Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 08:51

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Ik kan niet wachten op 1.2!! ik ben namelijk geen keybinder, maar een ouwerwetse muis basher!! en nu staan mijn spells(lol) te ver uit elkaar..

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Footstepz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:06:
Heeft iemand een friends trial invite voor mij? Zou het spel graag willen proberen.
Dit weekend (vanaf vanochtend, t/m maandag ochtend) kun je gratis spelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

De populariteit is immers al flink gedaald. Servers lopen leeg, wat alleen maar nog meer een riplle-effect veroorzaakt. Of veel spelers rerollen naar bepaalde "populaire" servers, wat eigenlijk het probleem alleen maar verergert(opnieuw levelen :O, andere servers ook maar steeds weer leger).

Guild is allang klaar met de content, weinig reden om wat anders te doen. PvP is ook maar een grind(en mega unbalanced).

Het postgehalte in dit topic tonen ook maar aan dat de populariteit daalt.

1.2 Jesus patch? Ik ben erg sceptisch. We zullen zien :w.

[ Voor 18% gewijzigd door Tripp op 05-04-2012 23:12 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unbalanced pvp?
Alleen de open world pvp, maar de warzones zijn prima gebalanceerd.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:46
Tripp schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:11:
De populariteit is immers al flink gedaald. Servers lopen leeg, wat alleen maar nog meer een riplle-effect veroorzaakt. Of veel spelers rerollen naar bepaalde "populaire" servers, wat eigenlijk het probleem alleen maar verergert(opnieuw levelen :O, andere servers ook maar steeds weer leger).

Guild is allang klaar met de content, weinig reden om wat anders te doen. PvP is ook maar een grind(en mega unbalanced).

Het postgehalte in dit topic tonen ook maar aan dat de populariteit daalt.

1.2 Jesus patch? Ik ben erg sceptisch. We zullen zien :w.
Servers lopen helemaal niet leeg. mijn server is sinds launch gewoon prettig druk (red eclipse).

1.2 patch gaat enorm veel veranderen en nieuwe content toevoegen. je kunt de patch notes gewoon al lezen , lijkt me sterk dat je na het lezen nog sceptisch kan zijn , eerlijk gezegd.

Tevens hovert het aantal spelers van swtor nog altijd rond de 2 miljoen, en dat is al een poos zo.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visgek82 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:46:
Servers lopen helemaal niet leeg. mijn server is sinds launch gewoon prettig druk (red eclipse).
Hij zei iets over ripple effect ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht ook dat mijn server leeg liep.
Maar het blijkt dat iedereen empire speelt...

Niet lang na de launch was er een enorme imbalance tussen imps en republic. Na een tijdje zijn imps alts gaan maken aan onze kant en ging het de goede kant op.
Maar nu de patchnotes van 1.2 er zijn, is iedereen weer op zn main.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:40
Visgek82 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:46:
[...]
Je speelt enkel op een van de drukste servers, en leidt daaruit af dat de servers (in het algemeen) niet leeglopen?? Sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.torstatus.net heeft een soort van server stats.
Gebaseerd op de server-status meldingen op swtor.com

Ik ben benieuwd wat 1.2 gaat doen voor de populations.
Bioware kan geen conclusies trekken of actie ondernemen aan de hand van de huidige status. Maar als er kort na een nieuwe content patch nog steeds lege servers zijn gaan ze waarschijnlijk mergen.

Ze riepen @ release nog dat ze geen extra servers gingen openen omdat de huidige full waren, want anders krijg je lege servers. Maar door alle gezeur en de enorme verkopen hebben ze het toch gedaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 29-09 21:39
Ik ben er anders wel een klein beetje klaar mee, tot 5x een verzoek gedaan tot char transfer, echter word hier geen gehoor aan gegeven.
patch 1.2 moet echt snel uitkomen, anders is toch jammer.
het was leuk voor de afgelopen 5 maanden.
Echter kom ik hier ook veel R-tards tegen die dezelfde trekjes vertonen als wow'ers

Voorbeeld: Voidstar, Attacker: ik bom af laten gaan, krijg ik op me lazer? dan denk ik ?????

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Laatst online: 02-10 08:51

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Ik speel op Dune Bantha en das nou niet één van de meest druk bezochte servers. Ik ben nog steeds aan het lvlén (44) en merk dat het hééééél moeilijk is om heroics te doen. Met als gevolg dat ik nog steeds met crappy gear rond ren. Maar een nieuw char rollen op een andere server zit er niet in. zoveel speel ik niet

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Als ze nou inzien bij Bioware dat de laatste 15 servers dood aan het gaan zijn, en deze samenvoegen heb je een zeker leukere server!
laatst had ik de server voor me zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Laatst online: 01-10 14:09
Ik snap niet waarom zoveel mensen lopen te zeuren. Als je voor het eerst een MMO gaan spelen dan check je toch standaard welke server populair is? Dit heb ik voor de launch gedaan met de guild waar ik in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:45:
Ik snap niet waarom zoveel mensen lopen te zeuren. Als je voor het eerst een MMO gaan spelen dan check je toch standaard welke server populair is? Dit heb ik voor de launch gedaan met de guild waar ik in zit.
Er wordt toch altijd aangeraden om 'low population' servers te kiezen. Dat deed ik dus ook toen ik begon, 26 spelers op imperial fleet om prime time is niet echt leuk. En 'nee' niet 90% van de server zit in FP en ops.

Ben 2 dagen terug met nog 2 mensen na veel overleg toch ook een char op een andere server gemaakt en dit keer kozen we voor de drukst bezocht (red eclipse). Kom je op korriban zie je in de chat dat de helft van de mensen op korriban ook van andere servers afkomen. Krijg ik straks weer et probleem dat er que's op de server staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Laatst online: 11-05 09:31
Guilds werden (als je je daarvoor had opgegeven) automagisch geplaats op servers.
En de mensen die nog niet een guild hadden moesten gewoon een keuze maken, en van een game die nieuw is heeft men nog geen historie/overzicht welke lekker populair zijn.
Het enige waaraan je dat kon zien was als je inlogde hoe de server statussen waren, en mensen wilde niet op een high server starten met 1uur+ inlog tijden als ze op een andere busy server wel gewoon konden inloggen.

Wat je nu ziet is dat er mensen zijn die de low pops zat zijn en nog wel de zin/tijd kunnen maken om te rerollen op de highpop servers (waaronder the Red Eclipse).
Daarmee worden die servers voor de mensen die er al zitten drukker en komt er meer op de gtn, zijn er meer mensen op fp's/wz's mee te doen en worden de guilds groter.

Voor de mensen die achter blijven en die geen zin hebben om te rerollen worden de servers ghosttowns, waar er savonds maar 5/6 man op de fleet zitten, en bij een gebrek aan een lfg tool kan je dan ook niet fatsoenlijk een group bouwen.
Als je zoals ik nog aan het levlelen bent (laat begonnen) dan kom je heel veel mensen tegen die aan het rerollen zijn vanaf andere servers en die blij zijn dat ze gewoon mensen tegenkomen waarmee ze H2/4 quests en fp's kunnen doen.

Als je toevallig op 1 van de highpop servers zit cq begonnen ben kan je jouw situatie helemaal niet vergelijken met mensen die nu op low servers zitten.
Vind het sofar wel een geweldig spel, maar kan niet wachten tot 1.2 er is en ik eindelijk me ui een beetje kan scalen, die mag echt wel wat minder ruimte in nemen :)

Gisteravond RoT gejoined zodat ik wat meer mensen heb om mee te ouwehoeren tijdens het levelen en verder zie ik wel hoe het gaat lopen.
Vooralsnog staat het raiden in wow atm op een laag pitje en heb ik wat tijd te doden tot D3 er is en MoP, en als Bioware lekker blijft doorknutselen aan de game ondertussen houd ik gewoon 2 subs naast elkaar :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit !
Goede server is het halve werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Routed schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:02:
[...]

Guilds werden (als je je daarvoor had opgegeven) automagisch geplaats op servers.
En de mensen die nog niet een guild hadden moesten gewoon een keuze maken, en van een game die nieuw is heeft men nog geen historie/overzicht welke lekker populair zijn.
Het enige waaraan je dat kon zien was als je inlogde hoe de server statussen waren, en mensen wilde niet op een high server starten met 1uur+ inlog tijden als ze op een andere busy server wel gewoon konden inloggen.

Wat je nu ziet is dat er mensen zijn die de low pops zat zijn en nog wel de zin/tijd kunnen maken om te rerollen op de highpop servers (waaronder the Red Eclipse).
Daarmee worden die servers voor de mensen die er al zitten drukker en komt er meer op de gtn, zijn er meer mensen op fp's/wz's mee te doen en worden de guilds groter.

Voor de mensen die achter blijven en die geen zin hebben om te rerollen worden de servers ghosttowns, waar er savonds maar 5/6 man op de fleet zitten, en bij een gebrek aan een lfg tool kan je dan ook niet fatsoenlijk een group bouwen.
Als je zoals ik nog aan het levlelen bent (laat begonnen) dan kom je heel veel mensen tegen die aan het rerollen zijn vanaf andere servers en die blij zijn dat ze gewoon mensen tegenkomen waarmee ze H2/4 quests en fp's kunnen doen.

Als je toevallig op 1 van de highpop servers zit cq begonnen ben kan je jouw situatie helemaal niet vergelijken met mensen die nu op low servers zitten.
Vind het sofar wel een geweldig spel, maar kan niet wachten tot 1.2 er is en ik eindelijk me ui een beetje kan scalen, die mag echt wel wat minder ruimte in nemen :)

Gisteravond RoT gejoined zodat ik wat meer mensen heb om mee te ouwehoeren tijdens het levelen en verder zie ik wel hoe het gaat lopen.
Vooralsnog staat het raiden in wow atm op een laag pitje en heb ik wat tijd te doden tot D3 er is en MoP, en als Bioware lekker blijft doorknutselen aan de game ondertussen houd ik gewoon 2 subs naast elkaar :)
Dit was ik even vergeten bij de launch :)
Ja ik hoop toch wel echt dat er een LFG tool komt ook al heb ik het nu (nog) niet nodig.
Achja wie weet met patch 1.2? Neem aan dat nog niet alles bekend is daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:55:
Ik ben er anders wel een klein beetje klaar mee, tot 5x een verzoek gedaan tot char transfer, echter word hier geen gehoor aan gegeven.
patch 1.2 moet echt snel uitkomen, anders is toch jammer.
het was leuk voor de afgelopen 5 maanden.
Echter kom ik hier ook veel R-tards tegen die dezelfde trekjes vertonen als wow'ers

Voorbeeld: Voidstar, Attacker: ik bom af laten gaan, krijg ik op me lazer? dan denk ik ?????
5x hetzelfde proberen, en een ander resultaat verwachten. Dan ben je volgens Einstein insane :P
Dus dan moet je niet zeuren over rtards...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ik blijf gewoon zitten waar ik zit op Frostclaw. Als er ooit een server change optie komt, dan wil ik er nog wel eens over nadenken. Het MMO aspect is haast non existent, maar solo levellen vind ik zo erg nog niet. In General wordt er in ieder geval haast nooit gechat. Maar dat is misschien op Eclipse bijvoorbeeld ook wel zo. Waarschijnlijk is het levendiger als je in een guild zit.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit op mijn server in het grootste guild, gestart door iemand van GoT.
Ondanks dat republic op onze server redelijk dood is hebben we er niet zo'n last van. We zijn sterk genoeg om alle PvE content met de clan te doen.
Alleen als je op non-peak tijdens warzones wilt doen is het irritant...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Klantenservice van SWTOR heeft blijkbaar gezegd dat 1.2 op de 10e live gaat:

http://www.reddit.com/r/s..._is_dropping_on_the_10th/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Blaim schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:32:
Klantenservice van SWTOR heeft blijkbaar gezegd dat 1.2 op de 10e live gaat:

http://www.reddit.com/r/s..._is_dropping_on_the_10th/
Dat zou top zijn :)
Jammer dan heb ik niet genoeg tijd om de white color crystal te halen. Die gaat er namelijk uit met 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Heb em op mijn sorcerer gelukkig al :)
Met mijn juggernaut en assassin gaat dit ook niet lukken helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Yvilthi schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:02:
Heb em op mijn sorcerer gelukkig al :)
Met mijn juggernaut en assassin gaat dit ook niet lukken helaas :(
Hmm zou leuk zijn als ze color crystals moddable maakte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Laatst online: 05-10-2023
Indeed, nu komen er waarschijnlijk nieuwe crystals met betere stats.
Dan is het doei doei met die witte (en in mijn achterhoofd 2mj creds :P )

Ach kleinigheidje ;) heb even fun gehad, heb niemand anders rond zien lopen met dat ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Yvilthi schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:19:
Indeed, nu komen er waarschijnlijk nieuwe crystals met betere stats.
Dan is het doei doei met die witte (en in mijn achterhoofd 2mj creds :P )

Ach kleinigheidje ;) heb even fun gehad, heb niemand anders rond zien lopen met dat ding :D
Dat is waar :) denk dat ik volgende week maar eens die razer swtor muis ga bestellen.
Dan krijg ik er een leuk groen/zwart cystalletje bij die ik voor me alts ga gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Voor wie dit weekend wil uitproberen kan dat tot en met 2e paasdag gratis...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

RocketKoen schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:25:
unbalanced pvp?
Alleen de open world pvp, maar de warzones zijn prima gebalanceerd.
haha. Huttball vs 4 sorcs en 2 tankassassins(6 keer sprint, 4 keer pull, tons of mitigation&CC), de rest boeit niet. En het is niet dat het sporadish voorkomt ofzo.

De andere 2 Wz's kan je beter LoSzones noemen.
Ik kan je nog een hele lijst met bullshit oplezen, die bepaalde setups en classes veel meer favouren. Met rated warzones zal dat contrast alleen maar erger worden(alhoewel er in 1.2 wel meer dingen "gebalanceerd worden").

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Tripp schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 03:17:
[...]

haha. Huttball vs 4 sorcs en 2 tankassassins(6 keer sprint, 4 keer pull, tons of mitigation&CC), de rest boeit niet. En het is niet dat het sporadish voorkomt ofzo.

De andere 2 Wz's kan je beter LoSzones noemen.
Ik kan je nog een hele lijst met bullshit oplezen, die bepaalde setups en classes veel meer favouren. Met rated warzones zal dat contrast alleen maar erger worden(alhoewel er in 1.2 wel meer dingen "gebalanceerd worden").
Een huttball met 6 sorcs komt op mijn server ook vaak voor maar sinds ik in een echte pvp guild zit waar samen gewerkt wordt maken de helemaal geen kans. En zoveel sorcs is helemaal niet unbalanced want een sorc gaat erg snel plat.

SWTOR vind ik juist een spel waar pvp redelijk balanced is(op sommige classes na)

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:11
Donnie schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:06:
Voor wie dit weekend wil uitproberen kan dat tot en met 2e paasdag gratis...
Wut, had dat eerder gezegd :P. Gelukkig check ik nu op tijd het forum, ga ik daar nog even gebruik van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
@ TS:
Veel handige info in de start post, maar ik zie dat er nu veel broken links in zitten, kan dit gefixed worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mat.hi.as schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:03:
[...]

Wut, had dat eerder gezegd :P. Gelukkig check ik nu op tijd het forum, ga ik daar nog even gebruik van maken :)
Ik had het donderdag ook al gepost hoor :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

IlIlIlIlIl schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:49:
[...]

Een huttball met 6 sorcs komt op mijn server ook vaak voor maar sinds ik in een echte pvp guild zit waar samen gewerkt wordt maken de helemaal geen kans. En zoveel sorcs is helemaal niet unbalanced want een sorc gaat erg snel plat.

SWTOR vind ik juist een spel waar pvp redelijk balanced is(op sommige classes na)
Een sorc die weet how to play is een aardige bitch. Mooie sorc die zich zo laat afslachten :'). Sprintjes trekken door vuur, np en dan is het gewoon toedeledokie en nakijken :w. Oja ook ff een bubble plaatsen, scheelt weer wat dmg. En als je dan toch uit range bent, heal je je zelf even, om daarna weer terug in gevecht te zijn en je op 35m plat gooit met instant crap.

Heel leuk als je met 4 guildies kan joinen en dan die andere 4 spelers totale crap zijn, wat ook in 80% van de gevallen voorkomt.

Verhaal wordt gelukkig wat anders in 1.2 :).

/excuses voor populair MMO baby taalgbruik O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Tripp op 09-04-2012 02:22 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Tripp schreef op maandag 09 april 2012 @ 02:18:
[...]

Een sorc die weet how to play is een aardige bitch. Mooie sorc die zich zo laat afslachten :'). Sprintjes trekken door vuur, np en dan is het gewoon toedeledokie en nakijken :w. Oja ook ff een bubble plaatsen, scheelt weer wat dmg. En als je dan toch uit range bent, heal je je zelf even, om daarna weer terug in gevecht te zijn en je op 35m plat gooit met instant crap.

Heel leuk als je met 4 guildies kan joinen en dan die andere 4 spelers totale crap zijn, wat ook in 80% van de gevallen voorkomt.

Verhaal wordt gelukkig wat anders in 1.2 :).

/excuses voor populair MMO baby taalgbruik O-)
En toch heb ik geen enkel probleem met een sorc (ben zelf gunslinger), een bubble ben ik met een sabotage charge en een charged burst doorheen, ik geef ze elke keer een legshot waardoor hun sprint niet werkt, een goed geplaatste interrupt en vervolgens burst ik de sh*t uit ze en ze weten niet waar ze het moeten zoeken.

Die light armor houd niet veel tegen en sinds ik (op 3 pieces na) full BM gegeard ben doe ik veel crits en ook nog leuke hoge crits.

Ben het met je eens dat als je team wat het iq van een fish stick heeft geen fun is en op de server waar ik speel hebben we een periode van veel nieuwe lvl 50's die allemaal nog in de crap gear lopen ;( dat maakt het wat vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IlIlIlIlIl schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:21:
[...]

En toch heb ik geen enkel probleem met een sorc (ben zelf gunslinger), een bubble ben ik met een sabotage charge en een charged burst doorheen, ik geef ze elke keer een legshot waardoor hun sprint niet werkt, een goed geplaatste interrupt en vervolgens burst ik de sh*t uit ze en ze weten niet waar ze het moeten zoeken.

Die light armor houd niet veel tegen en sinds ik (op 3 pieces na) full BM gegeard ben doe ik veel crits en ook nog leuke hoge crits.

Ben het met je eens dat als je team wat het iq van een fish stick heeft geen fun is en op de server waar ik speel hebben we een periode van veel nieuwe lvl 50's die allemaal nog in de crap gear lopen ;( dat maakt het wat vervelend
Ach, zo krijg je ook tegenstanders in crap gear :P
altijd leuk als er iemand bij zit waar je 5k crits op kan doen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

IlIlIlIlIl schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:21:
[...]

Zelfde hier. Maar als je echt tegen een competente sorc/sage speelt dan win je nooit als SS spec. Je bent erg reliant on cover en voor de rest hebben je echte damage skills een cast time(aimed shot, SpeedSHot), die makkelijk te LoSen zijn. Mocht je dan en keertje en charged burst of een sabo charge af krijgen dan vangt de bubble dat wel op. Legshot is ook dik vertraagt en die raakt hem ook pas als hij al 80% van zijn force speed erop heeft zitten :'). Soms kan je het en beetje vorospellen en heb je geluk.

tl;dr als ss spec slinger ga je het verliezen tegen competente sorc :Y

Je doel als slinger is toch als lurking shadow iemand te wtfpownen, voordat ze doorhebben dat het te laat is. Maar zodra je getarget wordt ben je al snel de sjaak. Alleen jammer dat je cover je al snel verraadt en dat dat zo'n mooie ---->easy target pijl met zich meebrengt.

[ Voor 8% gewijzigd door Tripp op 09-04-2012 23:55 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
ohhhh spannend! Patch day maybe? (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Ryatzu schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:24:
ohhhh spannend! Patch day maybe? (A)
Denk het niet, maintenance duurt maar 4uur en volgens ik lees op twitter is het zelfs enkel de website dus geen patch deze week dus wss volgende week pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat de patch meer tegen het einde van de maand komt, misschien week 3 of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Laatst online: 21-07 11:39
denk dat ze wel op moeten schieten ivm de hype rond gw2, nu kunnen ze tenminste nog wat mensen terugkrijgen met de patch die anders naar gw2 overstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

James Ohlen heeft al 'verklapt' dat de patch deze week live gaat, vraag is alleen wanneer deze week: http://www.darthhater.com...ublic-patch-1-2-starts-to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
We zullen zien het moet echt een dijk van een patch zijn om mensen vast te houden/terug te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
Zo, 1.2 deze week.

Zal weer voor een maandje een sub nemen om de nieuwe content te doen.

[ Voor 111% gewijzigd door Sneezzer op 10-04-2012 11:17 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:12:
[...]

Dit !
Goede server is het halve werk.
Dat is dus echt onzin. Sorry jongens ik ga het spel de eerste maande niet kopen, omdat ik eerst moet weten welke server het beste is?
Dat gaat voor mij niet op!
Ik wil spelen en dan niet een maand wachten...

Maarja, nu lvl 41 en een beetje, nog 9 lvl's
Op lvl 50 ga ik scav. droppen en underworld kiezen voor m'n cybertech.

[ Voor 13% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 10-04-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Laatst online: 13-01 13:11
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:53:
[...]

Dat is dus echt onzin. Sorry jongens ik ga het spel de eerste maande niet kopen, omdat ik eerst moet weten welke server het beste is?
Dat gaat voor mij niet op!
Ik wil spelen en dan niet een maand wachten...

Maarja, nu lvl 41 en een beetje, nog 9 lvl's
Op lvl 50 ga ik scav. droppen en underworld kiezen voor m'n cybertech.
Mja als je een profession kiest voor het geld zou ik het niet doen... Ik heb al mijn professions gedropt, omdat je toch meer dan genoeg credits verdient. Slicing is evt nog een optie.

Server bloed aardig dood bij mij, ben benieuwd of er nog verandering in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
xavier! schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:09:
[...]

Mja als je een profession kiest voor het geld zou ik het niet doen... Ik heb al mijn professions gedropt, omdat je toch meer dan genoeg credits verdient. Slicing is evt nog een optie.

Server bloed aardig dood bij mij, ben benieuwd of er nog verandering in komt.
Dat komt wel weer goed, er zijn zo veel mmo hoppers.
Vaak zul je zien dat ze terug weer terug komen omdat ze wat missen :)

Edit: Ik wacht nog altijd op een mac client. Hierdoor zullen er zeker veel mensen bij komen. Ik weiger om ook nog eens windows op een macbook te draaien.

[ Voor 13% gewijzigd door Ryatzu op 10-04-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Er zijn behoorlijk wat servers die doodbloeden. Deze MMO mist iets fundamenteels en heeft iets wat het niet moet hebben. Een eind. Mijn sub loopt een dezer dagen af en ik weet nog niet of ik wel verleng.
Je komt wel andere spelers tegen, maar de interactie is zeer minimaal. Toch hebben de makers genoeg voorbeeld gehad om te zien wat andere mmo's aantrekkelijk maakt. Uiteraard staat de playerbase voorop, maar de content moet wel aantrekkelijk genoeg zijn om die players te houden. De komende 2 maanden zullen denk ik wel goed laten zien hoe sterk de game zal staan. De eerste verplichte maanden om te beginnen + de gratis maand daarna zijn bij de meeste early adaptors wel verstreken. Nu maar zien hoeveel er werkelijk verlengen en blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 01-10 10:24
Zonder een leuke guild kan ik me voorstellen dat je er niet meer veel zin in hebt maar in JAG vermaak ik me elke avpnd prima. Nu ook als officer maar kan lekker mezelf blijven.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Donderdag maintenance want dan gaat 1.2 live.

http://www.swtor.com/blog...-update-1.2-april-12-2012

Onze tijd van de maintenance: 7:00 tot 15:00

Edit: voor de geïnteresseerden: er gaan voor om en nabij de 10 dollar op E-bay Tauntaun Fawn pets van de hand die op Pax East werden uitgedeeld. Als je een exclusieve mini pet wilt dan zou ik nu vroeg kopen gezien ze nog wel duurder worden.

Afbeeldingslocatie: http://bemop.files.wordpress.com/2012/04/taun_fawn.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Blaim op 10-04-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:57
Met alle respect naar iedereen die nog speelt. Ik heb zelf aardig gespeeld maar ik verleng mijn sub niet. Onder andere vanwege maintenance maar eigenlijk nog veel meer omdat mijn server leeg is. Ik vind het wel prima zo. Leuke MMO dat zeker maar het is goed geweest zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Goed dat je het meld! Ik ken je verder niet maar ik ben blij met de info.

https://twitter.com/#!/Rockjaw/status/189779803711352832

[ Voor 84% gewijzigd door MrVegeta op 11-04-2012 01:05 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Grappig. Met de launch: "Wij willen meer servers!!! Wij willen niet in de wachtrij staan!!! Meer servers!!! Meer servers!!!"

En nu: "Nobody wants to pay for your mistake of # of servers."

8)7 8)7 8)7

Het is natuurlijk een moeilijk gegeven: je hebt miljoenen mensen die de game kopen om het maar één maand te spelen. MMORPG's worden tegenwoordig even hard geconsumeerd als andere spellen; er blijft maar een selecte core group over die het spel blijven spelen. Maar wat ik niet begrijp waarom er niet sneller ingegrepen wordt om servers te mergen of karakters te transfereren. Of waren ze bij Bioware echt zo naïef om te denken dat na de initiële rush iedereen braafjes een sub ging betalen, terwijl de meeste van die groep nu al reikhalzend uitkijken naar een volgende MMORPG om te consumeren. Of zijn ze bij BIoware echt zo naïef om te denken dat die groep spelers nog zullen terugkomen om een sub te betalen?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarthDavy schreef op woensdag 11 april 2012 @ 07:29:
Grappig. Met de launch: "Wij willen meer servers!!! Wij willen niet in de wachtrij staan!!! Meer servers!!! Meer servers!!!"

En nu: "Nobody wants to pay for your mistake of # of servers."

8)7 8)7 8)7

Het is natuurlijk een moeilijk gegeven: je hebt miljoenen mensen die de game kopen om het maar één maand te spelen. MMORPG's worden tegenwoordig even hard geconsumeerd als andere spellen; er blijft maar een selecte core group over die het spel blijven spelen. Maar wat ik niet begrijp waarom er niet sneller ingegrepen wordt om servers te mergen of karakters te transfereren. Of waren ze bij Bioware echt zo naïef om te denken dat na de initiële rush iedereen braafjes een sub ging betalen, terwijl de meeste van die groep nu al reikhalzend uitkijken naar een volgende MMORPG om te consumeren. Of zijn ze bij BIoware echt zo naïef om te denken dat die groep spelers nog zullen terugkomen om een sub te betalen?
Het aantal servers afstellen op het aantal spelers vlak voor een major content patch is ook niet slim.
Dat het rustig is is niet zo raar. Het is nu bijna 4 maanden sinds launch, en we hebben 1 kleine content patch gehad (1.1 met een halve raid). De rest van de tijd is gaan zitten in het oplossen van bugs.
Als ze zich nu houden aan hun eigen timetable om elke 1-2 maanden een grote content patch uit te brengen wordt het een stuk drukker.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de moed nog niet op te geven heb ik een operative healer aangemaakt. Om die vervolgens met de nieuwe patch al pvp spelend te levelen naar 50.

Aangezien er maar weinig geheald word in pvp vanuit mijn speel ervaring in swtor lijkt het me een leuke uitdaging, nu alleen hopen dat het niet nog steeds 70% van de keren dat ik pvp ga spelen ik huttball krijg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ze hebben al aangegeven dat ze elke maand een content patch gaan uitbrengen. Als dit hun lukt dan doen ze het al beter dan andere mmo's ( I shall not yell the name that may not be spoken ).

Veel mensen zeuren dat hun server leeg loopt. Dit zijn denk voornamelijk de mensen die solo spelen ( ook al zitten deze in een guild ). Veel stappen over naar Guild Wars 2, ik geef hun 2 maanden voordat ze terug zijn. Ik verwacht niet dat GW2 veel content zal hebben aangezien het geen maandelijke kosten heeft en ze hun inkomsten bron van item shops krijgen om hun servers te onderhouden etc. Feels like Warhammer all over again.

Mijn punt.... Geen... blijf bij swtor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:11:
Om de moed nog niet op te geven heb ik een operative healer aangemaakt. Om die vervolgens met de nieuwe patch al pvp spelend te levelen naar 50.

Aangezien er maar weinig geheald word in pvp vanuit mijn speel ervaring in swtor lijkt het me een leuke uitdaging, nu alleen hopen dat het niet nog steeds 70% van de keren dat ik pvp ga spelen ik huttball krijg :'(
Van de week met een aantal guildies PvP matches gedaan, kreeg ik (terecht) de opmerking dat ik voor PvP ook ff de gear moest halen ipv. in m'n full columi te blijven rondrennen. Ga ik kijken, had ik ruim voldoende om direct full champ. te halen...

Voordeeltje als je niets inruilt al die tijd en oppot :D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Zephyer schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:35:
[...]

Van de week met een aantal guildies PvP matches gedaan, kreeg ik (terecht) de opmerking dat ik voor PvP ook ff de gear moest halen ipv. in m'n full columi te blijven rondrennen. Ga ik kijken, had ik ruim voldoende om direct full champ. te halen...

Voordeeltje als je niets inruilt al die tijd en oppot :D
Champion gear is morgen wel niet zo heel veel meer waard. Je kan het niet meer kopen. Overzicht van pvp gear in 1.2:
- Recruit gear: Kopen met credits (blue gear) (heeft meer expertise dan champion maar andere stats zijn minder)
- Battlemaster gear: Kopen met warzone commendations (purple gear) (zelfde of huidige gear maar krijgt een boost in stats en expertise)
- War hero gear: Kopen met war hero commendations dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:57
Donderdag de 12e gaat de patch 1.2 inderdaad live, is bevestigd op twitter.
Ryatzu schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:17:
Veel stappen over naar Guild Wars 2, ik geef hun 2 maanden voordat ze terug zijn. Ik verwacht niet dat GW2 veel content zal hebben aangezien het geen maandelijke kosten heeft en ze hun inkomsten bron van item shops krijgen om hun servers te onderhouden etc. Feels like Warhammer all over again.

Mijn punt.... Geen... blijf bij swtor. :)
Ik weet niet in hoeverre je bekend bent met GW, maar GW1 barst van de content, ondanks het 'gebrek' aan maandelijkse kosten. Nu zullen gratis uitbreidingen (vergelijkbaar aan extra content in 1.2 van SWTOR) wel minder zijn, in plaats hiervan zal waarschijnlijk gewoon een uitbreiding uitgebracht worden. (maar 1x per jaar <schatting> een enorme uitbreiding is nog vele malen goedkoper dan iedere maand 13 euro).

Bovendien verwacht ik persoonlijk dat mensen beiden zullen spelen, dit ben ik in ieder geval zelf van plan :)

[ Voor 86% gewijzigd door KoekjevanLU op 11-04-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

KoekjevanLU schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:05:
Donderdag de 12e gaat de patch 1.2 inderdaad live, is bevestigd op twitter.

[...]

Ik weet niet in hoeverre je bekend bent met GW, maar GW1 barst van de content, ondanks het 'gebrek' aan maandelijkse kosten. Nu zullen gratis uitbreidingen (vergelijkbaar aan extra content in 1.2 van SWTOR) wel minder zijn, in plaats hiervan zal waarschijnlijk gewoon een uitbreiding uitgebracht worden. (maar 1x per jaar <schatting> een enorme uitbreiding is nog vele malen goedkoper dan iedere maand 13 euro).

Bovendien verwacht ik persoonlijk dat mensen beiden zullen spelen, dit ben ik in ieder geval zelf van plan :)
GW1 was nu niet echt een MMO te noemen (alles via instances), in dat opzicht ziet GW2 er beter uit.
GW1 was meer een co-op/pvp game met een grote virtuele chatroom in de steden.

Wij zijn in ieder geval van plan met de guild direct de nieuwe raid in te duiken :)

[ Voor 4% gewijzigd door BlaSfem0n op 11-04-2012 11:23 ]

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ryatzu schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:17:

Veel mensen zeuren dat hun server leeg loopt. Dit zijn denk voornamelijk de mensen die solo spelen ( ook al zitten deze in een guild ). Veel stappen over naar Guild Wars 2, ik geef hun 2 maanden voordat ze terug zijn. Ik verwacht niet dat GW2 veel content zal hebben aangezien het geen maandelijke kosten heeft en ze hun inkomsten bron van item shops krijgen om hun servers te onderhouden etc. Feels like Warhammer all over again.
Ik vind juist dat SWTOR content mist voor lvl 50... ik bedoel, buiten de raids en warzones is er vrijwel niets anders dan grindingdaily's.

Mijn guild gebruikte Rift en nu SWTOR puur om het gat te vullen tussen Warhammer en GW2.
Dan kunnen we eindelijk weer fatsoenlijke PvP spelen op grote schaal.

Maar als ik de worldmap van GW2 zie, dan denk ik dat er ook meer dan genoeg PvE in zit.

Overigens denk ik dat het vergelijk van GW2 en SWTOR een beetje appels met peren is.
Spelers die van PvE houden kunnen inderdaad beide gaan spelen maar voor spelers met een voorkeur voor grootschalige PvP zit er eigenlijk niets in SWTOR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneezzer schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:37:
[...]

Ik vind juist dat SWTOR content mist voor lvl 50... ik bedoel, buiten de raids en warzones is er vrijwel niets anders dan grindingdaily's.

Mijn guild gebruikte Rift en nu SWTOR puur om het gat te vullen tussen Warhammer en GW2.
Dan kunnen we eindelijk weer fatsoenlijke PvP spelen op grote schaal.

Maar als ik de worldmap van GW2 zie, dan denk ik dat er ook meer dan genoeg PvE in zit.

Overigens denk ik dat het vergelijk van GW2 en SWTOR een beetje appels met peren is.
Spelers die van PvE houden kunnen inderdaad beide gaan spelen maar voor spelers met een voorkeur voor grootschalige PvP zit er eigenlijk niets in SWTOR...
geen content behalve raids, daily's en warzones...
Wat had je dan nog meer verwacht in een MMO?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Raids die zo makkelijk zijn dat je ze allebei op Nightmare in 1.5 to 2 uur cleared, dan hou je 6 avonden over, dailies doe je in ongeveer een half uur en niet iedereen houd van pvp.

Wow ik heb 1 avond speeltijd over in de week waar ik wat mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ashrah schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:01:
Raids die zo makkelijk zijn dat je ze allebei op Nightmare in 1.5 to 2 uur cleared, dan hou je 6 avonden over, dailies doe je in ongeveer een half uur en niet iedereen houd van pvp.

Wow ik heb 1 avond speeltijd over in de week waar ik wat mee doe.
Ja, jij knalde in de eerste week al door de NiM content heen? You are the 1%. Overigens zou je beter 1 NiM/HM raid per avond doen, dan heb je 2 avonden. Maak je een alt heb je 4 avonden en ga je normal runs doen voor de lol/recruits.

[ Voor 15% gewijzigd door MrVegeta op 11-04-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
GW2 ga ik pas aanschaffen als de reviews goed zijn (voornamelijk voor PVP). MMO's worden altijd overhyped in het begin. Maarja weer ontopic.

Patch morgen met genoeg content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
RocketKoen schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:57:
[...]

geen content behalve raids, daily's en warzones...
Wat had je dan nog meer verwacht in een MMO?
Ik had verwacht dat ik leuke Realm versus Realm zou gaan vinden in Ilum en Tatooine.
In Warhammer was dit de end-game voor mij met af en toe een dungeon, dit heb ik helaas nog niet terug gevonden in een andere game (hopelijk GW2)

De Warzones zijn inderdaad wel leuk al speel ik dan liever een paar potjes team fortress oid. Warzones zijn voor mij niets meer dan een mini game met competitie.

Daily's vind ik de slechts mogelijke vorm van tijdsbesteding in een game, wie vindt het nu leuk om elke dag hetzelfde rondje af te raffelen? Ik bedoel, in welke andere game ga je, als je de game "uit" hebt gespeeld elke dag weer dezelfde 5 quests doen?

Maar begrijp me niet verkeerd, ik ga weer een sub aan voor een maandje om de nieuwe content te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Blaim schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:23:
Donderdag maintenance want dan gaat 1.2 live.

http://www.swtor.com/blog...-update-1.2-april-12-2012

Onze tijd van de maintenance: 7:00 tot 15:00

Edit: voor de geïnteresseerden: er gaan voor om en nabij de 10 dollar op E-bay Tauntaun Fawn pets van de hand die op Pax East werden uitgedeeld. Als je een exclusieve mini pet wilt dan zou ik nu vroeg kopen gezien ze nog wel duurder worden.

[afbeelding]
Heb ook de pet. Het zijn er eigenlijk 2, een witte en een zwarte.
Gelukkig had ik nog contact met amerikaanse oud guild leden die naar pax gingen :)

Achievements halen is ook een vorm van content he. Zoals lore objecten zoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door Ryatzu op 11-04-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
MrVegeta schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:08:
[...]

Ja, jij knalde in de eerste week al door de NiM content heen? You are the 1%. Overigens zou je beter 1 NiM/HM raid per avond doen, dan heb je 2 avonden. Maak je een alt heb je 4 avonden en ga je normal runs doen voor de lol/recruits.
Eind Januari alle Nightmare content gecleared. Waarom zou je het in 2 avonden doen als het makkelijk in 1 avond kan het is geen ICC HC25 qua lengte.

2 alts geleveled en ook wat Ops mee gedaan maar snel boring omdat het zo weinig is, en normals voor de lol .... als je de content te kort/saai vind ga je het niet nog een paar keer doen "verplicht voor de lol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Er is altijd zat te doen in een MMO buiten de 'goals' om. Ga eens buiten het grind pad om kijken wat er te doen is. Bijvoorbeeld met een groepje op Tatooine een oorlogje ontketenen door een post van de andere factie aan te vallen. Of een speeder race: van noord Ilum naar zuid Ilum, wie er het eerste is, wint. Datacron hunts, social ranks levellen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Blaim schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:38:
Er is altijd zat te doen in een MMO buiten de 'goals' om. Ga eens buiten het grind pad om kijken wat er te doen is. Bijvoorbeeld met een groepje op Tatooine een oorlogje ontketenen door een post van de andere factie aan te vallen. Of een speeder race: van noord Ilum naar zuid Ilum, wie er het eerste is, wint. Datacron hunts, social ranks levellen etc.
Precies en dit is altijd wat mensen over het hooft zien. En ja als je al zo veel lvl 50 characters heb dan heb je alleen maar lopen powerlevelen, flashpoints en ops gedaan. (en natuurlijk te veel vrije tijd hebben).

Ik speel alleen door de weeks savonds en in het wekend niet. Ik ben nog steeds met mijn main bezig die net 47 is geworden. Ik mag dan wel traag zijn maar ik geniet enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Blaim schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:38:
Klopt, dergelijke dingen deed ik ook. Jammer dat er niet heel veel titles in zitten..
De datacrons heb ik ook al.
We hebben ook een aantal avonden companion duels gedaan met weddenschappen, is wel leuk voor even.

En ja, ik zou graag een oorlog ontketenen maar het blijft steeds een gankfest..

@Ryatzu nee, ik heb niet gepowerleveld, ook geen 5 chars op 50 of zoiets, gewoon emp en rep 1 char tot 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
1.2 morgen.... :)
http://www.swtor.com/gameupdates

Zin in... :)

[ Voor 13% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 11-04-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Sneezzer schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:28:
[...]

Klopt, dergelijke dingen deed ik ook. Jammer dat er niet heel veel titles in zitten..
De datacrons heb ik ook al.
We hebben ook een aantal avonden companion duels gedaan met weddenschappen, is wel leuk voor even.

En ja, ik zou graag een oorlog ontketenen maar het blijft steeds een gankfest..

@Ryatzu nee, ik heb niet gepowerleveld, ook geen 5 chars op 50 of zoiets, gewoon emp en rep 1 char tot 50
Niet gepowerleveled (3 op 50 zonder te "spacebarren"), alle datacrons op 2 toons (check) en echt genoten tijdens het levelen, alleen als je 50 houd het gewoon op als je niet van PvP houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-BG1XjN3eq08/T3OsGVsBiOI/AAAAAAAADR4/OKRlJ-vAAgE/s640/swtor+2012-03-29+10-25-06-42.png

Deze kan je dus in patch 1.2 halen als je de CE hebt!
Zoals ik al zei, de patch brengt aardig wat content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:29
Tijdens een datacron hunt met GOT. Kwamen wij een republic base tegen (PVE server). Daar hebben we toen alles met de grond gelijk gemaakt. Wij hadden veel lol en zelfs de republics zagen de lol er van in.

Dus ja er is nog genoeg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ach ja, iedereen heeft zijn eigen tempo.
Dat SWTOR voor mij een tussendoortje is neemt niet weg dat ik van 1 tot 50 veel plezier heb gehad en daarna ook nog. En morgen met 1.2 zal ik me ook wel weer gaan vermaken denk ik.

Ik mis gewoon de grootschalige PvP die ik hoopte te vinden op Ilum waar je je uren mee bezig kan houden aan 1 stuk. En dat is voor mij inderdaad een belangrijk punt maar kan voor een ander totaal verschillen.
Ik hoop ook dat SWTOR het goed volhoud en mooie updates krijgt zodat ik regelmatig weer een maandje sub om nieuwe dingen te vinden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Tja als je groot schalige pvp zoek dan zijn alle mmo's tussendoortjes.
De player base wordt op een moment toch minder omdat er weer andere mmo's uitkomen waar mensen hyped over zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Och dat hoeft geen probleem te zijn. Bij Warhammer waren er op een gegeven moment nog 2 servers en daar heb ik me goed op vermaakt (regelmatig 300 vs 300 gevechten).

Maar wellicht heb je gelijk en wens ik iets dat het genre niet kan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 01:46
Het lijkt erop dat GW2 met server vs Server vs Server een poging gaat doen naar grootschalige pvp.
Sommige mensen zeiden dat je voor pvp niet bij swtor hoefde te zijn en ik moet achteraf zeggen dat ze daar toch een beetje gelijk in hadden, zeker nu Ilum vrijwel helemaal nutteloos is. Ze zijn bezig om de open wold pvp opnieuw te doen, maar dat is toch echt te laat ben ik bang.
Sneezzer schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:34:
Och dat hoeft geen probleem te zijn. Bij Warhammer waren er op een gegeven moment nog 2 servers en daar heb ik me goed op vermaakt (regelmatig 300 vs 300 gevechten).

Maar wellicht heb je gelijk en wens ik iets dat het genre niet kan bieden.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2021
Wtf, zojuist ging ie een 800+ mb patch downloaden, na installatie blijft swtor hangen op het splash scherm .. herstart de client, begint ie weer met 't downloaden van main assets 1 .. ofwel, 12+ gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik dacht dat ik de enige was... ik heb dus exact hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

hetzelfde hier
Hey everyone - we are looking into this right now and will get you more information as soon as it's available.
Everyone, we advise that you do not log into the launcher until we can provide more information. Thank you for hanging on while we get more info for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Wel een spannende update... van 1.2 naar 0.0 ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ja het leuke is(of juist niet leuke) ik moet nu het hele spel opnieuw downloaden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linor
If you started or completed the patch download, you have two options:
If you want to continue playing today, you will need to restart your client and re-download the client
If you want to wait until tomorrow and play when 1.2 is deployed to the servers, you can close your client and restart it tomorrow after the patch is deployed (approximately 8AM CDT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
If you want to continue playing today, you will need to restart your client and re-download the client
en dat werkt dus voor sommige mensen niet... Die hebben 3x 11 gb gedownload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linor
Heb de boel maar gecanceled .. Morgen dan maar weer es kijken .. *zucht* gaat echt lekker daar bij bioware .. Sure, fouten maken is menselijk maar ze blijven wel issue op issue stapelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

dus ik kan kiezen om nu 11gig binnen te trekken of morgen 11gig downloaden :s en mementeel gaat hij maar met 100KB/sec dus het duurt wel tot morgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linor
In theory zou je morgen gewoon kunnnen spelen vanaf 1.2 mits je de 11gb download afbreekt tijdens het downloaden. Althans, dat is wat Bioware zegt op de forums. Alleen kan je dan vanavond niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

mijn hele game map is verdwenen nadat ik de wijze raad van bioware employé opvolgde om de game te repairen (ik denk dat die repair tool maar gewoon me hele game heeft verwijderd) ik heb een digital delux edition dus geen discs waarmee ik snel kan installeren. Inmiddels zijn zoveel mensen de game aan het downloaden dat de download server het er moeilijk mee krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exill
  • Laatst online: 16-08 20:25
zo te horen kan ik beter even wachten om de patch te downloaden ;)

Ben benieuwd hoe merc dps speelt na deze patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Inderdaad handig gedaan weer :X.
Ik run de launcher morgen wel voor de zekerheid.

Eerste wat ik morgen ga doen is mijn UI aanpassen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb zelf swtor een weekend gespeeld ( was een weekend trial ) en ik heb nog geen besluit kunnen maken of deze game een maandelijkse vergoeding waard is, kunnen jullie misschien de belangrijkste uitschieters vergeleken met andere games ( call of duty, world of warcraft, battlefield 3 ) op noemen zodat ik mijn besluit kan maken gr foeifoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Laatst online: 02-10 10:55
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:30:
Hallo,

Ik heb zelf swtor een weekend gespeeld ( was een weekend trial ) en ik heb nog geen besluit kunnen maken of deze game een maandelijkse vergoeding waard is, kunnen jullie misschien de belangrijkste uitschieters vergeleken met andere games ( call of duty, world of warcraft, battlefield 3 ) op noemen zodat ik mijn besluit kan maken gr foeifoei
Als je Star Wars fan bent, dan is het iig ZEKER waard om het als single-player spel te spelen. Al moet je dan misschien eerst even kijken welke storylines je het meest interessant vind (al hebben ze allemaal wel wat tot een bepaald level).

Als je iets anders dan WoW verwacht en pve/pvp wilt, dan is WoW veel beter: het biedt niks unieks. Maar dat is mijn mening :) Je verwachtingen zijn waarschijnlijk totaal anders dan de mijne. Waarom je CoD/BF noemt, snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zonde dat ze nog steeds geen pvp space combat hebben geintroduceerd.
Ze moeten naast meer pvp warzones, meer andere varianten van pvp introduceren. Mischien meer verschillende huttball velden en dat dan omdopen naar sports pvp ofzo.

En ze moeten ook echt nu eindelijk eens een bounty systeem instellen voor alle classes, je krijgt bijvoorbeeld een quest waarin 100 actieve spelers op je server in voorkomen. Kill je er eentje dan is je quest completed oid, dat maakt het dagelijks rond lopen in het spel net weer ietsjes spannender.

Ik heb zin om weer aan het spel te beginnen. zodra de nieuwe patch uit is, gelijk hersenloos pvp healen naar 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Geen rated pvp in patch 1.2 morgen :w.

The rage, ooooooh the rage.

Popcorn@forums *O* . Niet dat ik ze geen gelijk kan geven, de zoveelste slap in je gzicht :F .

[ Voor 16% gewijzigd door Tripp op 12-04-2012 05:26 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Vannacht om 3:00 kon ik even inloggen. Had slecht geslapen en moest even mijn gedachten ergens anders op zetten. Wat me opviel dat ie bloed snel laadde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripp schreef op donderdag 12 april 2012 @ 05:25:
Geen rated pvp in patch 1.2 morgen :w.

The rage, ooooooh the rage.

Popcorn@forums *O* . Niet dat ik ze geen gelijk kan geven, de zoveelste slap in je gzicht :F .
Huh? dat meen je niet, uchhhhhhh dan stel ik het maar weer uit om dit spel weer te gaan spelen tot ze rated bg`s ook geintroduceerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 07:28:
[...]

Huh? dat meen je niet, uchhhhhhh dan stel ik het maar weer uit om dit spel weer te gaan spelen tot ze rated bg`s ook geintroduceerd hebben.
yeap

http://www.swtor.com/comm...ead.php?t=400532&page=193

All that rage :D.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Zuch geen rated warzones... blijkbaar bezwijkt bioware nu al onder de druk van EA om content uit te brengen zodat ze spelers kunnen lokken. Als dat maar niet betekend dat de patch massas bugs introduceert.
Pagina: 1 ... 66 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.