• sprankelsap
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-06-2015
dankjewel rocket,

kan die andere info ook wel gebruiken, hoef ik mij geen zorgen te maken ;) (heb het spel ook besteld via IDEAL).

Zelf speel je ook op "The Red Eclipse" ? aan je reactie te zien zit je zelf niet bij Empire ?
sprankelsap schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:37:
dankjewel rocket,

kan die andere info ook wel gebruiken, hoef ik mij geen zorgen te maken ;) (heb het spel ook besteld via IDEAL).

Zelf speel je ook op "The Red Eclipse" ? aan je reactie te zien zit je zelf niet bij Empire ?
Zie mijn signature :P
Ik zit bij de republic. imps zijn er al genoeg

TheS4ndm4n#1919

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-01 23:31
Zondag hebben we met de guild die +10 alle stats datacron opgehaald..
Pfff wat is die buggie zeg.

Gelukkig hadden we onze sorc vrij snel op de rand voor de deur staan en kon hij iedereen naar boven pullen, hele guild heeft toen in 10 minuten de datacron kunnen pakken.

Ps: Ik ben een tankspec PT, zijn de volgende stats goed als basis voor een operation?
18k HP
48% shield
44% Absob
12% defence

[ Voor 19% gewijzigd door Sneezzer op 24-01-2012 09:50 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Verwijderd

[quote]RocketKoen schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:34:
[...]

betaald met ideal zeker?
Die verwerken ze met de hand.
dat kan 0 tot 72 uur duren. gemiddelde is 2.
[...]

Thx rocket voor de info het is idd betaling met ideal geweest.. Dan weet ik ffies genoeg vind wel erg vreemd dat ze bij origin geen bevestiging geven..of ik heb niet goed gelezen maar denk het niet

• sprankelsap
ja, vind ik ook stylez. best ouderwets eigenlijk ;) tegenwoordig kunnen ze toch wel een klein scripje er tegenaan gooien dat de betaling binnen is of bedankt voor het bestellen van ....
sprankelsap schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:11:
ja, vind ik ook stylez. best ouderwets eigenlijk ;) tegenwoordig kunnen ze toch wel een klein scripje er tegenaan gooien dat de betaling binnen is of bedankt voor het bestellen van ....
iDeal heeft inderdaad een api die een bevestiging van betaling stuurt. Bijna alle websites (en steam) gebruiken dat om automatisch je betaling te verwerken. Waarom EA dat niet doet is de vraag...

TheS4ndm4n#1919

Sneezzer schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:49:
Zondag hebben we met de guild die +10 alle stats datacron opgehaald..
Pfff wat is die buggie zeg.

Gelukkig hadden we onze sorc vrij snel op de rand voor de deur staan en kon hij iedereen naar boven pullen, hele guild heeft toen in 10 minuten de datacron kunnen pakken.
Buggy op welke manier? Toen ik het deed met mijn guild hadden we eigenlijk helemaal geen problemen. Iedereen kon zichzelf heel makkelijk naar de deur bewegen.

• Sneezzer
Metalkai schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:14:
[...]

Buggy op welke manier? Toen ik het deed met mijn guild hadden we eigenlijk helemaal geen problemen. Iedereen kon zichzelf heel makkelijk naar de deur bewegen.
Tijdens het gebruiken van de mggs kwamen 2 guildies vast in de muur te zitten, later dropte er eentje door de vloer. Ging niet echt super iig. Maar goed, sorc op de rand maakte het heel makelijk (ook voor mensen zonder mggs of crystal.

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01 16:03
rikrik schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 00:24:
Iemand hier die ervaring heeft met swtor via origin kopen? Word er meteen een account op swtor.com gemaakt dat word gelinkt aan je origin account?

Ik heb gisteren rond 18:30 swtor op origin gekocht, netjes een key gekregen om een account mee te maken, maar de swtor site zegt vrolijk dat mijn emailadres al in gebruik is, terwijl ik er geen account heb. Ook de "Forgot Password" optie levert niks op.

Heb ook al met EA gebeld, die zagen niks raars aan de order, en bij de swtor support konden ze geen account met mijn email adres vinden 8)7

Als ik met mijn origin account probeer in te loggen op swtor.com krijg ik ook alleen te zien "Login Failed", verder geen uitleg waarom..
Hmm raar, ik heb ook via orgin gekocht (pre-order)
Heb toen gewoon nieuwe account aangemaakt (https://account.swtor.com/user/register),
en daar het orgin email adress opgegeven, daarna was wel mijn origin wachtwoord veranderd naar dat wat ik bij swtor had opgegeven.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• pinhead_dclxvi
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-04-2025
Sneezzer schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:49:
Ps: Ik ben een tankspec PT, zijn de volgende stats goed als basis voor een operation?
18k HP
48% shield
44% Absob
12% defence
De meeste tanks in onze Guild hebben meer defence (wij hebben vrijwel geen Vanguard tanks), maar met die stats kan ik mij niet voorstellen dat normal mode moeilijk zou zijn voor jou om te tanken. Je ontwijkt niet veel damage, maar net zo als in de meeste MMOs is spike damage het probleem, en zo ver als ik weet zijn Vanguards/Powertechs op dit moment nog steeds de beste tanks dankzij hun enorme shield/absorb.

Op onze eerste run was een van onze tanks een recent-50 Guardian tank met ~16k HP, en dat was ook geen probleem. Aangezien dat onze Guild te veel tanks hebben ben ik DPS gegaan met mijn Vanguard, dus ik kan je niet uit ervaring vertellen hoe dat is, maar met 18k HP en redelijk wat tanking-stats, zou jij 8-man EV normal makkelijk kunnen solo tanken volgens mij.
Ze hebben nieuwe replies van tickets?
Leest wel wat fijner dan die andere standaard replies :P
I am Protocol Droid W6-I0 of Human-Cyborg Relations...

I have received your transmission regarding the issue that disables the Play button
when using the volume up/down scroll.

I want to thank you for the feedback you have sent us. This is really important for
us to make the game much better. I will have this be raised for investigation and if
ever have this fixed.

Again, in behalf of BioWare, thank you for your feedback. If ever you have
encountered any unusual things in the game, kindly report it to us.

Please do not hesitate to contact us again if there is anything further we can help
you with.

Galactic Support is our specialty...
Sincerely,

Protocol Droid W6-I0 (aka John Christopher)
Star Wars: The Old Republic Customer Service

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 24-01-2012 10:48 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Heej allemaal.

Ben zwaar aan het overwegen of ik deze game ga aanschaffen,
Ben momenteel in de laaste fase van startrek online..

Ik heb een paar vraagjes m.b.t. de companions.

- Gaan de companions mee in PVP en in instances?
- Hoeveel companions kun je tergelijk meenemen
- Krijg je companios via quests of koop je deze?
- Zijn ze echt een toegevoegde waarde in battles of
is het meer een gadget dan je er iets aan hebt?

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 14:24
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:03:
Heej allemaal.

Ze gaan niet mee in PVP voor instances zou het kunnen inplaats van andere spelers.
Je kan 1 tegelijk bij je hebben.
Ze zijn voornamelijk bedoelt om te kunnen solo-questen, ze helpen je dan goed met dps, tanking of healing.
Daarnaast gebruik je ze voor gatheren van resources, craften en uitvoeren van missies.

Je krijgt ze doormiddel van het volgen van je classquests.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Heej allemaal.

Companions gaan niet mee in pvp (behalve open world pvp op pvp servers). Als je in een groep speelt dan tellen companions mee naar het maximum van 4 spelers. Dus je kan 2 spelers + 2 companions, 3 spelers + 1 companion of 4 spelers.

Je kan 1 companion tegelijk bij je hebben. Je kan er 1 tot 5 tegelijk op missie sturen (1 op lvl 10, 5 op lvl 45)

Companions krijg je na het completen van storyline questchains.

Ze zijn echt een toegevoegde waarde tijdens het questen. Vooral als je solo speelt.
Je kan bvb solo levelen als healer of tank, terwijl je in andere games eigenlijk niet anders kan dan een groep vinden of DPS speccen.

TheS4ndm4n#1919

• pinhead_dclxvi

- Companions tellen als een andere speler, dus je bent nog steeds gelimiteerd aan 4 spelers tegelijk in een groep (als je in de buurt van elkaar staan) - als je solo world PVP doet tijdens het levelen dan helpen ze mee, maar bij level 50 world-PVP (Ilum) kunnen ze van af volgende patch niet meer meedoen.
- Alleen een companion. De meeste missions gaan er van uit dat jij altijd een companion als hulp hebt.
- Ze zijn allemaal gelinked aan jou specifieke class-missions, dus jij krijgt ze in het loop van het levelen.
- Solo'en zonder companion is sloom, en kan zeer gevaarlijk zijn. Ieder class krijgt (als je uiteindelijk 50 bent) een ranged & melee tank, ranged & melee DPS en een healer - plus de Droid die je krijgt met je schip, maar hij is waardeloos.

Edit: Ik was te langzaam. :+

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

RocketKoen schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:10:
[...]
Je kan bvb solo levelen als healer of tank, terwijl je in andere games eigenlijk niet anders kan dan een groep vinden of DPS speccen.
Vooral dit. In WoW kan (of kon, heb al een tijd niet meer gespeeld) je met sommige classes geen elite mob solo'en. In SWTOR is dat in ieder geval altijd te doen als de elite rond jouw level zit. Iedere keer als ik zo'n gele ster mob zie staan dan duik ik er op. :>

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Heej allemaal.

Pvp krijg je geen companions maar in instances zijn ze best goed, beter dan sommige spelers >:) , je hebt er maar 1 tegelijk bij je de anderen kan je wat andere dingen laten doen zoals quests voor materalen of craften. Op die manier is het voor jou zeer makkelijk te doen dat je een instance doet met 3 mensen terwijl je companion even je crafting levelt, kom je de instance uit en heb je meteen weer betere gear in je invent :P

Ja ze zijn zeer goed in battles, ik heb soms de behoefte om mensen uit mijn groep te knikkeren om een companion terug te krijgen. Companions breken, tenzij je AOE hebt aanstaan, namelijk geen CC en kunnen wel redelijk focus fire doen. Dit in tegenstelling tot sommige mensen >:)

• Sneezzer
angry.itch schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:44:
[...]

De meeste tanks in onze Guild hebben meer defence (wij hebben vrijwel geen Vanguard tanks), maar met die stats kan ik mij niet voorstellen dat normal mode moeilijk zou zijn voor jou om te tanken. Je ontwijkt niet veel damage, maar net zo als in de meeste MMOs is spike damage het probleem, en zo ver als ik weet zijn Vanguards/Powertechs op dit moment nog steeds de beste tanks dankzij hun enorme shield/absorb.

Op onze eerste run was een van onze tanks een recent-50 Guardian tank met ~16k HP, en dat was ook geen probleem. Aangezien dat onze Guild te veel tanks hebben ben ik DPS gegaan met mijn Vanguard, dus ik kan je niet uit ervaring vertellen hoe dat is, maar met 18k HP en redelijk wat tanking-stats, zou jij 8-man EV normal makkelijk kunnen solo tanken volgens mij.
Mooi zo, dan is het wachten nog op de dps in onze guild (genoeg healers en tanks op 50 lol)
HM's gaan voor de gewone flashpoints behoorlijk goed eigenlijk, laatst FE gedaan, was wel erg leuk als HM.
Ik krijg inderdaad vrij weinig spike damage en dan nog kan ik wel een behoorlijke klap verwerken zonder dat de healer in paniek raakt.

Was in de veronderstelling dat de OP's een stukje zwaarder zouden zijn dan FP-HM's.

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:52
Ik heb de topicwarning gelezen maar toch; Dat roteren van maintenance tijden tussen europa en de US is toch niet echt gelukt kunnen we toch wel stellen he?

• Sneezzer
Tha_T schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:34:
Ik heb de topicwarning gelezen
Je hebt gelijk, het is niet gelukt.

Verwijderd

Sneezzer schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:36:
[...]

Je hebt gelijk, het is niet gelukt.
I see what you did there :p . Mijn character is getrouwd met Akaavi Spar (mandalorian-ish). Probeerde eerst Risa en Akaavi beide aan het lijntje te houden, maar er komt toch een moment waarop het schip wat te klein is :p . Krijgen jullie ook van die leuke in-game mail van je companions? Ik lig vaak best wel dubbel (kan als een erg kleine spoiler gezien worden, dus wil je hem niet zien klik niet):

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:43:
[...]

I see what you did there :p . Mijn character is getrouwd met Akaavi Spar (mandalorian-ish). Probeerde eerst Risa en Akaavi beide aan het lijntje te houden, maar er komt toch een moment waarop het schip wat te klein is :p . Krijgen jullie ook van die leuke in-game mail van je companions? Ik lig vaak best wel dubbel (kan als een erg kleine spoiler gezien worden, dus wil je hem niet zien klik niet):

Jup, die mails zijn leuk. Die van mij had een mail gestuurd waarin ze voorstelde om op vakantie te gaan naar een zonnige plek. Dat zou goed zijn voor mijn 'sith complexion' :D

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• pinhead_dclxvi
Sneezzer schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:29:
[...]
Was in de veronderstelling dat de OP's een stukje zwaarder zouden zijn dan FP-HM's.
Dat dacht ik ook een week geleden, maar normal mode stelt niet veel voor als je een idee hebt wat je moet doen. BW hebben het trouwens heel erg goed opgezet, zo dat je eigenlijk geen tactics zou moeten opzoeken. De meeste trash mobs (net als in HM FPs) hebben allemaal een paar van de abilities die de boss zelf ook hebt, of je moet ze op een bepaalde manier afmaken, om jou een idee te geven wat de tactics zullen zijn voor de aankomende boss.

Voor zo ver als ik weet is het (qua moeilijkheidsgraad) Normal FP -> Normal OP -> HM FP -> HM OP -> NM OP.

Loot wordt trouwens automatisch toegewezen aan mensen in normal mode, iets wat ooit er voor zorgt dat de mensen die de loot zouden moeten kunnen looten een "Access denied." bericht zien op de scherm, en kunnen vervolgens de loot niet oppakken - of dat een DPS tank loot krijgt (Ik, als DPS Vanguard, kreeg een non-setpiece tank chestpiece van de 2:e KP boss). Bij twee bosses in 8-man normal EV was de loot voor ons bugged, waardoor 3 of 4 mensen hun loot niet kregen.

Ticket staat nog open, het gebeurd blijkbaar redelijk vaak. Geen problemen gehad met master loot in Hardmode.

Edit: Schpelling

Verwijderd

Shadowhawk00 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:23:

Companions breken, tenzij je AOE hebt aanstaan, namelijk geen CC en kunnen wel redelijk focus fire doen. Dit in tegenstelling tot sommige mensen >:)
En als er nog één vijand over is die in CC vastzit, dan wachten ze netjes totdat CC afloopt of iemand anders het breekt. _/-\o_

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:59

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:57:
[...]

En als er nog één vijand over is die in CC vastzit, dan wachten ze netjes totdat CC afloopt of iemand anders het breekt. _/-\o_
Inderdaad ja. Staat Kira leuk voor de mob te wachten. Zo van. Mag ik, mag ik? :D

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Sneezzer
angry.itch schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:53:
[...]

Dat dacht ik ook een week geleden, maar normal mode stelt niet veel voor als je een idee hebt wat je moet doen. BW hebben het trouwens heel erg goed opgezet, zo dat je eigenlijk geen tactics zou moeten opzoeken. De meeste trash mobs (net als in HM FPs) hebben allemaal een paar van de abilities die de boss zelf ook hebt, of je moet ze op een bepaalde manier afmaken, om jou een idee te geven wat de tactics zullen zijn voor de aankomende boss.

Voor zo ver als ik weet is het (qua moeilijkheidsgraad) Normal FP -> Normal OP -> HM FP -> HM OP -> NM OP.

Loot wordt trouwens automatisch toegewezen aan mensen in normal mode, iets wat ooit er voor zorgt dat de mensen die de loot zouden moeten kunnen looten een "Access denied." bericht zien op de scherm, en kunnen vervolgens de loot niet oppakken - of dat een DPS tank loot krijgt (Ik, als DPS Vanguard, kreeg een non-setpiece tank chestpiece van de 2:e KP boss). Bij twee bosses in 8-man normal EV was de loot voor ons bugged, waardoor 3 of 4 mensen hun loot niet kregen.

Ticket staat nog open, het gebeurd blijkbaar redelijk vaak. Geen problemen gehad met master loot in Hardmode.

Edit: Schpelling
Nog een laatste vraagje, zit er een enrage timer op de bosses bij een normal-mode OP?

Sneezzer schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:13:
[...]

Nog een laatste vraagje, zit er een enrage timer op de bosses bij een normal-mode OP?
Dat zit er inderdaad op. Al is deze in de meeste gevallen zo ruim genomen dat je het vaak niet tegenkomt.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:43:
[...]

Mijn vrouwelijke crewmembers mogen me niet zo... Zijn niet erg blij dat ik op elke planeet al een schatje heb ;)
Alleen Guss schijnt het wel grappig te vinden :P

TheS4ndm4n#1919

• pinhead_dclxvi
Sneezzer schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:13:
[...]
Net zo als Metalkai zei hebben ze allemaal een enrage-timer; je hebt veel meer tijd in normal dan in hard dus je zult het haast niet tegenkomen. De Tower of Hanoi boss in KP was wel enraged na een hele lange tijd, maar dan alleen omdat mensen het niet door hadden hoe ze de puzzel moest oplossen.

• rikrik
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-01 07:46
Teunis schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:29:
[...]

Hmm raar, ik heb ook via orgin gekocht (pre-order)
Heb toen gewoon nieuwe account aangemaakt (https://account.swtor.com/user/register),
en daar het orgin email adress opgegeven, daarna was wel mijn origin wachtwoord veranderd naar dat wat ik bij swtor had opgegeven.
Bij mij geeft ie vrolijk aan dat mijn email adres al in gebruik is, ondanks dat de swtor klantenservice er geen account op kan vinden =/

Net weer gebeld, kreeg iemand aan de lijn die me helaas niet kon helpen omdat het iets tussen hun site en origin was, dus ik werd doorverbonden naar een andere afdeling, maar toen kreeg ik een vrouwtje aan de lijn die ik amper kon verstaan en die zei dat het aan hun maintenance lag (ondanks dat die vanochtend pas begonnen is) en ik het over ongeveer 4 uur opnieuw moet proberen |:(
En als het probleem dan nog niet opgelost is moet ik weer bellen.. Gelukkig heb ik een onbeperkt europa telefoon abbo bij de upc want elke keer naar engeland bellen kost anders volgens mij redelijk wat geld..

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-01 12:14
Er is trouwens net gemeld dat alle SWTOR Servers weer online zijn:

All #SWTOR servers are once again available! Thank you for your patience.

Verwijderd

Negative schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:52:
Er is trouwens net gemeld dat alle SWTOR Servers weer online zijn:

All #SWTOR servers are once again available! Thank you for your patience.
Top, bedankt voor de tip! Dat hebben ze nog eens goed geregeld, kudos bioware!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
SandsOfArrakis schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:09:
[...]

Inderdaad ja. Staat Kira leuk voor de mob te wachten. Zo van. Mag ik, mag ik? :D
Ja en dat is een hele verbetering ten opzichte van humans die elke CC breeken als ze de kans krijgen en vervolgens zeggen dat je niet kan healen/tanken. En soms wil je even je companion healen voordat je verder gaat en dat kan dus gewoon.

• sprankelsap
mmm ik ben benieuwd wanneer ik me game inhuis heb (of code op me mail). heb namelijk geen idee of ik een fysiek product of gewoon downable game heb gekocht via www.store.origin.com

Handig hé ?

Verwijderd

Over companions healen gesproken.... die medkits die zowel jou als je companion healen, die reviven je companion niet meer. Dááág battle res :(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 13:01 . Reden: Typefout ]

• rikrik
sprankelsap schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:59:
mmm ik ben benieuwd wanneer ik me game inhuis heb (of code op me mail). heb namelijk geen idee of ik een fysiek product of gewoon downable game heb gekocht via www.store.origin.com

Handig hé ?
Volgens mij bieden ze alleen in de US een fysiek product aan. (En die is uitverkocht :P )

(Als ik http://buy.swtor.com/us en http://buy.swtor.com/nl moet geloven)

[ Voor 8% gewijzigd door rikrik op 24-01-2012 13:04 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:00:
Over companions healen gesproken.... die medkits die zowel jou als je companion healen, die reviven je companion niet meer. Dááág battle res :(
Kwam ik gisteren achter, blijkbaar was dat dus een bug :( Liever dat ze deze hadden laten zitten :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sprankelsap
Volgens mij bieden ze alleen in de US een fysiek product aan. (En die is uitverkocht :P )
o ok dan zal het wel een download content zijn. hopen dat ze een beetje vlot zijn.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-01 08:48
sprankelsap schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:05:
[...]

o ok dan zal het wel een download content zijn. hopen dat ze een beetje vlot zijn.
Je kunt de game alvast downloaden.
Je krijgt een e-mail met je productcode, die moet je invoeren in een account dat je voor SWTOR aanmaakt.

Het spel wordt niet via Origin gedownload

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Sneezzer
sprankelsap schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:59:
mmm ik ben benieuwd wanneer ik me m'n of mijn game inhuis heb (of code op me m'n of mijn mail). heb namelijk geen idee of ik een fysiek product of gewoon downable game heb gekocht via www.store.origin.com

Handig hé ?
Via origen krijg je enkel een downloadcode.

Je kunt trouwens alvast je download starten, als je dan de code krijgt kun je direct spelen.

• sprankelsap
_Peter2_ schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:06:
[...]

Je kunt de game alvast downloaden.
Je krijgt een e-mail met je productcode, die moet je invoeren in een account dat je voor SWTOR aanmaakt.

Het spel wordt niet via Origin gedownload

Via origen krijg je enkel een downloadcode.
Je kunt trouwens alvast je download starten, als je dan de code krijgt kun je direct spelen
ok, zeer bedankt

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Patch op de PTR (1.1.1)
Classes and Combat

General

Fixed a bug that could cause the Global Cooldown to appear as if it has been cancelled when it is actually still in effect, resulting in a feeling of unresponsiveness to input.
Corrected an issue that could cause an ability icon to appear usable but be unresponsive to clicks or keypresses for several seconds.
Players revived by other players, including by in-combat revival abilities, now revive with 25% of maximum health.

Jedi Knight

Guardian

Freezing Force: Now correctly lasts 9 seconds (up from 6 seconds).

Jedi Consular

Sage

Mental Alacrity: Now correctly costs no Force to activate.
Salvation: No longer heals targets twice on application. It now correctly heals all affected targets once when applied.

Smuggler

Scoundrel

Flechette Round: Now provides 30% armor penetration while active.
K.O.: This ability now knocks the target down for 1.5 seconds.
Shoot First: The damage output of this ability has been decreased by approximately 20% to control burst damage and because it was enabling significantly faster than intended kills in PvP.

Imperial Agent

Operative

Acid Blade: Now provides 30% armor penetration while active.
Jarring Strike: This ability now knocks the target down for 1.5 seconds.
Hidden Strike: The damage output of this ability has been decreased by approximately 20% to control burst damage and because it was enabling significantly faster than intended kills in PvP.

Bounty Hunter

Mercenary

Sweeping Blasters can now be made free with Thermal Sensor Override.

Powertech

Oil Slick now correctly costs no heat to activate.

Flashpoints and Operations

Flashpoints

Directive 7

Bulwark’s Area of Effect cone abilities now properly fire in the direction Bulwark is facing.
Some of Bulwark’s abilities were incorrectly susceptible to interruption. Bulwark is now immune to interrupts.

The False Emperor

Fixed a conversation that could cause the cinematic with Arkis Wode to function incorrectly.

The Foundry

Fixed an issue that could prevent the final fight in this Flashpoint from beginning after the cinematic.
The final boss can no longer become stuck in an invulnerable state; there was still a small window where this could occur.

The Red Reaper

Lord Kherus now grants less experience.
Some of Lord Kherus’s abilities have had their damage values adjusted to be more in line with the level of the Flashpoint.
Players now enter into melee range with Lord Kherus in order to stop him from throwing crates.

Operations

Eternity Vault

Players no longer randomly die in this Operation after being in Gharj’s lava.

Karagga’s Palace

Foreman Crusher’s enrage now includes a movement speed increase, allowing him to catch players who attempt to run.
Fixed an issue that prevented the Materials Disposal Unit’s main control station from becoming useable again after the Operation Group is defeated by the G4-B3 Heavy Fabricator on 16-man Hard Mode.
Fixed an issue that prevented the G4-B3 Heavy Fabricator from deploying the correct number of Proximity Pulse Mines and Security Stun Drones during combat.
Karagga no longer snaps up above portions of the walls during combat.

Bug Fixes

General

Fixed an issue that prevented some players in Operations Groups from receiving credit for the missions “[WEEKLY] Deadly Operations,” “[WEEKLY] Galactic Operations,” and “Journey to the Belsavis Depths.” The entire Operations Group now receives credit when the objective is completed.

Items

Bug Fixes

Comparative tooltips for researched items no longer have their stats reversed.

Missions and NPCs

Missions

Imperial

Number One with a Bullet: Corrected an issue that prevented Bounty Hunters from leaving The Founder.
The Eagle’s Nest: The Assassin’s Fortress mission is now correctly a prerequisite for this mission.
The Mandalorian Killer: Thendys Noori no longer continues to heal Kellian Jarro after she has surrendered.

Republic

Death Spiral: Fixed an issue that prevented Jedi Knights who completed the Commander Rayfel encounter from using the shuttle back to Belsavis Orbital Station.

PvP

Warzones

Fixed an issue that could prevent players from receiving mission rewards for completing Warzones.

Space Combat

General

Added two daily mission commendations to the high-level space dailies Operation Ascendant Pride (Imperial) and Operation New Eclipse (Republic).

UI

General

Attempting to loot an item in a group when the Master Looter is off-planet now generates an error message.

Bug Fixes

The leader of an Operations Group will no longer receive an incorrect message informing them that their companion has been dismissed.

Miscellaneous Bug Fixes

Special items related to different editions of the game have been resent if they were deleted by the mail system prior to being claimed.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Verwijderd

Ability delay is foetsie? Echt waar? :D

• Poekie McPurrr
  • Laatst online: 30-01 07:31

Poekie McPurrr

Mreoww~

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:49:
Ability delay is foetsie? Echt waar? :D
Het lijkt er wel op, ben ze in elk geval net niet meer tegengekomen.

Le Meow

• Sneezzer
Echt waar? Ook in warzones?

*Laat een traantje lopen van blijdschap.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 13:31
Hadden ze laatst in een patch niet wat verandert aan de kleur van abilitys die op cooldown waren? Vind het nogal vervelend dat het niet goed zichtbaar is of sommigen nou wel of niet op CD zijn.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Warzones weet ik zo niet helaas :/

De kleur is inderdaad aangepast.. was greyed out, met een patch iets terug is dat weer gewone kleur geworden geloof ik.

Vind dat ze de delay op een medpac wel eens mogen aanpassen.. gradaties erin ofzo. Veel hp = 90sec, minder hp 60 sec etc. En dan natuurlijk niet zo als in RF-Online waar je als tank zijnde en genoeg medpacs bijna niet neer te krijgen was haha.

Le Meow

• MrVegeta
Yea ziet er goed uit, kon 3 instant abilitys meteen casten :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Ik hoor nu ook dat spullen automatisch stacken als je ze in de cargo hold doet \o/
MrVegeta schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:24:
Yea ziet er goed uit, kon 3 instant abilitys meteen casten :)
Hoe zit het met de GCD? Kon regelmatig geen instant cast na een GCD doen, bijvoorbeeld Force Push -> Deadly trow -> Force charge, meestal sloeg hij Deadly Trow gewoon over of bleef hij melding geven "ability not ready yet" ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 24-01-2012 14:43 ]

SinergyX schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:43:
[...]

Hoe zit het met de GCD? Kon regelmatig geen instant cast na een GCD doen, bijvoorbeeld Force Push -> Deadly trow -> Force charge, meestal sloeg hij Deadly Trow gewoon over of bleef hij melding geven "ability not ready yet" ofzo.
daar staat wat over in de PTS patchnotes.
zelf geen ervaring mee

TheS4ndm4n#1919

• pinhead_dclxvi
Whoa, had niet verwacht dat ze die ability delay zo spoedig opgelost zouden krijgen. Ben benieuwd!

Nou nog maar twee uurtjes werken 8)7

• MrVegeta
SinergyX schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:43:
[...]

Mjah nog niet echt op gelet maar het lijkt allemaal wel smooth te gaan :)

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-11-2025

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

angry.itch schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:45:
Whoa, had niet verwacht dat ze die ability delay zo spoedig opgelost zouden krijgen. Ben benieuwd!

Nou nog maar twee uurtjes werken 8)7
Inderdaad, dit moet ik zien, nog 1 uurtje werken:(

Ik heb zo vaak dps moeten inleveren alleen omdat ik die abilities niet goed activeerden.
Awaken1 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:59:
[...]

Inderdaad, dit moet ik zien, nog 1 uurtje werken:(

Ik heb zo vaak dps moeten inleveren alleen omdat ik die abilities niet goed activeerden.
als gunslinger ook.
deploy cover - wait 3 sec.... dan pas kun je wat.
nu niet meer :D

TheS4ndm4n#1919

• MrVegeta
Jij ook slinger dan?

• MrVegeta
Wat is je spec? Marksman?

• rikrik
Aww bah.. Heb ik iemand aan de lijn die mijn account van de beta kon vinden, die wil omzetten naar mijn nieuwe email adres, maar niet genoeg rechten heeft, word bij het doorverbinden de verbinding verbroken :(

• sprankelsap
rikrik schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:43:
Aww bah.. Heb ik iemand aan de lijn die mijn account van de beta kon vinden, die wil omzetten naar mijn nieuwe email adres, maar niet genoeg rechten heeft, word bij het doorverbinden de verbinding verbroken :(
dat is heel kut, mag je weer aan de telefoon gaan hangen voor 10uur.

• rikrik
sprankelsap schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:45:
[...]

dat is heel kut, mag je weer aan de telefoon gaan hangen voor 10uur.
Idd, nouja bij mij duurde het gemiddeld zo'n 20-24 minuten per telefoontje, waarvan de meeste tijd in het menu of in de wachtrij. Hopen dat vandaag 3 maal scheepsrecht is..

Gelukkig kost het 'maar' 10 cent per gesprek :>

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-01 13:17
Download nou gewoon Skype en bel het US nummer. Totaal gratis.

• Awaken1

Awaken1

Weet iemand trouwens hoe je die security key bindt? Volgens de site moet ik op info drukken en dan een serial invullen maar ik krijg nergens een serial. hij vraagt gelijk om een getal in te voeren.

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:41

LazySod

Scumbag with a mission

Serial van het ding staat op de key zelf, op de achterkant.

Daarna toets drukken om code te genereren en die ook invullen.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-01 10:34
Mensen, wat een fantastische patch. mijn laadtijden zijn behoorlijk verkort, framerate op vaiken is een heel stuk beter (en stabieler) en , wat ik van ability delay meegekregen heb is weg , of zo goed als weg.

Bioware rules!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Hmm.. ben er vandaag een aantal keren uitgegooid naar desktop bij een conversatie in een quest op Hoth :( Hopelijk was dat een bug in de quest (voor vandaag nooit last van gehad).

Weet iemand trouwens waarvoor het item Credit Voucher dient dat wel eens dropt van een mob? Die dingen leveren bij tor-database niks op en ook staat er niet bij dat het random junk is om aan npc te sellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Poekie McPurrr op 24-01-2012 18:51 ]

Le Meow

Visgek24 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:31:
Mensen, wat een fantastische patch. mijn laadtijden zijn behoorlijk verkort, framerate op vaiken is een heel stuk beter (en stabieler) en , wat ik van ability delay meegekregen heb is weg , of zo goed als weg.

Bioware rules!
Ik heb zeker een hele vreemde PC, want deze patch maakte mijn performance een stuk slechter. Laadtijden voor de fleet zijn zeker verdubbeld, en wanneer ik dan eindelijk op de Fleet kom, duurd het 5 minuten voordat de GTN terminal en andere spelers geladen zijn, en dan nog eens 5 minuten voordat de textures geladen zijn.
Terwijl ik voor deze patch helemaal geen problemen had.

Verwijderd

mn lvl 50 assas in de koelkast gezet en mijn lvl 24 jug ook, en aan een BH begonnen lvl 17 mecenary. En het speelt erg fijn weg en doe nu al veel makkelijker en hoger dps dan mijn assas :D

• rikrik
rikrik schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:43:
Weer gebeld, deze keer was er een systeem update / maintenance aan de gang bij hun dus kon hij mijn mailadres niet wijzigen 8)7
Nu gelukkig een ticketnummer gekregen zodat als ik straks opnieuw bel ik niet weer het hele verhaal hoef uit te leggen :*)

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Morgen ga ik van 4GB en een normale HDD naar 8GB en een SSD. Zal de impact op de game morgen laten weten want daar heb ik de nieuwe hardware toch wel voor gekocht.

Huidige specs: E8400 @ 3,6 Ghz, HD 6870 1GB 10% overgeclocked en Asus P5Q Pro. De game vond ik namelijk al prachtig draaien, vooral te danken aan m'n videokaart maar de laadtijden en de pop-in tijdens het spelen bedierven het plezier wel eens. Hoop dat ik met een investering van 170,- een dik resultaat kan boeken.

@Poekie: ik had van veel reviewers gelezen dat er bij games ook vaak als bottleneck de HDD kan worden aangewezen. Nu heb ik niet de nieuwste CPU (laten we 'm oud noemen :P) maar toch heb ik goede hoop dat ook de SSD lekker vlot alles voorschotelt.

[ Voor 20% gewijzigd door Blaim op 24-01-2012 21:16 ]

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Denk dat vooral die extra ram resultaat zal geven :)

Beetje last hier van het "oeh, eens kijken waar dit weggetje naartoe gaat syndroom" .. nog meer tijd kwijt haha :P

edit: @Blaim, hoop het voor je dat die SSD echt verschil gaat uitmaken. Heb er zelf ook over na zitten denken maar mijn "game" pc is al op dusdanige leeftijd dat ik dan liever alles vervang haha. Vind het al mooi dat het beestje games als Skyrim en deze nog op hoge settings aan kan. (geheugen zal ik binnenkort wel eens moeten vervangen.. bij elke opstart van pc een foutmelding en na veel gezoek blijkt er een reepje niet helemaal ok meer te zijn).

[ Voor 109% gewijzigd door Poekie McPurrr op 24-01-2012 21:28 ]

Le Meow

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Post specjes dan. ;) Verbaast me trouwens hoe goed het draait op oudere hardware. Magoed, ik mag mezelf een Tweaker noemen dus vandaar dat ik de stap maak naar een SSD.

Nog een linkje naar een aantal hele handige (video)tips. O.a. hoe je een apart chatkanaal kan aanmaken. Wist ik niet. Is handig. Dus posten.

http://youtu.be/zhphdXQkTbk

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-12-2025
Nou, zo even geleden mijzelf ook maar een exemplaar cadeau gedaan van SW-TOR. Ik ben al klaar met installeren en nu nog up-daten.

Ik ben benieuwd....

Na het lezen van jullie reacties en de andere forums, staat er me nog wel wat te verwachten.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Blaim schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:54:
Post specjes dan. ;) Verbaast me trouwens hoe goed het draait op oudere hardware. Magoed, ik mag mezelf een Tweaker noemen dus vandaar dat ik de stap maak naar een SSD.
Q9650 @ 3GHz, 4GB ram (die rammelt) en een GTS 450 graka.

edit: @Tommy, verwachten in de zin van? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Poekie McPurrr op 24-01-2012 22:05 ]

Le Meow

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

tommy2005 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:57:
Nou, zo even geleden mijzelf ook maar een exemplaar cadeau gedaan van SW-TOR. Ik ben al klaar met installeren en nu nog up-daten.

Ik ben benieuwd....

Na het lezen van jullie reacties en de andere forums, staat er me nog wel wat te verwachten.
Veel plezier gewenst, maar dat zal wel goed komen. Welke class ben je van plan te gaan spelen?

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:41
Blaim schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:25:
[...]

Morgen ga ik van 4GB en een normale HDD naar 8GB en een SSD. Zal de impact op de game morgen laten weten want daar heb ik de nieuwe hardware toch wel voor gekocht.

Huidige specs: E8400 @ 3,6 Ghz, HD 6870 1GB 10% overgeclocked en Asus P5Q Pro. De game vond ik namelijk al prachtig draaien, vooral te danken aan m'n videokaart maar de laadtijden en de pop-in tijdens het spelen bedierven het plezier wel eens. Hoop dat ik met een investering van 170,- een dik resultaat kan boeken.

@Poekie: ik had van veel reviewers gelezen dat er bij games ook vaak als bottleneck de HDD kan worden aangewezen. Nu heb ik niet de nieuwste CPU (laten we 'm oud noemen ) maar toch heb ik goede hoop dat ook de SSD lekker vlot alles voorschotelt.
Helaas zal een SSD niet teveel verschil maken, er is iets serverside wat het probleem veroorzaakt. Ik heb met SWG een ENORME winst gezien, maar met dit spel op Alderaan, Tatooine en dergelijke planeten is het laden extreem, het wacht een minuut en soms twee op ongeveer 20%.
Zullen ze net als andere dingen uiteindelijk wel oplossen, maar is nu een tegenvaller als je je SSD en extra geheugen plaatst ben ik bang voor je. Als het allemaal is opgelost zal ik eens mijn timecard code invullen. Dit (trage laden, maakt niet uit wat voor systeem) en de erbarmelijke CS heeft mij doen besluiten om even niet te spelen en niet gesubbed te zijn. Jammer, want het spel is wel leuk, maar ik ga niet betalen voor een spel waar praktisch geen support aan geleverd wordt en een aantal problemen heeft welke een gereleased spel niet zou mogen hebben.

[ Voor 27% gewijzigd door Koldur op 24-01-2012 23:11 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Zou die delay bij laden op 20% misschien iets te maken kunnen hebben met het berekenen van de serverload?

Le Meow

• MrVegeta
Zo. EV normal in een uur gecleared en daarna 4/5 hard mode gedaan :p. Hopelijk morgen wat tries op SoA hard mode en donderdag karaga's palace in voor een full clear.

Wat ik erg raar vind is dat je met die columi tokens je head, chest, legs, boots en hands kan kopen terwijl deze ook in flashpoints droppen. Maar je belt en bracers kan je niet kopen van die columi terwijl die dus _niet_ in de flashpoints droppen :/ Teh fuck?

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-01 12:25
Inderdaad jammer van de performance. Alles loop goed bij mij, alleen de grote pvp battles op Ilum falen hard. Daar dropt mijn fps naar 14 (zijn z'n 50 mensen in beeld). Ook al heb ik alles op low.

Specs
i5 2500K
8 GB ram (geen wissel geheugen)
Nvidia GTX570

En SWTor staat op een Vertex 3 SSD. Iemand hier een idee om dit beter te krijgen?

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Verwijderd

Gisteravond met mn guildies The Foundry op normal gecleared. was best pittig met een 35 Healer, een 32 Powertech, een 39 Tank en mijzelf( 41 Assassin DPS). Vooral de Snipes van de HK47 unit zijn al snel goed voor 2.1K crits
ToasterxD schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 01:25:
Inderdaad jammer van de performance. Alles loop goed bij mij, alleen de grote pvp battles op Ilum falen hard. Daar dropt mijn fps naar 14 (zijn z'n 50 mensen in beeld). Ook al heb ik alles op low.

Specs
i5 2500K
8 GB ram (geen wissel geheugen)
Nvidia GTX570

En SWTor staat op een Vertex 3 SSD. Iemand hier een idee om dit beter te krijgen?
Dit zou met de patch van gisteren een heel eind opgelost moeten zij, heb je er nog steeds last van?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 08:05 ]

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-01 23:14
Zulke bijzondere specs heb je echt niet nodig. Ik heb een AMD A8-3870K 3.0Ghz waar dus een Radeon HD6550D ingebakken zit en 8GB geheugen. Het spel draait vanaf een 2 jaar oude 1TB schijf die helemaal vol zit. Met alles op high haal ik 50-55 fps nu op Alderaan, zet ik de shadows op low, dan stijgt dit naar zo'n 75fps. Ik heb wel de resolutie op 1280x1024 omdat ik nog een oude 19" LCD heb. Ook scheelt het dat SWTOR het enige is dat op die PC geinstalleerd staat. Naast Windows 7 Pro 64bit uiteraard.

Na de laatste patch is overigens de performance wel enorm toegenomen! Veel stabielere framerates en een stuk hogere framerates, ondanks dat ik AA op high heb gezet.

[ Voor 22% gewijzigd door Who Am I? op 25-01-2012 09:16 ]

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Heb sinds zaterdag een Asus laptop:

Core I3
1GB Radeon DX11 video card (dedicated card)
4GB Ram

kan alles op max zetten met shadows of, op +- 25-32FPS. Wat meer dan genoeg is :P

Ziet er een stuk beter uit dan die oude PC van mij waar alles op Minimum moet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Poekie McPurrr schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:37:
Zou die delay bij laden op 20% misschien iets te maken kunnen hebben met het berekenen van de serverload?
Elke grote planeet duurt vrij lang, gister nog op Hoth terecht gekomen met 34 man in de /who, zelfs dan heb je dat 'hang' moment tijdens laden.

Mijn ticket over Cybertech en tank-crafts werd gisteren gesloten, standaard antwoord dat ze geen ingame strategien vertellen en dat het aan de speler is om dit te 'exploren'. Toch maar weer een nieuwe ticket gemaakt, nu wat minder vriendelijk.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 25-01-2012 09:39 ]

• Awaken1

Awaken1

Gisteren van level 18 naar level 20 en nu gelijk door naar Nar Shadda. Hopelijk vandaag naar level 24 maar dat ligt een beetje aan hoeveel pvp potjes ik ga winnen.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

SinergyX schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:37:
[...]

Elke grote planeet duurt vrij lang, gister nog op Hoth terecht gekomen met 34 man in de /who, zelfs dan heb je dat 'hang' moment tijdens laden.

Mijn ticket over Cybertech en tank-crafts werd gisteren gesloten, standaard antwoord dat ze geen ingame strategien vertellen en dat het aan de speler is om dit te 'exploren'. Toch maar weer een nieuwe ticket gemaakt, nu wat minder vriendelijk.
Waarom zou je een ticket maken omdat bepaalde items die jij graag wilt niet in de game zitten? Post dan feedback op het forum ofzo. Geen wonder dat mensen klagen over slechte support als dit soort dingen allemaal in tickets worden geplempt. Welke CS agent houdt er zo nog tijd over om op echte problemen te reageren?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

MicScott schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:37:
Waarom zou je een ticket maken omdat bepaalde items die jij graag wilt niet in de game zitten? Post dan feedback op het forum ofzo. Geen wonder dat mensen klagen over slechte support als dit soort dingen allemaal in tickets worden geplempt. Welke CS agent houdt er zo nog tijd over om op echte problemen te reageren?
Lees je uberhaubt het forum dan? Er zijn zeker 15 topics over dit probleem, nooit 1 reactie van een GM of dergelijke over dit probleem. Het wordt steeds weer afgewimpelt door het verhaal dat de mods op 50 10x beter zijn dus doe geen moeite, dat is geen antwoord. Het gaat niet om het willen, het gaan om het systeem an sich.

Daarnaast, 'echte' problemen worden met dezelfde antwoorden gesloten, de 'cant find player' bug van Guildinvites, de promotion 'character not online', zelfde standaard reacties.

• Sneezzer
Gisteren met een pug-groep mee om FE op HM te doen.
De dps en healer hadden nog vrij veel groene gear dus ik had er een hard hoofd in, maar wonderwel lukte het allemaal aardig tot we bij de bonusbaas waren. Die kregen ze niet verder down dan 20%... begint de healer ineens een boos te worden op mij (als tank) dat ik te squishy ben...
Probeer ik hem uit te leggen dat, als de baas enraged, hij flink hard slaat. En dat de enrage komt doordat de dps te laag is... Krijgen zijn guildies het ook op de heupen en beginnen te zeuren dat ik dat zou moeten kunnen hebben als tank. Na een discussie van 5 minuten maar gezegt dat ze een andere tank mogen zoeken. Koste me helaas wel 30k aan credits om mijn gear te repareren.

Al met al een mislukte HM op deze manier.

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
zit de game nu al op patch 1.1.1 eigenlijk ik dacht dat deze enkel op PTR was en dat alle verbeteringen hier in zaten? Ik moet wel zeggen dat ik gisteren ook heel wat beter kon spelen in warzones.

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01 16:03
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:22:
mn lvl 50 assas in de koelkast gezet en mijn lvl 24 jug ook, en aan een BH begonnen lvl 17 mecenary. En het speelt erg fijn weg en doe nu al veel makkelijker en hoger dps dan mijn assas :D
Merc is inderdaad erg fijne class om te spelen,
ik ben persoonlijk van mening dat de marraurder meer dps output heeft, maar is begin levels een stuk minder fijn om te spelen (Death From Above vs crappy front aoe op level 34).
Speel jij Assasin als DPS of als Tank ?

Over 5 dagen heb alle mods/armor epic dan zal waarschijnlijk voor mijn marrauder gaan als main dps, en mijn merc om speccen naar healer.

Sorc is nu 26, gaat wel erg langzaam alleen pvp levelen en storyline doen, maar voor eerst dat class leuker in pvp vindt dan daar buiten.
Wel beetje lost wat nu nog meer wil spelen...

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Sneezzer
Grompie schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:55:
zit de game nu al op patch 1.1.1 eigenlijk ik dacht dat deze enkel op PTR was en dat alle verbeteringen hier in zaten? Ik moet wel zeggen dat ik gisteren ook heel wat beter kon spelen in warzones.
1.1.0.b volgens mij.

En ja, het speelt een stuk soepeler nu ;-)

[ Voor 96% gewijzigd door Sneezzer op 25-01-2012 10:58 ]

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

SinergyX schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:53:
[...]

Lees je uberhaubt het forum dan? Er zijn zeker 15 topics over dit probleem, nooit 1 reactie van een GM of dergelijke over dit probleem. Het wordt steeds weer afgewimpelt door het verhaal dat de mods op 50 10x beter zijn dus doe geen moeite, dat is geen antwoord. Het gaat niet om het willen, het gaan om het systeem an sich.

Daarnaast, 'echte' problemen worden met dezelfde antwoorden gesloten, de 'cant find player' bug van Guildinvites, de promotion 'character not online', zelfde standaard reacties.
Nee. Maar als er al 15 topics over zijn, hoef je echt geen tickets meer te maken. Een customer support agent kan namelijk geen items zelf maken. Post daarover liever een 16e thread op het forum. Bioware let namelijk wel degelijk op de feedback daar, waarom denk je anders dat er al zo veel patches zijn geweest met daarin ook verbeteringen op dingen waar mensen op het forum over klaagden? (Ability delay, bijvoorbeeld.)

Customer support is er voor dingen zoals 'help ik zit vast' of 'mijn activation key doet het niet'. Namelijk dingen waarmee ze je kunnen helpen. Bugreports zijn bugreports en wordt je niet direct mee geholpen. Als je geluk hebt sturen ze hem door naar de developers, en krijg je zo'n standaard antwoord. Het is al helemaal belachelijk om dan nog een 'minder vriendelijke' ticket te schrijven.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Sneezzer
MicScott schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:03:
[...]

Nee. Maar als er al 15 topics over zijn, hoef je echt geen tickets meer te maken. Een customer support agent kan namelijk geen items zelf maken. Post daarover liever een 16e thread op het forum. Bioware let namelijk wel degelijk op de feedback daar, waarom denk je anders dat er al zo veel patches zijn geweest met daarin ook verbeteringen op dingen waar mensen op het forum over klaagden? (Ability delay, bijvoorbeeld.)

Customer support is er voor dingen zoals 'help ik zit vast' of 'mijn activation key doet het niet'. Namelijk dingen waarmee ze je kunnen helpen. Bugreports zijn bugreports en wordt je niet direct mee geholpen. Als je geluk hebt sturen ze hem door naar de developers, en krijg je zo'n standaard antwoord. Het is al helemaal belachelijk om dan nog een 'minder vriendelijke' ticket te schrijven.
Eens met ^^.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
[...]

Maakt niet uit. Het is voor veel spelers veels te makkelijker om te zeiken en "boze" tickets in te sturen dan eerst even een paar seconden zelfstandig nadenken.
En echt, de mensen die willen dat het spel slaagt zien allang in dat Bioware veel doet met player feedback. Veel meer dan andere MMO'S. Degenen die dat nu niet inzien zeiken gewoon om het zeiken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 14:24
Inderdaad helemaal mee eens.

Daarnaast wat verwacht je als je ook nog eens een onvriendelijker bericht maakt? Dat wordt gewoon meteen gesloten lijkt me.
Als er al zoveel topics op het forum staan, heeft een ticket hier overmaken helemaal geen zin en zijn ze bekend met het probleem.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Awaken1

Awaken1

MrBlueEyes schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:06:
[...]

Inderdaad helemaal mee eens.

Daarnaast wat verwacht je als je ook nog eens een onvriendelijker bericht maakt? Dat wordt gewoon meteen gesloten lijkt me.
Als er al zoveel topics op het forum staan, heeft een ticket hier overmaken helemaal geen zin en zijn ze bekend met het probleem.
Ook eens met al het bovenstaande.
Een CS agent gaat weinig doen met een ticket.
Tickets zijn gemaakt om tijdelijke problemen zo snel mogelijk op te lossen.
Niet om complete gamemechanics aan te passen.

Verwijderd

Ik zit trouwens te denken om mijn grafisch kaart eens te vervangen, de HD5450 die er nu in zit is echt te weinig.. ( had er eerst een adrere inzitten, maar die ging vrij snel stuk, dus deze is even als tussenoplossing.) Zou een HD6850 voldoende zijn? behalve TOR draai ik niets wat grafisch echt zwaar is, dus gaaat me alleen daarom.
Je vergeet dat over Ability Delay er feedback is geweest dat het een zaak was die in onderzoek was, daar zit een aardig verschil tov crew skills en welke items ze wel/niet kunnen maken, daar is nog nooit iets over gezegt vanuit Bioware. Ik maak per gamesessie zo'n 5-10 tickets, varierend van floating items tot resettende mobs of clickies die in scenery vastzitten, onzin verhaal dat is onnodig gebruik maak van de tijd van CS, ik report al standaard meer dan menig persoon sinds launch heeft submitted.

Reacties hier zijn grappig genoeg precies hetzelfde ingame, enkel de mensen die ook echt met Cybertech werken snappen het groter plaatje, zeker als je nog geen 50 bent.

Pagina: 1 ... 51 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.