• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-01 15:54
morm schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:02:
Reden dat mensen, net als ik, terugkeren naar WoW is omdat men daar veel tijd in de characters heeft gestopt. SWTOR biedt niets nieuws qua gameplay, smoothness of spelersgemak.
Integendeel alleen maar een terugval naar early WoW, geen aanpasbare UI, geen teleport-mogelijkheid, een AH die te slecht voor woorden is, etc.

Na WoW heb ik in nieuwe MMO's geen behoefte aan urenlang zitten wachten op een groep om vervolgens weer uren te wachten tot iedereen eindelijk bij elkaar is om te starten. Die tijd hebben we toch echt gehad. En het gemis van mods en aanpasbaar UI is helemaal van de zotte.
Dus wat jij wil in een nieuwe MMO is de 10 jaar onwikkeling/smoothness van WoW wat betaalt is uit de abbo's van de mensen die het 1e jaar ondanks alle server uitval, dagen niet kunnen spelen, geen support, talloze commentaren toch door hebben betaald zodat het een polished product kon worden. En dit alles in een game die nog gereleased moet worden :) wens je veel geluk met verderzoeken en ook met het in SW/Og rondhangen alles al tig duizend keer gedaan te hebben en van gekkigheid maar weer uitloggen omdat je het saai vind.

Mods ... asjeblieft niet, readable combat log ja graag, customisable UI ja graag

Ow ja zit in de volgende grote patch gisteren aangekondigt.

[ Voor 5% gewijzigd door Ashrah op 20-01-2012 13:10 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:09:
Hoe zit het met dat Anti-Aliasing? Gister even aangezet maar d'r stond bij "this feature is not yet functional"? Zag ook niet echt verschil.
Het werkt wel degelijk. Ik merk duidelijk een verschil tussen het aan en uit hebben. Ik denk dat ze de tooltip zijn vergeten te updaten.

Verwijderd

Metalkai schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:10:
[...]

Het werkt wel degelijk. Ik merk duidelijk een verschil tussen het aan en uit hebben. Ik denk dat ze de tooltip zijn vergeten te updaten.
Waar kun je dan specifiek op letten om het verschil met AA te merken? Gewoon overall graphics?
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:11:
[...]

Waar kun je dan specifiek op letten om het verschil met AA te merken? Gewoon overall graphics?
Ik heb gelet op de randen van mijn character. Met AA zijn ze een stuk minder jaggy dan als AA uit staat.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Metalkai schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:12:
[...]

Ik heb gelet op de randen van mijn character. Met AA zijn ze een stuk minder jaggy dan als AA uit staat.
Vooral als er licht op je character valt, springen de jaggies er echt uit. Op 'low' merk ik trouwens ook geen verschil, maar op 'high' wel degelijk.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12-2025
Metalkai schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:12:
[...]

Het werkt inderdaad best goed die AA setting, viel me op dat het nauwelijks aan de FPS trekt, die bleef bij mij nagenoeg gelijk (GTX 550TI).

"Find what you love and let it kill you"

Ashrah schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:09:
Dus wat jij wil in een nieuwe MMO is de 10 jaar onwikkeling/smoothness van WoW wat betaalt is uit de abbo's van de mensen die het 1e jaar ondanks alle server uitval, dagen niet kunnen spelen, geen support, talloze commentaren toch door hebben betaald zodat het een polished product kon worden. En dit alles in een game die nog gereleased moet worden :) wens je veel geluk met verderzoeken en ook met het in SW/Og rondhangen alles al tig duizend keer gedaan te hebben en van gekkigheid maar weer uitloggen omdat je het saai vind.
Ik blijf die logica niet snappen, waarom terug kijken hoe de 'game ooit was'? Als je _nu_ een game wil spelen, daarin de keuze maakt, kijk je toch naar de huidige staat van de game en niet hoe hij ooit was of ooit mischien zal worden? Als je een auto koopt kijk je toch ook naar de huidige staat en niet naar de showroom staat waarin hij ooit verkeerde?

Ik kan de mensen begrijpen die terug gaan naar WoW, het is hetzelfde (maar ander thema) maar iets langer in productie/finetuned, het heeft een gesettelde playerbase en je zit er al jaren.

Hele 'voice acting' is aan het begin geweldig, doe dit de 3rde keer en je slaat alles over behalve je class-story. Andere kant zit er amper (of matig uitgewerkt) cinematics/cutscenes in het spel, waar een andere game amper voiceacting heeft, hebben ze wel enorme cutscenes (zelfs GW had deze al).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

De cutscenes van WoW wordt je ook niet vrolijk van en deze worden door 99.999% van de mensen zo snel mogelijk ge-escaped.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10-2025
193 pagina's waarvan de helft vol met strijd tussen WoW en SWTOR, we hebben het ondertussen allemaal wel al eens gelezen. Vind je het spel niet leuk... speel dan niet en stop ineens ook met klagen.

Misschien toch proberen om in deze topic iets meer over de game zelf te praten?

• Ashrah
Om jouw eigen Auto analogie te gebruiken.

1e serie autos van KIA/Deawoo/whatever die in europa te koop waren waren ook niet zo gelikt als Volkswagens/Opels/Renault etc.

dingen hebben tijd nodig en als "jij" (algemeen) die niet wil geven fine maar ga dan wat anders spelen en ga niet in het topic over een game blijven posten met alleen maar negatieve comments

(laatste regels waren algemeen en niet tegen specifieke personen gericht)

En ja het zou leuk zijn als het over ToR ging ipv over x vs y

[ Voor 6% gewijzigd door Ashrah op 20-01-2012 13:31 ]

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-01 23:31
/wtb ignore knop.
If word == WOW then ignore *username;

Vanavond ook de AA settings proberen.
@Juray, zet AA anders even uit, klik apply en zet het daarna weer aan. Misschien dat het niet "echt" aan stond.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Ashrah
Of maybe staat je override in de driver nog aan/uit (niet op application controlled maar driver controlled)

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-01 12:25
Blijkbaar ook iets met de textures gedaan, alles reflecteert nu mooier!

http://dl.dropbox.com/u/4871543/ESL/Naamloos.png

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• balbeau
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2023
Even een andere vraag tussendoor, dit spel trekt mij ook wel. Hoop alleen dat mijn pc dit trekt. Core 2 duo 8400 en een 8800Gt. Indien dit te weinig is, is dan een midrange grafische kaart wel voldoende?
Bedankt alvast

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12-2025
ToasterxD schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:55:
Blijkbaar ook iets met de textures gedaan, alles reflecteert nu mooier!

http://dl.dropbox.com/u/4871543/ESL/Naamloos.png
Ik dacht dat ik mezelf dat inbeeldde toen ik gisteravond ff online was, vermoeidheid ofzo... maar ben dus nie gek :P
balbeau schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:58:
Even een andere vraag tussendoor, dit spel trekt mij ook wel. Hoop alleen dat mijn pc dit trekt. Core 2 duo 8400 en een 8800Gt. Indien dit te weinig is, is dan een midrange grafische kaart wel voldoende?
Bedankt alvast
Mijn broertje speelt SWTOR op zelfde GPU, iets andere CPU (maar ook Core 2 Duo). Het is wel te doen, maar de laadtijden zijn wat langer bij hem merk ik. Wat grafische pracht betreft, het is iets minder maar het is goed te doen op low/medium settings. Shadows op High is wel killing bij hem heb ik gezien, dan komt ie niet boven de 20 frames per seconde uit.

[ Voor 49% gewijzigd door M-Opensource op 20-01-2012 14:01 ]

"Find what you love and let it kill you"

• Inrage
  • Laatst online: 17-10-2025
balbeau schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:58:
Bedankt alvast
Voor normale gameplay + instances zal je het spel nog wel op medium/low kunnen spelen. Voor PvP of Raids of rondlopen in grotere steden zal het spel wel een pak minder FPS produceren met jouw systeem.

Kleine upgrade zou het spelplezier veel verbeteren denk ik!

• balbeau
Bedankt. zit zelf aan zo'n kaartje te denkenASUS EAH6770 DC SL/2DI/1GD5 of vergelijkbaar, mag zelfs paar tientjes duurder nog zijn. Hoeft trouwens niet een passief gekoelde te zijn
Deze bijvoorbeeld? AMD Radeon HD 6790

[ Voor 24% gewijzigd door balbeau op 20-01-2012 14:07 ]

Verwijderd

balbeau schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:04:
Bedankt. zit zelf aan zo'n kaartje te denkenASUS EAH6770 DC SL/2DI/1GD5 of vergelijkbaar, mag zelfs paar tientjes duurder nog zijn. Hoeft trouwens niet een passief gekoelde te zijn
Met tientjes ga je volgens mij niet veel kopen. Ik zo toch proberen te kijken voor kaarten die Euro's kosten :-p

(soz voor de offtopic reply maar kon het niet laten)

• balbeau
Geeft niks-)

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-01 13:59
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:08:
Met tientjes ga je volgens mij niet veel kopen. Ik zo toch proberen te kijken voor kaarten die Euro's kosten :-p

(soz voor de offtopic reply maar kon het niet laten)
Als je offtopic reply nu nog een punt gehad had, maar tien euro biljetten worden nog steeds tientjes genoemd.

https://niels.nu

Verwijderd

Noo Serieus? tja waarschijnlijk komt het doordat ze dat in België echt niet gebruiken maar ik wist dat ze dat vroeger in de tijd van de goede oude gulden gebruikten.

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-01 17:34

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Inrage schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:27:
193 pagina's waarvan de helft vol met strijd tussen WoW en SWTOR, we hebben het ondertussen allemaal wel al eens gelezen. Vind je het spel niet leuk... speel dan niet en stop ineens ook met klagen.

Misschien toch proberen om in deze topic iets meer over de game zelf te praten?
Helemaal mee eens. Ik word een beetje moe van al die WoW spelers die bij elke andere MMO gaan klagen dat alles/veel slecht is enzo. Gaan ze klagen dat het teveel op WoW lijkt en niet vernieuwend is, maar vervolgens gaan ze ook weer klagen als er iets anders werkt dan in WoW.

Als WoW zo heilig is en je toch al het andere flut vind, waarom blijf je dan niet gewoon eeuwig bij WoW, ipv hier gaan zitten klagen hoe slecht het allemaal wel niet is en dat je gaat stoppen met spelen. Het kan niemand iets schelen dat je gaat stoppen.

Nu maar weer ontopic:
Gisteren act 1 voltooid met mijn Jedi Knight, de story quests leken toch wel erg kort op de laatste 2 planeten
spoiler:
(Tatooine en Alderaan)
, ik was daar veel sneller mee klaar dan op de vorige planeten, zo leek het.

Ik heb ook artifice en bijbehorende skills geruild voor Biochem met bijbehorende skills. Ik dacht dat je met artifice allerlei verschillende kleuren kristallen kon maken, maaar dat blijkt toch niet zo, alleen de standaard groen/blauw/rood/geel. Daarnaast gebruikte ik bijna nooit iets van wat ik crafte met Artifice. Biochem leek me dan leuker met de reusable medpacks en stimpacks, dat komt altijd van pas.
Walance schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:18:

Ik dacht dat je met artifice allerlei verschillende kleuren kristallen kon maken, maaar dat blijkt toch niet zo, alleen de standaard groen/blauw/rood/geel. Daarnaast gebruikte ik bijna nooit iets van wat ik crafte met Artifice. Biochem leek me dan leuker met de reusable medpacks en stimpacks, dat komt altijd van pas.
De kleuren + oranje die jij noemt zijn inderdaad het meest common. Een worldboss op Belsavis heeft echter ook een kans op het droppen van een schematic voor het maken van een roze crystal.
De uncut versie van deze crystal is dan wel weer een drop van een andere boss op Ilum, waar je een bepaald item voor nodig hebt om op te roepen.

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-01 14:20
Tja ik vind het juist wel veer verfrissend hoor een 'change of scenery'. Was al een tijdje gestopt met WoW en heb daar veel lol aan gehad, maar die was er snel af aan het gaan. WoW is een prachtige MMO en nieuwe spelers zou ik em zeker aanraden, maar na jaren had ik het gezien. Ik logde alleen nog in voor m'n guildies en om met hen te raiden. Daarnaast farmde ik de heroics en dailies omdat het moest om up to date te blijven. Het was gewoon werk eigenlijk. En de community van WoW... Mijn god wat was ik die zat. Pull fast plx, ninja item XYZ, retard DPS, eindeloos wipen op boss X omdat mafkees Y de tacts maar niet kan vatten...

Natuurlijk uiteindelijk zal SWTOR dit vast allemaal ook krijgen en SWTOR is minder gepolished. Maar het is gewoon weer lekker allemaal nieuw en wennen net zoals in de begin dagen van WoW wat mij betreft. Daarnaast komt de polish vanzelf, zo ging het in WoW ook. Wat mij betreft is daarmee de discussie wel af; zoek je iets verfrissends (en dan vooral in termen van verhaal, graphics, classes) en ben je bereid wat gemak in te leveren dan kies je SWTOR, ben je nog gelukkig in WoW dan blijf je toch daar en geniet je van de goede features die ze daar al wel geïmplementeerd hebben...
Ik heb ook artifice en bijbehorende skills geruild voor Biochem met bijbehorende skills. Ik dacht dat je met artifice allerlei verschillende kleuren kristallen kon maken, maaar dat blijkt toch niet zo, alleen de standaard groen/blauw/rood/geel. Daarnaast gebruikte ik bijna nooit iets van wat ik crafte met Artifice. Biochem leek me dan leuker met de reusable medpacks en stimpacks, dat komt altijd van pas.
Vind die post van een Bio GM dan ook best grappig, ze 'nerfen' die laatste medpacks mede als doen biochem minder 'standaard keuze' te maken. Maar kijk ik dan naar de andere professions, zie ik nog steeds geen enkele reden om uberhaubt iets anders te nemen dan Biochem.

Wanneer is eigelijk Act 1 klaar?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ashrah
SinergyX schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:41:
[...]
Als je je class storyline rond de level 30 afsluit.
SinergyX schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:41:
[...]

spoiler:
Act 1 is afgerond na je klaar bent met Alderaan, rond level 30.

Verwijderd

spoiler:
Als je een stuk van je class storyline afsluit.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 14:45 ]

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 07:31

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ze hadden 2R-R8 wel wat meer tekst mogen geven als je op je schip rondhuppeld.. en hoe irritant het geval ook is..soms moet ik wel ff gniffelen :P

Le Meow

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ben nu net level36 maar heb cybertech, scavenging en underworld trading alle drie al op 400. Eerlijk gezegd valt me dat een beetje tegen. Bij het spel dat niet genoemd mag worden was het veel meer werk (en tijd) om je prof. omhoog te krijgen waardoor ik meer voldoening kreeg toen ik eindelijk alles op max had.
Hier is het binnen no time gedaan, kost geen moeite, slechts credits. En van die credits heb je genoeg, heb slechts twee keer met te weinig gezeten, wat na 1 quest ook weer opgelost was. Voordeel is dan wel dat ik alvast paarse mods en armors heb klaarliggen die in mijn gear kunnen zodra ik level 47 ben..
Ben er juist blij om dat het zo makkelijk gaat. In andere games heb ik crafting nooit echt hoog kunnen krijgen, omdat je en veel geld nodig hebt, en veel materialen die van meerdere professions komen.
Ook had ik nooit zoveel zin om een uur bij bijvoorbeeld een anvil te gaan staan terwijl mijn character langzaamaan dingen aan het maken is. Nu kan ik gewoon mijn companions eropuit sturen, en hoef niet eens de materialen bij me te hebben, ze worden gewoon uit mijn cargohold gehaald.
Ik vind het een hele verbetering.

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-01 15:53

ResuCigam

BOFH

Fly-guy schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:50:
Ben nu net level36 maar heb cybertech, scavenging en underworld trading alle drie al op 400. Eerlijk gezegd valt me dat een beetje tegen. Bij het spel dat niet genoemd mag worden was het veel meer werk (en tijd) om je prof. omhoog te krijgen waardoor ik meer voldoening kreeg toen ik eindelijk alles op max had.
Hier is het binnen no time gedaan, kost geen moeite, slechts credits.
Euhm dus jij hebt ondertussen van al je (cybertech) recepten ook de blauwe en paarse uitvoering? Want alleen 400max is niks natuurlijk, je kunt hier je eigen blauwe en paarse recepten craften.Ik kan je vertellen dat daar nog heel wat tijd en werk inzit :)

We do what we must because we can.

• Hydra
Helemaal mee eens. Ik word een beetje moe van al die WoW spelers die bij elke andere MMO gaan klagen dat alles/veel slecht is enzo. Gaan ze klagen dat het teveel op WoW lijkt en niet vernieuwend is, maar vervolgens gaan ze ook weer klagen als er iets anders werkt dan in WoW.
Ik vind dat nogal meevallen hoor. Een aantal mensen (waaronder ik) zijn gestopt gewoon omdat het 'genre' meer van hetzelfde is. Ik ben ook niet teruggegaan naar WoW, daar zou het me ook gaan vervelen. Ik snap wel dat je geen negatieve verhalen hoeft te lezen maar je moet ook niet doen alsof mensen hier lopen te trollen.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Metalkai schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:53:
Nu kan ik gewoon mijn companions eropuit sturen, en hoef niet eens de materialen bij me te hebben, ze worden gewoon uit mijn cargohold gehaald.
Ik vind het een hele verbetering.
..wait..what!? Je hoeft die zooi niet mee te slepen? omg.. loop ik daar met halve inv zooi te sjouwen hahahaha :D

Le Meow

• corset
  • Laatst online: 11-01 15:03
Fly-guy schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:50:
Hier is het binnen no time gedaan, kost geen moeite, slechts credits. En van die credits heb je genoeg, heb slechts twee keer met te weinig gezeten, wat na 1 quest ook weer opgelost was. Voordeel is dan wel dat ik alvast paarse mods en armors heb klaarliggen die in mijn gear kunnen zodra ik level 47 ben..
Hahah nee, als je bij dat spel je professions niet constant levelcapped had (dus voor level 35 max 225 etc), dan deed je het toch echt fout.

En ik ben nieuwsgierig. jij hebt dus van alle recipes de blauwe en paarse versie? Je hebt ook de mount? Je hebt letterlijk alle paarse recipes ingame? nee? dacht ik al

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• GrumpyGamerDad
  • Laatst online: 30-01 10:28
Dat had ik eerder moeten weten zeg! ook ik loop met die zooi te sjouwen!

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Verwijderd

Maak dan een topic report aan in plaats van er zelf op in te gaan.

OT: Vindt het echt niet erg van die professions, de meeste zijn toch waardeloos.

[ Voor 70% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2012 16:04 ]

• Hydra
Dat flamen kun je mooi achterwege laten en dat zou je inmiddels donders goed moeten weten.

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2012 16:05 ]

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-01 17:09
Hydra schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:01:
[...]

Ik vind dat nogal meevallen hoor. Een aantal mensen (waaronder ik) zijn gestopt gewoon omdat het 'genre' meer van hetzelfde is. Ik ben ook niet teruggegaan naar WoW, daar zou het me ook gaan vervelen. Ik snap wel dat je geen negatieve verhalen hoeft te lezen maar je moet ook niet doen alsof mensen hier lopen te trollen.
Mee eens. Het is allemaal al een keer gedaan in MMO land, daardoor verlies het zijn charme een beetje. Het is nogal wiedes dat een hoop mensen het daar niet mee eens zijn, zij vinden het spel gewoon leuk en voor hun werkt de formule wel.

Ik begin me stiekem af te vragen of warcraft niet een hoop spellen voor mij verpest heeft.
Weet je wat ik eigenlijk het meeste mis in MMO's? Een echte sandbox wereld, eentje waarbij je gewoon een ruimteschip kan pakken en het universum kan gaan ontdekken. Dat is misschien wat ik een beetje mis in SWTOR op het moment, de questlijnen zijn te star en vast. Je wordt wel in een bepaald pad gezet door de zone heen. Ik zou liever een zone zien waarin je zelf moet uitzoeken hoe je verder komt en waarbij missies automatisch gaan. (je loopt een dorp binnen en besluit een lastpost op te ruimen, dan krijg je automatisch daar credits voor.)

Maar dan loop je weer tegen de bekende dingen aan, als er 100 mensen in die zone zitten.....

Verwijderd

Nogmaals maak TR's in plaats van zelf erop in te gaan.

[ Voor 107% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2012 16:06 ]

• Hydra
defiler1974 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:09:
Ik begin me stiekem af te vragen of warcraft niet een hoop spellen voor mij verpest heeft.
Weet je wat ik eigenlijk het meeste mis in MMO's? Een echte sandbox wereld, eentje waarbij je gewoon een ruimteschip kan pakken en het universum kan gaan ontdekken. Dat is misschien wat ik een beetje mis in SWTOR op het moment, de questlijnen zijn te star en vast. Je wordt wel in een bepaald pad gezet door de zone heen. Ik zou liever een zone zien waarin je zelf moet uitzoeken hoe je verder komt en waarbij missies automatisch gaan. (je loopt een dorp binnen en besluit een lastpost op te ruimen, dan krijg je automatisch daar credits voor.)

Maar dan loop je weer tegen de bekende dingen aan, als er 100 mensen in die zone zitten.....
Ja, een beetje zo iets als Skyrim, waar je gewoon je eigen gang kan gaan. Wel suf want in Skyrim vind ik het dus jammer dat er geen andere mensen zijn, en in SW:Tor vind ik het weer jammer dat het zo linair is en dat gewoon ergens naartoe lopen gewoon geen zin heeft. Ik herken dat gevoel wel, ik had dat probleem ook met Rift; ook een prima MMO maar ook toen was het opeens dat ik gewoon geen zin meer had. En dat heb ik dus helaas met SW:Tor ook, terwijl het gewoon een erg goeie MMO is. Stukken beter dan WoW in het begin.

knip

[ Voor 44% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2012 16:07 ]

• corset
knip

[ Voor 97% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2012 16:07 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Hydra
knip

[ Voor 96% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2012 16:07 ]

• defiler1974
lanerios schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:16:
[...]

Waar heb je het over? Ik geef nu gewoon mijn mening. Allebei de profession systems zijn echt compleet anders. in WoW kan je zeer makkelijk je professions geleveled houden, in TOR ook, maar daar zit de uitdaging meer in de paarse recipes.
Ik vond vanguard wel een leuk systeem van professions hebben. Daar had je wat meer grondstoffen en speciale gereedschappen die je kon upgraden. Het craften ging als een soort minigame waarin je reacties invloed hebben op de uiteindelijke hoeveelheid en kwaliteit van het item. Maar daar gaat natuurlijk ook een hoop ontwikkeltijd inzitten natuurlijk.

Verwijderd

knip

[ Voor 97% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2012 16:08 ]

• corset
defiler1974 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:18:
[...]

Ik vond vanguard wel een leuk systeem van professions hebben. Daar had je wat meer grondstoffen en speciale gereedschappen die je kon upgraden. Het craften ging als een soort minigame waarin je reacties invloed hebben op de uiteindelijke hoeveelheid en kwaliteit van het item. Maar daar gaat natuurlijk ook een hoop ontwikkeltijd inzitten natuurlijk.
Klinkt zeer leuk, misschien maar een keer proberen. Voor mij zijn professions echt een make or break om een game te spelen, dus dit klinkt dan weer zeer interesant. (en daarom vind ik Minecraft dus echt geweldig haha)

• Hydra
knip
defiler1974 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:18:
Freerealms heeft ook zo iets, wel grappig gedaan. Jammer alleen dat dat spel alles behalve 'free' is.

[ Voor 68% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2012 16:08 ]

Verwijderd

Kun je al eens ophouden?

[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2012 16:08 ]

• Hydra
knip

[ Voor 97% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2012 16:09 ]

• corset
knip

Ik zie net dat Vanguard een trial optie heeft. Domme vraag misschien, maar hoe zijn de systeem eisen? Omdat ik op m'n werk zit kan ik niet echt daarna googlen :p

[ Voor 57% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2012 16:09 ]

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

lanerios schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:24:
[...]

En dit gaat te boek als het basis voorbeeld van ironie. Geweldig!

Ik zie net dat Vanguard een trial optie heeft. Domme vraag misschien, maar hoe zijn de systeem eisen? Omdat ik op m'n werk zit kan ik niet echt daarna googlen :p
What are the system requirements for the game?

Processor:

AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ or better
Intel Core 2 Duo 2.0GHz or better
Operating System:
Windows XP Service Pack 3 or later

RAM:

Windows XP: 1.5GB RAM
Windows Vista and Windows 7: 2GB RAM

Note: PCs using a built-in graphical chipset are recommended to have 2GB of RAM.

Star Wars: The Old Republic requires a video card that has a minimum of 256MB of on-board RAM as well as support for Shader 3.0 or better. Examples include:

ATI X1800 or better
nVidia 7800 or better
Intel 4100 Integrated Graphics or better

DVD-ROM drive – 8x speed or better (required for installation from physical editions only) Internet connection required to play.

Le Meow

• corset
Dank Poekie :) maar voor TOR ken ik ze al. Ik vroeg het me meer af voor Vanguard, misschien te erg of topic, sorry daarvoor.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Vanguard the saga of heroes?

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS

• Windows® 2000/XP/Vista
• 100% DirectX 9.0c compatible computer
• 100% DirectX compatible keyboard or input device
• 2.4 GHz Intel processor OR 2400+ or higher model AMD processor
• 512 MB RAM
• Vertex and Pixel shader 2.0 compatible hardware with 128MB of texture memory
• 100%DirectX compatible sound card
• 56K + Internet Connection
• 16X Speed DVD-ROM
• 20 Gigabytes Hard Drive Space

RECOMMENDED SPECS

• Windows® 2000/XP/Vista
• 100% DirectX 9.0c compatible computer
• 100% DirectX compatible keyboard or input device
• 3.0 GHz Intel OR 3500+ AMD processor
• 2 GB RAM
• Vertex and Pixel shader 2.0 compatible hardware with 256MB of texture memory
• DirectSound/OpenAL compatible audio hardware
• Broadband Internet Connection
• 16X Speed DVD-ROM
• 20 Gigabytes Hard Drive Space

(en nu weer terug naar ToR :))

Le Meow

• corset
Bedankt Poekie :)

On topic:

Scoundrel is echt epic, Chapter 1 was cool, Chapter 2 begint tot nu toe al vrij episch.

• corset
Wat wil je doen?

Armour for jedi -> Synthw (Light,med, heavy)
Armour for non jedi/sith -> Armortech
weapons for non jedi -> ARmstech
Weapons for jedi+Shields -> Artifice
etc
etc
etc

De vraag is Awa*all hail the hypnotoad* wat wil je doen?

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-01 08:48
Awaken1 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:40:
[...]

AUB!

Dit is al de derde dag op rij dat het misgaat binnen dit topic.
En dan nog niet te spreken over de afgelopen paar weken.
Het maakt niet uit wie er begon of wie er kinderachtig overkomt, maar eens moet je volwassen genoeg zijn om te stoppen. Het mag ook van beide kanten stoppen.

Maar ontopic:
Welke professions moet ik pakken?
Ik heb nu slicing, maar wat zal ik daarbij pakken?
Ik heb synthweaving, archeology en underworld trading op mijn andere sorcerer gehad maar dat vindt ik niet leuk.
Doe vooral wat je leuk vindt :) Ik begrijp dat Biochem erg populair is door de herbruikbare stims en medpacks.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-11-2025

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

lanerios schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:41:
Wat wil je doen?

Armour for jedi -> Synthw (Light,med, heavy)
Armour for non jedi/sith -> Armortech
weapons for non jedi -> ARmstech
Weapons for jedi+Shields -> Artifice
etc
etc
etc

De vraag is Awa*all hail the hypnotoad* wat wil je doen?
_Peter2_ schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:41:
[...]

Doe vooral wat je leuk vindt :) Ik begrijp dat Biochem erg populair is door de herbruikbare stims en medpacks.
Bedankt, ik heb inderdaad Biochem gezien, maar levert dit ook wat geld op?

• Hydra
knip
Awaken1 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:43:
Bedankt, ik heb inderdaad Biochem gezien, maar levert dit ook wat geld op?
Volgens mij is Slicing de enige die echt geld oplevert tijdens het levellen. Ik vond zooi verkopen erg lastig, de economie leek nog niet echt op gang te zijn afgelopen week.

[ Voor 67% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2012 16:11 ]

• Tjidory
  • Laatst online: 30-01 17:49
knip
professions zijn op dit moment nog wel crappy uitgewerkt moet ik zeggen. Zie nu al guild die members bijna "dwingen" om Biochem te nemen aangezien de andere crafting professions best wel slecht zijn op dit moment.

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2012 16:11 ]

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Gezien ik meestal solo speel was voor mij Biochem de beste optie, battle verliezen.. ff een stim maken en nog eens proberen..

Le Meow

• defiler1974
Tjidory schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:43:
Kunnen we stoppen met al dat getroll? Begint meer op FoK te lijken.

(Ontopic)
professions zijn op dit moment nog wel crappy uitgewerkt moet ik zeggen. Zie nu al guild die members bijna "dwingen" om Biochem te nemen aangezien de andere crafting professions best wel slecht zijn op dit moment.
Dan weten we nu zeker waar die elitists van wow zijn gebleven :)
Alles min-maxen om het top rendement uit je klasse te halen. Het kan een sport zijn, maar het loopt ook een beetje uit de hand.

• corset
Ik verdien geld met al mijn professions, de paarse recipes lopen geweldig. 4k per stuk op level 10+ Altijd goed te doen.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Enerzijds ben ik blij met dat je het nu kunt uitbesteden aan je slaafjes, anderzijds is het levellen van je crafts wel erg simpel zo. Ben een beetje bang dat over een poosje iedereen wel een alt heeft met max skills en dat de economie verrot is. Crafts die te weinig opleveren, en drop/items die te duur zijn om te betalen via je crafts..

edit, het hele idee van alts staat me eigenlijk al tegen.. had liever een systeem gezien waar je 1 char hebt die meerdere jobs heeft. En op die ene char kan je meerdere crafts doen waarbij 1 of 2 crafts tot maximum gaan.
Systeem van FFxi was daarin wel mooi, je kan alle jobs spelen, genoeg inv om alle zooi te bewaren en dmv een subjob kun je je main/job versterken. Nadeel, wil je een alt op zelfde account.. euro´tje extra betalen per alt :/

[ Voor 40% gewijzigd door Poekie McPurrr op 20-01-2012 16:00 ]

Le Meow

• corset
FFXI was God of MMO met dat, nog steeds heeft geen MMO het beter gedaan qua class system dan FFXi

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-01 19:41

Snappie88

Mr. Hollywood

lanerios schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:02:
FFXI was God of MMO met dat, nog steeds heeft geen MMO het beter gedaan qua class system dan FFXi
Amen to that _O_ Zo jammer dat SE heeft geprobeerd het wiel opnieuw uit te vinden met FFXIV, in plaats van voort borduren op het succes van FFXI.

Overigens (en waarvoor ik hier kwam) wil ik even melden dat ik besloten heb mijn subscription stop te zetten. Het spel trekt mij gewoon te weinig, PvP is buggy en eigenlijk is alleen het levellen echt leuk te noemen. Te weinig innovatie naar mijn bescheiden mening. Desondanks heb ik niet het gevoel dat het een slechte aankoop is, ik heb mij toch zo'n drie weken goed vermaakt met TOR, meer dan met menig ander spel.

Veel plezier met het spel mijn mede Jedi :W

Surfin' paradise!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Wel jammer dat "God" destijds besloot af te dalen naar de Aarde.. Tis nu een schim van wat het ooit was helaas. Voor mij persoonlijk begon de ondergang toen mobs je niet meer de hele zone achtervolgden ( de anti-Bst-patch).

In ToR mis ik dat wel, de openheid van de wereld. Het penalty systeem (te vaak dood en je lvl dropt). Het afstemmen van elkaars abilities in een party (jij doet die skill, dan ik deze en de derde doet die = massive dmg).
Ach ja, oude tijden haha.

Voordeel ToR: lekker casual spelen is mogelijk, je kan solo goed uit de voeten.

Edit @ Snappie: SE lijkt het licht gezien te hebben en probeert voor zover ik vernomen te hebben het FFxi gevoel terug te brengen in FFIX.. Heb mezelf er alleen nog niet toe kunnen zetten het uit te proberen.. (mis de dodo's wel hehe )

[ Voor 17% gewijzigd door Poekie McPurrr op 20-01-2012 16:18 ]

Le Meow

• corset
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:16:
Wel jammer dat "God" destijds besloot af te dalen naar de Aarde.. Tis nu een schim van wat het ooit was helaas. Voor mij persoonlijk begon de ondergang toen mobs je niet meer de hele zone achtervolgden ( de anti-Bst-patch).

In ToR mis ik dat wel, de openheid van de wereld. Het penalty systeem (te vaak dood en je lvl dropt). Het afstemmen van elkaars abilities in een party (jij doet die skill, dan ik deze en de derde doet die = massive dmg).
Ach ja, oude tijden haha.

Voordeel ToR: lekker casual spelen is mogelijk, je kan solo goed uit de voeten.

Edit @ Snappie: SE lijkt het licht gezien te hebben en probeert voor zover ik vernomen te hebben het FFxi gevoel terug te brengen in FFIX.. Heb mezelf er alleen nog niet toe kunnen zetten het uit te proberen.. (mis de dodo's wel hehe )
Ben gestopt nadat mijn oude LS Absolute Virtue probeerden af te slachten, was leuk, maar na 36 uur werd het errug saai.
Misschien dat ik terug ga komen daarnaartoe. Het spel trekt me nog steeds.

Poekie McPurrr schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:16:
Zullen ze waarschijnlijk nooit meer halen, tegen eind van het jaar (wat hun planning zou moeten zijn) is na alle patchen het combat systeem weer compleet achterhaald.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Weet je wat ik eigenlijk het meeste mis in MMO's? Een echte sandbox wereld, eentje waarbij je gewoon een ruimteschip kan pakken en het universum kan gaan ontdekken
Eve online!!!

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Geprobeerd, maar kon me helaas niet thuisvoelen in de wereld. Jammer dat je niet 'echt' en personage speelde, maar enkel een schip. Ja, er kwam wel zo'n nieuwe update maar daarmee kon je enkel in een heel klein stukje wereld rondlopen, zonder interactie met anderen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Hydra
Die community moet je maar net liggen. Griefen is daar meer de norm dan een uitzondering.

Verwijderd

Tja, SWG is helaas ter ziele. STO loopt nog, toch? Star Trek was altijd meer op ontdekken gericht dan Star Wars.

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:04:
[...]

Hahah nee, als je bij dat spel je professions niet constant levelcapped had (dus voor level 35 max 225 etc), dan deed je het toch echt fout.

En ik ben nieuwsgierig. jij hebt dus van alle recipes de blauwe en paarse versie? Je hebt ook de mount? Je hebt letterlijk alle paarse recipes ingame? nee? dacht ik al
Nee, heb niet alles paars, slechts de mods en armor die ik en mijn companions zelf gebruik. De rest verkoopt niet of nauwelijks op mijn server, dus dan heeft het geen nut. Heb een paar mounts die ik qua level nog niet kan gebruiken.

Natuurlijk ben je nooit klaar, maar waar het mij om ging was dat het toewerken naar het hoogste level om dan die recipes eindelijk te kunnen mij wat meer voldoening gaf dan Bowdaar constant mods te laten maken om ze daarna weer te reverse engineeren. Voor mij wordt het daardoor meer een bijzaak, terwijl het voor mij ooit ook een doel op zich was.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Awaken1 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:43:
[...]

Waar halen jullie dit in godsnaam vandaan?

Er komt heel kort een voorbeeldje voorbij over legacy en hier zeggen ze niks over bepaalde races die je dan wel of niet kan spelen of het nodig hebben van alts om deze game goed te spelen.

Er is nog niks bekend over de volgende patch.
Ehm... uit dat gelinkte filmpje?
Hij zegt letterlijk dat je abilities unlocked als je meerdere classes speelt met het legacy systeem.

Misschien in het vervolg eerst even het filmpje kijken voordat je replied :)

Hij zegt letterlijk dit:

"Each one of your characters will be able to join a family tree. And all the characters in your family tree gain benefits that is going to unlock abilities and powers that you would normally not have access to.".

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2iOmdWEU9gk&feature=player_embedded]

[ Voor 21% gewijzigd door Krukar op 20-01-2012 19:48 ]

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Wel jammer dat je bij kiezen legacy name steeds tegen de invalid aanhuppelt.

Le Meow

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Die community moet je maar net liggen. Griefen is daar meer de norm dan een uitzondering.
Het is een sandbox, natuurlijk moet je uitkijken als je door low of nul-sec heengaat: die spanning maakt het wel uniek.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 13:31
Ik vraag me af of ze het nog mogelijk maken om je Legacy name te veranderen :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

MrVegeta schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:32:
Ik vraag me af of ze het nog mogelijk maken om je Legacy name te veranderen :/
al je characters verwijderen werkt niet. andere server wel :P

[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 20-01-2012 21:49 ]

TheS4ndm4n#1919

• Morrar
RocketKoen schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:49:
[...]

al je characters verwijderen werkt niet. andere server wel :P
Is er eigenlijk al een mogelijkheid voor een server transfer? Vind het toch een beetje stilletjes op de mijne...

p.s. damn die Risha is wel een taaie...

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 20-01-2012 22:59 ]

Morrar schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:01:
[...]

Is er eigenlijk al een mogelijkheid voor een server transfer? Vind het toch een beetje stilletjes op de mijne...
nope.

TheS4ndm4n#1919

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:28
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:52:
Tja, SWG is helaas ter ziele. STO loopt nog, toch? Star Trek was altijd meer op ontdekken gericht dan Star Wars.
STO is nu F2P en het redelijk druk op de server..

• Raxious
  • Laatst online: 26-01 10:37
kon het zo 1,2,3 niet vinden:
After Game Update 1.1 went live, we discovered that the Open World PvP area on Ilum was not working as our PvP design team intended. As many of you know, large groups of players began capturing the Ilum control points, then 'camping' at the enemy's base. This led to a very frustrating experience for a number of players who were unable to leave their base and fight back against their attackers. It was not a fair gameplay experience. In addition, some players on the attacking side gained more Valor points than designed for the time they spent in PvP.

The amount of Valor granted from these activities was significantly more than intended and we are now carefully investigating players who were on Ilum during this period, and present at some of these 'camping' events. I can reassure you that those who were involved and who gained an unfair advantage over other players inappropriately will be carefully reviewed and action will be taken to restore game balance. This could include Valor adjustments or account actions in accordance with the severity of the issue.

We have made the decision not to enact a mass 'rollback' of Valor points for all players in the game, or even on Ilum. This would unfairly penalize some players who may not have been present during this event. Rest assured though, anyone and everyone who is found to have exploited the situation to an unreasonable degree will be investigated and actions taken as needed. Our in-game metrics are able to give us precise details on where players were, what they were doing and what rewards they gained.

We take any sort of situation where one group of players gains an unexpected or unintended advantage over other players very seriously and will act to ensure that all players can have a fair and fun game experience.

Thanks for your patience while we worked to resolve this issue. Our team worked diligently to get a patch ready to address this and other issues, and we're already seeing the results in improved battles on Ilum. As always we welcome your feedback and will continue to improve moving forward!

Jeff Hickman,
Executive Producer – Live Services

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Raxious schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 00:13:
kon het zo 1,2,3 niet vinden:

[...]
Op zich wel netjes dat ze geen rollback doen want er waren genoeg mensen die er niet aan mee deden, en de mensen die er wel misbruik van maakten merken het dus vanzelf wel wat ik wel weer een goede zaak vind.

Ik heb ook het topic op de SWTOR comminuty gelezen en kreeg een beetje het idee dat het meer imperial spelers waren die er aan mee deden, wat op zich weer niet vreemd is omdat er ook 20x meer imperial spelers zijn dan republic spelers.
Ik kwam vanavond in een pvp match terecht waar 5 man zat te zeuren dat ze maar gingen rerollen naar imperial omdat die zoveel matches winnen, ik heb zelf een lvl 30 BH en verlies daarmee net zoveel als met mijn republic chars, op mijn server is het voor mijn gevoel 20 imperial spelers voor 1 republic speler.

Ik snap ook best dat er aan de imp. versie meer spelers zitten want ik heb zelf het gevoel dat die veel beter zijn ingame, ik heb zelf een jedi sentinal en heb voor de gein eens een sith marauder geleveld, (dat schijnt de mirrored class te zijn) die sith deed op level 15 al meer damage in pvp als mijn lvl 45 jedi sentinal. Ik weet ook niet of dit aan mij ligt, maar ik hoor er meer mensen over klagen en hoop dus ook dat dit nog gelijk word getrokken.

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Cryonist

- Something clever -

Krukar schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:44:
[...]

Ehm... uit dat gelinkte filmpje?
Hij zegt letterlijk dat je abilities unlocked als je meerdere classes speelt met het legacy systeem.

Misschien in het vervolg eerst even het filmpje kijken voordat je replied :)

Hij zegt letterlijk dit:

"Each one of your characters will be able to join a family tree. And all the characters in your family tree gain benefits that is going to unlock abilities and powers that you would normally not have access to.".

[video]
Ik lees hier dat het lid maken van een family tree benefits geeft en dat je meerdere characters lid kan maken van een family. Er staat niet dat het toevoegen van meerdere chars aan je family extra benefits unlocked.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Verwijderd

Denk dan meer het feit dat je met die characters ook met die extra legacy xp vergaar. Lijkt mij niet dat je met iemand met meer alts andere skills zou krijgen. Op het filmpje zie je wel een sith met een republic race? Die met de blinddoekjes.

Als ik zo naar het legacy tabblad kijk heb ik het idee dat daar ook een soort talent tree komt waar je uiteindelijk je punten in kan verdelen, maar dat is natuurlijk allemaal nog speculatie. Ben in elk geval benieuwd!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2012 11:35 ]

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-01 23:46
http://www.swtor.com/blog...ives-update-ability-delay
Hi everyone; I wanted to give you all an update on the ability delay situation.

Thanks to constructive feedback from the community, including some great videos, we were able to identify an issue that could cause abilities on global cooldown to appear available to the player, resulting in unresponsive/ignored player input. A fix for the issue is currently scheduled to go to the public test server with our next update.

Additionally, we have located an issue that would cause player input for certain instant abilities to fail in frantic combat situations, resulting in unpredictable and frustrating gameplay issues for the affected player. A fix for the issue is currently scheduled to go to the public test server with our next update.

Finally, our engineers have identified an issue introducing a significant delay between player input and ability execution in certain game situations, most notably (but not limited to) fast paced PvP. The magnitude of the delay varies with a number of factors, including processor hardware, but can, especially on dual core CPUs, result in a very perceivable reduction in game responsiveness. We are in the later stages of testing a fix for the problem and hope to be able to roll it out to the servers very soon.

We're still investigating a number of additional issues, along with some usability and quality of life improvements for responsiveness regarding player input, but the above mentioned developments should provide a very measurable improvement in combat responsiveness.

Thanks again for your patience and support and we hope to see you on the public test server to help us validate these improvements before pushing them to the live servers.

Georg Zoeller
Principal Lead Combat Designer

Verwijderd

Hoop dat ze alles snel fixen.

• Krukar
  • Laatst online: 22-12-2025
GoUdViS schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 10:08:
[...]

Ik lees hier dat het lid maken van een family tree benefits geeft en dat je meerdere characters lid kan maken van een family. Er staat niet dat het toevoegen van meerdere chars aan je family extra benefits unlocked.
Ehh.. dat staat er wel? :?

Zoals ik het interpreteer van die kerel in die video bedoelt hij dat als je family groter wordt je meer abilities vrijspeelt.

[ Voor 14% gewijzigd door Krukar op 21-01-2012 22:45 ]

Verwijderd

Ik word helemaal gek van de cunning datacron op Hoth, spel reageert gewoon niet als je ergens van af wilt springen.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-01 23:46
Krukar schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:44:
[...]

Zoals ik het interpreteer van die kerel in die video bedoelt hij dat als je family groter wordt je meer abilities vrijspeelt.
Dat lijkt me vrij onlogisch. Waarschijnlijk wordt het gewoon gebaseerd op je legacy level (die is immers geshared over al je characters).
Krukar schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 22:44:
[...]

je krijgt meer abilities naarmate je legacy level hoger wordt.

TheS4ndm4n#1919

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-01 01:52
blouweKip schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:50:
[...]

Het is een sandbox, natuurlijk moet je uitkijken als je door low of nul-sec heengaat: die spanning maakt het wel uniek.
Ik denk dat ie het meer over de community heeft, dat heeft niet echt veel te maken met low en null sec.
Griefen doe je grotendeels namelijk in high sec.

• Morrar
RocketKoen schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 23:14:
[...]
je krijgt meer abilities naarmate je legacy level hoger wordt.
Ik hoop eigenlijk dat dit vooral cosmetische / utility / convenience spells worden en niet spells die de gameplay van je character beïnvloeden. Een voorbeeld van een spel zou een summon spell kunnen zijn; die geeft een hoop gemak, maar beïnvloed de gameplay niet echt. Andere optie zou andere visuele effecten zijn voor spells, denk bijvoorbeeld aan de polymorph spell in WoW.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Kun je bound gear eigenlijk aan je alt geven?

Le Meow

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-01 14:26
Nee, is niet mogelijk. :-(

• Ashrah
Poekie McPurrr schreef op zondag 22 januari 2012 @ 19:32:
Kun je bound gear eigenlijk aan je alt geven?
Alt niet, Companions wel.

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Het hele chat gebeuren kan ook wel simpeler.. als iemand je whispered.. waarom niet gewoon een ctrl+r (van respond)... en als je meerdere hebt.. ctrl+r en dan pijltje omlaag om diegene te spreken..

Le Meow

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 13:31
:') Dat ze die bug nog steeds niet hebben gefixed dat je pvp wins niet krijgt is wel heel vervelend.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Is met veel objectives zo lijkt wel. Net Karagga's Palace gedaan voor de Weekly, boss verslagen die nodig was ervoor, maar geen quest completion. Beetje jammer.

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Metalkai schreef op maandag 23 januari 2012 @ 00:06:
Is met veel objectives zo lijkt wel. Net Karagga's Palace gedaan voor de Weekly, boss verslagen die nodig was ervoor, maar geen quest completion. Beetje jammer.
Argh, vertel mij wat.... die stomme quest bugged elke keer in zowel EV als KP :(.

Wel zojuist 3 bosses op Nightmare mode gekilled in EV. De Ancient Pylons nam nog de meeste tijd in beslag, omdat de pylons elke keer door een bug lockten (reset instance -> respawn trash :(). Na wat forum posts blijkt dat je eerst north de eerste ring eerst moet laten completen dan 2x south eerst laten completen en dan north eerst laten completen :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 ... 49 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.