• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:04:
Cover? Hoezo cover? Ik ben nu level 23 Operative en ik heb de coverknop van mijn bar gegooid. Ik gebruik alleen af en toe Kneel tijdens Heroics als het niet veilig is om dicht op de mob te zitten.

Na de altoholic uitgehangen te hebben ben ik nu eindelijk dan toch maar bezig gegaan om verder te komen in het spel. Balmorra is echt goed bevalle en ik ben ook zeer benieuwd naar de volgende planeet. Heeft trouwens elke planeet allemaal extra bonus quests?
Cover knop zorgt in de meeste gevallen ook voor een kneel, maar cover zorgt ervoor dat je wat extra skills ( 2 dacht ik ) extra kan gebruiken die wel handig zijn voor solo play.
Werkt kneel trouwens zelfde als cover voor die skills ?

Ja elke planeet heeft een zwik met bonus quests.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Als operative zijn die cover skills toch niet fantastisch. Ik gebruik ze op m'n alt ook nooit.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Metalkai schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:04:
[...]

Went snel, ik heb nu zelfs dat ik probeer in cover te gaan als ik alts speel, en dan vraag ik me af waarom het niet werkt.
Een tip: Ik heb Cover gewoon op de default keybinding van middle mouse-button laten staan, maar als je Shift+Cover doet, neem je cover waar je op dat moment staat. Als je alleen Cover doet rol je naar een cover-plaats die dichtbij is, ook al wou je daar niet heen.

[...]

Cover is eigenlijk alleen nodig voor de Sniper advanced class. Operative heeft het inderdaad niet zoveel nodig.
ah kijk die shift+cover kende ik nog niet, ik irriteerde me het meest aan het steeds wegrollen naar plekken die ik niet eens gezien had, zal er vanavond meteen even een keybind van maken.
En ik speel zelf de gunslinger advanced class en ben in de sniper talent tree bezig, weet niet of dat verstandig is maar tot nu toe bevalt me dat prima

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-01 20:48
MrVegeta schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:00:
[...]

Heb al een paar Armormech 400 purple dingen zien droppen :)
Hmm ja, maar das niet de vraag.

Of bedoel jij, dat je een blauwe gevonden schematic item gebouwd hebt, toen heb gereversed en toen purple ding kreeg?
IlIlIlIlIl schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:08:
[...]

ah kijk die shift+cover kende ik nog niet, ik irriteerde me het meest aan het steeds wegrollen naar plekken die ik niet eens gezien had, zal er vanavond meteen even een keybind van maken.
En ik speel zelf de gunslinger advanced class en ben in de sniper talent tree bezig, weet niet of dat verstandig is maar tot nu toe bevalt me dat prima
Standaard is Cover binded op F naar 'groene' locatie, shift-F op locatie. Als Sniper zijnde is een slot met cover ook handig, als je vanuit cover direct weer snipe erop heb zitten (mijn geval dus 2->2 is cover->snipe, shift-2 in cover is ambush).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Shadowhawk00 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:05:

Werkt kneel trouwens zelfde als cover voor die skills ?
Yup, als je Kneel gebruikt dan komt je coverbar ook tevoorschijn.

Maar solo-play met een Operative is stealth, dichtbij sluipen, evt een mob stunnen en dan gewoon kniven tot ze er bij neervallen. Zelfs als healer heb je er gewoon meer baat bij om gezellig in het gevecht te gaan staan aangezien je tactical advantage krijgt van Shiv en je zo extra energy of een goeie heal kunt gebruiken.

Dus nee, geen cover voor een Operative.

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-01 22:52
Question:
Ik heb nu jedi knight als tank, maar is een vangaurd beter of meer de moeite waard als tank? Of valt dit allemaal wel mee?

(vind de gear van vangaurd zo vet dat ik ff wil stoppen met knight en wil switchen naar vangaurd)

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11-2025
Servers zouden weer beschikbaar moeten zijn, volgens de officiële twitter. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Ze zijn inderdaad weer online.

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-01 17:34

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Raar, ze zijn inderdaad online, maar in mijn launcher stond nog dat ze tot 20:30 GMT offline zouden zijn. Niet dat ik klaag :P

[ Voor 9% gewijzigd door Walance op 19-01-2012 19:09 ]

Mm, en het is meteen stil hier.

Verwijderd

Omg wat een gehuil op het TOR forum over die Founder titel...

Verwijderd

Meteen een nieuwe bug gevonden.... probeer maar eens de guild list op level te ordenen.....

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08-2025

See what the future holds for Star Wars™: The Old Republic™ in this brand new video which showcases some of the new game content and game systems that we will release in the coming months. In it, you will be able to take your first look at upcoming game content, including new Warzones and Flashpoints. You will also have the chance to get a sneak peek at the expanded Legacy system that's coming to the game, UI customization, as well as new Guild features!

Verwijderd

Het werkt, maar het wordt gesorteerd op enkel het eerste cijfer. Dus 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 1, 20, 21.....50, 6, 7, 8, 9
RevenNL schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:48:

See what the future holds for Star Wars™: The Old Republic™ in this brand new video which showcases some of the new game content and game systems that we will release in the coming months. In it, you will be able to take your first look at upcoming game content, including new Warzones and Flashpoints. You will also have the chance to get a sneak peek at the expanded Legacy system that's coming to the game, UI customization, as well as new Guild features!
Ik ben niet zo blij met die Legacy sneak peak die ik zag. Blijkbaar kan je dus nu races kiezen voor de factie die ze eerst niet had. Dus als je dat race wil zijn, moet je maar je main rerollen?
Ik wou eigenlijk vanaf het begin al Miraluka zijn, maar ja, mijn guild ging Empire. En nu blijkt dat je met Legacy toch wel Miraluka kan worden op Empire.
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:57:
[...]

Het werkt, maar het wordt gesorteerd op enkel het eerste cijfer. Dus 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 1, 20, 21.....50, 6, 7, 8, 9
ah, wij hebben niemand van onder de 10 in de clan :P

TheS4ndm4n#1919

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Metalkai schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:02:
[...]

Ik ben niet zo blij met die Legacy sneak peak die ik zag. Blijkbaar kan je dus nu races kiezen voor de factie die ze eerst niet had. Dus als je dat race wil zijn, moet je maar je main rerollen?
Ik wou eigenlijk vanaf het begin al Miraluka zijn, maar ja, mijn guild ging Empire. En nu blijkt dat je met Legacy toch wel Miraluka kan worden op Empire.
Ook de "you get new abilities for having more characters" staat me niet zo aan, op die manier wordt je geforceerd om alts te levelen, terwijl ik normaal niet zo een altoholic ben in mmo's. Ik focus liever op 1 main in 2 verschillende mmo's dan 1 main en 1 alt in 1 mmo.

Maarja is allemaal nog niet final dus we zullen wel zien hoe het uitpakt :)

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-01 10:34
Filmpje ziet er erg goed uit. lijkt erop dat er toch veel goede veranderingen in de pijplijn zitten, het legacy systeem bevalt me wel, alsmede de customizable UI. ik had echt gewild dat dat er nu al in zou zitten, maar dat houden we dan te goed :)

Ze zijn hard op weg om er echt iets bijzonders van te maken , is het eigenlijk al, maar het wordt nog veel beter :)

Verwijderd

Dit weekend weer eens lekker hardcore valor grinden. Nu blijf ik een beetje slacken op 54.5.
Gisteren nog een champion riem paarsje gekregen zit nu op 6 paarse pvp champion items.

Ik begin langzaam mijn klasse door te krijgen in pvp (assasin)
Sinds gisteren pas echt begonnen met constant Mind control en die andere ability op debuf te laten. Dat is goed voor de protection medals buiten huttball, zit ik nu gemiddeld op de 8 a 9 medals.

Mijn survivability gaat nu ook een stuk beter, nu vaker die defense ability pop. En mijn dps is nu ook wat hoger doordat ik nu beter begrijp wat ik moet releasen aan spells.

Mijn persoonlijk leer curve is waarschijnlijk wat minder dan andere in betrekking van het leren van alle abilities van de classe die je speelt, het koste me dan ook 54 levels om nu dit niveau te bereiken waar ik nu gemiddeld gezien altijd in de midde moot zit met score en soms uitschieters naar de top 2. :D
Maar daar moet wel bijgezegt worden ik heb nog geen hogere dps total gedaan dan 15k wat natuurlijk maar middelmatig is.

Wat ik nog echt lack is het gebruik van stims en relics, die blijf ik vergeten. En ik moet nog stims kopen want die pvp stims van de vendor zijn ook maar weinig toevoegends.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 03:24 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 03:15:
Dit weekend weer eens lekker hardcore valor grinden. Nu blijf ik een beetje slacken op 54.5.
Gisteren nog een champion riem paarsje gekregen zit nu op 6 paarse pvp champion items.

Ik begin langzaam mijn klasse door te krijgen in pvp (assasin)
Sinds gisteren pas echt begonnen met constant Mind control en die andere ability op debuf te laten. Dat is goed voor de protection medals buiten huttball, zit ik nu gemiddeld op de 8 a 9 medals.

Mijn survivability gaat nu ook een stuk beter, nu vaker die defense ability pop. En mijn dps is nu ook wat hoger doordat ik nu beter begrijp wat ik moet releasen aan spells.

Mijn persoonlijk leer curve is waarschijnlijk wat minder dan andere in betrekking van het leren van alle abilities van de classe die je speelt, het koste me dan ook 54 levels om nu dit niveau te bereiken waar ik nu gemiddeld gezien altijd in de midde moot zit met score en soms uitschieters naar de top 2. :D
Maar daar moet wel bijgezegt worden ik heb nog geen hogere dps total gedaan dan 15k wat natuurlijk maar middelmatig is.

Wat ik nog echt lack is het gebruik van stims en relics, die blijf ik vergeten. En ik moet nog stims kopen want die pvp stims van de vendor zijn ook maar weinig toevoegends.
Bedoel je 150k? Want 15k is nogal weinig.

Ik speel healer, en in pvp warzones verschilt het van keer tot keer hoeveel medailles ik haal. Het hoogste is 13, maar vaak zit het tussen de 4 en de 8. Als healer heb je het voordeel dat je ook kills kan halen enzo, maar je hebt ook 3-4 healer medailles die een andere niet kan halen.

Spijtig genoeg telt het Force Shield niet mee als protection.

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-11-2025

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Krukar schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:39:
[...]

Ook de "you get new abilities for having more characters" staat me niet zo aan, op die manier wordt je geforceerd om alts te levelen, terwijl ik normaal niet zo een altoholic ben in mmo's. Ik focus liever op 1 main in 2 verschillende mmo's dan 1 main en 1 alt in 1 mmo.

Maarja is allemaal nog niet final dus we zullen wel zien hoe het uitpakt :)
Waar halen jullie dit in godsnaam vandaan?

Er komt heel kort een voorbeeldje voorbij over legacy en hier zeggen ze niks over bepaalde races die je dan wel of niet kan spelen of het nodig hebben van alts om deze game goed te spelen.

Er is nog niks bekend over de volgende patch.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-01 23:46
Awaken1 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:43:
[...]

Waar halen jullie dit in godsnaam vandaan?

Er komt heel kort een voorbeeldje voorbij over legacy en hier zeggen ze niks over bepaalde races die je dan wel of niet kan spelen of het nodig hebben van alts om deze game goed te spelen.

Er is nog niks bekend over de volgende patch.
Er werd een Miraluka Sith Warrior getoond. Iets wat nu nog niet mogelijk is. Dus die zal je hoogstwaarschijnlijk moeten unlocken met het legacy systeem. En dus zal je daarna een nieuwe alt aanmaken als je er één wilt.
Maar om nu te gaan klagen dat er nieuwe rassen (of combinaties) beschikbaar worden gesteld, vind ik dan wel weer vreemd. Je weet van te voren al dat ze er komen (al dan niet in een expansion), dus dan kan je wel in het oneindige gaan wachten totdat dingen beschikbaar worden.

Over de abilities is inderdaad nog niks bekend, dus daar is nog geen zinnig woord over te zeggen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Thormodo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:57:
[...]

Er werd een Miraluka Sith Warrior getoond. Iets wat nu nog niet mogelijk is. Dus die zal je hoogstwaarschijnlijk moeten unlocken met het legacy systeem. En dus zal je daarna een nieuwe alt aanmaken als je er één wilt.
Maar om nu te gaan klagen dat er nieuwe rassen (of combinaties) beschikbaar worden gesteld, vind ik dan wel weer vreemd. Je weet van te voren al dat ze er komen (al dan niet in een expansion), dus dan kan je wel in het oneindige gaan wachten totdat dingen beschikbaar worden.

Over de abilities is inderdaad nog niks bekend, dus daar is nog geen zinnig woord over te zeggen.
Dus omdat je een "WORK IN PROGRESS" plaatje ziet, betekend dat gelijk het feit dat Miraluka sith warriors kunnen worden? Wow, dat maakt software development wel erg apart. "Ik koop dat niet!" "Waarom" "Het lijkt totaal niet op de alpha screenshot"

Zucht..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Thormodo
lanerios schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:07:
[...]

Dus omdat je een "WORK IN PROGRESS" plaatje ziet, betekend dat gelijk het feit dat Miraluka sith warriors kunnen worden? Wow, dat maakt software development wel erg apart. "Ik koop dat niet!" "Waarom" "Het lijkt totaal niet op de alpha screenshot"

Zucht..
Want er zit totaal geen verschil tussen een alpha screenshot en een promofilmpje(!) wat door BioWare zelf gemaakt is...
Het feit dat ze er specifiek voor kiezen om een Miraluka Sith Warrior te laten zien, toont aan dat ze er in ieder geval mee bezig zijn en dat de kans groot is dat die er ook gaat komen. Met als disclaimer erbij "Content not final" in het geval dat ze er uiteindelijk voor kiezen om het toch niet toe te voegen.

Zucht..

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 20-01-2012 09:29 ]

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-01 22:09
Patch notes van gisteren: http://www.swtor.com/patchnotes

• corset
Thormodo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:26:
[...]

Want er zit totaal geen verschil tussen een alpha screenshot en een promofilmpje(!) wat door BioWare zelf gemaakt is...
Het feit dat ze er specifiek voor kiezen om een Miraluka Sith Warrior te laten zien, toont aan dat ze er in ieder geval mee bezig zijn en dat de kans groot is dat die er ook gaat komen. Met als disclaimer erbij "Content not final" in het geval dat ze er uiteindelijk voor kiezen om het toch niet toe te voegen.

Zucht..
Want alles uit de alpha/beta trailers zit ook in de game nu toch? ow wait! Echt mensen, ga geen trailers zitten hypen waar totaal geen bewijs in zit dat zoiets kan.
Dit veroorzaakt dan alleen maar gejank als het niet zo is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-01 23:31
JANK NIET ZO!
pfff eerst even koffie halen!

Dit filmpje is bedoeld om een sneak peak naar de toekomst te geven. Dan kun je verwachten dat ze heel bewust content kiezen.

Of het er nu wel of niet in komt zal pas blijken in de final, maar hetgeen getoont wordt zit nu iig wel in de versie waarmee ze deze cinematic hebben gemaakt.

(Edit: excuus dat ik caps gebruik, heb gewoon moeite met mensen die anderen meteen een nekschot moeten geven als een opmerking niet aanstaat, dit gaat nu al een aantal dagen zo.... :/ )

[ Voor 22% gewijzigd door Sneezzer op 20-01-2012 09:43 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-01 12:14
lanerios schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:39:
[...]

Want alles uit de alpha/beta trailers zit ook in de game nu toch? ow wait! Echt mensen, ga geen trailers zitten hypen waar totaal geen bewijs in zit dat zoiets kan.
Is het deze week nationale 'Zeik elke comment van een ander waar je het niet mee eens bent'-week ofzo? We zijn toch allemaal volwassen (neem ik aan)? Kunnen toch normaal reageren neem ik aan op elkaar?

I.p.v. zo'n sarcastische opmerking als:

Zucht..

Kan je ook normaal zeggen dat vaak wat er in een promo filmpje wordt getoont Work in progress is en niet altijd ook de uiteindelijk game haalt. En dat als ze Miraluka Sith Warrior kan worden gemaakt in de toekomst, dat we dit waarschijnlijk pas bevestigd krijgen als er definitief een FAQ uit wordt gebracht over het Legacy systeem.

Komt toch heel anders over dan zo'n sarcastische opmerking? Je komt nu over op de ander alsof je de ander zo dom vind dat je niet kan begrijpen dat ze zoiets zeggen. Op deze manier lok je alleen maar ruzie en vervelende comments naar elkaar uit, ala het hele Republic Tweaker Guild verhaal, en moet er weer een Moderator aan te pas komen om de boel te sussen.

Laten we het alsjeblieft beetje beschaaft houden en gewoon praten over de game, de verwachtingen en respecteer de ander een beetje als diegene een voortijdige conclusie neemt die wellicht niet waar is. Tuurlijk je kan het niet eens zijn met de ander, maar reageer dan een beetje normaal en beschaaft.

-----------------------------------------------------------

Zo nu weer OT:

Ben benieuwd wanneer we uiteindelijk de volledige FAQ krijgen betreft het Legacy systeem, ben na die trailer van gisteren toch wel erg benieuwd!
Negative schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:46:
Zo nu weer OT:

Ben benieuwd wanneer we uiteindelijk de volledige FAQ krijgen betreft het Legacy systeem, ben na die trailer van gisteren toch wel erg benieuwd!
Ik verwacht er eigelijk vrij weinig van, klinkt natuurlijk leuk dat je een hele familie kan maken (wat in die zin onlogisch is als je verschillende rassen hebt, daar weinig 'familie' in kan zitten - storywise al helemaal niet), maar denk niet dat het allemaal supervette gave skills gaan worden die je gameplay opeens met factor 10 verhogen.

En je krijgt Legacy punten op elk level, guildy heeft maar 1 character maar zit al op rank10 Legacy. Mag aannemen dat daar ook skills/features voor komen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• corset
Sneezzer schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:42:
JANK NIET ZO!
pfff eerst even koffie halen!

Dit filmpje is bedoeld om een sneak peak naar de toekomst te geven. Dan kun je verwachten dat ze heel bewust content kiezen.

Of het er nu wel of niet in komt zal pas blijken in de final, maar hetgeen getoont wordt zit nu iig wel in de versie waarmee ze deze cinematic hebben gemaakt.

(Edit: excuus dat ik caps gebruik, heb gewoon moeite met mensen die anderen meteen een nekschot moeten geven als een opmerking niet aanstaat, dit gaat nu al een aantal dagen zo.... :/ )
Nekschot? nee, ik zit al een paar jaar op het SWTOR forum. Ik weet hoe het gaat. Schreeuwen over 1 klein miniem stukje van een filmpje. Dan komt dat er niet, en gelijk 4 dagen drama qua topics erover. Dat wil ik gewoon voorkomen.

• Alcmaria
  • Laatst online: 03-01 10:46

Alcmaria

Syntax Error in 10

Er is echt iets heel erg mis met me.. elke keer als er promofilmpje staat lees ik pornofilmpje.

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-11-2025

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Alcmaria schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:19:
Er is echt iets heel erg mis met me.. elke keer als er promofilmpje staat lees ik pornofilmpje.
Haha dan is er inderdaad iets mis.

Maar even OT: hoe kan ik het snelste levelen vanaf ongeveer level 24? ik vind het dan zo langzaam gaan.

• Alcmaria
  • Laatst online: 03-01 10:46

Alcmaria

Syntax Error in 10

Awaken1 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:22:
[...]

Maar even OT: hoe kan ik het snelste levelen vanaf ongeveer level 24? ik vind het dan zo langzaam gaan.
Questen questen questen en elke dag even je daily space missions doen, ik voel dat dat toch de snelste manier om even snel wat XP binnen te harken.

Verwijderd

Topicstarter
DivineNL schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:48:
Question:
Ik heb nu jedi knight als tank, maar is een vangaurd beter of meer de moeite waard als tank? Of valt dit allemaal wel mee?

(vind de gear van vangaurd zo vet dat ik ff wil stoppen met knight en wil switchen naar vangaurd)
Zowel voor PvP als PvE zijn vanguards momenteel echt de bomb. Ik zou het echter af laten hangen van of je de class leuk vindt om te spelen.

• Sneezzer
[...]

Zorg dat je altijd rested exp. krijgt.

Verder, doe de FP's die voor je level zijn bedoeld, dan loopt het ook hard.

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-01 12:14
[...]

Wat ik heb gedaan zijn vooral de daily spacemissions en me class quest blijven doen totdat hij Geel is in me Quest scherm. Als me Class quest geel is, of oranje, dan ga ik pas de sidemissions erbij doen op die planeet. Als de quests geel zijn krijg je ongeveer 12 a 14k exp per afgeronde call.

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-01 22:52
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:25:
[...]

Zowel voor PvP als PvE zijn vanguards momenteel echt de bomb. Ik zou het echter af laten hangen van of je de class leuk vindt om te spelen.
Oke thanks!! Ben gister al vanguard gestart en vind hem tot nu toe 10x vetter dan een jedi :p

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-01 10:21
gewoon aan het einde van je dag je republic fleet emergency ticket usen zodat je gelijk in cantine kan gaan staan en dan kun je vrij eenvoudig als je inlogd je daily pvp oppikken + naar je shuttle wandelen voor je space dailys en daarna verder gaan met de rest

werkt bij mij perfect
Sneezzer schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:26:
Zorg dat je altijd rested exp. krijgt.

Verder, doe de FP's die voor je level zijn bedoeld, dan loopt het ook hard.
Ik heb 5 characters en in al die tijd, slechts 2x een 'echte' FP gedaan. Als DPS kan je in de fleet rustig een uurtje staan zonder party, met de guild wordt het altijd weer een boost run (die dan ook meteen flut exp geeft) omdat onze levels ver uit elkaar liggen.

Ik pak nu standaard alle chain-quests op die dicht bij elkaar zitten, hele Balmora bonus serie is erg makkelijk en heel snel te doen, Nar Shadaa is ook nog te doen, maar de Tatooine en Aldaraan zijn ronduit traag.

Heb ook 1 character die puur levelt op PVP, sinds level 10 in Fleet en enkel queue voor PVP, nu bijna 14, gaat an sich nog best rap ook :P

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-01 17:09
Moet zeggen dat ik helaas mijn abbo gecanceled heb (of niet verlengd).

Op zich vind ik het spel niet slecht, maar ik mis toch een beetje de echte vernieuwing. Maar dit euvel zie ik bij een hoop spellen, er wordt meer gegokt op het goed nabouwen en vernieuwen van een bestaande formule, dan op echte innovatie in spellen. Ik moet helaas zeggen dat SWTOR bij mij in het rijtje gaat bij rift, lotro, conan, aion enz... Geen slechte spellen, maar het is allemaal al een keer gedaan.
Ik ga weer verder met world of tanks, dat spel heeft op een of andere manier wel mijn interesse. Iedereen succes en ik hoop dat Bioware zijn kwaliteit hoog houdt en de beloftes nakomt.

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-01 14:20
SinergyX schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:30:
[...]
Ik heb 5 characters en in al die tijd, slechts 2x een 'echte' FP gedaan. Als DPS kan je in de fleet rustig een uurtje staan zonder party, met de guild wordt het altijd weer een boost run (die dan ook meteen flut exp geeft) omdat onze levels ver uit elkaar liggen.
Ik heb dan wel een tank en healer, maar worstel hier ook een beetje mee en doe veel te weinig FPs. De dungeon finder in WoW krijgt (deels terecht) wel veel kritiek, maar is toch stiekem ook wel een uitkomst. Het staan niksen in de republic fleet tot er eindelijk een groepje is, voelt echt zo inefficient. Het zou mooi zijn als er een soort wereldwijd LFG komt voor FPs. Dat je er dan zelf nog heen zou moeten reizen zou ik verder prima vinden eigenlijk.

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 14:28
World First By Condemned: All 16-man Nightmare Mode Operations Cleared
Toch wel snel, maar erg knap al zeg ik het zelf.
Daarbij geeft een speler een mooi stukje commentaar wat ik ook wel prettig vond om te lezen.
Eindelijk weer eens iets positiefs ;) :)

Afbeeldingslocatie: http://www.askajedi.com/wp-content/uploads/2012/01/SoaNM16.jpg

bron

MW | BF1 Stats

• Thormodo
Negative schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:46:
I.p.v. zo'n sarcastische opmerking als:

[..]

Zucht..
Gewoon een repliek in de zelfde toon als het bericht wat ik quote. Beetje apart dat je mij dan de boosdoener vind, maar goed.
lanerios schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:39:
[...]
Ah, we mogen niet meer praten over dingen die mogelijk in de game worden gestopt. Anders doe je even niet zo opgefokt?
Tevens is het een feit dat alles wat ze in deze trailer tonen in een al dan niet aangepaste vorm in het spel stoppen, aangezien het zo gepresenteerd wordt. Overigens vraag ik me wat je dan met alpha/beta trailers bedoelt, want ik kan mij geen soortgelijke trailers van BioWare herinneren.

[ Voor 13% gewijzigd door Thormodo op 20-01-2012 11:00 ]

En zo gaan ze dezelfde kant op als in WoW, eenmaal klaar kan je mindless de komende weken diezelfde raid opnieuw en opnieuw en opnieuw blijven doen, tot je je gear hebt en dan wachten op de volgende expension.
Morrar schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:44:
Ik heb dan wel een tank en healer, maar worstel hier ook een beetje mee en doe veel te weinig FPs. De dungeon finder in WoW krijgt (deels terecht) wel veel kritiek, maar is toch stiekem ook wel een uitkomst. Het staan niksen in de republic fleet tot er eindelijk een groepje is, voelt echt zo inefficient. Het zou mooi zijn als er een soort wereldwijd LFG komt voor FPs. Dat je er dan zelf nog heen zou moeten reizen zou ik verder prima vinden eigenlijk.
Het zijn in mijn ogen de elementen waar nooit over nagedacht is, je kan wel mensen 'forceren' om wat socialeren te zijn en zelf te zoeken naar parties, maar het gros wat er rondloopt komt gewoon van WoW waar LFG tool een standaard is (daarbij niet of dit positief of negatief is). Als je dan de diverse MMO's naast elkaar zet qua grouping, Rift heeft ook een vrij solide systeem, Aion is bijvoorbeeld weer heel erg slecht, andere games hebben 'lokale' hubs of juist een wereldwijde LFG systeem (in TOR werkt dit enkel lokaal en via /who).

Maarja, standaard antwoord: Heb je toch een guild voor? Tja.

• corset
Thormodo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:55:
[...]

Gewoon een repliek in de zelfde toon als het bericht wat ik quote. Beetje apart dat je mij dan de boosdoener vind, maar goed.

[...]

Ah, we mogen niet meer praten over dingen die mogelijk in de game worden gestopt. Anders doe je even niet zo opgefokt?
Tevens is het een feit dat alles wat ze in deze trailer tonen in een al dan niet aangepaste vorm in het spel stoppen, aangezien het zo gepresenteerd wordt. Overigens vraag ik me wat je dan met alpha/beta trailers bedoelt, want ik kan mij geen soortgelijke trailers van BioWare herinneren.
Ik opgefokt? haha, nee. Ik zit me alleen maar te amuseren. En over de rest, Lees mijn andere post op deze pagina. Maar je vind het denk ik leuker om blind 1 post aan te vallen. In dat geval, goed gedaan.

Over LFG, Ik sta echt niet stil tijdens een groep zoeken. Ik heb een LFG comment aanstaan, en wordt zowel als healer, als dps vaak gewhispered (eens per 5 minuten) of ik een flashpoint wil doen. En ik zit nog op een low pop server (Bacca's Blade)

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-01 15:54
Groepen zoeken/vinden via general chat op Fleet Station gaat op Hydian Way best wel aardig, gister 4 hard modes, back to back gedaan met een Marauder uit de guild (ik ben Assassin Tank), hadden binnen 5 minuten een healer en extra dps te pakken.

LFG tool hoeft voor mij nit zo nodig, iets zoals een /lfg channel wat "universe" is zou wel leuk zijn, alleen krijg je dan weer allemaal spammers waarschijnlijk.

• Zephyer
De tool hoeft van mij ook niet, al is het wellicht handig voor cross realm grouping?

MW | BF1 Stats

• Ashrah
Zephyer schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:04:
De tool hoeft van mij ook niet, al is het wellicht handig voor cross realm grouping?
Cross realm grouping hoeft van mij niet :p HW is een redelijk relaxte server voor groepen, mag wel zo blijven. cross realm dingen doen daar toch afbreuk aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Ashrah op 20-01-2012 11:06 ]

Dat is nou juist wat ik persoonlijk niet wil. Ik heb geen problemen met een LFG-tool, zolang die maar server-only is.

• corset
Ashrah schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:03:
Groepen zoeken/vinden via general chat op Fleet Station gaat op Hydian Way best wel aardig, gister 4 hard modes, back to back gedaan met een Marauder uit de guild (ik ben Assassin Tank), hadden binnen 5 minuten een healer en extra dps te pakken.

LFG tool hoeft voor mij nit zo nodig, iets zoals een /lfg channel wat "universe" is zou wel leuk zijn, alleen krijg je dan weer allemaal spammers waarschijnlijk.
Klopt helemaal. mijn alt op Hydian way vind groep na groep. en een worldwide LFG zou praktisch zijn, mits goed gemod, maar dat maakt het wel weer erg lastig.

• Thormodo
lanerios schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:03:
[...]

Ik opgefokt? haha, nee. Ik zit me alleen maar te amuseren. En over de rest, Lees mijn andere post op deze pagina. Maar je vind het denk ik leuker om blind 1 post aan te vallen. In dat geval, goed gedaan.
Ik geef antwoord op de laatste post die je aan mij richt en "ik val je blind aan op 1 post".
Het zij zo. |:(

• corset
Thormodo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:08:
[...]

Ik geef antwoord op de laatste post die je aan mij richt en "ik val je blind aan op 1 post".
Het zij zo. |:(
Ach, je begint gelijk met "OMG LOL JE BENT OPGEFOKT LOL" in plaats van normaal reageren, wel schattig hoor. Doet me beetje denken aan die basisschool waar ik elke dag langs rij.

On topic:

Heb nu 3 healers op 25, en qua levellen en makkelijkheid:

1. Sage makkelijkst, echt bizar snel
2. Scoundrel, leuk om te doen, veel variatie mogelijk
3. Vanguard? (d8 ik), erg saai voor mij, verhaal is voorspelbaar, abilities zijn niet echt om over naar huis te schrijven

[ Voor 26% gewijzigd door corset op 20-01-2012 11:11 ]

• Morrar
  • Laatst online: 26-01 14:20
LFG comment is leuk, maar werkt alleen per planeet. Ik zit op een low-pop server en dan zijn er hooguit 40 man online per planet. De fleet heeft doorgaans niet meer dan 60 man online en daar duurt het ook lang. Zelfs heroics is lastig om een groepje te vormen terwijl je dan zowel LFG comment als chat channels kunt gebruiken. Daarom zou ik een universele LFG-tool of channel (met automatische / standaard berichten tegen spam) wel erg prettig vinden. Cross-realm groepen zit ik echt niet op te wachten; dat heeft de sfeer in WoW ook wel behoorlijk verziekt volgens mij *.

En ja een guild is inderdaad ook een oplossing, maar ik weet nog niet of ik op een guild zit te wachten. Had in WoW een guild met goede progressie, maar dat wekt dan meteen ook weer verwachtingen en schept verplichtingen.

* Overigens vind ik de sfeer in dit topic af en toe ook niveau PUG in WoW... Beetje jammer, want online vind ik het nog redelijk gemoedelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 20-01-2012 11:12 ]

Ashrah schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:03:

Dat is juist mijn punt, 'ik heb makkelijk parties dus hoeft het niet', ik kijk naar het grotere plaatje als ik in Fleet ben en ik zie bepaalde mensen soms 20-30 minuten zoeken naar een party. Uiteindelijk loop ik gewoon een rondje met ze mee (Talon, Hammer, die kan ik nagenoeg solo), de mensen die wat casual spelen en nog geen onderkomen hebben gevonden in een guild (of juist in een te kleine zitten).

• corset
SinergyX schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:11:
[...]

Dat is juist mijn punt, 'ik heb makkelijk parties dus hoeft het niet', ik kijk naar het grotere plaatje als ik in Fleet ben en ik zie bepaalde mensen soms 20-30 minuten zoeken naar een party. Uiteindelijk loop ik gewoon een rondje met ze mee (Talon, Hammer, die kan ik nagenoeg solo), de mensen die wat casual spelen en nog geen onderkomen hebben gevonden in een guild (of juist in een te kleine zitten).
Klopt inderdaad, wat bijvoorbeeld zou werken, een LFG tool die niet cross server is. Gewoon eigen server, als je dan een slechte naam krijgt, dan kent iedereen je wel.

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

defiler1974 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:36:

Op zich vind ik het spel niet slecht, maar ik mis toch een beetje de echte vernieuwing. Maar dit euvel zie ik bij een hoop spellen, er wordt meer gegokt op het goed nabouwen en vernieuwen van een bestaande formule, dan op echte innovatie in spellen. Ik moet helaas zeggen dat SWTOR bij mij in het rijtje gaat bij rift, lotro, conan, aion enz... Geen slechte spellen, maar het is allemaal al een keer gedaan.
Ik ga weer verder met world of tanks, dat spel heeft op een of andere manier wel mijn interesse. Iedereen succes en ik hoop dat Bioware zijn kwaliteit hoog houdt en de beloftes nakomt.
Same. Ik ben inmiddels weer terug naar WoW.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Zephyer
Mja, moet zeggen dat ik zelf geen problemen heb om groepen te vinden.
Als IA healer wordt ik binnen 5 min. gewishperd... maar kan me zo voorstellen, zoals Sinergy aangeeft dat
er mensen zijn die nogal lang aan het zoeken zijn .op dit moment...

MW | BF1 Stats

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:12:
[...]

Klopt inderdaad, wat bijvoorbeeld zou werken, een LFG tool die niet cross server is. Gewoon eigen server, als je dan een slechte naam krijgt, dan kent iedereen je wel.
Dit zou ik ook wel willen zien. En wat mij betreft mag Blizzard dat zou overnemen in WoW.

En ja, als Marauder kun je best lang zoeken. Meestal wordt ranged dps zelfs gepreferred..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 11:15 ]

• corset
DenniZ schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:13:
[...]

Ik moet toegeven, ik heb er ook aan zitten denken, totdat ik in WoW in LFR zat en de raid clearde in een avondje. Avondje daarna op een andere 85 normal clearde.

Begrijp me niet verkeerd, het spel is nog steeds leuk. Maar ik mis de uitdaging :(

• Ashrah
SinergyX schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:11:
[...]

Het was bedoelt als "het lijkt wel mee te vallen" niet als "ik heb het makkelijk dus het hoeft niet", het vinden van een healer voor welke instance dan ook was in wow een crime voor de LFG tool, en dat probleem heb ik nog niet echt gezien in ToR en het stikt van de tanks.
DenniZ schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:13:
[...]
Leuk voor je maar dat hoef je echt niet te melden hoor is niemand in geinteresseerd.

[ Voor 61% gewijzigd door Ashrah op 20-01-2012 11:17 ]

• Thormodo
lanerios schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:10:
[...]

Ach, je begint gelijk met "OMG LOL JE BENT OPGEFOKT LOL" in plaats van normaal reageren, wel schattig hoor. Doet me beetje denken aan die basisschool waar ik elke dag langs rij.

On topic:

Heb nu 3 healers op 25, en qua levellen en makkelijkheid:

1. Sage makkelijkst, echt bizar snel
2. Scoundrel, leuk om te doen, veel variatie mogelijk
3. Vanguard? (d8 ik), erg saai voor mij, verhaal is voorspelbaar, abilities zijn niet echt om over naar huis te schrijven
Misschien moet je je eigen posts er even op nalezen, voordat je het over normaal reageren hebt. Met je "Zucht.." en je angst voor "gejank". Overigens klopt je quote ook niet.

Verder is het de Commando Trooper die kan healen. Dat verhaal is in het begin inderdaad niet erg boeiend, maar wordt op hogere levels, naar mijn mening, wel een stuk beter.

[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 20-01-2012 11:23 ]

• corset
Vraagje

#ProductPrijsSubtotaal
1Sony Optiarc AD-7280S Zwart€ 15,95€ 15,95
1Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit)€ 85,-€ 85,-
1Cooler Master Elite 310€ 29,-€ 29,-
1Corsair Builder CX430 V2€ 37,50€ 37,50
1Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB€ 90,90€ 90,90
1Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/8G€ 39,-€ 39,-
1AMD Phenom II X4 960T BE Black Edition€ 103,90€ 103,90
1Asrock 960GM-GS3 FX€ 40,78€ 40,78
1XFX HD 6850 1024 MB DDR5 DisplayPort (HD-685X-ZNFC)€ 124,90€ 124,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 566,93

Hoe zou deze PC TOR kunnen draaien? Ik ben op zoek naar iets nieuws :p
Thormodo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:17:
[...]

Verder is het de Commando Trooper die kan healen. Dat verhaal is in het begin inderdaad niet erg boeiend, maar wordt op hogere levels, naar mijn mening, wel een stuk beter. Wel een prestatie dat je op level 25 de naam van je class nog niet weet.
Op zich kan dat wel zo zijn, maar als je vanaf level 1 al letterlijk kan voorspellen wat er gebeurd, dan is het verhaal gewoon niet interesant meer. Je loopt achter het verhaal aan, het verhaal wat je allang kan zien aankomen.

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 20-01-2012 11:20 ]

• Sneezzer
Ja.

Check de minimale eisen van SWTOR maar even. Zit je ruim boven.

• Ashrah
Moet wel lukken ^^ zou alleen proberen voor een 6870 te gaan dan is bijna zelfde prijs voor meer q. kan je die prc nog wel krijgen eigenlijk? ik zie hem alleen met een idioot lange levertijd wat meestal betekend "uitverkocht/uitgefaseerd"

Heb zelf ongeveer hetzelfde atm alleen raptors ipv ssd en 16gb ram, loopt erg goed.

[ Voor 15% gewijzigd door Ashrah op 20-01-2012 11:21 ]

• corset
Ashrah schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:21:
Moet wel lukken ^^ zou alleen proberen voor een 6870 te gaan dan is bijna zelfde prijs voor meer q. kan je die prc nog wel krijgen eigenlijk? ik zie hem alleen met een idioot lange levertijd wat meestal betekend "uitverkocht/uitgefaseerd"

Heb zelf ongeveer hetzelfde atm alleen raptors ipv ssd en 16gb ram, loopt erg goed.
Het is een lijstje wat ik uit een ander topic (Game PC best buy) heb gekopieerd, rough guideline :p

Maar ik ga wel wat aanpassen, bedankt :)

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-01 08:48
Moet zeker lukken, maar hangt natuurlijk ook af van de resolutie waarop je wilt spelen :)

Ik speel op 1920x1080 met onderstaande (2,5 jaar oude spec)

#ProductPrijsSubtotaal
1Western Digital Caviar Black WD1001FALS, 1TB€ 0,-€ 0,-
1Western Digital Caviar Black WD5001AALS, 500GB€ 155,-€ 155,-
1Samsung Syncmaster 2494HM€ 0,-€ 0,-
1Samsung SH-S223Q€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master CM 690€ 99,-€ 99,-
1Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000€ 0,-€ 0,-
1Logitech MX1100R€ 0,-€ 0,-
1Gigabyte GA-MA790X-UD3P€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master Real Power M520€ 0,-€ 0,-
1AMD Phenom II X4 955 Black Edition€ 108,-€ 108,-
1Sapphire Vapor-X HD 4890 1GB GDDR5 PCI-E€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 362,-

Zie dat geheugen ontbreekt, heeft 8 GB geheugen

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Thormodo
lanerios schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:19:
Op zich kan dat wel zo zijn, maar als je vanaf level 1 al letterlijk kan voorspellen wat er gebeurd, dan is het verhaal gewoon niet interessant meer. Je loopt achter het verhaal aan, het verhaal wat je allang kan zien aankomen.
Act 1 is inderdaad erg voorspelbaar (waar je op level 25 nog in zal zitten). In de volgende Acts zitten nog wel een aantal verrassingen (die Acts gaan dan ook helemaal niet meer over Act 1). Maar ik denk wel dat de Trooper het minste verhaal heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 20-01-2012 11:28 ]

Thormodo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:26:
[...]

Act 1 is inderdaad erg voorspelbaar (waar je op level 25 nog in zal zitten). In de volgende Acts zitten nog wel een aantal verrassingen (die Acts gaan dan ook helemaal niet meer over Act 1). Maar ik denk wel dat de Trooper het minste verhaal heeft.
Inderdaad, Act 1 is voor de meeste classes een best standaard verhaal, waarschijnlijk vooral bedoeld om je kennis te laten maken met characters en hoe de wereld in elkaar zit.
In Act 2 en 3 zitten echter vaak grote plot twists die je van veraf niet aan ziet komen.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-01 13:59
Ik hoop "for the sake of the community" dat ze dat nooit gaan doen. De dungeon finder in WoW was erg goed, maar het er is niks overgebleven van de community.

https://niels.nu

Verwijderd

Serverwide mogen we hopelijk wel verwachten in de toekomst.

Verwijderd

Ben gisteren begonnen met een sith Inqiusitor assasin (als ik het zo goed spel). Vind het echt geweldig! Ben alleen benieuwd... Ik heb gewoon een char gemaakt. Ik weet totaal niet wat een beetje de leuke servers/drukke servers zijn en of je een char kan transferen naar een andere server.

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:51:
Ben gisteren begonnen met een sith Inqiusitor assasin (als ik het zo goed spel). Vind het echt geweldig! Ben alleen benieuwd... Ik heb gewoon een char gemaakt. Ik weet totaal niet wat een beetje de leuke servers/drukke servers zijn en of je een char kan transferen naar een andere server.
het is Sith Inquisitor Assassin, en ja vind de mijne ook heel goed :) Zit nu op level 35 en bevalt me nog steeds prima.

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ashrah schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:15:
[...]

Het was bedoelt als "het lijkt wel mee te vallen" niet als "ik heb het makkelijk dus het hoeft niet", het vinden van een healer voor welke instance dan ook was in wow een crime voor de LFG tool, en dat probleem heb ik nog niet echt gezien in ToR en het stikt van de tanks.

[...]

Leuk voor je maar dat hoef je echt niet te melden hoor is niemand in geinteresseerd.
Jij communiceert liever alleen met eensgezinden? Interessante conversaties zullen dat zijn zeg.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Verwijderd

dynosu schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:54:
[...]

het is Sith Inquisitor Assassin, en ja vind de mijne ook heel goed :) Zit nu op level 35 en bevalt me nog steeds prima.
Welke spec tree heb jij gekozen? Ben net level 11 en benieuwd wat ik moet gaan voor het levellen. Endgame wordt waarschijnlijk tank omdat daar de meeste animo voor is. Maar voor het levellen zou ik het echt niet weten!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:03:
[...]

Welke spec tree heb jij gekozen? Ben net level 11 en benieuwd wat ik moet gaan voor het levellen. Endgame wordt waarschijnlijk tank omdat daar de meeste animo voor is. Maar voor het levellen zou ik het echt niet weten!
Ik zou voor Madness gaan. Je hebt dan wat meer aoe-firepower om groepjes te verslaan, en het voelt allemaal wat meer alsof je zelf in handen hebt hoe de gevechten verlopen. Met Deception voelde ik me heel erg squishy.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Ik ben voor de Darkness spec gegaan, stukje meer survival zonder echt veel in te leveren op damage (zoals bij Juggernaut). Nadeel blijft dat je qua healing enkel medpacks en 2V hebt, blijft een domme logica dat de volgorde van companions zo bizar verschillend is, en daarmee ook je gameplay.

Verwijderd

Heeft er eigenlijk iemand wel eens geprobeerd om gewoon een custom LFG channel op te zetten? Hop, daar is je globale LFG :P

Ik moet trouwens dan denken aan WoW voordat instant-teleports er waren. Mijn God, wat een heksentoer was dat af en toe om TWEE mensen bij de summoning stone te krijgen.
,,Who summon?"
,,Summon pls."
,,I am in BG, summon me."
,,HS is on CD, gief summon."
,,Hurry up and get to the stone for summon."

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:03:
[...]

Ik ben zelf deception, met een goede companion heb ik tot nu toe minder moeite met dan toen ik madness was. 1tje mind trappen, andere afslachten, de mind trap afslachten en doorgaan. En gaat het mis, och je hebt de vertrouwde knoppen om te ontsnappen.

Zit nu een weekje op deception en wil echt niet meer terug :)

• Ashrah
DenniZ schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:00:
[...]
Jij communiceert liever alleen met eensgezinden? Interessante conversaties zullen dat zijn zeg.
Nee, maar "ik ben ook terug naar WoW" is nutteloze informatie. Als je nu zou beargumenteren waarom .. maar dat doe je niet.

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-01 17:34

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

defiler1974 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:36:

Ik snap niet dat men bij mmo's altijd verwacht dat ze opeens totaal vernieuwend en totaal anders moeten zijn. Je kunt een mmo niet opeens totaal anders maken want dan is het geen mmo meer. Een mmo zal altijd ongeveer hetzelfde blijven, net zoals dat shooters altijd hetzelfde zullen blijven.

Ik hoor/zie nooit zoveel mensen klagen bij weer een nieuwe shooter dat er weer niets vernieuwend aan is. Hoeveel kan je aan een game veranderen zonder dat het opeens een totaal ander genre wordt?

Ik vind dat swtor wel degelijk veel vernieuwingen heeft, zoals dus het hele verhaal gedeelte wat hier zo goed in verteld wordt. Zoals de codex waar je nog veel meer over het verhaal te weten kunt komen. Dan zijn er nog dingen zoals huttball, flashpoints (aka raids) waar ook altijd een verhaal in zit, ipv simpelweg één heel sterke vijand doden. En wat dacht je van spacebattles, is dat ook al niet vernieuwend? Etc...

Daarnaast vind ik dat het questen juist erg goed gedaan is in dit spel, het voelt helemaal niet repetitief aan (behalve op Taris misschien...) en je hebt ook veel verschillende dingen die je moet doen. Bijna geen enkele quest is simpelweg "dood x aantal vijanden genaamd y", dat is bijna alleen in de bonusquests en die hoef je niet persé te doen.

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-01 14:12
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:15:

Ik moet trouwens dan denken aan WoW voordat instant-teleports er waren. Mijn God, wat een heksentoer was dat af en toe om TWEE mensen bij de summoning stone te krijgen.
,,Who summon?"
,,Summon pls."
,,I am in BG, summon me."
,,HS is on CD, gief summon."
,,Hurry up and get to the stone for summon."
Ik vond dit juist wel wat hebben. Als iedereen en dan eindelijk was dan bleef iedereen automatisch ook wat sneller. Ik kan mij in die tijd niet zoveel leavers herinneringen als met de LFG tool.

Die chatspamming om nu maar een groep te vinden heeft ook wel weer wat. Je moet er tenminste weer wat moeite voor doen. Je ziet soms wel eens mensen 20-30min spammen, en goh, dan help je ze maar eens, is anders ook zo sneu. Sociaal aspect is zo wel wat groter, naar ik meen.

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Walance schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:18:
[...]

Ik snap niet dat men bij mmo's altijd verwacht dat ze opeens totaal vernieuwend en totaal anders moeten zijn. Je kunt een mmo niet opeens totaal anders maken want dan is het geen mmo meer. Een mmo zal altijd ongeveer hetzelfde blijven, net zoals dat shooters altijd hetzelfde zullen blijven.

Ik hoor/zie nooit zoveel mensen klagen bij weer een nieuwe shooter dat er weer niets vernieuwend aan is. Hoeveel kan je aan een game veranderen zonder dat het opeens een totaal ander genre wordt?

Ik vind dat swtor wel degelijk veel vernieuwingen heeft, zoals dus het hele verhaal gedeelte wat hier zo goed in verteld wordt. Zoals de codex waar je nog veel meer over het verhaal te weten kunt komen. Dan zijn er nog dingen zoals huttball, flashpoints (aka raids) waar ook altijd een verhaal in zit, ipv simpelweg één heel sterke vijand doden. En wat dacht je van spacebattles, is dat ook al niet vernieuwend? Etc...

Daarnaast vind ik dat het questen juist erg goed gedaan is in dit spel, het voelt helemaal niet repetitief aan (behalve op Taris misschien...) en je hebt ook veel verschillende dingen die je moet doen. Bijna geen enkele quest is simpelweg "dood x aantal vijanden genaamd y", dat is bijna alleen in de bonusquests en die hoef je niet persé te doen.
Het probleem is dat veel mmorpg spelers dit spel spelen zoals alle voorgaande mmorpg's. Dan is er inderdaad niets vernieuwends. Het vernieuwende is juist het verhaal, de lore en de dialogen, als je daarbij voortdurend op de spatie balk blijft rammen, om maar zo snel mogelijk naar lvl 50 te komen, dan begrijp je schijnbaar de essentie van het spel niet. Die mensen bederven hun eigen spel belevenis. Ik ben er niet rouwig om dat dergelijke spelers het spel weer verlaten.
Seth_Chaos schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:23:
Het probleem is dat veel mmorpg spelers dit spel spelen zoals alle voorgaande mmorpg's. Dan is er inderdaad niets vernieuwends. Het vernieuwende is juist het verhaal, de lore en de dialogen, als je daarbij voortdurend op de spatie balk blijft rammen, om maar zo snel mogelijk naar lvl 50 te komen, dan begrijp je schijnbaar de essentie van het spel niet. Die mensen bederven hun eigen spel belevenis. Ik ben er niet rouwig om dat dergelijke spelers het spel weer verlaten.
Erger zijn juist de mensen die anderen gaan vertellen hoe zij een game moeten spelen.

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-01 13:41

Dhrax

Prog Lord

[...]

Volledig mee eens :)

Het komische is nog dat ze 2 posts later roepen weer naar WoW te gaan ... over vernieuwing gesproken haha.

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ashrah schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:17:
[...]

Nee, maar "ik ben ook terug naar WoW" is nutteloze informatie. Als je nu zou beargumenteren waarom .. maar dat doe je niet.
Jawel ik gaf aan dat ik het eens was met het bericht dat ik quotte.
Maar ik zal het even voor je toelichten, het spel is een leuke poging en komt in de buurt maar het is nog ver verwijderd van het polished gevoel dat wow geeft. De animaties laten te wensen over, de input lag is irritant.
Verder heb ik totaal niet het gevoel in 1 grote wereld te zijn, in feite ga je door allemaal portals heen naar verschillende levels, maar ook binnen die levels heb ik een ontzettend lineair gevoel. Het gevoel van vrijheid ontbreekt volledig. De paden zijn helemaal voor je uitgestippeld, en dat is ook het negatieve aan de class quests.. die volg je de rest zijn sidequests en daardoor voelt het nog meer lineair. De dungeons zijn wel aardig, beetje makkelijk imho.
De support is om te janken, de maintenancetijden zijn ronduit asociaal voor europeanen en lopen altijd uit en dan niet met een uur maar meteen een halve dag.
Nee zodra ik door de shine heenkeek vond ik er eigenlijk niks meer aan. Ik heb niet het idee dat dit spel een lang leven beschoren is.

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

[...]

Dat heb ik dus niet gedaan, mijn sith sorc tot level 43 gespeeld en alle dialogen gevolgd en vrijwel niets doorgetitkt. Maar ik neem aan dat jij dit spel niet speelt vanwege de geweldige dialogen? Want dan kan je wellicht beter een film gaan zitten kijken?

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:27
Ik heb nog nooit eerder een mmorpg gespeeld en heb specifiek voor SWTOR gekozen vanwege de Star Wars setting waar ik erg van hou en de goede ervaringen met KOTOR. Ik zou niet gauw maandelijks geld gaan betalen voor een spel met voor mijn onbeduidende elfjes en trollen. Die SW setting geeft voor mij net de doorslag om we voor zoiets te willen betalen.
Ik kan het dan (gelukkig) ook niet vergelijken met andere spellen, maar ben wel zeer tevreden met SWTOR.
Enige grote nadeel vind ik het afleggen van grote afstanden.

• corset
Maintenance uitgelopen? Gek, de afgelopen keren waren ze toch echt KORTER dan geplanned, uitgelopen =/= korter, of mis ik iets?

Support slecht? nu 12 tickets, allemaal binnen uur beantwoord.

Sorry Denniz, maar jou commentaar lijkt echt letterlijk een copy paste van wat je elk uur ziet langskomen op het officiele forum, en ook elke keer compleet ontkracht wordt.

Verwijderd

DenniZ schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:44:
Nee zodra ik door de shine heenkeek vond ik er eigenlijk niks meer aan.
Mooi, hoef je hier ook niet meer te posten :+

Ik heb net voor wat personen een half jaar bijgekocht, genoeg mensen die het kennelijk dus wel leuk vinden en het een lang leven geven.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2012 12:58 ]

Verwijderd

Wat een vijandigheid toch weer jongens.

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ja commentaar wordt blijkbaar niet gewaardeerd :z

ach ja, zegt genoeg

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:45
lanerios schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:55:
Maintenance uitgelopen? Gek, de afgelopen keren waren ze toch echt KORTER dan geplanned, uitgelopen =/= korter, of mis ik iets?

Support slecht? nu 12 tickets, allemaal binnen uur beantwoord.

Sorry Denniz, maar jou commentaar lijkt echt letterlijk een copy paste van wat je elk uur ziet langskomen op het officiele forum, en ook elke keer compleet ontkracht wordt.
Maintenance is uitgesteld in de zin van op welk moment het plaats heeft, kan vervelend zijn, maar heb ik liever dan een broken update, maar dat ben ik en snap de irritatie wel.

CS is in mijn ervaring ook bar slecht, het lijkt te verschillen en lijkt te maken te hebben met dingen die ze zonder of met patch kunnen oplossen, wanneer het alleen met patch kan krijg je een antwoord waarin ze het niet toe geven omdat er anders een hele heisa om kan komen, vermoed ik.
Dit is natuurlijk onacceptabel gedrag. Heb het zelf meegemaakt met Alderaan bonus series, kon niet met de NPC praten, moest de hele quest serie maar resetten, nadat ik heb aangegeven dat ik dan ongeveer drie uur content opnieuw moest doen en dat geen oplossing vind, kreeg ik een bericht wat echt nergens op sloeg en helemaal niets met mijn issue te maken had. Hebben ze gewoon niet opgelust/kunnen lossen. Dit soort CS zorgt ervoor dat mensen zich niet serieus genomen voelen wat mijns inziens terecht is. Ik ga mijn gamecard pas gebruiken wanneer CS op dit gebied verbeterd is.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Erger zijn juist de mensen die anderen gaan vertellen hoe zij een game moeten spelen.
+3!!

Ik stoor me daar echt geweldig aan (het is mijn gevoel dat de groep nogal groot of vocaal is in swtor), neemt niet weg dat het verhaal inderdaad wel ok is maar als je doorkrijgt dat je keuzes niets uitmaken dan gaat de nieuwigheid er snel vanaf (en lore heb je in iedere mmo).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Ashrah
DenniZ schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:44:
[...]

Jawel ik gaf aan dat ik het eens was met het bericht dat ik quotte.
Maar ik zal het even voor je toelichten, het spel is een leuke poging en komt in de buurt maar het is nog ver verwijderd van het polished gevoel dat wow geeft. De animaties laten te wensen over, de input lag is irritant.
Verder heb ik totaal niet het gevoel in 1 grote wereld te zijn, in feite ga je door allemaal portals heen naar verschillende levels, maar ook binnen die levels heb ik een ontzettend lineair gevoel. Het gevoel van vrijheid ontbreekt volledig. De paden zijn helemaal voor je uitgestippeld, en dat is ook het negatieve aan de class quests.. die volg je de rest zijn sidequests en daardoor voelt het nog meer lineair. De dungeons zijn wel aardig, beetje makkelijk imho.
De support is om te janken, de maintenancetijden zijn ronduit asociaal voor europeanen en lopen altijd uit en dan niet met een uur maar meteen een halve dag.
Nee zodra ik door de shine heenkeek vond ik er eigenlijk niks meer aan. Ik heb niet het idee dat dit spel een lang leven beschoren is.
WoW heeft 7 jaar voorsprong mag dan ook wel meer polished zijn.

Animaties in WoW zijn houterig, bovenlichamen van characters bewegen niet etc.

Input lag heb ik niet op mijn Assassin geen idee dus wat je bedoelt.

Je zit op +/-10 Planeten, wat wil je dan dat 90% van de planeet er uit ziet als de Dune-sea op Tatooine, maar ok deze kan ik wel in meegaan.

WoW is sinds Wotlk ook compleet linear

Maintenance/Support is starters issues, hadden ze wel beter op mogen pakken idd maar dat is nog bij geen enkele game goed gegaan, AoC, Lotro, WAR, WoW, DAOC allemaal starter issues op begied van support. Maar ik ben het wermee eens dit is totaal onaanvaardbaar op dit moment.

Maar goed WoW is bland een afgezwakte copie van zichzelf dat verderbouwt op oude glorie en een glans die er wel vanaf is na 7 jaar. Wens je veel plezier met de zoveelste incarnatie van Kael-thas, Onyxia, Nefarian, Twilight Hammer etc. in WoW zit al jaren niets vernieuwends meer, Bioware probeert het tenminste nog.

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:49
Reden dat mensen, net als ik, terugkeren naar WoW is omdat men daar veel tijd in de characters heeft gestopt. SWTOR biedt niets nieuws qua gameplay, smoothness of spelersgemak.
Integendeel alleen maar een terugval naar early WoW, geen aanpasbare UI, geen teleport-mogelijkheid, een AH die te slecht voor woorden is, etc.

Na WoW heb ik in nieuwe MMO's geen behoefte aan urenlang zitten wachten op een groep om vervolgens weer uren te wachten tot iedereen eindelijk bij elkaar is om te starten. Die tijd hebben we toch echt gehad. En het gemis van mods en aanpasbaar UI is helemaal van de zotte.

Verwijderd

DenniZ schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:00:
Ja commentaar wordt blijkbaar niet gewaardeerd :z

ach ja, zegt genoeg
Had het eerder over jouw posts maar goed.

@ Morm Mods heb je niet echt nodig ook in WoW behalve als je clicker bent misschien voor die clique? mod.

• Sneezzer
Kunnen we weer over SWTOR praten?

Ik kan de mening van iedereen waarderen, maar je hoeft hier niemand te overtuigen!
En als mensen steeds elkaar onderuit willen schoffelen, doe dat lekker via een PM of op een andere plek.

OT: Cast delay is mijn nummer 1 issue op het moment.. hoop dat ze dat snel aanpakken.
Lag heb ik dan gelukkig weer niet ;-)

[ Voor 17% gewijzigd door Sneezzer op 20-01-2012 13:10 ]

Verwijderd

Hoe zit het met dat Anti-Aliasing? Gister even aangezet maar d'r stond bij "this feature is not yet functional"? Zag ook niet echt verschil.
Pagina: 1 ... 48 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.