Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
All #SWTOR servers are once again available! Thank you for your patience.
On topic:
BH healer of Sorcerer healer. Wie is op max level zeldzamer en handiger? heb ze allebei, vind ze allebei even leuk en moet 1 van de 2 samen levellen met een juggernaut. Dus het "wat wil je zelf" gaat niet op omdat ze gelijk staan
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Als je al een Lightsaber use hebt, zou ik voor de BH gaan, heb je 2 echt verschillende classes.lanerios schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:55:
Joepie, nu weer 20 posts over waarom de maintenance niks is.
On topic:
BH healer of Sorcerer healer. Wie is op max level zeldzamer en handiger? heb ze allebei, vind ze allebei even leuk en moet 1 van de 2 samen levellen met een juggernaut. Dus het "wat wil je zelf" gaat niet op omdat ze gelijk staan
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Gaat meer om uiteindelijke efficienty en bruikbaarheid in Operations en HM'sDakreal schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:58:
[...]
Als je al een Lightsaber use hebt, zou ik voor de BH gaan, heb je 2 echt verschillende classes.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Heeft iemand anders dit probleem ook eens gezien?
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Ik speel zelf altijd hetgeen wat ik leuk vind, en dat min/max ik wellanerios schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:01:
[...]
Gaat meer om uiteindelijke efficienty en bruikbaarheid in Operations en HM's
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Favoriet lijkt wel de sorc, maar die zijn verre van zeldzaam (zag meestal HM LFG's langkomen die geen inquis meer wilde hebben), handiger lijken ze zeker wel. Ze lijken wat beter geschikt voor langere healwerk (je regen verlaagt niet als je op lagere sources komt te zitten) plus dat je wat ademruimte hebt met die bubbles. Dus dan zit je met dezelfde splitsing, BH zeldzaam, Sorc handigerlanerios schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:55:
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 31-01-2012 13:24 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hmm, ik neig toch richting de BH, gewoon omdat die wat zeldzamer is op max, en ook omdat ik niet inquis 51486468 wil zijn
Le Meow
hoezo klinkt foutlanerios schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:30:
en mn mobile app geeft aan dat je gewoon kan spelen, en ook mn vriendin poked me net dat ze lekker bezig is
ik ben van merc naar marauder geswitch vind veel fijner spelen + Beserk is toch wel zeer fijn op lastige momenten.
en inderdaad meeste healers zijn sorc, en bountyhunters zijn ook in grote getalen aanwezig maar dan meestal dps. operative/snipers zijn volgens mij wat minder in aantallen.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
haha, goed punt
Yup ook op nu.nl staat het http://www.nu.nl/games/27...rs-game-homorelaties.html
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Vreemd hoe ze het hier doen klinken alsof het met de patch van vandaag mogelijk gemaakt is, terwijl er niks over staat in de patch notes. (Of ik ben gewoon blind)
Shit, dacht ik dus echt dat het snel zou komen. Kan helaas alleen tweakers bereiken op mn werkMetalkai schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:01:
[...]
Vreemd hoe ze het hier doen klinken alsof het met de patch van vandaag mogelijk gemaakt is, terwijl er niks over staat in de patch notes. (Of ik ben gewoon blind)
Van nu.nl:lanerios schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:05:
[...]
Shit, dacht ik dus echt dat het snel zou komen. Kan helaas alleen tweakers bereiken op mn werk
Op dit moment is het in The Old Republic nog niet mogelijk om een relatie met iemand van hetzelfde geslacht aan te gaan. Dit wordt in de toekomst wel toegevoegd, zo liet community manager Stephen Reid al voor de release van het spel weten.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Zelfde kerktuig was al bij de eerdere melding ook ingame flink bezig, nog erger dan die WoW-kiddies die niets beters te doen hebben in General Chat.lanerios schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:51:
Komen ze erin? Serieus? Wanneer? WOOT! en yay, kerktuig wat niet voor zichzelf kan nadenken valt blind alles aan wat fout is. En als je ze vraagt wat er fout is aan homoseksualiteit kunnen ze niks melden.
Maargoed, voor Juggernaut zal dan geweldig zijn, die Quinn is zo homo als het maar kan
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Le Meow
Iemand enig idee wanneer ik die gamecode toegemaild krijg? 1 dag, of langer?
(Ben na al jullie opmerkingen ook wel nieuwsgierig geworden
Als je via iDeal betaald hebt, kan het tot drie dagen duren voordat het verwerkt is.Tao schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 20:52:
Heb een uurtje geleden het spel plus gametime digitaal besteld op EA/Origin.
Iemand enig idee wanneer ik die gamecode toegemaild krijg? 1 dag, of langer?
(Ben na al jullie opmerkingen ook wel nieuwsgierig geworden).
Le Meow
dat staat ook in het artikel....Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:51:
[...]
Was er ook al niet gemiep over zoiets in Mass Effect?
Ik merk qua crew skills wel dat mijn Underworld Trading achter blijft bij mijn andere 2 crew skills (Synthweaving en Archaeology) Wat ik nu wel vaak doe is voordat ik log nog even een companion op de langste underworld trading mission sturen. Maar zijn er nog andere handige manieren om UW-trading snel omhoog te werken? (Het scheelt nu wel dat ik nu 2 companions heb, kan er nu dus altijd in elk geval 1 op pad houden)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Gewoon rustig aandoen, je hebt als je 50 bent de mogelijkheid om 5 companions weg te sturen, dan ben je de achterstand zo ingelopen._Peter2_ schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:59:
Maar zijn er nog andere handige manieren om UW-trading snel omhoog te werken? (Het scheelt nu wel dat ik nu 2 companions heb, kan er nu dus altijd in elk geval 1 op pad houden)
Voor nu zou ik gewoon regelmatig je companion op missies blijven sturen.... zolang je er het geld voor hebt natuurlijk.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ah nice, al die frustraties van mijn lesbo Sagelanerios schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:51:
Komen ze erin? Serieus? Wanneer? WOOT! en yay, kerktuig wat niet voor zichzelf kan nadenken valt blind alles aan wat fout is. En als je ze vraagt wat er fout is aan homoseksualiteit kunnen ze niks melden.
Blub
Wil synthweaving wel bijhouden zodat ik mijn eigen gear kan maken.
Viel me overigens op dat je een tijd geen light armor schematics erbij krijgt, maar ankel medium en heavy, beetje vaag. (Ergens tussen skill 60 en 120 geen light te verkijgen bij de trainer)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Tja jammer dat Holiday geen optie isbstard schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:20:
[...]
Ah nice, al die frustraties van mijn lesbo SageIs helaas wel wat weinig keuze dan, maar 1 vrouwelijke companion, en dat is een zeur
Ben zelf maar met 2 karakters bezig. Een 36 Guardian en een 38 Sage. Voornamelijk met de laatste. Ligt me ook beter.
Net de Class quest gekregen om naar Belsavis te gaan. Maar dat moet nog maar even wachten. Lijkt me niet verstanding als bijna 39 naar een planeet te gaan die volgens de Galaxy Map level 41 of hoger is.
Om eerlijk te zijn hebben mijn dames ook weinig aan vertier. Het schijnt dat alleen Iresso een optie is om "all the way to the altar" te gaan. Tharan heeft al eens "lol" gehad. Mijn Knight is net met Doc aan het flirten geslagen. Die gozer is wel grappig.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Hmm ergens snap ik dat gemiep van de relie figuren tegen gay wel een beetje, want om nu een relatie te hebben met een hologram gaat me wat ver.SandsOfArrakis schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:27:
[...]
Tja jammer dat Holiday geen optie isOh wacht... Dan heeft Tharan niets meer te doen
Blub
Verwijderd
Fotoseksueel?Metalkai schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:39:
Ik denk dat een relatie met een hologram onder iets anders valt dan homoseksueel.
Nee, HoloseksueelVerwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:41:
Fotoseksueel?
Snap alleen de ophef er niet zo van, zijn mischien een handje vol quests waar je enige poging to flirten zie, als dat nu alles is?
En dat zijn jouw normen en waarden, voor andere mensen is dit weer totaal andersbstard schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:31:
[...]
Hmm ergens snap ik dat gemiep van de relie figuren tegen gay wel een beetje, want om nu een relatie te hebben met een hologram gaat me wat ver.
En wat de kerk loopt te brullen slaan nergens op, die weten niet eens wat het spel is, die zien alleen dat 'gay' relaties mogelijk zijn, en dat zint hun niet!
@ Peter2,
Je hoeft niet perse underworld trading te gebruiken. ALleen voor de blue/purple items.
Dan doe je dat niet. Simpel toch?bstard schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:31:
[...]
Hmm ergens snap ik dat gemiep van de relie figuren tegen gay wel een beetje, want om nu een relatie te hebben met een hologram gaat me wat ver.
Dank! Er gaat een wereld voor me open.MrVegeta schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:59:
Dan doe je dat niet. Simpel toch?
Iets anders, zijn er ook recepies voor Biochem lvl 50? Heb al weken de verkoop in de gaten gehouden, en voor bijv. Armstech zijn die recepies er wel. Torhead is nou nog niet bepaald up-to-date.
Blub
De recipes die ik tot nu toe ben tegengekomen zijn BoP recipes die droppen in hardmode instances (bijv Black Talon HM) en alle soorten operations (gezien in zowel KP als EV).bstard schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:07:
[...]
Dank! Er gaat een wereld voor me open.
Iets anders, zijn er ook recepies voor Biochem lvl 50? Heb al weken de verkoop in de gaten gehouden, en voor bijv. Armstech zijn die recepies er wel. Torhead is nou nog niet bepaald up-to-date.
Klopt inderdaad, maar dat kan je ook verder doen. Waarom miepen mensen over het spelen van class X met bugs. Dan speel je die toch niet? Professions overpowered, dan gebruik je die toch niet?SinergyX schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:45:
[...]
Nee, Holoseksueel
Snap alleen de ophef er niet zo van, zijn mischien een handje vol quests waar je enige poging to flirten zie, als dat nu alles is?In combat reageren ze gewoon identiek.
On topic:
Meeste max level recipes zijn inderdaad BoP uit flashpoints/operations
Verwijderd
Ge one-shot door een Sorcerer? dan loop je er toch omheen.lanerios schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:30:
[...]
Klopt inderdaad, maar dat kan je ook verder doen. Waarom miepen mensen over het spelen van class X met bugs. Dan speel je die toch niet? Professions overpowered, dan gebruik je die toch niet?
On topic:
Dan negeer je die toch, dan speel je die toch niet ...
Dan doe je toch geen PvP ...
EV hardmode te hard ... dan doe je die toch niet ....
zelfde logica als over dat hele "boohoo gay relations boohoo" want het heeft geen effect op spel dus is nutteloos geneuzelVerwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:51:
[...]
Ge one-shot door een Sorcerer? dan loop je er toch omheen.
Overigens nog wel iets raars: bij de Sith Entity kon ik als Scoundrel die debuff (Affliction) maar niet dispellen. Ik gebruikte mijn dispell (Triage) en heb em ook in m'n talents gespecced, maar er gebeurde gewoon niks. Echt heel frustrerend omdat ik er nu als een malle doorheen moest healen. De Jedi Sage die DPS was kon em prima dispellen... Zag er natuurlijk nogal noobish uit dan, maar ik heb het echt 100x geprobeerd en de dispel faalde gewoon. Deed ik nu iets fout, is het een bug of kan ik dat type debuff niet dispellen met Triage?
Maar goed, naast dat gevecht ging het allemaal behoorlijk soepel. En ook leuk is dat ik er meteen een guild aan heb overgehouden zodat ik nu aan end game content kan gaan proeven
Je sarcasme gaat aan me voorbij. Mensen met een bekrompen visie op de wereld begrijpen vaak niet de redenering van anderen en willen daarom hun eigen wil opleggen.
Verwijderd
Zoals een biochem only recipe met een strenght item erop.lanerios schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:30:
[...]
Klopt inderdaad, maar dat kan je ook verder doen. Waarom miepen mensen over het spelen van class X met bugs. Dan speel je die toch niet? Professions overpowered, dan gebruik je die toch niet?
On topic:
Leuk, alleen is dat item Bop en ben ik een BH.
Bioware pls explain ...
Man, het kan niet eens, een relatie tussen een speler met zo'n hologram. Ook dadelijk niet, want Bioware wilde slecht homo/lesbo toestaan, en ik maakte daar een geintje over. Over bekrompen gesproken zeg.MrVegeta schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:20:
[...]
Je sarcasme gaat aan me voorbij. Mensen met een bekrompen visie op de wereld begrijpen vaak niet de redenering van anderen en willen daarom hun eigen wil opleggen.
@rest: dank, HC's dus. Helaas moest ik daar even mee wachten tot een maat van me ook 50 wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door bstard op 01-02-2012 13:58 ]
Blub
Omdat er ook andere classes zijn die Biochem ook nemen? Volgens mij zijn er voor elke class wel BoP items van crafting.Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:56:
[...]
Zoals een biochem only recipe met een strenght item erop.
Leuk, alleen is dat item Bop en ben ik een BH.
Bioware pls explain ...
Als je FE HM kunt healen, dan kan je gewoon alle HM's doen (nou ja, D7 bulwark is nog steeds het meest intensief denk ik). BT is dan echt een eitje bijvoorbeeld.Morrar schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:12:
Zooo gisteren mijn eerste HM gedaan als healer, het werd False Emperor. Echt vrij pittig in mijn gear aangezien ik gisteren pas 50 was geworden. Had alleen wat epic upgrades in m'n armorpieces en verder greens / blues.
Overigens nog wel iets raars: bij de Sith Entity kon ik als Scoundrel die debuff (Affliction) maar niet dispellen. Ik gebruikte mijn dispell (Triage) en heb em ook in m'n talents gespecced, maar er gebeurde gewoon niks. Echt heel frustrerend omdat ik er nu als een malle doorheen moest healen. De Jedi Sage die DPS was kon em prima dispellen... Zag er natuurlijk nogal noobish uit dan, maar ik heb het echt 100x geprobeerd en de dispel faalde gewoon. Deed ik nu iets fout, is het een bug of kan ik dat type debuff niet dispellen met Triage?
Maar goed, naast dat gevecht ging het allemaal behoorlijk soepel. En ook leuk is dat ik er meteen een guild aan heb overgehouden zodat ik nu aan end game content kan gaan proeven
Dispellen is heel gaar; je kan maar een paar soorten debuffs dispellen. Als BH healer kan ik bijvoorbeeld alleen Physical (talented) en Tech effects dispellen. Dat is dus bijna niets.
Bovendien is het superlastig om te zien of je party deze effecten heeft, want de debuffs zien er vrij klein uit (of je moet je ops frames een heel stuk opblazen) en dan nog heb je dus soms dat je probeert te dispellen wat je niet lukt.
Ik heb eerlijk gezegd dus nog niet heel veel gedispelled en gewoon stug door alles heen gehealed. Dat werkt tenminste altijd, terwijl als je 2x dispelled en het lukt niet, je soms al te laat bent om dan nog maar gewoont te healen.
Wat dat betreft mag de UI wel beter (belangrijker dan de grid/healbot structuur met on click heals imo).
Verwijderd
Als sage kan ik bijvoorbeeld weer geen Tech dingen dispellen, maar wel weer Physical en Force dingen indien daarvoor gespecced. 't is alleen super onduidelijk in de GUI te zien inderdaad.Morrar schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:12:
Zooo gisteren mijn eerste HM gedaan als healer, het werd False Emperor. Echt vrij pittig in mijn gear aangezien ik gisteren pas 50 was geworden. Had alleen wat epic upgrades in m'n armorpieces en verder greens / blues.
Hoe bevalt het verder als Smuggler op 50, ben er eentje aan het levelen, maar ik heb zo m'n twijfels over de class, vooral het energy systeem zit me een beetje in de weg.
UI is inderdaad ook lastig, maar dat ging nog net. Maar je moet wel met je neus op de Ops frame zitten totdat het 5 x 5 pixel blokje van de debuff verschijnt
Qua energie (en healen althans): het is heel belangrijk dat je zuinig bent op je energie. Probeer niet onder de 60% energie te dippen, tenzij je een energie CD hebt die je kunt inzetten. Zeker met healen is het wel eens lastig omdat je zelf de inkomende schade niet kunt bepalen, maar er zijn wel andere oplossingen. Zo kun je ook best iemand laag laten gaan en dan je instant heal gebruiken die geen energie kost en upperhand teruggeeft als het target onder de 30% is. En je kunt vrij snel energie terugwinnen met crits op je gechannelde heal. Kortom, het is een kwestie van goed je upper hand procs inzetten en je energie conserveren.
Grijns, als ik op dit moment in pvp ge-oneshot wordt door een sorcerer, ga ik GELIJK klagen op de forums.Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:51:
[...]
Ge one-shot door een Sorcerer? dan loop je er toch omheen.
Waarom? Omdat bioware aangegeven heeft, dat dit NIET de bedoeling is! en vanwege die reden, zoals je ook kunt lezen in patch notes, daarom al de burst skills van 2 klassen heeft generfd.
Goh laat ik dus net 1 van die klassen spelen.... LOL
Ben toch wel benieuwd wat de huidige spelers vinden van de game vinden.
Mogelijk dat dit overtuigend werkt voor de nog niet spelers die twijfelen (zoals mezelf
Poll: Voldoet swtor aan je verwachtingen?
• Jazeker!! Echt een toppertje.
• Goeie game, het proberen waard.
• Niks mis mee...
• Mwa valt toch een beetje tegen...
• Nope, wat een kutgame zeg pffff....
Ook een poll maken? Klik hier
Vote on!!
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Mijn grootste probleem is dat het spel aan de ene kant heel erg stimuleert om alts aan te maken (legacy, class stories), maar aan de andere kant een single path naar level 50 heeft. Dat betekent dus dat altje 3 en verder alwéér naart Dromund Kaas/Coruscant moeten, om daarna... enzovoort.
De class quests maken het een en ander goed, een planet kan een heel andere "vibe" hebben, maar uiteindelijk ben je gewoon voor de zoveelste keer in die subzone op die planeet. Aangezien ik casual as hell ben en dus niet naar 50 aan 't haasten maar op alts rondpruts is de lol er dus wel redelijk af nu...
Probleem 2 (vind ik, veel anderen zijn het niet met me eens) is dat met je companion je eigenlijk alles hebt om van 1 naar 50 te komen zonder ooit een woord met een ander te wisselen. Het zou zo een singleplayer game met ingebouwde chatclient kunnen zijn. Warhammer online had public quests, Rift had (jaja!) Rifts, Champions Online had ook een auto-group geval geloof ik. Dat zorgt toch voor behoorlijk veel ongedwongen samen spelen.
Nochtans is het een prima - maar compleet niet vernieuwende - mmo.
Zit je niet in een guild? En je kiest er voor om alles alleen te doen, er zijn quests die je met een groep moet doen. Dat je deze overslaat tja. Maar ja met zoveel gamers kan je niet iedereen overtuigen
[ Voor 48% gewijzigd door MrVegeta op 01-02-2012 22:35 ]
je kan het spel helemaal solo tot 50 spelen, maar met de klemtoon op kan.Jellinek schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:28:
Voted: valt beetje tegen.
Mijn grootste probleem is dat het spel aan de ene kant heel erg stimuleert om alts aan te maken (legacy, class stories), maar aan de andere kant een single path naar level 50 heeft. Dat betekent dus dat altje 3 en verder alwéér naart Dromund Kaas/Coruscant moeten, om daarna... enzovoort.
De class quests maken het een en ander goed, een planet kan een heel andere "vibe" hebben, maar uiteindelijk ben je gewoon voor de zoveelste keer in die subzone op die planeet. Aangezien ik casual as hell ben en dus niet naar 50 aan 't haasten maar op alts rondpruts is de lol er dus wel redelijk af nu...
Probleem 2 (vind ik, veel anderen zijn het niet met me eens) is dat met je companion je eigenlijk alles hebt om van 1 naar 50 te komen zonder ooit een woord met een ander te wisselen. Het zou zo een singleplayer game met ingebouwde chatclient kunnen zijn. Warhammer online had public quests, Rift had (jaja!) Rifts, Champions Online had ook een auto-group geval geloof ik. Dat zorgt toch voor behoorlijk veel ongedwongen samen spelen.
Heroic quests en flashpoints kun je niet solo doen. Maar je kan ze wel allemaal overslaan en toch lvl 50 halen.
^^ dit eigelijk (hele verhaal dan).Jellinek schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:28:
Ik had toch veel meer gehoopt op een Tabula achtige combat, zeker qua wapens is het gewoon weer clicky combat geworden, imho hadden ze dit een stuk breder kunnen opbouwen. Daarnaast vind ik de class variatie achteraf gezien beetje kortzichtig, 4 classes links en rechts gekopieerd naar elkaar, waarvan 2 classes beetje de hele lore missen (waarbij Agent toch de raarste blijft).
Verhaal an sich is zeker leuk 1x te spelen, maar 2de keer (ene keer PT en keertje Merc) is de lol er eigelijk al vanaf en is het gewoon hard doorrammen op de spatiebalk. Uiteindelijk kon het verhaal me ook niet genoeg meer boeien om door te spelen, qua replayvalue zet ik de game ook niet bijzonder hoog in.
Wel is dit 1 van de games die 'af' wordt neergezet, alles voelt compleet en nagenoeg geen crashes/vage issues. Links en rechts wat bugs en issues, maar qua release is het een hele nette game. Zowel solo als flinke teamplayers komen aan hun trekken, links en rechts ook de PVP spelers, alles is er maar moet hier en daar nog wat verder worden uitgewerkt. Toch lijken ze vanuit de beta best grote keuzes te hebben gemaakt die uiteindelijk ingame niet helemaal lekker zijn uitgewerkt, maar dat is enkel kwestie van tijd.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 01-02-2012 23:00 ]
Txh voor je uitleg, prob 2 kun je idd ook als positief ervaren.Jellinek schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:28:
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Ben het aan de ene kant eens met Jellinek, de storyline is 1 á 2x leuk, maar voor de verschillende classes per faction vind ik dat er toch te weinig originele content/gebieden is om het leuk te vinden. Ook de Heroics heb je na 1 of 2x wel gezien. Op deze manier is het over het algemeen idd een single player game met chatbox.
Aan de andere kant ook weer oneens, want je kan ook alts levelen door PVP, Flashpoints, Space missions en verder alleen je class quest te doen (en af en toe wat heroics extra). Op deze manier zijn er gelijk 8 verschillende verhaallijnen die vernieuwend en leuk zijn.
Mijn eerste char heb ik dan ook op de eerste manier gedaan en dat was top, maar heb nu ook wat alts gemaakt en daarvoor ga ik toch voor de 2e manier. PVP en Flashpoints zijn altijd in een groep dus hier is het MMO gevoel wel degelijk aanwezig.
Dus het is maar net wat je er zelf van maakt. Ik ben totdat ik, totdat ik 2 tot 3 chars to 50 heb gebracht, zeker nog wel zoet. Daarna zullen ze toch extra content moeten toevoegen wil ik het leuk blijven vinden.
level 50 halen is ook maar 1 stukje van de content.RDhits schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:55:
Ik heb "Goeie game, het proberen waard" gevote.
Ben het aan de ene kant eens met Jellinek, de storyline is 1 á 2x leuk, maar voor de verschillende classes per faction vind ik dat er toch te weinig originele content/gebieden is om het leuk te vinden. Ook de Heroics heb je na 1 of 2x wel gezien. Op deze manier is het over het algemeen idd een single player game met chatbox.
Aan de andere kant ook weer oneens, want je kan ook alts levelen door PVP, Flashpoints, Space missions en verder alleen je class quest te doen (en af en toe wat heroics extra). Op deze manier zijn er gelijk 8 verschillende verhaallijnen die vernieuwend en leuk zijn.
Mijn eerste char heb ik dan ook op de eerste manier gedaan en dat was top, maar heb nu ook wat alts gemaakt en daarvoor ga ik toch voor de 2e manier. PVP en Flashpoints zijn altijd in een groep dus hier is het MMO gevoel wel degelijk aanwezig.
Dus het is maar net wat je er zelf van maakt. Ik ben totdat ik, totdat ik 2 tot 3 chars to 50 heb gebracht, zeker nog wel zoet. Daarna zullen ze toch extra content moeten toevoegen wil ik het leuk blijven vinden.
eigenlijk begint dan pas de uitdaging van de endgame pvp of pve gear verzamelen.
Ik wil dan nieuwe content en niet het herhalen van content waar ik al een keer doorheen ben gegaan...
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Jammer dat die de deur uit gaan wanneer je set items krijgt op level 50Erycius schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 00:27:
Het leuke aan deze game vind ik dat je zelf kan kiezen hoe je eruit wil zien, en toch met de juiste stats kan rondlopen door middel van de Custom items. Ik ben nu zelf op zoek naar een leuke set, liefst nog één die bij mijn class, Scoundrel, past. Is er ergens een overzicht van die setjes die ze in cantina's ed verkopen? Of weet iemand die set die de standaard scoundrel aan heeft, met breedgerande hoed?
Op dit moment, ja. Binnenkort word het mogelijk om de Armoring mods uit de purple gear te halen, en zal de set-bonus verbonden worden aan die Armoring-mod, in plaats van aan het armor.MrVegeta schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 00:29:
[...]
Jammer dat die de deur uit gaan wanneer je set items krijgt op level 50
Dan zul je dus weer eruit kunnen zien hoe jij wilt.
Verwijderd
Ik heb een lvl 50 en 2 lvl 24 chars. En ik kon het gewoon niet meer opbrengen om die andere chars naar 50 te levelen.RDhits schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 23:47:
Nergens zeg ik dat je niet heeeeuull veel tijd met deze game zoet kan zijn. Absoluut. Alleen ik leg mn account ff in de vriezer totdat er weer een contentpatch uitgebracht wordt tegen de tijd dat ik alles gezien heb.
Mij persoonlijk staat de hele community op de RP-PVP server mij erg tegen, het zijn alleen maar 16 jarige trolls, die alleen maar zeiken op alles en iedereen. Verder vind ik de werelden en de interactie die je kunt hebben erg schraal waardoor ik weinig motivatie tot RPèn zie. Alles is enorm statisch, en gefocussed op de quest lines, bijvoorbeeld ILUM het leek wel alsof ze geen inspiratie meer hadden toen ze deze wereld designde.
Ik heb het spel tot mijn ongenoegen al ruim 2 weken niet meer aangeraakt.
Ik hoop dat de nieuwe patch met nieuwe WZ`S, meer interactie/ features/ interior custimizations op je space schip, space/ world spaceship battles.
Maargoed dit is allemaal een persoonlijke mening, dus eet me niet op ok?
Omdat ik niet veel met de lore heb, merk ik dat ik de classes zonder force en sabers iets leuker vind omdat ze me doen denken aan stoere archetypes uit andere games/films. Noem me een mietje maar ik vind dat alles aan een character wel een beetje hoort te 'kloppen'. Bij Skyrim kan je bijvoorbeeld echt zijn wat je wilt en door de openheid van de game kan je een geheel eigen route bewandelen. Daar zit bij SWTOR een ander systeem aan vast en vanwege de hogere lineairiteit vraag het bij mij wat meer fantasie om ook echt de rol van mijn character te spelen.
Omdat de artstyle klopt, veel van de abilities gewoon super goed zijn gemaakt en er goed uitzien, voel ik me gelukkig wel 'vertrouwd' met het karakter dat ik speel. Maar moet zeggen dat het bij een RPG als Skyrim toch makkelijker ging om in het spel te komen. Komt wel bij dat ik de verhalen in SWTOR goed vind uitgewerkt en sommige missions erg sterk/grappig/absurd etc. zijn geschreven.
Ik heb trouwens wel vaak een character aangemaakt en tot lvl 5 oid gelevelled en dan die toch maar weggegooid omdat het uiterlijk me tegenviel in de gamewereld. Of dat de stem niet paste bij het hoofd van het character etc. Ik wil gewoon dat alles klopt aan m'n toon, anders krijg ik de vibe niet helemaal te pakken. Atm ben ik helemaal weg van m'n Powertech en ga ik die samen met m'n Scoundrel naar 50 brengen.
Het helpt ook dat EoT/RoT hele fijne guilds zijn met behulpzaam en gezellig volk.
[ Voor 3% gewijzigd door Blaim op 02-02-2012 02:15 ]
- Lightning balls die nog een extra tick (20k damage totaal) geven terwijl ze al geëxplodeerd zijn.
- Platforms die ineens verdwijnen wanneer je in phase 2 komt.
- Baas die de stacks van zijn schild behoudt (terwijl je wel de pylons afmaakt) waardoor hij een AOE doet die iedereen dood.
- Baas die despawned in phase 3
Meer bugfixes please!
Ohh... heb je eeb quote van een game-developer ? of is het een geruchtMetalkai schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 00:35:
[...]
Binnenkort word het mogelijk om de Armoring mods uit de purple gear te halen, en zal de set-bonus verbonden worden aan die Armoring-mod, in plaats van aan het armor.
Heb nu: 50 Merc, 50 Mar, 31 Sorc, 28 Assi, 28 Opr, 16 Sniper.
De eerste keer 50 is leuk , ik had niet door dat het grind sessie waren
(tja 50 mobs neer meppen om achter in cave pakje op te halen om dan weer 50 neer te meppen om weer uit komen kan je moeilijk niet grinden noemen.)
de 2de 50 was iets minder leuk, maar vindt deze qua game play beter dus beschouw nu maar als mijn main,
dus dat heeft questen ook stuk minder erg gemaakt.
Eigenlijk is de grootste ergnis tijdens het levelen van andere alts, het van kastje naar de muur gestuurd worden.
zeker class quest hebben hier grote overdosis aan, ga even op planeet A om met Y te praten, ga dan naar planeet B om met X te praten etc.
Ook geen sprint tot 14, wtf geef het lekker op level 10. eigenlijk ook voor de mount level 14-17 of zo.
Maar grootste probleem is toch wel geen alternative route om te levelen. kan nu de quests op elke planeet tot taris onderhand wel dromen.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ze moesten wel. In de meeste games heeft elk ras een startplaneet. Omdat er in de star wars lore niet echt onderscheid wordt gemaakt tussen ras, krijg je start planeten per faction en class.Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:26:
sprint op level 10 vind ik ook een goed idee. Vooral level 12-14 lijkt trager te gaan dan lvl 15 tot 20 voor mijn gevoel. En ik heb coruscant inmiddels 6 keer gezien met alts, jammer dat ze niet wat meer gedaan hebben met verschillende startplaneten.
Ooit was het de bedoeling dat alle classes hun eigen planeet kregen, maar een planeet met maar 1 class bleek saai en veel werk.
An sich moet je pas echt grote afstanden gaan afleggen rond 25, tatooine. Daarvoor kan je best makkelijk rondkomen met gewoon de benenwagen, je kan altijd nog stukje death-travelenTeunis schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:04:
Eigenlijk is de grootste ergnis tijdens het levelen van andere alts, het van kastje naar de muur gestuurd worden.
zeker class quest hebben hier grote overdosis aan, ga even op planeet A om met Y te praten, ga dan naar planeet B om met X te praten etc.
Ook geen sprint tot 14, wtf geef het lekker op level 10. eigenlijk ook voor de mount level 14-17 of zo.
Maar grootste probleem is toch wel geen alternative route om te levelen. kan nu de quests op elke planeet tot taris onderhand wel dromen.
Verwijderd
Wat zit er precies in de Epic storage boxes die je voor die space battle commendations kan halen? Ship gear of vanalles?
Volgens mij zit hier random epic items in van lvl 50. die Epic shipparts kunnen alleen gemaakt worden door Cybertech. Je hebt wel kans op epic schematics denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:49:
Gezien ik nog niet zo vreselijk ver ben gekomen (en tijd heb gehad) vroeg ik me even af:
Wat zit er precies in de Epic storage boxes die je voor die space battle commendations kan halen? Ship gear of vanalles?
Dit stond op het forum, maar ik neem aan dat je dit zelf ook kon zien?Hello,
Since the latest patch (1.1.1), we’ve been seeing reports about players dealing with hitching and freezing issues. As an effort to alleviate these issues for affected players, we will be performing maintenance tonight starting at 2AM CST, but we don’t expect it to go beyond two hours. We apologize for any inconvenience, but we hope that this will resolve these issues for those players affected by them. This is a server-side only update and will not require a download.
Maintenance
Date: Thursday, February 2nd, 2012
Time: 2AM CST (12AM PST/3AM EST/8AM GMT/9AM CET) until 4AM CST (2AM PST/5AM EST/10AM GMT/11AMPM CET)
All game servers will be offline during this period. This maintenance is expected to take no more than two hours.
Thank you for your patience as we maintain service for Star Wars™: The Old Republic™.

Mijn char ziet er nu ongeveer zo uit:

Overzicht gear looks officieel forum: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=234058
Ben ook bezig een vanguard te levellen, voornamelijk door pvp en de class quest.
Shuttle st20g5
De replay value is laag, tsja, dat is bij de meeste MMO's zo. Bij SW is het aan de ene kant beter (class quests) aan de andere kant weer minder (niet meerdere regio's waar je kan levelen, dus je bent echt heel lineair van planeet naar planeet aan het gaan).
Sprint op level 14 is al een stuk eerder dan bij andere games (wow was vroeger level 40 als ik mij niet vergis, en dan kreeg je een 40% mount. de 100% mount kwam bij 60). Op level 10 zou het wel HEEL vroeg zijn. Je kan in een middagje echt wel tot 14 komen.
De 90% mount krijg je op 25 al.
De muziek in dit spel is een echte sfeermaker. Ik heb er gisteren nog op gelet tijdens het raiden in WoW Dragonsoul, maar daar heb je echt weinig combat muziek die echt zo goed voelt als bij SW.
Space combat is ook nieuw en hoewel het nu nog een uitgeklede versie is, is het leuk tijdsverdrijf en kan het nog beter worden (ik hoop wel dat Cybertech ooit een Market module kan maken zodat je op je ship de market kan benaderen, of een mailbox zou ook wel aardig zijn. Ook de inrichting van de ships is nog een leuke optie, en guild ships staan ook nog op de planning).
Bugs zijn er niet zo heel veel volgens mij, maar de support voelt slechter aan dan bij WoW indertijd (persoonlijke ervaring). Dat is wel erg jammer, zeker voor Bioware die ik altijd hoog in het vaandel had staan.
Wat mensen hier vragen is meer iets in de trand van, je kan naar aldaraan gaan of naar taris om te levelen van 20-30 ( gewoon een random voorbeeld ) en niet je moet eerst aldaraan doen en dan taris.RocketKoen schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:31:
[...]
Ze moesten wel. In de meeste games heeft elk ras een startplaneet. Omdat er in de star wars lore niet echt onderscheid wordt gemaakt tussen ras, krijg je start planeten per faction en class.
Ooit was het de bedoeling dat alle classes hun eigen planeet kregen, maar een planeet met maar 1 class bleek saai en veel werk.
Het had in de verhaallijn makkelijk zo verwerkt kunnen worden dat je bijvoorbeeld niet alleen je dingen doet maar met 2en dus dat jij kan kiezen welke planeet je pakt en dat die andere dan gedaan wordt voor je scheelt weer replay value. Beetje zoals met wow 1 planeet 1-10 dan 2-3 voor 10-20 en 2-3 voor 20-30 enzovoort. Je kan de planeten best hergebruiken zodat je ook wat meer emipre en republic tegen komt.
Ik kan de meeste non class quests ook wel dromen dus mijn alts schieten door de content heen omdat ik gewoon een efficiente route volg door de quests heen.
ach, in wow volgt iedereen een questguide ofzo omdat je door de verschillende mogenlijkheden soms niet meer weet waar je nu weer heen moet.Shadowhawk00 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:35:
[...]
Wat mensen hier vragen is meer iets in de trand van, je kan naar aldaraan gaan of naar taris om te levelen van 20-30 ( gewoon een random voorbeeld ) en niet je moet eerst aldaraan doen en dan taris.
Het had in de verhaallijn makkelijk zo verwerkt kunnen worden dat je bijvoorbeeld niet alleen je dingen doet maar met 2en dus dat jij kan kiezen welke planeet je pakt en dat die andere dan gedaan wordt voor je scheelt weer replay value. Beetje zoals met wow 1 planeet 1-10 dan 2-3 voor 10-20 en 2-3 voor 20-30 enzovoort. Je kan de planeten best hergebruiken zodat je ook wat meer emipre en republic tegen komt.
Ik kan de meeste non class quests ook wel dromen dus mijn alts schieten door de content heen omdat ik gewoon een efficiente route volg door de quests heen.
In iedergeval de 20 PVP armor is redelijk 'BHish', maar dacht dat je ook bij de 4heroic een armor kreeg, die ook al aardig 'metal' is (lijkt veel op de standaard trooper versie). Qua helm krijg je dacht ik pas op Balmorra je eerste helm die er redelijk uitziet, de rest is allemaal wat simpel.lanerios schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:34:
Quiz, wanneer krijg je als Bounty Hunter nou echt BH achtige armour? Zit nu op 15 en voel me nog steeds lame, met een cloth uitziend hoedje.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 02-02-2012 10:45 ]
Even BT doen, dan krijg je meer BH achtige armor (mooie wit/blauwe gear).lanerios schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:34:
Quiz, wanneer krijg je als Bounty Hunter nou echt BH achtige armour? Zit nu op 15 en voel me nog steeds lame, met een cloth uitziend hoedje.
1:
+52 Endurance
Increases Power by 270 for 20 seconds
2:
+52 Endurance
Increases Critical and Surge Rating by 165 for 20 seconds
3:
+34 Endurance
+24 Power
Increases Defense Rating by 270 for 20 seconds
4:
+34 Endurance
+24 Power
Increases Shield and Absord Rating by 165 for 20 seconds
Dan heb je mooie defense bonus wanneer het even spannend wordt
En een mooie boost in dps (lees in agro houden) als je mobs met aoe een knal wilt verkopen (lees verhoging op de agro lijst).
Dat zijn alleen de mensen die ASAP door de content willen gaan, er zijn er nu dus blijkbaar ook genoeg die het juist wel leuk vinden om een nieuwe regio te zien.RocketKoen schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:41:
[...]
ach, in wow volgt iedereen een questguide ofzo omdat je door de verschillende mogenlijkheden soms niet meer weet waar je nu weer heen moet.
Dus? Je kan complete planeten overslaan als je slim speelt. PVP, Space missions etc. Enige wat je dan doet is ff snel je class quest. Dat heb ik nu met Dromund Kaas gedaan, gaat geweldig.Shadowhawk00 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:14:
[...]
Dat zijn alleen de mensen die ASAP door de content willen gaan, er zijn er nu dus blijkbaar ook genoeg die het juist wel leuk vinden om een nieuwe regio te zien.
1,7 mil actieve swtor accounts
Verwijderd
Een beetje het gevoel van een "Wij van WC-eend"-verhaal.RocketKoen schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:27:
nieuws: EA's Origin in 2011 goed voor 100 miljoen dollar omzet
1,7 mil actieve swtor accounts
Vooral omdat het bericht eigenlijk om Origin gaat en niet SWToR, en EA weet maar al te goed dat Origin absoluut niet een geliefd "product" is dat als een SOA mee komt met datgene wat je koopt...
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.