Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot, vanavond hadden we hem te pakken Firebrand and Stormcaller op HM8!

Met Empire of Tweakers :)

Ook nog even staan wipen op boss 3, maar iedereen had al te veel bier op :D

http://assets-cloud.enjin...04-27_22_50_42_057432.jpg

YouTube: SWTOR EC 8 HM 2

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:04
Aargh, ik hoopte dat dit weekend ook een free weekend zou zijn, maar helaasch. Zou iemand me een friend invite kunnen geven O-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09 16:54

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik kan je wel een invite sturen, stuur maar een dm met je e-mailadres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Empire of Tweakers hebben we vanavond Colonel Vorgath op 8 hardmode plat op z'n toeter geduwd.

Hoe verder we komen hoe meer je merkt dat gear timers en kleine foutjes echt niet meer kunnen.
Het is zeer strak getuned.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2vxoll5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 00:33:
Met Empire of Tweakers hebben we vanavond Colonel Vorgath op 8 hardmode plat op z'n toeter geduwd.

Hoe verder we komen hoe meer je merkt dat gear timers en kleine foutjes echt niet meer kunnen.

[afbeelding]
En zo hoort het ook met PvE content :P
ondanks het slechte begin met bug infested EV, begint Bioware het te leren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Woooooop, laatste baas (Kephess) neer op hardmode. Met bug en al :X.
Video komt later.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
Grats :) Wij gaan hopelijk volgende week EC HM in, missen nog wat DPS...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 00:33:

[afbeelding]
Gratz! Maar wat zijn gear timers? Enrage timers?

Nou ja, ik geloof niet dat ik ooit met dit soort bosses in aanraking zal komen. Ben ik geen hardcore speler genoeg voor. Daarnaast is de guild een beetje dood aan het gaan. Dik 180 leden en als we geluk hebben 10 man op een avond online. Triest.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
The "Exit Area" button in Flashpoints and Operations is now disabled during combat.
Dat heeft lang genoeg geduurd.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Kill video van Kephess hardmode:

Ik heb een andere try gebruikt voor phase 1, omdat ik vergeten was fraps aan te zetten :X. Niet dat er veel veranderd, want we gingen elke keer perfect door phase 1. Het was alleen een kwestie van het perfectioneren van phase 2 :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo, gezellig dat ik nu ook in de Tweaker guild zit (Empire of Tweakers) erg gezellige lui!

Inmiddels met Nak'Drul alweer lvl 36, dus dat gaat ook lekker. Kwam gisteren ook nog iemand van onze Republic side tegen in 1 van de warzones.. alleen kwijt welke het was (Voidstar?), altijd grappig.

Ik heb al even wat gegoogled, maar weet 1 van jullie een mooie site waar je informatie kan vinden over classes met betrekking tot stats en prio van stats?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:14:
Zo, gezellig dat ik nu ook in de Tweaker guild zit (Empire of Tweakers) erg gezellige lui!

Inmiddels met Nak'Drul alweer lvl 36, dus dat gaat ook lekker. Kwam gisteren ook nog iemand van onze Republic side tegen in 1 van de warzones.. alleen kwijt welke het was (Voidstar?), altijd grappig.

Ik heb al even wat gegoogled, maar weet 1 van jullie een mooie site waar je informatie kan vinden over classes met betrekking tot stats en prio van stats?
Ligt erg aan je skillbuild en speelstijl.
Critical is bijvoorbeeld goed voor de meeste DPS classes. Maar een focus guardian krijgt zijn damage vooral uit gegarandeerde crits. Critical is dus vrij overbodig. Deze speler heeft meer aan power, surge en accuracy.

Ook je tegenstander maakt uit.
Tegen een class met slechte defense heb je weinig aan accucary >100%. Maar in raids of pvp tegen tanks is het weer wel nuttig.

Of de spelsituatie:
Een sage healer kan in PvP wel wat alacrity gebruiken om te burst healen. Andere healers juist niet omdat ze dan ammo/energy problemen krijgen.
In PvE heeft alacrity weer vrij weinig nut. Want je hebt er niks aan als je je tank weet te redden, maar wel al je force kwijt bent. Dan ben je 10 sec later alsnog dood. Dan kun je weer beter critten of meer power/int hebben.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Weakling schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:28:
[...]

Gratz! Maar wat zijn gear timers? Enrage timers?

Nou ja, ik geloof niet dat ik ooit met dit soort bosses in aanraking zal komen. Ben ik geen hardcore speler genoeg voor. Daarnaast is de guild een beetje dood aan het gaan. Dik 180 leden en als we geluk hebben 10 man op een avond online. Triest.
Gear requirements en enrage timers.

Gear requirements: Mod 51 voor normal modes Eternity Vault en Karagga's Palace, Mod 56 voor hard modes Eternity Vault en Karagga's Palace, Mod 58 voor de nightmare modes Etenrity Vault en Karagga's Palace en normal mode Devona, Mod 61 voor hard mode Devona.

Kan van afgeweken worden, maar dit is toch een algemene richtlijn. Hardcore of niet: dit is ook wat de ops vereisen qua gear om er ietwat door te geraken.

Enrage timers: een boss in een ops heeft een enrage timer. Dit betekent dat na een bepaalde tijd de boss gaat enragen en veel meer schade gaat doen. In theorie betekent dit dat een boss voor die tijd moet plat leggen. Dit zorgt ervoor dat er ook bepaalde eisen aan de DPS worden gelegd. Zij zijn namelijk verantwoordelijk dat een boss voor de enrage timer neerligt. In de praktijk kan je wel een tijdje een enrage timer hebben. Dat is ook allemaal afhankelijk van boss tot boss.

Een normal mode Etenrity Vault en Karagga's Palace zou voor iedereen haalbaar moeten zijn. Dat heeft weinig met hardcore spelen te maken. De vereiste mod 51 gear kan je in de hardmode flashpoints gaan halen. Of zelfs uit PvP. Als je van nul begint, moet je er wel wat voor doen (greenies are a no go). Als je kan meeliften met Rakata geared mensen (wat wij nu doen binnen Synergy) gaat het uiteraard makkelijker. Maar een normal EV of KP stelt echt geen scheet meer voor.

Wij - Synergy - zijn een casual guild bestaande uit voornamelijk werkende 30 plussers. Een core group (dat zou je eventueel hardcore kunnen noemen, maar zij zien het zo niet) werkt nu aan Devona normal. Alle andere modes doen we meestal ad-hoc ingame. Zo hebben we gisteren ad-hoc twee groepen van 8 samengesteld die tegelijkertijd nightmare Eternity Vault en Karagga's Palace hebben gedaan.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

DarthDavy schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:43:
...
Dank je voor de uitleg! d:)b

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

DarthDavy schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:43:
[...]

Gear requirements: Mod 51 voor normal modes Eternity Vault en Karagga's Palace, Mod 56 voor hard modes Eternity Vault en Karagga's Palace, Mod 58 voor de nightmare modes Etenrity Vault en Karagga's Palace en normal mode Devona, Mod 61 voor hard mode Devona.

Das toch ook wel "hoog" voor de gear req.
Aangezien er op normal EV/KP 126 gear en columi dropped, zou ik eerder zeggen blauwe mod 48+ gear (ergens rond de 120 itemlevel). Als iedereen die gear heeft, is het perfect haalbaar, enkel moet iedereen wel wat uit zen pijp komen dan :). Het heeft weinig zin bijna full Columi te gaan gearen in HM FP's als je niks beters van gear kunt krijgen in normal EV/KP. Ik zie dat eerder als een alternatief voor mensen die geen guild hebben of genoeg mensen bijeen krijgen om 8 man Ops te kunnen gaan doen. Die kunnen dan toch nog op zen minst wat Columi gear krijgen.

Het is trouwens makkelijk genoeg om op level 50 direct full itemlevel 124-126 gear te hebben. Prijzen van crafted items zijn redelijk laag, en mits je goede crew skills genomen hebt, kan je zo met wat biometric alloys meerdere rakata items craften.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaSfem0n schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:55:
[...]

Das toch ook wel "hoog" voor de gear req.
Aangezien er op normal EV/KP 126 gear en columi dropped, zou ik eerder zeggen blauwe mod 48+ gear (ergens rond de 120 itemlevel). Als iedereen die gear heeft, is het perfect haalbaar, enkel moet iedereen wel wat uit zen pijp komen dan :). Het heeft weinig zin bijna full Columi te gaan gearen in HM FP's als je niks beters van gear kunt krijgen in normal EV/KP. Ik zie dat eerder als een alternatief voor mensen die geen guild hebben of genoeg mensen bijeen krijgen om 8 man Ops te kunnen gaan doen. Die kunnen dan toch nog op zen minst wat Columi gear krijgen.

Het is trouwens makkelijk genoeg om op level 50 direct full itemlevel 124-126 gear te hebben. Prijzen van crafted items zijn redelijk laag, en mits je goede crew skills genomen hebt, kan je zo met wat biometric alloys meerdere rakata items craften.
Je clan kan eventueel leuke rakata items voor je craften. Zelf heb je die schematics waarschijnlijk nog niet als je net lvl 50 bent.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

armormech, artifice en synthweaving hebben sowieso al meerdere rakata recipes die ze kunnen kopen van de trainer zelf. Denk dat de meeste andere ook vergelijkbare hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaSfem0n schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:39:
armormech, artifice en synthweaving hebben sowieso al meerdere rakata recipes die ze kunnen kopen van de trainer zelf. Denk dat de meeste andere ook vergelijkbare hebben.
rakata recipes bij de trainer kopen? in je dromen....
na een berg reverse engineering van je hoogste schematic kom je nog niet eens aan columni grade... (voor mij als cybertech tenminste)
columni schematics droppen van operation bosses (bop), en rakata grade kan ik alleen krijgen door rakata te reverse engineeren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

RocketKoen schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:52:
rakata recipes bij de trainer kopen? in je dromen....
Jawel hoor, heb bij mijn synth trainer rakata bracers en sash (waist) schematics gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ik heb ook rakata bracers/belt mogen maken met Armormech, deze heb ik augmented gemaakt (na een boel van die dingen te maken) en daarna Armormech weer gedropt voor Biochem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KP NiM in 54 minuten en geen titel ..!!!?

Is de titel %^$^# bugged ... serieus ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:59:
KP NiM in 54 minuten en geen titel ..!!!?

Is de titel %^$^# bugged ... serieus ....
De titels zijn verwijderd met patch 1.2. Zorgt ervoor dat ze speciaal blijven :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 00:02:
[...]

De titels zijn verwijderd met patch 1.2. Zorgt ervoor dat ze speciaal blijven :).
Troll much.
SOA geeft nog steeds de titel, KP Niet, klote bug. :(
Forums staan er vol mee, Bioware's customer service helpt ook niet :(

EDIT
Titel ontvangen inmiddels :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Ik heb ook de titel van KP Nightmare niet nadat we hem dinsdagavond op een uur gecleared hebben.

Misschien ook maar eens een ticket aanmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Misschien toch maar weer proberen het spel. Iemand een leuke guild ergens? liefst een PVE guild die een beetje casual raid (wil redelijk snel levellen en gaan raiden)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

lanerios schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:51:
Misschien toch maar weer proberen het spel. Iemand een leuke guild ergens? liefst een PVE guild die een beetje casual raid (wil redelijk snel levellen en gaan raiden)
look beneath... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
lanerios schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:51:
Synergy op The Red Eclipse is ook open voor invites. Wij zijn een casual guild die op weekbasis opsjes organiseert. Meer info op http://oldrepublic.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 00:16:
[...]

Troll much.
SOA geeft nog steeds de titel, KP Niet, klote bug. :(
Forums staan er vol mee, Bioware's customer service helpt ook niet :(

EDIT
Titel ontvangen inmiddels :)
Het was geen troll. Ik dacht echt dat ze verwijderd waren :X. Blijkbaar niet, dat is dan weer jammer.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

DarthDavy schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:54:
Synergy op The Red Eclipse is ook open voor invites. Wij zijn een casual guild die op weekbasis opsjes organiseert. Meer info op http://oldrepublic.nl
*moppelt iets over server transfer die er maar eens snel moet komen

Bijna door de story line heen. Ik merk dat ik af en toe aan het rushen ben. Heb langzamerhand een beetje de buik vol van de "retrieve/kill/... X amount of Y" quests. Ben toe aan uitdagingen zoals ops en hm fp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Weakling schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:04:
[...]

*moppelt iets over server transfer die er maar eens snel moet komen
Denk niet dat ie er snel gaan komen. Overlaatst zat ik opnieuw in de queue voor The Red Eclipse om te kunnen spelen (piekmoment dat wel: zondagavond 19u30). Of als ze mensen zullen laten transfereren zal het hoogstwaarschijnlijk niet naar The Red Eclipse zijn, maar naar de minder drukke servers die wel wat volk kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empire / Republic of Tweakers is ook veel van alles.
Ops'en 4 x in de week progress en 2 x in de week doen we een gear run door KP / EV Hardmode of EC normal. We doen leuke progress (3/4 EC HM) in een zeer fijne sfeer en zoeken zeker nog wel wat actieve members die willen Ops'en.
Momenteel zou ik wel graag een Sorc healert of Sorc DPS er bij zien komen.

Vaak zijn er begin van de week 16-18 inschrijvingen en later in de week zakt het af naar 12 - 14.
We hebben net 16 mans EC story 4/4 gecleared.
Maar je merkt al in 16 mans EC Normal dat niet iedereen even vlug van begrip is en waarschijnlijk geen hardmode materiaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

DarthDavy schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:29:
Denk niet dat ie er snel gaan komen ... Of als ze mensen zullen laten transfereren zal het hoogstwaarschijnlijk niet naar The Red Eclipse zijn, maar naar de minder drukke servers die wel wat volk kunnen gebruiken.
Volgens http://www.swtor.com/blog/community-qa-april-27th-2012
Arymono: When will character transfers be available for everybody?

Dallas Dickinson (Senior Producer, Live Services): We will be rolling out our Character Transfer Service in early summer. First we’ll have some targeted free transfers from/to specific servers, but that will be followed with a broader system where you can either take advantage of free promotional transfers to specific servers or paid transfers to the server of your choice. We know everyone has more questions about character transfer, and we’ll reveal more details closer to the launch date.

DrakeAssaShin: What is being done to address low population servers?

Dallas: The Character Transfer Service, as mentioned above, will be offering free transfers from/to specific servers. This should allow the most motivated players to get onto a higher population server.
Dus komt er aan, gaat alleen nog even duren, want eerst specifieke servers. Daarnaast lees ik in het tweede stukje dat ze juist bijna lege servers helemaal leeg zullen proberen te krijgen door spelers te bewegen naar drukkere servers te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:51

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Klaag modus aan

Het is en blijft een mooi spel. Heb er verdorie een nieuwe PC voor aangeschaft, want ik ben een SW nerd tot in den lange dagen.. (21 dec.. want dan gaan we allemaal revive to medcenter)lololo.
Maaaaaarrrrrrr.................... ik ben op 20000xp na lvl50 en heb niemand om mee te spelen.... HC?? no go.. OPS?? no go.. Ik dacht dat na dat ik ben gestopt met MMORPG die we niet bij naam zullen noemen, als tank eens goed mee kon komen in de HC's en OPS en dingen.. maar helaas. Ben nog steeds helemaal groen (op een 3 tal oranje item's na).. er is geen.... social gebeuren... al mijn maten die ik had meegetrokken uit Azeroth zijn ondertussen weer terug om iets met panda's te doen.. Zo jammer.. Voel me soms zo alleen...

Klaag modus uit

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

chieldtm schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:54:
Klaag modus aan

Het is en blijft een mooi spel. Heb er verdorie een nieuwe PC voor aangeschaft, want ik ben een SW nerd tot in den lange dagen.. (21 dec.. want dan gaan we allemaal revive to medcenter)lololo.
Maaaaaarrrrrrr.................... ik ben op 20000xp na lvl50 en heb niemand om mee te spelen.... HC?? no go.. OPS?? no go.. Ik dacht dat na dat ik ben gestopt met MMORPG die we niet bij naam zullen noemen, als tank eens goed mee kon komen in de HC's en OPS en dingen.. maar helaas. Ben nog steeds helemaal groen (op een 3 tal oranje item's na).. er is geen.... social gebeuren... al mijn maten die ik had meegetrokken uit Azeroth zijn ondertussen weer terug om iets met panda's te doen.. Zo jammer.. Voel me soms zo alleen...

Klaag modus uit
Zit je in een guild? Zit je op een beetje drukke server? Heb je wel de juiste professions gekozen? Heb je je verdiept in hoe je aan gear kunt komen? Zijn je orange items ook nog groen? Grind je om bijvoorbeeld aan credits te komen, zodat je betere mods in je orange items kunt stoppen? Etc. etc.

Kortom: genoeg mogelijkheden om het jezelf aangenamer te maken. Ik ben net een paar dagen level 50 en heb 3 paarse items, waarvan eentje Rakata en de rest is blauw spul. Dat alles zonder ook maar 1 FP, OP of wat dan ook gedaan te hebben. Slechts een kwestie van sparen, craften en uitzoeken wat bij mijn toon past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
ik vind het zo slecht dat sommige Headgear gewoon niet te zien is op een Sith Pureblood... het gaat mij om de Headgear van de Sith Warrior class, die je krijgt rond level 17 met de class quest. dat is naar mijn mening de vetste headgear die je als sith warrior kan hebben, en dan doet die het gvd niet.

ik heb al een soort ragemail gestuurd dat ik dan compensatie wil voor mijn gespeelde uren op die Toon of een mogelijkheid om mijn ras te veranderen naar Human. maar dan krijg je een standaard mail terug dat ze geen service hebben om ras of class te veranderen.

/ragequit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
roeltjow schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:18:
ik vind het zo slecht dat sommige Headgear gewoon niet te zien is op een Sith Pureblood... het gaat mij om de Headgear van de Sith Warrior class, die je krijgt rond level 17 met de class quest. dat is naar mijn mening de vetste headgear die je als sith warrior kan hebben, en dan doet die het gvd niet.

ik heb al een soort ragemail gestuurd dat ik dan compensatie wil voor mijn gespeelde uren op die Toon of een mogelijkheid om mijn ras te veranderen naar Human. maar dan krijg je een standaard mail terug dat ze geen service hebben om ras of class te veranderen.

/ragequit
Lol... wat een drama idd... je hebt toch kunnen spelen? Dus compensatie zit er niet in. En Ragemails helpen sowieso niet bij support. Meestal gaan die rechtstreeks het bakje in. En waarom zou een headslot niet werken? Ik ben zelf ook SIth Pureblood, en alle helmen worden weergegeven behalve als ik het uitzet.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Weakling schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:11:
[...]

Zit je in een guild? Zit je op een beetje drukke server? Heb je wel de juiste professions gekozen? Heb je je verdiept in hoe je aan gear kunt komen? Zijn je orange items ook nog groen? Grind je om bijvoorbeeld aan credits te komen, zodat je betere mods in je orange items kunt stoppen? Etc. etc.

Kortom: genoeg mogelijkheden om het jezelf aangenamer te maken. Ik ben net een paar dagen level 50 en heb 3 paarse items, waarvan eentje Rakata en de rest is blauw spul. Dat alles zonder ook maar 1 FP, OP of wat dan ook gedaan te hebben. Slechts een kwestie van sparen, craften en uitzoeken wat bij mijn toon past.
Ik zit helaas op een kansloze server... Dune Bantha. En ik speel niet genoeg om een nieuw char te maken op een ander server. Ik ben Guildleader van een dooie guild. met mijn proffesions zit het wel goed. Ben er natuurlijk te laat mee begonnen maar heb nij synthweaving nu op 350. En als je met orange-items alleen de mods bedoeld, dan is het meest blauw.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds kei veel lol met de storymode. maar wil straks toch wel een beetje gaan casual raiden. Dat mis ik toch wel.. Zie de lichking nog steeds in mijn dromen neer gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
chieldtm schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:54:
Klaag modus aan

Klaag modus uit
Omdat je vrienden terug WoW gaan spelen zijn kan jij geen SW:TOR meer verder spelen? 8)7
Newsflash: je kan een MMO ook spelen om NIEUWE vrienden te maken. Je bent ooit als nieuweling in het MMO genre ingestapt en je hebt daar mensen leren kennen door samen te spelen. Allez, dat hoop ik toch... Bij iedere MMORPG die ik heb gespeeld heb ik nieuwe mensen leren kennen door samen te spelen. Sommige van die vriendschappen duren maar zolang we de game spelen, andere blijven duren en nog andere gaan mee over verschillende games heen. Maar in iedere nieuwe game worden nieuwe virtuele vriendschappen afgesloten.

Het lijkt alsof tegenwoordig één van de sterkste punten van het MMORPG genre (social gaming) van 10 jaar geleden compleet van de kaart is geveegd... Arme community :'(

Los daarvan kan je perfect solo blauwe mods verzamelen via dailies die je in staat stellen om hardmodes te lopen die je in staat stellen om wat paars spul op te pikken die je in staat stellen om ops te lopen. Kijk eens eerst naar jezelf voor naar anderen te wijzen.

/ragequit
Dus voor een bug wil jij compensatie? Misschien gewoon verder spelen en wachten tot de bug gefixed is. Heb je trouwens wel een bug report aangemaakt? Misschien dat het dan bij een volgende patch gefixed is ipv compensatie te eisen voor een - naar mijn bescheiden mening - belachelijk klein iets. En als je daar toch zo zwaar aantilt. Je bent pas level 17, reroll je warrior dan naar een human. Zo'n straf is dat nu ook niet om dat te herspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Je bent in no-time 50, dus waarom ni even doorbijten en op een andere server rerollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

DarthDavy schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:45:
[...]

Omdat je vrienden terug WoW gaan spelen zijn kan jij geen SW:TOR meer verder spelen? 8)7
Newsflash: je kan een MMO ook spelen om NIEUWE vrienden te maken. Je bent ooit als nieuweling in het MMO genre ingestapt en je hebt daar mensen leren kennen door samen te spelen. Allez, dat hoop ik toch... Bij iedere MMORPG die ik heb gespeeld heb ik nieuwe mensen leren kennen door samen te spelen. Sommige van die vriendschappen duren maar zolang we de game spelen, andere blijven duren en nog andere gaan mee over verschillende games heen. Maar in iedere nieuwe game worden nieuwe virtuele vriendschappen afgesloten.

Het lijkt alsof tegenwoordig één van de sterkste punten van het MMORPG genre (social gaming) van 10 jaar geleden compleet van de kaart is geveegd... Arme community :'(

Los daarvan kan je perfect solo blauwe mods verzamelen via dailies die je in staat stellen om hardmodes te lopen die je in staat stellen om wat paars spul op te pikken die je in staat stellen om ops te lopen. Kijk eens eerst naar jezelf voor naar anderen te wijzen.

[...]
oke.......... Je hebt helemaal gelijk... Maar om samen te kunnen spelen zou het wel fijn zijn dat er wat mensen online zijn. 5 pers op een de rep-station noem ik niet echt druk. En ik wijs naar NIEMAND. alleen naar me zelf omdat ik de verkeerde server keuze heb gemaakt
BlaSfem0n schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:45:
Je bent in no-time 50, dus waarom ni even doorbijten en op een andere server rerollen?
Omdat ik daar simpelweg de tijd niet voor heb. (vrouw, kind, brandweer, sporten, GIS-onderhoud enzz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Het probleem van de lege servers is bekend. Daar komen oplossingen voor. Je opties zijn dus beperkt:
- rerollen op een andere server
- stoppen met spelen en wachten op de merges/transfers whatever de oplossing zal zijn
- solo verder spelen en door de bittere pil slikken

Ik zou persoonlijk toch rerollen hoor. Geen tijd vind ik eigenlijk een non-argument. Geen tijd om te levellen betekent ook dat je geen tijd hebt om HM's of opsen te lopen. Betekent dat dan ook dat je geen alts hebt of wil hebben? Je kan ook een alt rerollen op een andere server in afwachting tot je je main naar die server kan transfereren.

Leeglopende servers is blijkbaar echt wel een probleem. Bioware zou er goed aan doen om toch zo snel mogelijk met oplossingen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

BlaSfem0n schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:45:
In no-time? Ik weet niet wat jij no-time noemt of wat ik verkeerd heb gedaan, maar heeft me ruim een maand bijna elke dag minstens twee uur spelen gekost. Geen idee hoe je dat sneller kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

chieldtm schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:43:
...te laat mee begonnen maar heb nij synthweaving nu op 350...
Aan de lege server is nog niks te doen, maar als je je synthweaving naar 400 brengt, kun je wat paarse schematics koper bij de trainer. Daarnaast veel craften en reverse engineren levert ook verbeterde versie van de gear op. Kost nogal wat credits en wat grinden, maar dan kun je jezelf wel in paars of orange met goede mods hijsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
Pfff... gister met de guild EV HM gedaan.
4x whipe op SOA met +/- 10k health over.

1e,2e,3e keer op het moment dat de 3e drop op SOA komt in de laatste fase, werd de tank minetrapped met daarnaast 2x orbs op healers...
4e keer omdat de tank een duw kreeg bij de (wederom) 3e drop en de lava in duvelde...
MrVegeta schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:21:
Ik heb ook rakata bracers/belt mogen maken met Armormech, deze heb ik augmented gemaakt (na een boel van die dingen te maken) en daarna Armormech weer gedropt voor Biochem :)
Mja, met armstech nog altijd geen rakata meuk te maken... :'(

[ Voor 36% gewijzigd door Zephyer op 04-05-2012 10:53 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

DarthDavy schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:09:

Geen tijd vind ik eigenlijk een non-argument. Geen tijd om te levellen betekent ook dat je geen tijd hebt om HM's of opsen te lopen.
Geen tijd in mijn wereld betekend dat ik vrijdag avond en zaterdag avond kan spelen. Door ander verplichtingen word doordeweeks spelen heel moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
DarthDavy schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:09:
Geen tijd vind ik eigenlijk een non-argument. Geen tijd om te levellen betekent ook dat je geen tijd hebt om HM's of opsen te lopen. Betekent dat dan ook dat je geen alts hebt of wil hebben? Je kan ook een alt rerollen op een andere server in afwachting tot je je main naar die server kan transfereren.
Wow.. wat een hoeveelheid ignorance hier zeg.. waar moet ik beginnen? Met 2 uur per avond kan ik redelijk levellen. Betekend dat dat ik Ops kan doen en HM's? Nee, dacht ik al. Ik ben met HM's eerst een uur bezig om een groep te krijgen. (ja ook in een guild) en dan heb ik dus nog een uur over. Jep echt genoeg tijd voor een op of HM. ow wait..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
lanerios schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:17:
[...]

Wow.. wat een hoeveelheid ignorance hier zeg.. waar moet ik beginnen? Met 2 uur per avond kan ik redelijk levellen. Betekend dat dat ik Ops kan doen en HM's? Nee, dacht ik al. Ik ben met HM's eerst een uur bezig om een groep te krijgen. (ja ook in een guild) en dan heb ik dus nog een uur over. Jep echt genoeg tijd voor een op of HM. ow wait..
Dat zegt ie toch ook? iets met begrijpend lezen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Aan 1 HM ben je vaak langer dan 1 uur- 1.5 bezig. Dus met 2 dagen een paar uur kan je net 2 HM's doen. Mits een goede groep met reeds enige gear kan je op (minder) dan een uur een normal mode Op doen.

MAAR

Geld voor repairs/sparen van comms met dailies/... kan je dan niet meer, en die heb je wel nodig om enigzins kans te maken voor OPS te runnen. Dus door je gebrek aan tijd zou ik gewoon altjes levelen, of toch maar rerollen op andere server zodat je nog wat in aanmerking komt om hulp van een guild. Zonder guild met beperkte tijd zal je niet snel succesvol een hardmode groep vinden en de hardmode kunnen uitspelen, laat staan een Ops meedoen met maar 2 avondjes per week een paar uurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
BlaSfem0n schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:32:
[...]
Zonder guild met beperkte tijd zal je niet snel succesvol een hardmode groep vinden en de hardmode kunnen uitspelen, laat staan een Ops meedoen met maar 2 avondjes per week een paar uurtjes...
En dat... is (bijna) met elke MMORPG zo.
Op GW2 na dan als ik het allemaal moet geloven. :X

Beetje open deur intrappen dus... je bent dus langer bezig om je spul bij elkaar te krijgen (commendations) voor je set pieces... Al moet ik zeggen dat je met crafting ook een eind komt. En ja, de mats kan je ook krijgen tijdens je HM runs.

Als je dan vervolgens met een alt run mee kan in een ops een keer.. voila.

Je moet niet gaan verwachten dat je, net als in WoW, makkelijk aan je sets kan komen en door een Ops wandelt.. O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zephyer schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:41:
[...]

En dat... is (bijna) met elke MMORPG zo.
Op GW2 na dan als ik het allemaal moet geloven. :X
De eerste GW was geeneens een MMO, dus ik snap echt niet waarom Guildwars 2 ineens de Messiah van de MMO's gaat zijn terwijl ze er 0 aan ervaring mee hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Dakreal schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:53:
[...]

De eerste GW was geeneens een MMO, dus ik snap echt niet waarom Guildwars 2 ineens de Messiah van de MMO's gaat zijn terwijl ze er 0 aan ervaring mee hebben :/
1. ik heb het ook over GW2 welke anders werkt dan GW
2. ik pretendeer ook niet dat GW2 DE oplossing heeft, of de Messiah is... :/

Ik ga verder ook niet in discussie met je of Anet nu een concept hebben die wel/niet beter is dan een klassieke MMO. Bekijk zelf de informatie over dat spel in een ander draadje. ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zephyer schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:13:
[...]

1. ik heb het ook over GW2 welke anders werkt dan GW
2. ik pretendeer ook niet dat GW2 DE oplossing heeft, of de Messiah is... :/

Ik ga verder ook niet in discussie met je of Anet nu een concept hebben die wel/niet beter is dan een klassieke MMO. Bekijk zelf de informatie over dat spel in een ander draadje. ;)
Hij was ook niet op jouw gespeeld :) was meer een algemene opmerking, maar inderdaad ook niet het juiste topic. Hier gaat het iig om een unieke game waarbij alle conversations ingesproken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
True, ik speel ook TOR :)
Maar doelde op het stukje m.b.t. het nodig hebben van anderen (guildleden, vrienden of PuG).

Vond het daarom vreemd.
Iig BOT, wellicht overheen gelezen, maar wat zijn de ervaringen in EC (nieuwe OPS) :?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

misschien vanavond toch maar een alt rollen op een ander server.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang twijfelen uiteindelijk toch dit weekend gekocht in verband met de korting. Samen met de game 90 dagen The Old Republic voor 60 euro vond ik toch iets te mooi om te laten liggen. Ik heb al een beetje zitten stoeien met de trial versie waar ik ben begonnen als Imperial Agent. Erg leuke class en het speelt behoorlijk anders dan die andere MMO met Nacht Elfjes. Denk dat ik verder ga op de server waar ik ben gestart, The Progenitor. Ja, een RP server. Don't laugh. :P

Waar ik op dit moment echter benieuwd naar ben zijn de geplande patches voor de toekomst. 1.2 is nog niet zo lang uit natuurlijk maar is er al bekend hoeveel nieuwe content er bij gaat komen en eventuele expansions?

PS. Enig idee hoe lang het duurt voordat codes worden geleverd via Origin? Toch wel jammer dat dit niet instant is zoals bij Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:39:
Na lang twijfelen uiteindelijk toch dit weekend gekocht in verband met de korting. Samen met de game 90 dagen The Old Republic voor 60 euro vond ik toch iets te mooi om te laten liggen. Ik heb al een beetje zitten stoeien met de trial versie waar ik ben begonnen als Imperial Agent. Erg leuke class en het speelt behoorlijk anders dan die andere MMO met Nacht Elfjes. Denk dat ik verder ga op de server waar ik ben gestart, The Progenitor. Ja, een RP server. Don't laugh. :P

Waar ik op dit moment echter benieuwd naar ben zijn de geplande patches voor de toekomst. 1.2 is nog niet zo lang uit natuurlijk maar is er al bekend hoeveel nieuwe content er bij gaat komen en eventuele expansions?

PS. Enig idee hoe lang het duurt voordat codes worden geleverd via Origin? Toch wel jammer dat dit niet instant is zoals bij Steam.
origin doet moeilijk met iDeal. Dat behandelen ze als een bank overschrijving, die door een medewerker moet worden gecontroleerd.

wat geplande patches betreft. de planning is geloof ik dit jaar 1.7 te halen
Daarbij zaten (als ik het me goed herinner) nog 6 flashpoints, 4 operations, 1 warzone (en ranked warzones). Nieuwe legacy dingetjes, 5 nieuwe daily quest gebieden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:41:
[...]

origin doet moeilijk met iDeal. Dat behandelen ze als een bank overschrijving, die door een medewerker moet worden gecontroleerd.

wat geplande patches betreft. de planning is geloof ik dit jaar 1.7 te halen
Daarbij zaten (als ik het me goed herinner) nog 6 flashpoints, 4 operations, 1 warzone (en ranked warzones). Nieuwe legacy dingetjes, 5 nieuwe daily quest gebieden.
Ah, mooi on te horen dat er genoeg content aan zit te komen.

Handmatig laten controleren? Sheesh..Terug naar de geiten wollen sokken tijd.

Inmiddels ook de codes in de mail ontvangen. Nu doet alleen de website van The Old Republic weer moeilijk. 'An error has occured!' 'The EA Billing and Management services cannot be accessed at this time. Please try again later.' Heerlijk. :)

Edit: Inmiddels geregistreerd. Volgens mij had ik net een verkeerde dag uitgekozen om te starten. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13

/ragequit
^^ moest er toch wel om lachen. Bijna net zo erg als iemand die om een server ban vraagt nadat een andere speler "Boe" zegt.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Zo, ik hem hem ook gekocht, na een weekendpass en een friend invite (verschillende accounts). Heerlijk spel in die tijd geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

1/4 daling in het aantal abonnees:

http://arstechnica.com/ga...bscribers-since-march.ars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
In a conference call accompanying the earnings report, EA Labels President Frank Gibeau said the drop was in line with the company's "original assumptions" about how the game would fare after launch. Nonetheless, he added that the company "intends to increase subscribers" with continual upgrades, including new guild features, player vs. player improvements, and "elder gameplay" that keeps the game appealing to high-level players.

Gibeau also stressed that "core MMO users" are sticking with the game in good numbers, and suggested that the subscriber drop comes mainly from the expanded audience of non-MMO-obsessed Star Wars fans attracted by a title like The Old Republic. "As the service evolves, some of those initial casual customers have gone through a billing cycle and decided not to subscribe," Gibeau said.

Tjonge, ze zijn nog altijd blind voor de realiteit.
Ik bedoel including new guild features, player vs. player improvements, and "elder gameplay" that keeps the game appealing to high-level players. Guild features die er standaard in hoorden te zitten bij de start misten gewoon, dan kun je niet doen of je "nieuwe" features uit brengt. PVP is er gewoon "aan geplakt" omdat je het nu eenmaal moet hebben, maar Ilum en Tatooine zijn gewoon saai en slecht in elkaar gezet.

En Core MMO Users zijn volgens mij de eersten die de benen namen (niet alle natuurlijk) aangezien die de end-game vergelijken met een willekeurige andere game en dan wellicht het gevoel "been there, done that" krijgen.

Maar goed, blijft een leuk spel, kan het iedereen voor een poosje aanraden. Levellen is leuk, verhaal is leuk, end-game is net wat je gewend bent cq leuk vindt en anders stopt het op 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Toch blijven we nog wel even bij SWTOR. Al is het voornamelijk enkel raiden en wat spelen op de GTM. Als MoP uitkomt voor WoW, dan kijk ik wel wat ik en de guild doen. Ik blijf sowieso maar bij 1 MMO abonnement.
En volgende week natuurlijk Diablo 3, maar dat kan ik zonder probleem wat tussendoor spelen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Core MMO users zijn ook gamehoppers en ik kan me voorstellen dat die ook massaal naar GW2 gesprongen zijn nu de beta weekends begonnen zijn.

Maar ik geloof ook dat er bij die 400k verliezende subscribers veel teleurgestelde spelers zitten omdat er geen ranked warzones in patch 1.2 zitten. Een deel ben je daarvan voorgoed kwijt, maar een deel komt ook wel terug. Plus er is ook nog altijd een instroom van nieuwe spelers.

En, zolang dat cijfer rond het miljoen zit, blijft het een gezond cijfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

DarthDavy schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:52:
Core MMO users zijn ook gamehoppers en ik kan me voorstellen dat die ook massaal naar GW2 gesprongen zijn nu de beta weekends begonnen zijn.
Ik zie dat idd gebeuren in de guild waar ik in zit. De guild leader heeft de leiding inmiddels overgedragen aan een ander en is met een aantal anderen vooral geinteresseerd in GW2. Op dit moment zijn er op een avond een stuk of tien spelers aanwezig in SWTOR op een guild van bijna 200.
En, zolang dat cijfer rond het miljoen zit, blijft het een gezond cijfer.
Volgens het arstechnica artikel dat hiervoor gelinkt werd:
Even with the subscriber drops, players shouldn't be worried about the game becoming a drag on EA's bottom line. CEO John Riccitiello has previously suggested that The Old Republic could remain profitable with as little as 500,000 subscribers
Dus kan behoorlijk wat leiden voor er de stekker uit moet. Aan de andere kant is EA nooit te beroerd om de stekker er voortijdig uit te rukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Weakling schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:18:
[...]

[...]

Dus kan behoorlijk wat leiden voor er de stekker uit moet. Aan de andere kant is EA nooit te beroerd om de stekker er voortijdig uit te rukken.
Zolang het oplevert... Ze hebben geen andere recente MMO bij EA (voorlopig, Secret World komt eraan), dus ook geen reden om op te doeken zolang het winstgevend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik vermaak me nog uitstekend met deze game, vind het jammer dat ik na 15 mei ga stoppen omdat ik er nog wel een hoop plezier in heb. Maarja.. Diablo 3 --> alles atm.

Hopelijk kan ik voor die tijd nog ff lvl 50 aantikken. Ben nu lvl 44 op mijn Sith Inquisitor Assasin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De stekker er uit zal niet zo snel gebeuren.
Ze moeten wel opschieten met die server transfers, want spelen op een dode server is saai.
Mijn warzone weekly staat nu al 2 weken op 8/9 matches won.
@ piek uren duurt het > een uur om in een warzone te komen, en dan zit je meestal met maar 5 mensen (omdat de rest al lang was vergeten dat ze in de queue stonden) en verlies je kansloos.

Ondanks dat ik eigenlijk een PvP speler ben zit ik nu dus operations en daily's te doen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Podcast verschenen met nieuws over 1.3:
Flashpoint group finder komt er in tegen 1.3 wat best wel goed nieuws is voor pve spelers. Maar verder voor pvp slecht nieuws want ranked warzones staan op "when it's done". Dat belooft dus ik zelf ben pvp meer en meer voor het laten wat het is en mij bezig houden met andere characters te levelen.
Trouwens een poging gedaan om alle codes entries proberen te verzamelen. Kwam ik al snel tot de conclussie dat de codex erg buggy is en er heel wat entries zomaar verdwenen/bugged zijn.
Was altijd erg positief over de game maar nu begin ik toch wel wat mijn moed te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Ik begin ook meer en meer een status quo in bugs te ervaren in SW:TOR. Iedere week is er wel een patch die een hoop bugs fixed, maar iedere patch levert evenveel bugs op dan dat ie er oplost.

En ik begin er mij meer en meer aan te ergeren. Voor ze met patch 1.3 komen zouden ze beter eerst het spel wat polijsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 21:39
Ook ik ben gestopt... ik maak me 30 dagen op, en dan ben ik er klaar mee.
Ik vind dat er gewoon leegloop is op veel servers.. ik zit op de ener drukste server Legions of Lettow.. maar zelfs die loopt leeg

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:07:
Ik vind dat er gewoon leegloop is op veel servers.. ik zit op de ener drukste server Legions of Lettow.. maar zelfs die loopt leeg
reroll dan op red eclipse, ik heb het daar reuze naar mijn zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:07:
Nog meer dan druk genoeg hoor, of zit je republic? Daar zit wel minder volk dan op Empire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:06
ik ben ook al effe gestopt. spel kan mij nimeer boeien.

Ik kijk uit naar D3 en GW2.
Die CE van SWTOR was mijn grootste miskoop ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 29-09 21:39
Dit moet ik wel stellig zeggen, het is een dijk van een game..
Maar voor de 5x rerollen op een andere server... weer dromund kaas, weer Nar Shadaa. Dat heb ik nu wel gezien.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Dat gaat inderdaad vervelen. Ik heb twee keer het begin van Dromund Kaas gedaan, en dat was al vervelend. Daarom hoop ik dat onze server (The Red Eclipse) gewoon bevolkt blijft. Een eventuele alt wordt zeker geen Sith, enkel en alleen om niet dezelfde werelden langs te hoeven (in het begin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
de belangrijkste fix ooit!

Items
-General
--Rebreather head slot items now appear on Sith Pureblood characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
roeltjow schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:58:
de belangrijkste fix ooit!

Items
-General
--Rebreather head slot items now appear on Sith Pureblood characters.
Starcasm??

Laat ze eerst Ilum eens leuk maken, zonder de dailies is er nu geen reden om Ilum te bekijken (en dailies hebben voor mij geen waarde/nut/fun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Nou, dikke vette bug gister hé!!! de global cooldown word niet goed weergegeven.. super mega irritant!! en ik maar klikken op me CC en interupt.. en maar denken waarom ga ik steeds bijna dood??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-08 13:30
Ik ben ook gestopt. Na patch 1.2 kwam ik door een irritante bug welke er voor zorgt dat mijn conversations 10 minuten duren om te laten en vaak het spel ook laten crashen niet sneller vooruit dan dikke stront door een trechter. Ticket geopend ---> bijna 20 dagen geen antwoord gehad ---> exit swtor voor mij.

Reinstalls helpen niet, alle vindbare fixes al geprobeerd. Niks nada noppes ;). Ik voorspel niet veel goeds voor deze game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
samvdheijden schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:27:
Ik ben ook gestopt. Na patch 1.2 kwam ik door een irritante bug welke er voor zorgt dat mijn conversations 10 minuten duren om te laten en vaak het spel ook laten crashen niet sneller vooruit dan dikke stront door een trechter. Ticket geopend ---> bijna 20 dagen geen antwoord gehad ---> exit swtor voor mij.

Reinstalls helpen niet, alle vindbare fixes al geprobeerd. Niks nada noppes ;). Ik voorspel niet veel goeds voor deze game...
raar, ik heb heel erg zelden last van bugs.
af en toe alleen dat mijn companion niet meer meeloopt of vecht, maar dat is na een relog ook weer verholpen.\

en omdat jij er mee stopt failed het spel niet gelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
roeltjow schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:51:
[...]

raar, ik heb heel erg zelden last van bugs.
af en toe alleen dat mijn companion niet meer meeloopt of vecht, maar dat is na een relog ook weer verholpen.\

en omdat jij er mee stopt failed het spel niet gelijk..
Eensch, echter waren er vrij veel bugs die het spel echt belemmerde (als in Soa, Ilum etc waardoor je echt niet verder kwam). Tevens was de economie beroerd genoeg zodat iedereen Bio ging.
Loop je rond met 50 clones van jezelf op de fleet...

Denk dat de 25% van de mensen die speelde en nu gestopt zijn toch inderdaad een teken aan de wand is (ik hoop het niet, ik zou graag na een uitbreiding weer een maandje of 2 subben om de content te zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, lijkt wel een comment sectie van Massively zo onderhand. Een hoop gezeur en gezwets. No offense, maar ik word zo langzamerhand moe van websites vol met mensen die constant krijsen: 'Bioware, y u fail lulz?'

Kan mij dan ook niet vinden in deze berg van kritiek. Persoonlijk zit ik op een iets minder populated server, The Progenitor RP-PvE, maar misschien zorgt de RP tag ervoor dat de populatie wat stabieler is dan de rest van de PvE servers.

Ik kan dan ook met het grootste gemak mensen vinden voor mij group quests. Iets wat in WoW op mijn oude high populated realm zelfs niet gebeurde. Elke zone heeft wel iets van 20+ spelers tijdens piek-momenten. Vergelijk dat even met WoW waar ik vaak in mijn eentje rondliep in een gehele zone. De playerbase is gewoon wat meer verspreid over de verschillende zones.

Denk eerder dat TOR de kant op gaat van Lord of the Rings Online. Dat was ook nooit een gigantische kaskraker, ook niet tijdens de launch. De goede opbrengst tijdens de launch is iets wat TOR wel mee heeft. Lord of the Rings Online hield echter wel jarenlang een trouwe schare met fans vast tijdens de P2P periode.

Vermaak me in ieder geval prima. Inmiddels Level 26 met mijn Jedi Sage als healer en al een aantal instances gedaan. De kwaliteit vind ik persoonlijk mijlen ver voor WoW's copy-paste instances. Mocht je toevallig ook op The Progenitor spelen, PM me even en ik geef mijn naam door.

PS. Tijd voor Deel 4? Nieuwe Topic Start?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Laatst online: 01-09 14:45
woensdag een HM EV gedaan.. onze guild heeft meerdere raid groepen, en dit keer hadden zowel die van mij, als een andere, maar de helft aanwezig. .5 plus .5 = 1 (op 1 healer te kort, dus die hebben we ergens anders vandaan geplukt), dus gaan met die banaan.

helaas bleek de healer drie keer niks, en kon niet genoeg healen bij de 1e boss. gelukkig moest de healer weg, en hebben we een betere gevonden binnen de guild. hierna ging het lekker soepel. Gharj en de Council hadden 2 tries nodig (en ik had echt nog maar 1 HP over bij die council. :D ), en Soa in 1 keer neer.

resultaat: wat Rakata gear, en voor mij een nieuwe speeder. :)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:46:
Nou, lijkt wel een comment sectie van Massively zo onderhand. Een hoop gezeur en gezwets. No offense, maar ik word zo langzamerhand moe van websites vol met mensen die constant krijsen: 'Bioware, y u fail lulz?'

Kan mij dan ook niet vinden in deze berg van kritiek. Persoonlijk zit ik op een iets minder populated server, The Progenitor RP-PvE, maar misschien zorgt de RP tag ervoor dat de populatie wat stabieler is dan de rest van de PvE servers.
Tja dat je je niet kan vinden in het gezeur en gezwets mag zo zijn.

Mijn problemen met het spel begonnen ook pas nadat ik een tijdje op 50 rondliep.
Tot 50 is het echt een goed en mooi spel, en ja, met erg leuke flashpoints.
Als je even leest waar mijn gezeur en gezwets over gaat, dan zie je dat mijn mijn probleem vooral te maken heeft met end-game content cq content die je het idee van een doel geven (bijv. Ilum zou een mooie open world pvp zone kunnen zijn met objectives grote gevechten etc... dit was ook echt de bedoeling maar helaas volledig geschrapt en vervangen door een daily grind area).

Maar goed, op lvl 26 was ik ook nog helemaal happy en zelfs op 50 heb ik me eerst nog goed vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Is er nog een systeem van invites of trials mogelijk?

Nu via g2play.net aan 16 euro incl 30d.

[ Voor 28% gewijzigd door Hurtebise op 21-05-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:25:
[...]

Tja dat je je niet kan vinden in het gezeur en gezwets mag zo zijn.

Mijn problemen met het spel begonnen ook pas nadat ik een tijdje op 50 rondliep.
Tot 50 is het echt een goed en mooi spel, en ja, met erg leuke flashpoints.
Als je even leest waar mijn gezeur en gezwets over gaat, dan zie je dat mijn mijn probleem vooral te maken heeft met end-game content cq content die je het idee van een doel geven (bijv. Ilum zou een mooie open world pvp zone kunnen zijn met objectives grote gevechten etc... dit was ook echt de bedoeling maar helaas volledig geschrapt en vervangen door een daily grind area).

Maar goed, op lvl 26 was ik ook nog helemaal happy en zelfs op 50 heb ik me eerst nog goed vermaakt.
Excuses als je het persoonlijk overkwam! Was niet de bedoeling. :)

Waar ik vooral op doel is het feit dat er op veel websites over TOR word geschreven alsof het een enorme 'failure' is van Bioware, daar ben ik vooral een beetje moe van aan het worden. Het klopt dat de levelling experience het beste onderdeel is van de game maar persoonlijk zie ik voor mijzelf weinig reden tot klagen als ik alle features op 50 na lees. In WoW kan je op dit moment ook alleen maar dailies, instances en raids doen op max level. Tuurlijk heb je dat achievement systeem, maar TOR heeft dit ook in mindere mate.

Daarnaast bekruipt mij ook het gevoel dat men in het 'post-WoW' tijdperk men niet zo 'sociaal' meer is als 'vroegah'. Nu ben ik zelf ook met WoW begonnen rond begin 2007 maar toen was de game nog redelijk bare-bones. Geen achievement systeem, geen dungeon finder, geen cross-realm PvP etc etc. Toen moest je gewoon vrienden maken om alle content binnen de game te zien. Tegenwoordig word dit laatste vooral als 'lastig' ervaren. We willen geen vrienden meer maken, we blijven binnen onze eigen clique, we geven niks meer om een ander, en vroeger was alles beter. Aangezien je in TOR afhankelijk bent van anderen om de instances te doen (doordat er 'nog' geen Group Finder in zit) beleven enkele mensen een cultuurshock met als gevolg, ontkenning, boosheid en ten slotte afkraken want 'het ligt namelijk nooit aan je eigen gedrag!

Maar ja, veel van die dingen gelden niet alleen voor MMO's maar ook voor de gehele maatschappij.

...Excuus voor het filosofisch gebrabbel, iets te ver doorgeslagen. :)

On topic:

Inmiddels level 35 geworden met mijn Jedi Sage. Ben inmiddels ook een Jedi Guardian alt begonnen om zo op de latere levels mogelijk operations te starten met mijn guild. Toch wel handig als je dan characters hebt op max level en met goede gear. Voordat ik echter zo ver ben gaan er nog wel twee maandjes overheen.

Mijn Jedi Guardian level ik daarnaast ook met alleen maar Dark Side choices. Vooral het einde van Tython als Dark Side Jedi vond ik geweldig. Iedereen maar denken dat jij niet al die slechte dingen gedaan hebt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
vraag me af of ik mijn character van de server Pegasus Mining Facility naar de server The Red Eclipse kan gaan transferen, aangezien ik graag gebruik maak van die +- 700k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:40
Ja, ik was aanvankelijk begonnen op server Sith'ari, en heb daar een 50 scoundrel en wat <20 alts, maar de server bloedde echt onrustwekkend snel leeg.. 18 op republic fleet op peak times.. :-(
Week of 3 geleden ge-rerolled met een aantal andere guildleden op Red Eclipse... wat een immens verschil. Heb me die beslissing nog geen moment beklaagd. Heb ondertussen een 32 Sorc, maar het zou pas echt geweldig zijn als ik mijn legacy van op Sith'ari kan transferen naar Red Eclipse. Ik vermoed echter dat de free transfers niet naar de Red Eclipse zullen zijn. Mogelijk zullen ze groepjes "lege" servers free transfer geven naar telkens 1 "main" server, om zo een aantal server merges te forceren.
Die LFG tool ziet er overigens echt goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
Wilibrord schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:11:
Ja, ik was aanvankelijk begonnen op server Sith'ari, en heb daar een 50 scoundrel en wat <20 alts, maar de server bloedde echt onrustwekkend snel leeg.. 18 op republic fleet op peak times.. :-(
Week of 3 geleden ge-rerolled met een aantal andere guildleden op Red Eclipse... wat een immens verschil. Heb me die beslissing nog geen moment beklaagd. Heb ondertussen een 32 Sorc, maar het zou pas echt geweldig zijn als ik mijn legacy van op Sith'ari kan transferen naar Red Eclipse. Ik vermoed echter dat de free transfers niet naar de Red Eclipse zullen zijn. Mogelijk zullen ze groepjes "lege" servers free transfer geven naar telkens 1 "main" server, om zo een aantal server merges te forceren.
Die LFG tool ziet er overigens echt goed uit
dan wil ik ook wel betalen om naar red eclipse te tranferen.

hoop juist niet dat mijn legacy mee verhuisd aangezien ik de naam niet gepast vind bij mijn characters op eclipse.
en als je al een legacy hebt op de server waarnaar je wilt transferen dan heb je er 2... lijkt me een beetje raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Waarschijnlijk zal het een zelfde soort server transfer zijn als die we bij WoW zagen, alleen heeft swtor het probleem dat er een behoorlijk groot verschil is tussen factions op bijna ( misschien zelfs alle ) servers.
Dat krijg je niet echt snel balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roeltjow schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:17:
[...]

dan wil ik ook wel betalen om naar red eclipse te tranferen.

hoop juist niet dat mijn legacy mee verhuisd aangezien ik de naam niet gepast vind bij mijn characters op eclipse.
en als je al een legacy hebt op de server waarnaar je wilt transferen dan heb je er 2... lijkt me een beetje raar
na een transfer moet je een nieuwe naam kiezen. Zo ging het tenminste met de ASIA servers.
Neem aan dat dit ook voor je legacy telt.

Ze hebben gezegd dat server transfers in "stages" gaan.
Ik gok dat ze beginnen met free transfers naar een X aantal servers, zodat mensen van dode servers zichzelf kunnen mergen en een aantal nieuwe high population servers maken.
En dan later betaalde transfers naar elke server die je wilt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1ncam
  • Laatst online: 12-12-2021
Ik zag dat er nu de mogelijkheid was om 25 mensen te inviten voor een trial, ik verwacht dat iemand er nog wel één over heeft. Als iemand mij een DM zou willen sturen zou ik het echt vet erg waarderen :)

[edit]: Ik heb er 1 :)

[ Voor 6% gewijzigd door V1ncam op 24-05-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Dit spel is echt zo dood _O- ;(.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Valt wel mee toch? laatste wat ik hoorde hadden ze 1.3mil subscriptions dat is niet echt dood te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
De subs zijn er, maar de spelers spelen niet zo veel, waaronder ikzelf ook. Jammer, want het is op zich leuk, maar er zit niet genoeg in om mensen langer te boeien. Misschien is het themepark te ver doorgevoerd en hadden ze meer sandbox moeten toepassen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
theforce81 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:32:
De subs zijn er, maar de spelers spelen niet zo veel, waaronder ikzelf ook. Jammer, want het is op zich leuk, maar er zit niet genoeg in om mensen langer te boeien. Misschien is het themepark te ver doorgevoerd en hadden ze meer sandbox moeten toepassen.
de spelers spelen genoeg hoor, ze zijn alleen verspreid over veel te veel servers.
ze gaan waarschijnlijk ook iets van Super Servers ofzo maken kunnen er veel meer mensen op een server, reken maar dat die vol komen te zitten met de transfers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Ik moet ook zeggen dat dit spel echt een beetje treurig wordt.

Die uitbreiding met legacy, wat een deceptie en dan dit....Ammenooitniet dat ik dit spel ooit nog ga spelen.
Het is gewoon niet zo vooruitstrevend als ik verwacht had.

GW2 wordt het voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Ik weet zelf nog niet of ik het spel nog een keer ga proberen, de fps in pvp viel me behoorlijk tegen.
De engine liep niet echt goed met meerdere spelers bij elkaar, ik weet niet of dat al gefixed is.
Pagina: 1 ... 69 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.