Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
- All empire companions changed to Gungans
Doe dan gewoon:RocketKoen schreef op maandag 23 januari 2012 @ 04:58:
Ik heb wel een idee om de balance tussen empire en republic te verbeteren.
- All empire companions changed to Gungans
- All playable and non-playable characters changed to Gungans.
Star Wars Republic of Gungans.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Verwijderd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
OF het is een work in progress filmpje, en dat blijkt gewoon helemaal niet te kunnen. (Miralukan dan). Qua race/class combo's ben ik het wel mee eens. Vooral die blauwe met tentakels (NIET twi'lek, dat NPC ras)Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:33:
1 van de mogelijke legacy rewards laten ze al zien in het filmpje, je ziet namelijk een Miralukan Sith Warrior, dat kan nu helemaal niet, 't kan dus zijn dat je meerdere race/class/faction combinaties unlocked middels het legacy systeem.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
moet wel zeggen waar vorige week nog vondt dat mijn marraurder zwak was, is nu compleet andersom
Beetje goed omgaan met cooldowns, en 2 elite zijn zelfs geen probleem, (Afhankelijk van type elite ofc)
Wel raar/jammer dat de marraurder alleen een droid cc krijgt, maar ja tot op heden maar eigenlijk nog niet echt gemist.
Ben nu alweer aan twijfelen wat mijn volgende 50 gaat worden...
waarschijnlijk een sorc healer (is nu al 24), we hebben kleine overshot aan tanks in onze guild.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Waarom zou het legacy systeem te laat voor je komen? Je lvled nu al gewoon je legacy.Teunis schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:52:
Voor mij zal legacy systeem wel weer te laat komen., vandaag of morgen mijn 2de level 50. (nu 48,5)
moet wel zeggen waar vorige week nog vondt dat mijn marraurder zwak was, is nu compleet andersom
Beetje goed omgaan met cooldowns, en 2 elite zijn zelfs geen probleem, (Afhankelijk van type elite ofc)
Wel raar/jammer dat de marraurder alleen een droid cc krijgt, maar ja tot op heden maar eigenlijk nog niet echt gemist.
Ben nu alweer aan twijfelen wat mijn volgende 50 gaat worden...
waarschijnlijk een sorc healer (is nu al 24), we hebben kleine overshot aan tanks in onze guild.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Waarschijnlijk het standaard "Ja maar straks heb al mijn characters op 50 en heeft het geen nut voor me" Heeeeey, zo werken MMO's. Patches voegen ook low level stuff toe.MrBlueEyes schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:54:
[...]
Waarom zou het legacy systeem te laat voor je komen? Je lvled nu al gewoon je legacy.
On topic:
Ik had wel de hoop dat Legacy Cross Server zou werken, maar helaas
Ik vind het juist top dat je het in ieder geval al kan lvlen.lanerios schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:56:
[...]
Waarschijnlijk het standaard "Ja maar straks heb al mijn characters op 50 en heeft het geen nut voor me" Heeeeey, zo werken MMO's. Patches voegen ook low level stuff toe.
On topic:
Ik had wel de hoop dat Legacy Cross Server zou werken, maar helaas
Je krijgt altijd eenmaal wel dingen waar je later minder aan hebt of meer tijd kost.
Zo kreeg je bij rift ook eenmaal een systeem om extra punten te verdienen nadat je 50 was.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Je bedoelt de Nautolan ?lanerios schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:42:
[...]
OF het is een work in progress filmpje, en dat blijkt gewoon helemaal niet te kunnen. (Miralukan dan). Qua race/class combo's ben ik het wel mee eens. Vooral die blauwe met tentakels (NIET twi'lek, dat NPC ras)
Zou mooi zijn. Kit Fisto uit Eps 2 & 3 is er ook 1.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Die zijn tof, ik vind het ook raar dat we die niet kunnen kiezen. In plaats daarvan krijgen we cyborgs (met alleen maar lelijke implantaten) of stomme groene mannetjesSandsOfArrakis schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:00:
[...]
Je bedoelt de Nautolan ?
Zou mooi zijn. Kit Fisto uit Eps 2 & 3 is er ook 1.
Inderdaad. Je komt ze wel tegen als NPC's. Heb er een paar op Coruscant gezien, en een van hen start een korte quest chain.EnigmaNL schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:02:
[...]
Die zijn tof, ik vind het ook raar dat we die niet kunnen kiezen. In plaats daarvan krijgen we cyborgs (met alleen maar lelijke implantaten) of stomme groene mannetjes
Heb een Human Jedi Guardian en een Mirialan (zo'n groene
[ Voor 16% gewijzigd door SandsOfArrakis op 23-01-2012 10:06 ]
Precies, die. Dank, ben nog niet super in de Star wars lore. Zou geweldig zijnSandsOfArrakis schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:05:
[...]
Inderdaad. Je komt ze wel tegen als NPC's. Heb er een paar op Coruscant gezien, en een van hen start een korte quest chain.
Heb een Human Jedi Guardian en een Mirialan (zo'n groene) Jedi Sage. En met de Mirialan krijg je een antwoord optie gerelateerd als zijnde een alien ipv human.
en qua cyborg. Vroeg in de sith Inquis questline kom je een Cyborg tegen (Dromund Kaas), hij is een darth en vrij sterk. Maar die ziet er echt uit als een cyborg. Zo zou het cyborg ras moeten zijn
[ Voor 16% gewijzigd door corset op 23-01-2012 10:08 ]
Jedi Knight class quests ook. Nar Shadaa zit er vol mee.lanerios schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:07:
[...]
Precies, die. Dank, ben nog niet super in de Star wars lore. Zou geweldig zijn
en qua cyborg. Vroeg in de sith Inquis questline kom je een Cyborg tegen (Dromund Kaas), hij is een darth en vrij sterk. Maar die ziet er echt uit als een cyborg. Zo zou het cyborg ras moeten zijn
Dat eerste kan al, maar dan gewoon "R" ipv ctrl+r. Je kunt deze knop (zoals bijna alle) ook veranderen naar wat je maar wilt.Poekie McPurrr schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:46:
Het hele chat gebeuren kan ook wel simpeler.. als iemand je whispered.. waarom niet gewoon een ctrl+r (van respond)... en als je meerdere hebt.. ctrl+r en dan pijltje omlaag om diegene te spreken..
Ik en iemand van de guild gingen gister op alderaan helemaal naar het empire gebied (ik 31 hij 30) en toen gingen we empires afmaken en vervelen. Paar keer 2 30's afgemaakt, een 34er en zo nog wat random mensen.
Na een uur ons plezier gehad te hebben kregen we 4 mensen op ons, dit hielden we wel even vol en toen kwam er een level 50 sith van een guild van iemand die we hadden verveeld aan. Toen was de pret zo over XD
Verwijderd
De mission-zones liggen dan ook van mekaar verwijderd op de meeste planeten. Enkel op Tatooine, Hoth en Voss heb ik echt met imperials gevochten, waarbij Voss toch in aantal er bovenuit stak.EnigmaNL schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:42:
Ik vind World PVP in SWTOR teleurstellend om het zacht uit te drukken. Je komt nauwelijks vijanden tegen en wanneer je er wel eentje ziet en dood maakt krijg je er ook helemaal niets voor. Je moet echt naar vijanden zoeken want tijdens het questen ben ik maar zelden (op één hand te tellen) een vijandelijke speler tegen gekomen, zowel als Republic en Empire zijnde.
Ik ben nu lvl50 en op mijn server verveel ik me dood, gisteren om 19u maar 8 mensen in de republic fleet. Log ik in op mijn imperial char, zijn er gewoon 8 (!) instances!
Ja dat is helaas het effect van de verschillen in de classes tussen de factions. Veel mensen vinden de Bounty Hunter cooler dan de Trooper bijvoorbeeld en kiezen daarom Empire. Ook al is de Trooper identiek aan de Bounty Hunter in vrijwel alle opzichten maar de meeste mensen gaan voor de looks (en verhaal) van de Bounty Hunter. Twee blasters zijn gewon cooler dan een grote autocannonVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:44:
[...]
Ik ben nu lvl50 en op mijn server verveel ik me dood, gisteren om 19u maar 8 mensen in de republic fleet. Log ik in op mijn imperial char, zijn er gewoon 8 (!) instances!
Naarmate ik verder kwam in de game kwam ik zeker meer Empires tegen hoor, en ook echt veel republic peeps. en Ja, volgens mij krijg je op het moment alleen wat Valor van je kills.EnigmaNL schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:42:
Ik vind World PVP in SWTOR teleurstellend om het zacht uit te drukken. Je komt nauwelijks vijanden tegen en wanneer je er wel eentje ziet en dood maakt krijg je er ook helemaal niets voor. Je moet echt naar vijanden zoeken want tijdens het questen ben ik maar zelden (op één hand te tellen) een vijandelijke speler tegen gekomen, zowel als Republic en Empire zijnde.
Denk dat jouw probleem te maken heeft met een verkeerde server keuze
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nee, ook al staat hij wel op dezelfde plek in het character creation screen._Peter2_ schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:59:
Is bounty hunter niet de mirror van de smuggler?
Trooper en Bounty hunter hebben ook beide een heal/dps en tank/dps spec. Smuggler is alleen DPS net als de Agent.
[ Voor 19% gewijzigd door EnigmaNL op 23-01-2012 12:01 ]
Als ik vijanden dood zie ik niet dat ik daarvoor punten krijg.Dakreal schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:00:
[...]
Naarmate ik verder kwam in de game kwam ik zeker meer Empires tegen hoor, en ook echt veel republic peeps. en Ja, volgens mij krijg je op het moment alleen wat Valor van je kills.
Denk dat jouw probleem te maken heeft met een verkeerde server keuze
Zit op Scepter of Ragnos, zou goed moeten zijn lijkt me.
[ Voor 14% gewijzigd door EnigmaNL op 23-01-2012 12:02 ]
BH -> Trooper_Peter2_ schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:59:
Is bounty hunter niet de mirror van de smuggler?
IA -> Smuggler
SW -> Knight
SI -> Consular
Als ik kon kiezen, had ik gewoon een Trooper aan de Empire kant gemaakt, BH vind ik echt zo'n happy class, armor veel te simpel, geef mij maar zo'n huge cannon ipv 2 van die pew pew dingen.EnigmaNL schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:57:
Ja dat is helaas het effect van de verschillen in de classes tussen de factions. Veel mensen vinden de Bounty Hunter cooler dan de Trooper bijvoorbeeld en kiezen daarom Empire. Ook al is de Trooper identiek aan de Bounty Hunter in vrijwel alle opzichten maar de meeste mensen gaan voor de looks (en verhaal) van de Bounty Hunter. Twee blasters zijn gewon cooler dan een grote autocannon
Maargoed, alles heeft aan beide kanten gewoon een kopie, enkel animatie en soms casttijd zijn anders, maar verder werken ze precies hetzelfde. Blijft wel vaag dat je aan de Empire kant ook gewoon cannons kan kopen, terwijl geen enkele class/companion deze kan gebruiken
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De looks zijn anders en dat is waarom veel mensen Empire kiezen. Tenminste wel de mensen die ik ken aan de Empire kant.SinergyX schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:05:
[...]
Als ik kon kiezen, had ik gewoon een Trooper aan de Empire kant gemaakt, BH vind ik echt zo'n happy class, armor veel te simpel, geef mij maar zo'n huge cannon ipv 2 van die pew pew dingen.
Maargoed, alles heeft aan beide kanten gewoon een kopie, enkel animatie en soms casttijd zijn anders, maar verder werken ze precies hetzelfde. Blijft wel vaag dat je aan de Empire kant ook gewoon cannons kan kopen, terwijl geen enkele class/companion deze kan gebruiken
Veel mensen willen lightsabers maar geen stoffige opa look zoals Jedi Knights hebben. Bruine badjassen, dat is waar het op neer komt als je Jedi Knight of Consular kiest
Daarom ben ik gererolled naar Tomb of freedon naddVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:44:
[...]
De mission-zones liggen dan ook van mekaar verwijderd op de meeste planeten. Enkel op Tatooine, Hoth en Voss heb ik echt met imperials gevochten, waarbij Voss toch in aantal er bovenuit stak.
Ps: tomb of freedon nadd is dan ook wel de drukste eu pvp server... Vlak boven legions of lettow.. So far echt heerlijke server =pmn sith gaat er ook heen als ik character transfer kan doen =p
[ Voor 9% gewijzigd door Brutal1ty op 23-01-2012 12:15 ]
Ik zit ook op Scepter, aan republic kant.EnigmaNL schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:02:
[...]
Als ik vijanden dood zie ik niet dat ik daarvoor punten krijg.
Zit op Scepter of Ragnos, zou goed moeten zijn lijkt me.
Nooit problemen met drukte eigenlijk of zo, en altijd korte queues voor Warzones.
Ben pas lvl 42, misschien veranderd het op lvl 50.
Wat me wel een beetje vreemd overkomt is was jij ook al zei. World PvP zou toch tenminste valor moeten opleveren als ik iemand kill of zo. Maar het leverd helemaal niks op. Beetje nutteloos dus.
Klopt, maar het is wel erg grappig dat toen ik eindelijk zaterdag j.l. een hostile tegenkwam na 26 levels op Tatooine het er eentje van Republic of Tweakers wasEnigmaNL schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:42:
Je moet echt naar vijanden zoeken want tijdens het questen ben ik maar zelden (op één hand te tellen) een vijandelijke speler tegen gekomen, zowel als Republic en Empire zijnde.
Inderdaad, zeker Knight en Consular vind ik zo 'opa' tov Inquis en Warrior. Wel jammer dat veel gear class-bound is, ik had mijn BH gear zo ingeleverd om Trooper gear te krijgen, vind ik 10x mooier. Ik loop nog steeds rond met een orange chest die lijkt op de lvl10 trooper variant, elke keer upgraden als ik kan, enkel omdat ik die 'jetpack' look van BH helemaal niets vind.EnigmaNL schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:10:
Veel mensen willen lightsabers maar geen stoffige opa look zoals Jedi Knights hebben. Bruine badjassen, dat is waar het op neer komt als je Jedi Knight of Consular kiest
Al vind ik trouwens de 40 pvp gear van Consular wel een stukje mooier dan die conehead inquis versie
Maar kom nu ook in de 20-30 range, dus krijg ook het defense probleem, dus moet toch een keer overstappen.
Die is inderdaad nog ergerAshrah schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:19:
Inquisitor endgame gear is echt waardeloos ..... 2 tenten als schouders, halve chest in een vuil lila kleur en een headpiece in oud mongoolse stijl met van die Yakhorens.
Nouja, bepaalde heads van medium cunning armor zien er ook niet uit
Gister nog wel een cape-chest geloot voor mijn Juggernaut, speelt nu net alsof ik DCU-online speel, maar dan met een lightsaber
Wat zijn eigelijk de endstats van Juggernaut qua defense/shield? Ik zit nu op 19% wat ik nog niet bepaald veel kan noemen. Ondanks 42% armor, Foundry laatste boss doet rustig klappen van bijna 3k dmg.
En sommige klassen kan je nu eenmaal beter aan de lore linken.EnigmaNL schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:57:
[...]
Ja dat is helaas het effect van de verschillen in de classes tussen de factions. Veel mensen vinden de Bounty Hunter cooler dan de Trooper bijvoorbeeld en kiezen daarom Empire. Ook al is de Trooper identiek aan de Bounty Hunter in vrijwel alle opzichten maar de meeste mensen gaan voor de looks (en verhaal) van de Bounty Hunter. Twee blasters zijn gewon cooler dan een grote autocannon
Bounty hunter -> boba/jango fett
Sith warrior -> darth vader
Jedi knight -> obi-wan kenobi
Smuggler -> Han solo
Jedi consular -> yoda
Sith inquisitor -> darth sidious
dan blijven de trooper en agent een beetje zielig achter na het aflopen van dit lijstje...
Geen idee ik speel een Assassin tank dus weet niet of de stats vergelijkbaar moeten zijn of niet.SinergyX schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:26:
[...]
Die is inderdaad nog erger
Gister nog wel een cape-chest geloot voor mijn Juggernaut, speelt nu net alsof ik DCU-online speel, maar dan met een lightsaber
Wat zijn eigelijk de endstats van Juggernaut qua defense/shield? Ik zit nu op 19% wat ik nog niet bepaald veel kan noemen. Ondanks 42% armor, Foundry laatste boss doet rustig klappen van bijna 3k dmg.
zal vanavond mijn stats posten, is wel allemaal in gear met 50/51/52 artifact mods ... zoveel pech met drops in hard modes / operations heb het idee dat ik mijn hele guild aan het gearen ben zonder zelf wat te krijgen ... voorspeld niet veel goeds voor hard mode operations.
Vind ik eigenlijk alleen van de IA, de trooper / stormtrooper is toch wel heel bekend in/om star wars en dan gezien dat die ook gecloned zijn van Boba Fett ......Grompie schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:26:
[...]dan blijven de trooper en agent een beetje zielig achter na het aflopen van dit lijstje...
Alleen de Agent lijk wel een stiefkindje, die is echt er zo ingezet als "we hebben een tegenhanger nodig voor de smuggler wat zullen we ervan maken".
[ Voor 22% gewijzigd door Ashrah op 23-01-2012 12:31 ]
Och, mijn lvl 50 BH loopt met een Jugg robe, ziet er wel stoer uit met de rode BH broek en polsen.SinergyX schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:15:
[...]
Inderdaad, zeker Knight en Consular vind ik zo 'opa' tov Inquis en Warrior. Wel jammer dat veel gear class-bound is, ik had mijn BH gear zo ingeleverd om Trooper gear te krijgen, vind ik 10x mooier. Ik loop nog steeds rond met een orange chest die lijkt op de lvl10 trooper variant, elke keer upgraden als ik kan, enkel omdat ik die 'jetpack' look van BH helemaal niets vind.
Al vind ik trouwens de 40 pvp gear van Consular wel een stukje mooier dan die conehead inquis versie
Maar kom nu ook in de 20-30 range, dus krijg ook het defense probleem, dus moet toch een keer overstappen.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Het grootste deel van de mensen kiest niet voor de lore omdat dit er vrij weinig mee te maken heeft, het speelt zich heel lang voor de films afspeelt.Grompie schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:26:
[...]
En sommige klassen kan je nu eenmaal beter aan de lore linken.
Smuggler -> Han solo
Jedi consular -> yoda
dan blijven de trooper en agent een beetje zielig achter na het aflopen van dit lijstje...
Looks en speelstijl. Als de speelstijl hetzelfde is aan beide kanten zijn de looks de bepalende factor.
Vergeet Darth Maul natuurlijk niet, die hangt beetje tussen Marauder en Asassin inGrompie schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:26:
Smuggler -> Han solo
Jedi consular -> yoda
Asassin tank heeft volgens mij minder armor, maar ik heb die 20% armor talent nog niet dus weet niet precies hoe hoog hij dan komt (zit nu altijd rond de 30%). Maar hoe zit je dan met defense/shield? Je hebt wel die buff van 15% shield-proc, dan haal ik 38% (23% base) shield-chance, maar mijn defense blijft maar rond de 16%.Ashrah schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:30:
[...]
Geen idee ik speel een Assassin tank dus weet niet of de stats vergelijkbaar moeten zijn of niet.
zal vanavond mijn stats posten, is wel allemaal in gear met 50/51/52 artifact mods ... zoveel pech met drops in hard modes / operations heb het idee dat ik mijn hele guild aan het gearen ben zonder zelf wat te krijgen ... voorspeld niet veel goeds voor hard mode operations.
Ik bedoelde 19% defense. Shield geeft maar 5% uit je offhand (5% voor 20% reduction), de rest komt uit je stance.Sneezzer schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:32:
[...]
Volgens mij doe je iets niet goed (als je tank wilt zijn tenminste). Met je off-hand alleen zou je al 20% moeten krijgen. Misschien de dps versie in je hand ipv de shield versie?
[ Voor 53% gewijzigd door SinergyX op 23-01-2012 12:35 ]
Volgens mij doe je iets niet goed (als je tank wilt zijn tenminste). Met je off-hand alleen zou je al 20% moeten krijgen. Misschien de dps versie in je hand ipv de shield versie?SinergyX schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:26:
[...]
Die is inderdaad nog erger
Verder vooral zoeken op stats als +end en + shield rating, en als extra +absorb en + def.
Edit: ik dacht dat je een jugg bedoelde en de shieldchance....
Edit 2: Ah, toch de Jugg, dan zou ik me geen zorgen maken om defence, dat is de Ass z'n stat.
Gewoon Shield en absorb opkrikken.
[ Voor 14% gewijzigd door Sneezzer op 23-01-2012 12:41 ]
Zoals je weet is Darth Vader van origine een Jedi Knight, later gevallen voor de darkside, zou je class dan ook meeveranderen?Grompie schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:26:
[...]
Smuggler -> Han solo
Jedi consular -> yoda
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dat is juist m'n punt van eerder, die bestaan niet als mod/armor/enhancement voor lvl50. Je moet dus of premades hebben (tokens/drop) of crafted, die dan ook belachelijk duur gaan.Sneezzer schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:32:
Verder vooral zoeken op stats als +end en + shield rating, en als extra +absorb en + def.
Uhmmm die bestaan wel hoor. Alleen kunnen ze niet gemaakt worden.SinergyX schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:37:
[...]
Dat is juist m'n punt van eerder, die bestaan niet als mod/armor/enhancement voor lvl50. Je moet dus of premades hebben (tokens/drop) of crafted, die dan ook belachelijk duur gaan.
Je moet ze uit oranje gear halen van drops uit bijv. FE en battle of Ilum.
Edit: Inderdaad, zoals je al zegt dus *zoekt koffie...
[ Voor 6% gewijzigd door Sneezzer op 23-01-2012 12:42 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Daily quests op Belsavis / Ilum h2 man op Ilum reward een Enhancement, h2 man op Belsavis een Mod, ook een tank versie artifact level 50. Kost je 8 dagen om alle slots te voorzien, kan je van je daily tokens meteen level 51 artifact Armor plates halen.SinergyX schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:37:
[...]
Dat is juist m'n punt van eerder, die bestaan niet als mod/armor/enhancement voor lvl50. Je moet dus of premades hebben (tokens/drop) of crafted, die dan ook belachelijk duur gaan.
Belsavis:
Armor: Old enemies
Mod: Freeing the Fallen
116 Companion wapen: Lights Out
Illum:
Enhancement: Poisonous Strategy
Ik doe de belsavis met guildie sorc, heb een artifcer dus die maakt de enhancements
[ Voor 17% gewijzigd door Teunis op 23-01-2012 12:51 ]
Verwijderd
Ik merk nu ook een verschil in quests. Ik heb mijn Operative en mijn Sage nu allebei door hun derde planeet gequest, en Imperial beviel me gewoon veel beter.EnigmaNL schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:10:
De looks zijn anders en dat is waarom veel mensen Empire kiezen. Tenminste wel de mensen die ik ken aan de Empire kant.
Op Balmorra:
Op Taris (Republic):
Zegmaar deze als voorbeeld:
http://www.torhead.com/item/3unvzUA/elusive-mod-
En wat denk je dat je als Empire op Taris gaat doen?Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:50:
Op Balmorra:spoiler:Vechten tegen het verzet. Je voert missies uit om het verzet met harde hand te breken. Je ontdenkt dat de Republic er een rol in speelt en je kunt dit publiekelijk maken voor een gigantische diplomatische vernedering voor de Republic.
Op Taris (Republic):spoiler:Je maakt Rakghouls af.
Dat klopt idd, enige tank mods <50 zitten op de oranje gear van heroic/planet questlines of flashpoints.SinergyX schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:53:
Even verduideling, het gaat om de mods vóór level 50, dus 1-49Die bestaan gewoon niet ingame, buiten de token/drop gear (die je wel kan DE'en maar nooit een recipe uit kan halen). Ik heb juist Cyber geleveled puur om mods te maken voor mijn characters, tot ik bij 280 erachter kwam dat deze gewoon niet bestaan.
En de Republic invasiemacht slopen.SinergyX schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:53:
En wat denk je dat je als Empire op Taris gaat doen?
[ Voor 18% gewijzigd door Ashrah op 23-01-2012 12:58 ]
Overigens ben ik zelf wel republic gegaan en dat bevalt prima, alleen is het lastig om groepen te vinden voor FP's. Hoop dat het nog wat drukker op de server gaat worden de komende tijd, maar merk dat er eerder alweer mensen uitgekeken raken op het spel...
Verwijderd
Al die personen leven 3500 jaar later ofzo.....Grompie schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:26:
[...]
Smuggler -> Han solo
Jedi consular -> yoda
Exar Kun leek me meer een sith warrior, en Naga Sadow een inquisitor. Vandar een consular en Zaz el kaim (of zoiets) een jedi knight. MAar uiteindelijk doet het er niet zoveel toe, je speelt een class vooral voor de uitstraling die het heeft.
Ik heb initieel gekozen voor de consular, omdat de persoon van Qui-Gon Jinn me wel aansprak nadat ik de hele reeks van Jedi Apprentice gelezen had, Obi-Wan blijft men favoriet (vooral dankzij Ewan), maar de composure die Qui-Gon heeft, ondanks al zijn tegenslagen en de manier waarop hij over de 'living force' spreekt vond ik best wel iets hebben. Een jedi consular is ook het echt 'verlichte' pad vind ik zo.
Verwijderd
Morrar schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:58:
Lekker slecht zijn is dan natuurlijk leuker dan braaf bij de Republic voor velen.
Oh, Nee inderdaad erbestaan geen crafable defense mods , maar wel hoop andere mods die je kan craften.SinergyX schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:53:
Even verduideling, het gaat om de mods vóór level 50, dus 1-49Die bestaan gewoon niet ingame, buiten de token/drop gear (die je wel kan DE'en maar nooit een recipe uit kan halen). Ik heb juist Cyber geleveled puur om mods te maken voor mijn characters, tot ik bij 280 erachter kwam dat deze gewoon niet bestaan.
procentueel komt 90% toch uit de enhancement slot, en daar bestaan wel defense spul (vanaf lvl 33 ong)
Dat was inderdaad mijn punt, op het forum wordt dit aangegeven als bug, maar er is nog geen bluename geweest die hier reactie op heeft gegeven.Ashrah schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:57:
Dat klopt idd, enige tank mods <50 zitten op de oranje gear van heroic/planet questlines of flashpoints.
Ik had geluk met wat drops uit FP's zodat ik weer wat defense gear heb, maar je voelt je niet echt bijzonder veel 'tank' als je enkel je talents hebt (en je shield) die het verschil maken tussen een DPS en Tank spec Juggernaut.
Class quests/Planetary Storyline/heroic 2/4 quests belonen je ook met Moddable gear, ik heb geleveld als Tankasin en nooit om def/absorb/shield gear verlegen gezeten.SinergyX schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:07:
[...]Ik had geluk met wat drops uit FP's zodat ik weer wat defense gear heb, maar je voelt je niet echt bijzonder veel 'tank' als je enkel je talents hebt (en je shield) die het verschil maken tussen een DPS en Tank spec Juggernaut.
Eh ik maak eigenlijk nooit mods hoewel mijn cyber het wel gewoon kan. Ze zijn namelijk maar 2 tokens dus heb ik meestal genoeg van die dingen. Armoring maak ik al wel zelf en ik verwacht dat op level 40 ik zelfs mods zal moeten gaan maken om mijn gear te upgraden.SinergyX schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:53:
[...]
En wat denk je dat je als Empire op Taris gaat doen?
Dat snap ik, maar dat is het punt niet. Punt is simpel, elke crew skill kan 'tank' gear maken (al dan niet via de DE-proc methode), maar Cyber kan dit gewoon niet. Skills zijn niet te koop en via DE kan ook niets krijgen. Toch kent Torhead die items ergens uit (datamining gok ik uit de beta), maar ze lijken ingame nu niet meer te bestaan.Ashrah schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:21:
Class quests/Planetary Storyline/heroic 2/4 quests belonen je ook met Moddable gear, ik heb geleveld als Tankasin en nooit om def/absorb/shield gear verlegen gezeten.
Zelfde probleem, Taris, Aldaraan en Quesh hebben geen tank mods, enkel de end/str (ipv str/end) varianten.Shadowhawk00 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:26:
Eh ik maak eigenlijk nooit mods hoewel mijn cyber het wel gewoon kan. Ze zijn namelijk maar 2 tokens dus heb ik meestal genoeg van die dingen. Armoring maak ik al wel zelf en ik verwacht dat op level 40 ik zelfs mods zal moeten gaan maken om mijn gear te upgraden.
Uiteindelijk 4/5 en 3 tries op de laatste baas gedaan, toen hadden ze het gecalled.
Ging dus vrij goed. 1 wipe op 2e boss, 3 ofzo op 3e en de 4e een paar resets.
Die 4e vond ik echt leuk.
3e boss dropte mijn pants en 4e mijn boots, dus gelijk na 1 avondje raiden mijn 2 set. Het waren ook nog eens de 2 armor pieces waar ik nog in blues liep (wilde eigenlijk de Mercenary Foundry set completen en met mods bewerken). Ben nu dus redelijk goed gegeared.
Rest van mijn guild loopt nog wel erg achter (nog maar 3 andere level 50's). Maar misschien deze week wat lvl 50's of HM 4-mans doen om ze te helpen gearen.
Enige nadeel van gisteren was dat ik mijn weekly van ops niet had... doh. Daarmee ben ik vast wat Tionese tokens enzo misgelopen.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Verwijderd
(zoals het grote world of warcraft topic)?
Moet zeggen dat ik dungeons tot nu toe wel aardig vond; vooral de storytelling erin is leuk al zou het op termijn wel kunnen gaan vervelen. Vind de dungeons redelijk makkelijk getuned, maar als mensen de tactics niet kennen of volgen wordt het meteen een stuk pittiger (althans rond level 40). Merk dat meteen goed als healer.
Moet zeggen dat het levelen als healer echt een stuk lastiger is dan levelen als tank. Je bent toch een flink stuk afhankelijker van het muggenbrein van je companion, die de boel moet tanken. Die companions zijn best een ramp; ze pullen rustig meerdere groepen met een knockback of staan vrolijk 1 target te tanken terwijl jij door de rest in elkaar gebeukt wordt
Sowieso vind ik de tekortkomingen / bugs in de UI met name voor healers erg storend. Als je bijvoorbeeld een heroic met 2 spelers en 2 comps doet, is healen echt een drama. Dan moet je met je muis continu wisselen tussen companionframe links onder, focusframe rechts en je operationsframe... Die companions hadden dan gewoon in het operationsframe gemoeten natuurlijk. Ook de bug dat je muis uitvalt en je 2x CTRL + U moet drukken kan vrij desastreus uitpakken tijdens midfight healen...
Lijkt dat de ranged tank companions daar iets beter in werken, Kaliyo deed standaard die granaat, AoE EMP, taunt op target, desnoods nog die grote AoE. Maar ook als ik werd gemept door een mob, deed zij een taunt op mijn mob. Maarja, ik als Sniper kan niet healenMorrar schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:20:
Moet zeggen dat het levelen als healer echt een stuk lastiger is dan levelen als tank. Je bent toch een flink stuk afhankelijker van het muggenbrein van je companion, die de boel moet tanken. Die companions zijn best een ramp; ze pullen rustig meerdere groepen met een knockback of staan vrolijk 1 target te tanken terwijl jij door de rest in elkaar gebeukt wordt
Ligt eraan welke main hand je bedoelt. De blaster kan droppen in de nieuwe flashpoint laatste baas. Maar de tanking/healing lightsaber dropped in The False Emperor bij HK47.MrVegeta schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:37:
Hm weet iemand waar de Columi Belt/Bracer/Main hand droppen? Main hand dropped vast van SoA maar die andere twee?
Main hands droppen ook van de laatste baas in Karagga's Palace zag ik. SOA kan vanalles droppen, heb chests/mainhands/headpieces gezien.
Columi Bracer is van de laatste baas in Black Thalon trouwens. Belt kan ik me niet herinneren.
[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 23-01-2012 16:54 ]
Bracers van Esseless/Black TalonMrVegeta schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:37:
Hm weet iemand waar de Columi Belt/Bracer/Main hand droppen? Main hand dropped vast van SoA maar die andere twee?
Laatste baas dropped altijd columniMrVegeta schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:09:
En dat zijn dan de columni right?
Le Meow
als ik op de missie klik is de optie Reset niet beschikbaar
Edit: naar buiten gehuppeld, reset en kan hele missie opniew doen.. zal wel rapper gaan als wachten op antwoord op ticket
[ Voor 112% gewijzigd door Poekie McPurrr op 23-01-2012 19:03 ]
Le Meow
Rechtsklikken op jouw eigen portret, phase en dan reset phase. kan alleen als je de fase gestart hebt en buiten staat, geloof ik.Poekie McPurrr schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:57:
hoe doe je dat?
als ik op de missie klik is de optie Reset niet beschikbaar
Edit: naar buiten gehuppeld, reset en kan hele missie opniew doen.. zal wel rapper gaan als wachten op antwoord op ticket
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Le Meow
Verwijderd
Dus nu denk ik bij mezelf; nu wil ik ook wel beginnen. Thing is, ik heb door school domweg geen tijd om echt veel te spelen. En nou vroeg ik me af of iemand me hier kan vertellen of SW:TOR ook leuk is voor casual spelers, of die genoeg lol eruit kunnen halen met een paar uurtjes per week om die 15-ish euro goed te praten en of daar ook genoeg content voor is.
Le Meow
Ben zelf ook een casual. Het spel is zeer solo vriendelijk. Ik zou zeggen doenVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:52:
Zo zo, SW:TOR leeft lekker zo te zienEn zo te zien bevalt de game voor meerdere mensen goed, aangezien ik nog geen klachten hoor over dramatisch droppende subscriptions o.i.d.
Dus nu denk ik bij mezelf; nu wil ik ook wel beginnen. Thing is, ik heb door school domweg geen tijd om echt veel te spelen. En nou vroeg ik me af of iemand me hier kan vertellen of SW:TOR ook leuk is voor casual spelers, of die genoeg lol eruit kunnen halen met een paar uurtjes per week om die 15-ish euro goed te praten en of daar ook genoeg content voor is.
Ik heb gisteren rond 18:30 swtor op origin gekocht, netjes een key gekregen om een account mee te maken, maar de swtor site zegt vrolijk dat mijn emailadres al in gebruik is, terwijl ik er geen account heb. Ook de "Forgot Password" optie levert niks op.
Heb ook al met EA gebeld, die zagen niks raars aan de order, en bij de swtor support konden ze geen account met mijn email adres vinden
Als ik met mijn origin account probeer in te loggen op swtor.com krijg ik ook alleen te zien "Login Failed", verder geen uitleg waarom..
Je moet inloggen met je origin account op SWTOR.com en daar je key invoeren.rikrik schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 00:24:
Iemand hier die ervaring heeft met swtor via origin kopen? Word er meteen een account op swtor.com gemaakt dat word gelinkt aan je origin account?
Ik heb gisteren rond 18:30 swtor op origin gekocht, netjes een key gekregen om een account mee te maken, maar de swtor site zegt vrolijk dat mijn emailadres al in gebruik is, terwijl ik er geen account heb. Ook de "Forgot Password" optie levert niks op.
Heb ook al met EA gebeld, die zagen niks raars aan de order, en bij de swtor support konden ze geen account met mijn email adres vinden
Als ik met mijn origin account probeer in te loggen op swtor.com krijg ik ook alleen te zien "Login Failed", verder geen uitleg waarom..
origin account == swtor account.
als dat niet lukt moet je bij hun support zijn.
Ja dat is mij ook verteld door de beide klantenservices, maar als ik probeer in te loggen op de swtor site krijg ik alleen een "Login Failed" te zienRocketKoen schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 00:27:
[...]
Je moet inloggen met je origin account op SWTOR.com en daar je key invoeren.
origin account == swtor account.
als dat niet lukt moet je bij hun support zijn.
Vanmiddag nog maar een keer bellen dan, kan nu nog steeds niet inloggen. Kijken of ze handmatig misschien voor mij snel een accountje kunnen aanmaken =/
ik zit nu al een weekje of bijna twee te twijfelen of ik SWTOR zal aanschaffen.
mijn twijfel zit zich in dat ik niemand echt ken in mij nabije omgeving die dit spel ook tot zijn bezit heeft. Op welke wereld zitten de meeste GoT'ers die mij wel onder hun vleugel willen nemen voor een aantal basis tips en tricks, als ik het spel zou aanschaffen.
Alvast bedankt. Spranki
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
De meeste GoT'ers zitten op "The Red Eclipse" (http://www.gotswtor.nl/). Je hebt met SWTOR niet echt iemand nodig voor basis tips, spel legt alles heel duidelijk uit.sprankelsap schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:01:
Goedemorgen allemaal,
ik zit nu al een weekje of bijna twee te twijfelen of ik SWTOR zal aanschaffen.
mijn twijfel zit zich in dat ik niemand echt ken in mij nabije omgeving die dit spel ook tot zijn bezit heeft. Op welke wereld zitten de meeste GoT'ers die mij wel onder hun vleugel willen nemen voor een aantal basis tips en tricks, als ik het spel zou aanschaffen.
Alvast bedankt. Spranki
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
bedankt,
zal spoedig wel op die server iemand een berichtje sturen of via het forum
groeten
De mainhand van Columni gear dropt bij de laatste boss in Karraga´s Palace..MrVegeta schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:37:
(Karraga dus
Hier heb ik hem afgelopen Zondag geloot.
Veel plezier ermee.
Ingame: Amongann
Bonetrasher vind ik een van de leukste gevechten op dit moment, en na dat mensen een beetje gewend waren aan de swipe ging hij ook redelijk makkelijk neer. Tweede boss stelde niet veel voor, en de derde ook niet. Het duurde wel een paar tries voor dat wij de boss met de Tower of Hanoi puzzel afmakte (de vlammen van het puzzel raakt toch af en toe de tank als je zeker wil zijn dat de boss zijn buffs kwijtraakt), en vervolgens ook Karagga neergehaald op de eerste poging.
Later in de avond nog EV 8-man hard geprobeerd - de eerste boss was toch een van de moeilijkere met die enorme AoE damage van hem, maar ook hij was gelukt op de tweede poging. Tweede boss stelt helemaal niets voor op Hard, terwijl de Pylon event even bugged is op Hard als Normal (en het was onze Scoundrel gelukt op een of een andere manier om aggro te krijgen op alle mobs in de kamer van de Pylon event - ik heb echt spijt van dat ik niet Fraps aan had staan, het zag echt absuurd uit toen een horde mobs massaal van de bergen op ons afkwamen
Soa op Hard vond ik wel pittig - een paar keer gewiped zonder al te veel vooruitgang, en daarna gingen wij Bonetrasher Hard nog even proberen voor dat het raid voorbij was. Ook Bonetrasher was net hetzelfde als op Normal, alleen de swipe is nog pijnlijker en af en toe werd je geraakt terwijl dat helemaal niet mogelijk zou moeten zijn. Wij hadden twee tanks - Shadow/Guardian - die de twee adds naar de buitenkant van de ring meebrachten, en vervolgens gebruikte wij knockback om deze van de platform af te slaan. Hier hadden wij ook een aantal keer gewiped (niet genoeg focus op Bonetrasher, enrage rond 10%), maar op de 4e poging hadden wij hem neergehaald voor de Enrage.
Wij zijn wel een casual Guild, maar ik moet zeggen dat ik OPs erg leuk vind. Hopelijk wordt het 16-man EV komende weekend! Ben benieuwd hoe veel moeilijker het is.
Verwijderd
betaald met ideal zeker?Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:30:
Hey mensen ik heb even een vraagje misschien heeft iemand het zelfde gehad..ik heb bij origin gister Swtor Standard editie gekocht.. Alleen heb nog steeds geen bevesteging of iets in me mail waarmee ik kan downloaden is dit normaal ?dat het zo lang duurd?? alle antwoorden zijn welkom mvg Danny
Die verwerken ze met de hand.
dat kan 0 tot 72 uur duren. gemiddelde is 2.
Op bijna alle servers is empire zwaar in de meerderheid.sprankelsap schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:26:
welke kant spelen de meeste van jullie ?
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.