• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Jongens, het is al eens eerder geopperd, maar is een apart guild topic niets voor jullie, kunnen jullie daar lekker verder op elkaar afgeven..

Ik snap het probleem in guilds en de onderlinge problemen, maar dit forum lijkt mij niet de juiste plek.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 13:31
Er is wel een timer wanneer er te weinig spelers in een Warzone zijn. Warzone, geen Battle Ground, speel jij eigenlijk wel dezelfde game?

En hou nou maar op op de man te spelen naamloze speler die ik niet ken en laten we terug gaan naar de game :).

Ik hoop dat ik vanavond met Just a Game mee kan voor de SoA kill. We hadden hem laatst op 4k hp maar één van die rotsen was gebugged, lande boven op hem maar zijn schild ging niet weg. En gister waren ze tot 10k gekomen zonder mij(n smugg buff). Dus hopelijk vanavond de kill en morgen naar die andere Operation!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Ik ben trouwens weer online ;)

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:13:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens dat je in een actieve warzone niet afk moet gaan (of leaven) maar als een Warzone 4 man heeft en nog 60 seconden op de klok terwijl je 100-400 achter staat, tja. Dan ga ik wel even een broodje smeren.

[...]

Tja, ik heb dan weer geen idee wie je bent dus ik heb sowieso geen mening over jou. :+
Ronduit schandalig dat je je dan niet tegenover de rest van de guild verontschuldigt. Ver zal je later in het leven niet komen met deze houding.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:18:
[...]

Ronduit schandalig dat je je dan niet tegenover de rest van de guild verontschuldigt. Ver zal je later in het leven niet komen met deze houding.
Huilie huil. Met zo'n zeikerds zou ik ook niet in de guild willen zitten. Wat maakt het nou weer uit dat hij afk gaat als het toch 100 vs 400 is, get real.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:21:
[...]

Huilie huil. Met zo'n zeikerds zou ik ook niet in de guild willen zitten. Wat maakt het nou weer uit dat hij afk gaat als het toch 100 vs 400 is, get real.
Weer eentje voor de blacklist. Had toch beter verwacht van de gemiddelde Tweaker.

• MrVegeta
Awaken1 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:14:
In ieder geval...

Ik heb besloten om dan toch te gaan rerollen naar Empire of Tweakers.
Waarschijnlijk als sith sorcerer zoals ik nu ben.

Ik vind de website heel leuk gedaan en dat geeft mij gelijk zin om hier wat mee te gaan doen.

Laten we even ophouden over de discussie aub.
Nooo! Niet meer Sorcs! Laatst in een Warzone tegenover 6 sorcs, dat is eigenlijk auto lose :p
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:18:
[...]Ronduit schandalig dat je je dan niet tegenover de rest van de guild verontschuldigt. Ver zal je later in het leven niet komen met deze houding.
Okay. Er is een verschil hé, tussen een game en het echte leven, ook qua gedrag. Ik ben vaak juist online om lekker te ouwehoeren met lui en niet serieus te zijn want dat ben ik irl al vaak genoeg. Overigens waarom moet ik me verontschuldigen? Jullie hebben mijn main gekicked. Maar hou nou maar op zo door te gaan want dat brengt het niveau van dit topic omlaag en staat slecht voor de guild naam

Ik ben benieuwd hoe die Warzone "fix" gaat uitpakken voor de matchmaking, ik moet nu al soms vrij lang wachten met een groepje om te pvp'en. Dat word natuurlijk alleen maar langer als je het niet kan opvullen met lagere levels.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Wat een liefde vandaag op dit topic :S
Ga lekker in DM verder of op een eigen forum met die onzin van de GoT guilds, elitair gelul over guilds (dit was ook zo in voorgaande MMO's met een GoT-gebaseerde clan) en wat mensen wel en niet mogen. Ook duidelijk 1 van de redenen waarom ik nooit in soortgelijke GoT-guild heb gezeten, de helft die in zo'n Tweakers guild zit weet amper wat dit forum is of loopt hier enkel rond in 1 topic.
MrVegeta schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:23:
Ik ben benieuwd hoe die Warzone "fix" gaat uitpakken voor de matchmaking, ik moet nu al soms vrij lang wachten met een groepje om te pvp'en. Dat word natuurlijk alleen maar langer als je het niet kan opvullen met lagere levels.
Als ik soms een /who do in The Pit, is het overgrote deel toch lvl50, je zou verwachten dat daar toch genoeg mensen in te vinden zijn voor wat potjes. Zal op servers met slechte verhoudingen van Emp en Rep wel wat moeilijker zijn, of krijgen alle Warzones nu de mogelijkheid om tegen eigen faction te spelen? (hutball wel, maar voidstar dacht ik niet).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Vind het allemaal wel een beetje overdreven.
AFK gaan i neen battleground is niet netjes, maar als de pot al verloren is met nog een minuut te gaan dan kan ik me best voorstellen dat je zoiets heb van "doei"

Je kan wel overall een punt van maken.
geloof nou niet dat er dan gelijk een 10tal mensen staat et wijzen van "kijk dat is een RoT speler"

• MrVegeta
Mjah ik zit vaak genoeg met en tegen 4 á 5 level 10-40 spelers. Ik vind het overigens wel een leuke update maar ben er ook wat bang voor. Vond het altijd wel fijn om met 4 shots een level 13 overhoop te knallen :p

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-01 15:54
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:27:
AFK gaan i neen battleground is niet netjes, maar als de pot al verloren is met nog een minuut te gaan dan kan ik me best voorstellen dat je zoiets heb van "doei"

geloof nou niet dat er dan gelijk een 10tal mensen staat et wijzen van "kijk dat is een RoT speler"
Mee eens hoor erg overdreven maar goed kunnen jullie dit ergens anders voortzetten begint een beetje vervelend te worden.

Jurary, vind wel dat je erg van de hak op de tak gaat hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:27:

Sorry maar dit is dus het levende bewijs dat sommige mensen niet weten dat de actie van 1 speler funest kan zijn voor je guild en deze helemaal kapot maar dan ook echt kapot kan maken.

• MrVegeta
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:30:
[...]

Sorry maar dit is dus het levende bewijs dat sommige mensen niet weten dat de actie van 1 speler funest kan zijn voor je guild en deze helemaal kapot maar dan ook echt kapot kan maken.
Wauw. Als een guild zo instabiel is dat door één member de hele guild uit elkaar kan vallen is er wel wat meer mis... en zie je nou niet in dat jij nu al meer schade aanricht tegenover andere guilds en leden met dit gedrag dan ik door in de game wat te doen? Als je door wilt gaan dan mag dat best in een dm maar alsjeblieft hou er over op in dit topic

Ik stel voor om er gewoon niet meer op in te gaan :)

Zijn hier trouwens guilds die een soort pact hebben gesloten met andere guilds om operations op te zetten? Leek mij wel interessant tussen een paar guilds maar ik weet niet of dat ook zo makkelijk gaat als het klinkt.

• Mr.Wolf1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-01 07:40
[...]

You're kidding right?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:En ook hier gaan we vanaf nu gezellig doen, ontopic en constructief posten. Basta nu met dat op de man spelen en dat kinderachtige gedoe

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 18-01-2012 15:35 ]

Verwijderd

Zijn er hier smugglers die de story quest op hoth hebben gedaan?

spoiler: zit een beetje vast
Ik ben bezig met het gedeelte brotherhood en moet 3 security consoles kapot maken, maar de quest stuurt mij naar een empire basis? Ziet lvl 50 elite turrent en lvl 47 mannetjes terwijl mijn class quest op lvl 41 groen is?

http://i16.photobucket.co...01-18_15_36_56_596985.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 15:38 ]

Verwijderd

[...]

Maar met zoveel actieve leden is er altijd wel ééntje die ergens negatief opvalt.
Of het nu in een flashpoint is of in een battleground.

Als guild hebben jullie meer verloren dan principes gewonnen.

Morgen loot er één een chest ergens terwijl een andere speler met de mob ervoor agro had.
Of iemand die iets in general chat zegt waar je je vraagtekens bij kan zetten.

Dit is gewoon kort gezegd mierenneuken.
Heb je een beetje goede sfeer in de guild dan valt er niemand over.
Of je blaast het geweldig op en je verliest een goede speler.

Als altijd iedereen achter zijn principes gaat staan hou je geen guild meer over.
PWM schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:35:
[modbreak]En ook hier gaan we vanaf nu gezellig doen, ontopic en constructief posten. Basta nu met dat op de man spelen en dat kinderachtige gedoe[/]
Sorry, was al aan het schrijven toen dat werd gepost.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 15:37 ]

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 16:01

Japser

Jeej!

Kan iemand die Jurary zn mond niet snoeren? Heel irritant om iemand anders op deze verdomd arrogante manier continue te zien kleineren. Als dit soort mensen de leiding of de gemiddelde attitude binnen RoT moeten representeren ben ik verdomde blij dat ik niet in die guild zit :)

Heb verder 0,0 met de tweakers guild maar dit soort irritant gedrag werkt op mn zenuwen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Japser op 18-01-2012 15:37 . Reden: dit was een edit voor de modbreak, die had ik nog niet gezien. Maar toch... ]

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hee kijk nou, er kan weer ingelogd worden :) *companions aan het werk zet*

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-01 11:00
Ik zit wel in de RoT guild en heb het verhaal van Vegeta niet echt mee gemaakt.
Het enige wat ik kan zien is dat pvp het slechtste in mensen losmaakt (PvE ftw ;)). Het is jammer dat het zo is gelopen en ik persoonlijk mis het gebabbel van hem in guild maar meer woorden hoeven hier volgens mij niet vuil aan gemaakt worden.

Het enige jammere is dat we nu direct worden uitgemaakt voor elitists. Als ik iets niet ben dan is het dat maar ach.

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
[...]

Kleuter

Verwijderd

Japser schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:36:
Kan iemand die Jurary zn mond niet snoeren? Heel irritant om iemand anders op deze verdomd arrogante manier continue te zien kleineren. Als dit soort mensen de leiding of de gemiddelde attitude binnen RoT moeten representeren ben ik verdomde blij dat ik niet in die guild zit :)

Heb verder 0,0 met de tweakers guild maar dit soort irritant gedrag werkt op mn zenuwen :)
Ik ben al stil hoor, dat was een uitschietertje dat geef ik toe.

Overigens zit ik zelf niet in de Tweakers guild dus doe ik daar geen uitspraken over.

Nu weer swtor.

• MrVegeta
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:35:
Zijn er hier smugglers die de story quest op hoth hebben gedaan?

spoiler: zit een beetje vast
Ik ben bezig met het gedeelte brotherhood en moet 3 security consoles kapot maken, maar de quest stuurt mij naar een empire basis? Ziet lvl 50 elite turrent en lvl 47 mannetjes terwijl mijn class quest op lvl 41 groen is?

http://i16.photobucket.co...01-18_15_36_56_596985.jpg
Je moet omlopen. Hoth is nogal vervelend maar je kan er opzich helemaal om heen lopen :)
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:41:
Overigens zit ik zelf niet in de Tweakers guild dus doe ik daar geen uitspraken over.
_/-\o_ Best. Troll. Ever. ./highfive :D

[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 18-01-2012 15:42 ]

• Yvilthi
Ik heb Bioware even gebeld om te vragen of ze de servers weer offline willen halen...,
Ik vermaak me prima op het werk met deze soap op het 3rd beeldscherm :P

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:41:
[...]

Je moet omlopen. Hoth is nogal vervelend maar je kan er opzich helemaal om heen lopen :)
Top, bedankt! Dacht al dat kan niet goed zijn. Ben vaak overmoedig, maar dit was een beetje teveel van het goede :p

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Japser schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:36:

Eensch.

Ik ben benieuwd hoe vanavond de Warfronts zullen zijn op mijn altje (lvl 11 jedi consular (shadow)).
Had niet zoveel zin in een paar lvl 50's die mij even gingen bashen met lvl 50 gear :P op mijn JKS van lvl 48 is dat niet zo een punt, maar als je weinig ability's heb dan heb je liever iemand met dezelfde stats als jezelf.

Tevens ben ik benieuwd hoe AA eruit gaat zien, ik zag nogal wat karteltjes hier en daar namelijk. Vooral bij de grafische weergave van haar in de game. vanavond meteen ff op 16x zetten!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-01 11:36
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:06:
[...]

Xtype wel, staan we voor de laatste boss in BT zegt ie doodleuk.

Ben ff poepe .....

_/-\o_
Xtype heeft inderdaad echt zijn momenten >:)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-01 23:31
[...]

Nu weer swtor.
ROFL en LOL enzo....

Lees ik de posts, krijg ik het idee dat ik blij ben dat ik niet bij de GOT-guild zit, blijkt de schrijver er zelf ook niet bij te zitten...

Mooi stukje ook waarin je zegt dat de aktie van 1 persoon een guild stuk kan maken, hier een toevoeging, dit kan zelfs een persoon zijn die niet in de guild zit. 8)7

(ps, afk gaan is niet netjes inderdaad maar sorrie moet toch genoeg zijn als het niet structureel is)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Verwijderd

[...]

Nu weer swtor.
/offtopic Gast, waar lul je dan over.. huilie met so called principes

/ontopic Doen ze altijd zo lang over die maintenance? Ik vind 8 uur best lang, helemaal aangezien het overdag was (speel pas sinds gister dus vandaar :))

• MrVegeta
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:43:
[...]

Top, bedankt! Dacht al dat kan niet goed zijn. Ben vaak overmoedig, maar dit was een beetje teveel van het goede :p
Je kan vaak op exits drukken op je map om te zien naar welk volgend gebied je dan heen gaat zo kan je vaak een route in plannen. Wij waren gelukkig met zijn 4en toen we over Hoth heen scheurden :p

Mijn grootste WTF was trouwens op Nar Shadaa, moesten we een 4 heroic quest doen, dus wij lopen naar die ingang staat er een level 50 champion mob om het hoekje (in een level 25 gebied oid) en schiet ons meteen dood :P
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:45:
/ontopic Doen ze altijd zo lang over die maintenance? Ik vind 8 uur best lang, helemaal aangezien het overdag was (speel pas sinds gister dus vandaar :))
Nee gelukkig niet. Vandaag is patch 1.1 met nieuwe content en _veel_ fixes. De voorgaande kerel was het vrij snel opgelost :) Helaas is dat natuurlijk geen garantie voor de toekomst. Wanneer een game zoveel servers/spelers heeft is de kans vrij groot dat er een keer wat mis gaat en een rij servers er nog een aantal uur uit ligt. Maar ze hadden gepland tot 17:00 dacht ik dus, dikke prima.

[ Voor 34% gewijzigd door MrVegeta op 18-01-2012 15:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:45:
[...]

/offtopic Gast, waar lul je dan over.. huilie met so called principes

Meestal wel, vorige week was het in 3 uur klaar tho. En je mag wel stoppen met de persoonlijke opmerkingen jegens mij, mod heeft al gepost hier.

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-11-2025

Hierkomik

Zo dan...

Nieuw topic! Economie :).

Ben erg benieuwd wat de prijzen op jullie servers zijn.
Missions van UWT, Slicing en Treasure hunting gaan op Hidden Beks voor rond de 23-25k credits weg.
Epic spaceship mods zijn gedropt naar de 30-35k.
Ik maak dus nog steeds redelijke winst (en per dag meestal ook wel 1 of 2x een 340 missie te koop voor 5k credits ofzo (het standaard bedrag) die snaai ik altijd snel weg :)).

Ik ben ook op de gok 340 Investigation missies gaan kopen, die zijn zo spotgoedkoop, dat als Bioware Armstech nuttig gaat maken, daar best op te verdienen valt denk ik (ik koop nu alle 340 missies als ze minder dan 2,5k kosten, heb er al 50 ofzo. Da's maar een kleine investering, zit op 3,5 miljoen creds op dit moment).

kan je trouwens ook epic mods (niet armoring dus, maar echt mods) kopen op Ilum? Ik zag alleen armoring en hilts/barrels op de vendors...

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

• MrVegeta
Armstech is echt schandalig slecht ja. Wil het graag droppen voor Bio maar ben te lui om dat te levelen :p

• Dakreal
Hierkomik schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:48:
Nieuw topic! Economie :).

Ben erg benieuwd wat de prijzen op jullie servers zijn.
Missions van UWT, Slicing en Treasure hunting gaan op Hidden Beks voor rond de 23-25k credits weg.
Epic spaceship mods zijn gedropt naar de 30-35k.
Ik maak dus nog steeds redelijke winst (en per dag meestal ook wel 1 of 2x een 340 missie te koop voor 5k credits ofzo (het standaard bedrag) die snaai ik altijd snel weg :)).

Ik ben ook op de gok 340 Investigation missies gaan kopen, die zijn zo spotgoedkoop, dat als Bioware Armstech nuttig gaat maken, daar best op te verdienen valt denk ik (ik koop nu alle 340 missies als ze minder dan 2,5k kosten, heb er al 50 ofzo. Da's maar een kleine investering, zit op 3,5 miljoen creds op dit moment).

kan je trouwens ook epic mods (niet armoring dus, maar echt mods) kopen op Ilum? Ik zag alleen armoring en hilts/barrels op de vendors...
Volgens mij; ben ik 1 van de weinige die Cybertech op 400 heeft en spaceship mods verkoopt op onze server, ze staan iig niet vaak op gtn. Vooralsnog heb ik nog niet echt heel veel verkocht op gtn, hou me er niet erg mee bezig. Je krijgt al genoeg credits van andere activiteiten. Heb iig nog nooit te weinig gehad en kon altijd kopen wat ik wou.
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:48:

Meestal wel, vorige week was het in 3 uur klaar tho. En je mag wel stoppen met de persoonlijke opmerkingen jegens mij, mod heeft al gepost hier.
Ik hoop dat je begrijpt dat de mod jou niet kwam beschermen maar de personen die jij op persoonlijk niveau aansprak.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

MrVegeta schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:51:
Armstech is echt schandalig slecht ja. Wil het graag droppen voor Bio maar ben te lui om dat te levelen :p
Ik ben volledig overgestapt op Bio en Cybertech (armor mods), enige 2 die echt nut hebben. Nu 90% van al mijn character met oranje gear lopen, heb ik niets meer nodig qua wapens/armor en de reusable Bio-crafts maken het levelen net iets makkelijker.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-01 02:16

Cinerama

There are my lovely boys!!!

[...]

Nu weer swtor.
Je snapt nu wel dat jij met je gedrag meer schade hebt aangericht aan RoT dan mrVegeta ooit had kunnen doen.
Ik heb zelf nog nooit te maken gehad met RoT, maar ik vorm onbewust nu toch een beeld.

En had precies hetzelfde gedaan in die warzone. Of je nou met zijn 4-en verliest binnen een minuut of met zijn 3-en dat maakt ook niet uit.

-ONTOPIC-

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het zit met de weeklies? Waar heb je die allemaal voor (PVP, Flashpoints?) en waar krijg je ze? De dailies weet ik in de Imperial Fleet wel te vinden.

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:48:
[...]

Excuses, modbreak niet gelezen. Ik vond je alleen een beetje ver gaan in dit topic.
thnx for the info anyway :)

• Yvilthi
weekly's krijg je uit de zelfde terminals als de daily quests

• Dakreal
Cinerama schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:02:
[...]

Je snapt nu wel dat jij met je gedrag meer schade hebt aangericht aan RoT dan mrVegeta ooit had kunnen doen.
Ik heb zelf nog nooit te maken gehad met RoT, maar ik vorm onbewust nu toch een beeld.

En had precies hetzelfde gedaan in die warzone. Of je nou met zijn 4-en verliest binnen een minuut of met zijn 3-en dat maakt ook niet uit.

-ONTOPIC-

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het zit met de weeklies? Waar heb je die allemaal voor (PVP, Flashpoints?) en waar krijg je ze? De dailies weet ik in de Imperial Fleet wel te vinden.
Volgens mij (ingame bevindingen) lijkt het erop dat de daily's een 24 uur reset timer hebben. Zowel voor Warfronts als voor Flashpoints. Hoe het zit met Ops en of daar quests voor zijn dat weet ik niet.

• MrVegeta
Afbeeldingslocatie: http://files.sharenator.com/Challenge_accepted_Red_pancake-s400x300-128675-580.jpg

Sorry, moest even! :p

Ik vind het opzich wel fijn wat downtime. Krijg ik tenministe wat dingen klaar :p. Ik vond die server queue ook nooit lastig, in alle rust wat eten enzo :D.
Je hebt vrij veel weeklies. Er zijn 2 pvp weeklies, namelijk 9 warzones winnen en 15 x op Ilum wat doen. Je hebt een Weeklie flashpoint ding waarmee je 3 (dacht ik) Flashpoints op Hard Mode moet verslaan en dan heb je nog 2 weeklie quests voor de Operations om te clearen. Een voor normal mode en één voor hard mode.

[ Voor 37% gewijzigd door MrVegeta op 18-01-2012 16:08 ]

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:46:
[...]
Mijn grootste WTF was trouwens op Nar Shadaa, moesten we een 4 heroic quest doen, dus wij lopen naar die ingang staat er een level 50 champion mob om het hoekje (in een level 25 gebied oid) en schiet ons meteen dood :P
Zo liep ik op Coruscant door dat gang gebied heen en omdat mijn smuggler er redelijk simpel doorheen ging leek het me een goed idee om die wat groot uitgevallen droid in de hoek, welke helemaal niet dood hoefde en niet in de weg stond, ook wel even om te leggen, altijd leuk om weer wat te scavengen..

Tsja, worldboss, had nog net tijd genoeg om dat te lezen voordat ik mocht kiezen waar te rezzen... :|

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 07:31

Poekie McPurrr

Mreoww~

Zoiets had ik op Tatooine.. hmm.. een schedeltje.. even op klikken... *au* :P

Le Meow

Dakreal schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:06:
[...]

Volgens mij (ingame bevindingen) lijkt het erop dat de daily's een 24 uur reset timer hebben. Zowel voor Warfronts als voor Flashpoints. Hoe het zit met Ops en of daar quests voor zijn dat weet ik niet.
Nope, daily's resetten elke dag om 1 uur smiddags
Weekly's resetten elke week op dinsdag 1 uur smiddags.

Operation lockouts tellen wel vanaf het moment dat je een boss killed en niet een vaste tijd.

TheS4ndm4n#1919

• Dakreal
RocketKoen schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:18:
[...]

Operation lockouts tellen wel vanaf het moment dat je een boss killed en niet een vaste tijd.
Ah, duidelijk. Als ik hem bijvoorbeeld op vrijdag om ~18.00 had gedaan. En ik probeerde de volgende dag om 12.00 het weer, dan was die nog niet beschikbaar. Dit geld dan ook zeker voor je spacebattles? (zijn natuurlijk ook daily's)

• MrVegeta
RocketKoen schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:18:
[...]

Operations resetting toch ook gewoon dinsdag 13:00?

MrVegeta schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:21:
[...]

Operations resetting toch ook gewoon dinsdag 13:00?
Nee
de weekly quest voor de operation wel.
De boss-kill-lockout is een timer die 7 dagen aftelt vanaf de minuut dat je de boss neer hebt. Is een tabblad voor op je codex (L)
Dakreal schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:21:
[...]

Ah, duidelijk. Als ik hem bijvoorbeeld op vrijdag om ~18.00 had gedaan. En ik probeerde de volgende dag om 12.00 het weer, dan was die nog niet beschikbaar. Dit geld dan ook zeker voor je spacebattles? (zijn natuurlijk ook daily's)
Spacebattles kun je zo vaak achter elkaar doen als je wilt.
Alleen de daily quests die je er voor krijgt in je spaceship resetten dus om 13:00

TheS4ndm4n#1919

• MrVegeta
RocketKoen schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:25:
[...]

Nee
de weekly quest voor de operation wel.
De boss-kill-lockout is een timer die 7 dagen aftelt vanaf de minuut dat je de boss neer hebt. Is een tabblad voor op je codex (L)
Hm, ik meen toch dat we op zondag oid aan Eternity Vault waren begonnen dat die gister weer was gereset.

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-10-2025
MrVegeta schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:30:
[...]

Hm, ik meen toch dat we op zondag oid aan Eternity Vault waren begonnen dat die gister weer was gereset.
En wat voor dag was het giser? Volgens mij toch echt dinsdag :P
MrVegeta schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:30:
[...]

de instance kan wel resetten. dat ligt er aan wie je partyleader is.
Zover ik weet spawnen de bosses die de partyleader(owner) niet op lockout heeft.
Ik weet alleen niet wat er precies gebeurt als de partyleader geen lockout heeft maar members van de ops groep wel.

maar kijk maar op je raid lockout scherm

[ Voor 4% gewijzigd door RocketKoen op 18-01-2012 16:41 ]

TheS4ndm4n#1919

• MrVegeta
qwaurck schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:40:
[...]

En wat voor dag was het giser? Volgens mij toch echt dinsdag :P
Yah, i know. Operations resetten dan toch ook? :/

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-01 20:48
Weet iemand trouwens, als je de gevonden blauwe recepten (geen oranje items) ook nog verder kunt reversen?
En zoja, heeft iemand al geluk gehad met de lvl 50 recepten bij bijv. armormech?

[ Voor 5% gewijzigd door bangkirai op 18-01-2012 17:42 ]

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 16:01

Japser

Jeej!

[...]

Nu weer swtor.
Kan een modje mij helpen? Of waar report ik dit?

Zie bericht @ mijn profiel op t.net
Door Jurary, woensdag 18 januari 2012 15:43

http://gathering.tweakers...message/37523772#37523772

Blijf bij dit jongetje uit de buurt, echt niet normaal meer hoe hard hij je probeert af te kraken als je het niet met hem eens bent.

[ Voor 3% gewijzigd door Japser op 18-01-2012 17:50 ]

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

@hierboven, dat is wel een heel sneue actie van hem om dat op je profiel te kalken :/

Le Meow

• MrVegeta
bangkirai schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:41:
Weet iemand trouwens, als je de gevonden blauwe recepten (geen oranje items) ook nog verder kunt reversen?
En zoja, heeft iemand al geluk gehad met de lvl 50 recepten bij bijv. armormech?
Heb al een paar Armormech 400 purple dingen zien droppen :)

• Dakreal
Japser schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:49:
[...]

Kan een modje mij helpen? Of waar report ik dit?

Zie bericht @ mijn profiel op t.net

[...]
Wat mij betreft een userban + IP ban, dit is gewoon lastig vallen :)

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-01 13:59
Dakreal schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:02:
Wat mij betreft een userban + IP ban, dit is gewoon lastig vallen :)
Aww! Heb ik net weer een mooie rel gemist :D Wat een loser :)

https://niels.nu

• Mithax
  • Laatst online: 18-01 11:00
Ugh nieuwe ilum is super brak. Gewoon een zerg fest van outnumbered republic vs Empire ( zie screenshot). Je krijgt 20 valor per kill + bonus valor voor aantal objectives die je houdt. Hun krijgen dus dik 110 valor+20 per kill en dan spawncampen ze. Leuk dat ze dit soort shit ook testen op PTR Bioware :F . Dan was het traden van objectives voor de snelle daily nog beter

http://imageshack.us/photo/my-images/714/lolilum.jpg/
Mithax schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:18:
Ugh nieuwe ilum is super brak. Gewoon een zerg fest van outnumbered republic vs Empire ( zie screenshot). Je krijgt 20 valor per kill + bonus valor voor aantal objectives die je houdt. Hun krijgen dus dik 110 valor+20 per kill en dan spawncampen ze. Leuk dat ze dit soort shit ook testen op PTR Bioware :F . Dan was het traden van objectives voor de snelle daily nog beter

Dat ziet er zeer pijnlijk uit. Hopelijk worden er snel meer veranderen toegevoegt waardoor dit niet meer zal gebeuren.
Mithax schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:18:

Ik heb de speeder gepakt naar de achterste spawn samen met nog een man of 4
de achterste 3-4 objectives telkens pakken, en iedereen die ze "ff" komt terug pakken van de imps ganken.
levert toch lekkere valor op :P

TheS4ndm4n#1919

• MrVegeta
Ugh. Infernal One down. Geen loot. Exit Area > Run back > is die gerespawnd.

Verwijderd

Ik wil vrijdagochtend weer gaan gamen en moet eerst nog even updaten. Dat updaten valt wel mee toch? Mijn broer belde net met een half uur gezeik dat hij zo lang moest wachten? Hij vond dat ik morgen al moest updaten zodat ik vrijdag gelijk kon spelen en niet eerst lang moest wachten.

Dat updaten is toch wel in een paar minuten klaar of is die update extreem groot ofzo?
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:57:
Ik wil vrijdagochtend weer gaan gamen en moet eerst nog even updaten. Dat updaten valt wel mee toch? Mijn broer belde net met een half uur gezeik dat hij zo lang moest wachten? Hij vond dat ik morgen al moest updaten zodat ik vrijdag gelijk kon spelen en niet eerst lang moest wachten.

Dat updaten is toch wel in een paar minuten klaar of is die update extreem groot ofzo?
175 mb was de patch als ik het me goed herinner.

TheS4ndm4n#1919

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

De update zelf is niet zo groot en zo binnengehengeld. Het installeren duurt even, lijkt snel te gaan maar vertraagd enorm op het end. Ik was geloof ik toch wel 15-20 minuten bezig ermee.

Le Meow

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Alle bazen in Karagga's Palace gekilled. De droid en de laatste baas zijn erg pittig zelfs op normal. Dat wordt niet snel gepugged :P. Laatste baas was leuk om te doen, de droid daarentegen was een beetje zoals Ancient Pylons in Eternity Vault, maar dan een stuk lastiger.
Op naar nightmare EV zondag :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

even een misschien domme vraag maar zijn er swtor ook calactic trade centre's die de republic en empire sharen? Ik zit namelijk op een server waar de republic zwaar in de minderheid is en er word ook nog eens geen reet te koop aangeboden, maar als ik met mijn BH kijk staan er enorme lijsten.

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

IlIlIlIlIl schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:20:
even een misschien domme vraag maar zijn er swtor ook calactic trade centre's die de republic en empire sharen? Ik zit namelijk op een server waar de republic zwaar in de minderheid is en er word ook nog eens geen reet te koop aangeboden, maar als ik met mijn BH kijk staan er enorme lijsten.
je eigen vraag, je al beantwoord hebt.

en volgens mij zijn republic op alle servers zwaar in de minderheid

edit: vandaag weer de hele dag de servers down...
UPDATE: This maintenance period is now scheduled to begin at 8AM CST (6AM PST/ 9AM EST/ 2PM GMT/ 3PM CET) on 1/19 and end at 12PM (noon) CST (10AM PST/ 1PM EST/ 6PM GMT/ 7PM CET). Please check this thread for further updates.

[ Voor 22% gewijzigd door RocketKoen op 19-01-2012 08:24 ]

TheS4ndm4n#1919

• LijkjeNL
  • Laatst online: 13-01 10:21
krijg net een mailtje over die Founder Title.. uitleg:
http://www.swtor.com/info/founders?sourceid=eag3396

Echter heb ik al een code geredeemed en een timecard geactiveerd.. houd dit in dat ik die title krijg?
Waarschijnlijk krijgen jullie hem ook maar was wel benieuwd hoe of wat vind het opzich wel gaaf klinken namelijk

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ik heb het all gevonden, was iets te snel met vragen. Nar Shaddaa schijnt een cross faction GTN te hebben

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-01 13:41

Dhrax

Prog Lord

Mensen hier ook last van een daling in fps met de ingame AA optie ? Het scheelt bij mij ongeveer 5 a 10 fps met de Catalyst 8xAA 16xAF instelling. Via Catalayst ziet de game er ook nog eens stukken mooier uit. Ingame AA vond ik toch wel wat kartelig hier en daar.
De maintenance vandaag is blijkbaar op het exploiten van ilum te stoppen.
de base wordt een insta-kill zone, net als in de warzones. Eigenlijk moesten de turrets dat doen, maar die waren niet berekend op 50 spelers tegelijk.
de cap gaat naar beneden op ilum, om de ergste lag tegen te gaan. dus meer intances van de planeet.

en mensen die valor gefarmed hebben door alts van de andere factie naar ilum te vliegen en constant te laten spawnkillen worden onderzocht als exploiters.
LijkjeNL schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:25:
krijg net een mailtje over die Founder Title.. uitleg:
http://www.swtor.com/info/founders?sourceid=eag3396

Echter heb ik al een code geredeemed en een timecard geactiveerd.. houd dit in dat ik die title krijg?
Waarschijnlijk krijgen jullie hem ook maar was wel benieuwd hoe of wat vind het opzich wel gaaf klinken namelijk
je krijgt het als je 30 dagen gratis gametime op zijn, en je voor 18 maart een subscription of gamtimecard add.

TheS4ndm4n#1919

• LijkjeNL
RocketKoen schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:34:
De maintenance vandaag is blijkbaar op het exploiten van ilum te stoppen.
de base wordt een insta-kill zone, net als in de warzones. Eigenlijk moesten de turrets dat doen, maar die waren niet berekend op 50 spelers tegelijk.
de cap gaat naar beneden op ilum, om de ergste lag tegen te gaan. dus meer intances van de planeet.

en mensen die valor gefarmed hebben door alts van de andere factie naar ilum te vliegen en constant te laten spawnkillen worden onderzocht als exploiters.

[...]

je krijgt het als je 30 dagen gratis gametime op zijn, en je voor 18 maart een subscription of gamtimecard add.
thnx duidelijk.. gewoon afwachten dus

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Voor de mensen met FPS issues sinds 1.1:

Appdata\local\Swtor\Swtor\Settings

daarin staan 2 graphics .ini bestanden. Haal deze weg, start de game op en stel de graphics opnieuw in. Hierdoor zit je terug op pre 1.1 graphics.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-01 13:41

Dhrax

Prog Lord

lanerios schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:42:
Voor de mensen met FPS issues sinds 1.1:

Appdata\local\Swtor\Swtor\Settings

daarin staan 2 graphics .ini bestanden. Haal deze weg, start de game op en stel de graphics opnieuw in. Hierdoor zit je terug op pre 1.1 graphics.
Bedankt voor de tip :)

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

En wéér een patch precies op de tijd dat ik kan spelen. Maar ik kan wel zeggen dat ik méér FPS (en vooral stabieler) heb sinds 1.1. Het verschil is heel erg merkbaar. Lijkt er ook op alsof ze de client beter hebben geoptimaliseerd voor meerdere CPU cores.

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-11-2025

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Gisteren dus eindelijk begonnen met levelen op The Red Eclipse.
Ging goed, had Fraps aan staan dus de speed run ging heel voorspoedig.
Tot ik naar de imperial fleet kon...

Ik was nog geen level 10 dus dan zou het een gok worden of ik dat zou halen met de xp.
Uiteindelijk voor gekozen om
spoiler:
nog de relic van die falende zoon te halen
en ja hoor ik was level 10. Helaas heeft het me wel een dik kwartier extra gekost.

Eenmaal op de Imperial fleet heb ik EoT gevraagd of ik kon joinen maar ik moest een applicatie op de website maken. Dus zodoende gedaan, en zojuist de bevestiging gekregen dat ik kan joinen.

Als laatste heb ik gisteren nog een Warzone gedaan (ja als level 10) en uiteindelijk ook gewonnen dus ik was zo level 11. Toen toch maar een black talon run erachteraan gedaan en een half uurtje later lag ik veels te laat in bed.

Nu hopen dat de rest van de levels net zo snel gaan als de vorige 11.

• Sneezzer
Hebben er meer mensen last van het volgende?
Als ik op de fleet een stukje loop dan krijg ik steeds het laadscherm, bijna om de 5 meter...
Wellicht is dit alleen op mijn server zo... guildies hebben het ook iig.

• corset
@Sneezzer, is een bekende bug. Wordt hopelijk gefixed vandaag. Wel dood irritant. Kan trouwens ook gebeuren tijdens flashpoints. Ik had het tijdens mijn solo runs van Athiss, hammer en Esseles

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Sneezzer schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:05:
Hebben er meer mensen last van het volgende?
Als ik op de fleet een stukje loop dan krijg ik steeds het laadscherm, bijna om de 5 meter...
Wellicht is dit alleen op mijn server zo... guildies hebben het ook iig.
Je bent niet de enige.. ik heb dat vooral in warzones tijdens het verlaten van de spawn constant.
Awaken1 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:54:
Als laatste heb ik gisteren nog een Warzone gedaan (ja als level 10) en uiteindelijk ook gewonnen dus ik was zo level 11. Toen toch maar een black talon run erachteraan gedaan en een half uurtje later lag ik veels te laat in bed.
Warzones op lvl 10 mogen nu hoor :)
Alhoewel je wat belangrijke skills mist, speel je iig niet meer tegen spelers in battlemaster of champion gear.
lanerios schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:07:
@Sneezzer, is een bekende bug. Wordt hopelijk gefixed vandaag. Wel dood irritant. Kan trouwens ook gebeuren tijdens flashpoints. Ik had het tijdens mijn solo runs van Athiss, hammer en Esseles
waarom doe je solo runs...?
tegen de tijd dat je daar sterk genoeg voor bent krijg je toch 0,0 XP?

[ Voor 18% gewijzigd door RocketKoen op 19-01-2012 10:08 ]

TheS4ndm4n#1919

• Sneezzer
Oranje gear voor je companions?
Daar doe ik het voor iig.

• Ashrah
Probleem kwam bij ons in guild alleen voor bij mensen die "windowed mode - full screen" draaien, geen idee of dat iemand help maar goed.
Sneezzer schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:18:
Oranje gear voor je companions?
Daar doe ik het voor iig.
Vind ik eigenlijk alleen maar lastig.
Tenminste, als je quests doet krijg je constant nieuwe gear voor je companions. vrij zelden krijg je mods.
En als ik mods krijg zijn dat meestal dingen die ik zelf nog kan gebruiken. Ook kost het een berg geld om mods uit je gear te halen als je een betere krijgt, zodat ze door kunnen naar je pet.

Ik ben het wel met je eens dat pet gear belangrijk is.
Loop nu rond op een alt met een droid companion. Alt maakt voor zichzelf blauwe gear met sythweaving omdat ik toch genoeg geld heb om die skill mee te levelen. Main maakt met cybertech gear voor de droid.
En ik solo nu met gemak H2 quests. 3-4 strong mobs tegelijk kan zonder problemen.

Als je dan bedenkt dat mijn shadow (beta) en gunslinger (retail) bij 2 strong mobs al een probleem hadden (minstens pet dood)
Ashrah schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:28:
Probleem kwam bij ons in guild alleen voor bij mensen die "windowed mode - full screen" draaien, geen idee of dat iemand help maar goed.
Nee dat is heel wat anders.
SWTOR heeft een laadscherm als je alt-tabbed, dus als je windowed mode speelt en je klik naast je window dan krijg je een laagscherm.

[ Voor 17% gewijzigd door RocketKoen op 19-01-2012 10:30 ]

TheS4ndm4n#1919

• Ashrah
Uhm nee, heb het over random laadschermen bij lopen/questen/pvp/flashpoints etc terwijl de muis gewoon binnen het scherm blijft.

Verwijderd

Ashrah schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:33:
Uhm nee, heb het over random laadschermen bij lopen/questen/pvp/flashpoints etc terwijl de muis gewoon binnen het scherm blijft.
Ik heb dit sinds gisteren ook gemerkt, bij mij enkel op Ilum wanneer er veel te doen was. Dus ik vermoed dat het iets te maken heeft met de load en meer bepaald met een soort buffer die volzit of niet meer kan volgen.

Verwijderd

Denk dat er gisteren een heleboel mensen unsubbed zijn vanwege het drama in Ilum. Heb gelezen dat men binnen een paar uurtjes valor rank 60 kon halen als Empire zijnde door Republic te spawncampen in Ilum met alle objectives capped voor een bonus. Dat was normaal dus 100+ uur Warzones doen om die rank te behalen en elke pvper is nu vrij pissig. Gister op het forum was het topic van de developer post over Ilum al 80 paginas lang. Zelf zal ik nog wel even blijven spelen vanwege de class stories.

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02-2025
Blaim schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:34:
AMD Driver 11.12 gaven mij wat irritante bugs in SWTOR icm een HD 6870. Dus ben terug gegaan naar 11.11. Ik heb niet echt een performance verschil gemerkt tussen 11.11 en 11.12 en heb geen zin om heen en weer te blijven gaan. Iemand die fo sho weet of de ene beter performance geeft dan de ander @ alles op high?

Wil namelijk straks proberen met AA aan te spelen.
Je moet dus ook de 12.1 versie installeren ;) Het is een preview maar werkt prima voor mij (@ 4890)

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:40:
Denk dat er gisteren een heleboel mensen unsubbed zijn vanwege het drama in Ilum. Heb gelezen dat men binnen een paar uurtjes valor rank 60 kon halen als Empire zijnde door Republic te spawncampen in Ilum met alle objectives capped voor een bonus. Dat was normaal dus 100+ uur Warzones doen om die rank te behalen en elke pvper is nu vrij pissig. Gister op het forum was het topic van de developer post over Ilum al 80 paginas lang. Zelf zal ik nog wel even blijven spelen vanwege de class stories.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=197991
Hi everyone,

I just wanted to be clear and let you all know that we’re definitely aware of individuals who took extreme advantage of this situation and we will be carefully evaluating and taking action as necessary.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Verwijderd

Er waren op elke server 100den mensen die dit hebben gedaan. Zonder een server rollback naar hoe het voor de patch was lijkt me dit lastig.

• Sneezzer
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:40:
Als dit meteen een reden is om een sub op te zeggen.... dan vind je het spel ook niet leuk.
Tevens, het gaat waarschijnlijk toch hersteld worden.

Maar goed, schreeuwers staan altijd vooraan.

• corset
RocketKoen schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:08:
[...]

Je bent niet de enige.. ik heb dat vooral in warzones tijdens het verlaten van de spawn constant.
[...]
Warzones op lvl 10 mogen nu hoor :)
Alhoewel je wat belangrijke skills mist, speel je iig niet meer tegen spelers in battlemaster of champion gear.
[...]

waarom doe je solo runs...?
tegen de tijd dat je daar sterk genoeg voor bent krijg je toch 0,0 XP?
Moddable gear, en voor dat andere deel, FUN.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:53:
Er waren op elke server 100den mensen die dit hebben gedaan. Zonder een server rollback naar hoe het voor de patch was lijkt me dit lastig.
Ligt eraan hoe de database is opgebouwd, lijkt me efficiënter om je database zo op te stellen dat je histories bijhoudt van behaalde punten/badges in plaats van gewoon de punten op te slaan. Als ze dus een rollback moeten doen, wat heel onwaarschijnlijjk is want dan moeten ze zoveel meer dingen opslaan dan enkel een history, dan is het heel amateuristisch gemaakt.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-01 13:59
Ze kunnen prima zien wie er bizarre hoeveelheiden binnengeharkt heeft. Die zet je dan gewoon op 0. Klaar.

https://niels.nu

Je kan simpel de valor score van voor de patch vergelijken met die van vanochtend (server wijd).
Iedereen die meer dan x valor heeft gehaald (meer dan 50.000 ofzo) heeft iets onnatuurlijks gedaan.

Dan kun je:
a) iedereen zn valor rank terug zetten naar hoe het voor 1.1 was
b) Alleen de valor rank van mensen die enorm veel gescoord hebben gisteren terugzetten
c) valor rank van de mensen die gefarmed hebben terugzetten naar 0.

Ik zou voor optie a gaan, omdat je anders mensen krijgt die 50.000 valor kwijt zijn, terwijl iemand anders 49.999 valor mag houden.

TheS4ndm4n#1919

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-01 20:32
Njou.. wilde ik vandaag nog even spelen voordat de stekker er om 12 uur weer uit gaat (waarom altijd overdag??? wil onderhand wel eens extre gametime hiervoor) , werkt mijn hele spel-installatie niet meer. hij crashed al naar de desktop voor ik bij het char scherm kom, met als melding "SWtor.exe reageert niet meer en wordt afgesloten" . lekker.

Repair installatie geprobeerd, niets gevonden. config files gewiped, niks. blijft maar crashen. gister nog gewoon gespeeld na 1.1 , pc uitgezet en gaan slapen.. en nu is alles naar de *. alle andere spellen en programma's werken prima, ook geeft windows geen fouten oid, dus het moet wel ergens in het spel zitten.

Heb de hele zut maar gedeinstalleerd, en hij staat nu opnieuw alles te downloaden...hoop dat het dan opgelost is *crosses lightsabres*

Trouwens, wel weer erg magertjes dat de ingame AA optie niet werkt voor 6900 based kaarten, ik snap niet wat het probleem nu eigenlijk is.. als ik zelf de boel forceer via CCC werkt het als een tiet.. waarom kunnen hun dat nou niet voor elkaar krijgen?

Anyway.. hopen dat ik dalijk weer kan spelen :)

[ Voor 0% gewijzigd door Visgek82 op 19-01-2012 11:35 . Reden: typo :D ]

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-01 20:32
RocketKoen schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:25:
[...]

Je kan simpel de valor score van voor de patch vergelijken met die van vanochtend (server wijd).
Iedereen die meer dan x valor heeft gehaald (meer dan 50.000 ofzo) heeft iets onnatuurlijks gedaan.

Dan kun je:
a) iedereen zn valor rank terug zetten naar hoe het voor 1.1 was
b) Alleen de valor rank van mensen die enorm veel gescoord hebben gisteren terugzetten
c) valor rank van de mensen die gefarmed hebben terugzetten naar 0.

Ik zou voor optie a gaan, omdat je anders mensen krijgt die 50.000 valor kwijt zijn, terwijl iemand anders 49.999 valor mag houden.
Denk inderdaad dat optie A de beste keus is. èn een interne zoektoch opzetten naar mensen die overduidelijk misbruik hebben gemaakt van dit probleem - die mogen ze wat mij betreft meteen bannen. gebruik maken van exploits is ècht lame.

• Dakreal
Visgek24 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:33:
Njou.. wilde ik vandaag nog even spelen voordat de stekker er om 12 uur weer uit gaat (waarom altijd overdag??? wil onderhand wel eens extre gametime hiervoor)
Omdat de meeste mensen overdags niet spelen maar 's avonds.

En over rank terugzetten, doe dat dan puur voor lvl 50's :)

[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 19-01-2012 11:39 ]

Verwijderd

Hebben jullie ook een mail ontvangen dat je een founder's medal krijgt?

Het is een reward omdat we gelijk klant zijn geworden, dus ik vermoed dat ik niet de enige ben die hem krijgt?

Maar wat doet deze medal nu eigenlijk precies?

• LijkjeNL
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:39:
Hebben jullie ook een mail ontvangen dat je een founder's medal krijgt?

Het is een reward omdat we gelijk klant zijn geworden, dus ik vermoed dat ik niet de enige ben die hem krijgt?

Maar wat doet deze medal nu eigenlijk precies?
zoals ik het lees award het je de title "Founder"

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09-2025
Je krijgt dan de "Founder" titel voor je naam

FUMES et CARNES

• Demogorg0N
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-01 15:26
deze geeft gewoon de founder titel
zoiets van founder "playername"
Pagina: 1 ... 46 ... 88 Laatste

Let op:
Oeverloze discussies over maintenance van de servers is niet interessant en nogal zinloos, laat dit dan ook achterwege.