Ze zeggen dat het jouw verhaal is, dus dat is ook weer anders. In 'de MMO die niet genoemd mag worden' werk je met z'n allen naar een gezamelijk doel toe.MicScott schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:10:
[...]
Ach, phasing (zoals in Cataclysm) heeft wat mij betreft ook weer z'n nadelen. Zo kun spelers in een andere phase niet zien en is het telkens van "doe even je ogen dicht" en dan barbatruuk is de wereld opeens compleet veranderd. Werkt voor mij ook niet echt mee aan de immersion.
Ben het wel compleet met het topic eens nu. Phasing heeft voor mij het spel verpest in WoW.
Kijk naar bijvoorbeeld een AQ opening event. Was geweldig om te doen, en totaal geen phasing nodig. iedereen werkte samen naar een groot doel toe.
Kijk naar bijvoorbeeld een AQ opening event. Was geweldig om te doen, en totaal geen phasing nodig. iedereen werkte samen naar een groot doel toe.
[ Voor 19% gewijzigd door corset op 09-02-2012 13:05 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Leuk voorbeeld van wel goede phasing kansen (Vind ik) in SWTOR:
Imperial quest op Dromund Kaas. Je moet de Revanites infiltreren, moet bij rots meditaten en shit happens. (sorry, geen spoilers). Zou mooi zijn om dan toch bijvoorbeeld het kamp, of de NPC's toch net anders te hebben. Gewoon het idee dat ze leven. Zoiets kunnen ze ook doen als weer zo'n groene portal uitgaat.
Goed voorbeeld: Class questgivers op de eerste planeet. Als je binnenkomt staan ze meestal toch iets anders te doen, of je krijgt een scene etc.
Zou het wat meer leven geven qua gevoel. Voor mij dan.
There, post ge edit pseudo admin, blij nu? (En als je daar boos over wordt.. grow some humour
)
Imperial quest op Dromund Kaas. Je moet de Revanites infiltreren, moet bij rots meditaten en shit happens. (sorry, geen spoilers). Zou mooi zijn om dan toch bijvoorbeeld het kamp, of de NPC's toch net anders te hebben. Gewoon het idee dat ze leven. Zoiets kunnen ze ook doen als weer zo'n groene portal uitgaat.
Goed voorbeeld: Class questgivers op de eerste planeet. Als je binnenkomt staan ze meestal toch iets anders te doen, of je krijgt een scene etc.
Zou het wat meer leven geven qua gevoel. Voor mij dan.
There, post ge edit pseudo admin, blij nu? (En als je daar boos over wordt.. grow some humour

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 09-02-2012 13:06 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
haha, zei ik dat dan? Nee.. begrijpend lezen graag.Dakreal schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:21:
[...]
Je hoort hier idd niet uit, PVV stemmers zijn geen racisten.. sigh
Kan het nu weer off topic? Of moet ik popcorn gaan halen>?
Dit krijg je dus als je republic en empire in hetzelfde topic stopt
Blijkbaar
maar iemand nog inhoudelijk over het BH verhaal? Wordt het verhaal later nog echt beter? of is het gewoon random slechte redenen om mensen dood te hebben?
Neuj. Er komt wel een interessante plottwist rond level 40 ofzo, maar vervolgens gebeurt daar niks meer mee (lijkt het). Het BH verhaal is nogal magertjes tegenover de Sith Inquisitor, maar daar staat tegenover dat de Merc echt heerlijk speelt en nogal OP is om mee te soloën.lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:31:
Blijkbaarmaar iemand nog inhoudelijk over het BH verhaal? Wordt het verhaal later nog echt beter? of is het gewoon random slechte redenen om mensen dood te hebben?
Nog meer OP dan een Sorcerer om te soloën.MicScott schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:33:
[...]
Neuj. Er komt wel een interessante plottwist rond level 40 ofzo, maar vervolgens gebeurt daar niks meer mee (lijkt het). Het BH verhaal is nogal magertjes tegenover de Sith Inquisitor, maar daar staat tegenover dat de Merc echt heerlijk speelt en nogal OP is om mee te soloën.
(Ik vind mijn Sage behoorlijk OP om te soloën, dus verwacht dat de Sith variant dat ook zal zijn)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Vond inquish ook redelijk goedkoop tot mid-30, berg <iets> halen en wat leuk info horen van je familie. Vervolg is natuurlijk weer vrij logisch, wat standaard is bij Sith herachie. Warrior had iets kleinere variatie, ondanks je nog steeds voor die dikke werkte had je ook beetje je eigen agenda (zeker met 'light' wilsaam erbij). Operative had wel leuke WTF momentje halverwege.MicScott schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:33:
Neuj. Er komt wel een interessante plottwist rond level 40 ofzo, maar vervolgens gebeurt daar niks meer mee (lijkt het). Het BH verhaal is nogal magertjes tegenover de Sith Inquisitor, maar daar staat tegenover dat de Merc echt heerlijk speelt en nogal OP is om mee te soloën.
Denk dat bij voorbaat de healclasses al behoorlijke voorsprong hebben.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat mij betreft wel. Als ik met mijn Sorcerer champion monsters wilde soloën die net een stapje sterker waren dan de normale champions (dus ipv 20k hp op level 25 al 53k hp en immuun voor cc) dan raakte ik OOM tijdens het healen van mijn tank companion en ging dus dood. Op mijn merc kon ik diezelfde mobs met wat slim speelwerk wel aan._Peter2_ schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:35:
[...]
Nog meer OP dan een Sorcerer om te soloën.
(Ik vind mijn Sage behoorlijk OP om te soloën, dus verwacht dat de Sith variant dat ook zal zijn)
1 ding wat ik wel vind. Wat meer gevaar in het spel. We zitten nu op Balmorra en er is nog niks gekomen wat ons dood kan krijgen. Erg jammer, nergens een kans gehad van echt doodgaan
ben je niet toevallig wat te hoog level voor de quests?lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:51:
1 ding wat ik wel vind. Wat meer gevaar in het spel. We zitten nu op Balmorra en er is nog niks gekomen wat ons dood kan krijgen. Erg jammer, nergens een kans gehad van echt doodgaan
mwoah, we zijn rond de 20 vanaf Kaas afgegaan, dus zoveel te hoog zijn we niet. Maar enige wat we wel leuk risico vonden was de Shadow Spawn quest op Kaas (Oude of jonge?), soms perongeluk 2 groeps op je leverde leuke momenten op.RocketKoen schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:53:
[...]
ben je niet toevallig wat te hoog level voor de quests?
we? speel je met zn 2en? dan is het niet zo raar. De meeste quests zijn gemaakt voor solo + companion.lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:04:
[...]
mwoah, we zijn rond de 20 vanaf Kaas afgegaan, dus zoveel te hoog zijn we niet. Maar enige wat we wel leuk risico vonden was de Shadow Spawn quest op Kaas (Oude of jonge?), soms perongeluk 2 groeps op je leverde leuke momenten op.
probeer de heroic quests als je een uitdaging wilt.
Lol met 20 van kaas af.....lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:04:
[...]
mwoah, we zijn rond de 20 vanaf Kaas afgegaan, dus zoveel te hoog zijn we niet. Maar enige wat we wel leuk risico vonden was de Shadow Spawn quest op Kaas (Oude of jonge?), soms perongeluk 2 groeps op je leverde leuke momenten op.

Als je het spel leuk door wilt spelen dan doe je:
1) niet alle quests (anders oud-level je elke planeet die nog komt.
2) Zorgen dat je ongeveer 2 levels "te vroeg" aan een planeet begint, is goed te doen en leuk.
3) doe je je quests niet samen met een ander behalve de heroics of als mobs 4+ levels hoger zijn, anders wordt het wel heel simpel.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
we gaan vanavond de 4 player heroics proberen, de 2+ zijn totaal geen uitdaging, hadden ze echt uitdagender mogen maken
Verwijderd
Alle 2+ zijn solo te doen op gelijk lvl. H4 doe ik meestal met 1 buddy, beide tank en beide met heal comp werkt prima.
Hier is het Heal companion + Heal BH en een Jugger + dps companion,
moet dus te doen zijn
moet dus te doen zijn
Verwijderd
Appeltje eitje, behalve als je enigzins rekening wil houden met CC. Companions hebben namelijk over het algemeen schijt aan 'waar je je CC op gooit. Hoogst irritant...lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:14:
Hier is het Heal companion + Heal BH en een Jugger + dps companion,
moet dus te doen zijn
companions vallen geen CC'd mobs aan.Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:25:
[...]
Appeltje eitje, behalve als je enigzins rekening wil houden met CC. Companions hebben namelijk over het algemeen schijt aan 'waar je je CC op gooit. Hoogst irritant...
Maar als ze een AoE aanval hebben gebruiken ze die wel op een mob die 1m verderop staat.
Wat voor uitdaging had je willen zien? Zorg dat de tank genoeg healing heeft, de tank zelf doet uiteindelijk al genoeg damage om alles neer te maaien. Snel zal het niet gaan, maar je zal er ook bar weinig problemen mee hebben.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
klopt, daarom weiger ik ook om met mijn healing companion te spelen. Ik heb als Jedi Shadow (DPS) genoeg aggro en kant redelijk tanken er mee als ik dat wil. Gebruik altijd Mr. Lizard als companion, dus uitdagingen genoeg!SinergyX schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:27:
Wat voor uitdaging had je willen zien? Zorg dat de tank genoeg healing heeft, de tank zelf doet uiteindelijk al genoeg damage om alles neer te maaien. Snel zal het niet gaan, maar je zal er ook bar weinig problemen mee hebben.
CC als jugger+BH? Is die er dan? 
En companions + CC gaat inderdaad echt niet samen. Erg jammer, maar ook lastig te doen qua AI lijkt me.
en @Siner, uitdaging? Makkelijk. Zie een favo game van me: FFXI. Als je daar niet goed speelt, ga je dood. Ook solo. Ik wil niet alles kunnen steamrollen, ik wil dood kunnen gaan en voorzichtig moeten zijn.
De smuggler quest op tatooine is er het ultieme voorbeeld van
Als je daar je class niet kent, ga je dood. Zo hoort het te zijn. Niet alles kunnen 2 shotten bij wijze van spreken (hoewel het met de Death From Above ability meer letterlijk 2 shotten wordt)
En companions + CC gaat inderdaad echt niet samen. Erg jammer, maar ook lastig te doen qua AI lijkt me.
en @Siner, uitdaging? Makkelijk. Zie een favo game van me: FFXI. Als je daar niet goed speelt, ga je dood. Ook solo. Ik wil niet alles kunnen steamrollen, ik wil dood kunnen gaan en voorzichtig moeten zijn.
spoiler:
degene waar je tegen een Sith, jedi, Smuggler vecht
Als je daar je class niet kent, ga je dood. Zo hoort het te zijn. Niet alles kunnen 2 shotten bij wijze van spreken (hoewel het met de Death From Above ability meer letterlijk 2 shotten wordt)
In mijn eerste run (beta) zat ik op de eind area in Balmorra op lvl 18, dat was wel uitdagend. Toen op release zat ik op die area op 23 ofzo, dat was appeltje eitje.lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:04:
[...]
Moraal; doe geen PVP en geen space combat en repeat geen dailies (en alle FP's maar 1x), als je dat wel doet, skip dan een paar missies, anders wordt het makkelijk.
Als je makkelijk en snel door de planets wilt, zorg dan dat je standaard 3 levels hoger bent dan de planeten, dan gaat het erg snel.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Doen we allemaal niet
We grinden soms alleen een level of 2 als we een leuk gebied zien, dat dan maar niet doen?
Je kan prima in deze boven de curve blijven, maar verwacht dan ook niet een uitdaging op een planeet.
ps als alle AOE uit zet van je companion zijn prima intezetten met CC actief.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
het spel is gemaakt zodat je helemaal niks hoeft te grinden als je alle quests doet.lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:37:
Doen we allemaal nietWe grinden soms alleen een level of 2 als we een leuk gebied zien, dat dan maar niet doen?
Elke class heeft wel een quest die behoorlijk pittig is, puur afhankelijk welke subspec je hebt (Agent vs oude vriend, Sniper is pittig, Operative een lachertje - inquis tegen de Jedi in Aldaraan etc).lanerios schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:29:
CC als jugger+BH? Is die er dan?
spoiler:degene waar je tegen een Sith, jedi, Smuggler vecht
Zolang er nergens een timer is, kan je zelfs FP's met 1 tank 3x heal doen, troopers en mercs doen genoeg damage om netjes rond te komen, wel minder dan pure dps maar je zal nooit in de problemen komen zolang tank agro heeft.

Bioware heeft dus een paar lui aan het werk die zich vooral op /stuck spelers richten!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zolang ze niet om je wachtwoord vragen zit je goed =)MrVegeta schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:55:
[afbeelding]
Bioware heeft dus een paar lui aan het werk die zich vooral op /stuck spelers richten!
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
En dan maar zeiken dat ze geen support hebben xD mooie actie.MrVegeta schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:55:
[afbeelding]
Moet zelf zeggen dat alle kleine issues binnen een uur een antwoord kregen, grotere issues kregen gewoon een ingame mail omdat ik uitgelogd was (niet te zien hoe lang geleden, maar binnen 24 uur).
En nee dat waren geen domme tickets als "boohoo de lift heeft me afgesclaht" etc, maar gewoon irritante bugs waardoor ik quests niet kon doen, of gewoon een paar grote bugs.
Vraagje is het bij iedereen zo dat zelfs als je de main quest hebt uitgespeeld je quest-info-text als je het spel laad niet meer geupdate wordt volgens het verhaal. Zo blijft hij bij mij net voor men laatste quest hangen als bounty hunter.
of ze willen weten waar je stuck zat, zodat ze dat kunnen fixen.Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:00:
uhm.... /stuck of rechts bovenin je help screen "unstuck" klikken werkte niet?
Nope, ik viel door een brug heen en kon nergens heen. Uiteindelijk kwam ik op het idee om een pvp match te joinen, dood te gaan en dan de match te leaven. Dan eindig je dood op de plek waar je vast zat. Dan kan je revive gebruiken om naar een med station te gaanVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:00:
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb op geen van mijn ingame tickets binnen 3 dagen antwoord gehad, zit op de laatste al ruim een week te wachten (en die kostte me 1,5 miljoen credits... dus ik hoop wel dat ze er een deze dagen aan toe komen).
ze hebben hem wel gefixed. je kan nu niks meer kopen als je shift, ctrl of alt hebt ingedrukt.Hierkomik schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:26:
Ik heb op geen van mijn ingame tickets binnen 3 dagen antwoord gehad, zit op de laatste al ruim een week te wachten (en die kostte me 1,5 miljoen credits... dus ik hoop wel dat ze er een deze dagen aan toe komen).
Is volgens mij alleen een bug voor Bounty Hunters. Voor alle andere classes update het wel normaal.Grompie schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:05:
Vraagje is het bij iedereen zo dat zelfs als je de main quest hebt uitgespeeld je quest-info-text als je het spel laad niet meer geupdate wordt volgens het verhaal. Zo blijft hij bij mij net voor men laatste quest hangen als bounty hunter.
Heeft iemand soms een idee hoe goed dit spel draait op integrated graphics (i3 330M) in een laptop ? WoW spelen lukte er vroeger mee, de vraag is of het beest SWTOR aankan (volgens de min specs op de website en "CanYouRunIt" zou het moeten lukken.
je had ook een wz kunnen joinen, afk zijn en je wordt teruggestuurd naar de fleetMrVegeta schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:08:
[...]
Nope, ik viel door een brug heen en kon nergens heen. Uiteindelijk kwam ik op het idee om een pvp match te joinen, dood te gaan en dan de match te leaven. Dan eindig je dood op de plek waar je vast zat. Dan kan je revive gebruiken om naar een med station te gaan.

niet verder vertellen want het is een alternatief HS/fleetpass system, ook al vernaggel je een wz

met alles op low moet het draaien ja.H-Cim schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:34:
Heeft iemand soms een idee hoe goed dit spel draait op integrated graphics (i3 330M) in een laptop ? WoW spelen lukte er vroeger mee, de vraag is of het beest SWTOR aankan (volgens de min specs op de website en "CanYouRunIt" zou het moeten lukken.
Hm, da's ook wel een goeieTripp schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 00:11:
[...]
je had ook een wz kunnen joinen, afk zijn en je wordt teruggestuurd naar de fleet.
niet verder vertellen want het is een alternatief HS/fleetpass system, ook al vernaggel je een wz![]()
Dit werkt vaker niet dan wel... Het aantal keer dat ik na /stuck nog net zo vast zat maar dan 1 mm verder is inmiddels niet meer op een hand te tellen. Quick travel werkt soms, maar ook vaak niet (cannot use while moving). Mijn nieuwste methode is om er Emergency Fleet Pass voor te bewaren. Deze cast stopt je movement, dan cancel je de Pass en dan kun je quick travellen. Duel met iemand anders wil ook wel eens helpen, maar moet je wel iemand in de buurt kunnen vinden.Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:00:
Sowieso ben ik wel een beetje klaar met alle glitches en bugs in het spel. Abilities gaan nog steeds niet 100% smooth en dat de UI af en toe gewoon compleet ongevoelig wordt voor de muis is gewoon echt ruk. Dat ze dat nog niet hebben gefixed is echt dikke faal wat mij betreft. In HM FP heb ik al zoveel wipes gehad omdat ik zonder klikken simpelweg niet kan healen (ook een vrij belabberd systeem).
Tot slot is er nog de stealth-bug.... Mobs die stealth detect hebben zien je in stealth en staan dan op het punt aan te vallen. Je denkt dan ik sneak snel weg, maar neeeeeee.... dan krijg je alsnog de hele pack op je nek ook al ben je inmiddels kilometers verder. Wat je moet doen is uit stealth droppen, want dan ineens vallen de mobs niet meer aan. Compleet logisch natuurlijk :-S
Maar tot zover de bugs. Heb nu twee chars op 50 en ben een beetje HM FP's aan het runnen. Raiden lukt niet omdat de server pop te laag is en de raid tijden van mijn guild niet compatible zijn (en er zijn maar 2 raidende guilds op de server). Moet eerlijk zeggen dat bij mij de lol er een beetje af aan het gaan is en ik mijn sub laat verlopen. Het is een leuke MMO, maar er is (nog) te weinig leven in de brouwerij en er zijn teveel frustraties over bugs, glitches en eindeloze aantallen loading screens. Een nieuwe alt levellen laat ik ook even omdat het toch te lineair is om echt leuk te blijven. Ik hoop dat Bioware echter flink z'n best blijft doen voor dit spel, want het heeft zeker wel potentie.
Ik heal operations op het moment. Heb (nog) geen UI bugs ontdekt. En over stealth. Dus? wat wil je dan? dat je zonder problemen even overal doorheen kan sneaken? (ok, dat klink chagerijniger dan ik bedoelde, ik doelde meer op het "Zo vind ik het juist wel leuk")Morrar schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 00:27:
[...]
Dit werkt vaker niet dan wel... Het aantal keer dat ik na /stuck nog net zo vast zat maar dan 1 mm verder is inmiddels niet meer op een hand te tellen. Quick travel werkt soms, maar ook vaak niet (cannot use while moving). Mijn nieuwste methode is om er Emergency Fleet Pass voor te bewaren. Deze cast stopt je movement, dan cancel je de Pass en dan kun je quick travellen. Duel met iemand anders wil ook wel eens helpen, maar moet je wel iemand in de buurt kunnen vinden.
Sowieso ben ik wel een beetje klaar met alle glitches en bugs in het spel. Abilities gaan nog steeds niet 100% smooth en dat de UI af en toe gewoon compleet ongevoelig wordt voor de muis is gewoon echt ruk. Dat ze dat nog niet hebben gefixed is echt dikke faal wat mij betreft. In HM FP heb ik al zoveel wipes gehad omdat ik zonder klikken simpelweg niet kan healen (ook een vrij belabberd systeem).
Tot slot is er nog de stealth-bug.... Mobs die stealth detect hebben zien je in stealth en staan dan op het punt aan te vallen. Je denkt dan ik sneak snel weg, maar neeeeeee.... dan krijg je alsnog de hele pack op je nek ook al ben je inmiddels kilometers verder. Wat je moet doen is uit stealth droppen, want dan ineens vallen de mobs niet meer aan. Compleet logisch natuurlijk :-S
Maar tot zover de bugs. Heb nu twee chars op 50 en ben een beetje HM FP's aan het runnen. Raiden lukt niet omdat de server pop te laag is en de raid tijden van mijn guild niet compatible zijn (en er zijn maar 2 raidende guilds op de server). Moet eerlijk zeggen dat bij mij de lol er een beetje af aan het gaan is en ik mijn sub laat verlopen. Het is een leuke MMO, maar er is (nog) te weinig leven in de brouwerij en er zijn teveel frustraties over bugs, glitches en eindeloze aantallen loading screens. Een nieuwe alt levellen laat ik ook even omdat het toch te lineair is om echt leuk te blijven. Ik hoop dat Bioware echter flink z'n best blijft doen voor dit spel, want het heeft zeker wel potentie.
Ik heb 1 bug waar ik me redelijk aan erger:
Smuggler CC dart dingetje. ik gebruik hem in stealth, sneak erlangs, en CC de volgende. Dan krijg ik dus groep 1 op me. Beetje apart, maar wel makkelijk omheen te werken (just learn2play
Ik ken die 'kan niet klikken' bug. Ik heb hem gelukkig niet zo vaak, en 2x CTRL+U fixed het wel, maar ja, moet wel kunnen want dat neemt toch 5 sec in beslag.
Er zijn inderdaad nog steeds veel bugs. Maar ja, daar moet je je doorheen slaan denk ik. Mijn grootste 'probleem' op het moment is dat mijn guild echt ongelofelijk traag is met mensen levelen (en we doen WoW ook nog), waardoor ik gisteren maar weer met een andere groep HM Ops ben gaan doen.
Het zijn echt goede en leuke mensen, speel veel liever met hen dan pug of een andere guild, maar ja, nog even wachten dus.
Er zijn inderdaad nog steeds veel bugs. Maar ja, daar moet je je doorheen slaan denk ik. Mijn grootste 'probleem' op het moment is dat mijn guild echt ongelofelijk traag is met mensen levelen (en we doen WoW ook nog), waardoor ik gisteren maar weer met een andere groep HM Ops ben gaan doen.
Het zijn echt goede en leuke mensen, speel veel liever met hen dan pug of een andere guild, maar ja, nog even wachten dus.
Ik speel inmiddels een maand niet meer, maar ik had last van een bug dat als je de aoe had uitgezet van de companion die weer op actief stond bij opnieuw inloggen in de game en als je companion gekilled was en je hem geressed had. Is dat nu opgelost?Teunis schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:38:
Verder vond ik het vrij vervelend dat er tijd zit tussen het commando geven aan je companion om te attacken en dat hij daadwerkelijk ook gaat.
Speel normaal op mijn PC maar heb het spel ook geinstalleerd op mijn Medion laptop.H-Cim schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:34:
De laptop heeft een i3 2e generatie 2.1 GHz met geintegreerde Intel HD Graphics 3000 en 4 gb RAM.
Ik speel het spel op de laptops native 1366x768 resolutie met alles op low. Alleen character details op high. Dingen als Bloom en Shadows staan uit. In Flashpoints kan het soms lastig zijn. Maar voor solo is de FPS ruim voldoende. PVP geen idee, want daar doe ik niet aan.
Hopelijk kan je hier iets mee
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ja die bug heb ik op m'n Smuggler dus ook... Probleem met deze stealth bugs vind ik dat ze vooral heel onlogisch zijn. Natuurlijk is het prima als mobs stealth detect hebben, maar het is vreemd dat ze alleen aanvallen als je in stealth blijft en er niks gebeurt als je uit stealth dropt. Je zou verwachten dat je in stealth juist minder zichtbaar bent...lanerios schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:16:
[...]
Ik heal operations op het moment. Heb (nog) geen UI bugs ontdekt. En over stealth. Dus? wat wil je dan? dat je zonder problemen even overal doorheen kan sneaken? (ok, dat klink chagerijniger dan ik bedoelde, ik doelde meer op het "Zo vind ik het juist wel leuk")
Smuggler CC dart dingetje. ik gebruik hem in stealth, sneak erlangs, en CC de volgende. Dan krijg ik dus groep 1 op me. Beetje apart, maar wel makkelijk omheen te werken (just learn2play)
En voor de muisbug is 2x CTR + U inderdaad de oplossing, maar dan lag je best lang. In HM vaak te lang als het echt tricky is.
Maar goed, deze bugs zou ik prima mee kunnen leven als er veel tegen over stond. Helaas vind ik het nu gewoon echt te stil op max level. Daar kan Bioware niet heel veel aan doen, maar sommige dingen zouden wel helpen zoals een goed systeem om groepjes te maken voor FPs.
[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 10-02-2012 11:48 ]
Verwijderd
Is het niet meer een probleem van lage populatie? Vooral aan republic side. Ik merk vooral dat de populatie an sich laag is. Bij die 'andere mmorpg' had je misschien wel duizend spelers per side online soms, bij swtor lijkt het meer naar 150-200 te neigen (toch op mijn server).Morrar schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:47:
[...]
Ja die bug heb ik op m'n Smuggler dus ook... Probleem met deze stealth bugs vind ik dat ze vooral heel onlogisch zijn. Natuurlijk is het prima als mobs stealth detect hebben, maar het is vreemd dat ze alleen aanvallen als je in stealth blijft en er niks gebeurt als je uit stealth dropt. Je zou verwachten dat je in stealth juist minder zichtbaar bent...
En voor de muisbug is 2x CTR + U inderdaad de oplossing, maar dan lag je best lang. In HM vaak te lang als het echt tricky is.
Maar goed, deze bugs zou ik prima mee kunnen leven als er veel tegen over stond. Helaas vind ik het nu gewoon echt te stil op max level. Daar kan Bioware niet heel veel aan doen, maar sommige dingen zouden wel helpen zoals een goed systeem om groepjes te maken voor FPs.
die andere game had ook genoeg low pop servers in het begin, en nog steeds. Dus dat argument werkt niet.
Het gemiddelde is 1000 per side online @ peak hours.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:10:
[...]
Is het niet meer een probleem van lage populatie? Vooral aan republic side. Ik merk vooral dat de populatie an sich laag is. Bij die 'andere mmorpg' had je misschien wel duizend spelers per side online soms, bij swtor lijkt het meer naar 150-200 te neigen (toch op mijn server).
ongeveer de helft in off-peak. (bron: mmo-junkies.net)
Drukke servers als TRE doen ongeveer het dubbele.
Het grote verschil met wow, is dat hier de spelers in tor nog flink verspreid zijn, terwijl iedereen in wow in de 5 plaatsen met een daily quest zit, of in 1 van de instances.
En die instances hebben ze daar niet voor niets cross-realm gemaakt.
Verwijderd
Dan zit ik misschien op een low pop serverRocketKoen schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:06:
[...]
Het gemiddelde is 1000 per side online @ peak hours.
ongeveer de helft in off-peak. (bron: mmo-junkies.net)
Drukke servers als TRE doen ongeveer het dubbele.
Het grote verschil met wow, is dat hier de spelers in tor nog flink verspreid zijn, terwijl iedereen in wow in de 5 plaatsen met een daily quest zit, of in 1 van de instances.
En die instances hebben ze daar niet voor niets cross-realm gemaakt.
Voor een lvl 50 zijn de hubs toch vooral de fleet en Ilum, of vergeet ik iets? Op Ilum zijn vaak nog geen 10 republic spelers te vinden en op de fleet is er nooit meer dan 1 instance.
Als ik zo in mijn guild scherm kijk, dan zit maar een klein deel van de lvl 50's op de fleet of op ilum.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:09:
[...]
Dan zit ik misschien op een low pop server![]()
Voor een lvl 50 zijn de hubs toch vooral de fleet en Ilum, of vergeet ik iets? Op Ilum zijn vaak nog geen 10 republic spelers te vinden en op de fleet is er nooit meer dan 1 instance.
De rest zit in een flashpoint, operation of warzone als ze online zijn. Of ze zijn een alt aan het spelen.
Apart, op de "Bloodworthy" server is illum altijd stampes vol. Zo vol dat je er met 4 FPS je daily en weekly moet completen, dat maakt het er niet makkelijker op.
(moet ik wel zeggen dat onze server vanaf de launch al op full staat.
(moet ik wel zeggen dat onze server vanaf de launch al op full staat.
op Hidden Beks hebben we op een goede avond 2 instances van de Imp fleet, normaal 1 met 180-200 mensen.
Overdag was het een stuk minder, 30 in de fleet als je geluk hebt.
Ilum is bij ons niet zo vol, het is ook geen PvP server, dus minder mensen interesse daarin. Ook toch redelijk wat guilds die raiden en Ilums niet meer hoeven te doen (ik doe ze zelf ook vrijwel nooit, vind het teveel moeite om op die manier mijn companions up te graden, die ik in FP's en Ops niet kan gebruiken).
Overdag was het een stuk minder, 30 in de fleet als je geluk hebt.
Ilum is bij ons niet zo vol, het is ook geen PvP server, dus minder mensen interesse daarin. Ook toch redelijk wat guilds die raiden en Ilums niet meer hoeven te doen (ik doe ze zelf ook vrijwel nooit, vind het teveel moeite om op die manier mijn companions up te graden, die ik in FP's en Ops niet kan gebruiken).
Het is niet echt een bug, je heb gespecced voor de debuf die damage verminderd nadat je dart is afgelopen. Deze debuf is standaard en plaatst de mob in combat.lanerios schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:16:
[...]
Ik heal operations op het moment. Heb (nog) geen UI bugs ontdekt. En over stealth. Dus? wat wil je dan? dat je zonder problemen even overal doorheen kan sneaken? (ok, dat klink chagerijniger dan ik bedoelde, ik doelde meer op het "Zo vind ik het juist wel leuk")
Smuggler CC dart dingetje. ik gebruik hem in stealth, sneak erlangs, en CC de volgende. Dan krijg ik dus groep 1 op me. Beetje apart, maar wel makkelijk omheen te werken (just learn2play)
Shuttle st20g5
Doe het jezelf niet aan... Je zult niet kunnen pvp'en, geen fp's kunnen doen etc, tenzij je met 5-7 fps kan spelen met alles op laag en op 800x600...H-Cim schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:34:
I5 750 oc'd @3. 6ghz, 8gb ram en een hd5870 red ik net 30 fps mee met alles op high, medium of low tijdens pvp... Resolutie maakt ook niet uit, misschien 10 fps max ofzo... Buiten pvp tijdens questwn draai ik 60 tijdens vechten en 100 tijdens wandelen, maar ga ajb niet zonder dedicated kaart enzo spelen, ga je spijt van krijgen.
Aha bedankt! Niet de moeite dus, zou graag ook wat PvP doen en dat lijkt me al vrijwel onmogelijk zo te horen.Brutal1ty schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 01:32:
[...]
Doe het jezelf niet aan... Je zult niet kunnen pvp'en, geen fp's kunnen doen etc, tenzij je met 5-7 fps kan spelen met alles op laag en op 800x600...
I5 750 oc'd @3. 6ghz, 8gb ram en een hd5870 red ik net 30 fps mee met alles op high, medium of low tijdens pvp... Resolutie maakt ook niet uit, misschien 10 fps max ofzo... Buiten pvp tijdens questwn draai ik 60 tijdens vechten en 100 tijdens wandelen, maar ga ajb niet zonder dedicated kaart enzo spelen, ga je spijt van krijgen.
Ik denk dat 5 - 7 fps op 800x600 ook wel zal meevallen, natuurlijk kun je het spel niet op een HD resolutie spelen met de instellingen op de hoogste stand.H-Cim schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 10:52:
[...]
Aha bedankt! Niet de moeite dus, zou graag ook wat PvP doen en dat lijkt me al vrijwel onmogelijk zo te horen.
Toch is het raar dat Brutal1ty zulke lage frames krijgt met een nog niet zeer oud systeem.
Ik heb een eerste generatie i7 en een GTX480 welke relatief maar 7% beter zou moeten presteren en ik speel op Windowed Borderless. Nog nooit een dipje gehad.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Zal wel aan mij liggen maar leaven er nou al aardig wat spelers SWTOR? Vind het niet echt super druk meer op de level planeten (30-50 man max) en op zaterdag 210-230 man op de Empire Fleet vind ik nou ook niet echt geweldig.
Ik moet zeggen, er zijn aardig wat bugs en dergelijke en nightmare Ops zijn inderdaad veeeeeeeeel te makkelijk maar toch.. Had eigenlijk wel verwacht dat de meeste mensen zouden wachten tot Bioware dit grootschalig inziet en veranderingen doorvoert aangezien het spel zo gehyped werd en er zo veel geld in is gestoken.
Iemand anders wat gemerkt van terugdringende populaties? Ik zit zelf op Bloodworthy trouwens, een van de "drukste" servers.
Ik moet zeggen, er zijn aardig wat bugs en dergelijke en nightmare Ops zijn inderdaad veeeeeeeeel te makkelijk maar toch.. Had eigenlijk wel verwacht dat de meeste mensen zouden wachten tot Bioware dit grootschalig inziet en veranderingen doorvoert aangezien het spel zo gehyped werd en er zo veel geld in is gestoken.
Iemand anders wat gemerkt van terugdringende populaties? Ik zit zelf op Bloodworthy trouwens, een van de "drukste" servers.
Merk er weinig van. En tja, dat de eindcontent bij release niet helemaal goed is was te verwachten hé. Daar lag de druk ook niet op. Ik denk dat het aan jou ligt tenzij je met cijfers kan komen.
[ Voor 67% gewijzigd door MrVegeta op 11-02-2012 13:38 ]
http://www.mmo-junkies.net/statistics/no00waa schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 12:05:
Zal wel aan mij liggen maar leaven er nou al aardig wat spelers SWTOR? Vind het niet echt super druk meer op de level planeten (30-50 man max) en op zaterdag 210-230 man op de Empire Fleet vind ik nou ook niet echt geweldig.
Verwijderd
Nog niet 1 persoon in onze toch wel redelijk grote guild gehoord of gezien die er nu al mee stopte.no00waa schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 12:05:
En tijdens het levelen (altje afgelopen week) zaten er steeds minimaal 80 man in een zone.
Nee ik merk er niks van.
Ik denk dat er een groot verschil is tussen empire en republic kant, want ik zie op red eclipse echt wel een flinke daling van republic spelers, ook in rot zijn er al velen gestopt.
Hm ik speel op Eclipse aan Rep kant maar merk er niet veel van.
Dat wachten doen ze waarschijnlijk nog steeds, in de vorm dat ze terugkomen wanneer er nieuwe content beschikbaar is. Ik zou ook niet meer betalen voor een spel wat ik niet meer speel omdat er teveel content mist voor mijn level.no00waa schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 12:05:
Desondanks, kun je met ToR natuurlijk een nieuwe karakter beginnen en dat verhaallijn uitspelen, maar dat kan op den duur ook tegenvallen, vooral als je al een keer level 50 heb bereikt.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Er mist geen end content. Misschien op pvp maar brackets komen er aan.
er zijn pvp brackets.MrVegeta schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 16:41:
Er mist geen end content. Misschien op pvp maar brackets komen er aan.
door de bolster zijn er maar 2 nodig. Pas @ lvl 50 als je epic gear krijgt wordt je te sterk voor bolster.
Ranked pvp dan, end game pvp is er niet. Warzone's met met 3 andere teamleden is gewoon standaard.
Mijn laptop is sneller dan zijn specs, dedicated 1gb kaartje van nvidia en die haalt op 800x600 of 720p beiden dezelfde frames met alles op laag in pvp: 10 max. =pSacreBleu schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 11:14:
[...]
Ik denk dat 5 - 7 fps op 800x600 ook wel zal meevallen, natuurlijk kun je het spel niet op een HD resolutie spelen met de instellingen op de hoogste stand.
Toch is het raar dat Brutal1ty zulke lage frames krijgt met een nog niet zeer oud systeem.
Ik heb een eerste generatie i7 en een GTX480 welke relatief maar 7% beter zou moeten presteren en ik speel op Windowed Borderless. Nog nooit een dipje gehad.
Het spel draait op veel pcs echt heel erg slecht voor hoe het er uit ziet... En lees de forums maar: ik ben zeker niet de enige bij wie alleen shadows impact hebben op performance... Op 800x600 met alles low haal ik Nogsteeds geen 60fps stabiel in een wz als alderaan =p
Daarom draai ik alles hoog, full hd, shadows uit. Tevens alle drivers en tweaks geprobeerd en ik draai in xp service pack 3 mode, geeft 10fps boost gemiddeld gratis =p
Ik snap het ook niet maar er zijn al 5+ threads met meer dan 200paginas geweest op de swtor forums hier over... =/
Ps: het gaat hoe over performance met andere spelers in beeld... 8 is al meer dan genoeg om van 100 naar 30fps of lager te kelderen, en settings hebben hier geen invloed op gek genoeg.
PPS: nu net even getest: Fleet @ combat area (pvp vendors etc)
1080p ''standaard'' High instellingen: 16-24 fps gemiddeled als ik heen en weer loop.
1080p High, shadows off: 22-30 fps gemiddeld heen en weer lopende
800x600, alles high: 22-26 fps gemiddeld lopende
800x600, alles low: 25-28 fps gemiddeld.
@ fleet, coruscant departure areas (max 4 mensen in beeld)
Op alle mogelijke instellingen zolang shadows off of low zijn: 100fps constant.
Met shadows op high: 60-65
@pvp, alderaan/voidstar:
zelfde als @ fleet, terwijl er minder mensen in beeld zijn, zeg maar een stuk of 60 minder. Wel gevechten natuurlijk.
Rara waar speel ik op
Echt het enige spel waar rommelen met je instellingen gewoon zga geen effect heeft helaas.
[ Voor 27% gewijzigd door Brutal1ty op 11-02-2012 20:16 ]
Tsja. beetje de soortgelijke problemen worden wel vaker binnen mmo's gezien. draait het als een zonnetje als je alleen bent. maar zodra er anderen binnen je scherm verschijnen dropped het als een baksteen. RAM geheugen lijkt daarbij vaak nog van meer invloed op te zijn dan je gpu of cpu.Brutal1ty schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 19:05:
[...]
Mijn laptop is sneller dan zijn specs, dedicated 1gb kaartje van nvidia en die haalt op 800x600 of 720p beiden dezelfde frames met alles op laag in pvp: 10 max. =p
Het spel draait op veel pcs echt heel erg slecht voor hoe het er uit ziet... En lees de forums maar: ik ben zeker niet de enige bij wie alleen shadows impact hebben op performance... Op 800x600 met alles low haal ik Nogsteeds geen 60fps stabiel in een wz als alderaan =p
Daarom draai ik alles hoog, full hd, shadows uit. Tevens alle drivers en tweaks geprobeerd en ik draai in xp service pack 3 mode, geeft 10fps boost gemiddeld gratis =p
Ik snap het ook niet maar er zijn al 5+ threads met meer dan 200paginas geweest op de swtor forums hier over... =/
Ps: het gaat hoe over performance met andere spelers in beeld... 8 is al meer dan genoeg om van 100 naar 30fps of lager te kelderen, en settings hebben hier geen invloed op gek genoeg.
PPS: nu net even getest: Fleet @ combat area (pvp vendors etc)
1080p ''standaard'' High instellingen: 16-24 fps gemiddeled als ik heen en weer loop.
1080p High, shadows off: 22-30 fps gemiddeld heen en weer lopende
800x600, alles high: 22-26 fps gemiddeld lopende
800x600, alles low: 25-28 fps gemiddeld.
@ fleet, coruscant departure areas (max 4 mensen in beeld)
Op alle mogelijke instellingen zolang shadows off of low zijn: 100fps constant.
Met shadows op high: 60-65
@pvp, alderaan/voidstar:
zelfde als @ fleet, terwijl er minder mensen in beeld zijn, zeg maar een stuk of 60 minder. Wel gevechten natuurlijk.
Rara waar speel ik op![]()
Echt het enige spel waar rommelen met je instellingen gewoon zga geen effect heeft helaas.
[ Voor 7% gewijzigd door psychodude op 12-02-2012 11:20 ]
Dit is veel extremer dan alle andere mmos die ik ken en gespeeld heb... Tevens heb ik geüpgraded van 4 naar acht ram, en het spel gebruikt nooit meer dan 2.5-3, tenzij je in een gebied met een memory leak zit lijkt het (oude taris bv).psychodude schreef op zondag 12 februari 2012 @ 11:16:
[...]
Tsja. beetje de soortgelijke problemen worden wel vaker binnen mmo's gezien. draait het als een zonnetje als je alleen bent. maar zodra er anderen binnen je scherm verschijnen dropped het als een baksteen. RAM geheugen lijkt daarbij vaak nog van meer invloed op te zijn dan je gpu of cpu.
Maar van 100 fps+ naar minder dan 30 met 10 vechtend spelers... Dat gaat echt te ver =p zeker als overige instellingen verlagen geen enkel effect heeft.
Het gebeurde ook op monster pc's. Niet allemaal, maar zijn er genoeg met volledige dxdiag op het forum die het probleem hebben =p
ik heb er zelf weinig last van en heb 1x in de zoveel tijd eens een fps drop naar de 25-30.
Gister voor het eerst de Eternity Vault gedaan(alleen de 2e boss), was best wel vet gemaakt met die puzzel er in. Ben nu net aan een weekje lvl 50 met me smuggler maar er is genoeg te doen heb ik wel gemerkt
Gister voor het eerst de Eternity Vault gedaan(alleen de 2e boss), was best wel vet gemaakt met die puzzel er in. Ben nu net aan een weekje lvl 50 met me smuggler maar er is genoeg te doen heb ik wel gemerkt
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Dat je met jouw specs überhaupt drops hebt naar de 30 is schandalig...IlIlIlIlIl schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:25:
ik heb er zelf weinig last van en heb 1x in de zoveel tijd eens een fps drop naar de 25-30.
En ja er is zeker genoeg te doen hoor =D
Verwijderd
Reroll gedaan op The Red Eclipse.
Add me pls want alleen spelen is ook maar alleen.
Lvl 4 Sith Warrior momenteel omdat ik niet zoveel kan spelen omdat ik in een bf3 clan zit.
Ingame naam is: Aitin
Stuur gerust een invite!
Lvl 4 Sith Warrior momenteel omdat ik niet zoveel kan spelen omdat ik in een bf3 clan zit.
Stuur gerust een invite!
Verwijderd
Al wat ouder berichtje, maar kan hier wel iets aan bijdragen.Blaim schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 10:35:
[...]
Wat voor spec speel je? Voor PvP is er een build die ik van het Trooper forum af heb en die heerlijk speelt tot nu toe. Met die build maak je ieders leven zuur in de Warzones.
Linkje: http://www.torhead.com/skill-calc#801GoGrdoroTzZMsbZb.1
Die is voor Vanguard maar is een exacte kopie van de Powertech versie.
Ik ben nu lvl 34 en heb Valor rank 13, dus ik weet niet hoeveel authoriteit ik heb qua speeltijd maar ik vind het echt heel erg vet dat ik met een tankspec bijna altijd in de top 2 sta voor dmg EN protection in warzones en dat ik me heel erg nuttig voel tijdens potjes.
Misschien kan ik straks geen andere build meer spelen want het is zo handig om een charge te hebben. Vooral in Hutball is dat heel erg fijn in combinatie met grapple.
Mijn rotatie begint meestal met Explosive Dart, Rocket Punch, Unload, Flame Burst, Rail Shot. En als ze dan aan het wegrennen zijn, dan Jet Charge ik ze, meestal is mijn Rocket Punch dan weer van Cooldown en crit die fijn voor 2,5k= dood. Grapple bewaar ik voor noodsituaties als iemand met de bal er vandoor gaat of als er een group vs. group gevecht is om 1 van hun healers in onze group te trekken.
Of om healers/top dps'ers in acid en vuur te trekken in Hutball. Zooo awesome.![]()
Verder wil ik nog zeggen om te letten op je defensive cooldowns zo tactisch mogelijk in te zetten. Rond mijn level heb ik er 1 om 15% health terug te krijgen en 1 om 25% dmg reduction te hebben. Als er maar 1 iemand op je zit te bashen heb je genoeg aan je armor tenzij je al snel onder 50% health zit. Bij 2-3 gebruik je allebei de cooldowns (zitten op 2 min cd) en je loopt er lekker doorheen.
Protipje als laatste neem sowieso Neural Overload uit de Shield Tech tree want iemand om de 3 seconden kunnen slowen is onmisbaar en Ion Gas Cylinder proct vaak genoeg.
Ik heb zelf al aardig wat PvP gedaan met Powertech. Bovenstaande is goed advies
Het is een build die meer op teamplay/utility is gericht dan een pure damage of tank spec. Ik heb die build zelf vooral gespeeld toen ik net 50 was en behoorlijk outgeared werd door de meeste tegenstanders.
Zelf heb ik het meest pyrotech gespeeld.
Op lvl 25 zou ik deze spec gebruiken: http://www.torhead.com/skill-calc#301ZZfhMrzG.1
Er is niet echt een rotatie (PvP is nogal onvoorspelbaar
Incendiary Missile -> Rail Shot -> Rocket Punch -> Flame Burst
Vervolgens zou ik dan de volgende priorities aanhouden:
Rail Shot > Rocket Punch > Flame Burst
Waar je vooral op moet letten is dat, elke keer als je Rocket punch en Flame burst gebruikt, Railshot weer van cooldown kan komen.
Daarnaast moet je proberen altijd je heat regen op max te houden (Dus zoveel mogelijk onder de 40 heat blijven). De normale blaster shoot kost geen heat, dus die kun je lekker spammen
Daarnaast heb je natuurlijk nog heel wat skills die je nuttig in moet zetten, maar mijn post is nu al te lang
Verwijderd
Je bedoelt explosive dart?wezzal schreef op zondag 12 februari 2012 @ 19:07:
Amen!
Probeer ook die missle up te houden...Die geeft ook damage...
Die gebruik ik eigenlijk alleen maar als er meerdere vijanden in de buurt staan of als de tegenstander verder dan 10m weg is.
Later krijg je Thermonal Detonator die ik op CD probeer te gebruiken. (Bij de opener zou ik hem dan helemaal aan het begin doen... Dan ploft ie ongeveer gelijk met de eerste Railshot
Kijk even op gotswtor.nl en meld je daar aan als je een guild zoekt. Dat is de tweakers guild. Is voor iedereen toegankelijk. Enige voorwaarden is dat je char niet meer dan twee weken ongebruikt blijft.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:43:
Reroll gedaan op The Red Eclipse.
Stuur gerust een invite!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Enig idee hoe je oplost dat SWTOR af en toe je keyboard settings overboord gooit? "/" verandert dan ineens in een "=" en je `-knop werkt ineens niet meer. (aangezien ik die voor autorun gebruik, best lastig in huttball.Morrar schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:47:
[...]
Ja die bug heb ik op m'n Smuggler dus ook... Probleem met deze stealth bugs vind ik dat ze vooral heel onlogisch zijn. Natuurlijk is het prima als mobs stealth detect hebben, maar het is vreemd dat ze alleen aanvallen als je in stealth blijft en er niks gebeurt als je uit stealth dropt. Je zou verwachten dat je in stealth juist minder zichtbaar bent...
Met en zonder debuff getest, zelfde probleem. Dus daar ligt het niet aanKnowuse schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 21:20:
[...]
Het is niet echt een bug, je heb gespecced voor de debuf die damage verminderd nadat je dart is afgelopen. Deze debuf is standaard en plaatst de mob in combat.
Verwijderd
CTRL + Shift zou moeten werken.Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:37:
[...]
Enig idee hoe je oplost dat SWTOR af en toe je keyboard settings overboord gooit? "/" verandert dan ineens in een "=" en je `-knop werkt ineens niet meer. (aangezien ik die voor autorun gebruik, best lastig in huttball.Ligt overigens niet aan de keyboard settings in Windows. Die zijn dan wel gewoon normaal.
Dat ligt waarschijnlijk wel aan Windows. Standaard staan er 2 toetsenbordindelingen ingesteld in Windows (als je bij de installatie bij land Nederlands hebt gekozen, ook al is de taal van Windows zelf gewoon Engels). US International en Dutch, US International is wat de meeste toetsenborden hebben hier.Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:37:
[...]
Enig idee hoe je oplost dat SWTOR af en toe je keyboard settings overboord gooit? "/" verandert dan ineens in een "=" en je `-knop werkt ineens niet meer. (aangezien ik die voor autorun gebruik, best lastig in huttball.Ligt overigens niet aan de keyboard settings in Windows. Die zijn dan wel gewoon normaal.
Als je ctrl+shift doet, dan wordt er naar de andere toetsenbordindeling gewisseld. Dat is bij spellen zoals swtor heel makkelijk om per ongeluk te doen, zonder dat je het in de gaten hebt. Je kunt dan nog een keer ctrl+shift doen om het tijdelijk op te lossen. Wat beter werkt, zodat je er nooit meer last van zult hebben, is om gewoon alle toetsenbordindelingen die je niet gebruikt te verwijderen uit je Regional Settings, dan kun je nooit meer per ongeluk wisselen naar de verkeerde.
Mwah, er mist nog wel wat hoor. Queuen met 8 man.MrVegeta schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 17:27:
Ranked pvp dan, end game pvp is er niet. Warzone's met met 3 andere teamleden is gewoon standaard.
én dat je na de warzone weer gewoon in je party zit zodat je niet steeds je groep moet vormen om te queuen.
-----------------------------------------
Gisteren 2 problemen gehad:
1) In d7 op de eerste (echte) boss, hij bleef maar clones van juggs spawnen, elke 2 seconden weer een nieuwe.... nadat we 3x waren gewiped begint de healer te zeuren dat de tank (ik dus) geen agro kan houden... maar dat is nogal lastig als er 5 juggs zijn in 10 seconden.
2) de laatste boss in EV, die bugged behoorlijk als je hem niet de eerste x neer krijgt (alhoewel, de eerste x resette hij halverwege het gevecht) de vloer hebben we daarna niet meer compleet gezien.
Ach, vanavond maar de eerste 4 bazen farmen en dan naar de andere ops.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Als de MT ge mind trapped word dan is er een kans dat Soa bugged, hadden wij op Nightmare 
Gisteren Karagga the Unyielding gekilled op Nightmare mode in 2 tries, wat betekend dat we als eerste guild op Hydian Way alle endgame content hebben gecleared met de guild.

Gisteren Karagga the Unyielding gekilled op Nightmare mode in 2 tries, wat betekend dat we als eerste guild op Hydian Way alle endgame content hebben gecleared met de guild.
Dat hadden wij gisteren ook.. Telkens ineens 5-7 Sith Warriors (alleen bij ons waren het Marauders). We hebben het na een paar tries maar opgegevenSneezzer schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:56:
[...]
1) In d7 op de eerste (echte) boss, hij bleef maar clones van juggs spawnen, elke 2 seconden weer een nieuwe.... nadat we 3x waren gewiped begint de healer te zeuren dat de tank (ik dus) geen agro kan houden... maar dat is nogal lastig als er 5 juggs zijn in 10 seconden.
Verwijderd
Een mogelijke fix op die boss die voor mijn groep gewerkt heeft is.MicScott schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:04:
[...]
Dat hadden wij gisteren ook.. Telkens ineens 5-7 Sith Warriors (alleen bij ons waren het Marauders). We hebben het na een paar tries maar opgegeven
Laat eerst de tank de kamer in gaan en de boss agro'en. Daarna pas de rest van de groep de kamer in.
Hij werkte daarna prima en bugde niet.
De bug is redelijk random en hij bestaat al heel lang.
Hij maakte ook altijd heel veel kopiën van mij pre-patch. Vreemd genoeg na patch maakt hij veel meer Jug's dan hij zou moeten (ik ben BH), al komt het wel vaak voor dat de bug begint zodra hij mij wilt copyen.
combineer die gare boss met de 2e boss die een enorme dps check is, en ik vermijd D7 als de plaag (mijn tier pants had ik gelukkig al, en zo niet dan zou ik die kopen met commendations als ik jullie was).
Dit weekend eindelijk met wat guildies wat HM kunnen doen. Ging redelijk, maar wel erg vaak de enrage timers gezien. Helaas is de 2e baas in Battle for Ilum zo lastig, want in Ilum dropt voor mij persoonlijk nog mijn enigste upgrade als healer.
Overigens ook aan mijn Operative gewerkt. Wat een ongelofelijk slechte story op Alderaan zeg... echt niet normaal. Ik had Tatooine geskipped (was 27 toen ik begon op Alderaan) omdat ik eindelijk een 2e companion wilde voor crafting/missions. Die krijg je dus echt pas helemaal aan het eind van Alderaan (waar bijv Sith Warrior al op Balmorra een nieuwe companion krijgt). Ook dat is schandalig. Ik ben voorlopig echt klaar met mijn ops te levelen. Wordt gewoon een craft monkey denk ik.
Ben dan maar gestart met een Sith Inquisitor, heb die tijdens beta ook al gespeeld en dat was ook erg leuk. Leveltje 10 gehaald en naar Assassin gespecced. Ben benieuwd...
Hij maakte ook altijd heel veel kopiën van mij pre-patch. Vreemd genoeg na patch maakt hij veel meer Jug's dan hij zou moeten (ik ben BH), al komt het wel vaak voor dat de bug begint zodra hij mij wilt copyen.
combineer die gare boss met de 2e boss die een enorme dps check is, en ik vermijd D7 als de plaag (mijn tier pants had ik gelukkig al, en zo niet dan zou ik die kopen met commendations als ik jullie was).
Dit weekend eindelijk met wat guildies wat HM kunnen doen. Ging redelijk, maar wel erg vaak de enrage timers gezien. Helaas is de 2e baas in Battle for Ilum zo lastig, want in Ilum dropt voor mij persoonlijk nog mijn enigste upgrade als healer.
Overigens ook aan mijn Operative gewerkt. Wat een ongelofelijk slechte story op Alderaan zeg... echt niet normaal. Ik had Tatooine geskipped (was 27 toen ik begon op Alderaan) omdat ik eindelijk een 2e companion wilde voor crafting/missions. Die krijg je dus echt pas helemaal aan het eind van Alderaan (waar bijv Sith Warrior al op Balmorra een nieuwe companion krijgt). Ook dat is schandalig. Ik ben voorlopig echt klaar met mijn ops te levelen. Wordt gewoon een craft monkey denk ik.
Ben dan maar gestart met een Sith Inquisitor, heb die tijdens beta ook al gespeeld en dat was ook erg leuk. Leveltje 10 gehaald en naar Assassin gespecced. Ben benieuwd...
De sith assassin is leuk, alleen irritant dat je pas een fatsoenlijke healing companion mids 30's krijg (zo even uit het hoofd) en dan tel ik 2V-R8 natuurlijk niet mee, want volgens mij verspil je dan alle affection gains. Dat dwingt je bijna om Biochem te nemen om je dps/tank companions te healen.
Verwijderd
Ik heb sinds de laatste paar patches echt veel betere performance, qua responsiveness en mijn laadtijden zijn ook beter. Wat dat betreft dus goed werk van BioWare.
Ik had gisteren wel last van een vervelende bug, na het winnen van een Warzone kreeg ik er geen credit voor, de daily quest bleef op 0/3 staan.
Ik had gisteren wel last van een vervelende bug, na het winnen van een Warzone kreeg ik er geen credit voor, de daily quest bleef op 0/3 staan.
Heb ook even een application voor de Republic guild aangemaakt. Had bij release van Swtor een empire character in de guild, maar vanwege de toen nog extreem lange queues op Red Eclipse is die in de vergetelheid geraakt. Ondertussen een nieuwe char begonnen aan Republic kant (Smuggler lvl 19 genaamd Accel waarmee ik graag het team kom versterken.
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Moest voor twee quests op Tatooine in Hangar 21 zijn.. 1 quest voltooid.. nu is die verrekte hangar niet meer toegankelijk >.< Heb maar een ticket aangemaakt (zal er wss wel op uitdraaien dat ik de quest moet resetten
)
Le Meow
Verwijderd
Als je mazzel hebt ja...Poekie McPurrr schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:45:
Moest voor twee quests op Tatooine in Hangar 21 zijn.. 1 quest voltooid.. nu is die verrekte hangar niet meer toegankelijk >.< Heb maar een ticket aangemaakt (zal er wss wel op uitdraaien dat ik de quest moet resetten)
Op Voss is de eerste Republic main quest bugged voor iedereen (begin van de lange chain). Hierdoor mis je dus een boel credits en exp.
Wat zegt Bioware: Ja is bekend, nee we gaan het nu niet oplossen voor je...
Zoals ik al zei, is het in windows zelf niet zo. Alleen in-game. Dus het moet een toetsencombinatie zijn waar alleen SWTOR gevoelig voor is. I dunno...Walance schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:55:
[...]
Dat ligt waarschijnlijk wel aan Windows. Standaard staan er 2 toetsenbordindelingen ingesteld in Windows (als je bij de installatie bij land Nederlands hebt gekozen, ook al is de taal van Windows zelf gewoon Engels). US International en Dutch, US International is wat de meeste toetsenborden hebben hier.
Als je ctrl+shift doet, dan wordt er naar de andere toetsenbordindeling gewisseld. Dat is bij spellen zoals swtor heel makkelijk om per ongeluk te doen, zonder dat je het in de gaten hebt. Je kunt dan nog een keer ctrl+shift doen om het tijdelijk op te lossen. Wat beter werkt, zodat je er nooit meer last van zult hebben, is om gewoon alle toetsenbordindelingen die je niet gebruikt te verwijderen uit je Regional Settings, dan kun je nooit meer per ongeluk wisselen naar de verkeerde.
Raffuhl, die toetsencombo werkt ook bij sommige applicaties wel, en sommige niet merk ik. Erg irritant
Verwijderd
Windows 7 kan deze instellingen per applicatie instellen, en ja het is je taalbalk. (CTRL+SHIFT)Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:04:
[...]
Zoals ik al zei, is het in windows zelf niet zo. Alleen in-game. Dus het moet een toetsencombinatie zijn waar alleen SWTOR gevoelig voor is. I dunno...
Ik het in het verleden ook gehad ook in SWTOR. Ga even naar je taalbalk instellingen en kijk dan bij toetsenborden en taal. Wijzig toetsenborden... Dan tabblad Geavanceerde Toetsinstellingen. Daar kan je het uit zetten.
Kan zijn dat het iets anders heet allemaal, heb hier (en thuis) een engelse versie.
Ok thx, weer wat geleerd. Zal het eens testen straks.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 16:00 ]
Verwijderd
bij mij was trouwens de oplossing om daar gewoon alle snelkoppelingen er uit te pleuren want ik hoef toch nooit van toetsenbord-taal te veranderen...Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:00:
Ok thx, weer wat geleerd. Zal het eens testen straks.
Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.