Nog mensen met een friend key voor SWOTR trial? Wil het wel een keer uitproberen!
PM me!
PM me!
En dat is tenminste een eerlijk verhaal.
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Je kan dan altijd nog een nieuw character aanmaken in de andere factie. compleet nieuw verhaal, en je kan in dit spel prima als een healer of tank levelen (door je companions) wat een totaal andere belevenis oplevert.InflatableMouse schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:25:
[...]
En dat is tenminste een eerlijk verhaal.
Ik zal wel zien. Hardcore zal ik nooit meer spelen, die tijd heb ik in WoW wel gehad. Ik doe gewoon relaxed, mischien wat meer pvp en als ik 50 ben en ik verveel me, ga ik weer wat anders spelen zo simpel is dat.
Ik heb totaal niet de illusie dat ik dit heel lang ga spelen en zodra ik dailies moet gaan doen en ander van dat soort gegrind, haak ik af.
Om het maar even heel bot te stellen, dailies (en grinden in algemene zin) is/komt door gebrek aan unieke content en ik weiger om als een of andere neuroot elke dag het zelfde boring kunstje te doen, al helemaal als ik er voor moet betalen!
PvP levert ook 15-25k per battle op en de repair kosten zijn nihil.IlIlIlIlIl schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:59:
ik doe eigenlijk alleen maar pvp en dat levert mij genoeg credits op, ik heb zelfs nog geen enkele pve daily gedaan.
I call bullshit. Ik ben zo goed als full rakata en gister van 100% naar ~10% gegaan,80k repair kost. dat waren een boel wipes.bangkirai schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:59:
Ga je is flashpoint doen met niet zo een denderende groep, 2x dood, repair kosten totaal 60 a 80k per keer.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Anoniem: 57942
Dus eigenlijk moet ik m'n crafting skills gewoon droppen en slicing nemen voor de credits. kan ik dan nog diplomacy nemen zodat ik dark side missions kan doen? Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen namelijk maar crafting is het dus niet waard begrijp ik?Ashrah schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:33:
[...]
PvP levert ook 15-25k per battle op en de repair kosten zijn nihil.
Ben het compleet met Bangkirai eens, op mijn eerste char heb ik Artificing op pijl gehouden tijdens het levelen (blue hilts voor mijzelf en Khem Val van 1-50) en dan heb je echt geen credits over hoor. Mijn 2e character heeft Slicing, UT, Scav en die zat op bijna 4.5 mill op level 50 en heb vanalles van GTN gekocht tijdesn levelen, 3e char Biochem en die houd net iets over maar moet wel oppassen met grotere uitgaven.
Ik hoop het ook, er is een download van circa 15 mb nadat je inlogt vandaag dus ik denk dat er al wat 1.2 voorbereidingen worden getroffen. Dan denk ik dat 1.2 toch wel deze week op de PTS komt. Maargoed, patchnotes zijn in het verleden vaak aangepast dus ik denk dat ze dat met deze ook doen en er meerdere versies van 1.2 op de PTS komen.Potame schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:20:
Ik hoop dat er snel wat patchnotes komen van 1.2. Ik begin steeds meer te irriteren aan de staat van PVP als ik met m'n sniper speel. Teveel classes hebben belangelijke defensive cooldowns of utility dat ze gewoon een enorm voordeel hebben t.o.v. m'n snipertje
[ Voor 8% gewijzigd door Teunis op 13-03-2012 11:04 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Dat kan zijn maar:IlIlIlIlIl schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:10:
de bedragen om je speeder license te leren zijn prima te doen, het lijkt veel maar een avondje questen geeft je genoeg credits. Met mijn gunslinger kon ik elke license gewoon betalen zonder te hoeven sparen
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Het is ook wat ik ondervind in pvp als sniper, en dat moet echt veranderen in 1.2. Het is echt niet leuk wanneer ik een 2.5 sec Ambush cast en dan ~750 damage doe op een Shadow, of een "Deflect" krijg. Dus sniper damage moet meer op internal/tech damage worden omgezet of ze moeten standaard 75% armor penetration erbij krijgen ofzo.Ashrah schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:21:
Ben ik niet met je eens Potame, als sniper ben je de pineut maar de meeste andere classes doen tech/internal damage ipv physical en die gaan dwars door armor heen.
Hmmm.... ik had een avondje met pugs een OP gedaan, repairen van mijn gear was in totaal zo'n 100k.... dan gaat het best hard (ik heb geen tijd om elke keer de dailies te doen, of grinden voor geld).RDhits schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:36:
Jah ik vind het wel goed dat het zo duur is. Tenzij je elke 4-5 levels gear koopt van de GTN, kom je nooit in cashproblemen. Heb je dit wel, doe je een paar spacemissions of flashpoints/quests en you're good to go.
Tenzij je heel actief bent met craften, kan ik me niet voorstellen dat je heel veel problemen gaat krijgen om je speeder te bemachtigen.... En zelfs dan moet het geen probleem zijn, mits je je crafted gear goed verkoopt.
Ik craft veel (250 op Armstech + de 2 gathering) en ik groep niet (heb geen zin in wipe na wipe in flashpoints en heroic quests). Toch heb ik steeds genoeg geld. Je moet gewoon voorzichtig zijn.bangkirai schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:59:
[...]
Je bedoelt met dom spelen zeker: proberen te gaan craften......(of absoluut niet met spelers groepen, die slechte gear hebben in flashpoints..)
Ik zie namelijk, dat de enige spelers die wel credits hebben meestal in het kleine kampje zitten, die alleen dingen zitten te gatheren en te verkopen en absoluut niks craften.
Laten we wel wezen: met craften valt geen geld te verdienen, blauw gevonden schematics, die je 2x reversed hebt, verkopen niet. bouwkosten van zulke items zijn al snel 100 tot 120k, niemand, die ze koopt, want orange gear met daily enchancements en gekochte mods zijn beter.
De investeringen om zo een paarse schematics te krijgen, zitten rustig tegen de 500 a 1mil credits aan, die kosten kun je al helemaal niet terugvragen.
Jaja, dan kun je aan lower levels spullen verkopen, dat levert wel iets op, maar ook niet superveel.
Laten we wel wezen: ALS je GOEDE gear hebt, zijn de repair kosten gewoon belachelijk en zelfs zonder dood te gaan, krijg je toch behoorlijk snel, dat je een repair nodig hebt.
Wil je dat met dailies terugverdienen, zit je toch snel aan de 2 uur dailies te doen per repair.
Zoveel leveren ze namelijk absoluut niet op per uur speeltijd voor de gemiddelde speler.
Ga je is flashpoint doen met niet zo een denderende groep, 2x dood, repair kosten totaal 60 a 80k per keer.
Je zit in dit spel dus gewoon te grinden voor de repairs op dit moment, vooral als je ook tijd en credits investeert om toch verbeterde schematics te krijgen (stel namelijk, dat ze verbeterd worden)
Koop je nog is een leuke scooter, ben je ook zo door je geld heen.
Op die guild summit, liet bioware geloof ik weten, dat 95 percent van de spelers minder dan 1mil credits heeft, kunnen ze dus 15x reparatie kosten spenderen......
Oh en dan hebben we het nog niet over respec kosten kwijt, doe er zelf niet aan, maar sommigen willen graag vaker respeccen en die kosten lopen ook zeer rap op. (meestal doen ze het om gebrek aan tank/healer op te vullen)
Tuurlijk, als je lekker "asociaal" speelt: dus absoluut niet met mensen teamen in flashpoints, die nog geen goede gear hebben(maar alleen met je eigen buddies, die ook strak in de gear zitten), totaal niks aan craften doet(dat doen andere sukkels wel), ach dan heb je vast geen geldgebrek. (is niet persoonlijk bedoeld hoor!, maar deze speelstijl levert wel meer credits op)
Speel je het een beetje op een "normale" gemiddelde manier, dus flashpoint groepen joinen, terwijl sommige nog maar net 50 geworden zijn, raids doen met mensen die nog nauwelijks ervaring hebben, toch gaan craften, gewoon omdat je het leuk vindt.
Dan kom je er rap achter, dat je al snel aan credits aan het grinden bent elke dag.
PS: tijdens het levelen krijg je best wel geld door de vele questen, die je doet. (echter dat geld vliegt wel weg, als je de craftskills hebt en gebruikt, waarbij je companions op missie stuurt)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Origin is duur en traag(met ideal), dan kun je beter bij g2play ofzo zijn.roeltjow schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:59:
Ik ben bezig met de trial waar ik volgens mij nog 1 of 2 dagen van over heb, daarna ga ik het spel denk aanschaffen.
kan ik hem het beste aanschaffen via de website zelf? (krijg ik dan gelijk mijn key binnen) of moet ik hem toch ergens bestellen en dan wachten totdat ik de game binnen heb.
(als er iemand anders een goedkope online shop weet voor swtor ik hoor het graag)(origin? gebruik dat nooit)
Ik vermaak me heel goed met een Bountyhunter en vind het verhaal ook goed in dit spel
[ Voor 37% gewijzigd door RocketKoen op 13-03-2012 13:23 ]
Ja, leuk he pvp als je je moet focussen op de zwakke targets de hele warzone... Ik kan ook enorm veel damage doen op undergeared clothies of gunslingers, net zoals iedere andere class in dit spel.Jullie doen echt iets verkeerd met je snipers hoor...
Slechte spec, rotation of gear. Of gewoon geen skill natuurlijk.
Ik zit in champion gear op mn gunslinger (sharpshooter spec) en ik own in PvP.
Gewoon niet focussen op de tank, maar op de healers en DD. Levert 2-4k dmg hits op. Vooral als je een paar instant procs kan gebruiken heb je een enorme burst. Targets die sterke defensive cooldowns gebruiken ignore je of CC je.
kan je geen gametime kopen met ideal of paypal dan? dat is slechtRocketKoen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:10:
[...]
Origin is duur en traag(met ideal), dan kun je beter bij g2play ofzo zijn.
Als je geen creditcard hebt, vergeet dan niet om een gametimecard te kopen, anders kun je nog niks.
Als je pay pall gekoppeld is aan je bankrekening, kun je ook pay pall gebruiken ipv een credit card.RocketKoen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:10:
[...]
Origin is duur en traag(met ideal), dan kun je beter bij g2play ofzo zijn.
Als je geen creditcard hebt, vergeet dan niet om een gametimecard te kopen, anders kun je nog niks.
Shuttle st20g5
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Tja, een voorbeeld van een lvl 20 char mbt geld is wel makkelijk. Je hoeft je dan helemaal nog geen zorgen te maken over gear repair (of het wel/niet doen van daily quests), het craften/gatheren op lvl 250 is ook nog niet zo duur. Op lvl 400 moet je wel FP en OPS spelen voor de crafting spullen die daar droppen dus niet groepen betekend gewoon dat je geen end-game spullen kunt maken.lanerios schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:03:
[...]
Ik craft veel (250 op Armstech + de 2 gathering) en ik groep niet (heb geen zin in wipe na wipe in flashpoints en heroic quests). Toch heb ik steeds genoeg geld. Je moet gewoon voorzichtig zijn.
Natuurlijk zal het soms de ene keer beter gaan dan de andere keer, maar daar doe je niks aan. Het is gewoon heel goed opletten. En helaas hangt het ook zeer veel van de server af. Als je veel concurentie hebt, dan is het gewoon lastiger.
Daarom ben ik blij dat ik op een rustige server zit. (dit gaat om een level 20 voorbeeld)
De wipes komen vooral door mij. Ik ben zo'n altoholic dat ik gewoon mezelf de tijd niet gun om de class te leren kennen. Dus het is GEEN commentaar op de gemiddelde speler.
[ Voor 6% gewijzigd door Sneezzer op 13-03-2012 15:01 ]
En dan op level 25 je eerste mount a 45k skill + 8k voor de mount, op level 40 100% mount voor 200k + 50k mount (of was het 250k?) etc.lanerios schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:03:
[...]
Ik craft veel (250 op Armstech + de 2 gathering) en ik groep niet (heb geen zin in wipe na wipe in flashpoints en heroic quests). Toch heb ik steeds genoeg geld. Je moet gewoon voorzichtig zijn.
Natuurlijk zal het soms de ene keer beter gaan dan de andere keer, maar daar doe je niks aan. Het is gewoon heel goed opletten. En helaas hangt het ook zeer veel van de server af. Als je veel concurentie hebt, dan is het gewoon lastiger.
Daarom ben ik blij dat ik op een rustige server zit. (dit gaat om een level 20 voorbeeld)
De wipes komen vooral door mij. Ik ben zo'n altoholic dat ik gewoon mezelf de tijd niet gun om de class te leren kennen. Dus het is GEEN commentaar op de gemiddelde speler.
Voor die heroic skill moet je een active companion hebben en de cooldown is 20 mins. In de meeste pvp is ie dus niet te gebruiken.Teunis schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:01:
... Over 1.2 ben ik nog niet zeker. kan me nu al voorstellen een Assin/Operative met Force Choke, of ik nu al kans heb om iets te doen voor dat ik dood ben (en das met 611 exp)
en dan weten we nog niet eens wat rest van de mixes zullen worden. (een sorc met force jump plz)
Maar serieus, ben benieuwd hoe deze vorm toons niet compleet OP worden.
....
Shuttle st20g5
Ik kreeg een mailtje van blizzard dat als ik nu me account weer activeer krijg ikSneezzer schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:36:
Hmmm heb het gevoel dat ze bij EA niet helemaal tevreden zijn met het aantal spelers cq bang zijn er veel te verliezen aan bijv. GW2.
Eerst al de friends keys en nu de weekend try-outs...
[ Voor 18% gewijzigd door Streepje op 13-03-2012 17:06 ]
Iemand heeft het heet gekregen onder zn voeten....IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:05:
[...]
Ik kreeg een mailtje van blizzard dat als ik nu me account weer activeer krijg ik
FREE account upgrade to the Cataclysm expansion.
One character instantly boosted to level 80, including gear and skills.
7 FREE days game-time to try it all out!
Free Character move to your realm & faction
Ik vind die invite a friend van bioware dan nog wel mee vallen
Same here!Vads schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:01:
Indien iemand nog in aanmerking wil komen voor de FRIENDS OF STAR WARS™: THE OLD REPUBLIC™ TRIAL; ik kan er nog steeds drie vrij uitnodigen
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Anoniem: 251710
Maar serieus, zonder er een wow discussie van te maken want dat hoòrt niet in dit topic natuurlijk, maar hoe hard haal je je eigen game onderuit door gewoon level 80's uit te gaan delen.IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:05:
[...]
Ik kreeg een mailtje van blizzard dat als ik nu me account weer activeer krijg ik
FREE account upgrade to the Cataclysm expansion.
One character instantly boosted to level 80, including gear and skills.
7 FREE days game-time to try it all out!
Free Character move to your realm & faction
Ik vind die invite a friend van bioware dan nog wel mee vallen
Was ook niet bedoeld om een discussie te starten maar om de mensen die roepen dat Swtor gaat floppen omdat ze nu al trials aanbieden en een free to play weekend houden te laten zien wat blizzard doet met ex spelersAnoniem: 251710 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:03:
[...]
Maar serieus, zonder er een wow discussie van te maken want dat hoòrt niet in dit topic natuurlijk, maar hoe hard haal je je eigen game onderuit door gewoon level 80's uit te gaan delen.
SWOTR hoeft echt geen zeer goede game te zijn om mij bij Wow weg te houden.
Wow zelf is gewoon een gesloten boek.
Niet daat SWTOR nu de beste MMORPG ooit is, maar met 1.2 straks vermaak ik me nog wel even.
Onze guild wordt alleen maar groter, komt ook misschien omdat andere guilds wat uit elkaar vallen maar goed.RMB schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:51:
Ik ben net nog eens online geweest maar het spel lijkt een beetje leeggelopen te zijn, erg jammer!
Helaas ga ik hierdoor niet verder met mn lvl 34 warrior, chapter 1 was erg leuk om te spelen!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
ik denk dat veel mensen ook nog een beetje heen en weer swappen tussen verschillende servers, de server waar ik op speel ging van heavy load naar high en is zelfs een poosje standaard geweest, begint nu weer een beetje vol te lopen.Ik ben net nog eens online geweest maar het spel lijkt een beetje leeggelopen te zijn, erg jammer!
Helaas ga ik hierdoor niet verder met mn lvl 34 warrior, chapter 1 was erg leuk om te spelen!
Ik heb sinds vanavond een 50 rep en 50 imp op The Red Eclipse. Ik speel voornamelijk pvp en ik switch als er niet genoeg mensen zijn aan de ene kant of als de skills van de spelers aan de andere kant echt slecht zijn.IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:11:
[...]
ik denk dat veel mensen ook nog een beetje heen en weer swappen tussen verschillende servers, de server waar ik op speel ging van heavy load naar high en is zelfs een poosje standaard geweest, begint nu weer een beetje vol te lopen.
het kan ook zijn dat mensen van side switchen op de server waar ik speel switchen een boel naar de republic side met de reden *de repubic side heeft wat meer gezelligheid en aardigere mensen*
Ah, het gaat erom dat ze je de uitbreiding Cataclysm leveren met een level 80 zodat je onmiddellijk aan de nieuwe content van Cataclysm kunt beginnen zonder een nieuwe level 1 te rollen, onafhankelijk of dat Goblin of Worgen is, want doen moet je nog altijd door de content van Vanilla WoW, Burning Crusade en Wrath of the Lich King. Dat zijn dingen die je al gedaan hebt en die mensen kunnen tegenhouden om het opnieuw te gaan spelen. Vergeet niet dat max level 85 is nu in WoW en dat WoW veel meer endgame heeft dan SWTOR.Anoniem: 251710 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:03:
[...]
Maar serieus, zonder er een wow discussie van te maken want dat hoòrt niet in dit topic natuurlijk, maar hoe hard haal je je eigen game onderuit door gewoon level 80's uit te gaan delen.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Spelers geven vaak meer uit aan free 2 play games, dan aan subscribe models.DarthDavy schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 08:05:
[...]
Ah, het gaat erom dat ze je de uitbreiding Cataclysm leveren met een level 80 zodat je onmiddellijk aan de nieuwe content van Cataclysm kunt beginnen zonder een nieuwe level 1 te rollen, onafhankelijk of dat Goblin of Worgen is, want doen moet je nog altijd door de content van Vanilla WoW, Burning Crusade en Wrath of the Lich King. Dat zijn dingen die je al gedaan hebt en die mensen kunnen tegenhouden om het opnieuw te gaan spelen. Vergeet niet dat max level 85 is nu in WoW en dat WoW veel meer endgame heeft dan SWTOR.
Ik begin me af te vragen of het subscription based model van de klassieke MMORPG niet op zijn laatste beentjes begint te lopen. Mijn neefje van twaalf en nog een grotere Star Wars fan dan mij: "ik vind dat stom dat je daar maandelijks moet voor betalen." Het is ook niet eenvoudig om van een twaalf tot zestienjarige een maandelijks bedrag te betalen om één spelletje te spelen. En dat is een enorme doelgroep voor Star Wars die gepasseerd wordt. Plus, die doelgroep consumeert spellen ook meer en meer. De ganse game industrie trouwens: ik ben daar voor mezelf ook bewust van. Terwijl vroeger een game makkelijk ettelijke maanden op mijn harde schijf geparkeerd kon staan, moet het nu al een echte topper zijn om het langer dan een week uit te houden. Er is ook zoveel te gamen en games zijn echte consumptieproducten geworden. Je pakt er één, je speelt het tot het één keer uit is of tot je interesse maar een heel klein beetje begint te verslappen, want ondertussen zijn er weer tien andere games die staan te springen om door mij uitgeprobeerd te worden. Ook dat strookt niet met een duurzaam abonnementsplan voor één enkele game.
Ik heb nu een zes maandelijks abonnement voor SW:TOR lopen en ik kan niet met zekerheid zeggen of deze een dikke vier maanden nog verlengd gaat worden. Veel zal natuurlijk van de nieuwe content afhangen.
Wees eerlijk runnen mensen nu nog BoT of BWD? WoW heeft ook maar 2 actuele End-Game raids de anderen zijn alweer achterhaald.DarthDavy schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 08:05:
[...]Vergeet niet dat max level 85 is nu in WoW en dat WoW veel meer endgame heeft dan SWTOR.
[ Voor 15% gewijzigd door Ashrah op 14-03-2012 08:34 ]
Voor mijn beeldvorming: hoeveel mensen zijn er eigenlijk ongeveer 's avonds op jullie server online, in de Fleet? Op mijn server is dat tussen de 30 en 50 (Sith'ari; Republic). Op Empire is dit iets hoger. Niet echt veel naar mijn idee. Hoe ziet dit er op andere servers uit?MrVegeta schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:07:
[...]
Onze guild wordt alleen maar groter, komt ook misschien omdat andere guilds wat uit elkaar vallen maar goed.
Gisteravond telde ik 180 aan Emp kant rond 10 uur en 150 aan Rep kant. Dit is op The Red Eclipse.KoekjevanLU schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:04:
[...]
Voor mijn beeldvorming: hoeveel mensen zijn er eigenlijk ongeveer 's avonds op jullie server online, in de Fleet? Op mijn server is dat tussen de 30 en 50 (Sith'ari; Republic). Op Empire is dit iets hoger. Niet echt veel naar mijn idee. Hoe ziet dit er op andere servers uit?
Dat ook ongeveer op Hydian WayBlaim schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:12:
[...]
Gisteravond telde ik 180 aan Emp kant rond 10 uur en 150 aan Rep kant. Dit is op The Red Eclipse.
man of 60-70 op mijn server, republic.KoekjevanLU schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:04:
[...]
Voor mijn beeldvorming: hoeveel mensen zijn er eigenlijk ongeveer 's avonds op jullie server online, in de Fleet? Op mijn server is dat tussen de 30 en 50 (Sith'ari; Republic). Op Empire is dit iets hoger. Niet echt veel naar mijn idee. Hoe ziet dit er op andere servers uit?
Lol, ik zei niet dat het gaat floppen. Ik stelde alleen dat ze wellicht niet geheel tevreden zijn over het aantal spelers cq anticiperen op de GW2 launch.IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:45:
[...]
Was ook niet bedoeld om een discussie te starten maar om de mensen die roepen dat Swtor gaat floppen omdat ze nu al trials aanbieden en een free to play weekend houden te laten zien wat blizzard doet met ex spelers.
Idem op frostclaw (al tikken we vaak ook over de 200 aan imp kant).Blaim schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:12:
[...]
Gisteravond telde ik 180 aan Emp kant rond 10 uur en 150 aan Rep kant. Dit is op The Red Eclipse.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Red eclipse is waar www.gotswtor.nl ook zitDon Juansen schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:57:
Dankzij een tweaker hier kan ik een weekje SWTOR-trail spelen! Vanavond de eerste uutjes spelen![]()
Besloten voor een PvE server te gaan (geen zin in griefing/camping).
Op torstatus.net hebben Red Eclipse, Nightmare Lands, Frostclaw een redelijke status.
Ik kan hier echter niet echt zien of Imp/Rep verhouding beetje gelijk is, weet iemand daar meer over te zeggen?
Nu speel ik graag een ranged dps/healer type, en kom ik dan uit op Sorc/Sage. Ik lees hierover dat er al erg veel van deze chars zijn en dat ze wellicht 'OP' zouden zijn. Ga ik hier problemen mee krijgen qua 'grouping' of valt het wel mee?
Speel sowieso graag een class die uitdagend is in zijn specs/speelwijze, dus niet no-brainer rotations.
Oei wij hebben hem nu ook neer (weekje of 3 geleden). Na wat oefening moet het toch zeker te doen zijn?MrVegeta schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:42:
Ugh ons lukt het nog steeds niet, paar wipes op 8% nu
[ Voor 25% gewijzigd door Paterpor op 14-03-2012 16:12 ]
Volgens mij faalt er wat dpsPaterpor schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:07:
[...]
Oei wij hebben hem nu ook neer (weekje of 3 geleden). Na wat oefening moet het toch zeker te doen zijn?
Edit: Onze grootste progressie maakten we toen we in phase 2 op elkaar gingen stacken. Overzicht veel groter en dus een cleanere phase overgang. Phase 3 vind ik persoonlijk een eitje.
Ik weet niet hoe de verdeling is, maar Frostclaw heeft iig een gezonde Empire populatie. Gezien het feit dat het PvE is, doet de verhouding er verder niet zozeer toe naar mijn idee. Zolang als je maar binnen de faction zit met een goed spelersaantalDon Juansen schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:57:
Dankzij een tweaker hier kan ik een weekje SWTOR-trail spelen! Vanavond de eerste uutjes spelen![]()
Besloten voor een PvE server te gaan (geen zin in griefing/camping).
Op torstatus.net hebben Red Eclipse, Nightmare Lands, Frostclaw een redelijke status.
Ik kan hier echter niet echt zien of Imp/Rep verhouding beetje gelijk is, weet iemand daar meer over te zeggen?
Nu speel ik graag een ranged dps/healer type, en kom ik dan uit op Sorc/Sage. Ik lees hierover dat er al erg veel van deze chars zijn en dat ze wellicht 'OP' zouden zijn. Ga ik hier problemen mee krijgen qua 'grouping' of valt het wel mee?
Speel sowieso graag een class die uitdagend is in zijn specs/speelwijze, dus niet no-brainer rotations.
Zelfs op een pve server heb je end-game open world pvp(Ilum) en als dit dan zo is geimplementeerd dat de kant met de meest popjes altijd wint is dat wel een probleem. BW heeft dit trouwens erkent en Ilum overbodig gemaakt.psychodude schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 07:43:
[...]
Ik weet niet hoe de verdeling is, maar Frostclaw heeft iig een gezonde Empire populatie. Gezien het feit dat het PvE is, doet de verhouding er verder niet zozeer toe naar mijn idee. Zolang als je maar binnen de faction zit met een goed spelersaantal.
Shuttle st20g5
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Anoniem: 86703
Hear hear,Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:27:
Verder baal ik er stierlijk van dat ik een lvl 50 char heb op een server die nagenoeg dood is.
Dus mensen als men begint: begin niet op the Kumurgah. Zelfs de grootste guild daar heeft opgegeven.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Wat is je ping/latency naar de US server?Korras schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:59:
Kellers Void, US server. onze guild heeft momenteel 3 verschillende raid-groepen, en mensen zat om die allemaal 2 keer per week te doen.
tot nu toe een aantal Server First gehad: EV NM, en EV met 16 man.
dus een spookserver is het totaal niet. behalve onze guild, zijn er nog 2 grote guilds actief op deze server.
ik zit nu op mn werk, dus kan het niet precies controleren. maar last van lag heb ik nog niet gehad, en Soa toch al een aantal keer neergehaald.Blaim schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:10:
[...]
Wat is je ping/latency naar de US server?
En The Red Eclipse is nagenoeg 45/55 Rep/Imp atm. Dus goed gebalanceerd en aan allebei de kanten is zat te beleven met genoeg aanwezige. Wel veel Spanjaarden op de server, doe met die informatie wat je wilt.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Terechte klacht. Ze zullen daar wel hun redenen voor hebben, maar het kan echt niet dat je voor je klanten op prime time de deur tijdelijk op slot doetPotame schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:20:
ja hoor... servers plat tijdens prime time in europa...Beetje schandalig
[ Voor 11% gewijzigd door Tripp op 15-03-2012 21:45 ]
Het was ter voorbereiding op het free to play weekend ................ is gewoon schofterig.Tripp schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:41:Terechte klacht. Ze zullen daar wel hun redenen voor hebben, maar het kan echt niet dat je voor je klanten op prime time de deur tijdelijk op slot doet.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Helemaal mee eens, ik heb in protest ook mijn subscription gecancelled, staat nog 3 dagen op, daarna maar even een weekje niet betalen. Als al die mensen die in the thread op de officiele forums hier ook mee hebben gedreigt dit ook doen, geeft dit hoppelijk een signaal af ..Ashrah schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:21:
[...]
Het was ter voorbereiding op het free to play weekend ................ is gewoon schofterig.
Vind dit idd ook erg grof, had al een maand geleden mijn subscription gecancelled omdat ik er even genoeg van had nu toch opnieuw beginnen spelen met nog 3 maanden subscription te gaan was eerst van plan te verlegen maar nu begin ik toch te twijfelen of ik het ga doen. Patch 1.2 gaat heel erg sterk mogen zijn om mij te kunnen houden.Linor schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:04:
[...]
Helemaal mee eens, ik heb in protest ook mijn subscription gecancelled, staat nog 3 dagen op, daarna maar even een weekje niet betalen. Als al die mensen die in the thread op de officiele forums hier ook mee hebben gedreigt dit ook doen, geeft dit hoppelijk een signaal af ..
Ik zit ook op Dune Bantha. En ben te beroerd om een nieuw char aan te maken. zoveel speel ik nou ook weer niet. (gezin en zoAnoniem: 86703 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:41:
[...]
Hear hear,
Ik heb het zelfde probleem. Lvl 50 char op een server waar op piektijden een man of 20 aanwezig is op de fleet (empire). Na 4 weken 50 slechts 1 FP kunnen doen, te kansloos voor woorden.
Zet Dune Bantha dus ook maar op de lijst van spookservers.
Ben maar een nieuwe char begonnen op een andere server. Hoop dat de populatie daar wel een beetje op peil blijft.
We will be right back with Manny_Moare !
Ah, beter lezenAshrah schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:56:
Trash hit 2 keer, Saber strike 1
Maar als er geen verschil is ... waarom zijn er dan verschillende en hebben ze level requirements?Walance schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:52:
Dat is het hele punt van oranje items.... alle stats komen van de mods. Op deze manier kun je gewoon de armor/wapen pakken die je het mooist vindt en deze blijven upgraden. Je kunt dan dezelfde armor van level 1 t/m level 50 blijven gebruiken.
[ Voor 24% gewijzigd door InflatableMouse op 17-03-2012 12:18 ]
Jup, gebeurd ontzettend vaak. Wat wij vaak doen is 1 healer op de eerste persoon (lightning ball) zetten en healer 2 healed de tweede persoon (lightning ball). Ik zag op de video dat de healer wat traag was met het healen van de persoon die geraakt wordt door de lightning ball (probeer je heal te timen met het moment dat ze de ball of lightning soaken). Je moet die persoon binnen 2-3 seconden boven de 10k health zien te krijgen. Zolang iemand boven de 10k health heeft, overleeft diegene de whirlwind.Anoniem: 251710 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:42:
Omdat onze foute vrienden aan de verkante keer plots 4 NM kills in EV hadden geninja'd (RoT) moesten we aan de superieure kant (EoT) natuurlijk ook NM gaan doen.
4/5 EV NM was niet zo heel moelijk, maar toen SOA.
Gewoon gek worden van de random dmg ... Zo de laatste try nog eens terug zitten kijken.
En je bek valt open van verbazing.
Over random gesproken, 3 x op rij gaat een speler die net de lightning ball pakte binnen 3 seconden in de whirlwind.
YouTube: SOA NM 8 man, Balls of lighting - Whirlwind madness
Om gek van te worden.
Ok kijk eens naar de laatsteJerry schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:04:
[...]
Jup, gebeurd ontzettend vaak. Wat wij vaak doen is 1 healer op de eerste persoon (lightning ball) zetten en healer 2 healed de tweede persoon (lightning ball). Ik zag op de video dat de healer wat traag was met het healen van de persoon die geraakt wordt door de lightning ball (probeer je heal te timen met het moment dat ze de ball of lightning soaken). Je moet die persoon binnen 2-3 seconden boven de 10k health zien te krijgen. Zolang iemand boven de 10k health heeft, overleeft diegene de whirlwind.
Wij laten meestal iemand de callouts doen voor lightning balls (1ste naam gaat links, 2de naam gaat rechts). Zo bepalen wij ook het healen: 1ste persoon soaken (healer 1), 2de persoon soaken (healer 2). De tank wordt ondertussen gehealed door de AOE heal die ik neergooi.
Jup, daarom bedoel ik ook pre-castenAnoniem: 251710 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:19:
[...]
Ok kijk eens naar de laatste
YouTube: SOA NM 8 man, Balls of lighting - Whirlwind madness
Daar zit letterlijk niet meer dan 2 seconden tussen, nog voor dat ik mijn heal op hem wou casten zat hij al in de whirlwind.
Ik denk dat ik een beter tactiek gevonden heb.
Iedereen moet randje 1e - 2e ring gaan staan en naar buiten lopen als de lightning ball komt.
Speler 1 naar links, speler 2 naar rechts.
Dan wachten op de whirlwind, en dan na de whirlwind de ball pakken.
Want zoals je het hier op de video ziet is er echt niet tegen op te healen.
[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 17-03-2012 15:36 ]
Power is allebij en algemeen, Force power is voor Sith/Jedi en Tech power voor Trooper/BH/Smuggler/IAInflatableMouse schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:56:
[...]
Maar als er geen verschil is ... waarom zijn er dan verschillende en hebben ze level requirements?
En nog een (n00b) vraag, ik lees me suf maar het is nogal verwarrend. Power als stat, is dat puur voor tech power en dus onbruikbaar voor een assassin?
Want als ik in m'n tooltips kijk zie ik voor m'n Sith Assassin ook power staan, maar als ik mods toevoeg met power zie ik niets veranderen?
[ Voor 0% gewijzigd door Ashrah op 19-03-2012 09:52 . Reden: spelling ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
[ Voor 8% gewijzigd door YopY op 19-03-2012 10:30 ]
Dit is nou eenmaal een MMO genre en hier zal geen verandering in komen. Alleen nieuwe features wat bij SWTOR dan uniek is zoals de ingame keuzes, voices etc.YopY schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:30:
Ik heb het spel dit weekend geprobeerd tijdens de free trial. Ik ben al jaren op zoek naar een MMO die ook leuk is. Grafisch is het spel goed, verhaaltechnisch is het spel goed, qua 'narration' is het spel goed, quests zijn een stuk boeiender dan 'kill 10 rats', maar... qua gameplay is het meer van hetzelfde, loop een half uur heen en weer en vermoord mobs, wat voornamelijk (tenminste bij mij) staren naar aflopende countertjes onderin is en op de quick keys drukken. En dat is niet mijn ding.
Heroic quests, flashpoints... werden (blijkbaar?) niet of nauwelijks gedaan, maar het kan zijn dat ik gewoon op een rustige server zat. En het spel werd gewoon langzamer / meer 'tedious' na level 10. MMO's zoals dit zijn gewoon niet voor mij. Of ik moet gewoon een club vrienden vinden waar ik het mee kan spelen.
Het lijkt me iig wel een geslaagde trial; ik kon eens kijken wat het was voordat ik de E75 investering erin deed. Ik vind het het geld niet waard.
\[/random post]
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Neu verschil is dat het wat meer endurance heeft en minder willpower, en dan +defense ipv crit of zo. Gear is ook niet zo'n groot probleem, er dropt genoeg om te blijven vervangen. Ik wilde graag die resolve mods vervangen met force wielder mods op 5 oranje items, maar het is gewoon niet te krijgen. Als ik nu al die mods wil vervangen kost me dat 40 of 50 commendations, zoveel krijg je er niet eens in een gebied en bovendien betekent dat ik commendations moet kiezen ook als ik een goeie gear upgrade krijg voor mij of voor m'n companion.Ashrah schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:18:
Tot level 35-40 is er ook niet echt tankgear, probeer een shield te pakken te krijgen en zorg ervoor dat je ten alle tijden Dark Ward actief hebt (12sec cd, 8 charges ofzo). Shield heb je nodig vanwege die shieldchance/extra absorb, planeet na Nar Shaddaa is Tatooine? daar krijg je Andronikus Revel die is voor een Tankasin een erg goede companion omdat ie veel en ranged dps doet.
Een echte healer companion krijg je pas aan het einde van de planeet Hoth.
Hoop dat dit je een beetje helpt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq