Visgek24 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:33:
Njou.. wilde ik vandaag nog even spelen voordat de stekker er om 12 uur weer uit gaat (waarom altijd overdag??? wil onderhand wel eens extre gametime hiervoor) , werkt mijn hele spel-installatie niet meer. hij crashed al naar de desktop voor ik bij het char scherm kom, met als melding "SWtor.exe reageert niet meer en wordt afgesloten" . lekker.

Repair installatie geprobeerd, niets gevonden. config files gewiped, niks. blijft maar crashen. gister nog gewoon gespeeld na 1.1 , pc uitgezet en gaan slapen.. en nu is alles naar de *. alle andere spellen en programma's werken prima, ook geeft windows geen fouten oid, dus het moet wel ergens in het spel zitten.

Heb de hele zut maar gedeinstalleerd, en hij staat nu opnieuw alles te downloaden...hoop dat het dan opgelost is *crosses lightsabres*

Trouwens, wel weer erg magertjes dat de ingame AA optie niet werkt voor 6900 based kaarten, ik snap niet wat het probleem nu eigenlijk is.. als ik zelf de boel forceer via CCC werkt het als een tiet.. waarom kunnen hun dat nou niet voor elkaar krijgen?

Anyway.. hopen dat ik dalijk weer kan spelen :)
Spelen kun je toch niet. De servers zouden om 1 uur down gaan, maar dit is vervroegd naar 9 uur.
Grote kans dat je launcher crashed omdat ze de software aan het updaten zijn.

TheS4ndm4n#1919

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:39:
Hebben jullie ook een mail ontvangen dat je een founder's medal krijgt?

Het is een reward omdat we gelijk klant zijn geworden, dus ik vermoed dat ik niet de enige ben die hem krijgt?

Maar wat doet deze medal nu eigenlijk precies?
Volgens mij staat er in die mail een link naar een pagina met uitleg:

Je kunt die medal gebruiken om de "Founder" titel te unlocken voor je character en al je andere huidige en toekomstige characters.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Verwijderd

Oh, dat wil ik niet eens :P
Zou wel mooi zijn als je daar Tweaker ofzo kon neerzetten :+

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 16:01

Japser

Jeej!

Geeft je een tijdelijke Founder title wat ik las in een email.

Verder iemand die kan bevestigen dat de single taunt van de Juggernaut voor de patch 1.1 een 8 sec CD had en dat deze CD nu 15 sec is?

• Demogorg0N
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-01 15:26
Japser schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:42:
is niet tijdelijk, is permanent & account gebonden, dus ieder char dat je ooit nog zal aanmaken zal die titel kunnen gebruiken

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-11-2025

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:41:
Oh, dat wil ik niet eens :P
Zou wel mooi zijn als je daar Tweaker ofzo kon neerzetten :+
Alles extra is mooi meegenomen.
Maar tweaker zal het helaas niet worden.
Je kan wel je achternaam tweaker maken.
Dus dikkiedikdik Tweaker.

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

RocketKoen schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:40:
[...]
Spelen kun je toch niet. De servers zouden om 1 uur down gaan, maar dit is vervroegd naar 9 uur.
De servers gaan vanmiddag om 15:00 plat tot 19:00 vanavond

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:32
RocketKoen schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:40:
[...]
Wat een onzin? heb vrienden die gewoon zitten te spelen hoor, volgens mij nu nog en een uur geleden zèker.

Launcher crashed niet als de game niet werkt, maar zegt dat de servers unavailable zijn.

Mijn game installatie is gewoon corrupt geraakt om de een of andere reden.
Visgek24 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:33:
Njou.. wilde ik vandaag nog even spelen voordat de stekker er om 12 uur weer uit gaat (waarom altijd overdag??? wil onderhand wel eens extre gametime hiervoor) , werkt mijn hele spel-installatie niet meer. hij crashed al naar de desktop voor ik bij het char scherm kom, met als melding "SWtor.exe reageert niet meer en wordt afgesloten" . lekker.

Repair installatie geprobeerd, niets gevonden. config files gewiped, niks. blijft maar crashen. gister nog gewoon gespeeld na 1.1 , pc uitgezet en gaan slapen.. en nu is alles naar de *. alle andere spellen en programma's werken prima, ook geeft windows geen fouten oid, dus het moet wel ergens in het spel zitten.

Heb de hele zut maar gedeinstalleerd, en hij staat nu opnieuw alles te downloaden...hoop dat het dan opgelost is *crosses lightsabres*

Trouwens, wel weer erg magertjes dat de ingame AA optie niet werkt voor 6900 based kaarten, ik snap niet wat het probleem nu eigenlijk is.. als ik zelf de boel forceer via CCC werkt het als een tiet.. waarom kunnen hun dat nou niet voor elkaar krijgen?

Anyway.. hopen dat ik dalijk weer kan spelen :)
Heb je toevallig bij swtor.exe "uitvoeren als administrator" of Windows-XP compatibiliteits-modus aan staan? Dat zorgt bij mij altijd voor dat probleem dat jij beschrijft.

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
Japser schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:42:

Verder iemand die kan bevestigen dat de single taunt van de Juggernaut voor de patch 1.1 een 8 sec CD had en dat deze CD nu 15 sec is?
Volgens mij is deze altijd 15 sec geweest :)

• Visgek82
Metalkai schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:59:
[...]

Heb je toevallig bij swtor.exe "uitvoeren als administrator" of Windows-XP compatibiliteits-modus aan staan? Dat zorgt bij mij altijd voor dat probleem dat jij beschrijft.
Nope :)

Maar is nu al opgelost , hij is alles opnieuw aan het installeren. zal dalijk even posten of alles werkt :)

Verwijderd

Ik heb de republic of tweakes guild er eigenlijk ook al onder, ach, zoveel maakt het niet uit. Als iemand ooit een dikkiedikdik ziet lopen weten ze wel dat ik het ben, die naam valt wel op en mijn character is ook de meest dikke die ik kon maken :+

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:03:
[...]

Ik heb de republic of tweakes guild er eigenlijk ook al onder, ach, zoveel maakt het niet uit. Als iemand ooit een dikkiedikdik ziet lopen weten ze wel dat ik het ben, die naam valt wel op en mijn character is ook de meest dikke die ik kon maken :+
hehe, ik heb mijn vrouw nagemaakt :P zal is een screenshot maken vanavond. Komt wel aardig in de buurt. Heb haar evil gemaakt, want zo zijn vrouwen nou eenmaal ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Je ziet nu veel Kaliyo lookalikes, veelal Agents, wel grappig om te zien.

Mijn Jugger lijkt sprekend op Wilsaam, jammer dat zij light armor draagt en ik heavy, had leuk geweest als ze hetzelfde eruit zagen :P

PVP is wel stuk leuker geworden zonder die 50's, veel langere battles en hutball is geen standaard 5-0, maar meer een wedstrijd. Enige bagger is nog de complete onlogica van damage, armor en level, een lvl17 die een 5k crit op mijn 31 jugger doet (61% armor), andersom een Ambush van 800 dmg op een 16 PowerTech :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Awaken1

Awaken1

Dakreal schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:08:
[...]

hehe, ik heb mijn vrouw nagemaakt :P zal is een screenshot maken vanavond. Komt wel aardig in de buurt. Heb haar evil gemaakt, want zo zijn vrouwen nou eenmaal ;-)
Die vrouwen kun je toch niet goed namaken want die hebben allemaal van die enorme jopen.

Dus dat zal dan wel niet kloppen.
En als dat wel zo is... Foto;)

Maar ik wil graag youtube filmpjes gaan maken van mijn SWTOR avonturen, hebben jullie ideeen wat je zou willen zien?
IlIlIlIlIl schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:46:
[...]

De servers gaan vanmiddag om 15:00 plat tot 19:00 vanavond
Op het forum stond vanochtend om 8 uur dat de servers van 9AM tot 5PM down gingen op 19/1 (onze tijdzone)
Nu is het forum down. (en in de client kijken nu vind mn baas niet leuk)
SinergyX schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:16:
Je ziet nu veel Kaliyo lookalikes, veelal Agents, wel grappig om te zien.

Mijn Jugger lijkt sprekend op Wilsaam, jammer dat zij light armor draagt en ik heavy, had leuk geweest als ze hetzelfde eruit zagen :P

PVP is wel stuk leuker geworden zonder die 50's, veel langere battles en hutball is geen standaard 5-0, maar meer een wedstrijd. Enige bagger is nog de complete onlogica van damage, armor en level, een lvl17 die een 5k crit op mijn 31 jugger doet (61% armor), andersom een Ambush van 800 dmg op een 16 PowerTech :/
Je stats schalen in de <50 warzones met je level.

Dus stel jij bent level 30 maar je hebt groenen gear met een gemiddeld level van 24. Een lvl 16 heeft paarse gear van level 16. Die lvl 16 zal na het opschalen flink betere stats hebben.

[ Voor 54% gewijzigd door RocketKoen op 19-01-2012 12:21 ]

TheS4ndm4n#1919

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-01 12:14
Alle servers zijn nog up als je kijkt via http://www.swtor.com/server-status dus zijn iig nog niet bezig met patchen

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Awaken1 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:17:
[...]

Maar ik wil graag youtube filmpjes gaan maken van mijn SWTOR avonturen, hebben jullie ideeen wat je zou willen zien?
Makkelijk voor mij. Tips voor bepaalde AC's. Ik ben de Smuggler class leader in mijn guild (heb een Scoundrel en een gunslinger en een sniper) en ben hierdoor ook bezig met wat video guides over healing, dps rotation, energy regen etc.

Ook bijvoorbeeld: Mensen die flashpoints willen soloen, leuke tips, info etc.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-01 23:31
Even twee quotes:

To dispel a couple of rumors that have been seen today – there is no Valor gain from destroying turrets within enemy bases, and none from killing NPCs.

en

I just wanted to be clear and let you all know that we're definitely aware of individuals who took extreme advantage of this situation and we will be carefully evaluating and taking action as necessary.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• corset
Ok omdat ik me verveel:

Mijn solo status

Scoundrel -> Sawbones Spec level 14 -> Esseles Solo gedaan
Level 24 -> Hammer Station Done
Level 29 -> Athiss Done

Sniper -> Marksman -> Level 16 Black talon
level 25 -> Hammer station attempt, 1e boss nuked me sneller dan cookies

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Dakreal
lanerios schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:25:
Ok omdat ik me verveel:

Mijn solo status

Scoundrel -> Sawbones Spec level 14 -> Esseles Solo gedaanLevel 24 -> Hammer Station Done
Level 29 -> Athiss Done

Sniper -> Marksman -> Level 16 Black talon
level 25 -> Hammer station attempt, 1e boss nuked me sneller dan cookies
Lol wut? das wel erg netjes.. toen ik met 2 vrienden ( + 1 companion) de Esseles deed, was dat echt pittig. Vooral die laatste baas ( maat was lvl 15, ik was 13 en andere maat 12)
Companion was ook 15 dus.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Dakreal schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:46:
[...]

Lol wut? das wel erg netjes.. toen ik met 2 vrienden ( + 1 companion) de Esseles deed, was dat echt pittig. Vooral die laatste baas ( maat was lvl 15, ik was 13 en andere maat 12)
Hij is healer en zn companion tank. zou net kunnen dus.

TheS4ndm4n#1919

RocketKoen schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:19:
Je stats schalen in de <50 warzones met je level.

Dus stel jij bent level 30 maar je hebt groenen gear met een gemiddeld level van 24. Een lvl 16 heeft paarse gear van level 16. Die lvl 16 zal na het opschalen flink betere stats hebben.
Ik heb alles oranje met blue/purple mods, daar zal het probleem niet zitten. maar je skills scalen namelijk niet (buiten je modifier op je stats), verschil bijvoorbeeld tussen Quick scan (Merc heal) rank 3 en 4 is bijna 800 healing in PVP (2400 tegen 3200).

Lijkt er bijna op dat er gewoon geen verschil is armor wordt gemaakt, mijn Sniper tegen een insquish (light armor) doet amper meer damage dan tegen een PowerTech (die toch een 3-voud heeft aan armor).
Bij empire kan je dit vrij makkelijk met Operative en Inquish, beide hebben tank pet en kunnen healen. Merc zou het mogelijk ook kunnen, je hebt dubbele healing en BH heeft flink wat damage aan boord. De rest zal het een stukje moeilijker krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 19-01-2012 13:37 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• corset
[...]

Moet zeggen dat ik mijn companion liet vechten, en ik constant healen :P

• Visgek82
Game doet het weer na herinstallatie van het spel , geen problemen meer :)

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 16:01

Japser

Jeej!

TomSmit82 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:00:
[...]

Volgens mij is deze altijd 15 sec geweest :)
Het lijkt ineens of alles veeeeeel langer duurt dan in termen van het beschikbaar zijn van abilities, soort van dubbele GCD op al mn abilities. Dit merkte ik gisteren tijdens een run in de nieuwe Flashpoint, had gehoopt dat meer mensen dit zouden merken.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Japser schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:47:
[...]

Het lijkt ineens of alles veeeeeel langer duurt dan in termen van het beschikbaar zijn van abilities, soort van dubbele GCD op al mn abilities. Dit merkte ik gisteren tijdens een run in de nieuwe Flashpoint, had gehoopt dat meer mensen dit zouden merken.
Klopt, sommige classes hebben er meer last van dan anderen. Onze sith warrior tank had er ook erg veel last van. Ikzelf als sith inquisitor had er iets minder last van.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
Jerry schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:50:
[...]
Klopt, sommige classes hebben er meer last van dan anderen. Onze sith warrior tank had er ook erg veel last van. Ikzelf als sith inquisitor had er iets minder last van.
Wel last van dat abilties al oplichten voordat ze van de CD af zijn. Misschien dat ze dat bedoelen.

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-01 12:25
TomSmit82 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:03:
[...]

Wel last van dat abilties al oplichten voordat ze van de CD af zijn. Misschien dat ze dat bedoelen.
~
Nu je het zegt, dat had ik gister ook. Ik maar bashen op die quickbind. =)

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-01 17:34

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

De abilities lichten voortaan altijd op als je ze kunt gebruiken, zonder te kijken naar global cooldown. Dit is expres zo gemaakt.
Uit de patch notes:
The cooldown indicator on hotbars no longer causes all ability icons to appear grayed out (unusable). Now, when an ability is on cooldown, it will not be grayed out if its activation conditions (like resource costs or range) are met.

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04-2025
Ik heb SWtor nu één avond echt gespeeld, en moet zeggen wat een geweldig spel!.
Heb het begin gevoel dat ik bij wow had terug :D

Vette cinematic van het verkijgen van mijn saber trouwens! :O
Verder zit ik de hele tijd op 'z' te drukken voor het geluid van mijn saber! :D

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Walance schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:22:
De abilities lichten voortaan altijd op als je ze kunt gebruiken, zonder te kijken naar global cooldown. Dit is expres zo gemaakt.
Uit de patch notes:

[...]
Zit wel een rare bug nu in, soms komt een skill uit cooldown, maar dan 1-2 seconde gaat hij nog een keer cooldown in maar dan 'knipperend'. Zeker bij proc-cooldowns (shock van asassin tank) doet hij daar regelmatig raar mee.

Krijg nu bij crafting ook nonstop de melding 'no valid missions available for Biochem'.

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Dakreal schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:38:
[...]

Omdat de meeste mensen overdags niet spelen maar 's avonds.

En over rank terugzetten, doe dat dan puur voor lvl 50's :)
Waarom kan het niet zoals bij wow het geval was tussen 4 en 8 in de ochtend dan speelt er echt bijna niemand meer.

• gr33n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
Shadowhawk00 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:45:
[...]

Waarom kan het niet zoals bij wow het geval was tussen 4 en 8 in de ochtend dan speelt er echt bijna niemand meer.
Omdat je bij WoW als Europeaan niet op Amerikaanse servers kon en vice versa.
Ze hebben daarom één maintenance tijd voor beide serverparken. Ook om drukte op de andere realms te voorkomen.
Shadowhawk00 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:45:
[...]

Omdat de maintenance bij alle regios tegelijk gebeurd. 4uur 's ochtends hier is iets van 7uur 's avonds op de west coast.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Metalkai schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:46:
[...]

Omdat de maintenance bij alle regios tegelijk gebeurd. 4uur 's ochtends hier is iets van 7uur 's avonds op de west coast.
Dat is geen reden waarom het niet in de ochtend kan :P

BioWare kan wel mooi claimen dat het off-peak uren zijn, en dat geloof ik ook graag. Maar wat ik niet geloof is dat dit daluren zijn.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Sneezzer
Chester schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:14:
[...]

Dat is geen reden waarom het niet in de ochtend kan :P

BioWare kan wel mooi claimen dat het off-peak uren zijn, en dat geloof ik ook graag. Maar wat ik niet geloof is dat dit daluren zijn.
Omdat?

• Chester
  • Niet online
Omdat wat? Dat het geen reden is? Metalkai geeft een uitleg over waarom de tijden niet overeenkomen, het is een uitleg over tijdzones. Het is geen reden waarom BioWare er voor heeft gekozen om US/EU op dezelfde tijden offline te halen. Hun reden zal vast te maken hebben met luiheid/kostenbesparing oid.

Ze moeten gewoon meerdere maintenanceploegen hebben. Die voor de grootste regios de servers offline halen tijdens de daluren.

[ Voor 37% gewijzigd door Chester op 19-01-2012 15:21 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-01 08:48
Omdat er bij een patch aan de server kant ook een client patch vast kan zitten.

Je kunt met je client op zowel de EU als de US servers spelen.

Bij een niet gepatchte client heb je problemen met een gepatchte server en vice versa.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Chester
  • Niet online
_Peter2_ schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:21:
Omdat er bij een patch aan de server kant ook een client patch vast kan zitten.

Je kunt met je client op zowel de EU als de US servers spelen.

Bij een niet gepatchte client heb je problemen met een gepatchte server en vice versa.
Die mensen die op US servers spelen hebben dan geen recht van zeuren. Die moeten dan maar vast zitten aan US daluren. Waarom moeten EU server spelers boeten voor mensen die met US mensen willen spelen? :/

Ze kunnen ook gewoon ochtend 8-10 pakken, dat is extreme geval ver na middennacht in US en tot 13.00 uur westen van Europa. Dat lijkt me een betere middenweg dan 'daluurtjes' US en maar richting primetime van EU.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 13:31
Heeft iemand ook cijfers van aantal spelers in europa vs america?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Sneezzer
Chester schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:18:
Omdat wat? Dat het geen reden is? Metalkai geeft een uitleg over waarom de tijden niet overeenkomen, het is een uitleg over tijdzones. Het is geen reden waarom BioWare er voor heeft gekozen om US/EU op dezelfde tijden offline te halen. Hun reden zal vast te maken hebben met luiheid/kostenbesparing oid.

Ze moeten gewoon meerdere maintenanceploegen hebben. Die voor de grootste regios de servers offline halen tijdens de daluren.
Ik doelde er eigenlijk op dat je niet geloofde dat dit daluren zijn.

De reguliere patchdag is dinsdag vanaf circa 9:00. Rond die tijd zal het echt niet druk zijn.
Ik denk dat piektijd begint rond 16:00 t/m 23:59. alles daaromheen is dan vanzelf dal uur.

Verder is simultaan patchen geen luiheid maar meer om ons in europa tevreden te houden, anders zouden we elke keer een dag achter gaan lopen op de VS...

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Sneezzer schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:26:

Verder is simultaan patchen geen luiheid maar meer om ons in europa tevreden te houden, anders zouden we elke keer een dag achter gaan lopen op de VS...
Ik denk eerder dat ze het doen zodat er door de EU geen alts worden gemaakt op US en andersom :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Chester
  • Niet online
Sneezzer schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:26:
[...]

Ik doelde er eigenlijk op dat je niet geloofde dat dit daluren zijn.

De reguliere patchdag is dinsdag vanaf circa 9:00. Rond die tijd zal het echt niet druk zijn.
Ik denk dat piektijd begint rond 16:00 t/m 23:59. alles daaromheen is dan vanzelf dal uur.

Niet alles buiten piekuren zijn automatisch daluren... En idd, rond 09:00 zal het idd niet geweldig druk zijn, maar officieel duurt het nog altijd tot 17:00? De middagen zijn echt geen daluren, ook op een dinsdag niet.

Zo moeten gewoon EU/US scheiden. Speler moet zelf maar een client kiezen. Desnoods installeren ze maar 2 clients. Hoeveel procent van de spelers uit EU spelen überhaupt op een US server? Ik wil cijfers zien :P

ReCreator schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:31:
[...]

Ik denk eerder dat ze het doen zodat er door de EU geen alts worden gemaakt op US en andersom :)
Het is gewoon technisch lastig...
want als de US servers 1.06 draaien en de EU servers zijn al geupdate naar 1.1 (zit bvb een halve dag tussen)
Als je inlogt en je hebt 1.06. patcht ie dan naar 1.1 of niet?
want patcht ie wel, dan kom je niet meer op de US servers, doet ie het niet dan kom je niet op de EU servers.

TheS4ndm4n#1919

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 13:36
Ze moeten het gewoon scheiden, dat werkt ook prima voor de concurrentie.

Wij leven in Europa en zouden geen hinder moeten ondervinden van Amerika...

Verwijderd

EnigmaNL schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:37:
Ze moeten het gewoon scheiden, dat werkt ook prima voor de concurrentie.

Wij leven in Europa en zouden geen hinder moeten ondervinden van Amerika...
Daar ben ik het mee oneens, ik speel regelmatig op een US server en het zou mij hinderen als ze dan ineens in US primetime gaan patchen.

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:41:
[...]

Daar ben ik het mee oneens, ik speel regelmatig op een US server en het zou mij hinderen als ze dan ineens in US primetime gaan patchen.
Als je op een US server wilt spelen installeer je toch gewoon de US game client? Zo gaat het bij de concurrentie ook :)

100% beter systeem. Twee clients, aparte maintenance tijden.

[ Voor 7% gewijzigd door EnigmaNL op 19-01-2012 15:46 ]

• MrVegeta
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:41:
[...]

En dus met 99% van de Europeanen er maar last van hebben. Hm, het systeem is gewoon flawed maar ze kunnen er nu niets meer aan doen dus accepteren.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

EnigmaNL schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:45:
[...]

Als je op een US server wilt spelen installeer je toch gewoon de US game client? Zo gaat het bij de concurrentie ook :)

100% beter systeem. Twee clients, aparte maintenance tijden.
Ja, en dan 2 games/abbos kopen zeker.

• EnigmaNL
Dit systeem is gewoon waardeloos en ze weten het ook, ze doen er alleen niets aan helaas.

• MrVegeta
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:48:
[...]

Ja, en dan 2 games/abbos kopen zeker.
Tja, jij kiest er voor om daar te spelen. Niemand dwingt je maar nu worden wij wel gedwongen om te wachten tot het klaar is ;).

• Sneezzer
och, volgens mij duren de meeste patches echt niet langer dan een paar uur (behalve dat er nu extra fixes zijn).
En dat ze het 8 uur plat leggen voor een grote update (volgens mij was het korter maar dat weet ik 1,2,3 even niet) neem ik maar voor lief.

Ach, linksom of rechtsom, de updates komen altijd iemand verkeerd uit.

Dan liever een systeem dat je in de launcher je realm kiest. en die patcht je dan naar de juiste versie.
dan moet je het spel wel opnieuw opstarten om van een EU naar US toon te switchen, maar dat is een kleine moeite.

TheS4ndm4n#1919

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-01 14:20
Hmm deze patch is wel weer een mixed blessing hoor... net zo veel bugs erbij als eraf gaan. Abilities zijn nu nog meer fucked up dan ze al waren. Lag is veel en veel groter, activatie klopt niet meer (kan 2x drukken voor GCD triggert) en CDs en buff durations kloppen vaak ook niet. Daarnaast zijn de ticks van DOTs en HOTs zo onregelmatig dat het gewoon triest is.

Crafters moeten trouwens ook opletten: de vergelijkende tooltips van crafts kloppen niet meer. De vergelijking van de stats haalt plussen en minnen door elkaar. Als je dus een item met 215 armor draagt en een van 230 armor kan craften staat er onder stat changes -15 armor en andersom... Dat je er even op let.

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:42:
Voor de mensen met FPS issues sinds 1.1:

Appdata\local\Swtor\Swtor\Settings

daarin staan 2 graphics .ini bestanden. Haal deze weg, start de game op en stel de graphics opnieuw in. Hierdoor zit je terug op pre 1.1 graphics.
Grappig dat er issues zijn, bij mij is m'n fps zowat verdubbeld sinds de patch :*)

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:01:
[...]

Grappig dat er issues zijn, bij mij is m'n fps zowat verdubbeld sinds de patch :*)
Ach ja, mn zus heeft een I7, 8 GB intern geheugen en 2x 1.5GB video kaarten, en kreeg 5 fps sinds de patch, die fix gedaan en alles werkt weer perfect. Lijkt dat er nog wat bugs zijn met de engine :p

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:01:
[...]

Ik heb ook absoluut betere performance nu na de patch, en dit terwijl AA op High staat.
lanerios schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:09:
[...]

Ach ja, mn zus heeft een I7, 8 GB intern geheugen en 2x 1.5GB video kaarten, en kreeg 5 fps sinds de patch, die fix gedaan en alles werkt weer perfect. Lijkt dat er nog wat bugs zijn met de engine :p
Geheugen van een videokaart zegt helaas alleen niet. wat voor GPU zit erop? als het een 8800 gt is met 1.5 geheugen kom je namelijk niet zover. instellingen zijn ook van belang, sommige videokaarten houden niet van shadows of AA :)

[ Voor 48% gewijzigd door Dakreal op 19-01-2012 16:11 ]

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:31
Morrar schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:59:
Hmm deze patch is wel weer een mixed blessing hoor... net zo veel bugs erbij als eraf gaan. Abilities zijn nu nog meer fucked up dan ze al waren. Lag is veel en veel groter, activatie klopt niet meer (kan 2x drukken voor GCD triggert) en CDs en buff durations kloppen vaak ook niet. Daarnaast zijn de ticks van DOTs en HOTs zo onregelmatig dat het gewoon triest is.

Crafters moeten trouwens ook opletten: de vergelijkende tooltips van crafts kloppen niet meer. De vergelijking van de stats haalt plussen en minnen door elkaar. Als je dus een item met 215 armor draagt en een van 230 armor kan craften staat er onder stat changes -15 armor en andersom... Dat je er even op let.
Heb je het nu over 1.1 of over de hotfix die vanmiddag uitgevoerd gaat worden?
UPDATE: This maintenance period is now scheduled to begin at approximately 9:30AM CST (7:30AM PST/ 10:30AM EST/ 3:30PM GMT/ 4:30PM CET) on 1/19 and end at 1:30PM CST (11:30AM PST/ 3:30PM EST/ 7:30PM GMT/ 8:30PM CET).

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 14:28
Voordat de game released werd zag ik op de oude fora's van SWTOR.com een plek waar men tools/templates etc. liet zien die de community had gemaakt en aanbood voor gebruik.

Nu heb ik een (raid)planner omgezet voor gebruik van SWTOR welke ik graag wil delen (gratis ofc).
Maar geen flauw idee waar ik dit kan/moet zetten, in de customer service forum reageert niemand :P

MW | BF1 Stats

• ToasterxD
  • Laatst online: 30-01 12:25
Hmm ik kan gewoon inloggen en spelen, dacht dat de patch van 15:00 tot 19:00 duurde :/

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hier zijn wat videos van de nieuwe bazen in Karagga's Palace van patch 1.1. De laatste 2 zijn een stuk interessanter dan de bazen uit EV :).

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FzfLImBxHYc]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 14:28
ToasterxD schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:23:
Hmm ik kan gewoon inloggen en spelen, dacht dat de patch van 15:00 tot 19:00 duurde :/
Mensen hebben er ook al vragen over gesteld;
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=202163

MW | BF1 Stats

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Dat dachten ze zelf ook. Eerst om 11.00, daarna 15.00, nu om 17.00? Paniekvoetbal, daar lijkt het op. Ze willen graag laten zien dat ze ermee bezig zijn, maar dit is dus echt niet de manier. Ach, ik speel nog wat class quests op verschillende karakters, pvp nog wat op mijn sage, totdat ik er zat van ben en kijk dan wel naar iets anders, tenzij het volgende maand een stuk beter is. Pvp valt me sowieso tegen, maar dat was wel te verwachten met die faction-based onzin. Ben allang blij dat mijn server (crucible pits, pvp-west) een beetje redelijk is qua faction balance.

Raku

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-01 15:54
UPDATE: This maintenance period is now scheduled to begin at approximately 9:30AM CST (7:30AM PST/ 10:30AM EST/ 3:30PM GMT/ 4:30PM CET) on 1/19 and end at 1:30PM CST (11:30AM PST/ 2:30PM EST/ 7:30PM GMT/ 8:30PM CET).

Stelletje klootviolen, dat betekend dus de hele avond niet kunnen spelen ..........

[ Voor 16% gewijzigd door Ashrah op 19-01-2012 16:35 ]

• Dakreal
Mensen lezen jullie de Waarschuwing van de mods wel eens? het gaat nu al weer tig pagina's over maintenance.

• Ashrah
Hmm ja en nee, gaat in essentie meer over de huidige incompetentie van Biowares community en technical staff om duidelijke informatie te geven en hun afspraken na te komen.

• corset
Ashrah schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:41:
Hmm ja en nee, gaat in essentie meer over de huidige incompetentie van Biowares community en technical staff om duidelijke informatie te geven en hun afspraken na te komen.
Of gewoon de fanbase die gewoon incompetent is en alles direct eist en dat alles perfect gaat. Als misschien 40% van de playerbase misschien zelf ooit een dag in IT zou werken zouden ze zich beseffen dat er dingen kunnen gebeuren die uitrollen vertragen.
Jammergenoeg snapt die 40% van de playerbase het basisconcept van werken niet.

Verwijderd

Ik denk na het eten kunnen we weer, lees ik net dat de servers nog offline moeten gaan !! serieus ...
Dus gister al kwijt en nu dan maar vandaag de hele avond omdat Bioware te incompetent is een patch te testen.

Wat een faal begint dat te worden.
lanerios schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:45:
Of gewoon de fanbase die gewoon incompetent is en alles direct eist en dat alles perfect gaat. Als misschien 40% van de playerbase misschien zelf ooit een dag in IT zou werken zouden ze zich beseffen dat er dingen kunnen gebeuren die uitrollen vertragen.
Ga toch buitenspelen met onzin argument van 'dagje in de IT'. Zelfs als je in de IT zit heb je 99% kans nooit te maken met continent-tijdverschillen.

De basis is simpel, Bio heeft gezegt rekening te houden met US en EU tijden, dat doen ze niet. Punt.

• Verderf
  • Laatst online: 30-01 11:36
Lekker boeiend allemaal, avondje meer of minder gaan we echt niet dood aan :/

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• corset
SinergyX schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:47:
[...]

Ga toch buitenspelen met onzin argument van 'dagje in de IT'. Zelfs als je in de IT zit heb je 99% kans nooit te maken met continent-tijdverschillen.

De basis is simpel, Bio heeft gezegt rekening te houden met US en EU tijden, dat doen ze niet. Punt.
Wat? Heb ik het daar over? Nee, dus als je persoonlijk wil gaan aanvallen zoek dan even een hobby. Ik heb het hier puur en simpel over de korte vertraging die de patch van vandaag heeft opgelopen.
Verderf schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:48:
Lekker boeiend allemaal, avondje meer of minder gaan we echt niet dood aan :/
En Verderf snapt het tenminste. Het is maar een spel mensen. En ga nou niet beginnen "Maar ik betaal ervoor" Lees de EULA, staat dit allemaal leuk in dat het mag.

[ Voor 23% gewijzigd door corset op 19-01-2012 16:50 ]

• Awaken1

Awaken1

Ashrah schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:41:
Incompetentie? Duidelijke informatie? Afspraken?

Volgens mij zijn ze best competent in het leveren van hun service aangezien er momenteel nog niet al te veel problemen zijn met patchen. Ik bedoel ze verplaatsen het wel maar de tijden worden niet langer. Ik ken meerdere MMO's waarbij de servers langer down en met problemen zijn na patches.

En volgens mij verschaffen ze toch duidelijk informatie aan je. Ze geven duidelijk aan dat het later wordt en nog wel voordat de maintenance begint. Nogmaals hier kan ik meerdere voorbeelden van geven waar dit niet zo was.

En volgens mij is dit geen afspraak want beide partijen hebben geen inspraak op het resultaat. De consument kan niet zeggen, dit wil ik niet, plan het later maar in.
Dit is een mededeling en die mogen ze ten allen tijden veranderen.
Dat dit niet goed voor jou persoonlijk uitkomt is terzijde.

Ik baal natuurlijk ook dat ik niet kan spelen maar zoals het er nu uitziet is alles half 9 weer online en daarvoor kan ik mooi eens mijn woonkamer poetsen.

• Ashrah
lanerios schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:45:
[...]
Sorry hoor maar ik werk 'pas' 14 jaar in de IT en ik word eruit geschopt als ik in prime-time de Mail or Fileservers offline haal.

Uitrol vertraagt? in zo'n geval word er tegen mij ook gezegt, "hey joh werk maar over vanavond"

[ Voor 57% gewijzigd door Ashrah op 19-01-2012 16:53 ]

• corset
En weer gaat het over de Maintenance. ook.. ik quote het even mensen
Waarschuwing:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.
snappen jullie het nu? Goed zo.

Weet iemand wat een leuke healing class is om te levellen? Totaal iets anders dan scoundrel wil ik.

Sage of Trooper :p

• Sneezzer
Wat een negatieve mensen toch weer....
Ik ben al blij dat ze snel willen/kunnen patchen nadat er dingen fout zijn gegaan.

Zoals gezegt, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, zeker bij zo'n groot eindproduct.
Elk willekeurig software product dat zo'n groot product met veel users uitbrengt heeft de eerste weken moeite om de klanten op de hoogte te houden én het plannen/timen van nood-patches.

*loopt maar weer een poosje om het t.net swtor topic heen...

• Ashrah
Reageer aub normaal Ashrah, nergens voor nodig.

[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2012 14:53 ]

• Verderf
  • Laatst online: 30-01 11:36
Mensen lopen blijkbaar liever nog een avond lang door met lag problemen, skill problemen en spawn rapes op ilum.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Awaken1

Awaken1

lanerios schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:52:
En weer gaat het over de Maintenance. ook.. ik quote het even mensen

[...]
snappen jullie het nu? Goed zo.

Weet iemand wat een leuke healing class is om te levellen? Totaal iets anders dan scoundrel wil ik.

Sage of Trooper :p
Ik ben zelf sorcerer en als healer kan ik nog best DPS'en dus ik denk dat de sage hier ook nog redelijk competent in is. Vind het ook leuk om te levelen maar het voelt wel alsof ik beter DPS had kunnen gaan in plaats van Healing om te levelen.

maar instances is zowiezo leuk om te healen als sorcerer.

knip

[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2012 14:54 ]

• Ashrah
Verderf schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:54:
Mensen lopen blijkbaar liever nog een avond lang door met lag problemen, skill problemen en spawn rapes op ilum.
Lag problemen? skill problemen? spawn rapes ... tja je gaat zelf pvp'en en de rest had ik geen last van.

[ Voor 5% gewijzigd door Ashrah op 19-01-2012 16:56 ]

• MrVegeta
Sneezzer schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:53:
Wat een negatieve mensen toch weer....
Ik ben al blij dat ze snel willen/kunnen patchen nadat er dingen fout zijn gegaan.

Zoals gezegt, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, zeker bij zo'n groot eindproduct.
Elk willekeurig software product dat zo'n groot product met veel users uitbrengt heeft de eerste weken moeite om de klanten op de hoogte te houden én het plannen/timen van nood-patches.

*loopt maar weer een poosje om het t.net swtor topic heen...
Gister was het leuker hier :p Gisteravond hadden we trouwens The Infernal One down, maar die bugde dus kregen we geen quest update (sommige wel trouwens) geen loot, ticket gemaakt en natuurlijk een auto respons gekregen. Geen items of quest update. Nope.

[ Voor 15% gewijzigd door MrVegeta op 19-01-2012 16:56 ]

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ja, kan er iemand weer eens iemand anders zijn guild beledigen? Gaf veel betere entertainment...

• corset
WTB Report post optie :)

Wordt sommig tuig hier echt zat zie Ashrah.

Maar on topic, ik ga zezker wel een sage proberen. bedankt :)

• Geddie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-01 16:33
Weten jullie of het mogelijk is om bij items te kunnen zien hoeveel beter/slechter deze zijn als je ze equipped bij een van je companions? Want bij items in je inventory geeft ie standaard een vergelijking aan voor je eigen character maar niet voor je companions, erger me er nogal aan dat je dat steeds handmatig moet checken.

• Xyrr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:39
Mooi moment om even de nieuwe AMD 11.12 CAP3 application profile voor SWTOR te installeren.
lanerios schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:01:
WTB Report post optie :)

Wordt sommig tuig hier echt zat zie Ashrah.

Maar on topic, ik ga zezker wel een sage proberen. bedankt :)
Je hoeft het allemaal niet te lezen, je kan er gewoon overheen lezen. Als wij 'die vinden benadeeld te zijn' daar over willen praten, is het enkel een modje die daar nog enige invloed op heeft of dat al dan niet mag in dit topic.
Geddie schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:10:
Weten jullie of het mogelijk is om bij items te kunnen zien hoeveel beter/slechter deze zijn als je ze equipped bij een van je companions? Want bij items in je inventory geeft ie standaard een vergelijking aan voor je eigen character maar niet voor je companions, erger me er nogal aan dat je dat steeds handmatig moet checken.
Bij options kan je 'extended tooltip' (of dergelijke) inschakelen, hiermee zie je dus bij je vergelijking ook je companion.

• Chester
  • Niet online
Geddie schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:10:
Kun je bij de opties aanzetten. Weet zo uit m'n hoofd niet waar het precies te vinden is.

• Krukar
  • Laatst online: 22-12-2025
Hmm 4 uur downtime tijdens EU primetime, leuk -.-

Ook handig dat de ingame melding zegt "check the forums for details" terwijl de forums ook down zijn |:(

Nja ondertussen maar is wat andere dingen doen....

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

SinergyX schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:12:
[...]

Je hoeft het allemaal niet te lezen, je kan er gewoon overheen lezen. Als wij 'die vinden benadeeld te zijn' daar over willen praten, is het enkel een modje die daar nog enige invloed op heeft of dat al dan niet mag in dit topic.
Elkaar beledigen met middelvingersmileys lijkt me sowieso ongewenst.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:01
Heeft er iemand al patchnotes voor deze patch gevonden?

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
MrVegeta schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:47:
[...]

En dus met 99% van de Europeanen er maar last van hebben. Hm, het systeem is gewoon flawed maar ze kunnen er nu niets meer aan doen dus accepteren.
Natuurlijk kunnen ze dat wel, als ze gewoon op local time 4:00AM tot 8:00AM werken is er geen probleem voor 99% van de mensen.
Denk je nu echt dat de mensen die om 4:00 spelen dan naar een andere zone gaan voor die 1e dag in de week. En hoeveel zijn er dat? Het huidige systeem is gewoon goedkoop maar niet klantvriendelijk.

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:12:
[...]

Bij options kan je 'extended tooltip' (of dergelijke) inschakelen, hiermee zie je dus bij je vergelijking ook je companion.
Maar dan alleen bij de companion die je op dat moment bij je hebt (en die moet je gesummoned hebben).

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

word vanavond weinig swtor spelen denk ik, downtime tot 9:30PM in plaats van de vanmiddag aangekondigde 7:00PM.

annyway, van de week samen met een maat een smuggler begonnen en die speelt toch ook best wel leuk, moest wel een beetje wennen aan het steeds in cover gaan

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Verwijderd

Ja lekker he :P.. heb ik net de game binnen kan ik nog geen eens spelen :( maar ja, ga in ieder geval sith! Heb er zin in. Van de week op een account van een maat gespeeld. Echt verslavend!

• Krukar
  • Laatst online: 22-12-2025
IlIlIlIlIl schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:47:
word vanavond weinig swtor spelen denk ik, downtime tot 9:30PM in plaats van de vanmiddag aangekondigde 7:00PM.

annyway, van de week samen met een maat een smuggler begonnen en die speelt toch ook best wel leuk, moest wel een beetje wennen aan het steeds in cover gaan
Juist het steeds on cover gaan deed mij switchen van class. In het begin is dat leuk, dat coveren, maar na 5 levels is het irritant en na 10 levels ben je er spuugzat van. Toen maar gewsitched naar sith sorc wat ik zelf veel leuker vindt. Tegleijk level ik ook een jedi guardian om de andere kant van de storyline te zien :)

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11-2025
Paterpor schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:28:
Heeft er iemand al patchnotes voor deze patch gevonden?
Die komen beschikbaar wanneer het onderhoud voorbij is.

https://twitter.com/#!/Rockjaw/status/160034301440819200

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Verwijderd

Cover? Hoezo cover? Ik ben nu level 23 Operative en ik heb de coverknop van mijn bar gegooid. Ik gebruik alleen af en toe Kneel tijdens Heroics als het niet veilig is om dicht op de mob te zitten.

Na de altoholic uitgehangen te hebben ben ik nu eindelijk dan toch maar bezig gegaan om verder te komen in het spel. Balmorra is echt goed bevalle en ik ben ook zeer benieuwd naar de volgende planeet. Heeft trouwens elke planeet allemaal extra bonus quests?
IlIlIlIlIl schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:47:

Went snel, ik heb nu zelfs dat ik probeer in cover te gaan als ik alts speel, en dan vraag ik me af waarom het niet werkt.
Een tip: Ik heb Cover gewoon op de default keybinding van middle mouse-button laten staan, maar als je Shift+Cover doet, neem je cover waar je op dat moment staat. Als je alleen Cover doet rol je naar een cover-plaats die dichtbij is, ook al wou je daar niet heen.
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:04:
Cover? Hoezo cover? Ik ben nu level 23 Operative en ik heb de coverknop van mijn bar gegooid. Ik gebruik alleen af en toe Kneel tijdens Heroics als het niet veilig is om dicht op de mob te zitten.
Cover is eigenlijk alleen nodig voor de Sniper advanced class. Operative heeft het inderdaad niet zoveel nodig.

[ Voor 21% gewijzigd door Metalkai op 19-01-2012 18:05 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.