Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
RDhits schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:22:
[...]

Dit is niet waar er zijn heel veel bosses die vastzitten aan een area en als je als laatste overlevende die area verlaat reset de boss (bijvoorbeeld in Athiss, daar moet je in de ruimte blijven.)

Op zich ook logisch anders kun je bepaalde damage effecten en scripted events in de ruimte heel makkelijk omzeilen.
Kiten is ongelijk aan weg rennen...
Kiten doe je vaak in een ruime cirkel om de baas heen (dus alsof je een een touw zit) steeds probeer je dan de max afstand (30m) te behouden zodat je nog steeds dps kunt doen maar niet door melee geraakt kunt worden. Of als het een ranged boss is, steeds binnen en buiten de 30m te zitten (uiteraard binnen als je dps wilt doen, buiten om niet geraakt te worden). Dat is zo'n beetje het idee, afhankelijk van de ruimte die je hebt natuurlijk.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Leuk maar onmgelijk als je een melee class bent.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Twisted schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:57:
Leuk maar onmgelijk als je een melee class bent.
Hoezo? Kiten heeft niet als doel dat degene die het uitvoerd ook de baas killed.
1) Je bent de tank, gewoon je taunt blijven gebruiken en je "gooi wapen" ability oid.
2) Je groep is dood en je wacht tot ze terug zijn.. gewoon blijven rennen.
3) De boss enraged en de healer trekt het even niet, tank gaat even kiten om rust te geven aan de healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Ik snap het, thanks :)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Is er toevallig nog een snellere manier om op Ilium te komen, dan via je eigen spaceship?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thormodo schreef op maandag 20 februari 2012 @ 17:52:
Is er toevallig nog een snellere manier om op Ilium te komen, dan via je eigen spaceship?
nope. spaceship is al behoorlijk snel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 00:56
Hoe werkt het eigenlijk met de patches van SWTOR? Krijgen we elke week kleine nieuwe patches en om de zoveel tijd een grote content patch?

Morgen is er maintenance van 9:00 tot 16:00 uur. Langer dan normaal. Kan dit direct gelinkt worden aan de patch van die dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Als het goed is word SOA gefixed en hopelijk ook nog e.e.a. aan andere bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:27
Ik ben een Bounty Hunter begonnen op The Red Eclipse met de naam Branchala. Kan iemand mij voorzien van een guildinvite? Wie mag ik whisperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgion schreef op maandag 20 februari 2012 @ 21:03:
Ik ben een Bounty Hunter begonnen op The Red Eclipse met de naam Branchala. Kan iemand mij voorzien van een guildinvite? Wie mag ik whisperen?
Probeer http://www.gotswtor.nl is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
Ashrah schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:35:
Als het goed is word SOA gefixed en hopelijk ook nog e.e.a. aan andere bugs.
Dit beantwoord totaal niet mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
delta1 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 00:39:
[...]

Dit beantwoord totaal niet mijn vraag.
Het onderhoud op de dinsdag is inderdaad vaak gelinked aan een patch. Er worden soms noodpatches opgeleverd op andere dagen. Maar de 'hoofdpatch' is dan op dinsdag opgeleverd.

Mijn verwachting is dan ook dat vandaag 1.1.4 wordt opgeleverd (Patchnotes zijn hier te vinden http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=307048).

Meestal wordt dan op woensdag of donderdag in het Public Test Forum de patchnotes voor de volgende patch toegevoegd (nog niet duidelijk of dit 1.1.5 of 1.2 wordt. Maar ik verwacht 1.2 eigenlijk pas over een maand ofzo)

Hier een overzicht: http://www.swtor.com/patchnotes

1.1.0 is opgeleverd op dinsdag 17 januari
1.1.0b is opgeleverd op dinsdag 24 januari
1.1.1 is opgeleverd op dinsdag 31 januari
1.1.2 is opgeleverd op dinsdag 7 februari
1.1.3 is opgeleverd op dinsdag 14 februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
delta1 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:49:
Hoe werkt het eigenlijk met de patches van SWTOR? Krijgen we elke week kleine nieuwe patches en om de zoveel tijd een grote content patch?

Morgen is er maintenance van 9:00 tot 16:00 uur. Langer dan normaal. Kan dit direct gelinkt worden aan de patch van die dag?
Antwoord op je vraag: Ja.
Dat is niet langer dan normaal, dat is het standaard window dat ze aangeven.
Vaak zijn ze eerder klaar.

Ps. Ik denk dat Ashran gewoon meldde dat SOA eindelijk minder gaat buggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sneezzer op 21-02-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Yup dat was alles wat ik probeerde te zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Gisteren voor het eerst met de guild EV (normal) gedaan, was zelf al een paar keer met andere guilds meegeweest en heb zelfs HM Karagga's al gecleared toen.

Alles ging lekker smooth one-shot, behalve SOA. Bug na bug... platforms die ontbreken, ik die van een platform ineens naar een mindtrap gezogen werd en dood ging, SOA die despawnde op 10% hp... we hadden er na 5 wipes (allemaal bugs) wel weer genoeg van.

Oh well. Ik heb ook toch nog een upgrade gekregen in de vorm van mijn columi offhand. Kan nu dus geen upgrades meer krijgen in Heroic 4 mans of Ops normals... denk dat ik mijn alts maar ga levelen terwijl de rest van de guild geared voor HM's...

We doen nu nog maar 1 raid night in de week omdat de andere raid night nu nog WoW is (niet iedereen is over en we willen tot de Panda's wel iedereen tevreden houden, daarna stoppen er toch veel met WoW).

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Laten we hopen dat ze morgen wel hun tijd halen en er geen extentie komt, hoewel overdag patchen gestoord is.
Maar goed de suportmensen willen natuurlijk ook eerst rustig hun kofie drinken en krantje lezen voordat ze beginnen met werken dus dat is nog wel te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser387 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:07:
[...]

Het onderhoud op de dinsdag is inderdaad vaak gelinked aan een patch. Er worden soms noodpatches opgeleverd op andere dagen. Maar de 'hoofdpatch' is dan op dinsdag opgeleverd.

Mijn verwachting is dan ook dat vandaag 1.1.4 wordt opgeleverd (Patchnotes zijn hier te vinden http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=307048).

Meestal wordt dan op woensdag of donderdag in het Public Test Forum de patchnotes voor de volgende patch toegevoegd (nog niet duidelijk of dit 1.1.5 of 1.2 wordt. Maar ik verwacht 1.2 eigenlijk pas over een maand ofzo)

1 klein detail. de maintenance is morgen ipv vandaag :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
RocketKoen schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:54:
[...]

1 klein detail. de maintenance is morgen ipv vandaag :P
Ja, ik zag het. Daar gaat mijn hele theorie :P

Zal wel komen omdat het vandaag internationale moedertaal-dag is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Presidents Day in de US. Zal daar wel mee te maken hebben.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtype
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
Vast wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delta1
prutser387 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 08:07:
[...]

Bedankt voor de info heren :) Viel mij pas later op dat het morgen is :+

[ Voor 6% gewijzigd door delta1 op 21-02-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
Wat is er gebeurt met de "strong" tegenstanders,

een week geleden had ik nooit moeite ze te verslaan, maar op Hoth werd het iets te hoth onder me voeten. ben nu lv37 marauder, tegen 1 strong en een normal baddie overleefde ik maar net. ben daarom maar naar quesh gegaan maar daar heb ik nog steeds veel moeite om ze te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09 16:54

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik had dat ook, vanaf level 35 ofzo, begon het opeens moeilijk te zijn om 'strong' vijanden te verslaan, ik had al moeite met 2 van die, terwijl ik voorheen er met gemaak 4 tegelijk aan kon. Ben nu level 47, het is iets makkelijker geworden, maar nog niet zo als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:15
Sinds een aantal dagen heb ik het probleem dat ik in een soort cirkel blijf hangen en hier niet meer uit kom. Mijn character blijft rennen maar het lijkt net of hij tegen een onzichtbare muur loopt en blijft dus hangen. Ik heb al 3 tickets geopend en het is nog steeds niet opgelost. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Want nu kan ik dus helemaal niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Laatst online: 15:23

Poekie McPurrr

Mreoww~

Al eens geprobeerd om via je fleet ticket eruit te geraken?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaSfem0n schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:54:
Presidents Day in de US. Zal daar wel mee te maken hebben.
Nee, mardi gras :P
ook bekend als carvanalsdinsdag, fat Tuesday, of in amerika: Tuesday.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 21:00
Meestal als strong moeilijk worden/tot onmogelijk.
dan zul je eerst eens serieus naar gear van companion moeten kijken 9/10 is die te ver achter de curve (en ja das big deal)
37 en al hoth kan inderdaad vroeg zijn. je kan altijd de bonus serie van aldereen doen (lvl 40) die kun je oppakken in combat training op de fleet.

ps met alle cooldowns die marraurder heeft is bijna moeilijk om dood te gaan, ik heb nauwelijks issues gehad. op eind vondt ik het makkelijker dan met mijn merc. op mijn merc hoefde ik echt niet te proberen om 2 strongs te killen waar op mijn maur echt geen probleem is.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

ligt ook heel erg aan de playstyle die je ligt en hoeveel ervaring je hebt. Ik kon met mijn merc (die weliswaar meestal 2/3 levels boven de curve zat) makkelijk 3 strongs tegelijk aan. En vaak ook 2 man quest gesoloed.
Maar met mijn operative (nu level 29) die ik een stuk lastiger vind spelen, zijn 2 strongs echt heel moeilijk. Dat komt mettertijd wel denk ik, ik zit nu nog teveel in merc-ritme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
2 strongs zijn over het algemeen heel erg gemakkelijk zolang je class maar CC heeft, dan maak je van 2 strong 1 strong en is het gewoon 1 voor 1 afmaken.
Goed gebruik van CC maakt trouwens van de meeste HM FP een walkover ( op bosses na )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kows
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-12-2020
hier een sith inquisitor (assassin) begonnen sedert vorig week zondag,
nu reeds level 20 en het spel bevalt me wel.
Zal wss maar 1 of 2 maand spelen though, tot ik de hele verhaallijn eens doorlopen heb (geen zin in raiden zoals WoW, i'm awaiting diablo!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kows schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:29:
Zal wss maar 1 of 2 maand spelen though, tot ik de hele verhaallijn eens doorlopen heb (geen zin in raiden zoals WoW, i'm awaiting diablo!)
Je weet dat alle classes ook nog een eigen verhallijn hebben? En dat die per class ook nog behoorlijk leuk en afwisselend kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 26-09 06:17
kows schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:29:
Sith inquisitor heb ik tm chapter 3 of 4 gespeeld: leuke verhaallijn, maar vooral veel grappige momenten, ik heb af en toe goed gelachen =p Als je van (soms duistere, maar erg melige l) humor houdt heb je de goeie class gekozen ;)

De imperial agent heeft schijnbaar de 'tofste' verhaallijn (James bond style) en aan de republic kant heb je weert een totaal andere atmosphere =p. (tot nu toe bevalt alleen de trooper verhaallijn me daar een beetje =p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:44:
[...]

Sith inquisitor heb ik tm chapter 3 of 4 gespeeld: leuke verhaallijn, maar vooral veel grappige momenten, ik heb af en toe goed gelachen =p Als je van (soms duistere, maar erg melige l) humor houdt heb je de goeie class gekozen ;)

De imperial agent heeft schijnbaar de 'tofste' verhaallijn (James bond style) en aan de republic kant heb je weert een totaal andere atmosphere =p. (tot nu toe bevalt alleen de trooper verhaallijn me daar een beetje =p)
Ik vond de BH verhallijn op Empire ook wel erg leuk, past er goed bij.

Op Republic moet ik zeggen dat ik de JK en JC verhaallijnen beiden wel leuk vond, maar niet bijster meepakkend. Komt ook vooral omdat het verhaal er een beetje half half tussendoor gaat. En er te veel afleiding is van andere dingen om je er echt op te kunnen focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Brutal1ty schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:44:
[...]

Die heb je to ongeveer lvl 50 gespeeld dus?
Welke spec had je gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Hierkomik schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:19:
ligt ook heel erg aan de playstyle die je ligt en hoeveel ervaring je hebt. Ik kon met mijn merc (die weliswaar meestal 2/3 levels boven de curve zat) makkelijk 3 strongs tegelijk aan. En vaak ook 2 man quest gesoloed.
Even de reden bold gezet.
2 a 3 lvl hoger vs 2 levels lager, is 5 a 6 levels verschil.
Zoals bekend, zodra je on par of er boven zit is het heel eenvoudig, zodra je 1 a 2 levels lager bent is er meer uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik snap dat allemaal Sneezer. Maar je kan het moeilijk blijven verdedigen als zeer veel mensen klagen dat het gewoon te simpel is. Buiten de Nightmare mode operations zit er geen uitdaging in het spel, en dat is wat veel mensen gewoon missen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
Teunis schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 08:27:
Meestal als strong moeilijk worden/tot onmogelijk.
dan zul je eerst eens serieus naar gear van companion moeten kijken 9/10 is die te ver achter de curve (en ja das big deal)
37 en al hoth kan inderdaad vroeg zijn. je kan altijd de bonus serie van aldereen doen (lvl 40) die kun je oppakken in combat training op de fleet.

ps met alle cooldowns die marraurder heeft is bijna moeilijk om dood te gaan, ik heb nauwelijks issues gehad. op eind vondt ik het makkelijker dan met mijn merc. op mijn merc hoefde ik echt niet te proberen om 2 strongs te killen waar op mijn maur echt geen probleem is.
Dan zal ik de bonus wel ff doen van alderaan, ik heb nu 19 hoth commendations (ook verkregen door daily's) maar kan bijna niks nemen wat voor mijn lv al geschikt is meeste spul is >39. wat betreft mijn companions houd ik dat wel meestal goed in de gaten. niet als in WoW waar je slechts 1 type item nodig had kun je nu bijna alle items wel op 1 van je companions fitten. zelf zit ik al redelijk in blauw/oranje armor.

ik vind defense stats alleen zo vet, blaster boltse deflecten geeft echt dat jedi/sith gevoel maar denk niet dat het een echte stat is voor een marrauder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

lanerios schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:13:
Ik snap dat allemaal Sneezer. Maar je kan het moeilijk blijven verdedigen als zeer veel mensen klagen dat het gewoon te simpel is. Buiten de Nightmare mode operations zit er geen uitdaging in het spel, en dat is wat veel mensen gewoon missen.
Jij bent anders de enige die er hier over klaagt.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Laatst online: 01-10 15:15
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:29:
Al eens geprobeerd om via je fleet ticket eruit te geraken?
Yep en dat werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
MicScott schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:30:
[...]

Jij bent anders de enige die er hier over klaagt.
Ow god, we gaan weer persoonlijk aanvallen omdat er mensen iets tegen een voor de rest goede game hebben. Sorry maar ik ga wel met mensen discussieren die niet gelijk als een fanboy reageren.

On topic:

Als je kijkt hoe mensen vooral ingame reageren op flashpoints, heroic quests etc dan is het grotendeels in het idee van "Goh, dat was makkelijk. Is dit nou echt een heroic 4 man quest?" of "Dit is het al? Beetje tank & spank met kleine AOE?"
4 man heroics zijn leuk, maar zorg dan dat je ook 4 man nodig hebt. Hetzelfde met de flashpoints. Normal is grappig, maar veels te makkelijk (zeer vergelijkbaar met de LFR van een andere game). Hard is eenegzins uitdagend, maar niet speciaal te noemen. En alleen bij Nightmare heb ik het gevoel "Yay ik heb die boss dood"
Het spel probeert je constant heroic te laten voelen, maar nergens tijdens het levellen heb je het gevoel dat je ook daadwerkelijk heroic bezig bent.
Goed voorbeeld van een wel goed werkende quest: Blood Legacy, Korriban. Je moet een skull pakken, in een blood pool gooien, en er komt een sterke mob uit. En ja, die is echt moeilijk om dood te krijgen solo. Maar, als je dat gedaan hebt, dan heb je het gevoel dat je ook gewoon echt een sterke class X bent.

En ook als ik binnen mijn guild kijk, en uberhaupt op de SWTOR fora (verschillende dus, dus niet 1) dan is het een klacht die je vaker hoort.

Again: Het spel is goed, maar het geeft je niet het idee dat je heroic bezig bent

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:37:
[...]

Ow god, we gaan weer persoonlijk aanvallen omdat er mensen iets tegen een voor de rest goede game hebben. Sorry maar ik ga wel met mensen discussieren die niet gelijk als een fanboy reageren.

On topic:

Als je kijkt hoe mensen vooral ingame reageren op flashpoints, heroic quests etc dan is het grotendeels in het idee van "Goh, dat was makkelijk. Is dit nou echt een heroic 4 man quest?" of "Dit is het al? Beetje tank & spank met kleine AOE?"
4 man heroics zijn leuk, maar zorg dan dat je ook 4 man nodig hebt. Hetzelfde met de flashpoints. Normal is grappig, maar veels te makkelijk (zeer vergelijkbaar met de LFR van een andere game). Hard is eenegzins uitdagend, maar niet speciaal te noemen. En alleen bij Nightmare heb ik het gevoel "Yay ik heb die boss dood"
Het spel probeert je constant heroic te laten voelen, maar nergens tijdens het levellen heb je het gevoel dat je ook daadwerkelijk heroic bezig bent.
Goed voorbeeld van een wel goed werkende quest: Blood Legacy, Korriban. Je moet een skull pakken, in een blood pool gooien, en er komt een sterke mob uit. En ja, die is echt moeilijk om dood te krijgen solo. Maar, als je dat gedaan hebt, dan heb je het gevoel dat je ook gewoon echt een sterke class X bent.

En ook als ik binnen mijn guild kijk, en uberhaupt op de SWTOR fora (verschillende dus, dus niet 1) dan is het een klacht die je vaker hoort.

Again: Het spel is goed, maar het geeft je niet het idee dat je heroic bezig bent
Voor velen is het easy-pie cakewalk, omdat ze gewend zijn aan andere games misschien.

Bioware heeft wat mij betreft een goede neergezet omdat je wel de mogelijkheid hebt om het uitdagend te maken als je dat zelf wilt.

Houd er ook rekening mee dat ze in het begin gewoon een grote userbase willen hebben, en dus mensen willen paaien met een mooie game. Door de moeilijkheidsgraad iets lager te zetten zorgen ze er voor dat de meer casual gamers er ook leuk mee kunnen spelen.

Houd er ook rekening mee dat dit veel meer een Co-op game is dan een echte MMO. Zodra je in een groep gaat zitten worden de vijanden ook zwaarder. En met meer mensen in de groep nog een tikkie zwaarder.

Als dat niet jouw smaak is, tsjah dat is nu eenmaal het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

lanerios schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:37:
[...]
Ow god, we gaan weer persoonlijk aanvallen omdat er mensen iets tegen een voor de rest goede game hebben.
Nee, het is niet persoonlijk en al helemaal geen aanval. Jij zegt dat er heel veel mensen over klagen dat alles te makkelijk is, in een reactie op Geezer. Maar tot dusver ben jij de enige hier. Dus het lijkt erop dat er veel meer mensen niet klagen dan wel. Da's alles wat ik zei.

Edit: en je kunt het voor jezelf zelfs al tijdens het questen zo moeilijk maken als je zelf wilt. Doe die heroic 4 eens als de mobs nog geel voor je zijn, en dan met zijn tweeën bijvoorbeeld? Of probeer heroic 2/2+ of zelfs 4 quests te soloën? Dat is meestal best pittig (en afhankelijk van je class en de quest soms ook onmogelijk.) Of doe een heroic 4 quest met 3x dps ipv met een perfecte groep. Je kunt ook champion mobs opzoeken en die soloën. Sommigen daarvan zijn echt wel pittig. En als je dan 10 minuten met een monster bezig bent geweest maar die toch neerkrijgt uiteindelijk voel je je best wel heroic.

[ Voor 36% gewijzigd door MicScott op 22-02-2012 10:56 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:41:
[...]

Voor velen is het easy-pie cakewalk, omdat ze gewend zijn aan andere games misschien.

Bioware heeft wat mij betreft een goede neergezet omdat je wel de mogelijkheid hebt om het uitdagend te maken als je dat zelf wilt.

Houd er ook rekening mee dat ze in het begin gewoon een grote userbase willen hebben, en dus mensen willen paaien met een mooie game. Door de moeilijkheidsgraad iets lager te zetten zorgen ze er voor dat de meer casual gamers er ook leuk mee kunnen spelen.

Houd er ook rekening mee dat dit veel meer een Co-op game is dan een echte MMO. Zodra je in een groep gaat zitten worden de vijanden ook zwaarder. En met meer mensen in de groep nog een tikkie zwaarder.

Als dat niet jouw smaak is, tsjah dat is nu eenmaal het spel.
Opzich mee eens, totdat ik die laatste zin zag. Beetje jammer weer.

En ik snap dat ze een grote userbase willen hebben, het is alleen te merken dat de MMO's die tegenwoordig uitkomen steeds meer op de casual markt gericht zijn. Het moet niet teveel tijd kosten, je moet niet teveel bij na hoeven te denken en je moet snel resultaat zien.
Toen er constant dev blogs en videos waren van dit spel werd er steeds gepredikt dat er verschillende opties zouden zijn. Hardcore spelers hadden opties, grinders hadden opties etc.
Nu hebben ze voor de grinders de bonus quests erin gezet, dit werkt ook goed. Voor de hardcore mensen heb je de Nightmare operations. Wat ook goed werkt, maar deze zijn te kort. Natuurlijk is dit logisch na een launch, en gun ik ze hierin het voordeel van de twijfel.

Wat ik wel leuk zou vinden, elke planeet heeft 1 of 2 heroic quests die ook een andere benaming hebben. Deze zijn echt bedoeld voor tank+healer+dps, en ook met CC, mechanics op mobs etc. Gewoon duidelijk moeten focussen en gewoon weten wat je doet. Het liefst nog iets boven normale flashpoint moeilijkheidsgraad. Hiervan zou je dan bijvoorbeeld een oranje item kunnen krijgen of een item die voor een groot aantal levels meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
laurensxeon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:14:
[...]
Dan zal ik de bonus wel ff doen van alderaan, ik heb nu 19 hoth commendations (ook verkregen door daily's) maar kan bijna niks nemen wat voor mijn lv al geschikt is meeste spul is >39. wat betreft mijn companions houd ik dat wel meestal goed in de gaten. niet als in WoW waar je slechts 1 type item nodig had kun je nu bijna alle items wel op 1 van je companions fitten. zelf zit ik al redelijk in blauw/oranje armor.

ik vind defense stats alleen zo vet, blaster boltse deflecten geeft echt dat jedi/sith gevoel maar denk niet dat het een echte stat is voor een marauder.
Bedoelde abilities, (defense stat is waardeloos als maraurder)
- Saber Ward
- Cloak of Pain
- Undying Rage

- Force Choke
- Obfuscate
- Berserk
Met Combinatie van deze Cooldowns heb als Annihilation Maraurder, met gemak op level 48 door de eind class quest heen gegaan,
en vergeet niet alles cast ook te interrupten (Disruption)

Maar met welke companion doe je de quests ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
lanerios schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:53:
[...]

Toen er constant dev blogs en videos waren van dit spel werd er steeds gepredikt dat er verschillende opties zouden zijn. Hardcore spelers hadden opties, grinders hadden opties etc.
Nu hebben ze voor de grinders de bonus quests erin gezet, dit werkt ook goed. Voor de hardcore mensen heb je de Nightmare operations. Wat ook goed werkt, maar deze zijn te kort. Natuurlijk is dit logisch na een launch, en gun ik ze hierin het voordeel van de twijfel.
Dus je punt is eigenlijk dat Bioware wel doet wat het belooft heeft, alleen de nightmare operations mogen wat langer duren?
Net wat je zegt, ik denk inderdaad ook dat het daarmee wel goed komt. De game is nu ongeveer pas 2/3 maanden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Uhh Hierkomik reageerde op een voorganger die aangaf dat hij het juist moeilijk vond.
Ik gaf enkel het verschil tussen hem én de vorige poster weer, ik verdedigde niets.
Je kunt SWTOR net zo makkelijk/moeilijk maken als je wilt.

Edit: valt me op dat je een mening vormt op "ik lees hier en daar of hoor" ipv ik heb de HM Ops gedaan en die waren simpel, enkel Nightmare gaf me uitdaging.
Ik denk dat er hier niemand gaat zeggen dat de HM Ops makkelijk zijn, ze zijn gewoon te doen als je goed oplet en gear hebt, maar niet per definitie makkelijk. Zelfde geld voor de diverse HM's waarbij toch echt elke persoon in je groep goed moet presteren.

Het vergelijken met een quest op de start planeet gaat niet op.

[ Voor 29% gewijzigd door Sneezzer op 22-02-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:02:
[...]

Uhh Hierkomik reageerde op een voorganger die aangaf dat hij het juist moeilijk vond.
Ik gaf enkel het verschil tussen hem én de vorige poster weer, ik verdedigde niets.

Edit: valt me op dat je een mening vormt op "ik lees hier en daar of hoor" ipv ik heb de HM Ops gedaan en die waren simpel, enkel Nightmare gaf me uitdaging.
Ik denk dat er hier niemand gaat zeggen dat de HM Ops makkelijk zijn, ze zijn gewoon te doen als je goed oplet en gear hebt, maar niet per definitie makkelijk. Zelfde geld voor de diverse HM's waarbij toch echt elke persoon in je groep goed moet presteren.

Sterker nog, het vergelijken met wat voor quests dan ook gaat niet op. Alle quests zijn eigenlijk bedoeld om solo te doen. Zelfs alle H2 en H2+ kan je solo doen.

Ik vind het heerlijk zo, want ik kan gewoon kiezen: doe ik de H2/H2+/H4 nu met een groep en geniet ik van de rewards? Of doe ik ze later solo, puur voor het feit ze gedaan te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sneezzer schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:02:
[...]

Dat gaat zeker wel op. Op het moment dat een starter quest je het gevoel geeft dat je echt goed bezig bent, en iets bereikt. En end game content dat niet kan, dan is er iets niet goed. (buiten de nightmare raids om). Ja het kan zijn dat ik te kritisch ben, ben altijd server first raid leader geweest in andere MMO's (FFXI, WoW), ik wil pushen voor clears, en dat hoeft niet in SWTOR. Max 1 a 2 resets en alles is down.
En dat is wat ik echt mis in TOR, de push en drang om constant beter te worden, dat is gewoon niet nodig omdat je dat tijdens levellen totaal niet hoeft te doen.

En wat is het gevolg? Mensen raken op 50 compleet in de war omdat de content opeens een difficulty spike (voor hun) heeft.
Ik had liever een lineare moeilijkheidsgraad gezien, gewoon langzaamaan steeds meoilijker totdat je op 45-50 echt bezig bent op het niveau van de hardmode flashpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:12:
[...]

Dat gaat zeker wel op. Op het moment dat een starter quest je het gevoel geeft dat je echt goed bezig bent, en iets bereikt. En end game content dat niet kan, dan is er iets niet goed. (buiten de nightmare raids om). Ja het kan zijn dat ik te kritisch ben, ben altijd server first raid leader geweest in andere MMO's (FFXI, WoW), ik wil pushen voor clears, en dat hoeft niet in SWTOR. Max 1 a 2 resets en alles is down.
En dat is wat ik echt mis in TOR, de push en drang om constant beter te worden, dat is gewoon niet nodig omdat je dat tijdens levellen totaal niet hoeft te doen.

En wat is het gevolg? Mensen raken op 50 compleet in de war omdat de content opeens een difficulty spike (voor hun) heeft.
Ik had liever een lineare moeilijkheidsgraad gezien, gewoon langzaamaan steeds meoilijker totdat je op 45-50 echt bezig bent op het niveau van de hardmode flashpoints.
Doe d'r mee wat je wilt ;)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v646/sally2cat/MiscStuff/YellowFeather.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
lanerios schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:12:
[...]

Toch een vraag, welke chars heb je op 50 en welke HM's heb je gedaan?

Nogmaals mijn tip aan jou: zorg dat je 1 a 2 levels onder de mobs zit ipv er boven (zoals je hier de afgelopen weken steeds hebt gemeld), dan zul je zien dat er veel meer uitdaging in zit.
BW heeft gewoon meer quests gemaakt dan nodig zodat elke vorm van grinden (welke definitie je ook hanteerd) niet nodig is om naar 50 te komen. Daardoor loop je wel de kans dat je een te hoog level hebt voor de mobs, skip in dat geval content en ga naar de volgende planeet.

ps. verder hoef je je niet altijd te verdedigen, als jij kritisch mag zijn, dan mogen anderen dat ook naar jou toe.
Schermen met het zijn van raidleader ed. zegt me niets over je speelstijl of wat je in swtor gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Er zit een gigantisch verschil tussen kritisch zijn en persoonlijk gaan aanvallen (zie de veer poster.. beetje kansloos), sorry, maar ik heb een mening dat één bepaald onderdeel van het spel minder is. Als je je dan gelijk aangevallen voelt, denk dan eerst even na.
En welke HM's? Alle Empire HM's, operations. Alles op Nightmare behalve laatste in KP (hopelijk dit weekend)

Sorry, maar ik vind het erg raar dat op het officiele forum dit een normale discussie werd, en er ook normaal gereageerd werd, en dat er hier alleen maar pseudo fanboy reacties komen in de trand van "JA maar het spel is perfect je doet het zelf fout"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Het zijn geen fanboy reacties het is de manier waarop jij probeert het "aan de man" te brengen waar de mensen op beginnen te reageren.

Also Nightmare Karagga is vele malen makkelijker dan Nightmare SOA.

[ Voor 11% gewijzigd door Ashrah op 22-02-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ashrah schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:27:
Het zijn geen fanboy reacties het is de manier waarop jij probeert het "aan de man" te brengen waar de mensen op beginnen te reageren.

Also Nightmare Karagga is vele malen makkelijker dan Nightmare SOA.
Laat maar, veel succes hiermee. Again, dit is letterlijk het enige forum waar er zo gereageerd wordt, en dan ligt het nog aan mij? Yikes, ik zou toch even nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisterenavond wel weer lekker mensen jaloers gemaakt.
EV hard mode, van het begin tot SOA gedaan met de guild.
Ik heb 2 rakata drops gehad, 1 columni en 1 columni grade earpiece schematic.
Was de enige smuggler en enige cybertech, dus alles is voor bassie.
Gelukkig waren er 3 mensen die graag die earpiece willen, dus die kan ik weer tevreden maken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:31:
Gisterenavond wel weer lekker mensen jaloers gemaakt.
EV hard mode, van het begin tot SOA gedaan met de guild.
Ik heb 2 rakata drops gehad, 1 columni en 1 columni grade earpiece schematic.
Was de enige smuggler en enige cybertech, dus alles is voor bassie.
Gelukkig waren er 3 mensen die graag die earpiece willen, dus die kan ik weer tevreden maken.
Soms heb je van die avonden :) geeft wel een lekker gevoel.

Maar dat je het hier nu zo open en blood geeft betekend natuurlijk wel dat wij ook allemaal een earpiece verwachten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
@Lanerios lees je onderstaande post nog eens even.
Jij spreekt mij ergens op aan (terwijl ik op generlei manier bezig was het spel te verdedigen danwel de fanboy uit te hangen).

Vervolgens geef ik je een antwoord en ben je het gepeste jongetje van de klas.

Feit is dat jij blijft verdedigen dat zelfs als je 2 levels boven de content zit, het moeilijk moet blijven... (dat zou kloppen als BW had gezegt dat content mee schaald).
Tevens als je RR, BOI, FE en KUS doet op het daarvoor bedoelde level, je ook een fatsoenlijke moeilijkheids curve mee krijgt voordat je aan de HM's begint.

ps. Ik feliciteer je met het snelle levellen van +/- lvl 20 naar 50 incl. alle HM's in minder dan 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sneezzer schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:47:
@Lanerios lees je onderstaande post nog eens even.

[...]

Jij spreekt mij ergens op aan (terwijl ik op generlei manier bezig was het spel te verdedigen danwel de fanboy uit te hangen).

Vervolgens geef ik je een antwoord en ben je het gepeste jongetje van de klas.

Feit is dat jij blijft verdedigen dat zelfs als je 2 levels boven de content zit, het moeilijk moet blijven... (dat zou kloppen als BW had gezegt dat content mee schaald).
Tevens als je RR, BOI, FE en KUS doet op het daarvoor bedoelde level, je ook een fatsoenlijke moeilijkheids curve mee krijgt voordat je aan de HM's begint.

ps. Ik feliciteer je met het snelle levellen van +/- lvl 20 naar 50 incl. alle HM's in minder dan 2 weken.
Ja klopt helemaal! want je kan 2 levels boven content zijn in operations en HM's! En zoals je al eerder kunt lezen waren dat extra characters. >_> Makkelijk he? stukjes tekst kiezen en de rest negeren. Kansloos.

Gz Rocket, dat geluk heb je inderdaad niet vaak :) Vind het wel verassend dat je cybertech bent, ben het in mijn guild zo gewend geraakt dat 95% gewoon biochem is :( Maakt het wel erg saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
lanerios schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:00:
[...]

Ja klopt helemaal! want je kan 2 levels boven content zijn in operations en HM's! En zoals je al eerder kunt lezen waren dat extra characters. >_> Makkelijk he? stukjes tekst kiezen en de rest negeren. Kansloos.
Pffff laat maar...
Als even terug leest dan zie je op wie ik had gereageerd (en hij was 2 levels boven de content!).
Welke rest negeer ik, dat was je eerste reactie op mij! Als je niet eens weet waar ik het over had, waarom quote je me dan en zorg je dat ik mij nader moet verklaren?

ROFL over de kansloos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:00:
[...]

Gz Rocket, dat geluk heb je inderdaad niet vaak :) Vind het wel verassend dat je cybertech bent, ben het in mijn guild zo gewend geraakt dat 95% gewoon biochem is :( Maakt het wel erg saai.
En jij vraagt je daadwerkelijk af waarom anderen je behandelen als een puberaal geval? ZOals al meerdere keren door meerdere mensen gezegd is: als je je op een bepaalde manier gedraagd naar anderen kan je dat terug krijgen, met een dumpert-attitude kom je niet ver hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 23:53

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Mijn level 48 Sage zit al een poosje in de Cantina op Corellia rond te hangen. Want ik ben momenteel compleet als Imperial bezig. Heb mijn Sorceress nu op 42 gekregen. Zit nu in een grote sociale Empire Guild en dat maakt het allemaal erg gezellig :)

Gisteravond met de Guild op stap geweest en een aantal world bosses neergemept. Ik vind het sociale aspect in dit spel een groot plus punt. Van de week ook een hele avond aan het chatten geweest en herinneringen aan vroegah opgehaald. Kom je erachter dat de gemiddelde leeftijd van de mensen in mijn guild rond de 35 ligt. Mijn leeftijd dus :)

Dit soort dingen miste ik dus erg in bijvoorbeeld WoW. Geen ellenlange chats over raids, gear etc. etc. Maar gewoon lekker casual.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandsOfArrakis schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:47:
Mijn level 48 Sage zit al een poosje in de Cantina op Corellia rond te hangen. Want ik ben momenteel compleet als Imperial bezig. Heb mijn Sorceress nu op 42 gekregen. Zit nu in een grote sociale Empire Guild en dat maakt het allemaal erg gezellig :)

Gisteravond met de Guild op stap geweest en een aantal world bosses neergemept. In vind het sociale aspect in dit spel een groot plus punt. Van de week ook een hele avond aan het chatten geweest en herinneringen aan vroegah opgehaald. Kom je erachter dat de gemiddelde leeftijd van de mensen in mijn guild rond de 35 ligt. Mijn leeftijd dus :)

Dit soort dingen miste ik dus erg in bijvoorbeeld WoW. Geen ellenlange chats over raids, gear etc. etc. Maar gewoon lekker casual.
Ja dat merk ik dus ook, moest enorm lachen toen gisteren mensen op Coruscant in general chat begonnen met: "WTS Portal to Dalaran" en "LF Mankirk's wife!"

Het ging helemaal nergens over, en ik merk inderdaad dat de gemiddelde speler dit echt als een stuk meer casual speelt dan hardcore end-game.

Ik denk ook wel dat de leeftijdscategorie een stukje hoger zit dan bij bijvoorbeeld WoW. Daar had je elke dag wel flamewars en weet ik het allemaal wel niet. In SWToR sta ik niet meer raar te kijken als een imperial me meehelpt met dingen en vice versa.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:33:
[...]

Soms heb je van die avonden :) geeft wel een lekker gevoel.

Maar dat je het hier nu zo open en blood geeft betekend natuurlijk wel dat wij ook allemaal een earpiece verwachten he ;)
Helaas moet er een alien cube in. en dat kreng dropt alleen in hardmode ops :P
Dus alleen mensen die met mij ops doen krijgen er eentje.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
En dan nog niet, als je HM/NM ops doet met ML aan dan droppen ze niet ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
MicScott schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:42:
[...]

Nee, het is niet persoonlijk en al helemaal geen aanval. Jij zegt dat er heel veel mensen over klagen dat alles te makkelijk is, in een reactie op Geezer. Maar tot dusver ben jij de enige hier. Dus het lijkt erop dat er veel meer mensen niet klagen dan wel. Da's alles wat ik zei.

Edit: en je kunt het voor jezelf zelfs al tijdens het questen zo moeilijk maken als je zelf wilt. Doe die heroic 4 eens als de mobs nog geel voor je zijn, en dan met zijn tweeën bijvoorbeeld? Of probeer heroic 2/2+ of zelfs 4 quests te soloën? Dat is meestal best pittig (en afhankelijk van je class en de quest soms ook onmogelijk.) Of doe een heroic 4 quest met 3x dps ipv met een perfecte groep. Je kunt ook champion mobs opzoeken en die soloën. Sommigen daarvan zijn echt wel pittig. En als je dan 10 minuten met een monster bezig bent geweest maar die toch neerkrijgt uiteindelijk voel je je best wel heroic.
Geeft dit stuk niet gewoon aan dat hij gelijk heeft en dat het eigenlijk te makkelijk is.
Heroic 4 man instance doen met 4x dps was wel geinig trouwens. Ok je moest even nadenken en samenwerken maar dan was het ook een walkover.
Voor 4man heroics zou je gewoon minimaal 3 man + sterke companion nodig moeten hebben zolang je 2 levels van de quest af zit. Nu is het zo dat soms heb je er 2 nodig soms 4 soms 3 maar echt consistent is het niet echt.

Hard mode flashpoints zijn dan wel redelijk goed geschaald, zodra je 50bent en je enigszins goede mods in je gear hebt zitten ( level 48-49 blue ) kan je daar gewoon binnenlopen en het doen. Alleen zit ik dan met de term hardmode een beetje maar goed dat is semantisch.
Next stop 8 man operations met een man of 7-8 :P
Had niet door dat FE en KUS ook normal mode had, aan de andere kant waarom normal doen als je het ook gewoon meteen op hardmode kan doen. Hardmode waren ze wel aardig te doen met eigenlijk alleen mensen die net 50 waren.

[ Voor 10% gewijzigd door Shadowhawk00 op 22-02-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
Teunis schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:54:
[...]

Bedoelde abilities, (defense stat is waardeloos als maraurder)
- Saber Ward
- Cloak of Pain
- Undying Rage

- Force Choke
- Obfuscate
- Berserk
Met Combinatie van deze Cooldowns heb als Annihilation Maraurder, met gemak op level 48 door de eind class quest heen gegaan,
en vergeet niet alles cast ook te interrupten (Disruption)

Maar met welke companion doe je de quests ?
ja die abilities gebruik ik, vooral de disruption is een tactische, wat ook erg fijn werkt als disruption is idd de force choke. berserk en obfuscate zal ik nog ff checken.

de quests doe ik met een van de volgende companions, vette, jesa of een healer. pierce en de robot gebruik ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Nog even kort op het difficulty niveau en leveling;

Ik denk dat spec etc toch meer van invloed is. Zoals ik zei was ik meestal 2/3 level boven curve. Maar op Corellia/Ilum heb je dat niet meer, en ik heb ook wat class quests/crew quests gedaan toen ik 4 levels onder par was.
Dat terwijl een guildie (die ook WoW veteran is) en Powertech speelt en moeite had met 2 level 46 strongs toen hij lvl 48 was.

Over ops;
Normal ops is LFR-niveau, Hard mode is zoals WoW Normal en Nightmare is zoals WoW hardmode.
Dit heeft Bioware zelf eens verteld en blijkt ook uit de loot systems. Ik denk inderdaad dat HM ops ongeveer van niveau zijn als WoW normal (misschien door de ontbrekende UI functionaliteit wel lastiger).
Misschien is nightmare een beetje ondertuned, maar dat mag voor een eerste raid wel want ook voor Bioware is het aftasten.
Ik vind dat Bioware het zeker niet slecht heeft gedaan met de ops.

Er was ook een opmerking gemaakt dat veel mensen nu ervaring hebben met MMO's, en dat is precies waar. Toen ik begon met WoW wist ik 0,0 van aggro of tanking/spank of stacken... als je terugkijkt was Molten Core (waar ik in de 2e guild van de server zat en we er maanden over deden) echt heel simpel. De meeste bosses waren tank en spank met 1 of 2 dispels oid. Maar de playerbase heeft veel ervaring opgedaan. Ik heb bijvoorbeeld in de raid Gharj uitgelegd als een soort Baine van de nieuwe 5 mans, en SOA heeft een deel van LK (vallende platformen) etc etc.
Met kill video's en al die ervaring pikken mensen de tactieken tegenwoordig veel sneller op.

ander topic;
Had weer een paar geniale ingevingen van de week; Scavenging droppen voor Biochem... maar ik had al Cybertech en was vergeten dat je maar 1 crafting profession mag... doh. Nu Scavenging weer aan het levelen :P
Ook had ik een Tionese recipe van de normal run EV met guildies, ik 2x gemaakt, was het een BoP recipe (en tsja, als Merc heb je niets aal willpower/defense earpieces.. zelfs geen van mijn companions gebruikt die stats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ashrah schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:01:
En dan nog niet, als je HM/NM ops doet met ML aan dan droppen ze niet ....
Wel. Gisteren tenminste wel.
We hadden voor de 3e boss ML aangezet om te testen. Ik kreeg netjes gear toegewezen van de opsleader.
Er ging wel wat anders mis (ik geloof dat er een time-limit zit op het verdelen van loot) en daarom hebben we het ook uitgezet voor de laatste boss.
laurensxeon schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:30:
de quests doe ik met een van de volgende companions, vette, jesa of een healer. pierce en de robot gebruik ik nooit.
Daar zit je probleem denk ik...
Als je telkens een andere companion gebruikt, dan raken ze achter qua gear.
Je hebt namelijk een hoop quests waar je 1 stukje companion gear krijgt. Je moet dan wel kiezen voor wie.

[ Voor 32% gewijzigd door RocketKoen op 22-02-2012 13:38 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26

Phydomir

Dennis

Bij ML zit er geen tijd limiet op. En momenteel is het bugged waardoor er in HM niet altijd Rakata items droppen. Wat wij nu doen is gewoon het round robin systeem gebruiken. De raid leader is de enige die aan de loot zit. Hij heeft auto loot uit staan en linkt per item wat er is gedropt. De raiders geven aan wat zij willen nadat de loot verdeeld is wordt er op het item geklikt. Nu zal alleen deze als roll verdeeld worden. De persoon die het item gewonnen heeft kan dan needen en de rest passed. Mochten er twee mensen het item willen dan klikken ze allebei need en wordt er automatisch gerolled.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Phydomir schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:39:
Bij ML zit er geen tijd limiet op. En momenteel is het bugged waardoor er in HM niet altijd Rakata items droppen. Wat wij nu doen is gewoon het round robin systeem gebruiken. De raid leader is de enige die aan de loot zit. Hij heeft auto loot uit staan en linkt per item wat er is gedropt. De raiders geven aan wat zij willen nadat de loot verdeeld is wordt er op het item geklikt. Nu zal alleen deze als roll verdeeld worden. De persoon die het item gewonnen heeft kan dan needen en de rest passed. Mochten er twee mensen het item willen dan klikken ze allebei need en wordt er automatisch gerolled.
Bij ons bijna hetzelfde, met het verschil dat we lootcouncil hebben en zodus op voorhand al bepalen wie op need mag drukken. Nog niets verkeerds gezien aan cubes of dergelijke dus. Daar hebben de mensen in de guild bij ons die er iets mee kunnen ondertussen al meer dan genoeg van op de bank denk ik.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we zijn weer up!

http://twitter.com/#!/swtor

Helaas, alleen de website.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

helaas geld dat voor swtor.com en niet voor de servers :+ nvm

[ Voor 8% gewijzigd door Streepje op 22-02-2012 14:31 ]

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:02
Servers zijn er weer.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waren ze even lunchen dan? (flauw ik weet het...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
SandsOfArrakis schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:47:

Gisteravond met de Guild op stap geweest en een aantal world bosses neergemept. Ik vind het sociale aspect in dit spel een groot plus punt. Van de week ook een hele avond aan het chatten geweest en herinneringen aan vroegah opgehaald. Kom je erachter dat de gemiddelde leeftijd van de mensen in mijn guild rond de 35 ligt. Mijn leeftijd dus :)

Zit zelf ook op die server, in welke guild zit je dan? Ben ook nog van plan om een bounty hunter te maken daar namelijk.

Ben nu met een republic sentinel lvl 46 bezig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 17:24
Ik heb onlangs mijn subscription stopgezet.

Na een update werd het ineens veel moeilijker om mobs te verslaan, sterker nog vaak kon ik niet eens quests doen die op hetzelfde level als ik zaten.

Daarna kwam ik geregeld met mijn Imperial Sniper de bug tegen dat ik vijanden niet kon aanvallen omdat hij ze niet kon zien, terwijl de mob gewoon op 2 meter afstand voor me stond in een open plek.
Vaak kon hij die mob pas aanvallen als ik hem ge-pulled had, waardoor ik vaak het lootje legde.

De klap op de vuurpijl is een bug dat mijn character direct dood gaat wanneer mijn compagnion het begeeft, zelfs wanneer ik nog 60 - 80% hp heb, of zelfs wanneer compagnion als vijand tegelijkertijd het lootje leggen.

Kortom, ik wacht nog een paar maanden voordat ik terug kom.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 23:53

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

ap0stah schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:02:
[...]

Zit zelf ook op die server, in welke guild zit je dan? Ben ook nog van plan om een bounty hunter te maken daar namelijk.

Ben nu met een republic sentinel lvl 46 bezig.
Mijn Empire karakters zitten in The Dark Council. Mijn 3 Republic in Serenity.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Mobs zijn over het algemeen goed te doen op hetzelfde level, tenzij je echt met hele slechte gear rondloopt.

Ik heb ook wel eens gehad dat je een mob niet kon aanvallen, maar dit gebeurd mij maar zelden.

Die laatste bug is wel raar en zou voor mij ook wel een dealbreaker zijn, maar ook dat heb ik nog nooit meegemaakt...

Vreemde zaken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 17:24
Aan mijn gear zou het, eventueel, kunnen liggen, echter komt het gros daarvan van commendations en Flashpoints. De vendors op de planeten hebben nooit gear wat mijn primary stats verbeterd.
Ik refereerde echter naar strong mobs, maximaal twee mobs op strong ander leg ik het loodje.

De tweede bug ben ik al zeker tientallen keren tegenkomen, waardoor het speelplezier aardig wordt bederft.
Ook de derde bug ben ik meerdere keren tegengekomen maar dacht in eerste instantie dat het aan mijn gear zou liggen of een AoE aanval die toch wat HP wegsloeg.

Echter toen mijn compagnion en de enige aanvallende vijand samen het lootje legde, en mijn char met ruim 70% HP ernaast ging liggen was voor mij de maat vol.

Het spel is zéér vermakelijk maar mist wat extra content, je hebt het allemaal héél snel gezien, de verhaallijnen zijn prima, maar soms is het vervelend om van planeet A naar planeet B wordt gestuurd alleen maar om op een NPC te klikken, om vervolgens maar weer terug te keren naar planeet A.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

SOA Nightmare:
1% wipe
2% wipe
2.5k wipe...

Alle wipes minimaal 1 pylon die niet het schild van SOA verwijderd terwijl hij wel wordt geraakt.
Bedankt voor de bugfixes weer Bioware... :(
En we waren ruim op tijd voor de titel (binnen 2 uur alle bazen op nightmare killen), maar door bugs is het weer vernaggeld.
Edit: En dan heb je 1 try zonder bugs en gaat hij direct neer...

[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 22-02-2012 23:07 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:55

ye-roon

knaak

Gisteren met de Republic of Tweakers Karagga's palace HM gecleared na dinsdag EV HM eindelijk gecleared te hebben. Wel een lekker gevoel :) En ook dat er weer wat meer geraid word. Maja het word wel me empire char doorlevelen. PvP daar is een stuk fijner, en instant shock vs project waar een 1.5sec delay op zit, dan kies ik voor de instant :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Ashrah
RocketKoen schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:35:
[...]

Wel. Gisteren tenminste wel.
We hadden voor de 3e boss ML aangezet om te testen. Ik kreeg netjes gear toegewezen van de opsleader.
Er ging wel wat anders mis (ik geloof dat er een time-limit zit op het verdelen van loot) en daarom hebben we het ook uitgezet voor de laatste boss.
We hebben het wel over dezelfde toch? (Alien Data Cubes, crafting mat?)

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Ik heb een vraagje. Ik ben onlangs begonnen met SWTOR. Ik ben een Juggernaut Tank geworden omdat Tanks vaak schaars zijn. Mijn tweede char moet een DPS worden maar echt goede DPS. Welke class heeft geode DPS? Ikzelf zat te denken aan sniper maar wat zijn jullie ervaringen?

Yavu Steam Profile Lanithro

• Shadowhawk00
Lanithro schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:11:
Ik heb een vraagje. Ik ben onlangs begonnen met SWTOR. Ik ben een Juggernaut Tank geworden omdat Tanks vaak schaars zijn. Mijn tweede char moet een DPS worden maar echt goede DPS. Welke class heeft geode DPS? Ikzelf zat te denken aan sniper maar wat zijn jullie ervaringen?
Sorc heeft goede dps en mocht je later problemen hebben dat je geen healer kan vinden kan je altijd nog respecen. Maar een sorc speced op DPS doet dat laatste ook heel erg lekker ( kijk wel uit mobs gaan je niet al te aardig vinden )

• corset
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:42:
[...]

En jij vraagt je daadwerkelijk af waarom anderen je behandelen als een puberaal geval? ZOals al meerdere keren door meerdere mensen gezegd is: als je je op een bepaalde manier gedraagd naar anderen kan je dat terug krijgen, met een dumpert-attitude kom je niet ver hier.
ja hoor, dumpert is weer terug! ik zat er op te wachten. Sorry, maar ik geef gewoon een normale mening over het feit dat ik het spel te makkelijk vind. En gelijk begint 90% hier als een of andere apple fanboy gelijk te flamen.
Als je het niet met de mening van een ander eens kan zijn, post er dan niet.
Ik snap dat het voor jullie allemaal leuk genoeg is, maar ik mis echt de uitdaging die dit spel zou moeten hebben. Vooral 1 dev quote vind ik erg jammer "A huge group of players beating on 1 boss just isn't heroic" En raar, wat doen we grotendeels van de tijd? Precies dat.

Ik vind het gewoon zo jammer, ze wilden heel veel doen. Grinders zouden een kans krijgen (deels gedaan door area discovered bonus quests), hardcore spelers zouden een kans krijgen (dit kan nog gebeuren door meer endgame content, laten we het hopen), en casual spelers zouden een kans krijgen.
Nu snap ik echt dat de casual market veruit het grootst is, en dat het nu nog dom is om echt een game voor grinders te maken (de laatste is doodgegaan met FFXI, hoewel die nog "leeft").
Maar ik mis gewoon een groot deel van de beloftes. Dit spel was een stuk beter geweest als ze de tijd hadden genomen om het spel af te maken, en wat minder tijd hadden besteed aan Beta Weekends.

En ja voordat je begint, ik speel het nog steeds, met veel plezier. Maar dat is gewoon voor mij het minpunt.

Voor iets anders:

Pluspunten: PVP, in tegenstelling tot Rift en WoW voelt de PVP hier echt leuk. Nog net geen WAR niveau, maar het scheelt niet veel.
Storylines. Erg leuk om te doen, je hebt steeds het gevoel dat je iets verder wil om toch net even die plot twist van je class te zien.
Ability animaties. In tegenstelling tot (weer) Rift en WoW, heb je echt het gevoel dat je abilities damage doen.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
lanerios schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:29:
[...]
ja hoor, dumpert is weer terug! ik zat er op te wachten. Sorry, maar ik geef gewoon een normale mening over het feit dat ik het spel te makkelijk vind. En gelijk begint 90% hier als een of andere apple fanboy gelijk te flamen.
Het hele punt is dat de felle manier (waarbij je het soms ook op de man speelt) een manier van reageren is die je terugziet op Geenstijl / Dumpert.

Dat wil niet zeggen dat je daar thuis hoort, maar je wijze van communiceren in dit topic komt vaak nogal bot over. Helaas lokken dergelijke reacties ook weer botte reacties van anderen uit.

Verder kan ik vanuit jouw historie begrijpen waarom je het spel te simpel vind. Als je in andere MMORPG's al high-end end game op competitief niveau deed dan neem je een behoorlijk stuk bagage aan ervaring mee waarmee je een veel mechanismen snel doorhebt en dus weet hoe je ermee om moet gaan.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• corset
_Peter2_ schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:41:
[...]

Het hele punt is dat de felle manier (waarbij je het soms ook op de man speelt) een manier van reageren is die je terugziet op Geenstijl / Dumpert.

Dat wil niet zeggen dat je daar thuis hoort, maar je wijze van communiceren in dit topic komt vaak nogal bot over. Helaas lokken dergelijke reacties ook weer botte reacties van anderen uit.

Verder kan ik vanuit jouw historie begrijpen waarom je het spel te simpel vind. Als je in andere MMORPG's al high-end end game op competitief niveau deed dan neem je een behoorlijk stuk bagage aan ervaring mee waarmee je een veel mechanismen snel doorhebt en dus weet hoe je ermee om moet gaan.
Wel een punt ja. Maar ik vind het jammer dat er op zich, met de groep spelers die toch al veel raid ervaring hebben, vrij weinig wordt gedaan. Ja, we hebben de Nightmare Ops. Leuke dingen, maar toch is het het net niet.
Ik hou van fights waar je week na week op wiped, en dan pas een keer dood krijgt. Dit voelt voor mij gewoon een stuk beter dan 1 á 2 attempts en het is dood. (behalve de laaste Nightmare bosses in de 2 ops, die zijn gewoon wat lastriger) Maar ik merk ook dat erg weinig mensen dat idee hebben.

_Peter2_ schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:41:
Niet alleen het voordeel van bagage, maar dat is automatisch ook een nadeel. SWTOR heeft helaas gekozen om een soortgelijk systeem als WoW als end-content te hebben, daarmee heb je meteen een nagenoeg 1op1 vergelijkende situatie gemaakt. Kom je dan uit een MMO waar dit als 'marktstandaard' is gemaakt, neem je ook de verwachtingen en voorkeuren mee van die game. Daar zie je het bij veel MMO's die soortgelijk end-content hebben compleet spaak gaan, altijd wordt het een vergelijkende discussie waarbij je geen 'gelijk of ongelijk' hebt, maar puur persoonlijke voorkeur.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• corset
SinergyX schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:52:
[...]

Niet alleen het voordeel van bagage, maar dat is automatisch ook een nadeel. SWTOR heeft helaas gekozen om een soortgelijk systeem als WoW als end-content te hebben, daarmee heb je meteen een nagenoeg 1op1 vergelijkende situatie gemaakt. Kom je dan uit een MMO waar dit als 'marktstandaard' is gemaakt, neem je ook de verwachtingen en voorkeuren mee van die game. Daar zie je het bij veel MMO's die soortgelijk end-content hebben compleet spaak gaan, altijd wordt het een vergelijkende discussie waarbij je geen 'gelijk of ongelijk' hebt, maar puur persoonlijke voorkeur.
Klopt inderdaad, ik kom zelf van FFXI endgame af, waar "raids" echt gewoon het wachten was op spawn, hopen dat je hem snel genoeg doodkreeg voordat de boss despawnde. Ging je dood, dan was je soms wel een level kwijt als je net gedinged was (je verloor xp en kon levels kwijtraken).
Hierna kwam ik in WoW terecht, geweldig spel maar toch ook niet de endgame die ik zocht. Behalve Naxxramas preTBC (heel kort gedaan, paar bosses alleen helaas, heb ik echt spijt van) waar je echt met 40 man op sommige bosses precies moest weten wat je deed (Thaddius, Horsemen).
En dat is ook wat prettiger vind, grote raids waarin iedereen moet opletten. Niet de 10/25 in andere games tegenwoordig. 25 is nog leuk te doen, maar zelfs daar heb ik niet echt het gevoel dat je episch bezig bent.

Nadeel hieraan is ook weer, een fight maken waarbij 40 man precies moeten doen wat ze kunnen, en zorgen dat het nog een leuk gevecht wordt. Daarom zijn ze er ook denk ik vanaf gestapt in de tegenwoordige MMO markt, omdat encounters balancen op 40 man gewoon lastig is.

• Shadowhawk00
lanerios schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:59:

Nadeel hieraan is ook weer, een fight maken waarbij 40 man precies moeten doen wat ze kunnen, en zorgen dat het nog een leuk gevecht wordt. Daarom zijn ze er ook denk ik vanaf gestapt in de tegenwoordige MMO markt, omdat encounters balancen op 40 man gewoon lastig is.
Het is ook lastiger als je een game als casual market om 40man raids te vullen. Dus dan krijg je snel een shift tussen hardcore raiders ( hoewel de term discutabel is ) en casuals die nooit een raid gaan zien en dus nooit die gear kunnen krijgen. Het lijkt me vrij simpel dat 10man bij elkaar krijgen een stuk gemakkelijker is dan 40 dus bij 10 man heb je minder organisatie en dus is het wat meer casual.
Overigens heb ik de 40man raids ook gedaan en het opzetten was initieel best wat werk.

• corset
Klopt ja, als raid leader was het een hel :p Maar ik moet wel zeggen, dat was het waard. Kijk, ik ga echt niet de "In vanilla was alles beter" kant op. Want dat was het gewoon niet. Maar het opzetten is inderdaad makkelijker geworden.

Wat ik wel merk in SWTOR, in tegenstelling tot WoW, Rift, War etc. Is dat de community gewoon net wat volwassener is dan de andere games. Ingame zijn mensen sneller geneigd te helpen.

• Lanithro
Shadowhawk00 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:20:
[...]

Sorc heeft goede dps en mocht je later problemen hebben dat je geen healer kan vinden kan je altijd nog respecen. Maar een sorc speced op DPS doet dat laatste ook heel erg lekker ( kijk wel uit mobs gaan je niet al te aardig vinden )
Hmmm Srocs zijn idd goede DPS, maar die storyline loopt een beetje Lineair op die van de Sith Warrior at ik een beetje jammer vind. Maar ik ga er over nadenken. Is een Mercenary of Sniter niets?

• MrVegeta
  • Laatst online: 01-10 10:24
ye-roon schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:31:
Gisteren met de Republic of Tweakers Karagga's palace HM gecleared na dinsdag EV HM eindelijk gecleared te hebben. Wel een lekker gevoel :) En ook dat er weer wat meer geraid word. Maja het word wel me empire char doorlevelen. PvP daar is een stuk fijner, en instant shock vs project waar een 1.5sec delay op zit, dan kies ik voor de instant :)
Grats, wij gingen kapot op flipping Pylons, bugde als de tering en gister was Karagga een vervelende kerel, bugde uit eindelijk ook :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Lanithro
lanerios schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:33:
Klopt ja, als raid leader was het een hel :p Maar ik moet wel zeggen, dat was het waard. Kijk, ik ga echt niet de "In vanilla was alles beter" kant op. Want dat was het gewoon niet. Maar het opzetten is inderdaad makkelijker geworden.

Wat ik wel merk in SWTOR, in tegenstelling tot WoW, Rift, War etc. Is dat de community gewoon net wat volwassener is dan de andere games. Ingame zijn mensen sneller geneigd te helpen.
Ik durf wel te zeggen dat in Vanilla alles beter was. Toen was het spel nog leuk en moest je moeite doen om gear te halen. Nu is het gewoon te makkelijk.

Maar ik speel nu SWToR voor een maandje en inderdaad de community is sneller geneigd even te helpen ja. Niet van die 12 jarige die meteen beginnen zeuren.

• Shadowhawk00
Lanithro schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:34:
[...]

Hmmm Srocs zijn idd goede DPS, maar die storyline loopt een beetje Lineair op die van de Sith Warrior at ik een beetje jammer vind. Maar ik ga er over nadenken. Is een Mercenary of Sniter niets?
Hm er zitten eigenlijk maar weinig dezelfde elementen in de storyline van sort en warrior voor zover ik weet.
Ja je gebruikt allebij een lightsaber ( nou ja als sorc is het meer een fashion item ) en je begint op korriban.
Ik heb een sorc op 50 en mijn warrior storyline blijft verrassend, soms verwacht je dingen die gebeuren en gebeuren ze zo veel later pas dat je het al lang had afgeschreven ( of ze gebeuren gewoon niet )
Shadowhawk00 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:23:
Het is ook lastiger als je een game als casual market om 40man raids te vullen. Dus dan krijg je snel een shift tussen hardcore raiders ( hoewel de term discutabel is ) en casuals die nooit een raid gaan zien en dus nooit die gear kunnen krijgen. Het lijkt me vrij simpel dat 10man bij elkaar krijgen een stuk gemakkelijker is dan 40 dus bij 10 man heb je minder organisatie en dus is het wat meer casual.
Overigens heb ik de 40man raids ook gedaan en het opzetten was initieel best wat werk.
Daarom zeg ik ook dit systeem, er zijn diverse andere games waar er 'encounters' zijn waar 20-100man voor nodig zijn, maar daar zit een aanzienlijk ruimere foutmarge in waardoor je wat makkelijker om kan gaan met het hele gevecht, naast de aspecten dat je bv iemand tijdens combat kan reviven, je enorme 'healing blankets' kan maken en tanks ook echt ziekelijke tanks zijn (damage reduction van 90% bijvoorbeeld).

Daar ligt de focus iets meer op algemene teamwork, niet individuele 'dont stand in void of whipe' aspecten.
Lanithro schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:34:
Merc is veel meer melee, maar heeft voordeel van healing, sniper is volledig ranged en kan ziekelijke burst damage doen. PvE gezien krijgt sniper het wat moeilijker later in content omdat je niet kan tanken, maar ook niet kan healen, die houden het principe 'mob dood voordat jij dood bent'. Agent heeft best interessant verhaal, paar leuke twists, maar het gemis van healing zoals bij Merc (of een 60sec sleep - nonrobot) voel je op een bepaald moment wel.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Teunis
Heb zelf merc, mar, sorc (alle 3 lvl 50).
qua dps zal echt zeer weinig verschil zijn,
qua playstyle vind ik merc helemaal niks (ook al was dit mijn eerste 50) puur vanwege hele heat management systeem.

Op dit moment log alleen nog in om pvp te doen op mijn sorc (build: madness),
enige nadeel, inf resource. dus das behoorlijk wennen als weer andere speelt
Pve speel ik puur de mar, is niet slecht maar wordt soms irritant om achter alle mobs te moeten aanrennen (al die annoying pushbacks).

Sniper is ook niet slecht, wel ff cover omwisselen met cover in place ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Teunis op 23-02-2012 11:50 ]

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

wie kan ik whisperen van EoT om de guild te joinen als spy van RoT? ^^
Teunis schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:46:
Sniper is ook niet slecht, wel ff cover omwisselen met cover in place ;)
Default keybinding is daar al in voorzien ;)
F - cover
shift-F - cover in place

• Teunis
Klopt, punt is dat Cover vele malen meer buggy (target die niet te "zien" zijn etc) is dan cover in place
dus persoonlijk heb ik die F en Shift + F omgewisseld, en Crouch (Cover in place) op Bar gedumpt.
Ook heb ik cover bar uit gezet

Het zijn persoonlijk voorkeuren, maar meeste snipers preveren toch cover in place boven gewoon cover.

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Ik heb zelf een merc dps en vind het heat systeem een van de leukere aspecten van merc dps. Het voelt net wat anders aan dan andere classes en je goed moet opletten dat je niet teveel heat opbouwt.
Ik was oorspronkelijk healer, maar verander nu ook soms naar dps op basis van wat mijn guild nodig heeft. En ik vind het beiden erg leuk.

Volgens mij doen alle classes wel redelijk dezelfde dps (en anders tunen ze dat vast nog een beetje de komende tijd, zoals de merc stacking in ops), het gaat meer om je playstyle en het verhaal. Het Imperial Agent verhaal vind ik echt geen bal aan en heb dan ook weinig zin om dat door te levelen (ook de speelstijl staat me niet zo aan). Sorc en BH daarentegen vond ik wel cool.

Ik ben bijna door mijn voorraad investigation missions heen, zit nu op ~400 epic lvl 6 mats van investigation, ik hoop dat ze armstech goed buffen en deze gok op de markt zich gaat terugbetalen :).

Pagina: 1 ... 61 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.