Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:11
Op Red Eclipse

edit: RE is een destination server geworden. Dat betekent dat het gezellig druk is op de fleet en op de planets. Geen wachttijden voor WZ (niet langer dan 1 minuut iig) en voldoende mogelijkheid voor FP, Heroics en ops (gisteravond 70 man in KP om half 10)

[ Voor 90% gewijzigd door mat.hi.as op 25-06-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:05:
Weet iemand hoe het met de bezetting op Tomb of Freedon Nadd staat?
Zag net dat ik ( eindelijk ) van lord calypho kan transferen, en ben benieuwd hoe het daar is
drukste server in europa op het moment.
Savonds 500-900 man in fleet, en 20 warzones tegelijk bezig.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, ga ik vanavond de transfer aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:22:
[...]
Vraagje: Heb je de afgelopen 2 maanden wel eens ingelogd?
De UI is namelijk sinds de vorige patch behoorlijk goed aan te passen. Alles is verplaatsbaar en resizable. Custom textures zoals wow plugins, missen alleen.

Dode servers zijn sinds ruim een week ook verleden tijd. Je kan gratis transferen naar een mega-server vol met mensen.
Ik heb met de nieuwe UI instellingen gespeeld ja. Tracken van buffs/procs blijft echter matig tot slecht. Daarnaast ben ik zo gewend aan een combo van mouseover macros en grid+clique ...

In WoW kan ik in een oogopslag alle info zien die ik nodig heb en met een enkele click op de frame casten wat ik wil. Crowdcontrollen met een mouseover de healthplate en een mouseover macro etc... Ik krijg dat in SWTOR niet opgezet.

SWTOR is nu duidelijk beter dan bij launch, maar bij launch was het gewoon niet goed genoeg. Mensen zijn meer gewend inmiddels.

Wat ook niet helpt is dat een aantal mensen uit mijn WoW guild die ook dit spel zijn gaan spelen, mede vanwege bovenstaande redenen, al eerder hebben opgegeven. Zij hebben de huidige customising opties niet eens gezien. Die zitten nu dus weer in WoW, en eerlijk toegegeven dat maakt de keuze makkelijker. Het hele social aspect is al weer terug naar WoW.

Het is zeker geen slecht spel en het kan nog mooi(er) worden, maar op dit moment zie ik bijna iedereen op mijn WoW server waarvan ik weet dat ze SWTOR gingen spelen weer terug in WoW.

Wellicht kij ik over een paar maanden weer eens, maar ik verwacht het niet, tenzij MoP echt slecht blijkt te zijn. Heb in ieder geval nog wel even mijn characters van Lord Calypho naar Tomb of Freedon Nadd getransfered, zodat ik dan niet op een lege server zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:07:
[...]
Wellicht kij ik over een paar maanden weer eens, maar ik verwacht het niet, tenzij MoP echt slecht blijkt te zijn. Heb in ieder geval nog wel even mijn characters van Lord Calypho naar Tomb of Freedon Nadd getransfered, zodat ik dan niet op een lege server zit.
Same account is inactive sinds begin Mei, 1.2 nog net even gezien maar niet "goed" genoeg om me vast te houden. Wel gebruik gemaakt van de Character transfer om van Hydian Way naar Nightmare Lands te moven met al mijn chars (voor de Aeon leden, ik was MT van The Covenant) in afwachting van beter.

ToR is een mooi spel maar er is nog steeds gewoon te weinig/te makkelijk endgame en als je niet van PvP houd is het snel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De raidframes kunnen inderdaad wel wat beter. En macro's mis ik ook nog. Ik heb nu maar een razer naga gekocht om al mn skills ergens kwijt te kunnen.

Ik denk alleen niet dat ze bij SWTOR ooit zo ver gaan als bij WoW. Bioware heeft nml gezegd dat plugins WoW te makkelijk maken. Raidhealen = klik op het rode vakje, en DPS = klik op de skill die de rotation helper op laat lichten.

Wat buffs betreft. Die icoontjes zijn inderdaad verschrikkelijk onhandig. Gelukkkig zijn (de)buffs wel steeds beter visueel te herkennen. Het speelt een stuk beter als je gewoon je informatie krijgt door naar je character te kijken in plaats van naar een balk met icoontjes, of dat een plugin je scherm rood laat knipperen als je skill procced.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:21:
Ik denk alleen niet dat ze bij SWTOR ooit zo ver gaan als bij WoW. Bioware heeft nml gezegd dat plugins WoW te makkelijk maken. Raidhealen = klik op het rode vakje, en DPS = klik op de skill die de rotation helper op laat lichten.

Wat buffs betreft. Die icoontjes zijn inderdaad verschrikkelijk onhandig. Gelukkkig zijn (de)buffs wel steeds beter visueel te herkennen. Het speelt een stuk beter als je gewoon je informatie krijgt door naar je character te kijken in plaats van naar een balk met icoontjes, of dat een plugin je scherm rood laat knipperen als je skill procced.
Je weergave van WoW healing is wel erg simplistisch ;-) Ik vind het zelf heerlijk dat ik door die addons in één oogopslag de situatie kan overzien en vervolgens een keuze moet maken wie ik heal en welke spell.

Healing op mijn imperial agent is voornamelijk concentreren op TA stacks en de heals die je gebruikt hangen voornamelijk af van hoe je TA stack is.

Ik zie in WoW meer van de omgeving en het gevecht als in SWTOR en dat komt voornamelijk door de UI. Alleen ben ik wel bang dat als ik info krijg in SWTOR zoals duidelijk en efficient nu in WoW dat IA healing te simpel wordt. Bioware heeft dus wel een punt.

Wat al erg zou helpen is een timer bar voor TA die vrij te plaatsen en resizen is en stacks laat zien. Dan hoef je niet steeds weg te kijken naar UI elementen die verder totaal on interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
zitten jullie te zeuren dat ze het niet maken zoals World of Crapcraft en als ze dat wel zouden doen noemen jullie het een Clone... het is ook nooit goed zeg blijf dan lekker bij wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
roeltjow schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:14:
zitten jullie te zeuren dat ze het niet maken zoals World of Crapcraft en als ze dat wel zouden doen noemen jullie het een Clone... het is ook nooit goed zeg blijf dan lekker bij wow
En dit soort posts voegen gewoon niks toe. Erg jammer weer.

Rocket heeft wel gelijk. Healen in WoW is niks meer aan, veels te simpel geworden. Daarom gebruik ik geen heal addons meer, ik wil iets van een uitdaging hebben. Zelfde met DPS.

Daarom vind ik SWTOR ook wat beter, toch wat meer uitdaging met healing & tanking. Toch iets wat ik erg mis in WoW

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:54
RocketKoen schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:21:
De raidframes kunnen inderdaad wel wat beter. En macro's mis ik ook nog. Ik heb nu maar een razer naga gekocht om al mn skills ergens kwijt te kunnen.

Mwuah, dusver heeft BioWare op een redelijk aantal zaken al soort van ingegeven. Het zal mij dan ook niet verbazen als op een gegeven moment er ook steeds meer en meer functionaliteit voor modding naar voren zal komen en plugins op een soortgelijk niveau als WoW toepasbaar worden.

Waarschijnlijk proberen ze alvorens dat echter eerst ervoor te zorgen dat in veel encounters de phase switches alvast redelijk duidelijk en herkenbaar zijn zodat dat soort mods volledig optioneel zullen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:39:
[...]

Mwuah, dusver heeft BioWare op een redelijk aantal zaken al soort van ingegeven. Het zal mij dan ook niet verbazen als op een gegeven moment er ook steeds meer en meer functionaliteit voor modding naar voren zal komen en plugins op een soortgelijk niveau als WoW toepasbaar worden.

Waarschijnlijk proberen ze alvorens dat echter eerst ervoor te zorgen dat in veel encounters de phase switches alvast redelijk duidelijk en herkenbaar zijn zodat dat soort mods volledig optioneel zullen blijven.
Sommige mensen kijken gewoon teveel naar hun buff-bar :P
Laatst een EC raid gedaan op de nieuwe server. Bij de 1e baas bleek dat iemand die hem al een aantal keer gecleared had, op zn buffbar aan het staren was voor de debuff. Blijkbaar had niemand op zn vorige server het door dat die debuff alleen gegeven wordt op het moment dat de ene boss naar de ander springt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:17

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Lekker dan. Patch 1.3 geinstalleerd. Gaat Avira hier af dat swtor.exe een virus bevat. Heb al een repair gedaan van het spel. Maar krijg meteen weer een virusmelding. TR/Crypt.ZPACK.Gen zit er blijkbaar in.

Iemand anders met dezelfde melding?

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SandsOfArrakis schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:14:
Lekker dan. Patch 1.3 geinstalleerd. Gaat Avira hier af dat swtor.exe een virus bevat. Heb al een repair gedaan van het spel. Maar krijg meteen weer een virusmelding. TR/Crypt.ZPACK.Gen zit er blijkbaar in.

Iemand anders met dezelfde melding?
ESET geeft hier geen melding. Lijkt me ook een false positive.

Als ik de naam van het virus google zijn de 1e 2 hits van het swtor forum (nu helaas down vanwege de maintenance) van eerder deze maand. Wat ik uit de google cache kan opmaken is avira de schuldige.

Greetings rawfox,

Thank you for bringing this to our attention.

I can assure you that there is no such harmful data in our patch files. This warning (or rather the removal / quarantine of the file) would seem to be a false positive caused by your anti-virus software. I would recommend that you contact your anti-virus software provider for further assistance with this issue.

Please remember that we do not recommend that you turn off or disable your anti-virus or firewall.

Thank you.
Ratae | BioWare Customer Service - Forum Support

Blijkbaar ging het hier over de PTS release.
Avira heeft nu 3 weken later nog steeds niets geupdate....

[ Voor 35% gewijzigd door RocketKoen op 26-06-2012 13:21 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Op twitter kwam er ook zoiets voorbij, met melding dat er inderdaad geen virus in hun patch zit.

Maar hij is dus al te upgraden, zonder dat de servers online zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
mat.hi.as schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:49:
Op twitter kwam er ook zoiets voorbij, met melding dat er inderdaad geen virus in hun patch zit.

Maar hij is dus al te upgraden, zonder dat de servers online zijn?
ja is meestal zo, volgens mij gaan de server over een uur weer online? am i right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:17

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Yep maintenance is verlengd tot 3 uur vanmiddag. Game is inderdaad bijgewerkt naar 1.3

Heb Avira verwijdert en ESET geinstalleerd. Deze geeft geen virusmelding en ik kan het spel nu gewoon starten.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Top, dan ga ik hem ook even updaten. Wel vervelend dat het vaker gebeurd dat de maintenance langer duurt dan de gebruikelijke 4 uur. Met zo'n update snap ik het wel, maar twee weken geleden (ofzoiets) was het ook al het geval.

Om 3 uur komt het weer online. Maar dat is verre van exact. Eerdergenoemde vorige keer was de eindtijd twee keer verschoven, en uiteindelijk gingen ze een halfuur eerder dan geplanned online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
zowiezo is 4 uur voor een update al heeeel erg lang natuurlijk, vraag me af wat ze naast de nieuwe software uploaden nog meer doen want lijkt me dat dat niet 4 uur duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal denk ik ook een stuk server onderhoud zijn, zowel os als db's
Misschien een beetje opschonen...

4 uur klinkt best lang, maar kan me opzicht wel voorstellen dat ze het liever iets te ruim pakken. Wanneer er ergens iets misgaat wil je wel de boel terug kunnen draaien zonder data verlies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
dat is wel waar, maar die servers hebben een verschrikkelijk hoge upload en download natuurlijk dus lijkt me dat de files updaten (aangezien wij het zelf downloaden in mss 30 min) niet langer dan een uur moet duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, het verplaatsen van de patchfiles zou geen probleem zijn...
denk dat de meeste tijd gaat zitten in de patchen van het os / db en het maken van de backups

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het schijnt nogal een hele klus te zijn om zo'n server down te brengen.
Vanaf het moment dat ze de spelers er af schoppen, tot het moment dat de server gereboot is in "maintenance mode" duurde een half uur.
Daarna patchen ze de server en starten hem.
Hierna runnen ze een diagnose, om te kijken of de server naar behoren werkt.
Hierna wordt de server weer gereboot in normaal bedrijf, en kan iedereen weer inloggen.

Wat mij betreft mogen ze hier wel wat beter gaan stroomlijnen. (Blizzard ook trouwens).
Ik zie google/youtube ofzo namelijk ook niet 3-8 uur down gaan per week voor onderhoud.

update:
The Old Republic ‏@SWTOR

UPDATE: The maintenance window has been extended. We now expect maintenance to end at 9am CDT (7AM PDT/10AM EDT/3PM BST/4PM CEST/12PM AEST)

[ Voor 14% gewijzigd door RocketKoen op 26-06-2012 15:04 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat er juist allemaal gebeurt tijdens een server maintenance. Bij een gewone waarschijnlijk herstarten servers, db's opschonen, of hardware vervangen. Bij patch zal dit wss wel de hele database converteren zijn zodat de oude gegevens in de nieuwe passen en dit kan wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grompie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:23:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat er juist allemaal gebeurt tijdens een server maintenance. Bij een gewone waarschijnlijk herstarten servers, db's opschonen, of hardware vervangen. Bij patch zal dit wss wel de hele database converteren zijn zodat de oude gegevens in de nieuwe passen en dit kan wel even duren.
Dan hebben ze niet echt nagedacht met programmeren...
In 1.3 veranderd bijvoorbeeld de stats van relics. Dan zouden ze nu alle characters langs moeten om de stats van hun relics aan te passen.

Als je het slim hebt geprogrammeerd dan heb je een link naar het object "relic A123" in je inventory. En dan hoeft alleen dat object aangepast te worden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik wacht wel af, ga vanavond misschien even spelen. Kijken of het nog wat is. 1.3 klinkt wel leuk.

Is die finder cross server trouwens of niet?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:45:
Ik wacht wel af, ga vanavond misschien even spelen. Kijken of het nog wat is. 1.3 klinkt wel leuk.

Is die finder cross server trouwens of niet?
Nee, ze hebben in plaats daarvan de servers gemerged. (gratis transfers naar servers die een upgrade hebben gehad)
Tenminste, ze zijn van >200, naar 23 servers gegaan. En die servers hebben een veel grotere capaciteit dan ze @ launch hadden.

Ze kwamen tot de conclusie dat het sharden/instancen van planeten + cloudcomputing betekent dat je vrijwel oneindig grote servers kan hebben.
En dat is natuurlijk leuker dan in een groep komen met random mensen van een andere server, die je daarna niet meer mee kan spelen of chatten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dat is zeker waar, ook waar mn voorkeur naar uitging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
Gelukkig niet,

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:29

GG85

.......

Vrije middag, kan k niet spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:51

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

The Old Republic ‏@SWTOR
UPDATE: At this time, we do not have an estimate for the end of the maintenance. Thank you for your patience.

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chieldtm schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:16:
The Old Republic ‏@SWTOR
UPDATE: At this time, we do not have an estimate for the end of the maintenance. Thank you for your patience.
faal :(
Krijg je ervan als je denkt te kunnen spelen op patch-dag...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
patchnotes staan online, te lang om te pasten hier.

Zitten echt wel mooie dingen tussen, zoals GTN met beide kanten, sommige FP's ingekort, betere loot, random loot bij bosses, SP bij het killen van bosses, augment slots zelf toevoegen etc etc. Lees zelf maar :P

[ Voor 53% gewijzigd door mat.hi.as op 26-06-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit op werk kan iemand echt niet die patchnotes ff plaatsen alle gamesites worden geblockt :P

Zit rated pvp er al in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:47:
Zit op werk kan iemand echt niet die patchnotes ff plaatsen alle gamesites worden geblockt :P

Zit rated pvp er al in?

Highlights

Group Finder is now available! Players can use this feature to find groups for Flashpoints and Operations!
New Legacy perks are now available! Perks offer bonuses for your character and can be purchased with credits after reaching specific Legacy levels.
The Alderaan Civil War Warzone can now be played by two teams of the same faction.
Players can now add augment slots to items at modification tables by using an augmentation kit and paying a credit cost.
Pre-Season One Team Ranked Warzones are now available! Teams of 8 level 50 players can now compete with other Warzone teams to earn Ranked Warzone Commendations and receive their Team Rating.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:23:
[...]

Highlights

Group Finder is now available! Players can use this feature to find groups for Flashpoints and Operations!
New Legacy perks are now available! Perks offer bonuses for your character and can be purchased with credits after reaching specific Legacy levels.
The Alderaan Civil War Warzone can now be played by two teams of the same faction.
Players can now add augment slots to items at modification tables by using an augmentation kit and paying a credit cost.
Pre-Season One Team Ranked Warzones are now available! Teams of 8 level 50 players can now compete with other Warzone teams to earn Ranked Warzone Commendations and receive their Team Rating.
ah bedankt :). Zat in deze patch ook niet dat social gear nu goed bruikbaar is voor alle klasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:40:
[...]

ah bedankt :). Zat in deze patch ook niet dat social gear nu goed bruikbaar is voor alle klasse?
Ja, het scaled naar het armor type dat je kan dragen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik heb wel gelijk gemerkt dat gear verkrijgen zoveel makkelijker is geworden met deze patch. Omdat Rakatagear nu al dropt bij KP HM (bij iedere boss), zit je binnen notime op Full Rakata. Zo heb ik gister twee Rakatastukken gekregen met 3 bosses. Ook omdat de gear nu random dropt (dus niet standaard meer een belt bij Boss X) is een aantal keer een goede ops genoeg. Enige verbetering is dan nog de Black Hole gear als ik het goed heb. En zelfs dat is een stuk makkelijker geworden, doordat je BH commendations krijgt bij goed gebruik (=Random FP HM complementeren) van de GF (max 10/dag).

Die augmentation kits zijn dan nog een aardige aanvulling erop (en een mooie geldbron/put, afhankelijk van je crewskills), maar dit is puur een kwestie van geld/connecties, voordat je Full Rakata + augmented zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Hoezo nu al? Dat was toch altijd zo op hard mode?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
MrVegeta schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:48:
Hoezo nu al? Dat was toch altijd zo op hard mode?
Bedoel je dan de Rakata-drops op KP HM? Dat wist ik nog niet, het was voor mij gisteravond de eerste keer. Maar zelfs dan vond ik het hard gaan met de drops. Ik had namelijk niet alleen twee drops, maar in totaal 3 of 4 Rakata en nog wat lagere zooi bij de drie eerste bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De drops voor lvl 50+ flashpoints, HM's en operations is inderdaad opgeschroeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
mat.hi.as schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:56:
[...]

Bedoel je dan de Rakata-drops op KP HM? Dat wist ik nog niet, het was voor mij gisteravond de eerste keer. Maar zelfs dan vond ik het hard gaan met de drops. Ik had namelijk niet alleen twee drops, maar in totaal 3 of 4 Rakata en nog wat lagere zooi bij de drie eerste bosses.
Waarschijnlijk omdat je groep al full rakata geared is. Anders had je wel minder gekregen...

Wij kunnen ook mensen boosten in rakata gear door KP HM te lopen, maar toen we de eerste KM HM deden met een groep in 'maar' full columni gear, dan blaas je er niet zomaar doorheen.

En snel black hole commendations verzamelen doe je eigenlijk maar enkel door KP HM en/of Denova te lopen en daar heb je toch rakata voor nodig. Als je het met dailies gaat grinden ga je lang bezig zijn. Maar ik ben er op zich niet op tegen dat mensen met dailies black hole commendations gear kunnen verkrijgen. Zo kan iedereen toch zonder heel diep te gaan opsen ook de top of the line PvE gear verkrijgen.

Of zoals mij, die constant KP HM en denova aan het lopen was in een columni chest, omdat mijn rakata maar niet wou droppen (en we geen EV meer deden op den duur), heb ik mijn columni chest kunnen vervangen door de black hole one. :P

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister voor het eerst die dungeon finder gebruikt. Op zich werkt het leuk ware het niet dat ik tot 2x toe echt gegrouped wordt met zwaar undergearde mensen. Had gezocht op heroic foundry krijgen we dus een tank met groene lvl 40 mods, en dat zijn niet eens de tank mods.. might mods en hilts etc... En dan klagen ze tegen mij dat ik niet genoeg heal, die tank wrodt bijna ge 1 shot :P.

Ik denk dat ik het toch maar op guild runs houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze waren gelukkig al bezig met iets van een gear-check voor de groupfinder.
Was alleen niet op tijd klaar voor 1.3

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:20:
Gister voor het eerst die dungeon finder gebruikt. Op zich werkt het leuk ware het niet dat ik tot 2x toe echt gegrouped wordt met zwaar undergearde mensen. Had gezocht op heroic foundry krijgen we dus een tank met groene lvl 40 mods, en dat zijn niet eens de tank mods.. might mods en hilts etc... En dan klagen ze tegen mij dat ik niet genoeg heal, die tank wrodt bijna ge 1 shot :P.

Ik denk dat ik het toch maar op guild runs houd.
Dat zuigt inderdaad hard. Gister kwam ik er in een groep met in totaal 2 dps niet in een FP HM na een halfuur, maar toen ik ging queen terwijl we alleen een dps nodig hadden, ging het opeens heel snel :+. Tanks zijn volgens mij zwaar in de minderheid aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net mijn 1e 4 potjes ranked warzone gespeeld.
Vrijwel alleen PUG's, dus veel van normale warzones scheelt het niet.
Alleen dan dat je 3x zoveel rewards krijgt, en je zelf een groep moet maken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister de transfer doorlopen ( van Lord callipo naar Tomb of Freedon Nadd )
eindelijk weer eens volk te zien, en meer text in de global chat dan wat je normaal kan lezen :)
denk dat ik de komende tijd meer weer meer zal spelen!

ps. weet iemand een goed (social) guild op Freedon Nadd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:19:
Gister de transfer doorlopen ( van Lord callipo naar Tomb of Freedon Nadd )
eindelijk weer eens volk te zien, en meer text in de global chat dan wat je normaal kan lezen :)
denk dat ik de komende tijd meer weer meer zal spelen!

ps. weet iemand een goed (social) guild op Freedon Nadd?
Stuur me een DM, ik invite je wel (als de server weer up is)
Ben zelf officer, en de guild leader is ook van got.
http://outbreak-guild.enjin.com/

edit: oeps. Is wel een republic guild he

[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 28-06-2012 13:36 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:42:
[...]
edit: oeps. Is wel een republic guild he
mm dan houd die even op, heb atm nog geen republic chars, maar zal em iig in me achterhoofd houden voor wanneer ik overloop :)
iig bedankt voor de aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Als je een Empire guild zoekt:

Druk op link in de sig :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:29

GG85

.......

Lekker hoor, weer maintenance. Was dit scheduled?

[ Voor 25% gewijzigd door GG85 op 29-06-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik geloof het wel, hoorde er gister wat over. Zijn nogal wat problemen met 1.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Laatst online: 08:51

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

The Old Republic ‏@SWTOR
The servers and http://SWTOR.com are now available! Thank you for your patience.

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog een timecard liggen voor ToR. Ik ben een tijdje geleden met het spel gestopt omdat ik simpelweg de tijd niet had om het spel te spelen. Nu ik dat kreng nog heb liggen kan ik net zo goed kijken of het weer een beetje chill is online.

Ik ben van plan om morgen een nieuw character aan te maken. Zijn er nog guilds die ik in de gaten kan houden die geen moeite hebben met laag lvl characters? Helaas spelen geen van mn vrienden TOR. In je eentje MMO's spelen is nou ook niet echt boeiend :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Wat wil je gaan spelen, Imp of Rep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
EoT en RoT op Red Eclipse hebben allebei vrij veel low-levels (alts, maar ook nieuwe leden) die geholpen worden als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de tips. Ik denk dat ik republic ga spelen. Naar mijn herinnering waren er al veel te veel empire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
Ik had even een lijst gemaakt met informatie over komende updates voor op ons guild forum. Dacht zal hem ook maar even hier posten.

Zoals ik begrijp zullen een aantal van deze dingen al in de komende update komen (1.4).

Grootte zaken
  • Nightmare Denova. Voor iedereen die het nu nog geen uitdaging vind.
  • Nieuwe ops met de zelfde moeilijkheidsgraad als HM denova. Draagt denaam "Terror from Beyond"
  • Nieuwe space missie genaamd "Space station assault".
  • Nieuwe wereld genaamd "Mekab". Een wereld bewoond door de Shady en het hutt cartel. Het hutt cartel wilt deze wereld als basis gaan gebruiken om aan de macht te komen. De Shady zijn een ras welk "space gates" bewaakt. Het schijnt dat ze het bewaken echter niet zo goed meer voor elkaar krijgen, hierdoor komet een hoop elende op "ons" af. Onder andere enorme bossfights. Mekab is overigens gemaakt met een nieuw type textures welke voor imense belevenissen zou moeten zorgen.
  • Nieuwe warzone met de naam "Ancient Hypergates" welke plaatsvind op een wereld? genaamd "Celine" (kan niets over Celine vinden).
  • Drops in flaspoints worden beter afgesteld op de groep.
  • Nieuwe companion: HK-51
Andere zaken
  • Customizen van companions zodat ze bijv.de zelfde type armor als jezelf dragen (met uitzonderingen zoals Khem).
  • Nieuwe speelbare species genaamd "Cathar" (alleen via legacy systeem te verkrijgen)
  • Level cap naar 55
  • Nieuwe heroic, onderandere een op belsavis met de dreadmasters. (Wat footage welke iemand gemaakt heeft op private hands-on bij E3)
  • Misschien afzetbare hoodies =)
E3 aankondiging
Trailer van de E3 aankondiging
Interview met lead designer Daniel Erickson
Antwoorden van devs over bepaalde vragen vanuit community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:54
Schnoop schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:49:
Ik had even een lijst gemaakt met informatie over komende updates voor op ons guild forum. Dacht zal hem ook maar even hier posten.

Zoals ik begrijp zullen veel van deze dingen al in de komende update komen (1.4).

Grootte zaken
  • Nightmare Denova. Voor iedereen die het nu nog geen uitdaging vind.
  • Nieuwe ops met de zelfde moeilijkheidsgraad als HM denova. Draagt denaam "Terror from Beyond"
  • Nieuwe space missie genaamd "Space station assault".
  • Nieuwe wereld genaamd "Mekab". Een wereld bewoond door de Shady en het hutt cartel. Het hutt cartel wilt deze wereld als basis gaan gebruiken om aan de macht te komen. De Shady zijn een ras welk "space gates" bewaakt. Het schijnt dat ze het bewaken echter niet zo goed meer voor elkaar krijgen, hierdoor komet een hoop elende op "ons" af. Onder andere enorme bossfights. Mekab is overigens gemaakt met een nieuw type textures welke voor imense belevenissen zou moeten zorgen.
  • Nieuwe warzone met de naam "Ancient Hypergates" welke plaatsvind op een wereld? genaamd "Celine" (kan niets over Celine vinden).
  • Drops in flaspoints worden beter afgesteld op de groep.
  • Nieuwe companion: HK-51
Andere zaken
  • Customizen van companions zodat ze bijv.de zelfde type armor als jezelf dragen (met uitzonderingen zoals Khem).
  • Nieuwe speelbare species genaamd "Cathar" (alleen via legacy systeem te verkrijgen)
  • Level cap naar 55
  • Nieuwe heroic, onderandere een op belsavis met de dreadmasters. (Wat footage welke iemand gemaakt heeft op private hands-on bij E3)
  • Misschien afzetbare hoodies =)
E3 aankondiging
Trailer van de E3 aankondiging
Interview met lead designer Daniel Erickson
Antwoorden van devs over bepaalde vragen vanuit community
Volgens mij is niet alles van dat bevestigd voor 1.4 toch? Maar aangegeven als komende in 2012. Zo kan ik me voorstellen dat een denova difficulty ops + level cap increase naar 55 namelijk niet binnen één patch zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Laatst online: 24-09 21:03
Excuses.

Het was inderdaad niet mijn bedoeling om te suggereren dat al deze dingen in 1.4 komen. Deze dingen komen allen in 2012 uit, en een aantal hiervan in 1.4 al. Ik pas de post zo even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:11
Wat is er aan de hand met die paypal. Ik heb nu al 2x mijn info ingevoerd. Nog steeds geen mail of gametime ontvangen.... zucht

edit nu 3x

Volgens mij willen ze niet een extra subscriptie er bij. dan maar niet ook goed zoek ik wel andere game.

[ Voor 33% gewijzigd door rejer op 07-07-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rejer schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 10:38:
Wat is er aan de hand met die paypal. Ik heb nu al 2x mijn info ingevoerd. Nog steeds geen mail of gametime ontvangen.... zucht

edit nu 3x

Volgens mij willen ze niet een extra subscriptie er bij. dan maar niet ook goed zoek ik wel andere game.
algeprobeerd ib te loggen ingame? Zit volgens mij vertraging op de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
No active subscription staat er :s

elke x nu

An error has occurred while trying to process your request. Please, try again later. {0}

[ Voor 60% gewijzigd door rejer op 07-07-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:20
Dat had ik met Firefox. Toen ik de betaling met Internet Explorer instelde was alles goed. Wie weet lukt het jou ook met IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
dat had ik met IE firefox ging door maar deed niks.

Ik heb nu maar betaalt via een CC. dat werkt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Bah. Nieuwe SSD gekocht, en dan downloadt SWTOR zo langzaam... 300 kb/s max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mat.hi.as schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:31:
Bah. Nieuwe SSD gekocht, en dan downloadt SWTOR zo langzaam... 300 kb/s max.
Je kan ook gewoon je oude installatie copy/pasten naar je SSD...
Of heb je je vorige schijf een format gegeven?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een ssd in me macbook, ook opnieuw aan het downloaden. Ik gebruik portingteam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
RocketKoen schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:47:
[...]

Je kan ook gewoon je oude installatie copy/pasten naar je SSD...
Of heb je je vorige schijf een format gegeven?
Die heb ik helaas op de 1 of andere manier verwijderd. Geeft niks, alleen SWTOR stond erop, maar het kost me wel enorm veel tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Laatst online: 01-10 14:09
Wie een gratis trial wilt tot en met lvl 15 voor altijd, stuur mij dan een DM met je naam en email adress!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe accouncement over char transfers
Bioware gaat het maken van nieuwe characters op origin servers disablen. En eind deze zomer worden alle characters automatisch verplaatst zodra je probeert in te loggen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
RocketKoen schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 08:15:
Nieuwe accouncement over char transfers
Bioware gaat het maken van nieuwe characters op origin servers disablen. En eind deze zomer worden alle characters automatisch verplaatst zodra je probeert in te loggen.
Was al te verwachten eigenlijk de hele server populatie gaat sterk naar beneden en men wil wss een select groepje servers met heel veel spelers. Voor de spelers eigenlijk alleen een win-win situatie als je het mij vraagt. Wss zullen ze in de toekomst geen servers toevoegen maar er voor zorgen dat veel meer spelers op 1 server kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Geweldig. 7 dagen gratis, gratis tot level 15.

We zijn niet desperate hoor.

Voordat mensen me gelijk als rabid dogs gaan aanvallen: IK VIND HET EEN GOED SPEL. There..

Nu met de rest bezig:

Ik merk heel erg dat het spel leegloopt. Server transfers waren leuk, ik ben er voor geresubbed voor een maandje, maar opeens zie je op de fleets dat alles gewoon leger aan het lopen is. Mensen die eerst gezellig bezig waren om alles te doen zeggen nu "It's to quiet, there is no reason to play anymore when there are 2 hardcore raiding guilds and there is no sense of competition"

En daar ben ik het mee eens. Waarom zou ik raiden als er geen leuke race tussen guilds kan zijn? Ja om de content te zien, maar laten we eerlijk zijn, zo goed is de content nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:11:
Geweldig. 7 dagen gratis, gratis tot level 15.

We zijn niet desperate hoor.

Voordat mensen me gelijk als rabid dogs gaan aanvallen: IK VIND HET EEN GOED SPEL. There..

Nu met de rest bezig:

Ik merk heel erg dat het spel leegloopt. Server transfers waren leuk, ik ben er voor geresubbed voor een maandje, maar opeens zie je op de fleets dat alles gewoon leger aan het lopen is. Mensen die eerst gezellig bezig waren om alles te doen zeggen nu "It's to quiet, there is no reason to play anymore when there are 2 hardcore raiding guilds and there is no sense of competition"

En daar ben ik het mee eens. Waarom zou ik raiden als er geen leuke race tussen guilds kan zijn? Ja om de content te zien, maar laten we eerlijk zijn, zo goed is de content nou ook weer niet.
Sommige mensen zijn gewoon chronisch ontevreden.

Zit je op een server met gemiddeld 15 mensen online:
"Het spel is dood, er is niemand om mee te spelen"

Zetten ze je op een server met gemiddeld 6000 mensen online:
"Er zijn maar 2 grote guilds die precies zijn wat ik zoek, nu is er amper concurrentie"

Misschien word ik wel een ouwe lul, maar dit doet me denken aan verhalen van mn vader vroeger als ik ging zeuren om de nieuwste Nike air max, nu met extra air en driedubbele supermax.
"Vroeger kon je bij de schoenenwinkel kiezen uit bruine, zwarte of sportschoenen. En daar waren wij mee tevreden"

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
RocketKoen schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:48:
[...]
Sommige mensen zijn gewoon chronisch ontevreden.

Zit je op een server met gemiddeld 15 mensen online:
"Het spel is dood, er is niemand om mee te spelen"

Zetten ze je op een server met gemiddeld 6000 mensen online:
"Er zijn maar 2 grote guilds die precies zijn wat ik zoek, nu is er amper concurrentie"

Misschien word ik wel een ouwe lul, maar dit doet me denken aan verhalen van mn vader vroeger als ik ging zeuren om de nieuwste Nike air max, nu met extra air en driedubbele supermax.
"Vroeger kon je bij de schoenenwinkel kiezen uit bruine, zwarte of sportschoenen. En daar waren wij mee tevreden"
Waar gaat dit over? Kom op zeg.. wat ik bedoel (en als je hardcore server first raider bent geweest in andere MMO's snap je dat gevoel), het gevoel van een race voor raid content, gewoon doorclearen, vriendschappelijke concurentie tussen guilds. Dat is er NIET in het spel, gewoon omdat er te weinig guilds zijn.
En sorry 6000? Dat red je allang niet meer in SWTOR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:55:
[...]

Waar gaat dit over? Kom op zeg.. wat ik bedoel (en als je hardcore server first raider bent geweest in andere MMO's snap je dat gevoel), het gevoel van een race voor raid content, gewoon doorclearen, vriendschappelijke concurentie tussen guilds. Dat is er NIET in het spel, gewoon omdat er te weinig guilds zijn.
En sorry 6000? Dat red je allang niet meer in SWTOR.
Mijn server zit anders regelmatig vol 's avonds.
500 man in fleet, 50-100 per warzone, 20-60 per flashpoint, 8-80 per operation. 50-100 per leveling planeet.
Dan zit je al snel over de 2000
En dat is republic.

Je zit natuurlijk wel met een ander soort spelers dan een MMO (zoals wow) die al >5 jaar draait.
Iemand die al >5 jaar dezelfde game speelt is vaker een stuk meer hardcore en competatief, dan iemand die net een paar maanden speelt.

Als je echt die competitie wil, moet je op de PTS kijken als er net een nieuwe content patch op staat.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Het is de laatste jaren altijd het zelfde geweest. Nieuwe MMO, iedereen hyped en gaat het spelen. Jaar later stapt iedereen weer over naar een andere mmo. De andere mmo loopt leeg en mensen switchen dan weer over die er nog waren naar de andere mmo etc etc etc

Ik hoop dat ze bezig zijn om 1 grote server te maken, ik vind het niet erg om met een select groepje te spelen. Heb nog zat plezier met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
RocketKoen schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:05:
[...]

Mijn server zit anders regelmatig vol 's avonds.
500 man in fleet, 50-100 per warzone, 20-60 per flashpoint, 8-80 per operation. 50-100 per leveling planeet.
Dan zit je al snel over de 2000
En dat is republic.

Je zit natuurlijk wel met een ander soort spelers dan een MMO (zoals wow) die al >5 jaar draait.
Iemand die al >5 jaar dezelfde game speelt is vaker een stuk meer hardcore en competatief, dan iemand die net een paar maanden speelt.

Als je echt die competitie wil, moet je op de PTS kijken als er net een nieuwe content patch op staat.
dus 2000 = 6000? ok.

En die competitie was er al sinds the launch van WoW, Rift, WAR, e.d. Echter bij SWTOR is die er niet. Dus het ligt niet aan "Spel X is ouder"

@Ryatzu, dat is gewoon het beste inderdaad. Ik zit nog steeds te wachten op een MMO die dit doet (behalve Eve), want het lijkt me wel geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
lanerios schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:32:
[...]

dus 2000 = 6000? ok.

En die competitie was er al sinds the launch van WoW, Rift, WAR, e.d. Echter bij SWTOR is die er niet. Dus het ligt niet aan "Spel X is ouder"

@Ryatzu, dat is gewoon het beste inderdaad. Ik zit nog steeds te wachten op een MMO die dit doet (behalve Eve), want het lijkt me wel geweldig.
Tja ze hebben gezegt via een interview dat ze aan het kijken zijn of het mogelijk is. Kwa hardware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als republic meer dan 2000 spelers heeft, dan is 6000 op de server is redelijke schatting ja.
Ryatzu schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:14:
Ik hoop dat ze bezig zijn om 1 grote server te maken, ik vind het niet erg om met een select groepje te spelen. Heb nog zat plezier met het spel.
Dat is er nu eigenlijk al.
Ik geloof dat er in de EU, alleen van de EN-PvE servers 2 over zijn.
Alle andere varianten (pvp, duits en franstalige varianten) hebben binnenkort maar 1 server over.

Ik hoop niet dat het zo ver komt dat ze nog verder gaan mergen.

[ Voor 52% gewijzigd door RocketKoen op 11-07-2012 12:03 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
RocketKoen schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:01:
[...]

Als republic meer dan 2000 spelers heeft, dan is 6000 op de server is redelijke schatting ja.

[...]

Dat is er nu eigenlijk al.
Ik geloof dat er in de EU, alleen van de EN-PvE servers 2 over zijn.
Alle andere varianten (pvp, duits en franstalige varianten) hebben binnenkort maar 1 server over.

Ik hoop niet dat het zo ver komt dat ze nog verder gaan mergen.
erm nee, je kan niet opeens er 1000 bij hebben voor die 6000 totaal (1000 per kant) Zo werkt schatten niet, vooral niet met zo'n verschil.

Ik hoop het juist wel, een 1 server system zou geweldig zijn in een MMO, en bekijk het realistisch, als je straks (weet niet zeker of de finder nu cross server is, dacht het nog niet) de LFD finder cross server hebt, en andere dingen ook, wat is dan nog het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:48:
Ik heb nu ook een ssd in me macbook, ook opnieuw aan het downloaden. Ik gebruik portingteam :)
werkt die client van het portingteam een beetje. Ik had begrepen dat daar laad problemen mee waren, waardoor je wel 15min over het laden van een zone doet of zo.

Ik hoor graag je ervaringen zeker in combinatie met je SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:34:
[...]

werkt die client van het portingteam een beetje. Ik had begrepen dat daar laad problemen mee waren, waardoor je wel 15min over het laden van een zone doet of zo.

Ik hoor graag je ervaringen zeker in combinatie met je SSD.
Ik heb 2 accounts, reactie was van me andere account Levian.
Maar het spel start niet op. Je krijgt de launcher, alles wordt netjes gedownload etc.
Zodra je op play drukt blijft alles zwart dus het is een no go. De maker van de port gaf aan dat hij bezig was met een nieuwe versie maar hij had het te druk met verhuizen. Geen idee wanneer hij verder gaat ermee.

Ik lees net dit:
The game currently crashes when loading map, or entering preferences. This is not caused by the wrapper, and cannot be currently fixed.
If you experience black login window/moved login window, set virtual desktop resolution to 800x600.

[ Voor 15% gewijzigd door Ryatzu op 11-07-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren herrie in de guild. We hebben een mumble server en ineens bleek 1 van onze spelers een meisje te zijn en ze is nog nederlands ook :P. Het was vooral zo grappig omdat zij het niemand had verteld:P.

Nu heb ik een goede reden om weer verder te spelen (ik ben eenzaam :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:27:
[...]

erm nee, je kan niet opeens er 1000 bij hebben voor die 6000 totaal (1000 per kant) Zo werkt schatten niet, vooral niet met zo'n verschil.

Ik hoop het juist wel, een 1 server system zou geweldig zijn in een MMO, en bekijk het realistisch, als je straks (weet niet zeker of de finder nu cross server is, dacht het nog niet) de LFD finder cross server hebt, en andere dingen ook, wat is dan nog het verschil?
cross server gaat er niet komen. Is ook niet meer nuttig aangezien er van de meeste type servers maar 1 is straks.
En als je dit spel wel eens hebt gespeeld weet je dat veel meer mensen empire spelen dan republic.
Dus 2000-2500 mensen online @ republic = 3500-4000 @ empire.
Totaal 6000

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Daar was ik dus al bang voor, mijn post warning heeft blijkbaar niet geholpen. Ow well.

On topic:

Volgende week beginnen met een Juggernaut of een Shadow, nog niet zeker, enige 2 classes die ik nog niet ver heb gekregen. Ben wel nieuwsgierig naar de stories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Kan ik de installatie bestanden ergens anders vandaan plukken? Net aangemeld voor de trial, ~15gb @ 300 kb/s max :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
De download gaat een stuk sneller als je een of meerdere keren op pauze en hervatten drukt. :) Alsof hij dan ineens een snellere server pakt ofzo?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavius
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 18:18
Ik ben nu ook bezig met het downloaden van de free trial, maar het gaat niet bepaald rap @ 300-500 kb/s [en P2P staat op 'true']...

Zijn er nog bepaalde dingen die een beginner moet weten? Aanrader qua server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Mocht iemand een trial willen, laat het even weten naar mij via een DM! (message)
Heb ik meer kans voor de mount die ik kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Install files die op usenet staan zijn password protected :(

[ Voor 179% gewijzigd door Sak3d op 12-07-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 01-10 11:41
irritant... ik probeer me te registreren voor de free trial maar ik kom al niet voorbij het form. Krijg steeds "Create SWTOR password: field is required."

al van alles geprobeerd.

// edit. gelukt

gebruik in ieder geval:
1 hoofdletter
1 kleine letter
1 cijfer

volgens mij al meerdere keren zo gedaan, maar nu pakt ie em wel

[ Voor 29% gewijzigd door Rudolf op 11-07-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Probeer je je te registreren via de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Speelt tot nu toe wel lekker weg hoor *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sak3d schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:38:
Het is ook een flinke demo. lvl 1-15 is iets van 8 uur content per character.
Er liggen games in de winkel die je sneller uitspeelt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Sak3d schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:38:
Het is en blijft een geweldige game. Niet luisteren naar de mensen die het afkraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 01-10 11:41
RocketKoen schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:47:
[...]

Het is ook een flinke demo. lvl 1-15 is iets van 8 uur content per character.
Er liggen games in de winkel die je sneller uitspeelt.
het is ook een flinke download.... 20 gb met 300kb/s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:52
Net weer even ingelogd met mijn level 50 Inquisitor na een paar maanden, omdat er een paar dagen gratis kan worden gespeeld.

Wat zijn er nog weinig servers over en waar zijn alle spelers gebleven? Leek meer op singleplayer.

Sowieso heb ik geen idee wat ik kan doen in dit spel. Er is weinig boeiende endgame. Heel jammer, dacht op t begin echt dat SWTOR de MMO voor de komende jaren zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:03:
Net weer even ingelogd met mijn level 50 Inquisitor na een paar maanden, omdat er een paar dagen gratis kan worden gespeeld.

Wat zijn er nog weinig servers over en waar zijn alle spelers gebleven? Leek meer op singleplayer.

Sowieso heb ik geen idee wat ik kan doen in dit spel. Er is weinig boeiende endgame. Heel jammer, dacht op t begin echt dat SWTOR de MMO voor de komende jaren zou worden.
Gratis server transfers. Van >200 servers gaan ze naar 23.
Eind van de zomer wordt het definitief met een merge, maar nu kun je alvast vrijwillig verhuizen.

De 23 servers die over zijn, zijn wel heerlijk druk. altijd >500 man @ fleet enzo

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:03:

Geen boeiende endgame? Ik snap echt niet waar mensen het over hebben, er zijn genoeg flashpoints, hard modes, opses etc. Genoeg daily's. En ja er zijn zelfs achievements mensen genaamd codex! Pvp, space ship etc.

Genoeg te doen, en als je echt niets te doen heb dan begin je toch een nieuwe class?
Pagina: 1 ... 72 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.