Gisteren mijn characters overgezet van Eye of Ashlanae naar Red Eclipse. Had er al 2 daar. Moest uiteraard 4 nieuwe namen bedenken want mijn oude waren op 1 na allemaal al in gebruik.
Heb nu 7 karakters op Red Eclipse. 4 Republic en 3 Empire. Transfer ging perfect. Transfers gebeurden ongeveer 10 seconden nadat ik bevestigd had dat ik ze wilde verplaatsen. Inventory, credits, vault etc. Alles ging perfect over

Legacy ging ook goed. Ging weer van level 3 naar 22
Nu ik weer wat te doen had op hoger level, eindelijk mijn eerste level 50 gehaald. Mijn Sage viel die eer ten deel. Maatjes in mijn Republic guild waren niet zo happy. Die waren net zoals ik opnieuw begonnen daar hun server ook dood was. Alleen hun server mag nog niet transferren.
Uch ik heb een level 25 drempel ofzo. heb nu 4 chars op level 25 en zodra ik op tattooine ben dan ben ik helemaal uit het spel, echt totaal geen motivatie om meer verder te spelen, dit ook omdat ik constant dood ga
Hmm doe je toch iets verkeerd lijkt me. Zelfs met mijn Sentinel (is nu 32) ga ik zelden tot nooit dood tijdens questen. En ik heb nog geen healer companion. Misschien probeer je wel teveel in een keer dood te maken?
Wat zeker helpt is je gear een beetje up to date houden.
[
Voor 25% gewijzigd door
SandsOfArrakis op 13-06-2012 09:40
]
He who controls the Spice, controls the Universe.