• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
[quote]Hierkomik schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:29:
Ik was oorspronkelijk healer, maar verander nu ook soms naar dps op basis van wat mijn guild nodig heeft. En ik vind het beiden erg leuk.
/quote]

Kost dat nou veel geld dat switchen? ik heb het maar 1 keer gedaan ( gratis ) van dps naar healer en op zich is healer goed te doen ( mensen kijken wat vreemd in pvp ) maar dps vind ik ook leuk eigenlijk.

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-06 20:39

Hierkomik

Zo dan...

De eerste keer is gratis, de 2e keer is 1200 credits. Na 5 keer switchen was het iets van 25k credits, maar de 6e keer zou me nu maar weer 1200 credits kosten. Ik las ergens ook dat het iedere week reset. Dat is volgens mij niet het geval (want het was voor mij 'gerese' tussen 20:00 en 23:00 op een donderdag, wat vreemd zou zijn, want het is niet zo dat ik voor het eerst had gerespecced op een donderdag oid. Dus dit lijkt niet af te hangen van de server resets of je eigen respec-dag), maar op de een of andere manier blijft het dus niet altijd oplopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Hierkomik op 23-02-2012 13:10 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Een week na je laatste reset, resetten de kosten naar 0. Als je dus om de 5 dagen reset wordt je dus best wel arm :)

Shuttle st20g5

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:16

ye-roon

knaak

zoals een guildie van me altijd zegt: Geld? Moeilijk? Credits als water in deze game.

/signed.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Shadowhawk00
ye-roon schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:35:
zoals een guildie van me altijd zegt: Geld? Moeilijk? Credits als water in deze game.

/signed.
Tja ik ben WoW gewend waar het allemaal net wat lastiger was om gold te krijgen ( in clasic ) en ben normaal ook spaarzaam bezig.
Heb nog steeds geen idee waar al mijn credits vandaan komen maar om nu te zeggen dat ik ze graag kwijtwil is iets anders. Ik doe geen dailies ( anders dan HardModes en de PvP variant )dus daar komt het geld ook al niet vandaan.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Respec costs cap is 100k volgens een guildie :P. Gelukkig nooit last van doordat ik meestal respec per week.
Ik vind wel dat ze de credits, die droppen van een baas in een operation, moeten verhogen. 150 credits voor het killen van een nightmare endboss :X. Terwijl de repair costs rond de 50k zitten.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Jerry schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:03:
Respec costs cap is 100k volgens een guildie :P. Gelukkig nooit last van doordat ik meestal respec per week.
Ik vind wel dat ze de credits, die droppen van een baas in een operation, moeten verhogen. 150 credits voor het killen van een nightmare endboss :X. Terwijl de repair costs rond de 50k zitten.
Tja moet je gewoon niet doodgaan in een operation dan vallen de kosten ook wel mee. En operations zijn er niet om geld mee te verdienen maar om geld weg te nemen van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:56

Phydomir

Dennis

Jerry schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:03:
2x per week de dailies doen en je hebt al meer dan genoeg voor een week raiden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Tenzij je van plan bent de 1.5 mil mounts te kopen, Heb je vanaf lvl 40 + credits genoeg voor je spells en mounts, en op 50 kan je makkelijk +100k credtis per uur verdienen met de dailies. Na het grinden van de dailies voor de rakata earpiece, had ik zoveel credits dat ik superveel gepompt had in men alt en zen synthweaving, en had ik men gf gesponserd voor het maken van artifact implants en hopen stims voor het raiden.
Dat, samen met artifice spullen te verkopen (vooral color crystals) zorgde ervoor dat ik al snel meerdere miljoenen credits had. Nu zelfs na enige tijd geen dailies meer te doen heb ik nog zeker 1.5 miljoen creds.

Dus wakker ervan liggen dat je maar zo'n 200 creds krijgt per baas, nee. Al staat het in ieder geval niet in verhouding, dat is waar. Maar meer dan een paar duizend creds per baas moet er nu ook niet gaan droppen.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Shadowhawk00 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:56:
[...]

Tja moet je gewoon niet doodgaan in een operation dan vallen de kosten ook wel mee. En operations zijn er niet om geld mee te verdienen maar om geld weg te nemen van de spelers.
Het is gewoon krom dat je zo weinig krijgt per baas. 10k per baas zou realistischer zijn.
En niet doodgaan is ook een goeie wanneer je op een nightmare SOA wiped door bugs ;).
BlaSfem0n schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:04:
*snip*
Dus wakker ervan liggen dat je maar zo'n 200 creds krijgt per baas, nee. Al staat het in ieder geval niet in verhouding, dat is waar. Maar meer dan een paar duizend creds per baas moet er nu ook niet gaan droppen.
Ik zit zelf ook nog rond de 3 miljoen. Het was meer een reactie die ik van meerdere guildies kreeg dat ze weer dailies moesten doen om überhaupt te kunnen raiden. Elke mmo die ik tot nu toe gespeeld heb, dropped per baas meer dan genoeg credits om ieder geval de repaircosts te kunnen vergoeden.

Over naar het goede nieuws, gisteren wel Karagga's Palace Nightmare gecleared binnen 2 uur. Dus nu zijn we de trotse eigenaar van de titel: "The Unyielding" _/-\o_.

En 2 mounts dropten waar ik er 1 van won! Woop!

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Wij hebben problemen met de Punishment cast van X-37 in Maelstrom Prison Hard Mode. Wij kunnen nooit snel genoeg weglopen na de pull, zijn hier truuks voor om die punishment te ontwijken als je gepulld wordt?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Onze (US)guild zal bij de Guild Summit in Austin zijn. Nouja, de guild leader dan. Hopen dat die enige inbreng krijgt. Hij zal wel opvallen met zijn 6'9" body haha.

Gaan er uberhaupt EU guilds naar de Guild Summit?

[ Voor 29% gewijzigd door Tripp op 26-02-2012 23:43 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat er 2 Tweakers heen gaan ;)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

En gelijk en vakantie erbij dan, want je gaat toch niet alleen een vliegticket lappen voor de Summit }:| .

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Volgens mij is de vlucht al geregeld, paar overnachtingen, eten en vervoer :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op maandag 27 februari 2012 @ 01:30:
Volgens mij is de vlucht al geregeld, paar overnachtingen, eten en vervoer :)
nope.
onze GL is ook uitgenodigd.
Maar vlucht en verblijf mocht je zelf regelen.... en betalen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
GL en officer van de Tweakers guilds gaan inderdaad op uitnodiging van EA NL naar Texas :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
RocketKoen schreef op maandag 27 februari 2012 @ 01:31:
[...]

nope.
onze GL is ook uitgenodigd.
Maar vlucht en verblijf mocht je zelf regelen.... en betalen.
Nee dat werd geregeld via EA/Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Ze hadden veel commentaar gekregen bij de vorig guild summit dat alleen geselecteerde gl mochten komen, dus nu mag iedereen komen. Ze betalen echter alleen voor uitgenodigde mensen.
MrVegeta schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:24:
[...]

Nee dat werd geregeld via EA/Tweakers ;)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799

vet relaxed zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Ik vind het wel een beetje merkwaardig hoor, een guild summit met alleen guild leaders (en officers). Ik heb toch het idee dat iedereen toch zijn eigen agenda en punten meekrijgt vanuit de guild. Sowieso zijn guild leaders/officers niet altijd de beste vertegenwoordigers. Ze zijn vaak wel goed in organiseren en interguild problemen op te lossen, maar daar heb je nu niet echt veel aan op een summit.
Ik vraag me ook serieus of hoeveel er echt uit zo'n guild meeting komt (hoeveel honderden guild leaders komen er wel niet die verwachten dat zij wel even serieus zullen worden genomen omdat ze een grote guild hebben? Ik zie al vergelijkingen met een VN meeting...) en of het niet toch een verkapte vakantie/party is voor de meesten (ala Blizzcon). In dat geval is de naam wel slecht gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 09:17
ach jah guildleaders en officers steken (zoals gewoonlijk in alle mmorpg's) de meeste tijd in het "spel", of eigenlijk alles er rondom (dingen regelen voor de guild(members)), dus laat hun maar mooi gaan.. Hoe zou je het anders aanpakken : members sturen ? Zo ja welke ? Wedden dat iedereen het dan oneerlijk gaat vinden al er een aantal members uitgepikt zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Ik verwacht per definitie niet dat er echt nuttige nieuwe informatie vanuit de summit komt.
Het is meer een community day. Wellicht dat er wel punten kunnen worden aangedragen maar als het goed is kennen ze die toch al.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-05 19:31
Afgelopen week behoorlijk wat kunnen spelen op m'n sniper en ben nu volledig gedekt in T1 pvp gear. Het maakt toch wel een enorm verschil als je zo rond de 500 expertise hebt. Voel me nu niet meer zo enorm kwetsbaar en met verstandig spelen kom ik nu toch wel lekker mee :)
Wat me wel erg tegenvalt is die kans op tokens uit die champion gear bags. Ik heb nu in totaal al 30 van die zakjes opengemaakt, maar nog geen 1 token... Ik snap dat 't een RNG kwestie is, maar dit is gewoon te absurd :(

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guild leaders hebben vaak de taak om te zorgen dat het guild in leven blijft.
Dat is niet alleen voor een guild goed, maar ook voor bioware.
Dus bioware vraagt aan guildleaders hoe ze van plan zijn hun members geintresseerd te houden, en kijken dan hoe ze daar in kunnen helpen.

Want wees eerlijk. ingame guilds zijn op het moment niets meer dan een chat channel en een tag.
Wat ik nog mis:
guildbank
uitgebreide stats van je members
meer dan 4 regels guild info
raid/event calender
guild skills/perks

guild hangouts:
een plek waar alleen je guild mag komen. te koop met credits of te winnen in clan vs clan competities of vrijspelen met quests. Geeft de guild unieke abilities zoals een directe shuttle naar belangrijke plaatsen.

[ Voor 18% gewijzigd door RocketKoen op 27-02-2012 15:30 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Guildleaders kunnen inderdaad guilds trekken, maar dat hoeft lang niet altijd. Genoeg guilds die in de onderlagen goede mensen hebben die de guild overeind houden. Zo heeft onze GL op dit moment al 2 maanden slecht internet en trekken de officers de kar.
Noem het dan geen Guild Summit ofzo, maar Star Wars Developers Day ofzo (even geen inspiratie).

Ze hebben het al over Guild Ships gehad, dat zou in de verre toekomst komen.
Guild Bank komt met 1.2 hebben ze gezegd.

Ikzelf will via guild een party beginnen, nu werkt dat nog maar sporadisch (alleen als die persoon in je friendslist staat en zelfs dan alleen als het niet bugged)

ik denk dat er juist meer 'globale' issues zijn (niet guild specifiek) die belangrijker zijn om te bespreken. Zoals wat gebeurt er met crafting? Mobile App? Armory/drop locaties van items? De vernieuwde 'match style to chest' (wat uit beta ging maar wat ze 'willen terugbrengen in de toekomst in een andere vorm'), storyline vragen etc.
Dus een soort Blizzcon event zou niet eens zo misstaan denk ik (beter dan een guild summit lijkt mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Hoezo heb je moeite met het maken van een groep in je guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:35

ResuCigam

BOFH

MrVegeta schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:09:
Hoezo heb je moeite met het maken van een groep in je guild?
Ik denk het volgende want daar irriteer ik mij zelf ook aan: Je kan niet makkelijk mensen inviten vanuit de guild lijst je moet ze handmatig inviten.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
/invite naam. Tja, in pvp groepjes is dat wel lastig. Je kan trouwens rechtsklikken op de naam om te inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-05 16:33

Blaim

Cashback kroket

Of nog makkelijker: /i naam.

Ik heb vandaag m'n champion hands gekregen in de 15e bag die ik heb geopend. Verder heb ik niks bij te dragen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 31-05 08:23
Gewoon friend maken, via de friend lijst kan het inviten wel via rechter muis-knop, heb ook zien werken in guild lijst maar dan werkt op persoon A wel maar op persoon B weer niet :S, en meestal werkt het dus niet.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:37
Vraagje (redelijk nieuw met de game).

Als ik met een party heroic quests doe krijg je bij de dialoges na het maken van een keuze altijd een getal naast je avatar (links onder) te staan.
1. Waar staat dit getal voor?
2. Ik geloof dat als dit getal hoger is dat je meer party punten krijgt? Tenminste na de keuze zie ik vaak een icoontje naar boven komen (ook links onder) wat op een party lijkt met een cijfer erbij. Waar staat dit getal voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:12

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Schnoop schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:48:

Als ik met een party heroic quests doe krijg je bij de dialoges na het maken van een keuze altijd een getal naast je avatar (links onder) te staan.
2. Ik geloof dat als dit getal hoger is dat je meer party punten krijgt? Tenminste na de keuze zie ik vaak een icoontje naar boven komen (ook links onder) wat op een party lijkt met een cijfer erbij. Waar staat dit getal voor?
Random nummer om te bepalen wie mag praten. Hoogste roll krijgt meer social points, de rest krijgt iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:35
Schnoop schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:48:

Als je in een groep zit een een conversatieoptie kiest dan wordt er gerolled wie van de partymembers tegen de NPC-spreekt. De cijfertjes die je ziet zijn de rolls. Degene met de hoogste roll wint (en krijgt 2x de social points)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Peter was me net voor :)!

[ Voor 96% gewijzigd door Doler op 28-02-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Is het overigens verstandig om via een TUT op alle werelden alle datactrons te behalen of zijn de extra punten te weinig waard?

Ik merk namelijk weinig verschil met +4 wilpower (of vergis ik me totaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Schnoop schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:27:
Is het overigens verstandig om via een TUT op alle werelden alle datactrons te behalen of zijn de extra punten te weinig waard?

Ik merk namelijk weinig verschil met +4 wilpower (of vergis ik me totaal).
Er is niks onverstandigs aan. Je krijgt er experience voor en een Codex entry erbij.
Extra stats kunnen nooit kwaad ook al voegen ze (nagenoeg) niks toe voor je class.

Verder is het ook een stukje prestige om ze te halen, vergelijkbaar met achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Hangt van je class af. Ik heb als BH alle Endurance, Aim en Cunning Datacrons gehaald omdat die allemaal (ten minste een beetje) invloed hebben op de damage/survivability. Strength en Willpower doet nada voor een BH.
Maar goed, je vult wel je Codex ermee, dus als je dat leuk vindt...

ik vraag me af of je een titel erbij krijgt voor alle datacrons/alle werelden explored. Anyone know?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
heb op mijn eerste 50 alle datacrons gehaalt, is totaal 30 in elke main stat, dus totaal is het zeker waard
en er is ook nog +10 stat in fleet welke zeer moeilijk schijnt te zijn. +40 willpower/aim/cunning/str, ja plz als al zie hoeveel verschil die 130 is van een stim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Ty voor alle reacties so far.

Nog eentje!

Ik merkte toen ik een keertje terug ging naar Korriban (start wereld) dat ik geen XP kreeg voor een missie die ik opnieuw deed. Komt dit omdat ik de missie al eens heb gedaan? Ik heb namelijk bij heroic missies wel al eens vaker xp gekregen voor de zelfde missie.

Of komt dit omdat de missies bijv 10 levels lager zijn dan je char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
Schnoop schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 10:31:
Ty voor alle reacties so far.

Nog eentje!

Ik merkte toen ik een keertje terug ging naar Korriban (start wereld) dat ik geen XP kreeg voor een missie die ik opnieuw deed. Komt dit omdat ik de missie al eens heb gedaan? Ik heb namelijk bij heroic missies wel al eens vaker xp gekregen voor de zelfde missie.

Of komt dit omdat de missies bijv 10 levels lager zijn dan je char?
Precies, als mobs grijs zijn krijg je geen XP, maar volgens mij krijg je van grijze missions wel wat XP, 5 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Ja inderdaad 5 XP.

En wanneer wordt een quest grijs? Ik kan hier weinig over vinden op de SWOTR forums (vooran nu =) ).

En welke kleuren zijn er nog meer? Zijn hier bijv ook multipliers aan verbonden aan de XP welke je verdient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
Schnoop schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:04:
Ja inderdaad 5 XP.

En wanneer wordt een quest grijs? Ik kan hier weinig over vinden op de SWOTR forums (vooran nu =) ).

En welke kleuren zijn er nog meer? Zijn hier bijv ook multipliers aan verbonden aan de XP welke je verdient?
Volgens mij is dat net als bij 'de MMO die niet genoemd mag worden' gestaffeld. Op level 10 zal het een level 6/7 quest zijn en op level 50 een level 42 quest.
Verder zijn quests rood (zeer moeilijk), oranje (pittig), geel (op level) en groen (onder level). Ik zou verwachten dat rode en oranje quests meer XP geven, maar ik was het grootste gedeelte van het levelen boven het level van de planeet, dus die weet ik niet zeker.
Voor de rest ben ik nog geen multiplier oid tegen gekomen. Heroic quests zijn gewoon onmogelijk om te doen in je eentje (als het goed is :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Ilantir schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:15:
[...]

Volgens mij is dat net als bij 'de MMO die niet genoemd mag worden' gestaffeld. Op level 10 zal het een level 6/7 quest zijn en op level 50 een level 42 quest.
Verder zijn quests rood (zeer moeilijk), oranje (pittig), geel (op level) en groen (onder level). Ik zou verwachten dat rode en oranje quests meer XP geven, maar ik was het grootste gedeelte van het levelen boven het level van de planeet, dus die weet ik niet zeker.
Voor de rest ben ik nog geen multiplier oid tegen gekomen. Heroic quests zijn gewoon onmogelijk om te doen in je eentje (als het goed is :P).
Volgens mij geven ze gewoon XP die een normaal character op het juiste level zou krijgen. De meeste quests geven iets van 2% van een level. Aangezien je op level 42 meer XP nodig hebt dan op level 38 geeft een level 42 quest dus meer XP. Rood = jou level +4-5 ( dacht ik of meer ) Geel is jou level -2+2 en groen is level -2 tot -4 daarna grijs waar een extra regeltje voor is.
De exacte getallen weet ik nu niet maar dit lijkt het ongeveer te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

Update: The maintenance has been completed, and all servers are available again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327746

Kan iemand de Patchnotes posten? ( zit op mn werk en SWOTR.com kan ik hier niet aan) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorunn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-02 10:25
Ik heb geen patches gezien...zijn ook geen patchnotes te vinden op swtor.com.
Ik denk dat het niet is doorgegaan...ofwel mis ik iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-06 16:16
Er was geen patch deze week, het was een normale maintenance.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 23:50
Herkent iemand dit :?

Ben op Belvsavis een quest aan het doen ,The Scorpio Sanction ,waarbij je companion word weggehaalt.
Okay ,hoort in de verhalen lijn.
Alleen na het eindigen van dat gedeelte van de quest ,geen companion terug :'(
Kan ook geen andere companions aanroepen omdat het companion venster weg is :-(

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

moet je even via het crew skill scherm (N) een companion oproepen

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 23:50
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:52:
moet je even via het crew skill scherm (N) een companion oproepen
Dat gaat dus niet want dat scherm is weg ;)

[edit]
Met de hotkey werkt het wel |:( :$

[ Voor 9% gewijzigd door dierkx36 op 28-02-2012 20:08 ]

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Nieuwe 1.1.5 PTR patchnotes:

http://www.swtor.com/comm...php?p=3150977#edit3150977

HEEL veel interessante wijzigingen. Onder meer voor PvP. Ik vind het wel goed dat ze dots aanpassen dat ze objectives cappen niet meer onderbreken want daar kon ik als Scoundrel wel erg makkelijk misbruik van maken. Maar ik vind het wel een beetje jammer dat je na 4 medals geen extra valor meer kan krijgen. Dan kan ik net zo goed uit mn neus vreten zodra ik die 4 medals heb. Het is heel erg makkelijk. Het moet meer objective based gameplay ontlokken maar dat moeten de domme pvpers sowieso nog doorkrijgen. Daar gaat deze wijziging niet veel verandering in brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Valor gained from Warzones has been increased.
Dit vind ik momenteel voor mijzelf ook wel een goeie, momenteel valor 55. En het medal systeem is wel wat wazig ja.

Afgelopen weekend met me gunslinger overgestapt op dirty fighting, heerlijke build die veel damage kan doen

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Blaim schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:07:
Nieuwe 1.1.5 PTR patchnotes:

http://www.swtor.com/comm...php?p=3150977#edit3150977

HEEL veel interessante wijzigingen. Onder meer voor PvP. Ik vind het wel goed dat ze dots aanpassen dat ze objectives cappen niet meer onderbreken want daar kon ik als Scoundrel wel erg makkelijk misbruik van maken. Maar ik vind het wel een beetje jammer dat je na 4 medals geen extra valor meer kan krijgen. Dan kan ik net zo goed uit mn neus vreten zodra ik die 4 medals heb. Het is heel erg makkelijk. Het moet meer objective based gameplay ontlokken maar dat moeten de domme pvpers sowieso nog doorkrijgen. Daar gaat deze wijziging niet veel verandering in brengen.
Maar dus wel valor increased voor WZ's. Je krijgt ook valor voor kills ed.

hmm ilum dailies krijgen ook credit voor kills in een wz? Dus geen brakke ilum pvp meer? :D.
Iig sages/sorcs en mercs/coms geen 10 (tellende) medals per wz meer :').

[ Voor 4% gewijzigd door Tripp op 29-02-2012 00:10 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Tripp schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:03:
[...]

Maar dus wel valor increased voor WZ's. Je krijgt ook valor voor kills ed.

hmm ilum dailies krijgen ook credit voor kills in een wz? Dus geen brakke ilum pvp meer? :D.
Iig sages/sorcs en mercs/coms geen 10 (tellende) medals per wz meer :').
Hm niet erg slecht, punten voor healing worden beter en je kan makkelijker doelen cappen. Nu alleen nog zorgen dat mensen weten wat ze aan het doen zijn. Dat is eigenlijk het grootste probleem behalve bij aldaraan want mensen aanvallen en vechten doet iedereen toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
En zo stierf het laatste beetje Open World PvP op sw:tor. Opzich wel prima, stelde toch in zijn huidige vorm erg weinig voor. Ze moeten het interessant maken om als guilds punten voor je guild te kunnen veroveren op Ilum of ergens anders en dan een paar dagen later te moeten verdedigen tegen andere guilds die dat punt willen overnemen. Heerlijk was dat altijd in Lineage 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
Gaat er nog iets gebeuren met die merc. commendations? Ik moet altijd gewoon m'n wz commendations inwisselen om ze te krijgen... lijkt me een beetje omslachtig als dit de enige manier blijft, want openworld pvp op (mijn) pve server is er gewoon weg niet. (ja ik weet van de 2 a 3 kistjes in tatooine)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Potame schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:41:
Gaat er nog iets gebeuren met die merc. commendations? Ik moet altijd gewoon m'n wz commendations inwisselen om ze te krijgen... lijkt me een beetje omslachtig als dit de enige manier blijft, want openworld pvp op (mijn) pve server is er gewoon weg niet. (ja ik weet van de 2 a 3 kistjes in tatooine)
Open world pvp levert je nog geen merc commendations op.
Doler schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:10:
En zo stierf het laatste beetje Open World PvP op sw:tor. Opzich wel prima, stelde toch in zijn huidige vorm erg weinig voor. Ze moeten het interessant maken om als guilds punten voor je guild te kunnen veroveren op Ilum of ergens anders en dan een paar dagen later te moeten verdedigen tegen andere guilds die dat punt willen overnemen. Heerlijk was dat altijd in Lineage 2.
+1
Tijd voor castle sieges :)

Leuk te combineren met de aangekondigde guild-ships.
verhaal: Er zijn een stel facties die een vijand zijn van de republic en de empire (komen er een paar aan bod al in de storylines). Deze factions hebben Captital ships waar ze de handelsroutes mee onveilig maken.
Omdat een hinderlaag te kunnen organiseren zijn moeilijke hyperspace berekeningen nodig. Om deze reden kan een schip maar 1x per week aangevallen worden.
Na 2 uur heeft de computer van het schip nieuwe hyperspace berekeningen gemaakt en kan het ontsnappen. Het guild dat op dat moment de controle heeft over de brug is een week lang eigenaar van het schip.

Alleen nu nog een systeem vinden zodat je wel enorme battles kan krijgen tussen clans waar iedereen aan mee kan doen, zonder dat de scheve balans tussen empire en republic de boel verstoort.

[ Voor 15% gewijzigd door RocketKoen op 29-02-2012 09:58 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
RocketKoen schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:57:
[...]

Open world pvp levert je nog geen merc commendations op.

[...]

+1
Tijd voor castle sieges :)

Leuk te combineren met de aangekondigde guild-ships.
verhaal: Er zijn een stel facties die een vijand zijn van de republic en de empire (komen er een paar aan bod al in de storylines). Deze factions hebben Captital ships waar ze de handelsroutes mee onveilig maken.
Omdat een hinderlaag te kunnen organiseren zijn moeilijke hyperspace berekeningen nodig. Om deze reden kan een schip maar 1x per week aangevallen worden.
Na 2 uur heeft de computer van het schip nieuwe hyperspace berekeningen gemaakt en kan het ontsnappen. Het guild dat op dat moment de controle heeft over de brug is een week lang eigenaar van het schip.

Alleen nu nog een systeem vinden zodat je wel enorme battles kan krijgen tussen clans waar iedereen aan mee kan doen, zonder dat de scheve balans tussen empire en republic de boel verstoort.
Goed verhaal ook :D

Scheve balans kunnen ze, geloofwaardig, oplossen door Empire ook tegen Empire te laten vechten om dit soort schepen. Je vriend een oor aan naaien om er zelf beter van te worden, dat is lekker dark enzo :D. Zelfde zou je nog kunnen verkopen aan Republic kant, zij het lore wise lastiger, dankzij de dark en light balans in het spel. Republic guilds met een guilleader met een dark balance zou dan ook genadeloos de strijd aan kunnen gaan met een Republic good guys guild die een schip beheerst of wil veroveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Weet iemand van boeken of websites met lore die aansluit op het verhaal in swtor. ik heb het spel al sinds pre-release maar kan me maar moeilijk inleven in het verhaal en ben dus pas lvl 36 op m'n main (jedi knight). Voorheen bij het spelen van wow hielp het veel om de lore te lezen die aansloot op de tijdslijn van de expansion om je echt in te leven maar ik ben totaal clueless welke boeken en/of sites ik de juiste informatie kan vinden.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrFlash schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:45:
Weet iemand van boeken of websites met lore die aansluit op het verhaal in swtor. ik heb het spel al sinds pre-release maar kan me maar moeilijk inleven in het verhaal en ben dus pas lvl 36 op m'n main (jedi knight). Voorheen bij het spelen van wow hielp het veel om de lore te lezen die aansloot op de tijdslijn van de expansion om je echt in te leven maar ik ben totaal clueless welke boeken en/of sites ik de juiste informatie kan vinden.
Volgens mij heeft de huidige setting van SWTOR geen 'grotere' lore dan in de game zelf. WoW is natuurlijk gebaseerd op een compleet verhaal/lore/voorgaande games, SWTOR in dat opzicht staat compleet los van de SW-lore (buiten de basics en termen). Daarnaast is het verhaal ook statisch, niet gebaseerd op iets.
Healers in Warzones now receive kill credit when a healed player kills an enemy.
Easy mode voor Agent, gewoon de HoT rond blijven spammen en cashen maar :P

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 29-02-2012 11:50 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Players affected by a Damage Over Time ability are no longer interrupted when interacting with objectives.
Hmpf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
- Players affected by a Damage Over Time ability are no longer interrupted when interacting with objectives

bah dat maakte madness sorc juist zo leuk.

- Battlemaster and Champion Commendations are now available on the PvP Vendor for Warzone and Mercenary Commendations. Champion Gear Bags are still available.

dat zal wel keuze worden tussen kans op een token of meer commendation per turn in.

- Increased the Warzone AFK timeout from 60 seconds to 90 seconds.
prima zeker bij hutball al keer meegemaakt na een join niet voor de timeout buiten kon komen.

-Valor gained from Warzones has been increased.
-Medals are now worth 500 Valor and 10 Commendations. Players only earn Valor and Commendations for the first 4 medals earned each match.

Prima, maar dit kan ook betekenen dat niemand een vinger uitsteekt na die 4 medals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ik zag dit weekend bij Donner een boek over Revan.

Is niet helemaal SWTOR, maar net de tijd ervoor (Kotor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
SinergyX schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:47:
[...]

Volgens mij heeft de huidige setting van SWTOR geen 'grotere' lore dan in de game zelf. WoW is natuurlijk gebaseerd op een compleet verhaal/lore/voorgaande games, SWTOR in dat opzicht staat compleet los van de SW-lore (buiten de basics en termen). Daarnaast is het verhaal ook statisch, niet gebaseerd op iets.
De setting van swtor is zo'n 3000 jaar voor de films. als ik kijk naar de boekenlijst over star wars dan zie ik letterlijk 100en boeken, er moet toch wel iets zijn waarop het spel gebaseerd is. Ik vind de lore in-game en de questlijn van de jedi knight toch erg tegenvallen moet ik zeggen niet een geïntegreerd geheel en kan me daarom moeilijk inleven.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
An issue that could cause buttons to stop responding during the Ancient Pylons encounter has been fixed.
Finally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
DrFlash schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:52:
[...]

De setting van swtor is zo'n 3000 jaar voor de films. als ik kijk naar de boekenlijst over star wars dan zie ik letterlijk 100en boeken, er moet toch wel iets zijn waarop het spel gebaseerd is. Ik vind de lore in-game en de questlijn van de jedi knight toch erg tegenvallen moet ik zeggen niet een geïntegreerd geheel en kan me daarom moeilijk inleven.
Je zou de boeken over Darth Bane kunnen lezen, die spelen zich in ongeveer dezelfde tijd af (ook niet verwonderlijk natuurlijk, zelfde schrijver als de hoofdschrijver van het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:51:
Ik zag dit weekend bij Donner een boek over Revan.

Is niet helemaal SWTOR, maar net de tijd ervoor (Kotor)
Kotor mag je als lore voor swtor zien imo. (de boeken en het spel)
Ook zit er bij de CE een boek met lore.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Eerst zien dan geloven :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaft8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:59
"Deceived" - Het boek start vanaf de eerste trailer cinematic die Bioware heeft gereleased. Er wordt veel uitgelegd over 'The Sacking of Coruscant', de gespannen band tussen Empire en Republic, het verhaal vertelt veel over Darth Malgus en de huidige stand van zaken m.b.t. het 'Treaty of Coruscant'.

"Revan" - Vertelt het een en ander over Revan na de originele Kotor. Erg interessant. Beschrijft een stukje voorgeschiedenis van SWToR.

spoiler:
Met name als je daarna de questline: The Jedi Prisoner speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426307

Sneezzer schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:04:
[...]

Je zou de boeken over Darth Bane kunnen lezen, die spelen zich in ongeveer dezelfde tijd af (ook niet verwonderlijk natuurlijk, zelfde schrijver als de hoofdschrijver van het spel)
Darth Bane leefde ten tijde van de Ruusan Reformations en het verhaal gaat over het omzetten van 'The Army of Light + Jedi Order' naar de Jedi Order die we kennen van de periode tussen EP I en EP II.

Ook waren de Sith voor Darth Bane meer een zootje ongeregeld die opkwamen en weer weggingen. Darth Bane heeft hier komaf mee gemaakt en de regel '1 master + 1 apprentice' ingevoerd en hij heeft het hele plan dat uiteindelijk door Darth Sidious uitgevoerd werd gestart.

Dit hele verhaal speelt zich af rond 1000 BBY, dit omdat in de films ter sprake komt dat 'The Republic' geen enkele oorlog gehad heeft sinds zijn oprichting 1000 jaar geleden. Het verhaal van de Ruusan Reformations en Darth Bane zijn een soort brug tussen de verhalen uit de Old Republic EU-verhalen en de verhalen net voor de films en de films zelf.

Er bestaan heel wat verhalen uit de periode 4500-3900 BBY, zoals de verhalen van Naga Sadow, Exar Kun en de verhalen uit de SWKOTOR games. De volgende hoop verhalen beginnen eigenlijk pas vanaf The Jedi Apprentice (sterke aanrader!, opgroeien v. Obi-Wan) en lopen door tot de kleinzoon van Luke S.

Het enige noemenswaardig verhaal ertussen is dit dus van Darth Bane.

SW:TOR speelt zich inderdaad rond 3000 BBY af, enkele verhaallijnen zijn gebaseerd op de SWKOTOR games, kijk maar naar de planeet Taris. Enkele uit voorafgaande boeken/comics, zoals de planeet Ilum. Maar de meeste verhaallijnen zijn nieuw. Sommige zijn wel gebaseerd op gebeurtenissen die er lang na gebeuren of hebben verwijzingen naar dingen die later gaan gebeuren (bv. Han Solo komt van de planeet Corellia) maar meer is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

dierkx36 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 19:05:
Herkent iemand dit :?
Ben op Belvsavis een quest aan het doen ,The Scorpio Sanction ,waarbij je companion word weggehaalt.
Okay ,hoort in de verhalen lijn. Alleen na het eindigen van dat gedeelte van de quest ,geen companion terug :'( Kan ook geen andere companions aanroepen omdat het companion venster weg is :-(
Herken ik wel, net de userbase van een nieuwe MMO na de 1ste free month ;)

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 20:33
Kan iemand mij gerust stellen dat er toekomst in dit spel zit? Ik ben her en der SWTOR communities in de gaten aan het houden. O.a. het officiële forum, reddit, oldrepublic.net, losse blogs etc. Ik ben niet ontzettend goed geïnformeerd over de toekomstplannen van Bioware. Ik ben zelf nog aan het levelen, dat ik bewust heel langzaam doe om de licht-positieve ervaring die ik nu heb vast te houden.

De indruk die ik sterk krijg van de community is dat vooral door de veel te vroege release datum (dankzij EA!) het spel incompleet is. Daardoor zijn er nu al veel mensen die afhaken. Dat lijkt me dodelijk voor een MMO. Ik merk het ook in mijn directe omgeving dat vrienden, familie en collega's afhaken.

Ik geloof best dat Bioware erin kan slagen om dit spel toch naar premium kwaliteit te tillen. Maar ik heb grote twijfels of Bioware erin slaagt de (ex)spelers terug te winnen.

Ik vind het spel tot nu toe wel vermakelijk. Ik wil dat het slaagt en dat de servers druk worden. Maar ik vind dat het spel nog ontzettend veel nodig heeft om het op een normaal niveau te krijgen. Zoals ik eerder zei ben ik niet zo op de hoogte van de toekomst plannen van Bioware, dus daarom vraag ik hier: kan iemand mij gerust stellen dat er toekomst in dit spel zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
delta1 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:18:
Kan iemand mij gerust stellen dat er toekomst in dit spel zit?
Nee, dat kan ik niet. Dat is puur een gevoelskwestie.
Voor mij is er genoeg te doen nog, op dit moment als lvl 50.

Even een tip: lees gewoon niet alles maar ondervind het zelf, mening van een ander (goed of slecht) is nog steeds een mening...

Edit: moet wel eerlijk toegeven dat het me minder "grijpt" dan WaR, maar dat komt omdat ik grootschalige pvp mis... (mis ik in elke andere mmo ook overigens, ach, dan maar wachten op GW2 voor de pvp).

[ Voor 19% gewijzigd door Sneezzer op 29-02-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
Sneezzer schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:29:
[...]

Nee, dat kan ik niet. Dat is puur een gevoelskwestie.
Voor mij is er genoeg te doen nog, op dit moment als lvl 50.

Even een tip: lees gewoon niet alles maar ondervind het zelf, mening van een ander (gooed of slecht) is nog steeds een mening...
Het is niet altijd een goede eigenschap van mij dat ik me zo graag meng in de community online. Dat realiseer ik me wel. Gelukkig ben ik wel in staat een eigen mening te vormen. Ik zal rustig doorlevelen en ben benieuwd wat 1.2 zal brengen. Ik geniet er nog wel van voorlopig.

De reden dat ik het toch vraag is omdat ik hier denk aan "Waar rook is, is vuur". Als ik overal een verkeerd signaal krijgt, moet er wel wat aan de hand zijn. En aangezien ik geen flauw idee heb hoe open Bioware is in zijn toekomst plannen, of dat ze hier uberhaupt over hebben gepraat, vraag ik het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Wellicht dat deze link je wat info geeft over de plannen van Bioware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
_Peter2_ schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:41:
Het laat wel zien dat Bioware goed voorruit aan het plannen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
delta1 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:47:
[...]

Het laat wel zien dat Bioware goed voorruit aan het plannen is :D
Ik maak me ook helemaal niet druk om de game, ik heb plezier met mijn main en mijn alts die ik op 50 heb, PvP genoeg doe de Ops en doe de dailies. Daarnaast is deze game bij de launch veel beter dan de andere grote MMO was bij de launch. Minder bugs meer content etc.

Ik ben blij met deze game en met de guild ookal leaven mensen, zolang ik plezier heb met SWTOR ga ik niet beginnen met een andere game. Bioware heeft nog veel in de planning staan wat ik veelbelovend vind en PvP is in mijn ogen goed in de game ookal kan het wel wat tweaks gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:41:
netjes:
3 daily's
4 operations
3 flashpoints
1 companion

Ik mis in dit lijstje alleen nog de beloofde nieuwe warzones.

Sowieso komt er nog een hoop content aan. Bioware gaf aan dat nieuwe contant ongeveer een jaar lang in ontwikkeling is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
delta1 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:35:
[...]
De reden dat ik het toch vraag is omdat ik hier denk aan "Waar rook is, is vuur". Als ik overal een verkeerd signaal krijgt, moet er wel wat aan de hand zijn.
dan zou een zeker ander -niet-nader-te-noemen-bedrijf- wat ook een MMO maakt al 7 jaar aant branden zijn. valt uiteindelijk wel mee :-)

Ik moet wel zeggen dat ik vooralsnog mijn account heb opgezegt en loopt af eind maart. Ik wil het nog een keer proberen met wat lore erbij of het nog gaat boeien anders geef ik het op met deze MMO.

mensen bedankt voor de reacties over de Lore :-) ik ga naar die boeken kijken, ik heb ook nog het volgende gevonden: http://starwars.wikia.com/wiki/Cold_War
Dit is schijnbaar de periode waar het spel nu over gaat. Vanuit daar dus verder werken :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Haha wat is Sorcerer een heerlijke Faceroll class. Had deze als allereerste class aangemaakt maar vond de geluidseffecten van de lightning beroerd en er zat niet echt synergy in de abilities. Net m'n Scoundrel Torian op vol Centurion gezet dus ik dacht: laat ik m'n Sorc Blaim eens afstoffen en PvP healing proberen. Manmanman wat een makkelijk en heerlijk wegspelende class is het. Lekker shieldjes omhoog gooien, af en toe een heal eruit en verder iedereen zappen met lightning. Ben pas lvl 19 en ik doe 100k healing en 100k damage gemiddeld met zo'n 7-8 medals en vaak nr 1 of 2 spot op de eindlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
RocketKoen schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:57:
[...]

netjes:
3 daily's
4 operations
3 flashpoints
1 companion

Ik mis in dit lijstje alleen nog de beloofde nieuwe warzones.

Sowieso komt er nog een hoop content aan. Bioware gaf aan dat nieuwe contant ongeveer een jaar lang in ontwikkeling is.
Patch 1.2 - Prepare to return to Corellia to battle each other for control over the Black Hole, scout the Lost Island, and head to the planet of Denova to battle it out against both the Republic and Empire.

Klinkt toch aardig als een nieuwe warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-06 16:16
Zeker als je Jedi Knight speelt, als je van lore houdt móet je eigenlijk het boek Revan lezen. Dat sluit immers perfect aan op de gebeurtenissen uit de KOTOR spellen en zeker de Jedi Knight class story.

Waarom sluit dat boek zo goed aan bij de class story van de Jedi Knight?
spoiler:
Het hoofdpersonage van dat boek wordt vele jaren later, in SW:TOR, één van je companion characters.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
MrVegeta schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:46:
Sprint/Leap zou niet moeten gebruikt worden als de speler de bal heeft.

Mee eens/oneens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 07:42
Oneens. Voor elke sprint/leap is er een slow/pull/snare.

Hoe erg ik ze ook haat... Het is wel zo... =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Jarg and Sorno zijn op 16man NM vrijwel onmogelijk. De rocket/railshot combo is instant kill :'). Je krijgt eerst die rocket op je aars voor ongeveer 4-7K dmg. Minder dan 2 secs later een railshot voor 12-15K.

Dus na plan D worden er random peeps ge-oneshot en haal je het nooit :w.

De enige tactiek die lijkt te werken is Sorno ongeveer tot 50% en dan jarg naar 0%.

[ Voor 13% gewijzigd door Tripp op 01-03-2012 07:12 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Ben ik het mee oneens het hoort bij Huttbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
shaft8472 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:25:
[...]

"Deceived" - Het boek start vanaf de eerste trailer cinematic die Bioware heeft gereleased. Er wordt veel uitgelegd over 'The Sacking of Coruscant', de gespannen band tussen Empire en Republic, het verhaal vertelt veel over Darth Malgus en de huidige stand van zaken m.b.t. het 'Treaty of Coruscant'.

"Revan" - Vertelt het een en ander over Revan na de originele Kotor. Erg interessant. Beschrijft een stukje voorgeschiedenis van SWToR.

spoiler:
Met name als je daarna de questline: The Jedi Prisoner speelt.
Je kan ook Fatal Alliance van Sean Williams lezen. Dat is ook een boek dat compleet op de lore van SW:TOR is gebaseerd.

Persoonlijk vind ik Deceived beter.
delta1 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:35:
[...]

Het is niet altijd een goede eigenschap van mij dat ik me zo graag meng in de community online. Dat realiseer ik me wel. Gelukkig ben ik wel in staat een eigen mening te vormen. Ik zal rustig doorlevelen en ben benieuwd wat 1.2 zal brengen. Ik geniet er nog wel van voorlopig.

De reden dat ik het toch vraag is omdat ik hier denk aan "Waar rook is, is vuur". Als ik overal een verkeerd signaal krijgt, moet er wel wat aan de hand zijn. En aangezien ik geen flauw idee heb hoe open Bioware is in zijn toekomst plannen, of dat ze hier uberhaupt over hebben gepraat, vraag ik het hier.
Je weet wat ze zeggen he: de whiners en trolls zitten op de fora. De anderen spelen het spel gewoon. :)

In een interview op Giant Bomb net na de release werd er wat gepraat over de toekomst van SW:TOR. Want naast de patches (met een beetje content) die we nu krijgen is Bioware ook nog bezig met andere zaken in SW:TOR:
- class story is voor iedere klasse niet af: die zal nog verder gaan in major content updates, ie. betaalde uitbreidingen.
- level cap wordt verhoogd in betaalde uitbreidingen
- galaxy wordt uitgebreid met extra zones en planeten in betaalde uitbreidingen
- space combat wordt ook hard bekeken om aan te passen
- eerste betaalde uitbreiding zouden ze graag tegen eind 2012 hebben, maar dat lijkt me heel ambitieus (als je bvb zit dat Blizzard er ook niet in slaagt om dit jaarlijks te doen, maar eerder tweejaarlijks).

Vergeet ook niet dat dit de duurste game ooit is. Hier gaat niet zomaar van de ene dag op de andere de stekker uitgetrokken worden. Zelfs al stuiken de abonnementen in mekaar dan denk ik niet dat de game zal verdwijnen, maar eerder van model zal wijzigen (zoals zovele andere MMORPG's).

[ Voor 56% gewijzigd door DarthDavy op 01-03-2012 08:51 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

delta1 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:18:

De indruk die ik sterk krijg van de community is dat vooral door de veel te vroege release datum (dankzij EA!) het spel incompleet is. Daardoor zijn er nu al veel mensen die afhaken. Dat lijkt me dodelijk voor een MMO. Ik merk het ook in mijn directe omgeving dat vrienden, familie en collega's afhaken.
Ik zou het spel nou niet incompleet willen noemen. Toegegeven, ik heb al een weekje of 2 niet meer gespeeld, maar ik denk eerder dat ik een beetje moe ben van dit type MMO an sich. Er is nog genoeg te doen dat ik nog niet eerder heb gedaan en kwa operations ben ik nog niet eens begonnen.

Vergeet niet dat dit spel ook al 8 jaar ofzo in ontwikkeling was. Ik denk dat het spel wel klaar was voor release. Hopelijk brengen ze nog wel regelmatig content patches uit.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als Die-Hard FPS speler is dit voor mij de eerste MMO waar ik echt een beetje mee uit de voeten kan. ( toegegeven, main is een BH). main gaat nu richting de 50 ( 44 op het moment van schrijven) en ik kijk nu al uit naar de end-game:).

hoe is het PvP tussen de level 50's? merk je echt vveel verschil in gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
Ja er is een enorm verschil in 1-49 en 50.
Je doet er goed aan om minstens 1000 merc commendations en 1000 warzone commendations op te sparen EN een champions bag te kopen VOORDAT je lvl 50 bent (dus dan heb je dus 6 champion gear bags).
Dan heb je in ieder geval al een paar stukjes pvp gear als je 50 bent zodat je niet letterlijk ontploft zodra je getarget wordt in je eerste warzone op level 50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat had ik inderdaad al verwacht dus heb er nu al 3 in mn kluis liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Potame schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:12:
Ja er is een enorm verschil in 1-49 en 50.
Je doet er goed aan om minstens 1000 merc commendations en 1000 warzone commendations op te sparen EN een champions bag te kopen VOORDAT je lvl 50 bent (dus dan heb je dus 6 champion gear bags).
Dan heb je in ieder geval al een paar stukjes pvp gear als je 50 bent zodat je niet letterlijk ontploft zodra je getarget wordt in je eerste warzone op level 50 :)
Of je wandelt even een paar FP in en haalt daar de paarse items uit. Zeker als DPS is het handig groups te vinden, ik ben healer en ik zeg vaker dat ik dps ben dan dat ik healer ben, en na een paar FP heb je ook redelijk sterke gear.

Dat heb ik gedaan bijna allemaal paarse pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Volledige Centurion pvp set is 414 tokens (das 28 bags), maar 1 of 2 items helpt al enorm.
(Champion set was iets van 104/105 bags)
Als nu pvp leuk vindt zal je dat ook op 50 vinden, alleen moet je even wat gear hebben om niet gevoel te hebben dat je bij minste zuchtje al plat ligt.
al zal iemand in battlemaster gear nog steeds om je lachen als je rondt rent in centurion gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit ATM op mn werk, dus kan het even niet checken op TORhead, maar heb je voor Centurion niet valor 50 nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426307

Anoniem: 327746 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:56:
Ik zit ATM op mn werk, dus kan het even niet checken op TORhead, maar heb je voor Centurion niet valor 50 nodig?
Nee hoor, enkel voor Battlemaster heb je 60 nodig denk ik, of 50, not sure, ik ben 48 op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448578

Anoniem: 327746 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:56:
Je hebt voor battlemaster gear Valor rank 60+ nodig en voor centurion en champion helemaal niks. Centurion is de laagste rank in PVP gear, daarna komt Champion en daarna komt Battlemaster.

op Valor rank 50 kan je wel de mount kopen van 750 mercenary en warzone commendations. Volgensmij op Valor rank 65 de mount van 1000 Mercenary en Warzone commendations.

Dit allemaal even uit mijn hoofd dus ik kan wat fout gezegd hebben. Zit namelijk ook op 't werk dus kan niet even alles nachecken!

Ik hoop dat dit helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Battlemaster is 60 (48k valor +- van 59 -> 60) en alleen voor Battlemaster-gear heb je ook de rank nodig, de gear zelf kost niks meer (20 tokens voor full set of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Shadowhawk00 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:27:
[...]

Of je wandelt even een paar FP in en haalt daar de paarse items uit. Zeker als DPS is het handig groups te vinden, ik ben healer en ik zeg vaker dat ik dps ben dan dat ik healer ben, en na een paar FP heb je ook redelijk sterke gear.

Dat heb ik gedaan bijna allemaal paarse pixels.
Epic FP gear gaat je niet echt helpen in pvp... je mist namelijk de expertise stat.
Je kunt vol columni zijn, maar dan nog verlies je (normaal gesproken) van iemand met een paar centurion pieces.
Tevens zul je als healer spec wat moeite hebben om genoeg dps output te hebben voor de HM's waardoor de baas vaak zal enragen. Zowiezo lijkt het me handiger om als healer een FP in te gaan, die worden vaker gezocht dan dps

Het sparen van champs bags voordat je 50 wordt lijkt mij een verstandigere oplossing.

Pagina: 1 ... 62 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.