Blub
Verwijderd
Niet verplicht, maar voor velen is het even snel bestellen van een spelletje (en downloaden en gametime e.d.) bijna onmogelijk zonder Origin. Je word grotendeels doorgelinkt naar Origin. Ik moest zelf ook 3 keer kijken of ik nu wel of niet via Origin een aanschaf deed.bstard schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:47:
Godzijdank gebruikt SWTOR dat Origin niet, anders had ik 't voorbij laten gaan.
Als je niet beter weet maak je er dus vrij snel en onbedoeld wel gebruik van, met alle nadelen van dien (Origin gedraagd zich nog steeds verdacht veel als een rootkit of op zijn minst spyware die veel meer info vergaard dan nodig is)...
Origin? Geweldig. Start snel op, doet wat het moet doen, en zonder al die nutteloze meuk van dat Steam.
Nu alleen nog non origin EA games erin laten importeren en hij is bijna perfect.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dus alle bedrijven die hun jaarcijfers + actieve subs neerzetten zijn ' Wij van WC-eend' ?Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:46:
[...]
Een beetje het gevoel van een "Wij van WC-eend"-verhaal.
Vooral omdat het bericht eigenlijk om Origin gaat en niet SWToR, en EA weet maar al te goed dat Origin absoluut niet een geliefd "product" is dat als een SOA mee komt met datgene wat je koopt...
1.7 miljoen spelers in de 2e maand is nog erg netjes
Genoeg spelers iig om de game lekker tot zijn potentie te spelen
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Nee, wat ik er mee bedoel is dat het bericht niet om SWToR gaat maar om Origin. En het EA er alles aan gelegen is om te zeggen "Kijk eens wat goed, en hoeveel gebruikers wel niet op ons Origin platform!"Dakreal schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:13:
[...]
Dus alle bedrijven die hun jaarcijfers + actieve subs neerzetten zijn ' Wij van WC-eend' ?
1.7 miljoen spelers in de 2e maand is nog erg netjesdit zal dan alleen nog maar groeien denk ik.
Genoeg spelers iig om de game lekker tot zijn potentie te spelen
Origin ligt stroef en dwars in de markt, vooralsnog is het alleen EA die hun titels uitsluitend op dat distro-systeem uitbrengen. Bioware was heel lang van plan om naast Origin ook op Steam te gaan zitten, en EA heeft er enorm veel moeite voor gedaan om dat tegen te houden, alleen maar om zo Origin groter en "beter" te laten lijken dan het is.
Dus als EA zegt 1.7 mill. actieve gebruikers te hebben op SWToR, das allemaal leuk en aardig, maar EA kan dat niet eens zien. Vandaar dus ook een "Wij van WC-eend"-verhaal, omdat ze er alleen maar een hoog getal aan geven om andere potentiele ontwikkelaars aan te trekken voor hun platform.
Wordt hier het totaal aantal spelers mee bedoelt die een spel aangeschaft hebben? Of spelers die ook daadwerkelijk 'actief' spelen (lees: actief betalen/actief loggen)
[ Voor 3% gewijzigd door Thysiej op 02-02-2012 14:24 . Reden: Slecht gelezen waar die 1,7 miljoen nu vandaan kwamen ]
Verwijderd
Heb alleen nog nooit wat gedaan met dat Origin ben het ook niet van plan.
Kan ik niet zo uit de tekst halen, maar gezien je verplicht bent een sub op te zetten bij aankoop, zullen ze die cijfers wel wat 'wij van WC eend' hebben gemaakt.Thysiej schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:19:
[...]
Wordt hier het totaal aantal spelers mee bedoelt die het spel aangeschaft hebben? Of spelers die ook daadwerkelijk 'actief' spelen (lees: actief betalen)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het is weer eens totaal wat anders als je het vergelijkt met de standaard MMO's en deze hebben mij, behalve WoW nooit kunnen boeien. Dit spel kan dat wel.
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Voor de rest ben ik het met Forn eens. , hoewel de game wel wat meer afwisselende armour kan gebruiken
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het staat prima op de FP hoor:SinergyX schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:23:
[...]
Kan ik niet zo uit de tekst halen, maar gezien je verplicht bent een sub op te zetten bij aankoop, zullen ze die cijfers wel wat 'wij van WC eend' hebben gemaakt.
Tevens staat hier ook niet bij dat die 1.7 mil gebruikers via Origin gaan, alleen dat er 1.7 mil gebruikers zijn.Origin, het downloadplatform dat Electronic Arts in 2011 lanceerde, heeft de uitgever een omzet van 100 miljoen dollar opgeleverd. Het platform telt ruim 9 miljoen leden. De mmog Star Wars: The Old Republic heeft nu 1,7 miljoen actieve gebruikers.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Leuk dat het op de FP staat, maar iets correct samenvatten of uit de bron halen is nu niet bepaald de sterkste eigenschap van FP nieuws.Dakreal schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:39:
[...]
Het staat prima op de FP hoor:
[...]
Tevens staat hier ook niet bij dat die 1.7 mil gebruikers via Origin gaan, alleen dat er 1.7 mil gebruikers zijn.
op darthhater staat de bron.SinergyX schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:49:
[...]
Leuk dat het op de FP staat, maar iets correct samenvatten of uit de bron halen is nu niet bepaald de sterkste eigenschap van FP nieuws.
1.7mil active users, waarvan de meeste betaald hebben. een deel zit nog in de gratis 30 dagen.
Het was even zoeken, maar hier is de source: ClickTeunis schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:04:
[...]
Ohh... heb je eeb quote van een game-developer ? of is het een gerucht
Ik doe dit nu min of meer noodgedwongen. Na Dromund Kaas ben ik, door slecht te lezen, begon met Nar Shadaam. Daar heb ik geleveld tot 25. Toen kwam ik erachter dat ik eigenlijk eerst naar Balmorra had moeten gaan. Nu blijkt dat ik daar veel te overpowered ben en vrijwel helemaal geen xp meer krijg voor missies. Wat ook wel logisch is natuurlijk. Daar rush ik nu dus als een malle doorheen en doe alleen de class/story missies.lanerios schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:20:
[...]
Dus? Je kan complete planeten overslaan als je slim speelt. PVP, Space missions etc. Enige wat je dan doet is ff snel je class quest. Dat heb ik nu met Dromund Kaas gedaan, gaat geweldig.
Had nog nooit een MMO gespeeld en RPG`s deed ik ooit niet zoveel. Maar ben toch blij dat ik het spel gekocht heb. Het teamplay-gedeelte valt me, als non-teamplayer, ook 100 procent mee. Je joint vrij makkelijk een party om een missie te doen. Ik merk nog wel dat ik een nieuweling ben als ik alle termen en afkortingen hier op got en in de chat voorbij zie komen. Maar even Googlen en je weet weer een hoop meer.
Ik vermaak me de komende tijd nog wel!
Haha deed ik dus ookTrasos schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:42:
[...]
Ik doe dit nu min of meer noodgedwongen. Na Dromund Kaas ben ik, door slecht te lezen, begon met Nar Shadaam. Daar heb ik geleveld tot 25. Toen kwam ik erachter dat ik eigenlijk eerst naar Balmorra had moeten gaan. Nu blijkt dat ik daar veel te overpowered ben en vrijwel helemaal geen xp meer krijg voor missies. Wat ook wel logisch is natuurlijk. Daar rush ik nu dus als een malle doorheen en doe alleen de class/story missies.
Had nog nooit een MMO gespeeld en RPG`s deed ik ooit niet zoveel. Maar ben toch blij dat ik het spel gekocht heb. Het teamplay-gedeelte valt me, als non-teamplayer, ook 100 procent mee. Je joint vrij makkelijk een party om een missie te doen. Ik merk nog wel dat ik een nieuweling ben als ik alle termen en afkortingen hier op got en in de chat voorbij zie komen. Maar even Googlen en je weet weer een hoop meer.
Ik vermaak me de komende tijd nog wel!
Verwijderd
Ik vond heel het stuk bij Balmorran arms factory anders wel vet langs imp kant.lanerios schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:45:
[...]
Haha deed ik dus ookmaar wees blij, Balmorra is bedroevend slecht en kort. Gaat nergens over. Over de grouping ben ik het ook met je eens, het gaat zeer makkelijk om een groep te vinden en heb hier ook nog geen issues mee gehad.
Dat was ook wel gaaf gedaan, maar de aanloop daarnaartoe was niet echt om over naar huis te spreken. Het was te disjointed om echt logisch te zijn.Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:53:
[...]
Ik vond heel het stuk bij Balmorran arms factory anders wel vet langs imp kant.
spoiler:Op het einde met die rebel general cheketta ofzoiets en de duidelijke republic inmenging
Ook een briljante quest met 2 droids op Balmorra
En Quesh is nog veel korter qua planeet, Hoth de eerste keer ook.
Sinds kort zie ik dat er interesse is in de epic Mods, dus die verkoop ik als warme broodjes voor 40-60k. Gezien de mats (4 mando iron) niet echt heel schokkend, maar ik heb echt een hele berg van die mado iron, dus dit is wel een makkelijke manier om die om te zetten in cash.
spaceship mods zijn gezakt naar de 30k, en de UWT missions juist gestegen naar 25-30k. Je kan dan nog wel steeds winst maken (want je krijgt 4 prometheum per missie, daar kan je 2 mods van maken), maar is een stuk minder dan voorheen.
Ik zie nu eindelijk ook echt interessante items op de market, van die lvl 50 BoE's van een recipe van een HM. Die zijn volgens mij BiS in sommige gevallen totdat je NM ops doet. Kosten dan wel weer 200-400k per implant, nog even over nadenken...
[ Voor 10% gewijzigd door Hierkomik op 02-02-2012 16:58 ]
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Zit je bv in een assault area dan af en toe chatter over je intercom van npc's die in de nesten zitten of juist een overwinningkje hebben behaald.. (voor wie de film kent (we were soldiers) bv dat je bv voor je in gebied bent al radioberichtjes krijgt hoe het er op het front aan toe gaat).
Le Meow
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Bedankt voor de tip!Sneezzer schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:48:
Ik zou gaan voor een combi van nr2 en 3.
Dan heb je mooie defense bonus wanneer het even spannend wordt
En een mooie boost in dps (lees in agro houden) als je mobs met aoe een knal wilt verkopen (lees verhoging op de agro lijst).
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=260731
For the better or worse..? Wat vinden jullie?
Le Meow
Le Meow
Zeker voor "better"! Ik moet zeggen dat dit verhaal ervoor zorgt dat ik morgen waarschijnlijk weer ga subben, alleen het CS verhaal (heb er erbarmelijke ervaringen mee) staat nog een beetje in de weg.Blaim schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 18:50:
Dit vond ik wel een interessante comment van een dev over veranderingen in crafting, Biochem in het bijzonder:
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Zolang ze ook tank mods toevoegen aan Cyber, vind ik alles wel bestBlaim schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 18:50:
Dit vond ik wel een interessante comment van een dev over veranderingen in crafting, Biochem in het bijzonder:
Als alle mods uit lvl 50 epics extractable worden, dan wordt moddable gear met een augment de nieuwe norm.
Een donatie aan het "Help Carthrax de winter door" fonds zou zeer gewaardeerd worden
Kan helaas geen swtor bezoeken op werk
Dengar had ook een "cloth doekje" en was über coollanerios schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:34:
Quiz, wanneer krijg je als Bounty Hunter nou echt BH achtige armour? Zit nu op 15 en voel me nog steeds lame, met een cloth uitziend hoedje.
Dit zijn de belangrijkste punten:lanerios schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:03:
Kan iemand die link kort voor me samenvatten? Of is het de "nerf to biochem" post van een week of 2 terug?
Kan helaas geen swtor bezoeken op werk
- First off, we removed the requirement to have the BioChem profession to use Energized and Exotech stims and adrenals.
- Additionally, we've reduced the effectiveness of the BioChem exclusive Rakata Stimpacks to be equal to Energized stimpacks.
- On a more general note about crafting, our changes to make BioChem consumables freely tradeable are just a small first step as part of a larger scale effort to extend our crafting gameplay, for all professions, into the endgame.
- Major changes are currently on schedule for the next major content patch, such as extractable basemods (armoring, barrel, etc.) from purple items, critical crafting successes on orange outfits, more bind-on-equip schematic drops for artifice and other professions, increased relevance of augments, better reverse engineering chance, and other improvements.
Verwijderd
Tot op zekere hoogte me eens, wat mij vooral frustreert is de noodzaak van low level items bij high level crafting. Ben je net klaar met het farmen van bepaalde items op bijvoorbeeld level 3 kom je er veel later pas achter dat je ze weer nodig hebt...lanerios schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:43:
Klinkt leuk. Laten we afwachten. Tot nu toe vind ik crafting wel goed te doen en snap ik de kritiek niet zozeer.
Mmm, heb ik nu net mijn lvl1-4 underworld/scavenging mats verkocht....Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:04:
[...]
Tot op zekere hoogte me eens, wat mij vooral frustreert is de noodzaak van low level items bij high level crafting. Ben je net klaar met het farmen van bepaalde items op bijvoorbeeld level 3 kom je er veel later pas achter dat je ze weer nodig hebt...
Verwijderd
Lijkt mij altijd dat er 2 a 3 mensen de warzone "carryen" en de rest daar gewoon staat voor wat meatshield te zijn, maar niet echt verder nut hebben
Is dit enkel op mijn server of hebben anderen ook dit gevoel ?
Daar ben ik het wel mee eens. Maar beter dan dat je gewoon niet meer in die gebieden komt.Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:04:
[...]
Tot op zekere hoogte me eens, wat mij vooral frustreert is de noodzaak van low level items bij high level crafting. Ben je net klaar met het farmen van bepaalde items op bijvoorbeeld level 3 kom je er veel later pas achter dat je ze weer nodig hebt...
Verwijderd
Das waar, maar ik kom nu dus standaard in gebieden die 2 levels lagere items hebben dan degene die ik moet hebben, dus daar heb ik ook weer niks aan...lanerios schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:19:
[...]
Daar ben ik het wel mee eens. Maar beter dan dat je gewoon niet meer in die gebieden komt.
Wat dat betreft had het toch wat handiger kunnen zijn om de crew skills wel een beetje afhankelijk te maken van je eigen level (zoals in wow, bij bepaalde levels pas weer een boost voor je proffession om hoger te komen). Nadeel is wel dat je op een gegeven moment even tegen een korte max aan zit omdat je crew skill op het max level zit op dat moment.
Maar het zelfde principe word weer wel toegepast op Space Combat, daar zijn de missies weer wel level afhankelijk terwijl ik ze allemaal fluitend doorzweef als ze beschikbaar komen...
Mwah, dps zegt niet alles, kijk ook even naar protectie.Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:14:
Ik speel nu eigenlijk enkel voor de (povere maar beter dan niks) PvP, maar ligt dat nu aan mij of zijn er sommige mensen in je WZ die echt daar gewoon zijn om de plaats te vullen? Ik wil hier niet als elitist overkomen maar als ik - met pvp gear weliswaar- zie naar sommige mensen dat na een kwartier WZ daar staan met 50k damage, geen healing, terwijl de top iets in de zin van 300k+ damage/healing doen of een combo van de 2, dan moet er toch ofwel iets serieus mis zijn met de classes (maar dan zie je dezelfde classes die ook boven staan) ofwel met de gear (wat niet echt zo is want ik heb dan int begin ook zonder pvp gear gezeten en deed ver van 50k ) ofwel gewoon met de kennis/skills van mensen zelf ?
Lijkt mij altijd dat er 2 a 3 mensen de warzone "carryen" en de rest daar gewoon staat voor wat meatshield te zijn, maar niet echt verder nut hebben
Is dit enkel op mijn server of hebben anderen ook dit gevoel ?
Verder heb je bijv. mensen nodig de de turrets bewaken. Als iedereen als een kip zonder kop rond rent puur om dps te doen, wordt het niks.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Verwijderd
tis niet specifiek bij civil war dat ik die fenomenen zie. Daar kan het inderdaad zijn dat er 1 iemand bij een punt blijft wat nog nuttig is voor ninjacappersSneezzer schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:39:
[...]
Mwah, dps zegt niet alles, kijk ook even naar protectie.
Verder heb je bijv. mensen nodig de de turrets bewaken. Als iedereen als een kip zonder kop rond rent puur om dps te doen, wordt het niks.
Maar bij voidstar of huttball kan je zoiets niet verantwoorden. De protectionstat is voor guard als ik mij niet vergis dus enkel voor de tanks, maar meestal hebben ze dan niets dat uitsteekt van "ah, hij zal dat gedaan hebben". Misschien ligt de lat ook gewoon wat lager dan ik verwacht
Het moet idd allemaal nog wat getuned worden: bv die space is te makkelijk tot je ergens rond de 43 de laatste set krijgt en die zijn ineens stukken pittiger. Bij biochen is het nogal gekloot dat je tier5 en 6 van bioanalasys en medic supplies nodig hebt. Van bepaalde type heb ik ladingen in de bank liggen, van andere steeds maar terkorten.Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:33:
[...]
Das waar, maar ik kom nu dus standaard in gebieden die 2 levels lagere items hebben dan degene die ik moet hebben, dus daar heb ik ook weer niks aan...
Wat dat betreft had het toch wat handiger kunnen zijn om de crew skills wel een beetje afhankelijk te maken van je eigen level (zoals in wow, bij bepaalde levels pas weer een boost voor je proffession om hoger te komen). Nadeel is wel dat je op een gegeven moment even tegen een korte max aan zit omdat je crew skill op het max level zit op dat moment.
Maar het zelfde principe word weer wel toegepast op Space Combat, daar zijn de missies weer wel level afhankelijk terwijl ik ze allemaal fluitend doorzweef als ze beschikbaar komen...
Blub
protection in pug warzones haal je vooral door taunt te gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:08:
[...]
tis niet specifiek bij civil war dat ik die fenomenen zie. Daar kan het inderdaad zijn dat er 1 iemand bij een punt blijft wat nog nuttig is voor ninjacappers
Maar bij voidstar of huttball kan je zoiets niet verantwoorden. De protectionstat is voor guard als ik mij niet vergis dus enkel voor de tanks, maar meestal hebben ze dan niets dat uitsteekt van "ah, hij zal dat gedaan hebben". Misschien ligt de lat ook gewoon wat lager dan ik verwacht
Als je een healer hebt die bij je in de buurt blijft, heeft het pas zin om guard in te zetten.
Ik zit nu op 6 miljoen credits (nou ja, 1,5 nog in transit, nog steeds geen customer support gehad om die terug te krijgen).
En ik heb 1 alt volgepropt met Investigation missions en ben daar zo snel mogelijk investigation aan het leren zodat ik die kan omzetten in mats en kan oppotten. Je kan Investigation missions soms voor wel 2k krijgen voor een 340 missie.
Het is natuurlijk een gok, maar ik denk dat als ze Armstech verbeterd hebben, de mats heel wat meer waard zullen zijn.
En UWT (epic lvl 5+6 mats), slicing (missions), Cybertech (mods + spaceship equipment) blijven altijd winstgevend...
Klopt, dat is iets voor tanks inderdaad.Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:08:
[...]
tis niet specifiek bij civil war dat ik die fenomenen zie. Daar kan het inderdaad zijn dat er 1 iemand bij een punt blijft wat nog nuttig is voor ninjacappers
Probleem daarbij is dat:
1) Je binnen 10m van je van je target moet zijn.
2) dat je tank gear draagt en daardoor veel lagere dps doet...
Trouwens bij Huttball of de voidstar is het ook niet verstandig om kluitjesvoetbal te spelen...
Om een lang verhaal kort te maken, ik denk dat hoge dps enkel verwacht kan/moet worden van dps.
Speel zelf als tank met tank gear in pvp heel vaak, als je bv in huttball er voor zorgt dat je de carrier kan guarden kan je jezelf al heel erg nuttig maken als je je cd ook nog eens een beetje timed kan je de carrier een hele poos langer in leven houden dan normaal. Ook hebben tanks meestal heel wat abilities voor CC, zo kan ik als powertech een hele groep in carbonite freezen om de x aantal seconden, een tegenstander pullen met gripple of er naar toe springen met charge. Je doet mss niet zoveel dps maar je maakt jezelf wel erg nuttig als je weet wat je moet doen. Spelers die echter dit niet weten zullen natuurlijk niet erg ver geraken in pvp.Sneezzer schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:17:
[...]
Klopt, dat is iets voor tanks inderdaad.
Probleem daarbij is dat:
1) Je binnen 10m van je van je target moet zijn.
2) dat je tank gear draagt en daardoor veel lagere dps doet...
Trouwens bij Huttball of de voidstar is het ook niet verstandig om kluitjesvoetbal te spelen...
Om een lang verhaal kort te maken, ik denk dat hoge dps enkel verwacht kan/moet worden van dps.
Zelfs medailles halen is niet erg moeilijk als tank. 3 haal je makkelijk met te guarden, dan nog eens 1 voor killing blow, 1 voor 10 enemies killed en 1 voor 75k dmg. Als ik dan echt men best doe krijg ik er nog 1 voor defending en een hoger voor guarding en/of dmg. Zo haal ik bijna altijd 6 medailles en record staat op 9.
Heb wel een aangepaste spec voor pvp die nogal erg hybrid is. Aangezien shielden niet echt effective is op pvp (werkt namelijk enkel op 2 type dmg).
als je je AoE's gebruikt haal je de 25 enemy's killed ook makkelijk.Grompie schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:33:
[...]
Speel zelf als tank met tank gear in pvp heel vaak, als je bv in huttball er voor zorgt dat je de carrier kan guarden kan je jezelf al heel erg nuttig maken als je je cd ook nog eens een beetje timed kan je de carrier een hele poos langer in leven houden dan normaal. Ook hebben tanks meestal heel wat abilities voor CC, zo kan ik als powertech een hele groep in carbonite freezen om de x aantal seconden, een tegenstander pullen met gripple of er naar toe springen met charge. Je doet mss niet zoveel dps maar je maakt jezelf wel erg nuttig als je weet wat je moet doen. Spelers die echter dit niet weten zullen natuurlijk niet erg ver geraken in pvp.
Zelfs medailles halen is niet erg moeilijk als tank. 3 haal je makkelijk met te guarden, dan nog eens 1 voor killing blow, 1 voor 10 enemies killed en 1 voor 75k dmg. Als ik dan echt men best doe krijg ik er nog 1 voor defending en een hoger voor guarding en/of dmg. Zo haal ik bijna altijd 6 medailles en record staat op 9.
Heb wel een aangepaste spec voor pvp die nogal erg hybrid is. Aangezien shielden niet echt effective is op pvp (werkt namelijk enkel op 2 type dmg).
zodra jij iets van dmg hebt gedaan op iemand, krijgt je een "kill" als hij dood gaat.
En dan heb je nog defender points voor vechten of in de buurt staan van objectives.
Mee eens, (ben ook een PT trouwens) Grabble is haast een must in Huttball defence.Grompie schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:33:
[...]
Speel zelf als tank met tank gear in pvp heel vaak, als je bv in huttball er voor zorgt dat je de carrier kan guarden kan je jezelf al heel erg nuttig maken als je je cd ook nog eens een beetje timed kan je de carrier een hele poos langer in leven houden dan normaal. Ook hebben tanks meestal heel wat abilities voor CC, zo kan ik als powertech een hele groep in carbonite freezen om de x aantal seconden, een tegenstander pullen met gripple of er naar toe springen met charge. Je doet mss niet zoveel dps maar je maakt jezelf wel erg nuttig als je weet wat je moet doen. Spelers die echter dit niet weten zullen natuurlijk niet erg ver geraken in pvp.
Trouwens de aoe taunt is ook super voor tanks én het team door de damage reductie.
Verwijderd
Ik heb trouwens net een vote uitgebracht, ik vindt de game zeker het proberen waard. In vergelijking met WoW kan het zeker wel aanhaken, de aanpassingen / fixes / uitbreidingen komen in de loop van de tijd wel in orde, elk begin is moeilijk. Het is niet helemaal fair om een directe vergelijking te maken, want er is een groot aantal jaren verschil aan ervaring
De hoeveelheid informatie input is aan de hoge kant. Als beginnend speler, kwam er wel een hele berg info op mij af. Nu maakte dit het volgen van een verhaal lijn wel beter, maar soms ook wel een beetje overkill.
Ik weet nog niet welke class mij het beste ligt. Wel weet ik dat ik een Sith Warrior en Sith Inqusitor wel leuk vindt, SW in het bijzonder beter omdat dat beter in mijn beleving van Star Wars past. Dat kan trouwens ook aan mijn leeftijd liggen
Ik had een uitnodiging voor de beta, maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt, dus ik kon blanco beginnen.
Ik ben de komende tijd iig nog druk doende met het ontdekken wat er allemaal is te doen. Gelet op een wat gelimiteerde tijd om te spelen, is het geen race naar lvl 50, maar een ontdekking naar lvl 50.
Eerst vanavond nog een paar classes aanmaken en weer verder testen wat goed weg speelt, een bounty Hunter heb ik nog niet gespeeld. Ook dit weekend tussen het werk door eens snuffelen aan PVP.
Als dan de voorlopige keuze is gedaan voor de class, op zoek naar een leuke social guild om er een goede dimensie aan te geven.
Als er iemand nog een goede suggestie heeft voor een class welk ik zou moeten proberen, hoor ik het graag. (bedankt voor je suggestie
Voor zover mijn forum vervuiling!
voor je pvp set: elke dag de 2 daily pvp quests doenCrashandBurn76 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:18:
Ik ben nu net een week lvl50. Nu heb ik wel een vraag. Wat is de beste/snelste manier om mijn epic gear te gaan verzamelen?
voor je pve set: hardmode flashpoints doen.
Via de daillies op Ilum en Belsavis kun je iedere dag een compleet setje epic (item lvl 50/51) mod verzamelen. Samen met de HM flashpoints zit je zo aan een leuk setje PVE gear om Ops mee te gaan aanvallen.CrashandBurn76 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:18:
Ik ben nu net een week lvl50. Nu heb ik wel een vraag. Wat is de beste/snelste manier om mijn epic gear te gaan verzamelen?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik heb wel wat geluk gehad, maar normal mode operations lijkt de beste manier om gear te verkrijgen. Loot wordt assigned dus je hoeft voor je echte items (behalve recipes/craft materials) niet te rollen.CrashandBurn76 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:18:
In 2 runs in Eternity Vault heb ik nu m'n 4 set bonus (DPS) en ook alvast een 1 piece voor healing, aangevuld met een columni offhand.
Het gearen in operations gaat vrij snel en EV kan zeker binnen 1,5 uur gecleared worden.
Moet wel zeggen dat een BH een stuk interesanter te spelen is dan een sorcerer, veel meer resource management nodig (op dit moment)
Dan heb jij mazzel, 2 EV (normal) clears en nog geen enkel item, ik loop rond in Orange gear + artifact mods van de dailies, zat in EV met 2 5/5 champion geared spelers elke boss dropte 1 of meer inquisitor items en alles is naar hen gegaan,gr33n schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 14:30:
[...]
Ik heb wel wat geluk gehad, maar normal mode operations lijkt de beste manier om gear te verkrijgen. Loot wordt assigned dus je hoeft voor je echte items (behalve recipes/craft materials) niet te rollen.
In 2 runs in Eternity Vault heb ik nu m'n 4 set bonus (DPS) en ook alvast een 1 piece voor healing, aangevuld met een columni offhand.
Het gearen in operations gaat vrij snel en EV kan zeker binnen 1,5 uur gecleared worden.
heb meer loot uit Karagga's Palace hard mode dan uit normals atm ....

Hier te downloaden: http://dl.dropbox.com/u/60380766/ancientpylons.apk
Nu ook beschikbaar op de android market: https://market.android.com/details?id=com.jvds.pylons
[ Voor 20% gewijzigd door Jerry op 03-02-2012 22:41 ]
Le Meow
[ Voor 5% gewijzigd door Ashrah op 03-02-2012 20:07 ]
Voor Republic geldt: BT = Esseles, BP = Taral V, and Foundry = Maelstrom Prison
Door al dat geld rijzen de prijzen als een malloot natuurlijk op de trade market en is straks niks meer voor mij betaalbaar doordat mensen nu op hun altje met een paar miljoen op de bank spelen en alles ruksichtlos aanschaffen.
[ Voor 27% gewijzigd door FunkyTrip op 04-02-2012 12:11 ]
Dit dus.
Als je op het GTN gear gaat kopen voor je 1e char terwijl je lvl 26 bent, verdien je het ook om arm te zijn.FunkyTrip schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 12:09:
Hoe krijg je zo ziekelijk veel credits? Zit pas op 10k ofzo (minus mijn recent aangeschafte speeder) op lvl 26. Ik lees hier mensen met miljoenen. De level inflatie creep is omgerekend vele malen groter dan bij WoW. Zijn er een paar broken crafts ofzo? Ik heb cybertech, underworld en scavenging.
Door al dat geld rijzen de prijzen als een malloot natuurlijk op de trade market en is straks niks meer voor mij betaalbaar doordat mensen nu op hun altje met een paar miljoen op de bank spelen en alles ruksichtlos aanschaffen.
Je hardverdiende geld uitgeven aan gear terwijl je 5 minuten later een beter item krijgt van een quest.
grote cash-sinks in dit spel zijn skills kopen (vooral inventory slots en speeder skills), crafting/mission skills levelen en consumables/repairs.
als je alles al geleveled hebt en een beetje zuinig doet met consumables geef je weinig meer uit op je main.
Daarentegen zijn er wel een hoop daily quests die je elk ongeveer 10k credits opleveren.
Toen ik nog elke dag een paar uur daily's deed verdiende ik iets van 100k per dag daar aan.
Bedenk je dan dat een hoop hardcore spelers al ruim een maand lvl 50 zijn.
Kritiek is dat ik met armstech 0 dingen heb gemaakt waar ik wat aan heb en met Armormech heb ik nu Rakata Bracers en de Rakata belt met een augment slotlanerios schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:43:
Klinkt leuk. Laten we afwachten. Tot nu toe vind ik crafting wel goed te doen en snap ik de kritiek niet zozeer.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
mwoah, dat is niet zo hoor. Voor 2k kan ik oranje/paarse gear kopen op lvl 26 die pas rond lvl 29 weer vervangen hoeft te worden. Als ik alleen quest gear blijf dragen en mijn companion met loot upgrade, dan zijn de elite fights aardig lastig.RocketKoen schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 12:25:
[...]
Als je op het GTN gear gaat kopen voor je 1e char terwijl je lvl 26 bent, verdien je het ook om arm te zijn.
Je hardverdiende geld uitgeven aan gear terwijl je 5 minuten later een beter item krijgt van een quest.
Dit dus.
Je verdient maar tokens voor 1 of 2 dingen en dan moet je niet de quest gear kiezen maar de recommendations. op de trade market moet je toch echt voor wat blauwe gear zorgen. Hoeft niet natuurlijk, maar ik vind het wel prettig om een beetje goeie gear te hebben ipv groene zut van 10 levels terug.kladblokje schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 13:05:
Die oranje gear kun je, net als individuele onderdelen, kopen van tokens die je tijdens het questen verdient dus daar hoef je geen credits aan uit te geven.
Dit dus.
valt best mee hoor, heb vaak genoeg commendation drops gehad en heel vaak zijn de items van quests ook niet zo geweldig en dan kies je ook voor de commendations. goed afwegen dus.FunkyTrip schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 13:33:
[...]
Je verdient maar tokens voor 1 of 2 dingen en dan moet je niet de quest gear kiezen maar de recommendations. op de trade market moet je toch echt voor wat blauwe gear zorgen. Hoeft niet natuurlijk, maar ik vind het wel prettig om een beetje goeie gear te hebben ipv groene zut van 10 levels terug.
Heroic quests en bonus quests: meer dan 38 tattoine commendations, kan kopen wat je maar wilt =pFunkyTrip schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 13:33:
[...]
Je verdient maar tokens voor 1 of 2 dingen en dan moet je niet de quest gear kiezen maar de recommendations. op de trade market moet je toch echt voor wat blauwe gear zorgen. Hoeft niet natuurlijk, maar ik vind het wel prettig om een beetje goeie gear te hebben ipv groene zut van 10 levels terug.
Die gebruik ik dan mooi om nieuwe mods te kopen voor mijn custom gear
Ah, ik heb nooit het geduld om op een groepje te wachten voor die heroic questsBrutal1ty schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 13:51:
[...]
Heroic quests en bonus quests: meer dan 38 tattoine commendations, kan kopen wat je maar wilt =p
Toch eens wat vaker doen dan.
Dit dus.
Ja die vond ik ook maar er is er nog een en die ziet er veel beter uit en meer infoParkus schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 09:38:
http://dulfyforce.files.w...012/01/hmdropsempire3.jpg
Voor Republic geldt: BT = Esseles, BP = Taral V, and Foundry = Maelstrom Prison
Na het opgestart te hebben, zie ik de option bars, game menu etc. Als ik M press zie ik de map.
Maar: ik zie m'n charactre niet, en ook niet de surroundings. Spelen onmogelijk dus.
Ticket aangemaakt. Antwoord: known bug.....
Try lower settings or Xtrl en 2 x U.
Dat hielp dus ook niet. (Alles stond al low, want op die 2e PC zit een Ati Xpress 1250, en dat is ..... al oud, hehe.)
Hopelijk fixen ze dit snel.
Het spel zelf bevalt me i.i.g. erg goed. Solo questing is easy. Probeerde een heroic 2+ quest alleen te doen, en vond het al raar dat ik telkens dood ging. Silly me. Toch 1 zo'n quest uiteindelijk wel geklaard (smuggler is nice to play
Leuk om continu weer nieuwe dingen te ontdekken. Ik mis alleen het toevallig kunnen ontdekken van lootchests of zo. Ben nu lvl 12 Smuggler, zit op Coruscant en slechts 1 x een chest ergens zien staan.
Dat craften bevalt me overigens goed. Ook dat je hulpje gewoon doorgaat tijdens logoff, prettig!
Ik heb ~1,5 maand geleden mijn “gratis” maand geactiveerd d.m.v. een PayPal subscriptie. Nu heb ik geen bankrekening of creditcard eraan gekoppeld en dat was toen geen probleem. Op die rekening staat wel genoeg geld om een maand mee te betalen.
Ik heb twee weken niet gespeeld en dus mijn PayPal subscriptie stopgezet.
Nu wil ik een maand betalen via PayPal, maar dat kan blijkbaar niet want:
“U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.”
Ondanks dat er dus wel voldoende saldo op staat.
Mis ik iets of is PayPal totaal nutteloos, omdat je toch alsnog een creditcard nodig bent?
Je kan ook een debetcard aan Paypal hangen. Komt dan neer op automatische afschrijving.Thormodo schreef op zondag 05 februari 2012 @ 09:01:
Deze vraag zal vast al wel een keer (of wat) langs zijn gekomen, maar ik kon niet echt iets concreets meer vinden.
Ik heb ~1,5 maand geleden mijn “gratis” maand geactiveerd d.m.v. een PayPal subscriptie. Nu heb ik geen bankrekening of creditcard eraan gekoppeld en dat was toen geen probleem. Op die rekening staat wel genoeg geld om een maand mee te betalen.
Ik heb twee weken niet gespeeld en dus mijn PayPal subscriptie stopgezet.
Nu wil ik een maand betalen via PayPal, maar dat kan blijkbaar niet want:
“U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.”
Ondanks dat er dus wel voldoende saldo op staat.
Mis ik iets of is PayPal totaal nutteloos, omdat je toch alsnog een creditcard nodig bent?
Verwijderd
Dat werkt niet als je deze melding krijgt: “U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.”Moraxv schreef op zondag 05 februari 2012 @ 10:34:
[...]
Je kan ook een debetcard aan Paypal hangen. Komt dan neer op automatische afschrijving.
Paypal koppelen aan je bankrekening is een uitgestelde bankbetaling. Paypal betaald de rekening voor je en een paar dagen later wordt het pas van je bankrekening gehaald.
[ Voor 8% gewijzigd door EnigmaNL op 06-02-2012 09:51 ]
Dan is de enige manier een game card. Het is gewoon van de zotte dat ze geen Ideal hebben, elke andere MMo die ik heb gespeeld snapt wel dat het handig is, maar helaas Bioware/EA (nog) nietEnigmaNL schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:49:
[...]
Dat werkt niet als je deze melding krijgt: “U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.”
Paypal koppelen aan je bankrekening is een uitgestelde bankbetaling. Paypal betaald de rekening voor je en een paar dagen later wordt het pas van je bankrekening gehaald.
Verwijderd
Das ook mijn moneymaker, zet gewoon een lekker muziekje aan en knallen maar.Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:22:
Ik heb slicing, investigation en treasure hunting en moet zeggen op lvl 40 mijn 2de speeder gekocht zonder al te veel problemen. De credits komen goed binnen vooral als je ook de space missions doet.
Nadeel is alleen wel dat het snel erg saai word omdat je de missies wel kan dromen...
Er zijn helaas wel meer dingen die ze niet helemaal begrijpen. Zoals het kunnen verwijderen van je authenticator via de account management pagina. Dat kan alleen via de telefoonlanerios schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:56:
[...]
Dan is de enige manier een game card. Het is gewoon van de zotte dat ze geen Ideal hebben, elke andere MMo die ik heb gespeeld snapt wel dat het handig is, maar helaas Bioware/EA (nog) niet
Serieus? Dat is gewoon amateuristisch. Zucht, waarom kon Warhammer online nou niet gewoon goed zijnEnigmaNL schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:58:
[...]
Er zijn helaas wel meer dingen die ze niet helemaal begrijpen. Zoals het kunnen verwijderen van je authenticator via de account management pagina. Dat kan alleen via de telefoon![]()
alleen dit keer was ik geen 3 lvls boven de curve maar 1 er onder, resultaat was dat ik dus zaterdag avond 39 was en klaar met met hoth, tja belsavis is 42 dus dat was dus niet echt een optie.
zondag begonnen met pvp, totdat ik de bonus serie van alderaan tegen kwam (van droid in combat training),
en met wat hulp van 50 hebben we even alle hoth + alderaan heroics gedaan ben ik gelukkig nu 41,5
Dus nu kan ik wel naar belsavis gaan, denk dat zondag wel 50 zal zijn.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Dan ben je zeker dat kleine probleempje met over-billing vergeten van WAR vergeten. EA/Mythic/bw trok bij verschillende mensen even de credit card leeg.lanerios schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:06:
[...]
Serieus? Dat is gewoon amateuristisch. Zucht, waarom kon Warhammer online nou niet gewoon goed zijnDaar snpaten ze dit soort dingen wel, jammer dat de rest van de game gewoon ruk is
Vind open pvp in war in de meeste gevallen nog steeds veel beter dan in swtor, de performance in open pvp in voor mij gewoon te slecht om te groepen. De dailies/weeklies vind ik echter wel een goede toevoeging.
Scenario's vs Warzone vind ik swtor beter, war had meer verschillende scenario's, maar daar had je ook bijna altijd spawn camping. Warzones in swtor zijn zo ontworpen dat spawncamping bijna niet werkt, verschillende exits, objects die uit de buurt van de spawn liggen en bij hut ball moet je de ball naar het goal/spawn van de tegenstander brengen i.p.v. naar je eigen spawn.
Shuttle st20g5
haha de billing was een issue ja, en een gigantische fout. Maar ik vond sommige dingen in Warhammer toch lekkerder werken. Nordenwatch blijft mijn favoirete PVP zone, en ook SWTOR heeft dat (nog) niet kunnen veranderen.Knowuse schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:25:
[...]
Dan ben je zeker dat kleine probleempje met over-billing vergeten van WAR vergeten. EA/Mythic/bw trok bij verschillende mensen even de credit card leeg.
Vind open pvp in war in de meeste gevallen nog steeds veel beter dan in swtor, de performance in open pvp in voor mij gewoon te slecht om te groepen. De dailies/weeklies vind ik echter wel een goede toevoeging.
Scenario's vs Warzone vind ik swtor beter, war had meer verschillende scenario's, maar daar had je ook bijna altijd spawn camping. Warzones in swtor zijn zo ontworpen dat spawncamping bijna niet werkt, verschillende exits, objects die uit de buurt van de spawn liggen en bij hut ball moet je de ball naar het goal/spawn van de tegenstander brengen i.p.v. naar je eigen spawn.
Combinatie van een hoop dingen. Je hebt wat dat betreft goede skills gekozen (alleen slicing is misschien wat beter als scavenging, zeker op je main waar je door het levelen heen ook erg veel lockboxes tegenkomt).FunkyTrip schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 12:09:
Hoe krijg je zo ziekelijk veel credits? Zit pas op 10k ofzo (minus mijn recent aangeschafte speeder) op lvl 26. Ik lees hier mensen met miljoenen. De level inflatie creep is omgerekend vele malen groter dan bij WoW. Zijn er een paar broken crafts ofzo? Ik heb cybertech, underworld en scavenging.
Cybertech kan epic spaceship mods maken, die je niet via een andere manier kan krijgen, dat zijn een van de weinige craftables die BiS zijn.
De Mods en Armoring Mods die je kan maken met Cybertech kan je bijvoorbeeld ook krijgen door dailies te doen op level 50 (die hebben echt EXACT dezelfde stats), al zijn de mods (niet armoring) niet algemeen bekend, omdat je die missie alleen krijgt als je de Belsavis bonus serie hebt afgerond. Dus die willen ook nog wel verkopen. Overigens zijn de mods die je van die dailies krijgt ook BoE, dus als je die kan je ook mooi verkopen.
Gisteren vroegen ze een healer voor Karagga's Palace normal. Aangezien ik ook net gister mijn laatste Columi tier piece uit HM's had gehaald, dacht ik dat dat wel een leuk idee was.
Om de een of andere reden kregen we het niet voor elkaar om de instance op normal te resetten, omdat ze de eerste boss al eerder die week op HM hadden gedaan (was 5 guildies en 3 pug, waaronder ik, de andere healer en een dps).
Toen maar toch 2e baas gedaan. We dachten op normal, maar op de 2e try ging hij neer en het bleek HM te zijn
We zijn toen maar door gegaan op HM en naast 2 wipes op 4e boss en 1 wipe op laatste boss (en ongeveer 5 wipes op trash) ging alles smooth en hebben we hem helemaal gecleared. Was erg leuk en pittig. Qua loot helaas alleen maar 2 crafting mats, maar ik heb nog geen recipe voor mijn cybertech om ze te gebruiken... beetje jammer (weet ook niet of die droppen of dat het echt alleen kan met RE van raid mods, welke niet vaak droppen en mensen natuurlijk zelf willen gebruiken in hun gear, niet voor RE)
Het meest jammere van de hele avond; ik had alleen de normal ops quest gepakt, niet de HM, dus geen credit voor de HM progress als weekly, en óók niet voor normal (omdat we het op HM deden en dat niet telt voor de normal weekly
Einde van de avond wel 80k repairs
[ Voor 4% gewijzigd door Hierkomik op 06-02-2012 11:49 ]
Dan doet BioWare /EA wel aan uitgestelde betalingen dusEnigmaNL schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:49:
[...]
Dat werkt niet als je deze melding krijgt: “U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist.”
Misschien snap ik het niet goed, maar authenticator is toch als bescherming? Lijkt mij wel redelijk dat het niet al te makkelijk is om dat te verwijderen...lanerios schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:06:
[...]
Serieus? Dat is gewoon amateuristisch. Zucht, waarom kon Warhammer online nou niet gewoon goed zijnDaar snpaten ze dit soort dingen wel, jammer dat de rest van de game gewoon ruk is
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Vast niet de beste manier
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Begin meestal met DfA en daarna een paar rockets en dan de Hookup om ze naar me toe te trekken.
Weet iemand een betere rotatie?
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Paypal gekoppeld aan een bankrekening werkte hier prima hoor?EnigmaNL schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:49:
[...]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ja bij mij ook hoor maar kennelijk dus niet voor iedereen. Wellicht heeft het met de bank te maken ofzo?Mojo schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:15:
[...]
Paypal gekoppeld aan een bankrekening werkte hier prima hoor?
Ik heb geen bankrekening aan mijn account gekoppeld, maar heb er gewoon geld op staan.EnigmaNL schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:37:
[...]
Ja bij mij ook hoor maar kennelijk dus niet voor iedereen. Wellicht heeft het met de bank te maken ofzo?
En ik heb gisteren maar gewoon een time card besteld bij http://www.zavvi.nl/games...c-time-card/10576655.html voor 16,95. Het zal echter wel even duren voordat hij aankomt, want hij is vandaag verzonden, maar volgens de mail is de verwachte levertijd 10-15 dagen.
[ Voor 13% gewijzigd door Thormodo op 06-02-2012 17:54 ]
Voor timecards zou ik persoonlijk voor http://gamecard.nu/ gaan. De code word per e-mail verstuurd, dus je hebt het meteen.Thormodo schreef op maandag 06 februari 2012 @ 17:47:
[...]
Ik heb geen bankrekening aan mijn account gekoppeld, maar heb er gewoon geld op staan.
En ik heb gisteren maar gewoon een time card besteld bij http://www.zavvi.nl/games...c-time-card/10576655.html voor 16,95. Het zal echter wel even duren voordat hij aankomt, want hij is vandaag verzonden, maar volgens de mail is de verwachte levertijd 10-15 dagen.
Is alleen wel wat duurder (nou ja, normale prijs, Zavvi is gewoon goedkoper).
[ Voor 5% gewijzigd door Metalkai op 06-02-2012 18:23 ]
Mjah dat vond ik het prijsverschil dus niet waard. Bovendien kan ik deze week toch (bijna) niet spelen. En de vorige 2 keer dat ik bij Zavvi bestelde kwam het ook veel eerder aan dan gepland (in een dag of 5.)Metalkai schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:22:
[...]
Voor timecards zou ik persoonlijk voor http://gamecard.nu/ gaan. De code word per e-mail verstuurd, dus je hebt het meteen.
Is alleen wel wat duurder (nou ja, normale prijs, Zavvi is gewoon goedkoper).
Volgens mij kan het niet goedkoper (behalve misschien op een enkele dubieuze site), overigens is hij op gamecard.nu ook niet beschikbaar. Het zou me niks verbazen als hij alleen bij Origin digitaaldelta1 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:11:
Ik wil dit spel kopen, maar ben niet geintreseed in een fysieke kopie. Enkel de key vind ik prima. Wat is goedkoopste plek om direct een key te bemachtigen ? www.gamecard.nu zag ik langs komen, maar het kan toch wel iets goedkoper?
beschikbaar is (en bij Origin moet je vaak ook nog een dag of wat wachten voordat je hem krijgt).
[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 06-02-2012 19:24 ]
Op g2play.net staat ie ook, al moet ik bekennen dat ik het via Origin heb gekocht. Ik dacht dat het geïntegreerd was met Origin, maar je hebt heel Origin (nog) niet nodig.delta1 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:11:
Ik wil dit spel kopen, maar ben niet geintreseed in een fysieke kopie. Enkel de key vind ik prima. Wat is goedkoopste plek om direct een key te bemachtigen ? www.gamecard.nu zag ik langs komen, maar het kan toch wel iets goedkoper?
http://www.wehkamp.nl/gam...code)/C25_5E7_E28_282726/delta1 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:11:
Bij de wehkamp te bestellen voor 24,99... Scheelt toch weer 2 euries
Zit alleen wel levertijd op ja
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Le Meow
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.