shaft8472 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:25:
[...]
"
Deceived" - Het boek start vanaf de eerste trailer cinematic die Bioware heeft gereleased. Er wordt veel uitgelegd over 'The Sacking of Coruscant', de gespannen band tussen Empire en Republic, het verhaal vertelt veel over Darth Malgus en de huidige stand van zaken m.b.t. het 'Treaty of Coruscant'.
"
Revan" - Vertelt het een en ander over Revan na de originele Kotor. Erg interessant. Beschrijft een stukje voorgeschiedenis van SWToR.
spoiler:Met name als je daarna de questline: The Jedi Prisoner speelt.
Je kan ook Fatal Alliance van Sean Williams lezen. Dat is ook een boek dat compleet op de lore van SW:TOR is gebaseerd.
Persoonlijk vind ik Deceived beter.
delta1 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:35:
[...]
Het is niet altijd een goede eigenschap van mij dat ik me zo graag meng in de community online. Dat realiseer ik me wel. Gelukkig ben ik wel in staat een eigen mening te vormen. Ik zal rustig doorlevelen en ben benieuwd wat 1.2 zal brengen. Ik geniet er nog wel van voorlopig.
De reden dat ik het toch vraag is omdat ik hier denk aan "Waar rook is, is vuur". Als ik overal een verkeerd signaal krijgt, moet er wel wat aan de hand zijn. En aangezien ik geen flauw idee heb hoe open Bioware is in zijn toekomst plannen, of dat ze hier uberhaupt over hebben gepraat, vraag ik het hier.
Je weet wat ze zeggen he: de whiners en trolls zitten op de fora. De anderen spelen het spel gewoon.
In een interview op Giant Bomb net na de release werd er wat gepraat over de toekomst van SW:TOR. Want naast de patches (met een beetje content) die we nu krijgen is Bioware ook nog bezig met andere zaken in SW:TOR:
- class story is voor iedere klasse niet af: die zal nog verder gaan in major content updates, ie. betaalde uitbreidingen.
- level cap wordt verhoogd in betaalde uitbreidingen
- galaxy wordt uitgebreid met extra zones en planeten in betaalde uitbreidingen
- space combat wordt ook hard bekeken om aan te passen
- eerste betaalde uitbreiding zouden ze graag tegen eind 2012 hebben, maar dat lijkt me heel ambitieus (als je bvb zit dat Blizzard er ook niet in slaagt om dit jaarlijks te doen, maar eerder tweejaarlijks).
Vergeet ook niet dat dit de duurste game ooit is. Hier gaat niet zomaar van de ene dag op de andere de stekker uitgetrokken worden. Zelfs al stuiken de abonnementen in mekaar dan denk ik niet dat de game zal verdwijnen, maar eerder van model zal wijzigen (zoals zovele andere MMORPG's).
[
Voor 56% gewijzigd door
DarthDavy op 01-03-2012 08:51
]