Nope enige dat craftable is zijn Hilts/Barrels met meer endurance op dat level, enige manier is inderdaad via commendations.
Niet helemaal, de makkelijkste manier is even wat warzones doen, dan kun je op lvl 40 zowel jezelf als je companions van goede gear voorzien (ja, wel een paar levels te gaan nog)Ashrah schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:00:
Nope enige dat craftable is zijn Hilts/Barrels met meer endurance op dat level, enige manier is inderdaad via commendations.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
uhm ja maar we hebben heb over level 32, en ik zei dat je tot 35-40 geen tankgear kan vinden.
Dus inderaad op level 40 kan je een DEF pvp set scoren, volgens mij had je mijn post niet goed gelezen "op dat level" <> "niet helemaal" uhm ........
Dus inderaad op level 40 kan je een DEF pvp set scoren, volgens mij had je mijn post niet goed gelezen "op dat level" <> "niet helemaal" uhm ........
Haha wel goed gelezen hoor, vandaar het stukje "ja, wel een paar levels te gaan nog".
Ik heb op mijn tankasin lange tijd rondgelopen met zo'n grote vriend van je spaceship, die robot. Voordeel dat je daar gewoon tank onderdelen voor kan maken (hij kan wat extra klappen vangen) en sin doet over het algemeen al stuk meer damage dan tankspec Juggernaut, je zal het gebrek van companion-damage niet echt missen. Hij healed wel iets minder dan normale heal-spec companions, maar hij doet z'n werk goed tot het moment dat je je healer krijgt (dacht eind 30 pas).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
hoe kom ik aan andere color crystals (ofzo) en vanaf welk level kan ik ze krijgen? (voor allebei de sides)
@InflatableMouse ik begrijp je frustratie en ik had precies hetzelfde ik speel nu nog af en toe es (1a2 uurtjes per week) totdat m'n account afloopt in april. Ik heb nog steeds geen char op level 50 kan me er gewoon niet aan toe zetten om door te levelen. Ook buiten jouw punten is er nog het "probleem" dat het niet als een MMO aanvoelt maar meer als een RPG. ik zit op "volgens de swtor site" een heavy server qua populatie. maar op de planeten waar ik kom zie ik meestal zo'n 20-30 man en op de fleet stond zaterdag avond gewoon maar 63. Tijdens het spelen kom je nauwelijks iemand tegen.
Zelfs in een game als Wow waarbij de laatste uitbreiding alweer bijna 1,5 jaar oud is kom je in alle gebieden nog mensen tegen als je leveled. toch wel een tegenvaller, maar dat zal ook te maken hebben met de vele irritatiepunten die er al sinds de vroege beta inzitten en nog steeds niet zijn opgelost.
Zelfs in een game als Wow waarbij de laatste uitbreiding alweer bijna 1,5 jaar oud is kom je in alle gebieden nog mensen tegen als je leveled. toch wel een tegenvaller, maar dat zal ook te maken hebben met de vele irritatiepunten die er al sinds de vroege beta inzitten en nog steeds niet zijn opgelost.
Verwijderd
Gisteren met Guidlies False Eperor HM gehaald, damn, wat is dat laatste stukje een pain in the ***
spoiler:
Als je Malgus op zn laatst 2% met die knockback nades moet raken
Kopen op GTN of (laten) maken.roeltjow schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:02:
hoe kom ik aan andere color crystals (ofzo) en vanaf welk level kan ik ze krijgen? (voor allebei de sides)
Artificers kunnen de crystals maken.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
En in patch 1.2 komen er nieuwe kleurtjes bij. (wit, cyan, ...?)_Peter2_ schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:42:
[...]
Kopen op GTN of (laten) maken.
Artificers kunnen de crystals maken.
Voorlopig kunnen artifcers maar 5 (+1) kleuren maken: oranje/geel/blauw/groen/rood (zwarte kern met rode gloed, enkel als ze de recipe hebben die dropped van een paar world-bosses) Er zijn meerdere soorten van kwaliteit die telekens een hogere levelrequirement hebben (en bijgevolg hogere stats). Indien gereverse-engineered kunnen deze ook van de prototype or artifact kwaliteit zijn.
Diegene die preordered hebben kunnen sinds een paar weken ook highlevel pre-order crystals kopen, zwarte kern met gele gloed. Momenteel ook de beste crystals in-game (maar er komen er witte aan die nog beter zijn dacht ik).
Paarse zitten enkel in high tier pve/pvp items.
[ Voor 13% gewijzigd door BlaSfem0n op 19-03-2012 14:49 ]
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Witte Crystal zijn al in-game (naast de companion-gifts vendor) neem wel even 2.5 mil mee
[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 19-03-2012 16:02 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Zwart met rood is meen ik ook alleen als drop te krijgen. Jij denkt misschien aan de LTRD (light-red ofwel "roze") kleur?BlaSfem0n schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:46:
[...]
En in patch 1.2 komen er nieuwe kleurtjes bij. (wit, cyan, ...?)
Voorlopig kunnen artifcers maar 5 (+1) kleuren maken: oranje/geel/blauw/groen/rood (zwarte kern met rode gloed, enkel als ze de recipe hebben die dropped van een paar world-bosses) Er zijn meerdere soorten van kwaliteit die telekens een hogere levelrequirement hebben (en bijgevolg hogere stats). Indien gereverse-engineered kunnen deze ook van de prototype or artifact kwaliteit zijn.
Diegene die preordered hebben kunnen sinds een paar weken ook highlevel pre-order crystals kopen, zwarte kern met gele gloed. Momenteel ook de beste crystals in-game (maar er komen er witte aan die nog beter zijn dacht ik).
Paarse zitten enkel in high tier pve/pvp items.
Die pre-order crystals zijn trouwens op gelijke hoogte met de zwart-rode... Verder kun je ook al een tijd uit een hardmode een gele krijgen die item level 56 heeft.
[ Voor 7% gewijzigd door Nefiorim op 19-03-2012 16:05 ]
XBO: Michaël#3318
Die Magenta's zijn roze inderdaad.
En nu weet ik waar die witte te vinden zijn.. Blijkbaar toch neit echt de moeite want ik heb er nog niemand mee zien rondlopen
En nu weet ik waar die witte te vinden zijn.. Blijkbaar toch neit echt de moeite want ik heb er nog niemand mee zien rondlopen
Mijn guildmaster heeft er 1. Vind het niet echt superspeciaal, zeker niks om 2.5 mil voor neer te leggen.BlaSfem0n schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:06:
Die Magenta's zijn roze inderdaad.
Heb zelf in m'n (nu inactieve) marauder lightsabers zowel een black-red als een black-yellow. Grappige combi
YouTube: SWTOR - 1.1.5 White Colour Crystal [HD] <-- Kijk maar wat voor lelijke misbaksels die witte krengen zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Nefiorim op 19-03-2012 16:09 ]
XBO: Michaël#3318
nah shada is lvl 20-24_Peter2_ schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:03:
Dit weekend lekker verder gespeeld op op mijn Scoundrel. Die is nu op 1 H2 na (Breaking down Shadow Town) klaar met de normale serie op Nar Shaddaa. Ze is intussen bijna level 28. Ik vraag me af of het de moeite waard is de bonusserie te doen daar of dat ik beter door kan gaan naar Tattooine.
Tatooïne is lvl 25-27
Alderaan is lvl 28-32
Als je op het hoogste level van een planeet zit (24 voor nar shadaa) is het aan te raden om de rest van de quests te skippen en alleen nog je storyline af te maken.
lvl 28 op nar shadaa zul je namelijk totaal geen uitdaging meer hebben. En zelfs zeer binnenkort worden de mobs en quests grijs waardoor je helemaal geen XP meer krijgt.
Ik heb nu zo'n cyan gekocht... Die is wel mooi en direct tal van whispers waar die te vinden wasNefiorim schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:08:
[...]
Mijn guildmaster heeft er 1. Vind het niet echt superspeciaal, zeker niks om 2.5 mil voor neer te leggen.
Heb zelf in m'n (nu inactieve) marauder lightsabers zowel een black-red als een black-yellow. Grappige combi
YouTube: SWTOR - 1.1.5 White Colour Crystal [HD] <-- Kijk maar wat voor lelijke misbaksels die witte krengen zijn.
Ik heb ook zo'n cyan gekocht: 250.000 credits is nog te doen. Is één full daily run.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Gisteren toch de stap genomen... mijn sub stopt per 22-03-2012.
(aangezien ik 22 t/m 26 toch niet kan spelen was dit een mooi moment om een (beperkt) signaal af te geven.
Als reden heb ik het gebrek aan end-game opgegeven.
(aangezien ik 22 t/m 26 toch niet kan spelen was dit een mooi moment om een (beperkt) signaal af te geven.
Toevallig, die van mij loopt ook af op 22-03-2012. Misschien dat ik bij patch 1.2 weer een maand neem om het te testen. Gebrek aan afwisselende end-game voor Guilds en leuke PvP in guild verband opgegeven als redenen om te stoppen.Sneezzer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:47:
Gisteren toch de stap genomen... mijn sub stopt per 22-03-2012.
Gisteren maar weer een nieuwe bug gemeld. Als je vanuit stealth quick travel doet, decloak je en verplaats je netjes. Daarna werkt Seethe echter niet meer, cannot rest while stealthed. Stealth en destealth fixt het issue niet, je moet reloggen om Seethe weer bruikbaar te maken.
Ik ben de tel kwijt van het aantal bugs dat ik heb gereport. Dat zou dus mijn opgaaf van reden zijn, samen met het feit dat ze er geen fuck aan doen, al een jaar lang niet.
Ik ben de tel kwijt van het aantal bugs dat ik heb gereport. Dat zou dus mijn opgaaf van reden zijn, samen met het feit dat ze er geen fuck aan doen, al een jaar lang niet.
Imo je verwacht dat alles binnen een paar maanden naar release alles gefixed word? Patience padawan!InflatableMouse schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:21:
Gisteren maar weer een nieuwe bug gemeld. Als je vanuit stealth quick travel doet, decloak je en verplaats je netjes. Daarna werkt Seethe echter niet meer, cannot rest while stealthed. Stealth en destealth fixt het issue niet, je moet reloggen om Seethe weer bruikbaar te maken.
rage is niet de weg naar vrijheid en geluk. dat is niet de weg van de jediInflatableMouse schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:21:
ctrl+u is je vriend in deze.InflatableMouse schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:21:
ps. al een jaar? Het spel is net 3 maanden uit, ze hadden ergere bugs die ze gelukkig al hebben gefixed.
Servers zijn back... game on.............
We will be right back with Manny_Moare !
Hm ja een jaar is inderdaad niet correct. Ik was wat vlug met typen en stond daar niet bij stil
.
@Roeltjow: Nee ik verwacht dat zulke opzichtige dingen waar je na een paar minuten spelen al tegenaan loopt, worden gefixt VOORDAT de game uitkomt! De game is gewoon vet beta status wat mij betreft.
De hoeveelheid bugs die ik nu nog tegenkom en gewoon dagelijks last van heb, daar zou Blizzard zich nog voor schamen (vanilla wow iemand?). En dan heb ik het nog niet eens over flashpoints, raids of warfronts.
Bug reports blijven niet in de lijst staan trouwens, petitions en quest help dingen wel maar bug reports verdwijnen uit het zicht, hoor je ook niets meer over terug.
@Roeltjow: Nee ik verwacht dat zulke opzichtige dingen waar je na een paar minuten spelen al tegenaan loopt, worden gefixt VOORDAT de game uitkomt! De game is gewoon vet beta status wat mij betreft.
De hoeveelheid bugs die ik nu nog tegenkom en gewoon dagelijks last van heb, daar zou Blizzard zich nog voor schamen (vanilla wow iemand?). En dan heb ik het nog niet eens over flashpoints, raids of warfronts.
Bug reports blijven niet in de lijst staan trouwens, petitions en quest help dingen wel maar bug reports verdwijnen uit het zicht, hoor je ook niets meer over terug.
ligt het niet gewoon aan jou pc? ik heb nog nooit last gehad van bugs behalve dat ik +- 3 keer vast ben komen te zitten (waarbij /stuck ook niet hielp)InflatableMouse schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:09:
Hm ja een jaar is inderdaad niet correct. Ik was wat vlug met typen en stond daar niet bij stil.
De ene stopt, de ander begint. Ik heb gister het spel gekocht, want de trial beviel me wel. Tis me al wel een keer gelukt om vast te komen zitten, waarbij alleen een fast travel hielp. Verder tot nu toe geen enkel ander probleem tegengekomen. Maar goed, ik start ook nog maar net (level 14).
Hoewel ik nu van alle chat mogelijkheden gebruik mag maken (vergeleken met in de trial), valt het me toch wel op dat het erg stil is in "general" en er niet al te veel spelers rondlopen. Zit op Frostclaw, die meestal op "standard" staat, dus er moet toch wat volk rondhangen. Ergens.
Hoewel ik nu van alle chat mogelijkheden gebruik mag maken (vergeleken met in de trial), valt het me toch wel op dat het erg stil is in "general" en er niet al te veel spelers rondlopen. Zit op Frostclaw, die meestal op "standard" staat, dus er moet toch wat volk rondhangen. Ergens.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Beetje jammer, als je eerder de topic had gevolgd had je kunnen weten dat bijna iedereen op red eclipse zit.Weakling schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:33:
De ene stopt, de ander begint. Ik heb gister het spel gekocht, want de trial beviel me wel. Tis me al wel een keer gelukt om vast te komen zitten, waarbij alleen een fast travel hielp. Verder tot nu toe geen enkel ander probleem tegengekomen. Maar goed, ik start ook nog maar net (level 14).
Ook wel de unofficiele dutch server
Die stealth bug heb ook 1 keer gehad op mijn assisin alt (speel deze niet meer), met de combinatie van stealth en dan mounten is waarschijnlijk zo zeldzaam dat geen hoge prio krijgt.
Maar inderdaad het gevoel dat echt wat gedaan wordt met de (bug) reports is minimaal.
Verlopig is het een aardig zoet houder, maar ik moet nog zien hoe 1.2 uitpakt en wat het gaat doen met pvp.
als pvp bagger wordt stop ik, en ga weer terug naar de andere mmo lekker lfr/lfg doen, misschien zelfs daar pvp-en, al moet eerlijk zeggen dat hier better aanvoelt.
-edit-
Volgens http://www.torstatus.net/shards/ is FrostClaw nu 6 of zo, beste is gewoon tussen 19:00 en 20:00 in de Fleet te kijken. rond 100+ spelers is goed als je maar als je er maar 20 ziet of zo is echt beter om een andere server zoeken.
m.a.w. tenzij je ergens vrienden hebt gewoon op The Red Eclipse beginnen.
Maar inderdaad het gevoel dat echt wat gedaan wordt met de (bug) reports is minimaal.
Verlopig is het een aardig zoet houder, maar ik moet nog zien hoe 1.2 uitpakt en wat het gaat doen met pvp.
als pvp bagger wordt stop ik, en ga weer terug naar de andere mmo lekker lfr/lfg doen, misschien zelfs daar pvp-en, al moet eerlijk zeggen dat hier better aanvoelt.
-edit-
Volgens http://www.torstatus.net/shards/ is FrostClaw nu 6 of zo, beste is gewoon tussen 19:00 en 20:00 in de Fleet te kijken. rond 100+ spelers is goed als je maar als je er maar 20 ziet of zo is echt beter om een andere server zoeken.
m.a.w. tenzij je ergens vrienden hebt gewoon op The Red Eclipse beginnen.
[ Voor 22% gewijzigd door Teunis op 20-03-2012 13:45 ]
Ligt ook aan de kant waar je zit. Ik zat op Luka Sene, empire was het af en toe nog best bevolkt (enkel WTS en LFG 50's) maar republic was het gewoon eng stil, zelfs op het hoofdschip (hoe dat ding heet). Server stond vaak op standard, maar gros ervan zat dus empire kant.Weakling schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:33:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Welkom, tot lvl 50 is het zeker erg leuk!Weakling schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:33:
Ik zat ook op frostclaw, het is geen lege server maar er loggen wel steeds minder mensen in.
tot voorkort was het elke avond 200+ op de fleet, dit gaat nu rap naar de 125 op prime-time...
Misschien omdat die mensen wat beters te doen hebben dan op de fleet rond hangen?Sneezzer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:55:
[...]
tot voorkort was het elke avond 200+ op de fleet, dit gaat nu rap naar de 125 op prime-time...
We do what we must because we can.
Neu, pc is niets mis mee. Ik lees die problemen ook wel na op het forum hoor. Bovendien lijkt me sterk dat je in game dingen kan manipuleren met een "rare" pc.roeltjow schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:14:
[...]
ligt het niet gewoon aan jou pc? ik heb nog nooit last gehad van bugs behalve dat ik +- 3 keer vast ben komen te zitten (waarbij /stuck ook niet hielp)
Maar zo gaat het, in Eve heb ik nog nooit een bug gezien of last van gehad, lees de fora en het regent bugs over van alles en nog wat. De ene heeft er wel last van, de ander niet maar 1 ding weet ik zeker, die bugs waar ik tegenaan loop liggen niet aan mijn pc, dat zijn echt wel bugs in de game hoor. Ook zijn er dingen die andere mensen geen bug noemen of zelfs nooit last van hebben zoals die met de camera. Als je nooit uitzoomt of je er niet aan stoort zal het je nooit opvallen.
Zo had ik een van die quest markers die niet werd weergegeven. Dat kwam puur omdat ik naar imperial fleet moest reizen, maar de 'next step' werd alleen getriggerd door er met je ship te docken. De emergency fleet pass gebruik ik elke dag wel en zo ook voor die quest. Geen dock met m'n schip en dus geen quest marker. Dat is gewoon een bug. Ik heb zo al 4 of 5 van die dissapearing quest markers gehad, dat vind ik gewoon slecht en zou niet zo veel voor moeten komen. Beetje beta test en dat soort fratsen filter je er uit voordat je live gaat met een game.
Verwijderd
Mwoa, dat vind ik eerlijk gezegd niet bepaald storend. ik heb liever dat ze de bugs in de diverse FP/Hm's en Ops aanpakken. gezien het feit dat KH-47 in de foundry bijna altijd bugged ( whoop, 400% snipes) en dat de 2e Boss van BOI eens aangepakt worden. dat jij om het evrhaal heen gaat door een Fleet pass te gebruiken, en daardoor geen marker ziet vind ik geen game-breakerInflatableMouse schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:00:
[...]
Zo had ik een van die quest markers die niet werd weergegeven. Dat kwam puur omdat ik naar imperial fleet moest reizen, maar de 'next step' werd alleen getriggerd door er met je ship te docken. De emergency fleet pass gebruik ik elke dag wel en zo ook voor die quest. Geen dock met m'n schip en dus geen quest marker. Dat is gewoon een bug. Ik heb zo al 4 of 5 van die dissapearing quest markers gehad, dat vind ik gewoon slecht en zou niet zo veel voor moeten komen. Beetje beta test en dat soort fratsen filter je er uit voordat je live gaat met een game.
Om het verhaal heen gaat? Er staat travel to the imperial fleet, niet dat ik vliegtuigje moet gebruiken hoor. Het zou niet uit moeten maken hoe ik daar kom, bewijst gewoon dat het brak in elkaar zit, er zijn meerdere manieren om er te komen dus waarom een quest trigger aan 1 manier hangen?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:09:
[...]
Mwoa, dat vind ik eerlijk gezegd niet bepaald storend. ik heb liever dat ze de bugs in de diverse FP/Hm's en Ops aanpakken. gezien het feit dat KH-47 in de foundry bijna altijd bugged ( whoop, 400% snipes) en dat de 2e Boss van BOI eens aangepakt worden. dat jij om het evrhaal heen gaat door een Fleet pass te gebruiken, en daardoor geen marker ziet vind ik geen game-breaker
En zoals ik zei, da's dus al 4 of 5 keer gebeurd dat ik geen quest marker had, hoe weet ik dan waar ik naar toe moet? Voor m'n class quest ben ik echt een paar uur aan het zoeken geweest. Geen game breaker zei je? Ga jij effe een paar uur voor jan met de korte achternaam rond rennen omdat je niet weet waar je moet zijn, en dat maal 5. Dan piep je wel anders ... plus al die andere bugs/annoyances?
De game is voor mij dan ook niet meer dan een filler tot GW2 uit komt, ik vind het verhaal wel boeiend en dat hebben ze erg mooi gedaan vind ik, dat is dan de enige reden dat ik het speel. No way dat ik end game ga raiden in Swtor dat interesseert me totaal niet.
Verwijderd
Blijft een mening hea. Misschien meer vocaal zijn? IMHO is er ( iig op The red eclipse)altijd wel iemand bereid je te helpen als je even( figuurlijk) vast zit.
ik wacht iig vol spanning op 1.2. Legacy
Ik wach vol spanning op server changeVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:57:
Blijft een mening hea. Misschien meer vocaal zijn? IMHO is er ( iig op The red eclipse)altijd wel iemand bereid je te helpen als je even( figuurlijk) vast zit.
Ik wacht vol spanning op custom ui
Hi res textures
Hm, ik zou nog kunnen overstappen, hoewel er stiekem toch al best wat uurtjes in mijn huidig pupke is gaan zitten. Twijfel ...Ryatzu schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:35:
Beetje jammer, als je eerder de topic had gevolgd had je kunnen weten dat bijna iedereen op red eclipse zit.
Ook wel de unofficiele dutch server
Dank je. Toch maar "bite the bullet" en overstappen als ik het zo leesSneezzer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:55:
Welkom, tot lvl 50 is het zeker erg leuk!
Ik zat ook op frostclaw, het is geen lege server maar er loggen wel steeds minder mensen in.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Nou, na een paar avondjes trial gespeeld te hebben op de Red Eclipse server overweeg ik SWTOR aan te schaffen ergens in april. De PS3 vreet nog wel wat tijd met FFXIII-2 en KoA: Reckoning
Nou zat ik te kijken naar de prijzen en kom ik het volgende tegen:
SWTOR SE voor €45 ipv €55 bij origins - bij zavvi €37.45
60-day Timecard €26.99 bij origins - bij zavvi €21.95
Nu ben ik benieuwd of jullie je TC kopen bij zavvi of ergens anders?
Zou wel eens willen dat mensen ophielden met het zeuren over downtime die niet zo gunstig uit pakken voor EU. Bioware heeft al meerdere malen aangegeven dat ze de boel plat gooien voor maintenance in de daluren qua drukte op de server, zodat het de meeste mensen goed uitkomt. Het feit dat het hier niet zo gunstig uit komt is dan jammer, maar het is bij een MMO altijd geven en nemen. wees nou eens niet zo egoistisch en hypocriet om daar de hele tijd over te lopen zeuren, er zijn nog meer mensen die het spel spelen naast jezelf.
Ontopic
Heb net met mijn Juggernaut de eindquest gedaan, geweldig episch en natuurlijk mag men me nu Darth noemen
mijn volgende karakter gaat een Bounty hunter worden, die heb ik al op level 16, en bevalt tot nu toe prima. hij gaat levelen in de arsenal tree, maar weet nog niet of dat de beste keuze is. tot nu toe gaat het allemaal erg makkelijk, heb zelfs de eerste 3 elite quests op Hutta gewoon kunnen solo'en
erg grappig.
Ontopic
Heb net met mijn Juggernaut de eindquest gedaan, geweldig episch en natuurlijk mag men me nu Darth noemen
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Sorry hoor maar ze gooiden alle servers Donderdag avond plat vanaf 16.00 tot 21.00 dat is geen daluur dat is prime-time EU
Incorrect. dit was buiten normale maintenance om , om een probleem met de weekendpass dingen te fixen.Ashrah schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:23:
Sorry hoor maar ze gooiden alle servers Donderdag avond plat vanaf 16.00 tot 21.00 dat is geen daluur dat is prime-time EU
Heb het over normale (scheduled) downtime
[ Voor 26% gewijzigd door Visgek82 op 20-03-2012 23:31 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Afgezien van de eerste 2 weken (waarin veel vrij hadden om te kunnen spelen) hoor ik mensen hier niet echt meer over de "normale" downtimes.
Het meer de downtimes tijdens europese prime-time, en om er later achter te komen dat alleen maar was om een of andere minor fix te doen (de weekend pass) maakt het gewoon extra zuur.
(welke volgens meeste mensen ook op een andere tijd had kunnen gebeuren)
Maar dit zie je ook in wow, als ze daar een prime-time fix doen heb je ook in no-time een x-honderd tellende forum post dat het niet kan etc.
En volgens mij zijn daar allemaal game breaking fixes geweest (dont shoot me if im wrong
)
Het meer de downtimes tijdens europese prime-time, en om er later achter te komen dat alleen maar was om een of andere minor fix te doen (de weekend pass) maakt het gewoon extra zuur.
(welke volgens meeste mensen ook op een andere tijd had kunnen gebeuren)
Maar dit zie je ook in wow, als ze daar een prime-time fix doen heb je ook in no-time een x-honderd tellende forum post dat het niet kan etc.
En volgens mij zijn daar allemaal game breaking fixes geweest (dont shoot me if im wrong
[ Voor 15% gewijzigd door Teunis op 21-03-2012 08:44 ]
Ik heb m zelf bij gamecardwinkel.nl gekocht. Dit om de eenvoudige reden dat je hier wel via Ideal kunt betalen en ik (nog) geen creditcard heb. Maar verschillende tweakers hebben goede ervaringen met Zavvi, heb ik wel gelezen in dit topic.Don Juansen schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:55:
Verwijderd
Red Eclipse heeft cookies !Weakling schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:02:
[...]
Hm, ik zou nog kunnen overstappen, hoewel er stiekem toch al best wat uurtjes in mijn huidig pupke is gaan zitten. Twijfel ...
[...]
Dank je. Toch maar "bite the bullet" en overstappen als ik het zo lees
Alleen de Empire dan he ...
Empire ... BOE!!!!!!!Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:31:
Red Eclipse heeft cookies !
Alleen de Empire dan he ...
Ik heb de overstap toch nog niet aangedurft naar Red Eclipse. Lees veel over wachttijden, of is dat iets uit lang vervlogen tijden en komt het niet meer voor?
De kleine 40 uur die ik al in mijn pupke op Frostclaw heb zitten houden me ook nog een beetje tegen, maar ik merk wel dat ik bij de start wat dingen beter had kunnen doen. Dit was o.a. wel verhelderend voor me: http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/post/4637909#4637909
Dus opnieuw beginnen met die kennis zou niet eens zo gek zijn ...
Denk niet dat er ook maar 1 server nog regelmatig queue's heeft... Ik zit op Legions of Lettow, zowat de drukste PVP server (nog steeds makkelijk +250 man op de fleet empire side en vaak ook extra instances op de fleet, gisteren op altje en nog richting de 100 man op dromund kaas) en buiten de eerste maand geen queue's meer gehad.Weakling schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:48:
[...]
Empire ... BOE!!!!!!!![]()
Ik heb de overstap toch nog niet aangedurft naar Red Eclipse. Lees veel over wachttijden, of is dat iets uit lang vervlogen tijden en komt het niet meer voor?
De kleine 40 uur die ik al in mijn pupke op Frostclaw heb zitten houden me ook nog een beetje tegen, maar ik merk wel dat ik bij de start wat dingen beter had kunnen doen. Dit was o.a. wel verhelderend voor me: http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/post/4637909#4637909
Dus opnieuw beginnen met die kennis zou niet eens zo gek zijn ...
Hidden Beks (PvE EU) heeft een gemiddelde aantal van 100-130 in de avond uren op Emp. kant.
Tot op heden geen problemen met HM FP's en/of Ops vinden/maken.
Wat ik wel rete irritant vind, is dat EV 8/Normal bij SOA 8/10 keer bugged...
We hebben deze keurig op farm staan (1 uur tops) maar hoe vaak het niet voorkomt dat je bij F2 de lucht in geslingerd wordt als tank of healer en dat dan de vloer weg valt... of dat je net ff gevangen gezet wordt...
We stonden een keer met 1 DPS en 1 Healer gevangen toen F2 eindigde... F3 dus niet kunnen halen vanwege gebrek aan DPS.. (de laatste healer had geen grote problemen om de boel op te houden als IA)
Tot op heden geen problemen met HM FP's en/of Ops vinden/maken.
Wat ik wel rete irritant vind, is dat EV 8/Normal bij SOA 8/10 keer bugged...
We hebben deze keurig op farm staan (1 uur tops) maar hoe vaak het niet voorkomt dat je bij F2 de lucht in geslingerd wordt als tank of healer en dat dan de vloer weg valt... of dat je net ff gevangen gezet wordt...
We stonden een keer met 1 DPS en 1 Healer gevangen toen F2 eindigde... F3 dus niet kunnen halen vanwege gebrek aan DPS.. (de laatste healer had geen grote problemen om de boel op te houden als IA)
Verwijderd
Heb al maanden geen que meer gezien.Weakling schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:48:
[...]
1 ninja que van 10 man een maand geleden denk ik op een Zaterdag avond.
Ik zou ten alle tijden op een goede server spelen.
Doe ook altijd eerst mijn huiswerk voor dat ik ergens in stap.
Zou zeker naar één van de betere servers overstappen.
Da's mooi!Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:51:
Heb al maanden geen que meer gezien.
Je hebt helemaal gelijk. Met de afgelopen weekend trial een redelijk random server gekozen, want ik had niet het idee dat ik er mee door zou gaan. Wilde in eerste instantie alleen maar even zien wat het spel inhield.Ik zou ten alle tijden op een goede server spelen.
Nou ja, gezien de ranking zou Frostclaw geen hele slechte moeten zijn, maar als de meesten hier op Red Eclipse zitten, dan is dat wel aantrekkelijker.Zou zeker naar één van de betere servers overstappen.
Frostclaw is ongeveer gelijkwaardig aan red eclipse hoor mbt bezetting ed.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:51:
[...]
Heb al maanden geen que meer gezien.
Ik zou ten alle tijden op een goede server spelen.
Zou zeker naar één van de betere servers overstappen.
Ook is de AH niet heel slecht gevuld of een kromme economie.
Dit is echt de beste server idd. Wij zijn met de guild maar geheel opnieuw begonnen daar.BlaSfem0n schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:54:
[...]
Denk niet dat er ook maar 1 server nog regelmatig queue's heeft... Ik zit op Legions of Lettow, zowat de drukste PVP server (nog steeds makkelijk +250 man op de fleet empire side en vaak ook extra instances op de fleet, gisteren op altje en nog richting de 100 man op dromund kaas) en buiten de eerste maand geen queue's meer gehad.
Helaas al 3 dagen niet kunnen spelen. 2e run met dezelfde klasse gaat echt een stuk sneller, in 3 dagen lvl 20 Marauder!
Gewoon daily pvp en shipbattles doen, en door questen...
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
ik weet niet hoor, ik zit op LoL en ik zie zelden >100 man op de fleet. Tijdens levelen kom ik zowat geen hond tegen (tussen de 10 en de 30 spelers wordt aangegeven linksboven) en ik speel alleen tijdens EU primetime. Ik heb wel geteld 2 x een republic gezien 
Market is ruk, crafted items zijn of veel te duur of niet te krijgen (zoals mods, enhancements etc).
Market is ruk, crafted items zijn of veel te duur of niet te krijgen (zoals mods, enhancements etc).
Er zitten meer dan genoeg republics op LoL, heb ik al genoeg gezien op Ilum
.
Kan altijd zijn dat je naar een andere instance wordt verhuisd die minder druk is.
Kan altijd zijn dat je naar een andere instance wordt verhuisd die minder druk is.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=S0CjjaDuuFU]
[ Voor 19% gewijzigd door RocketKoen op 22-03-2012 20:46 ]
Klop maar eens bij me aan als ik online ben, ik kan nog wat maken, ook al is mijn cybertech nog niet op 400.InflatableMouse schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:54:
ik weet niet hoor, ik zit op LoL en ik zie zelden >100 man op de fleet. Tijdens levelen kom ik zowat geen hond tegen (tussen de 10 en de 30 spelers wordt aangegeven linksboven) en ik speel alleen tijdens EU primetime. Ik heb wel geteld 2 x een republic gezien
Die metalen zijn idd wel moeilijk te vinden en ook niet op de WTM
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
cybertech zijn zonder scav. en underworld trading is gewoon niet slim.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 26 maart 2012 @ 01:00:
[...]
Klop maar eens bij me aan als ik online ben, ik kan nog wat maken, ook al is mijn cybertech nog niet op 400.
Die metalen zijn idd wel moeilijk te vinden en ook niet op de WTM
Heb je die crew skills wel dan zijn mats niet zo'n probleem (op de paarse na).
Ik ben enorm blij met cybertech als craftskill op mn 1e char btw.
Alle andere spelers kunnen dan wel lekker re-useable stimms hebben, maar ik kan mn alts telkens van de beste mods/armoring voorzien.
[ Voor 18% gewijzigd door RocketKoen op 26-03-2012 01:34 ]
25,15 euro verzending incl: zowel via zawi als thehut.com
http://www.budgetgaming.n...+the+old+republic_PC.html
http://www.budgetgaming.n...+the+old+republic_PC.html
`SoA HM down. 10/10 HM 7/10NiM, héhé.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Lekker !MrVegeta schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 00:20:
`SoA HM down. 10/10 HM 7/10NiM, héhé.
Wij (EoT) hebben laatst ook alle 8 NiM gecleared.
Door de goede opkomst ook nog 16 mans kunnen doen en KP op 16 HM gecleared.
Nu maar hopen dat we vanavond genoeg man hebben om EV ook nog op 16 HM te kunnen doen.
Veel van onze leden zijn wat inactief geworden, hoogste tijd voor 1.2 lijkt wel.
Myea wij hebben gelukkig wat nieuwe members gekregen maar er zijn ook een paar weggevallen die hopelijk met 1.2 weer terugkomen. Vanavond gaan we hopelijk weer NiM KP/EV doen en NiM 10/10 halen deze week
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dit waren helaas ook mijn ervaringen. De enige keer dat ik Imperial heb gezien was tijdens PvP. Tijdens lvlen nagenoeg geen andere levensvormen gezien ook al ben ik tijdens de launch begonnen met spelen. De server bleek toch vrij vlot doodgebloed. Begon veelbelovend maar SWTOR kon me niet lang genoeg boeien om met plezier verder te spelen.InflatableMouse schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:54:
Que??Hurtebise schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:48:
Oeps, server merge nakend, nu al?
Op LoL is er écht geen populatie probleem hoor, misschien een beetje aan Rep kant, zeker niet aan Imp kant (zondagavond 260-270 man op fleet alleen al).
Tja verbaast me niet zoveel. Ik ben al een paar weken niet meer ingelogd, omdat het spel te weinig te doen heeft max lvl. Het is een geweldig spel tot je 50 bent en wat gear enzo verzameld hebt. Maar daarna gaat het hard bergafwaarts.Hurtebise schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:48:
Blub
Moet ik het helaas mee eens zijn .....
3 chars op 50 nu (Assassin main, Juggernaut, Commando), 2 in volledig Columi 1 in Rakata met offspec set (sin) .., geprobeerd nog een char te levelen en wou spontaan uitloggen
Het is toch meer van hetzelfde, WoW met een SW jasje, terwijl ik toch eerst dacht dat da goed was is het dat uiteindelijk toch niet, hoop dat 1.2 de nodige veranderingen brengt anders is het voor mij ook over en uit in SW:ToR
3 chars op 50 nu (Assassin main, Juggernaut, Commando), 2 in volledig Columi 1 in Rakata met offspec set (sin) .., geprobeerd nog een char te levelen en wou spontaan uitloggen
Het is toch meer van hetzelfde, WoW met een SW jasje, terwijl ik toch eerst dacht dat da goed was is het dat uiteindelijk toch niet, hoop dat 1.2 de nodige veranderingen brengt anders is het voor mij ook over en uit in SW:ToR
Op Scepter of Ragnos gisteren avond (22:00) 16 mensen online in mn guild. en maar 13 in fleet. (Republic)BlaSfem0n schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:05:
Op LoL is er écht geen populatie probleem hoor, misschien een beetje aan Rep kant, zeker niet aan Imp kant (zondagavond 260-270 man op fleet alleen al).
Met 1.2 komen er ranked warzones, waar je rating kan opbouwen. Dan is er voor de PvP spelers die alle gear en levels als hebben tenminste altijd een reden om in te loggen.
Voor de PvE spelers is er nu eigenlijk niks te doen als je al in rakata zit. Behalve dan alts, of daily's doen zodat je met 1.2 een berg credits hebt.
De Legacy Items voor op je schip kosten zo'n 2.5million credits dus
Wordt veel over gespeculeerd, maar ik zie nog nergens staan dat ze het ook gaan doen. Wellicht lees ik er overheen. Op zich lijkt me het geen ramp als het gebeurt. Als straks ook nog eens server change mogelijk is en je met meer mensen op dezelfde plek kunt zijn (wat ik begreep is dat ook een probleem), dan normaliseren de overgebleven servers snel naar lekker volle realms denk ik.Hurtebise schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:48:
Verwijderd
Is het zo'n raar idee om te zeggen dat ze in pvp een maximum aantal van een bepaalde class toelaten? Had gister een gesprek in een warzone waar iedereen tegen me liep te zeuren toen ik zei dat ze max2 van elke class zouden moeten toelaten om het interessant te houden.
Had dit gezegd omdat het zo vaak voorkomt dat ik tegen teams vecht met zoveel sorcerers, operatives, troopers dat gewoon de lol er vanaf is. Heb niks tegen de klasses individueel vindt ook geen 1 class echt overpowered of iets dergelijks maar het maakt de warzones zo saai.
Ik kreeg me toch een scheldkanonnade over me heen met l2p, noob, 'then reroll too them too' (speel zelf gunslinger op rep en tank assasin op emp). Is het echt zo vreemd dat ik dit saai vind?
Had dit gezegd omdat het zo vaak voorkomt dat ik tegen teams vecht met zoveel sorcerers, operatives, troopers dat gewoon de lol er vanaf is. Heb niks tegen de klasses individueel vindt ook geen 1 class echt overpowered of iets dergelijks maar het maakt de warzones zo saai.
Ik kreeg me toch een scheldkanonnade over me heen met l2p, noob, 'then reroll too them too' (speel zelf gunslinger op rep en tank assasin op emp). Is het echt zo vreemd dat ik dit saai vind?
Je bent niet de enige, het is voor mij een van de grootste afknappers in PvP. Ben zelf operative DPS, geen BM gear, draait wel lekker, maar het is dan triest om te zien dat er zo weinig variatie is in matches. De tracer missle gaat igg met de 1.2 patch flink generfed wordenVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:14:
Is het zo'n raar idee om te zeggen dat ze in pvp een maximum aantal van een bepaalde class toelaten? Had gister een gesprek in een warzone waar iedereen tegen me liep te zeuren toen ik zei dat ze max2 van elke class zouden moeten toelaten om het interessant te houden.
Verwijderd
Wat mij betreft hoeven ze niks te nerfen .. ze moeten de zwakkere buffen (maar dit is een andere discussie)Doler schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:18:
[...]
Je bent niet de enige, het is voor mij een van de grootste afknappers in PvP. Ben zelf operative DPS, geen BM gear, draait wel lekker, maar het is dan triest om te zien dat er zo weinig variatie is in matches. De tracer missle gaat igg met de 1.2 patch flink generfed worden.
Het gaat er mij gewoon om... tegen teams spelen met 6 operatives wordt snel saai. Ze kunnen toch wel een soort filter in de WZ plaatsen met max2 per class.
In 1.2 kun je gewoon zelf je team samenstellen. Als iemand dan met 8 sorcs wil spelen moeten ze dat zelf weten.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:35:
[...]
Wat mij betreft hoeven ze niks te nerfen .. ze moeten de zwakkere buffen (maar dit is een andere discussie)
Het gaat er mij gewoon om... tegen teams spelen met 6 operatives wordt snel saai. Ze kunnen toch wel een soort filter in de WZ plaatsen met max2 per class.
Net een beetje de info gelezen over de banks in 1.2...
Leuke opties (repair kosten uit de bank, respec kosten uit de bank) maar benieuwd of ik (als GL) aparte rangen kan geven in de bank of dat de rangen uit de guild gebruikt worden om in de bank toe te wijzen...
Daarbij de kosten wel grappig... (1M voor een xtra tab, weer 1,5M voor nog een tab, en 3,5 voor nog een tab geloof ik)
Leuke opties (repair kosten uit de bank, respec kosten uit de bank) maar benieuwd of ik (als GL) aparte rangen kan geven in de bank of dat de rangen uit de guild gebruikt worden om in de bank toe te wijzen...
Daarbij de kosten wel grappig... (1M voor een xtra tab, weer 1,5M voor nog een tab, en 3,5 voor nog een tab geloof ik)
je gebruikt de guids ranks.Zephyer schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:22:
Verwijderd
Hmmm volgende week vrij, toch maar eens kijken of die patch het hem doet of niet.
Stiekem lijkt die WOW pandorian patch mij ook wel tof. Het gaat mij voornamelijk om de social part of een mmo en die mis ik totaal in swtor, en 9/10 miljoen spelers in WOW heeft dat nou net een beetje meer, echter dat is dan weer geen Starwars lore
Stiekem lijkt die WOW pandorian patch mij ook wel tof. Het gaat mij voornamelijk om de social part of een mmo en die mis ik totaal in swtor, en 9/10 miljoen spelers in WOW heeft dat nou net een beetje meer, echter dat is dan weer geen Starwars lore
Patch is er nog niet, zal nog wel 2 weken minimaal duren.Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 02:50:
Hmmm volgende week vrij, toch maar eens kijken of die patch het hem doet of niet.
Je weet dat je per saldo met ongeveer net zoveel spelers op een server zit als bij WoW (ok, aardige terugloop, maandje of 2 terug danVerwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 02:50:
Ik hoop het, gisteren valor rank 58 gehaald en de weg naar 60 is enorm lang vanaf 50. Daarna zo veel mogelijk BM gear verzamelen voor 1.2 want die heb je nodig om in te ruilen voor War hero gear. Hopelijk wat geluk met de zakjes ook dan heb ik al enkel pieces voor 1.2.Ashrah schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 08:27:
[...]
Patch is er nog niet, zal nog wel 2 weken minimaal duren.
je moet waarschijnlijk ook war hero zijn (valor lvl 70)Grompie schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:39:
[...]
Ik hoop het, gisteren valor rank 58 gehaald en de weg naar 60 is enorm lang vanaf 50. Daarna zo veel mogelijk BM gear verzamelen voor 1.2 want die heb je nodig om in te ruilen voor War hero gear. Hopelijk wat geluk met de zakjes ook dan heb ik al enkel pieces voor 1.2.
Nope, valor rank geeft geen enkel nut meer buiten titels in 1.2. Dus je kan alle gear kopen zonder rank te hebben. Wel zal je voor war hero gear eerst battlemaster pieces moeten hebben eer je warhero kan kopen waar je ook nog eens de nodige war hero medals voor nodig hebt. (Trouwens gelezen dat ze deze in nieuwe patch op pts omhoog hebben getrokken).RocketKoen schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:26:
[...]
je moet waarschijnlijk ook war hero zijn (valor lvl 70)
Ach wij hebben besloten( als guild ) dat de bank op dit moment eigenlijk niets toevoegt en dus ook niet echt bruikbaar is. Repaircosts uit de bank is leuk maar dat betekend dat je eigenlijk als het goed is het zelf betaald.Zephyer schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:22:
Of je nu met 8man de kosten deelt of een pot maakt effect is hetzelfde. Tenzij je natuurlijk mensen die niet raiden wilt laten meebetalen voor de kosten.
In andere spellen was een guildbank leuk omdat je dingen had die voor een guild nuttig waren of voor een groep waarbij iedereen een voordeel uit haalde maar het niet op een handige manier te verzamelen was.
Lava Cores bij WoW, materialen voor je castle in AOC maar hier heb je dat gewoon niet.
Heeft iedereen al de nieuwe aangekondigde features van patch 1.2 gezien?
I read april fools all offer that.. (1 april grap dusKoekjevanLU schreef op zondag 01 april 2012 @ 09:54:
[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 01-04-2012 09:59 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Dat is 1 April grap ja.KoekjevanLU schreef op zondag 01 april 2012 @ 09:54:
Iemand die bereid is om mij een trial invitation te sturen? Mijn email is -edit,thnx!
[ Voor 26% gewijzigd door Vuurvoske op 02-04-2012 21:23 ]
Beroeps brabander
is onderwegVuurvoske schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:04:
Iemand die bereid is om mij een trial invitation te sturen? Mijn email is knip
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2018 14:13 . Reden: op verzoek eigenaar emailadres ]
Erg jammer trouwens dat de helft van de plaatjes niet meer fatsoenlijk gehost staan. Indien nodig kan ik hiermee wel uit de brand helpen?
Beroeps brabander
7uur maintenance vandaag is dit lang of normaal? Vermoed geen patch aangezien PTS nog niet zo lang op is en er nog wijzigingen gebeuren.
7 uur is normaal voor een patch in swtor, duurt soms ook 8 uur of 4 uur ligt aan de grote van de patch. het word geen 1.2 dat is bevestigd door de devs op het swtor forumGrompie schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:04:
7uur maintenance vandaag is dit lang of normaal? Vermoed geen patch aangezien PTS nog niet zo lang op is en er nog wijzigingen gebeuren.
Wel raar dat op het blog op swtor.com gisteravond nog stond dat maintenance tot 13:00 uur zou duren, nu spreken ze op twitter ovwer 16:00.
Laaste post van de TS is van 14 feb, de andere TS 20 maart.
dus weet niet of die nog een nieuwe gaan beginnen of huidige fixen.
-=-
Nog 5 BM tokens te gaan, zucht echt wat een lage drop rate ben onderhand nu rank 72
Verder heb ik weer wow aangeslingerd in het weekend, naast pvpen is voor mijn in swtor niks te beleven.
ben zeer benieuwd naar rated BGs.
dus weet niet of die nog een nieuwe gaan beginnen of huidige fixen.
-=-
Nog 5 BM tokens te gaan, zucht echt wat een lage drop rate ben onderhand nu rank 72
Verder heb ik weer wow aangeslingerd in het weekend, naast pvpen is voor mijn in swtor niks te beleven.
ben zeer benieuwd naar rated BGs.
Heeft iemand een friends trial invite voor mij? Zou het spel graag willen proberen.
Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.