Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:10
Fijn, de launcher ligt er ook uit ivm de server update/onderhoud of te wel wachten tot 3 uur vanmiddag en dan op een slakke gang downloaden omdat iedereen tegelijk komt. :/

Zal me benieuwen wat 1.2 bied, vooral het legacy system lijkt me wel geinig, hopelijk kun je nou eens filteren op warzones, dat #@#$ huttball komt me onderhand ook wel de strot uit :(

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Zou iemand eens zo vriendelijk willen zijn om de officële patch notes van 1.2 in dit topic te copy/pasten aub?

Alvast vriendelijk bedankt!

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 14:09
DarthDavy schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:50:
Zou iemand eens zo vriendelijk willen zijn om de officële patch notes van 1.2 in dit topic te copy/pasten aub?

Ze staan er nog niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
DarthDavy schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:50:

Ik heb wel deel 2 van de test server 1.2 patch notes maar die zijn niet compleet dus beetje nutteloos.
http://webcache.googleuse...&cd=2&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

Officiële volgt rond 3 uur: http://www.swtor.com/patchnotes

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Ah, ok. Kan iemand dan om 3u de patchnotes hier copy/pasten? :)

En er is een reden waarvoor ik vraag om het hier te copy/pasten en niet te linken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

het is een enorme lijst dus ik denk dat je beter thuis kan kijken

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
DarthDavy schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:41:
Ah, ok. Kan iemand dan om 3u de patchnotes hier copy/pasten? :)

En er is een reden waarvoor ik vraag om het hier te copy/pasten en niet te linken. :)
Het is een changelist van een paar A4'tjes, die gaan we hier dus niet plaatsen....

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nu inlogt kun je de patch downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
naaitsab schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:02:
[...]

Het is een changelist van een paar A4'tjes, die gaan we hier dus niet plaatsen....
Stuur dan een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:08:
Als je nu inlogt kun je de patch downloaden :)
Begon met 12MB/s :+ (14,3MB/s internet) nu stabiel op 7.5, valt me alles mee :)
Als ik er aan denk krijg je rond 3e een DM.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:46
Ook hier benieuwd naar de patch, zeker omdat ik het erg leuk vind om overal altjes te hebben rondlopen :) het legacy systeem ziet er leuk uit, en andere nuttige fixes zijn zeker welkom (verbeterde market, sprint vanaf level1, mounten op space stations etc) . ben ook wel benieuwd naar de grafische update.

Patch kwam op de pc beneden binnen met 6 mb/s , nog geen kwartier later op mijn eigen pc nog maar 600 kb/s , denk dat de bandbreedte een beetje op begint te raken bij Bioware. op zich ook niet zo vreemd.

Ben benieuwd :).

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Dit is precies hoe ik me voelde toen ze aankondigden dat er geen Rated WZ's in 1.2 zitten:

YouTube: BioWare pulling a classic Michael Scott with Rated WZ's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Blaim schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:48:
Dit is precies hoe ik me voelde toen ze aankondigden dat er geen Rated WZ's in 1.2 zitten:

YouTube: BioWare pulling a classic Michael Scott with Rated WZ's
Ach. geef Bioware de tijd om het goed te implementeren, het zal er heus binnenkort wel in zitten. snap best dat voor sommige mensen die een feature is die ze graag erin zien, echter als het nog niet klaar is voor release of buggy is snap ik heel goed dat Bioware het nog niet implementeerd. maar kijk eens naar de rest van de patch, wat er allemaal bij komt en wat er allemaal gefixed is... daar kun je best blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 21:28
Als ik de launcher opstart en inlog gaat hij niks downloaden. Alleen de melding "Unavailable: Scheduled Maintenance - Game Update 1.2" Aangezien ik hier mensen zie die de 1.2 patch al kunnen downloaden..

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
hier een timer wanneer de game weer beschikbaar zou moeten zijn: http://www.wolframalpha.com/input/?i=6AM+PDT+thursday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

ToasterxD schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:36:
Als ik de launcher opstart en inlog gaat hij niks downloaden. Alleen de melding "Unavailable: Scheduled Maintenance - Game Update 1.2" Aangezien ik hier mensen zie die de 1.2 patch al kunnen downloaden..
Launcher nog een keer opstarten?
Bij mij is hij op het moment aan het downloaden dus de patch is al beschikbaar :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
Jerry schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:43:
[...]

Launcher nog een keer opstarten?
Bij mij is hij op het moment aan het downloaden dus de patch is al beschikbaar :).
Hmm vaag. FixLauncher.exe ook al geprobeerd, zonder resultaat.. Dan wacht ik nog wel even. Mijn swtor map is trouwens 19.9GB.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

ToasterxD schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:50:
[...]

Hmm vaag. FixLauncher.exe ook al geprobeerd, zonder resultaat.. Dan wacht ik nog wel even. Mijn swtor map is trouwens 19.9GB.
De swtor folder is trouwens 20.9GB met patch 1.2 :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Patchnotes: http://www.swtor.com/patchnotes/2.0.0/legacy

Mijn folder is 19.9GB en heeft vanmiddag al wat gedownload (600 mb geloof ik)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers zijn up !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

naaitsab schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:01:
Patchnotes: http://www.swtor.com/patchnotes/2.0.0/legacy

Mijn folder is 19.9GB en heeft vanmiddag al wat gedownload (600 mb geloof ik)
Hmmm, blijkbaar had ik not een betatest/cachefile van 1 GB in mijn swtor directory :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Laatst online: 08:51

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

En een keiharde 500kb download.... dit gaat ff duren

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Bagger, de patcher heeft bij mij mijn hele installatie vern****. downloaden gaat goed, installeren van de patch ook, tot 41%. dan geeft ie een unspecified error en moet ik de boel repairen , vervolgens gaat ie doodleuk 50 files downloaden, opnieuw installeren en op 41% knalt ie er weer uit.

Heb de game volledig verwijderd en probeer nu een "clean install", hopen dat het goed gaat.

Toch jammer dat ze dat niet wat beter testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Laatst online: 08:51

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

nou, khep um... nou maar eens kijken wat het geworden is... ben zo benieuwd naar de ui

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Visgek82 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:15:
Bagger, de patcher heeft bij mij mijn hele installatie vern****. downloaden gaat goed, installeren van de patch ook, tot 41%. dan geeft ie een unspecified error en moet ik de boel repairen , vervolgens gaat ie doodleuk 50 files downloaden, opnieuw installeren en op 41% knalt ie er weer uit.

Heb de game volledig verwijderd en probeer nu een "clean install", hopen dat het goed gaat.

Toch jammer dat ze dat niet wat beter testen.
Kan ook aan jouw bestanden liggen die misschien gedeeltelijk al corrupt waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2021
Good morning everyone. After yesterday's patch deployment issue, we issued information about re-patching in good faith, specifically this statement:

Quote:
1. If you are currently re-downloading the client, and are in initial "downloading" phase (around 11GB), you can exit the launcher to interrupt this download and play 1.2 tomorrow without having to complete it. If you reach any "installing" phase, you will need to complete the re-download.
Sadly, it now appears that information was incorrect.

At this time, we understand that anyone who cancelled the patching process as described above will need to complete a full re-download of the game client, or re-install the game and then re-patch. There are two options available to you:
Allow the launcher to re-download the full game client and patch to Game Update 1.2
If you have access to physical install DVDs from a retail box, uninstall your game client and re-install the game, then patch to Game Update 1.2
Both of these options will allow you to play Game Update 1.2.

We sincerely apologize for the inconvenience and the confusion caused by this messaging.
ben ik weer mooi klaar mee, vanavond weer niet spelen dus.12+ gb voor alle patches. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Performance is beter maar ik vind de UI niet beter geworden helaas.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wezzal schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:29:
Je kan de UI nu bijna helemaal customizen.
gewoon ff mee spelen tot je iets leuks vindt.

Zo staan al mijn quickslot bars nu braaf in het midden/onder ipv 3 midden, 1 links en 1 rechts.

smuggler/agent healers zijn trouwens f#kin sterk nu.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

wezzal schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:29:
UI niet beter geworden :? Alles is te veranderen nu, het is echt een stuk beter. Ik heb 2 UI interfaces nu, 1 voor healing en 1 voor dps. Makkelijk tussen te switchen en eindelijk Target of Target!

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
zozo, customisable ui en ToT... wat een vernieuwing :p Laten we wel wezen, dit zijn fixes die er in het beta-stadium al in hadden moeten zitten, de markt verwacht dat soort dingen tegenwoordig. De UI was voor mij een van de dingen om er redelijk rap mee te kappen, het was allemaal een beetje behelpen in vergelijking met WoW. Vooral voor healing. Doet ie nu ook ToToT? Zelfs die gebruikte ik regelmatig...

[ Voor 7% gewijzigd door Bundin op 12-04-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:59
Ik ben nieuw op de The Old Republic, op welke server kan ik het beste een character aanmaken? Zoek een server met veel nederlanders.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Laatst online: 01-09 14:45
Bundin schreef op donderdag 12 april 2012 @ 18:33:
zozo, customisable ui en ToT... wat een vernieuwing :p Laten we wel wezen, dit zijn fixes die er in het beta-stadium al in hadden moeten zitten, de markt verwacht dat soort dingen tegenwoordig. De UI was voor mij een van de dingen om er redelijk rap mee te kappen, het was allemaal een beetje behelpen in vergelijking met WoW. Vooral voor healing. Doet ie nu ook ToToT? Zelfs die gebruikte ik regelmatig...
als ze alles er bij launch in hadden gestopt, was de launch later geweest. ik vindt het een prima spel zoals het met 1.1 (en 1.0) was, en dit zijn leuke toevoegingen daarop.

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:09
Neoseer schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:03:
Ik ben nieuw op de The Old Republic, op welke server kan ik het beste een character aanmaken? Zoek een server met veel nederlanders.

Alvast bedankt!
hmm raar dat niet in TS staat: http://www.gotswtor.nl/

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
Lost Island is tof :D

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Wat een onzin dat iedereen nu battlemaster gear kan kopen voor bijna niks... Rank grinden voor niks gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavier! schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:13:
Wat een onzin dat iedereen nu battlemaster gear kan kopen voor bijna niks... Rank grinden voor niks gedaan.
Dat is eigenlijk altijd als er een nieuwe tier uitkomt.
De hoogste tear gear is altijd enorm lastig te krijgen. De lagere worden dan makkelijker zodat mensen niet te ver achter raken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
RocketKoen schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:17:
[...]

Dat is eigenlijk altijd als er een nieuwe tier uitkomt.
De hoogste tear gear is altijd enorm lastig te krijgen. De lagere worden dan makkelijker zodat mensen niet te ver achter raken.
Ja,m aar zoveel verschilt de nieuwe tier ook niet van de vorige. Daarbij hadden ze het systeem van valor rank moeten aanhouden bij de nieuwe gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavier! schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:18:
[...]

Ja,m aar zoveel verschilt de nieuwe tier ook niet van de vorige. Daarbij hadden ze het systeem van valor rank moeten aanhouden bij de nieuwe gear.
Er zijn nog wel valor requirements. maar alleen om de gear te kunnen craften, niet om ze te gebruiken.
Zit ook een rating requirement op ranked warzone gear.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Trash in Denova (nieuwe operation) heeft een respawn timer van 1 uur :X. Weer een lekkere manier om de instance te verlengen Bioware. Irritant als je probeert hardmode bosses neer te krijgen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Bij BioWare is het vroeg Sinterklaas. BW geeft 30 dagen gratis gametime aan iedereen met een lvl 50 character. Natuurlijk omdat ze Rated Warzones hebben beloofd en niet hebben gegeven. Goed genoeg voor een verontschuldiging?

http://www.swtor.com/legacypromotion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Star Wars fan bent, dan is het iig ZEKER waard om het als single-player spel te spelen. Al moet je dan misschien eerst even kijken welke storylines je het meest interessant vind (al hebben ze allemaal wel wat tot een bepaald level).

Als je iets anders dan WoW verwacht en pve/pvp wilt, dan is WoW veel beter: het biedt niks unieks. Maar dat is mijn mening Je verwachtingen zijn waarschijnlijk totaal anders dan de mijne. Waarom je CoD/BF noemt, snap ik niet.

Ja ik weet cod en bf maar dat speel ik vaak dus daarom vroeg ik het. ik wil graag weten wat star wars the old republic zo speciaal maakt vergeleken met cod en bf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Hmmm trash is niet meer gerespawned, hotfix misschien? Blijkbaar hielp klagen in general :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Blaim schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:22:
Bij BioWare is het vroeg Sinterklaas. BW geeft 30 dagen gratis gametime aan iedereen met een lvl 50 character. Natuurlijk omdat ze Rated Warzones hebben beloofd en niet hebben gegeven. Goed genoeg voor een verontschuldiging?

Ach wel netjes toch? 30 dagen is wel een flinke poos om gewoon lekker door te spelen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Blaim schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:22:

Verontschuldiging? voor wat? omdat ze er iets niet in hebben gestopt? ach gut.

Je vergeet 1 ding. het is niet jouw (ons) spel.. jij bent niet de ontwikkelaar.. jij bent akkoord gegaan met de ToS etc.. dit soort dingen heb je maar gewoon te accepteren als je een MMO speelt..

Voor de rest vind ik een pet + 30 dagen free gametime erg gul van Bioware, en ik vind dat ze met de 1.2 patch echt een hele grote stap in de goede richting hebben gezet. de 2 genoemde extra's zijn wat mij betreft "the icing on the cake" , erg netjes.

P.s , in die mail staat dat je een mailtje krijgt als je in aanmerking komt.. de 12de.. echter nog niets gezien.. of zit ik met de tijdzones in de knoei (weer?) :o

[ Voor 8% gewijzigd door Visgek82 op 13-04-2012 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er staat inderdaad dat je een mailtje krijgt als je in aanmerking komt (voor de 24e)
Niet dat je al een mailtje hebt gehad.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Visgek82 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:28:
[...]
Je vergeet 1 ding. het is niet jouw (ons) spel..
Wij betalen ervoor, wij betalen hun salaris, wij betalen de kosten voor ontwikkeling. Zij hebben deze patch uitgesteld en iets groots voor pvp'ers er uitgelaten. Vind het erg goed van Bioware zelf dat ze die 30 dagen doen :) Beetje geven en nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
heeft er iemand gevonden waar je je armor een kleurtje kan geven? ik heb alleen een knopje gevonden om mijn armor te matchen met de body kleuren.. wat niet een wat verandert aan mijn witte helm! (met bruine body)

EDIT: en het kan niet met de armor van je companions? :S

EDIT 2: ik kan er ook niks over vinden op het swtor forum, is het dan niet mogenlijk om mijn bruine armor allemaal wit te maken bijvoorbeeld? :O

[ Voor 33% gewijzigd door roeltjow op 13-04-2012 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
MrVegeta schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 02:08:
[...]

Wij betalen ervoor, wij betalen hun salaris, wij betalen de kosten voor ontwikkeling. Zij hebben deze patch uitgesteld en iets groots voor pvp'ers er uitgelaten. Vind het erg goed van Bioware zelf dat ze die 30 dagen doen :) Beetje geven en nemen.
Laten we het erop houden dat het een nette compensatie is. Je krijgt eigenlijk financiële compensatie voor een beloofde feature die uiteindelijk niet in de patch zit. Je kan dit normaal vinden (en ik vind dat eigenlijk ook normaal), maar het is vrij ongezien in de MMORPG business. We weten ook niet waarom de rated warzones er niet inzitten. Volgens mij was er echt een systeem, maar was het systeem echt slecht en hebben ze op het laatste moment beslist om het eruit te slopen. Ze hadden het er ook in kunnen laten en dan zeggen: "we appreciate your bug reports and we will fix it in patch 1.3". Het zou niet de eerste keer zijn dat een nieuwe feature in een MMORPG er maar halfbakken inzit.

Ik vind het argument dat de nieuwe features in 1.2 al met de launch erin hadden moeten zitten heel goedkoop. Bioware heeft duidelijk aangegeven met de launch dat er nog heel veel werk in SW:TOR zit, maar je moet nu eenmaal releasen en zij hebben besloten dat de game klaar voor release is. Jij als consument kan daar uiteraard anders over beslissen. Maar laat de game dan een jaar links liggen en ga het pas spelen vanaf december 2013 ofzo. Zo vind ik het gezeik op de space combat ook goedkoop: ja, het is kut, maar het is ook iets waarvan we weten waar nog veel mee gaat gebeuren. Vind je dat game breaking, stop dan met spelen en wacht dan tot het op een punt gekomen is waarvan jij denkt dat het voldoende gameplay biedt. Deze game is in een bepaalde staat gereleased geweest en krijgt nu gestaag zijn content en feature updates. Goed toch? Nu, kritiek mag, maar graag opbouwende kritiek en een beetje druk op de ontwikkelaar van de community mag ook (houdt ze scherp), dus Bioware, wat zijn de plannen voor 1.3? :P
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:22:
Ja ik weet cod en bf maar dat speel ik vaak dus daarom vroeg ik het. ik wil graag weten wat star wars the old republic zo speciaal maakt vergeleken met cod en bf
Euhm... Niets, want het zijn twee totaal verschillende genres van games. Of... Héél véél, want het zijn twee totaal verschillende genres van games. Maw, je stelt een hele slechte vraag. Waarom speel je heel veel CoD en BF? Wat vind je zo leuk aan die spellen? En waarom denk je er nu plots aan om SW:TOR te gaan spelen? Wat denk je dat SW:TOR je kan bieden? Wees je er heel sterk van bewust dat een FPS en een MMORPG twee totaal verschillende soorten van games zijn, die je een totaal verschillende game ervaring bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Afbeeldingslocatie: http://img15.hostingpics.net/pics/359055Screenshot20120413052529340000.jpg

Vanavond maar eens halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 21:39
Nu maar hopen dat ik dat mailtje ook krijg, Ik heb 3 weken geleden een lvl 50 maruader kapot geleveld.. op een dode server...
Moet zeggen dat ik echt zeer blij met met 1.2.
- PVP is echt op steroide gezet :)
- Novare coast is vet

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgringo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 10:12
Heb mail van bio gehad dat ik de pet krijg plus de 30 dagen game time
Mooi gebaar van ze

ik ben disle dislek dieslc woordblind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
wel jammer dat als je je gametijd verdeelt hebt over meerdere character je dan geen maand krijgt terwijl je wel evenlang gespeeld kan hebben als iemand met 1 char op level 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
Als je je sub had gestopt, krijg je dan ook de mail? Of heb ik pech ;-p

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Hangt ervanaf wanneer je je sub hebt geannuleerd, die van mij is opgezegd en expired op 29 April en ik heb er wel een maand bijgekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
roeltjow schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 07:37:
heeft er iemand gevonden waar je je armor een kleurtje kan geven? ik heb alleen een knopje gevonden om mijn armor te matchen met de body kleuren.. wat niet een wat verandert aan mijn witte helm! (met bruine body)

EDIT: en het kan niet met de armor van je companions? :S

EDIT 2: ik kan er ook niks over vinden op het swtor forum, is het dan niet mogenlijk om mijn bruine armor allemaal wit te maken bijvoorbeeld? :O
weet iemand dit? of kan je ook echt alleen maar dat doen, ik dacht dat individuele stukken armor een bepaald kleurtje geven ook mogenlijk was of om de kleur van je armor zelf te kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

roeltjow schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:58:
[...]

weet iemand dit? of kan je ook echt alleen maar dat doen, ik dacht dat individuele stukken armor een bepaald kleurtje geven ook mogenlijk was of om de kleur van je armor zelf te kiezen
Ik heb eigenlijk enkel de functie gezien om alles af te stemmen op je chest. Ook in de previews voor de nieuwe patch.

Ook de mail gehad van de game-time...

Gisteren eerst 1.5 uur bezig geweest met de UI naar men zin te krijgen :p

Daarna hop direct de nieuwe OPS in... Lekker pittig! (trash in het begin verdwijnt als je de eerste baas neer hebt). 2de baas lukte ons nog niet echt, is voor later op de week.

Ook al 4 nieuwe recipes gescoord voor artifice, 2 oranje lightsabers en 2 oranje double lightsabers.

Ok de combatparsers werken vlekkeloos! Leuk te zien dat mauro's goed vanboven staan kwa dps :P Ik krijg nu ook zo makkelijk fury points binnen dat ik bijna constant berserk of predition kan gebruiken. Enkel op trash packs is het nu wat minder omdat het talent voor smash/sweep rage kost te verminderen nu gewijzigd is.

[ Voor 16% gewijzigd door BlaSfem0n op 13-04-2012 10:04 ]

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:40
Gisteren ook iets grappigs.

Ik koop een item op de auction voor 120k.
Krijg dus nieuwe mail binnen, ga dus niet de mail zelf lezen, maar doe gewoon m.b.v. buttons aan bovenkant van mail, de attachments eraf en wat gebeurt er?
You received 120000 credits.....

Bug report aangemaakt en zelfde avond was hij al naar zeg maar de technische dienst gestuurd, kreeg namelijk normale mail, dat mn bug report was doorgestuurd.

Hehe, ik heb zo een vermoeden, dat ze ontvanger en zender door elkaar gehaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:27
Leuk die 1.2 alleen zie ik er nu een beetje raar uit.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ESok4.jpg

Hopelijk verhelpt de nieuwe patch het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Paterpor schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:58:
Leuk die 1.2 alleen zie ik er nu een beetje raar uit.

[afbeelding]

Hopelijk verhelpt de nieuwe patch het :)
Mask/Hood combo :o Dat wil ik al heeeel lang op m'n Assassin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
Blaim schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:11:
[...]

Mask/Hood combo :o Dat wil ik al heeeel lang op m'n Assassin.
Maar niet dat je neus er doorheen bugged! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Hmm ik heb geen mail gehad nog voor de pet. Me subscription was wel gestopt maar loopt nog steeds.
Net maar even weer geactiveerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

ToasterxD schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:14:
Zolang het je neus maar is valt de schade nog te overzien imo. Mooi te zien dat men wel enthausiast is over 't nieuwe SWTOR werk.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

As an added bonus, we will be awarding all active subscribers an in-game Legacy reward, the Legacy Tauntaun Ram Pet**, as our way of saying thanks for your support. The Tauntaun Ram Pet will be delivered to you via in-game mail by April 24, 2012, 11:59PM CDT/ April 25, 2012, 4:59AM GMT.

Op je pet moet je dus nog ff wachten.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als het goed is krijg je die 30 dagen gratis als je account active was op 12 april en je een lvl 50 char had.
Als je account op 12 april niet active was, krijg je 1 week (deze week) gratis.

[ Voor 39% gewijzigd door RocketKoen op 13-04-2012 13:50 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:27
RocketKoen schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:49:
als het goed is krijg je die 30 dagen gratis als je account active was op 12 april en je een lvl 50 char had.
Als je account op 12 april niet active was, krijg je 1 week (deze week) gratis.
Volledig correct.
ToasterxD schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:14:
[...]

De neus valt inderdaad nog mee. Chiss male characters hun hoofd komt er vanboven uit. Dat is toch iets minder smakelijk :)

[ Voor 31% gewijzigd door Paterpor op 13-04-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

patch 1.2.0a patch notes
1.2.0a Patch Notes
4/13/2012
General

Addressed an issue that could prevent characters from being deleted.
Made improvements to the CS ticketing system.
Dat is die 4 uur downtime wel waard :+

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:13:
patch 1.2.0a patch notes

[...]

Dat is die 4 uur downtime wel waard :+
Zal vast wel meer gedaan zijn want hij staat nu een 110mb update binnen te halen.

Edit: Wow, servers gaan zo weer plat gok ik. Hebben ze niet van version control gehoord bij BioWare?:
Guild banks gone
Crystal vendor is back
Bird's nests gone

New gear venders are gone.
Oeps.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 15:40 . Reden: al nieuwe reports op swtor ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:34:
[...]

Zal vast wel meer gedaan zijn want hij staat nu een 110mb update binnen te halen.

Edit: Wow, servers gaan zo weer plat gok ik. Hebben ze niet van version control gehoord bij BioWare?:

[...]

Oeps.
Zou kunnen. Ik gok dat ze die FAQ die je automatisch doorzoekt als je een ticket maakt (en die 9 van de 10 keer timeout) nu lokaal gaan hosten ipv op de server.

update: servers gaan weer down

[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 13-04-2012 16:18 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
Update is blijkbaar bugged, Wz doet niks, daily's zijn weg. Net een server message dat de server over 15 min offline gaan voor "Maintenance' =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ToasterxD schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:18:
Update is blijkbaar bugged, Wz doet niks, daily's zijn weg. Net een server message dat de server over 15 min offline gaan voor "Maintenance' =D
iemand mag op zoek naar een nieuwe baan :P

De helft van de game was weer terug naar 1.1.5

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Vrijdag de 13e :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Ha lol nu je het zegt. Dat is dus de oorzaak ervan.

[ Voor 6% gewijzigd door Alien B.O.B. op 13-04-2012 17:35 . Reden: ja ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Jedi scum :+ wel leuk petje 8) Nieuwe gear ook maar eens bekijken.
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:03:
Nu maar hopen dat ik dat mailtje ook krijg, Ik heb 3 weken geleden een lvl 50 maruader kapot geleveld.. op een dode server...
Moet zeggen dat ik echt zeer blij met met 1.2.
- PVP is echt op steroide gezet :)
- Novare coast is vet
Pvp is inderdaad erg op geknapt, nu is het leuk gamen voor 1.2 was er nogal frustratie met als resultaat dat ik gaan PvP speelde. Vin het nog steeds jammer dat je niet kan 'filteren' op warzones/gamemode in de pvp queue :-(
Hoe kom je eigelijk in Novare Coast?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
Wordt helaas vandaag geen swtor meer.

http://www.swtor.com/comm...php?p=3899809#edit3899809

Moet wel zeggen dat ze snel met info komen, dat verzacht het wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
naaitsab schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:44:
[...]

Jedi scum :+ wel leuk petje 8) Nieuwe gear ook maar eens bekijken.

[...]

Pvp is inderdaad erg op geknapt, nu is het leuk gamen voor 1.2 was er nogal frustratie met als resultaat dat ik gaan PvP speelde. Vin het nog steeds jammer dat je niet kan 'filteren' op warzones/gamemode in de pvp queue :-(
Hoe kom je eigelijk in Novare Coast?
Ik deed random PvP battle, en ben er toevallig 2x op gekomen..
Ze verwachten idd dat ze om 1.00u klaar zijn. Das geen swtor meer voor mij.

UPDATE:
Iedereen krijgt een dag gametime vergoed!

[ Voor 4% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 13-04-2012 20:11 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
Ik heb nog geen mail ontvangen waarin staat dat ik 30 dagen cadeau krijg, terwijl ik aan de eisen voldoe. Heeft nog iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:40
Ryatzu schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:32:
Hmm ik heb geen mail gehad nog voor de pet. Me subscription was wel gestopt maar loopt nog steeds.
Net maar even weer geactiveerd :(
Ik heb gisteren ff stiekem snel subscription plan weer aangezet, zodat ik het niet misloop.
Echter, kan het dus gewoon op elk moment weer cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:23:
[...]

Ik deed random PvP battle, en ben er toevallig 2x op gekomen..
Ze verwachten idd dat ze om 1.00u klaar zijn. Das geen swtor meer voor mij.

UPDATE:
Iedereen krijgt een dag gametime vergoed!
Er is hoop, ik ben een nieuwe 200MB update aan het binnentrekken dus misschien komen de servers veel eerder dan 1 uur terug.

Edit:
Stephen Reid ‏ @Rockjaw

We're progressing really well on bringing servers back up. Like, ahead of schedule well. And yes, we're being careful.
Edit: Volgens duitse SWtor zijn alle servers weer up, veel plezier allemaal :D

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 22:07 . Reden: tweet van Rockjaw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor de grap Lost island gedaan op HM.

Challenging dat zeker, na een paar try's op de bosses gingen ze wel neer, wel allemaal in enrage.
De laatste boss lijkt wel haast onmogelijk om voor mij als full rakata BH healer te healen.

En als je dan nadenkt, de eerste 2 bossen droppen columi .. de laatste Rakata chest.
Die hebben we niet eens nodig. We hadden een (bijna) full rakata groep.

Laatste boss zou Black hole gear of commmendation moeten droppen om het nog enigzins rewarding te maken. 3 en een half uur... Kun je beter KP of EV Nightmare doen, lijkt haast wel makkelijker en duurt net zo lang voor betere rewards.

En dan is de nieuwe tier bekenen.
Er zit niets tussen waar is uberhaubt wat aan heb.
Zelfs campange gear is niet eens een echt upgrade. Ik verlies aim op bijna elk item.

na een goede 2 dagen healen op mijn generfde BH healer moet ik meer rapid shots gebruiken, contant kolto shell, emergency scan en healing scan gebruiken. Meerdere casten achter elkaar is not done en het liefst heb ik iedereen op me want de enige healing spel die echt effectief is is Kolto missle.

Op z'n zachts gezegd ben ik behoorlijk teleurgesteld in 1.2.
Zit er meer en meer over te denken gewoon DPS te gaan want healing is gewoon niet fun meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 02:18:
Laatste boss zou Black hole gear of commmendation moeten droppen om het nog enigzins rewarding te maken. 3 en een half uur... Kun je beter KP of EV Nightmare doen, lijkt haast wel makkelijker en duurt net zo lang voor betere rewards.
Zoiets doe je voor de leuk.

En boehoe, healers waren op. "We willen meer uitdaging" "QQ Healers zijn generfd."

[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 14-04-2012 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 02:52:
[...]

Zoiets doe je voor de leuk.

En boehoe, healers waren op. "We willen meer uitdaging" "QQ Healers zijn generfd."
Ik had het in NiM Kp al lastig zat als BH healer, of op SOA NiM.
Classen nerfen is niet de game leuker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Healers waren gewoon te sterk. En no shit dat je het op Nightmare mode lastig had.

[ Voor 46% gewijzigd door MrVegeta op 14-04-2012 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

w00t, onze guild world first met Explosive Conflict clear, 8 mans, story mode. *O*

Dat is zonder enige ervaring van PTS.

swtor.raidranks.com als bron/backup.

helaas vanavond geen OPs gaande om nog in de top10 t komen voor HM ;(.

[ Voor 38% gewijzigd door Tripp op 14-04-2012 08:57 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tripp schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 08:50:
w00t, onze guild world first met Explosive Conflict clear, 8 mans, story mode. *O*

in easy mode... dat is nu niet echt een uitdaging he.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:32
Net voor de grap Lost island gedaan op HM.

Challenging dat zeker, na een paar try's op de bosses gingen ze wel neer, wel allemaal in enrage.
De laatste boss lijkt wel haast onmogelijk om voor mij als full rakata BH healer te healen.

En als je dan nadenkt, de eerste 2 bossen droppen columi .. de laatste Rakata chest.
Die hebben we niet eens nodig. We hadden een (bijna) full rakata groep.

En dan is de nieuwe tier bekenen.
Er zit niets tussen waar is uberhaubt wat aan heb.
Zelfs campange gear is niet eens een echt upgrade. Ik verlies aim op bijna elk item.

na een goede 2 dagen healen op mijn generfde BH healer moet ik meer rapid shots gebruiken, contant kolto shell, emergency scan en healing scan gebruiken. Meerdere casten achter elkaar is not done en het liefst heb ik iedereen op me want de enige healing spel die echt effectief is is Kolto missle.

Zit er meer en meer over te denken gewoon DPS te gaan want healing is gewoon niet fun meer.
Tsja, eindelijk eens een flashpoint welk een beetje uitdagend is. Eigenlijk een soort van 4-man raid bij wijze van spreken. Ik denk dat BioWare een beetje aan het spelen is met diverse difficulties om toe te werken naar kleinere raid difficulty encounters, waarbij mensen kunnen zien dat 4-man HM ook raid-difficulty waardig kan zijn.

En tsja, as for healing, was gewoon te gemakkelijk. Healers binnen mijn raid groep deden niks anders dan een single skill spammen en dat was sufficient om HM raiding te doen, ook in NM raiding was healing daarmee het probleem niet eens. Dat is gewoonweg te eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Dat komt doordat alle serieuze guilds bezig zijn met hardmode en niet eens story mode doen op het moment :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Laatst online: 10-11-2024

World first kills zijn net zo nutteloos als een ongewenste fipo op de frontpage.

Edit:

Omdat je bezig houd met een niet bestaande competitie het is een overblijfsel uit de tijd van raids uit wow (misschien ook eerder) op level 60 en een gedeelte 70 toen het nog een paar weken duurde voordat je een boss had gekilled.
Alleen nu is het meer afhankelijk van downtime en wie de eerste raid samen kan krijgen en zegt het niks over wie beter is.
Ook al was het op level 60 ook niet echt iets van skill, maar meer van wie de meeste tijd aan besteed met raidtijden tot diep in de nacht.

-

Kijken of er nu weer mensen gaan lopen piepen en zeiken en zeuren aangezien ze dat wel kunnen en blijkbaar niet een normale discussie aan gaan.

[ Voor 43% gewijzigd door Daisai op 16-04-2012 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Hoezo dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
knip

Grats Tripp netjes gedaan, maar wat Jerry zegt klopt ook wel denk ik, iedereen is meteen HM ingedoken.

[ Voor 25% gewijzigd door psychoclown op 20-04-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

1 De story mode is moeilijker dan SOA en KP Hard mode.
2 al die guilds hadden geluk om EC al op de PTS te doen.
3 We zitten op een aardige lege server. We hadden geluk dat we een team binnen de guild konden samenstellen donderdag.
4. We zijn pas begonnen in de avond, niet direct na server herstart/update. Anders hadden we wel 3/4 HM neergekregen in de avond ook :).
5 Zeggen dat iets makkelijk is en nog niet gecleared te hebben heeft natuurlijk geen enkele krediet :').

Voor de rest zal het mij ook niet superveel boeien wie nou eerst is, aangezien het toch altijd al een oneerlijke strijd is. Ik denk dat Daisai daarop doelt, al brengt hij het wel heel erg negatief(u jelly? :Y) ). Vond het leuk om te vermelden want het is toch niet een verkeerde prestatie dacht ik zo :P.

HM is natuurlijk de echte uitdaging en ik hoop dat we die dit weekend kunnen clearen. We hebben wel competente luitjes, maar dan moeten ze wel online zijn 8)7 :(.

Thanks Ashra :).

Overigens zijn we GEEN world first, want iets met fucked up tijden 8)7 . 7e plaats is nog steeds prima gezien de omstandigheden d:)b.

[ Voor 65% gewijzigd door Tripp op 14-04-2012 22:32 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Nu snap ik er niets meer van? 3 weken geleden een lvl 50 char behaald op een nu bijna dode server. Echter geen email gekregen dat ik 30 dagen speeltijd zou krijgen.
Ik heb een ticket ingeschoten: en krijg de volgende melding:
I am Protocol Droid W3-V3, Human-Cyborg Relations.

Thank you for contacting us with your concerns about the Legacy Promotion as originally outlined on www.swtor.com/legacypromotion.

We have taken feedback from our players into account and have extended and enlarged the program to include players who do not yet have a Level 50 character on their account but who have reached Legacy Level 6 on any server (this includes the Public Test Server).

We have also extended the promotion so that current players now have until noon (CST) on April 22nd to meet either of the requirements mentioned above.

For more information, please see the forum post by Dr Greg Zeschuk on the subject at http://www.swtor.com/comm...php?p=3939824#edit3939824.

We hope that this change addresses your concerns and would like to take this opportunity to reassure you that we at BioWare and Star Wars: The Old Republic value all of our players.

Should you need further assistance about this, please do not hesitate to contact us.

Galactic Support is our specialty…

Sincerely,

Protocol Droid W3-V3 (aka Glenn)
Star Wars: The Old Republic - Customer Service

Now you can invite your friends to try out Star Wars: The Old Republic for free. Visit www.swtor.com/info/friends for more information and help them get started today!

We would love to hear your feedback on our Customer Service and invite you to fill out the following survey to help us to continually improve our support!
https://www.research.net/s/TOREN?c=4913360
Dus wat is het nou? Moet ik alsnog een keer lvl 50 worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:32
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 15 april 2012 @ 08:44:
Nu snap ik er niets meer van? 3 weken geleden een lvl 50 char behaald op een nu bijna dode server. Echter geen email gekregen dat ik 30 dagen speeltijd zou krijgen.

[...]

Als ik jou was zou ik ze bellen. Ik heb er geen enkel vertrouwen in namelijk dat die responses welk ze digitaal geven, zowel ingame als via e-mail door mensen beantwoord worden. De antwoorden zijn zo out of touch met life dat:

a ) ze worden gegeven door mensen zonder ook maar enig besef van de engelse taal en enkel aan de hand van key words een voor geschreven tekst eraan plakken.
b ) een digitaal systeem hetzelfde als 'a' uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 15 april 2012 @ 08:44:

[...]

Was je account nog wel active? accounts zonder gametime krijgen namelijk alleen deze week gratis.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
Greetings Xavier,

Thank you for contacting us in regards of 30 free days.

Please do not worry; you won't hear anything from us regarding your eligibility for these rewards until April 25th.

As long as you meet the requirements of having a level 50 character or reached legacy level 6 by the 22nd of April and have an active account you will be entitled to these rewards. Until then we ask that you remain patient and continue to enjoy the game!

Sincerely,

Teo
Star Wars: The Old Republic Customer Service
Komt denk ik allemaal wel goed.

[ Voor 3% gewijzigd door xavier! op 15-04-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ja ik heb speel het spel sinds wat zal het zijn 2e kerstdag, dus dat lijkt me wel allemaal ok.
Het is wel vaag want ook een andere guildie heeft het gekregen en die was later dan mij lvl 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
Ik heb ook nooit een mail gehad voor 30 dagen gratis gametime. Heb ook een lvl 50 char, en een lopende subscription sinds the launch. Maar ik wacht gewoon af totdat ze het gaan uitgeven. Lig er niet wakker van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Zorn en Toth hardmode vanavond neergekregen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Hm, ik zat er juist over te denken om zodra ik lvl50 ben (duurt nog wel even, ben net 40) te respeccen naar healer, want daar is in mijn guild ietwat gebrek aan.

Heb werkelijk nul ervaring als healer in SWTOR. Ben wel altijd healer geweest in Guild Wars en kort in WoW. Moet er nog helemaal in duiken (jedi sage) hier, maar is het echt zo knudde of is het alleen maar een kwestie van "oeh, nu moet ik drie knopjes indrukken in plaats van eentje en beter op mijn force pool letten"?

Nou ja, duurt nog wel een week of twee zeker voor ik 50 ben en dan nog een hele tijd om gear te verzamelen, dus ik kan er nog eens rustig over nadenken en de boel uitpluizen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heal, als jedi sage, enkel in pvp en dat is vaak wel leuk en uitdagend. Maar tegenwoordig heb je zo icoontjes op je hoofd en nu is het nog makkelijker voor de vijand om de healer te spotten. Dus vaak heb ik ook wel het meeste deaths :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:09
die icons zijn toch alleen maar of je sage of shadow bent, of zijn deze ook nog specifiek voor healer/dps/tank ?

Overal vindt erg jammer dat Ilum dailies er uit zijn hierdoor zie je weer de hoeveelheid mensen die verliezende games verlaten groeien.
Ook vindt ik het jammer dat rated er nog niet in zit + feit dat eerst alleen groep based gaan introdceren maakt het wel minder.
Zou toch wel iets fijner zijn als je gear wise better bij elkaar gematched wordt, 2/3 mensen in start gear of zelfs pve gear en bijna zeker een lose. (ook voor hun is niet leuk tegen mensen in full bm gear te moeten vechten)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Pagina: 1 ... 67 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.