Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:42:
[...]
En jij vraagt je daadwerkelijk af waarom anderen je behandelen als een puberaal geval? ZOals al meerdere keren door meerdere mensen gezegd is: als je je op een bepaalde manier gedraagd naar anderen kan je dat terug krijgen, met een dumpert-attitude kom je niet ver hier.
ja hoor, dumpert is weer terug! ik zat er op te wachten. Sorry, maar ik geef gewoon een normale mening over het feit dat ik het spel te makkelijk vind. En gelijk begint 90% hier als een of andere apple fanboy gelijk te flamen.
Als je het niet met de mening van een ander eens kan zijn, post er dan niet.
Ik snap dat het voor jullie allemaal leuk genoeg is, maar ik mis echt de uitdaging die dit spel zou moeten hebben. Vooral 1 dev quote vind ik erg jammer "A huge group of players beating on 1 boss just isn't heroic" En raar, wat doen we grotendeels van de tijd? Precies dat.
Ik vind het gewoon zo jammer, ze wilden heel veel doen. Grinders zouden een kans krijgen (deels gedaan door area discovered bonus quests), hardcore spelers zouden een kans krijgen (dit kan nog gebeuren door meer endgame content, laten we het hopen), en casual spelers zouden een kans krijgen.
Nu snap ik echt dat de casual market veruit het grootst is, en dat het nu nog dom is om echt een game voor grinders te maken (de laatste is doodgegaan met FFXI, hoewel die nog "leeft").
Maar ik mis gewoon een groot deel van de beloftes. Dit spel was een stuk beter geweest als ze de tijd hadden genomen om het spel af te maken, en wat minder tijd hadden besteed aan Beta Weekends.
En ja voordat je begint, ik speel het nog steeds, met veel plezier. Maar dat is gewoon voor mij het minpunt.
Voor iets anders:
Pluspunten: PVP, in tegenstelling tot Rift en WoW voelt de PVP hier echt leuk. Nog net geen WAR niveau, maar het scheelt niet veel.
Storylines. Erg leuk om te doen, je hebt steeds het gevoel dat je iets verder wil om toch net even die plot twist van je class te zien.
Ability animaties. In tegenstelling tot (weer) Rift en WoW, heb je echt het gevoel dat je abilities damage doen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."