedi knight verhaal een betere acteurs hebben genomen. Het lijkt erop dat ze dit caracter voortrekken in het geheel.

Waar merk ik het aan:

Diepgang in het acteren. (het meer en beter tonen van emotie in dialogen)
De quests zijn minder linear, het gaat niet zo van de hak op de tak.
Ik heb het idee dat ik met dit caracter meer het verhaal ingezogen word.

Het kan natuurlijk allemaal tussen mijn oren zitten, omdat SW om de Jedi draait. Maar ik vind t opvallen :)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Audione0 schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:28:
Valt het mij alleen op, of is het spelen als jedi knight veel interessanter?
Ik weet niet of dit een stukje "placebo effect" is ( of hoe je het mag noemen) Maar nu ik met een paar verschillende caracters gespeeld heb, heb ik het idee dat het acteerwerk en het verhaal veel boeiender is nu ik met een Jedi knight speel.

Net of ze voor het Jedi knight verhaal een betere acteurs hebben genomen. Het lijkt erop dat ze dit caracter voortrekken in het geheel.

Waar merk ik het aan:

Diepgang in het acteren. (het meer en beter tonen van emotie in dialogen)
De quests zijn minder linear, het gaat niet zo van de hak op de tak.
Ik heb het idee dat ik met dit caracter meer het verhaal ingezogen word.

Het kan natuurlijk allemaal tussen mijn oren zitten, omdat SW om de Jedi draait. Maar ik vind t opvallen :)
Ligt er aan wat bij je eigen persoonlijkheid past.
Ik heb me erg goed vermaakt om als smuggler, op elke planeet een of ander alien meisje in mn bed te krijgen.
Mn huisgenoot was meer fan van het martelen als sith sorc.
Misschien is jouw grote wens wel om de moraalridder uit te hangen ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

RocketKoen schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:49:
[...]
Misschien is jouw grote wens wel om de moraalridder uit te hangen ;)
:*)

Haha, nee niet, ik ben niet echt van het moraal, ik zet persoonlijk liever mn hak in het zand en ga overal tegen in wat enigszins met moraal te maken heeft >:)

Maar wat je zegt, het klinkt logisch. Zo leer ik zelfs nog eens iets over mezelf O-)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik moet zelf zeggen, zodra het F2P wordt, ga ik er mee bezig. Maar ik vond het in de maanden na de launch gewoon nog te buggy en slecht.

Voice acting was leuk, maar na alt 3 met precies dezelfde quests ga je er doorheen skippen en zit je gewoon te rushen. Verschillende reacties hebben nauwelijks invloed, iets wat wel zeer veel werd beloofd.
Meeste group quests waren ook erg makkelijk, en waren met 2 á 3 man gewoon goed te doen.

Misschien dat ik het weer een keer ga proberen, maar ik hoop echt dat het beter is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Audione0 schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:43:
[...]

:*)

Haha, nee niet, ik ben niet echt van het moraal, ik zet persoonlijk liever mn hak in het zand en ga overal tegen in wat enigszins met moraal te maken heeft >:)

Maar wat je zegt, het klinkt logisch. Zo leer ik zelfs nog eens iets over mezelf O-)
Je kan natuurlijk als jedi ook schijt hebben aan alle nobele daden die iedereen van je verwacht ;) En de corrupte "good guy" uithangen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

RocketKoen schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:57:
[...]

Je kan natuurlijk als jedi ook schijt hebben aan alle nobele daden die iedereen van je verwacht ;) En de corrupte "good guy" uithangen.
hahahah, dat bedoel ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Login service unavailable ;w

Edit: nu doet ie het weer _/-\o_

[ Voor 78% gewijzigd door Audione0 op 18-09-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonNL87
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-09 20:38
Volgens mij hebben ze de geforceerde server transfers doorgezet, ik moet nu gewoon wachten om in de server te komen.

1400 mensen voor me met een estimated wait time van < 2 uur :'(
(Server = Red Eclipse)

Dat wordt een avondje tv kijken vrees ik.

[ Voor 4% gewijzigd door LeonNL87 op 18-09-2012 21:25 ]

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:40
Er zijn inderdaad een aantal servers gemerged... al mijn characters van "Nightmare Lands" zijn plots of Red Eclipse verschenen... legacy netjes gemerged.
Geen problemen met inloggen rond 23u. En om 1 u 's nachts nog steeds 2 instances van de fleet. Ik kan het alleen maar toejuichen.
http://www.swtor.com/transfer
Voor Europa is er van elk type nog welgeteld 1 server per taal. Als je bedenkt hoeveel servers er aanvankelijk waren, gaat het wel heel erg hard achteruit...

[ Voor 26% gewijzigd door Wilibrord op 19-09-2012 01:32 ]

• psychodude
LeonNL87 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 21:24:
Volgens mij hebben ze de geforceerde server transfers doorgezet, ik moet nu gewoon wachten om in de server te komen.

1400 mensen voor me met een estimated wait time van < 2 uur :'(
(Server = Red Eclipse)

Dat wordt een avondje tv kijken vrees ik.
Vraag me af hoe het wordt wanneer de nieuwe raid uitkomt, ik weet dat bijv mijn guild en enkele andere guilds van Nightmare lands op vrijwel non-actief staan en GW2 spelen tot de nieuwe raid released. Kan nog eens druk worden nu na de server merges zodra dat gebeurd :p.

• corset
forced transfers.. hmm, ben nieuwsgierig waar ik nu zit. Zat op Ludo Kresh

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

PVE Red Eclipse
PVP Tomb of Freedon Nadd

voor de engelse servers

• corset
Shit, dat wordt dus niet meer kunnen spelen begrijp ik :( Hoor heel veel klachten dat die server overvol zit.

Andere vraag, wat is er allemaal veranderd sinds de 3 maanden na launch? Ja ik weet het, patch notes, maar die vertellen maar het halve verhaal :P geef mij maar de player versie

[ Voor 46% gewijzigd door corset op 19-09-2012 10:34 ]

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

In principe is de hele serversamenstelling etc op de schop genomen, voor "mega"-servers te vormen. Normaal zouden de servers de load moeten aankunnen. Realiteit kan altijd anders uitpakken maar voorlopig niet al te veel gemerkt, ook geen queue's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Bedankt! vanavond maar weer een keer inloggen. Vond het altijd wel lachen. Jammer genoeg waren de quests en instances nog te makkelijk, maar ja, is ook leuk op zn tijd

• LeonNL87
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-09 20:38
De wachttijden vallen reuze mee!

Ook op de dag dat ik een Estimated wait time van 2 uur had, zat ik er met 5 minuten in. afgelopen week diverse keren gespeeld en ingelogd zonder te hoeven wachten.

Helaas duurt het vinden van een flashpoint groep via de de groupfinder nog steeds te lang, tegen de tijd dat er genoeg mensen zijn is mijn zin om te spelen alweer op. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-07 21:25

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Er is al een tijdje niet gereageerd hier zie ik. Zijn er nog wel mensen aan het spelen in dit spel?
Ik speel het spel nu ongeveer sinds 2 weken en ik vindt het erg leuk.
Wel zou ik wat vrienden willen hebben die er ook spelen en dan samen opdrachten doen.
Ik speel op server Tomb of Freedon Nadd en ben een lvl 25 sith sorcerer.
Als er iemand is die samen met mij wil spelen of mij wil toevoegen hoor ik het graag.

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashandBurn76
Pulpje1974 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:08:
Er is al een tijdje niet gereageerd hier zie ik. Zijn er nog wel mensen aan het spelen in dit spel?
Wel zou ik wat vrienden willen hebben die er ook spelen en dan samen opdrachten doen.
Als er iemand is die samen met mij wil spelen of mij wil toevoegen hoor ik het graag.
Ja, hoor er zijn nog mensen die spelen. Ik heb sinds kort ook een karakter aangemaakt op de Tomb of Freedon Nadd. Een female lvl 36 Sith Juggernaut genaamd No'at. Als je samen wilt spelen kan je altijd contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 21:46

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Pulpje1974 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:08:
Ik ga weer spelen zodra er een Mac client is en het Free To Play wordt. Ik heb een paar maanden betaald en er te weinig mee gedaan om te blijven betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort ook weer beginnen. Heb nu GW2 gespeeld en het is niet mijn ding (het is een goeie game maar ik mis toch echt de 'feeling' dat ik nodig ben aangezien je gewoon met 50 man op een monster staat te hakken :P).

Is de server tomb of freedon nadd een beetje drukbezocht? dan kan ik daar wel weer een nieuw char aanmaken. Ga alleen dit keer wel republic kant, had de sith nu wel gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:58:
Ik ga binnenkort ook weer beginnen. Heb nu GW2 gespeeld en het is niet mijn ding (het is een goeie game maar ik mis toch echt de 'feeling' dat ik nodig ben aangezien je gewoon met 50 man op een monster staat te hakken :P).

Is de server tomb of freedon nadd een beetje drukbezocht? dan kan ik daar wel weer een nieuw char aanmaken. Ga alleen dit keer wel republic kant, had de sith nu wel gezien :P
Als het goed is zijn alle servers gemerged.
Dus als je op een (engelstalige) PvP server zat, zit je nu op Freedon Nad. En alle PvE characters zijn naar The Red Eclipse

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er dan nog maar twee servers over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:23:
Zijn er dan nog maar twee servers over?
2 engelstalige EU servers.
De capaciteit van de servers is nu wel veel groter dan @ launch.

[ Voor 15% gewijzigd door RocketKoen op 16-10-2012 13:39 ]

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 73 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.