RocketKoen schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:22:
[...]
Vraagje: Heb je de afgelopen 2 maanden wel eens ingelogd?
De UI is namelijk sinds de vorige patch behoorlijk goed aan te passen. Alles is verplaatsbaar en resizable. Custom textures zoals wow plugins, missen alleen.
Dode servers zijn sinds ruim een week ook verleden tijd. Je kan gratis transferen naar een mega-server vol met mensen.
Ik heb met de nieuwe UI instellingen gespeeld ja. Tracken van buffs/procs blijft echter matig tot slecht. Daarnaast ben ik zo gewend aan een combo van mouseover macros en grid+clique ...
In WoW kan ik in een oogopslag alle info zien die ik nodig heb en met een enkele click op de frame casten wat ik wil. Crowdcontrollen met een mouseover de healthplate en een mouseover macro etc... Ik krijg dat in SWTOR niet opgezet.
SWTOR is nu duidelijk beter dan bij launch, maar bij launch was het gewoon niet goed genoeg. Mensen zijn meer gewend inmiddels.
Wat ook niet helpt is dat een aantal mensen uit mijn WoW guild die ook dit spel zijn gaan spelen, mede vanwege bovenstaande redenen, al eerder hebben opgegeven. Zij hebben de huidige customising opties niet eens gezien. Die zitten nu dus weer in WoW, en eerlijk toegegeven dat maakt de keuze makkelijker. Het hele social aspect is al weer terug naar WoW.
Het is zeker geen slecht spel en het kan nog mooi(er) worden, maar op dit moment zie ik bijna iedereen op mijn WoW server waarvan ik weet dat ze SWTOR gingen spelen weer terug in WoW.
Wellicht kij ik over een paar maanden weer eens, maar ik verwacht het niet, tenzij MoP echt slecht blijkt te zijn. Heb in ieder geval nog wel even mijn characters van Lord Calypho naar Tomb of Freedon Nadd getransfered, zodat ik dan niet op een lege server zit.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 25-06-2012 13:08
]