Spelen kun je toch niet. De servers zouden om 1 uur down gaan, maar dit is vervroegd naar 9 uur.Visgek24 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:33:
Njou.. wilde ik vandaag nog even spelen voordat de stekker er om 12 uur weer uit gaat (waarom altijd overdag??? wil onderhand wel eens extre gametime hiervoor) , werkt mijn hele spel-installatie niet meer. hij crashed al naar de desktop voor ik bij het char scherm kom, met als melding "SWtor.exe reageert niet meer en wordt afgesloten" . lekker.
Repair installatie geprobeerd, niets gevonden. config files gewiped, niks. blijft maar crashen. gister nog gewoon gespeeld na 1.1 , pc uitgezet en gaan slapen.. en nu is alles naar de *. alle andere spellen en programma's werken prima, ook geeft windows geen fouten oid, dus het moet wel ergens in het spel zitten.
Heb de hele zut maar gedeinstalleerd, en hij staat nu opnieuw alles te downloaden...hoop dat het dan opgelost is *crosses lightsabres*
Trouwens, wel weer erg magertjes dat de ingame AA optie niet werkt voor 6900 based kaarten, ik snap niet wat het probleem nu eigenlijk is.. als ik zelf de boel forceer via CCC werkt het als een tiet.. waarom kunnen hun dat nou niet voor elkaar krijgen?
Anyway.. hopen dat ik dalijk weer kan spelen
Grote kans dat je launcher crashed omdat ze de software aan het updaten zijn.