Wat voor spec speel je? Voor PvP is er een build die ik van het Trooper forum af heb en die heerlijk speelt tot nu toe. Met die build maak je ieders leven zuur in de Warzones.
Linkje:
http://www.torhead.com/skill-calc#801GoGrdoroTzZMsbZb.1
Die is voor Vanguard maar is een exacte kopie van de Powertech versie.
Ik ben nu lvl 34 en heb Valor rank 13, dus ik weet niet hoeveel authoriteit ik heb qua speeltijd maar ik vind het echt heel erg vet dat ik met een tankspec bijna altijd in de top 2 sta voor dmg EN protection in warzones en dat ik me heel erg nuttig voel tijdens potjes.
Misschien kan ik straks geen andere build meer spelen want het is zo handig om een charge te hebben. Vooral in Hutball is dat heel erg fijn in combinatie met grapple.
Mijn rotatie begint meestal met Explosive Dart, Rocket Punch, Unload, Flame Burst, Rail Shot. En als ze dan aan het wegrennen zijn, dan Jet Charge ik ze, meestal is mijn Rocket Punch dan weer van Cooldown en crit die fijn voor 2,5k

= dood. Grapple bewaar ik voor noodsituaties als iemand met de bal er vandoor gaat of als er een group vs. group gevecht is om 1 van hun healers in onze group te trekken.
Of om healers/top dps'ers in acid en vuur te trekken in Hutball. Zooo awesome.
Verder wil ik nog zeggen om te letten op je defensive cooldowns zo tactisch mogelijk in te zetten. Rond mijn level heb ik er 1 om 15% health terug te krijgen en 1 om 25% dmg reduction te hebben. Als er maar 1 iemand op je zit te bashen heb je genoeg aan je armor tenzij je al snel onder 50% health zit. Bij 2-3 gebruik je allebei de cooldowns (zitten op 2 min cd) en je loopt er lekker doorheen.
Protipje als laatste neem sowieso Neural Overload uit de Shield Tech tree want iemand om de 3 seconden kunnen slowen is onmisbaar en Ion Gas Cylinder proct vaak genoeg.