lanerios schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:45:
Moet wel zeggen dat Nar Shadaa wel cool was. Alleen veel veel en veels te kort. Zelfde met Taris
Als republic zijnde neem ik aan? Als Empire kant kan daar aardig wat rondhangen, zeker als je Taris bonus nog meeneemt ben je daar aardig tijdje (wat weer scheelt, aangezien Aldaraan begint met zeer weinig quests).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
SinergyX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:49:
[...]

Als republic zijnde neem ik aan? Als Empire kant kan daar aardig wat rondhangen, zeker als je Taris bonus nog meeneemt ben je daar aardig tijdje (wat weer scheelt, aangezien Aldaraan begint met zeer weinig quests).
Ik hoop het, want als republic was taris echt veels te kort. Qua verhaal Rhakghoul etc zo'n gave planeet. Maar binnenkort is mijn Inquis ook dat level <3 kan nu al niet wachten

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-10-2025

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Ik heb al een dag of 3 last van (ik denk) lag. of lagspikes. Ik ben nu op balmorra, en zodra er ook maar één mob in beeld komt is het HOPELOOS.... Alles staat al op low en uit maar toch..Nou heb ik geen pc met NASA spec's maar echt traag is ie nou ook weer niet. en op ander planeten heb ik er geen last van gehad.
Ik vind dat jammer,spijtig en ronduit irritant.

We will be right back with Manny_Moare !

Verwijderd

Ik vond op Republic kant het een beetje een domper om op Nar Shaddaa te belanden met Coruscant nog vers in het geheugen. Quests zijn gelukkig wel goed :)
Who Am I? schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:46:
Alderaan voelt heel surrealistisch aan. Omdat je weet dat die pachtplaneet kapotgeknalt gaat worden in Episode-IV
Spoilers! :+
lanerios schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:52:
Ik hoop het, want als republic was taris echt veels te kort. Qua verhaal Rhakghoul etc zo'n gave planeet. Maar binnenkort is mijn Inquis ook dat level <3 kan nu al niet wachten
Qua verhaal is de Empire kant niet veel anders, enkel met wat extra 'anti republic' zaken :P Verhaal an sich zit redelijk in elkaar, zeker het einde heeft een best goed element icm met je companions.

Maarja, geen enkele planeet blijft de moeite waard om er een 2de keer doorheen te gaan, zeker de opstart van Aldaraan is zooooo langzaam dat ik nu probeer dat hele stuk te vermijden en in 1x hele class-chain ga doen en meteen doorga. Zelfde met Quesh en Hoth, Hoth was puur class-quests en weer weg. Tatooine eindigt altijd in die eindeloze woestijn qua class-quest, je loopt meer dan je exp binnen haalt.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 27-01-2012 12:17 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-01 23:31
SinergyX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:16:
[...]

Qua verhaal is de Empire kant niet veel anders, enkel met wat extra 'anti republic' zaken :P Verhaal an sich zit redelijk in elkaar, zeker het einde heeft een best goed element icm met je companions.

Maarja, geen enkele planeet blijft de moeite waard om er een 2de keer doorheen te gaan, zeker de opstart van Aldaraan is zooooo langzaam dat ik nu probeer dat hele stuk te vermijden en in 1x hele class-chain ga doen en meteen doorga. Zelfde met Quesh en Hoth, Hoth was puur class-quests en weer weg. Tatooine eindigt altijd in die eindeloze woestijn qua class-quest, je loopt meer dan je exp binnen haalt.
Zo zie je maar, smaken verschillen.
Persoonlijk vond ik Alderaan mooi groot én had ik het idee dat het verhaal er toe deed.
Het ene huis en het andere tegen elkaar uitspelen ;-)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Verhaal van Aldaraan an sich is nog best leuk, maar de opstap naar einde wat meerdere quests gelijktijdig hebben is vrij traag. Veel lopen, weinig meppen, nog meer lopen en dan nog een enkele bonus hier en daar. De Bonus was wel lekker door te spelen.

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Ik ben van plan om dit spel aan te schaffen, nu heb ik wel 2 vraagjes.
1. Ik lees dat er veel spraak in de game zitten ingesproken door stem acteurs. Nou zijn ze ook ondertiteld? Want ik ben doof en versta dat anders niet.

2. Hoeveel rassen kun je maken met 1 account? Zeg maar zoals wow er meerde mogelijk maakt..heeft dit het ook?

Nou ben benieuwd. :-)
Solstice schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:23:
1. Ik lees dat er veel spraak in de game zitten ingesproken door stem acteurs. Nou zijn ze ook ondertiteld? Want ik ben doof en versta dat anders niet.

2. Hoeveel rassen kun je maken met 1 account? Zeg maar zoals wow er meerde mogelijk maakt..heeft dit het ook?

Er is inderdaad de optie om overal ondertitels onder te zetten, moet je alleen wel even aanzetten, want het staat standaard uit.
Je kan per server 8 characters maken, en deze kunnen Republic en Empire zijn. Je zit dus niet vast aan één factie per server. Ik geloof dat het maximale aantal characters per account 40 is.

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-10-2025

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

1 je kunt de ondertiteling in het menu aanzetten.

2 ik geloof een stuk of 8 chars

We will be right back with Manny_Moare !

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-01 21:04

1. Alle interactie met NPC's is ondertiteld. Ik weet niet 100% zeker of je dit eerst aan moet zetten in je profiel, maar ik dacht dat het standaard aan stond (niet alle NPC's spreken engels natuurlijk; die zou dan niemand kunnen begrijpen)

2. Je kan inderdaad meerdere characters aanmaken op 1 account. Het is ook mogelijk om Empire en Republic characters op één server en één account aan te maken, geen probleem. Ik weet niet precies hoeveel characters je maximaal aan mag maken, ik dacht 8.

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-01 22:09
Smaken verschillen inderdaad en zo stellig als SinergyX het doet wil ik het niet brengen. Heeft mijn inziens ook geen enkel nut om hier te gaan uiteenzetten wat er allemaal niet leuk is aan een planeet.

Wel heb ik het gevoel dat sommige planeten voor hun grootte minder gevuld zijn met quests. Ik denk dat ze voor de komende nieuwe golf van spelers wel meer content mogen inbrengen. Bijvoorbeeld op Tatooine; daar had mijn inziens veel meer in gemogen. Meer missies, meer lore, meer interactie.

Niet iedereen racet van level 1 naar 50 in zo min mogelijk tijd. Ik bijvoorbeeld vind het geweldig om alle quests te doen op een planeet, elk hoekje te onderzoeken, teksten te lezen, me verdiepen in hetgeen Bioware gemaakt heeft voor ons. Kortom: ieder heeft z'n speelwijze en voorkeuren. Laten we het daarbij houden.
Vads schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:52:
Smaken verschillen inderdaad en zo stellig als SinergyX het doet wil ik het niet brengen. Heeft mijn inziens ook geen enkel nut om hier te gaan uiteenzetten wat er allemaal niet leuk is aan een planeet.

Wel heb ik het gevoel dat sommige planeten voor hun grootte minder gevuld zijn met quests. Ik denk dat ze voor de komende nieuwe golf van spelers wel meer content mogen inbrengen. Bijvoorbeeld op Tatooine; daar had mijn inziens veel meer in gemogen. Meer missies, meer lore, meer interactie.

Niet iedereen racet van level 1 naar 50 in zo min mogelijk tijd. Ik bijvoorbeeld vind het geweldig om alle quests te doen op een planeet, elk hoekje te onderzoeken, teksten te lezen, me verdiepen in hetgeen Bioware gemaakt heeft voor ons. Kortom: ieder heeft z'n speelwijze en voorkeuren. Laten we het daarbij houden.
Tsja, een woestijnplaneet kun je nu eenmaal niet net zo vol planten als bvb coruscant he.

TheS4ndm4n#1919

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:14
Sinds de laatste update zijn er een hele hoop dingen verbeterd qua performance. Er is alleen een kleine bug voor in de plaats gekomen... Geen enkel hologram doet het meer. Niet in m'n schip, niet m'n portable en niet de holo's die bij quests horen. Is dit bekend of ben ik de enige? Het is opzich niet heel erg, maar het is toch fijn om een poppetje te zien als ik een gesprek voer.

Dit is ook precies hoe ik speel. Het liefste zou ik ergens een lijst hebben met alle mogelijke quests zodat ik ze kan afstrepen. Ik ben zo bang dat ik iets mis, dat ik overal lekker rustig doorheen ga. Daarom vind ik het ook jammer dat de Heroics vaak meerdere spelers vereisen. Vaak speel ik een uurtje ofzo en dat is meestal te weinig om genoeg mensen bij elkaar te zoeken en een Heroic te doen.

[ Voor 63% gewijzigd door Who Am I? op 27-01-2012 13:59 ]

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-01 21:04
Who Am I? schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:53:
Sinds de laatste update zijn er een hele hoop dingen verbeterd qua performance. Er is alleen een kleine bug voor in de plaats gekomen... Geen enkel hologram doet het meer. Niet in m'n schip, niet m'n portable en niet de holo's die bij quests horen. Is dit bekend of ben ik de enige? Het is opzich niet heel erg, maar het is toch fijn om een poppetje te zien als ik een gesprek voer.
Ik heb gisteren voor het eerst mijn schip gekregen (ik doe ook lekker rustig aan:)) en het viel mij ook op dat het hologram niet werkte, als ik erop klikte gebeurde er gewoon niets. Ik heb eergisteren wel de laatste class quest gedaan op Dromund Kaas en daar deed mijn holo het nog prima. Ik bedacht mij daarom gisteren ook dat het niet hoorde te werken ofzo, maar misschien is het dus wel een bug:(

• Who Am I?
Thysiej schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:59:
[...]

Ik heb gisteren voor het eerst mijn schip gekregen (ik doe ook lekker rustig aan:)) en het viel mij ook op dat het hologram niet werkte, als ik erop klikte gebeurde er gewoon niets. Ik heb eergisteren wel de laatste class quest gedaan op Dromund Kaas en daar deed mijn holo het nog prima. Ik bedacht mij daarom gisteren ook dat het niet hoorde te werken ofzo, maar misschien is het dus wel een bug:(
Ik bedoel denk ik iets anders. Ik kan wel het gesprek voeren enzo, maar ik zie de hologram niet. De camera wordt wel op de plek van de holo gericht.
Beetje alsof je een voetbalwedstrijd kijkt, maar dan zonder dat je de spelers op het veld ziet rondlopen, en met commentaar.

Heb er overigens wel al melding van gemaakt. Eerder werkte het wel, maar vanaf Tatooine niet meer.

[ Voor 6% gewijzigd door Who Am I? op 27-01-2012 14:03 ]

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-01 10:28
Dit is ook precies hoe ik speel. Het liefste zou ik ergens een lijst hebben met alle mogelijke quests zodat ik ze kan afstrepen. Ik ben zo bang dat ik iets mis, dat ik overal lekker rustig doorheen ga. Daarom vind ik het ook jammer dat de Heroics vaak meerdere spelers vereisen. Vaak speel ik een uurtje ofzo en dat is meestal te weinig om genoeg mensen bij elkaar te zoeken en een Heroic te doen.
Ik doe de Heroic quest meestal aan het eind van de planeet, als ik alle quests gehad heb. en anders ga ik eerst naar een andere planeet en kom dan later weer terug om die quests te doen. Gaat zo ook. en dan kan ik ze gewoon alleen doen. Krijg er dan wel niet zo veel xp voor maar dat boeit me niet.
;)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• corset
Who Am I? schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:02:
[...]

Ik bedoel denk ik iets anders. Ik kan wel het gesprek voeren enzo, maar ik zie de hologram niet. De camera wordt wel op de plek van de holo gericht.
Beetje alsof je een voetbalwedstrijd kijkt, maar dan zonder dat je de spelers op het veld ziet rondlopen, en met commentaar.

Heb er overigens wel al melding van gemaakt. Eerder werkte het wel, maar vanaf Tatooine niet meer.
Bloom uitzetten, apply. uitloggen, inloggen, Bloom aanzetten. Apply. En hij werkt weer. Had ik ook, en sinds ik die stappen heb doorgenomen werkt het nog steeds

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Who Am I?
lanerios schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:06:
[...]

Bloom uitzetten, apply. uitloggen, inloggen, Bloom aanzetten. Apply. En hij werkt weer. Had ik ook, en sinds ik die stappen heb doorgenomen werkt het nog steeds
Ok, thnx! Zal ik proberen als ik thuis ben ;)

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-01 17:34

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

SinergyX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:49:
[...]

Bij de republic is Taris echt super lang en groot. Denk je aan het einde dat je eindelijk klaar bent, ga je terug naar je schip, kom je in de docks een npc tegen die je de Taris Bonus Series quest geeft, waaruit weer tientallen quests ontstaan.

Bij republic vond ik Taris tot nu toe echt de meest saaie en langdradige planeet en iedereen in mijn guild klaagt daar ook altijd over.

• corset
Walance schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:08:
[...]

Bij de republic is Taris echt super lang en groot. Denk je aan het einde dat je eindelijk klaar bent, ga je terug naar je schip, kom je in de docks een npc tegen die je de Taris Bonus Series quest geeft, waaruit weer tientallen quests ontstaan.

Bij republic vond ik Taris tot nu toe echt de meest saaie en langdradige planeet en iedereen in mijn guild klaagt daar ook altijd over.
Super lang en groot? Vond hem anders erg kort. Was wel jammer. Zelfde met Tatooine :(

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-01 23:31
Taris op mijn PT, heb daar 4 levels gezeten, geen idee hoeveel quests dat zijn, maar meer lijkt me dan niet nodig.

Misschien dat je ergens een q-lijntje hebt gemist?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Dat is zeker zo, ik ben meer een 'zolang ik nog slots heb, moet er nog een character bij' speler, als er dan binnen de quests (non-class) weinig tot geen variatie is, kom je al erg snel bij verzadigingspunt terecht. Voordeel is wel dat je met je volgende character weer iets efficienter de quests doorkan en je puur kan focussen op de extra's zoals class-quests, pvp en crafting, maar bij de 4de character wordt dat ook al minder.

Erger wordt het als je dezelfde class maar met andere subclass ga spelen, dat is 99% identiek.

Ik sla ook zoveel mogelijk FP's over, om deze op latere characters alsnog te doen, zo hou je bij elke character wel wat nieuws wat je kan lezen/luisteren en behoud je stukje variatie.

BioWare komt daar imho iets te kort, buiten je class en speelstyle is er eigelijk weinig replay value om grote aantallen characters (in CoH heb ik nu 84 characters) dezelfde content door te sturen. De optie om een leveltje niet te questen maar even fijn te grinden is niet mogelijk, de verspreiding/respawn van de mobs is erg groot en exp per mob te laag om dit langer dan een uur vol te houden.

Meeste vage planeet was toch quesh, denk dat ik daar niet eens een half lvl zat en alweer door kon. Alsnog later terug gegaan voor wat quests, maar was een beetje flut-tussenstapje. (class-quest gezien dan).

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 27-01-2012 14:53 ]

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dus eigenlijk door jouw bizarre (no pun or flame intended :+ ) speelstijl, heb je wat te klagen op bioware? :P

Ik vind alle verhalen juist extra leuk om te volgen, heb meer het gevoel dat ik een geweldige SP game aan het spelen ben dan een MMO. Net of je een interactieve film kijkt wat mij betreft.

Tevens heb ik ook bewust mijn JK nog niet lvl 50 gemaakt, nog wat meer verhaal zien eerst :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• corset
Ok.. grinden niet mogelijk Synergy? Lol.. dan doe je het echt fout. Sorry hoor, maar je kan perfect grinden in dit spel als je het slim aanpakt. Ben nu level 19 op mijn Sith Inquisitor en letterlijk alleen mijn "ga naar Kaas city" quest gedaan.

Dus ja, als je zelf niet wil grinden. Ga dan niet zeggen dat het niet kan.

Dakreal schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:47:
Dus eigenlijk door jouw bizarre (no pun or flame intended :+ ) speelstijl, heb je wat te klagen op bioware? :P

Ik vind alle verhalen juist extra leuk om te volgen, heb meer het gevoel dat ik een geweldige SP game aan het spelen ben dan een MMO. Net of je een interactieve film kijkt wat mij betreft.

Tevens heb ik ook bewust mijn JK nog niet lvl 50 gemaakt, nog wat meer verhaal zien eerst :)
Tja, je komt op een punt 'been there done that', ik heb een rijke history met zo'n beetje elk denkbare MMO, dus de speelstyle wordt met de jaren wat anders :+ Het is absoluut ook geen zeikpunt, het is _voor mij_ een tekortkoming aan het spel, persoonlijk minpuntje. Drukt verder de pret niet, moet met de 4 classes nog steeds hele story lijn uitspelen, dan kijk ik wel weer verder (nee, Republic ga ik niet spelen, mischien enkel Trooper, verhaal is allemaal iets te lief en leuk :P)
lanerios schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:50:
Ok.. grinden niet mogelijk Synergy? Lol.. dan doe je het echt fout. Sorry hoor, maar je kan perfect grinden in dit spel als je het slim aanpakt. Ben nu level 19 op mijn Sith Inquisitor en letterlijk alleen mijn "ga naar Kaas city" quest gedaan.

Dus ja, als je zelf niet wil grinden. Ga dan niet zeggen dat het niet kan.
Tja, ons visie op 'grinden' verschilt nogal, laten we het daar maar op houden.

• corset
SinergyX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:57:
[...]

Tja, je komt op een punt 'been there done that', ik heb een rijke history met zo'n beetje elk denkbare MMO, dus de speelstyle wordt met de jaren wat anders :+ Het is absoluut ook geen zeikpunt, het is _voor mij_ een tekortkoming aan het spel, persoonlijk minpuntje. Drukt verder de pret niet, moet met de 4 classes nog steeds hele story lijn uitspelen, dan kijk ik wel weer verder (nee, Republic ga ik niet spelen, mischien enkel Trooper, verhaal is allemaal iets te lief en leuk :P)

[...]

Tja, ons visie op 'grinden' verschilt nogal, laten we het daar maar op houden.
Heb je FFXI gespeeld? heb je Shaiya gespeeld? Nee? Ok, dan weet je dus niet wat de definitie is van grinden

lanerios schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:59:
Heb je FFXI gespeeld? heb je Shaiya gespeeld? Nee? Ok, dan weet je dus niet wat de definitie is van grinden
Wil je daar nu echt een discussie over voeren? Erg leuk dat je je gelijk wil halen, maar totaal niet kan of wil lezen wat iemand in zijn post zet, helemaal best, maar ik ga daar geen discussie mee voeren.

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Bedankt voor de antwoorden op mijn vragen. :-)
Ik ga het spel aanschaffen dan!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 07:31

Poekie McPurrr

Mreoww~

Solstice schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:08:
Bedankt voor de antwoorden op mijn vragen. :-)
Ik ga het spel aanschaffen dan!
Indien mogelijk..haal jezelf een hard copy in de winkel als je niet over een creditcard beschikt om het online aan te schaffen. Betalen via iDeal kan tot 3 dagen duren..

Le Meow

SinergyX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:57:
(nee, Republic ga ik niet spelen, mischien enkel Trooper, verhaal is allemaal iets te lief en leuk :P)
Het is maar wat je lief noemt. Je kan ook als republic behoorlijk dark spelen.
Je krijgt alleen niet de light side optie: beetje martelen en dark side optie: veel martelen :P
Maar wel genoeg kansen om onschuldigen te laten sterven/creperen omdat dat jou meer geld of power oplevert.

TheS4ndm4n#1919

Verhaal van Trooper beviel me nog wel redelijk, daar ga ik denk ik nog wel mee doorspelen.

Wat anders, zijn Snipers in PVP wat aangepast? Gister na ruim een week weer potje PVP geprobeerd, ik maaide toch redelijk makkelijk diverse tegenstanders neer. Uiteindelijk 26-1 gespeeld met kleine 230k damage (lvl36) op die 3 turret map, kan me niet herinneren dat het zo makkelijk ging. (had eerder het gevoel dat ze vrij lage dmg deden).

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

De Dark SideLight Side opties zijn me soms wel wat flauw. Je ransackt halve volksstammen, maar als er dan opeens een conversation met je beoogde slachtoffer is en je wordt gevraagd om hem niet dood te maken maar het toch doet, is dat opeens Dark Side? Dus moorden is alleen slecht als je gevraagd wordt om het niet te doen?

Nogal dubieus allemaal.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Hoe anders.. voor diegenen die puur light willen gaan een soort van HelloKitty-online inbouwen? :P

En de Jedi zijn gewoon geen lieverdjes.. Luke bv..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lmLxZ.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Poekie McPurrr op 27-01-2012 17:40 ]

Le Meow

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

BioWare heeft wel iets van een anti-farm ingebouwd lijkt het. Was even eten en de mob die steeds spawnde op mijn plek dropt niks meer, geen bioanalysis mogelijk en geen exp meer. (companion mepte de mob steeds, ik om de zoveel tijd even de away-from-keyboard deactiveren).
Kun je die away-from ook helemaal deactiveren via een optie eigenlijk?

edit: K, als lvl 13 assasin meedoen aan warzone is pijnlijk hahaha _O- (toch ergens in de chaos 2 kills weten te maken..mazzeltje haha)

[ Voor 17% gewijzigd door Poekie McPurrr op 27-01-2012 20:32 ]

Le Meow

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-01 10:34
Thysiej schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:59:
[...]

Klopt hoor, is geen bug dit. die dingen werken doorgaans alleen als je daarvoor een missie update in je log hebt, anders niet.

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 14:24
lanerios schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:11:
[...]

Super lang en groot? Vond hem anders erg kort. Was wel jammer. Zelfde met Tatooine :(
Wat noem jij kort dan? Vele tientallen quests daar, van het ene dorpje naar de andere houd maar niet op, verruit de meeste quests daar volgens mij. En dan ook nog eens een flinke bonus quest serie. Heb je die ook al gedaan dan?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 13:31
SinergyX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:52:
[...]

Dat is zeker zo, ik ben meer een 'zolang ik nog slots heb, moet er nog een character bij' speler, als er dan binnen de quests (non-class) weinig tot geen variatie is, kom je al erg snel bij verzadigingspunt terecht. Voordeel is wel dat je met je volgende character weer iets efficienter de quests doorkan en je puur kan focussen op de extra's zoals class-quests, pvp en crafting, maar bij de 4de character wordt dat ook al minder.

Erger wordt het als je dezelfde class maar met andere subclass ga spelen, dat is 99% identiek.

Ik sla ook zoveel mogelijk FP's over, om deze op latere characters alsnog te doen, zo hou je bij elke character wel wat nieuws wat je kan lezen/luisteren en behoud je stukje variatie.

BioWare komt daar imho iets te kort, buiten je class en speelstyle is er eigelijk weinig replay value om grote aantallen characters (in CoH heb ik nu 84 characters) dezelfde content door te sturen. De optie om een leveltje niet te questen maar even fijn te grinden is niet mogelijk, de verspreiding/respawn van de mobs is erg groot en exp per mob te laag om dit langer dan een uur vol te houden.

Meeste vage planeet was toch quesh, denk dat ik daar niet eens een half lvl zat en alweer door kon. Alsnog later terug gegaan voor wat quests, maar was een beetje flut-tussenstapje. (class-quest gezien dan).
Je kan prima levelen zonder te questen, ik heb 10-30 gedaan zonder ook maar van een quest buiten mijn classquest te doen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Bensimpel

Positieve meneer

Nou, na 1 volle dag de game te hebben gedownload, (250kb/s, restart van client werkte niet), erachter gekomen dat je dus ook nog eens een vaste abbo moet hebben, ik heb geen CC/Paypal, dus dat worden game time codes.. Zucht..

Als ik dat van te voren had geweten had ik swtor dus mooi niet gekocht.

😆 - Denk ook eens om ;)

SinergyX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:20:
Verhaal van Trooper beviel me nog wel redelijk, daar ga ik denk ik nog wel mee doorspelen.

Wat anders, zijn Snipers in PVP wat aangepast? Gister na ruim een week weer potje PVP geprobeerd, ik maaide toch redelijk makkelijk diverse tegenstanders neer. Uiteindelijk 26-1 gespeeld met kleine 230k damage (lvl36) op die 3 turret map, kan me niet herinneren dat het zo makkelijk ging. (had eerder het gevoel dat ze vrij lage dmg deden).
Snipers hadden erg veel last van de ability delay/lag.

TheS4ndm4n#1919

• corset
SinergyX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:07:
[...]

Wil je daar nu echt een discussie over voeren? Erg leuk dat je je gelijk wil halen, maar totaal niet kan of wil lezen wat iemand in zijn post zet, helemaal best, maar ik ga daar geen discussie mee voeren.
Hele post niet leest? Je hele post kwam over als "Ik weet wat grinden is en jij niet" Kom op zeg, dat je alleen maar WoW clones hebt gespeeld betekend echt niet dat je weet wat grinding is. Ga naar mijn eerder genoemde spellen en ga die spelen. En zoals jij dat zo mooi eerder in dit topic zei. ALs je geen max level hebt, praat er dan niet over. echt.. bohooo grinding sucks in swtor. Nee dat doet het niet, je weet gewoon niet hoe je het efficient moet aanpakken. Dat is een heel verschil. Enige probleem waar je met grinden aan kan lopen is dat je rond bepaalde levels toch echt in quest gebieden dingen moet afmaken, en dat is gewoon niet al te praktisch omdat daar ook andere mensen bezig zijn.
Maar op zich is dat pas vanaf 16 a 17, en rond dat level kan je ook je Spaceship ff snel halen en dan wat space missions grinden tot 19 ofzo en vanaf daar verder gaan.

@mrblueeyes, jep ook gedaan. Het was op zich niet kort, maar Taris leent zichzelf voor zoveel meer. Het is gewoon een epic planeet en er wordt zo weinig gebruik van gemaakt.

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-01 17:34

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Bensimpel schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 03:43:
Nou, na 1 volle dag de game te hebben gedownload, (250kb/s, restart van client werkte niet), erachter gekomen dat je dus ook nog eens een vaste abbo moet hebben, ik heb geen CC/Paypal, dus dat worden game time codes.. Zucht..

Ehm dat had je ook makkelijk van te voren kunnen weten... Daar is al tientallen keren over geklaagd in dit topic en je kunt het overal op internet vinden. Daarnaast is dit bij bijna alle MMOs zo, dus als je al ooit eerder een MMO heb gespeeld (die niet f2p was), dan had je het ook kunnen weten/verwachten.

Daarnaast snap ik niet dat mensen altijd klagen "maar ik heb geen paypal", dan maak je toch gewoon een accountje aan? Dat is toch niet zo moeilijk? En het kost niets.
Walance schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 09:43:
[...]

Ehm dat had je ook makkelijk van te voren kunnen weten... Daar is al tientallen keren over geklaagd in dit topic en je kunt het overal op internet vinden. Daarnaast is dit bij bijna alle MMOs zo, dus als je al ooit eerder een MMO heb gespeeld (die niet f2p was), dan had je het ook kunnen weten/verwachten.

Daarnaast snap ik niet dat mensen altijd klagen "maar ik heb geen paypal", dan maak je toch gewoon een accountje aan? Dat is toch niet zo moeilijk? En het kost niets.
Een gametime card halen is sneller dan je paypal verified maken meestal.

TheS4ndm4n#1919

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01 14:55

Phydomir

Dennis

Dit had je vooraf kunnen weten als je je huiswerk had gedaan. Sowieso snap ik de "had ik het mooi niet gekocht" niet echt. Schijnbaar wil je het wel gaan spelen. Wat is dan het probleem van die gamecard precies?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Morrar
  • Laatst online: 26-01 14:20
Phydomir schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 11:24:
Dit had je vooraf kunnen weten als je je huiswerk had gedaan. Sowieso snap ik de "had ik het mooi niet gekocht" niet echt. Schijnbaar wil je het wel gaan spelen. Wat is dan het probleem van die gamecard precies?
Tja het probleem is natuurlijk dat je lekker gemaakt wordt met 30 dagen free play. Dan denk je 'Goh ik wil het spel wel kopen en uitproberen". Je denk dat je na aanschaf van het spel het gewoon 30 dagen kunt spelen en dan pas hoeft te bepalen of je er nog meer geld in wilt steken. Maar in plaats daarvan kost het gewoon bijna 80 euro om het spel uit te proberen of je moet een CC of geverifieerde paypal account hebben.

Ik vind dat nog steeds een lage streek hoor. Tuurlijk het gebeurt vaker en je kunt er best online wat over vinden, maar het staat nergens duidelijk vermeld bij de aanschaf. Een dikke waarschuwing "Heeft een CC / Paypal account of Game Card nodig om te kunnen spelen" zou best wel gemogen hebben. Ik denk dat als je er werk van maakt je nog best je geld terug zou kunnen halen om die reden.

Maar goed, als je eenmaal voorbij deze hobbel bent is het natuurlijk gewoon een prachtig spel :)

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-01 20:30
Het staat bij mij gewoon op het doosje dat er een actieve betaalde account voor nodig is om te spelen.

• Morrar
Online staat daar niks over. Je kunt de game kopen voor ongeveer 55 euro en er staat bij dat er dan 30 dagen free playtime bijzit. Alleen kun je die dus niet gebruiken zonder game card of subscription. Dat had online eigenlijk vermeld moeten worden.

Denk dat als je triest genoeg bent om er een zaak van te maken, een rechter gehakt maakt van deze praktijk :+

Edit @Phydomir:
Mja daar staat het inderdaad wel "netjes" in de voorwaarden, maar als ik vanaf de SWTOR website op kopen klik kom ik niet langs die waarschuwing (of ik heb niet ver genoeg doorgeklikt).

[ Voor 40% gewijzigd door Morrar op 28-01-2012 11:58 ]

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Morrar schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 11:51:
Online staat daar niks over. Je kunt de game kopen voor ongeveer 55 euro en er staat bij dat er dan 30 dagen free playtime bijzit. Alleen kun je die dus niet gebruiken zonder game card of subscription. Dat had online eigenlijk vermeld moeten worden.

Denk dat als je triest genoeg bent om er een zaak van te maken, een rechter gehakt maakt van deze praktijk :+
Van de origin site als je hem digitaal wilt kopen;
OM TOEGANG TOT HET SPEL TE KRIJGEN, HEB JE EEN BETAALD ABONNEMENT EN EEN GELDIGE EN GEACCEPTEERDE BETALINGSMETHODE OF EVENTUEEL EEN BETAALDE GAME TIME-KAART NODIG
http://store.origin.com/s..._NL/html/pbPage.SWTOR_NL/

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• MrVegeta
Wat voor womprat vind het een goed idee om op zaterdag de servers er uit te gooien :/

Een paypall acount heb je snel gemaakt en er zijn manieren om een "fake cc" te gebruiken.

[ Voor 75% gewijzigd door MrVegeta op 28-01-2012 12:12 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

MrVegeta schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 12:11:
Wat voor womprat vind het een goed idee om op zaterdag de servers er uit te gooien :/
Als het goed is over minder dan een uur weer online.
zaterdag ochtend moet je ook eigenlijk uitslapen he ;)

TheS4ndm4n#1919

• Morrar
MrVegeta schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 12:11:
Mja ik ben van schrik ook iets nuttigs gaan doen lol :) Als het goed is over een uurtje weer online...

• MrVegeta
Kom net uit bed, wilde nog mijn dailie flashpoint doen met mijn alt.

• Morrar
Weet iemand trouwens de details over welke patch er nu toegepast wordt? Laatste notes die ik zie zijn vaan 1.1.0b van 24 januari.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Morrar schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 12:24:
Weet iemand trouwens de details over welke patch er nu toegepast wordt? Laatste notes die ik zie zijn vaan 1.1.0b van 24 januari.
Als ik de post op de swtor site goed heb begrepen is dit een soort van quick-fix bug patch en komt dinsdag 1.1.1

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-01 20:30
UPDATE 5:45 AM CST: Today's server maintenance has been extended. At this time, we do not have an estimate for the end of the maintenance. Thank you for your patience.

Verwijderd

Echt zwaar zuur hoe ze nu al een halve dag de EU spelers weer benadelen.
Waarom dit niet met de normale Dinsdag mee kan?

En dan natuurlijk Woensdag weer opnieuw een quick fix. (hoef je geen glazen bol voor te hebben)
3 dagen per week servers plat is faal.

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Ja heb ik eens een paar uurtjes over kan ik weer niet gamen.

Ik heb mijn subscription maar gecanceled en dit als rede opgegeven. Misschien dat als genoeg mensen dit doen ze dan wakker worden daar. En het kost je effectief niets want je kan op elk moment weer een subscription aanmaken. We hebben nu toch niets beters te doen en toevallig kan je nu ook niet op de forums posten.

Dus gewoon allemaal naar die site gaan en subscription cancelen en aangeven dat je niet als 2e rangs klant behandeld wilt worden omdat ze hun belofte van maintenance in daluren niet nakomen.

[ Voor 20% gewijzigd door Shadowhawk00 op 28-01-2012 13:36 ]

Verwijderd

*wijst naar mod waarschuwing onder aan het topic*

Heeft iedereen eigenlijk al de Harry Plinkett reviews gezien van Episodes I t/m III? Briljant, die vent XD

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Shadowhawk00 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:35:
Ja heb ik eens een paar uurtjes over kan ik weer niet gamen.

Ik heb mijn subscription maar gecanceled en dit als rede opgegeven. Misschien dat als genoeg mensen dit doen ze dan wakker worden daar. En het kost je effectief niets want je kan op elk moment weer een subscription aanmaken. We hebben nu toch niets beters te doen en toevallig kan je nu ook niet op de forums posten.

Dus gewoon allemaal naar die site gaan en subscription cancelen en aangeven dat je niet als 2e rangs klant behandeld wilt worden omdat ze hun belofte van maintenance in daluren niet nakomen.
Good luck with that.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Tja, geen fixes: community op achterpoten over bugs etc.
Wel fixes: community op achterpoten omdat ze niet kunnen spelen..

En ja, ik baal ook wel als ik spel opstart en een niet aangekondigde downtime zie of een verlengde downtime.. deal with it..

Le Meow

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:38:
Klagen over het feit dat Bioware 3 maal per week de EU community hard negeert door overdag servers plat te gooien terwijl het middernacht is in de US is toch echt iets anders dan dat ik post.

Jeetje servers weer down of iets in die zin.

Verwijderd

Tja, ik ben er natuurlijk ook niet blij over. Ik vind ook wel dat ze die Amerikanen wel eens mogen benadelen, ik bedoel, ze zijn net zoals de rest van de wereld toch ook akkoord gegaan met downtime ivm maintenance?

• MrVegeta
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:38:

Heeft iedereen eigenlijk al de Harry Plinkett reviews gezien van Episodes I t/m III? Briljant, die vent XD
Alles op Redlettermedia is te gaaf :D

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:49:
Tja, ik ben er natuurlijk ook niet blij over. Ik vind ook wel dat ze die Amerikanen wel eens mogen benadelen, ik bedoel, ze zijn net zoals de rest van de wereld toch ook akkoord gegaan met downtime ivm maintenance?
Nja echt kut deze downtime want zaterdag ochtend is één van de dagen waarop ik kan spelen en dit is natuurlijk niet goed, vooral niet als je de manier van Trion gewend bent.

Bij Trion(Rift) heb je ook US en EU, maar daar gooien ze eerst de US patches erdoorheen, en als alles goed gaat krijgen de EU spelers de patch wanneer ze aan het slapen zijn.. echt geweldig op die manier heb je er NOOIT last van...

Snap niet waarom dat bij Bioware niet kan.... mja zal wel teveel werk voor ze zijn.

Mja heeft natuurlijk geen zin om erover te zeuren, want veranderen zullen ze toch niet doen.
1.1.0c Patch Notes - 1/28/2012

General

Improved service to reduce the number of player disconnections to the character selection screen.
Ok, dit was een irritante bug... maar die had niet kunnen wachten tot dinsdag?

TheS4ndm4n#1919

• MrBlueEyes
En we kunnen weer :D

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Verwijderd

Server stabiliteit en disconect gefixed of zo iets?
Ik CTD onmiddellijk en nog een paar met mij bij het inloggen.

Ik had het nog wel zo naar uitgekeken de hele week.
Zaterdag ochtend gaan we lekker HM's farmen.
En zeiden we gister tegen elkaar, doen we voor 1 uur FE en gelijk erna weer.

niet dus.
Mijn chest dropt weer niet op FE HM :(

Je doet het niet goed Bioware /duimomlaag

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Ik heb sinds deze patch last van laadschermen om de 15-30 minuten. Eerst hangt mijn game voor 10 seconden stil, daarna 5 seconden een laadscherm en daarna kan ik weer verder spelen. In die tussentijd gebeurt er niks serverside. Ook al heb ik drie mobs die me aanvallen en ik 15 seconden niks zou doen, zou ik dood zijn.. maar na het laadscherm heb ik nog steeds evenveel health als voordat ie hangt. Maf.

Ik heb net een SSD en 4GB extra geheugen geinstalleerd en iets veranderd aan de windows pagefile settings. Maar voor de maintenance van vandaag had ik daar met deze veranderingen geen last van.

Edit: nvm, ik had nog enkele overclock instellingen op m'n graphics card staan die niet zo hoorden te staan. }:O

[ Voor 8% gewijzigd door Blaim op 28-01-2012 18:30 ]

Verwijderd

Great, denk je eindelijk SW:TOR te hebben; kun je niet subscriben. Volgens de OP moet ik via iDeal kunnen betalen, maar ik zie daar geen billing optie voor! Fijn, daar gaan mijn gratis dagen... Kun je ergens misschien digitale game cards kopen? Dan kan ik die code redeemen, want iDeal is niet te kiezen...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 19:11 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:08:
Great, denk je eindelijk SW:TOR te hebben; kun je niet subscriben. Volgens de OP moet ik via iDeal kunnen betalen, maar ik zie daar geen billing optie voor! Fijn, daar gaan mijn gratis dagen... Kun je ergens misschien digitale game cards kopen? Dan kan ik die code redeemen, want iDeal is niet te kiezen...
billing via ideal kan zover ik weet nergens.
Je kan op origin gametimecards kopen en met ideal betalen. pas wel op dat daar een vervelende wachttijd op kan zitten.

TheS4ndm4n#1919

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:08:
Via Google kwam ik hier op uit: http://www.gamecardsdirect.nl
Heb alleen zelf geen ervaring met hun, dus geen idee hoe betrouwbaar/snel ze echt zijn.

Le Meow

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:33:
[...]

Via Google kwam ik hier op uit: http://www.gamecardsdirect.nl
Heb alleen zelf geen ervaring met hun, dus geen idee hoe betrouwbaar/snel ze echt zijn.
Net een website gevonden die ietsjes goedkoper was, en nu kan ik eindelijk spelen. Toch jammer want ik had niet nog meer geld willen uitgeven. Dat je die 30 dagen niet eerst kan opmaken is gewoon slecht.

Maar goed, da's customer service, niet de game zelf. Fingers crossed.

Overigens, hoe tof zijn PvP servers hier?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2012 19:37 ]

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Daar heb ik mijn gamecard ook gekocht. Had hem binnen een minuut op de mail staan. Ideaal dus, enige nadeel is dat het voor twee maanden is.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:36:
[...]

Net een website gevonden die ietsjes goedkoper was, en nu kan ik eindelijk spelen. Toch jammer want ik had niet nog meer geld willen uitgeven. Dat je die 30 dagen niet eerst kan opmaken is gewoon slecht.
Zoals al vaker gezegd in deze thread, dit is bij bijna elke MMO het geval. Ik snap niet helemaal waarom zoveel mensen verwachten dat het hier anders zou zijn.

Verwijderd

Metalkai schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:39:
[...]

Zoals al vaker gezegd in deze thread, dit is bij bijna elke MMO het geval. Ik snap niet helemaal waarom zoveel mensen verwachten dat het hier anders zou zijn.
Ik kan me niet herinneren dat ik voor Age of Conan toendertijd een kaart moest kopen. Ook voor WoW kon ik gewoon subscriben online, aangezien je daar wat meer betalingsopties hebt, en dan cancellen als je het niks vond zodat je niks extra's hoeft te dokken.

Dankzij de OP dacht ik dat dat bij SW:TOR ook mogelijk was, omdat iDeal erbij staat als betalingsoptie. Nu begrijp ik dus dat dat via Origin is. Wellicht wel handig om dat even te verduidelijken in de OP.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Net even gekeken in de OP en inderdaad, het zou duidelijker mogen bij het betreffende onderdeel. Mogelijk ook toevoegen dat betalen via iDeal bij Origin lang kan duren.

Mijn idee is nog steeds dat westerse (amerikaanse) uitgevers van mmo's er bijna automatisch vanuit gaan dat iedereen een creditcard heeft. Voor zover ik me kan herinneren heb ik altijd een betaalmethode moeten opgeven voor ik een mmo kon starten. Paar jaar terug was het vrij simpel om een fake-cc in te voeren, geen controle zoals nu of het een echte is, of (WoW? weet niet zeker) je gaf aan dat je via gamecard ging betalen en je kon spelen.

En op zich wel lucratieve zet van uitgevers; geen creditcard? dan gamecard..en ze hebben meteen extra geld.
Niet echt klantvriendelijk natuurlijk maar vanuit winstoogmerk (de aandeelhouders moeten tevreden blijven!) wel een logische stap.

Le Meow

• MrBlueEyes
Poekie McPurrr schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:50:
Net even gekeken in de OP en inderdaad, het zou duidelijker mogen bij het betreffende onderdeel. Mogelijk ook toevoegen dat betalen via iDeal bij Origin lang kan duren.

Mijn idee is nog steeds dat westerse (amerikaanse) uitgevers van mmo's er bijna automatisch vanuit gaan dat iedereen een creditcard heeft. Voor zover ik me kan herinneren heb ik altijd een betaalmethode moeten opgeven voor ik een mmo kon starten. Paar jaar terug was het vrij simpel om een fake-cc in te voeren, geen controle zoals nu of het een echte is, of (WoW? weet niet zeker) je gaf aan dat je via gamecard ging betalen en je kon spelen.

En op zich wel lucratieve zet van uitgevers; geen creditcard? dan gamecard..en ze hebben meteen extra geld.
Niet echt klantvriendelijk natuurlijk maar vanuit winstoogmerk (de aandeelhouders moeten tevreden blijven!) wel een logische stap.
Zolang je 18+ bent dan is een CC natuurlijk ook geen probleem.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

En je voldoet aan de eisen van de verstrekker natuurlijk. Geen (te) negatieve BKR registratie, voldoende inkomen etc.

Nieuwe alt aangemaakt, een assasin, nu level 15. Speelt leuk weg maar merk nu echt dat ik afgezien van de class-quests alles hurry door op de spatie te blijven rammen..

Le Meow

• Visgek82
Mensen die zeuren over het feit dat de downtime overdag is bij ons moeten eens niet zo egoistisch zijn. Bioware heeft aangegeven dat dit voor de meeste spelers de beste tijd is, en helaas vallen wij daar niet onder. so be it. als voor de grote groep deze tijden de daluren zijn , moet je daar niet zo'n probleem van maken. jij bent niet de enige die dit spel speelt.

Eve Online heeft bijvoorbeeld ook wekelijks maintenance van 1 tot 3 , 's middags als ik me niet vergis, en daar hoor je ook niemand over.

Accepteer het nou gewoon en ga lekker spelen, de game is het meer dan waard.

• MrVegeta
Je hebt me het licht laten zien /sarcasme.

Wekelijks 13:00 tot 15:00 is natuurlijk behoorlijk wat anders dan opeens op een zaterdag van 09:00 tot 14:00.

Bioware kan zeggen wat ze willen maar zaterdagochtend is natuurlijk geen tijd om de server er uit te gooien. Beter dan dat ze het 's avonds doen natuurlijk maar toch.

Ik vind het vrij vervelend dat het niet echt structureel is. Als je weet dat het op dinsdag is tot een bepaalde tijd kom je niet voor een verassing te staan zoals we nu wel vaak hebben.

On other news. We hebben met <Just a Game> Eternity Vault normal en hard clear, Karagas Palace normal clear :) Leuk werk!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:34:
Echt zwaar zuur hoe ze nu al een halve dag de EU spelers weer benadelen.
Waarom dit niet met de normale Dinsdag mee kan?
Ik vind het ook ruk, ik werk door de week, kan echt alleen vrijdagavond gamen en zaterdagochtend en vrijdag's heb ik meestal voetbal, dus dan blijft er 1 ochtend over en dit is al de 3e zaterdag op rij dat ik problemen heb door die updates.

Ik mag toch aannemen dat dat updaten straks wat minder vaak gaat gebeuren? Of is het bij mmo's (heb daar verder geen ervaring mee afgezien van star wars) net als bijvoorbeeld bij het programma calibre (voor beheer e-boekencollectie) dat er elke week wel updates zijn?

• MrVegeta
Er zal elke week wel maintance zijn ja. Hopelijk binnenkort 1 keer in de week op dinsdagochtend :).

[ Voor 43% gewijzigd door MrVegeta op 28-01-2012 21:50 ]

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

In de begintijd van een mmo zal je moeten accepteren dat er veel downtime is door patches etc. Meestal komen de grootste problemen pas aan het licht na de beta als het massaal word gespeeld helaas. Meestal na een maand of wat zijn de grootste problemen weg en gaan ze over op gepland onderhoud (1x per week of langer). En net als met andere mmo's.. verwacht na een grote patch in de dagen erna meer downtime om foutjes in de grote patch op te lossen.. Helemaal als het om nieuwe content gaat.

Le Meow

Verwijderd

Ik moet mijn gamedag maar verplaatsen van zaterdagochtend naar een ander tijdstip. Ga volgende week wel op zondagochtend gamen, niet helemaal relaxt, maar dan heb ik geen last ervan.

Bensimpel

Positieve meneer

Metalkai schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:39:
[...]

Sorry, ik vind om meteen dan 80 euro neer te leggen, (game time cards, zijn blijkbaar alleen verkrijgbaar met 60 dagen?), een beetje teveel imho. Ik heb al 54 euro betaald voor het spel zelf, waarom zou ik dan extra moeten betalen? 30 dagen game tijd zit er al standard bij, Laat dan mensen meteen spelen, ik vind het een beetje zwak om zo meer geld binnen te harken imho.

Bij welke MMO's werkt dat hetzelfde? Ik kan me herinneren dat je gewoon kon betalen wanneer je wou bij wow, betaalde je niet=account freeze. Hetzelfde bij Eve Online.

😆 - Denk ook eens om ;)

• MrVegeta
Bij WoW moest ik ook een CC invoeren om te kunne beginnen op de dag van release. Er zijn genoeg manieren om daar om heen te komen, dat jij daar niet op kan komen is een tweede.

[ Voor 50% gewijzigd door MrVegeta op 28-01-2012 22:38 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img543.imageshack.us/img543/1658/screenshot2012012812142.jpg

Wil ik ook! :9~

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Bensimpel schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:35:
[...]

Sorry, ik vind om meteen dan 80 euro neer te leggen, (game time cards, zijn blijkbaar alleen verkrijgbaar met 60 dagen?), een beetje teveel imho. Ik heb al 54 euro betaald voor het spel zelf, waarom zou ik dan extra moeten betalen? 30 dagen game tijd zit er al standard bij, Laat dan mensen meteen spelen, ik vind het een beetje zwak om zo meer geld binnen te harken imho.

Bij welke MMO's werkt dat hetzelfde? Ik kan me herinneren dat je gewoon kon betalen wanneer je wou bij wow, betaalde je niet=account freeze. Hetzelfde bij Eve Online.
En deze niet en daar is al ettelijke malen voor gewaarschuwd in dit topic.

Le Meow

Daarbij komt dus ook dat je niet extra *hoeft* te betalen. Als je bijvoorbeeld een credit card gebruikt kan je deze gewoon cancellen voordat de eerste maand op is.

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-01 08:22
Metalkai schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:19:
Daarbij komt dus ook dat je niet extra *hoeft* te betalen. Als je bijvoorbeeld een credit card gebruikt kan je deze gewoon cancellen voordat de eerste maand op is.
Bij PayPal ook overigens (spreek uit ervaring).

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11-2025
Soepstengel schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:53:
[...]

Bij PayPal ook overigens (spreek uit ervaring).
Same here... Als je een paypal account maakt dan geld dat ook als creditcard, je kan er zelfs een abonnement op afsluiten... Heb ik ook. Ik vind het ook vervelend, maar sommigen doen er wel heel moeilijk over hoor =p

• Visgek82
MrVegeta schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:12:
Je hebt me het licht laten zien /sarcasme.

Wekelijks 13:00 tot 15:00 is natuurlijk behoorlijk wat anders dan opeens op een zaterdag van 09:00 tot 14:00.

Bioware kan zeggen wat ze willen maar zaterdagochtend is natuurlijk geen tijd om de server er uit te gooien. Beter dan dat ze het 's avonds doen natuurlijk maar toch.

Ik vind het vrij vervelend dat het niet echt structureel is. Als je weet dat het op dinsdag is tot een bepaalde tijd kom je niet voor een verassing te staan zoals we nu wel vaak hebben.

On other news. We hebben met <Just a Game> Eternity Vault normal en hard clear, Karagas Palace normal clear :) Leuk werk!
Het feit dat het (nog) niet structureel is omdat er een hoop hotfixes geweest zijn die eploits in de game gefixed hebben. normaal gesproken zal de downtime gelimiteerd zijn tot èèn dag per week, ook om eventuele patches door te voeren.

Voor de rest blijkt dat je niets van mijn post gesnapt hebt. ikke ikke ikke, en de rest kan stikken.
Bioware heeft gewoon tabellen etc waaruit blijkt wat de daluren en piekuren zijn, wanneer dus het meeste mensen online en offline zijn. de tijden waarop maintenance uitgevoerd worden, vallen volgens die cijfers in de huidige tijdzone, niets aan te doen.

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik ben nu een paar dagen aan het spelen en ik moet zeggen, dat het me heel positief mee valt. Ik verrast over het spel. Ik weet nu ook wat het is om in een queue te staan....... maar dat wilde bij WOW ook wel eens gebeuren op een server.

Nu heb ik diverse classes geprobeerd behalve de smuggler en de bounty hunter. Deze ga ik nog proberen en dan maak ik wel een keuze welke class me het beste past om in eerste aanleg te levelen.

Ik weet van de begin tijd van WOW (mijn enige referentie kader als het over MMORG gaat) dat er wel wat ups en downs waren, past ook allemaal wel in het beeld wat ik hier zoal heb gelezen. In de loop van de tijd kan het alleen maar beter worden.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11-2025
Je zal alleen op de aller drukste server op zaterdag en zondag avond queues hebben, voor de rest nooit. En tenzij je de bèta hebt gedaan weet je niet eens wat een queue is =p ;)

Nu valt het lekker allemaal mee gelukkig =D =p

• RDhits
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Red Eclipse heeft nu een queue van 5 minuten... Eerste keer voor mij dat ik überhaupt in een queue zit dus mij hoor je niet klagen (Behalve dan in de beta, daar was 2 uur geen uitzondering....)

Ik vind volle servers juist een plus punt, want als je dan een groupquest moet doen heb je binnen no time een group, zelfs zonder in een guild te zitten...

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Hmm..alweer tijdje geleden dat er op Red een queue was.

PvP Warzone is wel humor, maar je kan denk ik geen selectie maken? Ik vind dat huttball maar niks >.<

Le Meow

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:28
Ik begrijp alleen niet waarom BIO nog geen extra speeldagen heeft gegeven. Neemt een hoop frustratie weg bij de spelers. WoW deed dat ook tijdens de launch, werd positief ontvangen. Zeikerds hou je natuurlijk altijd.

• MrVegeta
Wie word er nou blij van 3 dagen gratis playtime? :p Ik snap dat echt niet... dat scheelt iets van 3 euro ofzo? Overigens deed Blizzard dat (volgens mij) alleen bij lange periodes van downtime.

[ Voor 44% gewijzigd door MrVegeta op 29-01-2012 22:09 ]

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-01 15:54
lanerios schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:06:
[...]

Als je AA geforced had in je driver en het ook ingame had aangezet dan werken holo's ook niet meer. of in je pc of ingame AA uitzetten reloggen en het werkt weer (bij mij was dit zo iig)

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

maniak schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:04:
Ik begrijp alleen niet waarom BIO nog geen extra speeldagen heeft gegeven. Neemt een hoop frustratie weg bij de spelers. WoW deed dat ook tijdens de launch, werd positief ontvangen. Zeikerds hou je natuurlijk altijd.
Ben je nou zelf aan het zeiken? ;)
Waarom zou BW dagen weggeven.. iedereen die beetje bekend is met mmo's weet dat vooral dat in eerste maanden je adhoc maint kan verwachten, dat niet alles zo werkt als dat het zou moeten werken etc.

En we zijn onderhand wel verder als wow hoor.. blizzard heeft het genre mmo netjes mainstream ingeworteld in de westerse wereld, maar dat is dan ook dat. Wat blizzard ons vooral gegeven heeft is mainstream mmo's, casual mmo's die weinig echte uitdaging bieden en vooral geschikt zijn voor de massa. Leukste is nog wel het "je hoeft geen uren meer te grinden!" uhm nee.. je doet nog steeds grinden voor uren maar nu is het in een leuk quest pakje gehesen zodat het niet zo opvalt. Of je nu 2 uur op 1 plek beestjes mept voor x exp of dat je voor dezelfde exp 2 uur quests afhobbelt (en het zijn steeds dezelfde quests! kill zoveel etc) maakt geen verschil.
SWtor is een leuke blend in het genre met het idee van compagnions, tis alleen zo simpel.. je moet bijna moeite doen om dood te gaan en als je dood gaat.. boeie! Speel het verder wel met plezier, mis alleen diversiteit.. elke alt dezelfde gebieden.. quests..spacebar tot klik..spacebar.. klik klik.. spacebar..

Le Meow

Pagina: 1 ... 53 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.