• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01 16:03
Poekie McPurrr schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:54:
Hmm..alweer tijdje geleden dat er op Red een queue was.

PvP Warzone is wel humor, maar je kan denk ik geen selectie maken? Ik vind dat huttball maar niks >.<
Omdat hutball wel tegen dezelfde factie mag, en andere helaas niet.
ik hoop dat dat wel gaan veranderen.

paar hm gecleared. overal niet echt spannend eigenlijk, op 3 alts 3 planeten gecleared.
beetje lost over wat ik nu nog meer op 50 wil hebben (31 sorc, 25 assi, 28 op)
dus verlopig gewoon 1 voor 1 de rested opmaken.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-11-2025

Hierkomik

Zo dan...

Gisteren wat HM FP's gedaan in de hoop een tier piece te scoren (en met de commendations dan de 4 piece te maken). Maar helaas, 4 FP's gedaan, zero BH pieces. De laatste twee die ik deed (BP en TFE) hadden we dezelfde groep met geen inquisitor, dropt de glove token, electrostaff en chest token, allemaal inquisitor.
Wat dat betreft is ook het systeem van Bioware net als Blizzard gewoon slecht. Dit betekent dat als je in een party bent met een ander persoon van dezelfde class, je kans op een token 1/8 is. En er gaat dus 1/4 van alle spullen verloren omdat niemand er wat aan heeft.
Beetje jammer dus als je 3+ uur besteed en dat soort dingen gebeuren. De hele party had het toen ook wel gezien voor die dag.

Nog iets leukers; ik zat greys te verkopen aan de security key vendor (dichtstbijzijnde vendor als je terugport naar de fleet), krijg ik een mission return, klapt mijn inventory dicht en de key vendor buy list springt naar rechts op mijn scherm en aan de linkerkant kan ik de mission accepten.
Ik klikte op dat moment om wat te verkopen en presto; koop ik een mount van 1,5 miljoen credits in plaats van dat ik een grey verkoop. Ik heb al eerder aangegeven in tickets dat ze wat aan die mission returns moeten doen, het is echt zo zwaar irritant en nu ben ik 1,5 miljoen credits kwijt. Ik heb een ticket aangemaakt, maar natuurlijk nog steeds (meer dan een halve dag later) nog steeds geen antwoord. Ik blijf customer support slecht vinden. Sommigen in dit topic geven aan binnen 1 uur geholpen te zijn. Ik heb 10+ tickets en nog nooit zelfs met een GM gesproken. Allemaal closed zonder enig antwoord. Word er een beetje moedeloos van.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Poekie McPurrr schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:54:
Hmm..alweer tijdje geleden dat er op Red een queue was.

PvP Warzone is wel humor, maar je kan denk ik geen selectie maken? Ik vind dat huttball maar niks >.<
Je kan republic worden... :P
Empire zit vaak in huttball omdat er op de meeste servers veel meer empire zijn...
Ik als Republic op een server met 4:1 verhoudingen zit denk ik maar 20% van de games in huttball

TheS4ndm4n#1919

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 16:17
Nu sinds 2 dagen level 50 maar wat verschil zeg in gear.
Ik moet echt opletten dat ik niet in zo acid sta terwijl er spelers in staan alsof het niks is. Vaak genoeg spelers erin gedaan zonder dat ze ook maar iets van damage kregen.

Daarbij is het verschil in gear zo extra leuk dat het eigenlijk niet leuk is. Waar mijn main aanval meestal zo rond de 800-1k aan damage doet is het tegen een beetje gear speler nu max 200.

Helaas kom je er op level 50 wel goed erachter dat sommige dingen echt nog wel gebalanced moet worden.
Want als ranged class heb je gewoon veel meer voordeel dan als melee. Daarbij is het ook zeer irritant dat mijn knockback iemand maar 10 meter weg duwt terwijl andere classes (agent bijv) je veel verder weg duwt + een root.
itsleon schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:47:
Nu sinds 2 dagen level 50 maar wat verschil zeg in gear.
Ik moet echt opletten dat ik niet in zo acid sta terwijl er spelers in staan alsof het niks is. Vaak genoeg spelers erin gedaan zonder dat ze ook maar iets van damage kregen.

Daarbij is het verschil in gear zo extra leuk dat het eigenlijk niet leuk is. Waar mijn main aanval meestal zo rond de 800-1k aan damage doet is het tegen een beetje gear speler nu max 200.

Helaas kom je er op level 50 wel goed erachter dat sommige dingen echt nog wel gebalanced moet worden.
Want als ranged class heb je gewoon veel meer voordeel dan als melee. Daarbij is het ook zeer irritant dat mijn knockback iemand maar 10 meter weg duwt terwijl andere classes (agent bijv) je veel verder weg duwt + een root.
je knockback die extra ver gaat en root zijn 2 talents. ligt dus aan de spec. wellicht kan jij het ook.
Gear is de reden dat lvl 50 een aparte bracket heeft. Voor je het weet zit je zelf in champion gear en kun je weer goed meekomen. Mensen onder lvl 50 kunnen nog geen champion gear dragen, dus dat was niet eerlijk.

TheS4ndm4n#1919

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Kunnen we met z'n allen stoppen met janken over het feit dat de server maintenance bestaat? Dank je.

Gister een Bounty Hunter gestart. Nu level 13, misschien maar aan m'n quests beginnen? nog geen enkele quest gedaan :) Wel leuk

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-01 14:59
Laatste drie dagen beetje HM gedaan, gisteren de nieuwe zonder eigenlijk de strats te lezen.

Alleen de optional boss met drie adds 1x geprobeerd door tijdgebrek (niet gelukt maar schijnt ook de lastigste boss te zijn in alle HM's).

Vind de instances wel lekker weg spelen (helaas nog steeds geen drops voor me Marauder)....... vind wel dat ze iets aan de loot tabels mogen doen.

Dat gear dropt voor de klasses die op dat moment in de party zitten, en niet gear voor classes die er helemaal niet in zitten. Zeer irritant :-)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-01 12:32
Ik hoop wel dat er snel wat server merges aan gaan komen. Op mijn server heb je rond 8 uur hooguit 20 lvl 50's online.
Zelf ben ik net lvl 41 geworden, maar ik hoor toch erg veel mensen in m'n guild klagen dat ze niks te doen hebben op max level of uren in de que zitten voor een warzone.
Ook heb je hooguit 10 mensen op de imperial fleet rond "spitsuur" wat het maken van een groep voor een flashpoint ook niet makkelijk maakt

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Zat er aan te komen. Dat is ook precies te reden waarom ik op een high-population server wou spelen in het begin. De eerste paar weken waren er veel queues, maar nu zijn de queues weg en is de server nog steeds vol met spelers. Er lopen op prime-time nu ongeveer 300 mensen op de Fleet rond, we hebben nu zelfs een tweede Fleet-instance.

• corset
@Potame

Ik zit zelf op Ludo Kresh, lege server en rond 8 uur rond de 30 man online die 50 zijn. Tussen de 50 en 60 op de fleet en rond de 35 in Kaas City.
Kunnen we onze servers niet mergen? :P (Nee dit is geen anti swtor post, merging ftw)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-01 15:54
Hydian Way, afgelopen week vanaf 18.30 tot ongeveer 01.00 rond de 200 man op imperial fleet, 60-100 op Belsavis/Ilum en gisteravond 160+ in Karagga's Palace en Eternity Vault.

Ben idd ook blij dat ik een high pop server had op release.

Afgelopen week van guild geswitched samen met 3 anderen uit mijn oude guild die ook Operations wilden doen wat in onze oude guild helaas niet ging.

Nieuwe guild had 4/5 KP en 4/5 EV hard mode, gisteren Karagga HM ge-one shot met mij als tank :) was best wel ff trots daarop :p zeker gezien ik dinsdag niet mee mocht omdat ik geen Tionese/Columni gear heb (wel alles 50/51 artifact mods in al mijn gear met moddable belt/bracers, rakata/tionese ears/implants).

Nu de trotse eigenaar van een level 58 armor mod voor mijn chest en "Exar-Kun's Double Bladed Lightsaber" (jammer dat Rakata wapens gebugged zijn) maar goed wel een Hard Mode guild first erbij.

Daarna nog een aantal tries op SOA (hm), maar problemen met mensen die vonden hun lightning globes te moeten laten detonaten op 2 meter van mijn tank .......

Vanavond vervolgt.
Potame schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:11:
Ik hoop wel dat er snel wat server merges aan gaan komen. Op mijn server heb je rond 8 uur hooguit 20 lvl 50's online.
Zelf ben ik net lvl 41 geworden, maar ik hoor toch erg veel mensen in m'n guild klagen dat ze niks te doen hebben op max level of uren in de que zitten voor een warzone.
Ook heb je hooguit 10 mensen op de imperial fleet rond "spitsuur" wat het maken van een groep voor een flashpoint ook niet makkelijk maakt
Replubic op de Fleet was gister 61 totaal op onze server :P Zoeken van mensen voor een FP doen ze nu ook gewoon in de zone waarin de juiste lvls lopen (taris, nar shadaa etc) omdat daar gewoon meer mensen te vinden zijn dan op de Fleet zelf.

1 groot voordeel, nooit last van framerate issues. Imperial kant is Dalaran in de top-LK periode :P

Van het weekend was laatste rondje, helaas geen 50 aangetikt maar plus/min afwegend ben toch gestopt. Mischien in de toekomst nog eens kijken om alsnog het verhaal af te maken, deze keer met de juiste class/spec (Jugger bleef gewoon 1 groot drama).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 30-01-2012 11:41 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11-2025
Ik ben gererolled naar Tomb of Freedon Nadd... Republic fleet gisteren avond: 280+ mensen, queue van een half uur max (wtf? XD) en heerlijke community so far =p Grpupen gaat goed, pvp meer dan 50% gewonnen op m'n level 32je tot nu toe =p

Ben benieuwd hoeveel er op de imperial fleet waren gister... Ik gok 400 ofzo. Is pvp server btw. Reroll was het helemaal waard! World pvp? Jups, illum leeft zowaar en tijdens questwn zat gevechten met imps =p

/happy

Ps: grappig dat de republicans en imps op mijn server dan ook geen flauw idee hebben van de enorme faction imbalance op andere servers =p De forums lezen ze niet en de imps maar vragen waarom ze zoveel huttball hebben (de low levels dan) en de republics wisten het ook niet, behalve de vele republic rerollers van oa Scepter of Ragnos en dergelijke =p

[ Voor 27% gewijzigd door Brutal1ty op 30-01-2012 11:53 ]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 13:31
Lol krijg ik toch een flame over me heen omdat ik zeg dat spelers east/west moeten gebruiken ipv LEFT DOOR RIGHT DOOR.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

MrVegeta schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:52:
Lol krijg ik toch een flame over me heen omdat ik zeg dat spelers east/west moeten gebruiken ipv LEFT DOOR RIGHT DOOR.
en terecht

TheS4ndm4n#1919

Niks mis met beide manieren lijkt me. Heb veel meegemaakt dat Left en Right dingen ook verwarrend maakt als iemand toevallig vanaf de verkeerde kant kijkt. Daar heb je bij East en West geen last van.
MrVegeta schreef op maandag 30 januari 2012 @ 11:52:
Geeft wel verwarring, als je op de map kijkt is het rechts/link, maar vanuit het punt dat je aanvalt is het links/rechts :P

Zeker op die 3x turret map vind ik dat leuk,
WEST WEST!!
<iedereen rent naar rechts>
OTHER WEST!!
<turret kwijt :P>

Bij hutball is hij volgens mij de map weer een kwart gedraaid tov je radar.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 30-01-2012 12:14 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• corset
Ik gebruik ook east & west. Gewoon omdat map locaties voor mij altijd met NOZW worden aangeduid en niet met links/rechts

• MrVegeta
Als je west/east niet kan onderscheiden hoor je niet te gamen :p En blijkbaar mocht ik geen commentaar hadden want ik stond niet bovenaan in de damage lijst. Tja, als je daar op gaat oordelen heb je sowieso al geen idee waar WZ's over gaan.

[ Voor 57% gewijzigd door MrVegeta op 30-01-2012 12:14 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• corset
inderdaad Vegeta. en rocketkoen, leg je statement uit. Waarom is het terecht dat iemand geflamed wordt? ben wel nieuwsgierig

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

MrVegeta schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:14:
Als je west/east niet kan onderscheiden hoor je niet te gamen :p En blijkbaar mocht ik geen commentaar hadden want ik stond niet bovenaan in de damage lijst. Tja, als je daar op gaat oordelen heb je sowieso al geen idee waar WZ's over gaan.
Of juist wel, zodat je het kan leren van superieure onlinemensen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-01 23:31
lanerios schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:15:
inderdaad Vegeta. en rocketkoen, leg je statement uit. Waarom is het terecht dat iemand geflamed wordt? ben wel nieuwsgierig
Zullen we dat niet doen?
Sommigen vinden link/rechts handig, anderen east/west. Verzin iets dat voor je guild werkt en klaar is Kees.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

MrVegeta schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:14:
Als niemand er bij zegt of dit map of radar based is, houd het snel op :P Meestal vooraf geef ik aan dat we links/rechts gebruiken zoals we nu naar de turrets kijken, zodat je nooit verwarring hebt.

• Brutal1ty
Left en right is op de kaart, duhh... Als je het over gezichtspunten gaat hebben word het verwarrend ja =p

Nog nooit gehad dat iemand het niet snapte, zou ook lachen als het zou gebeuren xD Bovendien is voor de republic left en right altijd gelijk met gezichtsveld...
Bij imps niet, staat kaart andersom, aldus m'n vader.

• MrVegeta
Je begrijpt dat Rocketkoen aan het trollen is?

ken kan alle 2. dat je mensen gaat zeggen dat ze 1 van de 2 moeten gebruiken is onzin.en levert je terecht flames op.

Zelf ben ik voorstander van links/rechts. zou geen probleem moeten zijn aangezien je als het goed is met je neus naar de vijand staat. Ik wil niet eerst op mn map moeten kijken.
Voor wie wel liever op hun map kijken, is east/west weer handiger.

TheS4ndm4n#1919

• corset
RocketKoen schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:32:
[...]

ken kan alle 2. dat je mensen gaat zeggen dat ze 1 van de 2 moeten gebruiken is onzin.en levert je terecht flames op.

Zelf ben ik voorstander van links/rechts. zou geen probleem moeten zijn aangezien je als het goed is met je neus naar de vijand staat. Ik wil niet eerst op mn map moeten kijken.
Voor wie wel liever op hun map kijken, is east/west weer handiger.
Erm, als je op je map moet kijken om te weten wat east en west is, dan doe je het toch echt verkeerd. Je weet altijd waar de tegenstander is, en waar je heen moet. Vanaf daar gewoon denken.
En sorry hoor, maar mensen gelijk flamen? Dat is precies waar de WoW/Rift community onderuit gaat. Totaal niet meer sociaal zijn. (Van allebei de kanten, je kan niet eisen dat iemand east/west gebruikt, maar je kan ook mensen niet gelijk gaan flamen)

lanerios schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:38:
[...]

Erm, als je op je map moet kijken om te weten wat east en west is, dan doe je het toch echt verkeerd. Je weet altijd waar de tegenstander is, en waar je heen moet. Vanaf daar gewoon denken.
En sorry hoor, maar mensen gelijk flamen? Dat is precies waar de WoW/Rift community onderuit gaat. Totaal niet meer sociaal zijn. (Van allebei de kanten, je kan niet eisen dat iemand east/west gebruikt, maar je kan ook mensen niet gelijk gaan flamen)
natuurlijk moet ik op de map kijken wat east en west is...
voorbeeldje uit het echte leven: Als je iemand de weg wijst, dan zeg je toch 2e straat links en dan de 1e straat rechts, niet 2e straat zuid en dan de 1e straat west.
En je tomtom zegt ook niet "ga zuid over 200 meter" maar "sla linksaf over 200 meter"

TheS4ndm4n#1919

• MrVegeta
He? maar je weet toch dat east links is en west rechts op de radar? Het enige verschil is dat dit zo blijft en links rechts kan voor iemand weer anders zijn.
People should learn to use east/west instead of left right so there's no confusion to what door needs to be defended
En toen kwam de flame :p

[ Voor 34% gewijzigd door MrVegeta op 30-01-2012 12:51 ]

MrVegeta schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:48:
He? maar je weet toch dat east links is en west rechts op de radar? Het enige verschil is dat dit zo blijft en links rechts kan voor iemand weer anders zijn.
Dan ga je er vanuit dat je een radar hebt.
In civil war heb je die niet.
plus dat je alsnog east/west moet vertalen in een kant om op te lopen. en dan moet je weer eerst bepalen welke kant je poppetje op kijkt. heel gedoe. ondertussen is die countdown alweer 3s verder

[ Voor 22% gewijzigd door RocketKoen op 30-01-2012 12:51 ]

TheS4ndm4n#1919

• MrVegeta
Hé? Je hebt altijd een radar rechts onder zitten :/

MrVegeta schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:51:
Hé? Je hebt altijd een radar rechts onder zitten :/
gebruikt iemand dat ding?
ik bedoel je minimap geval die je krijgt in huttball en voidstar, rechtsboven.

TheS4ndm4n#1919

• corset
Ik wel Rocket, en ook rechtsboven kan je makkelijk zien wat east en west is. Dus daty gaat ook niet op

lanerios schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:02:
Ik wel Rocket, en ook rechtsboven kan je makkelijk zien wat east en west is. Dus daty gaat ook niet op
maar ik niet :+
dus als jij mij dan in een warzone gaat zeggen dat ik het moet doen zoals jij, want wat ik doe is fout... ja dan heb je ruzie :P

TheS4ndm4n#1919

• corset
Daar heb ik het niet over koen :P Zeggen dat het moet is fout, zeggen dat ze daarop het recht hebben om te flamen = fout :)

dat is mijn punt

• Sneezzer
lanerios schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:07:
Daar heb ik het niet over koen :P Zeggen dat het moet is fout, zeggen dat ze daarop het recht hebben om te flamen = fout :)

dat is mijn punt
Gefeliciteerd, je hebt weer een oeverloze discussie uitgelokt....

Beide personen hebben een mening, en dat mag. Zoals ik al zei, zoek uit wat in je guild werkt en klaar is Kees.
Volgens mij waren Vegeta en Rocketkoen na de eerste post al klaar, dus het was geheel niet nodig om nog een reactie uit te lokken om er vervolgens met popcorn bij te gaan zitten en te blijven uitlokken.

*niet alles hoeft volledig te worden uitgekauwd als het om een eigen mening gaat (en ja dat Vegeta geflamed wordt is wel kinderachtig, maar je kunt ook niet eisen dat iedereen speelt zoals je dat graag zelf wilt).

• corset
En weer 1 persoon die het gelijk persoonlijk neemt. dat was mijn laatste post, maar jij vind het weer nodig om een reactie uit te lokken, pot, ketel etc?

on topic:

Mijn guild heeft east/west als standaard, maar gebruikt ook... Mountain and hill voor de cannon warzone. Volgens mij hebben ze allebei mountains eromheen :S Snapt iemand die logica?

• MrVegeta
Kan je beter grass/snow doen.

• corset
Dacht ik dus ook. Maar het is echt een vage aanduiding. De middelste heet "Powerup cannon" omdat daaronder powerups liggen. Nu nog iemand tegenkomen die ze ook echt gebruikt.

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

lanerios schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:13:
Dacht ik dus ook. Maar het is echt een vage aanduiding. De middelste heet "Powerup cannon" omdat daaronder powerups liggen. Nu nog iemand tegenkomen die ze ook echt gebruikt.
ik:P

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
lanerios schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:13:
Die powerups liggen niet alleen onder de middelste hoor ;-) Ik ga altijd voor de rooie, +15% damage blijft win. zeker met Shadowstrikes die dan voor 3.6k critten.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Van het weekend ook maar even het spel aangeschaft. Het plan is mijn Imperial Agent casual naar 50 te levelen. Daar aangekomen wellicht nog een Jedi naar 50 en dan eens kijken wat ik doe. Als endgame in dit spel een beetje te puggen is dan houdt ik mijn account. Het questen bevalt me tot nu toe erg goed, BIOware weet het tot nu toe leuk en afwisselend te houden en het ziet er goed uit. Vooral alle voice acting is geweldig, je ziet er in iedergeval aan af dat het een nieuw spel is.

In guildverband raiden doe ik al in WoW en ik ga me niet voor nog meer avonden 'vastleggen'. Tevens heeft een groot deel van de guild zich vastgelegd voor 1 jaar en dus MoP, tenzij het merendeel van de guild over stapt op SWTOR doe ik mee. Het is toch een sociaal gebeuren, met mensen waarvan ik sommigen al 7 jaar ken.

Misschien mis ik iets, maar wat ik erg mis bij het healen is goede timers. De Tactical Advantage buff staat tussen andere buffs bij je character unitframe, terwijl je ergens in je normale zichtveld een duidelijk timer en stack counter wil hebben zodat je niet steeds naar de unitframes hoeft te kijken. Zelfde met de cooldown op abilities. Ik speel alleen met keyboard shortcuts en kijk dus liefst niet naar de knoppenbalk. Maar nu moet ik dat wel doen omdat ik de cooldowns anders niet kan zien.

Zijn/komer er mods voor SWTOR uit? Zo niet dan zie ik mezelf geen endgame spelen, dan ga ik me zeker ergeren aan de UI.

• corset
Ja er komen mods, en die timers zijn geen enkel probleem. Met mijn Scoundrel (Republic IA) healer is het nu gewoon 2e natuur geworden. Naga buttons om te healen, main bar om buffs etc te doen, en gewoon onthouden wanneer ongeveer je je eigen upper hand/pugnacity kwijtraakt.

Hoezo komen er mods? Ik heb nog nergens iets gelezen over het toelaten ervan.
Wel komt er de mogelijkheid om te bestaande UI te customisen in de zin van alles kunnen verslepen.

• corset
Metal, er is al sinds de beta gemeld dat ze druk bezig zijn om in een latere patch addons toe te voegen.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-01 15:54
lanerios schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:50:
Metal, er is al sinds de beta gemeld dat ze druk bezig zijn om in een latere patch addons toe te voegen.
Source or bust, werd eerder juist geroepen dat ze zich nog aan het beraden waren maar dat er hoogstwaarschijnlijk geen externe api/mods zouden komen.

• corset
Ashrah schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:54:
[...]

Source or bust, werd eerder juist geroepen dat ze zich nog aan het beraden waren maar dat er hoogstwaarschijnlijk geen externe api/mods zouden komen.
Zit op mn werk, dus helaas geen source op het moment. Maar was iets van een beta dev post "It is in the works, and if not, it will be on our wall of crazy" oid

• MrVegeta
Er is ansich een verschil tussen mods van users en mods van het development team he.

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
wat ze dus precies gezegd hebben is, Citaat:

“What we’ve said is, regarding the question ‘Will there be addons at launch’ is “no, not at launch”.
This statement indicates nothing more than that there will not be addons at launch. Nothing more, nothing less.”

source: http://torwars.com/2011/0...ddons-in-swtor-at-launch/

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat ik vooral vervelend vind aan de UI op dit moment is dat je geen keybinds kan toewijzen op knoppen die NIET zichtbaar zijn op de UI maar wel op je bv verscholen linker en rechterbalk staan. Nu moet je dus die balken allemaal zichtbaar maken voordat je er een key-bind op kan gooien.

• corset
Klopt inderdaad shady. Vind ik ook wel irritant. Mijn naga is geweldig, maar alleen als je de bars aan laat staan

bitshady schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:44:
Wat ik vooral vervelend vind aan de UI op dit moment is dat je geen keybinds kan toewijzen op knoppen die NIET zichtbaar zijn op de UI maar wel op je bv verscholen linker en rechterbalk staan. Nu moet je dus die balken allemaal zichtbaar maken voordat je er een key-bind op kan gooien.
ik vind het irritanter dat je ze niet kan verplaatsen.
ik heb veel liever 4 balken onder in mn scherm dan 1 links 2 onder en 1 rechts...

TheS4ndm4n#1919

• MrVegeta
Met een beetje mazzel kan dat binnenkort dus :)

• corset
MrVegeta schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:46:
Met een beetje mazzel kan dat binnenkort dus :)
dat kan toch al binnenkort. Niet deze patch, maar 1.2 gaat UI customisation bevatten als we de devs mogen geloven (source = dev posts + coming up in swtor blogpost)
Kan er niet op wachten.

Vraag is alleen of de zij-balken ook veranderen naar horizontale balken, of dat ze gewoon verticale balken blijven.
Was dat niet enkel scaling en movement? (zoals ook bv GW heeft).

Vond het eigelijk al best dat de G19 by default niet geblokkeerd is, daar kan je al behoorlijk wat mee omzeilen :P En wat dingen hier en daar wat *ahum* automatiseren :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 30-01-2012 17:05 ]

Verwijderd

Ik wacht wel even af. Ik blijf het sowieso zoals gezegd heel casual spelen. Maar healen is nu een P.I.T.A.!

Wat de frames betreft kan je natuurlijk je operation frames standaard maken. Alleen dan heb je dus geen frames voor de companions en die wil je nu juist wel hebben :/

Verder is het gewoon irritant om een target te moeten selecteren en dan een keybind t emoeten gebruiken om te healen. Het is te zot voor woorden dat je een speciale muis moet kopen om in 1 klik te kunnen healen. (Ik kan natuurlijk macros gebruiken op mijn G700, maar durf het niet aan voor ik weet wat het beleid van Bioware is)

En please geef me wat meer ruimte om uit te zoomen en als je dan de balken niet onzichtbaar kan maken, dan inderdaad graag een stuk kleiner. Ik wil de wereld zien, niet mijn knoppen balk (daarom ook een timer moddaar waar ik kijk ipv de balken onderin)

Maar had ik het al over de geweldige verhaallijn gehad? Alleen daarom al zou ik het iedereen aanraden. Je haalt al meer uren speel plezier uit het levelen naar 50 als uit menig ander offline spell voor dezelfde prijs. (De meeste shooters speel ik in een weekendje uit, ik heb nu in een weekend 1 class van 1 naar bijna 17 geleveld.) En dat kan je minimaal twee keer doen met een compleet ander standpunt!

Hoe moeilijk zijn de Operations eigenlijk? Ik zie hier veel (ex?) wow spelers, is het niveau LFR, Normals of heroics?

(Edit: en ja ik loop op level 17 al de healert te spelen in alweer de volgende MMO, ik zie zelf ook een patroon)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2012 17:06 ]

• Sneezzer
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:06:

En please geef me wat meer ruimte om uit te zoomen en als je dan de balken niet onzichtbaar kan maken, dan inderdaad graag een stuk kleiner. Ik wil de wereld zien, niet mijn knoppen balk (daarom ook een timer moddaar waar ik kijk ipv de balken onderin)
(Edit: en ja ik loop op level 17 al de healert te spelen in alweer de volgende MMO, ik zie zelf ook een patroon)
Uhmmm je kunt bijna oneindig uitzoomen hoor.
Ergens in je settings.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Naar welke veranderingen van de patch van morgen kijken jullie het meest uit? De fixes voor ability delay of een verandering/bugfix van je class?

http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=2170811

Ik persoonlijk naar de veranderingen voor ability delay. Ik hoop dat combat een stuk vlotter gaat aanvoelen als ik m'n melee character speel. Heeft iemand de patch op de PTR gespeeld?

Patchnotes + update: http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=2170811
Blaim schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:56:
Naar welke veranderingen van de patch van morgen kijken jullie het meest uit? De fixes voor ability delay of een verandering/bugfix van je class?

http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=2170811

Ik persoonlijk naar de veranderingen voor ability delay. Ik hoop dat combat een stuk vlotter gaat aanvoelen als ik m'n melee character speel. Heeft iemand de patch op de PTR gespeeld?

Patchnotes + update: http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=2170811
Ik heb sinds afgelopen week al geen last meer van ability delays.

TheS4ndm4n#1919

• Brutal1ty
RocketKoen schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:58:
[...]

Sommige classes hebben het nog heel erg... Al is het maar door extreem lompe animatie... Trooper is het aller ergste op dit moment
.
Brutal1ty schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:29:
[...]

Sommige classes hebben het nog heel erg... Al is het maar door extreem lompe animatie... Trooper is het aller ergste op dit moment
.
Ik speel op het moment een gunslinger en guardian. no problems.

TheS4ndm4n#1919

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 07:31

Poekie McPurrr

Mreoww~

Hoe zit het nu eigenlijk met die buffs, in omschrijving staat "If the target is a party member, all other party members are also affected." maar ik krijg regelmatig een buff als ik niet in pt zit. Is het gewoon dat als je een buff toepast op jezelf (bv mark of power) dat die dan ook bij spelers om je heen (dus niet in pt) toegepast word?

Le Meow

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:59:
Hoe zit het nu eigenlijk met die buffs, in omschrijving staat "If the target is a party member, all other party members are also affected." maar ik krijg regelmatig een buff als ik niet in pt zit. Is het gewoon dat als je een buff toepast op jezelf (bv mark of power) dat die dan ook bij spelers om je heen (dus niet in pt) toegepast word?
Dat is gewoon iemand die aardig tegen je is ;)

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Hoe geef je dan iemand die niet in je pt zit een buff?

Le Meow

Verwijderd

Gewoon, selecteren en buff er op gooien.
Brutal1ty schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:29:
.
Skill by design, zeker die 'death from above' ability (zo heet de BH versie) heeft eerste 1,5 sec enkel cast, dat komt denk ik omdat die gelijk is met BH versie, die eerst de lucht in schiet en rockets afschiet.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ah ok haha, nooit gedaan omdat er zo leuk bijstaat "If the target is a party member, all other party members are also affected." Totaal niet aan gedacht dat je ook gewoon buffs kan uitdelen 8)7

Le Meow

Poekie McPurrr schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:19:
Ah ok haha, nooit gedaan omdat er zo leuk bijstaat "If the target is a party member, all other party members are also affected." Totaal niet aan gedacht dat je ook gewoon buffs kan uitdelen 8)7
best leuk systeem inderdaad.
Meeste games hebben single target buffs, of party buffs.
Single target is irritant omdat je steeds iedereen af moet gaan, en partybuff irritant omdat je alleen buffs kan uitdelen als je bij iemand in party zit.

TheS4ndm4n#1919

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Was dat ook gewend vandaar. En leuk systeem inderdaad, scheelt je een hoop knopjes zo :)

Le Meow

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
RocketKoen schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:58:
[...]

Heb alleen nog steeds last van launcher delay. Duurt "uren" voordat de launcher verschijnt na de dubbelklik en heel soms komt 'ie niet eens te voorschijn.. :(

En daarnaast duurt het, na het invullen van mijn password en sec. key ook nog eens lang voordat het knopje play oplicht...

Heel naar als swtor vastloopt en je snel weer in wilt loggen..

[ Voor 21% gewijzigd door Fly-guy op 30-01-2012 19:56 ]

Fly-guy schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:55:
[...]

Heb alleen nog steeds last van launcher delay. Duurt "uren" voordat de launcher verschijnt na de dubbelklik en heel soms komt 'ie niet eens te voorschijn.. :(

En daarnaast duurt het, na het invullen van mijn password en sec. key ook nog eens lang voordat het knopje play oplicht...

Heel naar als swtor vastloopt en je snel weer in wilt loggen..
is je computer niet toevallig rijp voor het museum? :P

TheS4ndm4n#1919

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-01 19:02
Zo heb het ook maar eens aangeschaft zag er al veel lovende reacties over.
Ik zag hem vandaag voor 27 euro(aanbieding + een paar euro korting) dus kon hem niet laten liggen:P

nu maar wachten tot de download klaar is nog 11 GB te gaan:(
pruimman schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:08:
Ik zag hem vandaag voor 27 euro(aanbieding + een paar euro korting) dus kon hem niet laten liggen:P

vergeet niet dat je een timecard nodig hebt, of een creditcard

TheS4ndm4n#1919

• Ruudox
RocketKoen schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:09:
[...]
vergeet niet dat je een timecard nodig hebt, of een creditcard
Ja :) had er 30 dagen bij zitten en ik heb mijn paypal gelinkt.

• MrVegeta
RocketKoen schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:30:
[...]

Ik speel op het moment een gunslinger en guardian. no problems.
Ik heb nu af en toe dat ik een abiltiy doe (aim shot) en dan nogal hard op bust shot zit te rammen (terwijl aim shot nog loopt) dat aim shot niet word gebruikt :/ zal het binnenkort even frapsen.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

doemme.. wat is die Assasin Into the Pit een bitch van een quest zeg... :(

Le Meow

MrVegeta schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:23:
[...]

Ik heb nu af en toe dat ik een abiltiy doe (aim shot) en dan nogal hard op bust shot zit te rammen (terwijl aim shot nog loopt) dat aim shot niet word gebruikt :/ zal het binnenkort even frapsen.
Ja, je moet je channels ook niet interupten....

TheS4ndm4n#1919

RocketKoen schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:26:
[...]

Ja, je moet je channels ook niet interupten....
Heeft niks met interupten van channels te maken. Het is gewoon een bug die ervoor zorgt dat ook al is de cast klaar, als je meteen daarna een instant doet, één van de twee aanvallen gewoon niks doet. Je krijgt de GCD, je krijgt de animatie, maar geen damage en ook geen cooldown op de ability.

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-01 13:20

-ko-

Leidend Voorwerp

pruimman schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:08:

Waar heb je hem voor dat geld gekocht, als ik vragen mag? :)

Wa Doede Nou

• Ruudox
-ko- schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:56:
[...]

Waar heb je hem voor dat geld gekocht, als ik vragen mag? :)
bij g2play.net

Was een tijdelijke aanbieding van 2 uur, nu is die weer 44 euro.

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
RocketKoen schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:05:
[...]

is je computer niet toevallig rijp voor het museum? :P
Haha, nee, ook al is het de snelste niet meer, SWTOR zelf draait 'ie prima, het is alleen de launcher die zo traag is. Ben je binnen, gaat het prima..

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Zou fijn zijn als ze die pvp warzone selectable zouden maken.. heb zo'n hekel aan huttball hahaha :P

Le Meow

• MrVegeta
Zou fijn zijn als wij (Republic) wat healers kregen in de warzones. Vaak zie ik matches met 2 Empire healers van +150.000 en wij +30.000 :')

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

hehe, die warzones zouden wel crossserver mogen ja. En dan ingedeeld in levels. Per 10 levels ofzo.

Le Meow

• corset
Metalkai schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:41:
[...]

Heeft niks met interupten van channels te maken. Het is gewoon een bug die ervoor zorgt dat ook al is de cast klaar, als je meteen daarna een instant doet, één van de twee aanvallen gewoon niks doet. Je krijgt de GCD, je krijgt de animatie, maar geen damage en ook geen cooldown op de ability.
Daar kan je omheen werken door inderdaad, niet te interrupten. Ik zag dat bij m'n eerste character, en heb toen gelijk geleerd om niet mindless buttons te gaan spammen. (Sniper, dus ja ik gebruikte veel cast stuff)

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-10-2025
Metalkai schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:41:
[...]

Je onderbreekt je eigen spell/ability casting of channeling door ondertussen op andere aanvallen te raggen. Heb ik ook moeten leren, in WoW was dit namelijk geen punt. Hier wel. Je wacht dus je volledige cast-time of animatie af, en dán ga je pas over naar de volgende ability. Alleen bij instants kun je onmiddelijk al op de volgende knop drukken. Alles wat 0.5sec < nodig heeft om volledig uitgevoerd te worden, wordt anders gestopt.

Ik hoop dat ze hier simpelweg een "toggle on/off" optie voor implementeren in de interface. Het is niet dat ik het heel naar vindt, maar dat zou toch met iets simpels als een vinkje voor een optie als "Interrupt spellcasting on button press" uitgezet kunnen worden.
Seroth schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:10:
[...]

Je onderbreekt je eigen spell/ability casting of channeling door ondertussen op andere aanvallen te raggen. Heb ik ook moeten leren, in WoW was dit namelijk geen punt. Hier wel. Je wacht dus je volledige cast-time of animatie af, en dán ga je pas over naar de volgende ability. Alleen bij instants kun je onmiddelijk al op de volgende knop drukken. Alles wat 0.5sec < nodig heeft om volledig uitgevoerd te worden, wordt anders gestopt.

Ik hoop dat ze hier simpelweg een "toggle on/off" optie voor implementeren in de interface. Het is niet dat ik het heel naar vindt, maar dat zou toch met iets simpels als een vinkje voor een optie als "Interrupt spellcasting on button press" uitgezet kunnen worden.
normaal zou zo'n optie "ability queue" ofzo heten.
Volgens mij zit dat er al in. Je kan in je opties er een tijd voor instellen tenminste.
default staat op 0,5s.

TheS4ndm4n#1919

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Poekie McPurrr schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:12:
hehe, die warzones zouden wel crossserver mogen ja. En dan ingedeeld in levels. Per 10 levels ofzo.
Dit is echt de dooddoener van realms.

In Wow heeft dit er ook voor gezorgd dat mensen van gerespecteerd naar random retard veranderde. Nee als er iets slecht is voor een community op realms, dan is het wel Cross-realm introduceren.

Het beste is gewoon als Republic wat meer healers zou rollen ;-) (zodra legacy actief wordt ga ik republic healer rollen). Voor de rest hebben we op "The Shadow Runner" voldoende spelers voor snelle queue's.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Dakreal schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 09:44:
[...]

Dit is echt de dooddoener van realms.

In Wow heeft dit er ook voor gezorgd dat mensen van gerespecteerd naar random retard veranderde. Nee als er iets slecht is voor een community op realms, dan is het wel Cross-realm introduceren.

Het beste is gewoon als Republic wat meer healers zou rollen ;-) (zodra legacy actief wordt ga ik republic healer rollen). Voor de rest hebben we op "The Shadow Runner" voldoende spelers voor snelle queue's.
Dat is wel het mooie van het huidige systeem ja. Ondertussen ken ik de goede PvP'ers op mijn server gewoon bij naam. Ik neem aan dat hetzelfde geldt voor flashpoints en raids.
Een van de irritantste dingen aan het WoW systeem was dat je steeds in een groep komt met schreeuwerige pubers die leaven als ze 1x dood zijn gegaan.
Spelers die zich zo gedragen in TOR zijn degene die nu klagen op de fora dat niemand ze ooit invite voor een party, of dat healers hen negeren in warzones :P

TheS4ndm4n#1919

RocketKoen schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 08:13:
normaal zou zo'n optie "ability queue" ofzo heten.
Volgens mij zit dat er al in. Je kan in je opties er een tijd voor instellen tenminste.
default staat op 0,5s.
Queue gaat niet op voor instant cast abilities bij een channel. Retaliation (of hoe die spell van jugger heet) kan je op elk moment dwars door je channel gooien, voor de delay-fix moest je nog 0,3-0,5 sec wachten na Ravage voordat je deze skill kon doen omdat de laatste hit soms pas nadat de channel afgelopen was je target raakte. Zelfde ook bij Trooper met die Mortar ability.

Casting skills (ambush etc) kan je niet interupten (behalve met off-GCD instants), daar heb je je queue voor dat je je volgende skill al kan klaar zetten om uit te voeren.

• corset
Mensen mensen, stop met verwachten dat Bioware het spel makkelijker voor je gaat maken. Als je channeled, wacht je af. WoW had hetzelfde, tijdens channel andere spel klikken = interrupted channel.
Dit spel is een stuk meer gebouwd om de goede combinaties, niet om zo snel mogelijk te spammen.

Ik deed het in het begin ook als sniper, gewoon veel spells achter elkaar willen doen. Nu ik wat bedachtzamer en wat meer gefocused speel gaat het echt een stuk beter.

En nee, dit is niet bedoelt als flame.

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-01 14:20
Sterker nog, ik vind het als healer wel lekker dat je channels makkelijk kunt interrupten met instants. Als Scoundrel is het echt handig bijvoorbeeld wanneer je de channeled heal cast tot je een upper hand proc krijgt en dan meteen een dikke instant heal er achteraan.

Tja je moet wel een beetje opletten dat je een cast afmaakt, maar dat is wat mij betreft wel prima.
lanerios schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:50:
Mensen mensen, stop met verwachten dat Bioware het spel makkelijker voor je gaat maken. Als je channeled, wacht je af. WoW had hetzelfde, tijdens channel andere spel klikken = interrupted channel.
Dit spel is een stuk meer gebouwd om de goede combinaties, niet om zo snel mogelijk te spammen.

Ik deed het in het begin ook als sniper, gewoon veel spells achter elkaar willen doen. Nu ik wat bedachtzamer en wat meer gefocused speel gaat het echt een stuk beter.

En nee, dit is niet bedoelt als flame.
Rustig, het was alleen op toelichting van die ability queue :P

Over paar maanden zullen ze best wel dingen hebben gefixed/nieuwe features hebben toegevoegt, kijk ik tegen die tijd wel weer :P

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 15:08

Damian

Insane Obtrusion

http://www.g2play.net/sto...-EA-Download-Manager.html

als ik die aanschaf, moet ik dan nog steeds losse gametime kopen?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Sneezzer
Nee, je kunt je spel ook met een creditcard activeren.

• corset
SinergyX schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:54:
[...]

Rustig, het was alleen op toelichting van die ability queue :P

Over paar maanden zullen ze best wel dingen hebben gefixed/nieuwe features hebben toegevoegt, kijk ik tegen die tijd wel weer :P
Zo bedoelde ik het ook niet :p was meer algemeen bedoelt haha. Mensen gaan in dit spel met ideeën dat het snel is. Je moet de combat ala Warhammer juist tactisch aanpakken, vooral omdat je resources best wel snel leeg gaan als je het verkeerd doet.

• Sneezzer
Ability delay en de queue zijn 2 verschillende dingen.
Het eerste is/was een probleem welke nu grotendeels opgelost is.
Met mijn BH heb ik het nog wel dat Death from above niet direct na de cast (en animatie van exploties) begint te tikken, het is al wel een stuk beter maar nog niet 100%, dit heeft niets met interupten van je eigen cast te maken. De ability loopt nog niet goed synchroon met wat je ziet.

• corset
Dat is waar ja. Maar dat is ook de enige ability waar ik dat mee heb (Scoundrel, Sniper, Sorcerer en BH healer). lijkt dus meer een ability bug :(

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:10
Damian schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:59:
http://www.g2play.net/sto...-EA-Download-Manager.html

als ik die aanschaf, moet ik dan nog steeds losse gametime kopen?
Ik heb daar het spel ook vandaan getrokken afgelopen zaterdag.
Let wel op, dat de code helemaal niet werkt in Origin, de code moet geactiveerd worden op de website van het spel. (swtor.com) daar kun je het spel activeren en subscriben met Creditcard, PayPal of een gametime code.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Pagina: 1 ... 54 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.