"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Als je een goedkoop wonder wilt hebben, een HD5770 draait ook lekker.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:18:
Ik zit trouwens te denken om mijn grafisch kaart eens te vervangen, de HD5450 die er nu in zit is echt te weinig.. ( had er eerst een adrere inzitten, maar die ging vrij snel stuk, dus deze is even als tussenoplossing.) Zou een HD6850 voldoende zijn? behalve TOR draai ik niets wat grafisch echt zwaar is, dus gaaat me alleen daarom.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Al die problemen die je hier opnoemt zijn gewoon bugs. Het is goed van je dat je die report, maar je kunt echt niet verwachten dat een GM je daar een persoonlijk antwoord op geeft. De kans is sowieso 95% dat er al reports van bestaan in Bioware's eigen bugtracker, waar een GM trouwens echt niet in gaat (of kan) zoeken. Een GM is er namelijk niet om als verkapte QA dienst te doen. Dat kun je slecht noemen, maar zo gaat het bij elke dienst. Report je een bug, dan krijg je hoogstens een standaard andwoord of een bedankje.SinergyX schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:18:
[...]Je vergeet dat over Ability Delay er feedback is geweest dat het een zaak was die in onderzoek was, daar zit een aardig verschil tov crew skills en welke items ze wel/niet kunnen maken, daar is nog nooit iets over gezegt vanuit Bioware. Ik maak per gamesessie zo'n 5-10 tickets, varierend van floating items tot resettende mobs of clickies die in scenery vastzitten, onzin verhaal dat is onnodig gebruik maak van de tijd van CS, ik report al standaard meer dan menig persoon sinds launch heeft submitted.
lol in alle tijd dat ik mmo's gespeeld heb heb ik nog niet eens 10 tickets gemaakt, om wat voor reden dan ookSinergyX schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:18:
[...]
Ik maak per gamesessie zo'n 5-10 tickets
no offence maar je kan wel overal over gaan miepen maar verbeterd dat je plezier in de game?
Zonder meer mee eens, dat de helft hier dan bij 'minder vriendelijk' meteen leest dat ik iemand van CS de huid volscheld.. tja, mijn probleem niet. Maargoed, ik heb zojuist reactie gekregenMicScott schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:23:
Al die problemen die je hier opnoemt zijn gewoon bugs. Het is goed van je dat je die report, maar je kunt echt niet verwachten dat een GM je daar een persoonlijk antwoord op geeft. De kans is sowieso 95% dat er al bugs van bestaan in Bioware's eigen bugtracker, waar een GM trouwens echt niet in gaat zoeken. Een GM is er namelijk niet om als verkapte QA dienst te doen. Dat kun je slecht noemen, maar zo gaat het bij elke dienst. Report je een bug, dan krijg je hoogstens een standaard andwoord of een bedankje.
Wel enigzins hetzelfde mailtje als de vorige, maar we zijn weer stapje verderI want to thank you for the feedback you have sent us. This is really important for
us to make the game much better. I will have this be raised for investigation and if
ever have this fixed.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
On topic:
Gister BT gedaan met Jugger/Sorc. Allebei level 10. Was lastig, 1x de jugger dood op 1e boss (we waren de kleine bots vergeten, en die exploderen voor toch veel damage (40% hp))
Echt geweldig om te doen zo. Heerlijke uitdaging.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Bugreports maak ik ook (weleens). Ik verwacht geen onmiddelijke oplossing, maar hoop dat het tzt wordt opgelost.
(Leuke bug als jedi consular is dat de outfit die je voor je eerste companion krijgt zodra je tython verlaat niet 100% overeenkomt met de omschrijving (je kan 3 soorten outfite kiezen, civilian, rugged en nog een) de pants zitten alleen in het verkeerde pakketje (je krijgt dus bijv. civilian boots en shirt, maar rugged pants als je civilian outfit kiest).
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Is zeker voldoende, zelfs met een mindere kaart is het mogelijk. Op welke resolutie game je dan?Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:18:
Ik zit trouwens te denken om mijn grafisch kaart eens te vervangen, de HD5450 die er nu in zit is echt te weinig.. ( had er eerst een adrere inzitten, maar die ging vrij snel stuk, dus deze is even als tussenoplossing.) Zou een HD6850 voldoende zijn? behalve TOR draai ik niets wat grafisch echt zwaar is, dus gaaat me alleen daarom.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Wachten tot dat BW het heeft opgelost, kan je zelf helaas niets aan doen.ToasterxD schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 01:25:
Inderdaad jammer van de performance. Alles loop goed bij mij, alleen de grote pvp battles op Ilum falen hard. Daar dropt mijn fps naar 14 (zijn z'n 50 mensen in beeld). Ook al heb ik alles op low.
Specs
i5 2500K
8 GB ram (geen wissel geheugen)
Nvidia GTX570
En SWTor staat op een Vertex 3 SSD. Iemand hier een idee om dit beter te krijgen?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
Ik heb het spel op een samsung ecogreen 2TB HD staan, OS staat wel op een SSD. Ik heb een i7950 en 12gb ram (3-channel) en een 6850. Ik heb geen enkel probleem met fps op ilum, zelfs niet met 40 imperials die me achtervolgen (op mijn server is het vaak 2 tegen 50 op ilum).theforce81 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:55:
[...]
Wachten tot dat BW het heeft opgelost, kan je zelf helaas niets aan doen.
Ik speel alles op standaardinstellingen, ik heb enkel 1080p vervangen door 1680*1050 (of iets in de buurt) omdat ik dat mooier vind.
Het gaat hier dan ook niet om de fps, maar om het laden van sommige planeten, Tatooine, Alderaan en nog een paar anderen, duurt soms meer dan een minuut en het balkje blijft dan hangen op ongeveer 20%. Erg irritant als je van de ene planeet naar de fleet wil en dan weer terug.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:59:
[...]
Ik heb het spel op een samsung ecogreen 2TB HD staan, OS staat wel op een SSD. Ik heb een i7950 en 12gb ram (3-channel) en een 6850. Ik heb geen enkel probleem met fps op ilum, zelfs niet met 40 imperials die me achtervolgen (op mijn server is het vaak 2 tegen 50 op ilum).
Ik speel alles op standaardinstellingen, ik heb enkel 1080p vervangen door 1680*1050 (of iets in de buurt) omdat ik dat mooier vind.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
Ook geen problemen mee, Tatooine lijkt het langs te duren. Het balkje schiet naar 25%, wacht daar een 3-4 seconden en schiet dan naar 100%, als ik niet alt-tab tijdens het laden duurt het max 10 seconden. Kleinere planeten zijn bijna instant geladen. Misschien ligt het ook aan de server load?theforce81 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:02:
[...]
Het gaat hier dan ook niet om de fps, maar om het laden van sommige planeten, Tatooine, Alderaan en nog een paar anderen, duurt soms meer dan een minuut en het balkje blijft dan hangen op ongeveer 20%. Erg irritant als je van de ene planeet naar de fleet wil en dan weer terug.
Lijkt aan een aantal dingen te liggen.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:30:
[...]
Ook geen problemen mee, Tatooine lijkt het langs te duren. Het balkje schiet naar 25%, wacht daar een 3-4 seconden en schiet dan naar 100%, als ik niet alt-tab tijdens het laden duurt het max 10 seconden. Kleinere planeten zijn bijna instant geladen. Misschien ligt het ook aan de server load?
Oa:
-Server load
-Aantal spelers op de planeet.
Wel iets beter. Maar op de andere planeten draait het perfect op high, dan heb ik rond de 60-100 fps. Alleen met mass PVP battles krijg ik tussen de 10 en 20 ( http://dl.dropbox.com/u/4...2-01-23%2019-01-11%5D.jpg )Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 08:03:
Dit zou met de patch van gisteren een heel eind opgelost moeten zij, heb je er nog steeds last van?
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Verwijderd
eehmm, zo uit mn hoofd ( zit om mn werk) 1200 bij 768, en alles op lowMrBlueEyes schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:38:
[...]
Is zeker voldoende, zelfs met een mindere kaart is het mogelijk. Op welke resolutie game je dan?
volgens dit plaatje:[b][message=37561982,noline]
Wat ik erg raar vind is dat je met die columi tokens je head, chest, legs, boots en hands kan kopen terwijl deze ook in flashpoints droppen. Maar je belt en bracers kan je niet kopen van die columi terwijl die dus _niet_ in de flashpoints droppenTeh fuck?

zouden wrists in ieder geval in esseles hm of black talon hm droppen
belt zou ik ook niet weten, misschien in die nieuwe flaspoint?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Met die 6850 kan je wel naar Full HD toe, als je beeldscherm dat ondersteund natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:52:
[...]
eehmm, zo uit mn hoofd ( zit om mn werk) 1200 bij 768, en alles op low
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Waarschijnlijk doordat de stats op de versies toch hetzelfde zouden zijn. Enforcer gear heeft vaak Power and Crit dacht ik, wat ook allebei goede stats zijn.MrVegeta schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:05:
Yes klopt dat de bracers in Esseles HM droppen maar de belt dropt in Karaga's palace (Operation). Wat ik ook raar vind is dat er 3 sets zijn, Enforcer, Field Tech en Field Medic maar er zijn alleen Enforcer/Field medic bracers/belt/implant/earpiece geen Field Tech versies daarvan.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Le Meow
Als Smuggler ga ik inderdaad voor cunning maar van de ratings is crit dan nog het belangrijkste omdat dit samenwerkt met enkele talents in de healing tree. Alle andere stats zijn minder relevant.MrVegeta schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 17:10:
Ookal zou dat het zijn het is gewoon onlogisch om die items niet er in te plaatsen. Volgens mij moet je als Smuggler altijd voor de meeste cunning gaan en zijn de overige stats minder belangrijk.
Daarnaast heb ik heb vandaag Windows 7 op mijn Mac geinstalleerd, de drivers van Apple voor een iMac op Windows 7 gebruikt en er komt een goede uitslag uit. Alleen hoe betrouwbaar is Can i Run it? Hij kijkt alleen je specs na, dus ik vraag me af of ik hem wel soepel kan draaien. Misschien weet iemand hoe die loopt op een computer met soortgelijke specificaties?
Ik moet toegeven dat de optimalisatie die Apple's drivers ook op Windows 7 toepassen wel goed zijn, maar voordat ik SWTOR koop zou ik graag een bevestiging willen hebben. Anders moet ik een paar maanden wachten totdat ik een nieuwe computer kan aanschaffen. Dus als jullie mijn vragen zouden willen beantwoorden graag!

Verwijderd
Je moet een timecard invoeren of betaalinfo opgeven voor je je gratis 30 dagen krijgt. Dus net zoals bij WoW.CerandoX.nl schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:28:
Ik heb een vraagje, moet je gelijk een timecard kopen of kun je starten zonder timecard, aangezien er een maand gratis bij zit? Ik kan mij herrineren dat dit bij World of Warcraft wel moest, maar zou het fijn vinden als jullie deze vraag zouden willen beantwoorden.
Mbt tot draaien op een Mac.. geen idee
edit: misschien dat dit je iets helpt: http://torwars.com/2011/1...ay-swtor-using-boot-camp/
[ Voor 13% gewijzigd door Poekie McPurrr op 25-01-2012 22:47 ]
Le Meow
Verwijderd
Met de juggernaut sta ik altijd onderaan, soms zelf onder de healers. Op dit moment is ie pas level 22, ik mag hopen dat het beter word, het voelt nu of ik met sponsen aan het slaan ben ofzo, echt niet normaal. Nadeel voor huttbal is dat hij geen knockbacks heeft, ik zag dat ik die pas krijg op level 26 ( force push).
En geen knockbacks EN shit (sith?) damage, niet echt de perfecte combi. Op dit moment ben ik totaal geen toegevoegde waarde voor het team.
Le Meow
lvl 22 spelers zijn ook zelden van toegevoegde waardeVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:44:
Ik heb pas maar eens weer een nieuw karakter gemaakt (kan geen keuze maken), een sith warrior (juggernaut). Wat valt me dat vies tegen in pvp, met mijn mercenary en sniper sta ik eind van een warzone altijd in de top 5 qua damage (<level 50 warzones).
Met de juggernaut sta ik altijd onderaan, soms zelf onder de healers. Op dit moment is ie pas level 22, ik mag hopen dat het beter word, het voelt nu of ik met sponsen aan het slaan ben ofzo, echt niet normaal. Nadeel voor huttbal is dat hij geen knockbacks heeft, ik zag dat ik die pas krijg op level 26 ( force push).
En geen knockbacks EN shit (sith?) damage, niet echt de perfecte combi. Op dit moment ben ik totaal geen toegevoegde waarde voor het team.
Ehh, tanks zijn er ook niet om damage te doen. puur om inkomende damage te soaken.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:44:
Ik heb pas maar eens weer een nieuw karakter gemaakt (kan geen keuze maken), een sith warrior (juggernaut). Wat valt me dat vies tegen in pvp, met mijn mercenary en sniper sta ik eind van een warzone altijd in de top 5 qua damage (<level 50 warzones).
en zo veel mogelijk chaos te veroorzaken.
Guard een healer, en probeer in zijn buurt te blijven
Een goede tank + healer combo kan rustig 3-5 dps bezig houden.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Als low level of under geared 50, is een rambo speel stijl niet echt aan te radenRocketKoen schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 07:08:
[...]
lvl 22 spelers zijn ook zelden van toegevoegde waarde
Healer en tanks hebben het dan wel makkelijker, omdat die sterkere spelers kunnen ondersteunen door te healen of taunten/guarden.
Je heb natuurlijk wel diminisching return, hierdoor kun je, als je genoeg crit hebt, beter surge gaan toevoegen. Surge bepaald hoe hard je crit.Morrar schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:56:
[...]
Als Smuggler ga ik inderdaad voor cunning maar van de ratings is crit dan nog het belangrijkste omdat dit samenwerkt met enkele talents in de healing tree. Alle andere stats zijn minder relevant.
Shuttle st20g5
Dat is wat mij bevalt aan mijn guardianTeunis schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:54:
[...]
Ehh, tanks zijn er ook niet om damage te doen. puur om inkomende damage te soaken.
Guard een healer, en probeer in zijn buurt te blijven, en lekker mensen taunten die jou niet aanvallen etc.
Op mijn gunslinger erger ik me altijd dood aan de juggernauts en andere tanks. Als er een healer in de buurt is kun je DPS'en wat je wilt, ze gaan niet dood....
In hutball scoren ze constant, in voidstar/civil war kun je niet cappen omdat ze je steeds interupten tot er backup is.
Dat is de kracht van tanks.
Moet in principe geen probleem opleveren. Mac's zijn vaak een stuk beter uitgebalanceerd dan Windows PC's. Al zou ik persoonlijk een 64bit windows versie geïnstalleerd hebben. Dan kan je namelijk die 4,5GB geheugen gebruiken. Met 32 bit windows is dit max 2GB, wat misschien een probleem zou kunnen opleveren. Iets anders wat misschien een bottleneck zou kunnen zijn is je videokaart, maar je zal het zeker kunnen spelen. Je moet idd minamaal een 30 dagen timecard kopen voordat je die 30 dagen gratis kan starten.CerandoX.nl schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:28:
Ik heb een vraagje, moet je gelijk een timecard kopen of kun je starten zonder timecard, aangezien er een maand gratis bij zit? Ik kan mij herrineren dat dit bij World of Warcraft wel moest, maar zou het fijn vinden als jullie deze vraag zouden willen beantwoorden.
Daarnaast heb ik heb vandaag Windows 7 op mijn Mac geinstalleerd, de drivers van Apple voor een iMac op Windows 7 gebruikt en er komt een goede uitslag uit. Alleen hoe betrouwbaar is Can i Run it? Hij kijkt alleen je specs na, dus ik vraag me af of ik hem wel soepel kan draaien. Misschien weet iemand hoe die loopt op een computer met soortgelijke specificaties?
Ik moet toegeven dat de optimalisatie die Apple's drivers ook op Windows 7 toepassen wel goed zijn, maar voordat ik SWTOR koop zou ik graag een bevestiging willen hebben. Anders moet ik een paar maanden wachten totdat ik een nieuwe computer kan aanschaffen. Dus als jullie mijn vragen zouden willen beantwoorden graag!
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Who Am I? op 26-01-2012 09:30 ]
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Je hebt een GT120, als we dat even 'rebranden' naar PC gebruikers; dat is een Nvidia 9500GT kaart. De kaart zal het prima kunnen trekken, maar verwacht niet dat je alle videosettings op high kunt zetten (afhankelijk van de resolutie waar je op gamed natuurlijk).CerandoX.nl schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:28:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag ik vragen waarom je gekozen hebt om 32 bits Windows 7 te installeren? Het zal hoogstwaarschijnlijk niet heel veel uitmaken, maar een 32 bits besturingsssysteem kan niet meer dan 2.3gb aan geheugen adresseren. Je overige 2.2gb is dus feitelijk nutteloos in dit geval. Als je de mogelijkheid hebt, installeer dan windows 7 64 bit.
Vrij afhankelijk wie je tegen je krijgt. Aantal specs met wat sterke internal damage en je moet het alsnog hard afleggen, ik blijf wel iets langer in leven dan gemiddeld persoon, maar zeker voor juggernaut vind ik het een stuk minder qua damage ouput (2 flinke dmg skills werken niet in pvp, Ravage moet je melee blijven, Crushing Blow kost te veel/lange cooldown), maar voelt ook stukje squisher dan mijn Powertech. Goed, je hebt 2 leuke clickies (50% defense, 40% dmg reduction) waar je aardig mee rond komt, maar het is pas echt veel later met de extra skills dat je mee kan komen qua dmg.Teunis schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:54:
Ehh, tanks zijn er ook niet om damage te doen. puur om inkomende damage te soaken.
Guard een healer, en probeer in zijn buurt te blijven, en lekker mensen taunten die jou niet aanvallen etc.
Mijn PT en Asassin tank specs trek ik snel in de top 3 damage, maar mijn Juggernaut zit daar vaak buiten.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Switch ik naar volle dps gear zonder dat ik mijn spec verander dan verdubbeld mijn damage maar val ik ook veel vaker om doordat ik veel minder kan hebben, wat de protection vrij dodelijk maakt.
Ik speel dus meestal tankspec en taunt de hele tijd, gebruik mijn haak om healers te helpen en mijn carbonize en stun om de tegenpartij uit het ritme te houden.... lijkt me ook de taak van een tank in de warzones.
(ps hij is Jugg, dat maakt hem niet direct een tank natuurlijk).
Later krijg je 1 push ability (force push), die is an sich nog best sterk omdat die een extra 2sec knockdown doet, nadeel dat hij standaard 1 min cooldown heeft (zeker tov inquish, die dacht 15sec cooldown AoE heeft).
Gister nog getest met volledige DPS gear (even mijn PVP tokens uitgegeven, uiteindelijk gaat die gear naar boonwork), ik verlies niet bijzonder veel qua defense. Van 18.91% defense naar 16.6%, shield van 26% naar 23% en aborb naar iets van 24% dacht ik. Dat wordt afaik ook niet geboost in PVP, enkel je armor gaat hard omhoog (die qua dmg/tank gear gelijk is), het blijft marginaal.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dit is een goede blog voor Snipers, maar het zou ook moeten werken voor Gunslingers, aangezien ze mirror classes zijn. Zal alleen de abilities even om moeten zetten naar de Smuggler versie.ye-roon schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:50:
Een search op Smuggler in die topic gaf niet het gewenste resultaat, en gezien google alleen vage smuggler sites geven waar ze je overduidelijk proberen over te halen een heleboel geld uit te geven. Dit resulteert in de volgende vraag: Heeft iemand een beetje goede site die gericht is op smugglers? Of meer specifiek op gunslingers? Mijn alt is GS en ik zoek wat meer info dan de officiele forums waar vooral veel: mijn class zuigt omdat x topics staan
http://swtorsniper.blogspot.com/
[ Voor 4% gewijzigd door Metalkai op 26-01-2012 10:53 ]
Je kunt ook gewoon de drivers installeren van de videokaart fabrikant, apples eigen drivers lopen nogal eens achter.Ik moet toegeven dat de optimalisatie die Apple's drivers ook op Windows 7 toepassen wel goed zijn, maar voordat ik SWTOR koop zou ik graag een bevestiging willen hebben. Anders moet ik een paar maanden wachten totdat ik een nieuwe computer kan aanschaffen. Dus als jullie mijn vragen zouden willen beantwoorden graag!
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
syncmaster B2230, dus daar ga ik wel van uitMrBlueEyes schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:13:
[...]
Met die 6850 kan je wel naar Full HD toe, als je beeldscherm dat ondersteund natuurlijk
Weet iemand wat beter healed voor bij een Juggernaut, BH of SI? Heb ze allebei op gelijk level met de Jugger maar kan niet kiezen
Hardware discussies kunnen compleet gerelateerd zijn aan het spel, of mag hier ook niet meer gevraagd worden of een bepaalde pc configuratie het spel aan kan?lanerios schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:33:
Yay, we zijn alweer bij Apple vs windows, en nerdgasms hebben over hardware. Kunnen we het gewoon weer over de game hebben?
Weet iemand wat beter healed voor bij een Juggernaut, BH of SI? Heb ze allebei op gelijk level met de Jugger maar kan niet kiezen
We blijven tenslotte tweakers, lijkt mij compleet logisch dat dit soort vragen hier gesteld mogen wordenMetalkai schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:38:
[...]
Hardware discussies kunnen compleet gerelateerd zijn aan het spel, of mag hier ook niet meer gevraagd worden of een bepaalde pc configuratie het spel aan kan?
eerder 20%. en als dat je echt zo stoort is er foklanerios schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:49:
Ok, dat is goed.. maar als je ziet dat 80% per pagina puur over hardware gaan wordt het iets te enthousiast. Ik bedoel, noem dit dan de SWTOR Hardware topic.
Verwijderd
of de TeleVaag.RocketKoen schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:03:
[...]
eerder 20%. en als dat je echt zo stoort is er fok
Derop, net sms binnen, HD6850 is bezorgd. eens kijken hoe dat speelt vanavond
Gisteren rond een uurtje of 11 massive Latencyspikes trouwens op The Red Ecplise( tot 6 Sec!) Iemand een diee of andere servers hetzelfde probleem hadden? Guildies hadden het wel
Op Trask Ulgo hadden we hetzelfde. Echt onspeelbaar tussen 10:30 en 11:00 ofzo ('s avonds, that is). Ik ben maar naar bed gegaan.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:21:
[...]
of de TeleVaag.
Derop, net sms binnen, HD6850 is bezorgd. eens kijken hoe dat speelt vanavond
Gisteren rond een uurtje of 11 massive Latencyspikes trouwens op The Red Ecplise( tot 6 Sec!) Iemand een diee of andere servers hetzelfde probleem hadden? Guildies hadden het wel
[ Voor 3% gewijzigd door blerry op 26-01-2012 13:27 ]
Verwijderd
Had 2e baas in eternity vaulth verslagen maar weekly werd niet completed..... Ik kreeg als reactie de bug is bekend volgende week meer geluk.....lanerios schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:07:
Sorry, ben geen racist, dus fok en geenstijl zijn niet voor mijMaar goed, laten we dit laten rusten. Gister bug gehad, boss in BT dropte geen loot. Ticket gemaakt, 5 minuten later GM om de boss te respawnen. Goeie service
WTF zorg dan dat mijn quest gewoon gecomplete wordt!
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
Idd. ik heb ook weekly quest niet complete terwijl EV toch echt gecleared is. Staat als gefixte bug in patch notes 1.1.1 die nu op PTR is.Joenino schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:32:
[...]
Had 2e baas in eternity vaulth verslagen maar weekly werd niet completed..... Ik kreeg als reactie de bug is bekend volgende week meer geluk.....
WTF zorg dan dat mijn quest gewoon gecomplete wordt!
Dus omdat mensen niet on-topic kunnen blijven, moet je maar ergens anders heen gaan?RocketKoen schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:03:
[...]
eerder 20%. en als dat je echt zo stoort is er fok
Omgekeerde wereld
Gisteravond was het inderdaad tussen 22.00 - 22.30 wat lastig met serverlag.
Gelukkig zorgt dat ook weer voor een filtering van kinderen, de berichten spoten weer door het general kanaal. " <insert random rage> i'm going to cancel my subscription <insert random rage> "
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Who Am I? schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:28:
[...]
Moet in principe geen probleem opleveren. Mac's zijn vaak een stuk beter uitgebalanceerd dan Windows PC's. Al zou ik persoonlijk een 64bit windows versie geïnstalleerd hebben. Dan kan je namelijk die 4,5GB geheugen gebruiken. Met 32 bit windows is dit max 2GB, wat misschien een probleem zou kunnen opleveren. Iets anders wat misschien een bottleneck zou kunnen zijn is je videokaart, maar je zal het zeker kunnen spelen. Je moet idd minamaal een 30 dagen timecard kopen voordat je die 30 dagen gratis kan starten.
Bedankt voor de antwoorden! Nee ik verwacht niet dat ik alles op high kan zetten, maar dat hij gewoon op een normale manier speelbaar is zonder al teveel frame rate problemen.. Ik wil zeg maar niet 75 euro betalen en er dan achterkomen dat mijn computer zo traag is dat het niet speelbaar is of niet leuk is om te spelen.Thysiej schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:41:
[...]
Je hebt een GT120, als we dat even 'rebranden' naar PC gebruikers; dat is een Nvidia 9500GT kaart. De kaart zal het prima kunnen trekken, maar verwacht niet dat je alle videosettings op high kunt zetten (afhankelijk van de resolutie waar je op gamed natuurlijk).
Mag ik vragen waarom je gekozen hebt om 32 bits Windows 7 te installeren? Het zal hoogstwaarschijnlijk niet heel veel uitmaken, maar een 32 bits besturingsssysteem kan niet meer dan 2.3gb aan geheugen adresseren. Je overige 2.2gb is dus feitelijk nutteloos in dit geval. Als je de mogelijkheid hebt, installeer dan windows 7 64 bit.
Voor de duidelijkheid het is een GT120 met 256mb, maar "can i run it" zegt dat er 1,5GB vram beschikbaar is en mijn totale ram 4,5GB is. Wat wel vreemd is want ik heb gewoon 4GB. Ik denk dat ondanks dat bij Systeeminformatie de GT120 met 256mb wordt neergezet, hij eigenlijk gewoon niets heeft en ze 500MB shared memory hebben toegevoegd voor de grafische kaar, vandaar die 4,5GB.
Of zit ik nu helemaal verkeerd?
Ik heb Windows 7 32bit geïnstalleerd omdat Apple mijn computer niet ondersteund met drivers voor Windows 7 64bit. Ik kan natuurlijk wel zelf de drivers opzoeken, weet niet of dat een positief of negatief verschil maakt ten opzichte van de deling van mijn intern geheugen met mijn vram?
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Wat is er mis mee dan?MrVegeta schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:50:
Sorcswat een achterlijke pvp class is dat aan het worden zeg.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Er zijn vaak 5+ sorcs in een warzoneDakreal schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:51:
[...]
Wat is er mis mee dan?enige wat af en toe vervelend is, is als er 2 staan
[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 26-01-2012 15:14 ]
Hmm, Sorcs gaan wat mij betreft lekker snel plat. nooit problemen mee eigenlijk.MrVegeta schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:13:
[...]
Er zijn vaak 5+ sorcs in een warzoneAl die lightning, het is gewoon lol
.
zowel met een JKS als met een JCS geen problemen. Ik speel nog niet op lvl 50 pvp, misschien dat dat wat anders is.
Shadows uitzetten helpt al gigantisch
sorcs zijn gevaarlijk als ze een goede tank bij zich hebben.Dakreal schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:26:
[...]
Hmm, Sorcs gaan wat mij betreft lekker snel plat. nooit problemen mee eigenlijk.
zowel met een JKS als met een JCS geen problemen. Ik speel nog niet op lvl 50 pvp, misschien dat dat wat anders is.
En dps is gevaarlijk met een goede healerRocketKoen schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:00:
[...]
sorcs zijn gevaarlijk als ze een goede tank bij zich hebben.
Dan kun je altijd nog achter de healer aanDakreal schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:06:
[...]
En dps is gevaarlijk met een goede healerIk snap je punt niet echt ;-)
gisteren avond waren er inderdaad flinke lagspikes, eerder nog niet zo gehad, was op heel de server en begon rond 10 uurDyoma schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 15:26:
Gisteren ook SWTOR gekocht. Heb een Sith Inq aangemaakt. Echter viel het me op dat ik op bepaalde stukken echt giga framedrops heb. Zou dit kunnen kloppen / Is dit een server based probleem ?
edit: @lanerios je hebt helemaal gelijk ik had het niet goed gelezen
[ Voor 8% gewijzigd door Scorchor op 27-01-2012 11:43 ]
Lagspikes =/= FPS..Scorchor schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:39:
[...]
gisteren avond waren er inderdaad flinke lagspikes, eerder nog niet zo gehad, was op heel de server en begon rond 10 uur
hetzelfde ingame "OMG MY LAG SUCKS" "what's your ms" "OMG 3 FPS WTF" etc..
mensen moeten het verschil gaan leren
Merk wel dat ranged voordeel heeft zeker bij Void star en huttbal tov melee, ik merk dat ik op mijn asassin ook regelmatig enkel ranged skills sta te spammen, je komt amper in melee. Jugger trekt daar tegen Trooper/Powertech flink aan het korte eind (ze hebben beide flinke knockback), zelfs tegen Merc/Commando heb ik het nog regelmatig moeilijk als ze nonstop blijven rennen.Dakreal schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:06:
[...]
En dps is gevaarlijk met een goede healerIk snap je punt niet echt ;-)
Je hebt toch gewoon slows? 2x erop en je weet cker dat ie blijft zitten. Huttball vind ik echt geweldig, en het is prima balanced, ranged heeft wat mij betreft geen voordeel omdat je overal kunt lossen.SinergyX schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:44:
[...]
Merk wel dat ranged voordeel heeft zeker bij Void star en huttbal tov melee, ik merk dat ik op mijn asassin ook regelmatig enkel ranged skills sta te spammen, je komt amper in melee. Jugger trekt daar tegen Trooper/Powertech flink aan het korte eind (ze hebben beide flinke knockback), zelfs tegen Merc/Commando heb ik het nog regelmatig moeilijk als ze nonstop blijven rennen.
Misschien een beetje laat, maar hier staan erg goede compendiums:ye-roon schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:50:
Een search op Smuggler in die topic gaf niet het gewenste resultaat, en gezien google alleen vage smuggler sites geven waar ze je overduidelijk proberen over te halen een heleboel geld uit te geven. Dit resulteert in de volgende vraag: Heeft iemand een beetje goede site die gericht is op smugglers? Of meer specifiek op gunslingers? Mijn alt is GS en ik zoek wat meer info dan de officiele forums waar vooral veel: mijn class zuigt omdat x topics staan
http://sithwarrior.com/fo...rative-Healing-Compendium
Deze is voor scoundrel, maar alle andere classes zijn daar ook te vinden.
Over Smugglers / Scoundrels gesproken; merk trouwens dat de leveling story echt bar slecht is uitgewerkt voor deze klasse. Met m'n Jedi Shadow had ik altijd quests te over en ging ik overal als een speer doorheen. Ook als ik geen heroics of FPs deed kon ik gewoon de verhaallijn volgen. Met mijn Scoundrel heb ik veel meer moeite om genoeg XP te sprokkelen; de standaard verhaallijn biedt gewoon veel te weinig XP en ik mis ook goede bonusseries. Ik ben nu level 45 en vrijwel klaar met Voss (hopend op een bonusserie....). Bijna alle quests inclusief de classquests zijn nu oranje. Alle mobs zijn 2-4 levels hoger en met Champions wordt het dan soms echt behoorlijk pijnlijk. Ik moet nu dus in de fleet gaan campen om FPs te farmen of PVP gaan doen om verder te kunnen
Edit: Ah gelukkig! Voss heeft een bonusserie
[ Voor 35% gewijzigd door Morrar op 26-01-2012 18:41 ]
En maar 10 vingersDakreal schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:03:
Je hebt toch gewoon slows? 2x erop en je weet cker dat ie blijft zitten. Huttball vind ik echt geweldig, en het is prima balanced, ranged heeft wat mij betreft geen voordeel omdat je overal kunt lossen.
Heb nu maar 2 bars gemaakt, 1 voor PVP en 1 voor PVE, macro's zouden een fijne welkom zijn
Maar als ik dit vergelijk met mijn Merc, gaat het me toch allemaal enorm makkelijker af. Mischien omdat ik altijd ranged gewend ben, dat zou ook nog kunnen
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 26-01-2012 18:39 ]
Dat zou dan zeker kunnen, want ik speel eigenlijk altijd melee!SinergyX schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:39:
[...]
En maar 10 vingers
Heb nu maar 2 bars gemaakt, 1 voor PVP en 1 voor PVE, macro's zouden een fijne welkom zijn
Maar als ik dit vergelijk met mijn Merc, gaat het me toch allemaal enorm makkelijker af. Mischien omdat ik altijd ranged gewend ben, dat zou ook nog kunnen
Hmm, je moet hier veel keybinds hebben.. ik denk dat ik er volgens mij zo een ~25 heb (en nog allemaal bereikbaar met 1 hand ook) dan kom je wel een eind in pvp
1x interrupt en ze rennen als kippen zonder kop
www.sithwarrior.com Daar is zelfs een excel sheet die je op weg kan helpen. Het ding is aardig correctye-roon schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:50:
Je mag de slinger vragen ook aan mij stellen
Met mijn gunslinger totaal geen problemen. Was altijd 2/3 levels hoger dan mijn classquest...Morrar schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:21:
[...]
Misschien een beetje laat, maar hier staan erg goede compendiums:
Over Smugglers / Scoundrels gesproken; merk trouwens dat de leveling story echt bar slecht is uitgewerkt voor deze klasse. Met m'n Jedi Shadow had ik altijd quests te over en ging ik overal als een speer doorheen. Ook als ik geen heroics of FPs deed kon ik gewoon de verhaallijn volgen. Met mijn Scoundrel heb ik veel meer moeite om genoeg XP te sprokkelen; de standaard verhaallijn biedt gewoon veel te weinig XP en ik mis ook goede bonusseries. Ik ben nu level 45 en vrijwel klaar met Voss (hopend op een bonusserie....). Bijna alle quests inclusief de classquests zijn nu oranje. Alle mobs zijn 2-4 levels hoger en met Champions wordt het dan soms echt behoorlijk pijnlijk. Ik moet nu dus in de fleet gaan campen om FPs te farmen of PVP gaan doen om verder te kunnenHet vreemde is ook dat ik nog geen 10 levels geleden voorliep qua XP en toen alles groen was...
1 of 2 verplichte elites op Belsavis waren een bitch though, zelfs als je ene paar levels hoger bent. Hij cc'd je companion de hele tijd....
en iedereen die easymode wil knallen, roll een commando of een mercenary. Die zijn echt pauper OP
Oh en in raids? 3 commandos in onze groep en zijn 15 sec dmg skill(demo round) for 8K dmg, omdat ALLE gravity vortexes stacken van alle Commandos.( en de skill dus +75% dmg doet ipv25%). Hoezo broken class
[ Voor 57% gewijzigd door Tripp op 26-01-2012 22:50 ]
Ik heb denk ik de helft van de quests overgeslagen op planets. Wel netjes iedere dag mijn daily space quests gedaan en niet te snel geleveld, dus scheelt misschien ook.Morrar schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:21:
[...]
Misschien een beetje laat, maar hier staan erg goede compendiums:
Over Smugglers / Scoundrels gesproken; merk trouwens dat de leveling story echt bar slecht is uitgewerkt voor deze klasse. Met m'n Jedi Shadow had ik altijd quests te over en ging ik overal als een speer doorheen. Ook als ik geen heroics of FPs deed kon ik gewoon de verhaallijn volgen. Met mijn Scoundrel heb ik veel meer moeite om genoeg XP te sprokkelen; de standaard verhaallijn biedt gewoon veel te weinig XP en ik mis ook goede bonusseries. Ik ben nu level 45 en vrijwel klaar met Voss (hopend op een bonusserie....). Bijna alle quests inclusief de classquests zijn nu oranje. Alle mobs zijn 2-4 levels hoger en met Champions wordt het dan soms echt behoorlijk pijnlijk. Ik moet nu dus in de fleet gaan campen om FPs te farmen of PVP gaan doen om verder te kunnenHet vreemde is ook dat ik nog geen 10 levels geleden voorliep qua XP en toen alles groen was...
Uhmmm ik heb op mijn tank PT geen knock back (die tegen spelers werkt...) Wellicht dat het in een dps tree zit.SinergyX schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:44:
[...]
Merk wel dat ranged voordeel heeft zeker bij Void star en huttbal tov melee, ik merk dat ik op mijn asassin ook regelmatig enkel ranged skills sta te spammen, je komt amper in melee. Jugger trekt daar tegen Trooper/Powertech flink aan het korte eind (ze hebben beide flinke knockback), zelfs tegen Merc/Commando heb ik het nog regelmatig moeilijk als ze nonstop blijven rennen.
Gelukkig heb ik wel mijn haak, daarmee kan ik tenminste zorgen dat ze niet weg rennen.
Je bent Jet Boost vergeten? Dat is nagenoeg dezelfde versie als inquis heeft.Sneezzer schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:33:
Uhmmm ik heb op mijn tank PT geen knock back (die tegen spelers werkt...) Wellicht dat het in een dps tree zit.
Gelukkig heb ik wel mijn haak, daarmee kan ik tenminste zorgen dat ze niet weg rennen.
Voor het eerst gisteren nog Colicoid War Games gedaan.. Wat.. een ... klote.. FP.
Eigelijk is hij vrij simpel, als je weet wat je moet doen, maar wat een irritatie waren die forcefields. 1 cm teveel naar links, boem, weer van platform afgeschoten. Het is wel een afwisseling van het normale werk, maar nooit dat ik deze ooit nog een keer ga doen.
[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 27-01-2012 10:02 ]
Ja denk dat de DPS versie ook iets lekkerder gaat. Als healer ben ik gewoon best afhankelijk van mijn tankcompanion. Probleem is dat die altijd vrolijk in alle AoE's blijft plakken waardoor je soms echt stevig moet healen. Nadeel is dat je ook wilt interupten en dus steeds van target moet wisselen. Soms moet je daarbij ook jezelf nog stevig healen als je companion niet alle targets oppikt (zelfs met alle AoE taunts en skills aan).Tripp schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:43:
Met mijn gunslinger totaal geen problemen. Was altijd 2/3 levels hoger dan mijn classquest...
1 of 2 verplichte elites op Belsavis waren een bitch though, zelfs als je ene paar levels hoger bent. Hij cc'd je companion de hele tijd....
Overigens ging het over twee grijze mobs van de quest Sabotage the Gormak: http://www.torhead.com/mission/J7HNtA/sabotage-the-gormak. Blijkt dat iedereen daar moeite mee heeft en zeker op level 45. Kortom, het lag gelukkig niet alleen aan mij
Heh nee easymode is niks voor mij. Lang genoeg WoW gespeeld en daar MT geweest met een healing alt. Zoek liever een beetje de uitdaging, maar toegegeven, soms is belachelijk OP zijn natuurlijk ook wel even leuk. Vind healen in SWTOR trouwens spannender dan tanken tot nu toe. Ben ook heel erg tevreden met mijn Scoundrel over het algemeen, maar soms zijn er wat frustraties met de companion en UIen iedereen die easymode wil knallen, roll een commando of een mercenary. Die zijn echt pauper OP. Guildie haalt zo even 580K dmg in voidstar. Dat komt ook omdat de meeste nabs niet weten hoe je een comm/merc moet interrupten.
Oh en in raids? 3 commandos in onze groep en zijn 15 sec dmg skill(demo round) for 8K dmg, omdat ALLE gravity vortexes stacken van alle Commandos.( en de skill dus +75% dmg doet ipv25%). Hoezo broken class.
[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 27-01-2012 10:03 ]
Ah, die zit niet in de tank-tree.SinergyX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:55:
[...]
Je bent Jet Boost vergeten? Dat is nagenoeg dezelfde versie als inquis heeft.
Je weet dat je je companion op focus kan zetten (default alt + f) en in je settings focus target aan kan zetten en een knop toekennen voor mod focus.Morrar schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:02:
Ja denk dat de DPS versie ook iets lekkerder gaat. Als healer ben ik gewoon best afhankelijk van mijn tankcompanion. Probleem is dat die altijd vrolijk in alle AoE's blijft plakken waardoor je soms echt stevig moet healen. Nadeel is dat je ook wilt interupten en dus steeds van target moet wisselen. Soms moet je daarbij ook jezelf nog stevig healen als je companion niet alle targets oppikt (zelfs met alle AoE taunts en skills aan).
Zo kan ik de npc targetten en interupten e.d. maar ook snel mijn companion healen.
Nee dat wist ik niet!_Peter2_ schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:26:
[...]
Je weet dat je je companion op focus kan zetten (default alt + f) en in je settings focus target aan kan zetten en een knop toekennen voor mod focus.
Zo kan ik de npc targetten en interupten e.d. maar ook snel mijn companion healen.
Bedoel je hier dan mee dat ik een extra knop kan inhouden bij het casten en dat die dan automatisch op mijn focus target gaat? Zonder dat mijn geselecteerde target weg gaat?
Overrule je daarmee niet je zelfhealing? Standaard bij een NPC targetten en je doet een heal, heal je jezelf, maar met focus wordt dit dan default je companion?_Peter2_ schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:26:
[...]
Je weet dat je je companion op focus kan zetten (default alt + f) en in je settings focus target aan kan zetten en een knop toekennen voor mod focus.
Focus target wist ik, maar die modifier voor 'cast on focus' had ik nog niet bekeken. Misschien een goed idee inderdaad. Dank!_Peter2_ schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:26:
[...]
Als self cast dan verdwijnt is dat niet een drama. Jezelf targetten is redelijk snel en simpel en als alles goed gaat pak ik toch maar weinig schade
Nee, werkt via een speciale knop (die default geen hotkey heeft) Ik heb hem zoalng op ` gezet.SinergyX schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:04:
[...]
Overrule je daarmee niet je zelfhealing? Standaard bij een NPC targetten en je doet een heal, heal je jezelf, maar met focus wordt dit dan default je companion?
Met ` ingedrukt gaat cast naar focus, zonder ` werkt het standaard.
InderdaadHydrosine schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:00:
[...]
Nee dat wist ik niet!
Bedoel je hier dan mee dat ik een extra knop kan inhouden bij het casten en dat die dan automatisch op mijn focus target gaat? Zonder dat mijn geselecteerde target weg gaat?
[ Voor 39% gewijzigd door _Peter2_ op 27-01-2012 11:18 ]
Wat vinden jullie de mooiste en vervelendste planeet tot nu toe?
Ik heb na de 3e planeet Taris (republic) even op het punt gestaan om te cancelen omdat ik de planeten tot nu toe helemaal niks vond. Gelukkig nog even doorgezet en Nar shaddaa en Tattooine vind ik echt 100 keer beter, dus ook niet gecanceled
Ook heel even op Alderaan rond gekeken ziet er ook al vet uit
Ord Mantell vond ik ook wel leuk maar daar ben je maar zo kort
Ik heb nog niet echt een planeet gehad waar je even 'wooow..' zat, Alderaan heeft wel mooie scenery, maar vind omgeving van Nar Shadaa ook wel leuk (met die lichtshows etc).
Qua functioneel, Tatooine en Hoth staan zonder twijfel nummer van meest nutteloze planeten. Belachelijke afstanden met daartussen echt helemaal niets (buiten wat verdwaalde mobs), vind ik echt 10x niets. Scenery is goedkoop en simpel, mobs zijn te verspreid, quests gaan helemaal nergens over.
Taris is qua questing later erg goed te doen, Balmorra (bonus) trouwens ook nog aardig. Nar Shadaa bonus bugged teveel, Quesh is teveel irritante mobs. Balsaris begon wel leuk, maar begint al snel saai te worden. Aldaraan heeft ook best makkelijke bonus serie, was ook goed te doen.
En qua class verhaal blijft Sith Warrior 1 van de beste enkel sommige companions irriteren me mateloos (continue gezeik van Quinn op Vette en Pierce op Quinn). Agent heeft wat leuke twists (sit.. jump...), maar erg generiek (militair/politiek ingesteld). Bounty Hunter begint imho te makkelijk, hopelijk komt daar nog een kleine verandering in, Inquis is erg voorspelbaar.
[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 27-01-2012 11:37 ]
Gisteren mijn 400 artificing met zo'n 20 max level artifact recepten gedropped voor Biochem, de bonus en geld besparing van Biochem kan echt niets tegen op ... alleen al voor de Stims en Adrenals is het het waard voor een main character ..... (3 uurtjes en 100k en Bio was maxed lol)
Mooi -> Taris en Tatooine
Onhandig en saai -> Alderaan
dat beter synergy
Moet wel zeggen dat Nar Shadaa wel cool was. Alleen veel veel en veels te kort. Zelfde met Taris
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.