Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Damn wat het is het iritant om met Empire alt PvP warzones te doen zeg, grotendeels speel je Hutball.

Veel meer Empire-spelers op de server blijkbaar en dus speel je Hutball (omdat je daar ook Empire vs Empire hebt)...

Nou jah dan maar weer met m'n Republic alts voor PvP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:33

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Heh, ik vind Huttball juist de leukste van pvp, die met die kanonnen vind ik echt saai en dat is degene die ik juist het vaakst krijg bij Republic. Ik moet eens gaan pvp'en op mijn Empire alt dan, als daar zo vaak Huttball komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Huttbal een briljante battleground. Met mijn juggernaut charge en intercede ik als een malle door die map, met mijn bountyhunter gooi ik ze van die ramps af en met de sniper kan ik redelijk ongestoord snipen.
Ik ben voor huttbal geswitched van republic naar empire. Nadeel van bijvoorbeeld Alderaan is dat ik altijd zo braaf de objective verdedig. Met een beetje pech zie ik 10 min. geen actie en amper medals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Niet online
Huttbal is zeker leuk, maar het gaat er mij om dat ik afwisseling wil hebben en niet 7 of 8 uit de 10 potjes hutball. (Ik weet niet of dit in de praktijk ook zo is, maar bij mij tot nu toe wel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Wat zijn er toch veel zure en wraakzuchtige mensen in WZ's. :| Als je ook maar iemand 2 keer achter elkaar killed maakt diegene er een missie van om je tijdens de WZ op te zoeken en je no matter what neer te halen. Wat een maffe kat en muisspelletjes zijn dat toch. Objectives kan ze vaak niks meer schelen alleen nog maar KILL KILL. En dan hebben ze jou een keertje gekilled en dan is het weer goed, dan gaan ze weer objectives spelen. Echt, sommige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op maandag 13 februari 2012 @ 23:32:
Wat zijn er toch veel zure en wraakzuchtige mensen in WZ's. :| Als je ook maar iemand 2 keer achter elkaar killed maakt diegene er een missie van om je tijdens de WZ op te zoeken en je no matter what neer te halen. Wat een maffe kat en muisspelletjes zijn dat toch. Objectives kan ze vaak niks meer schelen alleen nog maar KILL KILL. En dan hebben ze jou een keertje gekilled en dan is het weer goed, dan gaan ze weer objectives spelen. Echt, sommige mensen.
Mjah... een beetje rivaliteit in PvP vind ik juist wel lachen. Als ik gesloopt wordt door iemand dan wil ik zeker nog wel een paar poginkjes wagen als ik hem tegen kom. (Opzoeken gaat mij dan weer iets te ver)
In zijn algemeenheid is het irritant dat de mensen niet voor de objectives spelen, of totaal geen inzicht hebben in wat ze moeten doen. Maar voor randoms heb ik dat maar geaccepteerd. De tegenpartij heeft meestal hetzelfde probleem tenzij het een premade is.

Huttball is ook wel mijn favoriete warzone, maar ben blij dat ik een repub alt heb voor de afwisseling. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is juist het leuke aan server-only warzones :P
Je leert je vrienden en vijanden kennen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Hmm, gisteravond juist 2 van de 3 level 50 Huttballs tegen een republic groep gespeeld. En dat terwijl Red Eclipse veeeeeeeeeel meer empires hebben.

En ook gister 3 van de 4 potjes hard gewonnen, niet op een gimpy manier maar gewoon door goede teamplay. En ze telden alle 3 niet mee :( gewoon de daily en weekly gemist terwijl die grandioos gehaald waren :s

Oh en als ik een Empire of Tweakers tegen kom, dan gaat hij dood :) Maar niet als er een healer naast em staat met 5% hp. Andersom is gelukkig anders. Staat er een healer die bijna dood is waar een EoT op aan het slaan is, kom ik er aan 90% van de tijd switched hij naar mij, healer is daarna vol HP en de EoT'r is down :D

[ Voor 31% gewijzigd door ye-roon op 14-02-2012 08:18 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:15:
Hmm, gisteravond juist 2 van de 3 level 50 Huttballs tegen een republic groep gespeeld. En dat terwijl Red Eclipse veeeeeeeeeel meer empires hebben.

En ook gister 3 van de 4 potjes hard gewonnen, niet op een gimpy manier maar gewoon door goede teamplay. En ze telden alle 3 niet mee :( gewoon de daily en weekly gemist terwijl die grandioos gehaald waren :s

Oh en als ik een Empire of Tweakers tegen kom, dan gaat hij dood :) Maar niet als er een healer naast em staat met 5% hp. Andersom is gelukkig anders. Staat er een healer die bijna dood is waar een EoT op aan het slaan is, kom ik er aan 90% van de tijd switched hij naar mij, healer is daarna vol HP en de EoT'r is down :D
thank your teammate.
Er is een bug, dat een warzone niet meetelt, als de 1e van je team in de warzone voortijdig leaved.
Op de PTS was ie al gefixed, hopelijk komt dat vandaag naar live.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

RocketKoen schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:21:
[...]
thank your teammate.
Er is een bug, dat een warzone niet meetelt, als de 1e van je team in de warzone voortijdig leaved.
Op de PTS was ie al gefixed, hopelijk komt dat vandaag naar live.
Eerste als in: meeste medals?

Dat is knap, want dat was ik 3 keer en 1 keer een mede RoT waarmee ik op TS zat. Dus dat het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24
Blaim schreef op maandag 13 februari 2012 @ 23:32:
Agent Smith must die.

Anyway, da's wel leuk aan Huttball. Zo zat ik lekker medal te hoeren met mijn frozen shockwater, 75.000 healing in Huttball toen we 3-0 voorstonden, krijg je ook makkelijk invincible. Teamgenoot zat te whinen. Paar potjes later moest ik tegen hem :p zat die de hele tijd achter me aan ;(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:41
ye-roon schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 08:26:
[...]
Eerste als in: meeste medals?
quote: PTR
General
Fixed an issue causing players to not receive Warzone Win mission credit upon winning a Warzone match when the first player to enter the zone leaves the zone before the match concludes.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 20:12
Ik hoop echt dat er snel server merges komen... Ben afgelopen zondag lvl50 geworden en ik kan NIETS meer doen behalve dailies. PVP is onmogelijk, je zit zeker een half uur in de que om vervolgens in een zwaar ongebalanceerde warzone te komen ( 3 vs 7). Het duurt vaak maar 90 seconden, omdat de warzone dan automatisch ermee stopt, maar ik heb dus in 2 dagen nog geen enkele warzone kunnen winnen... Flashpoints doen lukt me ook niet, omdat er hooguit 20 lvl 50's online zijn die natuurlijk allemaal in een operation zitten en alle tanks en healers op de server mee hebben.
Heb weinig zin om een nieuwe character aan te maken, maar 't lijkt erop dat ik dat toch moet gaan doen.
Heeft red eclipse nog een tekort aan bepaalde classes? :)

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, Dames en ander gespuis.

Ik heb even een kleine vraag over gearing. Ik heb nu al een tijdje 2 guildloze lvl 50's (Jedi Guardian Tank en een Jedi Shadow DPS). Waarom zeg ik guildloos, omdat ik dus meer moeite heb om uberhaupt een HM flashpoint te doen, makkelijker met guildies.

Nu vroeg ik mij af, wat is eigenlijk de beste manier van gearen? HM's lopen (in mijn quest-/crafted gear). Of zijn er alternatieven om mij beter voor te bereiden op HM's?

Ik heb er geen zin in om HM's te gaan doen als tank als ik mijn gear niet op orde heb, ik wil anderen niet in de weg zitten. Daarbij heb ik eigenlijk geen FP's gedaan op hoger niveau (vanaf lvl 30). Dus tactiek is ook onbekend op veel gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Potame schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:17:
Ik hoop echt dat er snel server merges komen... Ben afgelopen zondag lvl50 geworden en ik kan NIETS meer doen behalve dailies. PVP is onmogelijk, je zit zeker een half uur in de que om vervolgens in een zwaar ongebalanceerde warzone te komen ( 3 vs 7). Het duurt vaak maar 90 seconden, omdat de warzone dan automatisch ermee stopt, maar ik heb dus in 2 dagen nog geen enkele warzone kunnen winnen... Flashpoints doen lukt me ook niet, omdat er hooguit 20 lvl 50's online zijn die natuurlijk allemaal in een operation zitten en alle tanks en healers op de server mee hebben.
Heb weinig zin om een nieuwe character aan te maken, maar 't lijkt erop dat ik dat toch moet gaan doen.
Heeft red eclipse nog een tekort aan bepaalde classes? :)
Is Red Eclipse dan een beetje een volle server? Hoe zit het aan de republic kant? Een beetje gebalanceerd?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:41
Ben empire dus misschien heten jouw quest anders.

Gezien ik een artifcer ben/heb craft ik zelf de enhancments, (Anders is er een H2+ op ilum die ze geeft)
Op Belsavis doe ik 2 daily quest:
Mods haal ik uit de H2+ (soloable, kost misschien 1/2 dood om bij de lvl 44 elite aan eind te komen)
Daarna doe ik Lights Out (Je kan de button gewoon clicken ook al ben je in combat kost ongeveer 2/3 dood
Qua credits is dit nog steeds winstgevend, en binnen 6/7 dagen heb je genoeg daily tokens om 5x Armoring te kopen.
(En indien ik een Old Enemies group zie doe ik deze ook nog, deze geeft een armoring-mod.)
Binnen 7 dagen moet je gear goed genoeg zijn om elke HM te doen.

Andere optie is pvp, gear uit pvp is dermate goed dat je prima HM mee kan tanken.

En verder de implant/ear/offhand kopen.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:03:
[...]

bij mij was trouwens de oplossing om daar gewoon alle snelkoppelingen er uit te pleuren want ik hoef toch nooit van toetsenbord-taal te veranderen...
Ik heb het even geprobeerd, maar ik weet nog niet zeker of het opgelost is, gezien UPC nu bezig is met de volgende problemen veroorzaken. Thx voor de oplossing in ieder geval. Kon deze gek genoeg nergens anders op het web terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:22:
Heren, Dames en ander gespuis.

Ik heb even een kleine vraag over gearing. Ik heb nu al een tijdje 2 guildloze lvl 50's (Jedi Guardian Tank en een Jedi Shadow DPS). Waarom zeg ik guildloos, omdat ik dus meer moeite heb om uberhaupt een HM flashpoint te doen, makkelijker met guildies.

Nu vroeg ik mij af, wat is eigenlijk de beste manier van gearen? HM's lopen (in mijn quest-/crafted gear). Of zijn er alternatieven om mij beter voor te bereiden op HM's?

Ik heb er geen zin in om HM's te gaan doen als tank als ik mijn gear niet op orde heb, ik wil anderen niet in de weg zitten. Daarbij heb ik eigenlijk geen FP's gedaan op hoger niveau (vanaf lvl 30). Dus tactiek is ook onbekend op veel gevallen.
Ligt er maar net aan wat voor een gear je op het moment hebt.
-als alles oranje is mét de beste mods die je met commendations kunt kopen, dan zou ik beginnen met een aantal x de "Black Talon" van Republic op HM te doen, simpele HM en geeft je alvast je columni polsen en commendations.
-Als alternatief kun je warzones gaan doen om je champion gear te krijgen.
-Als je een aantal columni/champion pieces hebt zou ik switchen naar een OP, aangezien je daarin sneller gear krijgt. Let wel, je gaat er ook sneller dood.

Mocht je gear niet voldoen aan het minimale voor HM's, doe dan de lvl 49-50 FP's om snel je gear/mods te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Sneezzer op 14-02-2012 10:50 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Forn schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:43:
[...]

Is Red Eclipse dan een beetje een volle server? Hoe zit het aan de republic kant? Een beetje gebalanceerd?
Ik speel beide kanten op de server en moet zeggen dat het heel erg gebalanceerd is. Bij Warzones merk ik dat heel erg omdat geen enkele WZ map (Hutball) héél vaak voorbij komt. Alleen weinig Voidstar. Gisteravond waren er ~200 mensen op de Rep fleet en iets meer aan de Emp kant. Voor Rep group quest kan ik altijd wel een groep vinden en aan de Emp kan heb ik ook nooit problemen. Aan beide kanten zitten genoeg toffe spelers. Als heb ik wel het idee dat er meer kinders/klootzakjes zitten aan Emp kant.

Edit: balans tussen dps/tank/healers is prima. Er is altijd wel wat van de een of de ander nodig. Republic of Tweakers guild was het gisteravond lastig om een hardmode te starten omdat er te weinig lvl 50 dps online was. Soms lees ik vaak berichten dat er nog een tank/healer wordt gezocht maar ook vaak genoeg dat er nog 1 dps nodig is. Over het algemeen kunnen we aan beide kanten nog wel wat healers in PvP erbij hebben. ;) Maar ik heb het zelf ook geprobeerd en healers worden atm nog niet echt beloond in PvP.

[ Voor 26% gewijzigd door Blaim op 14-02-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
En hoe zit 't met healers/tanks aan republic kant op red eclipse? Als ik dan toch moet gaan rerollen omdat ik op een gigantisch lege server zit wil ik toch wel graag een char hebben waar ik dan ook nog goed operations en flashpoints mee kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 19:23:
[...]

Je bedoelt explosive dart?

Die gebruik ik eigenlijk alleen maar als er meerdere vijanden in de buurt staan of als de tegenstander verder dan 10m weg is.

Later krijg je Thermonal Detonator die ik op CD probeer te gebruiken. (Bij de opener zou ik hem dan helemaal aan het begin doen... Dan ploft ie ongeveer gelijk met de eerste Railshot :) )
Nee ik bedoel Incendinary missle...zolang die up is, kan je ook iedere keer je rail shot gebruiken anders haast niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
wezzal schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:05:
[...]

Nee ik bedoel Incendinary missle...zolang die up is, kan je ook iedere keer je rail shot gebruiken anders haast niet...
Als PT kun je met Rocket punch een Dot plaatsen waardoor je ook altijd je railshot kunt gebruiken als deze van cd komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

2 avonden op rij noorden van tattoine afschuimen en maar geen refreshed buff te pakken krijgen voor men water... pfttt :P

Enige tips die iemand me misschien nog kan geven?

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

er is ook een buff waarmee je kans hebt dat je een dot doet, kan zo meteen niet op de naam komen.
dan procced ie ook wel dikwijls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers zijn weer up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
Ik ben deze week voor het eerst in EV normal geweest wat erg leuk was.
Moet nog wel wat HM's doen, maar tot nu toe vind ik het leuk op het tempo wat ik speel.

Ik heb Armstech als crafting.. iets wat ik tot nu wel goed vond gaan (voor mijn eigen gear).
Om nu als lvl 50 geld te gaan verdienen, nee... weinig tot niets aan te verdienen, of ik doe iets totaal verkeerds.

Daarnaast ook ook een vervelende bug dat bijv. de Biochem. Alloy's op 0 blijven staan terwijl ik er toch 10 in m'n locker heb zitten. Craften kan gelukkig dan nog wel, blijft gewoon irritant dat je niet zeker weet hoeveel meds je daadwerkelijk hebt..

Mochten er nog mensen op Hidden Beks een (casual) guild zoeken, zie m'n sig voor de site.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Zephyer schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:52:
Ik ben deze week voor het eerst in EV normal geweest wat erg leuk was.
Moet nog wel wat HM's doen, maar tot nu toe vind ik het leuk op het tempo wat ik speel.

Ik heb Armstech als crafting.. iets wat ik tot nu wel goed vond gaan (voor mijn eigen gear).
Om nu als lvl 50 geld te gaan verdienen, nee... weinig tot niets aan te verdienen, of ik doe iets totaal verkeerds.

Daarnaast ook ook een vervelende bug dat bijv. de Biochem. Alloy's op 0 blijven staan terwijl ik er toch 10 in m'n locker heb zitten. Craften kan gelukkig dan nog wel, blijft gewoon irritant dat je niet zeker weet hoeveel meds je daadwerkelijk hebt..

Mochten er nog mensen op Hidden Beks een (casual) guild zoeken, zie m'n sig voor de site.
Pro tip #33 van Alucardu. Drop je armstech, je hebt er echt 0 profijt van en level Armormech als een malle. Je kan met armormech gewoon 2 items maken, belt en wrists van rating 140 (hoogste in de game). Met een beetje geluk crit je er op en heb je een augment slot, dus het best item dat je kan hebben in de game. Daarna kan je het weer droppen en de items kan je blijven dragen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Mja, dat las ik her en der dus ook...
Maar, doet niet iedereen dit? En dus worden de prijzen lager en eigenlijk goedkoper om te kopen dan te lvl'en en dan zelf te maken?

Daarnaast hoop ik stiekum op een aanpassing in de armstech... O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

MrVegeta schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:55:
[...]

Pro tip #33 van Alucardu. Drop je armstech, je hebt er echt 0 profijt van en level Armormech als een malle. Je kan met armormech gewoon 2 items maken, belt en wrists van rating 140 (hoogste in de game). Met een beetje geluk crit je er op en heb je een augment slot, dus het best item dat je kan hebben in de game. Daarna kan je het weer droppen en de items kan je blijven dragen.
Cool, je doet aan pro tips! wat zijn 1-32? :)

En idd, lekker je belt en bracer maken, en dan biochem gaan :) heb ik ook gedaan met synthweaving, gewoon dps en tank belt/bracer met augment slot en nu biochem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gister ff snel een 4 man heroic gedaan met ik als BH Healer en een Jugger. alles -1 companion omdat Mako constant met craften bezig was. En jezus wat was het simpel.
Het was gewoon logisch nadenken, en omdat je CC mist gewoon focus op 1 target.

(Dromund Kaas 4 man heroic bij de tempel)

Ik hoop dat ik alleen Grathan nog te zien krijg, tot nu toe alleen
spoiler:
Dochter+zoon afgeslacht

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
lanerios schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:07:
Gister ff snel een 4 man heroic gedaan met ik als BH Healer en een Jugger. alles -1 companion omdat Mako constant met craften bezig was. En jezus wat was het simpel.
Het was gewoon logisch nadenken, en omdat je CC mist gewoon focus op 1 target.

(Dromund Kaas 4 man heroic bij de tempel)

Ik hoop dat ik alleen Grathan nog te zien krijg, tot nu toe alleen
spoiler:
Dochter+zoon afgeslacht
Dat het simpel is mag ik ook wel verwachten. Een week geleden gaf je aan dat je al lvl20 was en nog op Kaas zat.
Kaas is lvl 11-16 dus ik denk dat je belsavis beter helemaal kunt overslaan als je uitdaging wilt hebben.
Tenzij je natuurlijk alles wilt zien cq als easymode door wilt knallen (maar dan niet klagen dat het makkelijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ah yeah - Inderdaad up houden die hap. Meestal is het fire and forget... tegenstanders gaan meestal wel binnen 18 seconden neer :)

Met Flame burst plaats je trouwens als pyrotech ook een DoT die je kan gebruiken voor Rail shot.
Sneezzer schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:22:
[...]

Als PT kun je met Rocket punch een Dot plaatsen waardoor je ook altijd je railshot kunt gebruiken als deze van cd komt.
Daarvoor moet je wel de juiste talents in shieldtech hebben en ion cylinder gebruiken. Niet optimaal als pyro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sneezzer schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:19:
[...]

Dat het simpel is mag ik ook wel verwachten. Een week geleden gaf je aan dat je al lvl20 was en nog op Kaas zat.
Kaas is lvl 11-16 dus ik denk dat je belsavis beter helemaal kunt overslaan als je uitdaging wilt hebben.
Tenzij je natuurlijk alles wilt zien cq als easymode door wilt knallen (maar dan niet klagen dat het makkelijk is).
Dit was een nieuwe set characters, puur om te testen. BH 16, Jugger 18.

Jammer maar helaas.

Rail shot is trouwens allang van mijn action bars verdwenen. Zit nu constant met de healing bullets, en de DoT van Mako is te onbetrouwbaar om nuttig te zijn.En helaas kunnen juggs op mijn level nog geen dots

[ Voor 15% gewijzigd door corset op 14-02-2012 14:09 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

Weet iemand of artifice nog een item heeft wat handig is om te craften voordat ik het ga droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
lanerios schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 13:50:
[...]

Dit was een nieuwe set characters, puur om te testen. BH 16, Jugger 18.

Jammer maar helaas.

Rail shot is trouwens allang van mijn action bars verdwenen. Zit nu constant met de healing bullets, en de DoT van Mako is te onbetrouwbaar om nuttig te zijn.En helaas kunnen juggs op mijn level nog geen dots
Wat is er jammer? Bevallen je nieuwe chars niet?

Op lvl 16 zou ik al mijn skills gewoon nog even laten staan, railshot wordt samen met bijv rocketpunch je big hitter, tenzij je inderdaad als healer wilt levelen, maar zelfs dan zou ik hem nog even houden.
Mako wordt trouwens je primary heal comp. Ze doet het heel aardig, zelf heb ik alleen haar en Torian als comps gebruikt tot lvl 50, zolang je voor de gear zorgt kom je dan een heel eind.
Wat is er onbetrouwbaar aan de DoT van Mako? Zie de overlap met jou gebruik van healing bullits niet. Ze zal de DoT enkel gebruiken als ze niet hoeft te healen, lijkt me de normale gang van zaken voor een heal companion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jammer dat het op 16/18 gewoon geen uitdaging is als je een level 17 heroic 4 doet, en totaal geen uitdaging hebt :(

Met Mako is mijn probleem dat haar dot gewoon niet lang genoeg duurt of snel genoeg te applyen is om het nuttig te maken voor railshot.
Ik doe op dit moment Unload -> rocket punch -> Flamethrower (of auto attack achtige shot) en looten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
lanerios schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:03:
Jammer dat het op 16/18 gewoon geen uitdaging is als je een level 17 heroic 4 doet, en totaal geen uitdaging hebt :(

Met Mako is mijn probleem dat haar dot gewoon niet lang genoeg duurt of snel genoeg te applyen is om het nuttig te maken voor railshot.
Ik doe op dit moment Unload -> rocket punch -> Flamethrower (of auto attack achtige shot) en looten maar.
Klopt, daarom kun je ook beter op lvl 16 doorgaan naar de volgende planeet (als je op de kaart kijkt op je schip (dus waar je heen wilt vliegen) dan zie je ook dat kaas tot lvl 16 is. 1 level te hoog is al dodelijk voor de moeilijkheid, beter is om aan te houden dat je zelf 2 levels lager bent dan de mobs (ook elites), dan is het leuk én nog uitdagend. Je jugg is was nu hoger dan de mobs, dat maakt hem OP daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Aah, vanavond maar verder met deze set :) Moeten nog wat quests afmaken hier voordat we ons schip hebben (BH zit op de laatste Bounty en de Jugger moet ook iets in dat tempel gebeuren doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Sneezzer schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:08:
[...]

Klopt, daarom kun je ook beter op lvl 16 doorgaan naar de volgende planeet (als je op de kaart kijkt op je schip (dus waar je heen wilt vliegen) dan zie je ook dat kaas tot lvl 16 is. 1 level te hoog is al dodelijk voor de moeilijkheid, beter is om aan te houden dat je zelf 2 levels lager bent dan de mobs (ook elites), dan is het leuk én nog uitdagend. Je jugg is was nu hoger dan de mobs, dat maakt hem OP daarvoor.
Ja en nee, als je op elke planeet je story line volgt, incl. de side quests doet, heb je een mooie uitdaging met je bonus serie per planeet.
Als je dit aanhoudt, ben je gem. 2 lvl's hoger dan op de planeet is aangegeven.

Je kan dan kiezen uitdagend of sneller door de mobs heen?
Ik kan je vertellen, op Hoth / Alderaan vond ik het lekkerder spelen toen ik 2 lvl's hoger was dan jusit 2 lvl's lager. Helemaal met bepaalde bosses, die kreeg ik anders niet eens neer.. (zonder hulp van een guildie...) ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:29:
[...]

Ja en nee, als je op elke planeet je story line volgt, incl. de side quests doet, heb je een mooie uitdaging met je bonus serie per planeet.
Als je dit aanhoudt, ben je gem. 2 lvl's hoger dan op de planeet is aangegeven.

Je kan dan kiezen uitdagend of sneller door de mobs heen?
Ik kan je vertellen, op Hoth / Alderaan vond ik het lekkerder spelen toen ik 2 lvl's hoger was dan jusit 2 lvl's lager. Helemaal met bepaalde bosses, die kreeg ik anders niet eens neer.. (zonder hulp van een guildie...) ;)
2 levels te laag zijn heb ik ook een tijdje gedaan ja. In de beta op alderaan.
Dat was wel lekker uitdagend. Alleen dan kom je bij de bosses van je storyline van lvl 30 en 32, en ga je gewoon 10x achter elkaar dood :(
@ live heb ik me maar gewoon aan de aanbevolen levels gehouden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 12:56
Patch notes 1.1.3.2/14/2012:

Classes and Combat

General

Surge rating has been re-balanced. It now reaches diminishing returns the same way as other damage ratings, and its per point damage contribution has been reduced by approximately 10%.

Bounty Hunter (Forum / Talent Calculator / Abilities)

Mercenary

Arsenal

Stabilizers: Correctly adds pushback resistance to Unload.

Trooper (Forum / Talent Calculator / Abilities)

General

Commando

Gunnery

Steadied Aim: Correctly adds pushback resistance to Full Auto.

Companion Characters

General

Some taxis that failed to re-summon companions upon reaching their destination now properly re-summon them.
Companions no longer indicate they wish to speak with you when you are not yet eligible for their next conversation.
If a player is invited to a nearly full group and declines, that player is no longer prevented from summoning a companion.

Crew Skills

Crafting Skills

Non-stackable crafting materials are now refunded if the crafting assignment is canceled.
The number of non-stackable crafting materials a player has is now correctly reflected in the crafting UI.

Biochem

Crafting Exotech consumables now results in three items with a chance of one additional item on a crafting critical.
Exotech schematics will now function properly.

Flashpoints and Operations

General

Conversation rewards like Social and Alignment Points and Companion Affection are gained more consistently during Hard Mode Flashpoints.

Flashpoints

Boarding Party

In Hard Mode, players are no longer blocked from re-entering the Flashpoint in some circumstances when the group is defeated during the encounter with Jorland.

Kaon Under Siege

Expulsor Droid now drops the correct loot.

Operations

Karagga’s Palace

The chest in 8-man Nightmare Mode now spawns properly after defeating Karagga.

Items

General

Unique items can no longer be traded to a player that has the maximum number of that item in their inventory.
A confirmation dialog is now displayed when purchasing items with commendations or tokens and when purchasing expensive items.
Items can no longer be used while they are locked for trading, selling on the GTN, or when attaching the item to a mail message.
Pure Shockfrozen Water is now consumed on use and has a stack limit of one (instead of two).
The Portable Holo Dancer can no longer be targeted by abilities and effects.

Legacy

A confirmation dialog is now displayed when choosing a Legacy name. The UI has been updated to better communicate Legacy name decisions.

Missions and NPCs

General

Small amounts of Social Points are no longer lost in some circumstances (rarely at the beginning of a Flashpoint or in some mission conversations).
Bonus Series missions on Tatooine (Republic and Imperial) can now be abandoned.

Missions

Imperial

Eve of Destruction: This mission progresses properly even if the player does not immediately travel to Corellia.

Republic

Need to Impress: Resolved a dialogue issue with Ambassador Jannik that blocked progress in this mission.
Rapid Response: This mission can now be failed if the player leaves the mission phase while attempting to destroy the Bomb-Carrying Droids.
Taris Bonus Series: The cinematic for the objective "Return to Storm" now completes properly even if the player has not finished Reconstruction Efforts.

NPCs

An issue that allowed players to maneuver certain NPCs into a position where they could be attacked but could not retaliate has been corrected.

PvP

General

Fixed an issue causing players to not receive Warzone Win mission credit upon winning a Warzone match when the first player to enter the zone leaves the zone before the match concludes.

Warzone

Voidstar

Updated the bomb door collision to remove a spot players could stand against and not be targetable.

World PvP

Ilum

Players are now notified when they kill a player but do not receive credit due to rate limits.

Miscellaneous Bug Fixes

Players are no longer occasionally disconnected from the game when interacting with a mailbox.
Players no longer lose mouse click functionality in some circumstances after pressing multiple mouse buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Weet iemand of je ooit nog Grathan te zien krijgt in TOR? Of is dat een "We blijven naar hem wijzen maar we doen er niks mee" drama?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
lanerios schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:29:
Weet iemand of je ooit nog Grathan te zien krijgt in TOR? Of is dat een "We blijven naar hem wijzen maar we doen er niks mee" drama?
spoiler:
Nee, die kom je later niet meer tegen. Persoonlijk vond ik chapter 3 het leukste, als de Reps aktief op je gaan jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

oke sinds vandaag een wat minder leuke bug in het spel. Als ik met mijn smuggler muis knop 5 indruk (die gebruik ik voor cover in place) terwijl mijn muis op me action bar zit crasht het spel en zit ik instant op me desktop. Ik zie op het forum dat er meer mensen last van hebben en dat bioware bezig is met een fix

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=300117

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gister ff Dromund Kaas afgemaakt.
spoiler:
De grand melee & de ravager waren wel leuk, alleen was de ravager gewoon net wat meer episch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr33n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:57:
oke sinds vandaag een wat minder leuke bug in het spel. Als ik met mijn smuggler muis knop 5 indruk (die gebruik ik voor cover in place) terwijl mijn muis op me action bar zit crasht het spel en zit ik instant op me desktop. Ik zie op het forum dat er meer mensen last van hebben en dat bioware bezig is met een fix

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=300117
Guildies hadden hier ook last van, maar is gisteravond nog gepatched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heb er 1x last van gehad, daarna niet meer inderdaad. Moet wel zeggen dat ik de patch snelheid wel netjes vind de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister lekker zitten frustreren, ben bezig alle Datacrons te verzamelen, en gisteren dus de hele avond op Belsavis bezig met het verzamelen van die pleures Rakata Power Cubes.....

Die dingen zijn echt niet te vinden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:05:
Gister lekker zitten frustreren, ben bezig alle Datacrons te verzamelen, en gisteren dus de hele avond op Belsavis bezig met het verzamelen van die pleures Rakata Power Cubes.....
Bedoel je deze?
http://www.oldrepublic.ne...atacron-empire-guide.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:05:

Ze zijn ook zeer zeldzame spawns. Volgens mij kunnen er zelfs maar een paar gespawned zijn op de hele planeet op dezelfde tijd.
Het kan letterlijk maanden duren voordat je er één gevonden hebt, en dan heb je er nog drie nodig. Het is echt puur mazzel hebben als je er één vind, en dan maar op de Fleet zoeken naar andere mensen die er ook één hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalkai schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:14:
[...]

Ze zijn ook zeer zeldzame spawns. Volgens mij kunnen er zelfs maar een paar gespawned zijn op de hele planeet op dezelfde tijd.
Het kan letterlijk maanden duren voordat je er één gevonden hebt, en dan heb je er nog drie nodig. Het is echt puur mazzel hebben als je er één vind, en dan maar op de Fleet zoeken naar andere mensen die er ook één hebben.
uhm? zo lastig is dat toch niet?
Er zijn iets van 10-15 spawn punten. genoeg guides te vinden waar ze precies zijn, en in 10 min doe je een rondje op je speeder langs alle punten.
Ik had mijn 4 power cubes in een uurtje.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, zoals Metalkai al aangeeft, je moet op Belsavis naar Rakata Power Cubes zoeken, zijn er bizar weinig en ze vallen niet op. Laaaaange respawntijd ook. Je hebt er 4 nodig om 1 datacron te kunnen benaderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
als je precies weet waar ze staan valt het mee., ik heb er zelf 4 gegrind in 3 uurtjes tijd.
daarna een guildie geholpen hadden we er 4 binnen anderhalf uur.
week later andere guildie had er binnen 50 minuten 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan hebben jullie mazzel gehad (of ik hele erge pech).
Ik zoek nu al een paar weken elke dag naar ze, maar ik heb er nog geeneen kunnen vinden, ook al gebruik ik wel verschillende maps waar de spawn locaties op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Wat doen deze cubes precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkeerde cubes. We hebben het nu over de Rakate Power Cubes, die spawned op Belsavis.
Als je er vier hebt kan je deze in een ondergrondse machine stoppen, waardoor een Datacron unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Aha, dan moet ik daar maar achteraan gaan.
Weet je zo ook de stats (op het werk dus kan het even niet door google halen)

De gewone datacrons en shards heb ik al ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:53:
[...]

Verkeerde cubes. We hebben het nu over de Rakate Power Cubes, die spawned op Belsavis.
Als je er vier hebt kan je deze in een ondergrondse machine stoppen, waardoor een Datacron unlocked.
Yup, en het is een matrix-shard dus ik wil hem best wel graag hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Metalkai schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:53:
[...]

Ah ja ik zie het, verkeerde link idd
Toch is de uiteindelijke uitkomst is dat je deze matrix cubes ermee gaat maken neem ik aan?!?

dus waarvoor heb je ze dan nodig?:
De Rakata cubes kun je gebruiken om een color shard te maken, (deze kun je echter ook zoeken in de datacrons die over de gehele spelwereld verstopt zijn.)

Aan de Empirekant heb je echter maar 2 green shards in datacrons @ the moment vandaar dat je 4 rakata cubes nodig hebt om de 3e green shard mee te maken op belsavis.
Hoe dat dit aan de republic kant is durf ik niet te zeggen.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me laatst een breuk gezocht naar die cubes, maar na 3 uur zoeken heb ik het opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 02:23
lanerios schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:44:
[...]

Met en zonder debuff getest, zelfde probleem. Dus daar ligt het niet aan :)
Moet zeggen dat ik het niet zelf getest heb, maar op het officiele forum wordt er door verschillende mensen melding gemaakt dat als je Sedatives specced, je een eerdere mob agro-ed.

Zodra ze dual specs introduceren zal ik het eens uitproberen, ben namelijk tot de conclusie gekomen dat ik alleen een full scrapper spec kan spelen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Knowuse schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:44:
[...]

Moet zeggen dat ik het niet zelf getest heb, maar op het officiele forum wordt er door verschillende mensen melding gemaakt dat als je Sedatives specced, je een eerdere mob agro-ed.

Zodra ze dual specs introduceren zal ik het eens uitproberen, ben namelijk tot de conclusie gekomen dat ik alleen een full scrapper spec kan spelen.
Ik ga nog ff rondklooien binnenkort. Nu te druk bezig met Balmorra onveilig maken op m'n BH/Jugger combo. Wat een stelletje posers die republic. "WE VALLEN AAN" en 2 seconde later "ow.. we zijn dood"

En daar hebben de Imperials zo'n moeite mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
lanerios schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:51:
[...]

Ik ga nog ff rondklooien binnenkort. Nu te druk bezig met Balmorra onveilig maken op m'n BH/Jugger combo. Wat een stelletje posers die republic. "WE VALLEN AAN" en 2 seconde later "ow.. we zijn dood"

En daar hebben de Imperials zo'n moeite mee? :P
Nou dat is het niet alleen aan onze kant hebben we dezelfde qualiteit personeel.

Zorgt er dan natuurlijk wel voor dat een oorlog nooit lang duurt binnen 20seconden is iedereen dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
Weet iemand een goeie "guide" o.i.d. voor frisse lvl 50's? Ik wil graag wat flashpoints gaan doen om te gearen. (naast pvp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Potame schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:39:
Weet iemand een goeie "guide" o.i.d. voor frisse lvl 50's? Ik wil graag wat flashpoints gaan doen om te gearen. (naast pvp)
Je hebt daily pve quests op balmorra en ilum.
je kan lvl 50 flashpoints en hardmodes en operations doen. boss walkthroughs zijn simpel te vinden op youtube.
met een man of 8 kun je lvl 50 worldbosses doen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Shadowhawk00 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:28:
[...]

Nou dat is het niet alleen aan onze kant hebben we dezelfde qualiteit personeel.

Zorgt er dan natuurlijk wel voor dat een oorlog nooit lang duurt binnen 20seconden is iedereen dood :P
Dat is waar. zou wel geweldig zijn. OMG ENEMY. splat, dood. Maar nog steeds, 1 imperial is voor mij dé man.
spoiler:
Executeerd z'n squad omdat ze hem zouden willen verraden, achteraf ging het om een surprise party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:46:
[...]

Dat is waar. zou wel geweldig zijn. OMG ENEMY. splat, dood. Maar nog steeds, 1 imperial is voor mij dé man.
spoiler:
Executeerd z'n squad omdat ze hem zouden willen verraden, achteraf ging het om een surprise party
"And they still think I'm paranoid! But I'm not! Wait... did you see that there?!" _/-\o_

Maar ik vind een NPC op Balmorra (republic) ook wel erg gaaf, diegene die de colicoids wil eten :P Wateen baas.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Potame schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:39:
Dit vond ik zelf een prettig leesbare guide: http://feature.mmosite.co..._for_empire_players.shtml

(Wel voornamelijk voor Empire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10 11:22
Ik ben Shadow tank en zit te twijfelen of ik mijn huidige earpiece moet vervangen voor een Rakata earpiece. Dit zijn de veranderingen:

+46 Endurance
+32 Willpower
+21 Accuracy Rating

-40 Shield Rating
-40 Power
-11 Defense Rating

Ik krijg er behoorlijk wat endurance en willpower voor terug maar ik verlies veel shield en wat defense. Zal ik hem nu wel of niet vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Niet online
Endurance is je belangrijkste stat dus zou daar altijd voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RDhits schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:15:
Endurance is je belangrijkste stat dus zou daar altijd voor gaan.
ligt er maar net aan...
in PvE heb je meer aan een goede defence. Je hebt toch healers.

TheS4ndm4n#1919

• MrVegeta
Avondje Karaggas Palace hard mode, clear :p vrij makkelijk. Nu alleen nog SoA Hard mode, wat is dat een bitch.

MrVegeta schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 00:32:
Avondje Karaggas Palace hard mode, clear :p vrij makkelijk. Nu alleen nog SoA Hard mode, wat is dat een bitch.
alle 8 moeten daar echt op scherp staan...
1 iemand die niet oplet = whipe.

TheS4ndm4n#1919

• MrVegeta
Wij worden steeds gewiped in phase 2. Elke keer gaat er wel iemand door de balls of lightning :/

• ye-roon

ye-roon

knaak

MrVegeta schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 00:55:
Wij worden steeds gewiped in phase 2. Elke keer gaat er wel iemand door de balls of lightning :/
Mja je moet die ball of lightning dus wel opvangen. Dan gaat het weg. Echter moet je niet door je team lopen om het op te vangen, maar proberen om er om heen te lopen en dan solo geraakt te worden door dat ding. En als jedi shadow je Resilience poppen en je krijgt 0 dmg :)

• Sneezzer
Resinman schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:17:
Ik ben Shadow tank en zit te twijfelen of ik mijn huidige earpiece moet vervangen voor een Rakata earpiece. Dit zijn de veranderingen:

+46 Endurance
+32 Willpower
+21 Accuracy Rating

-40 Shield Rating
-40 Power
-11 Defense Rating

Ik krijg er behoorlijk wat endurance en willpower voor terug maar ik verlies veel shield en wat defense. Zal ik hem nu wel of niet vervangen?
Als tank zou ik voor de Sield + defence rating gaan. Ik ga er van uit dat ja al zo'n 20k HP hebt, dan is het handiger om de damage te verkleinen, geeft de healers meer rust.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Is het bij de rest van de Empire inmiddels ook zo dat het verschrikkelijk is om de daily pvp quest te voltooien waar je 3 maal een WZ moet winnen?

Het lijkt erop dat er op mijn server een heleboel nieuwe level 50´s zijn en dat deze het niveau van de Empire omlaaghalen kwa pvp terwijl de Republic een hoog niveau heeft met zijn pvp groepen?

PSN: Alvanosa

• Sneezzer
Alvanosa schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:42:
Is het bij de rest van de Empire inmiddels ook zo dat het verschrikkelijk is om de daily pvp quest te voltooien waar je 3 maal een WZ moet winnen?

Het lijkt erop dat er op mijn server een heleboel nieuwe level 50´s zijn en dat deze het niveau van de Empire omlaaghalen kwa pvp terwijl de Republic een hoog niveau heeft met zijn pvp groepen?
Als dat zo zou zijn dan zou je regelmatig huttball moeten hebben, wat je met een semi-pr-made makkelijk kunt winnen dan ;-)

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MrVegeta schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 00:55:
Lightning balls zijn leuk als iemand in je groep niet boven de 30 fps zit. Blijkbaar heeft bioware de movement en damage van de balls eerst clientside gemaakt waardoor je een extra tick krijgt als je een lage framerate hebt :X.
Ik kan het gevecht niet eens frapsen, want dan word ik geone-shot door de balls.
Straks wordt het nog leuker als je P3 bereikt. Dan zijn er af en toe pillars die de baas zijn schild niet eens verwijderen. Of dat de tank random aggro verliest (niet door de schuld van de tank).
Nightmare mode is frustrerend :(. Al wipes gehad op 6k hp en 10k hp.....

Gisteren wel bonethrasher nightmare afgemaakt (en daarna ook jarg/sorno & crusher):

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Alvanosa
Sneezzer schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:55:
[...]

Als dat zo zou zijn dan zou je regelmatig huttball moeten hebben, wat je met een semi-pr-made makkelijk kunt winnen dan ;-)
Daarbij zit ik constant in het verliezende team met verse level 50, ik probeer meestal wel een premade op te zetten. Enkel wilt dat niet altijd lukken en dat zou ik dus toch moeten soloqueuen en dan heb ik dus nooit geluk in de goede groep te zitten. Wat zeer frustrerend is aangezien ik een healer ben.

• CrashandBurn76
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:38
Alvanosa schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:24:
[...]

Daarbij zit ik constant in het verliezende team met verse level 50, ik probeer meestal wel een premade op te zetten. Enkel wilt dat niet altijd lukken en dat zou ik dus toch moeten soloqueuen en dan heb ik dus nooit geluk in de goede groep te zitten. Wat zeer frustrerend is aangezien ik een healer ben.
Daarnaast is het zo dat wanneer de Republic zijde 2 of meer troopers heeft, het ook zo goed als verloren is. Die troopers zijn niet neer te krijgen. :(

• MrVegeta
Jerry schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:56:
[...]

Lightning balls zijn leuk als iemand in je groep niet boven de 30 fps zit. Blijkbaar heeft bioware de movement en damage van de balls eerst clientside gemaakt waardoor je een extra tick krijgt als je een lage framerate hebt :X.
Ik kan het gevecht niet eens frapsen, want dan word ik geone-shot door de balls.
Straks wordt het nog leuker als je P3 bereikt. Dan zijn er af en toe pillars die de baas zijn schild niet eens verwijderen. Of dat de tank random aggro verliest (niet door de schuld van de tank).

Gisteren wel bonethrasher nightmare afgemaakt (en daarna ook jarg/sorno & crusher):
[video]
Hoe lastig was Bonethrasher nightmare? Ziet er niet heel er moeilijk uit. Hard mode is die ook niet echt moeilijk.

CrashandBurn76 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:27:
[...]

Daarnaast is het zo dat wanneer de Republic zijde 2 of meer troopers heeft, het ook zo goed als verloren is. Die troopers zijn niet neer te krijgen. :(
het zijn mirrors van de bounty hunter hoor.

Er is wel een enorm verschil tussen iemand die in lvl 49 questgear rondloopt, of iemand met battlemaster/rakata gear. Op zich geen ramp, aangezien nieuwe gear natuurlijk wel de moeite waard moet zijn. Je moet er alleen mee leren leven dat iemand die net lvl 50 haalt, niet meteen iemand kan verslaan die al een maand met raids of warzones bezig is.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:00:
[...]

het zijn mirrors van de bounty hunter hoor.

Er is wel een enorm verschil tussen iemand die in lvl 49 questgear rondloopt, of iemand met battlemaster/rakata gear. Op zich geen ramp, aangezien nieuwe gear natuurlijk wel de moeite waard moet zijn. Je moet er alleen mee leren leven dat iemand die net lvl 50 haalt, niet meteen iemand kan verslaan die al een maand met raids of warzones bezig is.
Smuggler = Bounty Hunter
Trooper = Imperial Agent

:o

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:11:
[...]

Smuggler = Bounty Hunter
Trooper = Imperial Agent

Dit is niet waar! dacht ik ook.. Totdat ik een imperial agent maakte terwijl ik al een Smuggler heb.

maar een Smuggler is toch echt wel gelijk aan een Imperial agent :)

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

[...]

Smuggler = Bounty Hunter
Trooper = Imperial Agent

nee nee

bounty hunter = trooper... !

Verwijderd

BlaSfem0n schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:17:
[...]

nee nee

bounty hunter = trooper... !
Heb ze ook allemaal gespeeld, maar denk dat het er dan meer aan ligt welke spec je neemt, ik vond namelijk mijn smuggler veel meer op mijn BH lijken dan me agent.

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Maar dat zijn enkel de wapens op zich

Gunslinger heeft 2 blaster pistols, bounty hunter merc ook 2 pistols

Dit komt omdat de gunslinger mirror van agent, de sniper, een sniperrifle idp krijgt.

Trooper commando? krijgt een assault cannon maar een merc BH dus 2 pistols.

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Inderdaad, Bounty Hunter = Trooper. De skills zijn op een enkeling identiek aan elkaar. Ook de rollen die ze vervullen zijn hetzelfde.

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MrVegeta schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:49:
[...]

Hoe lastig was Bonethrasher nightmare? Ziet er niet heel er moeilijk uit. Hard mode is die ook niet echt moeilijk.
Nope, best makkelijk. We hadden zelfs 1 persoon die bijna het hele gevecht dood was :P.
Enige gevecht dat lastig is in Karagga is de 4de baas. De robot in de constructiehal, de enrage is echt heel erg krap daar.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Jerry schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:56:
[...]

[video]
Tja dat hele clientside verhaal gaat dit spel gewoon mollen denk ik.
PvP is niet leuk als mensen gewoon immume to damage worden, want ja client side dus een kleine fix in je client en je krijgt geen damage. Dat je problemen met deze boss hebt is ook gewoon een design flaw in dit spel, en een hele grote maar nu hebben ze goedkopere servers nodig dat bespaart geld ( en je hoeft ze minder lang te onderhouden )

• Sneezzer
[...]

Smuggler = Bounty Hunter
Trooper = Imperial Agent

Trooper = Bounty Hunter
Smuggler = Imperial Agent

Trooper en BH hebben beide heavy en zelfde skills (plus beide een healer, dps of dps, tank spec afhankelijk van je AC)
Smug en IA zijn beide medium armor en zelfde skills (en zelfde set AC's dus DPS, healer of pure dps)

Verwijderd

Sneezzer schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:50:
[...]

Trooper = Bounty Hunter
Smuggler = Imperial Agent

Trooper en BH hebben beide heavy en zelfde skills (plus beide een healer, dps of dps, tank spec afhankelijk van je AC)
Smug en IA zijn beide medium armor en zelfde skills (en zelfde set AC's dus DPS, healer of pure dps)
I stand corrected.

Maar ik vind me Jedi Guardian toch prettiger spelen, dus hou me daar wel mee bezig :)

• Alvanosa
Blijkbaar is er een bug waarbij je 10 vs 8 WZ kan doen, dat gaan we vandaag even checken want het zou goed kunnen dat de Republic op onze server hier misbruik van maakt. Dat zou ook meteen verklaren waarom we opeens alles verliezen.

Alvanosa schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:01:
Blijkbaar is er een bug waarbij je 10 vs 8 WZ kan doen, dat gaan we vandaag even checken want het zou goed kunnen dat de Republic op onze server hier misbruik van maakt. Dat zou ook meteen verklaren waarom we opeens alles verliezen.
ik heb als republic al regelmatig games gehad waar er ineens 12 imperials in de game zaten.
dan wordt de warzone gecanceled na 120 sec.
alleen tegen die tijd hebben de imps al een voorsprong en krijgen ze dus de win :(

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:05:
[...]

ik heb als republic al regelmatig games gehad waar er ineens 12 imperials in de game zaten.
dan wordt de warzone gecanceled na 120 sec.
alleen tegen die tijd hebben de imps al een voorsprong en krijgen ze dus de win :(
Nog nooit gehad. Op mijn server is de populatie gelukkig ook redelijk balanced al lijken wij (Republic) wel veel vaker te winnen. Huttball met Rep vs. Rep komt wel eens voor, maar gelukkig niet vaak.

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

de server waar ik op speel zijn de reps aardig in de meerderheid, republic vs republic komt dan ook vaak voor en 's avonds krijg ik pas weer wat potjes tegen de imps welke we dan ook altijd winnen.

Sommige imps zijn zelfs gestopt met pvp
antwoord van een imperial speler na de vraag waar alle imps zijn gebleven in pvp
The only imperials I know of that are actually still joining the warzones are new lvl 50s (who quit pvp after a few matches) and some minor pvp guilds (they tend to end up with 4 pugs so that's not fun for them as well). Once a separate bracket for premades is created, the pvp community on the imperial side will probably see some sort of revival. Meanwhile there won't be much change, once the imperials see they're up against yet another premade, they start to simply leave the warzone, hoping the next one will be a fair matchup. Which makes it so that most warzones simply get cancelled due to lack of players on imperial side.
Wij hebben een aardig vast clubje met pvp spelers en ook veel van de zelfde guild

[ Voor 4% gewijzigd door Streepje op 16-02-2012 15:30 ]

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Potame
Dat is bij ons ook zo... PVP is gewoon echt niet leuk meer. Je komt ELKE tegen een premade uit en wij (imps) zijn ALTIJD in de minderheid.
Gevolg: republic barst van de goed gegearde pvpers omdat ze elk potje gemakkelijk en vooral snel winnen (de WZ shut down vanwege te weinig spelers) en de imps laten pvp voor wat 't is.

Potame schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:53:
Dat is bij ons ook zo... PVP is gewoon echt niet leuk meer. Je komt ELKE tegen een premade uit en wij (imps) zijn ALTIJD in de minderheid.
Gevolg: republic barst van de goed gegearde pvpers omdat ze elk potje gemakkelijk en vooral snel winnen (de WZ shut down vanwege te weinig spelers) en de imps laten pvp voor wat 't is.
QQ
Wat dacht je dan dat er gebeurt als je de kant joined met 4x zoveel spelers?
zergs doen het over het algemeen niet goed in party vs party pvp.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 59 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.