Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zit in het genre ook met heel veel MMO hoppers.
Allemaal opzoek naar de perfecte MMO, en nooit tevreden.
Zodra de volgende uitkomt (nu: TERA en GW2) zijn ze weer weg.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:51

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

RocketKoen schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:43:
klopt, maar dat is ieders goed recht.. en daarbij klagen is het simpelste wat er is natuurlijk O-)

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
RocketKoen schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:43:
Dat is wel heel makkelijk gesteld eigenlijk.
Je hebt ook mensen die zich aangesproken voelen in bepaalde spel elementen.
Voor mij was het bij SWTOR story (wat uiteraard alleen bij het levellen is) icm battles op Ilum.
Helaas zijn de ideen voor Ilum volledig geschrapt vlak voor release en hebben ze het laatste beetje er ook uitgetrokken kort na release waardoor er, voor mij persoonlijk, geen punt is waarbij SWTOR beter scoort dan bijv. een Rift.
Tera en Secret World spreken mij niet aan, dus op het moment richt ik mijn pijlen op GW2 inderdaad, maar wel met de hoop dat dat een MMORPG is die me weer een paar jaar kan boeien zoals WaR mij heeft geboeid voor 2 jaar.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, smaken verschillen inderdaad.
Ik heb WaR na 3 weken richting dev/null verplaatst. en AoC ook, WoW een keer of 3 :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uch ik heb een level 25 drempel ofzo. heb nu 4 chars op level 25 en zodra ik op tattooine ben dan ben ik helemaal uit het spel, echt totaal geen motivatie om meer verder te spelen, dit ook omdat ik constant dood ga :P

Heb mijn level 50 Assas maar weer tot leven geroepen, die had ik sinds de early access met pvp only geleveld, toen kreeg je nog shitloads aan credits en XP en was er nog geen kick functie, dus je kon gewoon auto joinen en AFKèn. Zwarte pagina uit mijn leven :'( :X

Anyhow maar begonnen, aan mijn legacy want die had mijn assas nog niet en ook maar begonnen om alle companions binnen te slepen. op level 50 gaat het verbazend snel om alle class quests en companion quests te halen 8)7 :P

En dit allemaal omdat Battlelog gister down was! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:17

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Gisteren mijn characters overgezet van Eye of Ashlanae naar Red Eclipse. Had er al 2 daar. Moest uiteraard 4 nieuwe namen bedenken want mijn oude waren op 1 na allemaal al in gebruik.

Heb nu 7 karakters op Red Eclipse. 4 Republic en 3 Empire. Transfer ging perfect. Transfers gebeurden ongeveer 10 seconden nadat ik bevestigd had dat ik ze wilde verplaatsen. Inventory, credits, vault etc. Alles ging perfect over :) Legacy ging ook goed. Ging weer van level 3 naar 22 :)

Nu ik weer wat te doen had op hoger level, eindelijk mijn eerste level 50 gehaald. Mijn Sage viel die eer ten deel. Maatjes in mijn Republic guild waren niet zo happy. Die waren net zoals ik opnieuw begonnen daar hun server ook dood was. Alleen hun server mag nog niet transferren.
Uch ik heb een level 25 drempel ofzo. heb nu 4 chars op level 25 en zodra ik op tattooine ben dan ben ik helemaal uit het spel, echt totaal geen motivatie om meer verder te spelen, dit ook omdat ik constant dood ga
Hmm doe je toch iets verkeerd lijkt me. Zelfs met mijn Sentinel (is nu 32) ga ik zelden tot nooit dood tijdens questen. En ik heb nog geen healer companion. Misschien probeer je wel teveel in een keer dood te maken?

Wat zeker helpt is je gear een beetje up to date houden.

[ Voor 25% gewijzigd door SandsOfArrakis op 13-06-2012 09:40 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:27
Zijn er hier toevallig die SWTOR spelen met een HD7950 :?

Hoeveel fps halen jullie ?
Hebben jullie er toevallig ook als van dat als je AA op 4EQ zet samen met edge detect dat je de frame wiring in SWTOR ziet ?

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Hoe zit het met de wachttijden op The Red Eclipse server :?

Loop nou vriendelijk rond te stuiteren op Rogue Moon ,met een gemiddelde van 4 tot 6 personen op een planeet :+

Kan nu met de server transfer over gezet worden naar The Red Eclipse ,mag zag net dat de belasting daar 's avonds in de categorie heavy valt.

Weinig zin om een half uur te moeten wachten tot dat je eindelijk een keer op een server kan om te spelen ,dan blijf ik liever op Rogue Moon

(Speel trouwens alleen PVE ,doe niet aan guildten en PvP :N )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

mocht vanavond transferen en kon eigenlijk meteen inloggen:) wel een groot verschil met 300 man op de fleet met de 8 op me oude server. Me republic char is arathe(gunslinger) en heb een Jugg op de imp kant

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, 16 servers (waaronder die van mij) naar Tomb of Freedon Nad. Voor de transfers al de drukste server...
En de transfer was in 30 seconden ofzo gedaan. Heerlijk :D

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:13

odan

The dark side is within all!

dierkx36 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:16:
Hoe zit het met de wachttijden op The Red Eclipse server :?

Loop nou vriendelijk rond te stuiteren op Rogue Moon ,met een gemiddelde van 4 tot 6 personen op een planeet :+

Kan nu met de server transfer over gezet worden naar The Red Eclipse ,mag zag net dat de belasting daar 's avonds in de categorie heavy valt.

Weinig zin om een half uur te moeten wachten tot dat je eindelijk een keer op een server kan om te spelen ,dan blijf ik liever op Rogue Moon

(Speel trouwens alleen PVE ,doe niet aan guildten en PvP :N )
dat is even afwachten voor de transfers was het nooit heavy.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De capaciteit van servers is als het goed is significant uitgebreid deze week.

Voor de mensen die op hun dooie server blijven gaat dit echt een singleplayer game worden.

I'm loving it iig. Op mijn oude server had je soms rond 8 uur een warzone als je geluk had. Nu: om 1 uur snachts waren er 15 warzones bezig :D

Alleen op fleet duurt het dus even voordat je iedereen geladen hebt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
RocketKoen schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:10:
[...]

Nee, je moet swtor vergelijken met wow nu...
Maar dan mag je niet het argument aanhalen dat wow 7 jaar ouder is.
Sarcasme is niet je sterkste punt of wel?

Ik bedoel namelijk het zelfde, een vergelijking met wow qua features en dan het argument gebruiken dat wow ouder is werkt niet.
Die fps vergelijking met een oud spel is om te laten zien dat games over het algemeen beter worden.

[ Voor 29% gewijzigd door Daisai op 14-06-2012 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
IlIlIlIlIl schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:20:
mocht vanavond transferen en kon eigenlijk meteen inloggen:) wel een groot verschil met 300 man op de fleet met de 8 op me oude server. Me republic char is arathe(gunslinger) en heb een Jugg op de imp kant
Hoe zit het met de GTM :?
(Lijkt me dat je 300+ mensen op 1 server meer in de GMT aan gear en weapons kan vinden dan op een server van 6 man )
odan schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 01:42:
[...]

dat is even afwachten voor de transfers was het nooit heavy.
Hmm ,misschien de gok maar nemen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 21:39
Zo en toen was ik er al helemaal klaar mee!
Wilde mijn char overzetten naar de andere server waar al mijn andere char's zijn. Is ie ineens FULL!
Zo heb ik er nog geen klote aan.
Had het idee om mijn account te verlengen na de transfer maar toch... nu niet.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Goed, begin dan maar volk naar Frostclaw te redirecten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:04:
Zo en toen was ik er al helemaal klaar mee!
Wilde mijn char overzetten naar de andere server waar al mijn andere char's zijn. Is ie ineens FULL!
Zo heb ik er nog geen klote aan.
Had het idee om mijn account te verlengen na de transfer maar toch... nu niet.
Heb je niet toevallig al 8 chars @ de destination server?
Zo niet, log ze dan allemaal een keertje in. Bij mij telde elke char die een nieuwe naam moest hebben, als 2.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
RocketKoen schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:34:
[...]

Heb je niet toevallig al 8 chars @ de destination server?
Zo niet, log ze dan allemaal een keertje in. Bij mij telde elke char die een nieuwe naam moest hebben, als 2.
ik denk dat hij bedoelt dat hij niet kan inloggen maar in een wachtrij komt te staan, sommige mensen hebben geen geduld om te te wachten.
liever 15 min wachten met inloggen dan 2 uur op een warzone vind ik zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roeltjow schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:40:
[...]

ik denk dat hij bedoelt dat hij niet kan inloggen maar in een wachtrij komt te staan, sommige mensen hebben geen geduld om te te wachten.
Dat dus...
Zitten servers "FULL", klaagt iedereen dat er meer servers bij moeten
Komen er meer server, klaagt iedereen dat de servers dood zijn.
Nu kun je kiezen, op een rustige server blijven of eentje die "FULL" is. Nog niet goed.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
RocketKoen schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:55:
[...]

Dat dus...
Zitten servers "FULL", klaagt iedereen dat er meer servers bij moeten
Komen er meer server, klaagt iedereen dat de servers dood zijn.
Nu kun je kiezen, op een rustige server blijven of eentje die "FULL" is. Nog niet goed.
Het is niet zo zwartwit als je aangeeft! Neem STO bijvoorbeeld, die heeft het prima op orde. 1 grote server met verschillende instances per gebied, afhankelijk van de hoeveelheid mensen in dat gebied. Niemand ooit een queue gehad en altijd mensen om mee te spelen. Bioware heeft gewoon gekozen voor een ouderwets model, namelijk de community opdelen in shards! Dat is toch een redelijk "faal" van Bioware, zeker omdat ze zo arogant waren in hun mededeling dat ze niet dezelfde fouten ging maken als andere MMO's zoals WoW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maniak schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:15:
[...]

Het is niet zo zwartwit als je aangeeft! Neem STO bijvoorbeeld, die heeft het prima op orde. 1 grote server met verschillende instances per gebied, afhankelijk van de hoeveelheid mensen in dat gebied. Niemand ooit een queue gehad en altijd mensen om mee te spelen. Bioware heeft gewoon gekozen voor een ouderwets model, namelijk de community opdelen in shards! Dat is toch een redelijk "faal" van Bioware, zeker omdat ze zo arogant waren in hun mededeling dat ze niet dezelfde fouten ging maken als andere MMO's zoals WoW!
SWTOR servers werken met precies hetzelfde principe.
Het probleem is dat de "1 grote server" het blijkbaar nog niet helemaal aan kan.
Bioware heeft wel beloofd dat de capaciteit flink wordt verhoogd. Ik dacht dat ze dat nu gedaan hadden, maar blijkbaar niet (of niet goed). Misschien komt dat pas met 1.3 dan.

edit: leuk detail. Een hoop clanmates komen nu alweer terug naar SWTOR van TERA, omdat ze klagen dat TERA geen endgame content heeft :+

[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 14-06-2012 20:59 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonNL87
  • Laatst online: 30-09 20:38
Kan niet wachten totdat bacca`s blade mee gaat doen in de character transfers. Toen ik begon was de server standaard, maar intussen redelijk leeg. Warzones starten lukt vaak niet.

Als ik ook 300 man op republic fleet kan verwachten zullen warzones en flashpoints geen probleem meer zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 21:39
roeltjow schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:40:
[...]

Nee dat bedoel ik niet, ik mag mijn char niet van the Kumumgah naar Legions of Lettow verhuizen, omdat de server vol zit.. Ik heb maar 3 chars daar. en deze zou het daar ook goed doen....

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Vandaag ook mijn character getransfered, hopelijk word het spel nu een stuk leuker dan eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 23:20:
[...]

Nee dat bedoel ik niet, ik mag mijn char niet van the Kumumgah naar Legions of Lettow verhuizen, omdat de server vol zit.. Ik heb maar 3 chars daar. en deze zou het daar ook goed doen....
Ik denk niet dat LoL vol zit :p

Er is nog redelijk wat volk, maar de avonden waarop er 300+ mensen op fleet alleen zaten, is al ff geleden...
Voorlopig is LoL zowel geen destination of origin server... Maar de kans is redelijk dat we destination server gaan worden. Tomb is nu wel redelijk vol.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-09 19:32
o boy:
“The MMO market is very dynamic and we need to be dynamic as well,” he says. “Unless people are happy with what they have, they are constantly demanding updates, new modes and situations. So we are looking at free-to-play but I can’t tell you in much detail. We have to be flexible and adapt to what is going on.”
http://www.gamestm.co.uk/...-play-says-lead-designer/

het was imo ook wel te verwachten hoor, iedereen heeft in de gaten dat die game enorm veel spelers heeft verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Was te verwachten. Het spel is aan het sterven, helaas, want het heeft het in zich om een goed lopend spel te worden. Misschieen succes zoals LOTRO?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
Raxious schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:22:
o boy:

[...]

het was imo ook wel te verwachten hoor, iedereen heeft in de gaten dat die game enorm veel spelers heeft verloren.
ze hadden toch al gezegd dat het free-to-play werd. alleen dan kan je maar tot level 15 en heb je restricties op chat etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Na een goeie maand geleden de hoop opgegeven te hebben, gisteren toch een nieuwe char aangemaakt. meteen beslist om te rerollen op andere server (ook al zat ik op een drukke server met een level 50 powertech) Wou opnieuw beginnen en mij op een jedi consular storten omdat jedi's nu eenmaal cool zijn. Ben nog niet zeker wat ik als advanced class ga kiezen voor Sage of Shadow. Heb wel zin om een healer te spelen maar aangezien ik niet veel tijd heb om te raiden zal ik voornamelijk pvp spelen. En dan lijkt shadow me net iets leuker in pvp aangezien je niet zo squishy bent en stealth mode hebt :).

Tegen de tijd dat ik deze op level 50 heb zal er lfg enzo zijn en hopelijk de game alweer wat meer volwassen zijn. zeker nu met de server merges zal het heel wat aangenamer spelen zijn. Hopelijk lokt dit wat meer mensen terug maar ik vermoed dat ze eerst wat aan endgame content zullen moeten werken voor dit echt lukt. Blijft een goede mmo met de beste leveling experience, maar jammer genoeg net als rift destijds ontbreekt endgame content maar dit kan met tijd opgelost worden vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Raxious schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:22:
o boy:

[...]

Die spelers komen vanzelf wel terug met goede marketing, free to play hoort daar niet bij.
Bioware wil gewoon te veel te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:33
Daisai schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:45:
[...]

Die spelers komen vanzelf wel terug met goede marketing, free to play hoort daar niet bij.
Free To Play is voor mij altijd gelijk een NO GO voor een game...

Dan krijg je Microtransactions in het vervolg en dan is de fun gauw afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Daisai schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:45:
[...]

Weinig kans lijkt me. Het enige dat ik hoor over swtor is dat servers leeglopen. En veel mensen spelen als groep: als je (rl of online) vrienden ermee gestopt zijn zal je in je eentje niet snel weer beginnen. De kans dat je een hele groep terugkrijgt is beperkt, er zijn veel andere opties (GW2 in beta, D3 om eens 2 grotere mogelijke timesinks te noemen, beide zonder monthly fee trouwens).

Voor mij persoonlijk: ik was na 2 characters wel klaar met steeds dezelfde planeten aflopen. De class-gebonden verhalen waren wel prima maar je loopt alsnog in dezelfde settings rond. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom er zo weinig MMORPGs zijn die in ieder geval keus uit 2 locaties bieden voor elk level. WoW deed dat al jaaaaren geleden, LotRO ook, maar verder? Met wat afwisseling is het levelen van altjes een stuk interessanter. En dat vergroot de kans dat spelers blijven hangen, want a. er zit al meer tijd in dus dan is stoppen "zo jammer" en b. grotere kans dat de speler tegen de class aanloopt die 'm echt weet te boeien qua speelstijl.
Mektheb schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:46:
[...]

Ligt eraan wat er te koop is voor je geld. Vanity items (mooiere mounts, mooier scheepje, vreemde kleur crystals) en dingen die gebruiksgemak verbeteren (bag/bankspace, snellere mounts) zijn iets anders dan items die je character daadwerkelijk sterker maken. Microtransacties betekenen niet automatisch pay2win. En pay2win betekent meestal het einde van pvp en dat kan niet Bioware's bedoeling zijn...

[ Voor 20% gewijzigd door Bundin op 15-06-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mektheb schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:46:
[...]

Jep, want elke free to play game heeft Pay2win items. Jep, er bestaat geen enkele game zonder dat. Denk nou even na graag voordat je zulke onzin gaat spuien.
En als je echt moeilijk gaat doen over cosmetic cash shop, dan weet ik gewoon niet waar ik moet beginnen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 23:20:
[...]

Jij hebt het dus gewoon niet begrepen :P
Je mag niet vrij kiezen naar welke server je wilt.
Legions of Lettow en Kumumhag zijn alle 2 orogin servers.
Je kan alle 4 je characters verplaatsen naar Tomb of Freedon Nad.

Ik zit daar ook. 450 man @ fleet gisteren avond, en geen queue.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

RocketKoen schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:28:
[...]

Jij hebt het dus gewoon niet begrepen :P
Je mag niet vrij kiezen naar welke server je wilt.
Legions of Lettow en Kumumhag zijn alle 2 orogin servers.
Je kan alle 4 je characters verplaatsen naar Tomb of Freedon Nad.

Ik zit daar ook. 450 man @ fleet gisteren avond, en geen queue.
Hm, dus dan toch verhuizen. Kost ons weer creds voor nieuwe GB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
BlaSfem0n schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:51:
[...]

Hm, dus dan toch verhuizen. Kost ons weer creds voor nieuwe GB...
niet waar, je kan een ticket aanmaken om die mee te verhuizen als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roeltjow schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:56:
[...]

niet waar, je kan een ticket aanmaken om die mee te verhuizen als ik me niet vergis
inderdaad. Gewoon clan opnieuw maken @ nieuwe server, en dan ticket aanmaken.
Guildleader moet ook even zn guild naar een lvl 1 toon transferen voor hij naar de nieuwe server gaat. (als je guildleader bent kun je nml niet van server wissellen)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je op die manier ook je guild meenemen / laten aanmaken (zonder kosten en/of supporters ) voor bv bank toons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:58:
Weet iemand of je op die manier ook je guild meenemen / laten aanmaken (zonder kosten en/of supporters ) voor bv bank toons?
op je nieuwe server 3 random mensen vragen of ze je guild charter willen tekenen? :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:02:
[...]

op je nieuwe server 3 random mensen vragen of ze je guild charter willen tekenen? :P
Aye is een optie ja, waar ik nu zit is het alleen niet heel erg makkelijk om guild free spelers te vinden die willen tekenen :)
Dus is wel handig om dit soort dingen dan van te voren te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:05:
[...]

Aye is een optie ja, waar ik nu zit is het alleen niet heel erg makkelijk om guild free spelers te vinden die willen tekenen :)
Dus is wel handig om dit soort dingen dan van te voren te weten
met 450 mensen @ fleet is het al wat makkelijker :P
en je kan ook 3 vrienden vragen om hun guild te leaven. jouw charter te tekenen. jouw guild te leaven en weer hun eigen guild te joinen.
kost ook 2 min.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 06:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Vraagje: m'n vriendin en ik zitten nu op de DXUN battle circle. Uitgestorven. We mogen verhuizen, maar waar kunnen we heen voor non-pvp en gezellig druk genoeg om weer dingen met groepjes te kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sebastius schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:23:
Vraagje: m'n vriendin en ik zitten nu op de DXUN battle circle. Uitgestorven. We mogen verhuizen, maar waar kunnen we heen voor non-pvp en gezellig druk genoeg om weer dingen met groepjes te kunnen doen?
Je hebt niks te kiezen.
Je kan kiezen tussen blijven, of transferen naar de server die is aangewezen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
Hou het on-topic

[ Voor 90% gewijzigd door PWM op 16-06-2012 14:05 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 06:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

RocketKoen schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:36:
[...]

Je hebt niks te kiezen.
Je kan kiezen tussen blijven, of transferen naar de server die is aangewezen
Aha, duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-09 19:32
roeltjow schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:34:
[...]

ze hadden toch al gezegd dat het free-to-play werd. alleen dan kan je maar tot level 15 en heb je restricties op chat etc
umm nee?

jij hebt het over de trial. Dit bericht gaat over een f2p model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonNL87
Hmm Bacca's blade is nu zelfs in het weekend niet meer "standard" qua populatie.

http://www.torstatus.net/baccas-blade/history/7d

Wat ik begreep is dat ze dit weekend aankijken hoe het met de server populatie gaat en vervolgens na het weekend weer verder gaan met de character transfers.

kan niet wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LeonNL87 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:59:
Hmm Bacca's blade is nu zelfs in het weekend niet meer "standard" qua populatie.

http://www.torstatus.net/baccas-blade/history/7d

Wat ik begreep is dat ze dit weekend aankijken hoe het met de server populatie gaat en vervolgens na het weekend weer verder gaan met de character transfers.

kan niet wachten! :)
Ze kijken waarschijnlijk vooral hoe de load op TRE en ToFN gaat. En of de rest van de servers er ook heen gaat, of dat er een nieuwe destination server komt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de server gemerged zijn is het in ieder geval een stuk gezelliger geworden ik heb alleen 1 probleem.

Op mijn server (weet ff de naam niet) zijn er zo'n 3 pvp guilds en wil er graag 1 van joinen dus ik applyen (bij allemaal) maar ik krijg eigenlijk van allen het antwoord dat ze geen warriors willen omdat 'die niet veel aan een team toevoegen in vergelijking met de andere classes en ze makkelijk te ccen en snaren zijn'. Nu ben ik maar met me BH gejoined maar eerlijk gezegd vindt ik die classe niet zo leuk . Heeft iemand anders hier problemen mee dat bepaalde classe niet worden opgenomen in pvp guilds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 01:55:
Nu de server gemerged zijn is het in ieder geval een stuk gezelliger geworden ik heb alleen 1 probleem.

Op mijn server (weet ff de naam niet) zijn er zo'n 3 pvp guilds en wil er graag 1 van joinen dus ik applyen (bij allemaal) maar ik krijg eigenlijk van allen het antwoord dat ze geen warriors willen omdat 'die niet veel aan een team toevoegen in vergelijking met de andere classes en ze makkelijk te ccen en snaren zijn'. Nu ben ik maar met me BH gejoined maar eerlijk gezegd vindt ik die classe niet zo leuk . Heeft iemand anders hier problemen mee dat bepaalde classe niet worden opgenomen in pvp guilds?
Ik ga die guilds die geen warriors nemen, heel hard uitlachen als ze een potje ranked hutball spelen tegen een republic team dat wel een paar jedi knights heeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

En hop, de Queue's zijn weer van de orde :( (op ToFN)

(gelukig maar 130 man)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
BlaSfem0n schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:28:

(gelukig maar 130 man)
liever dat dan een uur wachten op een warzone toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op zondag 17 juni 2012 @ 02:56:
[...]

Ik ga die guilds die geen warriors nemen, heel hard uitlachen als ze een potje ranked hutball spelen tegen een republic team dat wel een paar jedi knights heeft.
Ik zit nu in 1 van die guilds die geen warriors nemen en moet toegeven.. nog niks verloren ook niet van de ander premades. Onze huttball runners zijn de tank specced assasins die normaliter de taak hebben om onze healers in de gaten te houden. En huttball is natuurlijk maar 1 van de 4 warzones die er zijn en aangezien je niet kan kiezen welke warzone je doet is het zonde om zon plek te verspillen.

Gebruik mijn jugger nu puur voor PvE tank en Mercenary voor PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

roeltjow schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:33:
[...]

liever dat dan een uur wachten op een warzone toch?
doe zelf geen pvp, maar inderdaad, wz zijn bijna instant of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
BlaSfem0n schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:44:
[...]

doe zelf geen pvp, maar inderdaad, wz zijn bijna instant of zo :)
ik ook weinig maar als het eens moet heb je ze zo gedaan, bijvoorbeeld voor de daily quest.
ook heb je nu vele malen sneller je spullen verkocht op de GTN, vanacht 160k verdient $$$$$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:30
BlaSfem0n schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:28:

(gelukig maar 130 man)
Wees blij, ik zit zelf op een server waar gemiddeld nog niet eens de helft van dat aantal mensen online is (Sith'ari). Afgelopen weekend waren er 15 mensen van mijn guild online, schokkend genoeg was dat 20% van alle online republic mensen! GTN is grotendeels leeg, zodat bij lvl50 items kopen geen optie is, craften van fatsoenlijke items niet te doen is (geen mats te verkrijgen), dailies gaan moeizaam omdat je alles eigenlijk altijd alleen moet doen. Questen wordt ook saai, om dat flashpoints en H2/H4 eigenlijk ook geen optie is.

Helaas is er nog geen transfer voor mijn server, ik ga mijn subscription dan ook niet verlengen zolang ik niet kan transferren, want nu loop ik er maar een beetje verlaten rond. En weer opnieuw beginnen zie ik echt niet zitten. Speel binnenkort wel weer het volgende GW2 BWE >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

KoekjevanLU schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:42:
[...]

Wees blij, ik zit zelf op een server waar gemiddeld nog niet eens de helft van dat aantal mensen online is (Sith'ari). Afgelopen weekend waren er 15 mensen van mijn guild online, schokkend genoeg was dat 20% van alle online republic mensen! GTN is grotendeels leeg, zodat bij lvl50 items kopen geen optie is, craften van fatsoenlijke items niet te doen is (geen mats te verkrijgen), dailies gaan moeizaam omdat je alles eigenlijk altijd alleen moet doen. Questen wordt ook saai, om dat flashpoints en H2/H4 eigenlijk ook geen optie is.

Helaas is er nog geen transfer voor mijn server, ik ga mijn subscription dan ook niet verlengen zolang ik niet kan transferren, want nu loop ik er maar een beetje verlaten rond. En weer opnieuw beginnen zie ik echt niet zitten. Speel binnenkort wel weer het volgende GW2 BWE >:)
De queue was 130 man :)
Er zijn op tijden zelfs 3 instances van de fleet op de empire side, dus reken maar op 60-700 man dan, enkel empire fleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KoekjevanLU schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:42:
[...]

De server waar ik vandaag kwam 2 maanden geleden.
19 man op republic fleet. de 2 raidteams van mijn clan + 3 anderen.

1 maand geleden @ 20:00
2 man @ republic fleet, en ik de enige online in clan.

Dat soort servers krijgen dus als 1e transfers :P
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:38:
[...]

Ik zit nu in 1 van die guilds die geen warriors nemen en moet toegeven.. nog niks verloren ook niet van de ander premades. Onze huttball runners zijn de tank specced assasins die normaliter de taak hebben om onze healers in de gaten te houden. En huttball is natuurlijk maar 1 van de 4 warzones die er zijn en aangezien je niet kan kiezen welke warzone je doet is het zonde om zon plek te verspillen.

Gebruik mijn jugger nu puur voor PvE tank en Mercenary voor PvP.
Ik heb wel een jedi knight tank als alt. Maar van gekite worden heb ik echt geen last.
Je hebt een AoE stun, en een spambare AoE slow.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonNL87
Ahh yes! nieuwe server transfers!

Bacca's blade kan nu ook transferen. helaas niet naar TRE maar naar Nightmare-lands. ben erg benieuwd hoe de populatie daar gaat worden!

de geupdate lijst --> http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=477706

[ Voor 1% gewijzigd door LeonNL87 op 18-06-2012 19:09 . Reden: dubbele naam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09 16:54

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik zit zelf op nightmare lands, ik hoop dat de populatie hierdoor beter wordt want het is wel een beetje triest nu. Nooit meer dan 10 mensen online op de level planeten en nooit meer dan 60 op de fleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Walance schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:43:
Ik zit zelf op nightmare lands, ik hoop dat de populatie hierdoor beter wordt want het is wel een beetje triest nu. Nooit meer dan 10 mensen online op de level planeten en nooit meer dan 60 op de fleet.
daarmee was het blijkbaar de op 1 na drukste server. kun je nagaan.
Maar reken maar dat het druk wordt. De vorige destination servers hebben nu een queue en >600man @ fleet

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Walance schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:43:
Het is lekker druk nu :P.
Ik ben net overgekomen met mijn guild vanaf Hydian Way (Aeon). *waves*

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
Jerry schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:32:
[...]

ik zit er nu ook. Flink druk meteen, 26 man op Ilum alleen al, continue worden er mensen voor groepen gevraagd. Het begint weer op n MMorpg te lijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09 16:54

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Hehe dat is goed om te horen, ik zal morgen eens kijken. Helaas heb ik de komende tijd geen tijd om swtor te spelen omdat mijn vriendin Tera met mij wil spelen :P

* Walance zwaait naar alle mensen die naar Nightmare Lands zijn gekomen en wenst ze van harte welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor het eerst in maanden weer geraid.
Wel te merken dat we een beetje roestig zijn :(

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:09
Walance schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:27:
Hehe dat is goed om te horen, ik zal morgen eens kijken. Helaas heb ik de komende tijd geen tijd om swtor te spelen omdat mijn vriendin Tera met mij wil spelen :P

* Walance zwaait naar alle mensen die naar Nightmare Lands zijn gekomen en wenst ze van harte welkom :D
*wave back*

Scheelt aanzienlijk, alhoewel het nog niet altijd erg slecht was op Frostclaw is dit toch weer een aanzienlijk stuk levendiger. Met name warzones poppen echt duidelijk sneller, en kan niet wachten tot 1.3 om de dungeon tool tegen die tijd te kunnen gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
laten ze tot gisteren alle EU PVE English servers transferen naar The Red Eclipse, waar ik dus ook mijn Characters had.
verzinnen ze gister opeens dat de rest (waaronder Peragus Mining Facility) naar een andere server toe moet, zijn mijn characters alsnog gescheiden... wat een hoerenbedrijf dat bioware, release dan payed transfers zodat ik/de rest alsnog over kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
roeltjow schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:17:
laten ze tot gisteren alle EU PVE English servers transferen naar The Red Eclipse, waar ik dus ook mijn Characters had.
verzinnen ze gister opeens dat de rest (waaronder Peragus Mining Facility) naar een andere server toe moet, zijn mijn characters alsnog gescheiden... wat een hoerenbedrijf dat bioware, release dan payed transfers zodat ik/de rest alsnog over kan
Wellicht komt dit nog. Ik denk dat ze nu eerst de lege servers willen opruimen. Er staat bij Character Transfer natuurlijk nu niet voor niets 'Free Transfer'. Dat suggereert natuurlijk dat er in de toekomst nog een niet-Free variant gaat komen. (overigens wel gewoon pure speculatie van mijn kant, heb hier verder geen bron voor oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Transfers gaan inderdaad in "waves"
1e was de handmatige transfers naar ASIA servers
2e zitten we nu in, automatische gratis transfers naar mega server. van >200 naar 23 servers.
Bioware heeft aangekondigd de transfer service in de toekomst nog uit te breiden. De interface zoals hij er nu is suggereert ook dat je in de toekomst naar elke server kan (gratis of betaald) zolang die niet vol is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Jerry schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:32:
[...]

argh zit je in AEON, damn goeie PVP'ers, ik haat jullie ;-) , maar toch _/-\o_

vanavond ook ff transferren naar Nightmare lands

[ Voor 8% gewijzigd door Jabba op 19-06-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:08:
Transfers gaan inderdaad in "waves"
1e was de handmatige transfers naar ASIA servers
2e zitten we nu in, automatische gratis transfers naar mega server. van >200 naar 23 servers.
Bioware heeft aangekondigd de transfer service in de toekomst nog uit te breiden. De interface zoals hij er nu is suggereert ook dat je in de toekomst naar elke server kan (gratis of betaald) zolang die niet vol is.
Hoeveel kost een handmatige transfer? ik woon in china en speel op een US server dus lag fest + geen hond online in mijn tijd zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 02:15:
[...]

Hoeveel kost een handmatige transfer? ik woon in china en speel op een US server dus lag fest + geen hond online in mijn tijd zone.
Die waren gratis op het moment dat de ASIA servers open gingen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Ranked warzones komen in path 1.3 wss zal deze dus nog enkele weken uitblijven. Snap wel niet echt goed wat de specifieke wijzigingen nu zijn in vergelijking met de vorige keer. (Iemand een verduidelijking? :p)
Zijn er trouwens nog andere manieren om pvp commenations te verdienen dan de weekly en daily quests? Vermoed van niet aangezien illum nu niets meer voorsteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Jabba schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:26:
[...]

argh zit je in AEON, damn goeie PVP'ers, ik haat jullie ;-) , maar toch _/-\o_

vanavond ook ff transferren naar Nightmare lands
Hehe, sorry :P. De PVP'ers in onze guild zijn behoorlijk fanatiek :).
Fafful en B'JC zijn onze beste pvp'ers op het moment.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Jerry schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:02:
[...]

Hehe, sorry :P. De PVP'ers in onze guild zijn behoorlijk fanatiek :).
Fafful en B'JC zijn onze beste pvp'ers op het moment.
ja BJC is echt... pffff ;-)

heb de guild Hydian Way gejoined die door ex CIV aangemaakt is, gezellige sfeer, alle exiles van HW joinen die guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grompie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:12:
Ranked warzones komen in path 1.3 wss zal deze dus nog enkele weken uitblijven. Snap wel niet echt goed wat de specifieke wijzigingen nu zijn in vergelijking met de vorige keer. (Iemand een verduidelijking? :p)
Zijn er trouwens nog andere manieren om pvp commenations te verdienen dan de weekly en daily quests? Vermoed van niet aangezien illum nu niets meer voorsteld.
gewoon warzones doen. Je krijgt gemiddeld 100 per warzone.
Een gemiddeld stuk war hero gear kost je 2000 ranked commendations, dus 60 warzones...
Straks in 1.3 wordt het wat makkelijker met ranked warzones neem ik aan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
iemand die een goeie nederlandse guild weet voor op The Red Eclipse aan de dark side.
aangezien de guild waar ik in zat bijna dood is wil ik graag naar een andere.

ik heb een Sniper van level 43, en een Juggernaut van level 20 en dan nog een Sorcerer van level 18.
(en nog wat lage characters die ik mss ga rerollen als cathar uit is)

met die Sorcerer wil ik proberen de story uit te gaan spelen op zon laag mogenlijk level, iemand die me daarbij kan helpen? ik ben momenteel net van Balmorra af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
roeltjow schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:37:
iemand die een goeie nederlandse guild weet voor op The Red Eclipse aan de dark side.
aangezien de guild waar ik in zat bijna dood is wil ik graag naar een andere.

ik heb een Sniper van level 43, en een Juggernaut van level 20 en dan nog een Sorcerer van level 18.
(en nog wat lage characters die ik mss ga rerollen als cathar uit is)

met die Sorcerer wil ik proberen de story uit te gaan spelen op zon laag mogenlijk level, iemand die me daarbij kan helpen? ik ben momenteel net van Balmorra af.
Synergy

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 16:37
Empire of Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 16:37
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 02:15:(...) ik woon in china en speel op een US server (...)
weet je toevallig of er Mandarijn-Chinees-sprekende guilds zijn?
ik wil er graag een joinen om op/via teamspeak mijn Chinees een beetje te onderhouden
(zakt wat weg nu ik wat minder vaak in China ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
Een wilde gok maar ik denk het niet...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:04
Misschien kan je wel een aziatische server joinen. Daar zal het wel moeten lukken :P

edit: Volgens het nieuws uit de launcher komt aanstaande dinsdag de nieuwe patch 1.3 Legacy.

[ Voor 36% gewijzigd door mat.hi.as op 23-06-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:09
mat.hi.as schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:05:
Misschien kan je wel een aziatische server joinen. Daar zal het wel moeten lukken :P

edit: Volgens het nieuws uit de launcher komt aanstaande dinsdag de nieuwe patch 1.3 Legacy.
Aye, zal me benieuwen hoe de group finder uit gaat werken. Voel eindelijk eens wat meer dungeons gedurende levelen van alts aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op zondag 24 juni 2012 @ 01:52:
[...]

Aye, zal me benieuwen hoe de group finder uit gaat werken. Voel eindelijk eens wat meer dungeons gedurende levelen van alts aankomen.
Vooral het teleporten van je party naar de instance helpt een hoop denk ik.
De groupfinder + de grotere servers kan nog wel eens de redding zijn van deze game.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
RocketKoen schreef op zondag 24 juni 2012 @ 02:27:
[...]

Vooral het teleporten van je party naar de instance helpt een hoop denk ik.
De groupfinder + de grotere servers kan nog wel eens de redding zijn van deze game.
+ Ranked warzones vermoed ik dat deze update wel eens heel belangrijk wordt! De game is met volle servers echt wel aangenaam geworden instant warzones zijn zalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
Grompie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:05:
[...]

+ Ranked warzones vermoed ik dat deze update wel eens heel belangrijk wordt! De game is met volle servers echt wel aangenaam geworden instant warzones zijn zalig.
en het loont tenminste om iets op de GTN te zetten, je raakt bijna alles wel kwijt nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grompie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:05:
[...]

Dat moet ik nog zien eigenlijk.
Zoals het nu draait (zover ik weet) moet je daar dus met een party van 8 joinen. In het eerdere ontwerp kon je ook solo queue'en voor ranked.
Maar we zien morgen wel hoe moeilijk/makkelijk dat wordt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hopelijk gaan er nog transfers vanaf Ludo Kresh komen, wat een lege server is dat :( als dat kan, en die 1.3 finder is cross realm (dus wat snellere flashpoint groups) dan ga ik wel weer spelen. Ik misste echt de flashpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:45:
Hopelijk gaan er nog transfers vanaf Ludo Kresh komen, wat een lege server is dat :( als dat kan, en die 1.3 finder is cross realm (dus wat snellere flashpoint groups) dan ga ik wel weer spelen. Ik misste echt de flashpoints.
Beter opletten dan.
Je kan al sinds 13 juni transferen naar The Red Eclipse

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
shite! geen authenticator bij me. Vanavond ff reactivaten en naar Red Eclipse, is dat een beetje drukke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:50:
shite! geen authenticator bij me. Vanavond ff reactivaten en naar Red Eclipse, is dat een beetje drukke server?
De 2e drukste server in de EU op het moment.
Ik zit op de drukste, en dan heb je gemiddeld 600 man @ republic fleet savonds. (700-900 @ empire)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
/cheer, dat zoek ik dus. Het blijft zo'n goed spel, maar Ludo was te leeg om leuk te blijven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ik was voor de transfer ook al gestopt.
Als je je daily pvp mission niet eens kan completen, omdat er hooguit 2 warzones per dag zijn, gaat de lol er snel vanaf.
nu: warzone is 2/3 keer al geprocced voordat je klaar bent met laden van fleet....

En dan vanaf morgen hopelijk hetzelfde wat betreft heroic quests, daily's en flashpoints. Ik heb nu gewoon een hoop flashpoints en heroics overgeslagen omdat er niemand was om ze mee te doen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sub loopt vanavond af en dat was het voor mij. Dit spel heeft mij niet gebracht wat ik er van gehoopt had en ik houdt het weer bij WoW.

Het questen en het verhaal was erg geslaagd. En het speelde als een leuke single player game op een op een gegeven moment dode server. Alleen voor een single player game betaal ik geen subscription.

Groepscontent was erg wisselvallig (qua zowel content als bugs), maar dat zie ik nog wel goed komen. De kwaliteit is beter dan de eerste WoW raids in vanilla en al doende leert men.

Ik weiger echter met die spartaanse UI te spelen, zeker niet na jaren de comfort van een volledig aan mijn speelstijl aangepaste UI gekend te hebben. Dat is voor mij de doorslag, ik ergerde mij er echt aan en dat is niet goed bij een spel. Wellicht als ze ooit de UI volledig customizable maken dat ik het weer eens probeer, tot dan iedereen veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:05:
Sub loopt vanavond af en dat was het voor mij. Dit spel heeft mij niet gebracht wat ik er van gehoopt had en ik houdt het weer bij WoW.

Het questen en het verhaal was erg geslaagd. En het speelde als een leuke single player game op een op een gegeven moment dode server. Alleen voor een single player game betaal ik geen subscription.

Groepscontent was erg wisselvallig (qua zowel content als bugs), maar dat zie ik nog wel goed komen. De kwaliteit is beter dan de eerste WoW raids in vanilla en al doende leert men.

Ik weiger echter met die spartaanse UI te spelen, zeker niet na jaren de comfort van een volledig aan mijn speelstijl aangepaste UI gekend te hebben. Dat is voor mij de doorslag, ik ergerde mij er echt aan en dat is niet goed bij een spel. Wellicht als ze ooit de UI volledig customizable maken dat ik het weer eens probeer, tot dan iedereen veel plezier.
Vraagje: Heb je de afgelopen 2 maanden wel eens ingelogd?
De UI is namelijk sinds de vorige patch behoorlijk goed aan te passen. Alles is verplaatsbaar en resizable. Custom textures zoals wow plugins, missen alleen.

Dode servers zijn sinds ruim een week ook verleden tijd. Je kan gratis transferen naar een mega-server vol met mensen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het met de bezetting op Tomb of Freedon Nadd staat?
Zag net dat ik ( eindelijk ) van lord calypho kan transferen, en ben benieuwd hoe het daar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:04
Eigenlijk alles met standard of heavy is zeer goed te doen. Hij staat nu als standard in de server list (Net als Red Eclipse), dus 's avonds zal het ook wel vol zitten. Geen ervaring op die server though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:40
Tomb is enorm druk. Heb vorige week, kort na de transfers, terug een queue zien staan daar.

Ik heb het wel een beetje gehad met mensen die hier komen klagen, en overduidelijk geen idee hebben waarover ze spreken.
Ja, server transfers zijn er, de UI is volledig customizable, en vanaf morgen is er ook de groupfinder. Nog even wachten hoe die ranked pvp uitpakt (ook morgen overigens), maar ik zie niet veel reden meer om te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-10 22:29

The Chosen One

Zie signature!

Waar zit de GoT guild nu? Nog overgestapt? Binnenkort de game maar weer eens oppakken.
Of is Red Eclipse nog steeds druk?

[ Voor 17% gewijzigd door The Chosen One op 25-06-2012 12:23 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Pagina: 1 ... 71 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.