Je kan toch maar 1 Champion bag hebben? Of is dat veranderd? Zelfde toch voor Battlemaster?Sneezzer schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:10:
[...]
Epic FP gear gaat je niet echt helpen in pvp... je mist namelijk de expertise stat.
Je kunt vol columni zijn, maar dan nog verlies je (normaal gesproken) van iemand met een paar centurion pieces.
Tevens zul je als healer spec wat moeite hebben om genoeg dps output te hebben voor de HM's waardoor de baas vaak zal enragen. Zowiezo lijkt het me handiger om als healer een FP in te gaan, die worden vaker gezocht dan dps
Het sparen van champs bags voordat je 50 wordt lijkt mij een verstandigere oplossing.
Zozo gisteren 4/5 NM EV gehaald en HM Soa! Eindelijkwat uitdaging met soa maar op NM alles in een keer neer. Wat ik mij afvroeg, wat is nu het verschil qua loot tussen NM en HM? NM gaf ons 2 columi en rakata. Maar dat gaf het ons op HM ook. Wat is het nut dan van NM?
Euhm., die Bags zijn toch uniek? Dus je kan ze toch niet opsparen? Het maximum is 1 bag en 1000 wz en 100 merc commendations? Of is dit sinds kort veranderd?Anoniem: 327746 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:16:
Dat had ik inderdaad al verwacht dus heb er nu al 3 in mn kluis liggen
Maakt weinig uit de boss wel of niet enraged, resultaat is hetzelfde dode boss en lootSneezzer schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:10:
[...]
Tevens zul je als healer spec wat moeite hebben om genoeg dps output te hebben voor de HM's waardoor de baas vaak zal enragen. Zowiezo lijkt het me handiger om als healer een FP in te gaan, die worden vaker gezocht dan dps
Het sparen van champs bags voordat je 50 wordt lijkt mij een verstandigere oplossing.
En nee het is een heel stuk makkelijker om als DPS een HM in te komen dan als healer.
Als ik in general zeg. Healer LFG krijg ik geen reactie. Zeg ik DPS LFG volgt er vrij snel een invite.
Blijkbaar doet mijn server niet geheel mee met de standaard dat healers schaars zijn en dps niet, tanks zijn wel moeilijk te vinden dus dat klopt tenminste wel
Volgens mij hebben alleen een paar delen BM (implant denk ik) een rank 60 beperking, de rest heeft als enige beperking dat je level 50 moet zijn. Om de BM bag te openen (uniek) moet je echter wel rank 60 zijn. De vraag is nu, na update 1.1.5 kun je dan BM tokens kopen voordat je rank 60 ben.....Teunis schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:09:
Battlemaster is 60 (48k valor +- van 59 -> 60) en alleen voor Battlemaster-gear heb je ook de rank nodig, de gear zelf kost niks meer (20 tokens voor full set of zo).
Shuttle st20g5
Anoniem: 327746
klopt, maar je kunt ze wel mailen naar je alt charsprutser387 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:47:
[...]
Euhm., die Bags zijn toch uniek? Dus je kan ze toch niet opsparen? Het maximum is 1 bag en 1000 wz en 100 merc commendations? Of is dit sinds kort veranderd?
Damn die is sneaky .. goed plan, dat wel, vanavond maar meteen es mee beginnenAnoniem: 327746 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:07:
[...]
klopt, maar je kunt ze wel mailen naar je alt chars
Anoniem: 448578
Nice. Daar had ik echt niet aangedacht. Ik dacht namelijk dat ze altijd bind on pickup warenAnoniem: 327746 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:07:
[...]
thanks
Was zelfs een bug waar je alt er meer dan 1 kan hebben als die in de mail kwam.Anoniem: 327746 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:07:
[...]
edit: net getest. battlemaster bags zijn nu iig bound. kun je niet meer naar alts mailen.
[ Voor 15% gewijzigd door RocketKoen op 01-03-2012 17:52 ]
het nut van NM is alleen de uitdaging, voor loot farming kan je beter HM doenPaterpor schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:38:
Zozo gisteren 4/5 NM EV gehaald en HM Soa! Eindelijkwat uitdaging met soa maar op NM alles in een keer neer. Wat ik mij afvroeg, wat is nu het verschil qua loot tussen NM en HM? NM gaf ons 2 columi en rakata. Maar dat gaf het ons op HM ook. Wat is het nut dan van NM?
Er zijn al boeken te krijgen die zich in de tijdlijn van TOR afspelen_Peter2_ schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:51:
Ik zag dit weekend bij Donner een boek over Revan.
Is niet helemaal SWTOR, maar net de tijd ervoor (Kotor)

Zal effe de titels zoeken.
[edit]
Star Wars ,serie naam The Old Republic ,titels :
- Deceived (net na TOR)
- Fatal Alliance (tijdens TOR)
- Threat Of Peace (tijdens TOR)
- Revan (voor TOR)
Betekent dus weer dat m'n SW boeken collectie niet meer compleet is
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
Zo, heb je opeens stuk of 6 best wel goede spelers uit een andere guild.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat is wel lekker, wij hebben op dit moment een redelijk goede vaste groep alleen het aantal healers is een tikkie aan de lage kant.
Word wel tijd voor wat uitdagender operations/bosses alles tot nog toe was toch wel makkelijk (ja ook NM gecleared)
Word wel tijd voor wat uitdagender operations/bosses alles tot nog toe was toch wel makkelijk (ja ook NM gecleared)
Grappig wij hebben net iets te weinig mensen voor ops maar we hebben een tank/dps probleem.Ashrah schreef op maandag 05 maart 2012 @ 08:30:
Dat is wel lekker, wij hebben op dit moment een redelijk goede vaste groep alleen het aantal healers is een tikkie aan de lage kant.
3 healer sorcs 1 tank assasin en 1 hele sniper.
Als we FP runnen kan het goed zijn dat er alleen maar inquisitors in de groep zitten, het maakt de fights met meer dan 1 mob wel makkelijk natuurlijk. Hoewel iedereen wel even niet weet wat te doen als echt elke mob CCed is.
Eind maart zou 1.2 moeten hitten met de nieuwe content, ben benieuwd. We gaan hopelijk vanavond SoA HM neer krijgen en dan zijn wij ook 10/10. En dan morgen eens kijken of NM KP kunnen doen met een vaste groep.Ashrah schreef op maandag 05 maart 2012 @ 08:30:
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 426307
Leuk, bij mij op de server is er echt geen hol te beleven. Enkel een groep van 10 russen die je soms uitnodigen om Ops te doen.MrVegeta schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:55:
[...]
Eind maart zou 1.2 moeten hitten met de nieuwe content, ben benieuwd. We gaan hopelijk vanavond SoA HM neer krijgen en dan zijn wij ook 10/10. En dan morgen eens kijken of NM KP kunnen doen met een vaste groep.
Een typsiche vrijdagavond en er zijn 15 mensen online in de republic fleet.... en de serverload is standard, terwijl de meesten al light zijn.
Dat lijkt me vervelend idd. op "mijn" server zit er 's avonds op Imperial fleet zo'n 200+ man tegenwoordig, op de server waar ik mijn Republic chars heb zo'n 150 op Rep. Fleet en deze zijn toch allebij ook "standard" dacht ik.Anoniem: 426307 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:06:
[...]
Leuk, bij mij op de server is er echt geen hol te beleven. Enkel een groep van 10 russen die je soms uitnodigen om Ops te doen.
Een typsiche vrijdagavond en er zijn 15 mensen online in de republic fleet.... en de serverload is standard, terwijl de meesten al light zijn.
Ik kreeg een zaterdag swtor binnen, ben alweer level 15 jedi knight guardian op the red eclipse
maar ik ben nog geen tweaker guild oftewel the republic of tweakers tegengekomen..
Ben zelf wel opzoek naar een leuke guild volwassen guild
Ben zelf wel opzoek naar een leuke guild volwassen guild
[ Voor 4% gewijzigd door Huib_Bloodstone op 05-03-2012 10:46 ]
hoe dat dan?MrVegeta schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:53:
Zo, heb je opeens stuk of 6 best wel goede spelers uit een andere guild.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Paar lui zijn uit <Lore> gestapt en naar ons toegekomen omdat ik daar speel
[ Voor 20% gewijzigd door MrVegeta op 05-03-2012 11:42 ]
Mwa het is rustig, maar we hebben een steady raid groep. Maar meer online hangen is beetje doelloosMrVegeta schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:23:
[...]
Paar lui zijn uit <Lore> gestapt en naar ons toegekomen omdat ik daar speel, ik zie Endtwaalf af en toe nog wat in /1 posten. Hoe staat het nu dan met RoT? Nog wat mensen online 's avonds?
Wij hebben nu aan de andere kant een Empire guild opgezet, da's ook wel leuk
Met paar lui aan die kant ouwehoeren. Hoezo moet 1.2 moeilijker worden, heb je NM al gecleared dan
Yup 4 weken geleden, enige boss waar we problemen mee hadden was Jarg & Sorno omdat we in principe maar 1 tank meenemen, maar toen dat was opgelost was de rest een eitje.MrVegeta schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:09:
Wij hebben nu aan de andere kant een Empire guild opgezet, da's ook wel leukMet paar lui aan die kant ouwehoeren. Hoezo moet 1.2 moeilijker worden, heb je NM al gecleared dan
Jij zit niet in de ToR guild
. Ashrah, wanneer hebben jullie de stap van HM naar NM gedaan dan? Ik zit nu ook al een paar dagen te pushen om NM te doen maar we blijven in wat HM hangen.
Wij hebben gisteren KP op HM gecleared en gaan vanavond Soa HM opnieuw proberen. Hopelijk gaat hij vanavond neer, ik heb daar wel zin in. Daarna HM farmen en zodra dat is gedaan NmM proberen te doen. Ik heb er in iedergeval zin in.
PSN: Alvanosa
Hmm geen idee eigenlijk, laatste week Januari HM gecleared week later NM
Anoniem: 251710
Wij gaan misschien ook wel NM doen maar eerlijk gezegd is de motivatie om onze Epeen te verlengen niet heel groot.MrVegeta schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:09:
Wij hebben nu aan de andere kant een Empire guild opgezet, da's ook wel leukMet paar lui aan die kant ouwehoeren. Hoezo moet 1.2 moeilijker worden, heb je NM al gecleared dan
Maar met onze 8-12 best gegearde weet ik zeker dat ook dat geen probleem zal zijn.
We gaan momenteel one shottend door HM's heen, alleen op SOA HM had vande week nog 5 pogingen nodig door al die random crap.
We hebben zelfs 2 teams in HM ops gehad een week geleden, alleen komen we nu steeds een tank en een healer tekort.
We hebben spelers die na een aantal runs wat gear om de schouders gehangen krijgen en dan niet meer online komen.
Dat is jammer.
"Probleem" aan onze kant is dat we constant lui blijven inviten, dus ook gearen maar ach wel leuk om te doen hoor
maar wil eigenlijk vanavond SoA HM en dan NMm KP
Gaat niet om e-peen gaat om uitdaging, anders had ik het aantal server firsts etc wel kunnen noemen .......Anoniem: 251710 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:47:
[...]
Wij gaan misschien ook wel NM doen maar eerlijk gezegd is de motivatie om onze Epeen te verlengen niet heel groot.
Raiden/Ops gaan erom om iets moeilijks te halen met een groep gelijkgestemde mensen om het gevoel als je het gehaald hebt.
[ Voor 15% gewijzigd door Ashrah op 05-03-2012 13:13 ]
Mja ik zit nu ook beetje in EoT. Me Assasin is lvl 24 en ondanks dat het de mirror class is speelt het toch best anders. Dat is omdat het lastiger te zien is welke abilities ik gebruikMrVegeta schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:09:
Maar ach, ik had geplanned te gamen van het weekend, maar vrijdag avond begonnen met 2andhalfmen en ik ben nu halverwege seizoen 2, dus assasin is laag pitje
Anoniem: 251710
Nee het gaat om die onmogelijke boss met die onmogelijke random dmg na 16 try's eindelijk een keer geluk hebben.Ashrah schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:11:
[...]
Gaat niet om e-peen gaat om uitdaging, anders had ik het aantal server firsts etc wel kunnen noemen .......
Raiden/Ops gaan erom om iets moeilijks te halen met een groep gelijkgestemde mensen om het gevoel als je het gehaald hebt.
Je eigen worstelend door de try's de één nog gebugder dan de ander.
En dan eindelijk een kill.
Voelt goed? Ja uitdaging? nee.
Een boss encounter 3 dagen moeten oefenen en dan eindelijk die kill, dat is uitdaging en genoegdoening.
Dat gevoel heb ik nog niet gehad in SWTOR.
Een een hogere moeilijkheidsgraad zonder verbeterde loot = Epeen.
Niks meer en niks minder.
Voor wat het waard is in SWtor voel ik die behoefte om NM te doen totaal niet.
Ik krijg van de gedachte om SOA op NM te doen wel spontaan Nightmares.
Volg live mee input van Xtype en Thallion tijdens day 1 guild summit!
http://www.gotswtor.nl/fo...it-livestream/page/page/1
http://www.gotswtor.nl/fo...it-livestream/page/page/1
[ Voor 18% gewijzigd door Doler op 05-03-2012 22:45 ]
16man of 8 man. Want dat is namelijk hele andere koekAshrah schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:34:
Hmm geen idee eigenlijk, laatste week Januari HM gecleared week later NM

Dan kunnen ze beter die skill uit het spel halen en gewoon iedereen de hogere runsnelheid geven standaard. Iedereen heeft het toch opstaan, dus het is verloren ruimte op je skillbar. Door het run/walk mechanisme kan je nog altijd trager lopen als je dat zelf wil.Tha_T schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:05:
Hmm Sprint gaat terug naar lvl 1. Ein-de-lijk
Bron; Guild Summit
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
hij blijft tegenwoordig ook gewoon aan staan. dus je hoeft em ook niet op je skill bar te zetten.DarthDavy schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 07:49:
[...]
Dan kunnen ze beter die skill uit het spel halen en gewoon iedereen de hogere runsnelheid geven standaard. Iedereen heeft het toch opstaan, dus het is verloren ruimte op je skillbar. Door het run/walk mechanisme kan je nog altijd trager lopen als je dat zelf wil.
8 man, lastig om goede/genoeg recruits te krijgen voor 16 man.Tripp schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 06:43:
[...]
16man of 8 man. Want dat is namelijk hele andere koek.
Ach wij zijn nog druk bezig met 8 mans. Maar op de server wordt er ook veel gepugged dus al een keer Normal Mode EV gedaan als extra bij een andere guild. Ben healing en was er als dps, tja ze vroegen een sorc en ik gaf aan ik ben eigenlijk beter als healer maar het was doe maar dps. EhAshrah schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 08:38:
[...]
8 man, lastig om goede/genoeg recruits te krijgen voor 16 man.
Gisteren na 1 dag van frustraties en HM fails eindelijk alles goed gegaan. zelfs op mijn alt hardmode gedaan ( en die was effectief net level 50 ) als tank. Puggen is echt hit en mis soms.
Jammer dan ga je het niet waarderen als je het krijgt eigenlijk. Nu heb je het gevoel dat je iets krijgt op level 15 wat je echt gemist hebt.Tha_T schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:05:
Hmm Sprint gaat terug naar lvl 1. Ein-de-lijk
Bron; Guild Summit
[ Voor 18% gewijzigd door Shadowhawk00 op 06-03-2012 09:19 ]
En nog een nieuwtje van de summit: Extra hotbar
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Extra Hotbar? Hard nodig. Maar ander idee, ze zouden ervoor kunnen zorgen (ik zeg geen moeten, anders ben ik weer een hater etc) dat op het moment dat je bepaalde hotbars hide, dat de buttons erop gewoon blijven werken. Dus Left bar vol met cooldowns, Right bar vol met situational. Hide ze allebei, en dan gewoon allebei kunnen gebruiken via Shortcuts/keybinds.
Sprint op level 1 is dan wel weer cool. Wat voor effect het heeft, dat wacht ik graag even af.
Sprint op level 1 is dan wel weer cool. Wat voor effect het heeft, dat wacht ik graag even af.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Unlockable door Legacy, dus niet standaard!DarthDavy schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 07:49:
[...]
Dan kunnen ze beter die skill uit het spel halen en gewoon iedereen de hogere runsnelheid geven standaard. Iedereen heeft het toch opstaan, dus het is verloren ruimte op je skillbar. Door het run/walk mechanisme kan je nog altijd trager lopen als je dat zelf wil.
Darth hater heeft een mooie liveblog bijgehouden van alle panels;
http://www.darthhater.com...t-stream-live-blog/page-3
Er zwerft ergens ook nog een video van de 1.2 trailer rond.
Natuurlijk erg veel 'we are working on it, no eta' op vragen.
Ben wel blij dat er in 1.2 al erg veel zit. Jammer dat hij pas gepland staat voor begin april.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Hier de 1.2 preview trailer... YouTube: SWTOR 1.2 Patch trailer!
en ja begin bij link hierboven gelinkt door hierkomik met lezen... erg leuk
en ja begin bij link hierboven gelinkt door hierkomik met lezen... erg leuk
[ Voor 48% gewijzigd door qwaurck op 06-03-2012 13:23 ]
Grijns, das toch ook logisch!Hierkomik schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:36:
[...]
Unlockable door Legacy, dus niet standaard!
Geeft alleen maar verkeers- en veiligheidsproblemen, als die nieuwe spelers gelijk hardrondrennen
Maar ja een ander char van bestaande speler, die kent het allemaal al.
Anoniem: 32279
Iemand nog behoefte aan een 7 dagen trial? Kreeg net een mail dat ik een account voor 7 dagen mag weggeven.
Nu zal iedereen hier wel al een account hebben (en nee, het werkt helaas niet voor bestaande accounts), maar stuur even een DM als je interesse hebt en zet er even een emailadres bij waar hij heen moet en de naam voor wie het is, die velden moet ik namelijk invullen.
Nu zal iedereen hier wel al een account hebben (en nee, het werkt helaas niet voor bestaande accounts), maar stuur even een DM als je interesse hebt en zet er even een emailadres bij waar hij heen moet en de naam voor wie het is, die velden moet ik namelijk invullen.
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 06-03-2012 18:30 ]
Daar hebben we Flitspalen voorbangkirai schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:26:
[...]
Grijns, das toch ook logisch!
Geeft alleen maar verkeers- en veiligheidsproblemen, als die nieuwe spelers gelijk hardrondrennen
Maar ja een ander char van bestaande speler, die kent het allemaal al.

OT: als ik het goed begrijp gaat er dus met 1.2 eindelijk wat gedaan worden met Legacy?
Enorme Bioware fail vandaag. Dit is de eerste keer dat ik me negatief uitlaat maar dit kan echt niet. Wij zijn nu al +60 minuten bezig om onze groep in dezelfde Operation instance te krijgen en de andere groep meld dat de pylons nog steeds gebugged zijn.
Ze hebben dan ook maar 1 bug van de pylons gefixed, niet de hele encounter.
Hadden 8 man in 3 instances op een gegeven moment, moesten de raid ontbinden en een soft reset geven om verder te kunnen.
SOA 3x in p3 bugout en reset op 1400HP ........... elke keer op dat moment MT in mindtrap.
Hadden 8 man in 3 instances op een gegeven moment, moesten de raid ontbinden en een soft reset geven om verder te kunnen.
SOA 3x in p3 bugout en reset op 1400HP ........... elke keer op dat moment MT in mindtrap.
De OP is een beetje rommelig, veel images worden niet weer gegeven en de release date is verkeerd (2012, moet 2011 zijn natuurlijk
).
Daarnaast laadt het ook traag, omdat sommige sites waar naar verwezen wordt (voor de images?) traag zijn of zelfs onbereikbaar (moest soms paar keer proberen en het timede ook een keer uit).
Daarnaast laadt het ook traag, omdat sommige sites waar naar verwezen wordt (voor de images?) traag zijn of zelfs onbereikbaar (moest soms paar keer proberen en het timede ook een keer uit).
Ben na ongeveer een goeie 6 weken gisterenavond voor het eerst weer eens herbegonnen met swtor. Als powertech bounty hunter met "iron fist" spec wat pvp gespeelt en was meteen weer verkocht. Had bijna full champion gear toen ik stopte en moet zeggen dat ik me best wel op voel in warzones. 3 matches gewonnen met 10medailles, de hoeveelheid dmg die ik op me kan dragen door volledige pvp tank gear is ook enorm en men dmg is ook niet mis.
Ik mis enkel nog de handschoentjes en een implant voor full champion. De implant kan ik via champion tokens kopen maar voor de handschoentjes moet ik wss nog altijd wachten op een drop uit de champion bags? Of kan je deze ook via champion tokens kopen? Kan je trouwens ook al battlemaster bags sparen als je nog geen valor rank 60 bent?
Ik mis enkel nog de handschoentjes en een implant voor full champion. De implant kan ik via champion tokens kopen maar voor de handschoentjes moet ik wss nog altijd wachten op een drop uit de champion bags? Of kan je deze ook via champion tokens kopen? Kan je trouwens ook al battlemaster bags sparen als je nog geen valor rank 60 bent?
Glvoes kan je ook kopen en ja je kan 1 BM bag en 2 quests stacken voor wanneer de patch live gaat.
Gisteren voor het eerst zonder een wipe door KP HM gekomen. En dat ging best lekker en we waren in 1uur10min klaar 
En toch maar besloten om door te gaan me me gunslinger. Dat hele smuggler gebeuren is toch best tof. Beetje neutral/good spelen
Ik ga niet mensen dood maken om het dood maken, maar ja, profit is profit
En toch maar besloten om door te gaan me me gunslinger. Dat hele smuggler gebeuren is toch best tof. Beetje neutral/good spelen
Gister ook een mooie, SoA die de main tank 2x de lucht in gooit...Ashrah schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:22:
Ze hebben dan ook maar 1 bug van de pylons gefixed, niet de hele encounter.
dan moet hij beter agro houden!MrVegeta schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:06:
[...]
Gister ook een mooie, SoA die de main tank 2x de lucht in gooit...
of je moet een keer je agro dump gebruiken
True ik pulde toen waarschijnlijk agro
Gisteren voor het eerst een respec gedaan met mijn PT van tank naar dps.
Al mijn gear omgewisseld voor energized zut, vervolgens als prototype BT en BP gedaan.
Moet zeggen dat de dps me eigenlijk goed meevalt, vooral de extra damage op flamethrower maakt het makkelijk om door de trash mobs te vlammen.
Al mijn gear omgewisseld voor energized zut, vervolgens als prototype BT en BP gedaan.
Moet zeggen dat de dps me eigenlijk goed meevalt, vooral de extra damage op flamethrower maakt het makkelijk om door de trash mobs te vlammen.
Heb net dat filmpje over patch 1.2 gezien , maar moet zeggen dat ze zeker niet stil gezeten hebben. er komen een aantal zeer mooie features bij , en ze zijn met nog veel meer bezig wat in latere updates komt. goed , dat moet ook wel, maar tot nu toe valt het me niet tegen. Ik kijk persoonlijk erg uit naar het legacy verhaal, de pets en de customization van UI en karakter (kleurtjes geven), dat lijkt me erg tof.
Way to go Bioware
Way to go Bioware
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
ik heb vanaf vanmiddag een trial van 6 dagen (na downloaden)
heeft er iemand een suggestie voor een republic class die makkelijk speelbaar is(ook solo)
heeft er iemand een suggestie voor een republic class die makkelijk speelbaar is(ook solo)
Commando gaat vrij makkelijk, je krijgt relatief snel ook heal en tank companion (je begint met een dps) en door heavy armor kan je ook wat extra klappen vangen.roeltjow schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:21:
ik heb vanaf vanmiddag een trial van 6 dagen (na downloaden)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zo, ook eindelijk de titel gehaald in EV (The Infernal)
. Soa was voor de verandering bugvrij gisteren.
Nu een tijdje wachten voor de volgende patch en meer content.
Anoniem: 399347
Waar haal je de trial vandaan? Ik wil hem ook wel eens checken voordat ik er geld in steek nl
Mensen die op dit moment een sub hebben kunnen vrienden uitnodigen (ik heb mijn keys al weg gegeven...)Anoniem: 399347 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:09:
Waar haal je de trial vandaan? Ik wil hem ook wel eens checken voordat ik er geld in steek nl
stuur mij even een pm met je gegevens en ik stuur je een trial key
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Legacy levelen?Jerry schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:35:
Zo, ook eindelijk de titel gehaald in EV (The Infernal). Soa was voor de verandering bugvrij gisteren.
Mensen die een trail key willen voor SW:TOR mogen mij ook altijd DM'en.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Edit - was helemaal in de war met de smuggler, excuses. Eerste companion is inderdaad DPSSinergyX schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:31:
[...]
Commando gaat vrij makkelijk, je krijgt relatief snel ook heal en tank companion (je begint met een dps) en door heavy armor kan je ook wat extra klappen vangen.
Commando sowieso een erg gave class. Het verhaal is ook super, echt een aanrader.
[ Voor 21% gewijzigd door Forn op 09-03-2012 11:43 ]
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Heh, heeft niet heel veel nut voor ops of pvp. Al de abilities die je kan krijgen via legacy zijn alleen te gebruiken icm een companion.
Nooou niet alle. Ik had ook gelezen/gehoord dat je emotes en titles kan vrijspelen.Jerry schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:51:
[...]
Heh, heeft niet heel veel nut voor ops of pvp. Al de abilities die je kan krijgen via legacy zijn alleen te gebruiken icm een companion.
http://www.swtor.com/news/news-article/20120308-0
[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 09-03-2012 11:57 ]
Iemand nog een trial key over ? DM moi bitte
Denk zal eens hier kijken of er een SW:TOR topic is en jawel
. heb het spel nu ook een maandje. WoW was ik tijden geleden al mee gestopt en wilde wel weer eens een MMO spelen en aangezien ik net alle films met mijn vriendin had gekeken in een paar dagen tijd kwam deze dus al snel in beeld 
Net mijn eerste betaalde maand in gegaan
. Ik heb als een eerste character een Jedi Knight (Guardian) gemaakt deze is nu level 26 toen een Trooper (commando) begonnen welke op level 11 is blijven steken nu en vandaag een Jedi Consular gemaakt die nu level 8 is. De quests zijn vanaf het begin al bijna hetzelfde als die van mijn Knight maar de story line is wel weer anders. Maar vooralsnog heb ik misschien wel de meeste lol met de Consular. Beetje overal naar binnen rennen met zooi gooien en iedereen alle kanten op smijten. Moet enkel wel even wennen dat ik maar light armor aan heb en geen heavy xD
Maar best een lollig spel enkel net als met veel mmo's duurt het mij allemaal te lang halverwege de rit en dan ga ik maar alts rollen.. net als ik dus mijn Knight al weken links laat liggen:p
Wil met mijn Consular DPS gaan doen. kan ik dan beter een Sage of Shadow nemen of maakt dat niet uit? zat zelf aan een Shadow te denken ook omdat die een dubble light saber krijgt.
Net mijn eerste betaalde maand in gegaan
Maar best een lollig spel enkel net als met veel mmo's duurt het mij allemaal te lang halverwege de rit en dan ga ik maar alts rollen.. net als ik dus mijn Knight al weken links laat liggen:p
Wil met mijn Consular DPS gaan doen. kan ik dan beter een Sage of Shadow nemen of maakt dat niet uit? zat zelf aan een Shadow te denken ook omdat die een dubble light saber krijgt.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ik heb nog trial keys over, DM me als je er 1 wilt hebben, wel als voorwaarde dat je republic komt spelen op server The Red Eclipse in de tweakers guild gotswtor.nl

Ik heb ook nog trial keys over. Dus stuur maar DM met mail adres als je interesse heb.
ik ben disle dislek dieslc woordblind
Hebben meerdere mensen er last van dat het geluid van een gevecht nog een seconde of wat door gaat nadat het eigenlijk al afgelopen is (alles dood dus)? Ik heb daar continue last van en het is bijzonder storend omdat ik denk dat er nog iemand op mij aan het schieten is.
nooit last van gehad xD niet dat ik heb gemerkt dan...
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Speel je toevallig een sorc? Het staat me nog bij dat ik hier soms last van had op alleen deze class. Vooral het geluid van lightning dat nog 5 seconden na een gevecht doorgaat.InflatableMouse schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:11:
Hebben meerdere mensen er last van dat het geluid van een gevecht nog een seconde of wat door gaat nadat het eigenlijk al afgelopen is (alles dood dus)? Ik heb daar continue last van en het is bijzonder storend omdat ik denk dat er nog iemand op mij aan het schieten is.
Is er misschien iets bekend over char transfers?
Helaas zitten wij met de gehele guild om een zeer stille server (The KumuGurah oid)
PVP'en en FP's zijn gewoon niet leuk omdat er niemand is.
En opnieuw beginnen ergens anders, is geen optie, ben net lvl 50 geworden. Dit geldt eigenlijk wel voor de gehele guild.
Helaas zitten wij met de gehele guild om een zeer stille server (The KumuGurah oid)
PVP'en en FP's zijn gewoon niet leuk omdat er niemand is.
En opnieuw beginnen ergens anders, is geen optie, ben net lvl 50 geworden. Dit geldt eigenlijk wel voor de gehele guild.
[ Voor 0% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 12-03-2012 11:22 . Reden: typo ]
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Bijna. Assassin.Blaim schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:08:
[...]
Speel je toevallig een sorc? Het staat me nog bij dat ik hier soms last van had op alleen deze class. Vooral het geluid van lightning dat nog 5 seconden na een gevecht doorgaat.
Ik heb een bug report gemaakt (zoeken op hun forum en help leverde niets op) maar ik kan me niet voorstellen dat het aan mij(n pc) ligt.
Het is niet altijd trouwens, en het geluid wat ik hoor lijkt nog het meest op die laser guns of blasters of zo.
Ik zal voor de gein es een ander poppetje maken, zien of het daar ook mee gebeurd.
[ Voor 9% gewijzigd door InflatableMouse op 12-03-2012 11:18 ]
Ik heb dit met m'n Guardian wel, met de droid, T7. Die blijft altijd nog even naschieten wanneer de laatste enemy al dood is. Dan kijk ik altijd ff nog om me heen waar de laatste is, die dan al plat blijkt. Gelukkig is dit haast geen probleem, aangezien die droid geen handige companion (iig voor Guardian tank) is en ik deze dus nooit gebruikInflatableMouse schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:14:
[...]
Bijna. Assassin.
Ik heb een bug report gemaakt (zoeken op hun forum en help leverde niets op) maar ik kan me niet voorstellen dat het aan mij(n pc) ligt.
Het is niet altijd trouwens, en het geluid wat ik hoor lijkt nog het meest op die laser guns of blasters of zo.
Ik zal voor de gein es een ander poppetje maken, zien of het daar ook mee gebeurd.
<edit>typo</edit>
Is met misschien tijd voor een nieuwe startpost ? deze is namelijk niet heel duidelijk meer en een aantal plaatjes werken niet meer....
Ok, maar dan heb je ook daadwerkelijk iets wat schiet en verantwoordelijk is voor het geluid.KoekjevanLU schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:48:
[...]
Ik heb dit met m'n Guardian wel, met de droid, T7. Die blijft altijd nog even naschieten wanneer de laatste enemy al dood is. Dan kijk ik altijd ff nog om me heen waar de laatste is, die dan al plat blijkt. Gelukkig is dit haast geen probleem, aangezien die droid geen handige companion (iig voor Guardian tank) is en ik deze dus nooit gebruik
<edit>typo</edit>
In mijn geval is er helemaal niets meer dat geluid kan maken, maar toch hoor ik nog een seconde of twee het geluid door gaan. Het geluid wordt daarna trouwens ook abrupt afgebroken dus je hoort ook gewoon dat het niet klopt.
lijkt volgens mij een beetje op de bekende "unload bug" waar oa de merc last van heb, als je iets/iemand dood met unloasd als laatste abbility, dan blijft de animatie soms hangen., waardoor je gewoon door blijft knallen op het lijk.
Lijkt er mischien op, echter is er niets dat schiet, er blijft ook geen animatie hangen.
Ik vind sowieso wel dat er best veel bugs in zitten, niets dat het onspeelbaar maakt of zo, maar om zo maar even een paar dingen te noemen:
geluid dat doorspeelt,
npc's die dood zijn die blijven staan als een standbeeld,
npc's die dood neer vallen en in een animloop blijven hangen,
npc's die grijs zijn en stil staan als een standbeeld (lijkt of ze dood zijn maar niet zijn omgevallen) ineens rood worden en tot leven komen om je vervolgens aan te vallen.
tooltips die op je scherm blijven staan (uit- en inloggen om em te verwijderen).
Klopt dit nog trouwens, speeder triaining prijzen:
■Rank 1 – costs 40,000 credits
■Rank 2 – costs 210,000 credits
■Rank 3 – costs 330,000 credits
Eerste speeder op 25 kost ook nog steeds 8000 credits?
Als dat klopt dan zijn die prijzen wel belachelijk hoor, niet voor de speeder da's wel oke maar voor de training; 40,000 credits? En de volgende is bijna 6x zo hoog?!? WTF? Ik ben nu bijna level 20 en ik doe behoorlijk mn best, ik koop bijna niets en ik heb 34,000 credits. Ik heb alleen 5000 uitgegeven voor bag expansion en wilde eigenlijk voor de volgende (20,000) gaan maar dat laat ik nu wel even uit m'n hoofd.
Ik snap dat soort dingen niet hoor, waarom moet dat zo duur zijn en waarom moeten prijzen voor dingen zo exponentieel omhoog schieten?
Ik vind sowieso wel dat er best veel bugs in zitten, niets dat het onspeelbaar maakt of zo, maar om zo maar even een paar dingen te noemen:
geluid dat doorspeelt,
npc's die dood zijn die blijven staan als een standbeeld,
npc's die dood neer vallen en in een animloop blijven hangen,
npc's die grijs zijn en stil staan als een standbeeld (lijkt of ze dood zijn maar niet zijn omgevallen) ineens rood worden en tot leven komen om je vervolgens aan te vallen.
tooltips die op je scherm blijven staan (uit- en inloggen om em te verwijderen).
Klopt dit nog trouwens, speeder triaining prijzen:
■Rank 1 – costs 40,000 credits
■Rank 2 – costs 210,000 credits
■Rank 3 – costs 330,000 credits
Eerste speeder op 25 kost ook nog steeds 8000 credits?
Als dat klopt dan zijn die prijzen wel belachelijk hoor, niet voor de speeder da's wel oke maar voor de training; 40,000 credits? En de volgende is bijna 6x zo hoog?!? WTF? Ik ben nu bijna level 20 en ik doe behoorlijk mn best, ik koop bijna niets en ik heb 34,000 credits. Ik heb alleen 5000 uitgegeven voor bag expansion en wilde eigenlijk voor de volgende (20,000) gaan maar dat laat ik nu wel even uit m'n hoofd.
Ik snap dat soort dingen niet hoor, waarom moet dat zo duur zijn en waarom moeten prijzen voor dingen zo exponentieel omhoog schieten?
de bedragen om je speeder license te leren zijn prima te doen, het lijkt veel maar een avondje questen geeft je genoeg credits. Met mijn gunslinger kon ik elke license gewoon betalen zonder te hoeven sparen
[ Voor 24% gewijzigd door Streepje op 12-03-2012 16:10 ]
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Jah ik vind het wel goed dat het zo duur is. Tenzij je elke 4-5 levels gear koopt van de GTN, kom je nooit in cashproblemen. Heb je dit wel, doe je een paar spacemissions of flashpoints/quests en you're good to go.
Tenzij je heel actief bent met craften, kan ik me niet voorstellen dat je heel veel problemen gaat krijgen om je speeder te bemachtigen.... En zelfs dan moet het geen probleem zijn, mits je je crafted gear goed verkoopt.
Tenzij je heel actief bent met craften, kan ik me niet voorstellen dat je heel veel problemen gaat krijgen om je speeder te bemachtigen.... En zelfs dan moet het geen probleem zijn, mits je je crafted gear goed verkoopt.
Ik weet natuurlijk niet hoe dat op latere levels gaat, maar zoals ik al zei, ik ben level 19 en naast de bag expansion van 5000 heb ik weinig gekocht (bovendien verkoop ik de meeste leuke green/blue drops dus dat compenseert), ik zit nu op 36,000 credits of zo. Als ik dan zie dat ik over 5,5 level al 48,000 moet hebben denk ik niet dat dat vanzelf goed komt.
Of jullie hebben natuurlijk allemaal slicing genomen voordat het generfd werd, dan had je nergens problemen mee nee
.
Of jullie hebben natuurlijk allemaal slicing genomen voordat het generfd werd, dan had je nergens problemen mee nee
Zoals ik al zei doe een aantal space missions en je bent al halverwege. Check met name de hidden bonus objectives, deze zijn erg lucratief:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=155022
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=155022
Ik snap ook echt niet dat mensen zeuren. Ik speel, level een character naar 20. Ow en ik heb ongeveer 200k. Weet je waarom? Ik snap hoe ik dingen moet verkopen op GTN.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Je vergeet dat op Nar Shaddaa je veel meer credits krijgt per mob/ quest dan bij de begin planeten.InflatableMouse schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:50:
Ik weet natuurlijk niet hoe dat op latere levels gaat, maar zoals ik al zei, ik ben level 19 en naast de bag expansion van 5000 heb ik weinig gekocht (bovendien verkoop ik de meeste leuke green/blue drops dus dat compenseert), ik zit nu op 36,000 credits of zo. Als ik dan zie dat ik over 5,5 level al 48,000 moet hebben denk ik niet dat dat vanzelf goed komt.
Of jullie hebben natuurlijk allemaal slicing genomen voordat het generfd werd, dan had je nergens problemen mee nee.
Hoe hoger level de planeten hoe meer credits je binnenkrijgt.
Level 19 en 36k credits... lol toen ik mijn eerste char aan het levelen was had ik maar 15-20kk op lvl 20.
En ik had credits genoeg op level 25 voor de speeder trainer (Ik heb de CE dus een speeder kopen hoef ik niet).
En ik snap niet jij zo neerbuigend moet reageren. Want wat zeg je nou eigenlijk, dat anderen een stelletje domme sukkels zijn en jij bent zo geweldig?lanerios schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:07:
Ik snap ook echt niet dat mensen zeuren. Ik speel, level een character naar 20. Ow en ik heb ongeveer 200k. Weet je waarom? Ik snap hoe ik dingen moet verkopen op GTN.

Je vergeet dat op Nar Shaddaa je veel meer credits krijgt per mob/ quest dan bij de begin planeten.InflatableMouse schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:50:
Of jullie hebben natuurlijk allemaal slicing genomen voordat het generfd werd, dan had je nergens problemen mee nee.
Hoe hoger level de planeten hoe meer credits je binnenkrijgt.
Level 19 en 36k credits... lol toen ik mijn eerste char aan het levelen was had ik maar 15-20kk op lvl 20.
En ik had credits genoeg op level 25 voor de speeder trainer (Ik heb de CE, dus een speeder kopen hoef ik niet).
@lanerios: GTN is makkelijk antwoord... Het ligt er maar net aan hoe je server met GTN omgaat. Op mijn server is de GTN echt bagger.... alleen high level spullen te koop voor absurde prijzen. Sporadisch kom je low level zut tegen.
Nee ik vind gewoon dat mensen niet moeten zeuren. Je kan gewoon niet zonder die 45k zitten op mount level. Of je moet zelf gewoon dom omgaan met je credits, maar dan zit het probleem dus niet in het spel.InflatableMouse schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:19:
[...]
En ik snap niet jij zo neerbuigend moet reageren. Want wat zeg je nou eigenlijk, dat anderen een stelletje domme sukkels zijn en jij bent zo geweldig?
Het is gewoon elke dag op een tor forum (hier, Darthhater, SWTOR.com etc) hetzelfde liedje "boohoo geld verdienen is te moeilijk in dit spel boohoo". Na een tijdje wordt je het wel zat
Maar verder niet neerbuigend ofzo
Ignore.
Maar gelukkig zijn er mensen die wel normaal antwoord kunnen geven.
Maar gelukkig zijn er mensen die wel normaal antwoord kunnen geven.
Het probleem denk ik met het 'credits probleem volk' is ze willen geen dailies doen (geeft je toch al snel ~200k aan credits die je binnenkrijgt), ze willen niks craften... (op sommige servers is de GTN echt ruk i know).
Maar ja soms heb je gewoon geen tijd om te dailies te doen. Je logt in je doet een raid en je failed door de bugs... en intussen stuur je misschien wel je companions op pad voor wat crew skills. Boem repair bill van 50-80k... (op een hele avond ~250k) ooh fijn. Ja dan vliegen de credits er doorheen.
Daarom ben ik ook een voorstander om meer credits in een HM FP of OPS te geven.
Maar ja soms heb je gewoon geen tijd om te dailies te doen. Je logt in je doet een raid en je failed door de bugs... en intussen stuur je misschien wel je companions op pad voor wat crew skills. Boem repair bill van 50-80k... (op een hele avond ~250k) ooh fijn. Ja dan vliegen de credits er doorheen.
Daarom ben ik ook een voorstander om meer credits in een HM FP of OPS te geven.
Ik speel het spel pas een paar dagen en ik weet dus totaal niet wat me in latere levels te wachten staat. Ik trok gewoon een conclusie: level 19 en 36K, nog 5 levels te gaan en dan lijkt het er niet op dat ik 48K ga hebben. Laat staan dat ik dan op level 40 210K heb. Dat lijkt mij een logische gedachtegang toch? En daarom stelde ik de vraag.
Tot nu toe is Swtor de enige MMO waarin ik totaal geen grinden zie en dat is perfect, maar als ik straks weer weken lang elke dag dezelfde boring dailies moet gaan doen dan haak ik af. Ik heb leukere dingen te doen in m'n vrije tijd!
Tot nu toe is Swtor de enige MMO waarin ik totaal geen grinden zie en dat is perfect, maar als ik straks weer weken lang elke dag dezelfde boring dailies moet gaan doen dan haak ik af. Ik heb leukere dingen te doen in m'n vrije tijd!
Je bedoelt met dom spelen zeker: proberen te gaan craften......(of absoluut niet met spelers groepen, die slechte gear hebben in flashpoints..)lanerios schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:21:
[...]
Nee ik vind gewoon dat mensen niet moeten zeuren. Je kan gewoon niet zonder die 45k zitten op mount level. Of je moet zelf gewoon dom omgaan met je credits, maar dan zit het probleem dus niet in het spel.
Het is gewoon elke dag op een tor forum (hier, Darthhater, SWTOR.com etc) hetzelfde liedje "boohoo geld verdienen is te moeilijk in dit spel boohoo". Na een tijdje wordt je het wel zat
Ik zie namelijk, dat de enige spelers die wel credits hebben meestal in het kleine kampje zitten, die alleen dingen zitten te gatheren en te verkopen en absoluut niks craften.
Laten we wel wezen: met craften valt geen geld te verdienen, blauw gevonden schematics, die je 2x reversed hebt, verkopen niet. bouwkosten van zulke items zijn al snel 100 tot 120k, niemand, die ze koopt, want orange gear met daily enchancements en gekochte mods zijn beter.
De investeringen om zo een paarse schematics te krijgen, zitten rustig tegen de 500 a 1mil credits aan, die kosten kun je al helemaal niet terugvragen.
Jaja, dan kun je aan lower levels spullen verkopen, dat levert wel iets op, maar ook niet superveel.
Laten we wel wezen: ALS je GOEDE gear hebt, zijn de repair kosten gewoon belachelijk en zelfs zonder dood te gaan, krijg je toch behoorlijk snel, dat je een repair nodig hebt.
Wil je dat met dailies terugverdienen, zit je toch snel aan de 2 uur dailies te doen per repair.
Zoveel leveren ze namelijk absoluut niet op per uur speeltijd voor de gemiddelde speler.
Ga je is flashpoint doen met niet zo een denderende groep, 2x dood, repair kosten totaal 60 a 80k per keer.
Je zit in dit spel dus gewoon te grinden voor de repairs op dit moment, vooral als je ook tijd en credits investeert om toch verbeterde schematics te krijgen (stel namelijk, dat ze verbeterd worden)
Koop je nog is een leuke scooter, ben je ook zo door je geld heen.
Op die guild summit, liet bioware geloof ik weten, dat 95 percent van de spelers minder dan 1mil credits heeft, kunnen ze dus 15x reparatie kosten spenderen......
Oh en dan hebben we het nog niet over respec kosten kwijt, doe er zelf niet aan, maar sommigen willen graag vaker respeccen en die kosten lopen ook zeer rap op. (meestal doen ze het om gebrek aan tank/healer op te vullen)
Tuurlijk, als je lekker "asociaal" speelt: dus absoluut niet met mensen teamen in flashpoints, die nog geen goede gear hebben(maar alleen met je eigen buddies, die ook strak in de gear zitten), totaal niks aan craften doet(dat doen andere sukkels wel), ach dan heb je vast geen geldgebrek. (is niet persoonlijk bedoeld hoor!, maar deze speelstijl levert wel meer credits op)
Speel je het een beetje op een "normale" gemiddelde manier, dus flashpoint groepen joinen, terwijl sommige nog maar net 50 geworden zijn, raids doen met mensen die nog nauwelijks ervaring hebben, toch gaan craften, gewoon omdat je het leuk vindt.
Dan kom je er rap achter, dat je al snel aan credits aan het grinden bent elke dag.
PS: tijdens het levelen krijg je best wel geld door de vele questen, die je doet. (echter dat geld vliegt wel weg, als je de craftskills hebt en gebruikt, waarbij je companions op missie stuurt)
80% van de playerbase heeft minder dan 400k credtis hebben ze op de guild summit verteld.bangkirai schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:59:
[...]
Op die guild summit, liet bioware geloof ik weten, dat 95 percent van de spelers minder dan 1mil credits heeft, kunnen ze dus 15x reparatie kosten spenderen......
Ik heb nooit geldproblemen gehad.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het grootste deel van mn tijd aan PvP besteed.
Net als flashpoints/operations/ daily's levert het je geld en gear op. Alleen in PvP verlies je geen durability.
Maar zo moeilijk is het niet om je repair kosten terug te verdienen door iets anders te doen.
Mensen die in geldproblemen komen proberen gewoon raids/flashpoints te doen waar ze (of hij party) de gear nog niet voor heeft.
Net als je in WoW niet mee mocht doen aan een raid als je onder een bepaalde gearscore zat.
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het grootste deel van mn tijd aan PvP besteed.
Net als flashpoints/operations/ daily's levert het je geld en gear op. Alleen in PvP verlies je geen durability.
Maar zo moeilijk is het niet om je repair kosten terug te verdienen door iets anders te doen.
Mensen die in geldproblemen komen proberen gewoon raids/flashpoints te doen waar ze (of hij party) de gear nog niet voor heeft.
Net als je in WoW niet mee mocht doen aan een raid als je onder een bepaalde gearscore zat.
Ach ik heb met mijn guild ook gewoon klote momenten in HM ops/flashpoints...(de gear hebben we allemaal behalve, één persoon dan) en dan krijg je weer een bug boss, zoals in False Emperor die boss met dat schip.... Of weer een andere bug weer daar ergens... echt zo irritant... en dan ga je gewoon door en door... Wij wel in ieder geval wij geven niet op na 5 tries.RocketKoen schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:11:
Ik heb nooit geldproblemen gehad.
Voor normal mode ops heb je geen epic gear nodig, dus de gearscore regel geldt niet.
Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.