Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 08:47
Als ik de reacties op 1.2 lees (En de patch notes. En ja, die heb ik helemaal doorgelezen)
Toch maar weer eens re-subben.

Red-Eclipse, here I come again.

[ Voor 12% gewijzigd door DheeradjS op 16-04-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DheeradjS schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:03:
Als ik de reacties op 1.2 lees (En de patch notes. En ja, die heb ik helemaal doorgelezen)
Toch maar weer eens re-subben.

Red-Eclipse, here I come again.
Als je account inactive is kun je t/m vrijdag nog gratis spelen zelfs.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Vind het wel sympathiek van bioware dat active spelers een maand gratis krijgen om te spelen. Bij veel andere mmo's worden enkel nieuwe spelers beloont of als je andere spelers aanbrengt. Hier doet men eindelijk eens iets om de trouwe spelers te belonen! Kunnen nog heel wat mmo's van leren.

1.2 ervaringen tot nu toe zijn best wel leuk. aanpasbare UI is echt super en voelt erg goed aan. Met legacy zelf heb ik eigenlijk nog niet veel gedaan snap wel dat het voor sommige spelers belangrijk is maar ik ben nogal gehecht aan 1 poppetje en daar laat ik het bij. PvP nieuwe warzone is best wel leuk. Combat voelt terug opnieuw erg close combat aan alleen jammer dat er door de veranderingen in pvp minder survivability is naar mijn gevoel toch. Ook voor het eerst eens een flashpoint gedaan :p. Had enkel op level 50 eens BT Hm gedaan maar verder heb ik dit altijd aan mij laten voorbij gaan. Moet wel zeggen dat ik onder de indruk was van Lost Island. Best wel leuke instance en zeker niet gemakelijk. Zitten een paar zeer leuke dingen in.
(Neushoor uit episode 3 die plots uitbreekt is best wel cool als star wars fan! :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 14:09
De Raghoul event is erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Laatst online: 08:51

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

que??

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Grompie schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:34:
Vind het wel sympathiek van bioware dat active spelers een maand gratis krijgen om te spelen. Bij veel andere mmo's worden enkel nieuwe spelers beloont of als je andere spelers aanbrengt. Hier doet men eindelijk eens iets om de trouwe spelers te belonen! Kunnen nog heel wat mmo's van leren.

1.2 ervaringen tot nu toe zijn best wel leuk. aanpasbare UI is echt super en voelt erg goed aan. Met legacy zelf heb ik eigenlijk nog niet veel gedaan snap wel dat het voor sommige spelers belangrijk is maar ik ben nogal gehecht aan 1 poppetje en daar laat ik het bij. PvP nieuwe warzone is best wel leuk. Combat voelt terug opnieuw erg close combat aan alleen jammer dat er door de veranderingen in pvp minder survivability is naar mijn gevoel toch. Ook voor het eerst eens een flashpoint gedaan :p. Had enkel op level 50 eens BT Hm gedaan maar verder heb ik dit altijd aan mij laten voorbij gaan. Moet wel zeggen dat ik onder de indruk was van Lost Island. Best wel leuke instance en zeker niet gemakelijk. Zitten een paar zeer leuke dingen in.
(Neushoor uit episode 3 die plots uitbreekt is best wel cool als star wars fan! :D)
Tja het enige wat je mist is dat je companions geen extra boost krijgen door alts. Voor de rest maakt het niet zo veel uit of je het bij 1 main of meer alts houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
1.2 is wel interesant, misschien maar weer resubben. Maar helaas vanwege de erg dode realms de laatste tijd bij mn kenissen dan die het spelen misschien maar wachten op een dungeon tool oid.
Na FFXI ben ik het wel zat om 3 uur in een stad te schreeuwen om misschien hopelijk een groepje te krijgen.

Voor degenen die beginnen met "Zoek een guild" Ben je aardig te laat mee, ongeveer even "cool" als een arrow to the knee grap.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Kwam net die news bacon tegen op het imperial space station, neem aan dat je die quest krijgt als je naar tatooine gaat?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
naaitsab schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:06:
[...]

Kwam net die news bacon tegen op het imperial space station, neem aan dat je die quest krijgt als je naar tatooine gaat?
als je op Tatooine bent, zie je al dat de NPC's ietwat zijn aangepast. als je vervolgens naar de Dune Sea gaat (dat hele grote open stuk zand. ;) ), heb je rechtsbovenin een gecrashed ruimteschip. de rest spreekt voor zich.

leuke rewards zijn ervoor te krijgen, voornamelijk een Black/Green color crystal. de bijbehorende vendor staat linksboven het gecrashte schip.

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korras schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:17:
[...]

als je op Tatooine bent, zie je al dat de NPC's ietwat zijn aangepast. als je vervolgens naar de Dune Sea gaat (dat hele grote open stuk zand. ;) ), heb je rechtsbovenin een gecrashed ruimteschip. de rest spreekt voor zich.

leuke rewards zijn ervoor te krijgen, voornamelijk een Black/Green color crystal. de bijbehorende vendor staat linksboven het gecrashte schip.
spoiler:
Dat en je medespelers hebben de vervelende neiging om te ontploffen en iedereen om zich heen te infecteren. Bepaalde NPC's die normaal friendly zijn vallen je ineens aan als je infected bent. En uiteindelijk ga je er zelf ook dood aan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Laatst online: 01-09 14:45
RocketKoen schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:52:
[...]
spoiler:
Dat en je medespelers hebben de vervelende neiging om te ontploffen en iedereen om zich heen te infecteren. Bepaalde NPC's die normaal friendly zijn vallen je ineens aan als je infected bent. En uiteindelijk ga je er zelf ook dood aan.
spoiler:
en daar is een vaccine voor. ;)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korras schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:25:
[...]

spoiler:
en daar is een vaccine voor. ;)
Er is ook een achievement als je genoeg mensen infect :P
krijg je die DNA trouwens ook als je het vaccin gebruikt?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Jerry schreef op maandag 16 april 2012 @ 02:13:
Zorn en Toth hardmode vanavond neergekregen.

[video]
nice d:)b. Firebrand & stormcaller is alweer een stukje moeilijker. We hebben er lang genoeg op zitten wipen iig :').

Vanavond HM minesweepen :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-09 23:55
Ik weet niet wat het was gisteravond was op Red Eclipse, maar het lagde als een gek. Eerst op Alderaan al, toen naar Belsavis en uiteindelijk terug naar de fleet. Daar aangekomen brak de dia-presentatie echt los. En wat bleek, in het midden van de fleet bij die kasten, stonden echt iets van 50+ spelers bij elkaar. Wat te doen weet ik niet, ik zag alleen maar blauwe letters boven hun hoofden :)
Het zal wel, waarschijnlijk waren ze elkaar aan het infecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
Gisteren weer een kijkje genomen na een maandje niet gespeeld te hebben.
Goed dat ze eindelijk de UI laten aanpassen (meteen 4 bars gestapeld en verkleind).
PT speelt nog steeds lekker weg.

Helaas kon ik niet genoeg verandering zien om me weer te laten subben. Denk dat de infecties maar een korte tijd leuk zijn, daarna is het weer daily's grinden.
De nieuwe warzone is wel leuk voor even, jammer dat je nog steeds random queued....

Paar gedachten:
-Zou ik het spel aanraden? Ja, de leveling content is het beste wat ik in een MMORPG heb gezien en voor zo'n 30,- euro heb je er goed plezier aan.
-Speelt het goed? Ja, ze hebben heel snel een goede perfomance gekregen.
-Is het mooi? Ja, niet extreem, maar de werelden zijn wel echt leuk.
-Is de end-game leuk? Mwah, dat is heel persoonlijk, ik mis de drang om door te gaan om "iets" te bereiken.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
Sneezzer schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:26:
Gisteren weer een kijkje genomen na een maandje niet gespeeld te hebben.
Goed dat ze eindelijk de UI laten aanpassen (meteen 4 bars gestapeld en verkleind).
PT speeld nogsteed lekker weg.

Helaas kon ik niet genoeg verandering zien om me weer te laten subben. Denk dat de infecties maar een korte tijd leuk zijn, daarna is het weer daily's grinden.
De nieuwe warzone is wel leuk voor even, jammer dat je nog steeds random queued....

Paar gedachten:
-Zou ik het spel aanraden? Ja, de leveling content is het beste wat ik in een MMORPG heb gezien en voor zo'n 30,- euro heb je er goed plezier aan.
-Speelt het goed? Ja, ze hebben heel snel een goede perfomance gekregen.
-Is het mooi? Ja, niet extreem, maar de werelden zijn wel echt leuk.
-Is de end-game leuk? Mwah, dat is heel persoonlijk, ik mis de drang om door te gaan om "iets" te bereiken.
heb je die 2 die verticaal staan aan de zijkanten dan kunnen draaien ofzo? hoe heb je dat gedaan, ik heb maar 2 bars aan de onderkant wil ze daar graag alle 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

roeltjow schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:41:
[...]

heb je die 2 die verticaal staan aan de zijkanten dan kunnen draaien ofzo? hoe heb je dat gedaan, ik heb maar 2 bars aan de onderkant wil ze daar graag alle 4
je kan apart de bars veranderen

en de vormgeving aanpassen door het aantal "buttons per row" te verzetten, maximum aantal buttons kan je wel niet wijzigen

bv: de bars opzij hebben 1 buton per row
de bars vanonder hebben 12 buttons per row
selecteer een bar opzij in de editor en zet buttons per row op 12 en voila! horizontale bar :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
BlaSfem0n schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:03:
[...]

je kan apart de bars veranderen

en de vormgeving aanpassen door het aantal "buttons per row" te verzetten, maximum aantal buttons kan je wel niet wijzigen

bv: de bars opzij hebben 1 buton per row
de bars vanonder hebben 12 buttons per row
selecteer een bar opzij in de editor en zet buttons per row op 12 en voila! horizontale bar :)
thanks, dacht toen ik dat zag staan dat ik daar maar 1 button overhield ofzo dus ging er ook niet mee toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

is er iemand die weet wat de patch notes van vandaag zijn?

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:33:
is er iemand die weet wat de patch notes van vandaag zijn?
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/oiydf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2021
Kreeg zowaar net een excuus mailtje van bioware over die eerste fout met patchen (de dag voor 1.2), als compensatie 3 extra dagen gekregen. Valt dan weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 29-09 21:39
Same here, wel netjes. hopen dat ik vanavond lvl 46 word. En dan dit weekend lvl50

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
BioWare reveals the end date of the Rakghoul Outbreak as April 24th at 2AM CDT (12AM PDT/3AM EDT/8AM BST/9AM CEST/5PM AEST).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Ryatzu schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:15:
BioWare reveals the end date of the Rakghoul Outbreak as April 24th at 2AM CDT (12AM PDT/3AM EDT/8AM BST/9AM CEST/5PM AEST).
Zwingen de prijzen per Rakghoul DNA ook zo uit de pan op jullie servers? Ik heb er al een honderdtal zonder veel moeite op 2 dagen tijd, maar die dingen gaan bij ons voor 15000 en meer per stuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakghoul DNA? Heb ik weer iets gemist :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
BlaSfem0n schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:12:
[...]

Zwingen de prijzen per Rakghoul DNA ook zo uit de pan op jullie servers? Ik heb er al een honderdtal zonder veel moeite op 2 dagen tijd, maar die dingen gaan bij ons voor 15000 en meer per stuk :p
hoe doe je dat dan zo snel? ik kreeg ook maar iets van 2 dailys ofzo bij dat wrak die ik dan wel helemaal gedaan heb en had aan het einde van een avondje game maar iets van 20 DNA samples

EDIT:
nog een vraag, zijn alle oranje items (bijvoorbeeld helmen) afgezien van de looks hetzelfde?
zijn het de mods en alles wat een oranje item goed maakt?
vind sommige higher level armor voor de jedi shadow er maar lomp uitzien namenlijk

[ Voor 19% gewijzigd door roeltjow op 18-04-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Op Red Eclipse zie ik er vele ze verkopen voor 20k het stuk. Idioot volgens mij die er dat voor geeft.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
DarthDavy schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:38:
Op Red Eclipse zie ik er vele ze verkopen voor 20k het stuk. Idioot volgens mij die er dat voor geeft.
En zo bijzonder is die vendor ook weer niet, green-black crystals en een random lock-box met een random companion appearance.

Die rooie mini rakhoul als pet is wel gaaf :o Wel klote om die quest door te lopen (letterlijk)
spoiler:
Codex Entry 5 + Crimson Rakling

In your Spaceport and surrounding town you need to get 3 buffs.

View the T.V Screen outside of the main Spaceport.
Find a crashed Pod in the spaceport town and click it.
Find a medical box in the spaceport town and click it.
Now the buffs only last 10mins, so hunt your list above first, then click them, otherwise you might be all day. Once you have all 3 buffs you will then be able to go to the spaceports town’s Taxi path and you’ll see a quest giving computer that will send you on a hunt for 12 of the Starships fallen debris. Hunt the following locations down and hand them in to get the Codex 5 entry and a Crimson Rakling.

The Dune Sea (-2416, –754)
The Dune Sea (-2030, –1890)
The Dune Sea (-1390, –480)
Northern Jundland (-590, –1444)
Northern Jundland (740, –2548)
Northern Jundland (760, –915)
Northern Jundland (1199, –1270)
Northern Jundland (1799, 600)
Southern Jundland (305, 260)
Southern Jundland (-500, –330)
Southern Jundland (1098, 725)
Southern Jundland (1094, –409)
Now some of the above are in cliff faces, so go to the locations provided and look over the edge of the nearby cliff, you’ll find them easily.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

roeltjow schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:22:
[...]

hoe doe je dat dan zo snel? ik kreeg ook maar iets van 2 dailys ofzo bij dat wrak die ik dan wel helemaal gedaan heb en had aan het einde van een avondje game maar iets van 20 DNA samples

EDIT:
nog een vraag, zijn alle oranje items (bijvoorbeeld helmen) afgezien van de looks hetzelfde?
vind sommige higher level armor voor de jedi shadow er maar lomp uitzien namenlijk
Elke keer je explodeert door de rakghoul ziekte (en je besmet iemand?) krijg je 5 samples.
De daily "Plaguebarer" (die eraan vasthangt) heb ik enkel de eerste dag gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:18
naaitsab schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:45:
[...]

En zo bijzonder is die vendor ook weer niet, green-black crystals en een random lock-box met een random companion appearance.

Die rooie mini rakhoul als pet is wel gaaf :o Wel klote om die quest door te lopen (letterlijk)
spoiler:
Codex Entry 5 + Crimson Rakling

In your Spaceport and surrounding town you need to get 3 buffs.

View the T.V Screen outside of the main Spaceport.
Find a crashed Pod in the spaceport town and click it.
Find a medical box in the spaceport town and click it.
Now the buffs only last 10mins, so hunt your list above first, then click them, otherwise you might be all day. Once you have all 3 buffs you will then be able to go to the spaceports town’s Taxi path and you’ll see a quest giving computer that will send you on a hunt for 12 of the Starships fallen debris. Hunt the following locations down and hand them in to get the Codex 5 entry and a Crimson Rakling.

The Dune Sea (-2416, –754)
The Dune Sea (-2030, –1890)
The Dune Sea (-1390, –480)
Northern Jundland (-590, –1444)
Northern Jundland (740, –2548)
Northern Jundland (760, –915)
Northern Jundland (1199, –1270)
Northern Jundland (1799, 600)
Southern Jundland (305, 260)
Southern Jundland (-500, –330)
Southern Jundland (1098, 725)
Southern Jundland (1094, –409)
Now some of the above are in cliff faces, so go to the locations provided and look over the edge of the nearby cliff, you’ll find them easily.
spoiler:
Kan jij misschien vertellen waar je die crashed pod ergens kan vinden? Gezocht voor 20 minuten, kan het niet vinden......

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh dat ding, dat zit in de zijkant van een van de gebouwen van die stad waar je als republic terecht komt op Tatooine. Redelijk rechtsboven op de kaart, binnen de stadsmuren nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:29:
Oh dat ding, dat zit in de zijkant van een van de gebouwen van die stad waar je als republic terecht komt op Tatooine. Redelijk rechtsboven op de kaart, binnen de stadsmuren nog.
Bedankt, er is een duidelijke guide hier:
http://dulfy.net/2012/04/...racking-the-origin-quest/

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
De quests zijn makkelijk. En tja ik ga nog voor 2 crystals voor me main en companion. Voor de rest denk uitgeven aan die random looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gister ook met SWTOR begonnen! (gewoon heel casual) nu heb ik een vraag, ben nu level 7 maar ben nog geen een andere speler tegen gekomen.. is dat normaal? Of zit ik net als bij andere spellen in een soort eigen wereld en zie ik later pas de andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:51:
Sinds gister ook met SWTOR begonnen! (gewoon heel casual) nu heb ik een vraag, ben nu level 7 maar ben nog geen een andere speler tegen gekomen.. is dat normaal? Of zit ik net als bij andere spellen in een soort eigen wereld en zie ik later pas de andere spelers.
Ik denk eerder dat er gewoon niemand is op je server in jouw level.
links boven staat een schermpje met hoeveel mensen er met je op de planeet zijn.

Als je nu begint zou ik je aanraden een zo druk mogelijke server te zoeken (the red eclipse ofzo).

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
RocketKoen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:53:
[...]

Ik denk eerder dat er gewoon niemand is op je server in jouw level.
links boven staat een schermpje met hoeveel mensen er met je op de planeet zijn.

Als je nu begint zou ik je aanraden een zo druk mogelijke server te zoeken (the red eclipse ofzo).
Is er eigenlijk al zoiets als realm transfer? ( en dan het liefste gratis? )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Dakreal schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:29:
[...]

Is er eigenlijk al zoiets als realm transfer? ( en dan het liefste gratis? )
Voorlopig heb ik dat enkel gezien voor mensen die naar de ASIA servers wilden, omdat die servers pas later gekomen zijn. Technologie bestaat in ieder geval maar zal nog niet gereed zijn voor op "grote schaal".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
BlaSfem0n schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:38:
[...]

Voorlopig heb ik dat enkel gezien voor mensen die naar de ASIA servers wilden, omdat die servers pas later gekomen zijn. Technologie bestaat in ieder geval maar zal nog niet gereed zijn voor op "grote schaal".
Zal vast nog een keer komen maar komt nooit eigenlijk nooit voor dat het binnen een jaar al kan.
Ik zou er niet op gaan wachten in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ryatzu schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:56:
[...]

Zal vast nog een keer komen maar komt nooit eigenlijk nooit voor dat het binnen een jaar al kan.
In Rift was dit al na een half jaar beschikbaar en gratis ;-) Dus het komt zeker wel voor.
In mijn mening zou dit met elke mmo moeten, in het begin is het lastig in te schatten welke servers druk zullen blijven. En moedwillig een server kiezen met een queue die erg lang is, is eigenlijk geen optie. Op deze manier kun je dus je eigen speelduur verlengen door van server te wisselen ipv op een dooie server terecht te komen.

Ik zie mezelf ook niet weer een nieuwe char maken namelijk :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Dat is waar, ik bedoel als ik een nieuwe char maak dan wil ik die wel binnen mijn legacy.
Achja vanavond nog effe de laatste world bosses voor het event en green-black crystal halen.

Er is nog niets bekend over de volgende quest voor de item set van het event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryatzu schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:56:
[...]

Het is aangekondigd voor "de nabije toekomst".
Waarschijnlijk beraden ze zich op de gevolgen voor de server populatie, en of ze het gratis maken of betaald.

Het lijkt er op dat ze op het moment teveel servers hebben voor het aantal spelers. Dus ik gok dat server transfers tegelijk komen met het sluiten/mergen van een aantal servers.

Maar daarvoor moeten ze ook dingen oplossen zoals het transferen van legacy en guilds.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
roeltjow schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:22:
[...]

EDIT:
Ja, het zijn de mods die zorgen voor de stats.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junneh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 18:11
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn een frtiend trial key te willen sharen (:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junneh schreef op donderdag 19 april 2012 @ 02:56:
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn een frtiend trial key te willen sharen (:?
http://www.swtor.com/info/news/news-article/20120417-1
over 2 uurtjes begint weer een weekend pass event. Kun je tot na het weekend spelen als je een account aanmaakt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junneh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 18:11
Kijk, dat is beter nieuws, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:11
D'oh. De vorige weekend pass event (met pasen) met veel plezier gespeeld, en ook besloten dat ik hem misschien wil kopen. Helaasch heb ik nog vrijdagochtend tentamen, en daarna gelijk door naar mijn ouders, dus ik heb helaas geen tijd om dit weekend te spelen. Om de hoeveel tijd zijn deze events eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

tot nu toe is er elk weekend nog een weekend pass event geweest dus ik verwacht dat er volgende week ook wel weer eentje komt

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mat.hi.as schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:16:
D'oh. De vorige weekend pass event (met pasen) met veel plezier gespeeld, en ook besloten dat ik hem misschien wil kopen. Helaasch heb ik nog vrijdagochtend tentamen, en daarna gelijk door naar mijn ouders, dus ik heb helaas geen tijd om dit weekend te spelen. Om de hoeveel tijd zijn deze events eigenlijk?
Let wel dat je per account maar 1 gratis promotie kan doen.
Dus als je weer een weekend of friend invite wil gebruiken, moet je een nieuwe account maken.
Als je je character van de vorige trail door wil spelen moet je het spel kopen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

RocketKoen schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:18:
Het is aangekondigd voor "de nabije toekomst".
Waarschijnlijk beraden ze zich op de gevolgen voor de server populatie, en of ze het gratis maken of betaald.

Het lijkt er op dat ze op het moment teveel servers hebben voor het aantal spelers. Dus ik gok dat server transfers tegelijk komen met het sluiten/mergen van een aantal servers.

Maar daarvoor moeten ze ook dingen oplossen zoals het transferen van legacy en guilds.
Ik denk dat ze zichzelf een flink probleem op de hals gaan halen met server merges. Zo te zien zijn namen uniek per server op dit moment, dat zou betekenen dat mensen verplicht zullen worden een andere naam te kiezen bij een merge.

Wie mag dan de naam houden? Degene die al het langst speelt? Degene met het hoogste level? Dat zal leuke taferelen op gaan leveren vrees ik. Een punt waar men van te voren niet echt goed over nagedacht heeft volgens mij.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
Weakling schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:38:
[...]

Ik denk dat ze zichzelf een flink probleem op de hals gaan halen met server merges. Zo te zien zijn namen uniek per server op dit moment, dat zou betekenen dat mensen verplicht zullen worden een andere naam te kiezen bij een merge.

Wie mag dan de naam houden? Degene die al het langst speelt? Degene met het hoogste level? Dat zal leuke taferelen op gaan leveren vrees ik. Een punt waar men van te voren niet echt goed over nagedacht heeft volgens mij.
als dat zo is houd denk ik degene die als eerste inlogt de naam, degene die daarna inloggen moeten dan hun nickname veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
[...]

Zoals in de meeste mmo's moet je je naam opnieuw kiezen, als je geluk hebt is deze nog niet ingenomen anders heb je pech bij server transfer. Zou anders maar dom zijn hé. Vermoed dat ze hier al lang rekening mee gehouden hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wat ik tot nu toe ben tegengekomen bij andere games met server merges/transfers:
) Iedereen met een dubbele naam krijgt zijn naam + nummer. En een gratis namechange via de website.
) Iedereen moet na de merge een nieuwe naam kiezen bij de 1e keer inloggen
) Lowest population servers worden gesloten. 2 maanden vantevoren mogen de spelers op die servers gratis transferen naar een andere server (een andere low-pop die open blijft, of vrije keus). Je moet dan bij het regelen van je transfer een naam vinden op de server waar je heen gaan, die nog vrij is.
) Spelers van volle servers krijgen gratis transfers naar lege servers (werkt alleen als het aantal spelers sterk groeit, maar ze allemaal naar de volle servers gaan)

Naar mijn mening is de 2e optie het beste. Met als voorwaarde dat ze iets doen zodat mensen die dezelfde nickname houden, voorrang krijgen op mensen die een andere willen.
In de game waar ik dat heb meegemaakt, gingen mensen namelijk expres lvl 1 characters maken met de naam van bekende tegenstanders.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Stormcaller en Firebrand hardmode ook neergekregen. Blijkbaar hebben ze 2x dit gevecht sneaky gepatched tussen onze raiddagen door :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 02:16:
Stormcaller en Firebrand hardmode ook neergekregen. Blijkbaar hebben ze 2x dit gevecht sneaky gepatched tussen onze raiddagen door :X.

[video]
Wat moest er gepatched worden dan?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

RocketKoen schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 07:32:
[...]

Wat moest er gepatched worden dan?
We hebben ons misschien vergist in dat we dachten dat er gepatched was. Blijkbaar hebben deze bazen abilities die niet op tijd, maar op health gebaseerd zijn. Irritant als je roterende dps hebt door de week waardoor het lijkt alsof het gevecht gepatched is.
Als je goede dps hebt, hoef je niet eens de 2de destruction te soaken waardoor het electrische veld ook niet op de tank wordt geschoten. Als je slechte dps hebt dan doet hij wel de 2de destruction en moet de tank oppassen voor een electric field.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:34:
[...]

We hebben ons misschien vergist in dat we dachten dat er gepatched was. Blijkbaar hebben deze bazen abilities die niet op tijd, maar op health gebaseerd zijn. Irritant als je roterende dps hebt door de week waardoor het lijkt alsof het gevecht gepatched is.
Als je goede dps hebt, hoef je niet eens de 2de destruction te soaken waardoor het electrische veld ook niet op de tank wordt geschoten. Als je slechte dps hebt dan doet hij wel de 2de destruction en moet de tank oppassen voor een electric field.
Wij waren al blij dat we hem down kregen zonder enrage :P
Wel leuke mechanics.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo afgelopen week EC op story mode gecleared en wat wipes gedaan op Toth en zorn op HM.
Valt nog niet mee, vooral het tank switchen leverde problemen op.

Nu viel mij trouwens op in de combat logs dat onze Sorc (Dide) zo belachelijk veel healed tegen over onze BH healer.
met 1700 tot 2200 HPS tegen over de BH die niet verder komt dan 900 tot 1200 HPS.
Ook op mijn deels Rakata gegearde Operative kom ik niet verder dan 900 tot 1300 HPS.

Nu heal ik nog niet optimaal, en zou het wellicht een stuk beter kunnen, maar merken meer guilds / spelers dit?
Sorc wat healing betreft bijna 2 x zo goed als operatives en BH's?

Hier btw de combat log
http://swtor.askmrrobot.c...929-a67d-43bcfdd8dd96#d=0

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 18:49:
Zo afgelopen week EC op story mode gecleared en wat wipes gedaan op Toth en zorn op HM.
Valt nog niet mee, vooral het tank switchen leverde problemen op.

Nu viel mij trouwens op in de combat logs dat onze Sorc (Dide) zo belachelijk veel healed tegen over onze BH healer.
met 1700 tot 2200 HPS tegen over de BH die niet verder komt dan 900 tot 1200 HPS.
Ook op mijn deels Rakata gegearde Operative kom ik niet verder dan 900 tot 1300 HPS.

Nu heal ik nog niet optimaal, en zou het wellicht een stuk beter kunnen, maar merken meer guilds / spelers dit?
Sorc wat healing betreft bijna 2 x zo goed als operatives en BH's?

Hier btw de combat log
http://swtor.askmrrobot.c...929-a67d-43bcfdd8dd96#d=0
Ik heb even onze combatlogs gechecked van onze kill afgelopen woensdag en daarin zie ik dat ze een vrijwel gelijke HPS hebben rond de 1200 en beiden rond de 48% total raidhealing done. Als jullie sorc zoveel healed moet er wel veel damage rond gaan (of telt de combatlog ook overhealing?).
Ligt ook erg aan het gevecht trouwens. Vooral op Firebrand & Stormcaller waarbij Stormcaller veel meer damage op de groep en tank gooit. Dus de healer die daarop staat, heeft meer te healen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:46
Hier is het helaas al klaar met SWTOR. 2 karakters op level 50 en dan is het spel uit , endgame content is er nauwelijks voor mij (raids heb ik geen zin in, pvp ook niet) en er is weinig te doen verder. heeft ook weinig zin om nog een alt te levelen, heb zo'n beetje alles wel gezien denk ik :) het nare is ook een beetje dat achteraf gezien de keuzes die je maakt totaal geen impact hebben eigenlijk, en dat je toch overal hetzelfde uitkomt. ook discussies op verschillende manieren aangaan leidt vaak toch tot hetzelfde antwoord van de npc , erg jammer. helaas heeft 1.2 voor mij de game niet kunnen redden. ik dacht in het begin van wel, maar nee. toch niet.

Op naar Diablo 3 zullen we maar zeggen. heb me een aantal maanden goed bezig kunnen houden met SWTOR. het is geen slechte game, en zeker een van de betere mmo's out there. dat was ook het doel, een game die me een aantal maanden bezig hield, en dat is dan gelukt .

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nondejuh, avond wipen maar wel eerste kill op Toth en Zorn HM
Story mode clear, van de week al KP NiM 16 man.

En dat voor een open casual guild :)

Tweakers ftw ! :)

Btw onze sorc had 2k HPS op de kill, tegen over onze BH ongeveer 1k
Dat is echt een dramatisch verschil. Met dank aan Bioware dan wel.

Afbeeldingslocatie: http://assets-cloud.enjin.com/wall_embed_images/1335131933_zorntoth.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Jerry schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:34:
[...]

Double Destruction komt altijd 2x voor de defensive systems. Ik neem aan dat je het over dat blauwe veldje hebt die sporadisch gedumpt wordt op de tank bij de 2e Double D? De tank kan een stapje naar achter doen zodat je er geen last van hebt..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 01-10 10:24
Visgek82 schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:06:
Hier is het helaas al klaar met SWTOR. 2 karakters op level 50 en dan is het spel uit , endgame content is er nauwelijks voor mij (raids heb ik geen zin in, pvp ook niet) en er is weinig te doen verder.
Dat klopt, daar draait het bij mmo's om. Raids en pvp.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

MrVegeta schreef op maandag 23 april 2012 @ 01:43:
[...]

Dat klopt, daar draait het bij mmo's om. Raids en pvp.
Nou weet ik niet of ik enige sarcasme in je stelling bespeur...

Dat (westerse) MMO's om raids en pvp draaien is eigenlijk alleen maar triest. TOR heeft dat alleen maar simpel gestolen van een zekere andere MMO en heeft dat nog slecht gedaan ook :').

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Je wilt niet opsen en je wilt niet pvp'en en dan zeuren dat er endgame niets te doen valt. Wat wil je dan doen na de story mode?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ohh god, ik ben net 50 geworden en ben nog niet klaar met de story "mode"
Daarna zie ik wel.... Al met al geniet ik weer met volle teugen van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Tripp schreef op maandag 23 april 2012 @ 01:57:
[...]

Dat (westerse) MMO's om raids en pvp draaien is eigenlijk alleen maar triest. TOR heeft dat alleen maar simpel gestolen van een zekere andere MMO en heeft dat nog slecht gedaan ook :').
Netzoals die MMO het ook weer geleend heeft van andere MMO's.

Dit weekend besloten om met een schone lei te beginnen. Ik heb een Sith Inquisitor aangemaakt op Red Eclipse. Inmiddels lvl 17 geworden en wat bevalt Empire zeg, die attitude van Sith's zijn echt geweldig in vergelijking met die derps van Jedi :P (heb een 48 Jedi Sentinal, en nog wat grut)

Darkside is tenminste echt evil op Empire.

Vanaf welk lvl kan je de guild joinen? (Empire of Tweakers)

Edit:

Okay, kan ik vanavond met iemand afspreken om de guild te joinen?
Indien jullie meer info willen kan ik die vanavond wel voorzien, zag op de website geen punten waar ik niet aan voldoe :)

Nak'drul is de naam.

[ Voor 11% gewijzigd door Dakreal op 23-04-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Dakreal schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:49:
[...]

Netzoals die MMO het ook weer geleend heeft van andere MMO's.

Dit weekend besloten om met een schone lei te beginnen. Ik heb een Sith Inquisitor aangemaakt op Red Eclipse. Inmiddels lvl 17 geworden en wat bevalt Empire zeg, die attitude van Sith's zijn echt geweldig in vergelijking met die derps van Jedi :P (heb een 48 Jedi Sentinal, en nog wat grut)

Darkside is tenminste echt evil op Empire.

Vanaf welk lvl kan je de guild joinen? (Empire of Tweakers)
Zit geen level requirement aanvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 01-10 10:24
Tripp schreef op maandag 23 april 2012 @ 01:57:
[...]

Da's niet sarcastisch bedoeld. Wat voor end game kan je nog meer doen dan?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:08
Ik kan me, vooralsnog, uitstekend vermaken met dit spel. Ik heb een level 33 Sniper en een level 14 Bounty Hunter, en deze speelt echt vele malen beter dan mijn level 33 Sniper. De Sniper werd vaak in de pan gehakt, en door een zekere bug ben ik op een gegeven moment gestopt.

Nu met update 1.2 kreeg ik de kans om dit weekend in te loggen met mijn ouder chars, en ik ben meteen weer verslaafd, zelfs zo erg dat ik de open beta van Diablo 3 nagenoeg links liet liggen.
Het enige wat me echt tegenvalt is dat het vrij moeilijk is om mensen te vinden voor een Flashpoint. Het komt vaak neer op geluk dat iemand voor de ingang staat van Black Talon (?).

Wat dat betreft ben ik flink verwent door WoW met de queue voor Dungeons, een soortgelijk systeem in SWTOR zou niet misstaan. Ook ben ik zeer tevreden met de updates en events, hopelijk blijft het spel wel P2P want veel games met F2P gaan drastisch achteruit. En SWTOR verdient een subscription.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 01:15:
Nondejuh, avond wipen maar wel eerste kill op Toth en Zorn HM
Story mode clear, van de week al KP NiM 16 man.

En dat voor een open casual guild :)

Tweakers ftw ! :)

Btw onze sorc had 2k HPS op de kill, tegen over onze BH ongeveer 1k
Dat is echt een dramatisch verschil. Met dank aan Bioware dan wel.

[afbeelding]
Zit er een dps meter in het spel dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daisai schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:32:
[...]

Zit er een dps meter in het spel dan ?
Combat logs uploaden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Tripp schreef op maandag 23 april 2012 @ 01:23:
[...]

Double Destruction komt altijd 2x voor de defensive systems. Ik neem aan dat je het over dat blauwe veldje hebt die sporadisch gedumpt wordt op de tank bij de 2e Double D? De tank kan een stapje naar achter doen zodat je er geen last van hebt..
Het grappige is dat je maar 1 double destruction krijgt als je genoeg dps hebt :P. Want de barriers zijn op health gebaseerd en niet op tijd.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn ook programma's die het live doen. Moet je wel in windowed mode spelen of steeds alt-tabben

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

RocketKoen schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:58:
[...]

Er zijn ook programma's die het live doen. Moet je wel in windowed mode spelen of steeds alt-tabben
Jup, wij gebruiken http://memoriesofxendor.com/parser/desktop/index.html, zodat we het allemaal live kunnen zien :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Jerry schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:01:
[...]

Jup, wij gebruiken http://memoriesofxendor.com/parser/desktop/index.html, zodat we het allemaal live kunnen zien :).
Die gebruiken wij ook. Maar niet altijd even duidelijk als je niet windowed speelt zodat je em live kunt bekijken.

Op bossfights zit ik meestal (zover ik kan zien) tegen de 900 dps aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:01:
[...]

yup. die gebruiken wij ook.
Dankzij dat tooltje kwam 1 merc. er achter dat zijn rotatie waardeloos was.
Hij deed namelijk maar de helft van de DPS van vergelijkbare spelers.

Een andere merc heeft hem toen zijn rotatie laten zien. Dat scheelde enorm.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mensen op het Empire of Tweakers forum stond dat ik een afspraak moest maken met een officer om de guild te joinen via dit topic. Wie moet ik daarvoor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Dakreal schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:45:
Mensen op het Empire of Tweakers forum stond dat ik een afspraak moest maken met een officer om de guild te joinen via dit topic. Wie moet ik daarvoor hebben?
Mensen met een groene naam, of je logt even in op de TS 3 Server, of je vult de aanmeldingsformulier in en dan zie je daar ook wie je moet benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Colonel Vorgath hardmode ook neergekregen gisteren (deze keer was ik aan het healen):

[ Voor 13% gewijzigd door Jerry op 23-04-2012 18:16 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 00:56
Edit: sorry verkeerd topic!

[ Voor 88% gewijzigd door delta1 op 23-04-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:11
Zou je dat niet beter in het Diablo III topic kunnen vragen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:16:
Colonel Vorgath hardmode ook neergekregen gisteren (deze keer was ik aan het healen):
[video]
Jullie hadden wel enorme mazzel met de plaatsing van de mijnen zeg :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

RocketKoen schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:01:
[...]

Jullie hadden wel enorme mazzel met de plaatsing van de mijnen zeg :P
Niet echt, de try ervoor was beter zelfs en toen faalden we op de laatste baas :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:38:
[...]

Niet echt, de try ervoor was beter zelfs en toen faalden we op de laatste baas :P.
Ik heb em alleen nog maar op story mode gedaan, maar onze beste mijn layout koste nog 6 defuses. bij jullie 4 ofzo.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

RocketKoen schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:56:
[...]

Ik heb em alleen nog maar op story mode gedaan, maar onze beste mijn layout koste nog 6 defuses. bij jullie 4 ofzo.
De enrage is erg tight op hardmode. Als je meer dan 4-5 defuses hebt dan ben je al te laat :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:02:
[...]

De enrage is erg tight op hardmode. Als je meer dan 4-5 defuses hebt dan ben je al te laat :(.
of gewoon als een boss door enrage heen vechten ;)
Al een paar keer gehad dat we het net niet halen, en dat de boss uiteindelijk down gaat met nog 1 iemand levend @ <1k HP :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

RocketKoen schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:04:
[...]

of gewoon als een boss door enrage heen vechten ;)
Al een paar keer gehad dat we het net niet halen, en dat de boss uiteindelijk down gaat met nog 1 iemand levend @ <1k HP :P
Er zijn 2 enrages bij dat gevecht. Eentje is van de turrets aan de zijkant die enragen als je te laat bent (onmogelijk om daar doorheen te komen :P) en de enrage van de baas op het einde :).
Tijd voor Kethiss hardmode!

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 23-04-2012 20:20 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:16:
[...]

Er zijn 2 enrages bij dat gevecht. Eentje is van de turrets aan de zijkant die enragen als je te laat bent (onmogelijk om daar doorheen te komen :P) en de enrage van de baas op het einde :).
Tijd voor Kethiss hardmode!
Ja, die turrets waren in story mode niet echt een probleem. Behalve in het begin toen de minesweeper nog niet helemaal door had hoe het moest :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Jerry schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:57:
[...]

Het grappige is dat je maar 1 double destruction krijgt als je genoeg dps hebt :P. Want de barriers zijn op health gebaseerd en niet op tijd.
En DD niet? vid please, want zover ik weet is onze DPS prima. Nog nooit een single DD gezien voor de DS. We hebben ze neer voor de enrage timer. Zelfde voor de mine en colonel.

Jullie halen de enrage op colonel vorgath. Iets zegt me dat jullie DPS niet zoveel meer is dat je dan een double D mist.
Jerry schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:02:
[...]

4 is al haast onmogelijk. Dit zal nog wel wat verder gedowntuned worden in en volgende patch ofzo.

Soms blijft de boel buggen na een wipe en hoef je maar 1 of 2 mines te defusen :Y)

[ Voor 41% gewijzigd door Tripp op 23-04-2012 22:25 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een leuke guild waar ook mensen zitten die gewoon aan het levellen zijn? Ipv allemaal alleen met endgame bezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09 16:54

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Dan moet je eerst aangeven op welke server je speelt denk ik? Ik zit op nightmare lands in zo'n guild. Het enige probleem aan die guild is dat er bijna nooit meer dan 5 man tegelijk online zijn.

Dat is overigens het probleem aan heel mijn server, er zijn meestal maar heel weinig mensen online de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops, ben van de week begonnen op The Red Eclipse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:06:
Oops, ben van de week begonnen op The Red Eclipse.
Empire/Republic? als je de OP hier leest weet je dat er tweakerguilds zijn aan beide kanten. beetje retorische vraag met zelf onderzoek ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Nu lees ik weer dit:
Het kan wel betekenen dat servers in de toekomst samengevoegd gaan worden, maar dat heeft momenteel geen prioriteit. Wel wil BioWare er alles aan doen om de community levend en actief te houden. "Nothing is off the table when it comes to making sure our communities are strong and active on each server," aldus Erickson.
Terwijl een tweet van 12/4 toch aangaf dat ze er mee bezig waren.. Valse hoop zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:56:
Nu lees ik weer dit:

[...]

Terwijl een tweet van 12/4 toch aangaf dat ze er mee bezig waren.. Valse hoop zeg maar
Ermee bezig zijn kan ook verwijzen dat ze erover na denken, en ze hebben besloten dat de prioriteit op dit moment ergens anders ligt. Zit nu op Red Eclipse, druk zat daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tripp schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:15:
[...]
4 is al haast onmogelijk. Dit zal nog wel wat verder gedowntuned worden in en volgende patch ofzo.

Soms blijft de boel buggen na een wipe en hoef je maar 1 of 2 mines te defusen :Y)
Explosive Conflict

A total of 4 mines must now be successfully defused in order to complete the minefield encounter.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu staan wij lekker te wipen op Boss 2 in EC op HM.
Gisteravond op 30% beste try.
En dan gebeurt dit

YouTube: SWTOR EC 8 HM 2

Waarom wordt de tank ge two shot? En de healer is plots 15-17k health kwijt.
Mijn mening, tank had of van voren op de boss moeten springen, of vanaf de linker kant.
Nu stonden 4 man recht voor de boss. iemand een idee?

Nvm zie het al, tank en healer hadden Dubbel destruction debuff.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:04

Audione0

Strijdt der titanen

Ik last van het volgende en ik weet niet of er een problemen topic is voor deze game.

Ik heb geen beeld als er cut-scenes gedraaid worden, Hier heb ik vanaf het de introfilmpje al last van. ik heb alleen maar geluid!

Mijn grafische kaart is een HD6970 mits dat belangrijk is?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Fijn, Bioware heeft de 16 man hardmode bug gefixed op de laatste baas, maar hem ondertussen in de 8 man versie gestopt :X. Het ging net zo lekker, al een 15% wipe gehad eerder deze week. Nu is hij bijna onmogelijk te doen door deze bug :(. Meerdere mensen hebben er al last van volgens het forum.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:15:
Nu staan wij lekker te wipen op Boss 2 in EC op HM.
Gisteravond op 30% beste try.
En dan gebeurt dit

YouTube: SWTOR EC 8 HM 2

Waarom wordt de tank ge two shot? En de healer is plots 15-17k health kwijt.
Mijn mening, tank had of van voren op de boss moeten springen, of vanaf de linker kant.
Nu stonden 4 man recht voor de boss. iemand een idee?

Nvm zie het al, tank en healer hadden Dubbel destruction debuff.
dat ja... je moet zorgen dat 2 mensen voor de tank staan als hij die double destruction cast.
Als je tank geraakt wordt is het game over.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 68 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.